Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
RoD schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:55:
[...]

Zou je wat meer informatie kunnen verschaffen?
de reacties daarop zijn een en al negatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
megadoom schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:05:
[...]

Ik ben toch benieuwd naar wat de playerbase doet :P Zijn er vast niet zo veel die quitten dan wat nu beweerd wordt.. Precies hetzelfde als met de SoF

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Vanavond of morgen maxed melee xD Mooi net op tijd voor de EoC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:26
Gisterenavond na het zien van dit topic maar weer eens ingelogged voor het eerst sinds ruim 5 jaar. Wat is er veel veranderd zeg! Snap er geen zak meer van. Ik heb een hoge strenght, maar sla met gemak hits in de 170.

Hoeveel is 1K gp tegenwoordig eigenlijk waard? Vroeger kon ik een runite scimitar voor rond de 25K kopen kan ik mij herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
megadoom schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:05:
[...]

Dat zal, maar de afkorting eoc zegt mij eigenlijk niets :)
Erwin537 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:00:
Gisterenavond na het zien van dit topic maar weer eens ingelogged voor het eerst sinds ruim 5 jaar. Wat is er veel veranderd zeg! Snap er geen zak meer van. Ik heb een hoge strenght, maar sla met gemak hits in de 170.

Hoeveel is 1K gp tegenwoordig eigenlijk waard? Vroeger kon ik een runite scimitar voor rond de 25K kopen kan ik mij herinneren...
1K is niets. Wat betreft de hits, die zijn een tijdje terug vertienvoudigd, net als je hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Yay, defence 99 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Erwin537 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:00:
Rune scimitar zal rond de 20k liggen nu denk ik :P Ken je de grand exchange al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
RoD schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:42:
[...]

Dat zal, maar de afkorting eoc zegt mij eigenlijk niets :)
EoC is de Evolution of Combat, dus het nieuwe combatsysteem waar iedereen zoveel kritiek op heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Watsonus schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:29:
[...]

Rune scimitar zal rond de 20k liggen nu denk ik :P Ken je de grand exchange al?
Die kwam net rond de tijd dat ik er mee stopte geloof ik. Had het net zo goed daar even kunnen controleren inderdaad. Was het echter al vrij snel beu. Misschien dat ik binnenkort nog eens ga proberen en kijken of ik het e.a weer wat fijner kan krijgen (low detail ipv. high,, ik irriteer me kapot aan die daken en andere dingen.

Wellicht eens kijken of ik de wildernis in kan en tegen players kan gaan vechten. Dat vond ik vroegah altijd een van de leukere dingen.

(mensen die hier een friend erbij willen? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Watsonus schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:33:
[...]

EoC is de Evolution of Combat, dus het nieuwe combatsysteem waar iedereen zoveel kritiek op heeft :P
Ah, natuurlijk :) Las net wel op de frontpage dat de mogelijkheid er blijft om het oude systeem te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
RoD schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:44:
[...]

Ah, natuurlijk :) Las net wel op de frontpage dat de mogelijkheid er blijft om het oude systeem te gebruiken.
Al werkt dat ook niet optimaal.. Je moet alsnog die ability dan activeren, en je tegenstanders zullen gewoon alle abilities gebruiken waardoor zij toch sterker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Erwin537 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:42:
[...]

Die kwam net rond de tijd dat ik er mee stopte geloof ik. Had het net zo goed daar even kunnen controleren inderdaad. Was het echter al vrij snel beu. Misschien dat ik binnenkort nog eens ga proberen en kijken of ik het e.a weer wat fijner kan krijgen (low detail ipv. high,, ik irriteer me kapot aan die daken en andere dingen.

Wellicht eens kijken of ik de wildernis in kan en tegen players kan gaan vechten. Dat vond ik vroegah altijd een van de leukere dingen.

(mensen die hier een friend erbij willen? :P )
Ik zou zeggen, wacht tot de 20ste en aanschouw de grootste update ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27
Ondertussen een dag verder na de introductie van Evolution of combat.

In mijn ogen een zeer waardevolle toevoeging aan het spel.
Gister even wat Slayer gedaan, werkt perfect. Het is nog even uitzoeken natuurlijk hoe alles werkt en hoe ik die nieuwe taskbar in ga delen, maar het kan mij tot nog toe zeker wel bekoren.

Ook skillen is er makkelijker (minder mouseclicks) op geworden. :)

Wat vinden jullie er van?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
ik vind het maar niks :x

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:35
Ach, als we de OMGCHANGE!11one-fase voorbij zijn zal het allemaal wel weer meevallen. Het is gewoon even wennen, en dat blijft zo. Ik heb er in ieder geval weinig moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
EoC is op zich wel leuk. Zeker de toevoeging van Duel Wield vind ik geweldig.
Ik heb nu full Bandos met dual wield Dragon longsword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Ik begin maar met skillen, dan dan raak ik zo langzaamaan ook wel gewend aan de combat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:22
Volgende maand lijkt me weer een leuke maand te worden. Player-owned ports, een nieuwe master quest en een hoop double exp weekends voor bepaalde minigames. Ik ben vooral benieuwd naar de player-owned ports. Ik kan me er nog niets concreet bij voorstellen, maar wat ik er al heb van gelezen lijkt me toch een leuke toevoeging.

