Uplay: Red--Death
Verwijderd
Uplay: Red--Death
[Battle.net: Forsaken#22243]
Total skill level 2297 op dit moment. De 2300 komt er snel aan. Bovendien nog krap 4000 protean bars, circa 1000 protean logs, 1400 protean hides, iets meer dan 700 protean memories, zo'n 2300 protean planks en iets meer dan 250 protean cogs te gaan. Plus daarnaast nog zo'n 120 skilling dummies
Eerste DXP weekend dat ik deze dingen een beetje uit mijn bank aan het ruimen ben, maar denk niet dat ik genoeg tijd ga hebben om er volledig doorheen te komen
De rest van de avond nog een beetje wat van de protean opmaken in ieder geval, lekker AFK tijdens een film. Morgen ook weer wat meer actief wat slayer levels binnen halen in voorbereiding op Menaphos.
Voeg me toe als je wil: DeadMachine
Btw: naam change zit er ook aan de komen deze week dus mischien wel een andere naam binnekort.
Waarom verander jij elke maand je naam ? ik heb er bij jou al 100 voorbij zien komen.Inhumanous schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:48:
Aangezien de nieuwe update die 5 juni uitkomt mij aardig hyped heeft gemaakt langzaam rs3 ook maar weer opakken.
Voeg me toe als je wil: DeadMachine
Btw: naam change zit er ook aan de komen deze week dus mischien wel een andere naam binnekort.
Omdat het kanIntelcorei7 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:38:
[...]
Waarom verander jij elke maand je naam ? ik heb er bij jou al 100 voorbij zien komen.
Ik ben net met dungeoneering begonnen; Not bad maar waarschijnlijk wel iets toffer in groep.
Wordt het al bijna tijd voor een GoT clanchat?
Edit: Meukje is open.
[ Voor 26% gewijzigd door Mauritsvdb op 31-05-2017 14:08 ]
GoT clanchat zal wel leuk zijn ja, denk alleen dat er nog niet zoveel mensen zijn.Mauritsvdb schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:44:
Al m'n herb supplies met +- 5% verkocht. Nu rustig aan beginnen met wat afk skills; diviniation, crafting en fletching.
Edit: Mijn chat staat open; Meukje.
Nee klopt, maar eentje beginnen kan altijdIntelcorei7 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:57:
[...]
GoT clanchat zal wel leuk zijn ja, denk alleen dat er nog niet zoveel mensen zijn.
Zal joinen zodra ik weer terug ben van vakantieMauritsvdb schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:44:
Al m'n herb supplies met +- 5% verkocht. Nu rustig aan beginnen met wat afk skills; diviniation, crafting en fletching.
Edit: Meukje is open.
Zeker. Kom straks weer terug thuis, lekker ff pre-menaphos nog wat slayer xp grinden!Inhumanous schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:54:
mensen al beetje hyped voor maandag ?
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met mensen die al 100+ slayer hebben die moesten als nog grinden om content te unlockenpsychodude schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:54:
[...]
Zeker. Kom straks weer terug thuis, lekker ff pre-menaphos nog wat slayer xp grinden!
Ja het is eigenlijk een soort priff voor mid level spelers, eigen slayer dungeon is wel een grappige update. En over 2 weken een slayer boss maar voor de rest heb je er niet veel te zoeken als end game speler.Intelcorei7 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:07:
Menaphos ziet er zeker goed uit, alleen ik kan denk ik beter in priff blijven met mijn lvls.
Wel leuk om te zien dat m'n santa die ik destijds heb gekocht nu 350m waard is
It's dogged that does it
Dit weekend is er een open weekend op OSRS. Alle membership features worden dan unlocked voor iedereen.SavageBrother schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:28:
Vandaag sinds eind 2012 weer eens ingelogd, maar kwam er eigenlijk direct achter dat ik het nooit meer zo leuk ga vinden als vroeger. Wellicht dat ik nog een poging waag op OSRS, maar ook dat zal wel tegenvallen.
