Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik ben gisteren even ingelogd en ik kon wel janken... Het ziet er ja niet uit! En dan heb je zo'n WoW balk voor je attacks.. Echt zonde. Tevens keek ik even in mijn bank en er waren ongv 500mil aan spullen uit (dit was 500mil waard 3 jaar geleden ofzoiets misschien meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zoals eerder al gezegd gaat Jagex steeds meer in de richting van de succesvolle mmo's die veel geld in het laatje brengen. Ze hebben hun eigen identiteit jaren geleden al laten varen.

Wat bedoel je trouwens met spullen uit je bank? Je bedoelt dat je account is leeggehaald door inbrekers?

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Heel spijtig als je het mij vraagt, de goeie ouwe RS waarmee ik mee opgegroeid ben is toch aan het vervagen. De enige reden waarom ik ooit nog eens member zou worden is:
• Om mijn skillcape aan te kopen (wat best onnozel is dat je dit niet F2P kan)
• Om toegang te krijgen tot de oldschool wereld (van 2007), waar het meeste van mijn herinneringen vandaan komen.

Updaten van de graphics: Ok, maar die actionbar ...
(Laatste verlangen is nog steeds om die Firemaking skillcape te pakken te krijgen :) )

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik heb laatst ook maar eens weer gekeken op runescape en zie het probleem er niet zo mee eerlijk gezegd, vind het wel grappig met die abilities. Het is wel best een puzzel om die interface en de settings door te krijgen maar dat went ook wel weer.

• JimDB
Als je ook andere MMO's speelt kan je wel duidelijk zien dat er nu eenmaal veel bij de concurrent wordt afgekeken.

Maar door het opkomen van de actionbar en dus (extra-memb)abilities kan je nog maar eens het grote verschil tussen F2P en P2P zien. En dat is best jammer aangezien dit een van de enige gelijkenissen bleef.

Iedereen heeft zijn eigen mening hierover natuurlijk, maar RS '07 blijft voor mij het hoogtepunt qua nostalgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol is er ook al af bij mij, bovendien komt GTA V en al die andere toppers er ook nog bij binnenkort..
Het was wel kicken om met mijn obby pure met 97 str risk fights te doen, al die mensen WOW als ik 40 hit :o

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 01-09-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wauw, laatste comment is alweer van 1 september, speelt er iemand nog OSRS? Ik ben er al maanden mee gestopt, ik lees van andere sites dat OSRS nog steeds +20k spelers haalt, nog best knap op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Yup O-)

Ik heb helaas wat weinig tijd om het te spelen maar ik kan me er nog goed mee vermaken in het weekend.

Heerlijk die nostalgie :) Ik hoop dat OSRS nog een hele tijd in de lucht blijft. Ik had gelezen dat ze bij 'RS3' het oude combat systeem ook terug willen brengen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik denk dat de Runescapecommunity een beetje aan het doodgaan is, ik kom alleen heel af en toe nog eens online om de reis naar 99 Firemaking voort te zetten (zit nu op iets van een 85), maar dat is dan meestal maar voor een goed uurtje van afk'en waarna ik meestal gewoon uitlog. Meestal zie je dan ook gewoon dezelfde mensen op dezelfde plaats die de helft van de tijd armor/appearances hebben die ik nog nooit eerder gezien heb, maar goed, dat komt waarschijnlijk ook door mijn zeer passieve playstyle en door het feit dat ik maar F2P speel..

Wat ik wel jammer vind is dat OSRS alleen toegankelijk is voor Members. Ik denk dat ik anders wel een pak actiever zou spelen, aangezien OSRS de periode was waar ik voor het eerst RS begon te spelen en dat roept altijd wat nostalgie op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12-2023
Laidback Luc schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:53:
Yup O-)

Ik heb helaas wat weinig tijd om het te spelen maar ik kan me er nog goed mee vermaken in het weekend.

Heerlijk die nostalgie :) Ik hoop dat OSRS nog een hele tijd in de lucht blijft. Ik had gelezen dat ze bij 'RS3' het oude combat systeem ook terug willen brengen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Legacy, ja. Niet exact hetzelfde, maar wel zo veel mogelijk. Ik vind het al mooi dat ze zo naar de spelers luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejjon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:17
Ik speel OSRS, en dit gaat niet dood hoor. Het probleem is dat er genoeg worlds zijn gemaakt voor ~60k mensen toen het gelanceerd werd. Na elke lancering van een spel daalt het aantal spelers na een paar maanden. Nu zijn er al 6 maanden ongeveer 20k mensen over die vrij verdeeld over de worlds spelen. Er is een poll vraag geweest of er worlds verwijderd moeten worden om te zorgen dat er ongeveer 500 mensen per server spelen in plaats van 50-100 per server nu.

