Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Nadat ik denk gestopt bent toen EOC gelanceerd is( heb de beta nog gespeeld toen ) afgelopen dagen wat rond gehangen in F2P en opzich was dat wel weer grappig al ben je zo beperkt door je volle members bank. En die Death of chiveraly quest is gewoon niet te doen als max combat zijnde in f2p( frustraties ten top ^^ )

Waarschijnlijk van het weekend weer eens een maandje membership te kopen om te kijken of ik mezelf kan toezetten om EOC onder de knie te krijgen, net zoals velen zie ik het niet zitten om na -+ 5000 uur op mijn account te spelen opnieuw te beginnen( 2275 ofzo total )

Mijn rares zijn in iedergeval lekker in waarde gestegen de afgelopen jaren. niet van plan om te verkopen waardoor me cashstack helaas niet zo groot is ^^.

Beste om met nieuwe combat bekend te raken is waarschijnlijk te beginnen met wat slayer en dergelijke? mijn beste gear is nog bandos + choatic rapier volgens mij. Wel jammer dat alle goede slayer drops geen reet meer waar zijn.

Ik neem aan dat microtransacties alleen is voor cosmetic items is en dat de beste items niet p2w zijn?
Qua member bankspace, krijg je die 50 slots extra of moet je daar ook daadwerkelijk die 420 runecoins voor hebben? Ik heb volgens mij ooit 200 coins gehad, maar ben niet van plan om enige microtransacties te doen. Heb toch niets met al die cosmetic items.

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 09-10-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49
jantje 2 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:08:
Nadat ik denk gestopt bent toen EOC gelanceerd is( heb de beta nog gespeeld toen ) afgelopen dagen wat rond gehangen in F2P en opzich was dat wel weer grappig al ben je zo beperkt door je volle members bank. En die Death of chiveraly quest is gewoon niet te doen als max combat zijnde in f2p( frustraties ten top ^^ )

Waarschijnlijk van het weekend weer eens een maandje membership te kopen om te kijken of ik mezelf kan toezetten om EOC onder de knie te krijgen, net zoals velen zie ik het niet zitten om na -+ 5000 uur op mijn account te spelen opnieuw te beginnen( 2275 ofzo total )

Mijn rares zijn in iedergeval lekker in waarde gestegen de afgelopen jaren. niet van plan om te verkopen waardoor me cashstack helaas niet zo groot is ^^.

Beste om met nieuwe combat bekend te raken is waarschijnlijk te beginnen met wat slayer en dergelijke? mijn beste gear is nog bandos + choatic rapier volgens mij. Wel jammer dat alle goede slayer drops geen reet meer waar zijn.
Slayer lijkt me een goed begin. Wat ik persoonlijk erg handig vond om RS weer op te pakken na EOC, was het gebruik van Revolution. Als je dat aanzet heb je in principe normale EOC, maar worden de basic abilities (waarmee je ook de adrenaline bar vult) automatisch uitgevoerd. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is af en toe de threshold en ultimate abilities gebruiken (dat zijn de abilities die adrenaline kosten).

Voor het simpele PvM-werk zoals slayer is dat méér dan prima. Je wordt dan ook niet zo 'gestraft' als je even niet oplet (in pure EOC doe je dan namelijk een stuk minder damage).
Ik neem aan dat microtransacties alleen is voor cosmetic items is en dat de beste items niet p2w zijn?
Qua member bankspace, krijg je die 50 slots extra of moet je daar ook daadwerkelijk die 420 runecoins voor hebben? Ik heb volgens mij ooit 200 coins gehad, maar ben niet van plan om enige microtransacties te doen. Heb toch niets met al die cosmetic items.
Het is niet allemaal cosmetisch. Je hebt bijvoorbeeld bepaalde outfits die je wat bonus xp opleveren (maar dat is tot maximaal 6%, dat red je prima zonder). Er zijn ook wel wat wapens en armor op te vinden, maar dat zijn zeker niet de beste items. De chaotic rapier die je hebt is bijvoorbeeld van een hogere tier dan de wapens die je vind op de Treasure Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Patriot schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:07:
[...]

Slayer lijkt me een goed begin. Wat ik persoonlijk erg handig vond om RS weer op te pakken na EOC, was het gebruik van Revolution. Als je dat aanzet heb je in principe normale EOC, maar worden de basic abilities (waarmee je ook de adrenaline bar vult) automatisch uitgevoerd. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is af en toe de threshold en ultimate abilities gebruiken (dat zijn de abilities die adrenaline kosten).

Voor het simpele PvM-werk zoals slayer is dat méér dan prima. Je wordt dan ook niet zo 'gestraft' als je even niet oplet (in pure EOC doe je dan namelijk een stuk minder damage).
Ben van het weekend weer begonnen, en de abilities is wel ff wennen wat nu goed is en wat nu niet. Ik merk dat threshold abilities over het algemeen beter werken dan ultimates gezien je 100% drain van adraline. Ik merk wel dat slayer tasks hierdoor wel een stuk sneller gaan dan vroeger en je ragt gewoon door de kills heen tegen de oudere vijanden ( Gargyoles, iron dragons, avensies )

Hoe speel je zelf met bijvoorbeeld slayer tasks, laat je dat doen zoals je aangeeft met revolution of je doe je alles zelf?

Ik wilde eigenlijk aan de fight kiln beginnen voor die geupgrade fire cape en twee tries in de fight caves geprobeerd en dat duurde dan weer langer dan ik dacht ( beide keren uur bezig geweest ) 1ste keer full range met double choatic cross ( had nog 900k dung tickets, nu nog maar de helft hehe ) was ik uiteindelijk bij Jad met nog maar 100 bolts. Ik die healers gelured, bleven ze Jad alsnog healen en ik begreep er maar geen hout van dus ging ik dood :)

Gisteren nieuwe poging eerste 40 waves melee en daarna afwisselend range/melee deed ik er nog steeds een uur over. Bij jad aangekomen deze keer weer healers gelured om ze te killen, gingen ze elkaar healen. Dus toen maar op jad geschoten en healde ze hem niet. 2de cape binnen om te gebruiken als entry. ( die healers begreep ik totaal niet :+ )

Ik merkte wel dat het lastig was om op prayer switch te letten, op je eigen health, op je abilities en nog eens op je prayer points ( wat is dat balkje klein zeg ) Je hebt ineens zoveel informatie en dingen die je moet verwerken dat het wel meer micro intensive is.

Uiteindelijk gaat combat me aardig uit de voeten maar skills trainen ed. moet ik me echt nog even in verdiepen. Het is echt wennen na 4 jaar en er lijkt zoveel content dat het lastig is om alles snel te begrijpen, maar dat maakt het ook weer leuk moet ik zeggen.

Ik las wel dat alle top tier weapons ed. degrable zijn net zoals choatics en je kosten moet betalen om ze te fixen. Helaas vind ik dat persoonlijk altijd een vervelende mechanic doordat je zo altijd cash achter de hand moet hebben om iets te kunnen maken. Die rapiers kosten al 2m om te fixen bij 0%

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 13-10-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49
jantje 2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:41:
[...]