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Glodenox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:04:
Volgende maand lijkt me weer een leuke maand te worden. Player-owned ports, een nieuwe master quest en een hoop double exp weekends voor bepaalde minigames. Ik ben vooral benieuwd naar de player-owned ports. Ik kan me er nog niets concreet bij voorstellen, maar wat ik er al heb van gelezen lijkt me toch een leuke toevoeging.
Ik heb er ook zin in :D Moet alleen nog mn smithing wat trainen, nog 5 levels voordat ik de quest kan :P Ben al begonnen xD heb gelukkig wel 91 slayer voor de PoP ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Double dung weekend met succes afgesloten :P van 68 naar 83 dung, bijna 84. Met double xp/tokens is dung best te dulden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow....ik kreeg weer s' toegang tot een gebanned account. ( gebanned rond 2003 ) Maar lachen joh! Ik had nog 9 disk's of returning. Maar dat dat zo omhoog is geschoten met de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:47:
Wow....ik kreeg weer s' toegang tot een gebanned account. ( gebanned rond 2003 ) Maar lachen joh! Ik had nog 9 disk's of returning. Maar dat dat zo omhoog is geschoten met de prijs!
Omg.. Voor hoeveel gaan die dingen nu wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat vroeg ik mij ook af, en volgens de Grand Exchange 185m each!!!

Ontzettend veel dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Bijna 2b op de GE... Allemachtig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 20:53
Lang geleden dat ik rs heb gespeeld, wat een veranderingen zeg!
Moet zeker te weten aan alles wennen maar ik begin het wel weer leuk te vinden.
Mensen die een vriend zoeken: King Zaroth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy sh.... 2 bil!>?!??!/ Da's tegen het limiet aan toch?

Hmm misschien binnenkort weer eens een party in falador, als dat nog bestaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal jaren geleden gestopt met RS toen de wilderness werd omgegooid en PKen onmogelijk werd gemaakt. Maar de wereld van RSPS heeft alles goedgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

http://services.runescape...school-runescape-you-vote

Tijd om RS weer eens op te pakken _/-\o_ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaver
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-07 13:19
Zeker weten, alleen als het goed is maak ik uit de tekst op dat je al member moet zijn en als ze dus de 500k votes niet halen, moet je bovenop de normale membership $5 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ach, 250K votes word zeer zeker wel gehaald (Poll is er pas 3 dagen en duurt nog 11 dagen). en 5USD (~€3,75) wil ik gerust bijbetalen.

Al hoop ik natuurlijk dat de 500K of zelfs 750K votes word gehaald ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingss
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-02-2024
Zal me benieuwen hoeveel votes er komen. Ben zelf al gestopt mede door al die updates.
Vond 2007 toch echt de beste tijd van mijn RS periode.
Ik log alleen nog in voor mijn clan events. Mocht je intresse hebben, http://dutch-generation.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Goed deze vrijdag komen de classic servers dus online. Alleen is 1 ding mij wat onduidelijk:
ow for some even bigger news, thanks to a truly herculean effort and much of which is still on-going I want to pledge to open the Old School Servers to all those who have already voted (or intend to do so in the next week before the poll closes) on Friday night!
Bron: http://services.runescape...w-of-old-school-runescape

Zodra ik member word en vote heb ik deze vrijdag dan ook direct toegang? Ik sta er niet echt te springen om nu membership te nemen alleen maar om te voten :/ ... Als ik nu nog membership neem en vrijdag direct kan spelen.. Jaaa, dan word het verhaal anders :D .

Nu bevestigt:
"What are you requirements for "Friday's early access?" "

Mod Etch: You need to have voted..... so go vote ;)

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 20-02-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:00
Ben vandaag begonnen en moet zeggen dat mijn motivatie (die ik al jaren mis in Runescape) nu weer volledig terug is.
dit zijn mijn stats tot nu toe.Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8085/8500785781_ebfd81a839.jpg :)

[ Voor 16% gewijzigd door saveljos op 23-02-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

* D4NG3R is ook weer helemaal back-in-action :) .

Levels:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oshu7PhNLwecS8MkLtG2trEG/full.png

En * D4NG3R besloot een clue te doen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tiyS8ZBVBOxXhAgQB4EcnC8a/full.png

Bovenstaande uit 1 clue :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Weet iemand naar welke datum RS precies wordt teruggezet? In augustus 2007 is namelijk de GWD uitgebracht, wat best een grote update was (godswords en dragon boots bijvoorbeeld).

Heb zonet maar een accountje member gemaakt en ben nu bezig met de Waterfall quest (net als de rest van de server volgens mij :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

10 augustus, vlak voor de GE en GWD dus. En nee, deze komen ook niet terug :+ .

Waterfall moet je doen @ w327 :P . Lekker veel lijpo's die zelfmoord plegen terwijl jij langs de monsters rent :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32
Ben voor de gein ook maar weer begonnen door de 2007 servers. Moet zeggen dat ik het wel weer geinig vind. Maar heb mezelf een inception gegeven. De tijd dat ik echt veel RS speelde was in 2003-2006
Ik dacht in me hoofd dat het terug zou zijn in die tijd verwachte veel dingen niet die er nu toch al wel zijn in 2007

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoop dat ze de 500k votes halen, lijkt me echt tof van Jagex om RS 2007 weer te laten draaien met bijhorende service zonder extra geld. wel jammer dat je niet met je oude RS account weer aan de slag kunt, heb een paar goede accounts nog helaas.

