Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:20:
[...]

Ik vind het triester als iemand wil dat je geld gaat eisen van Sony, omdat ze het moeten 'voelen'. Ik ben super tevreden met m'n ps3 kan er alles mee wat ik wil, ook na de update en dan moet ik geld gaan eisen, omdat een stel trieste kerels verbitterd zijn? Daarbij is het heel wat anders dat het je geen moer uitmaakt of de optie verwijderd is dan dat je de optie support. Dat geleuter wat je over de wetgever zegt raakt al helemaal kant noch wal, daarbij als het geen dwingend recht is kun je daar prima van afwijken middels een EULA, over rechtsgeldigheid zullen we het nog maar niet hebben. Verder toont het feit dat je mensen die jouw verhalen onzin vinden met kiddies aanduidt, meteen hoe serieus jij genomen moet worden.
Goed dan vind jij dat triester. Maar dan vind je het vast goed als ik je wat verkoop en de volgende dag langs kom om daar weer iets van mee te nemen omdat ik de feature verwijder.
Een EULA staat niet boven de wetgeving overigens, dus je kan niet afwijken van de wetgeving.
Als je mij niet serieus wil nemen dan reageer je toch lekker niet op mij.
Chaoss schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:22:
Ik ga niet zielig doen en een refund vragen... ik wist nie eens van het bestaan van de other Os functie toen ik mijn ps3 kocht, en ik denk dat dat eigenlijk voor heel veel mensen geld om dan mensne op te roepen om toch aanspraak te maken op een refund is imho alleen maar onruststokerij en stemmingmakerij.

Voor mij weegt het non-hackable houden van de PS3 veel zwaarder dan de otherOS functie. en dus ga ik geen refund aanvraag ik ben niet zo iemand die overal een slaatje uit hoef te slaan.
Het heeft niets met ergens een plaatje uit slaan te maken. Het is je recht omdat je voor een product hebt betaald met bepaalde functie. Het verplicht je overigens niet om een refund te vragen. Maar ik ben zelf ook tegen piracy op de PS3, niet om de argumenten waar de developers mee komen maar wel omdat er anders allemaal kindertjes de online ervaring komen verpesten omdat ze voor 10 euro elk spel kunnen kopen. Maar verwijderen van functies is nou niet de normale manier om met bugs en hacks om te gaan.

Ze hadden simpelweg als MS gewoon gehackte consoles kunnen bannen van PSN. Zo simpel. Mensen die niet gehacked zouden hebben zouden nog gewoon de Other OS functie hebben.
Sandyman538 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:31:
[...]

Lekker volwassen :/

Dat jij het er niet mee eens bent is prima. Het maakt mij niks uit dat ze het er uit gehaald hebben omdat ik het nooit gebruikt heb en niemand ken die het gaat gebruiken of heeft gebruikt. Dat het wettelijk niet mag maakt mij niet veel uit. De discussie ging voornamelijk over zoiets kleins. Aan de polls kun je zien dat praktisch niemand het gebruikte, dus wordt naar mijn idee van een mug een olifant gemaakt. Maar dat vind ik. En dat vind ik voor mezelf een geldig argument. En je bent pas echt een sneue rakker als je geld van Sony wilt zien voor een functie die ze eruit gehaald hebben die je zelf nooit gebruikt hebt.
Wat begrijp je niet aan het feit dat je BETAALD hebt voor een functie ongeacht of je het gebruikt of niet. Sony heeft ook een vaste prijs waarbij ze je laten betalen voor die functie ongeacht of jij die gebruikt of niet. Daar verdienen ze aan. En als ze de functie eruit slopen horen ze daar niet aan te verdienen, en hoor jij daar niet voor te betalen, ongeacht of je hem gebruikt of niet.

[ Voor 18% gewijzigd door dangerpaki op 10-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

dangerpaki schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:32:
Wat begrijp je niet aan het feit dat je BETAALD hebt voor een functie ongeacht of je het gebruikt of niet. Sony heeft ook een vaste prijs waarbij ze je laten betalen voor die functie ongeacht of jij die gebruikt of niet. Daar verdienen ze aan. En als ze de functie eruit slopen horen ze daar niet aan te verdienen, en hoor jij daar niet voor te betalen, ongeacht of je hem gebruikt of niet.
Ik BEGRIJP het wel, maar ik vind de ophef op niks slaan aangezien het om zo'n kleine feature gaat, die bijna niemand gebruikte en waar veel mensen niet eens van wisten dat het uberhaupt kon. Dus ik heb nu 3 jaar een PS3 nog nooit die feature gebruikt en dan zou ik er nu geld voor terug willen 'omdat de mogelijkheid om dat te gebruiken er wel inzat maar ik het nu niet meer kan gebruiken'. Onzin. Ik snap je punt hoor, maar snap dan ook dat er heel veel mensen zijn die het geen zak interesseert dat die 'feature' er niet meer inzit. Misschien een beetje respect daarvoor?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zullen we anders dat other os gezanik in dit topic voeren?

dan houden we het hier wel over de playstation en die functies die die nog wel heeft ;)

en we houden dit topic schoon en gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Oxigeon schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:41:
Zijn er meer mensen die last hebben dat de trophy's niet verschijnen? Ik ben nu bad company 2 aan het spelen en telkens als ik een map uitspeel krijg ik geen trophy, weet iemand waar dat aan kan liggen :$? Doe ik iets verkeerd? Moet ik de levels ooit opnieuw spelen om de trophy's ooit te krijgen?
Ik heb er geen last van gehad, maar misschien zou het helpen als je de gamedate (en evt savegames dan maar...) helemaal verwijdert van je ps3 en dan opnieuw installeert? Gamedata zou je iig kunnen proberen, kan geen kwaad.

@ hierboven, helemaal mee eens. Al die other OS discussie in dat topic is veel aangenamer dan hier.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 10-04-2010 11:26 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:21:
zullen we anders dat other os gezanik in dit topic voeren?

dan houden we het hier wel over de playstation en die functies die die nog wel heeft ;)

en we houden dit topic schoon en gezellig
Hehe slim :P Dangerpaki ga je gang daar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ben heel benieuwd: http://www.gametrailers.c...s-castlevania-lords/64375

Castlevania meets God of War meets Devil May Cry meets Uncharted :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Oxigeon schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:12:
[...]

Ow er zijn dus wel meedere personen met dit probleem. Ik heb het echter wel gemeld aan sony dus ze weten ervan ;). Hoop dat het snel wordt opgelost.
Ja ik heb het ook en een vriend van me ook. het rare is wel dat iedereen het op een ander tijdstip krijgt. ik had het al en een vriend van me kreeg her een dag later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:07
Mijn PS3 (fat) tikt er de laatste twee dagen lustig op los als er een schijf in de blu-ray zit. Dan gaat hij tijdens het laden tikken. Die tikken voel ik ook geheel door in de behuizing. En het geluid is echt eits van:
tik-tik-tikkerdetik-tik---tik-tik-tik-tikkerdertik

De blu-rays e.d. worden prima gelezen en het geluid komt zeker van de het draaimechanisme of de laser. Iemand die dit herkent? hij maakt veel minder lawaai dan een x360. Dat zeker. maar dit geluid is gewoon irritant.

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 10-04-2010 14:05 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Is iets weer omgebouwde playstations (1&2) snel last van kunnen krijgen. Volgens mij is dit een laser-probleem. Kan zijn dat ie bijgesteld moet worden of dat ie echt al kapot aan 't gaan is.

