Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:21:
[...]

LE-ZEN

3D komt wel, maar het is niet zeker dat de genoemde titels (GT5, Killzone 2) 3D-ondersteuning krijgen.
Die titels werden heel specifiek genoemd in het filmpje. Aangezien Quore door Sony en Future Publishing wordt uitgebracht, is dat filmpje een zeer officiele bron. Ik snap verder niet goed wat Sony met de onderstaande opmerking precies bedoelt:
That last feature included interviews, footage from CES 2010, and a brief montage of SCEA titles intended as examples of what 3D gaming might encompass. It is hard to do justice to just how amazing 3D gaming looks in a 2D presentation—even in an HD product such as Qore. However, as we wanted to give our viewers an idea of the possibilities that 3D gaming has to offer, we decided to use stock footage of several first-party games that were on display at the show, including Killzone 2 (a 3D version of the television commercial was shown at CES).

Unfortunately, our feature did not make it clear that the 2D game footage was included for demonstration purposes only. We apologize for the erroneous inference that 3D versions of LBP, Wipeout HD, Killzone 2, Gran Turismo 5 or Super Stardust HD are in production.
Het is duidelijk dat de 2D-beelden van de getoonde games niet 100% te vergelijken zijn met de 3D-versies, maar die laatste zin is heel vreemd gezien het gegeven dat ze in het filmpje heel nadrukkelijk vermelden dat die games in 3D te spelen zullen zijn. Het enige wat ik erbij kan bedenken is dat Sony er nog niet over uit is welke games in 3D te spelen zullen zijn in juni en dat de genoemde titels iets te voorbarig vermeld zijn. Overigens zullen Wipeout en Super Stardust HD met 100% zekerheid in 3D te spelen zijn, want daarvan is de 3D-versie al door Sony op CES getoond. De makers van SSHD hebben in interviews al uit de doeken gedaan hoe de 3D-versie tot stand gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ace schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:27:
Sinds ik Just Cause 2 binnen heb liggen al de andere games waar ik toch al aan begonnen was stof te verzamelen (FF13, Heavy Rain en Bioshock 2).

Wat een geweldige game is JC2. Zoveel te doen en te slopen en het gaat (bij mij iig) nog lang niet vervelen. Elke keer als ik op weg ben naar een missie vind ik wel weer 10 andere dingen om te doen.

Heb er dik 25 uur inzitten inmiddels en zit op nog geen 20% completion, heerlijk! _/-\o_

Aanradertje voor iedereen die van sandbox games houdt en ongelimiteerd wil aanklooien met van alles en nog wat
Heb nu ook sinds afgelopen weekend Just Cause 2 en eerder Heavy Rain gespeeld en het helemaal met je eens dat Just Cause 2 gewoon een goede game is. Vooral dat je ook dingen kan laten ontploffen en op zich ook nog best wel vrij gedetailleerd hoe alles uitmekaar valt, plus ook idd dat je gewoon je eigen ding kan doen in de game. Jammer alleen dat de munitie soms wat te beperkt is en je dan weer op zoek moet gaan naar munitie en net op het moment dat je even lekker om je heen zit te schieten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
PSN Store met onderhoud bezig? Krijg de melding: "Deze service is niet beschikbaar in uw landregio" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dwazer schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:13:
PSN Store met onderhoud bezig? Krijg de melding: "Deze service is niet beschikbaar in uw landregio" :X
Ik ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:50:
[...]

Hoe stap je over op de normale versie? Als ik via de browser naar Youtube ga dan ga ik automatisch naar de XL versie. Deze geeft echter andere zoekresultaten dan Youtube op mijn notebook doet. Tevens geeft deze geen volledig scherm weer na de laatste firmware update.
dus als je gewoon naar youtube gaat dan krijg je dus de xl versie. Dan zie je ergens links onder een link met iets in de trend van"klassieke/orginele weergave". als je dat aanklikt, dan blijft het vervolgens automatisch naar die site gaan als je naar youtube gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psn ligt er uit indd , krijg dezelfde melding , deze service is niet beschikbaar in uw land/regio

jammer, net mijn ps3 gemaakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dan weet ik dat ik nu niet Home op de PS3 hoef te upgraden.
Thnx :P

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 06-04-2010 19:00 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN-store is down, maar ik zie wel mijn friends gewoon ... :)
Volgens de officiële site is PSN gewoon up (=groen stipje).
Ze zijn de winkel aan het schoonmaken.