Van de week maar eens member gaan worden om te voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
iPodKiller schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:40:
Hoop dat ze de 500k votes halen, lijkt me echt tof van Jagex om RS 2007 weer te laten draaien met bijhorende service zonder extra geld. wel jammer dat je niet met je oude RS account weer aan de slag kunt, heb een paar goede accounts nog helaas.

Van de week maar eens member gaan worden om te voten.
je kan als je vote ook gelijk spelen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maar daarvoor moet je toch eerst member zijn om te voten? Wou het gister proberen zonder member, maar je moest gaan betalen voor membership. Maar ik ga vandaag dan met ideal even member worden, ik wil graag gebruik maken van die early access!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
iPodKiller schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:06:
Maar daarvoor moet je toch eerst member zijn om te voten? Wou het gister proberen zonder member, maar je moest gaan betalen voor membership. Maar ik ga vandaag dan met ideal even member worden, ik wil graag gebruik maken van die early access!
ja precies. en ik vind het wel waard. maar wat gebeurd er nu dan als ze 500k votes krijgen? wat er anders is dan 300k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Als ze 500k bereiken hoef je niet te betalen voor de servicekosten(als het onder de 500k blijft dan moet je 5$ betalen)+ ze gaan ook dan wekelijks onderhoud plegen, als het moet ook anti bot software en ze gaan een dedicated dev team neerzetten voor RS 2007.

Ik ga vandaag member worden, kan niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Omg... Dit topic maakt net mijn hele dag goed! :) Vroeger zo veel mooie tijden beleeft met runescape maar door de vele upgrades (downgrades imo) ben ik lang gestopt. Vanavond maar eens kijken wat er te beleven valt, ik moet dus een nieuw account maken hier voor?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Greenpearl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:38:
Omg... Dit topic maakt net mijn hele dag goed! :) Vroeger zo veel mooie tijden beleeft met runescape maar door de vele upgrades (downgrades imo) ben ik lang gestopt. Vanavond maar eens kijken wat er te beleven valt, ik moet dus een nieuw account maken hier voor?
Ja iedereen begint op die 2007 server met een schone lei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Ricmaniac schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:40:
[...]

Ja iedereen begint op die 2007 server met een schone lei
Mooi dan begin ik vanavond mijn oldschool pure te herbouwen :)
Hoeveel euro betaal je nu voor een maand runescape 2007? (de rest hoeft voor mij niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Greenpearl op 25-02-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Greenpearl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:41:
[...]

Mooi dan begin ik vanavond mijn oldschool pure te herbouwen :)
Hoeveel euro betaal je nu voor een maand runescape 2007? (de rest hoeft voor mij niet)
Gewoon 7 euro membership kopen voor je account, en dan kunt je tot 31 maart early acess krijgen.
Dus Membership kopen > Voten op Yes now (http://services.runescape.com/m=poll/rs2007-server) en je kunt spelen als het goed is

Als we 500k votes bereiken, dan hoef je geen extra service kosten te betalen(5$ dollar fee) nadat de early access over is en RS 2007 echt de lucht in gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 25-02-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
iPodKiller schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:12:
[...]

Gewoon 7 euro membership kopen voor je account, en dan kunt je tot 31 maart early acess krijgen.
Dus Membership kopen > Voten op Yes now (http://services.runescape.com/m=poll/rs2007-server) en je kunt spelen als het goed is

Als we 500k votes bereiken, dan hoef je geen extra service kosten te betalen(5$ dollar fee) nadat de early access over is en RS 2007 echt de lucht in gaat.
ik dacht dat early acces alleen voor deze week was. en dat het 1 maart open ging voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

The free month of access for members will start when the poll concludes on March 1st and ends on March 31st. Note that this is in addition to February's Early Access period, which is also free to voting members. Vote now and start playing to make the most of the Early Access period before the poll finishes!

Ja sorry, 1 maart is het voor iedereen open, het is alleen deze week, my bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben blij dat ze het hebben terug gerollt naar de tijd net voordat Grand exchange kwam. want dat heeft imo de economie in RS verkloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja idd, nu lekker free traden zoals het hoort , ben nu aan het woodcutten, ga door totdat ik magic logs heb. Dan misschien tussendoor een clue. Als ik cash heb, dan lekker darkbow rushen en gelijk ice burst halen, oude wildy! Kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
iPodKiller schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:27:
Ja idd, nu lekker free traden zoals het hoort , ben nu aan het woodcutten, ga door totdat ik magic logs heb. Dan misschien tussendoor een clue. Als ik cash heb, dan lekker darkbow rushen en gelijk ice burst halen, oude wildy! Kan niet wachten
Hahah ik speel helaas niet zoo hardcore ;p speel veel andere games nog. Doe gewoon rustig aan met runescape. focus me ook niet op 1 skill, ben nu gewoon aan het spelen zoals ik het vroeger speelde. beetje combat trainen op kippen en koeien om wat feathers en cowhides te verzamelen zodat ik wat geld heb =p en ondertussen een beetje quests doen. gewoon waar ik zin in heb op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 18:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:05:
Ik ben blij dat ze het hebben terug gerollt naar de tijd net voordat Grand exchange kwam. want dat heeft imo de economie in RS verkloot
precies, mijn taktiek was het zoeken naar grote aantallen necklaces in de gem store.
(~100 stuks voor een prikkie verkopen) en dan in verschillende werelden te verkopen. in de gem store als er geen vooraad was,dat was voor mij als beginner leuke winst (10K)

na de GE had ik altijd verlies :-(

gemaakt het ook in staat om grote aantallen voorwerpen te kopen (bones, coal) waar je eerst gewoon hard voor moest werken

