Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:26:
Hallo iedereen,

Ik zag dit forum voorbij komen hier bij tweakers en toen begon het toch weer een beetje te kriebelen.
ik lees dat er verschillende versies zijn? wat is nou de leukste meeste actieve server?

groet!
Leuk dat mensen weer geintresseerd worden ^.^

Maar het hangt ervanaf wat je leuk vind. Vind je het leuk om echt de 'oldschool' te spelen, dus crappy graphics. maar de nostalgie en oude combat.
of vind je het leuk om met fancy fraphics en abilities te werken zoals in wow (om het ff makkelijk uit te leggen) rs3 (de nieuwe rs) heeft namelijk de meeste content van beide versies. Maar 07 (de oldschool versie) heeft een hoop dingen die mensen slecht vinden of vonden Niet.
Beide versies hebben een f2p versie tegenwoordig dus als je het echt niet weet. Probeer ze allebij uit en kijk wat jij leuker vind.
Rs3 heeft nu ook de Ironman mode. Dit houd in dat jij niet kan traden met andere spelers. Je kan niet de ge gebruiken. Je kan geen group activities doen. Ik heb gister een hardcore ironman gemaakt (dat betekend dood is echt helemaal dood. Je account word dan gelocked.) en ik heb er in de aantal uur dat ik ermee gespeeld heb al meer plezier in gehad dan ik in mn main heb gehad de afgelopen week. Ironman zou ik zelf heel erg aanradeN, maar je moet het maar net leuk vinden.
als je nog vragen hebt stel ze gerust of pm me even ingame op 1 van mijn 2 accounts:
Main: 'mightygod4u'
Ironman: 'wambam nl' (vergeet de spatie niet, had nog een account zonder spatie.)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:37:
[...]

Maar het hangt ervanaf wat je leuk vind. Vind je het leuk om echt de 'oldschool' te spelen, dus crappy graphics. maar de nostalgie en oude combat.
of vind je het leuk om met fancy fraphics en abilities te werken zoals in wow (om het ff makkelijk uit te leggen) rs3 (de nieuwe rs) heeft namelijk de meeste content van beide versies. Maar 07 (de oldschool versie) heeft een hoop dingen die mensen slecht vinden of vonden Niet.
Beide versies hebben een f2p versie tegenwoordig dus als je het echt niet weet. Probeer ze allebij uit en kijk wat jij leuker vind.
Rs3 heeft nu ook de Ironman mode. Dit houd in dat jij niet kan traden met andere spelers. Je kan niet de ge gebruiken. Je kan geen group activities doen. Ik heb gister een hardcore ironman gemaakt (dat betekend dood is echt helemaal dood. Je account word dan gelocked.) en ik heb er in de aantal uur dat ik ermee gespeeld heb al meer plezier in gehad dan ik in mn main heb gehad de afgelopen week. Ironman zou ik zelf heel erg aanradeN, maar je moet het maar net leuk vinden.
als je nog vragen hebt stel ze gerust of pm me even ingame op 1 van mijn 2 accounts:
Ironman: 'wambam nl' (vergeet de spatie niet, had nog een account zonder spatie.)
07 heeft ook ironman sinds kort, ge komt er binnekort in blijkbaar ;)

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracyn schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:49:
[...]

07 heeft ook ironman sinds kort, ge komt er binnekort in blijkbaar ;)
G.E. is er al :) Ironman en HC Ironman ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:37:
[...]

ik zal je zo een bericht in game sturen kan ik meteen zien of ik het goede heb gedownload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net begonnen op runscape 3 als het goed is, en echt het is hartstike leuk haha!
alleen de chat balk is erg groot links in het midden van het scherm? kan dit kleiner of zelfs helemaal weg?
en hoe kan ik iemand toevoegen? zou kunnen dat dit nog niet kan omdat ik nog in de begin fase ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:04:
net begonnen op runscape 3 als het goed is, en echt het is hartstike leuk haha!
alleen de chat balk is erg groot links in het midden van het scherm? kan dit kleiner of zelfs helemaal weg?
en hoe kan ik iemand toevoegen? zou kunnen dat dit nog niet kan omdat ik nog in de begin fase ben.
Toevoegen kan je pas na de tutorial doen.
Maar je kan ze resizen net zoals je bij windows zou doen, Je cursor op een rand en dan slepen terwijl je de linker knop ingedrukt houd.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:53:
[...]

ik zal je zo een bericht in game sturen kan ik meteen zien of ik het goede heb gedownload!
Als je me op mijn ironman toevoegd ben ik online ^^.

@anderen,
Ik wist niet dat 07 ook al ironman mode had, maarja ik speel geen 07 dus ik volg die updates niet, rs3 vind ik gewoon een stuk fijner spelen persoonlijk ^^

[ Voor 27% gewijzigd door Ryada op 10-03-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
[...]

