Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:21
3 dagen geleden sprak oude rs vriend me aan op facebook dat ors nu weer f2p was en dat hij ook weer was begonnen dus heb nu ook weer even op ors gespeeld.

Alleen weet ik nu niet wat ik zal doen... Ors trekt me meer omdat daar alles is zoals ik het mij herinner maar moet ik weer vanaf 0 beginnen. Rs3 is juist tegenovergestelde , daar heb ik m'n oude stats nog (123 FTP cmb) maar ziet het allemaal zo ingewikkeld uit als ik niet in legacy mode zit...
Op ors wil ik dan pure F2P blijven zoals ik vroeger ook heb gedaan, maar van de andere kant zou ik ook wel weer even p2p willen worden om nog eens wat stats 99 te halen op rs3 maar heb op rs3 miss max 5m bankworth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

D4NG3R

kiwi

:)

Als je dat account member maakt heb je op beide games gewoon toegang tot member content.

Weer vanaf 0 beginnen sprak mij in het begin best wel aan; iedereen zat op hetzelfde bootje namelijk.

[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 16-05-2015 13:14 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak gewoon een goal.. alles level 10 enzo als je het leuk vind na 60-70 word je member en ga je dir skills doen... succes en veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de 4e keer gefaald op Jad.. ik ga m'n fire cape nooit krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Enelix aii wat is je mage enzo? en welke gear gebruik je zoal? k heb jad nou al paar keer gekild dus wil je best helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:54:
@Enelix aii wat is je mage enzo? en welke gear gebruik je zoal? k heb jad nou al paar keer gekild dus wil je best helpen
80 Ranged, 60 defence, 60 prayer.
65 Magic, 70 attack en 75 strength.

Gebruik de normale zerker setup:
Initiate helm en legs.
Guthix d'hide body en vambs.
Snakeskin boots.
Ava's accumalator.
Rune C'bow, Zammy book met broad bolts.
Fury en archer ring.

Ook inventory is vrij standaard; 8 brews, 2 ranged potions, 300 diamond bolts (e) en de rest super restores.

Het is gewoon irritant om Jad onder de knie te krijgen, je bent bijna 2 uur bezig om bij Jad te komen.
En als je er eenmaal bent en je gaat dood moet je weer helemaal opnieuw beginnen.

Moet eigenlijk een (goede) private server hebben waar ik Jad kan oefenen zonder die 62 waves ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Ben ook puur op osrs (70 strength 72 range 50 att en 3 def -_-).
Doe eigenlijk ook alleen pken, zit nu wel te twijfelen om naar 60 att te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:11:
[...]

80 Ranged, 60 defence, 60 prayer.
65 Magic, 70 attack en 75 strength.

Gebruik de normale zerker setup:
Initiate helm en legs.
Guthix d'hide body en vambs.
Snakeskin boots.
Ava's accumalator.
Rune C'bow, Zammy book met broad bolts.
Fury en archer ring.

Ook inventory is vrij standaard; 8 brews, 2 ranged potions, 300 diamond bolts (e) en de rest super restores.

Het is gewoon irritant om Jad onder de knie te krijgen, je bent bijna 2 uur bezig om bij Jad te komen.
En als je er eenmaal bent en je gaat dood moet je weer helemaal opnieuw beginnen.

Moet eigenlijk een (goede) private server hebben waar ik Jad kan oefenen zonder die 62 waves ervoor.
Hmm als je skype wilt dan wil ik je zekers even helpen met jad :) dan komt alles goed en heb je fight cave klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Hmm als je skype wilt dan wil ik je zekers even helpen met jad :) dan komt alles goed en heb je fight cave klaar
Is goed!
Ik DM je wel mijn Skype, ben atm wel nog op werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
Is er nog een beetje community in OSRS, trekt het nog een beetje aan of wordt het juist minder? Het lijkt me wel weer leuk om het op te pakken omdat ik niet kan wennen aan dat EOS gebeuren. Heb een jaar of 2/3 niet meer gespeeld en er is gewoon zoveel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zo, resizable is uit en wat is dit een verademing zeg! Het spel ziet er een stuk beter uit zonder het gevoel van OSRS te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:56
Heb OSRS ook maar weer opgepakt, voeg me toe ingame: King Syze of DM me voor me skype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Ik begin een beetje hersendood te raken, ben nu al een maand nonstop pest control aan het doen. Nog een paar en ik heb genoeg commendations om me atk, def en magic naar 99 te knallen. Zo'n 6k commendations per skill...

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:11
Chris van der G schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:31:
Ik begin een beetje hersendood te raken, ben nu al een maand nonstop pest control aan het doen. Nog een paar en ik heb genoeg commendations om me atk, def en magic naar 99 te knallen. Zo'n 6k commendations per skill...
Waarom pest control en geen slayer, als ik vragen mag? Ik zou zelf gewoon twee vliegen in één klap doen, anders heb je straks alle combat skills op 99 en dan moet je slayer en dungeoneering nog. Dan krijg je daar nog een heleboel xp van na 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als iets hersendodend is dan is het PC. :')

Ik moet er binnenkort ook aan geloven, tijd voor void.. Daarna kom ik er nooit weer voor de minigame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankelsap
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-06-2015
Goedemorgen Allen,

ook weer begonnen met OSRS onder de naam: Bakkebeard! zijn er al RS clans vanuit tweakers bezig ?

altijd leuk om met meerdere te spelen! voeg me toe. vanavond ben ik online.

gezellig!

gr,
Barry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Falcone schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:29:
Is er nog een beetje community in OSRS, trekt het nog een beetje aan of wordt het juist minder? Het lijkt me wel weer leuk om het op te pakken omdat ik niet kan wennen aan dat EOS gebeuren. Heb een jaar of 2/3 niet meer gespeeld en er is gewoon zoveel veranderd.
Gewoon weer beginnen joh!! Is echt verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

iBasch schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:02:
[...]