Ben van het weekend weer begonnen, en de abilities is wel ff wennen wat nu goed is en wat nu niet. Ik merk dat threshold abilities over het algemeen beter werken dan ultimates gezien je 100% drain van adraline. Ik merk wel dat slayer tasks hierdoor wel een stuk sneller gaan dan vroeger en je ragt gewoon door de kills heen tegen de oudere vijanden ( Gargyoles, iron dragons, avensies )

Hoe speel je zelf met bijvoorbeeld slayer tasks, laat je dat doen zoals je aangeeft met revolution of je doe je alles zelf?
Slayer doe ik met revolution, ik heb geen zin om zelf mijn basic abilities te managen. Er is een klein voordeel aan om het wel te doen, maar ik vind dat de moeite niet waard. Ik doe verder niet veel aan bossen, maar bijvoorbeeld fight caves en fight kiln doe ik ook gewoon met Revolution.
Ik merkte wel dat het lastig was om op prayer switch te letten, op je eigen health, op je abilities en nog eens op je prayer points ( wat is dat balkje klein zeg ) Je hebt ineens zoveel informatie en dingen die je moet verwerken dat het wel meer micro intensive is.
Bij Jad is letten op je prayer switching 90% van het werk. De rest is ook niet onbelangrijk, maar het gaat bijna altijd fout omdat mensen niet goed prayer switchen. Je kunt beter even niet hem aanvallen, of één van zijn healers even laten healen, dan verkeerde switchen.
Uiteindelijk gaat combat me aardig uit de voeten maar skills trainen ed. moet ik me echt nog even in verdiepen. Het is echt wennen na 4 jaar en er lijkt zoveel content dat het lastig is om alles snel te begrijpen, maar dat maakt het ook weer leuk moet ik zeggen.
Ach, voor dat soort dingen is er de Runescape Wikia :Y)
Ik las wel dat alle top tier weapons ed. degrable zijn net zoals choatics en je kosten moet betalen om ze te fixen. Helaas vind ik dat persoonlijk altijd een vervelende mechanic doordat je zo altijd cash achter de hand moet hebben om iets te kunnen maken. Die rapiers kosten al 2m om te fixen bij 0%
Ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik moet zeggen: Ik ben helemaal om. Op dit moment is op m'n ring na al mijn armour degradable, ik hoef niet meer terug. Ik verdien meer dan genoeg met slayer om m'n equipment van reparaties te voorzien. Heb nog nooit het idee gehad dat ik daar echt geld voor achter de hand moest houden. Gewoon als dingen bijna degraden even een slayer task doen, als je dan de goede hebt dan hou je meestal nog geld over en is al je stuff weer 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wat Patriot zegt: bij een simpele slayer task als Gargoyles of Abyssal Demons kun je met gemak (als je cash drops opraapt, alle rune drops high-alched en gems oppakt met je upgraded gem bag) 800k tot 1.500k gp verdienen, repareer al je degradable items in je Player owned House op een Armour Stand en je kan de helft van de reparatiekosten besparen.

Na een tijd geleden 99 summoning behaald te hebben zijn er sindsdien weer wat mijlpaaltjes bijgekomen:

Tijdens het Bonus Exp Weekend 99 mining, 99 smithing, 99 firemaking en 99 herblore gehaald. En vanmiddag behaalde ik level 99 slayer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Chuckster schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 00:03:
Wat Patriot zegt: bij een simpele slayer task als Gargoyles of Abyssal Demons kun je met gemak (als je cash drops opraapt, alle rune drops high-alched en gems oppakt met je upgraded gem bag) 800k tot 1.500k gp verdienen, repareer al je degradable items in je Player owned House op een Armour Stand en je kan de helft van de reparatiekosten besparen.

Na een tijd geleden 99 summoning behaald te hebben zijn er sindsdien weer wat mijlpaaltjes bijgekomen:

Tijdens het Bonus Exp Weekend 99 mining, 99 smithing, 99 firemaking en 99 herblore gehaald. En vanmiddag behaalde ik level 99 slayer :*)
Allereerst gefeliciteerd met je achievements! Ik heb nog aardig wat skills om te levelen voordat ik daar ben :+

Slayer speel ik nu ook met revolution en dat gaat inderdaad erg handig, jammer is alleen dat je manuel niet lekker threshold abilities kan gebruiken, ik moet die dingen echt spammen om ze geactiveerd te krijgen, waardoor ik eigenlijk meer klik dan wanneer ik het op manuel deed haha ( misschien doe ik wat fout )

BIj slayer probeer ik inderdaad zoveel mogelijk drops op te pakken en alch in principe alle mithril - rune drops gelijk om inv space te voorkomen en aangezien rune even duur is als de alch prijs. Meestal gooi ik derest van de loot in me bank en doe ik er vrij weinig mee. Seeds/herbs hou ik allemaal net zoals alle ores en bars.

Die IMP is ook echt een uitkomst voor je charm drops alles boven crimson pakt die op, alles daaronder mag die houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
HAha, runescape, ooit ook heel lang geleden gespeeld, ten tijde dta het nog meer 2d dan 3d was :P.

Account bestaat nog wel maar is middelmaat troef ivm die eerste jaren.
Vroeger ook altijd bij de Druidz gezeten, leuke tijden waren dat maar toen was ik ook net een jaar of 16 :P
af en toe nog wel eens tussendoor gespeeld.

Wellicht dat ik binnenkort weer eens een kijkje neem, mijn account bestaat vast nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Akaendra schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:38:
HAha, runescape, ooit ook heel lang geleden gespeeld, ten tijde dta het nog meer 2d dan 3d was :P.

Account bestaat nog wel maar is middelmaat troef ivm die eerste jaren.
Vroeger ook altijd bij de Druidz gezeten, leuke tijden waren dat maar toen was ik ook net een jaar of 16 :P
af en toe nog wel eens tussendoor gespeeld.

Wellicht dat ik binnenkort weer eens een kijkje neem, mijn account bestaat vast nog wel :P
Er was een jaar of anderhalf geleden (ongeveer?) een grote clean-up geweest van inactieve accounts, dus ik schat je kansen laag in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Chuckster schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Er was een jaar of anderhalf geleden (ongeveer?) een grote clean-up geweest van inactieve accounts, dus ik schat je kansen laag in ;)
ik heb em nog gewoon, zojuist ingelogd :), heb vlak voor die tijd ongetwijfeld nog ingelogd :)
Heb niet veel, maar misschien dat ik binnenkort weer eens een goed kijkje neem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One Piece 2 is the same kind of game.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Laatst online: 15-09 09:22
Er zijn nooit inactieve accounts verwijderd, dus dat was sowieso geen probleem. Wat ze wel hebben gedaan is alle usernames die bezet zijn door inactieve accounts vrijgeven. Ik heb bijvoorbeeld 6 mensen in mijn vriendenlijst staan die als naam nu #qsgaqphqjerq of iets gelijkaardig hebben. Wanneer je met zo'n account inlogt ga je eerst een nieuwe "display name" moeten vastleggen, maar je account zelf blijft wel bestaan.

