Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan was die 'aankondiging' van RSBuddy dus toch niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:47:
sharks 1020 o.O dure hobby geworden dat bossen... (brews 10k das wel weer plat dan he :P)
Dat is wel nice, binnenkort maar weer eens gaan vissen dan. :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

0.0 en ik heb 2 weken geleden 10k verkocht voor 590ea...

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Sander1991 schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:21:
[...]

De enige site die zegt dat ze nog doorgaan me ontwikkelen (of misschien puur uitstellen voor meer inkomen), is www.rsbots.net. Ze zeggen:

[...]
Wat een gasten zeg.

En dat van een groepje gasten die zich met zulke ranzige praktijken bezighoudt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien iemand hier met 97 crafting? ik heb HEEEEEEEEEL veel effigies daarin dus ja gratis xp :P

(als we elkaar dan ff adden kan ik het gewoon x vragen als je online bent want max. van 2 pe rdag ...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:52:
misschien iemand hier met 97 crafting? ik heb HEEEEEEEEEL veel effigies daarin dus ja gratis xp :P

(als we elkaar dan ff adden kan ik het gewoon x vragen als je online bent want max. van 2 pe rdag ...
Die wil ik best doen. Quitter is mijn rsn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:04:
[...]

Die wil ik best doen. Quitter is mijn rsn.
Ik heb er ook nog 2 van 97. Geinterreseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Prijs van de sharks: 1,201 ea

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit snap ik dus niet echt... sharks zijn 1.2k en brews 11k... kan je bijna beter met brews gaan ofnie :P 8ja gister ff 500 gevist meteen half miljoen erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wogmeat
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-08 15:31
Rocktails , waren 1800ea nu kopen ze niet voor 3k ea lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ben ik even blij dat ik recentelijk nog 95 prayer gehaald heb zeg :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat die raw products weer omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind de nieuwe site er erg vet uitzien, hoewel wat moeilijk te laden op school :P

vind dit wel echt rot, me items tab staat onder me scherm als het ware, heb veel instellingen geprobeerd + auto set-up maar werkt allemaal niet :@ rage (fs werkt wel)

edit 2: staan weer normaal :D

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de bots al weer (in grote getale) terug zijn?

EDIT: WAUW, inderdaad een geweldige nieuwe site :o
Heb het idee dat Jagex toch wel aardig bezig is :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope bots blijven weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah da's wel nice dan :P

• JohnBQ
  • Niet online
Site ziet er wel tof uit maar vind hem qua inhoud en overzicht verdomd irritant, heb die dev blogs en maandelijkse update dingetjes (ben de naam ff kwijt :+ ) nog niet kunnen vinden maar wel heel veel play now en word member gezeur :'(

• RoD
  • Niet online
Inderdaad, de nieuwe website is er vooral op gericht om nieuwe klanten te trekken. Jammer. Verder zijn de hiscores er niet bepaald op vooruit gegaan, en ze waren na een eerdere update ook al minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dit is wel echt ziek, net ff clue ik denk faalclue... rune full, rune hatchet, 28 runite bolts en 5 bandit camp teleports

.... bandit camp teleports 50k o.O

net ook ff 2,5m verdiend met red spiders in scrolls om te zetten, pouches kopen voor minder dan 1,2k en scrolls verkopen voor 200 gp each $_$

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
weet je wat geniaal is om geld te verdienen ;), heb een huis met g altar, al stuk of 50m in donations gehad :P. full bandos ervan kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

farming ook niet verkeerd, 300k met een leuk rondje (9 morchella mushrooms, 18 papay's, 29 ranarr's en 3 cactus spine)

mwah vind ik al bij al zeer geslaagd voor eerm... 10 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

megadoom schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:37:
weet je wat geniaal is om geld te verdienen ;), heb een huis met g altar, al stuk of 50m in donations gehad :P. full bandos ervan kunnen kopen.
En wat doe je dan precies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
niks doen, alleen die burners branden. marrentill krijg je ook vaak gedoneerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik speel ook weer runescape sinds een maand bet member geworden maar wat is nou een goede money make manier? Of als iemand een donatie wilt doe ook goed :P

Mijn skils;
Attk70
Str 76
Def 70
Range 59
Mage 51
Cooking /fish 60
Mining 67
Smithing 48

En heb nog maar 200k en geen gear :( iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donatie's moet je niet willen krijgen dan bn je later alleen maar mensen dingen schuldig.

als je snel wat geld wilt verdienen met die skills kan je in de wildy met goedkope gear green dragons killen.

voor de rest kan je ook chaos druids killen onder bij de edgville dungeons (ook wildy)

dit is dan om beetje gear te krijgen, daarna zou ik als ik jou was slayer gaan trainen leer je het hele spel kennen, veel clue scrolls en vaak ook nog redelijk geld :)

oh en als je ff snel dwarf cannon qeust doet en daarna je dwarf cannon verkoopt heb je ook 500k moet je later alleen wel je cannon terugkopen ;-) en daarna kan je desnoods cannonballs smithen, ook garanteed money

ook farming is een goede manier om geld te verdienen maar duurt ff voordat je opweg bent ;)
hoop dat je hier wat aan hebt, als je meer hulp nodig hebt heeft tweakers een eigen clan waar meestal wel 1/2 spelers zitten (laatste tijd wat minder) als je daar bijkomt kan je ook wat meer hulp krijgen etc. etc.

mijn ingame naam is ijsbeer149 dus ja add me als je bij de clan wilt of wat vragen hebt ^_^

p.s. zoals je ziet zijn er veel manieren om even snel geld te maken, 1m heb je op deze manieren in slechst 1 a 2 uur bij elkaar.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:17:

oh en als je ff snel dwarf cannon qeust doet en daarna je dwarf cannon verkoopt heb je ook 500k moet je later alleen wel je cannon terugkopen ;-) en daarna kan je desnoods cannonballs smithen, ook garanteed money
sinds wanneer krijg je een dwarf cannon aan het einde van die quest 0.0 nooit 1 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:08
Dat klopt ook niet, tenminste als het in de 5 jaar niet veranderd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor de tips! Ik ga morgen dan even naar green dragons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megadoom schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:33:
[...]

sinds wanneer krijg je een dwarf cannon aan het einde van die quest 0.0 nooit 1 gekregen.
oh mijn fout, was onder de veronderstelling dat dat wel zo was maar klopt idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:57
De nieuwe BTS is uit, met best interessante dingetjes. Vooral de improvement projects zien er interessant uit, en kunnen best wel gevolgen hebben voor bepaalde skills. Bijvoorbeeld de toolbelt, dit is wat ze erover zeggen:
On release, you’ll notice a brand new button, accessed via the worn inventory screen. This is the toolbelt, and it will act like a new equip ’slot‘ that can carry all of your basic tools: from farming implements to tinderboxes. The toolbelt has no prerequisites and won’t occupy any inventory or worn slots. Using it couldn’t be simpler, as all resources can now be single-clicked, meaning you won’t need to withdraw a tool in order to use it.
Ik ben hier best wel benieuwd naar.. Het lijkt te impliceren dat er gewoon heel veel tools in gezet kunnen worden, ipv gewoon 1 tool. Het is voor een aantal dingen volgens mij best handig, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de precieze implementatie hiervan.

