Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 16:41

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik kan het filmpje hier niet bekijken, maar wildy was wel het enigste wat ik leuk vond aan rs (speel het al een paar jaar niet meer).

Zijn er eigenlijk nog wel eens world wars in de wilderniss, of kan dat niet meer? (was zo ongelofelijk vet om met 1000 man bij die demons in lvl 45 wildy te staan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Rub3s schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:07:
Ik kan het filmpje hier niet bekijken, maar wildy was wel het enigste wat ik leuk vond aan rs (speel het al een paar jaar niet meer).

Zijn er eigenlijk nog wel eens world wars in de wilderniss, of kan dat niet meer? (was zo ongelofelijk vet om met 1000 man bij die demons in lvl 45 wildy te staan ;) )
Naar mijn weten niet. Zoals in het filmpje verteld wordt zijn er nog maar een paar uitstervende clans die nog clan wars houden daar.
Erg jammer, vroeger was het altijd spannend om met een team/clan te gaan hunten daar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 03:38

Patjeee

Ik woon in Boston MA

mijn account is gehackt yay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396655

Ow kut man, speel je wel eens dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 23:48
Ik zie van tijd tot tijd nog wel clans van zo'n 20 mensen de wilderness intrekken in Edgeville, maar het is inderdaad een pak minder dan vroeger. Erg jammere ontwikkeling, maar op zich zie ik nu ook een stuk minder spelers in de wereld sinds al de bot-gebruikers er uit zijn gekegeld.

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

[b][message=37752180,noline] maar op zich zie ik nu ook een stuk minder spelers in de wereld sinds al de bot-gebruikers er uit zijn gekegeld.
:( they're back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339517

Hallo mensen,

Sinds een paar dagen speel ik weer runescape, alleen nu krijg ik best wel vaak een rare error (zie plaatje)

http://i39.tinypic.com/96mcuo.png

Kreeg dit eerder ook wel is, alleen nooit zo vaak als ik nu aan het rsen ben, soms wel 3 tot 5 keer per uur...
Wat er gebeurd is dat mijn beeld even helemaal vast loopt dit duurt dan ongeveer 30 seconden en dan kan ik weer verder en krijg ik dat error schermpje..

Mijn computer moet runescape makkelijk aan kunnen, want ik speel ook COD, Battlefield 3 en skyrim op de hoogste kwaliteit en heb ik hier nooit last van..

Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:51
tijdelijke oplossing zou andere engine zijn, je gebruikt nu directx denk ik.
anders misschien driver updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339517

Allemaal al gedaan maar helpt niks, ook al die cache shit enzo verwijderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
De Behind the Scenes newspost voorspelt in mijn ogen wel een interessante maand :)

Bonus XP Weekend: eh, kan nooit kwaad
Player Armour remake: het zal wennen worden om oude armour in nieuwe stijlen te zien, maar zeker niet slecht
Nieuwe Loyalty rewards: eh, kan mooi zijn voor sommige mensen
Nieuw type bolts: ik ben niet echt voor PvP, dus niet voor mij weggelegd
Gnome graphical rework: dat werd wel stilaan tijd, ik ben blij dat er zo'n oud deel van het spel wordt vernieuwd
Transport en Teleportation: hmm, wel jammer dat het allemaal vrij simpel gaat worden zo, maar ik moet eerst de uitwerking ervan zien om een oordeel te vellen
Laatste Tasks Set in Morytania: task sets zijn altijd makkelijke exp, dus voor mij is dit goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik hoop het glodenox want na squeel of fortune (ik wordt 5m armer per dag) en dreadnips (ook reden van crash en bossen is niet eens moeilijk meer) heb ik weinig goeds over voor jagex :?

iemand trouwens al wel wat uit het squeel gehad, ik wel paar x kans op divine en arcane maar thats it

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 05-03-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
Speel runescape zelf al sinds 2001. ik heb dan ook de classic cape ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 15:34
joeriz9 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:43:
Speel runescape zelf al sinds 2001. ik heb dan ook de classic cape ^^.
Heh, die heb ik niet, andere account :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die kon je laatst ook krijgen door ff op de classic server in te loggen daarom heb ik hem nu ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb een tijdje niet veel te doen gehad, dus ik heb weer ns wat intensief RS gespeeld. Resultaat: 200m woodcutting xp. :P Ben nu rank 50, staat wel aardig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Anoniem: 379313 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:17:
die kon je laatst ook krijgen door ff op de classic server in te loggen daarom heb ik hem nu ook ;)
Oh, wacht, dacht dat je de veterans cape bedoelde. Classic cape heb ik wel.
RoD schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:25:
Ik heb een tijdje niet veel te doen gehad, dus ik heb weer ns wat intensief RS gespeeld. Resultaat: 200m woodcutting xp. :P Ben nu rank 50, staat wel aardig :Y)
Gratz :)

[ Voor 32% gewijzigd door Patriot op 13-03-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patriot schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 01:11:
[...]