Wel leuk om te zien dat m'n santa die ik destijds heb gekocht nu 350m waard is.
http://services.runescape...8th-june-2017?oldschool=1
Steam: Grim
It's dogged that does it
Zou ik zeker doen om het echt een kans te kunnen geven. Free to play is niets anders dan een veredelde trial. Membership is eigenlijk de enige manier om RuneScape hedendaags echt met plezier te kunnen spelen als je het mij vraagt.SavageBrother schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:19:
Wat een toeval! Ga het dan zeker even proberen!
Tier 3 hier. Zometeen na mijn arc skills weer even wat shifting tombs er doorheen knallen.
De atmosfeer is wel nice. Vond Al Kharid ook altijd al een fraaie stad om een beetje in te chillen. Maar Menaphos geeft tenminste ook nog eens een GE erbij. Voor AFK skilling activities is het het inderdaad niet echt waard. Maar voor sommige andere skills voor mij wel vermakelijker in Menaphos dan elders, bijvoorbeeld dungeoneering via shifting tombs.Inhumanous schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:22:
[...]
Ja het is eigenlijk een soort priff voor mid level spelers, eigen slayer dungeon is wel een grappige update. En over 2 weken een slayer boss maar voor de rest heb je er niet veel te zoeken als end game speler.
2-3k per uur max is haalbaar, dus mag inderdaad omhoog!joeri681 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:48:
Ze mogen van mij de reputation p/h. van mij wel wat omhoog gooien. Anders zit er +200 uur aan grinden in voor comp/trim comp tasken
Ben nu bijna tier 5 merch en tier 5 menapholis
Netjes! Ik ben op dit moment vooral afk aan het fishen, Ik heb alleen nog geen volledige shark outfiterwin26 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:33:
[...]
2-3k per uur max is haalbaar, dus mag inderdaad omhoog!
Ben nu bijna tier 5 merch en tier 5 menapholiswel 20-30 uur verder ondertussen
Ik heb jaren osrs gespeeld en log zo nu en dan nog is in op mijn Ultimate ironman. Waar ik voorheen dacht dat er op RS3 alleen maar kinderen zitten heb ik dat nu met osrs. De posts op reddit, de toxic people ingame en de kwestie van homo haat die op dit moment speelt in osrs heeft me er toe geleid dat ik nu weer met veel plezier rs3 speel.iAdema schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:55:
Ik zie voornamelijk RS3 langskomen, ook nog mensen die OSRS spelen? IGN is Mr ID
Die outfits duren zo lang vind ik. Ik heb de outfit van de minigame en dan clan avatar mee dan heb ik wel lekkere xpjoeri681 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:42:
[...]
Netjes! Ik ben op dit moment vooral afk aan het fishen, Ik heb alleen nog geen volledige shark outfit
Doe je afk fishen in menapholis?
yes dat klopt, mijn fish is pas 82 dus ik kan nog niet op de arc of waterfall fishen.erwin26 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:08:
[...]
Die outfits duren zo lang vind ik. Ik heb de outfit van de minigame en dan clan avatar mee dan heb ik wel lekkere xp
Doe je afk fishen in menapholis?
Ik hoop trouwens dit jaar nog te kunnen maxen!
Als je snelle xp wilt moet je barb fishing doen! tot 93 en dan waterfall tot 99. En natuurlijk zoveel mogelijke bonus xp krijgen etc haha. Vooral in een clan zitten kan veel helpen!joeri681 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:28:
[...]
yes dat klopt, mijn fish is pas 82 dus ik kan nog niet op de arc of waterfall fishen.
Ik hoop trouwens dit jaar nog te kunnen maxen!
Lukt makkelijk als je er wat tijd insteekt.
Ja ik zit al in een clan. Op dit moment zijn dit mijn levels:erwin26 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:00:
[...]
Als je snelle xp wilt moet je barb fishing doen! tot 93 en dan waterfall tot 99. En natuurlijk zoveel mogelijke bonus xp krijgen etc haha. Vooral in een clan zitten kan veel helpen!
Lukt makkelijk als je er wat tijd insteekt.

99 agility heb ik al ingekocht met silverhawks en 99 farming heb ik ook al ingekocht!
Dus met een beetje doorzettingsvermogen lukt het me binnen 3 maanden!
[ Voor 7% gewijzigd door joeri681 op 08-06-2017 12:12 ]
Beter, als ze de ava aangooien of je neemt hem zelf mee weer meer xpjoeri681 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:11:
[...]
