Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:27:
Begin vorige week ook maar begonnen met 07scape. Man wat voelt dat weer goed. Zo te zien ben ik niet zo'n doorzetter als sommige hier maar het gaat aardig. Ben momenteel lekker slayer aan het trainen.

Heb gister op cmb 48 dragon slayer maar even gedaan. Ging nog redelijk lastig met tuna / cod als food, maar is wel gelukt :D
Range en safespot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

range is lvl 10 :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MM bijna klaar, dus weer een stapje dichterbij naar zerker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

iPodKiller schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:03:
MM bijna klaar, dus weer een stapje dichterbij naar zerker! :)
Ahh, MM (The horror)...
Duurt nog wel even voordat ik die kan doen..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07
Madstorm schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:49:
[...]

Ahh, MM (The horror)...
ik had die gedaan op 36 combat dus je kan het allang doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:26:
[...]

ik had die gedaan op 36 combat dus je kan het allang doen :p
Lol, wat niet kan. Maar het willen is weer iets anders.. >:)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gister bijna gestopt omdat ik 600k in risk fights verloor. Met mijn laatste 200k nog boven de 1m weten te komen. Still not quiting I guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Madstorm schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:49:
[...]

Ahh, MM (The horror)...
Horror? Die doe ik met 2 vingers in mijn neus :+
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:51:
Zo gister bijna gestopt omdat ik 600k in risk fights verloor. Met mijn laatste 200k nog boven de 1m weten te komen. Still not quiting I guess..
Nooit zomaar opgeven. Je zegt het zelf al, risk fight :) 600k valt nog reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:00:

Nooit zomaar opgeven. Je zegt het zelf al, risk fight :) 600k valt nog reuze mee.
Idd, maar mijn bank was 800k. Dus als ik die laatste verloor zou ik stoppen.. Maar gelukkig had ik wat meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
Beste mensen,

na ongeveer een hele lange tijd heb ik runescape weer is opgestart en ben ik van plan het weer te gaan spelen. alleen het eerste wat me opvalt is dat ik 2 dagen geleden ingelogd is op mijn account. wat ik weet is de laatste keer dat ik ben ingelogd jaren geleden is geweest. dus ik dacht ik maak een screenshot van het adres alleen me pc dacht daar anders over helaas...
maar nu ben ik alles van waarde kwijt inclusief geld.
iemand een idee hoe je een beetje weer wat geld kan krijgen? is nogal lang geleden.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
joshje schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:58:
Beste mensen,

na ongeveer een hele lange tijd heb ik runescape weer is opgestart en ben ik van plan het weer te gaan spelen. alleen het eerste wat me opvalt is dat ik 2 dagen geleden ingelogd is op mijn account. wat ik weet is de laatste keer dat ik ben ingelogd jaren geleden is geweest. dus ik dacht ik maak een screenshot van het adres alleen me pc dacht daar anders over helaas...
maar nu ben ik alles van waarde kwijt inclusief geld.
iemand een idee hoe je een beetje weer wat geld kan krijgen? is nogal lang geleden.
alvast bedankt
klote dat alles weg is 2 dagen is redelijk recent misschien speelt er nog iemand op.
ik zou trouwens op de oldschool servers beginnen als je toch vrijwel niks hebt.

oldschool.runescape.com

je moet wel member zijn om daar te kunnen spelen en je begint ook vanaf level 3 maar dat heeft iedereen moeten doen 2.5 maand geleden.
Zelf vind ik de oldschool servers erg leuk en beter dan de huidige servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dankjewel Jagex, gisteren 1,5m verloren door die klote tering servers van hun. d:)b

Net weer connection lost op het werk terwijl ik zeker weet dat de verbinding daar zeer stabiel is, bedankt Jagex!

