Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Millert schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:44:
Castle Crashers is zeker de moeite waard, was het wachten beu en heb deze uiteindelijk maar gekocht voor de XB360. Echt een leuk spel met een paar vrienden. Mis ik op zich nog steeds wel, echt leuke co-op of 4 speler split-screen spellen. 360 heb ik gekocht voor Gears of War 1-2 en Halo co-op, zou graag zien dat meer PS3 spellen dit ook aanbieden.
Heb em bij mijn broer op de 360 gespeelt: donders gelachen :D
LijkjeNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:49:
ik lees nu voor het eerst dat castle crashers komt ben gelijk vrolijk altijd leuk hebben hebben!
Dit topic proberen bij te houden, weet je alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 13:49
Striptease schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:41:
Demos
2010 FIFA World Cup Demo (free) Rating: PEGI 3

Yeey gelijk uitproberen!!

Edit:

Kan um niet vinden, zal wel aan mij liggen :s
Store will be live at about 3 (this is the standard time now).
Het zal wel 15.00 UK tijd zijn, dus ik zou het rond 16.00 weer eens proberen. ;)

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:34
Hij staat al wel op XBL. 912.58MB
PS3 versie zal wel net zoiets worden.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Millert schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:44:
Castle Crashers is zeker de moeite waard, was het wachten beu en heb deze uiteindelijk maar gekocht voor de XB360. Echt een leuk spel met een paar vrienden. Mis ik op zich nog steeds wel, echt leuke co-op of 4 speler split-screen spellen. 360 heb ik gekocht voor Gears of War 1-2 en Halo co-op, zou graag zien dat meer PS3 spellen dit ook aanbieden.
Split screen coop zal naar mate de games mooier worden steeds minder voorkomen. De PS3 heeft het nu soms al zwaar om de graphics op je beeld te toveren, laat staan als ie dat dan 2x of 4x moet weergeven.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 10:58
God of war uitgespeeld, mis alleen de 'uitspelen binnen 5 uur' en 'kiss the nympf' trophy's zo'n beetje. Nog maar eens keer runnen als ik klaar ben met de hele trilogie.

Gisteren begonnen aan GOW 2 en wat is dat weer een partij raggen zeg. En dat voor PS2 games... zien er ook geweldig uit op me nieuwe Pana plasma.

Zo... dat moest ik ff kwijt O+

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 07:35
Dan mag het van mij best wat minder hoogstaand, multiplayer gameplay vind ik dan toch belangrijker. Zo kan ik me ook prima vermaken met bijvoorbeeld Super Smash Brothers Brawl op de Wii, ziet er wellicht wat gedateerder uit maar de fun is er niet minder om. En wat co-op betreft, Gears of War 1/2 ziet er ook met z'n 2en in split-screen nog prima uit.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:51
freekweb schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:33:
[...]
gewoon PS3 in dmz gooien op je router
Zover ik heb kunnen zien, kan ik dat niet met mijn Fritz!Box...

Maar! Het is me ondertussen gelukt! Ik heb het spel aangezet, ben gaan strijken en op gegeven moment zag ik allemaal spelersnamen op het scherm staan en heb ik twee spelletjes doorgespeeld. Bedankt aan ieder die gereageerd heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Millert schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:42:
En wat co-op betreft, Gears of War 1/2 ziet er ook met z'n 2en in split-screen nog prima uit.
GoW betekend hier altijd God of War gezien Gears of War alleen voor de 360 en pc beschikbaar is. Ik moet vaak ook even omschakelen :)

edit: of gaat het hier over de 360? hm... nvm then.

[ Voor 7% gewijzigd door JaWSnl op 08-04-2010 15:31 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 07-10 07:35
Was een reactie op de post van Meelobee, dat graphics en split-screen toch samen kunnen gaan.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:35
GG---77 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:29:
R3 drukken en dan kan je scrollen. Je kan dan met L2/R2 verkleinen/vergroten.
Gaan we weer proberen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Vads schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:25:
[...]

Zover ik heb kunnen zien, kan ik dat niet met mijn Fritz!Box...

Maar! Het is me ondertussen gelukt! Ik heb het spel aangezet, ben gaan strijken en op gegeven moment zag ik allemaal spelersnamen op het scherm staan en heb ik twee spelletjes doorgespeeld. Bedankt aan ieder die gereageerd heeft!
laat nog even weten of het vanaf nu makkelijker gaat......misschien ben ik toch niet gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 10:19
Ter info:

De lv2 dump is niet de volledige GameOS dump! Een van de twee gasten die claimden het voor elkaar te hebben en waarover zowat elke nieuwssite berichtten biedt nu keihard zijn excuses aan en zegt dat hij dacht dat hij de GameOS te pakken had.

Mathieulth (een of andere GeoHot maatje) werd keihard afgekraakt door die gasten en nu bieden ze hem gewoon hun excuses aan. Mathieulth zei letterlijk:
I am not here to play some lame stringwar with them but here are some strings to expect from a proper lv2 dump: http://pastebin.ca/1856341
8:59 PM Apr 3rd via web
/Genoeg over een gehackte PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

JorisBit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:08:
[...]

[...]

Het zal wel 15.00 UK tijd zijn, dus ik zou het rond 16.00 weer eens proberen. ;)
De store is inmiddels van een update voorzien. Fifa WK demo en in de UK store is nu ook First Play te vinden, zeg maar Qore maar dan voor Europa.

£ 0,99 per ep of £8,99 voor 90 dagen. Als er beta access en exclusieve demo's bij zitten is het wel de moeite imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik ben um al aan 't downloaden. Het is wel groter dan de xdoos versie.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat blijft de ps3 toch stabiel qua prijs. Onder de 200 euro wil ik er wel een halen zodat ik geen xbox rpg's hoef te spelen en kan genieten van orginele dub en geen disk swapping.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=245131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:27:
Wat blijft de ps3 toch stabiel qua prijs. Onder de 200 euro wil ik er wel een halen zodat ik geen xbox rpg's hoef te spelen en kan genieten van orginele dub en geen disk swapping.
[afbeelding]
Nou, 199,98 voor de PS3 40GB, nieuw met garantie: Intertoys (webonly). De 80GB versie is 229,98 en de 160GB versie is volgens mij 249,98.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yellowneck schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:32:
[...]