En dan de money pouch:
At its core, the money pouch is like an additional and free inventory slot for coins. You can use your pouch to store up to 2.1 billion GP and, in MOST situations, coins picked up are added directly to your money pouch. All financial interactions are now handled directly by the pouch, so you won’t need to withdraw cash into your inventory to use it (although you still can, if you wish). As was true before this update, coins are safe from being dropped on death unless they are in your inventory when you die in the Wilderness.
Heerlijk lijkt me dit! Of het nou op je bank staat, of dat je het bij je hebt; zolang het niet dropt als je doodgaat vind ik het best. Bovendien is dit reuze handig als je eens ergens wat geld voor wilt uitgeven, maar dat het niet kan omdat je net te weinig bij je hebt of het gewoon überhaupt bent vergeten.

Als laatste van wat ik wel interessant vond, zijn er nog nieuwe loyalty rewards
The highlight has got to be the new Salvation and Corruption auras, which visibly add angelic or demonic wings to the back of your character while the aura is active. Not only do these look AMAZING but they recover prayer points and grant XP while being used. For those of you who are eager to unlock the first Tier 4 aura, we can reveal that it will be called Aegis: a shield that reduces damage by up to 10%!
Ik ben benieuwd hoe lang die aura's blijven werken, en of het wellicht zo is dat het cosmetische effect van de aura blijft ook al is de XP/prayer bonus uitgewerkt.

Daarnaast de Aegis. Ik ben erg benieuwd hoe die precies werkt. Of het gewoon de standaard damage absorption mechanic is of dat hij echt daadwerkelijk schade tegen gaat houden, ongeacht de hoeveelheid gedane schade.

[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 01-12-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... wil net ff die hierboven uitgelegde mededeling zien, maar kom de rs site niet op :(

edit: net toen ik op verstuur klik kom ik erop (na 5 minuten -.-)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoow allemaal bedankt voor de tips van green dragons nu al 450k. Maar nu had ik een vraag ben bezig met een d bow twin maar ik zoek nog een partner iemand die wiil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:11:
yoow allemaal bedankt voor de tips van green dragons nu al 450k. Maar nu had ik een vraag ben bezig met een d bow twin maar ik zoek nog een partner iemand die wiil?
Wat is een d bow twin?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij iemand waarmee je gaat pk'en met een d'bow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een d bow twin is gewoon een tweeling 2 personen die allebei 60 range zijn en zo laag mogelijk combat level zijn dat doe je allemaal special attack en dan hoop je op een ko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
De laatste update is erg nice. Die toolbelt is bijzonder makkelijk zeg!
Makkelijk om snel even een rondje te farmen en voor clues. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waw ik ben echt nog steeds noob :( ik wil maxed worden alleen weet ik niet welke skill ik moet trainen :(?

(09:49:17) -[JK]RuneScript- *** [ VOX OFZO ]: Overall 2,403 | Att 99 | Def 99 | Str 99 | Cns 99 | Range 92 | Pray 99 | Mage 99 | Cook 99 | WC 99 | Fletch 99 | Fish 99 | FM 99 | Craft 99 | Smith 90 | Mine 94 | Herb 99 | Agil 87 | Thief 99 | Slay 99 | Farm 87 | RC 99 | Hunt 83 | Con 85 | Sum 94 | Dungeon 107

help me ;$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Nou nou wat ben je toch een noob...

Als je dan toch iets wil trainen dan train farming naar 99? Of ga voor summoning om maar eens wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon doen waar je zin in hebt... wth boeit 't of je maxxed bent ja of nee >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:49:
waw ik ben echt nog steeds noob :( ik wil maxed worden alleen weet ik niet welke skill ik moet trainen :(?

(09:49:17) -[JK]RuneScript- *** [ VOX OFZO ]: Overall 2,403 | Att 99 | Def 99 | Str 99 | Cns 99 | Range 92 | Pray 99 | Mage 99 | Cook 99 | WC 99 | Fletch 99 | Fish 99 | FM 99 | Craft 99 | Smith 90 | Mine 94 | Herb 99 | Agil 87 | Thief 99 | Slay 99 | Farm 87 | RC 99 | Hunt 83 | Con 85 | Sum 94 | Dungeon 107

help me ;$
Euh, alle skills die je nog niet op 99 hebt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom de game niet meer in... kan niet via normaal met de site dan heb ik accuut een systeemfreeze en kan game ook niet downloaden dan is de file corrupt -.- wth iemand idee wat dat kan zijn? (java al opnieuw geinstalled en al via IE geprobeerd maar lukt ook niet :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03-2024
Kiek is aan! een RS topic.
Ik speel echt al jaren RS Sinds 2003 op een account en ben af en toe is member, ben nu bezig met herblore 45 te krijgen om de Legends quest te doen
Ik weet het, ben gewoon te slecht O-)

Het enigste probleem is helaas dat ik altijd te weinig geld heb, heb nog nooit meer dan 1.5 mill gehad :P komt misschien wel door dat ik graag magic train (83)