[ Voor 99% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2010 19:17 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:15:
PSN-store is down, maar ik zie wel mijn friends gewoon ... :)
Volgens de officiële site is PSN gewoon up (=groen stipje).
Ze zijn de winkel aan het schoonmaken.
Hmhm, toen ze de voetenmat omhoog deden om eronder te stofzuigen, trok iemand het kabeltje eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dwazer schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:26:
[...]

Hmhm, toen ze de voetenmat omhoog deden om eronder te stofzuigen, trok iemand het kabeltje eruit ;)
Die Japanners kijken niet zo nauw. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

http://www.ps3news.com/PS...mped-and-publicly-leaked/

Geen idee wat het gaat opleveren. Door OtherOS-optie te verwijderen hebben ze wel wat mensen wakker gemaakt geloof ik.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is al een paar keer voorbij gekomen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kesch
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07-2011
vanmiddag de helpdesk gebeld .. vraagt dat meisje zo van wat is een ylod .. het is toch van de schandale dat er bijna 20 mensen op het playstation forum zijn met dezelfde problemen en wel meeer in de hele wereld.

moest ik heel verhaal gaan uitleggen wat het inhoud. wat een helpdesk als de klanten aan de telefoon je moeten gaan vertellen wat een ylod is

vind het wel frapant dat sony dit probleem niet erkent en dat het net juist gebeurd nu die domme update wat nergens voor nut is

ben benieuwd hoe lang dit grapje gaat duren ken nog beter playstations op voorraad kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zit in het verkeerde topic, schandalig dat je niet weet waar je wel had moeten zijn;
PS3 defecten topic Deel 1
Als jouw taalgebruik over de telefoon net zo goed is als hier dan heb jij misschien iets te snel geoordeeld over die Helpdeskmedewerker. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
YLOD = Yellow light of death... weer wat geleerd, had het overigens nog niet voorbij zien komen maar mss overheen gelezen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Kesch schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:19:
vanmiddag de helpdesk gebeld .. vraagt dat meisje zo van wat is een ylod .. het is toch van de schandale dat er bijna 20 mensen op het playstation forum zijn met dezelfde problemen en wel meeer in de hele wereld.
Ze weten heus wel wat het is, maar de kans is gewoon groot dat ze instructie hebben om te doen alsof ze er nog nooit van gehoord hebben. Op die manier moet jij de indruk krijgen dat je een van de weinigen bent die dit probleem heeft, standaard tactiek om veel voorkomende problemen te downplayen.