Nou, 199,98 voor de PS3 40GB, nieuw met garantie: Intertoys (webonly). De 80GB versie is 229,98 en de 160GB versie is volgens mij 249,98.
Die 40GB is een leuke deal. 40GB is eigenlijk al groot genoeg voor de meeste mensen en mocht je meer HD-ruimte nodig hebben zet je er tzt voor 40 euro een 250GB notebook HD in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heeft VidZone storing?
Ik kom er wel op, maar video's bufferen en spelen niet af :(
Meer mensen last van?
Een kwartier geleden werkte het nog! :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hmm PS3 download van WC2010 is zelfs nog groter. Maar de controls zullen vast veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Over WC2010. De intro voor de wedstrijd loopt bij mij niet helemaal soepel. Af en toe een schok.
Verder verschilt de gameplay niet echt met FIFA10. Soms ziet het er wat soepeler uit, zoals bal aanname met de borst. En de keeper komt niet meer zo snel uit zijn goal. De coaches komen naar mijn mening wat te vaak in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SR8 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:22:
Over WC2010. De intro voor de wedstrijd loopt bij mij niet helemaal soepel. Af en toe een schok.
Verder verschilt de gameplay niet echt met FIFA10. Soms ziet het er wat soepeler uit, zoals bal aanname met de borst. En de keeper komt niet meer zo snel uit zijn goal. De coaches komen naar mijn mening wat te vaak in beeld.
hetzelfde vind ik. Ik vind de gameplay er wel behoorlijk soepeler uitzien. En hoevaak die coaches in beeld zijn is absurd. Op de X360 schokt ie overigens niet in de intro, maar ik kan niet tegen die controller bij voetbalwedstrijden. Bij racegames is die X360 controller fantastisch, maar bij voetbalspellen zorgt ie voor stijve klauwen.
Graphics lijken in deze editie gelijk, waar ik FIFA10 op de X360 mooier vond. Maar op PS3 gekocht vanwege de controller.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 08-04-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan het toch dat de videostore in ons landje nou nog steeds niet online is? In Engeland, Duitsland en Frankrijk is het al aan maar in ons landje nog “lang” niet! Nu vind ik het natuurlijk wel lekker dat we al een tijdje van vidzone kunnen genieten en dat de VS dit dus niet hebben. Da’s dan weer een voordeel dat onze kant op valt. Toch: digital comics, de videostore; Beide zaken waarmee heel veel mensen worden lekker gemaakt en dan voegen ze het uiteindelijk niet toe! Of veel te laat!

Het hele vreemde daarbij vind ik het dat Microsoft geen eigen filmstudio’s heeft om aan de touwtjes te trekken maar wel inmiddels als een half jaar lang een videostore online heeft in de meeste EU landen! Een (fake) HD streaming videoservice nota bene! Die werkt echt fantastisch!

Sony met haar enorme bieb aan filmmateriaal heeft nog helemaal niks! Zelfs de filmtrailerhoek in de videostore is al zeker 1,5 jaar niet meer gevuld met nieuwe trailers, echt gemiste kansen hoor. Sony doet bijna niks aan advertising en vind het dan raar dat spullen op XBLA beter verkopen… Als je je 360 aanzet wordt je bijna onmiddellijk in de community gezogen met ads, linkjes en filmpjes van alles wat deze week nieuw in de winkel en de merketplace ligt. Het lijkt wel alsof Sony Japan alles eerst wil controleren, verbeteren en volledig politiek correct wil hebben voorat het in beperkte mate naar de users wordt uitgezonden.

Bij de 360 heb ik juist het idee dat er een stel skaters / rockers (zeker gezien de standaard lading muziek die je op je HDD hebt bij aanschaf van een 360) achter de knoppen zitten die gewoon doen wat ze willen, en vooral wat de gemiddelde 18 jaar oude gamer wil, en niet willen worden tegengehouden door taalbarrières oid en gewoon alle landen voeden met engelse content. Niks geen localisatie of extra wachttijd, nee releasen die handel! Laat de users maar uitzoeken of ze het wel of niet willen kopen omdat het enkel Engelstalig is.

Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat de 360 features zo veel sneller komen door het maandelijkse bedrag dat iedere live gebruiker aan het storten is. Ik ben echt van mening dat als een betaalde service de loop van features zal versnellen dat ze me morgen een acceptgiro mogen sturen. Laat mij maar lekker max €30 per jaar betalen als daarmee ontwikkelkosten worden gefinancierd. Maar laat ons niet zo lang wachten en adverteer meer! Het is toch belachelijk dat ik als die hard PS3-gamer er via dit forum moet achterkomen dat BRAID inmiddels als twee maanden in de Store ligt!?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 13:28
release date stond voor ergens rond 26 november 2009 maar is nooit wat van terecht gekomen helaas

waarom het er nog steeds niet is kan ik helaas niet verklaren, maar heb er zeker wel zin in altijd handig zon bieb met film materiaal onder de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:52:
release date stond voor ergens rond 26 november 2009 maar is nooit wat van terecht gekomen helaas
Vidzone stond voor 26 november en dat hebben ze gehaald. De videostore zou dit jaar worden uitgerold maar het verbaast me dat een filmbedrijf daar zoveel moeite mee heeft terwijl een softwarebedrijf gewoon vrolijk een jaar eerder uitrolt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 12:12
Damn, die informatie over de Red Dead Redemption MP (Frontpage) maakt mij alweer extreem nieuwsgierig naar deze game. :9~

Ik vond de Free-Play mode van GTA IV ook echt geweldig. Met meerdere mensen in een auto stappen (of nog lomper, met twee man op een motor) en brullen maar! Erg veel lol aan beleeft.

Bij RDR kun je nu dus 'posses' maken, wat naar mijn inzicht het teamplay aspect nog leuker maakt! Hopelijk komt er binnenkort een demo uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:21:
Vidzone stond voor 26 november en dat hebben ze gehaald. De videostore zou dit jaar worden uitgerold maar het verbaast me dat een filmbedrijf daar zoveel moeite mee heeft terwijl een softwarebedrijf gewoon vrolijk een jaar eerder uitrolt.
Tja... dat hoeft niet perse aan Sony te liggen. Misschien heeft MS wel bepaalde deals afgesloten waardoor Sony nog niets mag doen. Het kan eigenlijk aan zoveel dingen liggen...

[ Voor 49% gewijzigd door SToRM666 op 09-04-2010 09:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DeDuifff schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:25:
Damn, die informatie over de Red Dead Redemption MP (Frontpage) maakt mij alweer extreem nieuwsgierig naar deze game. :9~

Ik vond de Free-Play mode van GTA IV ook echt geweldig. Met meerdere mensen in een auto stappen (of nog lomper, met twee man op een motor) en brullen maar! Erg veel lol aan beleeft.

Bij RDR kun je nu dus 'posses' maken, wat naar mijn inzicht het teamplay aspect nog leuker maakt! Hopelijk komt er binnenkort een demo uit :)
Er zit helaas ook wel een nadeel aan de opzet van de consoles op dit moment. In dat mooie free-roam gebied kunnen slechts 16 spelers tegelijkertijd rondlopen. Dat is natuurlijk wel jammer. Wel kan je door in een kroeg te lopen (wat meer een gamelobby is) zaken starten waardoor je tegen anderen komt. Het zou echter helemaal top zijn als je gewoon in het gebied een mannetje of 64 tegenkomt, dat zou het imho nog wel een stukje interessanter maken.

Als MAG er 256 kan, waarom zouden er met een game als dit geen 64 kunnen, of desnoods 32?
SToRM666 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:27:
[...]

Tja... dat hoeft niet perse aan Sony te liggen. Misschien heeft MS wel bepaalde deals afgesloten waardoor Sony nog niets mag doen. Het kan eigenlijk aan zoveel dingen liggen...
Dat zou een reden kunnen zijn voor films van derden. Echter, films van deze maatschappij:

http://www.sonypictures.com/movies/

zouden morgen echt gewoon geplaatst moeten kunnen worden :)

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 09-04-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar in Europa heb je bijvoorbeeld ook te maken met enorm veel verschillende talen, dus ik kan me wel voorstellen dat ze dan eerst de grotere landen voorzien van een videostore en daarna pas de kleinere landen.
Het is maar een voorbeeld hoor, misschien is de reden wel totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SToRM666 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:13:
Maar in Europa heb je bijvoorbeeld ook te maken met enorm veel verschillende talen, dus ik kan me wel voorstellen dat ze dan eerst de grotere landen voorzien van een videostore en daarna pas de kleinere landen.
Het is maar een voorbeeld hoor, misschien is de reden wel totaal anders.
Dat zal ook wel de reden zijn :) Sterker, ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat dat de reden is. Echter, dat is wel het punt wat Swopdark maakt.