Heeft er iemand nog een mooie manier om een beetje centjes te verdienen? ikzelf wil nog wel eens wat dragon bones verzamelen of 1k magic logs hakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Time Bandit schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:35:Heeft er iemand nog een mooie manier om een beetje centjes te verdienen? ikzelf wil nog wel eens wat dragon bones verzamelen of 1k magic logs hakken....
Thrones of miscellania (zo veel mogelijk mannetjes op maple woodcutting en de rest herblore) levert mij wekelijks wel wat cash. En als ik nog gold nodig heb doe ik wat aviansies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:06
welke plek/wereld moet je nu zijn om req asist te krijgen? (heb 98 crafting nodig zodat ik de flakes weer op mijn gandoremic kan plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
saveljos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:53:
welke plek/wereld moet je nu zijn om req asist te krijgen? (heb 98 crafting nodig zodat ik de flakes weer op mijn gandoremic kan plakken)
De dungeoneering world is altijd druk bezet met spelers die assist zoeken en die assist geven.
World 117 als ik me niet vergis. Teleport naar Deamonheim en loop richting het noorden, rond de bank daar en iets zuidelijk ervan is altijd druk met spelers die willen assisten of assist zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
Fakky en hoeveel verdien je daar mee? paar honderd K misschien?
Ik moet die quest nog gaan doen, zal wel wat makkelijker coins verdienen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt ervan af welke seeds je uit de birds nests krijgt.
maar voor niks te moeten doen is het heel welkom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
Eindelijk de Legends cape weten te bemachtigen :)

Het was nog een best lastige quest eigenlijk, het er langer over gedaan dan verwacht, moest na elk gevecht met de demon terug naar het Dorp of Ardougne voor Prayer of nieuwe uitrustingen kwa food, potions en dergelijke.

Nu wat geld verdienen en wat quests doen, wil ook weer verder met Magic maar heb nu nog te weinig geld :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Time Bandit schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:16:
Eindelijk de Legends cape weten te bemachtigen :)

Het was nog een best lastige quest eigenlijk, het er langer over gedaan dan verwacht, moest na elk gevecht met de demon terug naar het Dorp of Ardougne voor Prayer of nieuwe uitrustingen kwa food, potions en dergelijke.

Nu wat geld verdienen en wat quests doen, wil ook weer verder met Magic maar heb nu nog te weinig geld :-(
je weet dat obi cape van 40k beter is he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
nee, eigenlijk niet :$ O-)
Maar ik wilde die cape al gewoon heel erg lang.
HIer door ga ik wel weer vaker spelen, speel echt voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben nu al een tijd 85 slayer maar khad nooit verwacht dat ik dat zou worden :P

kwil nu op zich fishing en cooking trainen maar kheb dat al een tijdje niet meer gedaan... binnenkort weer eens mee bezig..

nu druk met BF3/Skyrim/Uncharted 3 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding voor wat betreft fishing. Ben nu lvl 87 en wil het graag naar 90 trainen.
Maar wat gaat dat toch langzaam!

Telkens als ik er aan begin dan ben ik het na een paar uur beu, zeker als ik dan kijk hoeveel xp ik heb gedaan in die tijd. Dan bekruipt me telkens het gevoel: Ik kan mijn tijd beter aan [insert random skill] besteden, en dat doe ik dan ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/4427/naamloostz.png -.- dit moet de sneuste elite reward ooit zijn :S

• sunblaster
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 14:15
word runescape nog een keer uitgebreid kwa land ofzo? heb eigenlijk bijna alles wel gezien in RS.?

Verwijderd

bijna maandelijks eigenlijk, maar dat zie je alweer snel...

net een leuk grapje trouwens, iemand wou me eerm... "mod" maken :) hier ons gesprekje

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/5637/leukescamm.png

hierna zij hij good day sir, en leavde >.<

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 14:05 ]

• RoD
  • Niet online
Ik hoop dat je hem gereport hebt.

Verwijderd

yups uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunblaster
weet iemand hier hoe je kan zien hoeveel uur je heb gespeeld in rs op je account ik heb gelezen dat het vroeger in adventure log kon maar hoe kan je da nou zien?

ja nieuwe stukken land bedoel ik eig echt grote stukken niet iets vernieuwend. kom da nog een keer of blijft het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Ben ik de enige die vind dat Jagex enorm zielig geworden is. Jagex met hun belachelijke acties zoals de Google goggles, de katten, de katana etc. in combinatie met membership. Het druipt er zo vanaf dat ze meer members nodig hebben.

Heb er duidelijk goed aan gedaan mijn "gold" voor geld te verkopen... Zo zielig, hun marketing campagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0valyfe schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:48:
Ben ik de enige die vind dat Jagex enorm zielig geworden is. Jagex met hun belachelijke acties zoals de Google goggles, de katten, de katana etc. in combinatie met membership. Het druipt er zo vanaf dat ze meer members nodig hebben.

Heb er duidelijk goed aan gedaan mijn "gold" voor geld te verkopen... Zo zielig, hun marketing campagne.
nope idd overduidelijk... maja wat boeit 't 't spel is nog te spelen dus ja...beter dit dan dat ze het 20 euro per maand maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunblaster
in 2005/2006 was het spel zo vet. maar nu komt er alle troep in da spel. net zoals die toolbelt ofzo. alles is zo makkelijk geworden vind ik :O.

vind het wel respect dat ze die bots eruit hebben gegooid dat is ook het enige goeie nog nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Runescape is gewoon zo repetitief geworden dat het niet meer leuk was zonder bots. Ik gebruikte bots om te levelen om er daarna plezier aan te hebben maar ze zelf trainen daar haal ik al lang geen plezier meer uit. Goldfarmers waren het probleem, niet de average Joe die zonder iemand te kloten 99 wc haalt op Ivy of 99 cooking haalt.

Wil je geen bots, maak het spel dan minder repetitief. Ik vraag me af hoeveel mensen in de top 100 bots gebruikt hebben. Ik heb een 6-tal skills gebot tot 99 en ik heb nooit problemen gehad, ik heb vaak staan cooken en fishen naast player mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ahja, "Botten is alleen slecht als anderen er last van hebben, het feit dat ik een oneerlijk voordeel heb in bijvoorbeeld WC is zeker geen probleem!". Als je het spel niet leuk vind moet je het niet spelen, klaar. Kun je nog zoveel argumenten verzinnen, iedere botter verdient gewoon de ban die hij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:20
n0valyfe schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:48:
en ook nog botten

Wie is hier zielig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
n0valyfe schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:25:

Wil je geen bots, maak het spel dan minder repetitief.
Is een spel 'te repititief'voor je, pleurt dan gewoon op en ga het niet helpen verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Ik speelde runescape voor de toffe dingen die erin zaten, probleem is dat je er vaak uren monniken werk voor moest doen. Als ik WC of Cooking bot wat heb jij daar dan van nadeel aan? Ik was tegen de bots die geld "maakten" zoals frost dragon bots, dergelijke bots heb ik ook nooit gebruikt, met botten heb ik enkel veel geld verloren aan skills.

