Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:09
Anoniem: 379313 schreef op zondag 25 december 2011 @ 17:21:
[...]

lol lees eens goed wat je nu schrijft dan zie je de fout vanzelf
Nouja, het klopt wel, maar er mist wel een cruciaal stukje informatie zie ik: Het gaat er dus om dat jij hun hetzelfde item leent als zij jou. Dus een whip voor een whip. Uiteindelijk cancelen ze, dus heb jij nog steeds je eigen whip: Als zie niet hadden gecanceld had je hun whip, met een oranje bolletje omdat het geleend is.

Nu cancelen ze, en is het je eigen whip, maar vragen ze om het terug te ruilen. Het is gewoon een heel bijzondere gang van zaken, dus je moet bijzonder dom/naïef zijn om er in te trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

juist, maar zoals ik al zij was ik van die scam op de hoogte, en weet dat dit niet zo ging voornamelijk omdat ik de persoon aan wie ik het leende kende :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03-2024
Wat? maar das toch een best rare scam dan?
deze gebruikt de goedgelovigheid en de domheid (sorry) van de spelers....

Waarom zou jij een item willen lenen die je zelf al hebt?
Dat is al een dat ik niet snap.

En hoe weten die gasten dat jij die items ook hebt?
Das nummer twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:32
Anoniem: 379313 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:57:
ja ik weet wat je bedoeld sorry dat ik zo fel uit de hoek kom, voelt beetje kut om 10m verloren te hebben... maar het was iig geen scam ben ik zeker van ik heb het idd goed gelezen en snap wat ze er mee bedoelen maar ik was daarvan al op de hoogte dus nee dat is 't 'm niet ... ik wacht echter nog steeds op antwoord :(

MERRY X MAS ALL

edit: WUUUUUUUT voor 1e x in 3 maanden black dragon task, kbd here i come :D

edit 2: dat 2e rondje bij kbd was dus echt epic, eerst een vecna skull, daarna een hard clue die ik dropte voor de kill erna die een elite dropte. daarnaast nog 216 addy ore drop en 504 yew logs van rare drop table :D

[afbeelding]
Okidoki, waardeer het dat je antwoord en de wijze waarop; mijn complimenten:) en gratz met je nice drops :)

Fijne feestdagen voor een ieder.

[ Voor 59% gewijzigd door Zap_pa op 26-12-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik weet niet wat er gebeurd is... maar me fury zat opeens weer in me box... dus ja ga ervan uit dat het inderdaad foutje was :D en misschien is jagex gewoon aardig vanwege kerstmis (ik keek elke dag dus ja tenzij hij al een tijdje niet is uitgelogd ga ik ervan uit dat er wat vertraging inzat >.<)

meteen verkocht voordat het weer gebeurd :S, ganodermic maar ff gekocht en summoning getraind ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396655

Zo net gehackt. Bandos weg, Whip weg, 5mil cash weg, in totaal zo'n 48mil kwijt, kheb nog wel wat over in de vorm van kleinere items zoals slayer drops en veracs set..

echt pissed nu.. dungeoneering tokems zijn er nog THANK GOD.

EDIT: Ook 2 dagen muted maar in mn offense lijst staat helemaal niks... dus kan ik ook niet zien waardoor ik nou muted ben.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 396655 op 28-12-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=37400574,noline]
nou das een beetje een schale troost... succes met alles terugkrijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Anoniem: 396655 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:18:
Zo net gehackt. Bandos weg, Whip weg, 5mil cash weg, in totaal zo'n 48mil kwijt, kheb nog wel wat over in de vorm van kleinere items zoals slayer drops en veracs set..

EDIT: Ook 2 dagen muted maar in mn offense lijst staat helemaal niks... dus kan ik ook niet zien waardoor ik nou muted ben.
Dan ben je gemute door een pmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na even mijn PC gescanned te hebben met wat nieuwe virus scanners lijkt de infectie weg te zijn. Was waarschijnlijk een Trojan.

Geen idee hoe die binnenkwam.. ik ben een voorzichtige klikker en download verder ook niets op deze PC...

Anoniem: 396655 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:04:
Na even mijn PC gescanned te hebben met wat nieuwe virus scanners lijkt de infectie weg te zijn. Was waarschijnlijk een Trojan.

Geen idee hoe die binnenkwam.. ik ben een voorzichtige klikker en download verder ook niets op deze PC...
tering he dat betekend dus dat we tegenwoordig ook al moeten oppassen voor ons rs (en logischer wijs ook andere) accounts bij het downloaden van mogelijk compleet andere dingen :(

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 18:37
Anoniem: 396655 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:18:

Heb je eigenlijk een bank pin?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Franko P. schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:17:
[...]

Heb je eigenlijk een bank pin?
Ja. En een veilig password had ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Anoniem: 396655 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:42:
[...]

Ja. En een veilig password had ik ook
Heb je dan lang niet ingelogd ofzo? Ik neem aan dat ze je bankpin hebben moeten resetten om er bij te kunnen?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:41
Klinkt nogal als spam en daarbij is het ook niet de bedoeling private servers te promoten.

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 05-01-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik vertrouw zoiets niet, voor het zelfde geld heb ik ineens een keylogger waardoor mijn jarenlange en zorgvuldige (mute vrij, geen black marks, nooit gescamt of gehackte account) opgebouwde account ineens gevaar loopt.