Oh, wacht, dacht dat je de veterans cape bedoelde. Classic cape heb ik wel.
ah nee veteran cape heb ik nog niet, (net niet dacht ik)

en idd nice man ga je weer voor de top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
RoD schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:25:
nice hoor, maar hoe word eigenlijk bepaald hoeveelste rank je krijgt bij 200m xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerst komt eerst maalt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Yep. Hoe sneller je het haalt, hoe hoger je komt. Je kan nog wel plekken stijgen als mensen boven je hun membership opzeggen, maar als ze dan weer terugkomen krijgen ze hun eigen rank weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:37
Iemand nog wat leuks behaald tijdens xp weekend?

Ikzelf heb mn tijd nuttig besteed, eerst farming lvl 95 nu.
Daarna herblore, eindelijk lvl 90, de rest smithing, bijna lvl 93. :)

Vooral herblore was ik blij mee, was lvl 86, is net zo'n rot stuk naar 88 (extremes).
Nu kan ik herblore weer perfect integreren in mn farming, aangezien ik nu extreme def pots kan maken.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:31
Goeie zaak Rod, gratz _/-\o_
Gratz on 90 herblore franko, nice :)
98 runecrafting en 98 agility, dankzij bxpw :)

[ Voor 44% gewijzigd door Zap_pa op 18-03-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

Ik heb dankzij bxpw mijn gilded altar en marble burners kunnen bouwen in mijn huisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Niks zinnigs gedaan tijdens bxpw..Mijn bank weer eens weg gestaked =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben zelf ook ff aan het staken geslagen, gaat me redelijk goed af. elke x 1-2 mil met soms even een uitschieter naar 5-10, zolang je een hoge PID hebt kan je gewoon lekker rapier matches doen en de first hit halen, dan heb je al bijna gewonnen. gister 17m in de pocket (van 3-20 maar stond ook tijdje op 27), dus dat ging wel lekker ;) ben nu even aan het sparen voor elly hoop hem in 2-3 weken te hebben op dit tempo hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Je bedoelt een lage PID dan?
Hoe lager hoe beter toch?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee naar mijn weten gaat het van 1-2000 (max. nummer van spelers) en heeft 2000 dus altijd de hoogste hit, maarja laag of hoog maakt weinig uit, ik nam hoog nu even als voorbeeld :)

YouTube: staking (rapier matches/boxxing) runescape, stakes and guide with commentary=

mijn staking vid :) (ja vernaggelde stem ik weet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Die PID's zijn zo random als ze komen. Iedere keer als een er een player joined worden alle pid's gerandomized. Je kunt dus binnenkomen op 1400 en tien seconde later op 2 staan. Je moet gewoon geluk hebben. Maakt dus niet zoveel uit of het nou hoog of laag moet zijn, je komt er toch niet op tijd achter wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patriot schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:50:
Die PID's zijn zo random als ze komen. Iedere keer als een er een player joined worden alle pid's gerandomized. Je kunt dus binnenkomen op 1400 en tien seconde later op 2 staan. Je moet gewoon geluk hebben. Maakt dus niet zoveel uit of het nou hoog of laag moet zijn, je komt er toch niet op tijd achter wat het is.
wel raar dan dat ik altijd first hit heb als ik deze 1x heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ben maar ff ganodermic beast gaan campen, moet zeggen is echt chil. filmpje opzetten op goede plek gaan staan en afk' en maar. atm na 2 trips 10m loot (trip duurt dan wel paar uur), xp is niet super maar daarvoor kan je natuurlijk fire surge gebruiken (ook nog zat winst). en per trip lekker wat torstols en magics, en niet vergeten spirit seeds (ook gratis farming xp).

iemand nog ideeen voor andere beesten die je simpel kan afk' en voor goed geld o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:29
Net weer eens na dik een jaar runescape opgestart en member geworden. alleen beetje jammer dat ik er dan wel gelijk weer achter moest komen dat mn account leeggehaald was:S

is er ook een soort van tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is een cc, deze heet tweakerscc en ook een clan die heet tweakers, ik zit niet meer in de clan wel in de cc, franko79 is leider van de clan als je aan wil vragen, in de cc kan je altijd komen aanwandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
super... je kunt nu betalen om aan die nieuwe rad te kunnen draaien.

http://services.runescape...ums.ws?15,16,384,63658749

hier kun je competitie tekenen dat je het niet wilt, alhoewel jagex daar wss niets om geeft..
http://services.runescape...314821309,highlight,#1280

inmiddels zijn er al ruim 1700 mensen tegen..

