Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:26
quote:
Inhumanous schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:46:
[...]

Hier nog 1! Ik moet alleen nog 69-75 agility en 70-75 mining voor ik plague end kan doen
Das nog aardig te doen, ik moet 85 naar 99..
Gelukkig heb ik wel 99 mining al gehaald, nu 1m tot 99 fishing.

Soundcloud!

• jesse111
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-09 00:35
Jammer dat je niet makkelijk in contact kan komen met Jagex ;(

Mn account is nu al 5 maanden gebanned omdat ie gehijacked was en de persoon die dat deed er op ging botten.
Community online & op twitter is ook niet behulpzaam/vriendelijk, want ze zeggen dat ik dan maar 2FA had moeten inschakelen of dat ik zelf gewoon de persoon was die aan het botten was. Jagex zelf heeft is gezegd dat ze om de zoveel maanden kijken welke accounts onjuist gebanned waren en die daarna unbannen, dit is echter nog niet met mijn account gebeurd dus ik vrees dat het ook niet meer zal gebeuren...
Heb ook totaal geen zin om een nieuw account te maken omdat ik met dat account bijna klaar was met alle quests (was hier erg blij mee) en geen zin heb om alles opnieuw te moeten doen :/

Als iemand hier nog een tip heeft hoe ik met Jagex in contact kan komen, laat het me weten :)

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:18

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Jagex zelf heeft is gezegd dat ze om de zoveel maanden kijken welke accounts onjuist gebanned waren en die daarna unbannen, dit is echter nog niet met mijn account gebeurd dus ik vrees dat het ook niet meer zal gebeuren...
Tjah, het account is dan ook niet onjuist gebanned. Er is op gebot, of jouw account daarbij gestolen is of niet is irrelevant voor Jagex.

Je account ben je waarschijnlijk kwijt gezien hun voorwaarden:

https://support.runescape...es/206797919-Account-Bans
quote:
Ultimately the burden of responsibility is with the account owner to ensure the account is kept secure at all times.
Net als hier op Tweakers blijf je zelf verantwoordelijk voor je account.

Trotse bezitter van deze signature! Dan eindelijk een nieuwe review, bekijk hier mijn blik op de ROCCAT Kova!

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-09 18:53
Je kunt ook wachten tot ergens begin 2017. Dan wil Jagex de appeals uitbreiden voor dit soort bans. Maar voor die tijd lopen ze huidige bans nog na. Dus indien je niet unbanned wordt is de kans klein dat er bewijs gevonden wordt dat jij niet zelf gebot hebt.

Het is dan ook sterk aan te bevelen om te spelen met 2FA, bank pin en een email adres met 2FA. Dan ben je op dit moment optimaal beschermd.

• jesse111
quote:
psychodude schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:42:
Je kunt ook wachten tot ergens begin 2017. Dan wil Jagex de appeals uitbreiden voor dit soort bans. Maar voor die tijd lopen ze huidige bans nog na. Dus indien je niet unbanned wordt is de kans klein dat er bewijs gevonden wordt dat jij niet zelf gebot hebt.

Het is dan ook sterk aan te bevelen om te spelen met 2FA, bank pin en een email adres met 2FA. Dan ben je op dit moment optimaal beschermd.
Had het vandaag ook gelezen in een AMA op reddit dat ze idd vanaf 2017 appeals weer willen toestaan, dus dat zal ik dan maar gaan indienen.
Heb op dit moment ook overal 2FA aan staan waar dat kan & een sterk, uniek wachtwoord (password manager) want heb geen zin om ng een account ergens te verliezen, dit was wel een goede leer, maar wel erg jammer...

• jesse111
quote:
psychodude schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:42:

Had het vandaag ook gelezen in een AMA op reddit dat ze idd vanaf 2017 appeals weer willen toestaan, dus dat zal ik dan maar gaan indienen.
Heb op dit moment ook overal 2FA aan staan waar dat kan & een sterk, uniek wachtwoord (password manager) want heb geen zin om ng een account ergens te verliezen, dit was wel een goede leer, maar wel erg jammer...

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:59
dag runescapers

ik ben sinds afgelopen zaterdag weer aan het spelen en weer zo blij als een kind :9
alle goeie ouwe nostalgie komt weer boven en vermaak me prima momenteel.
het gekke is dat ik zowat alles nog weet van vroeger :+

ik speel dus wel OSRS, want dat nieuwe vind ik maar niks :)
mocht iemand samen willen spelen:
Killadenniz (vroeger was het killadennis, maar die is gebant 8)7 )

heeft iemand toevallig nog een leuke clanchat? liefste een Nederlandse

www.novosmoke.nl - Elektrische Rookwaren

• matrix14
  • Registratie: april 2011
  • Nu online
Ja ik speel nog aardig wat runescape oldschool. Voor mij is RS3 ook niks ieder zn ding.

Je mag me altijd toevoegen TE XIRU

• XaeonBE
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 08-06 09:48
Ik ben ook begonnen in oldschool omdat het inderdaad iets toffer is. Hier moet je tenminste nog wat doen om je skills te levelen. Ik ben momenteel nog wel F2P, maar dit kan nog wel veranderen.

Edit: ingame Nick: XaeonRS2007

XaeonBE wijzigde deze reactie 16-10-2016 13:13 (8%)

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | 3DS friendcode: 3566-2738-0665

• psychodude
Je kunt altijd nog voor kiezen om tot membership over te gaan met ingame bonds. Hoewel de membership prijs reuze meevalt. En voor de extra content die je krijgt, het meer dan waard is. In ieder geval wat betreft RS3. Maar ik vermoed dat dit voor OSRS ook wel zal gelden.