Maar kom niet af met het feit dat bots het spel verzieken, op de gold farm bots na :) Het spel was al ziek, bots hebben er gewoon gebruik van gemaakt.

En nu... Nu ist helemaal naar de kloten. Partyhats zijn al met 1B gedaalt. Toen ik zei dat het ging gebeuren was iedere grote "merchant" het er mee eens dat het tijdelijk ging zijn. Niemand snapte hoe veel mensen bots gebruikte.

Nu is blue al 3B ipv de 4.3B waar ik hem nog voor heb kunnen verkopen en hij zal binnenkort nog de 2.147B grens halen. Worlds zijn gewoon leeg. Het is inderdaad plezant dat er terug normaal bandos kan gedaan worden maar vroeger kwam je bots tegen, nu gewoon niemand.

Edit:

Ik was een gewone speler, geen grote botter maar toch had ik bijna al mijn 99's op slayer en combat skills na, allemaal gebot. Niemand heeft het ooit gemerkt. Je beseft toch dat een groot deel van de tweakers die dit forum bezochten ook botte. Zelfs vrienden in de friends chat waarvan je het niet eens wist gebruikte bots, zelfs een moderator is gebanned voor het gebruiken van RSBuddy.

Als je niet occasionally bote dan was je een uitzondering. Ga er maar van uit dat iedereen die niet meer online komt die dat vroeger wel deed gewoon gestopt is vanwege het stoppen van RSBuddy. Grote nadeel van die bots is dat eens je ze leert gebruiken en er gewoon aan wordt je niet meer van het spel kan genieten.

[ Voor 26% gewijzigd door n0valyfe op 17-12-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
n0valyfe schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:12:
En nu... Nu ist helemaal naar de kloten.

Je beseft toch dat een groot deel van de tweakers die dit forum bezochten ook botte. Zelfs vrienden in de friends chat waarvan je het niet eens wist gebruikte bots, zelfs een moderator is gebanned voor het gebruiken van RSBuddy.

Als je niet occasionally bote dan was je een uitzondering. Ga er maar van uit dat iedereen die niet meer online komt die dat vroeger wel deed gewoon gestopt is vanwege het stoppen van RSBuddy. Grote nadeel van die bots is dat eens je ze leert gebruiken en er gewoon aan wordt je niet meer van het spel kan genieten.
Dat je het lef hebt om je 'gedrag' goed te praten!
Oh niet alle criminelen worden gepakt dus daarom vertoon ik ook crimineel gedrag,
Hoop dat je nooit meer zult inloggen in RS, figuren zoals jij kunnen wij missen als kiespijn.

Speel RS al vele jaren en heb veel contacten over de wereld met mede rs-spelers, via Skype samen mini-games spelen etc.

Waarom zou ik een bot gebruiken? Je speelt toch een spel om het plezier.
Als je een 'kerel' bent blijf dan weg uit RS en laat het spel over aan mensen die een beetje 'eerlijk' vertier willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Het spel was helemaal niet ziek, er waren alleen te veel laffe mietjes die niet tegen een beetje grinden kunnen i.c.m. een leiding die daar te lang te weinig aan gedaan heeft. Met die mietjes is iets mis, met die leiding was(?gaat nu wel ok geloof ik) iets mis. Het spel zelf? Prima! Tuurlijk zijn er verbeterpunten, zal ook altijd zo blijven, wellicht waren er wel minder geweest als er niet van alles gedaan moest worden om bots weg te werken doordat dan meer mensen zich op de gameplay hadden kunnen richten i.p.v. op zielige cheatertjes! Bedankt daarvoor >:)

Er word zelfs geluisterd naar veel van de mensen die te lam zijn om moeite te doen voor een skill door het steeds maar makkelijker en makkelijker te maken. Wat heb je dan nog helemaal te klagen? Als het echt zo erg is om het te spelen moet je maar gewoon wegblijven.

Ook als je skills bot puur voor een 99 waar je verder niets mee doet devalueer je het wel voor de mensen die er wel moeite voor doen. Als iemand het voor elkaar krijgt 99 wc met de hand te doen dan word er al vanuit gegaan dat 'hij het toch wel gebot heeft' en de 99 boeit niet meer want ach, iedereen die een bot kan aanslingeren heeft het ook al.

Dan heb je nog de voordelen in bijv. dungeoneering, die heb je gewoon niet verdiend, klaar!

Als je er niet tegen kunt om wat moeite te doen blijf dan gewoon weg.
n0valyfe schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:12:Ga er maar van uit dat iedereen die niet meer online komt die dat vroeger wel deed gewoon gestopt is vanwege het stoppen van RSBuddy. Grote nadeel van die bots is dat eens je ze leert gebruiken en er gewoon aan wordt je niet meer van het spel kan genieten.
*is gestopt door tijdgebrek i.v.m. een PES verslaving*
Daarbij, als je van het spel kan genieten ga je sowieso al niet botten!

[ Voor 8% gewijzigd door JohnBQ op 17-12-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik ben het wel met n0valyfe eens dat Jagex de boel best wel verpest heeft... Al lange tijd niet meer ingelogd gelukkig (eerstejaars student enzo :P ), maar laatst keek ik op de runewiki, blijkt er een of andere spell te zijn met minimum damage. Ik heb altijd gespeeld met PK'ing als doel, maar met zulke dingen verpest je dat echt. 't Begon eigenlijk met de d claws, daarna korasi sword en nog meer troep. Eigenlijk zouden ze f2p betere arrows moeten reven, dan kun je met range/2h nog enigszins echt PK'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
wimjongil schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:05:
Ik ben het wel met n0valyfe eens dat Jagex de boel best wel verpest heeft... Al lange tijd niet meer ingelogd gelukkig (eerstejaars student enzo :P ), maar laatst keek ik op de runewiki, blijkt er een of andere spell te zijn met minimum damage. Ik heb altijd gespeeld met PK'ing als doel, maar met zulke dingen verpest je dat echt. 't Begon eigenlijk met de d claws, daarna korasi sword en nog meer troep. Eigenlijk zouden ze f2p betere arrows moeten reven, dan kun je met range/2h nog enigszins echt PK'en.
Ok, begin dit jaar met het terugbrengen van de 'former' wildy en free trade ( waar ik trouwens tegen hebt gestemd) en de wijze waarop was niet goed, enkel voor hun aandeelhouders.