Microsoft heeft er voor gekozen (overigens ook later dan in de US) om het beschikbaar te maken zonder ondertiteling. Daarmee bedien je in ieder geval de markt die subtitles niet nodig hebben. Mijn zwager heeft al ruim 100 films gekeken op zijn Xbox. MS kijkt dit jaar verder om subtitles toe te gaan voegen.

Dit is een strategie die blijkbaar werkt. Het heeft zijn nadelen, maar ja, dat heeft het niet hebben van de store ook. Sony kan natuurlijk hetzelfde doen. Gewoon beschikbaar maken die hap, en erbij vermelden dat het vooralsnog een Engelse dienst is.

Het zou voor een hoop Nederlandse PS3 bezitters een leuke toevoeging zijn :)

Verder is het een rechten ding, en dat is vervelend. In de Xbox store in Nederland staan een 400 films. In de US zijn dat er 4000 + stapels en stapels met TV-series (bijna alle eigenlijk). Dat is een gevecht wat Sony achter de schermen ook aan het voeren is, maar daar hebben ze bij de inhouse films lijkt me geen last van.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 09-04-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

PWM schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:31:
[...]
Als MAG er 256 kan, waarom zouden er met een game als dit geen 64 kunnen, of desnoods 32?
Heb je gezien hoe MAG eruit ziet en hoe RDR eruit ziet? Daarmee geef je je eigen vraag al een antwoord. ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA IV besteld vorige week nog niet binnen. Ze zijn niet echt leverbaar meer haha.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Meelobee schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:30:
[...]

Heb je gezien hoe MAG eruit ziet en hoe RDR eruit ziet? Daarmee geef je je eigen vraag al een antwoord. ;)
Ik weet het, maar daarom zou 64 of 32 misschien nog wel kunnen.

Misschien moeten ze dan ietsje minder grafisch insteken. In plaats van bloedmooi, erg mooi o.i.d.

Ik vind het jammer dat door de grafische eisen van de gamers vandaag de dag, spellen minder diepgang krijgen. Wat is er nu mooier dan 64 Cowboys en Indianen op je scherm, in plaats van een bijna lege (doch prachtige) vlakte?

Probleem is dat gamers, en ook heel veel mensen hier, een spel direct links laten liggen als het gaat om grafische kwaliteiten. Op de FP is het ook heel duidelijk, zodra een spel wordt getoond begint het gezeur over een korreltje, een lichtval die verkeerd is of dat soort onzin. Een Assasins Creed krijgt in reviews alleen maar negens en tienen omdat het zo prachtig is, terwijl men vergeten is een daadwerkelijk spel erin te stoppen.

Ook MAG werd voornamelijk afgezeken om zijn graphics. Ik zie de berichten hier nog: "MAG demo gedownload, snel weer uitgezet, zag er niet uit".

En als een spel dan grafisch mooi is (omdat de developer voor elk scherm een team had) en leuk om te spelen, maar als gevolg daarvan 6 uur duurt, is het: "Die download ik wel, ga geen X euro betalen voor 6 uur" (heeft PS3 gelukkig nog geen last van).

Gamers, moeilijk volk.

EDIT:

Mooi voorbeeld. Een game developer maakt een game waarin alles te vernietigen is, en dat voor 12,- op Xbox Live: nieuws: Atomic Games brengt Breach uit via Xbox Live Arcade Een downloadbaar spel, lange speelduur voor 12,-. Wat wil je meer?

Eerste reactie:
Ik vind het er nou niet echt super goed uitzien. Vind ik bad company 2 beter.
Tweede reactie:
Mwah, outdated graphics met wat extra bloom effects om het wat op te pimpen.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 09-04-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja helaas gaan veel mensen alleen maar voor de graphics, terwijl gameplay zoveel belangrijker is. Geen goeie graphics is voor vele meteen een reden om het niet eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 29-09 13:40
Meelobee schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:29:
Ja helaas gaan veel mensen alleen maar voor de graphics, terwijl gameplay zoveel belangrijker is. Geen goeie graphics is voor vele meteen een reden om het niet eens te proberen.
Jammer genoeg wel ja, de echte mainstream gamers kijken maar naar 1 ding en dat zijn de graphics. Gelukkig kijk ik daar niet zo nauw naar en geniet ik juist meer van games met een goeie gameplay. Ik snap trouwens ook niet wat mensen klagen over de graphics van MAG, ik vind het er goed uitzien en het is zeker heel goed speelbaar met hoe het eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Wat is Peggle verslavend!! Ik begin steeds meer te vinden dat er iets meer dan "Just Luck" nodig is. Briljant spel. Gisternacht (hoe toepasselijk) begonnen met Peggle Nights... ;-)

Als je 'm nog niet hebt: halen dit spel! GO! :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watvoor game is Peggle spaceboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een spel waarbij je oranje balletjes moet wegschieten

Afbeeldingslocatie: http://retrozoid.files.wordpress.com/2009/11/peggle.jpg

Dat klinkt niet zo leuk (maar he, leg Tetris eens in woorden uit), maar is echt heel erg tof. Mijn vriendin heeft er zeker 50 uur opzitten.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 09-04-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
als ik jou was zou ik is bij zylom peggle downloaden grote kans dat je na 5minuten verslaafd bent en denkt over de aanschaf op psn de uitbreiding van peggle (nights) is ook zeker een waardige imo moet je ehm hebben

(edit) geen idee of er een demo op psn staat)

[ Voor 10% gewijzigd door LijkjeNL op 09-04-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb de demo gespeeld, vond het maar niets.

Speel nog veel dat restaurant spelletje, met dame moet je dan berg gasten helpen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Ik zou wel graag zombies vs plants op psn willen eigenlijk, geld wel voor meer van die gamehouse/zylom titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:51:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Wat is Peggle verslavend!! Ik begin steeds meer te vinden dat er iets meer dan "Just Luck" nodig is. Briljant spel. Gisternacht (hoe toepasselijk) begonnen met Peggle Nights... ;-)

Als je 'm nog niet hebt: halen dit spel! GO! :D
Hahaha, goed spel he? Ik vind de geluksfactor ook wel bijdragen aan de belevenis van het spel.
Heb je ook al eens een level volledig leeg kunnen spelen, of nog beter, de laatste blauwe en oranje tegelijk wegspelen.
Binnenkort eens multiplayeren? Dit kan trouwens met 4 man tegelijk wat erg leuk is, dus als er nog andere Tweakers zijn met Peggle... :)

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 09-04-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

SToRM666 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:12:
[...]

Hahaha, goed spel he? Ik vind de geluksfactor ook wel bijdragen aan de belevenis van het spel.
Heb je ook al eens een level volledig leeg kunnen spelen, of nog beter, de laatste blauwe en oranje tegelijk wegspelen.
Binnenkort eens multiplayeren? Dit kan trouwens met 4 man tegelijk wat erg leuk is.
Yes, 1x een ULTIMATE FEVER gehaald... :) Voelt sowieso na elk level weer als een YES-gevoel (zelden dat ik niet een gebalde vuist heb na een FEVER! :P

Multiplay lijkt me tof, ik ga 't eerst nog ff samen met m'n girlie offline proberen. Denk dat zij ook wel verslaafd wordt. :) Ik moet nog wel die COOL ENDING ofzo halen (laatste oranje en dan laatste blauwe).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
spaceboy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:27:
[...]