Ja ik zit al in een clan. Op dit moment zijn dit mijn levels:
[afbeelding]
99 agility heb ik al ingekocht met silverhawks en 99 farming heb ik ook al ingekocht!
Dus met een beetje doorzettingsvermogen lukt het me binnen 3 maanden!
Netjes die stats
Ja wij hebben een grote clan (ik denk wel de grootste van NL). Dus er is altijd wel een ava actief.. ik heb nog geen admin rechten (te weinig clan xp).erwin26 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:14:
[...]
Beter, als ze de ava aangooien of je neemt hem zelf mee weer meer xp
Netjes die statsSucces met RC kun je max 120k xp per uur halen haha echt vreselijke skill
Ja misschien dat ik RC nu al een beetje smokkel met smouldering lamps.
Ceecs clan?joeri681 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:16:
[...]
Ja wij hebben een grote clan (ik denk wel de grootste van NL). Dus er is altijd wel een ava actief.. ik heb nog geen admin rechten (te weinig clan xp).
Ja dat kan ik ergens wel begrijpen. Heb dat hele homohaatgebeuren gemist, maar zie idd dat het een behoorlijke rel is. Zit verder nu in een Nederlandse clan die gelukkig wel wat volwassener is. Houd het spel veel leuker.Inhumanous schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:00:
[...]
Ik heb jaren osrs gespeeld en log zo nu en dan nog is in op mijn Ultimate ironman. Waar ik voorheen dacht dat er op RS3 alleen maar kinderen zitten heb ik dat nu met osrs. De posts op reddit, de toxic people ingame en de kwestie van homo haat die op dit moment speelt in osrs heeft me er toe geleid dat ik nu weer met veel plezier rs3 speel.
Hhmm neem vanavond wel een kijkje in de guest chat dan. Ceecs clan vond ik een te hoog gillende meisjes gehalte hebben.
Prima, ik ben vanavond ook online! Voeg me anders even toe: joeri681Inhumanous schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:23:
[...]
Hhmm neem vanavond wel een kijkje in de guest chat dan. Ceecs clan vond ik een te hoog gillende meisjes gehalte hebben.
Wij hebben wel leuke evenementen en een clan teamspeak.
ik heb je geadd.joeri681 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:46:
[...]
Prima, ik ben vanavond ook online! Voeg me anders even toe: joeri681
Wij hebben wel leuke evenementen en een clan teamspeak.
voeg me toe: Avocado Pie
Zelfs met die HD client ziet het er nog steeds niet uitIntelcorei7 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:48:
Als die OSHD client wordt goedgekeurd door jagex, ben ik denk ik nog maar heel weinig op RS3 aanwezig.
Sowieso snap ik de aantrekkingskracht tot OSRS, zeker anno 2017, echt totaal niet. Het spel is al lang niet meer het spel dat het in 2007 was.
En zelfs EOC, dat aanvankelijk een belangrijk onderdeel was van de aanleiding tot het opzetten van OSRS, wordt nu binnen OSRS toenemend aangehaald als mogelijk iets dat noodzakelijk zal zijn om boss content verder te blijven ontwikkelen
Ik erger mij kapot bij RS3 aan die fashionscape onzin. Het hoort een medieval thema te hebben. En niet met een open overhemd en wings lopen dat je net van het strand afkomt, al die cosmetische troep dat vind ik zo klote op mijn beeldschermpsychodude schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:10:
[...]
Zelfs met die HD client ziet het er nog steeds niet uit.
Sowieso snap ik de aantrekkingskracht tot OSRS, zeker anno 2017, echt totaal niet. Het spel is al lang niet meer het spel dat het in 2007 was.
En zelfs EOC, dat aanvankelijk een belangrijk onderdeel was van de aanleiding tot het opzetten van OSRS, wordt nu binnen OSRS toenemend aangehaald als mogelijk iets dat noodzakelijk zal zijn om boss content verder te blijven ontwikkelen.
Nu nog even 3 levels er doorheen knallen om gebruik te kunnen gaan maken van de nieuwe slayer dungeon.
Vind jij.psychodude schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:10:
[...]