Maar alle PvM fans stemde nee omdat ze dan wellicht een paar keer van server moeten wisselen om hun favoriete training spot voor hunzelf te hebben. Voor PvP is dat jammer, want de kans is kleiner dat je mensen tegen komt. Ook hebben mensen het gevoel dat het dood is omdat je per wereld weinig mensen tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Bitterlemon schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:46:
[...]

Legacy, ja. Niet exact hetzelfde, maar wel zo veel mogelijk. Ik vind het al mooi dat ze zo naar de spelers luisteren.
Indeed. Hoewel dit natuurlijk ook wel een beetje in eigen belang is. De logged in counts zijn de afgelopen jaren vrij ver doorgedaald. En de komst van RS3 heeft hierin geen verandering weten te brengen. Ze zullen blijven zoeken naar iets wat dit wel doet.

Persoonlijk vermoed ik dat de introductie van een tablet/smartphone client ze hierin het meeste gebaat zal zijn. Welk we als het goed is ergens dit jaar zouden gaan zien verschijnen.

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 17:47
Ter voorbereiding van het bonus XP weekend... Ik ben alweer een tijdje aan het scapen, en ik heb sinds kort http://www.trackscape.nl gebouwd, een site waarmee je je RS stats kunt laten bijhouden. Een van de (naar mijn mening) leukere functies is dat je ook voor forums een signature kunt laten genereren;

Afbeeldingslocatie: http://static.trackscape.nl/sigs/elnaeth.png

Vooral omdat alle andere trackers vaak achter lopen en ouderwets zijn en niet meer onderhouden worden, had ik besloten zelf dit op poten te zetten. Lijkt me leuk als ik een aantal van jullie een plezier kan doen ermee; dus bij dezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrordin
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 09:25
Speelt iemand dit nog van de tweakers? Is er ook een soort van tweakers guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

ben net verbannen voor offensive language |:(
heb wel aps 99 divination gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

psychodude schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:08:
[...]

Indeed. Hoewel dit natuurlijk ook wel een beetje in eigen belang is. De logged in counts zijn de afgelopen jaren vrij ver doorgedaald. En de komst van RS3 heeft hierin geen verandering weten te brengen. Ze zullen blijven zoeken naar iets wat dit wel doet.

Persoonlijk vermoed ik dat de introductie van een tablet/smartphone client ze hierin het meeste gebaat zal zijn. Welk we als het goed is ergens dit jaar zouden gaan zien verschijnen.
Inderdaad.

Ik had van mensen gehoord dat jagex het oude combat systeem terug gaat brengen. Hebben mensen hier meer informatie over?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrordin
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 09:25
Frozen schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:07:
[...]

Inderdaad.

Ik had van mensen gehoord dat jagex het oude combat systeem terug gaat brengen. Hebben mensen hier meer informatie over?
Ze willen inderdaad het oude combat systeem terug brengen. Hier vind je meer informatie http://services.runescape.com/m=news/poll---legacy-combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
arjanmolenaar schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:22:
[...]

Ze willen inderdaad het oude combat systeem terug brengen. Hier vind je meer informatie http://services.runescape.com/m=news/poll---legacy-combat
Dat lijkt mij wel nice aan 1 kant. dat is ook de hele reden dat de ' 07 servers voor mij zo aanspreken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

arjanmolenaar schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:22:
[...]

Er zijn nu inderdaad een aantal verbeteringen voor mensen die het oude systeem gewend zijn. Het nieuwe systeem heet Revolution, en wat het eigelijk doet is je abilities automatisch voor je activeren. Dit zorgt ervoor dat je niet meer hoeft te buttonmashen, maar dat je gewoon redelijk relaxed kunt spelen en afk'en. Het enige nadeel is dat het tresholds en ulti's niet automatisch activeert; die moet je nog steeds zelf doen. Afk'en is echter zeker weer mogelijk.

Ik persoonlijk gebruik Revolution ook bij het bossen, simpelweg zodat je minder zit te buttonmashen en je meer kan concentreren op de boss zelf. Zeker bij qbd is dat lekker, bijvoorbeeld.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Ben laatst ook weer begonnen, eerst maar is 79>92 prayer getraind wat me een hele pleur geld heeft gekost.
Ook 85 dungeoneering gehaald voor frost dragon en nu bezig met mijn quest cape :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:08
Hey allemaal,

Heb het spelletje vandaag ook weer eens opgepakt. Had nog wat Maple shotbows (u) in de bank liggen, dus ik dacht, doe er ff een draadje tussen spannen. Nu ging dat niet omdat mijn level te laag is. Echter is mijn fletching level 76, maar staat de skill aangegeven als 26/76. Moet ik dit opladen oid?