Yes, 1x een ULTIMATE FEVER gehaald... :) Voelt sowieso na elk level weer als een YES-gevoel (zelden dat ik niet een gebalde vuist heb na een FEVER! :P

Multiplay lijkt me tof, ik ga 't eerst nog ff samen met m'n girlie offline proberen. Denk dat zij ook wel verslaafd wordt. :) Ik moet nog wel die COOL ENDING ofzo halen (laatste oranje en dan laatste blauwe).
mijn vriendin heb ik doormiddel van peggle en bejeweled addicted gekregen aan de ps3
wat dan ook weer gelijk mezelf in de vingers snijden is...

ach ben blij dat we samen kunnen gamen nu casual dat wel maar toch er is een begin
nu wil ze zelfs nog wel is LBP in de gleuf steken en wat rond huppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

LijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:31:
[...]

mijn vriendin heb ik doormiddel van peggle en bejeweled addicted gekregen aan de ps3
wat dan ook weer gelijk mezelf in de vingers snijden is...

ach ben blij dat we samen kunnen gamen nu casual dat wel maar toch er is een begin
nu wil ze zelfs nog wel is LBP in de gleuf steken en wat rond huppelen
Hmm... "in de gleuf" komt wat dubbel over in dit zinsverband. Lijkt me ook erg pijnlijk bij het rondhuppelen voor een vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
spaceboy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:35:
[...]

Hmm... "in de gleuf" komt wat dubbel over in dit zinsverband. Lijkt me ook erg pijnlijk bij het rondhuppelen voor een vrouw.
dat ligt er natuurlijk aan wat hij met LBP bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 20:54
Heeft iemand een idee hoe ik aan de "Afrika" dynamic theme kan komen? Deze was een poosje gratis te downloaded op de Japanse en de Chineese store maar ik heb m'n PS3 pas net en ben dus net te laat... Is die nog op andere stores te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Al een tijdje alle levels en alle challenges gehaald in het Peggle + Peggle Nights. Ik weet niet of ik nu een 'Peggle Master' ben of een sukkel die dit speel veeeeeel te veel heeft gespeeld :) . Feit is dat ik elke nuance in het spel nu wel beheers en op 'hoog nivo' over een spel kan praten waar je een balletje wegschiet in wat eigenlijk een crippled flipperkast is :o ...

Bovengenoemde Plants vs Zombies komt trouwens als het goed is binnenkort op de 360. Goede kans dat het later dan ook op PSN komt. Volgens mij kijken ze welke games goed verkopen, en die porten ze dan naar de PS3. En aangezien PvsZ naar verwachting veel gaat verkopen komt hij uiteindelijk denk ik wel naar PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_Pivo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:11:
Heeft iemand een idee hoe ik aan de "Afrika" dynamic theme kan komen? Deze was een poosje gratis te downloaded op de Japanse en de Chineese store maar ik heb m'n PS3 pas net en ben dus net te laat... Is die nog op andere stores te downloaden?
Afrika dynamic theme staat ook in de US store ($2,99)
deze is in geen enkele store meer gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

(jarig!)
mensen,

Vraagje, weet niet of ik helemaal goed zit in het forum, maar ga het toch even proberen.
Ben nu al een tijdje bezig om wat dingen uit te zoeken om HD op te nemen van me ps3. Nou heb ik meerdere oplossingen gezien/gelezen/gehoord en ook op youtube wat filmpjes bekeken.

Ik kwam uit bij Hauppauge HD-PVR. Maarrrrrrrrrrr, toen ik op youtube de aansluitingen zag, kwam ik tot de conclusie dat je er component voor moet gebruiken. Dit betekent dat je 'maar' tot 780p kan opnemen. Opzich goed genoeg, maar nu vraag ik me af of dit weer ten koste gaat van de 'game kwaliteit'. Aangezien ik gewoon HDMI gebruik.

Misschien weet ik het antwoord al, aangezien volgens mij ps3 games meestal gemaakt worden voor 780p, toch?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:20

blitzkrieg

Whoop Whoop!

LijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:31:
[...]
LBP in de gleuf steken en wat rond huppelen
:')

Maar ff serieus :+ , dat is ook de reden dat ik LBP gekocht heb, om samen met mijn vriendin te casual gamen.

Ze doet ook wel MW2, maar dat is voor mij een ergernis om naar te kijken, aangezien ze de oog-hand coordinatie van Stevie Wonder heeft.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

blitzkrieg schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:39:
[...]

Maar ff serieus :+ , dat is ook de reden dat ik LBP gekocht heb, om samen met mijn vriendin te casual gamen.

Ze doet ook wel MW2, maar dat is voor mij een ergernis om naar te kijken, aangezien ze de oog-hand coordinatie van Stevie Wonder heeft.
HAHAH i LOLD!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

blitzkrieg schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:39:
[...]

Stevie Wonder ziet geen donder... 8)
Maar goed, weet jij veel wat die kerel klaarmaakt zonder te kijken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

delaitinho schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:37:
mensen,

Vraagje, weet niet of ik helemaal goed zit in het forum, maar ga het toch even proberen.
Ben nu al een tijdje bezig om wat dingen uit te zoeken om HD op te nemen van me ps3. Nou heb ik meerdere oplossingen gezien/gelezen/gehoord en ook op youtube wat filmpjes bekeken.

Ik kwam uit bij Hauppauge HD-PVR. Maarrrrrrrrrrr, toen ik op youtube de aansluitingen zag, kwam ik tot de conclusie dat je er component voor moet gebruiken. Dit betekent dat je 'maar' tot 780p kan opnemen. Opzich goed genoeg, maar nu vraag ik me af of dit weer ten koste gaat van de 'game kwaliteit'. Aangezien ik gewoon HDMI gebruik.

Misschien weet ik het antwoord al, aangezien volgens mij ps3 games meestal gemaakt worden voor 780p, toch?

thanks
De meeste games zijn inderdaad 720p, dus je zult niet veel verschil hebben. Vaak is het de tv of de receiver die het beeld naar 1080p schaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Laatst online: 21:20

blitzkrieg

Whoop Whoop!

spaceboy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:54:
[...]

Jah, Stevie Wonder is inderdaad wel goed, maar als je tegen hem zou zeggen: speel de noten die op het beeldscherm verschijnen, dan word dat ook niet wat! :+

Maar voor mijn vriendin hadden er ook geen analoge pookjes op de controller te zitten, die kennen bij haar maar 1 stand, aan of uit, bij MW2 hoekt ze altijd de bocht om!

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
spaceboy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:54:
[...]

komt door z'n zonnebril

mijn vriendin laatst gevraagd of ze me ff wou helpen met wat specops missies
die ene met die heli support, ze mocht lekker knallen met de gun en ik zorgde wel dat ik bleef leven op de grond
wat heb ik gelachen zeg wat een woede kwam er bij haar los... ze vond het prachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 22:38

zAo

GPLv2 Fanboy

Gaat iemand nog proberen zijn geld terug te vragen voor zijn Fat PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

zAo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:33:
Heb mijn fat PS3 bij Amazon gekocht, dus maar even een mailtje gestuurd over hoe de situatie er voor staat :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Dat zal zo "dicht getimmert" zijn met regels en "Algemene" voorwaarden van Sony, dat je het nooit red :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Dwazer schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:55:
[...]