Ik hoop voor je dat je nog garantie hebt, want ik vrees dat 't snel fout kan gaan. Uiteindelijk zou 't zo kunnen zijn dat ie alleen nog maar blijft tikken en spellen niet eens meer op kan starten.

[ Voor 34% gewijzigd door Reemster op 10-04-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
-RazieL- schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:04:
Is iets weer omgebouwde playstations (1&2) snel last van kunnen krijgen. Volgens mij is dit een laser-probleem. Kan zijn dat ie bijgesteld moet worden of dat ie echt al kapot aan 't gaan is.
Als hij stuk gaat neem ik aan dat ik nog garantie heb. Okt 2009 gekocht nieuw. Als de PS3 een tijdje aanstaat is ie weer stil :S
En als 't nou m'n xbox360 was met die geluiden had ik 't niet vreemd gevonden :') maar die PS3 is toch altijd stil geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 10-04-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:32:
[...]

Goed dan vind jij dat triester. Maar dan vind je het vast goed als ik je wat verkoop en de volgende dag langs kom om daar weer iets van mee te nemen omdat ik de feature verwijder.
Een EULA staat niet boven de wetgeving overigens, dus je kan niet afwijken van de wetgeving.
Als je mij niet serieus wil nemen dan reageer je toch lekker niet op mij.
Niet serieus nemen is iets anders dan negeren, verder mag je de volgende dag de verpakkingen komen ophalen, die heb je me ook verkocht mag je van mij terughebben. Serieus wat een loos argument, het is niet alsof Sony je PS3 defect maakt of bepalende functies eruit sloopt.
Daarbij weet ik na 5 jaar rechten wel iets meer van 'wetgeving' af dan jij denk ik (afgaande op je kortzichtige posts). En je kunt prima afwijken van wetgeving in je algemene voorwaarden. Maakt daarbij wel uit of het dwingend of regelend recht is waar je van afwijkt, of er sprake is van overtredingen van de grijze of zwarte lijst, met wat voor soort partijen je van doen hebt en nog veel meer om even in jip en janneke taal te spreken.
Maar idd genoeg erover in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
Foutcode 80022D86, is makkelijk op te lossen door in het PS3 menu naar 'Game' te gaan en daarna na je Trofeecollectie te gaan, de PS3 synchroniseert dan en daarna is het probleem opgelost en kun je gewoon weer het profiel van iemand anders bekijken bij het menu-item "Vrienden".

Hopelijk een nuttige 1e post van mij, na veel meelezen :).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer presenteert www.dutchcharts.nl de wekelijkse gameverkoop in de benelux. Verkopen alle platformen afgelopen week:

1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 GOD OF WAR 3 (PS3) SONY
3 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD

6 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
7 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
8 FINAL FANTASY XIII (PS3) SQUARE ENIX
9 BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
10 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS

Het zijn mooie cijfers die de Ps3 week na week neerzet. de 360 lijkt de strijd in nederland inmiddels verloren te hebben. In de EU ligt de PS3 algemeen voor en enkel in de VS is nog een dikke achterstand. Verkoopcijfers voor games lijken dit in iig de benelux week op week te bewijzen.

Vandaag met een vriend de stad in gegaan voor een PS3 toetsenbordje en in de free record shop, Dixons én intertoys was geen PS3 meer te bekennen en hadden ze het over enorme verkopen en tekorten sinds de introductie van de slim. De toetsenbordjes waren overigens ook nergens meer op voorraad.

Lijst van enkel PS3 titels:
1 GOD OF WAR 3 SONY
2 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
4 FINAL FANTASY XIII SQUARE ENIX
5 JUST CAUSE 2 EIDOS INTERACTIVE
6 ASSASSIN'S CREED 2 UBISOFT
7 FIFA 10 ELECTRONIC ARTS
8 HEAVY RAIN SONY
9 PRISON BREAK/THE CONSPIRACY DEEP SILVER
10 SINGSTAR 4 SONY

Mooie lijst hoor, fijne titels in de top 10 naar mijn smaak.

Ik zag trouwens vandaag Final Fantasy 13 bij de free record shop voor nog geen 45 euri liggen... vreemd dat die titel nu al zo goedkoop ligt??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
swopdark schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:13:
<Knip>
Ik zag trouwens vandaag Final Fantasy 13 bij de free record shop voor nog geen 45 euri liggen... vreemd dat die titel nu al zo goedkoop ligt??
Wellicht komt dat hierdoor: http://www.telegraaf.nl/d...erwarring__.html?sn=games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn al meerdere winkels die FFXIII verkopen voor €45.

Prison Break game krijgt echt super slechte reviews.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 10-04-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:48
zucht, net vandaag GoW3 gekocht (bij FRS), met het idee dat de engelse juist beter zou zijn vanwege de taal. maar als je niet fatsoenlijk upgrades/dlc's kan aanschaffen is dat nogal jammer, al dat gefriemel met dlc's begint me toch wel te irriteren eerlijkgezegt. de game update wel toen die voor het eerst erin ging naar 1.01 maar ik denk niet dat dat betekent dat er geen problemen kunnen ontstaan. time will tell...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

swopdark schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:13:

Ja vond ik ook al vreemd. Het spel is zelfs gespot bij diverse Bart Smit filialen voor 29 euro! :? .
Op dit moment issie 39,- via de website van Bart Smit. Ik snap het ook niet helemaal. Ja hij is misschien niet helemaal zo fantastisch gereviewed door diverse grote sites/bladen, maar heb nog niet meegemaakt dat het spel dan direct zoveel zakt. En aan jouw lijstje te zien verkoopt ie ook niet zo heel slecht (kan dankzij de lage prijs zijn maargoed :P)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Yellowneck schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:01:
[...]

Ja vond ik ook al vreemd. Het spel is zelfs gespot bij diverse Bart Smit filialen voor 29 euro! :? .
Op dit moment issie 39,- via de website van Bart Smit. Ik snap het ook niet helemaal. Ja hij is misschien niet helemaal zo fantastisch gereviewed door diverse grote sites/bladen, maar heb nog niet meegemaakt dat het spel dan direct zoveel zakt. En aan jouw lijstje te zien verkoopt ie ook niet zo heel slecht (kan dankzij de lage prijs zijn maargoed :P)
Forza 3. Stond eind november ook al @ 39 euro. :+ Das dan wel X360, maar dan nog. Na amper een maand. heb 'm zelf toen gekocht voor 35.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2010 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik dacht eigenlijk dat nl spellen en uk spellen wel compatibel waren voor dlc. Maar blijkbaar heb ik dit dan toch verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:21:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat nl spellen en uk spellen wel compatibel waren voor dlc. Maar blijkbaar heb ik dit dan toch verkeerd begrepen.
ik dacht tot op heden enkel met sony exclusiefs. Niet allemaal overigens. Ik vind het niet erg, want ja dat is een risico die je neemt. Anders koop je een uk psn card en mak je een k account dan heb je alsnog je dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:48:
[...]