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jevon schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 00:17:
Hey allemaal,

Heb het spelletje vandaag ook weer eens opgepakt. Had nog wat Maple shotbows (u) in de bank liggen, dus ik dacht, doe er ff een draadje tussen spannen. Nu ging dat niet omdat mijn level te laag is. Echter is mijn fletching level 76, maar staat de skill aangegeven als 26/76. Moet ik dit opladen oid?
Ik gok dat je geen member bent, en dus niet kan fletchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:10:
[...]

Ik gok dat je geen member bent, en dus niet kan fletchen :P
Dat zal het geweest zijn inderdaad. Toch maar even membership aangeschaft en toen ging het wel :D

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
En ik ben ook weer begonnen sinds vrijdag hoor :) Was ff helemaal klaar ermee, maar ben nu terug van weggeweest. Heb dit weekend op mn eigen account wat strenght getraind en ben vandaag begonnen met alles 50 te halen op het oude account van mn zusje.

Edit: Ik vraag ook maar meteen of iemand met mij de shield of arrav quest wil doen (rs3).

[ Voor 15% gewijzigd door hoi1234 op 27-05-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:30
Try Old School RuneScape for Free
http://services.runescape...cape-for-free?oldschool=1
Het is niet zeker of het ook zo blijft. En het werkt alleen op nieuw aangemaakte accounts.
vermelden waard hier toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
saveljos schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:51:
Try Old School RuneScape for Free
http://services.runescape...cape-for-free?oldschool=1
Het is niet zeker of het ook zo blijft. En het werkt alleen op nieuw aangemaakte accounts.
vermelden waard hier toch?
Je moet toch opnieuw beginnen met 07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
yup, en wat ik heb gezien is dat de wildy redelijk actief is. Ikzelf ben weer bezig met een pure en heb een hoop andere gezien die ook pure's aan het maken zijn =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
saveljos schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:36:
yup, en wat ik heb gezien is dat de wildy redelijk actief is. Ikzelf ben weer bezig met een pure en heb een hoop andere gezien die ook pure's aan het maken zijn =).
Als ik jou was zou ik wachten tot Jagex groen licht geeft over F2P (of ze geven het helemaal niet)
Zonde om je uren in iets te steken wat over een paar weken weer weg is.

Verder zoek ik iets te doen op RS3, moneymaking method voor cb stats +/- 75, combat lv van 150.
Misschien is skilling een optie maar ik ga geen 20K yew logs hakken ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Thirdheart schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:39:
[...]

Als ik jou was zou ik wachten tot Jagex groen licht geeft over F2P (of ze geven het helemaal niet)
Zonde om je uren in iets te steken wat over een paar weken weer weg is.

Verder zoek ik iets te doen op RS3, moneymaking method voor cb stats +/- 75, combat lv van 150.
Misschien is skilling een optie maar ik ga geen 20K yew logs hakken ofzo :+
85 Dungeoneering halen en dan frost doen, met die stats 1/2m per uur ;)

Ik heb ondertussen 95 attack gehaald en 77 divination =D

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:15
Ben weer begonnen op de Runescape classic :)
Mooi nu de F2P mee pikken en met een beetje geluk mijn account houden na de F2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:57

D4NG3R

kiwi

:)

Sinds een goede week weer OSRS aan't spelen - ondertussen ook weer member geworden:

Afbeeldingslocatie: http://07stats.leetscape.com/default/face_voidmelee/F2PK_D4NG3R.png

Bezig met 60 attack atm, mm is klaar en een dscim is banked. Strength en def zal een stuk beter gaan met 60 attack 8)7 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
wat is de F2P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Free to play. Als je op oldschool runescape nu een account maakt kan je 2 weken gratis spelen in f2p worlds. Momenteel word er besproken @ jagex om de 'f2p' worlds geheel gratis te maken.