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
als je niet vanaf 0 hoefde te beginnen had ik wel een poging gewaagd.
nu moet ik eerst weer alles ongelofelijke nutteloze quest voor de 100ste x gaan doen.
MM madnes voor de 10e x is gewoon niet leuk...
maar even zien wanneer de eerste bot gereleased wordt, met een beetje mazel werkt reflection weer top :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik heb altijd zoo'n haat gehad aan mensen met Bots. toen ik begon met runescape had ik nog geen verstand van ook maar iets technisch of dus bots w/e. ik had toen tot combat 90 zelf gedaan en alles wat ik ook maar boven de level 70 had gewoon handmatig. echt alles. nu de huidige klas waar ik in zit hoorde ik verhalen he, volgens mij ben ik echt de enige geweest die niet gebot heeft XD en daardoor haat ik mensen die wel botten =p omdat ik zo heb moeten strjiden en hun gewoon rustig afk zijn en snel door levelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
iPodKiller schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:27:
Omg is die kutbow nog in game? >.> Ik dacht dat eindelijk alle elementen die pvp unbalanced maakten eruit waren.. niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Greenpearl schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:01:
[...]

Omg is die kutbow nog in game? >.> Ik dacht dat eindelijk alle elementen die pvp unbalanced maakten eruit waren.. niet dus :(
http://nl.runescape.wikia.com/wiki/Dark_bow
uitgebracht in juni 2007 :+
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:36:
[...]

Hahah ik speel helaas niet zoo hardcore ;p speel veel andere games nog. Doe gewoon rustig aan met runescape. focus me ook niet op 1 skill, ben nu gewoon aan het spelen zoals ik het vroeger speelde. beetje combat trainen op kippen en koeien om wat feathers en cowhides te verzamelen zodat ik wat geld heb =p en ondertussen een beetje quests doen. gewoon waar ik zin in heb op dat moment.
Oh ik ga ook niet al te hardcore(heb nog teveel andere games te spelen), maar het komt wel dicht in de buurt. Ik heb die tijden van pk'en echt gemist. Ben 38 Woodcutting nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
die boog is wel dik :o die kon ik niet eens. ik speelde voor die tijd =p en later wel weer gespeeld maar toen totaal niet in ranged verdiept. misschien ook maar gaan halen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

geloof mij, met die dark bow had ik eerst 40 - 38 gehit met d arrows, zooo zieke bow. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aah jammer van Jagex, old school RS echt puur voor members.. Dacht dat er ook een F2P gedeelte in zou komen. Had net een nieuwe account gemaakt.. 500k niet gehaald, maar we hoeven 6 maanden geen 5 dollar fee te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:34
Bij 500k votes zou er zoiezo geen F2p kopen.
Zou pas zijn bij 750k votes.
Bij 250k zou je namelijk en member moeten worden, en daarnaast nog extra fee moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Best wel jammer dat het niet gehaald werd, veel vrienden van me willen het graag weer proberen, maar dan word je gelijk weer 7 euro lichter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

7 euro is geen geld hoor voor dit, ik geniet er erg van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
iPodKiller schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:51:
7 euro is geen geld hoor voor dit, ik geniet er erg van nu.
ja ik ook, maar mn vrienden zijn bang dat ze er snel mee aan zijn.
Weg gegooid geld in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tja, als je vrienden bezig zijn met andere games of het heel druk hebt, dan is dit geen goede keuze. Ik probeer nu iig zo veel mogelijk geld te maken als ik maar kan. Heb er nu een stuk van 5-6 clue scrolls opzitten. Heb een black kite (T) blauwe ele skirt en een wizzy ammy (T) , Heb nu 56 woodcutting, nog 4 voor yews. Daarna ook met fletching beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27
Ik vind het helemaal niets dat old school gebeuren, ik ga niet nog eens een kleine 4400 uur (want zoveel zit er ondertussen in mn huidige account) in een nieuwe account steken om mn skills weer op peil te brengen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik snap de lol ook niet echt. RS 2007 was leuk in 2007, maar nu niet meer. Ondanks dat de updates van Jagex de laatste jaren allesbehalve top zijn, zou ik niet zes jaar terug in de tijd willen.

Overigens, old school was 2001, alles wat daarna kwam telt niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik geniet er wel van, maar iig niet zoveel als terug in 2007, maar het is beter dan de RS van nu iig, die ik overigens helemaal niet speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ben nu ook begonnen op 2007 servers, Runescape was voor mij prima net voor EoC maar daarna vind ik het echt verschrikkelijk met die ability bar etc. Het voelt zo clunky, past totaal niet bij een game als Runescape, had liever gewoon 2012 pre-EoC servers gespeeld maar alles is beter dan EoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik het goed samenvat moet iedereen weer opnieuw beginnen om zo de oude gameplay weer te kunnen spelen? ik speel het zelf helemaal niet, maar heb het vroeger wel eens gespeeld.
Daarnaast vind ik het leuk om dit soort dingen uit te zoeken, want wat ik niet begrijp is dat er dan twee soorten gameplays gehanteerd worden (oldschool, en de wel bekende moderne).

Ze zouden dan ook de definitieve keuze moeten maken om voor één gameplay te gaan, oud of nieuw. Daarnaast zou het jammer zijn dat iedereen die weer wil gaan spelen, opnieuw moet beginnen. Want er zullen toch zat mensen zijn die op hun oude (hoge?) account graag weer oldschool willen gaan spelen?