[ Voor 41% gewijzigd door iPodKiller op 13-05-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:35:
Dankjewel Jagex, gisteren 1,5m verloren door die klote tering servers van hun. d:)b

Net weer connection lost op het werk terwijl ik zeker weet dat de verbinding daar zeer stabiel is, bedankt Jagex!
damn :( zonde man was je dood gegaan, zeker op het werk doe ik geen gevaarlijke dingen aangezien ik soms ff snel moet minimalizeren :p

Jammer dat de servers vaak laggen inderdaad, gisteren was de loginserver er ook uit.

bijna 97 attack :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kging gisteren ff mijn range trainen in de Ape atoll dungeon tegen die skeletons met 2k grey chins(was kei lang aan het autotypen voor die 2k grey chins om het nog voor een redelijke prijs te kopen) , had ook toevallig rune boots aan en andere zooi.

Mooie stats man serieus , had ik maar zoveel geld en geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:00:
Kging gisteren ff mijn range trainen in de Ape atoll dungeon tegen die skeletons met 2k grey chins(was kei lang aan het autotypen voor die 2k grey chins om het nog voor een redelijke prijs te kopen) , had ook toevallig rune boots aan en andere zooi.

Mooie stats man serieus , had ik maar zoveel geld en geduld.
damn zonde man :(
ik zou sowieso goed opletten en je prayer altijd hoog houden door lag kan je er helaas niks tegen doen verder zou ik zo weinig mogelijk meenemen qua waardevolle items.

het is ook echt een pain in the ass maar je moet wat! kheb nu zo'n 22m cash en 15/20m aan items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
xeoMe schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:40:
[...]

damn zonde man :(
ik zou sowieso goed opletten en je prayer altijd hoog houden door lag kan je er helaas niks tegen doen verder zou ik zo weinig mogelijk meenemen qua waardevolle items.

het is ook echt een pain in the ass maar je moet wat! kheb nu zo'n 22m cash en 15/20m aan items.
jij wel ik heb 0,0 cash en alleen wat member spullen waar ik niks aan heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maakt op zich niet uit, maar ik weet zeker dat er geen lagg was dan was er niks aan de hand geweest. Maar ik kan niet continu mijn pray pots bijvullen(had er 20 ofzo bij) dus ik trainde gewoon rustig.

Ben gewoon boos op Jagex , want hun servers laggen. Dat er 1m weg is boeit mij niks(zo terug), maar dat hun servers onstabiel zijn :/

Daarnet ook weer tijdens het fletchen, gewoon een stabiele internetverbinding, nee hoor connection lost. Als dit maar niet tijdens het PK'en gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

joshje schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:00:
[...]

jij wel ik heb 0,0 cash en alleen wat member spullen waar ik niks aan heb :S
Wij praten ook over old school RS, en niet over EoC. Iedereen begon daar opnieuw en veel konden profiteren van de onstabiele markt in de 1e maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:02:
Maakt op zich niet uit, maar ik weet zeker dat er geen lagg was dan was er niks aan de hand geweest. Maar ik kan niet continu mijn pray pots bijvullen(had er 20 ofzo bij) dus ik trainde gewoon rustig.

Ben gewoon boos op Jagex , want hun servers laggen. Dat er 1m weg is boeit mij niks(zo terug), maar dat hun servers onstabiel zijn :/

Daarnet ook weer tijdens het fletchen, gewoon een stabiele internetverbinding, nee hoor connection lost. Als dit maar niet tijdens het PK'en gaat gebeuren...
inderdaad ik heb er soms ook wel is last van daarom pk ik ook vaak niet met me firecape enzo echt geen zin om die terug te halen. welke worlds zit je?

@Joshje ga oldschool spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tijdens het fletchen zat ik gewoon in world 1 met ca. 1500 spelers in de ochtend.. Moet gewoon te doen zijn toch?