ik dacht tot op heden enkel met sony exclusiefs. Niet allemaal overigens. Ik vind het niet erg, want ja dat is een risico die je neemt. Anders koop je een uk psn card en mak je een k account dan heb je alsnog je dlc.
Nou ik heb die fout wel eens gemaakt, heb geen CC en heb toen via internet een kaart gekocht voor PSN (de nederlandse store had toen nog geen PSN kaarten). Dus ik dacht lekker de Metal Gear Solid DLC te kopen voor LBP maar kon die echter niet gebruiken omdat ik een NL versie had. Jammer dat ze daar niet even voor waarschuwen want ik was daar niet van op de hoogte dus weg 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kevz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:59:
[...]
zucht, net vandaag GoW3 gekocht (bij FRS), met het idee dat de engelse juist beter zou zijn vanwege de taal. maar als je niet fatsoenlijk upgrades/dlc's kan aanschaffen is dat nogal jammer, al dat gefriemel met dlc's begint me toch wel te irriteren eerlijkgezegt. de game update wel toen die voor het eerst erin ging naar 1.01 maar ik denk niet dat dat betekent dat er geen problemen kunnen ontstaan. time will tell...
Het is idd behoorlijk droevig gesteld qua DLC en wereldwijde distributie. Ik heb Heavy rain bv uit canada (vgp.ca FTW!) en aangezien ik die had gepre-ordered zit er 1 gratis DLC episode bij. Maar bij welke store ik ook kijk (via de game), de NL of de USA store, het item is er niet. Moet dus kennelijk een canadees account aanmaken, maar dat gaat dus nergens over: die bytes van die DLC zijn echt hetzelfde, lekker boeiend waar ik die DLC vandaan haal, of erger: waar ik op dat moment zit dus bij welke store ik die DLC ophaal.

Naja, dan krijgen ze mn geld maar niet.(ok, deze was gratis, maar volgende DLC episodes)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is toch al een hele tijd zo? Ik had het zelfs al met mijn canadese versie van Warhawk. Daarvoor heb ik ook speciaal een USA account moeten maken voor de DLC.
Maar het is inderdaad wel jammer dat je niet gewoon alle DLC uit de NL Store kunt halen, ook al heb je een versie uit het buitenland.
Synth schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:55:
Nou ik heb die fout wel eens gemaakt, heb geen CC en heb toen via internet een kaart gekocht voor PSN (de nederlandse store had toen nog geen PSN kaarten). Dus ik dacht lekker de Metal Gear Solid DLC te kopen voor LBP maar kon die echter niet gebruiken omdat ik een NL versie had. Jammer dat ze daar niet even voor waarschuwen want ik was daar niet van op de hoogte dus weg 10 euro.
Tegenwoordig zetten ze er wel bij voor welke versie van het spel de DLC te gebruiken is.

[ Voor 49% gewijzigd door SToRM666 op 11-04-2010 12:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Typisch... bij de Free Record Shop nog nooit een titel zien liggen die uit de UK kwam. Bij de Intertoys daarentegen wel. Laatst nog Haze gekocht voor nog geen tien euro, wel de UK versie (te zien aan het hoesje en het PEGI logo/leeftijd).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
God of War 3 ligt is in Vlissingen bij de frs de uk versie voor 49 euro. Had het ook nog niet veel vaker gezien, maar ze willen denk ik meer concurrerend zijn met internetprijzen en dan moeten ze wel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
SToRM666 schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:15:
Dit is toch al een hele tijd zo? Ik had het zelfs al met mijn canadese versie van Warhawk. Daarvoor heb ik ook speciaal een USA account moeten maken voor de DLC.
Maar het is inderdaad wel jammer dat je niet gewoon alle DLC uit de NL Store kunt halen, ook al heb je een versie uit het buitenland.

[...]

Tegenwoordig zetten ze er wel bij voor welke versie van het spel de DLC te gebruiken is.
Ik vind het mooi dat het allemaal regiovrij is. De genoemde problemen neem ik dan maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Hebben mensen ervaring met 5.1 surround sounds headsets voor de ps3? Zoals de Sharkoon X-Tatic Digtal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 00:15
Erg vreemd, bij Red alert 3 hoor ik ineens een krakend geluid uit me speakers van mijn tv.
Dit is ontstaan na de 2e keer dat spel spelen, maar lijkt tijdens normaal tv kijken verdwenen te zijn.
Is dit een ps3 probleem, of ligt het meer aan het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Net de demo van Red Baron (nostalgie :)) geprobeerd. Ik moet zeggen dat met de sixaxis vliegen erg lekker gaat, een stuk beter dan met de fysieke knoppen. Spel zelf is helaas een beetje te simpel en te snel, maar leuk om de demo eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

GAIAjohan schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:07:
[...]

Als hij stuk gaat neem ik aan dat ik nog garantie heb. Okt 2009 gekocht nieuw. Als de PS3 een tijdje aanstaat is ie weer stil :S
En als 't nou m'n xbox360 was met die geluiden had ik 't niet vreemd gevonden :') maar die PS3 is toch altijd stil geweest.
Ja, kan goed. Dan heeft ie in 't begin gewoon moeite met lezen en duurt het ff voordat ie 'm te pakken krijgt. Ik zou 't gewoon goed in de gaten houden zolang je nog garantie hebt. Als je nou een periode weinig tijd hebt voor de ps3 dan ff met de klantenservice bellen voor een nieuwe/reparatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
FeaR1986 schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:41:
[...]

Typisch... bij de Free Record Shop nog nooit een titel zien liggen die uit de UK kwam. Bij de Intertoys daarentegen wel. Laatst nog Haze gekocht voor nog geen tien euro, wel de UK versie (te zien aan het hoesje en het PEGI logo/leeftijd).
Wat is dan het verschil?
Mijn NFS Shift heeft een groen PEGI logo van 3j en ouder. Deze komt uit NL. (pc)
CMR Dirt 2 is import uit UK. gewoon een standaard oranje pegi-logo van 12+.. (pc)
FIFA10 is weer een NL ook het PEGI-logo zoals ik gewend ben? (ps3)

ja de hoesjes zijn anders.
Ikw eet bv dat Duitse Dirt2's een soort van rubberen band eromheen hebben. De nederlandse hebben een vreemd stuk karton, en de Engelse zit in een wit (Wii-uitziend)-doosje. Dit is dan wel voor de pc, maar dan nog..

of heeft de Engelse versie een andere PEGI=rating.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik heb ook een USA account, werkt ook niet. Kennelijk is er ook nog een canadese store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
[...]

Als je zelf gaat importeren moet je er goed op letten ja,
Dat US games en EU games verschillen dat was wel lang bekend ja.
Maar ik ging er altijd vanuit dan benelux in dezelfde regio viel als UK.
Voor veel spellen is dat altijd ook zo geweest.

Wat ik wel erg slecht vind, is dat als een onwetende gamer,
bij een nederlandse winkel als FRS gewoon een game koopt, en dan op PSN een uitbreiding koopt, dat het dan opeens niet werkt omdat het een UK game blijkt te zijn.
Dat geld voor die DLC heb je dan ook gelijk in de prullenbak gegooid in feite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
FeaR1986 schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:41:
[...]
lekker dan, koop je je spel in NL, krijg je problemen met de DLC, als je je spel in het buitenland koopt dan weet je dat je een risico loopt maar bij intertoys.... of stond het er bij dat het een UK versie is?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
M a r c o schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:23:
[...]
Als je zelf gaat importeren moet je er goed op letten ja,
Dat US games en EU games verschillen dat was wel lang bekend ja.
Maar ik ging er altijd vanuit dan benelux in dezelfde regio viel als UK.
Voor veel spellen is dat altijd ook zo geweest.