Waarom pest control en geen slayer, als ik vragen mag? Ik zou zelf gewoon twee vliegen in één klap doen, anders heb je straks alle combat skills op 99 en dan moet je slayer en dungeoneering nog. Dan krijg je daar nog een heleboel xp van na 99.
Om me magic naar 99 te rammen (En met vrienden op Teamspeak is het best leuk), gaat best snel zo. Ben vandaag van 92 naar 94 gegaan. Mijn def en atk wil ik van 87/81 naar 99 doen met slayer idd en dungeoneering doe ik alleen met vrienden. Is 83 nu.

http://puu.sh/iyHTm/dbf982e821.png

Me slayer moet idd nog flink omhoog gaan :9

Scheelt een boel dat ik vanaf vandaag een groepje heb gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door Chris van der G op 22-06-2015 20:34 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Vandaag cooking 99 behaald. Heeft even geduurd, maar nu 2e skill op 99 :p. Ben er nog niet helemaal over uit welke skill ik als volgende naar 99 ga brengen. Voorlopig eerst maar even de combat skills trainen voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:43
Voor degene die nog RS3 spelen.. ;-) Heb een Windows Phone app gemaakt voor nieuws, hiscore lookup en adventure log lookup.
https://www.windowsphone....46-4a98-84db-844fd5e735fb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
psychodude schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:15:
Vandaag cooking 99 behaald. Heeft even geduurd, maar nu 2e skill op 99 :p. Ben er nog niet helemaal over uit welke skill ik als volgende naar 99 ga brengen. Voorlopig eerst maar even de combat skills trainen voor de verandering.
Speel je oldschool RS of EOC ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Inhumanous schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:02:
[...]

Speel je oldschool RS of EOC ??
Ik speel EoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psycho, Ga sws je pray+summ trainen, die 2 komen heel erg van pas als je later wilt slayeren/pvm'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Mn main is perma banned door account sharing blijkbaar(99 thieving en woodcutting weg :(). tijd niet op die account gekeken. Ik wil weer opnieuw beginnen maar zijn er mensen die mij even met een klein start kapitaaltje kunnen helpen :)?

[ Voor 8% gewijzigd door matrix14 op 04-07-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Was een paar maanden geleden begonnen op OSR. Mining 93 en de rest wat overall combat skills van zo rond de 85. Nu al een hele tijd weer saai en gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:31:
Psycho, Ga sws je pray+summ trainen, die 2 komen heel erg van pas als je later wilt slayeren/pvm'en
Prayer is voor mij iets voor de lange termijn. Vond het vroeger al een hel om te levelen. En sinds ik weer herstart ben (nu ruim 2.5 jaar geleden) dan eigenlijk ook al vanaf moment 0 de exp lamps en bonus exp af te schuiven naar prayer.

Ben voorlopig in ieder geval maar aan de slag gegaan om mijn standaard combat skills gewoon wat te trainen. Waren nog altijd erg laag, rond lvl 40. Nu na krap een weekje alles naar level 60. Van plan dit de komende weken door te levelen naar 80. Heb niet heel veel tijd, dus zal wel weer even wat overheen gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49
psychodude schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:49:
[...]

Prayer is voor mij iets voor de lange termijn. Vond het vroeger al een hel om te levelen. En sinds ik weer herstart ben (nu ruim 2.5 jaar geleden) dan eigenlijk ook al vanaf moment 0 de exp lamps en bonus exp af te schuiven naar prayer.

Ben voorlopig in ieder geval maar aan de slag gegaan om mijn standaard combat skills gewoon wat te trainen. Waren nog altijd erg laag, rond lvl 40. Nu na krap een weekje alles naar level 60. Van plan dit de komende weken door te levelen naar 80. Heb niet heel veel tijd, dus zal wel weer even wat overheen gaan :).
Hoe train je je prayer dan precies? Als je dat via poh's doet dan is het echt retesnel en niet eens zo enorm saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Carharttguy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:40:
Was een paar maanden geleden begonnen op OSR. Mining 93 en de rest wat overall combat skills van zo rond de 85. Nu al een hele tijd weer saai en gestopt :)
Ik en nog iemand anders van Tweakers zitten weer helemaal in OSRS, en samen spelen: bossen/skillen/questen maakt het al 20x leuker. Dus als je zin hebt om de draad op te pakken voeg me toe: King Syze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh nu dus 7-8 weken vakantie hier, dus maar besloten zo dicht mogelijk bij max te komen ( eoc ofc ) nja als er iemand zin heeft om te bossen skillen of wattan ook voeg me toe:Uccino

ps: kom altijd langs met vragen als je ze hebt, ik doe mn best voor iedere scaper om hem te helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Inhumanous schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 06:52:
[...]