Dat zal zo "dicht getimmert" zijn met regels en "Algemene" voorwaarden van Sony, dat je het nooit red :X
Heb je het artikeltje uberhaupt gelezen? ;)
De desbetreffende persoon (een Brit) heeft aanspraak gemaakt op een Europees consumentenwet (directive 1999/44/EC). Hierna heeft hij van Amazon.co.uk 84 GBP (zo'n 94 euro) vergoed gekregen.
En volgens mij staan wetten altijd nog boven de algemenevoorwaarden van fabrikanten/bedrijven/instellingen etc.
Maargoed, blijft wel een hoop gedoe om je recht te halen natuurlijk, denk dat het in UK wel makkelijker gaat als in NL, geen idee of het daadwerkelijk ook zo het geval is, maar ik ga de moeite er niet voor doen aangezien de Other OS me gestolen kon worden :>

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leuk voor Amazon. Allemaal Europeese klanten van Amazon, die nooit gebruikt hebben gemaakt van de optie, gaan nu als een stel gieren geld terugvragen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:01

amaterasu

In memory of Cj

LijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:26:
[...]

komt door z'n zonnebril

mijn vriendin laatst gevraagd of ze me ff wou helpen met wat specops missies
die ene met die heli support, ze mocht lekker knallen met de gun en ik zorgde wel dat ik bleef leven op de grond
wat heb ik gelachen zeg wat een woede kwam er bij haar los... ze vond het prachtig...
Zo heb ik ook een spec-ops missie gedaan met me vriendin. weet even niet precies welke het was.
Eentje met een besneeuwde map en dat er dan waves van enemys komen (was een van de eerste spec missies) en ze pakte die predator op zonder te weten wat het is. ze gebruikt hem en BAM een hele wave ineens weg en ik lag daar lekker in last stand met een pistooltje met een kop van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 14:56

Zuurstok

Passionately curious

amaterasu schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:08:
[...]

Zo heb ik ook een spec-ops missie gedaan met me vriendin. weet even niet precies welke het was.
Eentje met een besneeuwde map en dat er dan waves van enemys komen (was een van de eerste spec missies) en ze pakte die predator op zonder te weten wat het is. ze gebruikt hem en BAM een hele wave ineens weg en ik lag daar lekker in last stand met een pistooltje met een kop van :+
offtopic:
sniper-fi

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

PWM schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:08:
Leuk voor Amazon. Allemaal Europeese klanten van Amazon, die nooit gebruikt hebben gemaakt van de optie, gaan nu als een stel gieren geld terugvragen :N
Tja. Als de optie er in zou blijven zitten -en er komt een gaaf stukje software voor uit- dan ga ik het gebruiken. Verder is het gewoon een principe kwestie. Ik heb een apparaat gekocht wat o.a. PSN, OtherOS en Games kan draaien. Nu kan dat niet meer omdat men dat bedacht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-10 00:02

Armada

-Wat wil je weten?-

zAo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:33:
[...]

Ik heb een apparaat gekocht wat o.a. PSN, OtherOS en Games kan draaien. Nu kan dat niet meer omdat men dat bedacht heeft.
Ah, gelukkig, iemand is zijn takelwagen gaan halen om die oude koe uit de sloot te halen... :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:01

amaterasu

In memory of Cj

Dit meen je niet he..willen ze serieus geld terug gaan vragen hiervoor..? 8)7 8)7
nou succes ermee :+

[ Voor 4% gewijzigd door amaterasu op 09-04-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

zAo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:33:
[...]
Tja. Als de optie er in zou blijven zitten -en er komt een gaaf stukje software voor uit- dan ga ik het gebruiken. Verder is het gewoon een principe kwestie. Ik heb een apparaat gekocht wat o.a. PSN, OtherOS en Games kan draaien. Nu kan dat niet meer omdat men dat bedacht heeft.
Eerlijk gezegd lijkt het meer op zeiken om het zeiken, helemaal als je het nog niet eens gebruikt hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door Meelobee op 09-04-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Er is iemand die geld heeft terug gekregen van amazon.com vanwege het weghalen van OtherOS...

lees hier het hele verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Het is zeker zeiken, tot het een functionaliteit betreft die je gebruikt. Dan is het ineens allemaal normaal. Bull; er zijn ook mensen die OtherOS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ik vind het gewoon jammer dat ze het er uit hebben gehaald. Had er nog geen gebruik van gemaakt, maar stond wel in de planning om nog een keer te proberen. Dat kan nu niet meer... en daar baal ik van. Maar meer ook niet. Uiteindelijk blijft het voor mij gewoon een spelcomputer en dat bevalt nog steeds erg goed.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kan er geen apart topic gestart worden over dat OtherOs gezeur? :P dit dopic wordt alleen maar vervuild met dat gelul over die update.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yellowneck schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:04:
En volgens mij staan wetten altijd nog boven de algemenevoorwaarden van fabrikanten/bedrijven/instellingen etc.
Hoewel dat in sommige gevallen natuurlijk raar is. Het PSN contract dat je tekent met Sony is duidelijk een afspraak tussen jou en Sony. Dat de wetgeving anders bepaald heeft staat er buiten. Jij bent duidelijk akkoord gegaan met de voorwaarden in het contract. Ik neem deze geldteruggave dan ook maar met een korrel zout. Ik geloof niet dat er geld is teruggegeven maar dat dit meer een leuk verhaaltje is van iemand. De echtheid van het bericht is niet te bewijzen. Ik kan ook wel roepen dat Bol.com mij geld heeft teruggegeven.
Vaak als beide partijen de ander haar algemene voorwaarden niet accepteerd dan komt het nederlands recht om de hoek kijken. In dit geval is dat niet ter sprake want de ps3 bezitter is akkoord gegaan met de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 03-10 11:01
Laat maar lekker zitten die discussie, die leeft ook alleen maar voort omdat er opeens iemand wat over OtherOS roept en dan hebben we weer een halve pagina lang posts van eigenlijk alleen mensen die het niets uitmaakt.

Anyway al eerder aangegeven in dit topic had ik +/- 2 weken geleden mn PS3 gekocht samen met GoW en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. GoW bevalt heel goed, alleen nu heeft de vrouw in huis uitgevonden dat we aparte accounts kunnen aanmaken en die heeft nu een mooie naam gemaakt en zit ik met een vage naam-combinatie :(. Dus ook maar nieuw account aangemaakt, jammer dat ik dan weer opnieuw mag beginnen met GoW, scheeld wel weer dat ik niet super ver was. R&C:ToD heel kort gespeeld, was er niet echt onder de indruk van. Zal hem vast wel eens uit de kast halen om hem toch uit te spelen.

Voorderest afgelopen weken veel demo's gedownload en gespeeld. Hele leuke vind ik Fat Princess dat zeker mijn volgende aankoop gaat worden :D. Verder nog 1 of ander look-alike wipeout spel gevonden als demo die was ook wel vet.