Wat is er overigens zo goed aan 2006 dat ze daar naar terug willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
rs2006.net is wel heel erg bekent..(maker is ook bekent van andere ouderen bekende servers) ik vertrouw het iig wel..
kijk ook eens op de forum op die site.. als ze niet betrouwbaar waren hadden ze echt niet zo veel (echte) posts..

en 2006 is gewoon veel leuker dan de 2012 nu.
lekker pken met mystic en magic short.
geen grand exchange, geen dicers/horse..

en alles heeft weer waarden.
als iemand 10m heeft dan ziet iedereen dat als rijk.
nu is het zo dat dat pas is bij honderden Mills.

[ Voor 34% gewijzigd door saveljos op 01-01-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff vandaag / gister 300 dagannoth kings in elkaar geramd, maar het enige "zeldzame" dat ik vond was een seercull :S, gelukkig is het goed xp en geen verlies anders smeet ik mezelf nog door het raam >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
saveljos schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:10:

en 2006 is gewoon veel leuker dan de 2012 nu.
lekker pken met mystic en magic short.
geen grand exchange, geen dicers/horse..

en alles heeft weer waarden.
als iemand 10m heeft dan ziet iedereen dat als rijk.
nu is het zo dat dat pas is bij honderden Mills.
Het is dus eigenlijk alleen voor pk'ers? Dat zijn namelijk volgens mij de enige mensen die constant lopen te zeiken over hoe kut het tegenwoordig is en hoe geweldig het vroeger was.

Dat van dat geld ook, dat is zo'n non-issue. Dat heet inflatie, dat gebeurt nu eenmaal. Ja, er waren dingen in 2006 die veel meer waard waren dan tegenwoordig, maar dat komt ook omdat die dingen tegenwoordig bijv. een krachtiger alternatief hebben.

Ik was er ook in 2006, en het was qua gameplay écht niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hoe de game applet de laatste jaren vooruit is gegaan, is top werk. Jagex heeft met name in de laatste maanden drastische interface veranderingen gedaan die ik toejuich. Als ik het spel uit 2006 a 2007 ofzo herinner, zag het er nog uit alsof het recht uit 2001 kwam. Bah

De meeste pk'ers zeiken altijd. De reden waarom ik niet pk is omdat ik echt een spuughekel heb aan ventjes die om je oren schreeuwen als je mindere gear aan hebt als zij, als je met ze wilt vechten enz. enz. Bovendien gaat het mij ook allemaal veel te snel, ik speel RS liever lekker traag :p

Sja prijzen.. rares heb ik nooit genoeg geld voor gehad. GE vind ik juist uitkomst zodat je geen schreeuwmensen tegen komt (daar in tegen, de betere 'aardige' mensen kom je ook minder tegen).. sja, best of both worlds helaas niet altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 07:25:
[...]

Het is dus eigenlijk alleen voor pk'ers? Dat zijn namelijk volgens mij de enige mensen die constant lopen te zeiken over hoe kut het tegenwoordig is en hoe geweldig het vroeger was.

Dat van dat geld ook, dat is zo'n non-issue. Dat heet inflatie, dat gebeurt nu eenmaal. Ja, er waren dingen in 2006 die veel meer waard waren dan tegenwoordig, maar dat komt ook omdat die dingen tegenwoordig bijv. een krachtiger alternatief hebben.

Ik was er ook in 2006, en het was qua PvP écht beter. Waarom doe je alsof PK'ers minder rechten hebben dan skillers en questers? PvP is altijd een deel van het spel geweest en m.i. moet Jagex daar rekening mee houden als ze nieuwe updates uitbrengen (zie mijn eerdere posts in dit topic).

Verwijder die PvP dan gelijk helemaal, kan er ook niks meer aan verpest worden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:27
Heb al heel lang niet meer gespeeld omdat het op het laatste eigenlijk alleen nog ging om de levels die je haalde en alle bots in het spel die me irriteerden, dit is wel veranderd heb ik gehoord?

Krijg de laatste tijd wel weer een klein beetje zin om het spel weer eens te proberen, heb destijds al het geld wat ik nog had in mijn skills gestopt dus heb eigenlijk niet echt iets meer van waarde, op een paar 100k na.

Met de skills die ik nu heb is het denk ik best wel mogelijk om weer redelijk snel een klein kapitaaltje op te bouwen?

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/2617/naamloosnw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
wimjongil schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:50:
[...]

Ik was er ook in 2006, en het was qua PvP écht beter. Waarom doe je alsof PK'ers minder rechten hebben dan skillers en questers? PvP is altijd een deel van het spel geweest en m.i. moet Jagex daar rekening mee houden als ze nieuwe updates uitbrengen (zie mijn eerdere posts in dit topic).
Ho, wacht eens even, anders draai jij de boel even om 8)7. Ik doe niet alsof pk'ers minder rechten hebben, de meeste pk'ers doen altijd alsof het enige aan RS het pk'en is. Dat is niet zo, er is veel meer. En een beetje verandering is niet altijd erg.
Verwijder die PvP dan gelijk helemaal, kan er ook niks meer aan verpest worden... |:(
Oh, dat zou mij om het even zijn, maar van mij hoeft het écht niet weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
pdj91 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:54:
Heb al heel lang niet meer gespeeld omdat het op het laatste eigenlijk alleen nog ging om de levels die je haalde en alle bots in het spel die me irriteerden, dit is wel veranderd heb ik gehoord?
Ja dat is veranderd inderdaad, veel bots zijn banned, en nieuwe technieken die Jagex gebruikt moeten ook het botten tegen gaan. Het is nu in ieder geval een stuk rustiger dan voorheen. :P
Krijg de laatste tijd wel weer een klein beetje zin om het spel weer eens te proberen, heb destijds al het geld wat ik nog had in mijn skills gestopt dus heb eigenlijk niet echt iets meer van waarde, op een paar 100k na.