Maar om nu te zeggen dat Jagex de boel verpest heeft, nee!
Figuren die zonodig vals moeten spelen hebben de boel verziekt met alle gevolgen vandien.
Waarom toch die excuses om vals te spelen 8)7 en ook nog goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zap_pa schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:15:
[...]

Ok, begin dit jaar met het terugbrengen van de 'former' wildy en free trade ( waar ik trouwens tegen hebt gestemd) en de wijze waarop was niet goed, enkel voor hun aandeelhouders.

Maar om nu te zeggen dat Jagex de boel verpest heeft, nee!
Figuren die zonodig vals moeten spelen hebben de boel verziekt met alle gevolgen vandien.
Waarom toch die excuses om vals te spelen 8)7 en ook nog goed te praten.
Je kunt gewoon heel oneerlijke voordelen krijgen door bepaalde questen/whatever te doen. Als PK'er wil je niet 150 questen gaan doen omdat je door een of andere gast, die dat toevallig wél heeft gedaan, keihard geownd wordt. Of die relatief nieuwe armours van Nex, die wel supergoed zijn en in theorie voor iedereen verkrijgbaar, maar ettelijke biljoenen kosten... Je moet nu gewoon veel te veel doen om plezier te hebben, en dat blijft uiteindelijk de reden waarom ik spelletjes speel: plezier.

Overigens heb ik nooit gebot of gecheat ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Dat eerst deel lees ik eigenlijk vooral als 'als pker wil je geen moeite moeten don om mensen te ownen die WEL moeite doen'..

Nee, als je wel moeite doet moet je geslacht kunnen worden door figuren die geen zak uitvoeren, moeite mag geen voordel opleveren!

Sorry, maar dan ben je wel een heel erge lambal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hoewel ik wel enkele levels agility (67-70) gebot heb (waar ik spijt van heb) moet ik zeggen dat ik blij ben dat ze eindelijk opgerot zijn (hoewel ik nu moeilijker op school kan spelen :P). het feit dat mensen gaan janken omdat ze niet meer makkelijk kunnen spelen dan denk ik ga gewoon lekker private spelen, wordt je misschien blijer van.

en ja nex armours zijn duur, maarja dat komt omdat iedereen ze wilt ;)

het zeggen dat sommige skills makkelijk gebot kunnen worden zonder agility is in de meeste gevallen ook crap.

ivy cutten is voor mij irritant als een bot dat doet want dan gaat mijn ivy sneller weg,
hunter gaan mijn chinchompa's sneller weg
firemaking, gaan mijn firemake spots sneller weg
etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
JohnBQ schreef op zondag 18 december 2011 @ 04:47:
Dat eerst deel lees ik eigenlijk vooral als 'als pker wil je geen moeite moeten don om mensen te ownen die WEL moeite doen'..

Nee, als je wel moeite doet moet je geslacht kunnen worden door figuren die geen zak uitvoeren, moeite mag geen voordel opleveren!

Sorry, maar dan ben je wel een heel erge lambal
Ik moet toegeven dat nu ik het nalees, je die indruk inderdaad zou kunnen krijgen. Maar nu is het zo dat je onevenredig veel voordeel krijgt door een paar questen te doen.

Het is gewoon niet leuk meer als jij met full rune en een whip (prima gear in principe) de wilderness instapt en na 3 seconden al dood bent omdat een of andere grappenmaker met d claws en wat overpowerde magic bovenop je springt. Dat heeft niks meer met PK'ing te maken. En ja, dan baal ik er wel van dat ik mijn combat bijna gemaxt heb zonder te botten. Dan had ik beter wat nuttigs met mijn leven kunnen doen, als er geen beloning is voor zo hard en veel trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
wimjongil schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:13:
[...]

En ja, dan baal ik er wel van dat ik mijn combat bijna gemaxt heb zonder te botten. Dan had ik beter wat nuttigs met mijn leven kunnen doen, als er geen beloning is voor zo hard en veel trainen.
Sorry maar vind dit een slap excuus, er verandert nu eenmaal het e.e.a. (stilstand is achteruitgang).
Ik zou ook wel kunnen gaan zeuren over dat bepaalde skills veel makkelijker zijn gemaakt en dat ik mijn levels nog op de 'oude' moeilijke wijze heb gehaald wat dan niet eerlijk zou zijn!
Jij praat over beloning maar vind het oneerlijk dat anderen gebruik maken van voordelen waarvoor ze ook gewerkt hebben. Zie het dan als een uitdaging en probeer ze af te troeven in plaatst van te klagen als Calimero.

Heb je wel lol gehad met het spelen? Denk het niet, 'iets nuttig met je leven' je geeft aan dat je liever gebot had!
En weer wordt hier het botten goed gepraat met kinderlijke excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zap_pa schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:17:
[...]

Sorry maar vind dit een slap excuus, er verandert nu eenmaal het e.e.a. (stilstand is achteruitgang).
Ik zou ook wel kunnen gaan zeuren over dat bepaalde skills veel makkelijker zijn gemaakt en dat ik mijn levels nog op de 'oude' moeilijke wijze heb gehaald wat dan niet eerlijk zou zijn!
Jij praat over beloning maar vind het oneerlijk dat anderen gebruik maken van voordelen waarvoor ze ook gewerkt hebben. Zie het dan als een uitdaging en probeer ze af te troeven in plaatst van te klagen als Calimero.

Heb je wel lol gehad met het spelen? Denk het niet, 'iets nuttig met je leven' je geeft aan dat je liever gebot had!
En weer wordt hier het botten goed gepraat met kinderlijke excuses.
Sjonge zeg, jij leest wel héél begrijpend... Ik heb nog nooit gebot, die 90m+ combat exp heb ik helemaal menselijk getraind. Vond ik erg leuk om te doen, mede door de einddoelen die ik voor ogen had (maar nu helaas door jagex vervaagd zijn).