mag ik nogsteeds niet mensen overhalen om naar rs2006 te gaan? 8)7

EDIT : mensen die zich dit nog herinneren..
"We don’t want players to be able to buy their way to success in RuneScape. If we let players start doing this, it devalues RuneScape for others. We feel your status in real-life shouldn’t affect your ability to be successful in RuneScape."
:'(

[ Voor 24% gewijzigd door saveljos op 03-04-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saveljos schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:43:
super... je kunt nu betalen om aan die nieuwe rad te kunnen draaien.

http://services.runescape...ums.ws?15,16,384,63658749

hier kun je competitie tekenen dat je het niet wilt, alhoewel jagex daar wss niets om geeft..
http://services.runescape...314821309,highlight,#1280

inmiddels zijn er al ruim 1700 mensen tegen..

mag ik nogsteeds niet mensen overhalen om naar rs2006 te gaan? 8)7
nee maak daar maar apart topic over, dat is niet het hedendaagse runescape, echter was dit wel het moment waarop ik me bedacht dat ik maar flink ging minderen, heb al me geld in forumgold omgezet voor diablo 3 en voor de rest probeerde ik een divine te winnen wat niet lukte.

dus ;w ;w ;w ;w ;w ;w was leuk zolang het duurde (voor nu maar af en toe wat thieving trainen en beetje skillen maarja aangezien je nu ook gewoon je xp lamps kan kopen :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Over wat voor wheel hebben ze het uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 11:40
Je kan nu voortaan 2x per dag aan een rad draaien om prijzen te winnen, dit varieert van gold tot xp lamps, maar je kan ook grotere prijzen winnen zoals kopies van elysian shields enzo( corrigeer me als ik niet gelijk heb), maar deze grotere prijzen kun je niet traden. (ook hier mag men mij corrigeren). Tegenwoordig kan men extra geld betalen voor meer spins, vind dat het bonus gebeuren wegvalt. Weg met die betaling en het gewoon op 2 spins per dag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Jagex probeert langzaam maar zeker microtransacties aan het spel toe te voegen. Het is wel duidelijk dat ze hun principes volledig overboord hebben gegooid en gaan voor winstmaximalisatie. RS is duidelijk veranderd nadat de Gowers zijn uitgekocht... als het zo doorgaat blijft er niets meer van over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
RoD schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:15:
Jagex probeert langzaam maar zeker microtransacties aan het spel toe te voegen. Het is wel duidelijk dat ze hun principes volledig overboord hebben gegooid en gaan voor winstmaximalisatie. RS is duidelijk veranderd nadat de Gowers zijn uitgekocht... als het zo doorgaat blijft er niets meer van over.
Ben ik helemaal met je eens, ik speel het nog wel hoor daar niet van. Maar op ten duur krijg je gewoon het gevoel dat je dan achterloopt met dingen. Zo'n bonus is wel leuk, maar gewoon met mate. Je kan het dan ook geen bonus meer noemen als je het koopt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het ergste is nog dat 75 spins 16 euro kost, is niet veel wat juist het probleem is. iedereen met een beetje geld kan nu zo gigantisch veel xp krijgen door er alleen wat geld in te smijten, ondertussen krijgen ze misschien ook nog wel lucky divine die alleen een complete mongol verliest.

kheb dit weekend voor dance4master een ellysian gewonnen, hij kocht een divine voor 500 nogwat mil (al 20m onder ge), deze is nu nogmaals 16m gedaald en zal door blijven dalen...

(divine op random site zit rond de 350 euro, 350 euro is 1640 spins, redelijk aanneembaar dat je daarin een divine krijgt dus zal deze in euro's en dus ook in rs prijs dalen).

all by all reason to quit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
jim.c is nog even afwachten of het daadwerkelijk doorgaat met die betaling van die spins. Vanaf dat moment kunnen we zien of het idd bergafwaarts gaat met rs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neoseer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:25:
jim.c is nog even afwachten of het daadwerkelijk doorgaat met die betaling van die spins. Vanaf dat moment kunnen we zien of het idd bergafwaarts gaat met rs. :)
naar mijn weten is het al mogelijk om ze te kopen, uiteraard hoop ik dat het wordt afgewezen echter heb ik dit al eerder gezien bij games, ik kan jagex ook moeilijk ongelijk geven(dat ze gaan voor het grovere geld) maar de laatste tijd gaan de updates van kwaad tot erger, het feit dat ze dit alleen al proberen vindt ik al genoeg, ik kom misschien over een paar maanden, jaren, weer actief spelen, voor nu heb ik nog 6 maanden membership waar ik ook wel gebruik van ga maken ;)

(corp solo kost tegenwoordig 4 brews met dreadnips, en dat is zonder switchen naar turmoil... divine's kan je dan ook nog eens (met beetje geluk) krijgen bij squeel, bots overheersen het spel weer en je kan zonder wapen net zo hard slaan als een whip... een bandos trip duo = 150+ kills, een sara trip kan oneindig lang duren, nex is tegenwoordig "simpeltjes" te duo' en (niet dat ik het kan maar zat mensen die het wel kunnen). 7(8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445912