Vorig weekend LBP gekocht en een extra controller omdat sommige demo's ook lokale multiplayer ondersteunen en anders we toch op de beurten moeten wachten met spelen en is dit natuurlijk leuker. Nu dus ook veel lol met LBP, ondanks dat het simpel oogt kan het toch best een tricky spel zijn om alle items te kunnen halen in de levels. Ook gekeken naar de zelf bouw mogelijkheden. alle Tut's gespeeld en word lekker duidelijk uitgelegt en ook op een leuke manier.

Kortom nog steeds alleen maar positieve dingen voor de PS3.

Heb al een paar keer geprobeerd te streamen van Xvid bestanden dmv de PSM server maar dat wil nog niet helemaal (Voor de 3.21 update stotterde hij tenminste nog, maar dat kwam door het wireless).
Maar dat zoek ik nog ff rustig uit, kan ik eens naruto kijken zonder dat de laptop aan de TV gekoppeld hoeft te worden en audio daarover heen hoeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rieshjart schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:42:
Laat maar lekker zitten die discussie, die leeft ook alleen maar voort omdat er opeens iemand wat over OtherOS roept en dan hebben we weer een halve pagina lang posts van eigenlijk alleen mensen die het niets uitmaakt.

Anyway al eerder aangegeven in dit topic had ik +/- 2 weken geleden mn PS3 gekocht samen met GoW en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. GoW bevalt heel goed, alleen nu heeft de vrouw in huis uitgevonden dat we aparte accounts kunnen aanmaken en die heeft nu een mooie naam gemaakt en zit ik met een vage naam-combinatie :(. Dus ook maar nieuw account aangemaakt, jammer dat ik dan weer opnieuw mag beginnen met GoW, scheeld wel weer dat ik niet super ver was. R&C:ToD heel kort gespeeld, was er niet echt onder de indruk van. Zal hem vast wel eens uit de kast halen om hem toch uit te spelen.
Je kan save files kopieren naar andere accounts op je ps3..
Druk driehoekje als je je save file hebt geselecteerd, dan kan je kiezen om deze te kopiëren. Je verliest dan geloof ik wel de mogelijkheid om nieuwe trophies te unlocken als je verder gaat op een ander account.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 09-04-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de widget van 'uitzending gemist' ?
ik wacht hier al (te) lang op

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:55:
wanneer komt de widget van 'uitzending gemist' ?
ik wacht hier al (te) lang op

iemand enig idee?
Is nog niet bekend volgens mij, maar in combinatie met de laatste beta van ps3 media server (zie sig) kan je het wel streamen via een pc/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 14:25
Het wegvallen van de Ander OS functionaliteit na het toepassen van de meest recente systeemsoftware is voor mij geen groot gemis. Ik heb er nooit gebruik van gemaakt, en was dat ook niet van plan.

Wat ik wel kwalijk vind is dat je mogelijk toekomstige spellen niet meer kunt spelen als je besluit om niet (en dus nooit) meer te updaten. Een mogelijke reden om niet te updaten is niet alleen het behoud van de Ander OS functionaliteit. Ook als je niet meer gebonden wilt zijn aan (toekomstige versies van) de Playstation Network overeenkomst kun/mag je niet meer updaten. Ik zie niet in wat die overeenkomst - die betrekking heeft op de online functionaliteit- te maken heeft met offline gebruik van het apparaat.

Als Sony bovendien ooit een update beschikbaar maakt die een fout in het systeem ongedaan maakt (het schrikkeljaar 'foutje' bijvoorbeeld, indien mogelijk) dan wordt deze aan gebruikers die hun systeem niet meer updaten onthouden. Ook niet zo fraai naar mijn mening.

[ Voor 3% gewijzigd door rdjnl op 09-04-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdjnl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:12:
Het wegvallen van de Ander OS functionaliteit na het toepassen van de meest recente systeemsoftware is voor mij geen groot gemis. Ik heb er nooit gebruik van gemaakt, en was dat ook niet van plan.

Wat ik wel kwalijk vind is dat je mogelijk toekomstige spellen niet meer kunt spelen als je besluit om niet (en dus nooit) meer te updaten. Een mogelijke reden om niet te updaten is niet alleen het behoud van de Ander OS functionaliteit. Ook als je niet meer gebonden wilt zijn aan (toekomstige versies van) de Playstation Network overeenkomst kun/mag je niet meer updaten. Ik zie niet in wat die overeenkomst - die betrekking heeft op de online functionaliteit- te maken heeft met offline gebruik van het apparaat.
Vrij simpel, een update kan iets introduceren waar een game afhankelijk van is. Simplistisch voorbeeld puur als voorbeeld: Zoals laatst is er 60MB meer vrijgekomen dankzij optimalisatie van het GameOS en de game belast hem op 100% anders crasht ie, dan zal je moeten updaten.
Als Sony bovendien ooit een update beschikbaar maakt die een fout in het systeem ongedaan maakt (het schrikkeljaar 'foutje' bijvoorbeeld, indien mogelijk) dan wordt deze aan gebruikers die hun systeem niet meer updaten onthouden. Ook niet zo fraai naar mijn mening.
Goh? Mensen die niet updaten krijgen geen updates meer? ja, dat is niet logisch en dat is niet fraai van Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:34
Trouwens hoe zit dat eigenlijks als ik de hardeschijf uit de PS3 haal en er een ander inzet dan moet ik zelf een bestand ala firmware op die nieuwe schijf zien te krijgen toch? en als ik eventueel de oude schijf erin zet krijg ik dan een conflict vanwege de nieuwe schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:55
Nee, firmware staat niet op de HDD.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Okay. maar wat voor reactie geeft het systeem als ik de oude harde schijf er weer in zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:52:
Okay. maar wat voor reactie geeft het systeem als ik de oude harde schijf er weer in zet?
Schijf moet worden geformateerd door de PS3

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 09-04-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Okay is al een poosje geleden dat ik het opgezocht had, over het vervangen van de harde schijf in de ps3 Want wil er een grotere Hdd in hebben, dus die er nu in zit haal ik er uit een laat zo als die nu is. Zet er dan een nieuwe grotere Hdd in als het goed is krijg ik dan een formateer optie e.d. en moet ik er voor zorgen bijvoorbeeld door middel van een usb stick de benodigde PS3 aplicatie installeer?! en tadaah nieuwe schijf in ps3. Alles weer opnieuw instellen waarschijnlijk.

Nou wou ik weten wat er gebeurd als ik de oude schijf er weer inzet? (Als ik de schijf laat zoals ie was toen ik hem eruit haal werkt dat zomaar ineens, of kan ik een of andere berichtgeving krijgen dat er een soort conflicts is en niet verder wil?! of gaat zoals Ike zeggen dat ie moet worden geformateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:49:
[...]

