Body mods don't determine skill
Ben wel blij met mn stats atm, hard aan gewerkt
Stuur je stats eensLuukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:19:
^ Nee, ik speel echt heel weinig hoor.
Ben wel blij met mn stats atm, hard aan gewerkt
Kunnen we misschien een keer coop slayer doen (moet die punten nog hebben...)
[ Voor 14% gewijzigd door Dracyn op 04-02-2015 14:20 ]
Niet slecht, plannen voor dubbel xp weekend? Zit zelf te denken aan agil of strenght (str moet naar 99 voor combat master cape
Nee heb geen plannen, heb voordat mijn member afliep al mijn slayer loot verkocht voor een kleine 120m.Dracyn schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:23:
[...]
Niet slecht, plannen voor dubbel xp weekend? Zit zelf te denken aan agil of strenght (str moet naar 99 voor combat master cape)
Zit nu dus op 120m cash en denk zon 50-60m in gear/supplies.
Zal vanavond mn bank even screenen, en misschien wel weer eens membership kopen.
Als je zat cash hebt zou je member met bonds kunnen doen.Luukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:24:
[...]
Nee heb geen plannen, heb voordat mijn member afliep al mijn slayer loot verkocht voor een kleine 120m.
Zit nu dus op 120m cash en denk zon 50-60m in gear/supplies.
Zal vanavond mn bank even screenen, en misschien wel weer eens membership kopen.
Ben zelf VIP
Meh, vind het altijd heeel lastig om geld te spenderen in RS, das de rede dat ik nooit drygores heb gekocht :3Dracyn schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:26:
[...]
Als je zat cash hebt zou je member met bonds kunnen doen.
Ben zelf VIPlekker rustig in w52 zitten
Heb je curses unlocked?Luukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:37:
[...]
Meh, vind het altijd heeel lastig om geld te spenderen in RS, das de rede dat ik nooit drygores heb gekocht :3
Haha natuurlijk, met 95 prayer moet dat wel.
Turmoil + soulsplit ftw.
Turmoil + soulsplit+ bonecrusher+ pray restore neck van dung+ ovl +drygores = overkillLuukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:46:
[...]
Haha natuurlijk, met 95 prayer moet dat wel.
Turmoil + soulsplit ftw.
Met andere woorden, get drygores, thank me later
Heb geen overloads though, 85 herblore koste me al een fortuin haha.Dracyn schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Turmoil + soulsplit+ bonecrusher+ pray restore neck van dung+ ovl +drygores = overkill
Met andere woorden, get drygores, thank me later
Mja toen ik drygores wou kopen was het nog 60m voor mainhand en 35-45m voor offhand.
Voor 60m heb je nu een dual wield macesLuukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:51:
[...]
Heb geen overloads though, 85 herblore koste me al een fortuin haha.
Mja toen ik drygores wou kopen was het nog 60m voor mainhand en 35-45m voor offhand.
Yup zag het, net even opgezocht.
Zit nu te werken, zal straks wel even mn bank screen'en.
Ik heb het bidden opgegeven
Free to play accounts zijn niet meer op de highscores, verder is er laatst een clean up geweest van inactive acountspray2win schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:54:
ik kan helaas mijn account niet op, niet terug te vinden in de hightscores ook. denk te lang inactief
ik was ooit member? is dat belangrijk? is mijn account terug te halen?Dracyn schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:55:
[...]
Free to play accounts zijn niet meer op de highscores, verder is er laatst een clean up geweest van inactive acounts
Nee niet belangrijk, al je net 2 dagen f2p je bent niet op de highscores te vinden (tenminste volgens mij... jagex verandert dit nog wel eens -_-) en removed dan niet volgens mijpray2win schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:56:
[...]
ik was ooit member? is dat belangrijk? is mijn account terug te halen?