Mijn voorbereiding voor plague's end gaat in ieder geval nog gestaag door. In de tussentijd in ieder geval wat andere quests achter de rug, en nu ranged naar 75 aan het trainen. Ook farming maar gelijk opgepikt recent, gaat vrij vlot met een daily tree / fruit tree run. Binnen no-time nu al level 69 van 31. Probeer langzamerhand de wat saaiere skills in ieder geval weg te werken, hehe. Zo in ieder geval beetje bij beetje dichter bij de max cape te komen.

• interlude
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-09 23:58
is iemand zijn runescape account misschien zat?, ik wil het graag weer gaan spelen maar kan absoluut me username niet meer herinneren.

Get BIG or Die Trying''

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10:33

Madstorm

Derping all the way!

quote:
interlude schreef op donderdag 03 november 2016 @ 04:32:
is iemand zijn runescape account misschien zat?, ik wil het graag weer gaan spelen maar kan absoluut me username niet meer herinneren.
Dan maak je een nieuw account :)
Kopen/verkopen van accounts is tegen de regels van Jagex, dus wordt op Tweakers ook niet gewaardeerd.

I'm an Ironman!

• Intelcorei7
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10-09 20:43
Ik speel soms ook weer osrs ben atm cb 63. Alleen speel nu meer alleen en is niet zo leuk dus voeg mij maar toe. Ingame: privacyking

[Origin: PrivacyKoning] [Battle.net: Williamboss#2911]

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 05:03
Ik speel ook nog steeds osrs na een wat langere break

Voeg me toe: Nacho Stars

• Intelcorei7
quote:
Inhumanous schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:24:
Ik speel ook nog steeds osrs na een wat langere break

Voeg me toe: Nacho Stars
oke ik voeg je toe.

• Luukwa
Ben een iron men gestart, erg leuk moet ik zeggen!

Soundcloud!

• Intelcorei7
quote:
Luukwa schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:02:
Ben een iron men gestart, erg leuk moet ik zeggen!
op old school of rs3 ?

• Luukwa
quote:
RS3 uiteraard, vind oldschool al helemaal geen oldschool meer met al die bs die ze hebben geadd [mijn mening]

Soundcloud!

• Inhumanous
quote:
Luukwa schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:55:
[...]

RS3 uiteraard, vind oldschool al helemaal geen oldschool meer met al die bs die ze hebben geadd [mijn mening]
No Offence, maar dan ben je 1 van de weinige die rs3 leuk vind kan imo ook aan je leeftijd liggen i dont know ?

OSRS is gewoon oude combat style met wat verfrissende nieuwe dingen voor velen nostalgie!

• Luukwa
quote:
Inhumanous schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:46:
[...]

No Offence, maar dan ben je 1 van de weinige die rs3 leuk vind kan imo ook aan je leeftijd liggen i dont know ?

OSRS is gewoon oude combat style met wat verfrissende nieuwe dingen voor velen nostalgie!
1 van de weinig ;( ? Nee hoor, community is behoorlijk groot, ook op reddit.
En je ziet ook dat de game weer behoorlijk in trek komt.
Ik ga verder ook niet bashen maar de community van 07 is ook behoorlijk verrot.

't leeftijd verhaal ga ik maar niet op in, beetje treurig argument. ;w

Soundcloud!

• Intelcorei7
Het is allebij compleet anders , ik speel zelf ook oldschool, omdat ik het combat systeem leuker vind spelen, en er is minder zooi zoals xp bonus en cosmetische rommel.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik merk dat ik OSRS altijd voor een bepaalde tijd speel, en in die tijd ben ik dan ook hooked en speel bijna niks anders. En opeens kan ik er dan ook weer even klaar mee zijn voor een maand (of 2).
Ik speel zelf het meeste op mijn ironman, hier heb ik laatst 99 firemaking op gehaald (lang leve Wintertodt). Daarnaast heb ik nog een 'normale' account waar ik 99 agility op heb, en daarna afk aan het fishen gegaan.

Denk dat ik binnenkort mijn ironman nog weer eens ga opstarten.

I'm an Ironman!

• Inhumanous
quote:
Madstorm schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:01:
Ik merk dat ik OSRS altijd voor een bepaalde tijd speel, en in die tijd ben ik dan ook hooked en speel bijna niks anders. En opeens kan ik er dan ook weer even klaar mee zijn voor een maand (of 2).
Ik speel zelf het meeste op mijn ironman, hier heb ik laatst 99 firemaking op gehaald (lang leve Wintertodt). Daarnaast heb ik nog een 'normale' account waar ik 99 agility op heb, en daarna afk aan het fishen gegaan.

Denk dat ik binnenkort mijn ironman nog weer eens ga opstarten.
dit merkte ik zelf ook na een maand of 3 dat ik niet gespeeld heb speel ik nu ook weer 24/7

ben er wel achter dat een leuke clanchat/friendchat ook belangrijke factor is om het leuk te blijven vinden.

als je regelmatig dezelfde mensen hebt waarmee je kunt lachen,bossen,skillen etc blijft het ook veel langer intressant.

• Intelcorei7
Heb het zelf ook dan speel je heel fanatiek en dan ben je er ineens klaar mee. Wat Inhumanous zegt klopt ook als je met leuke mensen speelt is het spel veel en veel leuker.

• Intelcorei7
Mensen die mij willen toevoegen (Old school) naam: privacyking

• Roel1400
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-11-2016
Onlangs mijn rs3 Ironman gemaxed (moet nog wel 120 dungeoneering en invention halen). Nu ook maar een osrs hardcore ironman gestart. Speelt toch weer een stuk anders en moet toch weer wennen, net als dat ik met de start van mijn rs3 ironman heb moeten wennen.

Even naar de nostalgische geluidjes en muziekjes geluisterd maar daarna toch maar weer het geluid uitgezet :p

• Luukwa
quote:
Roel1400 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:09:
Onlangs mijn rs3 Ironman gemaxed (moet nog wel 120 dungeoneering en invention halen). Nu ook maar een osrs hardcore ironman gestart. Speelt toch weer een stuk anders en moet toch weer wennen, net als dat ik met de start van mijn rs3 ironman heb moeten wennen.