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik heb eens per half jaar tot een jaar even ingelogd om te kijken of me account nog steeds werkte, en te bekijken of me bank nog intact was. Met de gedachte mocht ik ooit weer eens gaan spelen, of alles verkopen voor irl cash(A) dan wil ik wel weten dat het er nog steeds staat.

Ben iig blij dat ik me username nog heb, ik bedoel het is toch je eerste account haha.

Gisteren even ingelogd op het forum om te zien hoe oud het account is, pakt die alleen oktober 2015, blijkbaar kijkt hij wanneer je hebt ingelogd ofso, want mijn account stamt volgens mij uit 2004, en ook al heb meer dan 1500+ forumberichten van uit die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Opgelet: op het forum staat er enkel hoe lang je al membership hebt gehad zonder onderbreking. Dat mag je niet verwarren met de leeftijd van je account. Voor zover ik weet is er geen makkelijke manier om dat te raadplegen.

Het enige dat je een beetje kan gebruiken om de leeftijd van je account goed in te schatten is kijken naar de holiday items die je beschikbaar hebt (als je die altijd gehaald hebt). Op basis van de items die je later niet meer kon verkrijgen kan je een beetje inschatten hoe oud je account is. Zo heb ik bijvoorbeeld bunny ears. Maar ik herinner me ook nog de halloween mask en santa hat drops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Glodenox schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:22:
Opgelet: op het forum staat er enkel hoe lang je al membership hebt gehad zonder onderbreking. Dat mag je niet verwarren met de leeftijd van je account. Voor zover ik weet is er geen makkelijke manier om dat te raadplegen.

Het enige dat je een beetje kan gebruiken om de leeftijd van je account goed in te schatten is kijken naar de holiday items die je beschikbaar hebt (als je die altijd gehaald hebt). Op basis van de items die je later niet meer kon verkrijgen kan je een beetje inschatten hoe oud je account is. Zo heb ik bijvoorbeeld bunny ears. Maar ik herinner me ook nog de halloween mask en santa hat drops :)
Ah ja, inderdaad flinke tijd geen member geweest, dus vandaar dat het niet klopt. Qua holiday items ben ik net begonnen te spelen na de tradeable holiday items. ff teruggezocht de yo-yo van 2004 heb ik. Zag dat ik er 213 dagen tijd in heb zitten. Meer dan ik eigenlijk dacht haha!

Ik zit trouwens te kijken wat ik het beste kan doen of ik eerst armor of weapons zal kopen. Ik zie dat drygore rapiers/longswords beide ok zijn ( gelijk qua stats volgens mij ) of dat ik bijvoorbeeld Torva armor moet halen ( die T9 armors verdwijnen allemaal na 60.000 hits ) torva is nog te fixen.

Ik weet alleen niet waar je in de long run meer aan hebt. Choatics + torva of bandos + dyrogyres. Ik heb momenteel ongeveer 30m cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Glodenox schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:22:

Een goede manier om hier achter te komen (als je weet dat je account niet langer dan 10 jaar bestaat) is om in Lumbridge even met Hans te praten, hij vertelt je hoeveel kalenderdagen je nog moet wachten totdat je de 10 Year Veteran Cape van hem kan kopen.

Vervolgens ga je naar deze website en vul je daar als Start Day de datum van vandaag in en bij Days het aantal dagen dat je net van Hans hebt gehoord. Et voila, van die datum 10 jaar aftrekken en je hebt de exacte datum waarop je account gemaakt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Chuckster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:55:
[...]

Een goede manier om hier achter te komen (als je weet dat je account niet langer dan 10 jaar bestaat) is om in Lumbridge even met Hans te praten, hij vertelt je hoeveel kalenderdagen je nog moet wachten totdat je de 10 Year Veteran Cape van hem kan kopen.

[...]
Ah, natuurlijk! Ik was Hans en de veteran cape totaal vergeten. Na 10 jaar gaf hij dat dacht ik niet meer aan, maar dat zal wel veranderen wanneer de 15 jaar veteran cape wordt toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Aantal 99's erbij; ranged, prayer en slayer.
Ook 90 smithing behaald en 96 summoning :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Netjes! Je hebt een van de duurste skills in ieder geval maxed, scheelt weer ;)

Nu summoning en herblore nog ;)

Ik heb gisteravond 96 crafting behaald, nog 3 levels te gaan en ik heb nog voor 1.2 miljoen exp aan Protein Hides, tegen de tijd dat het weer weekend is heb ik m'n 16e 99 in de pocket :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Je merkt wel dat mensen ingame veel hogere stats hebben als voorheen, ik zie bijna elke 5 minuten wel voorbij komen dat iemand weer 99 in alle skills heeft gehaald. Ik ben al blij dat ik van het weekend 2300+ total heb gehaald. Ben nu bezig voor 99 slayer ( 94 atm ) en wil eigenlijk ook 96 summoning voor max combat, alleen de charms en de cash blijft een probleem.

Ook staat 80-85 smithing op het progamma zodat ik obsidan armor kan krijgen en de fight kiln kan doen. Heb het gevoel dat het met mijn bandos/armadyls het wat lastiger is om te doen dan eigenlijk nodig ^^

Van het weekend ook twee elite clues gedaan, maar het lijkt wel of die de tijd ook niet meer waard zijn ten opzichte van een hard clue. Mijn hards zijn over het algemeen rond de 150k en de twee elites die ik had waren ook zo 150k alleen koste die veel meer moeite en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Chuckster schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:59:
Netjes! Je hebt een van de duurste skills in ieder geval maxed, scheelt weer ;)

Nu summoning en herblore nog ;)

Ik heb gisteravond 96 crafting behaald, nog 3 levels te gaan en ik heb nog voor 1.2 miljoen exp aan Protein Hides, tegen de tijd dat het weer weekend is heb ik m'n 16e 99 in de pocket :*)
Summoning is behoorlijk duur, laten we het vooral niet over herblore hebben.
Maar ik kreeg de pet of seasons via de treasure hunter, gratis 16m :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

jantje 2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:47:
Je merkt wel dat mensen ingame veel hogere stats hebben als voorheen, ik zie bijna elke 5 minuten wel voorbij komen dat iemand weer 99 in alle skills heeft gehaald. Ik ben al blij dat ik van het weekend 2300+ total heb gehaald. Ben nu bezig voor 99 slayer ( 94 atm ) en wil eigenlijk ook 96 summoning voor max combat, alleen de charms en de cash blijft een probleem.

Ook staat 80-85 smithing op het progamma zodat ik obsidan armor kan krijgen en de fight kiln kan doen. Heb het gevoel dat het met mijn bandos/armadyls het wat lastiger is om te doen dan eigenlijk nodig ^^

Van het weekend ook twee elite clues gedaan, maar het lijkt wel of die de tijd ook niet meer waard zijn ten opzichte van een hard clue. Mijn hards zijn over het algemeen rond de 150k en de twee elites die ik had waren ook zo 150k alleen koste die veel meer moeite en tijd.
RS3 is té makkelijk geworden ja, helaas.