Met de skills die ik nu heb is het denk ik best wel mogelijk om weer redelijk snel een klein kapitaaltje op te bouwen?

[afbeelding]
Met die skills heb je in no-time weer wat cash.
Btw, erg nice die skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Ho, wacht eens even, anders draai jij de boel even om 8)7. Ik doe niet alsof pk'ers minder rechten hebben, de meeste pk'ers doen altijd alsof het enige aan RS het pk'en is. Dat is niet zo, er is veel meer. En een beetje verandering is niet altijd erg.

[...]

Oh, dat zou mij om het even zijn, maar van mij hoeft het écht niet weg hoor.
Als jij 'zeiken' gebruikt geeft dat wel een beetje aan hoe jij over PK'ers denkt ;) En voor PK'ers is PvP inderdaad het enige in runescape, net als skillers en questers geen PvP doen. Over verandering heb ik hier al het een en ander geschreven, daar ga ik dus niet meer op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
wimjongil schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:16:
[...]

Als jij 'zeiken' gebruikt geeft dat wel een beetje aan hoe jij over PK'ers denkt ;) En voor PK'ers is PvP inderdaad het enige in runescape, net als skillers en questers geen PvP doen. Over verandering heb ik hier al het een en ander geschreven, daar ga ik dus niet meer op in.
Och, het geeft aan dat hij geen fan van PK'en en/of PK'ers is, maar minder rechten is wel weer de overtreffende trap natuurlijk.

Dat klachten meestal van PK'ers komen klopt volgens mij wel aardig, wat trouwens reden te meer zou moeten zijn om daar iets aan te verbeteren. Zoals meestal met klachten word het dan wel weer vaak erg lomp gebracht. "Alles wat nieuw is, is kut" is niet iets waar je iets mee kan als diezelfde vernieuwingen door een ander groot (groter?) deel van de playerbase wél gewaardeerd worden, dan heb je namelijk dat deel weer over de zeik als je terug in de tijd gaat.

Ik ben verder wel benieuwd of er naar de terechte klachten en suggesties geluisterd gaat worden, van bots zeiden ze ook altijd dat er toch niks ging gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
wimjongil schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:50:
[...]

Ik was er ook in 2006, en het was qua PvP écht beter. Waarom doe je alsof PK'ers minder rechten hebben dan skillers en questers?
Waarom doe je alsof spelers uberhaubt rechten hebben? :P Je kan maar op één manier je stem echt laten horen, en dat is door je membership te cancellen.

Over rares gesproken. Ik dacht laatst even in wat santas te investeren. Keldert de prijs direct 10m :/ Nouja, ik heb ze in de GE staan en ik wacht wel tot ze weer omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Waarom doe je alsof spelers uberhaubt rechten hebben? :P Je kan maar op één manier je stem echt laten horen, en dat is door je membership te cancellen.
Tsja, als Jagex doet alsof ze naar de spelers luisteren, ga je vanzelf denken dat je rechten hebt. Ben geen member meer trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Patriot schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 07:25:
[...]

het is zeker niet voor pkers. gewoon voor iedereen die runescape nu minder leuk vind dan vroeger.

verder is dat geld wel zeker in probleem nu. door bots verdienen we nu minder per uur. en danzij de mensen die bots besturen moeten we meer betalen voor een gewilde item.

verder is de gameplay juist beter toen. met een skill als cooking kon je toen geld verdienen,(geen skillcapes toen) toch belachelijk dat zoiets geld moet kosten (er van uitgegaan dat je de vis koopt ofc).
met andere verwerkings skills kon je ook geld verdienen.(wat nu dus (bijna?) alleen met raw verzalen skill is)
Hans1990 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:43:
Sja prijzen.. rares heb ik nooit genoeg geld voor gehad. GE vind ik juist uitkomst zodat je geen schreeuwmensen tegen komt (daar in tegen, de betere 'aardige' mensen kom je ook minder tegen).. sja, best of both worlds helaas niet altijd mogelijk.
de g.e heeft ervoor gezorgt dat heel runescape een spookstad is geworden. normaal kon je makkelijk spullen kopen in een bank,(verschillende banken voor verschillende items). en schreeuw mensen? ik loop liever door fally park waar ik mensen zie handelen voor zijn geld, dan dat ze doubling money!! horse game!! schreeuwen.

[ Voor 25% gewijzigd door saveljos op 06-01-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
wimjongil schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:16:
[...]

Haha, ik noem iedereen die ik constant zie zeiken (en ja, zeiken is het) over verandering een zeikerd ja, dat zijn zeker niet alleen pk'ers hoor ;)

Ik heb niets tegen pk'ers an sich, maar wel tegen het aandeel daarvan dat zich tegen iedere miniscule verandering verzet alsof het om hun leven gaat. En in mijn ervaring is dat aandeel bij pk'ers erg groot.
Ik ben verder wel benieuwd of er naar de terechte klachten en suggesties geluisterd gaat worden, van bots zeiden ze ook altijd dat er toch niks ging gebeuren ;)
Er wordt denk ik wel naar geluisterd, maar ook Jagex snapt gerust dat alleen de mensen die iets tegen een update hebben zich naar het forum verplaatsen om er over te zeuren.

