Zoo, ik log vandaag weer eens in op RS na 97 dagen niet ingelogd te zijn. De vorige keer weet ik nog, dat was om even te kijken of m'n account er nog netjes bij stond (geen anderen ingelogd oid). Dit keer ook zo.
Ik weet nog wel dat het spel heftig aan het veranderen was toen ik 'stopte'. Dat was rnod september-oktober. Helaas zal ik komende zomervakantie langere tijd mindervalide zijn, dus was ik aan het kijken of RS nog de moeite waard is om vanuit bed te kunnen spelen.
Poe, dat ik nu lees dat RC een makkelijk skill is geworden vind ik wel sonde. Ik was destijds lekker opweg naar 91RC, voor double nats. Stopte op 89, maar was van plan om het met ZMI en astrals af te maken. Natuurlijk geld dat nu nog, maar ik lees op m'n clan forum (ben er board admin, dus kan daar eindeloos rond hangen) dat 3 mensen in 1 week 99 RC halen. Erg jammer
Viel me ook op hoe erg wheel of fortune in je neus gedrukt wordt. Ik kreeg meteen een membership trial aangeboden. No thanks, als ik dat doe wacht ik eerst nog even of ik betaal die schammele paar euro wel.
Ik moet zeggen dat de user interface wel verbtered is. Bankers die makkelijk klikbaar zijn, meldingen op het scherm in plaats van enkel je chatbox. Prima.
Misschien wordt het deze zomer eens tijd om toch hard te gaan trainen. Slayer is nog 88, combat nog geen 99s (enkel magic), hmm...
Ik hoorde ook dat effigies weg zijn. Aargh.