@Joshje, vind je jet vliegen saai geworden in BF3? :+ Hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:13:
Tijdens het fletchen zat ik gewoon in world 1 met ca. 1500 spelers in de ochtend.. Moet gewoon te doen zijn toch?

moet zeker te doen zijn er ziet niet voor niks een max op van 2k users.
vaak kies ik ook de standaard worlds zoals 50 etc. /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
iPodKiller schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:13:

PS3 is kapot :(
maar ik ga old school is proberen idd mischien is dat een stuk leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

van het weekend ook maar even MM gedaan. Duurt wel even maar dan heb je ook wat. Ik moet zeggen dat ik wel altijd een geld probleem heb. Als ik weer wat geld heb, is er wel iets waaraan ik het "moet" uitgeven (zoals een d scimmy na MM).

Ben momenteel 70 cmb, ben momenteel wat aan het slayen. is (nog) niet echt een goede "geld verdien" manier.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Madstorm schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:25:
van het weekend ook maar even MM gedaan. Duurt wel even maar dan heb je ook wat. Ik moet zeggen dat ik wel altijd een geld probleem heb. Als ik weer wat geld heb, is er wel iets waaraan ik het "moet" uitgeven (zoals een d scimmy na MM).

Ben momenteel 70 cmb, ben momenteel wat aan het slayen. is (nog) niet echt een goede "geld verdien" manier.
Geld kan je op alle manieren verdienen door simpel flax snapegrass etc. te verzamelen of te fletchen/fishen/woodcutten.
Slayer verdient wel door alle herbs en dergelijke die je als drops krijgt.
Al kan je basilisks/cockatrices killen straks krijg je enorm veel herbs, ik zou wel je herblore trainen zodat je alleen de waardevolle herbs meeneemt anders blijf je banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Madstorm schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:25:

Een simpele manier van goede XP en drops, ga naar flesh crawlers in de security cave, hitten niks en droppen soms ranarr weed(wat 7k is ea), droppen best vaak 200 fires(ja je hebt na 1 inv. 2-3k fires ! ) soms half of key met geluk, droppen noted iron ores, 5 nats en nog wat andere shit. Tel maar eens op na 10 tripjes. Exactly, iig je maakt er snel 1m van. 60 ranarrs zijn 420k ong. ;) Tel daar nog eens zo'n 250 nats bij op wat je ong krijgt na 10 trips ofzo, nog een 100k ong. Iig goede beginners cash en train plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:27:
[...]

Geld kan je op alle manieren verdienen door simpel flax snapegrass etc. te verzamelen of te fletchen/fishen/woodcutten.
Slayer verdient wel door alle herbs en dergelijke die je als drops krijgt.
Al kan je basilisks/cockatrices killen straks krijg je enorm veel herbs, ik zou wel je herblore trainen zodat je alleen de waardevolle herbs meeneemt anders blijf je banken.
Ja , precies. Dat doe ik momenteel ook wel, en heb al een aardige verzameling "herbs". Maar met mijn 5 herblore kan ik nog niet zien of het een waardevolle herb is. En om herblore te trainen heb je weer geld nodig.
iPodKiller schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:38:
[...]

Een simpele manier van goede XP en drops, ga naar flesh crawlers in de security cave, hitten niks en droppen soms ranarr weed(wat 7k is ea), droppen best vaak 200 fires(ja je hebt na 1 inv. 2-3k fires ! ) soms half of key met geluk, droppen noted iron ores, 5 nats en nog wat andere shit. Tel maar eens op na 10 tripjes. Exactly, iig je maakt er snel 1m van. 60 ranarrs zijn 420k ong. ;) Tel daar nog eens zo'n 250 nats bij op wat je ong krijgt na 10 trips ofzo, nog een 100k ong. Iig goede beginners cash en train plek.
Ook dit kan ik nog niet, want mijn herblore is 5 :P
Zal vanavond even kijken of ik wat quests kan doen die mijn herblore wat omhoog brengen.