Ik en nog iemand anders van Tweakers zitten weer helemaal in OSRS, en samen spelen: bossen/skillen/questen maakt het al 20x leuker. Dus als je zin hebt om de draad op te pakken voeg me toe: King Syze
Heb je toegevoegd. mijn ign is Xiruny

ben inmiddels alweer total level 302 xd en 40 quests points. Level deze keer eerst door al die basic quests te doen. Kom alleen straks op het punt om dragon slayer te doen en moet dus even money maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
Ben weer helemaal opnieuw begonnen bevalt zeer goed ben nu nog f2p op osrs. Wat mij opvalt is dat de het aantal mensen online weer een stuk hoger ligt dan 1/2 jaar geleden.

Voeg me toe al speel je ook nog osrs mijn ign is: Sembene
Ben op dit moment Iron Man kijken hoe lang ik het vol houd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjdv2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 10:21
Ben op dit moment Iron Man kijken hoe lang ik het vol houd :).
toch wel hardcore ironman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjdv2 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:21:
[...]

toch wel hardcore ironman?
Hardcore ironman & osrs wil je mensen dood ?? :P no offense maar lijkt me moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wie spelen hier nog osrs? Ben een tijdje geleden maar eens begonnen, na veel jaren het niet meer gespeeld te hebben. Rs3 geprobeerd, maar valt zeer tegen.

[ Voor 72% gewijzigd door Chris Smoove op 26-07-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Chris Smoove schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:05:
Wie spelen hier nog osrs? Ben een tijdje geleden maar eens begonnen, na veel jaren het niet meer gespeeld te hebben. Rs3 geprobeerd, maar valt zeer tegen.
Ik speel samen met nog twee mensen aardig actief. Speel sinds 3 weken weer helemaal opnieuw. Ben alleen vanaf morgen 8 dagen weg. Wij aimen beetje ervoor om binnenkort met dit groepje te gaan bossen.

Xiruny
Porfimbor
King syze

clanchat: rsnleu

In die clanchat zitten ook aardig wat nlers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 19:32
Ik join binnenkort ook de chat wel aangezien ik aardige levels krijg om te gaan bossen.

Zit momenteel op 87 att 92 str en 76 def.
Andere stats interesseren me niet echt m.u.v combat skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
steineken schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:10:
Ik join binnenkort ook de chat wel aangezien ik aardige levels krijg om te gaan bossen.

Zit momenteel op 87 att 92 str en 76 def.
Andere stats interesseren me niet echt m.u.v combat skills.
Laat anders effe je ingame naam achter hier, en voeg me toe: King Syze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 08:59
Jammer dat er geen OSRS forum post aangemaakt is. Ben zelf 1.5 maand geleden begonnen en zit rond de 1200 total level met 85 combat. Speel het met +/- 7 vrienden en merk werk dat het oude herinneringen naar boven haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Het spel is qua populariteit niet meer wat het vroeger was en zeker niet hier op GoT. Er wordt nu al weinig gepost in dit topic (speel zelf ook amper) dus om dat dan nog eens te gaan scheiden lijkt me geen goed plan. Gewoon hier posten wat je wilt en indien nodig zet je de RS versie erbij. ;)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
De populariteit neemt de afgelopen tijd echter wel weer toe. Zie bijv:
http://www.misplaceditems...g&interval=qtr_yr&total=1

En qua wat het vroeger was, tsja, is heel moeilijk te vergelijken. Bots waren vroeger aan de orde van de dag. Sommige spelers hielden het daarbij niet eens bij één bot, maar draaide meerdere tegelijk. Tegenwoordig is het aantal bots een stuk geringer. Het totale aantal characters is dan zonder twijfel minder, maar ik vraag mij af hoe dit zit voor het totale aantal spelers.

De worlds voelen nu met name gewoon leger aan. Door het ontbreken van de bots in grote getalen. Maar de community heeft aangegeven het liefst geen afname van het aantal worlds te zien. Voor diverse skills is dat in de huidige vorm van runescape gewoonweg onwenselijk.

Op tweakers is de activiteit inderdaad vrij laag. Maar dat is in geen enkele zin een graadmeter voor de populariteit van een MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
psychodude schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:21:
De populariteit neemt de afgelopen tijd echter wel weer toe. Zie bijv:
http://www.misplaceditems...g&interval=qtr_yr&total=1

En qua wat het vroeger was, tsja, is heel moeilijk te vergelijken. Bots waren vroeger aan de orde van de dag. Sommige spelers hielden het daarbij niet eens bij één bot, maar draaide meerdere tegelijk. Tegenwoordig is het aantal bots een stuk geringer. Het totale aantal characters is dan zonder twijfel minder, maar ik vraag mij af hoe dit zit voor het totale aantal spelers.

De worlds voelen nu met name gewoon leger aan. Door het ontbreken van de bots in grote getalen. Maar de community heeft aangegeven het liefst geen afname van het aantal worlds te zien. Voor diverse skills is dat in de huidige vorm van runescape gewoonweg onwenselijk.

Op tweakers is de activiteit inderdaad vrij laag. Maar dat is in geen enkele zin een graadmeter voor de populariteit van een MMO.
Ik ben net weer begonnen samen met een aantal vrienden, maar merk toch wel dat er enorm veel bots zijn.
Als we aan t trainen zijn bij de cows in lumbridge, merk je dat er enorm veel mensen zijn die reageren zoals bots dat doen (raar targets kiezen, niks oppakken, hoog level en nog steeds daar trainen etc. etc.)

Is wel redelijk vervelend, want dit is zo in elke wereld en zo kunnen wij dus moeilijk trainen omdat mensen van level 40 de koeien in 1 hit dood hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
jesse111 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:54:
[...]
Ik ben net weer begonnen samen met een aantal vrienden, maar merk toch wel dat er enorm veel bots zijn.
Als we aan t trainen zijn bij de cows in lumbridge, merk je dat er enorm veel mensen zijn die reageren zoals bots dat doen (raar targets kiezen, niks oppakken, hoog level en nog steeds daar trainen etc. etc.)