Echter is, en blijft, de gameplay oud en vertrouwd. Nog voor de release werd er al als standpunt gehouden de look en feel van het spel destijds. Beide worden nog steeds netjes aangehouden, en ook wanneer er een 'HD' client uit komt zal de huidige look gewoon speelbaar blijven.Sowieso snap ik de aantrekkingskracht tot OSRS, zeker anno 2017, echt totaal niet. Het spel is al lang niet meer het spel dat het in 2007 was.
Dan mag jij mij vertellen waar je dit vandaan haalt?En zelfs EOC, dat aanvankelijk een belangrijk onderdeel was van de aanleiding tot het opzetten van OSRS, wordt nu binnen OSRS toenemend aangehaald als mogelijk iets dat noodzakelijk zal zijn om boss content verder te blijven ontwikkelen.
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 11-06-2017 15:09 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Daar heb ik echt nog nooit iemand over gehoord... En met Inferno als laatste update bewijst dat denk ik wel het tegendeelpsychodude schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:10:
[...]
En zelfs EOC, dat aanvankelijk een belangrijk onderdeel was van de aanleiding tot het opzetten van OSRS, wordt nu binnen OSRS toenemend aangehaald als mogelijk iets dat noodzakelijk zal zijn om boss content verder te blijven ontwikkelen.
Signature
Osrs speel je vanwege combat system en dat ze geen MXT hebben.
osrs & RS3 vind ik eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken het zijn 2 totaal andere games.
Zeker mijn mening ja, beweer ook niet anders.D4NG3R schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:05:
[...]
Vind jij.
[...]
Echter is, en blijft, de gameplay oud en vertrouwd. Nog voor de release werd er al als standpunt gehouden de look en feel van het spel destijds. Beide worden nog steeds netjes aangehouden, en ook wanneer er een 'HD' client uit komt zal de huidige look gewoon speelbaar blijven.
[...]
Dan mag jij mij vertellen waar je dit vandaan haalt?
Wat betreft het laatste, dit komt in toenemende mate langs op reddit. Hoofdzakelijk het verhaal van dezelfde power creep als dat aanvankelijk in RS2 te zien was. En de infernal cape is ook daar weer een voorbeeld van. De jmods geven aan dat ze het zo lang mogelijk rekken, en een eoc ook zeker op de korte termijn nog niet nodig zal zijn. Maar op termijn gaat ook OSRS tegen hetzelfde probleem aanlopen dat RS2 had.
Hoe snel dit zal zijn is ook een beetje aan de verwachtingen van de community. Des te minder stat rewards op items van nieuwe bosses, des te langer het zal duren.
Ook OSRS heeft gewoon MTX. Ik kan binnen een dag 1 biljoen OSRS gp hebben mocht ik willen door bonds te kopen met geld en voor gp te verkopen. Een groot aantal skills die ik zo ook aan kan schaffen.Inhumanous schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:19:
Runescape is zoiezo een spel dat je niet voor de graphics speelt want dan moet je bij BDO zijn oid.
Osrs speel je vanwege combat system en dat ze geen MXT hebben.
osrs & RS3 vind ik eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken het zijn 2 totaal andere games.
Het enige dat jullie niet hebben qua mtx zijn de cosmetics.
[ Voor 5% gewijzigd door psychodude op 12-06-2017 09:26 ]
Het kan aan mij liggen maar jouw uitspraak is toch echt geen mening.psychodude schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:23:
[...]
Zeker mijn mening ja, beweer ook niet anders.
Ik zie zelf het liefste een hele hoop variatie bij elke tier, wat de Infernal Cape betreft; Houd er rekening mee dat die niet net zo makkelijk is als de Fire Cape. Het is geen item wat ik vandaag of morgen zie op low level pures.Hoofdzakelijk het verhaal van dezelfde power creep als dat aanvankelijk in RS2 te zien was. En de infernal cape is ook daar weer een voorbeeld van.
Pas op dat je niet cherrypicked, want deze threads zijn er van alle jaren en komen recentelijk niet meer of minder voor naar mijn idee.Wat betreft het laatste, dit komt in toenemende mate langs op reddit.