Ik snap dat hierdoor veel mensen alsnog afhaken, want ik zou zelf persoonlijk nooit meer opnieuw beginnen als je al een hoog level behaald hebt. Heel leuk voor de mensen die een pure accountje willen maken, maar voor de mensen die een hoog level zijn en oldschool willen gaan spelen kunnen vrijwel niets met deze update.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dat is jammer ja, dat je opnieuw moet beginnen.

Maar wat maakt het uit, vind het juist wel leuk. Heb nu bijna 1M cash weer :) Lekker kunnen profiteren van de market waar prijzen uiteenschieten. Woodcutlevel is bijna ook 70, heb al diverse quests gedaan, dus het gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik, maar wat is dat van nutteloze beslissing dan van Jagex?. De gameplay voor de helft omgooien. Als je een keuze als deze maakt, maak hem dan ook doorslag gevend. Huppakee de volledige moderne versie van de baan, en back to oldschool of laat op zn minst de speler een keuze maken. Ik zie nog steeds dat vele mensen hier op af gaan haken, er zullen in iedergeval geen mains meer rondlopen.

Wordt dit uberhaupt nog aangepast? ik heb een gevoel dat ze alsnog het straks gaan updaten dat mains van de (moderne) gameplay alsnog toegang krijgen tot oldschool en dit vind ik meer dan terecht. Nu is het een beetje "oh als je oldschool wilt spelen, begin maar opnieuw" (dus extra memberships?) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Zie het zo: Je hebt EoC en je hebt Oldschool. Op beiden speel je met een ander character.

Even voor de duidelijkheid: Hier komen geen aanpassingen in. Jagex heeft (gelukkig) al voordat oldschool released werd aangegeven geen stats over te gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik (als game reviewer) vind het echt onzin! ben het er gewoon niet mee eens, als vele spelers. Hoe kun je nou twee gameplays aanhouden? Maargoed, schijnbaar heeft de speler hier geen enkele invloed op.

Ik zal in ieder geval nooit meer spelen, aangezien ik naast mijn werk gewoon absoluut geen tijd meer voor games heb. Maargoed ik was altijd wel een trouwe speler. Speelde sinds 2005 tot 2010, en ik heb een maxed main. Ik vond het een leuke update, totdat het stukje tevoorschijn kwam dat je opnieuw moest beginnen. Kortom, blij met een dode mus. Ik snap heel goed waarom ze beide gameplays aanhouden, meer mensen beginnen opnieuw en dus meer membership ($$$$).

Jagex blijft een economisch begrip, waar ze keer op keer in slagen. Omzet verdubbelen, daar draait het zeker om. Ik praat nu zeker niet voormezelf, want ik zal het in iedergeval nooit meer spelen. Maar ik begrijp zeker de echte oldschool speler, al die tijd in het verleden voor niets.

Daarnaast moest je membership betalen om te voten, vind je het gek dat ze de targets van 500k-750k votes niet hebben gehaald?

Iedereen is nu even in een "waas", we kunnen opnieuw beginnen!! maar onthou wel even dat daar een achterliggende gedachte achter zit. Hoe meer mensen opnieuw beginnen, hoe meer omzet. Als je het zo bekijkt vind je het spel dan nog even leuk?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:06:
Ik snap heel goed waarom ze beide gameplays aanhouden, meer mensen beginnen opnieuw en dus meer membership ($$$$).

Daarnaast moest je membership betalen om te voten, vind je het gek dat ze de targets van 500k-750k votes niet hebben gehaald?

Iedereen is nu even in een "waas", we kunnen opnieuw beginnen!! maar onthou wel even dat daar een achterliggende gedachte achter zit. Hoe meer mensen opnieuw beginnen, hoe meer omzet. Als je het zo bekijkt vind je het spel dan nog even leuk?
Ten eerste is het blijkbaar iets wat de community wil, waarom halen ze anders bijna 500k votes?
Verder spelen er momenteel nog maar 1 miljoen mensen actief, 500k is dus de helft. Trek daar de F2P mensen van af en kijk hoeveel mensen het willen.
Die extra omzet gaat natuurlijk niet alleen maar in de zakken van de eigenaars. De servers, developers etc. worden daar ook van betaald. Wie weet komt er in de toekomst wel een apart membership voor Oldschool of EoC RS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:20:
[...]
Die extra omzet gaat natuurlijk niet alleen maar in de zakken van de eigenaars.
Geloof je het zelf? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:06:
Ik (als game reviewer) vind het echt onzin! ben het er gewoon niet mee eens, als vele spelers. Hoe kun je nou twee gameplays aanhouden? Maargoed, schijnbaar heeft de speler hier geen enkele invloed op.

Ik zal in ieder geval nooit meer spelen, aangezien ik naast mijn werk gewoon absoluut geen tijd meer voor games heb. Maargoed ik was altijd wel een trouwe speler. Speelde sinds 2005 tot 2010, en ik heb een maxed main. Ik vond het een leuke update, totdat het stukje tevoorschijn kwam dat je opnieuw moest beginnen. Kortom, blij met een dode mus. Ik snap heel goed waarom ze beide gameplays aanhouden, meer mensen beginnen opnieuw en dus meer membership ($$$$).
Ik blijf het grappig vinden hoe je constant terugvalt op "Meer membership" onzin. Er zitten geen extra kosten aan verbonden boven de standaard membership. IIG het komende half jaar niet, en als deze populariteit voortduurt dan daarna ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:22:
[...]