UUUGH ik haat dung, irritante minigame.... (nee ik vindt het geen skill) maar moet echt naar 85 (nu 75)Luukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:58:
Hoe hebben jullie dungeoneering eigenlijk getraind? Ik heb het compleet gesolo'd, 1-91
[ Voor 29% gewijzigd door Dracyn op 04-02-2015 15:00 ]
Hoe? Dungeons doen... Met clan en in w77, altijd met team (behalve c1 solo). Ben nu 118.Luukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:58:
Hoe hebben jullie dungeoneering eigenlijk getraind? Ik heb het compleet gesolo'd, 1-91

Begin opnieuw? levelen gaat een stuk sneller sinds EOCpray2win schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:01:
jammer, mijn hele huis heeft een nostalgy moment met het spel en ik wou ook meedoen maar ben denk buiten hun range inactief (ik denk +-7 jaar)
Oh nice!iBasch schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:02:
[...]
Hoe? Dungeons doen... Met clan en in w77, altijd met team (behalve c1 solo). Ben nu 118.
[afbeelding]
Ja ik was een tijdje uit de running en had wat tijd over, toen heb ik in een paar dagen tijd van 70 naar 91 getraind, deed werkelijk de hele dag dungeoneering solo
Dit. Ik vind het zo'n slap excuus voor een skillDracyn schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:58:
[...]
UUUGH ik haat dung, irritante minigame.... (nee ik vindt het geen skill) maar moet echt naar 85 (nu 75)
Het is geen skill, het is een combi van alle andere skills met een leveltje er aan geknoopt, meer niet...Patriot schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:21:
[...]
Dit. Ik vind het zo'n slap excuus voor een skill
topic is ineens weer actief
[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 04-02-2015 20:46 ]
SPRINGCLEANER! goedzo
wat heb je weinig gear zeg
Ik heb alles wat ik nodig heb voor slayer haha, meer deed ik de laatste maanden toch niet.Dracyn schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:45:
[...]
SPRINGCLEANER! goedzo![]()
wat heb je weinig gear zegik heb gewoon 100 slots nodig voor alle gear en zooi te banken
(of ik heb gewoon veel junk, kan natuurlijk ook)
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Moet ik ook nog aan werken maar kan het op het moment niet opbrengen, eerste quests die ik ga doen zijn die nodig zijn voor celestsial dragons (slayerChris van der G schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:07:
Haha, ben even een dagje weg en gelijk heel wat meer reacties. Druk bezig met me quests nu, ik wil die questcape
Gewoon alle quests van makkelijk maar moeilijk doen is in mijn ogen de leukste manier van spelen. Je hebt constant afwisseling omdat je telkens andere skills moet trainen om verder te komen!
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Celestials zijn heilig, net zoals automatons, 1-2m per taskDracyn schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:00:
[...]
Moet ik ook nog aan werken maar kan het op het moment niet opbrengen, eerste quests die ik ga doen zijn die nodig zijn voor celestsial dragons (slayer)

[ Voor 36% gewijzigd door Chris van der G op 05-02-2015 12:39 ]
97 gehaald, altijd leuk!
[ Voor 30% gewijzigd door Luukwa op 06-02-2015 16:55 ]
afbeelding doet het niet?Luukwa schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:14:
Toch weer even member geworden, tijd om die verdomde slayer cape te halen.
97 gehaald, altijd leuk! [afbeelding]
Nice! slayer is zo lekker geld verdeienen
iedereen vloog er constant uitChris van der G schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:07:
Zeg ik net tegen Dracyn dat ik even naar huis ga... Ligt rs er bij mij uit
http://services.runescape...jptg=ia&jptv=news_archiveLuukwa schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:42:
Er is laatst een drop update geweest voor dark beast, welke monsters vielen hier nog meer onder? Kon er niets over vinden..
Beasts:
Rock slugs
Terror dogs
Wall beasts
Gargoyles
Kurasks
Turoths
Basilisks
Bloodvelds
Mutated bloodvelds
Dark beasts
Ghosts:
Spiritual warriors
Spiritual rangers
Spiritual mages
Ghasts
Mighty banshees
Banshees
Ankou
Aberrant spectres
Thanks, dacht abyssal demons ook, maar niet dus.Dracyn schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:57:
[...]
