wimjongil schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:16:
[...]
Als jij 'zeiken' gebruikt geeft dat wel een beetje aan hoe jij over PK'ers denkt

En voor PK'ers is PvP inderdaad het enige in runescape, net als skillers en questers geen PvP doen. Over verandering heb ik hier al het een en ander geschreven, daar ga ik dus niet meer op in.
Haha, ik noem iedereen die ik constant zie zeiken (en ja, zeiken is het) over verandering een zeikerd ja, dat zijn zeker niet alleen pk'ers hoor
Ik heb niets tegen pk'ers an sich, maar wel tegen het aandeel daarvan dat zich tegen iedere miniscule verandering verzet alsof het om hun leven gaat. En in mijn ervaring is dat aandeel bij pk'ers erg groot.
Ik ben verder wel benieuwd of er naar de terechte klachten en suggesties geluisterd gaat worden, van bots zeiden ze ook altijd dat er toch niks ging gebeuren

Er wordt denk ik wel naar geluisterd, maar ook Jagex snapt gerust dat alleen de mensen die iets tegen een update hebben zich naar het forum verplaatsen om er over te zeuren.
Af en toe luisteren ze naar de schreeuwerds, dat zie je bijv. met Firemaker's Curse. De firemaking-requirement was eerst 90, dat is nu bijgesteld naar 74. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer. Het gaat om een grandmaster quest, met firemaking in de hoofdrol. Dan is 74 firemaking toch gewoon één grote grap? Dat heb je met 2 uur ofzo
[
Voor 31% gewijzigd door
Patriot op 06-01-2012 17:56
]