Ware het niet dat Bonds nog altijd met ingame currency gekocht kunnen worden en uiteindelijk alleen ingezet kunnen worden om membership mee te kopen.psychodude schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Ook OSRS heeft gewoon MTX. Ik kan binnen een dag 1 biljoen OSRS gp hebben mocht ik willen door bonds te kopen met geld en voor gp te verkopen.
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 12-06-2017 15:50 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Wat betreft de bonds, juist daarom is het een vorm van MTX. Je kunt namelijk tegen betaling van euro's op deze wijze je skills kopen. En dat uiteindelijk tegen een vele malen goedkoper tarief dan via SOF/TH. Ook veel ingame gear kun je op deze manier bekostigen.
Verwijderd
Haha, zie weinig Nederlandse scapers nog RS3 spelen! leuk om te zien.Intelcorei7 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:48:
Als die OSHD client wordt goedgekeurd door jagex, ben ik denk ik nog maar heel weinig op RS3 aanwezig.
Ook als die OSRSHD client word goedgekeurd zal ik hem niet gaan gebruiken, vind hem eigenlijk lelijker als de normale
Mwa ik denk dat het ongeveer 50/50 zou zijn met nederlandse spelers op RS3/Oldschool. OSRHD is trouwens afgekeurd hoorde ik! (ik hou me er niet veel mee bezig omdat ik RS3 speelVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Haha, zie weinig Nederlandse scapers nog RS3 spelen! leuk om te zien.
Ook als die OSRSHD client word goedgekeurd zal ik hem niet gaan gebruiken, vind hem eigenlijk lelijker als de normale
Verwijderd
Ja klopt, staat op de oldschool runescape website waarom die precies is afgekeurd.joeri681 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:20:
[...]
Mwa ik denk dat het ongeveer 50/50 zou zijn met nederlandse spelers op RS3/Oldschool. OSRHD is trouwens afgekeurd hoorde ik! (ik hou me er niet veel mee bezig omdat ik RS3 speel)
http://services.runescape...client-update?oldschool=1
Wat ik er uit heb kunnen halen is dat ze de OSRSHD client hebben afgekeurd omdat ze anders hun Anti-bot system zouden moeten tweaken of de developers vertellen hoe ze dit zouden moeten aanpassen
PS: Is de party pete's event nog steeds beschikbaar ? ben van plan om binnenkort te spelen en lijkt me wel leuk om dat fftjes te doen. Been catching up with streams lately
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 08:35 ]
Ook omdat die manne hun code ni wilde vrijgeven. Negen op tien hadden die super veel van jagex code "gepikt" en daarom dat ze dit niet deden. Snap het wel maarja, 2 jaar werken aan iets en dan niet willen vrijgeven aan de IP houders, goe bezigVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:12:
[...]
Ja klopt, staat op de oldschool runescape website waarom die precies is afgekeurd.
http://services.runescape...client-update?oldschool=1
Wat ik er uit heb kunnen halen is dat ze de OSRSHD client hebben afgekeurd omdat ze anders hun Anti-bot system zouden moeten tweaken of de developers vertellen hoe ze dit zouden moeten aanpassenen ook iets met beveiliging en vertrouwen met de developers ( die ze niet hebben ).
PS: Is de party pete's event nog steeds beschikbaar ? ben van plan om binnenkort te spelen en lijkt me wel leuk om dat fftjes te doen. Been catching up with streams lately
Verwijderd
Vrij logisch dat ze hun source code's etc niet willen delen. Concept was mooi, uitwerking minder naar mijn mening. 2 jaar mee bezig geweest? Is er een soort van website of iets dergelijks waarbij je de progress kan bijhouden van de OSRSHD client dan ? Ben benieuwd..Evilswordfish schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:25:
[...]
Ook omdat die manne hun code ni wilde vrijgeven. Negen op tien hadden die super veel van jagex code "gepikt" en daarom dat ze dit niet deden. Snap het wel maarja, 2 jaar werken aan iets en dan niet willen vrijgeven aan de IP houders, goe bezig
Da's allemaal naar eigen zeggen. Heb de informatie ook maar van redditVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:32:
[...]