Zoals al voorspeld is word runescape echt TE commercieel. Ik ben niet de enigste die er over denkt en zal wss ook niet de enigste zijn die hier (alweer) over klaagt. Zelf vind ik die SoF update tegen betaling niet meer dan een flop. Verder als je member bent is het nog een klein beetje leuk, maar F2P log ik in, doe 1x SoF, en log uit. De fun van dit spel is al sinds de wildy voor het eerst weg ging voor mij eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Jullie ook zo blij met Runespan? Lekker semi-afk RCen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ben er tot nog toe helemaal niet blij mee. :P

Runecrafting is sowieso een skill waar je echt tijd voor moet maken wil je het fatsoenlijk trainen en dat zoek ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Met runespan is het inderdaad lekker afk-able. Zelfs makkelijk om te doen als F2P en tijdens het kijken van series :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Inderdaad. Ik heb er al zo'n 12m xp weggehaald. Wel jammer dat RC nu in één klap een makkelijke skill is geworden. Je hoeft nooit meer een rune te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zoo, ik log vandaag weer eens in op RS na 97 dagen niet ingelogd te zijn. De vorige keer weet ik nog, dat was om even te kijken of m'n account er nog netjes bij stond (geen anderen ingelogd oid). Dit keer ook zo.

Ik weet nog wel dat het spel heftig aan het veranderen was toen ik 'stopte'. Dat was rnod september-oktober. Helaas zal ik komende zomervakantie langere tijd mindervalide zijn, dus was ik aan het kijken of RS nog de moeite waard is om vanuit bed te kunnen spelen.

Poe, dat ik nu lees dat RC een makkelijk skill is geworden vind ik wel sonde. Ik was destijds lekker opweg naar 91RC, voor double nats. Stopte op 89, maar was van plan om het met ZMI en astrals af te maken. Natuurlijk geld dat nu nog, maar ik lees op m'n clan forum (ben er board admin, dus kan daar eindeloos rond hangen) dat 3 mensen in 1 week 99 RC halen. Erg jammer :(

Viel me ook op hoe erg wheel of fortune in je neus gedrukt wordt. Ik kreeg meteen een membership trial aangeboden. No thanks, als ik dat doe wacht ik eerst nog even of ik betaal die schammele paar euro wel.
Ik moet zeggen dat de user interface wel verbtered is. Bankers die makkelijk klikbaar zijn, meldingen op het scherm in plaats van enkel je chatbox. Prima.
Misschien wordt het deze zomer eens tijd om toch hard te gaan trainen. Slayer is nog 88, combat nog geen 99s (enkel magic), hmm...
Ik hoorde ook dat effigies weg zijn. Aargh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hard trainen? Gewoon even wachten tot Jagex alle skills makkelijk gemaakt heeft. Runecrafting, firemaking, what's next? Ik doe er net zo hard aan mee, maar iets proberen te bereiken heeft geen zin meer. Een week later betekent het niets meer omdat er een makkelijkere trainingsmethode is uitgekomen.

En reken maar dat er meer komt. Spelers willen geen tijd en moeite in iets steken en Jagex probeert tegenwoordig maximaal te cashen. Dus ik verwacht dat agility binnenkort ook op de schop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Agility heb ik al gemaxed , was lange bedoelenis als je er niet vol boven op zit. (ik was vaak op youtube van alles aan het kijken, om beetje tijd te doden - maar daardoor train je niet sneller op :P)

Net weer member geworden en runespan aan het proberen. Pfff, erg makkelijk en snel. Prima om iets anders tegelijk te doen, beetje leuke node en je kan 5 minuten staan staren hoe je duizenden xp per minuut binnen slurpt.
Gistermiddag was ik 30k tot level 90. Nu ben ik al bijna 91 en niet eens heel veel gespeeld. Denk dat ik 99rc eind volgende maand wel moet kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:52

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Is RuneScape nog leuk om te spelen?
Als ik die bovenstaande reacties hoor, klinkt het niet echt lollig meer.

Dus zit er nog "leven" in RS?
Ik heb namelijk nog een accountje ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Ik heb ook nog een account, maar ik speel geen rs meer. Alles is zo'n beetje verkracht door de bots of door updates. Ik was groot fan van slayer tasks, nu worden ze boring en je loot is niks meer waard. Ik log alleen nog maar in voor die 3 spins en dan log ik weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hmm, jammer...
Maar wat is een goed alternatief, als ik vragen mag (F2P)?