http://oldschool.runescape.com/

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 13-06-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Oke, wist wel dat het free to play was ja maar ik dacht zoiets van : Dat is runescape toch altijd al :P
Maar was vergeten dat classic eerst niet F2P was nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:47
Binnekort word het heel rustig op OSRS als de legacy mode uitkomt op rs3 zal iedereen van OSRS weer terug gaan naar rs3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik betwijfel het, Legacy word aan alle kanten afgekraakt en OSRS is des te meer populair geworden nu elk account f2p krijgt voor 2 weken (En het potentieel permanent f2p word in f2p worlds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik wou mijn stats op mijn oude OSRS account bekijken maar dit kan niet of zo.. Het account is momenteel geen member meer, heb al tijden niet meer gespeeld. Maar kan ik dan ook de stats niet opzoeken in de OS runescape als het account geen member is?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Heb me toch weer eens member gemaakt, wou graag weten wat mijn skills waren. En ben meteen verder gegaan met fishing, stond ook nog in de fishing guild. Kan mooi series/films bekijken en een beetje afk fishing :)

Opzich niet veel bijzonders, maar fishing level is wel leuk:
Afbeeldingslocatie: http://07stats.leetscape.com/default/fishing1/Madstormm.png

Mijn 'main' van een hele tijd geleden:
Afbeeldingslocatie: http://stats.leetscape.com/green/c-hunter3/madstorm801.png

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik blijf lekker bij OSRS. RS3/legacy mode kan me gestolen worden. Heerlijk die nostalgie.
Ook prachtig al die updates wat komen voor OSRS. Alleen gaan die updates me wat te snel. Ik moet eerst weer eens al die levels behalen voordat ik lol kan beleven met al die nieuwe updates.

Ik heb echt meer vrije tijd nodig.. :P

Nu in OSRS:
Afbeeldingslocatie: http://07stats.leetscape.com/black/fogzerker1/Laidback_Luc.png

En mijn inactieve RS3 kant:
Afbeeldingslocatie: http://stats.leetscape.com/black/fogzerker1/Laidback_Luc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Laidback Luc schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:05:
Ik blijf lekker bij OSRS. RS3/legacy mode kan me gestolen worden. Heerlijk die nostalgie.
Ook prachtig al die updates wat komen voor OSRS. Alleen gaan die updates me wat te snel. Ik moet eerst weer eens al die levels behalen voordat ik lol kan beleven met al die nieuwe updates.

Ik heb echt meer vrije tijd nodig.. :P

Nu in OSRS:
[afbeelding]

En mijn inactieve RS3 kant:
[afbeelding]
Damn You, dat doen mijn skills weer teniet natuurlijk :+
Netjes hoor :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Achja, als je naar het account van RoD kijkt dan vallen wij allemaal in het niet :P

Er is iig nog genoeg te doen aan mijn OSRS stats.

[ Voor 4% gewijzigd door Laidback Luc op 17-06-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:06
Afbeeldingslocatie: http://www.07tracker.com/sig/just+russia/varrock_bank.png

Ook ik speel :). Add mij

NDH Automotive: https://ndh.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik speel rs3 feel free to add private is always on

Afbeeldingslocatie: http://www.draynor.net/stat/default/male/agility_skillcape/God_Of_Max.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Laidback Luc schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:23:
Achja, als je naar het account van RoD kijkt dan vallen wij allemaal in het niet :P

Er is iig nog genoeg te doen aan mijn OSRS stats.
Ik speel al heel, heel lang niet meer eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Ik heb mijn account ook weer afgestoft. Mijn stats:
Afbeeldingslocatie: http://www.draynor.net/stat/default/male/default/Thorgal21.png

Ben meteen weer even member geworden :3 Kheb dr weer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Mijn account kwam vorige week na bijna 4 jaar ook weer boven water, moet wel zeggen dat ik de nieuwe RS 3x niks vind, ik wil terug naar de Runescape uit 2007, maar zal hier én een Membership voor moeten afsluiten én met een blanco char moeten beginnen, wtf... :(

[ Voor 14% gewijzigd door Statiegeld op 31-07-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
ik ben ook weer begonnen met 07 scape is veel meer fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 09:48

two

Net een accountje aangemaakt ;)

Als ik een nieuw account neem, heb ik dan een members trial? Of zal ik voor altijd kunnen spelen op de OSRS met dit nieuwe account?

jmaster014 is de naam ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De Legacy Mode is uit!!! Dit is eigenlijk de complete HUD van Runescape 2007 in RS3! Ook het combat systeem is net zoals de oude Runescape :D

Speelt echt super zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legacy is inderdaad uit. Daarom ook zelf weer begonnen. Maar tussen legacy en het oude combat systeem zitten toch wel wat verschillen (grootste is eigenlijk dat protect prayers net als in EOC maar 50% blocken)