Is wel redelijk vervelend, want dit is zo in elke wereld en zo kunnen wij dus moeilijk trainen omdat mensen van level 40 de koeien in 1 hit dood hebben....
Het is ook zeker niet dat er geen bots zijn momenteel. Maar het aantal ligt wel een stuk lager dan dat van een aantal jaar geleden. Sowieso speel ik persoonlijk als member. De hinder is daar in ieder geval sowieso al een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 08:59
psychodude schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:15:
[...]

Het is ook zeker niet dat er geen bots zijn momenteel. Maar het aantal ligt wel een stuk lager dan dat van een aantal jaar geleden. Sowieso speel ik persoonlijk als member. De hinder is daar in ieder geval sowieso al een stuk lager.
Runescape in de P2P wereld is inderdaad een stuk beter. Als je eenmaal member bent zul je bijna geen bots meer zien, en er zijn veel meer mogelijkheden om te trainen ipv cows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
in p2p worlds zijn de cow areas helemaal leeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopp
  • Laatst online: 04-09 16:45
Als p2p zijn er zoveel meer plekken om te trainen. Rock crabs zijn nog steeds populair. Nightmare zone ook. Daar moet je alleen wat quests voor doen.
Ik heb een paar weken lang elke nacht 6 uur met Guthans in nightmare zone gezeten op shared xp. Ben nu maxed cb.
Ik kan combat niet grinden.. zelfs niet met slayer. Dus dat is een makkelijke oplossing :P
Guthns set kost alleen 10m ofzo. Nu volgensmij nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
matrix14 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:15:
[...]

Ik speel samen met nog twee mensen aardig actief. Speel sinds 3 weken weer helemaal opnieuw. Ben alleen vanaf morgen 8 dagen weg. Wij aimen beetje ervoor om binnenkort met dit groepje te gaan bossen.

Xiruny
Porfimbor
King syze

clanchat: rsnleu

In die clanchat zitten ook aardig wat nlers :)
Wow, bestaat onze clanchat nog steeds? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Chopp schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:04:
Guthns set kost alleen 10m ofzo. Nu volgensmij nog meer.
Tenzij de prijs in de laatste maand gedaald is (speel al een tijdje niet meer) een kleine 14m voor de set + elke 2 dagen reparatiekosten tussen de 330 en 166K liggend aan je smithing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopp
  • Laatst online: 04-09 16:45
Yup en volgensmij is het altijd profit als je herb boxes koopt. Zelfs als je het bij Bob repareert.

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:36
Sinds vorige week speel ik ook weer een beetje. Speel op OSRS.
Mijn account heet Aschtra. Heb chat eigenlijk altijd op Friends staan dus toevoegen kan wel maar zal zelden online zijn.

Op het moment bezig met wat skills te trainen. Nu met mining bezig. Level 42 t/m 50 nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Aschtra schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:19:
Sinds vorige week speel ik ook weer een beetje. Speel op OSRS.
Mijn account heet Aschtra. Heb chat eigenlijk altijd op Friends staan dus toevoegen kan wel maar zal zelden online zijn.

Op het moment bezig met wat skills te trainen. Nu met mining bezig. Level 42 t/m 50 nog
Voeg mij even toe dan: King Slayz

We spelen op dit moment met een leuk groepje van tweakers we proberen allemaal zsm stats voor het bossen te krijgen zodat er binnekort een keer savond wat pvm kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 01:36
Ik speel eigenlijk altijd Solo en PvM. Ook ga ik nog laaaang niet stats krijgen voor bossing. Ben nu cb 61. Doe rustig aan. Ook nog f2p.

Wel 1 maand al member geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
Is er nog een clan/ community/ Tweakers chat in RS3? Zoek wat mensen voor bosses, social talk etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben in mijn vakantie ook weer begonnen met RS07. Compleet nieuw accountje aangemaakt, en gaan met die banaan. Account is nu een 2 a 3 weken oud denk ik dus heb al aardig wat kunnen doen. Helaas is mijn vakantie nu weer voorbij, dus zal het nu allemaal weer wat langer duren.

Voel je vrij om mij toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: http://sigs.vksoft.eu/oldschool/blue/no/Mad%20Storm.png

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Madstorm schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:38:
Ik ben in mijn vakantie ook weer begonnen met RS07. Compleet nieuw accountje aangemaakt, en gaan met die banaan. Account is nu een 2 a 3 weken oud denk ik dus heb al aardig wat kunnen doen. Helaas is mijn vakantie nu weer voorbij, dus zal het nu allemaal weer wat langer duren.

Voel je vrij om mij toe te voegen.

[afbeelding]
Netjes hoor!! Voeg me gerust toe ik Ben elke avond na het werk wel online! King Slayz is mijn naam.

Als ik jou was zal ik al je combat skills in combinatie met slayer trainen, levert een goede bak met geld op en je trein zo 3 skills in 1 combat/hp/slayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Inhumanous schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:48:
[...]

Netjes hoor!! Voeg me gerust toe ik Ben elke avond na het werk wel online! King Slayz is mijn naam.