Ik blijf het grappig vinden hoe je constant terugvalt op "Meer membership" onzin. Er zitten geen extra kosten aan verbonden boven de standaard membership. IIG het komende half jaar niet, en als deze populariteit voortduurt dan daarna ook niet.
Ik snap best dat je het spel wilt "beschermen" omdat je het zelf wellicht speelt.
Kun je mij verklaren dan waarom de "oude garde" opnieuw moet beginnen? zodat Jagex het aantal "accounts" verdubbeld en zo dus ook de memberships verdubbeld?

Verder wens ik iedereen veel plezier met het spelen! >:) Vind het een slimme zet, maar of het eerlijk is heb ik mijn twijfels over.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:25:
[...]

Ik snap best dat je het spel wilt "beschermen" omdat je het zelf wellicht speelt.
Kun je mij verklaren dan waarom de "oude garde" opnieuw moet beginnen? zodat Jagex het aantal "accounts" verdubbeld en zo dus ook de memberships verdubbeld?
Lees je wel? Het kost dus niets extra. Dus geen extra omzet. Daarnaast is dit een veelgevraagde optie van spelers. Net als met RS Classic wat ook gewoon gratis werd aangeboden. Ik heb zelf geen interesse voor RS 2007, maar je bent hier nogal argumentloos Jagex aan het zwartmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:31:
[...]

Lees je wel? Het kost dus niets extra. Dus geen extra omzet. Daarnaast is dit een veelgevraagde optie van spelers. Net als met RS Classic wat ook gewoon gratis werd aangeboden. Ik heb zelf geen interesse voor RS 2007, maar je bent hier nogal argumentloos Jagex aan het zwartmaken.
Nee hoor, ik maak helemaal niemand zwart! Als deze kosten er nu nog niet zijn, komen die nog wel.
Ik vind het gewoon leuk om hier over te discussiëren, waar daar is een forum toch voor! ;)
Zeker is er (na mijn mening) wel extra omzet verdiend met het voten, mensen die nog niet member waren zijn tot slot over de streep getrokken om snel te voten. Dus daar zijn de meningen in verdeeld!
We gaan het vanzelf zien hoe dit in de toekomst zich gaat ontwikkelen.

Ik vind wel lachwekkend waarom niemand kan verklaren waarom "oude accounts" geen gebruik kunnen maken van de "oldschool" servers. Niemand heeft mij dit tot dusver kunnen verklaren. Verder hoor je mij niet meer, want schijnbaar ligt dit spel nog al gevoelig bij sommige mensen haha.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:36:
[...]

Nee hoor, ik maak helemaal niemand zwart! Als deze kosten er nu nog niet zijn, komen die nog wel.
Ik vind het gewoon leuk om hier over te discussiëren, waar daar is een forum toch voor! ;)
Zeker is er (na mijn mening) wel extra omzet verdiend met het voten, mensen die nog niet member waren zijn tot slot over de streep getrokken om snel te voten. Dus daar zijn de meningen in verdeeld!
We gaan het vanzelf zien hoe dit in de toekomst zich gaat ontwikkelen.

Ik vind wel lachwekkend waarom niemand kan verklaren waarom "oude accounts" geen gebruik kunnen maken van de "oldschool" servers. Niemand heeft mij dit tot dusver kunnen verklaren. Verder hoor je mij niet meer, want schijnbaar ligt dit spel nog al gevoelig bij sommige mensen haha.
Nou, dan zou ik dus een (op 5 prayer levels na) maxed combat hebben omdat er na 2007 een boel manieren zijn bijgekomen om retesnel exp te verdienen. Dat was er nog niet in 2007, dus zou het afdoen aan dat nostalgische gevoel. Daarnaast zat een deel van de lol natuurlijk ook in dat eeuwige getrain. Bovendien zou je de bank van elke speler ook moeten cleanen, aangezien anders de economie helemaal ontwricht zou zijn. Maar op een level 126 account is het nogal raar om geen items te hebben, dat past beter bij een lvl 3.

Het is gewoon om de balans in de game te houden. RS was destijds een ontzettend gebalanceerde game, wat volledig verkracht is door de komst van overpowered wapens, armour en te snelle exp. Die balans ga je niet terugkrijgen door een paar hartstikke hoge account met een hele sloot geld bij elkaar te zetten in RS zoals het in 2007 was. ;)

Extra geld zal het Jagex overigens vast opgeleverd hebben. Ik weet ook van mensen die meerdere accounts member hebben gemaakt zodat er meer votes zouden zijn. Maar voor een game die ik wil spelen, wil ik best betalen. Voor die EOC troep ga ik geen cent neertellen, ook al loop ik daar met al m'n skillcapes en miljoenen gp's rond.

Overigens vrees ik wel voor wat Jagex over 6 maanden gaat doen. Ze hebben gezegd dat als het aantal spelers gelijk blijft of stijgt, ze het zonder extra kosten houden. Maar ik kan je verzekeren dat er over 6 maanden geen 450k spelers zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
wimjongil schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:32:
[...]

Nou, dan zou ik dus een (op 5 prayer levels na) maxed combat hebben omdat er na 2007 een boel manieren zijn bijgekomen om retesnel exp te verdienen. Dat was er nog niet in 2007, dus zou het afdoen aan dat nostalgische gevoel. Daarnaast zat een deel van de lol natuurlijk ook in dat eeuwige getrain. Bovendien zou je de bank van elke speler ook moeten cleanen, aangezien anders de economie helemaal ontwricht zou zijn. Maar op een level 126 account is het nogal raar om geen items te hebben, dat past beter bij een lvl 3.