Nu bezig met 99 dungeoneering te halen (vandaag 97 dungeoneering geleveld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
100% blocken was ook wel flink OP. die 50% van nu is best prima te doen hoor. Waar ik me meer aan stoor is dat je de legacy combat mode niet kan combineren met de nieuwe interface :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smitovic schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:11:
100% blocken was ook wel flink OP. die 50% van nu is best prima te doen hoor. Waar ik me meer aan stoor is dat je de legacy combat mode niet kan combineren met de nieuwe interface :(
Ik vond die nieuwe interface juist helemaal niks. :O ieder zo zijn voorkeur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:15
Hoe werkt het precies als ik legacy mode speel kom ik dan alleen maar mensen tegen met dezelfde mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Voor degene die dit interessant vinden, je kan nu ook met bestaande accounts een gratis trial van RuneScape 2007 spelen. Ik ga zelf wel eens een kijkje nemen voor de nostalgie.

Zie ook: http://services.runescape...ial-expansion?oldschool=1
One thing that did surprise us with the trial is that there were a significant amount of players who created new accounts, played them for a bit and then subscribed an existing account. These are returning players who went to the trouble of making a free account and then realising that they were enjoying themselves and then making their main account a member again.

Clearly, the next step to take in this trial is to remove the barriers for returning players so they can access the trial on their main accounts. So, from the 24th July until the 28th of August, any account which has not been a member for 90 days will be able to access the F2P servers for 2 weeks. This will be in addition to the trial continuing to work for new accounts.

While this second part of the trial is ongoing, we will be analysing the results to see how things go. In a similar fashion to the new account trial, we will be monitoring how returning players subscribe and what changes this trial will have on them. Once we have the data we need from this trial, we can look at what the next step will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 99 dungeoneering gehaald. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Preau schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:17:
Voor degene die dit interessant vinden, je kan nu ook met bestaande accounts een gratis trial van RuneScape 2007 spelen. Ik ga zelf wel eens een kijkje nemen voor de nostalgie.

Zie ook: http://services.runescape...ial-expansion?oldschool=1

[...]
Betekend dat, dat je bij runescape 2007 niet meer vanaf 0 moet beginnen, maar gewoon een oud account kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Rub3s schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:50:
[...]

Betekend dat, dat je bij runescape 2007 niet meer vanaf 0 moet beginnen, maar gewoon een oud account kan pakken?
Nog zo'n 3 uurtjes ja dan is dat voorbij :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Laatst weer een ingelogt voor de gein. Game is totaal veranderd. (I don't like change!). Probleem is alleen dat ik ook gewoon totaal niets meer kan uitproberen in de game. Was ooit member en mijn bank is nu dus altijd dik over de limiet heen. Heb ook een paar items in mijn inventory die ik dus niet kwijt kan in de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:40:
Gisteren 99 dungeoneering gehaald. :D
Hehe, gz. Sinds ik zelf al ruim zo'n 1.5 jaar geleden weer opnieuw begonnen ben dit weekend net 92 fishing aangetikt :p. Gaat nog wel even duren eer ik mijn 1e skill weer op 99 heb. Maar daarna hoop ik iig wel snel de 2e door te kunnen pakken, cooking. Heb inmiddels zo'n 60k visjes in mijn bank klaarliggen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

psychodude schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:50:
[...]

Hehe, gz. Sinds ik zelf al ruim zo'n 1.5 jaar geleden weer opnieuw begonnen ben dit weekend net 92 fishing aangetikt :p.
Nog niet eens halverwege man :7 . 93 is zo ongeveer halverwege kijkend naar de hoeveelheid XP die het vereist om 99 te halen ;) .

Ach het hoogste wat ik ooit heb gehaald is 94 mage (Barrage).

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 30-07-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

D4NG3R schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:54:
[...]

Nog niet eens halverwege man :7 . 93 is zo ongeveer halverwege kijkend naar de hoeveelheid XP die het vereist om 99 te halen ;) .

Dan denk je idd ergens te zijn maar dan zit je pas op 50% van het totaal nodige xp.

Ik ben blij dat ik de ellende van het trainen van Att/Str/Def/Con naar 99 achter de rug heb, Magic is nu lvl 90, Ranged 'slechts' 70. Die 2 skills naar 99 trainen heeft voorlopig nog even geen prioriteit, nu eerst nog 3 levels Agility er bij voor lvl 74, dan kan ik in Shilo Village makkelijker fly fishen en zo, dankzij de bonus xp en die bonus xp Aura in no-time lvl 99 fishing halen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 24-09-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
D4NG3R schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:54:
[...]