[ Voor 14% gewijzigd door PeaceFreak op 31-05-2012 16:40 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Neoseer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:40:
Ik heb ook nog een account, maar ik speel geen rs meer. Alles is zo'n beetje verkracht door de bots of door updates. Ik was groot fan van slayer tasks, nu worden ze boring en je loot is niks meer waard. Ik log alleen nog maar in voor die 3 spins en dan log ik weer uit.
Waarom ben je nog member als je niet meer speelt? Juist stoppen met member zijn geeft Jagex het signaal dat ze verkeerd bezig zijn.

@rikdegraaff

Het kan wel leuk zijn, maar je moet er wel tegen kunnen dat er vaak nieuwe updates komen die je voorgaande werk minder aanzien geven/rewarding laten lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hmm, laat maar...
Als het niet echt leuk te spelen is, dan zoek ik wel iets anders... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
@Gropah, mijn membership loopt 5 juni af dus ben dan ook echt niet van plan om het te verlengen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeuj, 70 rc gehaald vandaag :D

PS: Grimmige sferen hier op dit forum tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-06 08:35
Ik heb er geen probleem mee hoor. Runecrafting was de enige skill die ik nog niet boven lvl 80 had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tijdje geleden een dragon ceremonial cape gekregen van Squeel of fortune :P geen stats, das jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 15:20

Thermometer

Whoop Whoop!

Niemand hier heeft het over een van de grootste updates van Runescape ooit? (op de HD graphics na)

Combat wordt nu niet meer wachten en slaan, maar een beetje MMO-achtig met een hotbar en actieve abilities!
Afbeeldingslocatie: http://www.runescape.com/img/combat/action_bar/ab1.jpg

Ook de character models worden geupdate, eindelijk hebben characters vingers! xD. Dual wielding komt er ook in.
Afbeeldingslocatie: http://www.runescape.com/img/combat/action_bar/ad4.jpg

Voor meer info over de nieuwe combat klik hier. Nog een video met introductie:

Al met al, ookal speel ik sinds de wildy weg ging niet meer, houd ik deze update wel in de gate (dat was een van de grootste dingen die me er aan irriteerde).

[ Voor 10% gewijzigd door Thermometer op 22-06-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb de filmpjes gezien en moet zeggen dat het er erg goed uitziet. Helaas speel ik RS te casual om hier echt gebruik van te maken. Als ik aandacht moet besteden aan het spel gaat het me vaak al te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hier kijken we wel naar uit maar ik ben erg sceptisch. ik weet niet of ik nou echt de interactive combat zo mooi vind ik vind omdat ik AFK combat erg aantrekkelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Van de week 99 farming gehaald. :)

Ben nu maar eens aan runecrafting begonnen, lvl 75 nu, maar traint best snel bij dat runespan gebeuren.

De beta heb ik van de week eens gespeeld. Werd genadeloos afgeslacht in de duel arena. :P
Op zich lijkt het wel mooi te worden, maar ik snap er nu nog niet genoeg van om er het maximale uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 19:20
* Teeno meldt

Ergens in 2001 begonnen, sindsdien met vlagen gespeeld, paar maanden wel, jaartje niet etc.

Nu voor het eerst in 430 days weer een maandje premium gekocht om weer eens te kijken, nu bezig met 100e slayer task op rij.

Heb indertijd construction naar 75 getild en een gilded altar gebouwd, mochten mensen hier gebruik van willen maken voeg me maar toe.

RSN: Teyno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
We zijn nu weer een weekje verder, maar de fun is wel verminderd, op alle leuke spots (grotworms oa) word je platgelopen door bots, herbs zijn de moeite niet meer om te farmen voor het geld (nu maar lantadymes voor de xp).

Wordt het niet tijd om weer het invoeren van Trade Limit te overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
eind juni of begin juli zou bot nuke optimus komen, maar een trade limit zou ook geen kwaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielles
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 15:04
hee,

ik zou graag de clan willen joinen ik ben alleen benieuwd hoe ver jullie zijn met de citadel ?

mvg michiel

rs nick: gielles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
gielles schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:01:
hee,

ik zou graag de clan willen joinen ik ben alleen benieuwd hoe ver jullie zijn met de citadel ?

mvg michiel

rs nick: gielles
De Citadel is volgens mij helemaal leeg. Werd door niemand naar gekeken dus zijn we mee gestopt.
Als je wil joinen pm me maar, rsn is: Franko79.
Ben er vrijwel dagelijks, de ene dag langer dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senn0
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-06 11:13
Aaah runescape, is al weer even geleden :) ..

Ik had een half jaar geleden membership gekocht voor 6 maanden, en na 2 weken was ik het al weer beu :O

Nu staat mijn account daar maar.. Met wel redelijke goede stats:

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/6098/statsac.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
Net mijn eerste elite clue gekregen van een iron dragon, vroeger was ik al gauw van als het te moeilijk wordt stop ik ermee, maar nu toch maar eens proberen om deze te halen :)

--edit--
Lekker de moeite, 2 uur bezig voor wat tuna potatoes, dragon dagger en een bandos crozier.