Het lijkt een beetje op de tactiek die sommigen hier hanteren om problemen weg te moffelen, onder het mom van 'post het even ergens anders'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:34:
Je zit in het verkeerde topic, schandalig dat je niet weet waar je wel had moeten zijn;
PS3 defecten topic Deel 1
Als jouw taalgebruik over de telefoon net zo goed is als hier dan heb jij misschien iets te snel geoordeeld over die Helpdeskmedewerker. ;)
Ik vind zijn ervaring met de helpdesk van Sony prima passen in het PS3 ervaringen topic. Natuurlijk hoort het defect in het defectentopic, maar de ervaring met de helpdesk hoort imo gewoon in het algemene topic aangezien iedereen met de helpdesk te maken kan krijgen. En die helpdesk hoort gewoon kundig te zijn en gewoon te weten wat een ylod is. Die helpdesk is imo nml een service die bij de PS3 hoort.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste komt mijnheer hier in zeer gebrekkig Nederlands zijn beklag doen, wie zegt dat hij over de telefoon wel/goed/beter te begrijpen was?
Ten tweede is er gewoon een topic speciaal voor PS3 defecten (Het PS3 defecten topic --> PS3 defecten topic Deel 1) en dat is juist om dit topic zo "schoon" mogelijk te houden (zie topicstart van het PS3 defecten topic).
Dat dit niets te maken heeft met wegmoffelen zul jij (DCFreak) misschien niet willen begrijpen omdat je nog steeds boos bent vanwege het weghalen van het OtherOS.
Dat de ruime meerderheid van de regulars hier dat vervolgens helemaal niets kon schelen heeft jou aangezet tot een sneer?
Je laat jezelf wel kennen zo.
GAIAjohan schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:30:
[...]Ik vind zijn ervaring met de helpdesk van Sony prima passen in het PS3 ervaringen topic. Natuurlijk hoort het defect in het defectentopic, maar de ervaring met de helpdesk hoort imo gewoon in het algemene topic aangezien iedereen met de helpdesk te maken kan krijgen. En die helpdesk hoort gewoon kundig te zijn en gewoon te weten wat een ylod is. Die helpdesk is imo nml een service die bij de PS3 hoort.
Jij vindt het hier passen, maar er is niet voor niets een apart topic voor.
Dat dit in een topic wordt geplaatst van inmiddels 189 pagina's en ruim 4700 posts maakt het niet makkelijker om later terug te lezen.
Een kleiner en specifieker topic daarentegen is makkelijker even door te lezen. ;)
Die helpdesk hoort kundig te zijn dat ben ik zeer zeker met je eens, maar de post van hem doet vermoeden dat hij zichzelf niet bepaald duidelijk kan verwoorden, wat weer tot miscommunicatie, misverstanden of uiteindelijk conflicten kan leiden.

[ Voor 42% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-04-2010 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kesch
wat zeiken jullie ... jullie zijn alleen maar wat aan het lullen over een ander OS op je ps3 en ik deel me ervaringen in dit topic als het je niet bevalt lees je het niet

ach ja zo zijn meeste helpdesken he als je ze uitlegt wat je hebt

wat als ik nou iemand ben die geen verstand van hardware heeft en iemand bij een helpdesk moet gaan uitleggen wat er aan de hand is

kan ik alleen zeggen ja er brandt een geel lampje en dan springt ie naar rood knipperend , nee dan kunnen ze je helpen

.. meisje zegt ook zo ja meneer het is een oranje lampje en geel en dat is een algemene fout :

[ Voor 55% gewijzigd door Kesch op 07-04-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kesch schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:46:
wat zeiken jullie ... jullie zijn alleen maar wat aan het lullen over een ander OS op je ps3 en ik deel me ervaringen in dit topic als het je niet bevalt lees je het niet
I rest my case ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:38:

[...]

Jij vindt het hier passen, maar er is niet voor niets een apart topic voor.
Dat dit in een topic wordt geplaatst van inmiddels 189 pagina's en ruim 4700 posts maakt het niet makkelijker om later terug te lezen.
Een kleiner en specifieker topic daarentegen is makkelijker even door te lezen. ;)
Die helpdesk hoort kundig te zijn dat ben ik zeer zeker met je eens, maar de post van hem doet vermoeden dat hij zichzelf niet bepaald duidelijk kan verwoorden, wat weer tot miscommunicatie, misverstanden of uiteindelijk conflicten kan leiden.
Maar een helpdesk is niet alleen voor defecten. Ook voor mensen met vragen en andere spuisels.
Ben wel van mening dat Kesch zich ietwat netter mag gedragen, en dat de echte problemen in een ander topic horen.