Mochten mensen willen mij toevoegen kan altijd: Madstormm (let op de dubbel m op het einde, en typ dit stukje in de haakjes er niet bij :+ )

[ Voor 40% gewijzigd door Madstorm op 13-05-2013 15:43 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Herblore is een makkelijke skill hoor en best goedkoop als je zelf items zoekt vials zijn bijv in taverley te koop, als je ranarrs kunt cleanen en pray pots kunt maken dan zit je al goed. ;)

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090107154916/runescape/nl/images/thumb/e/e5/Taverley.PNG/300px-Taverley.PNG

Links onder zie je een herblore winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

iPodKiller schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:42:
Herblore is een makkelijke skill hoor en best goedkoop als je zelf items zoekt vials zijn bijv in taverley te koop, als je ranarrs kunt cleanen en pray pots kunt maken dan zit je al goed. ;)

[afbeelding]

Links onder zie je een herblore winkel.
Ah, daar heb ik nog niet gekeken. Zal vanavond daar ook even kijken. :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Vials of water kan je beter kopen @ ardougne general store (sneller) en anders shilo village (quest nodig snelste manier voor vial of waters)

herblore is vrij makkelijk te trainen idd je kan de herbs zelf farmen bij chaos druids of andere monsters.
Rest van de items zoals eye of newts zijn makkelijk te kopen @ port sarim etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja, nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, zal vanavond even kijken. Dank :D

Eerst nog even een 3 kwartier interessant naar mijn beeldscherm staren O-)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
nog een half uurtje dan sporten en weer rsen heel de nacht door of niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:09:
nog een half uurtje dan sporten en weer rsen heel de nacht door of niet... :+
Morgen vrij *O*
Dus zal inderdaad aardig in de buurt komen :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Madstorm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:29:
[...]

Morgen vrij *O*
Dus zal inderdaad aardig in de buurt komen :D
Jaloers :9~

Nog 2 dagen werken dan tot dinsdag vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo, eindelijk mijn verlies terug gemerched. Nu zie ik weer groene cijfers! :)

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 15-05-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:44:
Zo, eindelijk mijn verlies terug gemerched. Nu zie ik weer groene cijfers! :)
Nice :D wat heb je gemercht als ik het vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 15-09 12:18
Ik zag onlangs dat RS3 eraan komt ( of er al is ). Nou speelde ik RuneScape2 vroeger altijd en het leek me leuk om weer eens een keer in te loggen. Dit is echter al zo lang geleden dat ik geen eens 100% zeker meer ben over me username. Nou gebruik ik door de jaren heen wel altijd dezelfde naam, maar soms met een teken meer of minder mits die al in gebruik is.

Heeft iemand een idee of het uberhaupt nog mogelijk is om in te loggen op oude accounts, of dat er een manier is om mijn account terug te halen/vinden? Ik heb al wat dingen geprobeerd maar kwam zo snel niet op een oplossing behalve dan een zeer uitgebreid formulier in te vullen. Het is echter toch wel prettig als ik deze invul met de juiste Username die ik destijds gebruikte :) Hopelijk kan iemand mij goed op weg helpen!

EDIT: Heb hem terug gevonden :) :) Iemand had mij nog in zijn vriendenlijst staan en zo heb ik mijn nickname achterhaald ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Nemm op 15-05-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Nemm schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:38:
Ik zag onlangs dat RS3 eraan komt ( of er al is ). Nou speelde ik RuneScape2 vroeger altijd en het leek me leuk om weer eens een keer in te loggen. Dit is echter al zo lang geleden dat ik geen eens 100% zeker meer ben over me username. Nou gebruik ik door de jaren heen wel altijd dezelfde naam, maar soms met een teken meer of minder mits die al in gebruik is.

Heeft iemand een idee of het uberhaupt nog mogelijk is om in te loggen op oude accounts, of dat er een manier is om mijn account terug te halen/vinden? Ik heb al wat dingen geprobeerd maar kwam zo snel niet op een oplossing behalve dan een zeer uitgebreid formulier in te vullen. Het is echter toch wel prettig als ik deze invul met de juiste Username die ik destijds gebruikte :) Hopelijk kan iemand mij goed op weg helpen!