Wat ik wel erg slecht vind, is dat als een onwetende gamer,
bij een nederlandse winkel als FRS gewoon een game koopt, en dan op PSN een uitbreiding koopt, dat het dan opeens niet werkt omdat het een UK game blijkt te zijn.
Dat geld voor die DLC heb je dan ook gelijk in de prullenbak gegooid in feite.
Dat bedoelde ik dus precies. Mij persoonlijk maakte het niet uit mbt Engels gesproken taal, geen ondertitel.
Maar dat wil niet zeggen dat dat voor anderen ook geldt. DLC is aldoor Marco besproken.
Svennie schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:48:
[...]
lekker dan, koop je je spel in NL, krijg je problemen met de DLC, als je je spel in het buitenland koopt dan weet je dat je een risico loopt maar bij intertoys.... of stond het er bij dat het een UK versie is?
Met mijn HR van de FRS voor het eerst dat ik zoiets meemaak in een fysieke NL shop.
Volgens Fear komt dit ook wel is bij Intertoys voor, dus moet je nu ook nog op de Age Rating gaan letten.
moet dus PEGI zijn.

Vind gewoon dat ze dit duidelijk moeten melden, of een sticker erop plakken.
In de link van de Telegraaf ( die helaas als nieuwstip niet de FP heeft gehaald ) staat dat de FRS verkopers dit er expliciet bij vermeld aan de kassa. Bij mij was dit niet zo, ook niet toen ik terug ging en ze voor mijn ogen werden verkocht. Het wijzen op de DLC die niet werkt, dat doen ze al helemaal niet. ( niet iedereen weet of wil dat je een UK account aan kan maken). Mij is toen een tegoedbon aangeboden, waar ik niet mee ben akkoord gegaan. Aangezien ze geen NL versie hadden, heb ik aangegeven mijn geld terug te willen.
GAIAjohan schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:52:
[...]
<knip>
of heeft de Engelse versie een andere PEGI=rating.
Voor zover ik weet heeft de UK een BBFC rating, wat ik kan onderbouwen adhv mijn eigen voorraad geimporteerde games uit de UK.

Probleem is dus dat ik net lees ( wist ik ook niet ) dat de UK sinds Sept. 2009 de PEGI rating heeft ingevoerd ter vervanging van de BBFC rating op Wikipedia.
De 25 PEGI landen
PEGI wordt gebruikt in de volgende 25 landen: Oostenrijk, België, Tsjechische Republiek, Denemarken, Estland, Finland (heeft ook haar eigen rating VET/SFB), Frankrijk, Griekenland, Duitsland (soms wordt PEGI gebruikt maar vaak ook USK), Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Mongolië, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk (sinds september 2009 gebruikt men alleen nog het PEGI-systeem, vroeger gebruikte men ook de BBFC).
Lekker is dat, zo weet je dus alleen door te controleren of de tekst op de cover o.a. in het Nederlands is, dat dit dan ook een Nederlands versie is.

Hoop niet dat de volgende stap wordt, dat ze bij online winkels en misschien ook wel fysieke winkels eigen covers gaan drukken.

Enig voordeel hiervan, is dat het een steun is voor de winkeliers t.o.v. online retailers.
Het prijsverschil is echter dermate groot, dat het waarschijnlijk niet voldoende zal zijn.

Zo trekken de fabrikanten je naar het online gebeuren, waar fysieke schijfjes zullen verdwijnen, en je alles via de PSN shop mag kopen. Niet dat het probleem dan weg is, als je de huidige opzet/inhoud van de verschillende PSN shops ziet.

[ Voor 31% gewijzigd door Yippie op 11-04-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tsja, ena angezien Dirt2 pas in december op de pc is uitgekomen is het dan logisch dat mijn geïmporteerde versie dan de PEGI-rating heeft. Ik heb wel een paar GTA's met BBFC ratings, die ik gewoon in NL heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Zie toevoeging mbt PEGI na mijn edit.

Wat die games betreft die je in NL hebt gekocht met BBFC rating, die hebben dus geen NL taal of ondertiteling neem ik aan. Is dat overigens een on- of offline aankoop geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Yippie schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:08:
Zie toevoeging mbt PEGI na mijn edit.

Wat die games betreft die je in NL hebt gekocht met BBFC rating, die hebben dus geen NL taal of ondertiteling neem ik aan. Is dat overigens een on- of offline aankoop geweest ?
Ik weet in ieder geval deze games:
GTA2 - Ergens in 2000 ofzo gekocht voor 5 gulden bij een Intertoys. Met kartonnen doos. BBFC
GTA3 - Ergens in 2005 gekocht bij de Mediamarkt. BBFC
GTA Vice City - 2006 gekocht denk ik, ook bij de Mediamarkt.

verder een enorm gamepakket van 8 games, waar GTA1 in zat. In het gulden-tijdperk gekregen van mijn zus, ook BBFC.
Het zijn dus allemaal offline aankopen. En ze zijn allemaal in het Engels.

GTASA, GTA4, GTA VCS en LCS zijn allemaal wel PEGI.

En al mijn andere games zijn dacht ik PEGI. Resistance, FIFA en meeste andere racespellen zijn PEGI. En mijn hele oude games hebben geen rating

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Is er ergens een lijst met PS3 games waarbij je problemen zou kunnen krijgen met DLC als je hem uit de UK haalt?

[ Voor 13% gewijzigd door wjcastelijns op 12-04-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wilde net mijn profiel checken maar ik kwam er niet in. Ik kreeg foutmelding 80022D86 te zien. Ook als ik trophy's wil vergelijken met vrienden is dit niet mogelijk.

Is er een oplossing voor om deze fout op te lossen? Of lost het zich vanzelf op? Meerdere mensen met dit probleem?

Als ik nu een game speel krijg ik dan later wel de achievements erbij of zal ik het dan overnieuw moeten spelen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
NL game: NL boekje. Het komt niet vaak voor dat een NL game een UK boekje heeft. Dat kan wellicht aangeven uit welk land de game afkomstig is. Maar dat het in het algemeen moet veranderen is wel duidelijk: DLC is nu te versnipperd en het is nadelig voor de klant (en ook totaal onnodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:09:
Ik wilde net mijn profiel checken maar ik kwam er niet in. Ik kreeg foutmelding 80022D86 te zien. Ook als ik trophy's wil vergelijken met vrienden is dit niet mogelijk.

Is er een oplossing voor om deze fout op te lossen? Of lost het zich vanzelf op? Meerdere mensen met dit probleem?
als je nou eens even de moeite nam om die foutcode in het zoekveld in te vullen hier, dan heb je gelijk je antwoord.

edit @v in dat geval excuus, maar was misschien handiger om dat er bij te vermelden.

[ Voor 8% gewijzigd door M a r c o op 12-04-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

M a r c o schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:26:
[...]

als je nou eens even de moeite nam om die foutcode in het zoekveld in te vullen hier, dan heb je gelijk je antwoord.
Die moeite had ik me dus al genomen maar mag niet werken ;). Anders had ik de vraag uiteraard niet gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Oxigeon schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:09:

Als ik nu een game speel krijg ik dan later wel de achievements erbij of zal ik het dan overnieuw moeten spelen?
Heb je wat meer info?
Google geeft wel aantal hits op jouw foutcode maar het gaat een beetje 2 kanten op.
Deze link heb ik gevonden wat je eventueel uit zou kunnen proberen:
http://boardsus.playstati...fo-need-help/m-p/44898820

Het kan nu namelijk of aan je HDD liggen of aan een tijd sync issue, maar die zou geloof ik al opgelost moeten zijn dmv een update.