Beasts:
Rock slugs
Terror dogs
Wall beasts
Gargoyles
Kurasks
Turoths
Basilisks
Bloodvelds
Mutated bloodvelds
Dark beasts
Ghosts:
Spiritual warriors
Spiritual rangers
Spiritual mages
Ghasts
Mighty banshees
Banshees
Ankou
Aberrant spectres
Dat was een tijdje terug, met de abyssal wand en orbLuukwa schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:13:
[...]
Thanks, dacht abyssal demons ook, maar niet dus.
Ja, sneller abilitys casten maar cooldown is langer...Luukwa schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:27:
Er is een nieuwe update uit trouwens, iets met responsive combat?
Ben ik de enigste die constant uit rs wordt gegooid en de heflt van mijn hotkeys niet werkt?
Als je x samen wil skillen of pvmen stuur me gerust een pm dan add ik je even
Wil weer beginnen met oldschool , heb weer zin in het pken alleen zie echt tegen op om al die quest weer te doen.
Vindt het zwaar slecht, bossen is echt niet leuk nu.Luukwa schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:01:
Vind de combat snelheid echt 10x beter nu, net even ganodermic task gedaan, vloog er doorheen.
BTW, qbd is best wel broken, random deaths zonder dat je gehit wordt....
Heb nooit QBD effectief kunnen killen, misschien twee kills per inventory.Dracyn schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:41:
[...]
Vindt het zwaar slecht, bossen is echt niet leuk nu.
BTW, qbd is best wel broken, random deaths zonder dat je gehit wordt....
Voor slayer is het wel optimaal.
Ik haal er ook maar 3 per inv met drygores ovl en cursesLuukwa schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:54:
[...]
Heb nooit QBD effectief kunnen killen, misschien twee kills per inventory.
Voor slayer is het wel optimaal.
Dat was voor de combat update (slechter geworden...) en met tank gear, niet verbazend dat je dan meer kills haaltLuukwa schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:53:
Hmm gek, ik zie mensen die halen 10-20 per inventory met Torva + Drygores
Ben zelf ook een maand of twee geleden begonnenjsper schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:09:
Toch maar member geworden voor oldschool, is kijken hoelang ik dat leuk blijf vinden
Heb zelf ff mijn 99 pray en 99 strength gehaald, en nog snel even combatant cape gehaald.
Jagex had tegen verwachting in toch cleansing crystals in prifandis actief met xp verdubbeling
21.7m down voor 95-99 pray ipv 45m zonder bxp weekend, money well spent lijkt me
Volgens mij zijn we niet met zo heel veel hier, maar een aantal (waaronder ik) spelen zeer actief.zamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:41:
Ik zat even rond te streunen op tweakers, en wat zie ik een actief RS forum post, dat had ik nou niet verwacht. Ben blij dat er nog velen (waaronder mijzelf) nog actief spelen. Ik zal dit topic dan ook zeker in de gaten houden
Speel je RS3 of 07?
wacht eens even, is je rsn: dracyn_dutch?Dracyn schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Volgens mij zijn we niet met zo heel veel hier, maar een aantal (waaronder ik) spelen zeer actief.
Speel je RS3 of 07?
Is it that obvious, ja
nou dat zal ik je wat vertellen, heb je al bijna een jaar ofzo in mijn friendlist. Zal je zo ff pmen XD
eeeehm? whut?zamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:02:
[...]
nou dat zal ik je wat vertellen, heb je al bijna een jaar ofzo in mijn friendlist. Zal je zo ff pmen XD
Vond het wel grappig haha, maar ja speel RS3 en soms ook wel oldschool.Dracyn schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:03:
[...]
eeeehm? whut?zou heel goed kunnen hoor
heb paar honderd man er op staan en clean die lijst nooit (niet full dus who cares
)
RSN: Combat Style
Oohja, die naam zag ik laatst langskomen op mijn vriendenlijstzamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:05:
[...]
Vond het wel grappig haha, maar ja speel RS3 en soms ook wel oldschool.
RSN: Combat Style
[ Voor 4% gewijzigd door Dracyn op 23-02-2015 15:06 ]
Is een santa hat nog iets waard?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ja die tijden mis ik nog elke dag, er is nu geen eens een world vol.MsG schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:17:
Doordat dit topic omhoog kwam wilde ik weer even inloggen, maar wat zijn die servers leeg zeg. Waar zijn die tijden gebleven dat ze allemaal 1000+ hadden, en je tijden moest refreshen wilde je op server #1 komen om in Varrock te handelen :-P.