Stilstand is achteruitgang is een leuke oneliner. Maar van stilstand is geen sprake als je nog niet maxed out bent, aangezien je nog exp vergaard en daardoor levels up gaat. Bovendien zat PvP in RuneScape akelig goed in elkaar, daar had Jagex niet veel aan hoeven te veranderen. Natuurlijk heb ik ook een paar questen gedaan, firecape en fighter torso gehaald, maar wat voor rewards Jagex nu aan questen en dergelijke knoopt, dat is gewoon té. Maar misschien ben ik wel klassiek als ik denk dat PK'ing alleen met combat te maken heeft, terwijl je ook je farming op lvl 60+ moet hebben bij wijze van spreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
wimjongil schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:31:
[...]

Bovendien zat PvP in RuneScape akelig goed in elkaar, daar had Jagex niet veel aan hoeven te veranderen.
Wat bedoel je met zat goed in elkaar? Is er op PvP gebied zoveel veranderd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:39:
[...]

Wat bedoel je met zat goed in elkaar? Is er op PvP gebied zoveel veranderd dan?
Dat het zeer goed gebalanceerd was. Je won of verloor aan de hand van hoe goed je was en hoeveel risico je durfde te nemen. Met al die nieuwe gear is de balans compleet weg. Je wint nu door middel van geld (wat natuurlijk ook risico nemen is, maar van een andere orde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Kijk, ik heb altijd van RuneScape kunnen genieten zonder te botten. 99 slayer daar heb ik echt plezier aan gehad. Daarna is het gewoon gestopt met dat plezier maar ik wou niet stoppen met RS. Botten maakte het spel voor mij weer leuk. Het boeit mij eigenlijk niet dat het daardoor voor een paar andere gasten niet meer tof was en dat komt voornamelijk door het feit dat er zo massaal veel gebot werd en je gewoon een grote achterstand had als je et niet deed.

Ok, het is misschien "lam" in uw ogen maar wel een redelijk excuus. RS is nu veel toffer zonder bots maar de moed om zonder bots te spelen ben ik gewoon verloren, ik speel dan ook niet meer aangezien ik niet eens een whip kan betalen.

En het feit dat ik ben moeten gaan botten om RS plezant te houden hangt echt niet aan mij maar aan Jagex. Jagex heeft sinds MMG aan het hoofd staat niets van waarde aan RS toegevoegd. Leuke updates dat wel maar allemaal van zeer korte duur of met winst als voornaamste doel.

Diegene die het niet met me eens zijn zitten nog in hun puberfase en vinden het tof of "rewarding" om uren te klikken op éénzelfde item om levels te krijgen om vervolgens, na maanden werk, toch even te kunnen genieten van die skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
n0valyfe schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:50:
Kijk, ik heb altijd van RuneScape kunnen genieten zonder te botten. 99 slayer daar heb ik echt plezier aan gehad. Daarna is het gewoon gestopt met dat plezier maar ik wou niet stoppen met RS. Botten maakte het spel voor mij weer leuk. Het boeit mij eigenlijk niet dat het daardoor voor een paar andere gasten niet meer tof was en dat komt voornamelijk door het feit dat er zo massaal veel gebot werd en je gewoon een grote achterstand had als je et niet deed.

Ok, het is misschien "lam" in uw ogen maar wel een redelijk excuus. RS is nu veel toffer zonder bots maar de moed om zonder bots te spelen ben ik gewoon verloren, ik speel dan ook niet meer aangezien ik niet eens een whip kan betalen.

En het feit dat ik ben moeten gaan botten om RS plezant te houden hangt echt niet aan mij maar aan Jagex. Jagex heeft sinds MMG aan het hoofd staat niets van waarde aan RS toegevoegd. Leuke updates dat wel maar allemaal van zeer korte duur of met winst als voornaamste doel.

Diegene die het niet met me eens zijn zitten nog in hun puberfase en vinden het tof of "rewarding" om uren te klikken op éénzelfde item om levels te krijgen om vervolgens, na maanden werk, toch even te kunnen genieten van die skill.
Och, discussies over grinden zijn zo oud als de weg naar Rome. Je kunt er tegen of je kunt het niet.

Wat je eigenlijk aangeeft is dat als je maar niet zelf hoeft te spelen je het wel tof vind, terwijl alles makkelijker en makkelijker gemaakt word. Speel dan gewoon niet.

Blijkbaar is het spel niet iets voor jou, dat kan natuurlijk. Maar zoek dan iets anders!

Dat je er desondanks voor kiest om het spel te helpen verpesten voor anderen en daar maling aan hebt is hoe dan ook gewoon dieptriest.

Ook ik kon, en kan, de wil niet opbrengen om bepaalde skills op 99 te krijgen maar ik accepteer dan gewoon dat dat zo is met niets dan respect voor zij die het wel kunnen, ik ga geen afbreuk doen aan hun inzet door telopen cheaten, daar pas ik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Het zit wel diep bij u. Ik zeg net dat ik enkel gebot heb om met daarna met wat de bot bereikt heeft plezier te kunnen hebben. Tegenwoordig moet je alle skills 99 hebben om deftig te kunnen spelen op een paar skills na. En stop met het persoonlijk op te nemen, ik geef gewoon mijn motivatie waarom ik een bot gebruikt heb.

Als je wou pk'en kon je niet meer zonder 99 summ en 99 prayer samen met 99 in alle combat skills. Sommige mensen willen wel gewoon pken met een laag combat level (zoals dat 5 jaar geleden perfect ging) maar willen niet alles 99 halen, ik snap heel goed waarom die bots gebruikt hebben. En over dat grinden, dat was vroeger ook aanwezig maar heeft nog nooit zo centraal gestaan. Als uw spel voornamelijk draait rond het herhaaldelijk klikken op 1 pixel zonder enige vorm van interactie dan kan je dat toch geen interactieve MMORPG meer noemen.

De enige moeite die Jagex gedaan heeft om van deze klik-klik-klik speelstijl af te geraken is dungeoneering. En guess what, ook daar had je bijna alle skills 99 voor nodig om het goed te kunnen spelen.