EDIT: Heb hem terug gevonden :) :) Iemand had mij nog in zijn vriendenlijst staan en zo heb ik mijn nickname achterhaald ^^
Nice inderdaad runescape 3 komt binnenkort uit maar als je lang niet hebt gespeeld zal je snel ontevreden zijn denk ik het spel is zoveel veranderd en er is heel veel bij gekomen.
Je kan ook oldschool spelen waardoor je weer op de oude servers speelt en runescape speelt zoals het vroeger (2007) was dit is veel leuker en ook erg populair.
Je begint hierbij wel overnieuw (level 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

xeoMe schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:05:
[...]

Nice :D wat heb je gemercht als ik het vragen mag
Echt vanalles, archer helm 65k gekocht 100k weg, chins 220 ea inkopen 260-70 ea weg , die obby rings tokzz xil ul ofzo 20 stuk 40k!, 100 grey chins kunnen verkopen voor 40k!!!!! , 13 pray pots voor 106k, cannon ingekocht en voor 50k winst verkocht, rune axe 10k gekocht en ga zoo verder. Ik ga nu al mijn geld opmaken aan grey chins voor 220ea, en dan voor minimaal 250 doorverkopen. dan heb ik sowieso 2m winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
haha toemaar dat is echt van alles idd ik heb net 1k superstr pots gemaakt hier kan ik wel ff mee vooruit nog 23M cash dus hoef ze niet te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Eindelijk 70 fishing.. nog 29 levels te gaan O-)

;(

Is wel lekker afk'en moet ik zeggen. Beetje films kijken, youtube checken en twitch kieke ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Madstorm schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:43:
Eindelijk 70 fishing.. nog 29 levels te gaan O-)

;(

Is wel lekker afk'en moet ik zeggen. Beetje films kijken, youtube checken en twitch kieke ;)
nice gz, ga je meteen voor de 99 fishing goodluck dat duurt wel ff zeker als je lobbies o.i.d. fisht.

gisteren was het zover wel rond 1 uur snachts maar ik wou het halen!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JZWlVhR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:03:
[...]

nice gz, ga je meteen voor de 99 fishing goodluck dat duurt wel ff zeker als je lobbies o.i.d. fisht.

[afbeelding]
Haha, ik zou het graag willen maar denk niet dat ik dat volhoud. Zie wel hoe ver ik kom :9

Wel gratz on 99 att, gedaan met slayer?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Madstorm schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:32:
[...]

Haha, ik zou het graag willen maar denk niet dat ik dat volhoud. Zie wel hoe ver ik kom :9

Wel gratz on 99 att, gedaan met slayer?
thnx, niet allemaal helaas anders had ik vast wel 85 slayer.
op het werk altijd yaks killen en verder barrows en jellies voor clues enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:56:
[...]

thnx, niet allemaal helaas anders had ik vast wel 85 slayer.
op het werk altijd yaks killen en verder barrows en jellies voor clues enzo.
Ah, yaks op het werk is wel makkelijk, hoef je ook niet op te letten xD
ben alleen maar fishing aan het doen voor geld, dus fish inderdaad lobsters. gaat traag.. maar krijg wel een mooie verzameling lobbies..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Madstorm schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:09:
[...]

Ah, yaks op het werk is wel makkelijk, hoef je ook niet op te letten xD
ben alleen maar fishing aan het doen voor geld, dus fish inderdaad lobsters. gaat traag.. maar krijg wel een mooie verzameling lobbies..
ja inderdaad moet af en toe minimalizeren enzo, lobsters zijn niet echt bigmoney maar beter toen ik het deed.
toen aan het begin deed ik alleen fishing voor geld maar die dingen waren maar 70ea enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:22:
[...]

ja inderdaad moet af en toe minimalizeren enzo, lobsters zijn niet echt bigmoney maar beter toen ik het deed.
toen aan het begin deed ik alleen fishing voor geld maar die dingen waren maar 70ea enzo :p
Nee ik weet het, maar ik heb niet echt een goede money making methode.. Dus dan maar iets waarmee ik ook meteen skills mee train..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

xeoMe schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:03:
[...]