Goh? Mensen die niet updaten krijgen geen updates meer? ja, dat is niet logisch en dat is niet fraai van Sony!
Maar mensen die dus kiezen voor het behoud van hun functionaliteit kiezen dus niet alleen voor het verlies van andere functionaliteit maar ook nog eens voor het missen van essentiele updates. Lekkere keuze heb je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan blijkt toch vanzelf wat je zwaarder vindt wegen.....Het is niets meer dan een principekwestie van een stel zeikerds in 99% vd gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 01:39

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er meer mensen die last hebben dat de trophy's niet verschijnen? Ik ben nu bad company 2 aan het spelen en telkens als ik een map uitspeel krijg ik geen trophy, weet iemand waar dat aan kan liggen :$? Doe ik iets verkeerd? Moet ik de levels ooit opnieuw spelen om de trophy's ooit te krijgen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:41:
Zijn er meer mensen die last hebben dat de trophy's niet verschijnen? Ik ben nu bad company 2 aan het spelen en telkens als ik een map uitspeel krijg ik geen trophy, weet iemand waar dat aan kan liggen :$? Doe ik iets verkeerd? Moet ik de levels ooit opnieuw spelen om de trophy's ooit te krijgen?
Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te starten en het level opnieuw te spelen? Had van de week hetzelfde probleem met Fifa 09. Trophy verscheen ook niet. Had het spel opnieuw gestart en toen verscheen de trophy wel.
Bij Bad Company 2 moet aan het begin een 'trophy loading screen' verschijnen.. krijg je deze wel te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik krijg synchronizing trophys te zien maar die blijft op 0% staan en springt bijna direkt over en dan gaat de game starten. Wel kan ik niet bij vrienden trophys vergelijke etc. krijg dan een foutmelding

Er is een fout opgetreden.
(80022D86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:26:
Dan blijkt toch vanzelf wat je zwaarder vindt wegen.....Het is niets meer dan een principekwestie van een stel zeikerds in 99% vd gevallen.
Dat is onzin, los van het OtherOS verhaal, als ik zo'n ding koop, met een zooi spellen die het prima doen, er komt een update die ik bewust niet installeer, en ik kan mijn spellen niet meer spelen, hetzij off- en/of online, dan is dat niet normaal. Ik heb iets gekocht, en verwacht dat dat werkt naar behoren, met of zonder update als het eerder ook heeft gewerkt.

Dat nieuwe spellen niet werken, en of nieuwe functionaliteit op bestaande spellen, die na de update worden uitgebracht, daar kan ik nog in komen. Mits duidelijk vermeld door de uitgever van het spel, maar daar kan Sony maar gedeeltelijk wat aan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Yippie op 09-04-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Laatst online: 16-10-2024
Oxigeon schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:51:
Ik krijg synchronizing trophys te zien maar die blijft op 0% staan en springt bijna direkt over en dan gaat de game starten. Wel kan ik niet bij vrienden trophys vergelijke etc. krijg dan een foutmelding

Er is een fout opgetreden.
(80022D86)
meerdere mensen hebben er last van dat hun trohpys niet verschijnen of niet kunnen bekijken. toen ik gisteren nog googelde ernaar vond ik niets. ik stel voor dat je het gewoon afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yippie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:55:
Dat is onzin, los van het OtherOS verhaal, als ik zo'n ding koop, met een zooi spellen die het prima doen, er komt een update die ik bewust niet installeer, en ik kan mijn spellen niet meer spelen, hetzij off- en/of online, dan is dat niet normaal. Ik heb iets gekocht, en verwacht dat dat werkt naar behoren, met of zonder update als het eerder ook heeft gewerkt.
Offline kan je afaik nagenoeg alle spellen nog spelen, daar zit al 'onzin'. Het is al jaren het principe dat je moet updaten om games te spelen, maar nu is het opeens een probleem? Als jij een shooter niet update naar de nieuwste versie (bewuste keuze) kan je ook niet meer online spelen, is dat dan ook niet eerlijk?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

rjpurk schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:03:
[...]

meerdere mensen hebben er last van dat hun trohpys niet verschijnen of niet kunnen bekijken. toen ik gisteren nog googelde ernaar vond ik niets. ik stel voor dat je het gewoon afwacht.
Ow er zijn dus wel meedere personen met dit probleem. Ik heb het echter wel gemeld aan sony dus ze weten ervan ;). Hoop dat het snel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
SinergyX schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:07:
[...]
Offline kan je afaik nagenoeg alle spellen nog spelen, daar zit al 'onzin'. Het is al jaren het principe dat je moet updaten om games te spelen, maar nu is het opeens een probleem? Als jij een shooter niet update naar de nieuwste versie (bewuste keuze) kan je ook niet meer online spelen, is dat dan ook niet eerlijk?
Hoe ga je MAG spelen dan ?

Bovendien zijn console/OS update's wat anders dan gameupdates.
Bij de laatste betreft het alleen dat spel, bij de OS update gaat het om alle online functionaliteit incl games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAG speel ik al een tijdje niet meer :+ Ok, die was flauw. In de voorwaarden van SC4 staat in iedergeval dat je ingelogt moet zijn op PSN om de online feature te benutten, daar jij niet wil/doet/kan/mag/whatever, kan je dus niet online spelen.

Vond dit trouwens in de EULA, interessant stukje:
U geeft ons hierbij toestemming om zulke content, services of software te leveren en u komt overeen dat wij, voor zover dit volgens de toepasselijke wetgeving is toegestaan, niet aansprakelijk zijn voor enig verlies van gegevens, content, functionaliteit of bruikbaarheid.
Het is dus aan de wet van Nederland of deze AV/EULA geldig is of niet, zo ja.. heb je geen poot om op te staan. (de uitzondering zit hem in US, daar is nog een aparte wetgeving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Over de betrouwbaarheid van de SCE AV/EULA ga ik niet op in, pas als iemand het aanvecht zullen we de rechtsgeldigheid weten. Zou overigens wel handig zijn als iemand met de juiste achtergrond dat ding is door zou spitten met NL wetboek in de hand. Tot die tijd heeft gissen/speculeren etc dus geen zin.

Wat dat online spelen betreft, genoteerd.
Maar....ik kan ook niet in de Store, om reeds aangeschafte spellen nogmaals te downloaden om maar is een zijstraat te noemen. Feitelijk doet die niks meer dan offline modus, kan me niet eens aanmelden zonder verplicht te updaten.

Ben niet tegen het principe van updates, graag zelfs, maar bij deze heeft het zijn doel voorbij geschoten.
Kan me nog wel een update herrineren die ook problemen gaf, werd enkele dagen of w/e wel opgelost, maar heeft me wel voorzichtiger gemaakt om klakkeloos te upgraden.

Bij PC games slaan ze al helemaal door, dat je zonder online te gaan, niet eens iets kan.
Vrees dat het straks als de games ook alleen online beschikbaar komen voor consoles, het ook die kant op gaat. Heeft je ISP een storing, heb je geen TV,tel, internet, console...die kant gaat het zo wel op.

Misschien word ik gewoon oud, maar zou bijna zeggen "vroeger was alles..".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vind het persoonlijk een totaal oninteressante discussie aangezien het voor sommigen gewoon een principe kwestie is en dan heeft het weinig zin om daar iets tegenin te gaan brengen, net zoals deze post overigens. :+
Nu heb ik makkelijk praten omdat "other os" niet een functie is waarom ik een PS3 heb gekocht laat staan dat het heeft meegewogen destijds.
Misschien had Sony destijds al moeten bedenken dat de mogelijkheid van het kunnen draaien van een Linux distro kon gaan zorgen voor de hacking/modding/etc mogelijkheden.
Nu snap ik dat je als goede moet lijden onder de slechten maar zou de boosheid zich eigenlijk dan niet moeten richten op diezelfde groep modders/hackers/etc die misbruik maken van diezelfde optie ipv op Sony?
Wat wil je dan, lekker je distro kunnen installeren maar aan de andere kant herhaaldelijke ban-rondes zoals MS die uitvoert op de Xbox en/of een DRM achtige beveiliging zoals op de pc steeds vaker het geval is in het vooruitzicht?