Af en toe luisteren ze naar de schreeuwerds, dat zie je bijv. met Firemaker's Curse. De firemaking-requirement was eerst 90, dat is nu bijgesteld naar 74. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer. Het gaat om een grandmaster quest, met firemaking in de hoofdrol. Dan is 74 firemaking toch gewoon één grote grap? Dat heb je met 2 uur ofzo :P

[ Voor 31% gewijzigd door Patriot op 06-01-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerm... als je sharks cooked maak je gewoon winst hoor, en het zelfde met de voor lagere levels tuna... niet veel maar winst

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 07-01-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:49:
[...]

Haha, ik noem iedereen die ik constant zie zeiken (en ja, zeiken is het) over verandering een zeikerd ja, dat zijn zeker niet alleen pk'ers hoor ;)

Ik heb niets tegen pk'ers an sich, maar wel tegen het aandeel daarvan dat zich tegen iedere miniscule verandering verzet alsof het om hun leven gaat. En in mijn ervaring is dat aandeel bij pk'ers erg groot.

[...]

Er wordt denk ik wel naar geluisterd, maar ook Jagex snapt gerust dat alleen de mensen die iets tegen een update hebben zich naar het forum verplaatsen om er over te zeuren.

Af en toe luisteren ze naar de schreeuwerds, dat zie je bijv. met Firemaker's Curse. De firemaking-requirement was eerst 90, dat is nu bijgesteld naar 74. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer. Het gaat om een grandmaster quest, met firemaking in de hoofdrol. Dan is 74 firemaking toch gewoon één grote grap? Dat heb je met 2 uur ofzo :P
Grandmaster quest? Volgens mij niet hoor. De BTS spreekt daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/8936/dksg.png

lekkere loot bij solo DKS

als iemand eens meewilt kan je onze clan joinen genaamd tweakers, neem contact op met

franko79
teletubbie149

of 1 van de andere leden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:13:
[afbeelding]

lekkere loot bij solo DKS

als iemand eens meewilt kan je onze clan joinen genaamd tweakers, neem contact op met

franko79
teletubbie149

of 1 van de andere leden :)
Erg lekkere loot ijs!

kga binnenkort nog wel eens mee. Wellicht een trio hybrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trio doe ik niet aan, das te weinig winst ik doe standaard solo of duo met cannon ;)

ik gebruik btw ook blood blitz maar das niet hoognodig (maar wel verdomde handig )

ik moet btw wel zeggen dat de ringen erg hard dalen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 08-01-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Erg mooie loot, zelf heb ik maar 1 keer duo dk's gedaan in de hele periode dat ik RuneScape speelde. Misschien dat als ik weer een maandje membership neem en wat gear heb dat ik wel een keer mee wil, volgensmij verdient het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Hm, ik ben er van overtuigd dat ik dat heb gelezen.. Het zal inderdaad wel niet waar zijn, anders had het er vast bij gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Ik heb zoals eerder ik eerder in dit topic al had gemeld een hele poos niet meer gespeeld, had eerder altijd een quest cape maar wat zijn echt leuke quests en items die ongeveer de laatste 2 jaar zijn uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pdj91 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:10:
Ik heb zoals eerder ik eerder in dit topic al had gemeld een hele poos niet meer gespeeld, had eerder altijd een quest cape maar wat zijn echt leuke quests en items die ongeveer de laatste 2 jaar zijn uitgekomen?
korasi's is leuk zeker voor pk'en vanwege overdreven sterke magic special.

WUT WUT net corp. voor eerste x gesolo'd :D

Afbeeldingslocatie: http://img862.imageshack.us/img862/7848/corpsolo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 379313 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:44:
[...]

korasi's is leuk zeker voor pk'en vanwege overdreven sterke magic special.

WUT WUT net corp. voor eerste x gesolo'd :D

[afbeelding]
Hoe doe jij dat nou? Ik weet nog dat de eerste 'm solo had gekilld, maar die had 3 mensen met heal other om hem heen staan en was maxed out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerst met yak erin, die wordt opgevreten en laat alles vallen, dan kan je daarvan je pots pakken, je hebt er niet al te veel nodig aangezien je ze niet allemaal gebuikt, als ze weggaan komt ongeveer de core van de corp. en kan je 'm rustig killen.

dat ganodermic geeft echter 55% magic absorbtion waardoor het dus een stuk simpeler wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Heb je mooi gedaan! Maar bij corp krijg je toch geen graf en verdwijnen je items snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en nee, je items blijven redleijk lang, ik ging de eerste keer dood en toen lagen me fury en zammy spear er... maar was ruim optijd terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Klopt waarschijnlijk toch dat ik het had gehoord, het is in ieder geval een Grandmaster quest..

Vond de quest zelf niet zo héél erg boeiend moet ik zeggen. Komt ook wel omdat mijn firemaking al 99 is dus een deel van de rewards zijn sowieso irrelevant voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Inderdaad toch een GM, heel erg apart dat dat niet grootser werd aangekondigd dan, want zoveel zijn er niet van. En dan ook erg teleurstellend van die lage reqs. Verder heb ik em nog niet gedaan, maar het zal wel weer een teleurstelling zijn. Na When Guthix Sleeps zijn het alleen maar suffe quests geweest. Misschien dat Nomad nog wat voorstelde, maar die was ook niet zo moeilijk.