Even naar de nostalgische geluidjes en muziekjes geluisterd maar daarna toch maar weer het geluid uitgezet :p
Tips voor RS3 iron man? Gewoon questen tot je quest cape?

Soundcloud!

• Inhumanous
quote:

ik ben sinds vannochtend ook begonnen met mijn eerste IronMan op OSRS.

voeg me anders even toe en stuur me een pm ingame als je online bent

ironman account: Iron Nachoo

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

quote:
Inhumanous schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:39:
[...]

ik ben sinds vannochtend ook begonnen met mijn eerste IronMan op OSRS.

voeg me anders even toe en stuur me een pm ingame als je online bent

ironman account: Iron Nachoo
Slecht idee om een ironman character de naam met 'Iron / Fe' erin te geven.

I'm an Ironman!

• Inhumanous
quote:
Madstorm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:50:
[...]

Slecht idee om een ironman character de naam met 'Iron / Fe' erin te geven.
waarom ?

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

quote:
Mensen vinden het dan leuk om je lastig te vallen, oftewel te crashen. Net even n damage doen op een mob die je aan het bevechten bent. In de wildy ben je vaker een groter doelwit dan een normaal account.

I'm an Ironman!

• Inhumanous
quote:
Madstorm schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:03:
[...]

Mensen vinden het dan leuk om je lastig te vallen, oftewel te crashen. Net even n damage doen op een mob die je aan het bevechten bent. In de wildy ben je vaker een groter doelwit dan een normaal account.
aahh ja tegen de tijd dat ik echt pvm ga doen voor BiS me naam dan maar veranderen :P

• psychodude
Laatste tijd niet veel tijd gehad om echt actief te spelen, beetje AFK woodcutting voortgezet :p. Inmiddels virtual level 102, langzaam aan dichter bij 103, hehe.

• Inhumanous
quote:

speel je nog steeds op je ironman in op OSRS ?

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

quote:
Inhumanous schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:42:
[...]

speel je nog steeds op je ironman in op OSRS ?
Ik wel :)
Ben momenteel Barrows aan het doen, ik ga voor alle complete Barrows sets. Zit op chest 65 ongeveer dus nog een hoop te gaan. Jammer genoeg vind ik Barrows verschrikkelijk om te doen, niet dat het moeilijk is, maar ik vind het ongelofelijk saai. Maar ja, even doorbijten.

I'm an Ironman!

• Inhumanous
quote:
Madstorm schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:07:
[...]

Ik wel :)
Ben momenteel Barrows aan het doen, ik ga voor alle complete Barrows sets. Zit op chest 65 ongeveer dus nog een hoop te gaan. Jammer genoeg vind ik Barrows verschrikkelijk om te doen, niet dat het moeilijk is, maar ik vind het ongelofelijk saai. Maar ja, even doorbijten.
Ik speelde een paar maanden geleden toch altijd met jou ik toendertijd op een non ironman maar ik speel nu sinds 20 dagen ook full time op me ironman

• Intelcorei7
quote:
psychodude schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:17:
Laatste tijd niet veel tijd gehad om echt actief te spelen, beetje AFK woodcutting voortgezet :p. Inmiddels virtual level 102, langzaam aan dichter bij 103, hehe.
voeg mij toe speel ook RS3: GPU CPU

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

quote:
Inhumanous schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:05:
[...]

Ik speelde een paar maanden geleden toch altijd met jou ik toendertijd op een non ironman maar ik speel nu sinds 20 dagen ook full time op me ironman
Volgens mij wel, 'Slayer Stars' was toen je naam dacht ik? Of iets met Prayer erin?
Ik weet niet of ik je added heb op mijn ironman, ik zal vanavond wel even kijken, wat is je rsn?

I'm an Ironman!

• Inhumanous
quote:
Madstorm schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:28:
[...]

Volgens mij wel, 'Slayer Stars' was toen je naam dacht ik? Of iets met Prayer erin?
Ik weet niet of ik je added heb op mijn ironman, ik zal vanavond wel even kijken, wat is je rsn?
Iron Nachoo

speel ik nu op :) vanochtend 172 Questpoints aangetikt

• psychodude
Total skill level 2000 aangetikt :p. Langzaam aan maar weer eens gaan bedenken waar ik de volgende double experience weekend mijn aandacht op ga vestigen :9. Construction op dit moment met de winter event inmiddels op weten te krikken naar bijna 92 op dit moment. Tegen het eind van het event hoop ik daar in ieder geval 93 of misschien 94 van gemaakt te kunnen hebben.

• Intelcorei7
ik zit nu op alles 72+ ik wil alles 80+ hebben zodat ik ook met invention kan beginnen. total 2151 nu.

• Inhumanous
quote:
psychodude schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:58:
Total skill level 2000 aangetikt :p. Langzaam aan maar weer eens gaan bedenken waar ik de volgende double experience weekend mijn aandacht op ga vestigen :9. Construction op dit moment met de winter event inmiddels op weten te krikken naar bijna 92 op dit moment. Tegen het eind van het event hoop ik daar in ieder geval 93 of misschien 94 van gemaakt te kunnen hebben.
netjes voeg me even toe en stuur me een PM of laat hier je naam achter

mijn naam: Agave Juice

• Inhumanous
quote:
Intelcorei7 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:44:
ik zit nu op alles 72+ ik wil alles 80+ hebben zodat ik ook met invention kan beginnen. total 2151 nu.
lekker total! ik ben zelf sinds vorige week een level 3 skiller begonnen omdat de combat van RS3 me gewoon totaal niet trekt maar wel veel kennisen heb op RS3 en me met skillen ook prima vermaak!

voeg me even toe en stuur me een PM of laat hier je naam achter

• psychodude
quote:
Inhumanous schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:40:
[...]

netjes voeg me even toe en stuur me een PM of laat hier je naam achter

Amygdala MD

• Intelcorei7
quote:
heb jou ook toegevoegd , ingame: Sarvornin

• psychodude
Halverwege tot 94 construction gehaald met het winter event. Die 99 komt er wel met de events zo, hehe. Nu even aan het proberen weer wat divination te trainen, maar wat blijft dat een vervelende skill. Te semi-afk om je actief bezig te houden. Maar niet afk genoeg om echt lekker te doen tijdens het kijken van een film of serie.