[afbeelding]
Grats!!! Btw, mijn death in ape atoll cave is het beste wat me overkomen is, ik heb nu al 13m aan cash nu, 3m gemerched. Ff tot 20m merchen en dan 94 mage.

Had ff kunnen genieten van full gilded nadat ik hem weer doorverkocht! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:57:
[...]

Grats!!! Btw, mijn death in ape atoll cave is het beste wat me overkomen is, ik heb nu al 13m aan cash nu, 3m gemerched. Ff tot 20m merchen en dan 94 mage.

Had ff kunnen genieten van full gilded nadat ik hem weer doorverkocht! :+
haha sick man! nog keer doodgaan in ape atoll dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Kom ik aan met mijn 10K cashpile.. met nog een total of 300 - 400K aan items..
Oh en een 7.5K lobby pile :P

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

xeoMe schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:40:
[...]

haha sick man! nog keer doodgaan in ape atoll dus :+
Nee doe maar niet hahaha :+
Madstorm schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:58:
Kom ik aan met mijn 10K cashpile.. met nog een total of 300 - 400K aan items..
Oh en een 7.5K lobby pile :P
Ga in de avond merchen in world 1, dan komen de Amerikanen online, niet te persoonlijk nemen (de amerikanen hier) maar die Amerikanen zijn oliedom als het op traden aankomt.

Snakskin boots 90k(!) weg, 9,5k red chins voor 410 ea, En dit is nog niks hahahaha.

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 16-05-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

iPodKiller schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:30:

Ga in de avond merchen in world 1, dan komen de Amerikanen online, niet te persoonlijk nemen (de amerikanen hier) maar die Amerikanen zijn oliedom als het op traden aankomt.

Snakskin boots 90k(!) weg, 9,5k red chins voor 410 ea, En dit is nog niks hahahaha.
Opzich wel een idee.. heb (als ik de lobbies verkoop) wel een mooie start saldo.. Haal je de prijzen van Zybez af?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja Zybez old school price guide is een goeie site om prijzen te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jahoor, na hard merchen toch bijna 15m, morgen naar 16-17m. Tip : Probeer alles goedkoop in de avond te kopen(Amerikanen zijn dan online), wil je niks verkopen diezelfde avond? Wacht dan tot de ochtend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:52:
Jahoor, na hard merchen toch bijna 15m, morgen naar 16-17m. Tip : Probeer alles goedkoop in de avond te kopen(Amerikanen zijn dan online), wil je niks verkopen diezelfde avond? Wacht dan tot de ochtend ;)
netjes! net klaar met barrowgloves eindelijk die klote gloves :D
nu beetje slayeren,barrows,KQ etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

xeoMe schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 03:19:
[...]

netjes! net klaar met barrowgloves eindelijk die klote gloves :D
nu beetje slayeren,barrows,KQ etc.
Hahaha, RFD is zo saai om te doen. Ik zit pas bij black gloves :(, ik moet nog wel een keertje die kut barrow gloves halen!

Update : Als ik alles nu verkoop, zit ik op 19M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
vrijwel instant dragonchain drop vanmiddag, 3de kill! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aah nice! Gratz man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:41
Godsamme, tijd geleden dat ik dit heb gespeeld. Tof om weer eens op te pakken maar zo tijdrovend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
alweer 36M cash vanavond hopelijk 40M als ik wat spullen verkoop.

ik ben nu bezig met een initiate pure (20def) ik heb nu 16def en straks 20 als ik nature spirit doe, ik zit daarna wel heel krap in me xp dus 1 goeie hit onder defence en ik ben 21 defence :p

Ik ben alleen ff aan het kijken wanneer ik zal gaan pken op dat account, stats die ik wil
70 attack (whip)
90+ str
20 def
70+ range (iron knifes voor hp)
?? magic (meer voor het teleporten dan voor ancients.
52 pray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

xeoMe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:06:

ik ben nu bezig met een initiate pure (20def) ik heb nu 16def en straks 20 als ik nature spirit doe, ik zit daarna wel heel krap in me xp dus 1 goeie hit onder defence en ik ben 21 defence :p

Ik ben alleen ff aan het kijken wanneer ik zal gaan pken op dat account, stats die ik wil
70 attack (whip)
90+ str
20 def
52 pray
Lekker hoor, hoeveel Cb gaat die ong. worden? Gaan we samen eens keertje PK'en als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:09:
[...]