Toevoegen kan je pas na de tutorial doen.
Maar je kan ze resizen net zoals je bij windows zou doen, Je cursor op een rand en dan slepen terwijl je de linker knop ingedrukt houd.

[...]

Als je me op mijn ironman toevoegd ben ik online ^^.

@anderen,
Ik wist niet dat 07 ook al ironman mode had, maarja ik speel geen 07 dus ik volg die updates niet, rs3 vind ik gewoon een stuk fijner spelen persoonlijk ^^
ik heb je toegevoegd en berichten naar je gestuurd ontvang je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:30:
[...]

ik heb je toegevoegd en berichten naar je gestuurd ontvang je deze?
Ja ik ontvang ze, tenminste als het goed is :P

(laten we eens kijken of we dit topic weer actief kunnen krijgen met zn allen)

[ Voor 14% gewijzigd door Ryada op 10-03-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-06 22:11

shwam

okdoei

Speel nu zelf inmiddels al weer een week of 3 OSRS. Gewoon omdat ik even weer in die nostalgie fase zit. Ben nu cb lvl 75 dus al aardig op weg :D

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

shwam schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:24:
Speel nu zelf inmiddels al weer een week of 3 OSRS. Gewoon omdat ik even weer in die nostalgie fase zit. Ben nu cb lvl 75 dus al aardig op weg :D
Lekker bezig, ik kan echt niet op osrs spelen.
Ik weet niet wat het is maar het kan mijn aandacht gewoon niet vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:37:
[...]

Lekker bezig, ik kan echt niet op osrs spelen.
Ik weet niet wat het is maar het kan mijn aandacht gewoon niet vast houden.
Ik denk ook echt dat je dit vroeger gewoon veel gespeeld moet hebben. Dat zie je ook aan de community, het zijn allemaal mensen die dit in hun jongere jaren gewoon gigantisch veel hebben gespeeld en weer eens de nostalgie bril op hebben gezet. Geen idee of dit bij jou ook het geval is?

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

shwam schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:42:
[...]

Ik denk ook echt dat je dit vroeger gewoon veel gespeeld moet hebben. Dat zie je ook aan de community, het zijn allemaal mensen die dit in hun jongere jaren gewoon gigantisch veel hebben gespeeld en weer eens de nostalgie bril op hebben gezet. Geen idee of dit bij jou ook het geval is?
Ik ben nu 18 :P
Maar ik heb vroeger om het zo even te zeggen alleen maar runscape gespeeld. heel lang heb ik de huidige osrs gespeeld zegmaar toen het nog nieuw was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:43:
[...]

Ik ben nu 18 :P
Maar ik heb vroeger om het zo even te zeggen alleen maar runscape gespeeld. heel lang heb ik de huidige osrs gespeeld zegmaar toen het nog nieuw was :P
Misschien dat het nog niet zo lang is geleden voor jou. Bij mij is het toch wel dik 10 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

shwam schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Misschien dat het nog niet zo lang is geleden voor jou. Bij mij is het toch wel dik 10 jaar geleden.
Zou kunnen inderdaad, maar kan ook komen doordat ik 2 jaar lang WoW en andere mmorpg's heb gespeeld. Dat ik daardoor gewoon OSRS niet fijn vind spelen qua combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Wambam, jij ook hier :P?

Ik speel alleen maar de OSRS versie, ben weer opnieuw begonnen omdat het f2p is geworden, is weer leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Zou kunnen inderdaad, maar kan ook komen doordat ik 2 jaar lang WoW en andere mmorpg's heb gespeeld. Dat ik daardoor gewoon OSRS niet fijn vind spelen qua combat.
Ben overigens nu ook voor het eerst member (dit kon ik vroeger uiteraard niet betalen met mijn zakcentjes). Dat speelt ook mee, veel nieuwe dingen te ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Tumbler schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:47:
Wambam, jij ook hier :P?

Ik speel alleen maar de OSRS versie, ben weer opnieuw begonnen omdat het f2p is geworden, is weer leuk om te spelen.
Ja ik ook hier XD
Mwa ik zal binnenkort wel weer eens kijken maar ik denk niet dat ik op OSRS zal blijven haken.
shwam schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:48:
[...]

Ben overigens nu ook voor het eerst member (dit kon ik vroeger uiteraard niet betalen met mijn zakcentjes). Dat speelt ook mee, veel nieuwe dingen te ontdekken!
Snap ik, maar het grootste probleem wat ik nu heb is dat ik niet nog een keer opnieuw wil beginnen (ik heb dan wel 50 mining op OSRS maar daar blijft het ook bij XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:51:
[...]

Ja ik ook hier XD
Mwa ik zal binnenkort wel weer eens kijken maar ik denk niet dat ik op OSRS zal blijven haken.

[...]