Die Obsidian armour is zeker de moeite waard: je blocked daarmee 45% damage (55% als je ook het kiteshield draagt), de Kiln cape halen is daardoor appeltje eitje ;)
Je kunt ook iemand je laten Assisten in smithing, zodat je Obsidian armour al kunt maken ondanks dat je eigenlijk nog een paar levels te laag bent ;)

Ik geloof dat de prijzen voor hard en elite clue scrolls over het algemeen hetzelfde zijn, echter zijn de rare items van een elite clue scroll vele malen meer waard. Denk bijvoorbeeld aan de Shadow of Barrows dyes die ieder honderden miljoenen waard zijn, en je krijgt ze blijkbaar vaak als reward, ik zie geregeld mensen in lvl 90 Sirenic armour lopen die alle parts hebben geverfd in Barrows. (of ze kopen alles van de GE, rijke tatta's zijn het dan :P )

Ik ben me aan het bedenken wat ik moet gaan trainen als ik lvl 99 crafting bereikt heb (nog 3 levels). Skills die nog niet maxed zijn zijn:

- 85 Runecrafting
- 80 Construction
- 87 Dungeoneering
- 84 Agility
- 76 Hunter
- 76 Divination
- 88 Fishing
- 76 Cooking
- 87 Woodcutting
- 60 Farming

Cursief geschreven skills zijn het imo. niet waard om naar 99 te trainen, maar dat zal ik op den duur toch moeten wil ik de max cape halen (ben nu zo dichtbij, maar toch nog steeds zo_ver_weg |:( )

Wat zouden jullie doen? Met Runecrafting valt geloof ik goed geld te verdienen op het moment.
Luukwa schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:52:
[...]

Summoning is behoorlijk duur, laten we het vooral niet over herblore hebben.
Maar ik kreeg de pet of seasons via de treasure hunter, gratis 16m :)
Wait what? is dat ding 16m waard? Kun je die traden dan? _/-\o_

Herblore naar 99 krijgen was idd een flinke klap voor m'n bank ja, blij dat ik dat tijdens het dxpw heb kunnen doen en er 1400 overload potions aan over heb gehouden :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 19-10-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Chuckster schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:01:
[...]

KNIP
[...]

Herblore naar 99 krijgen was idd een flinke klap voor m'n bank ja, blij dat ik dat tijdens het dxpw heb kunnen doen en er 1400 overload potions aan over heb gehouden :*)
Ach ik ben wel blij dat het wat makkelijker is geworden, ik heb wat minder zin in het lange grinden dan dat ik dat vroeger had, dus als het nu allemaal wat sneller kan ( al is veel nog steeds niet heel snel ) dan is dat voor mij geen probleem nu.

Heb momenteel geen vrienden op rs, lel. Al mijn maatjes zijn al lang gestopt dus ik moet op dat gebied weer vanaf de start beginnen haha. Ik ga iig eerst ff 80 smith halen om überhaupt de quest te kunnen doen. Gisteren 76-78 gedaan met artisan. Maar die ore prijzen zijn gestegen als een gek.

Volgens mij levert runecrafting inderdaad een aardig zakcentje op, en met zo'n skull is abbys volgens mij weer de snelste manier om te levelen ook. 99 cooking kan je natuurlijk ook even easy mode halen. Dit is zeker met wat high lvl fish binnen enkele uurtjes getraind:P

Zat net ff de highscores te bekijken en er zijn gewoon al 27 mensen die alles met 200m xp gehaald hebben, dat had ik echt niet verwacht eigenlijk haha!

[ Voor 35% gewijzigd door jantje 2 op 20-10-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Chuckster schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:01:
[...]

RS3 is té makkelijk geworden ja, helaas.

Die Obsidian armour is zeker de moeite waard: je blocked daarmee 45% damage (55% als je ook het kiteshield draagt), de Kiln cape halen is daardoor appeltje eitje ;)
Je kunt ook iemand je laten Assisten in smithing, zodat je Obsidian armour al kunt maken ondanks dat je eigenlijk nog een paar levels te laag bent ;)

Ik geloof dat de prijzen voor hard en elite clue scrolls over het algemeen hetzelfde zijn, echter zijn de rare items van een elite clue scroll vele malen meer waard. Denk bijvoorbeeld aan de Shadow of Barrows dyes die ieder honderden miljoenen waard zijn, en je krijgt ze blijkbaar vaak als reward, ik zie geregeld mensen in lvl 90 Sirenic armour lopen die alle parts hebben geverfd in Barrows. (of ze kopen alles van de GE, rijke tatta's zijn het dan :P )

Ik ben me aan het bedenken wat ik moet gaan trainen als ik lvl 99 crafting bereikt heb (nog 3 levels). Skills die nog niet maxed zijn zijn:

- 85 Runecrafting
- 80 Construction
- 87 Dungeoneering
- 84 Agility
- 76 Hunter
- 76 Divination
- 88 Fishing
- 76 Cooking
- 87 Woodcutting
- 60 Farming

Cursief geschreven skills zijn het imo. niet waard om naar 99 te trainen, maar dat zal ik op den duur toch moeten wil ik de max cape halen (ben nu zo dichtbij, maar toch nog steeds zo_ver_weg |:( )

Wat zouden jullie doen? Met Runecrafting valt geloof ik goed geld te verdienen op het moment.

[...]

- 85 Runecrafting CASH! Astral runes maken geeft flinke cash, rond 1.2m/h wel slow xp
- 80 Construction Is meer geld waste en verschrikkelijk om te trainen maar voor max, flatpack teak magic wardrobes, kost rond 75m voor 99
- 87 Dungeoneering is zeker waard als je nog niet alle handige tools hebt (imp, herb, seed, scrolls).
- 84 Agility Verschrikkelijk saai om te trainen en verdient niks, maar helfin is best afk en beste xp 70k/h
- 76 Hunter ook verschrikkelijk om te trainen maar ook cash met chinchompa's
- 76 Divination Traag! maar afk!
- 88 Fishing Barb fish 80k/h tot 93 en dan lekker afk fishen in pif! 80k+/h
- 76 Cooking snel 99 te halen! swordies 300k/h
- 87 Woodcutting met ivy's redelijk traag maar redelijk afk 70k/h
- 60 Farming elke dag fruit/tree's ben je er echt vanzelf zolang je dit 2x per dag doet en herbs for iets cash back valt het best mee! (40 dagen ?)

ik speel nu 3 maandjes weer en het blijft toch verslavend, enige jammere is dat weinig competitie meer is iedereen is zelfde level of hoger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hunter kan je ook grenwalls hunten met crystalise spell, 500k exp per uur geloof ik.
Heb zelf echt de pest in agility, gadverdamme wat een poep skill.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Hoppa, de 99 Crafting is binnen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://sig.rsbandb.com/s/119/McJ.png

Is dit niet makkelijker :)

[ Voor 11% gewijzigd door Baazie op 23-10-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Afbeeldingslocatie: http://sig.rsbandb.com/cs/6497/pink-panzer0.png

Haha de oude overzichten, dit was vroeger altijd zo grappig om te zien>.< my questing is strong in this one. Die puntjes kloppen alleen niet haha.