• Intelcorei7
nog mensen die RS3 spelen ?

• kalekat
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12:58
quote:
Jawel eigenlijk al zo'n 15 jaar een RS-account. Maar eerlijk gezegd redelijk wat jaren gestopt tussendoor en nu sinds december weer aan het spelen.

Moet wel toegeven dat de ontwikkelingen rond dat hele Ironman(?) en de nieuwere skills een beetje boven mijn pet gaan.

Ik ben nu bezig met me eerste 99 skill :X Fletching. en tegelijker tijd de Magic shieldbows HighAlchen om toch nog winst te maken

• Intelcorei7
quote:
kalekat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:44:
[...]

Jawel eigenlijk al zo'n 15 jaar een RS-account. Maar eerlijk gezegd redelijk wat jaren gestopt tussendoor en nu sinds december weer aan het spelen.

Moet wel toegeven dat de ontwikkelingen rond dat hele Ironman(?) en de nieuwere skills een beetje boven mijn pet gaan.

Ik ben nu bezig met me eerste 99 skill :X Fletching. en tegelijker tijd de Magic shieldbows HighAlchen om toch nog winst te maken
add mij ingame: Sarvornin

• kalekat
quote:
Dat zal ik vanavond is even doen.

Iemand nog tips voor het fletchen? Ik vind het stringen zo'n rot klus.. Voor het Alchen heb ik al een oplossing gevonden.,

• psychodude
quote:
kalekat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:26:
[...]

Dat zal ik vanavond is even doen.

Iemand nog tips voor het fletchen? Ik vind het stringen zo'n rot klus.. Voor het Alchen heb ik al een oplossing gevonden.,
Experience wise zijn broad arrows de beste optie wat betreft fletchen. Wel iets meer prijzig. Anders gewoon doorgaan met doorgaan met de bows. Maak gebruik van je bank presets en hotkeys. Dan kun je vrij mindless en vrij rap doorlevelen. Met de mats ter beschikking kun je dan binnen 4 dagen cappen, binnen 2 dagen als je het tijdens double exp weekend zou doen.

• saveljos
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:09
ho ho :+
Hotkeys vallen voortaan onder bots toch?

Gister nog een account teruggevonden van aantal jaar terug. 99 mining 88 woodcutting skiller. Geen idee of ik er nog leuke dingen mee kan doen. Maar rs3 is wel echt heel dood merk ik :/

• psychodude
quote:
saveljos schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:15:
ho ho :+
Hotkeys vallen voortaan onder bots toch?

Gister nog een account teruggevonden van aantal jaar terug. 99 mining 88 woodcutting skiller. Geen idee of ik er nog leuke dingen mee kan doen. Maar rs3 is wel echt heel dood merk ik :/
Externe macro's zijn niet toegestaan nee. Maar de door runescape zelf gebruikte hotkeys vallen uiteraard niet tot deze categorie 8)7.

Bovendien, RS3 is verre van dood. Sterker nog, het aantal actieve spelers lijkt de afgelopen weken langzaam aan zelfs weer iets te stijgen na een jaar lang stabiel geweest te zijn.

Het aantal servers is gewoon nog altijd veel te groot. Maar indien je van gezelschap houdt, pak je world 2.

psychodude wijzigde deze reactie 27-01-2017 19:40 (23%)

• kalekat
quote:
psychodude schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:37:
[...]

Externe macro's zijn niet toegestaan nee. Maar de door runescape zelf gebruikte hotkeys vallen uiteraard niet tot deze categorie 8)7.

Bovendien, RS3 is verre van dood. Sterker nog, het aantal actieve spelers lijkt de afgelopen weken langzaam aan zelfs weer iets te stijgen na een jaar lang stabiel geweest te zijn.

Het aantal servers is gewoon nog altijd veel te groot. Maar indien je van gezelschap houdt, pak je world 2.
Zijn de macros van je toetsenbord ook niet toegestaan?

• psychodude
quote:
kalekat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:13:
[...]

Zijn de macros van je toetsenbord ook niet toegestaan?
Nope, macro's van toetsenbord zijn niet toegestaan. Je riskeert er een ban mee door te gebruiken. Runescape is daarin overigens lang niet de enige MMO.

psychodude wijzigde deze reactie 27-01-2017 20:20 (8%)

• kalekat
quote:
psychodude schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:20:
[...]

Nope, macro's van toetsenbord zijn niet toegestaan. Je riskeert er een ban mee door te gebruiken. Runescape is daarin overigens lang niet de enige MMO.
Hahaha lekker dan, dan maar alles met de hand alchen xD
Alhoewel.. Telt het ook als ik een macro knop programmeer dat die nummer 5 van me numpad simuleert en dan muisbediening op toetsenbord activeer. En dan elke seconden die klik herhalen?

kalekat wijzigde deze reactie 27-01-2017 20:25 (21%)

• psychodude
quote:
kalekat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:23:
[...]