Als ik jou was zal ik al je combat skills in combinatie met slayer trainen, levert een goede bak met geld op en je trein zo 3 skills in 1 combat/hp/slayer
Ja, daar ben ik ook mee bezig nu. Slayer blijft één van de leukere skills vind ik.
Ik wou eerst gewoon wat skills omhoog hebben (rond 50 zoals je kunt zien), zodat ik de meeste quests een beetje kan doen, en het staat wat beter als je naar je skills toe gaat :9
Daarnaast is 50 in de meeste skills erg makkelijk te halen. Het kost soms alleen wat geld ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Jaaaaa ik ben weer terug van weggeweest, een half jaartje gefocust op m'n werk en relatie, nu dat niet meer hoeft kan ik weer RS spelen.

Heb de posts van het afgelopen half jaar even doorgelezen, en eh, 'easyscape'? Kan me die reacties voorstellen als je EoC speelt. Ik heb er ook een schurft hekel aan en speel RS3 (al m'n stats waren toentertijd automatisch overgezet naar RS3, anders had ik ook wel voor OSRS gekozen) maar dan wel in Legacy mode; oude layout, oude combat systeem, geen Action Bar waardoor het allemaal makkelijker is: gewoon lekker old school.

Geld verdienen dmv. staken zoals ik eerst deed is onmogelijk: de Duel Arena world 54 is overladen met bots die je, zodra je ze wilt staken, zullen gaan DDOS'en.

Om die reden heb ik besloten om te investeren in Yew Logs met het oog op 25 t/m 28 september a.s., dan is het Double Exp weekend en dan stijgt de waarde van dit soort items vanwege de massale wens om lvl 99 te halen in Firemaking en Fletching, flink cashen dus straks aangezien de teller nu op 1.074k yew logs staat :+

Ik probeer op dit moment mijn slayer naar lvl 99 te krijgen en ben al aardig op weg. Verdien ongeveer 800k per task en ben net lvl 92 geworden, dus ik kan Airuts killen en hun bones voor +/- 6k per stuk verkopen.

Hoop dat er toch nog wat Tweakers RS3 spelen, want ondanks alle Easyscape-comments is het best te doen, knal gewoon Legacy Mode aan en je hebt de layout en het combat systeem van OSRS.

[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 24-09-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Chuckster schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:00:
Jaaaaa ik ben weer terug van weggeweest, een half jaartje gefocust op m'n werk en relatie, nu dat niet meer hoeft kan ik weer RS spelen.

Heb de posts van het afgelopen half jaar even doorgelezen, en eh, 'easyscape'? Kan me die reacties voorstellen als je EoC speelt. Ik heb er ook een schurft hekel aan en speel RS3 (al m'n stats waren toentertijd automatisch overgezet naar RS3, anders had ik ook wel voor OSRS gekozen) maar dan wel in Legacy mode; oude layout, oude combat systeem, geen Action Bar waardoor het allemaal makkelijker is: gewoon lekker old school.

Geld verdienen dmv. staken zoals ik eerst deed is onmogelijk: de Duel Arena world 54 is overladen met bots die je, zodra je ze wilt staken, zullen gaan DDOS'en.

Om die reden heb ik besloten om te investeren in Yew Logs met het oog op 25 t/m 28 september a.s., dan is het Double Exp weekend en dan stijgt de waarde van dit soort items vanwege de massale wens om lvl 99 te halen in Firemaking en Fletching, flink cashen dus straks aangezien de teller nu op 1.074k yew logs staat :+

Ik probeer op dit moment mijn slayer naar lvl 99 te krijgen en ben al aardig op weg. Verdien ongeveer 800k per task en ben net lvl 92 geworden, dus ik kan Airuts killen en hun bones voor +/- 6k per stuk verkopen.

Hoop dat er toch nog wat Tweakers RS3 spelen, want ondanks alle Easyscape-comments is het best te doen, knal gewoon Legacy Mode aan en je hebt de layout en het combat systeem van OSRS.

Voeg me gerust toe in game, mijn RSN is: Bananenspin

Mijn stats:

[afbeelding]
Toch is de beleving van old school stukken leuker imo.

Ook de updates zijn vele malen beter ik zou zeggen pak het toch keer op er zijn genoeg tweakers die je opweg willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik zou ook voor geen goud naar RS3 willen gaan..
Het is in het begin (omdat je opnieuw moet beginnen) even doorbijten in OSRS. Maar op een gegeven moment is dat ook weer voorbij, en dan vind ik het vele male leuker dan RS3.

Ik zit ook al wat om me heen te kijken wat ik in de dubble XP weekend zal gaan doen. Twijfel of ik gewoon doorga met slayeren, of dat ik toch een non combat skill ga trainen. Lastig Lastig.

[ Voor 8% gewijzigd door Madstorm op 02-09-2015 12:12 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Madstorm schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:12:
Ik zou ook voor geen goud naar RS3 willen gaan..
Het is in het begin (omdat je opnieuw moet beginnen) even doorbijten in OSRS. Maar op een gegeven moment is dat ook weer voorbij, en dan vind ik het vele male leuker dan RS3.

Ik zit ook al wat om me heen te kijken wat ik in de dubble XP weekend zal gaan doen. Twijfel of ik gewoon doorga met slayeren, of dat ik toch een non combat skill ga trainen. Lastig Lastig.
Ik heb je added btw!! Het dubbel xp weekend telt niet voor OSRS trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Inhumanous schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:41:
[...]