Lekker hoor, hoeveel Cb gaat die ong. worden? Gaan we samen eens keertje PK'en als je wilt.
geen idee nog denk rond de 70-80 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeoMe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:06:

70 attack (whip)
90+ str
20 def
52 pray
Addy/rune gloves?

En wat zijn je stats momenteel? Cb str etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:03:
[...]

Addy/rune gloves?

En wat zijn je stats momenteel? Cb str etc.
mith gloves/zammybook (full)

60att 84str 1def 70range 44pray 60magic
kga nu me magic een beetje levelen en DT halen.

Daarna ff firecape halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jongens, let op red chins dalen, verkoop je chins nu, mensen kopen ze nu 360-380 in dus snel weg ermee.

Heb nu btw bijna 30M, heb ff alles verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Eerst maar ff firecape gehaald! :)

Afbeeldingslocatie: http://img541.imageshack.us/img541/8481/130523090309.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol nice! Ik ging dood rond wave 33 :( Ga het binnekort weer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nu ik dit topic weer zie begint het ook bij mij weer te kriebelen om te gaan spelen.
Ik wil alleen 2007 spelen maar heb geen zin om alles weer opnieuw te doen, ben het skillen e.d. wel zat na 1x een lvl 138 en 1x een max pure te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Rikkiz0r op 23-05-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:10:
Lol nice! Ik ging dood rond wave 33 :( Ga het binnekort weer opnieuw proberen.
damn ik ben nu 71 cb ik zal je ff adden ingame als je private on heb
iPodKiller schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:18:
'Just eat man'. Ik zie wel wanneer ik ga beginnen met alchen, sowieso wil ik er een zerker van maken met 94 mage.
klopt die niet meer?

[ Voor 32% gewijzigd door xeoMe op 23-05-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nee, allang niet meer, ik voeg jouw wel toe, 2007 pro tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:52:
Nee, allang niet meer, ik voeg jouw wel toe, 2007 pro tog?
correct :)

Pure gear ziet er echt sexy uit!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ojxBSpH.png

en als ik deze 1def faal door een of andere reden maak ik zeker een ini pure die zijn zo bruut!!

[ Voor 33% gewijzigd door xeoMe op 23-05-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Maak er dan een Zerker van, dat ben ik ook een hele tijd geweest voor ik def 99 ging maken:P

Zerker en pure ftw.

[ Voor 11% gewijzigd door Rikkiz0r op 23-05-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Rikkiz0r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:18:
Maak er dan een Zerker van, dat ben ik ook een hele tijd geweest voor ik def 99 ging maken:P

Zerker en pure ftw.
hell no kheb me main al naar barrowgloves gequest vind dat helemaal kut :p

1def or 20def anders main :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Tsja,

Zijn er al minder legale manieren om te lvlen in RS2007? Dan kan ik misschien wel weer eens beginnen anders heb ik d'r geen zin in:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Rikkiz0r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:26:
Tsja,

Zijn er al minder legale manieren om te lvlen in RS2007? Dan kan ik misschien wel weer eens beginnen anders heb ik d'r geen zin in:P
die zijn er verder mag ik hier niet over praten tweaker-rules :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Hmm dan begint het wel weer echt te knagen om voor de 3e keer een dikke pure te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Rikkiz0r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:28:
Hmm dan begint het wel weer echt te knagen om voor de 3e keer een dikke pure te lvlen.
kzou zeggen ga ervoor tis echt bruut! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Ja ik ben zelf van de oude stempel qua RS en was toentertijd ook een aardig beruchte PK'er maar ik zie er echt tegen op om alles weer te lvlen en te questen. Kon ik mijn max pure maar van RS2013 naar RS2007 halen :((((