[ Voor 22% gewijzigd door Teeno op 10-07-2012 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Dat is het probleem van clues, die zijn vaak onrendabel maar er is een zeer kleine mogelijkheid om goed te cashen. Het is eigenlijk net een loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
Patriot schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 04:48:
Dat is het probleem van clues, die zijn vaak onrendabel maar er is een zeer kleine mogelijkheid om goed te cashen. Het is eigenlijk net een loterij.
Ik vind ze wel leuker om te doen dan normale clues (easy-hard), op de orb scan na dan, maar de puzzles en het compass maakt het een leuke afwisseling vind ik. Beter dan weer op jacht te moeten naar 3 incourante items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
Iemand zin in co-op slayer? Ik zit bij Sumona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
Afbeeldingslocatie: http://www.smeerwinkel.nl/images/tenyears.jpg
grrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Die nieuwe update (Solomon's General Store) geeft me wel een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant zijn het allemaal zuiver cosmetische producten, dus maakt het geen donder uit als je er niet aan mee doet. Ik vind het ook beter dan Squeal of Fortune, omdat het gewoon een winkel is en geen loterij.

Aan de andere kant vind ik het jammer dat ze een in theorie zeer leuke feature (er anders uitzien dan de gear die je draagt, zonder de stats te verliezen) verspillen aan iets waar je per sé voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 15:20

Thermometer

Whoop Whoop!

Patriot schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:27:
Die nieuwe update (Solomon's General Store) geeft me wel een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant zijn het allemaal zuiver cosmetische producten, dus maakt het geen donder uit als je er niet aan mee doet. Ik vind het ook beter dan Squeal of Fortune, omdat het gewoon een winkel is en geen loterij.

Aan de andere kant vind ik het jammer dat ze een in theorie zeer leuke feature (er anders uitzien dan de gear die je draagt, zonder de stats te verliezen) verspillen aan iets waar je per sé voor moet betalen.
Helemaal mee eens! Ze willen meedoen met de hype van de laatste tijd: free to play games met cosmetische winkels voor echt geld. Wat ze wel vergeten is dat ze ook members hebben die elke maand 7 euro neerleggen voor hun spel... Niet echt free to play dus. Als ze nou elke maand aan die members cosmetische producten geven, dan zou het wat eerlijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Klopt geen moer van bij mij :( Duurde nog een jaar bij mij, terwijl ik verdorie in 2001 begonnen ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
RoD schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:46:
[...]

Klopt geen moer van bij mij :( Duurde nog een jaar bij mij, terwijl ik verdorie in 2001 begonnen ben :/
Bij mij ook hoor, Recovery Questions last set: 28-feb-2002, en dat was al nadat ik ben begonnen met spelen. Klopt dus geen bal van, maargoed die 2 maanden is wel te overzien, schijnt wel een spuuglelijke cape te zijn.

Overigens al iets bekend over de Optimus Nuke? Begin me nu toch wel te ergeren aan de bots bij o.a blue drags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:31
Optimus Nuke: wederom uitgesteld, terwijl het al een aantal maanden af is (volgens de maker) :(
Gaan ze waarschijnlijk uitbrengen vlak voor Runefest.

[ Voor 22% gewijzigd door Zap_pa op 20-07-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

Runescape was een heel vet spel, misschien wel vetste spel van alls MMORGS. De quests zijn epic.

Questcape was de vetste van allemaal.

Toen kwamen de bots, al in 2008. Ik had 11 99s geloof ik. En laagste was een 92.
Dat was een wereld. Met vrouwen van 66 en jochies van 8.

Een soort MSN/Facebook in het groot.

En erna draaiden ze alles de nek om. Als je nu inlogt als F2P zie je alleen autotalkers en geen echt persoon meer. De quests zijn echt epic. Er is geen spel wat zoiets heeft: lineaire verhaallijnen, waar 1000en uren ''maak" tijd inzitten.

Toen kwamen de bots, en spel was over. En tis al jaren stuk.

Als je keer kijkt, en 130K onlijn ziet, na 5 maanden, weet je dat er weer 70,000 bots terugzijn.

Spel is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

Was ook niet te vergelijken met WoW of Diablo ofzo, nee dit koste tijd.
En uren uitzoeken hoe of wat. Zelfs WoT is maar hetzelfde doen.

Runescape had je vooral veel kennis voor nodig, Veel uitzoeken. En dan maar doen.
Het was best een slim spel. En ook qua grinden zette het wel een nieuwe standaard.
Dat sloeg nergens op. Mensen gebanned met echt letterlijk 4 jaar speeltijd, dan 24 uur per dag, dus echt 8 jaar lang 10 uur per dag dat doen.

Jagex sinds 2010 ofzo werd een geldwolf, niks gaat meer over content. Toch zijn er nog pakweg 50.000 spelers, van de 130.000, rest is allemaal bots, die het spelen. Epic spel.