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 07-04-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Kesch schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:46:

ach ja zo zijn meeste helpdesken he als je ze uitlegt wat je hebt

wat als ik nou iemand ben die geen verstand van hardware heeft en iemand bij een helpdesk moet gaan uitleggen wat er aan de hand is

kan ik alleen zeggen ja er brandt een geel lampje en dan springt ie naar rood knipperend , nee dan kunnen ze je helpen

.. meisje zegt ook zo ja meneer het is een oranje lampje en geel en dat is een algemene fout :
Ja goed ik kan begrijpen dat je ook zoiets van hebt 'wtf doen ze nou alsof hun neus bloedt daar bij de helpdesk', maar als jij aangeeft dat je er niet verder in wilt duiken, ga dat dan ook niet met de helpdesk proberen... stuur het dan gewoon terug onder de reden 'hij is stuk en gaat niet meer aan, fix het maar'.
edit: niet het hele verhaal gelezen hierboven alleen de laatste paar posts, niet de bedoeling om ongenuanceerd over te komen. Ik begrijp dat het niet altijd onder garantie verholpen word? >_>

Om terug te keren naar de Kratos-hype, eindelijk platinum, het meeste tijd ging nog zitten in een 2e run om 2 gemiste oogjes en Hermes' Coin te zoeken, die Challenge of Olympus viel me best mee.. zeker als je de eerste twee delen gespeeld hebt kun je ze vrij snel gewoon uit de ring tikken, de meeste komen neer op bijna exploit-achtige toepassingen :+

De extra Challenge of Exile die bij de Collector's zat daarentegen, man o man ik heb uit frustratie al een paar keer bijna mn controller weggesmeten.. één van de challenges is 'kill 15 harpies en blijf airborne, de teller reset als je de grond raakt'.. die alleen gaat m'n hoofd echt breken _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Vyo op 07-04-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:56:
[...]
Maar een helpdesk is niet alleen voor defecten. Ook voor mensen met vragen en andere spuisels.
Klopt, maar voor mensen met een defect is het makkelijker dit zo beknopt en snel mogelijk terug te kunnen vinden.
Over een week vindt je er hier niets meer van terug terwijl het PS3-defecten topic nog geen halve pagina per week haalt.
De meeste vragen plaatsen een aantal personen hier zo veel mogelijk in een PS3-F.A.Q. (http://b.zdclan.nl/GOTPS3/ps3_faq_index.htm).
Nieuwe vragen zijn natuurlijk altijd welkom zodat de FAQ nog vollediger gemaakt kan worden.
En in het PS3-defecten topic zit een persoon die zover ik weet iedereen zo snel en goed mogelijk te woord staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(zwaar offtopic, maar vroeg me altijd af waar je nou precies ziet hoeveel posts er al zijn in het topic?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 01:04:
(zwaar offtopic, maar vroeg me altijd af waar je nou precies ziet hoeveel posts er al zijn in het topic?)
Ik heb 200 berichten per pagina en zit inmiddels op pagina 24. Reken maar uit.

Daarnaast zie je het gewoon hier
Hardware & Spielerij Algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:08
Binnenkort ben ik een paar dagen in Melbourne, Australië. Iemand nog tips voor PS3 games? Zijn er AU exclusives?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Misschien Bayonetta Climax Edition? Is de enige die ik weet die au exclusive is.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gister heb ik bij een vriend Assassin's Creed II te leen opgehaald. Kwam ik thuis, lag telfort-internet plat in de buurt. Kon ik AC2 niet eens spelen zonder internetverbinding ;(
Beetje jammer... Hopelijk is er vanavond niet weer storing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gimbooze schreef op woensdag 07 april 2010 @ 05:50:
Gister heb ik bij een vriend Assassin's Creed II te leen opgehaald. Kwam ik thuis, lag telfort-internet plat in de buurt. Kon ik AC2 niet eens spelen zonder internetverbinding ;(
Beetje jammer... Hopelijk is er vanavond niet weer storing :P
De PS3-versie heeft niet zoals op de PC die idiote DRM-restrictie dat het spel alleen als je online bent hoor ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Nou, ik was anders toch echt verplicht een internetverbinding te hebben, en toen ik me niet kon inloggen kwam ik niet verder dan het main-menu.