Hahaha lekker dan, dan maar alles met de hand alchen xD
Alhoewel.. Telt het ook als ik een macro knop programmeer dat die nummer 5 van me numpad simuleert en dan muisbediening op toetsenbord activeer. En dan elke seconden die klik herhalen?
Yep, niet toegestaan. Maar je kunt de alch skill gewoon in je hotkey bar gooien en mindless op die hotkey blijven rammen en op je inventory icon blijven klikken. Aangezien je noted items kunt alchen, hoef je de muis namelijk niet te verplaatsen en dus ook niet actief naar het scherm te kijken.

Zorg er alleen wel voor dat je verder niets anders in je inventory hebt dat je persongeluk alched mocht je toch iets bewogen hebben met de muis :p.

• Lars.
  • Registratie: november 2012
  • Nu online
Zit er over te denken om weer eens te beginnen met RS3. Paar jaar geleden volledig cleaned, inclusief chaotics en dergelijke, maar het begint de laatste tijd weer wat te kriebelen. Maar p2p is tegenwoordig zo duur. :X

Total level: 2097
99's: woodcutting, firemaking, cooking, dungeoneering (level 100).

Dura lex, sed lex
Aangeboden: allerlei hardware.
Vaarwel en tot nooit meer ziens dan maar. :'( ;w

• Stroopwafels
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 04:29
quote:
Lars. schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:59:
Zit er over te denken om weer eens te beginnen met RS3. Paar jaar geleden volledig cleaned, inclusief chaotics en dergelijke, maar het begint de laatste tijd weer wat te kriebelen. Maar p2p is tegenwoordig zo duur. :X

Total level: 2097
99's: woodcutting, firemaking, cooking, dungeoneering (level 100).
Telkens als ik weer RS3 wil spelen ben ik bored na 30 minuten, geen idee wat te doen tegenwoordig. Meer dan de helft van mijn skills zijn al 99, PVM heb ik al vaak genoeg gedaan... misschien weer proberen voor Armadyl pet te gaan. Invention is level 1 en heb geen idee wat ik heb gemist de laatste 2 jaar.

Mijn IGN is Tetten *cough*

Stroopwafels wijzigde deze reactie 27-01-2017 21:04 (6%)

• psychodude
quote:
Lars. schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:59:
Maar p2p is tegenwoordig zo duur. :X
Ach, voor de prijs van circa 2 ~ 3 drankjes tijdens het uitgaan kun je weer een maand vooruit :9. Bovendien heeft de stijging van de membership prijs in de afgelopen jaren ook wel een fraai positief effect gehad, de gemiddelde leeftijd van de spelers lijkt wat gestegen. In ieder geval wat RS3 betreft. OSRS kan ik niet veel over zeggen, speel ik niet.

• kalekat
quote:
psychodude schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:30:
[...]

Yep, niet toegestaan. Maar je kunt de alch skill gewoon in je hotkey bar gooien en mindless op die hotkey blijven rammen en op je inventory icon blijven klikken. Aangezien je noted items kunt alchen, hoef je de muis namelijk niet te verplaatsen en dus ook niet actief naar het scherm te kijken.

Zorg er alleen wel voor dat je verder niets anders in je inventory hebt dat je persongeluk alched mocht je toch iets bewogen hebben met de muis :p.
Maar dit kan toch ook gezien worden door Jagex als botten...... Ze kunnen toch niet zien of er iemand fysiek op de knop drukt of dat dit gesimuleerd is.. Dit zou betekeken dat je hoe dan ook kans heb om gebanned te worden....

• psychodude
quote:
kalekat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:02:
[...]

Maar dit kan toch ook gezien worden door Jagex als botten...... Ze kunnen toch niet zien of er iemand fysiek op de knop drukt of dat dit gesimuleerd is.. Dit zou betekeken dat je hoe dan ook kans heb om gebanned te worden....
Macro's verlopen met een patroon. Totaal random klikken niet. Daarnaast weet ik niet of keyboard macro's daarnaast nog via de software van de keyboards geleid wordt en/of als een onlogische keystroke wordt geregistreerd.

Jagex is vrij effectief in het vangen van macro users/bots. Je kunt je er dan ook het beste niet aan wagen.

• saveljos
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:09
quote:
psychodude schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:37:
[...]

Ik ben f2p, wou vandaag nog mini games doen zoals fog of clanwars. Maar er is gewoon echt niemand te vinden. Ja in de g.e staan groepjes mensen. Verder vind ik het maar leeg. Ook de wilderness is zeer empty en kun je veilig doorheen lopen. Word er uberhaupt nog gepk't? clan wars in level 46 wildy en dergelijke?
Of wat zijn activiteiten waaruit je echt merkt dat er nog een levende community is? Ik heb al zo lang niet meer gespeeld dat ik dat soort informatie allemaal mis.

• psychodude
quote:
saveljos schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 01:00:
[...]

Ik ben f2p, wou vandaag nog mini games doen zoals fog of clanwars. Maar er is gewoon echt niemand te vinden. Ja in de g.e staan groepjes mensen. Verder vind ik het maar leeg. Ook de wilderness is zeer empty en kun je veilig doorheen lopen. Word er uberhaupt nog gepk't? clan wars in level 46 wildy en dergelijke?
Of wat zijn activiteiten waaruit je echt merkt dat er nog een levende community is? Ik heb al zo lang niet meer gespeeld dat ik dat soort informatie allemaal mis.
De minigames zijn vrij dood ja. Dit hoofdzakelijk doordat er:

A - Veel te veel minigames zijn.
B - De minigames ook gewoon veel te gedateerd zijn. Men blijft nog altijd hopen dat Jagex het gros er uit gooit en er nieuw leven ingeblazen wordt met nieuwe elementen. Recent is dit geprobeerd met Deathmatch, maar de opzet daarvan is eveneens niet best. Een FFA deathmatch setting waarin spelers vanuit een locatie binnen de world joinen, en zelf onderling wel een team kunnen vormen. Met als resultaat dat een groepje vrienden simpelweg als team solo players kan nuken.