Edit: de officiële Runescape-wiki zegt dat het een master-quest is, geen grandmaster. De onofficiële RS-wiki spreekt wel van grandmaster.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 11-01-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
hey allemaal,

Ik heb net wat centjes verdiend (zo'n 3 mill) en ik wilde weer gaan high alchen.
Natuurlijk is winst met wat gp zeer welkom maar een kleine verlies van een paar gp is ook niet erg.

Weten jullie een goede item waarmee ik een beetje goed kan highalchen?
ikzelf gebruik altijd de blue d'hide body's, die geven me een een klein verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Time Bandit schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:17:
hey allemaal,

Ik heb net wat centjes verdiend (zo'n 3 mill) en ik wilde weer gaan high alchen.
Natuurlijk is winst met wat gp zeer welkom maar een kleine verlies van een paar gp is ook niet erg.

Weten jullie een goede item waarmee ik een beetje goed kan highalchen?
ikzelf gebruik altijd de blue d'hide body's, die geven me een een klein verlies.
http://alching.highalchca...alchemy-profit-calculator
handige site voor alch items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:44:
Inderdaad toch een GM, heel erg apart dat dat niet grootser werd aangekondigd dan, want zoveel zijn er niet van. En dan ook erg teleurstellend van die lage reqs. Verder heb ik em nog niet gedaan, maar het zal wel weer een teleurstelling zijn. Na When Guthix Sleeps zijn het alleen maar suffe quests geweest. Misschien dat Nomad nog wat voorstelde, maar die was ook niet zo moeilijk.

Edit: de officiële Runescape-wiki zegt dat het een master-quest is, geen grandmaster. De onofficiële RS-wiki spreekt wel van grandmaster.
Raar, toen ik het plaatste stond het onder 'Grandmaster quests' als je sorteerde op difficulty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey jongens, vanochtend na het summonen nog achter iets leuks gekomen (naja voor jullie dan)

Ik had 2k stranger plant pouches gemaakt en deze verkochten maar niet.. erachter gekomen dat je deze massaal kan inkopen voor 1650GP ea

High alch value: 2174 gp. Dit is een winst van 230GP ea en 65mage xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
Helaas! deze prijs ligt al een gehele tijd stabiel voor rond de 2.2k each.
high alchen klopt, dan krijg je 2.1k each per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Time Bandit schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:50:
Helaas! deze prijs ligt al een gehele tijd stabiel voor rond de 2.2k each.
high alchen klopt, dan krijg je 2.1k each per stuk.
um.. de GE data klopt dan niet.. kheb er 1k extra van kunnen kopen.. deze gaf mij 49k en 1k pouches voor 1700GP ea.. zal er wel niet veel vraag naar zijn ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL waarom zijn logs 245 waard o.O dat is nog gewoon redelijk geld verdienen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog beter als yews xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol ben ff begonnen met pk'en, maar moet zeggen dat ik het in p2p echt heel erg chaotisch vindt, het boksen is wel leuk (vooral als iemand vergeet summoning uit te doen en je 'm neerhaalt met kyatt in 2 sec. en 2m wint :P). maar in f2p vind ik het echt lache, alleen beetje jammer dat veel mensen whinen omdat ik te hoog lvl ben (121 daar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Anoniem: 379313 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:45:
LOL waarom zijn logs 245 waard o.O dat is nog gewoon redelijk geld verdienen :S
Waarschijnlijk omdat niemand zin heeft om ze te cutten. Ze leveren nauwelijks xp op en je moet na elke log een andere boom opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 379313 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:33:
lol ben ff begonnen met pk'en, maar moet zeggen dat ik het in p2p echt heel erg chaotisch vindt, het boksen is wel leuk (vooral als iemand vergeet summoning uit te doen en je 'm neerhaalt met kyatt in 2 sec. en 2m wint :P). maar in f2p vind ik het echt lache, alleen beetje jammer dat veel mensen whinen omdat ik te hoog lvl ben (121 daar...)
Hoezo whinen ze? Je gaat toch gewoon in edge je eigen levels opzoeken of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:06:
[...]

Waarschijnlijk omdat niemand zin heeft om ze te cutten. Ze leveren nauwelijks xp op en je moet na elke log een andere boom opzoeken.
RoD, is het mogelijk voor je om de first post van deze thread nog te editen? misschien mooi om een keer te updaten wiens GoT Nick bij welke RSN hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Als degenen die hun nickname erin willen hebben even een DM sturen, dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wimjongil schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 01:25:
[...]

Hoezo whinen ze? Je gaat toch gewoon in edge je eigen levels opzoeken of...?
doe ik meestal rond lvl 18 wildy daar zijn de meeste mensen, maar dan durven de lvl 110-115 niet omdat ik een paar levels hoger ben, en de levels 118+ (die dus wel durven) zijn een beetje zeldzaam daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Patriot schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 02:20:
[...]

Raar, toen ik het plaatste stond het onder 'Grandmaster quests' als je sorteerde op difficulty...
Ik vond het zó raar dit, ik kon het eigenlijk niet geloven. In-game heeft hij dus inderdaad geclassificeerd gestaan als zijnde Grandmaster. Dit staat in de Q&A over de quest:
“Why was this initially classed as a Grandmaster quest?”