[ Voor 44% gewijzigd door jantje 2 op 23-10-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Quest points zijn ze bij mij ook vergeten :P
Bovendien is m'n total level al over de 2400, dus waarom dat niet klopt geen idee:

Afbeeldingslocatie: http://sig.rsbandb.com/cs/6499/bananenspin.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duinroosje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-01 10:37
maand geleden begonnen met rs3 maar sommige skills gaan erg hard

Afbeeldingslocatie: http://sig.rsbandb.com/cs/6512/dunegirl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Huidige toestand van mijn F2P-only account:

RS3:
Afbeeldingslocatie: http://fstats.leetscape.com/black/face_mime/2277_To_Max.png

OSRS (tool werkt niet voor OSRS F2P-only):
Afbeeldingslocatie: http://07stats.leetscape.com/black/face_mime/2277_To_Max.png

Ben de laatste maand amper op OSRS geweest, maar heb dus wel eindelijk 99 Fishing en dit weekend, na een weekje afk'en, 99 Firemaking behaald op RS3. Het doel nu is 99 Woodcutting op RS3 en wanneer ik weer wat meer tijd/zin heb 99 Magic/Smithing op OSRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben momenteel bezig met Strength. Daarna ga ik voor 95 Runecrafting, 99 Magic en vervolgens zie ik het wel. Helaas heb ik nog wat dure skills te gaan zoals Summoning en Herblore :(

Afbeeldingslocatie: http://stats.leetscape.com/grey/c-quests1/Ubergeit.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Die invasion of falador mini event is wel een xp bom van hier naar tokio, elke dag krijg je ongeveer 250k xp in verschillende skills. Heb daar nu al van 88-90 summoning gehaald en 2-3 smith lvls. Dan heb ik die mystery boxes nog niet meegerekend van die chest ( denk bij elkaar ongeveer 200-300k xp en 1m gp )

Die tokens heb je in principe ook zo binnen, meestal binnen 30 minuten. Is het dus zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Sinds vandaag bezig met Deadman mode, moet zeggen dat ik dit tot nu toe lekker weg speelt.

Nog niet echt aan PKing gedaan, wel werd ik een keer door iemand in een bank aangevallen waarna ik een 3 hit deed en hij dood neerviel. Kreeg alsnog een sleutel. :')

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
D4NG3R schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:27:
Sinds vandaag bezig met Deadman mode, moet zeggen dat ik dit tot nu toe lekker weg speelt.

Nog niet echt aan PKing gedaan, wel werd ik een keer door iemand in een bank aangevallen waarna ik een 3 hit deed en hij dood neerviel. Kreeg alsnog een sleutel. :')
Ik heb gisteren even de streams gekeken van BoAty en SparMac, was wel grappig om te kijken. Alleen de setback bij dood is wel onwijs groot, ik starte vanmorge weer op ( nadat Spar de hele nacht had gespeeld ) maar hij niet verder dan hij was toen ik 's avonds stopte omdat hij wss paar keer is doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Oh shit, ik heb het Dungeoneering-virus te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjdv2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 10:21
oh shit indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:19
Ik Ben ook weer begonnen op me OSRS main!

Nog meer mensen die OSRS spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Inhumanous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:52:
Ik Ben ook weer begonnen op me OSRS main!

Nog meer mensen die OSRS spelen?
Ik ben sinds een paar weken ook weer begonnen, blijkbaar hebben ze guthan's bij nightmare zone gefixed paar maanden geleden. Rip dreams om max combat te combineren met LoL spelen xD.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ook weer bezig sinds het weekend, mn slayertab uitbreiden met drops en clue rewards. :)

Join trouwens de cc van Yaboii Malik - dat is ooit benoemd tot de semi-officieuze osrs Tweakers chat. Ik ben zelf randomly door de dag, maar toch voornamelijk 's avonds online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
D4NG3R schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:26:
Ook weer bezig sinds het weekend, mn slayertab uitbreiden met drops en clue rewards. :)

Join trouwens de cc van Yaboii Malik - dat is ooit benoemd tot de semi-officieuze osrs Tweakers chat. Ik ben zelf randomly door de dag, maar toch voornamelijk 's avonds online.
Top ga ik in die cc is rond kijken! Wat zijn jullie CB lvls ATM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

BO EH SMOrc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Greenpearl schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 07:26:
Ik ben sinds een paar weken ook weer begonnen, blijkbaar hebben ze guthan's bij nightmare zone gefixed paar maanden geleden. Rip dreams om max combat te combineren met LoL spelen xD.
Iedere 20 min een keer clicken en AFK Guthans/splashen werkt nog steeds (voor zover ik weet), dus dat kan nog perfect tijdens een LoL'etje.
boatyDrugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjdv2
mocht iemand er zin in hebben hierbij 3 keys voor runscape chronicle beta.

QX5Y-QHNE-5JHK
BWBA-WRIO-TCWU
140Z-WPEL-ZBZB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:30
hjdv2 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:24:

QX5Y-QHNE-5JHK
Ik heb deze key gebruikt! Bedankt!

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greengrimm
  • Laatst online: 01-09 14:14
hjdv2 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:24:

QX5Y-QHNE-5JHK
BWBA-WRIO-TCWU
140Z-WPEL-ZBZB
Topper,

Ik heb deze gebruikt:
140Z-WPEL-ZBZB

Dankjewel hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De BWBA-WRIO-TCWU is al gebruikt, bedankt voor het melden maar niet heus...

Jammer, dan maar wachten op nieuwe keys :)

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Ik zit te twijfelen om op oldschool runescape membership te kopen om op members world te kunnen PVP'en in de wildernis. Echter zie ik in de world-lijst niet een members PVP world voorbij komen. Ik zie dat world 308/316 voor non-members de PVP world is. Kijk ik erover heen, of weten jullie toevallig op welke worlds gePVP'd in de wildernis wordt door members?

[ Voor 3% gewijzigd door Roflzor op 26-11-2015 08:12 ]

• Inhumanous
Roflzor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:12:
Ik zit te twijfelen om op oldschool runescape membership te kopen om op members world te kunnen PVP'en in de wildernis. Echter zie ik in de world-lijst niet een members PVP world voorbij komen. Ik zie dat world 308/316 voor non-members de PVP world is. Kijk ik erover heen, of weten jullie toevallig op welke worlds gePVP'd in de wildernis wordt door members?
World 369 en voor de rest kan je elke world wel pken. Mensen die bv wildy bosses doen en kbd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Inhumanous schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:56:
[...]

Top ga ik in die cc is rond kijken! Wat zijn jullie CB lvls ATM?
Ik ben 81 geloof ik, ben ook paar avonden in de cc gaan kijken maar iedere keer leeg :)

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Speel Clanman Mode 4Head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Waarom krijg ik dit soort meuk nou nooit als het zwaar overpriced is? :P

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/cd4cc3da39a700ebf57d70927e29f88f.png

Alsnog 4.2m maar een paar maandjes terug gingen die dingen voor 9m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:20

MrManuel

The impossible is easy...