Zoals iedere andere MMO had het gewoon een PvP matchmaking systeem moeten worden, maar helaas.

Wordt er nog ge-pk'ed? Ja, maar niet als vroeger. Veel pk'ers zijn vertrokken naar OSRS, omdat sinds de introductie van EoC niet alleen PvM combat erg skill based geworden is, maar dit ook overgedragen is naar PvP. Het is dan dus ook lang niet meer een gegeven dat iemand van combat lvl 138 iemand van combat lvl 120 (met alle stats evenredig lager) verslaat op basis van de stats alleen.

Wil niet zeggen dat je niet kunt PvP'en, maar je zult het er zelf van moeten maken. Slechts weinig RS3 spelers echter zijn dusdanig into PvP dat ze dat ook echt doen. Hoewel op de drukkere servers wel iets meer dan op de vrij lege f2p servers.

Hetgeen dat tegenwoordig de meeste activiteit kent is PvM. RS3 kent een vrij grote PvM community en de boss mogelijkheden groeien daarin steeds verder door. Zie ook de trailer van de aankomende Nex boss Angel of Death bijvoorbeeld:

Het probleem is natuurlijk wel dat je redelijk endgame moet zitten, niet alleen qua stats, maar ook qua gear om daar aan deel te nemen. Waardoor het een flinke stap is om daar naar toe te werken. Hoewel ook oudere bosses zeker nog wel gedaan worden, gewoon even een clan zoeken die zich daar mee bezig houdt.

Naast PvM is skilling altijd nog een groot element binnen RS3. En ook daartoe zijn er een legio aan mogelijkheden om dit te doen. Qua high level skilling locaties bijvoorbeeld hebben we naast Priff nu ook The Arch, en over enkele maanden komt Menaphos daar bij.

• Inhumanous
quote:
Stroopwafels schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:03:
[...]

Telkens als ik weer RS3 wil spelen ben ik bored na 30 minuten, geen idee wat te doen tegenwoordig. Meer dan de helft van mijn skills zijn al 99, PVM heb ik al vaak genoeg gedaan... misschien weer proberen voor Armadyl pet te gaan. Invention is level 1 en heb geen idee wat ik heb gemist de laatste 2 jaar.

Mijn IGN is Tetten *cough*
Pvm heb ik al vaak genoeg gedaan? De afgelopen 2 jaar zijn er genoeg bosses bij gekomen en aanstaande maandag wordt weer een nieuwe boss gereleased in 30min tijd leer jij geen rago raxor en talos ik zou zeggen probeer het weer eens op te pakken!

• Intelcorei7
Ik ben op dit moment bezig met al mijn skills naar 90+ te krijgen zit nu op 2316 total. Alleen sommigen skills zijn zo verschrikkelijk saai :O

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16:07
Mousekeys (vanuit Windows) zijn gelukkig wel allowed. Dus alsnog lekker alchen met de 5 toets bijvoorbeeld

• psychodude
quote:
Aschtra schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:34:
Mousekeys (vanuit Windows) zijn gelukkig wel allowed. Dus alsnog lekker alchen met de 5 toets bijvoorbeeld
De mousekeys zijn inderdaad geen probleem, maar is maar net wat je fijner vind werken. Klikken op de muis of indrukken van die toets. Het blijven toch nog altijd 2 handelingen, 1x alch activeren, 1x mouse click.
quote:
Intelcorei7 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:28:
Ik ben op dit moment bezig met al mijn skills naar 90+ te krijgen zit nu op 2316 total. Alleen sommigen skills zijn zo verschrikkelijk saai :O
Hehe, ik ken het :p.

Persoonlijk vind ik het skillen op zich zo erg nog niet, hoewel sommige skills vervelend zijn omdat het nets iets te AFK is, maar tegelijkertijd ook niet AFK genoeg om echt tegelijkertijd iets anders te doen.

Zit zelf in ieder geval nog lang niet op 2316 total, momenteel 2034 (2040 virtual). Ben er nog niet helemaal over uit welke skill ik als volgende echt met volle dedication naar 99 zal brengen. Heb momenteel in ieder geval al woodcutting (104), fishing (100), cooking (99), firemaking (99), fletching (99).

Maar eigenlijk moet ik mijzelf er echt weer eens toe zetten om wat quests te doen :9.
quote:
Inhumanous schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Pvm heb ik al vaak genoeg gedaan? De afgelopen 2 jaar zijn er genoeg bosses bij gekomen en aanstaande maandag wordt weer een nieuwe boss gereleased in 30min tijd leer jij geen rago raxor en talos ik zou zeggen probeer het weer eens op te pakken!
Niet alleen zijn er genoeg bosses bij gekomen, de complexiteit is ook een stuk hoger geworden. Runescape begint eindelijk een beetje een volwassen raid endgame optie te krijgen.

• Inhumanous
nieuwe boss van vandaag is echt fun om te doen!!

• rdlfcuboy
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 16:10
Spelen er nog mensen OSRS?
Ben een maandje geleden begonnen en moet zeggen dat het me toch wel te pakken heeft weer.
Thuis lekker questen en slayer (cmb) trainen en op werk via de telefoon afk fishing trainen.

• KoudeKoffie
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 16-09 17:03
quote:
rdlfcuboy schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:48:
Spelen er nog mensen OSRS?
Ben een maandje geleden begonnen en moet zeggen dat het me toch wel te pakken heeft weer.
Thuis lekker questen en slayer (cmb) trainen en op werk via de telefoon afk fishing trainen.
Ik speel zelf ook weer op mijn oude main sinds een maand of 3.
Sinds gisteren 99 Strength (eerste cape, op dit acc iig)

Nu voor 50+ all skills en quest cape :)

• rdlfcuboy
quote:
KoudeKoffie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:40:
[...]

netjes hoor. Ik ben aan het sparen voor een d harpoon en dharock set maar dat gaat verrekte traag.