Mod Mark: Initially we had planned this to have higher leveled requirements, but ultimately decided against it for launch. Please refer to this thread for more information.
Ze hebben het dus gewijzigd toen ze van de 90 afgestapt zijn. Maar, ze zijn het toen vergeten om dat ingame óók te wijzigen, dus daarom was hij ingame een tijdje Grandmaster. Dat was ook de reden dat dat op de onofficiële wiki stond, omdat er daar een discussie was geweest wat het nou precies was, en daar kwam uit dat ingame boven de officiële wiki ging.

Lekker wazig dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Echt bij elke update die Jagex de laatste tijd uitbrengt zijn ze Runescape aan het uitmelken.
nu ook een memberschip prijsverhoging als je niet non stop member bent. gelukkig maar dat ik klaar ben met Runescape 2012...

[ Voor 3% gewijzigd door saveljos op 23-01-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saveljos schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:41:
Echt bij elke update die Jagex de laatste tijd uitbrengt zijn ze Runescape aan het uitmelken.
nu ook een memberschip prijsverhoging als je niet non stop member bent. gelukkig maar dat ik klaar ben met Runescape 2012...
Geen prijsverhoging te zien op de site hoor?

(was wel constant member maar ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 23:48
Er is een duidelijke nieuwspost hierover: http://services.runescape...scape/new-members-pricing

Ik blijf het jammer vinden dat ik pakweg ergens halverwege 2007 of zo na de prijsstijging toen een 2-tal weken geen membership had genomen. Anders betaalde ik nu nog altijd 5 euro per maand ipv. 6 euro. Nu gaan ze naar 7 euro. En het is nog altijd veel te duur tegenover wat een Amerikaan moet betalen.

Ik begin het toch ook te merken dat er steeds meer melkerij begint te komen. Ik speel het spel sinds 2001 en de updates die ik de voorbije 6 maanden zag passeren zijn toch een pak anders dan wat ik gewoonlijk zag .

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Runescape is opzich niet duur vergeleken met andere games, maar ik vind deze prijsstijging toch wel onterecht als je kijkt naar de kwaliteit van de updates. Verder hebben ze het al moeilijk qua spelersaantallen (zonder de bots ;) ) dus ik vraag me af wat voor impact dit gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat RoD zegt is inderdaad waar, zeer goedkoop in verhouding met andere games, echter was er laatst ook een aanbieding van 6 maanden voor 4 (ja ook melkerij ik weet het maar voor vaste spelers zeer handig). daarnaast vind ik dat de updates redelijk goed zijn, en ja helaas is dit ook omdat de bots eruit zijn (oftewel de legit spelers leiden zelfs nu nog onder de bots). maar ik denk niet dat dit veel impact zal hebben de "klagers" die toch al gingen stoppen stoppen misschien een maandje eerder, maar de harde kern blijft wel... ik denk eerder dat diablo 3 binnenkort tot enkele duizenden stoppers zal zorgen (ik ken er al zo'n 100 en mijn fl is niet eens zo groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk rapier gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gratz... ik kom helaas altijd in noob teams, tips?

moet zeggen, updates van vandaag SUBLIEM, chainbody's zien er zeer ziek uit... die trolls slaan dan wel weer nergens op maar wel grappig dat je zelf naam kan doen :D (ik ga denk ik ff dragon bones doen, kijken of ik zo de bots kan eerm... trollen :D), ook las ik vandaag dat jagex de rechtzaak tegen Ibot gewonnen had :) ook zeer leuk (stond er al tijdje op btw)

ohja nieuwe payment systeem maakt niet uit als je al member bent, dan houdt je gewoon oude prijs.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 31-01-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

ik heb vandaag een sgs gekocht, als iemand deze wilt lenen, laat maar iets weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:58:
ik heb vandaag een sgs gekocht, als iemand deze wilt lenen, laat maar iets weten
Ik doe wel eens Dk's, klinkt goed :) hoeveel vraag je per uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

20k per uur voor normale mensen, de helft voor clanleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Hoe zit het met jullie fps?
Ik zit rond de 15 en dat is redelijk onspeelbaar...
Vorig jaar logde ik voor het laatst in en kon ik met dezelfde settings naar wat ik mij nog kan herinneren zo'n 50-60 FPS draaien. Aan mijn setup is niets veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-04 12:06
Heraclius schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:22:
Vorig jaar logde ik voor het laatst in en kon ik met dezelfde settings naar wat ik mij nog kan herinneren zo'n 50-60 FPS draaien. Aan mijn setup is niets veranderd?
tot 2 weken terug zat ik met een oude AMD dual core.. en had idd rond de 15 fps. heb nu een I5-2400 en heb weer normale fps (60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het is bekend dat er fps-problemen zijn. Sinds de Bot Nuke is het mis, en het lijkt niet beter te worden. Ook na de recente grafische updates voor Burtorphe zijn er weer problemen bij gekomen. Jagex zegt het te gaan fixen, maar het schiet niet echt op.

Ik kan zelf alle games met gemak op hoge kwaliteit draaien, maar RS loopt bagger :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Heraclius schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:22:
verander van engine (?) die direcx/opengl dingen. direcx werkt bij mij het best. en om safe mode te testen moet je tijdens het laden op s drukken .

[ Voor 4% gewijzigd door saveljos op 01-02-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kzit hier met een dual core, 2 GB ram en 1GB video geheugen. Ik gebruik ook DirectX maar op alles (AA en Res op max) loopt hij op 60FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
RoD schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:33:
Het is bekend dat er fps-problemen zijn. Sinds de Bot Nuke is het mis, en het lijkt niet beter te worden. Ook na de recente grafische updates voor Burtorphe zijn er weer problemen bij gekomen. Jagex zegt het te gaan fixen, maar het schiet niet echt op.