Is een santa hat nog iets waard?
En een santa had is best wat waard aangezien ze discontinued zijn, oftewel er komen geen nieuwen meer in het spel. Waarde licht rond de 140 miljoen, voor sommige is dit niet veel aangezien de waarde van geld nogal is gedaald, maar voor mij en vele anderen is het veel.
edit: hopelijk wordt je geïnspireerd om te blijven spelen
[ Voor 8% gewijzigd door zamory op 23-02-2015 15:30 ]
Op OSRS hebben ze ervoor gekozen om geen rares te hebben. Dus ieder jaar worden er weer opnieuw party hats gedropt. Ook kon je bij een event een heel setjes krijgen inclusief een met meerdere kleuren. Er zijn dus erg veel in het spel.mathiasv91 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:50:
kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat partyhats e.d. nog maar 100K waard zijn op OSRS?
Dit verklaart veel, bedankt!zamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:03:
[...]
Op OSRS hebben ze ervoor gekozen om geen rares te hebben. Dus ieder jaar worden er weer opnieuw party hats gedropt. Ook kon je bij een event een heel setjes krijgen inclusief een met meerdere kleuren. Er zijn dus erg veel in het spel.
ign: mightygod4u (ja ik weet het een slechte naam maar het is een oud account)
ook meteen maar member gekocht dmv een bond dus ik zit nu op 40 mil op mn bank en ongeveer 20mil aan waarde kwa stuff (geen idee hoeveel precies zal niet veel zijn denk ik) heb er nu wel een beetje spijt van dat ik een aantal jaar geleden 4bil money aan een vriend heb gegeven en die heeft het allemaal opgemaakt.
in double xp weekend mn div naar 37 getrained dacht ik en mn str naar 75 gehaald. voor de rest niet veel noemeringswaardigs gedaan want ik had niet zoveel tijd.
add me maar als je eens samen wilt spelen. ik vind questen of met iemand samen spelen altijd wel leuk om te doen.
ik speel rs3 ofc geen zin om opnieuw te beginnen.
Steam: Ryada.
Geweldig om te horen dit, hopelijk kunnen we meer tweakers inspireren om het weer op te pakkenwambamNL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:38:
Van de week toen ik dit forum zag opduiken maar weer eens ingelogged. en wat mij het meest verrasde was dat het nog best leuk was om te spelen. ik kwam erachter dat ik ook nog eens 4 skills op 99 had (dacht dat het er maar 1 was) helaas was mn bank bijna leeg. nog maar 50 mil had ik inclusief spullen die zwaar gedaald zijn kwa waarde (godswords anyone?) ben nu ff aan het zoeken naar een manier om money te verdoenen zodat ik weer wat skills kan levelen en gear kan kopen. kan iemand mij misschien een paar manieren aanraden?
ign: mightygod4u (ja ik weet het een slechte naam maar het is een oud account)
ook meteen maar member gekocht dmv een bond dus ik zit nu op 40 mil op mn bank en ongeveer 20mil aan waarde kwa stuff (geen idee hoeveel precies zal niet veel zijn denk ik) heb er nu wel een beetje spijt van dat ik een aantal jaar geleden 4bil money aan een vriend heb gegeven en die heeft het allemaal opgemaakt.
in double xp weekend mn div naar 37 getrained dacht ik en mn str naar 75 gehaald. voor de rest niet veel noemeringswaardigs gedaan want ik had niet zoveel tijd.
add me maar als je eens samen wilt spelen. ik vind questen of met iemand samen spelen altijd wel leuk om te doen.
ik speel rs3 ofc geen zin om opnieuw te beginnen.
Zal je morgen even toevoegen
Ik zelf vind het ook best geweldig dat RS na al die updates en tijd toch nog leuk blijft.zamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:17:
[...]
Geweldig om te horen dit, hopelijk kunnen we meer tweakers inspireren om het weer op te pakken![]()
Zal je morgen even toevoegen
Is goed, ik zie morgen dan wel een message langs komen.