Ik ben niet aan het haten en ik ben het met je eens over het feit dat bots het spel verneuken maar open uw ogen en probeer te begrijpen waarom die bots er zijn om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Kunnen we hierover ophouden? Zoals in de topicregels staat, spelen we hier games volgens de regels. Als je over je gebotte skills wil praten doe je dat maar elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
n0valyfe schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:50:
Dit stuk doet mij eraan herinneren dat er een tijdje geleden ook member-loyalty en refer-a-friend waren. Nou snap ik best dat Jagex ook een centje wil overhouden aan hun spel, maar zulke kinderachtige manieren stel ik niet op prijs. Er zijn al genoeg MMORPG's waar je door te betalen voordeel krijgt, laat RuneScape alsjeblieft niet ook zo worden. Daarnaast heb ik het idee dat Jagex met RS steeds meer de kant van WoW op wil. Ze breiden het spel te veel uit, voegen te veel items toe (die in zekere zin 'unique' zijn, daar ze niet in de standaard van bronze-iron-...-rune passen).

Maar goed, ik speel niet meer en hier zitten nauwelijks/geen PK'ers die snappen waarover ik het heb. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke WTF ik kijk net ff en fire runes zijn gewoon 30 gp each o.O als je die had gemerched was je geld nu gewoon vertienvoudigd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:40:
oke WTF ik kijk net ff en fire runes zijn gewoon 30 gp each o.O als je die had gemerched was je geld nu gewoon vertienvoudigd 8)7
Nu toch maar RC trainen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik vind, ook als niet-PK'er (ik heb er een hekel aan :+), wel dat wimjongil gelijk heeft. Binnen RuneScape is er sprake van een enorme power inflation. Dat is al heel lang aan de gang, en nagenoeg onvermijdelijk bij een game als RS.

Voor de niet-PK'ers is het redelijk makkelijk op te lossen: Maak de nieuwe boss sterker, en je spelers zullen opnieuw moeite moeten doen om die te killen. Dat uit zich heel duidelijk in het feit dat (bijvoorbeeld) de kalphite queen tegenwoordig een veredeld standaardmonster is, terwijl dat vroeger een boss was waar je echt voor op moest passen. Nu ga je er in je eentje naartoe en haal je zonder al te veel moeite meerdere kills.

Voor de PK'ers is dit *veel* lastiger om op te lossen, want het mes snijdt aan twee kanten. Ze proberen het op te lossen met armors die je LP boosten, maar die zijn vooralsnog véél te duur om te gaan gebruiken in de Wildy.

Een makkelijke oplossing bestaat niet voor dit probleem, je moet het hele combat systeem omgooien wil je hier iets aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, een runescape topic!
Ik heb ook jarenlang wel/niet gespeeld. Gewoon af en toe als ik er zin in had. De laatste keer was ongeveer een jaartje geleden. Toen heb ik 99 cooking gehaald (nee, niet gebot ;) ) en toen was het plezier er weer aardig af voor mij.
Nu keek ik net weer eens even op de 'grand exchange' naar de prijzen van de items die ik nog op mijn account heb staan, WTF!?

Een whip voor 400k? Vroegah was die nog 2m.. Dragon platelegs: 165k!?

Kan iemand me even uitleggen wat er gebeurd is? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
wimjongil schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:29:
[...]

Dit stuk doet mij eraan herinneren dat er een tijdje geleden ook member-loyalty en refer-a-friend waren. Nou snap ik best dat Jagex ook een centje wil overhouden aan hun spel, maar zulke kinderachtige manieren stel ik niet op prijs. Er zijn al genoeg MMORPG's waar je door te betalen voordeel krijgt, laat RuneScape alsjeblieft niet ook zo worden. Daarnaast heb ik het idee dat Jagex met RS steeds meer de kant van WoW op wil. Ze breiden het spel te veel uit, voegen te veel items toe (die in zekere zin 'unique' zijn, daar ze niet in de standaard van bronze-iron-...-rune passen).

Maar goed, ik speel niet meer en hier zitten nauwelijks/geen PK'ers die snappen waarover ik het heb. :O
Ik heb wel degelijk alleen maar vaker met vrienden rondgehangen in de wildy. Ik snap waar je op doelt, maar bekijk het eens van deze kant:

Stel ze houden het bij de 'oude armor'
Dus, een beetje leuke armor was toen, black d hide, rune armor of mage robes. Dat was het al een heel eind op de barrows armor na.
Hoe willen ze dan nog ooit een uitdaging maken voor maxed combat spelers? Met 3 man in full verac kon je prima de kalphite queen meerdere malen omleggen.
Godwars was een leuke update, en om het rewarding te houden hebben ze daar ook nieuwe armor uit voort laten vloeien. Gevolg, mensen gaan massaal naar godwars en de markt wordt overspoelt met die dure nieuwe armor. Simpel verhaal van vraag en aanbod en het kan niet anders dat die prijzen zakken.

Gevolg is dan weer dat mensen massaal godwars in gaan met goeie gear en de kills dus wederom makkelijker worden. Godwars was (is?) de nieuwe uitdaging die voorheen de kalphite queen was.

DIt hou je toch niet tegen, zeker als je kijkt hoeveel spelers er runescape spelen. Wil je het voor een grote groep spelers interessant houden dan moet je toch weer met iets nieuws komen. (Nex bijvoorbeeld, maar ook Corporeal beast).

Juist deze nieuwe uitdagingen maakt het dat spelers blijven skillen of naar nieuwe armor toe werken.
Dat die nieuwe armor vervolgens ook tijdens het pk-en wordt gebruikt is niet meer dan logisch. Het probleem is dan wel een beetje dat je als pk-er met je tijd mee moet gaan, dus met een combo van melee/mage met een whip en ancients is niet echt meer van deze tijd.

Voorheen was het pk-en wel makkelijker, als je wat centen had verdient dan ging je gewoon met rune de wildy in en met een beetje tricky potten/wapen wisselen was je al een heel eind. Toen was de variatie in armor van tegenspelers ook minder groot waardoor je beter in kon schatten hoe iemand te killen.
Ging je dan dood dan waren de kosten nog te overzien, als je nu je dure armor kwijt bent dan is dat natuurlijk wel wat lastiger.

Al met al is het ook voor Jagex niet makkelijker geworden, wanneer doe je het goed. De een pk-ed graag, de ander gaat graag met een clan boss hunten, als daar dan geen rewards meer tegenover staan houdt het snel op natuurlijk.

Imo doen ze het nog niet zo slecht. Paar jaar geleden was iedereen op het forum aan het ranten dat er alleen noob updates uitkomen, nu ranten veel spelers dat de high lvl content teveel de voorkeur heeft gekregen.