Ik kan zelf alle games met gemak op hoge kwaliteit draaien, maar RS loopt bagger :/
Aha, bedankt, de rest ook. :)
Het verschilt dus echt per PC, paar van jullie hierboven draaien het gemakkelijk terwijl het hier ook echt bagger loopt:

i5 760 @ 3.6GHz
2x Crossfire HD6870
8GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Ik merkte toch ook wel een tijdelijke verlaging van FPS wanneer ik in de vernieuwde regio van Burthorpe kwam. Ik zeg tijdelijk aangezien het na enkele seconden terug normaal verliep en niet meer naar beneden ging.

Voor de rest is de recente toevoeging wel een mooie manier op nieuwe members de member skills te leren kennen. Daarnaast zijn er ook enkele interessante wijzigingen en nieuwe items toegevoegd. Jammer genoeg zijn ze wel mijn bank weer aan het opvullen :( Het is stilaan tijd voor een grote schoonmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 18:46
Door die update moet iedereen die Death Plateau gedaan, hem opnieuw doen wil je nog Climbing Boots kunnen kopen in dat hutje >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glodenox schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:24:
Ik merkte toch ook wel een tijdelijke verlaging van FPS wanneer ik in de vernieuwde regio van Burthorpe kwam. Ik zeg tijdelijk aangezien het na enkele seconden terug normaal verliep en niet meer naar beneden ging.

Voor de rest is de recente toevoeging wel een mooie manier op nieuwe members de member skills te leren kennen. Daarnaast zijn er ook enkele interessante wijzigingen en nieuwe items toegevoegd. Jammer genoeg zijn ze wel mijn bank weer aan het opvullen :( Het is stilaan tijd voor een grote schoonmaak.
Ik weet niet hoe het zit met de FPS maar ik raad iedereen aan met vooral de software die gebruikt word te kloten. Dit lijkt erg te verschillen per video kaart maar Nvida lijkt de beste performance te halen met DirectX software.

@ Mavix
Klopt. Kvind het wel slecht hoe XP counters, slayer tasks in a row etc. zo maar worden verwijdert bij nieuwe updates.. beter testen is nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396655 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:08:
[...]

Ik weet niet hoe het zit met de FPS maar ik raad iedereen aan met vooral de software die gebruikt word te kloten. Dit lijkt erg te verschillen per video kaart maar Nvida lijkt de beste performance te halen met DirectX software.

@ Mavix
Klopt. Kvind het wel slecht hoe XP counters, slayer tasks in a row etc. zo maar worden verwijdert bij nieuwe updates.. beter testen is nodig.
... geen last van dat onderste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Anoniem: 396655 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:08:
[...]

@ Mavix
Ik twijfelde al toen ik die slayer task wou accepten, die slayer master begon al met mijn huidige task op te noemen. Dat kende ik nog van vroeger toen ik nog een laag combat lvl had. Heb dus maar geweigerd voor de zekerheid. Als ik dit zo lees ben ik blij toe dat ik dat gedaan heb.

Overigens, die fps, in drukke gebieden bijvoorbeeld w84 living rock haal ik maar 16 fps. Rustige gebieden haal ik doorgaans 50 fps op mn sloffen. Dus ik ben bang dat er toch nog wel het eea geoptimaliseerd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
nu is die privé server waar ik het over had wel erg verdacht. ze zouden vandaag een server test houden, kijken hoeveel mensen er op kunnen zitten enzo. dan worden ze zogenaamd geddosed en via twitter zouden ze willen dat je op links gaat klikken .. echt raar allemaal. had echt verwacht dat deze server anders zou zijn, van wegen de grote naambekendheid en grote van de forum. hopelijk heb ik het mis want ik mis toch wel de 2006 tijdperk...

iemand op youtube komt er wel op, dus mss ben ik gewoon te bang...
YouTube: RS2006 First look Gameplay. First 10 minutes server is out. Stability Test dan bij 1:00

alsnog op link geklikt en so far so good, krijg alleen "error connecting to server"

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/4/eersteindruk.png/
kom alleen niet langer online dan 15 secondens...

laatste edit:

had dit gepost om te laten zien dat servers met een hoop mensen ook onbetrouwbaar zouden zijn. maar nadat ik op internet ging zoeken naar andere mensen met zelfde mening kwam ik op die youtube video uit. en toen heb ik het alsnog geprobeert met resultaat. en verder is deze server nog niet online dus het is nog geen private server.

[ Voor 49% gewijzigd door saveljos op 05-02-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
saveljos schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:18:
nu is die privé server waar ik het over had wel erg verdacht. ze zouden vandaag een server test houden, kijken hoeveel mensen er op kunnen zitten enzo. dan worden ze zogenaamd geddosed en via twitter zouden ze willen dat je op links gaat klikken .. echt raar allemaal. had echt verwacht dat deze server anders zou zijn, van wegen de grote naambekendheid en grote van de forum. hopelijk heb ik het mis want ik mis toch wel de 2006 tijdperk...

iemand op youtube komt er wel op, dus mss ben ik gewoon te bang...
YouTube: RS2006 First look Gameplay. First 10 minutes server is out. Stability Test dan bij 1:00

alsnog op link geklikt en so far so good, krijg alleen "error connecting to server"