Vrij logisch dat ze hun source code's etc niet willen delen. Concept was mooi, uitwerking minder naar mijn mening. 2 jaar mee bezig geweest? Is er een soort van website of iets dergelijks waarbij je de progress kan bijhouden van de OSRSHD client dan ? Ben benieuwd..
Feit is, dat als jagex vraagt "laat uw code zien zodat we kunne kijken of er nix fucked up mee is" en je nee zegt. Da het wel normaal is dat ze het niet gaan toelaten.
Voor hetzelfde geld hebben ze met hun client honderden account gegevens gestolen.
Tsja, daarbij zouden ze altijd nog dat stuk van de code dat dat zou doen verwijderen voor de versie die opgestuurd wordt naar Jagex.Evilswordfish schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Da's allemaal naar eigen zeggen. Heb de informatie ook maar van reddit![]()
Feit is, dat als jagex vraagt "laat uw code zien zodat we kunne kijken of er nix fucked up mee is" en je nee zegt. Da het wel normaal is dat ze het niet gaan toelaten.
Voor hetzelfde geld hebben ze met hun client honderden account gegevens gestolen.
Het probleem zit hem er meest waarschijnlijk gewoon in dat ze er een verdienmodel aan wilden koppelen, en Jagex hiermee alle bevestiging in handen krijgt hoeveel van hun eigen materiaal hierbij in zekere zin onrechtmatig met een winstoogmerk gebruikt zal worden.
Verwijderd
Ik vind het zelf altijd wel grappig om naar te kijken. Mits de geluidskwaliteit en je sprekerskwaliteiten een beetje redelijk zijnVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:07:
Ben van plan een nieuwe Iron Man te creëren! Iemand die het grappig zou vinden om een vooruitgang van een amateur runescaper te zien op Youtube of iets dergelijks?
Weer een beetje een status update van mijn kant. Inmiddels enkele dagen geleden de 200m exp gepasseerd. Fishvention in Menaphos voor de event rewards, tikt aardig aan
Begint een beetje tijd te worden nu om mijn gear wat verder uit te breiden. Zit nu met de t70 sets. Bod uitstaan voor in ieder geval de dragon rider lance om mijn melee wapen naar een trapje hoger te brengen. Voor magic en ranged twijfel ik er een beetje over welke wapens te kiezen, of mss niet gewoon even door te farmen om de nox bow/staff aan te schaffen.
Qua total level komt langzaam aan de 2400 in zicht!
Verwijderd
Regular of Iron manpsychodude schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:47:
[...]
Ik vind het zelf altijd wel grappig om naar te kijken. Mits de geluidskwaliteit en je sprekerskwaliteiten een beetje redelijk zijn.
Weer een beetje een status update van mijn kant. Inmiddels enkele dagen geleden de 200m exp gepasseerd. Fishvention in Menaphos voor de event rewards, tikt aardig aan. Slayer lvl 88 ook behaald, en nog weer wat bonus exp in kunnen steken van de event rewards. Wel prettig om ook wat van de hogere level slayer mobs nu te krijgen binnen de tasks, gp rates daarbij zijn niet verkeerd.
Begint een beetje tijd te worden nu om mijn gear wat verder uit te breiden. Zit nu met de t70 sets. Bod uitstaan voor in ieder geval de dragon rider lance om mijn melee wapen naar een trapje hoger te brengen. Voor magic en ranged twijfel ik er een beetje over welke wapens te kiezen, of mss niet gewoon even door te farmen om de nox bow/staff aan te schaffen.
Zelf speel ik regular. Is een wat ouder account, gestart tegen het einde van RS2.
nog 1 skilling pet te gaan en me 1e Jack of Trades title is binnen
Jammer dat je daar nu mee komt. Ik had nog 3 twitch prime promo codes maar deze werken sinds 1.5 week helaas niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:07:
Ben van plan een nieuwe Iron Man te creëren! Iemand die het grappig zou vinden om een vooruitgang van een amateur runescaper te zien op Youtube of iets dergelijks?
Verwijderd
Helaas!Inhumanous schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:55:
[...]
Jammer dat je daar nu mee komt. Ik had nog 3 twitch prime promo codes maar deze werken sinds 1.5 week helaas niet meer
Bond is nog steeds mogelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 08:03 ]
Zal ik je een tip geven? op t90 melee wapens is niet veel duurder dan die lance en heb je gelijk het bestepsychodude schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:47:
[...]