Snap ik, maar het grootste probleem wat ik nu heb is dat ik niet nog een keer opnieuw wil beginnen (ik heb dan wel 50 mining op OSRS maar daar blijft het ook bij XD
Dat opnieuw beginnen in een oude vertrouwde omgeving geeft juist die extra feeling haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

shwam schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:53:
[...]

Dat opnieuw beginnen in een oude vertrouwde omgeving geeft juist die extra feeling haha
Zou kunnen, maar het is wel vervelend :P
Ach ik probeer het van de week wel even, voeg me anders maar toe dan heb ik tenminste nog iemand om tegen te praten.

[ Voor 19% gewijzigd door Ryada op 10-03-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
wambamNL schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:55:
[...]

Zou kunnen, maar het is wel vervelend :P
Ik vind het wel even balen inderdaad, maar als ik eenmaal weer een paar goede levels heb dan valt het allemaal wel mee, en dan ben ik blij dat ik in 2007 zit. De f2p werelden zitten jammer genoeg wel heel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Tumbler schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:09:
[...]

Ik vind het wel even balen inderdaad, maar als ik eenmaal weer een paar goede levels heb dan valt het allemaal wel mee, en dan ben ik blij dat ik in 2007 zit. De f2p werelden zitten jammer genoeg wel heel vol.
Ik ga het wel proberen, heb ik iig nog is iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand online op runescape3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik ben op mn main al de hele dag online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:59

D4NG3R

kiwi

:)

Easyscape? Nope, lekker op weg op osrs. Voeg me gerust toe, zet ik vanavond mn friendchat even open:
Afbeeldingslocatie: http://sigs.vksoft.eu/oldschool/blue/no/PvM%20Oniichan.png

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

member op rs3 ben je dan ook member op osrs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:17:
member op rs3 ben je dan ook member op osrs?
Ja, membership komt op je account te staan. Met een RS3 member's account kun je dus ook op OSRS inloggen en andersom op een memberworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die wat tips voor me heeft bij osrs? ben net begonnen zat te denken om eerst woodcutting te trainen en hier wat geld mee te verdienen zodat als ik combat ga trainen ik de gear meteen kan kopen? of is dit niet slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Woodcutting is in het begin een prima manier voor wat cash, daarna zou ik eerst quests als Waterfall, Fight Arena en die van de gnomes doen om direct wat combat stats boven de 35 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Vroeger heb ik dit spel jaren gespeeld. Toen ik op de hoogte kwam dat osrs weer online kwam ben ik meteen gaan inloggen met mijn RS account. Echter zie ik dat alles gereset is, maar mijn vriendenlijst is bijvoorbeeld nog wel als vanouds.

Hebben ze dit voor iedereen gedaan, zowel voor F2P als voor P2P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Mijn vakantie is voorbij, tijd om rustig aan weer verder te gaan met RS3! Moet me FM nog steeds 99 maken, bahbah

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
DragonXZ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:41:
Vroeger heb ik dit spel jaren gespeeld. Toen ik op de hoogte kwam dat osrs weer online kwam ben ik meteen gaan inloggen met mijn RS account. Echter zie ik dat alles gereset is, maar mijn vriendenlijst is bijvoorbeeld nog wel als vanouds.

Hebben ze dit voor iedereen gedaan, zowel voor F2P als voor P2P?
Op RS3 (de RS versie die gewoon is blijven doorontwikkelen) zou alles behouden moeten zijn.
Op OSRS (de oldschool versie) is inderdaad alles gereset en begin je terug op het tutorial eiland.

Vriendenlijsten werken wel tussen beide games aangezien dat gelinkt is aan je account zelf, niet je character. Dus als je online bent in OSRS zien mensen die zelf RS3 aan het spelen zijn dat je online bent en kun je met hen praten.

Nog een tip voor iedereen: niet botten met je account op OSRS. Daarstraks tijdens de les iemand horen zeggen dat hij nu alles kwijt is vanwege botten op OSRS. Aangezien je hele account gebanned wordt was hij dus ook alles kwijt op RS3 (vele stats 90+, dure items/cash/...).

Moest stiekem wel lachen toen hij dat tegen zijn vrienden vertelde. >:)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Ik speel momenteel onder Yaboii-Malik (dont mind the name) was een geintje met een vriend van me.