Heb je een SLIM of een FAT PS3?
En heb je de laatste updates gedownload voor je PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Laatst online: 04-09 22:58
Afgelopen vrijdag eindelijk eindelijk BF:BC2 binnen gekregen. Echt een top spel! Een van de mooiste aspecten is dat je rekening moet houden met de afstand naar jouw doelwit, je moet dus hoger mikken als jouw doelwit verder van je verwijderd is. Geweldig!

Wat ik wel erg jammer vind is dat het knifen (naar mijn mening) soms enorm faalt. Ik heb meerdere keren gehad dat ik heel dicht bij een vijand stond en deze knife'de, maar hij ging niet dood...in plaats daarvan maakte hij mij dood. Als je daarna het scherm: "Your Killer" ziet, staat er nog wel "Health: 100%". :X Dit werkt bij MW2 toch wel iets beter, eerlijk gezegd. Wat zijn de meningen hierover?

Ik wilde eigenlijk niet de vergelijking maken met MW2, maar toch doe ik het stiekem even O-) .

Verder een prima spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nog bezig met singleplayer BC2, opmerking is dat er amper irritante laadtijden zijn. Speelt lekker, goed geluid en mooie graphics.

Online bak ik er nog niets van, basic wapens wil het nog niet echt lukken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Svennie schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:48:
[...]lekker dan, koop je je spel in NL, krijg je problemen met de DLC, als je je spel in het buitenland koopt dan weet je dat je een risico loopt maar bij intertoys.... of stond het er bij dat het een UK versie is?
Stond er niet bij. Sterker nog: in de folder en op de website stond een afbeelding van de Europese versie. Dus met zwart Pegi-logo en 18+. In de winkel zag ik pas dat het hoesje dus geheel in het Engels was en een 15+ Pegi-logo wat er op wijst dat het uit de UK komt.

Heb er verder geen problemen mee, want voor die tien euro heb ik me meer dan vermaakt. Vraag me trouwens wel af of ketens als de Free Record nadenken bij dingen als DLC als ze een keuze maken om import te gaan verkopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 08:57
Weet iemand of MediaMarkt soms ruzie heeft met Sony?
Ik wilde gisteren mijn overleden Fat60 vervangen. In twee verschillende was er gisteren niet één console te bekennen, en in de Markt in Almere was niet eens ruimte er voor zo leek het... Bij navraag toen ik mijn X360 afrekende (sorry jongens, goede aanbieding >:) ) vertelden ze me dat deze in heel Nederland niet meer leverbaar is. Maar dan zou je er meer over gelezen hebben lijkt me...

[ Voor 6% gewijzigd door WaterFire op 12-04-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
WaterFire schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:16:
Ik wilde gisteren mijn overleden Fat60 vervangen. In twee verschillende was er gisteren niet één console te bekennen, en in de Markt in Almere was niet eens ruimte er voor zo leek het... Bij navraag toen ik mijn X360 afrekende (sorry jongens, goede aanbieding >:) ) vertelden ze me dat deze in heel Nederland niet meer leverbaar is. Maar dan zou je er meer over gelezen hebben lijkt me...
De FAT60 is al (heel) lang niet meer te krijgen: Dit omdat de productie daarvan gestopt is.

De FAT40, 80 en de SLIM hebben we in plaats gekregen :) Hoewel de FAT's ook niet veel meer gemaakt worden (correct me if i'm wrong :X )

[ Voor 5% gewijzigd door Dwazer op 12-04-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
DeDuifff schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:25:
Afgelopen vrijdag eindelijk eindelijk BF:BC2 binnen gekregen. Echt een top spel! Een van de mooiste aspecten is dat je rekening moet houden met de afstand naar jouw doelwit, je moet dus hoger mikken als jouw doelwit verder van je verwijderd is. Geweldig!

Ik wilde eigenlijk niet de vergelijking maken met MW2, maar toch doe ik het stiekem even O-) .
Bij MW2 moet je ook hoger richten als je verder weg wil schieten, dwz met granaten, met kogels niet, dat is ook wel realistisch, kogels hebben een lagere luchtweerstand en hogere snelheid.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Mocht je overwegen om je defecte 60GB van de hand te willen doen, dan laat het mij maar even weten. Een kennis van mij is nog op zoek naar spareparts vanwege zijn defecte 60GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:05
Ja wel hoor, het bekende filmpje nu i.s.m. FW3.21 :D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

lol !! haha..hij is goed :D

...will they remove BluRay Disc playback next? Right before Iron Man 2 comes out on disc?! :')

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Gusev schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:56:
Ja wel hoor, het bekende filmpje nu i.s.m. FW3.21 :D lol

[video]
Geniaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Sinds laatste tijd begon het me op te vallen dat mijn launch 60GB model steeds meer geluid begon te maken (koeling), en jah, niet geheel onlogisch het apparaat heeft natuurlijk ruim 3 jaar stof en nicotine lopen happen. Vooral met stevige games en Folding@Home begon ie bijna het geluid te maken van mijn Jasper-X360
Dus afgelopen weekend besloten om hem helemaal te gaan reinigen.
De PS3 in zijn geheel uit elkaar gehaald, mijn god wat is dat ding goed inelkaar gezet, nooit zoveel schoefjes en losse parts uit een los apparaat gehaald. En ja, hij was behoorlijk 'vies'.
Alles geheel schoongemaakt met stofzuiger, kwastje en wat perslucht, de behuizing, alle niet electrische onderdelen en de 2 koelblokken in de vaatwasser gegooit (gaat perfect, komen er als nieuw weer uit O-) ), en na afloop meteen maar even de koelblokken en CELL+RSX nabehandeld alsof ik een OC Pc aan het bouwen ben, dus beiden als een spiegel gelapt. Verder heb ik de originele witte koelpasta verwijderd en alles voorzien van ArcticSilver. Ook maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om het lensje van de Bluray speler schoon te maken, daar zat toch wel wat aanslag op.

Alles weer in elkaar gezet, en.... Een muisstille PS3 :?
Ok, het is 3 jaar geleden, dus kan het niet meer exact herinneren, maar volgens mij was me PS3 toen al erg stil maar van dichtbij (<1meter) kon je heb nog wel een beetje horen. Nu is hij zo stil dat ik mijn hand achter de console moest houden om te checken of de fan uberhaupt wel werkte. De toch al enigzins stille 320GB WD Black maakt meer geluid.
Ook met Folding@Home blijft de console stil, ook na een uur crunchen is de fan nauwelijks harder gaan draaien. Dus het lappen samen met ArcticSilver heeft heel erg goed geholpen _/-\o_

Dus heb je nog een 90nm PS3 die intussen wat stiller mag worden, dan weet je wat er te doen staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je net als ik het in dit filmpje gesproken Duits verstaat/begrijpt is het filmpje helemaal niet leuk.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:55
Madshark schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:14:
Sinds laatste tijd begon het me op te vallen dat mijn launch 60GB model steeds meer geluid begon te maken (koeling), en jah, niet geheel onlogisch het apparaat heeft natuurlijk ruim 3 jaar stof en nicotine lopen happen. Vooral met stevige games en Folding@Home begon ie bijna het geluid te maken van mijn Jasper-X360
Dus afgelopen weekend besloten om hem helemaal te gaan reinigen.
De PS3 in zijn geheel uit elkaar gehaald, mijn god wat is dat ding goed inelkaar gezet, nooit zoveel schoefjes en losse parts uit een los apparaat gehaald. En ja, hij was behoorlijk 'vies'.
Alles geheel schoongemaakt met stofzuiger, kwastje en wat perslucht, de behuizing, alle niet electrische onderdelen en de 2 koelblokken in de vaatwasser gegooit (gaat perfect, komen er als nieuw weer uit O-) ), en na afloop meteen maar even de koelblokken en CELL+RSX nabehandeld alsof ik een OC Pc aan het bouwen ben, dus beiden als een spiegel gelapt. Verder heb ik de originele witte koelpasta verwijderd en alles voorzien van ArcticSilver. Ook maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om het lensje van de Bluray speler schoon te maken, daar zat toch wel wat aanslag op.