Ik vind het zelf altijd wel grappig om naar te kijken. Mits de geluidskwaliteit en je sprekerskwaliteiten een beetje redelijk zijn.
Weer een beetje een status update van mijn kant. Inmiddels enkele dagen geleden de 200m exp gepasseerd. Fishvention in Menaphos voor de event rewards, tikt aardig aan. Slayer lvl 88 ook behaald, en nog weer wat bonus exp in kunnen steken van de event rewards. Wel prettig om ook wat van de hogere level slayer mobs nu te krijgen binnen de tasks, gp rates daarbij zijn niet verkeerd.
Wil het met name voor het aoe effect van de lance/scythe stijl wapenserwin26 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:31:
[...]
Zal ik je een tip geven? op t90 melee wapens is niet veel duurder dan die lance en heb je gelijk het besteTenzij je echt van 2handed bent dan lance haha
Verwijderd
RS3? Owww no!psychodude schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:57:
[...]
Wil het met name voor het aoe effect van de lance/scythe stijl wapens. Nox scythe is helaas aanzienlijk duurder, hehe.
Haha heerlijk die Nederlanders!
YouTube: [OSRS] Botting to max stats S01E10 Part A
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 08:04 ]
Verwijderd
http://services.runescape...ild-expansion?oldschool=1
Broken asf
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2017 13:14 ]
Speciaal albion online aangeschaft omdat ik een leuke grote mmorpg kon doen op de pc en op mijn telefoon maar helaas pakte deze game mij niet echt.
Nu nog maar 7 maanden wachten tot runescape op de telefoon uit is.
Via teamviewer kun je runescape via je telefoon spelen.Inhumanous schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:15:
Toch wel beetje hyped van het nieuws vandaag, Runescape komt naar mobiele apparaten!!
Speciaal albion online aangeschaft omdat ik een leuke grote mmorpg kon doen op de pc en op mijn telefoon maar helaas pakte deze game mij niet echt.
Kom jij eens in de wildernisInhumanous schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:15:
Toch wel beetje hyped van het nieuws vandaag, Runescape komt naar mobiele apparaten!!
ik ben ook nooit in de wildy te vinden, maar als ik een lange reis moet maken of ergens op moet wachten is wel leuk dat ik kan skillen oid.erwin26 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:42:
[...]
Kom jij eens in de wilderniswordt hem niet haha. En nog meer afkers/botters. Ik vind het geen goed idee.
Verwijderd
True skilling is nu makkelijker.Inhumanous schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:33:
[...]
ik ben ook nooit in de wildy te vinden, maar als ik een lange reis moet maken of ergens op moet wachten is wel leuk dat ik kan skillen oid.
Happy birthday
ja heb er zin in weer een weekend waardoor ik een flink sprong richting maxed maak!
IGN: keileluk
Winst = Papie = ZeroT0ne
In OSRS zijn phats inderdaad niks waard.lord polko schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:24:
Ik ben ook juist terug begonnen ben OSRS, en heb nog twee yellow party hats zijn die nog iets waard deze dagen aangezien GE ze ziet als iets van 4000gp ?
I'm an Ironman!
Ik zou als ik jou was gewoon voor paid membership gaan. Dan eventueel grinden als member voor toekomstige 'gratis' betaling.lord polko schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:47:
Shit, daar dacht ik mijn gratis membership mee te betalen. dan wordt het een jaar grinden
Verwijderd
Ben momenteel bezig met 99 prayer, bijna 98 prayer nu, hoopte het voor het DXPW af te ronden maar dat lijkt niet te lukken helaas. Plannen voor DXPW zijn summoning, heb zo'n 3k crimsons en 1k blues en hoop minimaal 80-88 summoning te doen, mijn protean supplies opmaken (construction en smithing geloof ik) en daarna zie ik nog wel even.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 19:09 ]

Ironman btw. Mijn goal is 91/92 prayer via frost dragons zodat ik dan makkelijk smithing kan trainen met superheat form. Daarna nog ~13 quests doen voor quest cape.
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!