Anyways mijn stats:

Afbeeldingslocatie: http://sigs.vksoft.eu/oldschool/gray/adventurer/Yaboii-Malik.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:36:
iemand die wat tips voor me heeft bij osrs? ben net begonnen zat te denken om eerst woodcutting te trainen en hier wat geld mee te verdienen zodat als ik combat ga trainen ik de gear meteen kan kopen? of is dit niet slim?
Op het moment zijn bowstrings heel profitable als je member bent dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefco
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11-2022
Kep gisteren na het zien van dit forum ook een acc gemaakt op de oude versie. Echt lang geleden maar toch weet ik nog veel dingen te vinden haha. Als iemand zin heeft me te vergezellen / te helpen feel free to add: kefco is mijn naam. Ben nog f2p maar als ik het leuk blijf vinden haal ik miss ook wel een membership

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

kefco schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:26:
Kep gisteren na het zien van dit forum ook een acc gemaakt op de oude versie. Echt lang geleden maar toch weet ik nog veel dingen te vinden haha. Als iemand zin heeft me te vergezellen / te helpen feel free to add: kefco is mijn naam. Ben nog f2p maar als ik het leuk blijf vinden haal ik miss ook wel een membership
Vpeg mij maar toe op mijn main en ironman.
main: mightygod4u
ironman: wambam nl
ik speel dan wel eoc, maar je kan wel met elkaar praten ook al speel je op de verschillende versies. Misschien vind je dat iets gezelliger namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefco
wambamNL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:27:
[...]

Vpeg mij maar toe op mijn main en ironman.
main: mightygod4u
ironman: wambam nl
ik speel dan wel eoc, maar je kan wel met elkaar praten ook al speel je op de verschillende versies. Misschien vind je dat iets gezelliger namelijk.
Oke leuk, heb je toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

kefco schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Oke leuk, heb je toegevoegd!
Leuk! Ik ben rond 4 uur half 5 online dan stuur ik je wel een berichtje ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Gisteren Monkey Madness gedaan. Wat een draak van een quest is dat zeg :)

Dragon Longsword ingeruild voor een D scim maar ik merk eigenlijk bijna geen verschil, D long doet meer damage en is iets langzamer en heeft wat mij betreft een veel betere special attack. D scim is iets sneller maar minder damage.

Welk wapen is volgens jullie beter?

[ Voor 3% gewijzigd door shwam op 16-03-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
shwam schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:30:

Dragon Longsword ingeruild voor een D scim maar ik merk eigenlijk bijna geen verschil, D long doet meer damage en is iets langzamer en heeft wat mij betreft een veel betere special attack. D scim is iets sneller maar minder damage.

Ik vond een scimitar veel fijner. Raakte hem wel snel zat, dus ben gelijk voor 70 attack gaan trainen voor een whip en saradomin sword. Die zijn beiden nog stukken fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Robbdie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:33:
[...]

Ik vond een scimitar veel fijner. Raakte hem wel snel zat, dus ben gelijk voor 70 attack gaan trainen voor een whip en saradomin sword. Die zijn beiden nog stukken fijner.
Pff, daar ben ik nog wel eventjes mee bezig dan.. Zie mijn stats hieronder:
Ben trouwens ook al een hele poos mijn combat etc aan het grinden, iemand suggesties waar ik nou eens mee moet beginnen?
shwam schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:09:
Ik speel momenteel onder Yaboii-Malik (dont mind the name) was een geintje met een vriend van me.

Anyways mijn stats:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
shwam schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:30:

Je kunt gewoon uitrekenen dat de D scim beter is dan de D long. Hij is 25% sneller terwijl hij ~8% minder strenght bonus heeft en ~3% minder slash bonus. DPS-technisch is de D scim dus beter (tenzij je stab wilt gebruiken). De special attack is inderdaad minder, maargoed als je met een whip gaat trainen ofzo neem je ook een D scimDDS/D mace mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

wimjongil schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:19:
[...]

Je kunt gewoon uitrekenen dat de D scim beter is dan de D long. Hij is 25% sneller terwijl hij ~8% minder strenght bonus heeft en ~3% minder slash bonus. DPS-technisch is de D scim dus beter (tenzij je stab wilt gebruiken). De special attack is inderdaad minder, maargoed als je met een whip gaat trainen ofzo neem je ook een D scim/D mace mee.
Begin nu ook steeds meer in te zien dat een D-scim gewoon veel beter is inderdaad. Voor die whip zal ik ook maar eens beginnen met sparen, heb nog wel wat flax te stringen als ik het zo bekijk..

Misschien een idee om een tweakers clan chat te maken of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Sinds 2008 geen RS meer gespeeld en gisteren zag ik dat er blijkbaar een oldschool rs is :?