Hierbij nog even mijn stats (ook al zijn ze niet zo heel speciaal, ik weet atm gwn even niet wat ik moet trainen) advies om wat te trainen en hoe te trainen is altijd welkom.

Ik zie dat je 52 slayer hebt, je kunt heel goed melee, maar ook magic en ranged trainen door middel van slayer. Gezien de meeste monsters ''weaknesses'' hebben bijvoorbeeld: bolts, water spells, stab. Zo ben je extra efficient bezig en zit er veel variatie in de monsters. Wel raad ik aan ''smoking skills'' quest te doen en punten te gaan sparen voor een slayer helmet. Tot die tijd maar een black mask of hexcrest.wambamNL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:27:
[...]
Ik zelf vind het ook best geweldig dat RS na al die updates en tijd toch nog leuk blijft.
Is goed, ik zie morgen dan wel een message langs komen.
Hierbij nog even mijn stats (ook al zijn ze niet zo heel speciaal, ik weet atm gwn even niet wat ik moet trainen) advies om wat te trainen en hoe te trainen is altijd welkom.
[afbeelding]
Alles qua slayer zegt me echt niet veelzamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:33:
[...]
Ik zie dat je 52 slayer hebt, je kunt heel goed melee, maar ook magic en ranged trainen door middel van slayer. Gezien de meeste monsters ''weaknesses'' hebben bijvoorbeeld: bolts, water spells, stab. Zo ben je extra efficient bezig en zit er veel variatie in de monsters. Wel raad ik aan ''smoking skills'' quest te doen en punten te gaan sparen voor een slayer helmet. Tot die tijd maar een black mask of hexcrest.
Maar ik begrijp dus dat als ik slayer train ik ook heel goed mn combat meetrain?
Ik heb nu een task om green dragons te killen voor slayer, ik heb tot 52 slayer getrained in de slayer tower (sloom als wat) maar daar kreeg ik extra combat xp voor terug
Wat zou voor mij het beste zijn om mijn slayer te trainen (ga morgen smoking kills doen, of denk dat ik hem zometeen nog ff ga doen)
morgen maar ff inplannen als quest dagje. iemand zin om mee te doen? (hoeft niet perse dezelfde quest gwn gezellig praten ofzo xd)
Wat me wel opvalt is dat de community een stuk beter is geworden vergeleken met hoe het er 2 jaar geleden aan toe ging.
Iedereen praat nu gwn gezellig met elkaar ipv dat ze niks zeggen of zeggen dat je je bek moet houden.
[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 24-02-2015 10:48 ]
Zeker, volgens mij is dat vooral op RS3 heel erg vooruitgegaan, op 07 weet ik niet zo zeer.wambamNL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:38:
[...]
Alles qua slayer zegt me echt niet veel
Maar ik begrijp dus dat als ik slayer train ik ook heel goed mn combat meetrain?
Ik heb nu een task om green dragons te killen voor slayer, ik heb tot 52 slayer getrained in de slayer tower (sloom als wat) maar daar kreeg ik extra combat xp voor terug
Wat zou voor mij het beste zijn om mijn slayer te trainen (ga morgen smoking kills doen, of denk dat ik hem zometeen nog ff ga doen)
morgen maar ff inplannen als quest dagje. iemand zin om mee te doen? (hoeft niet perse dezelfde quest gwn gezellig praten ofzo xd)
Wat me wel opvalt is dat de community een stuk beter is geworden vergeleken met hoe het er 2 jaar geleden aan toe ging.
Iedereen praat nu gwn gezellig met elkaar ipv dat ze niks zeggen of zeggen dat je je bek moet houden.
wel valt mij op dat veel van de negatieve opmerkingen van amerikanen enzo komen (savonds/snachts online)
Op 07 heb ik nog wat slechte ervaringen staan maar dat heb ik niet al te lang gespeeld.Dracyn schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Zeker, volgens mij is dat vooral op RS3 heel erg vooruitgegaan, op 07 weet ik niet zo zeer.
wel valt mij op dat veel van de negatieve opmerkingen van amerikanen enzo komen (savonds/snachts online)
Gister avond viel het ook nog wel mee, heb best een leuk gesprek gehad met een stuk of 20 man toen we in de slayer tower zaten.