Alles weer in elkaar gezet, en.... Een muisstille PS3 :?
Ok, het is 3 jaar geleden, dus kan het niet meer exact herinneren, maar volgens mij was me PS3 toen al erg stil maar van dichtbij (<1meter) kon je heb nog wel een beetje horen. Nu is hij zo stil dat ik mijn hand achter de console moest houden om te checken of de fan uberhaupt wel werkte. De toch al enigzins stille 320GB WD Black maakt meer geluid.
Ook met Folding@Home blijft de console stil, ook na een uur crunchen is de fan nauwelijks harder gaan draaien. Dus het lappen samen met ArcticSilver heeft heel erg goed geholpen _/-\o_

Dus heb je nog een 90nm PS3 die intussen wat stiller mag worden, dan weet je wat er te doen staat ;)
Mocht je in de buurt wonen dan houd ik me bij je aanbevolen. :>
Ik ben niet zo technisch dus ik ben bang dat mij dat allemaal niet gaat lukken.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

LuPo schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:25:
[...]

Zou eerst wachten tot je ruim buiten je garantieperiode bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:05
OPSLAGHOND schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:21:
Als je net als ik het in dit filmpje gesproken Duits verstaat/begrijpt is het filmpje helemaal niet leuk.
Dat is, lijkt me, bekend bij iedereen...Het gaat ook om de visuele reacties i.s.m. de ondertiteling. Maar als het beledigend overkomt, haal ik 'm wel weg...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
[...]

Same here, my launch 60gb fat was echt best stil, maar nu lijkt ie af en toe meer op een stofzuiger.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:32:
[...]
Dat is, lijkt me, bekend bij iedereen...Het gaat ook om de visuele reacties i.s.m. de ondertiteling. Maar als het beledigend overkomt, haal ik 'm wel weg...........
Het is niet beledigend, maar dat maakt het niet meer of minder leuk. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Gusev schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:32:
[...]

Vooral laten staan, mijn duits is prima en vind het wel grappig.

"everybody with a ps3 slim or 360 leave the room" haha

[ Voor 30% gewijzigd door Jimijames75 op 12-04-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
"Don't worry, we'll download it as .mp4" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:37:
[...]

Same here, my launch 60gb fat was echt best stil, maar nu lijkt ie af en toe meer op een stofzuiger.
Ik zet regelmatig de stofzuiger even op mijn launch 60GB. Laatste tijd gaat de fan soms zelfs op standje stofzuiger. Wordt ook tijd voor een grote voorjaarsschoonmaak dus.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mediamarkt Groningen staan 2 europallets van 1m50 hoog met PS3's.
250GB = 299
120GB = 279
Zonder games, dat wel. En beide de slim-variant. ben er vanmiddag nog geweest.
Op die 250GB pallet stonden volgens mij 47 of 59 PS3's, er was 1 tussen weg. Volgens mij 3 dozen breed, 4 dozen diep en 4 of 5 dozen hoog. De 120GB pallet heb ik niet echt bekeken.

Van de Wii (zwart limited) stonden er ook heel veel @177euro. De Witte net zo, 169euro.

En X360 viel me tegen. Volgens mij maar een stuk of 30. Grotendeels met Forza en HALOOSDT.

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 12-04-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49
SinergyX schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:39:
Ik ben nog bezig met singleplayer BC2, opmerking is dat er amper irritante laadtijden zijn. Speelt lekker, goed geluid en mooie graphics.

Online bak ik er nog niets van, basic wapens wil het nog niet echt lukken.
BF2:BC speelt inderdaad heerlijk, ook de graphics zijn bijzonder goed vind ik. Deze game 'rocks hard'. Ik heb echt alles gehaald in de Single Player en heerlijk van genoten, ik ben nu met de Multi Player begonnen maar hier bak ik er ook no niet echt veel van.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 12-04-2010 23:12 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 20:48
GAIAjohan schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:12:
[...]

Mediamarkt Groningen staan 2 europallets van 1m50 hoog met PS3's.
250GB = 299
120GB = 279
Zonder games, dat wel. En beide de slim-variant. ben er vanmiddag nog geweest.
Op die 250GB pallet stonden volgens mij 47 of 59 PS3's, er was 1 tussen weg. Volgens mij 3 dozen breed, 4 dozen diep en 4 of 5 dozen hoog. De 120GB pallet heb ik niet echt bekeken.

Van de Wii (zwart limited) stonden er ook heel veel @177euro. De Witte net zo, 169euro.

En X360 viel me tegen. Volgens mij maar een stuk of 30. Grotendeels met Forza en HALOOSDT.
Dan heb ik nog best een leuke aanbieding gehad in december met een 250GB en 2 games voor 299.

En wat dat kleine aantal X360 betreft: in Groningen gaan we voor kwaliteit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Pierz schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:30:
[...]

Dan heb ik nog best een leuke aanbieding gehad in december met een 250GB en 2 games voor 299.

En wat dat kleine aantal X360 betreft: in Groningen gaan we voor kwaliteit natuurlijk :)
Sowieso snapte ik die X360 aanbieding niet. Want het was een X360 arcade. Leuk hoor, Forza3 in het pakket en je kan cd2 niet installeren op een harde schijf. |:( naja of een 16GB USB-stick erbij kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 13-04-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:37:
[...]

Ach, over een paar jaar denk je alleen nog maar dat dat nostalgie is, een stofzuiger. Die van mij maakt ook meer en meer lawaai maar desondanks nog altijd minder lawaai dan de Xbox 360 elite, dus ik vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:26:

Sowieso snapte ik die X360 aanbieding niet. Want het was een X360 arcade. Leuk hoor, Forza3 in het pakket en je kan cd2 niet installeren op een harde schijf. |:( naja of een 16GB USB-stick erbij kopen.
Da's natuurlijk het hele idee van MS bij WaterFire heeft het iig al gewerkt! Haha je koopt voor een appel en een ei een arcade waar je dan ineens een hele hoop extra bij moet kopen.

Vriend van me heeft laatst een 360 Elite gekocht met Forza 3 en ODST (mijn eerste indruk is zeer slecht van deze "oude" game) voor 235 euri. Da's dan wel weer een ernstig mooie deal. Denk dat je gewoon kan stellen dat de PS3 altijd duurder zal zijn dan de 360 maarja, je koopt er ook meer voor dus de prijs is zoals ie nu is in mijn ogen goed. Ik heb zelf 599,- voor mijn PS3 neergeteld en 349,- voor mijn 360 premium. Naast die prijzen was die vriend van me natuurlijk met 235 nog niet klaar want 59 euri voor live erbij en je zit aan een hoger bedrag als dat je zit bij een kale PS3. Oke, dan heb je geen games...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb ongeveer een 4-6 maanden geleden een ps3 gehaald omdat ik mijn 360 moe was. Heb die maar aan mijn broertje geschonken en ben de xbox360 games nu aan het verkopen via ebay en marktplaats.