Het is altijd wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het best simpel, al wil je met alleen "slechte armour" pk'en ga f2p ;) daar is het lekker simpel. maja ik bn geen pk'er dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
@Franko P.: ik begrijp je punt. Het is ook niet leuk dat je als high-levelled speler alle boss monsters makkelijk aan kunt. Ik geef Jagex dan ook helemaal gelijk om daar veranderingen aan toe te brengen. Ik snap ook dat er rewards aan dergelijke moeilijke taken verbonden moeten zijn.

Maar Jagex heeft mijns inziens te weinig rekening gehouden met de impact van die updates op het PvP-gedeelte van RuneScape. Door al die nieuwe gear is het nu mogelijk om een andere speler in twee klappen dood te hebben. Ik neem aan dat je snapt dat dit niet erg leuk is en weinig van doen heeft met de spanning en moeilijkheid die PK'en eerst met zich mee bracht. ;) Dit kan opgelost worden door spelers van meer Life points te voorzien, maar vooralsnog is dat peperduur en niet voor Jan en alleman weggelegd. De offensieve gear echter wel, en die is wél weggelegd voor Jan en alleman. Die balans die nu weg is, is dan ook het probleem.

Nu ik dit zo aan het typen ben bedenk ik opeens een idee: waarom wordt HP gecapped op 99? Laat het net als Dungeoneering doorgaan tot 120. Maar dit is een impulsgedachte, hier zullen vast ook een hoop haken en ogen aan vast zitten. ;)

@jim.c: klopt, PvP in f2p is gebalanceerder, veel gebalanceerder. Maar member ben je niet voor niets. Overigens gaat het mij niet om slechte armour hoor. Ik wil best goede armour, als daar goede wapens tegenover staan, en die allebei even makkelijk/moeilijk te verkrijgen zijn. Ik kan een heel goede offensieve build maken voor minder dan 100m. Een defensieve build die dat kan weerstaan, kost meer dan 800m. Dat wringt bij mij.

• Franko P.
wimjongil schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:43:
Ik kan een heel goede offensieve build maken voor minder dan 100m. Een defensieve build die dat kan weerstaan, kost meer dan 800m. Dat wringt bij mij.
Zo had ik het nog niet bekeken. Daar moet ik je gelijk in geven inderdaad.

* Franko P. denkt terug aan de 'oude' pk-tijd met ancients bij de mage bank. Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff net een bug, ik leen me fury uit en nu is ie weg... had 'm op until logout maar ik krijg 'm niet terug, ja ik weer zeker dat ik 'm gelend had maar krijg 'm niet terug (nee niet zo'n geval van gescamd), ik heb al mailtje naar jagex gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja... lees ff goed ik let er wel op of ie op decline klikt ja of nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
Sorry hoor, dacht alleen maar te helpen.
Heb je het wel gelezen?
Maar ben jij dan de enige die last heeft van die 'nieuwe' bug? Lees er nl. verder niets over.
Ook in mijn chats verder niks over gehoord.

Weer wordt mij hier kwalijk genomen dat ik niet lees :O

[ Voor 18% gewijzigd door Zap_pa op 24-12-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Zap_pa schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:02:
Sorry hoor, dacht alleen maar te helpen.
Heb je het wel gelezen?
Maar ben jij dan de enige die last heeft van die 'nieuwe' bug? Lees er nl. verder niets over.
Ook in mijn chats verder niks over gehoord.

Weer wordt mij hier kwalijk genomen dat ik niet lees :O
Ik weet niet of er meer mensen last van zouden hebben. Ik iig niet. Ik leen eigenlijk nooit iets uit, of het moet aan een bekende zijn.

Maar hoezo is het een scam dan? Als ik je linkje volg dan krijg ik een vage post die nergens iets uitlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
ik leen ook nooit iets uit aan onbekenden alleen maar om eventuele onvolkomenheden te voor_komen.
Als je het draadje verder (en verder) leest wordt het misschien duidelijk.
Er wordt veel over gepraat.
En misschien is het toch een bug, wellicht daarom maar op save spelen en niets (uit)lenen.

Heb alleen maar een link ( inz. scam) geplaatst om wellicht het e.e.a. duidelijker te maken.
Denk zelf niet dat de link onduidelijk/vaag is ( er worden meerdere antwoorden op het draadje gegeven die de moeite waard zijn om te lezen) , het geeft aan dat er meer onduidelijkheden over het probleem zijn gezien de reacties erop (55 pagina's...).

[ Voor 95% gewijzigd door Zap_pa op 24-12-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet wat je bedoeld sorry dat ik zo fel uit de hoek kom, voelt beetje kut om 10m verloren te hebben... maar het was iig geen scam ben ik zeker van ik heb het idd goed gelezen en snap wat ze er mee bedoelen maar ik was daarvan al op de hoogte dus nee dat is 't 'm niet ... ik wacht echter nog steeds op antwoord :(

MERRY X MAS ALL

edit: WUUUUUUUT voor 1e x in 3 maanden black dragon task, kbd here i come :D

edit 2: dat 2e rondje bij kbd was dus echt epic, eerst een vecna skull, daarna een hard clue die ik dropte voor de kill erna die een elite dropte. daarnaast nog 216 addy ore drop en 504 yew logs van rare drop table :D

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/818/eliteenhard.png

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Franko P. schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:44:
[...]

Ik weet niet of er meer mensen last van zouden hebben. Ik iig niet. Ik leen eigenlijk nooit iets uit, of het moet aan een bekende zijn.

Maar hoezo is het een scam dan? Als ik je linkje volg dan krijg ik een vage post die nergens iets uitlegt.
Ze doen alsof ze lenden, ze drukken de chat weg en vervolgens vragen ze je om het 'gelende' item terug te ruilen. Dat je niet ziet dat er geen oranje bolletje bij het item staat maakt het dat alleen mensen met de hersencapaciteit van een onbeladen zwaluw in de scam zullen trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:59:
[...]

Ze doen alsof ze lenden, ze drukken de chat weg en vervolgens vragen ze je om het 'gelende' item terug te ruilen. Dat je niet ziet dat er geen oranje bolletje bij het item staat maakt het dat alleen mensen met de hersencapaciteit van een onbeladen zwaluw in de scam zullen trappen.
lol lees eens goed wat je nu schrijft dan zie je de fout vanzelf
Pagina: 1 ... 20 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!