Jammer dat zo eindigde. Ze hebben ook maar 7 quests ofzo gemaakt in 3 jaar ofzo. Zo dood als pier.

Toen Gower er nog was, er is en zal denk ik nooit meer zo'n spel gemaakt worden denk ik qua verhaallijnen, quests, etc. Daar zat tijd in qua developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Er zijn minder quests, maar ik vind wel dat de kwaliteit erop vooruit is gegaan. Ook is er redelijk wat tijd gestoken in het herschrijven van enkele oude quests (Romeo & Juliet is vervangen door Gunnar's Ground, bijvoorbeeld).

Bots en dergelijke zag ik al in 2004 opkomen. Mensen hebben de gewoonte snel zaken te vergeten, maar toen was dat ook al een vrij grote plaag aan het worden. Jagex had het probleem heel slim aangepakt met de trade restrictions en de veranderingen in de wilderness, maar daar stond natuurlijk tegenover dat PvP een pak minder leuk werd. Persoonlijk vond ik het beter met de restricties aangezien ik wist dat de wapenwedloop tussen Jagex en botmakers sowieso weer ging opflakkeren.

En ja, de Squeel of Fortune... Daar heb ik weinig goeds over te zeggen. Ik heb niets tegen microtransacties voor cosmetische effecten, maar dit gaat over het weggeven van - onder andere - experience. Als er genoeg geld gegeven wordt kan er makkelijk berekend worden hoeveel experience er gemiddeld gehaald wordt, waardoor je dus een prijs per experience point kan vaststellen. Does not want.

De veteran cape voor 10 jaar ga ik over anderhalve maand kunnen claimen, wat me correct lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
Zap_pa schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:06:
Optimus Nuke: wederom uitgesteld, terwijl het al een aantal maanden af is (volgens de maker) :(
Gaan ze waarschijnlijk uitbrengen vlak voor Runefest.
Ze zullen wel moeten, als ze niet horden bezoekers met brandende fakkels en hooivorken voor de deur willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Teeno schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:21:
[...]

Ze zullen wel moeten, als ze niet horden bezoekers met brandende fakkels en hooivorken voor de deur willen hebben
Dat zal waarschijnlijk inderdaad weer het doel zijn: het publiek paaien door hen te laten zien dat er geen bots meer zijn, die dan natuurlijk enkele maanden later terugkomen omdat ze de beveiliging hebben doorbroken... Aangezien het nu wel zeer lang begint te duren eer Runefest aangekondigd wordt, denk ik stilaan dat ze Runefest naar ergens halverwege december gaan verplaatsen. En volgend jaar zal het waarschijnlijk ook in de VS plaats hebben. Vorig jaar waren JMods aan het hinten op het aanvragen van een paspoort, maar andere JMods waren vrij hard overtuigd dat dit jaar nog te vroeg zou zijn om naar de VS te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
GE Limit bah, heb een bergje fire runes nodig voor polypore staffs, kan je maar 25k per 4 uur kopen.. Iemand die wil leveren? :) Ik betaal 1 gp per rune meer als op ge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Iemand die samen een GOT clan wil maken ?

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die is er al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Nice :P
Iemand die andere clan wil maken .. :P
Ik zoek namelijk mensen :(

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Laatst online: 22:36
-

[ Voor 100% gewijzigd door Dynaw op 20-06-2014 00:17 . Reden: Verwijderd ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Helaas ook weinig activitie hier :)
zijn er nog mensen die spelen ?

Mijn skills
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/uqwid.png
Chris_L schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:36:
Z dragon999, mijn RuneScape accountje. ^^

Speel het zelf ook al de nodige jaren, denk er nog niet over na om ermee te stoppen. :) Inmiddels al een eigen Citadel clannetje opgericht, tier 7 op 't moment. ELlTE is de naam, typ ellte.
je bent al hard op weg naar comp :)

[ Voor 58% gewijzigd door Baazie op 10-10-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Speel ook nog steeds.
De ene dag wat meer dan de andere, soms een dagje helemaal niet.

Momenteel bezig met 99 woodcutting, nog 1M xp te gaan.

Ingame name is Franko79.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

nette stats ;) qua actieve tweakers zijn franko, tele en ik wel elke dag online, ik zowieso minimaal een uurtje of 4-6.

Pm mij of franko maar ff ingame als je in de tweakers clan wilt ;)

ign: lancaster201

[ Voor 34% gewijzigd door dragon4ce op 13-10-2012 16:38 ]

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:10
Gisteren een account gemaakt. Vroeger veel Runescape gespeeld gedurende de beta dagen tot de launch van RS2. Toen eigenlijk ruim een maandje daarna gestopt.