Ik heb ook nog 3 beta keys voor Chronicle.

TZ10-S76X-V017
GS5W-4Y2B-EJVT
LXWZ-TD23-CZ2P

Ik heb al geruime tijd niet meer gespeeld op RuneScape. Iemand die me kan overhalen om weer te beginnen? :D

[ Voor 24% gewijzigd door MrManuel op 16-12-2015 16:26 ]

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
D4NG3R schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:05:
Waarom krijg ik dit soort meuk nou nooit als het zwaar overpriced is? :P

[afbeelding]

Alsnog 4.2m maar een paar maandjes terug gingen die dingen voor 9m.
Voeg me even toe is mischien wel zo gezellig: Slayer Stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sig.rsbandb.com/cs/6818/uccino.png

Woo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
10 jaar te gaan en mijn skills zullen op soortgelijke levels staan vermoed ik :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ligretto
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 09:48
Komend weekend dubbel experience, altijd fijn! Wat zijn jullie plannen voor vrijdag tot en met zondag?

Ikzelf heb wat charms en herbs gespaard om in eerste instantie summoning en herblore te trainen (time- and money consuming skills). Verder ben ik van plan wat agility en dungeoneering te doen, twee time consuming skills waar ik normaal gesproken tegen op zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Zelf ben ik al een lange tijd gestopt met RuneScape, maar ik moet zeggen dat de nieuwe (beta) client heel erg tof is. Er wordt ipv. Java nu gebruik gemaakt van C++. Alles loopt heel erg smooth en nu kan er een vele hogere FPS worden behaald.

Voor de mensen die dit filmpje nog niet hebben gezien:

YouTube: Testing new Runescape 3 NXT client (C++, no more java)

Helaas zal ik niet meer zo snel beginnen met RuneScape, maar ik kan begrijpen dat dit wel meer mensen aantrekt.
Als ze dit eerder hadden gedaan dan weet ik zeker dat meer mensen RuneScape hadden gespeeld. Maar goed, Jagex heeft toch een goede manier om hun game te verpesten voor veel mensen. Vandaar dat ik ook niet zomaar weer begin :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ligretto schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:49:
Komend weekend dubbel experience, altijd fijn! Wat zijn jullie plannen voor vrijdag tot en met zondag?
Klein beetje levelen waar ik kan :p. Moet het weekend werken, dus weinig tijd.
Diigii schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:23:
Zelf ben ik al een lange tijd gestopt met RuneScape, maar ik moet zeggen dat de nieuwe (beta) client heel erg tof is. Er wordt ipv. Java nu gebruik gemaakt van C++. Alles loopt heel erg smooth en nu kan er een vele hogere FPS worden behaald.

Voor de mensen die dit filmpje nog niet hebben gezien:

YouTube: Testing new Runescape 3 NXT client (C++, no more java)

Helaas zal ik niet meer zo snel beginnen met RuneScape, maar ik kan begrijpen dat dit wel meer mensen aantrekt.
Als ze dit eerder hadden gedaan dan weet ik zeker dat meer mensen RuneScape hadden gespeeld. Maar goed, Jagex heeft toch een goede manier om hun game te verpesten voor veel mensen. Vandaar dat ik ook niet zomaar weer begin :P.
Met name grafisch zal het een leuke vooruitgang zijn, de betere view distance hierbij in het bijzonder, maar ook de hogere resolutie textures. Daarnaast, verdwijnen van loading momenten zijn welkom.

Voor wat betreft performance draait het nu toch al prima, is nu ook weer niet zo'n zwaar spel :p.

De switch naar een C++ native client biedt natuurlijk wel goede mogelijkheden voor de toekomst. Tablet/smartphone edities zullen bijv. toch al sneller tot de mogelijkheden behoren. Maar ook voor wat betreft een eventuele volgende grafische update geeft een C++ native client toch meer speelruimte dan Java.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik ga vol op herblore, wil toch wel een keer die 96 aantikken :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week de NXT client beta uit mogen proberen, geweldige ervaring is dat!

Mijn doel voor dubbel xp weekend is 96-99 Divination, zodra ik dat heb heb ik alles 99+ op de nieuwe skill Invention na dan.. Rest van het weekend maar mijn Dungeoneering gaan trainen richting de 120.. (103 atm)

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 15:13
wat verwachten jullie van God wars dungeon 2? Ik ben vooral benieuwd naar de drops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:45:
Heb vorige week de NXT client beta uit mogen proberen, geweldige ervaring is dat!
Aankomend weekend kan ik de NXT client beta ook een kans geven, ben benieuwd! :) De graphics in de huidige beta vids zien er iig goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes, echt een nieuwe ervaring geeft het.
psychodude schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Aankomend weekend kan ik de NXT client beta ook een kans geven, ben benieuwd! :) De graphics in de huidige beta vids zien er iig goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorex
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 18:52
Speelt er iemand nog old-school ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Xorex schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:19:
:w

Ik speel nog dagelijks. Sinds een week of 4 een ironman (M A D Storm) begonnen en deze lekker aan het levelen. Daarnaast op mijn main (Mad Storm) aan het afk fishen (monks).

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Xorex schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:19:
Ja zeker ik ben sinds 5-6 weken weer echt gaan spelen na een 9 maanden stop. Vorige week mijn Quest cape gehaald. Total level 1625 en bezig een nieuwe doel te vinden om te doen haha, blijf het chill vinden dat je na zon lange stop gewoon weer verder kan gaan waar je gebleven was :) geen zin in mmorpgs meer waar je constant elke dag moet spelen om bij te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Iets meer gedaan tijdens de dubbel exp dan ik wou, 85 > 99 herblore en ook 96 > 99 summoning.
Toen was mn geld op en was ik er klaar mee :')

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Net ingelogd, schijnbaar een best goed accountje:p

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/116niti.png

Spelen jullie hier ook actief samen?
Ik heb 1400 coins (had 35m, maar weggegeven aan een vriend toen ik stopte:() maar wel 5.000 coal.
Iemand die mij weer een beetje wegwijs kan maken? Er is namelijk vrij veel veranderd haha

[ Voor 116% gewijzigd door Wereldkaart op 27-03-2016 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Clanmanmode Seasonals! PogChamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Leuke vooruitzichten qua wat ze willen met NXT:
http://services.runescape...tg=ia&jptv=community_news

Kijken of ze het allemaal waar kunnen gaan maken, mogelijk dat Runescape dan toch nog een modern tintje kan krijgen qua graphics :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heeft iemand dmm tourney gezien? Was zo'n anticlimax.

