Leuk dat mensen weer geintresseerd worden ^.^Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:26:
Hallo iedereen,
Ik zag dit forum voorbij komen hier bij tweakers en toen begon het toch weer een beetje te kriebelen.
ik lees dat er verschillende versies zijn? wat is nou de leukste meeste actieve server?
groet!
Maar het hangt ervanaf wat je leuk vind. Vind je het leuk om echt de 'oldschool' te spelen, dus crappy graphics. maar de nostalgie en oude combat.
of vind je het leuk om met fancy fraphics en abilities te werken zoals in wow (om het ff makkelijk uit te leggen) rs3 (de nieuwe rs) heeft namelijk de meeste content van beide versies. Maar 07 (de oldschool versie) heeft een hoop dingen die mensen slecht vinden of vonden Niet.
Beide versies hebben een f2p versie tegenwoordig dus als je het echt niet weet. Probeer ze allebij uit en kijk wat jij leuker vind.
Rs3 heeft nu ook de Ironman mode. Dit houd in dat jij niet kan traden met andere spelers. Je kan niet de ge gebruiken. Je kan geen group activities doen. Ik heb gister een hardcore ironman gemaakt (dat betekend dood is echt helemaal dood. Je account word dan gelocked.) en ik heb er in de aantal uur dat ik ermee gespeeld heb al meer plezier in gehad dan ik in mn main heb gehad de afgelopen week. Ironman zou ik zelf heel erg aanradeN, maar je moet het maar net leuk vinden.
als je nog vragen hebt stel ze gerust of pm me even ingame op 1 van mijn 2 accounts:
Main: 'mightygod4u'
Ironman: 'wambam nl' (vergeet de spatie niet, had nog een account zonder spatie.)
Steam: Ryada.