Qua experience points nog niet eens halverwege nee. Maar de rate van experience gain per hour is flink gestegen. Ik 'AFK' speel runescape veel tijdens het spelen van andere MMO's. Dus sta een beetje te vissen terwijl ik wat anders doe. En dan gaat het een stuk sneller als je met 2 keer van locatie te switchen weer een bag vol sharks hebt tegenover bij het begin 6 keer van locatie switchen en een bag vol shrimps en sardines bijv :p.

Per maand gain ik nu ongeveer 1 miljoen fishing experience. Ergens begin 2015 zal ik de 99 wel hebben :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik zoek sponsors voor mijn Duel Arena project! :D

Momenteel ben ik aan het boxen voor 1m per keer volgens het systeem van Martingale, dus beginnen met een inzet van 1m, daarna 2m, 4m, 8m, 16m, enz. totdat ik win en weer opnieuw begin.

Nou is mijn huidige budget slechts 40m omdat ik veel geld heb 'verspild' aan het kopen van hout voor het trainen van Firemaking. 40m is een kleine buffer.

Dus daarom zoek ik iemand die me financieel wil sponsoren. Wat schiet de sponsor hier mee op vraag je je af? Nou, 25% van elk gewonnen miljoen. Kan al snel oplopen tot 1m per uur, en daar hoef je zelf geen enkele inspanning voor te verrichten ;)

Je krijgt overigens gewoon het door jou gesponsorde bedrag terug, met daar bovenop die x% winst, wat je kunt zien als een soort rente ;)

Durft iemand het aan?

[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 04-08-2014 09:29 ]

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Mede dankzij de hulp van sommigen van jullie heb ik na ruim 2 weken een flinke winst behaald:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fk5sg5k.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Damn, dus je methode werkt wel.

Paar vraagjes :P

Wat ga ermee doen?
Is dit OSRS cash?
Wat voor een stakes? Dds/whip of box o.i.d.?

Ik doe in OSRS op dit moment Barrows voor cash, helaas nu al 225 chests maar nog geen spear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik ben voor de grap weer eens ingelogd en ik zie dat ik 100m rijker ben geworden. Phat is behoorlijk in waarde gestegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Laidback Luc schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:02:
Damn, dus je methode werkt wel.

Paar vraagjes :P

Wat ga ermee doen?
Is dit OSRS cash?
Wat voor een stakes? Dds/whip of box o.i.d.?

Ik doe in OSRS op dit moment Barrows voor cash, helaas nu al 225 chests maar nog geen spear.
Natuurlijk werkt mijn methode haha :P

Bij genoeg cash en gebruik van de Martingale strategie kan het niet fout gaan ;)
Het is gewoon boxen, gewoon puur geluk hebben dus.

Ik heb nu een bodembedrag van 600m, alles daarboven ga ik random staken, bijvoorbeeld een keer 8m en als ik win dan nog een keer, daarna mss 20m, gewoon willekeurig, zolang ik maar niet onder de 600m kom.

Ik wil uiteindelijk een phat aanschaffen, dat is al sinds 2006 mijn belangrijkste doel in RS :+

Het is overigens EOC cash, OSRS wilde ik eigenlijk aan beginnen maar sinds ik zag dat ik daar helemaal overnieuw moet beginnen liet ik het even voor wat het was.

Ik ga weer door met staken, iemand interesse om te 'sponsoren'? Je krijgt 120% van je inleg terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

-

[ Voor 97% gewijzigd door Statiegeld op 24-09-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik speel inmiddels ook alweer een tijdje omdat member worden nu alleen maar een klein beetje in-game tijd kost.

Ik ben volgens mij in december weer begonnen en in februari member geworden. Begonnen met 17xx total maar ik zit ondertussen al op 2281 :) Met het geld schiet het ook aardig op, heb nu drygores, full bandos, full arma en 95 prayer :)

Nu ben ik bezig met langzaamaan alles naar bepaalde milestones te werken. Alles wat <80 naar 80, alles <91 naar 91 en hetzelfde met 93, 95, 97 en 99. Hoewel er geen duidelijke volgorde zit in de skills die ik train, ga ik dus niet een week/maand lang op 1 skill focussen.

IGN: Ubergeit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

In minder dan anderhalve maand 242 levels omhooggegaan verspreid over verschillende skills, best netjes tussen al het questen en staken door:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oXdAIkm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Waarom train je ranged en maged niet doormiddel van slayer? Met 80+ slayer zit je al gauw op de 300k+ xp per uur (slayer, combat, prayer + constitution). Het brengt ook nog eens redelijk wat geld in het laatje, ondanks dat je 600m+ hebt.