Kwam ook nooit meer op de site zelf dus ik wist het pas sinds gisteren :P

Had in 2008 een character met 30M+ en 9 skills op 99 maar natuurlijk ben ik daarvan de naam en wachtwoord vergeten :(

Zojuist overnieuw begonnen en het is net zoals toen! Mocht iemand samenspelen, mijn naam is: ahyzz

ben zo'n beetje elke dag online :D Zit er ook aan te denken om weer member te worden maar dat doe ik pas als ik wat hoger in level ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefco
shwam schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Misschien een idee om een tweakers clan chat te maken of iets?
leuk idee. Heb je er al een gemaakt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Bij deze:

Clan chat: Tweakers
Owner: Yaboii-Malik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Laatst online: 19:55
Ik ben sinds kort ook weer vollop bezig op de oldschool server , RS3 wist me niet echt meer te boeien easy scape haha

Ik zal de FC ook wel gaan joinen. En voeg me eventueel toe als je wil: King Syze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefco
Inhumanous schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:53:
Ik ben sinds kort ook weer vollop bezig op de oldschool server , RS3 wist me niet echt meer te boeien easy scape haha

Ik zal de FC ook wel gaan joinen. En voeg me eventueel toe als je wil: King Syze
Cool, ik zal je toevoegen.
En de clanchat begint ook vorm te krijgen dan haha:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Waarom altijd rs3 is ezscape :(
Ik kan juist niet op old school spelen omdat ik zo lang WoW en andere mmorpgs heb gespeeld.
maar ieder zijn eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:13:
Waarom altijd rs3 is ezscape :(
Ik kan juist niet op old school spelen omdat ik zo lang WoW en andere mmorpgs heb gespeeld.
maar ieder zijn eigen mening.
Omdat je vergeleken met osrs idiote exp/h rates haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

wimjongil schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:57:
[...]

Omdat je vergeleken met osrs idiote exp/h rates haalt.
Maar in tegenstelling tot osrs heb je nu 120 capes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:22
wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:04:
[...]

RS3 blijft zich wel ontwikkelen. Hartstikke mooi dat er telkens weer nieuwe skills bij komen. Echter begon ik mij ook de ergeren aan RS3. Begon al toen de "bonfires" werden geintroduceerd om firemaking makkelijker te maken. En die lijn hebben zij in mijn optiek doorgetrokken. Wapens te sterk,skill xp methoden makkelijker gemaakt, bosses te gemakkelijk om het echt als een uitdaging te zien.

Om maar niet te spreken over het squeal of fortune en alle bullshit eromheen

En ieder zijn eigen ding hé. Begrijp mij goed, ik speel met plezier OSRS, een ander speelt met plezier RS3 :)

[ Voor 6% gewijzigd door PCSO op 20-03-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

PCSO schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:16:
[...]

RS3 blijft zich wel ontwikkelen. Hartstikke mooi dat er telkens weer nieuwe skills bij komen. Echter begon ik mij ook de ergeren aan RS3. Begon al toen de "bonfires" werden geintroduceerd om firemaking makkelijker te maken. En die lijn hebben zij in mijn optiek doorgetrokken. Wapens te sterk,skill xp methoden makkelijker gemaakt, bosses te gemakkelijk om het echt als een uitdaging te zien.

Om maar niet te spreken over het squeal of fortune en alle bullshit eromheen

En ieder zijn eigen ding hé. Begrijp mij goed, ik speel met plezier OSRS, een ander speelt met plezier RS3 :)
Heel veel van die dingen vallen nog best mij maar goed ieder zijn eigen mening ik was gewoon benieuwd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:04:
[...]

Meen je dit serieus? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ja zodra je 100 nogwat mil xp heb kan je je 120 cape ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:55:
[...]

Ja zodra je 100 nogwat mil xp heb kan je je 120 cape ophalen.
Dat snap ik, maar dat is toch geen reden dat RS3 opeens moeilijk is? Vroeger was je echt de man als je een 80+ stat had (afgezien van fletching, firemaking en cooking). Dat ze nu maar idiote achievements toe hebben gevoegd, toont alleen maar aan dat de gemiddelde moeilijkheid hard naar beneden is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

wimjongil schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:01:
[...]

Dat snap ik, maar dat is toch geen reden dat RS3 opeens moeilijk is? Vroeger was je echt de man als je een 80+ stat had (afgezien van fletching, firemaking en cooking). Dat ze nu maar idiote achievements toe hebben gevoegd, toont alleen maar aan dat de gemiddelde moeilijkheid hard naar beneden is gegaan.
Dat achievements toegevoegd zijn als reden hebben om rs3 makkelijk te vinden is gewoon raar sorry dat ik het zeg.
Maar het komt ook doordat rs3 een tijd bestaat en alle accounts heeft van het vroegere 07. hierdoor zijn er meer 80+ stats en lijkt het makkelijker. En ik heb nooit gezegd dat rs3 moeilijk is, ik vroeg me alleen af waarom iedereen het ezscape noemde.
En ik ben van mening dat rs3 niet veel makkelijker is dan 07, want 07 vind ik makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 07:25

John

🚀

Ik ben sinds kort ook weer bezig met RuneScape (EOC). Ben bezig met magic naar 99 te brengen via alchemy. Nu ik zie dat EOC zo 'ezscape' is vraag ik met af hoe ik het beste 99 magic kan halen. Op dit moment heb ik 71 magic en moet zo 190K natures gebruiken voor 99.