Het deed mij een beetje denken aan de multiplier lock op processors die gegin deze eeuw was ingezet, niet omdat ze de hobbyist wilden verbieden om over te klocken maar omdat er misbruik van werd gemaakt om goedkopere processoren over te klocken om die [standaard] als duurdere varianten te kunnen verkopen.

Het blijft voor mij iig vaag dat nooit de misbruiker de gebeten hond is maar altijd de producent die zijn product/boterham probeert te beveiligen.
"We" hebben het toch echt zelf verpest in dit geval en niet Sony naar mijn mening dus als we willen klagen dan hoort dat volgens mij aan het adres van die meneer die bezig was met het ontleden van de beveiliging, of wat hij ook precies aan het doen was, op de PS3.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
Het verwijderen van Other OS krijgt een staartje in Europa. Zie de link. Persoon in kwestie heeft Amazon gecontacteerd en verwezen naar de Europese wetgeving die stelt dat een product geschikt moet zijn voor hetgeen waarmee het oorspronkelijk is geadverteerd bij verkoop. Dit heeft geleid tot een refund van ongeveer 20% (84 pond in dit geval) voor de knakker.

Sony ziet de bui al hangen, en weet natuurlijk wat ze gedaan hebben. Ziet nu dat ze genaaid gaan worden omdat de wetgeving hun niet uitkomt. (even afgezien van het feit dat de community al aan een CFW werkt). Dus hebben ze maar snel een apology de deur uitgedaan in de UK (link).

Mijns inziens triest, dit hadden ze namelijk van te voren kunnen verwachten. En die kosten worden natuurlijk straks gewoon op Sony verhaald. En ze hebben er uiteindelijk niets meer bereikt, want de CFW herstelt de functie alsnog. Dus die hele stap is voor niets geweest en zal alleen leiden tot veel geld kwijtraken en slecht in de media komen.

Ik raad ook iedereen met een Fat aan om gewoon een gedeeltelijke restitutie aan te vragen. Niet omdat je de functie wel of niet gebruikt. Maar zoals de wet voorschrijft: het product moet kunnen doen waarmee geadverteerd werd ten tijde van verkoop. Sony moet gewoon voelen dat verwijderen van features niet de manier is om met bugs om te gaan.

Ik hoop ook meteen dat alle kiddies hier die altijd (mijns inziens zonder nadenken) met de discussie komen om het verwijderen van de optie te supporten nu ook eindelijk begrijpen dat hun argumenten echt non-argumenten zijn en dat zelfs de wetgever dat vind, vandaar de wet die ze hebben opgesteld. De enige argument die er toe doet is dat een persoon iets gekocht heeft dat werd geadverteerd met bepaalde functies, of dat hardware of software of weet ik veel wat is. Dat maakt voor de koper niet uit, die koopt namelijk een eindproduct. En meteen de hele discussie over de rechtsgeldigheid van de EULA ook gesetteld geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:01:
Het verwijderen van Other OS krijgt een staartje in Europa. Zie de link. Persoon in kwestie heeft Amazon gecontacteerd en verwezen naar de Europese wetgeving die stelt dat een product geschikt moet zijn voor hetgeen waarmee het oorspronkelijk is geadverteerd bij verkoop. Dit heeft geleid tot een refund van ongeveer 20% (84 pond in dit geval) voor de knakker.

Sony ziet de bui al hangen, en weet natuurlijk wat ze gedaan hebben. Ziet nu dat ze genaaid gaan worden omdat de wetgeving hun niet uitkomt. (even afgezien van het feit dat de community al aan een CFW werkt). Dus hebben ze maar snel een apology de deur uitgedaan in de UK (link).

Mijns inziens triest, dit hadden ze namelijk van te voren kunnen verwachten. En die kosten worden natuurlijk straks gewoon op Sony verhaald. En ze hebben er uiteindelijk niets meer bereikt, want de CFW herstelt de functie alsnog. Dus die hele stap is voor niets geweest en zal alleen leiden tot veel geld kwijtraken en slecht in de media komen.

Ik raad ook iedereen met een Fat aan om gewoon een gedeeltelijke restitutie aan te vragen. Niet omdat je de functie wel of niet gebruikt. Maar zoals de wet voorschrijft: het product moet kunnen doen waarmee geadverteerd werd ten tijde van verkoop. Sony moet gewoon voelen dat verwijderen van features niet de manier is om met bugs om te gaan.

Ik hoop ook meteen dat alle kiddies hier die altijd (mijns inziens zonder nadenken) met de discussie komen om het verwijderen van de optie te supporten nu ook eindelijk begrijpen dat hun argumenten echt non-argumenten zijn en dat zelfs de wetgever dat vind, vandaar de wet die ze hebben opgesteld. De enige argument die er toe doet is dat een persoon iets gekocht heeft dat werd geadverteerd met bepaalde functies, of dat hardware of software of weet ik veel wat is. Dat maakt voor de koper niet uit, die koopt namelijk een eindproduct. En meteen de hele discussie over de rechtsgeldigheid van de EULA ook gesetteld geloof ik.
Ik vind het triester als iemand wil dat je geld gaat eisen van Sony, omdat ze het moeten 'voelen'. Ik ben super tevreden met m'n ps3 kan er alles mee wat ik wil, ook na de update en dan moet ik geld gaan eisen, omdat een stel trieste kerels verbitterd zijn? Daarbij is het heel wat anders dat het je geen moer uitmaakt of de optie verwijderd is dan dat je de optie support. Dat geleuter wat je over de wetgever zegt raakt al helemaal kant noch wal, daarbij als het geen dwingend recht is kun je daar prima van afwijken middels een EULA, over rechtsgeldigheid zullen we het nog maar niet hebben. Verder toont het feit dat je mensen die jouw verhalen onzin vinden met kiddies aanduidt, meteen hoe serieus jij genomen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ga niet zielig doen en een refund vragen... ik wist nie eens van het bestaan van de other Os functie toen ik mijn ps3 kocht, en ik denk dat dat eigenlijk voor heel veel mensen geld om dan mensne op te roepen om toch aanspraak te maken op een refund is imho alleen maar onruststokerij en stemmingmakerij.

Voor mij weegt het non-hackable houden van de PS3 veel zwaarder dan de otherOS functie. en dus ga ik geen refund aanvraag ik ben niet zo iemand die overal een slaatje uit hoef te slaan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:41

Sandyman538

SandstorM [148839]

dangerpaki schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:01:
Lekker volwassen :/

Dat jij het er niet mee eens bent is prima. Het maakt mij niks uit dat ze het er uit gehaald hebben omdat ik het nooit gebruikt heb en niemand ken die het gaat gebruiken of heeft gebruikt. Dat het wettelijk niet mag maakt mij niet veel uit. De discussie ging voornamelijk over zoiets kleins. Aan de polls kun je zien dat praktisch niemand het gebruikte, dus wordt naar mijn idee van een mug een olifant gemaakt. Maar dat vind ik. En dat vind ik voor mezelf een geldig argument. En je bent pas echt een sneue rakker als je geld van Sony wilt zien voor een functie die ze eruit gehaald hebben die je zelf nooit gebruikt hebt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 49 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.