Heb gister een poging tot corp solo gedaan, onmogelijk door de lagg
Als iemand het leuk vind om samen te skillen of iets dergelijks, mijn RSN is Closed Loop
Edit: Is RS3 btw
Is 07 beetje active?
Zijn er mensen die ik kan toevoegen om samen te skillen?
Geen idee wat mn stats zijn weet alleen dat ik WC en thieving 99 heb.
Ik ren op het moment vaak rondjes op prifandis agility course of doe mining in w82 living rock cavern.
Voor de mensen die hem nog niet hebben:
RSN: Dracyn_Dutch (DM me ff met je usernaam als je me add, sta altijd op friends only vanwege spam van bots)
Mijn IGN is Mightygod4u
Moet jij niet oefenen voor The PartywambamNL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:09:
Heb jullie beide toegevoegd op RS3.
Mijn IGN is Mightygod4u
Zelf sinds enkele dagen ook met OS RS terug begonnen nu het gratis is. Nostalgie
Steam: Grim
Ik moet iets doen terwijl ik op stage zitNuCl3aR schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:38:
[...]
Moet jij niet oefenen voor The Party![]()
Zelf sinds enkele dagen ook met OS RS terug begonnen nu het gratis is. Nostalgie
En oefenen voor The Party lukt me wel (al zal ik wss het slechtste performen van mijn hele team
Ik ga geen 10 euro neerleggen voor een MMORPG.
Als jij op dit moment nog member bent geld de prijsverhoging niet voor jou. Ik heb gister nog 8 euro voor een maand betaald omdat ik nog member was van mijn gekochte bond.Luukwa schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:29:
Werkelijk belachelijke member prijzen, ben instant-gequit.
Ik ga geen 10 euro neerleggen voor een MMORPG.
Ja maar volgens mij geld dat voor straks wel, ik was sowieso niet van plan nu mijn member te verlengen domweg omdat ik bijna niet speel.. betekend dat dat ik straks 10 euro mag gaan neertellen? nee bedankt.wambamNL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:44:
[...]
Als jij op dit moment nog member bent geld de prijsverhoging niet voor jou. Ik heb gister nog 8 euro voor een maand betaald omdat ik nog member was van mijn gekochte bond.
als je 3 weken geen member bent word de prijs verhoogd. En naar wat ik had begrepen is het na de eerste maand weer gewoon de prijs die er eerder was.Luukwa schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:52:
[...]
Ja maar volgens mij geld dat voor straks wel, ik was sowieso niet van plan nu mijn member te verlengen domweg omdat ik bijna niet speel.. betekend dat dat ik straks 10 euro mag gaan neertellen? nee bedankt.
Vind het echt heel zonde dat ze dit gaan doen..wambamNL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:54:
[...]
als je 3 weken geen member bent word de prijs verhoogd. En naar wat ik had begrepen is het na de eerste maand weer gewoon de prijs die er eerder was.
Verwijderd
Domi393 is de naam
Gr pepsie
Verwijderd
Ik zag dit forum voorbij komen hier bij tweakers en toen begon het toch weer een beetje te kriebelen.
ik lees dat er verschillende versies zijn? wat is nou de leukste meeste actieve server?
groet!
Verwijderd
Sinds een week of anderhalf weer aan OSRS begonnen en moet helaas bekennen dat het toch wel weer een beetje verslavend is.
Ik ben begonnen op mijn elfde en ben nu 22, dus speel al 11 jaar. Helaas is RS3/EOC niks voor mij, dus ben ik weer verder gegaan met mijn OSRS account.
Momenteel lekker aan het Slayen en mijn eerste doel is ook 85 slayer door middel van Melee Combat (dus geen range/mage bij tasks)
Tussen de tasks door de Cluescrolls doen en hopen op wat moois. Daarbij haal ik binnenkort mijn dragon defender en ga ik voor 60 defence. Account naam is: "Koude Koffie" (als jullie me willen toevoegen of opzoeken in de hiscores)
Ook ga ik voor een Questcape samen met een maat van me.
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!