Ik heb je added btw!! Het dubbel xp weekend telt niet voor OSRS trouwens
Oh, ik meende ergens gelezen te hebben dat het ook voor OSRS was. Kan het ook niet meer terugvinden inderdaad. Dat is een beetje jammer, maar is niet anders :9

Wat vinden jullie van 'Splashen' trouwens? Ik heb het nu een paar keer gedaan, en het is easy goedkope Magic XP. Maar op één of andere manier voelt het wat 'cheap' aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Madstorm op 02-09-2015 12:55 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Madstorm schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:53:
[...]

Oh, ik meende ergens gelezen te hebben dat het ook voor OSRS was. Kan het ook niet meer terugvinden inderdaad. Dat is een beetje jammer, maar is niet anders :9

Wat vinden jullie van 'Splashen' trouwens? Ik heb het nu een paar keer gedaan, en het is easy goedkope Magic XP. Maar op één of andere manier voelt het wat 'cheap' aan.
Omdat ik vaak op werk en college zit, splash en nmz ik regelmatig. Vooral nmz (nightmare zone) met full guthans die ik vaak over de nacht of tijdens werktijd om mijn combat levels omhoog te werken en zo naar (wat mij betreft) leukere content kan gaan als bossen, sneller Slayer tasks afmaken etc. Het klopt dat het wat goedkoop aanvoelt maar ik hou nou eenmaal niet van een ellenlange grind, en wil toch de higher level content doen, ideaal voor mij dus. Met mij denken velen anderen er zo over als ik me niet vergis, dus gaat dit ook niet snel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Voelt cheap en bijna als botten :P

Ik heb toentertijd mijn magic naar 99 gekregen door voor een dagje of 2 de Blood Barrage spell te casten in de Abyss.

Maar ik begrijp dat als je weinig tijd hebt splashen een aantrekkelijke manier is om Magic te trainen.

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Chuckster schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:27:
Voelt cheap en bijna als botten :P

Ik heb toentertijd mijn magic naar 99 gekregen door voor een dagje of 2 de Blood Barrage spell te casten in de Abyss.

Maar ik begrijp dat als je weinig tijd hebt splashen een aantrekkelijke manier is om Magic te trainen.
Magic was mijn eerste 99 skill, heb de laatste loodjes met ice barrage bij soul wars gedaan. Ging enorm snel.

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Na ruim 2 jaar niet gespeeld hebben toch weer opgepakt.

ik vind RS3 wel leuk heel veel content en meeste mensen die overgebleven zijn, helpen je graag en zijn aardig.

Afbeeldingslocatie: http://sign.tip.it/1/2/54/193/mcj.png

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Is er nog een Tweakers clan die de tand des tijds heeft doorstaan? Lijkt me niet meer dan logisch dat ik daar even lid van word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens een GOT clan of is er amper activiteit op rs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
oldschool rs zijn heeeeel veeel nederlanders actief, meestal 20+ mensen in de chat online.
Vandaag 3x jad geprobeert helaas geen firecape mogen krijgen. Heb zon gevoel dat ik last van lag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De afgelopen 2 dagen druk bezig geweest met The Elder Kiln quest en de Brink of Extinction quest om de Fight Kiln minigame te kunnen spelen.

Sinds een half uurtje in het bezit van de Melee en Ranged Kiln cape 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

matrix14 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:00:
oldschool rs zijn heeeeel veeel nederlanders actief, meestal 20+ mensen in de chat online.
Vandaag 3x jad geprobeert helaas geen firecape mogen krijgen. Heb zon gevoel dat ik last van lag heb.
Kun je aangeven welke chat je zit? Zal ik daar ook wel even rondkijken.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duinroosje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-01 10:37
ben sinds afgelopen weekend weer eens gestart met spelen.

ben begonnen met runescape old, runescape naam katwijk-dune

cooking en fishing gaat wel weer aardig rap. combat is wat traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
duinroosje schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:50:
ben sinds afgelopen weekend weer eens gestart met spelen.

ben begonnen met runescape old, runescape naam katwijk-dune

cooking en fishing gaat wel weer aardig rap. combat is wat traag
Hier een lijstje met wat old school spelers van tweakers:

King Slayz
Xiruny
Porfimbor
Mad storm
Xepiquex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tch
  • Laatst online: 12-08 23:01

tch

Na een flink lange tijd niks met RS gedaan te hebben, ben ik voor de grap ff gaan kijken. Heel raar hoe RS3 zo vreemd en niet vertrouwd aan kan voelen voor mij. Waarschijnlijk een mengelmoesje van die combat updates+rare graphics+die store spam. Het heeft een beetje zijn allure kwijt geraakt.

Old School voelt echter stukken beter en heb me er een paar avondjes zoet mee gehouden tot nu toe. Wel jammer dat je ook daar weer ingame gold kunt kopen met die bonds... Daardoor voelt legit geld verdienen met skillen/killen erg zinloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

tch schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:16:
Old School voelt echter stukken beter en heb me er een paar avondjes zoet mee gehouden tot nu toe. Wel jammer dat je ook daar weer ingame gold kunt kopen met die bonds... Daardoor voelt legit geld verdienen met skillen/killen erg zinloos...
Tja, het is wat je er zelf mee doet denk ik. Als jij daar geen gebruik van wilt maken dan moet je dat niet doen. Dan kun(moet) je alsnog geld verdienen door skillen/killen.
Daarnaast in game gold kon je eigenlijk altijd al kopen, maar op een minder legale manier dan wat Jagex nu heeft gedaan. Dus misschien is dit wel een stap geweest om illegale gold sellers tegen te gaan.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
tch schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:16:
Na een flink lange tijd niks met RS gedaan te hebben, ben ik voor de grap ff gaan kijken. Heel raar hoe RS3 zo vreemd en niet vertrouwd aan kan voelen voor mij. Waarschijnlijk een mengelmoesje van die combat updates+rare graphics+die store spam. Het heeft een beetje zijn allure kwijt geraakt.