Het is gewoon om de balans in de game te houden. RS was destijds een ontzettend gebalanceerde game, wat volledig verkracht is door de komst van overpowered wapens, armour en te snelle exp. Die balans ga je niet terugkrijgen door een paar hartstikke hoge account met een hele sloot geld bij elkaar te zetten in RS zoals het in 2007 was. ;)

Extra geld zal het Jagex overigens vast opgeleverd hebben. Ik weet ook van mensen die meerdere accounts member hebben gemaakt zodat er meer votes zouden zijn. Maar voor een game die ik wil spelen, wil ik best betalen. Voor die EOC troep ga ik geen cent neertellen, ook al loop ik daar met al m'n skillcapes en miljoenen gp's rond.

Overigens vrees ik wel voor wat Jagex over 6 maanden gaat doen. Ze hebben gezegd dat als het aantal spelers gelijk blijft of stijgt, ze het zonder extra kosten houden. Maar ik kan je verzekeren dat er over 6 maanden geen 450k spelers zijn...
Het aantal spelers neemt inderdaad al wel af, dat was te voorspellen, maar als je kijkt naar de "moderne" Runescape servers lopen die ook helemaal leeg. vanmiddag zat er namelijk maar 600 man in wereld 2, terwijl wereld 301,302, 305, 306 en 309 helemaal vol zaten, of dit over 6 maanden nog zo is zou ik niet durven zeggen, ik zou dan eerst moeten afwachten wat dat developement teampje doet. ik hoop sowieso dat de graphics en animaties een update krijgen. Lijkt me dat ze deze dingen gewoon uit het "moderne" Runescape kunnen porten naar de 2007 versie. Dat zou al een hele verandering zijn wat misschien toch wat spelers vast weet te houden.

Het begin is natuurlijk het leukst, alle spelers die nu op de servers zitten die weten al wat ze moeten doen en iedereen denkt het beter aan te pakken dan een ander. ik heb een week verspilt aan gewoon doeloos een beetje lopen skillen en combat te trainen, van alles wat dus. Maar nu denk ik dat ik beter op 1 skill had kunnen concentreren, want al die woodcutters die al magic logs lopen te hakken lopen dik binnen met hun magic logs voor 1,2k each. met een economie als deze is dat dikke kassa.

En iedereen weet dat Jagex het altijd al voor het geld deed. Het valt mij nog mee dat ze nog geen item shop hebben gemaakt waar je voor 5 euro bijvoorbeeld de beste PvP wapens kan kopen. Maarja, dat is ook maar goed dat ze dat niet gedaan hebben, want dan waren ze flink wat spelers kwijtgeraakt (meer als dat ze door EoC hebben kwijtgeraakt). Ik vind het zelf niet erg om een beetje nostalgie te beleven voor 6 euro, ik speel het samen met 5 vrienden en we hebben weer de lol van ons leven.

Vooral omdat ik eigenlijk al jaren Runescape speel, zelfs de release van "Runescape 2" was ik bij (al was ik toen nog maar een basisschool jongetje :+ ) vind ik dit een hele goede aanpak van Jagex. Spelers blij en Jagex blij met hun extra inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

rjpurk schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:50:
[...]

Het begin is natuurlijk het leukst, alle spelers die nu op de servers zitten die weten al wat ze moeten doen en iedereen denkt het beter aan te pakken dan een ander. ik heb een week verspilt aan gewoon doeloos een beetje lopen skillen en combat te trainen, van alles wat dus. Maar nu denk ik dat ik beter op 1 skill had kunnen concentreren, want al die woodcutters die al magic logs lopen te hakken lopen dik binnen met hun magic logs voor 1,2k each. met een economie als deze is dat dikke kassa.
Simpele winst, koop yew logs 300 ea in, verkoop ze 350 ea.

Koop Rune axes 25k ea in, verkoop ze 40k ea, sommige mensen bieden zelfs 45-50k als ze haast hebben. Zet een autotyper aan(doet iedereen onderhand) en wacht maar af.