In die afgelopen... 7 jaar? :p Ontzettend veel veranderd al zeg ik het zelf. Moet eerlijk zeggen echter dat wat ik de recente jaren als grootste commentaar tegen RS gehood heb, veel bots, echt ontzettend mee lijkt te vallen in vergelijking met vroeger. Komt misschien omdat ik enkel nog maar een beetje in de lower level zones rond hang, maar 9 jaar geleden was het volkomen normaal om ook al op copper en tin ores 40 characters te vinden waarvan slechts een handjevol geen bots waren.

Qua geld lijkt alles tegenwoordig wel stukken sneller te gaan. Ben CL 6 nu, en heb 22k. Weet het niet exact meer, maar dat was van wat ik me kan herinneren vroeger toch aardig wat geld al, niet iets voor lvl 6 :p. Inflatie is er in ieder geval voldoende geweest, hehe. Zelfde voor wat betreft de party hats, destijds voor een paar honderd euro verkocht voor een aantal party hats, maar had ze nu voor ongeveer 6.000.000.000 ?! kunnen verkopen als ik mijn 4 party hats nog had.

Wat ik me voornamelijk echter afvroeg, is er een android port beschikbaar? Zo snel als ik kon vinden iig niet. Lijkt me namelijk voornamelijk leuk om tegenwoordig een beetje tijdens het reizen etc op de telefoon te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:27
Sinds een maandje weer begonnen met Runescape, dit bonus exp weekend toch weer een aantal leuke mijlpalen berijkt waaronder 99 herblore en 96 summoning

Voor de mensen die me willen toevoegen mijn ingamge naam is craft2runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
psychodude schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:08:
Gisteren een account gemaakt. Vroeger veel Runescape gespeeld gedurende de beta dagen tot de launch van RS2. Toen eigenlijk ruim een maandje daarna gestopt.

In die afgelopen... 7 jaar? :p Ontzettend veel veranderd al zeg ik het zelf. Moet eerlijk zeggen echter dat wat ik de recente jaren als grootste commentaar tegen RS gehood heb, veel bots, echt ontzettend mee lijkt te vallen in vergelijking met vroeger. Komt misschien omdat ik enkel nog maar een beetje in de lower level zones rond hang, maar 9 jaar geleden was het volkomen normaal om ook al op copper en tin ores 40 characters te vinden waarvan slechts een handjevol geen bots waren.
Er zijn bepaalde plaatsen waar heel veel bots rondhangen. Op sommige plaatsen zie je ze inderdaad niet. Maar, het is wel eens erger geweest.
Qua geld lijkt alles tegenwoordig wel stukken sneller te gaan. Ben CL 6 nu, en heb 22k. Weet het niet exact meer, maar dat was van wat ik me kan herinneren vroeger toch aardig wat geld al, niet iets voor lvl 6 :p. Inflatie is er in ieder geval voldoende geweest, hehe. Zelfde voor wat betreft de party hats, destijds voor een paar honderd euro verkocht voor een aantal party hats, maar had ze nu voor ongeveer 6.000.000.000 ?! kunnen verkopen als ik mijn 4 party hats nog had.
22k is echt helemaal niets, sommige mensen doen niet eens de moeite om dat van de grond op te pakken :P Ik snap je gevoel overigens helemaal. In de goeie ouwe tijd schraapte ik de gp's bij elkaar om een adamant longsword te kopen voor 3200gp :) Ook wat betreft partyhats ken ik het gevoel :X

Overigens zag ik vanochtend dat mijn 2 santa hats eindelijk verkocht zijn voor 137m per stuk. Heeft even geduurd :)
Wat ik me voornamelijk echter afvroeg, is er een android port beschikbaar? Zo snel als ik kon vinden iig niet. Lijkt me namelijk voornamelijk leuk om tegenwoordig een beetje tijdens het reizen etc op de telefoon te spelen.
Nou, zeker geen officiële port in ieder geval. Ook geen bekende onofficiële ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Heb echt al jaren niet meer gespeeld. Laatst mijn account weer eens ingelogd. Lees dat er een GoT clan is. Hoe kan je die joinen?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Vragen om een invite van iemand die in de clan voldoende rechten heeft. Gemakkelijkste is om de clan chat te joinen en daar te vragen :) (ben zelf geen lid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Voor de clan chat moet je lid zijn van een clan toch? Heb al een aantal mensen van dit forum toegevoegd ingame maar ze zijn niet online als ik online ben waarschijnlijk.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Toch maar eens een accountje gemaakt op tweakers, ben al jaren RS verslaafd :D Toch wel met pauzes tussendoor xD Sinds een weekje weer member, combat 135, total 2052.. Las dat de 20ste EoC helemaal live gaat :o

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Hebben jullie die eoc thread gezien 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
megadoom schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:52:
Hebben jullie die eoc thread gezien 0.0
Zou je wat meer informatie kunnen verschaffen?
Pagina: 1 ... 22 ... 48 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!