• psychodude
quote:
psychodude schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:58:
Zit zelf in ieder geval nog lang niet op 2316 total, momenteel 2034 (2040 virtual). Ben er nog niet helemaal over uit welke skill ik als volgende echt met volle dedication naar 99 zal brengen. Heb momenteel in ieder geval al woodcutting (104), fishing (100), cooking (99), firemaking (99), fletching (99).
Weer een krap weekje verder, 2050 total nu. Met name even flink wat runecrafting levels erbij, ik tik nu bijna de 78 aan. Gaat lekker vlot en prima met Netflix te combineren :9. De komende 2 weken ook nog even zo veel mogelijk bonus experience in divination aan het dumpen. Tijdens het double experience weekend (plus de daarop volgende bonus exp dagen ditmaal!) hoop ik afwisselend agility en divination even flink te boosten.

psychodude wijzigde deze reactie 03-02-2017 18:25 (3%)

• Intelcorei7
Ik zit nu op Total lvl 2368 , alle lvls 81+. Mijn doel is nu om alle skills 90+ te krijgen. En daarna proberen te maxe.

• Inhumanous
hopen voor het dxp weekend 99 deff & magic aan te tikken en dan 99 Summ en ranged op dxp weekend te doen dan ben ik klaar met alle combat skills, dan de rest naar 99 brengen om ZSM die maxcape te halen

• Inhumanous
quote:
KoudeKoffie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:40:
[...]

ik speel nu ook weer even op osrs terwijl ik op mijn RS3 main mijn AFK skills doe!

• psychodude
Zo, weer een weekje verder. Runecrafting gaat nog lekker voort, inmiddels level 86. Crafting inmiddels ook naar 80 gebracht. Smithing 75 en Divination 73. Nog een paar levels daarin en ik kan ook eindelijk met invention van start.

Nog een weekje tot het bonus experience weekend, ik zal dan in ieder geval even Divination met als afwisseling agility de nodige aandacht geven.

• psychodude
Divination op dit moment 81. Agility 74, bijna 75. Ik ga hierna voor de rest van het weekend aan de slag met dungeoneering. Momenteel 52, ook deze nog even naar 75 brengen. Dan heb ik op enkele laatste levels summoning na al mijn prif skill reqs binnen!

Voorlopig is het double exp weekend hier in ieder geval lekker verlopen. En met de nog 1m bonus exp in de tail-off week te gaan, zitten er nog wel een aantal levels in.

• Inhumanous
ja dubbel xp week gaat lekker :)

gisteren 92-99 summ gedaan en hopen vandaag 96-99 crafting te doen en dan de rest van de week me andere 90+ naar 99 brengen

• robvdheijden
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:40
Sinds een aantal weken weer begonnen met spelen, heb er weer helemaal zin in gekregen. Speel nu afk op de main om invention naar 120 te trekken terwijl ik op een ironman begonnen ben.
Toch een verfrissende gamemode waarbij het niet te makkelijk gemaakt word, alle quests opnieuw spelen die ondertussen meer dan 10 jaar geleden zijn.

robvdheijden wijzigde deze reactie 20-02-2017 11:41 (6%)

• Intelcorei7
Ik ben ook lekker met Dxp weekend bezig geweest. Total van 2391 naar 2461 gedaan. Nog 4 skills dan heb ik alles 90+ :)

• psychodude
Agility 75 is gelukt. Daarnaast dungeoneering 70. Summoning 68. Daarnaast nog wat divination gedaan. In ieder geval bijna klaar met de prif requirements!

• rdlfcuboy
quote:
robvdheijden schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:40:
Sinds een aantal weken weer begonnen met spelen, heb er weer helemaal zin in gekregen. Speel nu afk op de main om invention naar 120 te trekken terwijl ik op een ironman begonnen ben.
Toch een verfrissende gamemode waarbij het niet te makkelijk gemaakt word, alle quests opnieuw spelen die ondertussen meer dan 10 jaar geleden zijn.
Dat heb ik ook met mijn nieuwe account op osrs.
Vind het nu toch een stuk leuker om al die quests te doen dan vroeger op 1 of andere manier.

• psychodude
Het lijkt erop dat ook met RS3 er weer gebruik gemaakt gaat worden van de player polls. In ieder geval door Mod Ramen. De laatste maanden is veel van dit soort kleine zaken doorgaans al gepolled onder bijv. de reddit gebruikers en/of social media gebruikers. Wat nog wel eens tot kritiek leidt op bijvoorbeeld de officile forums en ingame.

Voor OSRS worden dit soort player polls doorgaans juist erg goed gewaardeerd en stelt Jagex prima in staat om juist die dingen te ontwikkelen waar een groot deel van de community achter staat.

Kijken of ze dit in de toekomst ook met RS3 meer gaan doen :).

• psychodude

Goed om te zien dat een reeks van de skilling outfits nu ook beschikbaar komen buiten de TH. En daarnaast dat ze doorzetten met event gear beschikbaar te houden voor het spelen van het spel in plaats van afgesloten achter de paywall.

De nieuwe buff / debuff bar is ook een meer dan welkome toevoeging.

The Arc moet ik nog altijd eens echt mee van start gaan :9. Maar in ieder geval prima dat ze door blijven gaan met de ontwikkeling ervan. En het beschikbaar maken van Hanto armour door ingame activities zal voor veel spelers toch net dat beetje extra stimulans geven om zich op the arc te storten.

• WouterR10
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 02-09 10:54
quote:
psychodude schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:03:
Het lijkt erop dat ook met RS3 er weer gebruik gemaakt gaat worden van de player polls. In ieder geval door Mod Ramen. De laatste maanden is veel van dit soort kleine zaken doorgaans al gepolled onder bijv. de reddit gebruikers en/of social media gebruikers. Wat nog wel eens tot kritiek leidt op bijvoorbeeld de officile forums en ingame.