Edit:

Ik probeer mijn pk vid met miasmic etc op te zoeken maar ik kan hem niet vinden, hij zegt dat die van youtube af is. Kaas;(

[ Voor 23% gewijzigd door Rikkiz0r op 23-05-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

xeoMe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:06:
[...]

correct :)

Pure gear ziet er echt sexy uit!
[afbeelding]

en als ik deze 1def faal door een of andere reden maak ik zeker een ini pure die zijn zo bruut!!
Ziet er echt goed uit voor een pure, en toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iPodKiller schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:43:
[...]

Ziet er echt goed uit voor een pure, en toegevoegd.
thnx praat tegen me zodat ik je kan adden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyH-8
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:00
Het valt me op dat je tijdens dungeoneering soms hele hoge skill levels moet hebben om deuren te openen. Soms richting de 90. Is dit gewoon een kwestie van trainen of zijn hier trucjes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
JeffreyH-8 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:48:
Het valt me op dat je tijdens dungeoneering soms hele hoge skill levels moet hebben om deuren te openen. Soms richting de 90. Is dit gewoon een kwestie van trainen of zijn hier trucjes voor?
Potions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyH-8
  • Laatst online: 22:00
Daar moet je member voor zijn toch?
Of kijk ik niet goed bij de smuggler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Dit staat gewoon in de topicwaarschuwing.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 06-06-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

verkopen mag niet volgens mij.

[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 06-06-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStig
  • Laatst online: 21-08-2024
Vandaag ook weer member gekocht, blijft toch heerlijk om te spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
07 is dying :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo? Ben zelf alweer een 3wk niet online geweest.. Is de wilderniss al leeg? Of zit het nog steeds vol met gmaul rushers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Laatst online: 20:09
ik ben weer begonnen naar 2 maanden gestopt te zijn, het gevoel dat het dood is heb ik helemaal niet.
ik ben dan ook nog steeds een laag level misschien scheelt dat wat. denk wel dat als jagex f2p toevoegt het al weer wat voller wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
Slowly but surely, it's dying.

60K players > ~20K (en hoger % bots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel regelmatig ook nog wel runescape, ik ben te vinden op m ade.
groetjess!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is old school runescape nog levend?

Heb het zelf een maandje actief gespeeld..
Maar uiteindelijk steeds minder en heb het nu al een maand niet aangeraakt.

Hoe zit dat met jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Laatst online: 20-08-2024
Vandaag is RS3 gelanceerd zeker iets om te bekijken al is het maar voor het nieuwe geluid en de cutscene aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Laatst online: 20:09
Ziet er gaaf uit, maar rs is wel echt niet normaal ingewikkeld nu.

Het is eigenlijk rs niet meer, behalve de wereld map is niets hetzelfde.
(Ik heb het niet meer gespeeld na die combat update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Laatst online: 20-08-2024
Rs gaat steeds meer de kant van de hedendaagse MMO controls zoals task bars, key binding en vensters die je kan verslepen en instellen naar eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind RS3 meh, OSRS is gewoon magisch, dat valt niet te overtreffen, ik mis de simpelheid van Runescape, alles ziet er veel te rommelig uit. Nee, ik sla deze over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:13
Layout kun je kiezen in instellingen ergens en terug op oldschool zetten, dat scheelt een hoop moeite. Verder is het weer een hele verandering denk ik maar ik ga weer kijken of ik het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:12
Die facties lijken wel erg veel op de Horde (Zamorak) en de Alliance (Sarodomin) in World of Warcraft. Met een beetje verbeelding kan je zelfs het symbool van de Horde herkennen in de vlag van Zamorak. Moet verder wel nog uitzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat en wat de mogelijkheden/beperkingen zijn ivm ganking enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Speel nu ook wel weer eventjes. Al ben ik toch nog op zoek naar een manier om wat centjes te verdienen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 26 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!