Edit: net ff geprobeerd. Als je in 't main-menu op driehoekje (daar staat "play" bij) drukt moet je ingelogd zijn op PSN, maar als je gewoon story-mode doet niet.
Meh, had ik gewoon kunnen spelen gister :(

[ Voor 42% gewijzigd door bcd87 op 07-04-2010 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach jah meisjes... Daarnaast is het de bedoeling van een helpdesk om aan de hand van jou omschrijving van de symptomen (piepjes, lampjes etc) van het apparaat te ondekken wat de fout zou kunnen zijn. Daar zullen ze een informatieboom voor hebben. Als er in die boom staat oranje lampje dan zal ze jouw omschrijving van een geel lampje niet kunnen terugvinden waarna ze tegen een muur loopt. Het roepen van: Yellow Light of Death Bitchesss! zal haar niet veel verder helpen. Misschien moet je in acht nemen dat niet iedereen (incl helpdeskmedewerkers) op de hoogte is van het reilen en zeilen van de PS3, de bekende fouten en de bekende "koosnaampjes" die we de foutmeldingen hebben gegeven n.a.v. de RROD.
vind het wel frapant dat sony dit probleem niet erkent
Ik denk dat het probleem niet vaak genoeg voorkomt om er een wereldwijde cashpomp van 1 miljard dollar tegenaan te gooien zoals bij een concurrent wel noodzakelijk bleek. Daarnaast heeft Sony door de mediaaandacht de garantie verlengt van 1 naar 2 jaar. De YLOD zal samen met de defecte blu-ray drive de meest voorkomende problemen zijn. Op een product dat meer dan 35 miljoen keer verkocht is ga ja na verloop van tijd een trend zien in de defecten. Van mijn ford fiesta zijn dat z.g. krakende ophangrubbers en mijn Mits Lancer zijn de remschijven voor de zwakke schakel.
en dat het net juist gebeurd nu die domme update wat nergens voor nut is
Nergens nut voor heeft? Heb je het internet en dit forum niet gelezen?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:28

moest ik heel verhaal gaan uitleggen wat het inhoud. wat een helpdesk als de klanten aan de telefoon je moeten gaan vertellen wat een ylod is

vind het wel frapant dat sony dit probleem niet erkent en dat het net juist gebeurd nu die domme update wat nergens voor nut is

ben benieuwd hoe lang dit grapje gaat duren ken nog beter playstations op voorraad kopen
Dat gele lampje geeft gewoon aan dat er een 'hardwarematige storing' is. Of dit nou je laser is, je HDD of wat dan ook. YLOD is dus gewoon forum slang en wordt zeker niet erkend door Sony. Logisch ook omdat het een melding is voor verschillende problemen. Het had net zo goed SMBTS-send me back to sony lampje kunnen heten.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:26:
dus als je gewoon naar youtube gaat dan krijg je dus de xl versie. Dan zie je ergens links onder een link met iets in de trend van"klassieke/orginele weergave". als je dat aanklikt, dan blijft het vervolgens automatisch naar die site gaan als je naar youtube gaat
Top! Ik ga het vanavond gelijk proberen. Krijg je dan ook dezelfde zoekresultaten als via een normale browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:12:
[...]

Top! Ik ga het vanavond gelijk proberen. Krijg je dan ook dezelfde zoekresultaten als via een normale browser?
Ja, want het is in feite een normale browser. Bij goede uploads is youtube+zoom best te doen op een goede tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Pas was hier iemand die "de goede games op de PS3" zocht. Sinds gisteren weet ik dat Braid daar ab-so-luut bijhoort. Wat een werelds vette game. Wel erg moeilijk op een gegeven moment, maar ik vind dit echt 'n juweeltje...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Braid ook al aan verschillende mensen aangeraden. In het begin had ik wel even van: 'krijgt dit spel nou al die 10en?', maar als je wat verder komt dan krijg je de ene briljante puzzel na de andere. De puzzels worden op een gegeven moment inderdaad wel vrij pittig (ik heb 1 of 2 keer moeten spieken op youtube :P), maar de oplossing is eigenlijk altijd zeer logisch.
Peggle is nog zo'n briljant spel. De gameplay is enorm simpel maar erg verslavend en de multiplayer is ook leuk om te doen :)
De maker van Braid is trouwens aan een nieuw spel bezig. Ik ben in ieder geval al erg benieuwd waar ie nu mee zal komen.