• Luukwa

Luukwa

o/

Heb inderdaad ook al mijn combat stats getraind doormiddel van slayer.
Op dit moment 96 slayer.

Vind dat een account dat slayed wel minimaal 95 prayer en 85 heblore moet hebben, anders is het niet effecient genoeg.

Soundcloud!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heb mazzel vandaag met Treasure Hunter:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KAYxOsU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
De activiteit is weer wat weg geëbt? Ik heb de game ook weer opgepakt en ben er best enthousiast over.. De nieuwe interface ziet er goed uit en ben weer lekker bezig..

Afbeeldingslocatie: http://sig.rsbandb.com/s/15/Frostarc.png

Is er een tweakers clan en zo ja, is die nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Het lijkt mij sterk dat er nog een (actieve) Tweakers clan is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Volgens mij ook niet. Weet ook niet hoeveel mensen hier nog spelen :p. Gezien de lage activiteit van het topic zullen het er niet veel zijn.

Zal vandaag overigens fishing 97 aantikken. De lange weg naar 99 komt in zicht. Nog een tweetal maanden waarschijnlijk om het echt rond te krijgen. En dan tijd om weer eens op wat anders te gaan richten, hehe.

[ Voor 43% gewijzigd door psychodude op 15-11-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Laatst online: 30-04 22:08
Nahja laat ik dan ook maar eens posten, anders is het hier zo stil enzo :P.
Vanavond maar weer eens kree doen, boss slayer task.

Afbeeldingslocatie: http://runetrack.com/sigs/stat/red/pose/0/Dracyn_Dutch.png

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Laatst online: 28-08 01:38
Na jaren niks gedaan te hebben ben ik ook nog maar eens begonnen. Mijn oude main terug gevonden maar omdat alles zo veel veranderd is toch maar terug vanaf 0 begonnen om alles weer wat onder te knie te krijgen. Laatste keer dat ik gespeeld heb is alweer van 2007 geleden dus erg veel dingen om bij te leren. Wat word hier het meeste gespeeld , rs3 of de 2007 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Mensen die hier nog OSRS spelen (07) ik ben sinds maandag ook weer begonnen en ik zoek gezellig mensen om me te skillen/pvm etc

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Pimorez schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:26:
Het lijkt mij sterk dat er nog een (actieve) Tweakers clan is..
Deze is inderdaad al geruime tijd niet meer actief, ik geloof dat franko79 daar de admin van is. Die clan is echter rond 2011-12 opgezegd als ik het me goed herinner, mijn laatste screens daarvan zijn uit 2011.
psychodude schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:47:
Volgens mij ook niet. Weet ook niet hoeveel mensen hier nog spelen :p. Gezien de lage activiteit van het topic zullen het er niet veel zijn.

Zal vandaag overigens fishing 97 aantikken. De lange weg naar 99 komt in zicht. Nog een tweetal maanden waarschijnlijk om het echt rond te krijgen. En dan tijd om weer eens op wat anders te gaan richten, hehe.
Ik ben net twee weken geleden 99 fish geworden. Heb 1,5 maand in LRC gestaan ervoor :p

anyway, Ik speel nu alleen RS3, total lvl 2314. Daarnaast speel ik ook met een RS3 ironman(nu officieele gamemodus waarbij je niet kan traden en geen GE kan gebruiken. Vandaag hierop eindelijk Monkey madness gedaan en dus dualwield dragon scims :D

Mochten er mensen zin hebben om een nieuwe clan op te richten of skillen/PvM, mijn RSN is lancaster201

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

-

[ Voor 99% gewijzigd door Statiegeld op 24-09-2015 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zijn er nog actieve spelers? En mag ik alle rares van jullie non-actieve spelers kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Niet actief, maar zag op de frontpage van oldschool runescape dat er belangrijk nieuws komt op het f2p vlak. In het forum denkt iedereen dat je straks niet meer memb hoeft te zijn om de f2p servers te bezoeken.
En daar wacht ik al heel lang op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik speel nog steeds actief. Zit ondertussen op 2425 total level, het gaat ontzettend snel.

Waar ik eerst als doel had om 90s milestone cape te halen en ondertussen/vervolgens alle skills per 2 levels omhoog te werken, ben ik nu eerst alle relatief makkelijke skills naar 99 aan het trainen. Zo heb ik de afgelopen 2 weken Mining, Cooking, Woodcutting en Thieving naar 99 getraind en ga ik nu weer eventjes wat grinden om wat melee skills naar 99 te halen. Tevens kan ik wel wat geld gebruiken voor Herblore (86 op het moment), Summoning (83), Construction (85) en Smithing (90).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Iemand een party hat te koop? 100 euro! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49
Ik bied 40!

Wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nee, ik ben serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
wist ik mijn inloggegevens van mijn account van ca 12-13 jaar geleden nog maar :p. Met iets van 50 phats in de bank had ik er nu een aantal maandsalarissen uit kunnen halen, lol.

Speel zelf nog steeds dagelijks een beetje. Fishing nu bijna op 99 als 1e skill op 99. Cooking kan daarna snel volgen. Nu 88 en heb nog ca 13k raw lobsters en 53k raw shark.

Daarna maar kijken wat mijn volgende aandacht gaat krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Joh, een account recovery doen op dat oude account is genoeg, als je t adres op kunt geven vanwaar je toentertijd bent ingelogd en je weet nog een wat oude passwords dan heb je m zo terug ;)

Ik zit een beetje te dubben wat ik nu moet doen, ik wil:

- 99 summoning voor max combat
- een red party hat
- nog meer geld verdienen (om die red party hat te kunnen kopen)

Zie wel allemaal guides online dat je naar Godwars moet gaan of QBD of de KBD moet killen, maar daar voel ik nie tzo veel voor, dan maar een paar minder mil per uur maar wel veilig geld kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Chuckster schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:14:

Zie wel allemaal guides online dat je naar Godwars moet gaan of QBD of de KBD moet killen, maar daar voel ik nie tzo veel voor, dan maar een paar minder mil per uur maar wel veilig geld kunnen verdienen.
Als je serieuze Mills wil verdienen voor p hats & stuff moet je ook geen gwd of kbd of qbd gaan, serieus geld wordt verdiend met nex,rago , en kk, heb bij rago ruim 4b gemaakt in 3 maandjes als je gwd gaat doen of kbd heb je over 2 jaar nog geen 1B verzameld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Toevallig laatst weer opgepakt. Wat zijn de namen van de mensen die RS3 spelen? Leuk om een keer wat andere Tweakers tegen te komen! Nu maar eens rustig aan fm naar 92+ brengen zodat ik adze kan gaan halen...

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Chris van der G schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:08:
Toevallig laatst weer opgepakt. Wat zijn de namen van de mensen die RS3 spelen? Leuk om een keer wat andere Tweakers tegen te komen! Nu maar eens rustig aan fm naar 92+ brengen zodat ik adze kan gaan halen...
Dracyn_Dutch, stuur wel ff je naam want ik heb priv op friends staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

BSTailchakra is de naam! Merk wel dat er een heleboel mensen gestopt zijn helaas, ik vind het alleen maar beter te doen zo met de oude modus terug! (Legacy)

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Chris van der G schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:59:
BSTailchakra is de naam! Merk wel dat er een heleboel mensen gestopt zijn helaas, ik vind het alleen maar beter te doen zo met de oude modus terug! (Legacy)
Geef mij toch echt maar eoc over legacy, damage output van legacy is veel te laag in vergelijking met eoc, en dit is heel goed merkbaar bij bossen en slayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Maar om gewoon standaard te levelen vind ik legacy toch echt een stuk fijner. Dit komt mogelijk ook omdat ik nog de oude manier van spelen gewend ben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Chris van der G schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:02:
Maar om gewoon standaard te levelen vind ik legacy toch echt een stuk fijner. Dit komt mogelijk ook omdat ik nog de oude manier van spelen gewend ben :o
Ik heb het ook gebruikt voor 95-97 magic, maar trainen gaat sneler met revolution (auto cast voor abilitys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49
Dracyn schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:19:
[...]

Ik heb het ook gebruikt voor 95-97 magic, maar trainen gaat sneler met revolution (auto cast voor abilitys)
EoC met revolution is echt veel relaxter dan legacy imo, en ik kon echt niet wennen aan EoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Patriot schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 02:48:
[...]

EoC met revolution is echt veel relaxter dan legacy imo, en ik kon echt niet wennen aan EoC.
Damage output is ook veel beter dan legacy, en revolution is ook chill met bossen, als je een keer een niet ability handmatig cast doet hij het automatisch, makkelijk als je een keer wilt PMen ofzo (of laggspiked :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Speel het ook op en af, bijna 99 slayer though.
Mijn in-game naam is Atlanta.

Soundcloud!

Pagina: 1 ... 27 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!