Heb toen voor de PS3 bij de mediamarkt 279 betaald voor een 250GB versie en de game Rachet en Clank.Toen stonden er ook een paar pallets met ps3's. Op de ene pallet stonden gewoon losse ps3's, en op een andere de versie met rachet en clank :D die ik me dus gekocht heb omdat het prijsverschil maar 20 euro was (en dat voor alleen de game)

Ik denk verder dat je bij de mediamarkt echt moet kijken wanneer ze goedkoper zijn, dit verschilt namelijk wel een heel veel per week. Als ik wel eens een nieuwe game in de winkel koop ga ik altijd naar de MM omdat daar een nieuwe game +/-€50,- kost en bij een speelgoedzaak zoals bart smit +/-€65,-. Games die ik niet direkt hoef te hebben die bestel ik altijd via internet (http://www.budgetgaming.nl) even vergelijken en je hebt de goedkoopste gevonden.

Heb me gisteren via een webwinkel Assasin's Creed 2 besteld, hoop die vandaag binnen te krijgen dan kan ik weer eventjes gaan gamen als ik tijd heb.

EDIT:Mijn trpohy sync prbleem is trouwens opgelost. Ik had ergens gelezen dat je met een vriend trophys moet vergelijken en dit wel af en toe een keer of 40 moet proberen voordat het werk. Dus gisteren eventjes naar de vriendenlijst gegaan en maar gesynct, na een keer of 10 werkte het perfect :). Moet alleen bij BC2 de trophy's opnieuw halen :( haha.

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 13-04-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Jimijames75 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:48:
[...]

Vooral laten staan, mijn duits is prima en vind het wel grappig.

"everybody with a ps3 slim or 360 leave the room" haha
Lazy schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:50:
"Don't worry, we'll download it as .mp4" :')
Die vond ik beiden inderdaad erg geniaal verzonnen.
Shiver23 schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:57:
[...]

Ik zet regelmatig de stofzuiger even op mijn launch 60GB. Laatste tijd gaat de fan soms zelfs op standje stofzuiger. Wordt ook tijd voor een grote voorjaarsschoonmaak dus.
Ik hoop niet dat je je fan laat spinnen als je stofzuiger erop zet, daarmee slijt je namelijk binnen 10 seconden je lagers van je fan. Dat zou meteen ook verklaren waarom je fan van je PS3 nu als een stofzuiger klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dangerpaki schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:56:
Ik hoop niet dat je je fan laat spinnen als je stofzuiger erop zet, daarmee slijt je namelijk binnen 10 seconden je lagers van je fan. Dat zou meteen ook verklaren waarom je fan van je PS3 nu als een stofzuiger klinkt.
Dat zou ik dus ook zeggen, ik blaas altijd als een idioot achterin de ventilatie en veeg er regelmatig met een stofdoek overheen, maar of dat helpt, ik heb geen idee. Stofzuiger is idd niet zoon slim idee denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
dangerpaki schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:56:
[...]
Waarom zou dat ineens de lagers slijten terwijl als hij uit eigen beweging draait de lagers nauwelijks slijten? Lijkt me broodje-aap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:40
[...]

+1, waar woon je en hoeveel vraag je voor een complete “behandeling”? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EfBe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:04:
[...]

Waarom zou dat ineens de lagers slijten terwijl als hij uit eigen beweging draait de lagers nauwelijks slijten? Lijkt me broodje-aap
Ik heb dat verhaal ook eens gehoord. En ik denk dat het ermee te maken heeft dat de ventilator dmv een stofzuiger veel harder ronddraait dan dat hij normaal draait. Ook moet je oppassen voor statische electrischeteit als je de stofzuiger bij de ps3 houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[...]

In de handleiding van de PS2 staat zelfs expliciet aangegeven dat het goed is om af en toe met een stofzuiger je PS2 te lijf te gaan. Geen idee of dat in de handleiding van de PS3 staat, maar het slijten van de lagers door een stofzuiger op de ventilatiesleuf klinkt mij ook erg onwaarschijnlijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Shiver23 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:14:
[...]

In de handleiding van de PS2 staat zelfs expliciet aangegeven dat het goed is om af en toe met een stofzuiger je PS2 te lijf te gaan. Geen idee of dat in de handleiding van de PS3 staat, maar het slijten van de lagers door een stofzuiger op de ventilatiesleuf klinkt mij ook erg onwaarschijnlijk.
Volgens mij is het idee dat als je een stofzuiger direct op een fan zet dat de fan veel te veel toeren per minuut gaat draaien (stofzuigers zelf draaien 16000 rpm) , en de lagers daar niet op gemaakt zijn en dan inderdaad in no time stuk kunnen gaan.

Echter als je het op een ventilatie opening zet dan zit er al veel meer ruimte tussen en lijkt me de 'lucht overbrengingsverhouding' groot genoeg om te zorgen dat je fan er wel tegen kan (als in dat hij niet de eindsnelheid van de stofzuiger bereikt).

[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 13-04-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Op deze link http://ps3clan.nl/2009/02...pende-playstation%C2%AE3/ staat ook dat er met een stofzuiger gewerkt kan worden.

Weet iemand iets af van de manier die ze omschrijven zodat de ventilator hard naar buiten blaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Oxigeon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:45:
Op deze link http://ps3clan.nl/2009/02...pende-playstation%C2%AE3/ staat ook dat er met een stofzuiger gewerkt kan worden.

Weet iemand iets af van de manier die ze omschrijven zodat de ventilator hard naar buiten blaast?
Ik zou sowieso niet zomaar iets aannemen wat een hobby websiteje opschrijft.

Waarom zou je übehaupt graag de stof uit je PS3 willen halen? Ik heb nog nooit een geval gezien/gehoord waar het nut heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Je kan ook de fan op zijn hardst laten draaien door de stroomkabel uit je ps3 te trekken de eject knop ingedrukt te houden en dan de stoomkabel weer terug in de ps3 stoppen. De fan gaat nu op de hoogste stand draaien zodat al het stof uit je ps3 geblazen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:50:
Je kan ook de fan op zijn hardst laten draaien door de stroomkabel uit je ps3 te trekken de eject knop ingedrukt te houden en dan de stoomkabel weer terug in de ps3 stoppen. De fan gaat nu op de hoogste stand draaien zodat al het stof uit je ps3 geblazen wordt.
Schijnt niet goed te zijn voor je ps3

http://www.gamegrep.com/n...or_the_longevity_for_ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:18:
Al een tijdje alle levels en alle challenges gehaald in het Peggle + Peggle Nights. Ik weet niet of ik nu een 'Peggle Master' ben of een sukkel die dit speel veeeeeel te veel heeft gespeeld :) . Feit is dat ik elke nuance in het spel nu wel beheers en op 'hoog nivo' over een spel kan praten waar je een balletje wegschiet in wat eigenlijk een crippled flipperkast is :o ...
Alle challenges? Teeeeering... daar zitten me een opdrachten bij... bizar. Ik ben al blij als ik een keer 75.000 punten haal. En jij hebt gewoon 1.000.000 punten met 1 potje gehaald? _/-\o_

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Shiver23 schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:57:
[...]