Iemand een tip? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
In ieder geval niet alchen. Dat is zover ik weet iets van 55k xp/hr, terwijl je met slayer en dergelijke makkelijk 100-150k per uur moet kunnen halen op level 71. Daarnaast levert dat geld op in plaats van dat je 190k nats moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49
wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:06:
[...]

Dat achievements toegevoegd zijn als reden hebben om rs3 makkelijk te vinden is gewoon raar sorry dat ik het zeg.
Maar het komt ook doordat rs3 een tijd bestaat en alle accounts heeft van het vroegere 07. hierdoor zijn er meer 80+ stats en lijkt het makkelijker. En ik heb nooit gezegd dat rs3 moeilijk is, ik vroeg me alleen af waarom iedereen het ezscape noemde.
En ik ben van mening dat rs3 niet veel makkelijker is dan 07, want 07 vind ik makkelijk.
Natuurlijk heeft het feit dat het e.e.a. makkelijker is om te trainen te maken met het feit dat veel accounts al wat volwassener zijn, maar uiteindelijk heb je in RS3 vooral bij hoge levels veel effectievere manieren om skills te trainen. Dat is gewoon een gevolg van het feit dat RS3 8 jaar aan power creep meer bevat dan OSRS. Dus ja, het is makkelijker om in bepaalde skills hogere xp-rates te behalen als er in de tijd tussen 07 en nu high-level content is uitgebracht voor die skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Patriot schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 03:51:
[...]

Natuurlijk heeft het feit dat het e.e.a. makkelijker is om te trainen te maken met het feit dat veel accounts al wat volwassener zijn, maar uiteindelijk heb je in RS3 vooral bij hoge levels veel effectievere manieren om skills te trainen. Dat is gewoon een gevolg van het feit dat RS3 8 jaar aan power creep meer bevat dan OSRS. Dus ja, het is makkelijker om in bepaalde skills hogere xp-rates te behalen als er in de tijd tussen 07 en nu high-level content is uitgebracht voor die skill.
Hier heb je ook gewoon volledig gelijk In.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Fijn dat de clanchat wat vorm begint te krijgen! Zal vandaag even weer inloggen, afgelopen dagen nogal druk gehad. Zal ook meteen even wat aan die ranks doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
John schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:53:
Ik ben sinds kort ook weer bezig met RuneScape (EOC). Ben bezig met magic naar 99 te brengen via alchemy. Nu ik zie dat EOC zo 'ezscape' is vraag ik met af hoe ik het beste 99 magic kan halen. Op dit moment heb ik 71 magic en moet zo 190K natures gebruiken voor 99.

Iemand een tip? 8)7
Ga glacors Campen goede cash zoon 10m per 2 uur en 500k magic XP per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Is die clan RS3 only? Als ik de naam in typ op OSRS krijg ik 'The channel you tried to join does not exist'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
NuCl3aR schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:31:
Is die clan RS3 only? Als ik de naam in typ op OSRS krijg ik 'The channel you tried to join does not exist'.
Meestal join je een FC op de gebruikersnaam van iemand dus in dit geval:

Yaboii-malik gebruiken om te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Inhumanous schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:31:
[...]

Ga glacors Campen goede cash zoon 10m per 2 uur en 500k magic XP per uur
Thnx voor de tip! Ik ben op het moment nog F2P en gold is geen issue. Ik wil magic gewoon op 99, dus xp is meer relevant dan gold voor mij op dit moment.

Ben combat 75 en 43 prayer. Dus glacors campen is nog geen succes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
John schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:58:
[...]

Thnx voor de tip! Ik ben op het moment nog F2P en gold is geen issue. Ik wil magic gewoon op 99, dus xp is meer relevant dan gold voor mij op dit moment.

Ben combat 75 en 43 prayer. Dus glacors campen is nog geen succes denk ik.
Als gold geen probleem is, koop dan een bond. Tenzij je nooit P2P bent geweest en dat graag zo wilt houden, is trainen in F2P echt veel langzamer en kan je als member zijnde je magic velen malen sneller trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Inhumanous schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Meestal join je een FC op de gebruikersnaam van iemand dus in dit geval:

Yaboii-malik gebruiken om te joinen
Het is gelukt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Mensen die EOC spelen kunnen ook deze Friendchat joinen btw , wel even opletten want in EOC heb je ook een clanchat dus je moet wel echt friendchat icoontje aanklikken. Misschien ook leuk als de mensen die EOC spelen in deze chat rond hangen blijft de chat wat levendiger. Ook kan je natuurlijk terecht voor tips&trics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Nu maar eens mijn agility naar 56 aan het grinden, wat heb ik er toch een hekel aan als ik bij de laatste obstacle weer eens van het dak af val :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik ga agi met Barbarian fishing grinden aangezien ik fishing en strength ook nog moet levelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Ik moet nog marks of grace hebben, zit nu nog maar op 25 dus ben aan het roof trainen in Canifis. Die graceful set is echt handig voor als ik flinke eindjes moet rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Nog ongeveer 636 dragon bones voor 80 prayer :)

Dan zijn er nog ruim 43K te gaan voor 99!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Laatst online: 17-09 19:32
Zijn er nog veel mensen die PK'en in F2P osrs?