Heb nu door woodcutten, en handelen 1,3m op de bank aan cash, ik denk 1,6m de hele bank. En dat in 1 week.. :+ Zo maak ik alvast mijn geld om in de toekomst mezelf van PK spullen te voorzien, ik ga ook zelf sharks vissen als mijn WC 75 is(ik nog zeker 1 week door WC), dan hoef ik niet geld te verspillen aan food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vind mensen met 500k op de 07 servers al veel =p, ook al hebben erg veel dat. ik speel niet zo actief hoor maar ik weet nog vroeger hoe lang ik bezig was om geld te verzamelen. maar misschien was dat wel me leeftijd toen =p en zat ik alleen beetje stom te lopen en combat te trainen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit erover na te denken om ook weer te gaan spelen.. Ik hield mij vooral bezig met PeopleKillen (PKen).
Pure account aangemaakt.. 60 attk 1 def 94 str. En voelde mij een baas.. Leuke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:05:
Zit erover na te denken om ook weer te gaan spelen.. Ik hield mij vooral bezig met PeopleKillen (PKen).
Pure account aangemaakt.. 60 attk 1 def 94 str. En voelde mij een baas.. Leuke tijd.
Gewoon doen :)
Ik had vroeger ook een zeer gelijkaardige pure en ben er nu weer 1tje aan het bouwen op de 2007 servers.
Ondertussen al zeker 50+ uren entertainment voor maar € 7 :) en ik moet zeggen dat ik me echt nog geen seconde verveeld heb, pure nostalgie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
`Same here .. is gewoon leuk als nostalgies gevoel. Maar er zijn wel veel meer hardcore spelers die combat rushen. nu al aardig wat met skills 99 dus om er bij te horen moet je wel heel veel spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:05:
Ik ben/was ook een pure. Maar dan iets minder pure (rune/berserker pure noemden ze dat destijds) Defence van 45 (helaas een keer perongeluk naar 46 getrained). Maar nu moet je voor runite armour opeens defence 60 hebben of iets dergelijks. Een beetje jammer, omdat ik het PKen ook wel leuk vond. Maar omdat niemand in mijn directe omgeving het meer speelt vind ik er zelf eigenlijk ook niets meer aan. Vandaar ook geen zin om 7eu uit te geven aan de 2007 servers. Als het gratis was zou ik het zeker weer even proberen op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ricmaniac schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:17:
`Same here .. is gewoon leuk als nostalgies gevoel. Maar er zijn wel veel meer hardcore spelers die combat rushen. nu al aardig wat met skills 99 dus om er bij te horen moet je wel heel veel spelen nu.
Nu gaat money voor imo(lekker profiteren nog voordat de market stabiel gaat worden) skills kunnen altijd nog wel. Ik heb lekker gecashed, heb nu 2m cash en nog 1m aan waarde liggen. Ik ga ook voor 99 fletch, hij staat al op 72. WC is nu 75 dus ik kan lekker magic logs hakken. Maar er zijn mensen met 99 smithing, zoek dat maar eens te doen.. Als ik soms naar de hi scores kijk, sommige mensen zijn echt ziek.. en dan bedoel ik ook echt ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat dan?

Als ik nu weer 07 ga spelen heb ik zowiezo alle stats op 1?(behalve hp)

Moet ik membership betalen, en daarbovenop nog eens een betaling voor 07?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:32:
Hoe zit dat dan?

Als ik nu weer 07 ga spelen heb ik zowiezo alle stats op 1?(behalve hp)

Moet ik membership betalen, en daarbovenop nog eens een betaling voor 07?
- Iedereen begint opnieuw, dus nee, je oude accounts blijven op de huidige RS.
- Je moet member zijn.
- Jagex was zo aardig de 1e 6 maanden de members geen extra 5$ service fee te laten betalen omdat het zo goed liep maar nét geen 500k votes kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:42:
[...]

- Iedereen begint opnieuw, dus nee, je oude accounts blijven op de huidige RS.
- Je moet member zijn.
- Jagex was zo aardig de 1e 6 maanden de members geen extra 5$ service fee te laten betalen omdat het zo goed liep maar nét geen 500k votes kreeg.
Alright thanx voor de uitleg..
En een account registeren gaat zoals vroeger via het inlogscherm of via de homepage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Je kunt met je oude account gewoon inloggen, je moet gewoon je mail en wachtwoord als inlognaam gebruiken.

Als je wilt registeren kan dat gewoon bij het inlogscherm onder create account now als je de huidige RS hebt opgestart. Ik zou ook recovery instellen.

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 11-03-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
iPodKiller schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:04:
Je kunt met je oude account gewoon inloggen, je moet gewoon je mail en wachtwoord als inlognaam gebruiken.

Als je wilt registeren kan dat gewoon bij het inlogscherm onder create account now als je de huidige RS hebt opgestart. Ik zou ook recovery instellen.
Als je een oude account hebt, kun je gewoon met die naam inloggen ipv een e-mailadres. Zo doe ik het ook iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Jongens jongens, wat is RS 2007 awesome zeg :D. Ben in 2010 gestopt omdat ik al die graphic updates etc. beu was, maar nu oldschool uit is heb ik de tijd van mijn leven!! Wat een nostalgie zeg.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoe heet je account? Dan voeg ik je wel toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Mijn naam is Po1sonous, iedereen van tweakers voel je vrij om me te adden :D.

Oh en voor wie het nog niet doorhad, voor nieuwe accounts is membership maar €1,70 dus je kan net zo goed een nieuw acc aanmaken (je stats zijn toch gereset in 2007) :) .

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Is goed, ik voeg je straks wel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

po1son schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:35:

Oh en voor wie het nog niet doorhad, voor nieuwe accounts is membership maar €1,70 dus je kan net zo goed een nieuw acc aanmaken (je stats zijn toch gereset in 2007) :) .
Ohh dat is leuke info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Dang, dit topic heeft me verleid. Vond 't altijd maar een stom spel, zat in groep 5/6 ongeveer toen dit nog 'in' was. Al m'n klasgenootjes verslaafd, van alles doen om aan geld te komen voor membership enzo... Nu denk ik dat ik het wel makkelijk kan spelen, zeker de 2007 versie die mij ongetwijfeld nostalgie en veel slechte en goede herinneringen op zal leveren. Here we go again. Voeg me maar toe: BeefHazard is de naam.

Edit: 1,70? Waar dan? Ik zie alleen maar €7,00

[ Voor 5% gewijzigd door BeefHazard op 12-03-2013 20:34 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

po1son schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:35:

Bron?

Pagina: 1 ... 23 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!