Voor OSRS worden dit soort player polls doorgaans juist erg goed gewaardeerd en stelt Jagex prima in staat om juist die dingen te ontwikkelen waar een groot deel van de community achter staat.

Kijken of ze dit in de toekomst ook met RS3 meer gaan doen :).
Ze hebben een survey gedaan voor 2017, de resultaten hebben ze uiteengezet in dit youtube filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=5p_Qp7Lt6GI

Onder andere Menaphos dat in juni uitkomt is er in gekomen doordat de spelers dit graag wilden.

XBOX Live Gamertag: WouterRi

• psychodude
Vandaag Runecrafting 99 aangetikt. De 6e level 99 tot nu toe; naast woodcutting, firemaking, fishing, cooking en fletching. Ben er nog niet helemaal over uit welke skill ik als volgende naar 99 zal gaan levelen. Eerst een tijdje weer even wat combat skills verder trainen nu.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ze zijn nu begonnen aan die Dead men mode tournooi.
Dat is leuk om te kijken man!

ook een hele vette challenge imo. en 10k voor de winnaar is niet verkeerd.

http://services.runescape...nal-has-begun?oldschool=1

Overwatch, WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha

• Intelcorei7
Probleem is met mij ik weet nooit echt welke RS ik moet spelen, Rs3 of Osrs met rs3 wil ik maxed worden (total 2519) en is grafisch mooier. Met Osrs vind ik de combat en nostalgie leuker. Dus ik twijfel vaak welke ik moet opstarten :9

• psychodude
quote:
Intelcorei7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:52:
Probleem is met mij ik weet nooit echt welke RS ik moet spelen, Rs3 of Osrs met rs3 wil ik maxed worden (total 2519) en is grafisch mooier. Met Osrs vind ik de combat en nostalgie leuker. Dus ik twijfel vaak welke ik moet opstarten :9
Beide? :p

• Inhumanous
elke keer speel ik OSRS en RS3 beide voor een paar weken en dan ben ik het weer zat ik mis de uitdaging.

daarom sinds het weekend een Ultimate Ironman begonnen op OSRS en ik moet zeggen ik vermaak me prima! voeg me gerust toe: Drew Estate

• Intelcorei7
quote:
Kan er maar op 1 inloggen h

• Intelcorei7
quote:
Inhumanous schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:07:
elke keer speel ik OSRS en RS3 beide voor een paar weken en dan ben ik het weer zat ik mis de uitdaging.

daarom sinds het weekend een Ultimate Ironman begonnen op OSRS en ik moet zeggen ik vermaak me prima! voeg me gerust toe: Drew Estate
Jij hebt volgens mij al 10 accounts, elke week begin je een nieuwe.

• Inhumanous
quote:
Intelcorei7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 23:19:
[...]

Jij hebt volgens mij al 10 accounts, elke week begin je een nieuwe.
Haha klopt maar naar 4x maxed te zijn (2x osrs 2x RS3 ) is de lol van een normaal account er wel af. Een normale ironman geeft wel wat extra uitdaging maar speelt toch redelijk hetzelfde als een normaal account. Vandaar dat ik nu op een ultimate speel omdat je dan echt tactisch moet spelen en de uitdaging voelt goed tot nu toe

• psychodude
quote:
Intelcorei7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 23:18:
[...]

Kan er maar op 1 inloggen h
Ah, je hebt ze op 1 account. Tsja. Lastig :p. Persoonlijk verkies ik RS3. Maar ik heb dan ook geen nostalgie gevoel met RS2. OSRS doet mij dan ook niet zo veel.

• Intelcorei7
quote:
psychodude schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:14:
[...]

Ah, je hebt ze op 1 account. Tsja. Lastig :p. Persoonlijk verkies ik RS3. Maar ik heb dan ook geen nostalgie gevoel met RS2. OSRS doet mij dan ook niet zo veel.
Ik zit dan ook meer op RS3 omdat ik bijna maxed ben dat motiveerd mij meer. Osrs ben ik net cb 82 leuk voor tussendoor.

• Intelcorei7
quote:
Inhumanous schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:08:
[...]

Haha klopt maar naar 4x maxed te zijn (2x osrs 2x RS3 ) is de lol van een normaal account er wel af. Een normale ironman geeft wel wat extra uitdaging maar speelt toch redelijk hetzelfde als een normaal account. Vandaar dat ik nu op een ultimate speel omdat je dan echt tactisch moet spelen en de uitdaging voelt goed tot nu toe
Ga dan wat anders spelen iplv RuneScape ;)

• Lars.
  • Registratie: november 2012
  • Nu online
Ben sinds enkele dagen weer begonnen en meteen P2P geworden. :) Binnenkort maar eens beginnen met questen voor toegang tot prif. :'( * Lars. haat questen. En MEP 1 en MEP 2 schijnen enkele van de rotste quests ooit te zijn. :X

Dura lex, sed lex
Aangeboden: allerlei hardware.
Vaarwel en tot nooit meer ziens dan maar. :'( ;w

• robvdheijden
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:40
quote:
Lars. schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:32:
Ben sinds enkele dagen weer begonnen en meteen P2P geworden. :) Binnenkort maar eens beginnen met questen voor toegang tot prif. :'( * Lars. haat questen. En MEP 1 en MEP 2 schijnen enkele van de rotste quests ooit te zijn. :X
Met een guide vallen die quests wel mee, moet ze binnenkort zelf ook op de ironman gaan doen. Alle items verzamelen voor MEP 2 :(.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kalekat
Ik ben begonnen aan fishing 99 maar wie weet wat de snelste manier is?
Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*