Ben net begonnen met een pure om wat tijd te doden.
Is nog verrassend leuk na een lange tijd, heb ook nog een 20 def acc op rs3 maar dat trekt me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

John schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:35:
Nog ongeveer 636 dragon bones voor 80 prayer :)

Dan zijn er nog ruim 43K te gaan voor 99!
Haha, John Prayer! Hoeveel exp ook al weer per inventory? En hoe kom je bij iemand in huis waarbij je bones kunt begraven?

Stiekem ook wel benieuwd hoe je aan al die dragon bones komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
shwam schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:23:
[...]
Stiekem ook wel benieuwd hoe je aan al die dragon bones komt.
Grand Exchange :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej allemaal , Iemand goede manieren om att te trainen momenteel 57 att 55 def 50 str gr

Ingame name : Domi393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Haha, nee serieus hoe verdien je zoveel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:52:
Heej allemaal , Iemand goede manieren om att te trainen momenteel 57 att 55 def 50 str gr

Ik train mijn combat altijd in combinatie met Slayer, op die manier train je namelijk twee skills tegelijk. Er zijn ook nog een paar quests die attack exp geven. Even googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:52:

Pest control gaat snel (osrs) en je kan je void armor er vandaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Met 43 pray gaan boosten @ nmz. Snellere cb xp is er niet tenzij je heel intensief wil klikken waar dit bijna geheel afk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
shwam schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:50:
[...]

Haha, nee serieus hoe verdien je zoveel geld?
Haha, altijd de hamvraag, nietwaar? Wat ik geleerd heb is dat geld altijd vanzelf wel komt. Het lijkt altijd langzaam te gaan, maar als je na een lange tijd is een bankcheck doet vind ik het altijd meer dan verwacht. Je moet, vind ik, ook niet zozeer proberen levels te halen die niet binnen je bereik ligt. Het heeft niet zoveel zin om heel snel voor 99 prayer te gaan ofzo, daar heb je niks aan. Je kan beter investeren in gear ofzo en dan veel slayer trainen, dan komt het vanzelf wel goed.

Source: RS3 player (easy mode ? O-) ) die hetzelfde heeft gedaan. Ondertussen tegen de 2500 total. Geen bank om partyhats mee te kopen maar zeker voldoende om leuk mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shwam schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:52:
[...]

Ik train mijn combat altijd in combinatie met Slayer, op die manier train je namelijk twee skills tegelijk. Er zijn ook nog een paar quests die attack exp geven. Even googlen
Oke dankje zal het eens een poging geven tevens sorry voor het late bericht namelijk paar dagen druk gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
2e kill, lucky me *O*
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/c0i2gsrsj/dchain.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky you ja😬 tevens att en def op 60 2 dagen op me gemak lvl"n nu beig met str

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Hoe zit het eigenlijk met de updates van OSRS? Blijft die ook regelmatig content updates krijgen?

Momenteel zit ik weer te twijfelen om weer te beginnen met RS. Weet alleen nog niet of ik RS3 of OSRS wil oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

De updates van OSRS zijn (imho) een stuk beter dan die van RS3, aangezien bij elke update die verder gaat dan wat bugfixes om input word gevraagd van de community. Ook de kwaliteit van updates is hierdoor een stuk beter omdat het meer aansluit op de wensen van de community. ;)

OSRS is tegenwoordig ook F2P (in F2P worlds zoals je gewend bent) dus je kan ze beiden proberen, ook membership is globaal dus je betaalt niet extra om P2P te zijn in OSRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
D4NG3R schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:24:
De updates van OSRS zijn (imho) een stuk beter dan die van RS3, aangezien bij elke update die verder gaat dan wat bugfixes om input word gevraagd van de community. Ook de kwaliteit van updates is hierdoor een stuk beter omdat het meer aansluit op de wensen van de community. ;)

OSRS is tegenwoordig ook F2P (in F2P worlds zoals je gewend bent) dus je kan ze beiden proberen, ook membership is globaal dus je betaalt niet extra om P2P te zijn in OSRS.
Zijn de membership bonds ook verkrijgbaar in OSRS? (En de Grand Exchange?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Scallius schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:29:
[...]