[ Voor 32% gewijzigd door Chris Smoove op 29-03-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
2 dagen 5 uur per dag gebot en nu gebanned xD rip account

4 jaar geleden, toen ik het account begon, een aantal maanden non-stop gebot (vrijwel letterlijk 24/7 en niet gebanned, nu in twee dagen xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Net goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:16
zal wel toeval zijn dat je gebanned werd. ik denk niet dat jagex het voortaan wel echt probeert tegen te gaan. maar ik speel dan ookal een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 15:13
saveljos schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:26:
zal wel toeval zijn dat je gebanned werd. ik denk niet dat jagex het voortaan wel echt probeert tegen te gaan. maar ik speel dan ookal een tijdje niet meer.
Schijnbaar heeft Jagex een aantal maanden filters toegevoegd die botters kan tracken. Ze filteren bijvoorbeeld op de hoeveelheid intervallen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Wereldkaart schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:53:

4 jaar geleden, toen ik het account begon, een aantal maanden non-stop gebot (vrijwel letterlijk 24/7 en niet gebanned, nu in twee dagen xD
Tsja, dan kun je nu je leven gaan beteren ;).

Jagex is de afgelopen jaren een stuk effectiever geworden in het detecteren van bots, en ze zijn niet bang om met de banhammer te zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjdv2
Wereldkaart schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:53:

Is het verkeerd dat ik hier blij mee ben maakt het spel een stuk eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 07:07
Ik heb in januari 2x Runescape opgestart om weer eens te kijken hoe het nu is. (ooit begonnen in 2003) met meerdere tussenpozen gespeeld.

Nu open ik Runescape en krijg ik in beeld dat mijn account gelocked is. Heb ik volgens hun op 08-01-2016 gebot? Ik heb nog nooit gebot en zou niet weten hoe? Iemand dit eerder meegemaakt? Ik speel dan wel niet meer, maar voel mij toch benadeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
RisingSun schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:47:
Ik heb in januari 2x Runescape opgestart om weer eens te kijken hoe het nu is. (ooit begonnen in 2003) met meerdere tussenpozen gespeeld.

Nu open ik Runescape en krijg ik in beeld dat mijn account gelocked is. Heb ik volgens hun op 08-01-2016 gebot? Ik heb nog nooit gebot en zou niet weten hoe? Iemand dit eerder meegemaakt? Ik speel dan wel niet meer, maar voel mij toch benadeeld..
Contact opnemen met de supportdienst. Denk niet dat iemand hier je kan helpen met zoiets.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

nieuws: Fans halen klassieke World of Warcraft-server offline in opdracht van...

Ik ben totaal geen WoW speler, maar ik vind het grappig om te zien dat daar net zoals bij RS blijkbaar veel animo is voor oudere versies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
D4NG3R schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:26:
nieuws: Fans halen klassieke World of Warcraft-server offline in opdracht van...

Ik ben totaal geen WoW speler, maar ik vind het grappig om te zien dat daar net zoals bij RS blijkbaar veel animo is voor oudere versies. :)
Dat klopt, er is heel erg veel animo voor. Elk jaar bij Blizzcon (Evenement dat georganiseerd wordt door Blizzard), zijn er mensen die een vraag hebben over de klassieke versie van World of Warcraft.

De reden is dat Blizzard "denkt" dat mensen de oude World of Warcraft niet meer terug willen, en ik kan ze zeker ook niet ongelijk geven. Er zijn door de jaren niet alleen nieuwe release gekomen, maar er zijn ook veel mechanics veranderd, nieuwe systemen zoals Party/Raid finder etc.

Aan de andere kant had ik ook hetzelfde met RuneScape. Jagex maakte (of zelfs maakt) heel erg veel fouten in het verleden. Van het niet meer kunnen traden tot aan het PvPen in de wilderness. Toen de oldschool versie uitkwam was ik best gehyped, maar zelfs de oldschool RuneScape kon het "gat" niet vullen van al die jaren te zijn "opgelicht" door Jagex.

RuneScape was destijds al een MMO wat qua gameplay best uniek was. De special attack skills tot aan de questen. Maar veel andere MMO's liepen zeker in op RuneScape. Dus tegen de tijd dat oldschool RuneScape uitkwam had ik geen reden meer om helemaal opnieuw te beginnen.

Een andere reden is de content in Oldschool RuneScape. Net als iedereen hoop je dat je een bepaalde versie van de game weer terug krijgt. Ik had gehoopt op de HD versie van RuneScape waarbij spelers kon konden switchen van de standaard oldschool graphics naar de HD graphics.

En als laatste, ik ben laat begonnen met World of Warcraft. Ik kan mij alleen voorstellen hoe het geweest zou zijn vroeger. Je hoorde dat mensen weken lang moesten grinden om level up te gaan. Zouden mensen dit echt nu nog willen? De hardcore spelers zeker weten, maar ook een groot gedeelte ook niet. Ik mis het niet, maar ik zou niet weten of ik Vanilla WoW zou gaan willen spelen. Aan de ene kant klinkt het heel erg interessant, maar aan de andere kant weet ik niet of ik het zou willen opgeven voor de nieuwste expansions van WoW.

Om een lang verhaal kort te maken, er zijn genoeg spelers die Vanilla WoW weer willen spelen. Maar of Blizzard wil luisteren is een andere vraag. Er dienen natuurlijk patches/updates etc uit te komen voor Vanilla WoW, maar in hoeverre kan je gaan? Want als je een game krijgt zonder nieuwe content, dan wordt je daar niet echt blij van. Mijn gevoel zegt dat Blizzard dit niet zal doen. Ze hebben namelijk al moeite om de originele WoW van content te voorzien. En elke keer worden spelers weer "opgelicht" door 1 tot 2 jaar geen nieuwe content te krijgen. En voordat de community uit elkaar valt kondigen ze weer een nieuwe expansion aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Diigii schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:30:
En als laatste, ik ben laat begonnen met World of Warcraft. Ik kan mij alleen voorstellen hoe het geweest zou zijn vroeger. Je hoorde dat mensen weken lang moesten grinden om level up te gaan. Zouden mensen dit echt nu nog willen?
Tjah. Kijk naar OSRS, en dan vooral Iron- en Deadman modi, sinds een jaar is de actieve playerbase (gemiddeld) zelfs groter dan die van RS3. Met minder, maar meer op de community gerichte updates, heeft OSRS een populaire formule welke verrassend genoeg niet alleen oud-spelers maar ook nieuwe spelers aantrekt. En dat terwijl OSRS, in verhouding tot RS3, een flinke grind is en er grafisch niet uit ziet.

Ik kan mij goed voorstellen dat de WoW community iets vergelijkbaars zou willen maar dan voor officiële vanilla WoW servers.
Diigii schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:30:
Een andere reden is de content in Oldschool RuneScape. Net als iedereen hoop je dat je een bepaalde versie van de game weer terug krijgt. Ik had gehoopt op de HD versie van RuneScape waarbij spelers kon konden switchen van de standaard oldschool graphics naar de HD graphics.
Je kan niet iedereen blij maken, OSRS heeft bijv een erg goed punt gekozen. Net voor de uitkomst van de GE maar dan wel met de GE. Imho hadden ze dat ding weg mogen laten (ouderwets traden voelt een stuk leuker, maar is een stuk minder toegankelijk), maar de community heeft het er in gestemd. Prima toch?