[afbeelding]
kom alleen niet langer online dan 15 secondens...
Wil je de topicwaarschuwing even doorlezen? Ook private servers vallen hier onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khitha
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05-2024
De dramatische FPS-drop schijnt alleen bij gebruikers van ATI/AMD videokaarten voor te komen, normaal is mijn FPS tussen de 40 en 50, sinds de laatste update met de trollen is mijn FPS tussen de 1 en 7 max! :(
Mijn videokaart is een Sapphire Radeon HD 4870 X2.
Inmiddels heb ook ik van Jagex gehoord (na een tech bug-report) dat men 24/7 aan het probleem werkt en hoopt op korte termijn met een oplossing te komen. :?
Het Runescape forum wemelt van de mensen met dit probleem, NVidia kaarten schijnen er geen / minimaal last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Khitha schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:21:
De dramatische FPS-drop schijnt alleen bij gebruikers van ATI/AMD videokaarten voor te komen, normaal is mijn FPS tussen de 40 en 50, sinds de laatste update met de trollen is mijn FPS tussen de 1 en 7 max! :(
Inmiddels heb ook ik van Jagex gehoord (na een tech bug-report) dat men 24/7 aan het probleem werkt en hoopt op korte termijn met een oplossing te komen. :?
Het Runescape forum wemelt van de mensen met dit probleem, NVidia kaarten schijnen er geen / minimaal last van te hebben.
Ik heb er niet zo'n veel last ervan. Ik heb ook een ATi kaart en mijn fps is altijd rond de 30 op Directx mode en alles op max. Heb wel af en toe een grafische glitch als ik mijn RS window naar mijn 2de scherm zet.

Ook wil hij nog wel eens terug naar softwaremode springen als ik mijn windows sessie unlock. Dan draait hij met 1 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zelf geen last van fps maar gebruik idd nvidia kaart...

eindelijk manier gevonden om rapier te halen :P ik train range voor dance4master hij dunged voor mij (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 379313 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:52:
zelf geen last van fps maar gebruik idd nvidia kaart...

eindelijk manier gevonden om rapier te halen :P ik train range voor dance4master hij dunged voor mij (A)
Naar mijn weten is account sharing nog steeds tegen de regels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Khitha schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:21:
Sorry, maar ik ervaar hier precies het tegenovergestelde.
Op mijn vaste pc met Ati kaart (hd5870) geen enkel probleem.
Op mijn laptop met nvidia kaart (gt540) continue problemen.

Nu snap ik dat die ati kaart veel en veel krachtiger is dan mijn laptop kaart, maar dan nog zou ook mijn laptop dit makkelijk moeten kunnen trekken.

Hopelijk komt er snel een oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Sinds de Potion Flask update is mijn FPS deels verbeterd, nog niet op het gewenste niveau maar het is in ieder geval beter geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vind die update wel wat, trip wordt 1,5 x zo lang met die flasks @ dks en wordt weinig gebruikt bij bandos want bn je zo en ze kosten 2x zoveel als normale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Voor mij is het in elk geval leuk om elke dag zo'n 400k te verdienen aan iets dat pakweg 7 minuten duurt :) Zelf heb ik geen nood aan flasks, dus het geld is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glodenox schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:01:
Voor mij is het in elk geval leuk om elke dag zo'n 400k te verdienen aan iets dat pakweg 7 minuten duurt :) Zelf heb ik geen nood aan flasks, dus het geld is altijd welkom :)
vandaag zooitje ingekocht voor 6k each en verkocht voor 8k each :) goede handel hoor, heb er nu zelf ook nog 400 moet zeggen vind ze heerlijk en het geld wel waard aangezien ik altijd pas op einde mazzel krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Lekker is dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5n9FP.png

9 Fps in een gebied waar niets of niemand is. Bij de GE ga ik terug naar 7 fps... :(

Nog meer spelers hier die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Probeer de java en browser cache eens leeg te gooien, die zitten helemaal vol en dat helpt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Zou je ook kunnen uitleggen waar ik dit kan vinden? Ik speel via Swiftkit en niet via mijn browser.
Het Java cache heb ik leegegooid maar geeft geen verschil.

Edit: De fps drops is pas sinds die update van een uur geleden ofzo. Daarvoor ging het redelijk goed, nu is het echt een drama.

[ Voor 50% gewijzigd door Franko P. op 14-02-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Je bent niet de enige, er valt bijna niet meer te spelen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Hmm, ik heb ook een redelijke framedrop ondergaan. Normaal gezien zit ik rond de 45 fps, nu blijft het rond de 31 sukkelen. Daarnaast staat het geheel soms ook even stil, wat het spelen vrij lastig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds nergens last van qua lage frame rates.. Ik weet niet wat ik doe maar ik doe het goed :)

PS: Lang niks gezegd hier zeg.. al 4 dagen niks..

Wil iemand nog GWD doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik ben nu bezig met slayer, moet nog 5k crims hebben voor 96 sum. Dan ga ik lekker GWDen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga beginnen met mijn youtube account binnenkort, dus alvast wat logs lopen maken die ik erop ga zetten :) hier een leuke prnt scrn van het resultaat hehehe

Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/2449/2tassets.png

(jemig he de kwaliteit van imageshack gaat ook hard achteruit -.-)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 22-02-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

De moeite waard om eens te bekijken^^

Ik hoop dat jagex hier gehoor aan geeft.. Ik mis die tijd wel..
Pagina: 1 ... 21 ... 48 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!