Ik zet ook regelmatig de stofzuiger op m'n.... erm, wacht even. Dit is niet het kinky gewoontes topic. Ik bedoel op m'n PS3 natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

Omdat jou fan normaal gesproken draait op 2500 RPM en als je een stofzuiger erop zet je fan waarschijnlijk op z'n minst 4x zo hard gaat en het hele gebeuren behoorlijk warm wordt waardoor je je lagers en je plastic slijt.
Oxigeon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:00:
[...]

Dat zou ik dus ook zeggen, ik blaas altijd als een idioot achterin de ventilatie en veeg er regelmatig met een stofdoek overheen, maar of dat helpt, ik heb geen idee. Stofzuiger is idd niet zoon slim idee denk ik
Ik heb zelf eigenlijk m'n slim die ik nu een half jaartje heb nog niet gehoord en eigenlijk ook niet schoongemaakt. Binnenkort even kijken. Bij m'n computer maak ik de handel gewoon open en ga ik voorzichtig met een niet-statische kwast er langs. Bij de PS3 moet ik nog wat verzinnen zonder dat ding open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

ThijsWTF schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:47:
Waarom zou je übehaupt graag de stof uit je PS3 willen halen? Ik heb nog nooit een geval gezien/gehoord waar het nut heeft gehad.
Dan moet je even 2 pagina's terug kijken waar iemand zijn 60 gig met de stofzuiger heeft bewerkt en naar zijn idee een behoorlijk geluidsreductie heeft gerealiseerd (3 jaar oud).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
dangerpaki schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:15:
[...]

Omdat jou fan normaal gesproken draait op 2500 RPM en als je een stofzuiger erop zet je fan waarschijnlijk op z'n minst 4x zo hard gaat en het hele gebeuren behoorlijk warm wordt waardoor je je lagers en je plastic slijt.
Paki heeft gelijk.
Als je een stofzuiger vlak boven je fan houdt, heb je een grote kans dat je fan kapot gaat (deze gaat sneller draaien dan waarvoor deze gemaakt is |:( ).

Het verstandigst is ook om de fan met de vinger stil te houden en dan de stofzuiger erbij te houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

DeDuifff schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:02:
[...]

Paki heeft gelijk.
Als je een stofzuiger vlak boven je fan houdt, heb je een grote kans dat je fan kapot gaat (deze gaat sneller draaien dan waarvoor deze gemaakt is |:( ).

Het verstandigst is ook om de fan met de vinger stil te houden en dan de stofzuiger erbij te houden. ;)
OMG iemand die gewoon blijft nadenken, doe ik ook met mijn PC fan, stil houden en zuigen die hap, bij veel mensen is het gewoon doen of niet doen vanwege angst en jij bedenkt gewoon oplossing om angst uit te sluiten.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Sm0k3r schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:12:
[...]

OMG iemand die gewoon blijft nadenken, doe ik ook met mijn PC fan, stil houden en zuigen die hap, bij veel mensen is het gewoon doen of niet doen vanwege angst en jij bedenkt gewoon oplossing om angst uit te sluiten.
Tja, het is een gave :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
spaceboy schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:08:
[...]

Alle challenges? Teeeeering... daar zitten me een opdrachten bij... bizar. Ik ben al blij als ik een keer 75.000 punten haal. En jij hebt gewoon 1.000.000 punten met 1 potje gehaald? _/-\o_
Binnenkort een signeersessie bij jou in de buurt...
Alleen de achievement waarbij je bij alle levels tot de laatste Peggle moet wegspelen durf ik niet aan. Volgens mygamercard.net heeft ook maar een handje vol die achievement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik ben gisteren ook maar weer eens gestart met Peggle. Ben nu op de helft van Peggle challenges of hoe het ook heet. Eerst die allemaal halen en daarna pas Peggle Nights aanschaffen. Anders kan ik denk ik echt niet de motivatie opbrengen om alle challenges te halen. Moet nog 1 veldje clear all peggles en daarna met de duels beginnen.

Denk dat ik vandaag GRID weer eens ga opstarten. Ben pas Junior in alle Leagues.

[ Voor 11% gewijzigd door Die Bruine op 13-04-2010 13:40 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Kan iemand mij nog een goede headset aanraden met goede prijs/kwaliteitsverhouding? Ik heb even naar reviews gekeken voor de Sony PlayStation 3 Bluetooth Headset, maar weet niet of ik daar last van ga krijgen na een paar uur gamen.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:54
@NickySantoro

http://www.logitech.com/nl-nl/gaming/headsets/devices/3228

Dit is een vrij goede vind ik, ook goed betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
swopdark schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:10:
[...]

Da's natuurlijk het hele idee van MS bij WaterFire heeft het iig al gewerkt! Haha je koopt voor een appel en een ei een arcade waar je dan ineens een hele hoop extra bij moet kopen.

Vriend van me heeft laatst een 360 Elite gekocht met Forza 3 en ODST (mijn eerste indruk is zeer slecht van deze "oude" game) voor 235 euri. Da's dan wel weer een ernstig mooie deal. Denk dat je gewoon kan stellen dat de PS3 altijd duurder zal zijn dan de 360 maarja, je koopt er ook meer voor dus de prijs is zoals ie nu is in mijn ogen goed. Ik heb zelf 599,- voor mijn PS3 neergeteld en 349,- voor mijn 360 premium. Naast die prijzen was die vriend van me natuurlijk met 235 nog niet klaar want 59 euri voor live erbij en je zit aan een hoger bedrag als dat je zit bij een kale PS3. Oke, dan heb je geen games...
Live is goedkoper hoor. Ik betaal zelf €35 per jaar.
Heb zelf 185euro betaald voor een nieuwe X360 pro 60GB. jasper revisie. met Burnout paradise, hexic en triviant.
Heb 180 euro betaald voor een nieuwe PS3 fat 80GB met Resistance 2. Alleen heeft deze de laatste tijd vreemde geluiden bij de blu-ray speler. X360 heetf ook vreemde geluiden hoor, maar dat is normaal.

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 13-04-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickySantoro schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:02:
Kan iemand mij nog een goede headset aanraden met goede prijs/kwaliteitsverhouding? Ik heb even naar reviews gekeken voor de Sony PlayStation 3 Bluetooth Headset, maar weet niet of ik daar last van ga krijgen na een paar uur gamen.
De Sony headset is kwa geluid wel veruit de beste denk ik, maar na een tijdje gamen gaat bij mij ook altijd mijn oor zeer doen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Ik heb de ps3-60gb gehad , en die maakte vrijwel geen geluid. Nu heb ik de Slim 250GB, en die hoor je amper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

BigF25 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:23:
Ik heb de ps3-60gb gehad , en die maakte vrijwel geen geluid. Nu heb ik de Slim 250GB, en die hoor je amper!
Dat is hetzelfde dus...

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Bellerophon

Haha ja ong.. :D maar het je merkt het verschil wel, ookal is het klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Wat vind je er goed aan? Hoe is het geluid en comfort?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@NickySantoro

Hij is comfortabel, geen last aan je oor. Goed te verstaan tijdens het gamen (MW2 in dit geval)
Heb ook een bleutooth headset gebruikt maar dat vond ik niet fijn werken, slecht geluid/tegenpartij die me niet verstaat continu, dus daar had ik niks aan.
Pagina: 1 ... 50 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.