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 08-04-2016 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
D4NG3R schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 06:55:
Je kan niet iedereen blij maken, OSRS heeft bijv een erg goed punt gekozen. Net voor de uitkomst van de GE maar dan wel met de GE. Imho hadden ze dat ding weg mogen laten (ouderwets traden voelt een stuk leuker, maar is een stuk minder toegankelijk), maar de community heeft het er in gestemd. Prima toch?
Nee dat bedoel ik ook :). Het is lastig om alle mensen blij te maken. Maar we zullen zien of Blizzard hier iets mee gaat doen. Sommige denken dat Blizzard nu hun eigen Vanilla WoW gaan release nu ze de grootste private server gesloten hebben. We zullen zien, ik ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:59
Ik speel sinds een week weer OSRS nou is het nogal eenzaam omdat iedereen die ik kon gestopt is. Dus ik vroeg me af of iemand nog een leuke clan weet misschien? Ben niet high-lvl combat op dit moment heb ik me voornamelijk op skilling gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
TheUninvited schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:13:
Ik speel sinds een week weer OSRS nou is het nogal eenzaam omdat iedereen die ik kon gestopt is. Dus ik vroeg me af of iemand nog een leuke clan weet misschien? Ben niet high-lvl combat op dit moment heb ik me voornamelijk op skilling gericht.
Je kan kijken of je een leuke kleine streamer kan vinden op twitch die een kanaal heeft waar mensen in zitten. Ik zit al enige tijd in de CC van iron faux (is weliswaar geen kleine streamer :+) en de mensen daar zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is schijnbaar veel veranderd in die tijd dat ik gestopt ben (al wel enkele jaren ondertussen), straks misschien nog een keer inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand hier het nog leuk vinden om iets zoals Nex te leren, Pm me hier of op mijn RSN: Uccino :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
ik speel ook weer aardig actief RS3 wel een level 3 skiller maar beleef een hoop plezier!

voeg me gerust toe RSN: Slayer Stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 15:53
Nederlandse osrs clan waar iedereen in kan: cc Darkturbo
Mijn rsn: Krijger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Port Sarim Invasion als 1e stap naar de Eastern Lands gaat vandaag van start. Ik ben benieuwd wat de nieuwe content gaat brengen :).

• Inhumanous
zijn er mensen die nog RS3 spelen op dit moment?

ik heb het weer opgepakt leuke clan gejoind en vermaak nu heel erg!

• psychodude
Yep, ik speel nog steeds. Inmiddels 3e skill op lvl 99. Binnenkort tikt de volgende 99 aan. En hoop tijdens het aankomende double exp weekend flink wat extra bij elkaar te kunnen sprokkelen. Heb in ieder geval redelijk wat mats klaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
psychodude schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:39:
Yep, ik speel nog steeds. Inmiddels 3e skill op lvl 99. Binnenkort tikt de volgende 99 aan. En hoop tijdens het aankomende double exp weekend flink wat extra bij elkaar te kunnen sprokkelen. Heb in ieder geval redelijk wat mats klaar liggen.
voeg me anders even toe! Slayer Stars

ik heb van de week 99 prayer gehaald en inmiddels de 102 aangetikt nu voorlopig wel weer klaar met prayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets na de release van EOC op rs3 gestopt met RS. Bij het uitkomen van ironmanmode opnieuw begonnen en ondertussen ook alweer bijna maxed.. het spel is zoveel simpeler geworden niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:04:
Iets na de release van EOC op rs3 gestopt met RS. Bij het uitkomen van ironmanmode opnieuw begonnen en ondertussen ook alweer bijna maxed.. het spel is zoveel simpeler geworden niet normaal.
Mwuah, afhankelijk van wat je zoekt. Veel endgame PvM content is juist complexer geworden. Met name de grind is afgenomen, hoewel de tijd tot max in de toekomst wel weer toe gaat nemen nu slayer als 1e 99 skill ook tot 120 gebracht gaat worden volgend jaar. En in de toekomst zullen andere skills waarschijnlijk volgen.

Zelf heb ik nog wel even de tijd te gaan tot max. De exp gain gaat wel steeds rapper, zodra je eenmaal wat hogere levels bereikt is het al snel makkelijker om de rest te behalen. Moet nog altijd Priff eens unlocken, laatste paar skills tot 75 resteren hiervoor. Verwacht er komende maand ergens eindelijk eens aan toe te komen.

Ondertussen ook de 4e skill tot 99 gebracht. En met dxp weekend nu heb ik genoeg mats om ruim 26 miljoen experience te verkrijgen. Kijken of het qua tijd ook zal lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
psychodude schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:49:
[...]

Mwuah, afhankelijk van wat je zoekt. Veel endgame PvM content is juist complexer geworden. Met name de grind is afgenomen, hoewel de tijd tot max in de toekomst wel weer toe gaat nemen nu slayer als 1e 99 skill ook tot 120 gebracht gaat worden volgend jaar. En in de toekomst zullen andere skills waarschijnlijk volgen.

Zelf heb ik nog wel even de tijd te gaan tot max. De exp gain gaat wel steeds rapper, zodra je eenmaal wat hogere levels bereikt is het al snel makkelijker om de rest te behalen. Moet nog altijd Priff eens unlocken, laatste paar skills tot 75 resteren hiervoor. Verwacht er komende maand ergens eindelijk eens aan toe te komen.

Ondertussen ook de 4e skill tot 99 gebracht. En met dxp weekend nu heb ik genoeg mats om ruim 26 miljoen experience te verkrijgen. Kijken of het qua tijd ook zal lukken.
Voeg me anders even toe mischien wel leuk om met mede tweakers te spelen!

Mocht je nog niet in een clan zitten, zit ik ook nog in een leuke gezellige clan met offsite forum activiteiten en skill competities.

Ingame name: PvE Sensei

Verwijderd

Priff is het zeker waard voor veel skills als je graag wat meer "afk" wil trainen, ik vind het zelf voor thieving een flinke meerwaarde hebben, eindelijk eens wat goede loot van thieven. Ik zou daarnaast ook gelijk door gaan voor de seren prays / spells.

120 slayer stond al op de planning om te halen na max ;). Nu alleen nog runecrafting, attack, strength en invention te gaan.

• psychodude
Met double exp weekend fletching 99 binnen. Jammer genoeg geen Flo :p. Begonnen met het behalen van mijn laatste Plague End skill reqs. Nog dungeoneering (28 lvls), agility (22 lvls), herblore (2 lvls), ranged (31 lvls) en summoning (28 lvls) te gaan.

Een aantal zijn een redelijk saaie grind, maar moet niet al te lang duren qua experience benodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Bijna 99 fishing.. daarna maar is 89 => 99 runecrafting trainen.
Kom trouwens niet vooruit met agility, wat een hel.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Luukwa schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:19:
Bijna 99 fishing.. daarna maar is 89 => 99 runecrafting trainen.
Kom trouwens niet vooruit met agility, wat een hel.
Hier nog 1! Ik moet alleen nog 69-75 agility en 70-75 mining voor ik plague end kan doen
Pagina: 1 ... 31 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!