Je kan altijd nog een ironman account aanmaken, dan kan je niet trade dus ook geen g.e. gebruiken en zal je alles zelf moeten halen door middel van npc kills en skillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Laatst online: 15-09 09:22
Madstorm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:11:
[...]

Tja, het is wat je er zelf mee doet denk ik. Als jij daar geen gebruik van wilt maken dan moet je dat niet doen. Dan kun(moet) je alsnog geld verdienen door skillen/killen.
Daarnaast in game gold kon je eigenlijk altijd al kopen, maar op een minder legale manier dan wat Jagex nu heeft gedaan. Dus misschien is dit wel een stap geweest om illegale gold sellers tegen te gaan.
Dat was inderdaad een stap om de illegale (en onvoorspelbare) gold sellers tegen te gaan. Een beetje jammer dat er nu de mogelijkheid is om in-game geld te kopen, maar de problemen waren zo groot aan het worden dat ze iets moesten ondernemen. Op deze manier zijn botprogramma's ook een pak minder populair geworden.
Daarnaast laat het hen bijvoorbeeld ook toe om mensen met bonds tickets te laten kopen voor RuneFest. Zo kunnen mensen hun in-game verzameld geld gebruiken om ook iets in real life te behalen.

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Inhumanous schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:23:
[...]

Je kan altijd nog een ironman account aanmaken, dan kan je niet trade dus ook geen g.e. gebruiken en zal je alles zelf moeten halen door middel van npc kills en skillen
Soms heb ik spijt dat ik geen ironman ben begonnen, dit brengt toch weer een nieuw dimensie in het spel en maakt het een stuk moeilijker. Aan de andere kant denk ik dan ook dat ik het nooit lang had volgehouden, heb nu al moeite om aan sommige quests te beginnen, laat staan een 99 skill halen.

Maar ben inmiddels alweer te ver om opnieuw te beginnen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Weer een klein mijlpaaltje bereikt: 99 summoning! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Chuckster schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 23:32:
Weer een klein mijlpaaltje bereikt: 99 summoning! :D
'Klein mijlpaaltje' zegt ie.. Erg nice, gratz.

Ben zelf in het weekend wat bezig geweest met questjes en meer slayer. Maar ik moet nu een manier zien te vinden om wat geld te maken, de cannonballs worden me ietwat prijzig om steeds aan te schaffen. Ook wil ik graag mijn Bandos Tasset hebben (Chest heb ik al).
Ik zit te denk om de meeste irritante skill (Runecrafting) maar iets te gaan trainen. Dan kan ik Nature runes maken en deze weer verkopen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Speel je RS3 of OSRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Gisteren voor het eerst keer mn barrow gloves gehaald ;p Wat een gedoe is dat om 175 quest points te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Is hier trouwens nog iemand die Shield of Arrav en Heroes quest moet doen (OSRS)? Ik zoek nog iemand waarmee ik deze samen kan doen. Voor de Heroes quest moet ik nog een paar kleine levels (max een uurtje tijd), en één quest. Deze ga ik denk vanavond doen.
Dan zou ik in de loop van deze week deze twee quests kunnen doen.

I'm an Ironman!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Madstorm schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:52:
Is hier trouwens nog iemand die Shield of Arrav en Heroes quest moet doen (OSRS)? Ik zoek nog iemand waarmee ik deze samen kan doen. Voor de Heroes quest moet ik nog een paar kleine levels (max een uurtje tijd), en één quest. Deze ga ik denk vanavond doen.
Dan zou ik in de loop van deze week deze twee quests kunnen doen.
Als je hier niemand vindt is er ergens een cc, 'rs soa' of 'osrs soa' ofziets. Berichtje daarin en je hebt meteen iemand.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

po1son schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:21:
[...]

Als je hier niemand vindt is er ergens een cc, 'rs soa' of 'osrs soa' ofziets. Berichtje daarin en je hebt meteen iemand.
Als het goed is heb ik iemand gevonden, hoop in de loop van deze week de quest te kunnen doen. Mocht het hiermee niet lukken zal ik daar een kijkje nemen, maar vermoed dat het goed gaat komen. Dankje ;)

I'm an Ironman!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Darkscape is vandaag plotseling uitgebracht, en het is fantastisch :D

In een notendop:

- Legacy/OSRS combat systeem
- Overal PVP behalve in een select aantal safezones (banken, e.d.)
- Geen Grand Exchange
- Geen Dungeoneering
- Altijd nacht in heel Giellinor, voorzien van een spookachtige, paarse gloed.
- Alle items vanaf het begin van Runescape t/m mei 2015 zitten er in, in de toekomst upgrades met items exclusief voor Darkscape
- Members krijgen 50% meer exp dan niet-members
- In tegenstelling tot Deadman mode kun je in Darkscape je exp. en bank inhoud niet verliezen, en je kunt, net zoals in de Wilderness, een select aantal items behouden als je dood gaat.
- Helemaal gratis te spelen! Met je bestaande of met een nieuw RS account

[ Voor 14% gewijzigd door Statiegeld op 17-09-2015 01:36 ]