Zijn de membership bonds ook verkrijgbaar in OSRS? (En de Grand Exchange?)
Sinds enkele dagen ook ja! Ze zijn echter niet uitwisselbaar met die van RS3 en kunnen niet worden gebruikt voor Runefest tickets of pruttel in RS3. De membership die je van Bonds krijgt geld wel voor beide platformen.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 06-04-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
D4NG3R schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:29:
[...]

Sinds enkele dagen ook ja!
Nice! Dan ga ik OSRS maar eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

De pest-control in OSRS, is dat van voor de 'nerf' of erna? Ik kan me namelijk nog herinneren dat de xp een keer flink omlaag gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als je van scratch af aan begint zijn ze wel een stuk pittiger om te krijgen trouwens, 8M in RS3 levert je net geen 1M op in OSRS om je een indicatie te geven. Bonds in OSRS gaan voor 1.5M geloof ik. (Laatste average prijs die ik in de GE zag, nog geen gekocht aangezien ik nog bijna een maand membership heb)
Rub3s schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:32:
De pest-control in OSRS, is dat van voor de 'nerf' of erna? Ik kan me namelijk nog herinneren dat de xp een keer flink omlaag gehaald is.
Erna, die update was namelijk van juli dat jaar en de OSRS image van september. Een deel van de community wil het ook graag terug zien op die manier aangezien PC echt heel slecht draait momenteel. Ik haal eerst een CB van 100 voordat ik überhaupt begin aan een Void set. Mij maakt het niet heel veel uit, ik heb een hekel aan PC en zou er nooit m'n XP willen halen hoe snel het ook is..

[ Voor 72% gewijzigd door D4NG3R op 06-04-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Ik zoek wat vrienden op OSRS :D (Ben vanaf scrap begonnen)

IGN : Viperous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefco
Scallius schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:15:
Ik zoek wat vrienden op OSRS :D (Ben vanaf scrap begonnen)

IGN : Viperous
Ik heb je geadd. join ook de clanchat, hij staat op naam van yaboii-malik (streepje is spatie), daar zitten wat meer mensen van hier op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Kefco ik en Mightygod hebben overigens besloten om de clan ook open te gooien voor andere Nederlanders, dus niet alleen nog maar Tweakers. Dit hebben we gedaan om toch wat meer activiteit in de CC te krijgen. Ik geef de niet Tweakers alleen nog geen rechten, mochten ze toch 13 jarig gedrag gaan vertonen kun je ze er gewoon uitkicken.

Overigens niet schrikken als ik wat minder actief ben de komende tijd, heb stiekem een reinstall van skyrim met mods gedaan dus ik zit er even weer helemaal in met het modden. Dit duurt vaak een weekje max want dan heb ik weer zoveel gemod dat ik alles weer in de war schop en steeds crash en dan ben ik er weer zat van :P

[ Voor 32% gewijzigd door shwam op 07-04-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]shwam schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:29:
Kefco ik en Mightygod hebben overigens besloten om de clan ook open te gooien voor andere Nederlanders, dus niet alleen nog maar Tweakers. Dit hebben we gedaan om toch wat meer activiteit in de CC te krijgen. Ik geef de niet Tweakers alleen nog geen rechten, mochten ze toch 13 jarig gedrag gaan vertonen kun je ze er gewoon uitkicken.

Dus ik kan ook joinen ? 😇 opzich fijn weer nl te praten in een clan ipv telkens engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Laatst online: 17-09 19:32
kefco schreef op maandag 06 april 2015 @ 23:13:
[...]

Ik heb je geadd. join ook de clanchat, hij staat op naam van yaboii-malik (streepje is spatie), daar zitten wat meer mensen van hier op
Was gezellig om lekker tegen wat mede-tweakers te kunnen kletsen tijdens het grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:16:
[quote]shwam schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:29:

Dus ik kan ook joinen ? 😇 opzich fijn weer nl te praten in een clan ipv telkens engels
Uiteraard! iedereen die wil joinen kan gewoon joinen op de friend chat:Yaboii Malik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/b546eeec92adece3fc4e052c140a64c7.png

Afbeeldingslocatie: http://sigs.vksoft.eu/oldschool/blue/no/PvM%20Oniichan.png

l33t 8)

Redelijk all-round character, ook qua levels. Druk bezig om 71+ fishing te halen. "Catch a Raw shark" oh wat zijn elites leuk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:10
Sinds deze week ook weer OSRS opgepakt uit verveling.

Afbeeldingslocatie: http://sigs.vksoft.eu/oldschool/gray/no/Fletch%20Bot.png

Van plan om als volgende voor ranged te gaan level 40 ongeveer.

[ Voor 16% gewijzigd door Camo op 29-04-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
iedereen die het leuk vind om wat gezelschap te hebben op OSRS voeg me toe: King Syze

en stuur me berichtje als over paar weken social slayer uitkomt ook wel zo gezellig om samen dezelfde tasks te doen etc
Pagina: 1 ... 29 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!