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
Iemand op OSRS die aan merchanten doet? Ben net weer begonnen en lijkt me leuk het weer op te pakken. Ben mijn vorige account kwijt dus ben wel met een nieuwe begonnen. Al weet iemand nog goede clans is het ook altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Linksaf schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 09:39:
Iemand op OSRS die aan merchanten doet? Ben net weer begonnen en lijkt me leuk het weer op te pakken. Ben mijn vorige account kwijt dus ben wel met een nieuwe begonnen. Al weet iemand nog goede clans is het ook altijd welkom ;)
Ik kan je wel wat opweg helpen en zit imo in erg leuke gezellige clan( zat ook in hun rs3 toen Ik nog rs3 speelde)

Voeg me toe: King Slayz

En pm me even ingame

Verwijderd

Iemand nog Rs3??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjdv2

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Na het lezen heb ik mijn account maar weer eens opgestart laatst gespeeld in 2009 ofso. Wel in RS3 want ik had geen zin om opnieuw te beginnen, en dan via legacy mode want dat nieuwe vind ik nog helemaal niets. Ik was volgens mij gestopt toen die update kwam.

Maar ik dacht als F2p ff me f2p quests af te werken, Death of the Chivalery als max combat lijkt wel niet te werken door je slechte items lol. Ik kan die dawn en die skeletons geen eens raken. Dat combatscaling vind ik maar niets. En F2P is je bank ook niet te gebruiken 468/86 slots gebruikt ^^ dus je bent haast verplicht om als member te spelen of een nieuw acc te maken. Mijn purple is dan wel 2B waard nu lel ^^

Ik neem aan dat als je OSRS gaat spelen alle "oude" member content nog steeds member is en dat je daar gewoon weer voor moet betalen? ( door bonds zag ik ? ) Is dat dan weer ong 5,00 in de maand of ook al 8,00 geworden? En is bij dat Darkscape alle member content dan wel F2P?

Verwijderd

Iemand die op rs3 veel bosst? doe vooral gwd/rago :) Ben redelijke tank dus veel mensen kunnen mee :p

• hjdv2
ik boss af en toe (1 keer in de 2/3 maanden) en dan vooral gwd solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davys91
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:46
Ik ben een tijdje geleden een ironman begonnen op Rs3 na hele tijd Osrs gespeeld te hebben. Het was even wennen maar het nieuwe combat systeem vind ik veel leuker. Gister 1900 total gehaald. Als iemand zin heeft om te praten voeg mij toe: Batou San

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Speel momenteel afwisselend OSRS en RS3, het voordeel van RS3 zijnde dat je niet altijd 100% actief moet zijn om toch nog steeds de beste exp in de game te krijgen en dat is dus wel meegenomen nu met Worlds, maar OSRS heeft toch mijn voorkeur, ben te lang inactief geweest om RS3 echt te kunnen appreciëren vrees ik.. Maar long term gezien hoop ik ook wel om op RS3 te maxen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Sinds een dag weer begonnen met RS3. Op m'n oude account, maxed melee summ pray 100m bank, vind ik het niet zoveel meer aan en dus ben ik een nieuw account begonnen.

Voornamelijk skiller, maar ranged vind ik ook leuk. Eerste richting voor een objective zijn de Falador tasks, en ondertussen slayer! Houd een loottab bij vanaf 1 slayer :).

Meer mensen die nog actief op rs3 zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Mauritsvdb schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:56:
Sinds een dag weer begonnen met RS3. Op m'n oude account, maxed melee summ pray 100m bank, vind ik het niet zoveel meer aan en dus ben ik een nieuw account begonnen.

Voornamelijk skiller, maar ranged vind ik ook leuk. Eerste richting voor een objective zijn de Falador tasks, en ondertussen slayer! Houd een loottab bij vanaf 1 slayer :).

Meer mensen die nog actief op rs3 zijn? :)
Speel wel RS3 ja, gisteren 99 slayer behaald.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik Ben inmiddels gestopt met OSRS en een level3 skiller op rs3 begonnen.

Voeg me toe: Sunny Moon

En zeg even gedag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Laatst online: 25-01-2024
Heeft er iemand enig idee of er nog mensen castle wars spelen op OSRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ik heb Runescape vanaf 2005 tot ongeveer 2009 gespeeld, dus ik ben nog van de oude garde, waardoor het wennen aan RS3 lastig is.

Al zie ik dungeonering echt niet zitten inclusief al die vernieuwde gimmicks zoals transmog e.d., zou ik graag weer willen beginnen met RS3.

Het nadeel is dat op OSx RS3 voor geen meter draait. Daarom kijk ik echt uit naar de NXT client. Ik hoopte dat op Runefest zou worden aangekondigd dat deze client dit jaar nog zou uitkomen. Dit zou pas volgend jaar worden... :-(

Voor mij dus nog even geen RS3. Wel af en toe op OSRS te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Laatst online: 15-09 09:22
Ik heb op Runefest NXT kunnen uittesten en volgend jaar lijkt me inderdaad zeer haalbaar, hoewel de jmods wel allemaal duidelijk stelden "de release komt wanneer het af is". En er zijn inderdaad nog enkele ruige kantjes aan de client, maar op een tweetal locaties na vond ik de NXT client overal vlotter draaien dan de huidige client (en het draaide maar op een gemiddelde computer met grafische kaart).

Verder heb ik op Runefest mijn 7 laatste 99's gehaald :D Nu nog dungeoneering op 120 krijgen, maar dat zal waarschijnlijk niet lukken voordat Invention gaat uitkomen in januari...

Coördinator van de Waze Belux Community

Pagina: 1 ... 30 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!