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 07-04-2010 10:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

SToRM666 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:46:
Ik heb Braid ook al aan verschillende mensen aangeraden. In het begin had ik wel even van: 'krijgt dit spel nou al die 10en?', maar als je wat verder komt dan krijg je de ene briljante puzzel na de andere. De puzzels worden op een gegeven moment inderdaad wel vrij pittig (ik heb 1 of 2 keer moeten spieken op youtube :P), maar de oplossing is eigenlijk altijd zeer logisch.
Peggle is nog zo'n briljant spel. De gameplay is enorm simpel maar erg verslavend en de multiplayer is ook leuk om te doen :)
De maker van Braid is trouwens aan een nieuw spel bezig. Ik ben in ieder geval al erg benieuwd waar ie nu mee zal komen.
Cool. Ik ga Peggle ook 's proberen dan. Ik vermoed dat ik ook nog wel hulp nodig ga hebben, ben nu halverwege de vierde wereld en het mooie van dit spel is dat je (zoals in sommige reviews ook staat) je echt een enorm "trots" gevoel kunt hebben als je een puzzel hebt opgelost. Van te voren denk je "Yeah right, dat kan noooooooooit!", maar met vallen en opstaan kom je er wel.

Het concept an sich vind ik ook best mooi: dat je niet gestraft wordt voor je fouten, maar dat je beloond wordt voor wat je van die fouten geleerd hebt. Zou in 't echt moeten kunnen... ;)

Ik heb ondertussen een stuk of 20 PSN-games gekocht, maar deze staat wel in de top-3 (als het niet gewoon nummer 1 is). :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Braid is echt een goed spel inderdaad, ik zit er aan te denken hem ook voor de PS3 te halen. Ik heb hem al voor de 360, maar daar speel ik niet meer op. En 't is toch een spel dat ik wel uit wil spelen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:34:
Ik ben tot nu toe wel content met Guitar Hero 5, het geeft gewoon een goed gevoel als zo'n nummer enigsinds goe lukt, maar ik speel nog steeds op easy, mijn vrouw speelt het ook graag.

Enige nadeel vindt ik dat je bij de quick play geen playlist kunt maken en opslaan, tzou handig zijn als ik een playlist kon maken met de nummers die ik graag speel en niet steeds 1 nummer uit een lijst van 90 nummers hoef te zoeken.
Als je eenmaal op easy nagenoeg alles op 98% - 100% haalt wordt het tijd om voor medium te gaan. Je pink erbij op blauw is in eerste instantie wel even lastig. Met name de akkoorden die je voor je kiezen krijgt zijn echt even wennen (zoals rood - blauw in mijn geval, wat een terror :P). Maar goed, 1 ding wete ik wel en dat is dat GH echt een spel is waar je beter in wordt naarmate je veel speelt. De leercurve is in dat opzicht echt brilliant. Elke keer denk je weer dat het echt onmogelijk is, totdat je op een gegeven moment er rustig doorheen fietst.

Aan hard ben ik nog nauwelijks begonnen, mijn hersen-oog-hand coordinatie wil er nog niet aan dat bij overpakken m'n wijsvinger ineens op rood ligt in plaats van groen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De overgang van easy naar medium was in het begin al pittig, maar van medium naar hard is door het overpakken inderdaad nog veel moeilijker. Ik speel tegenwoordig al vrij veel nummers op hard, maar nog lang niet allemaal.
spaceboy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:26:
Cool. Ik ga Peggle ook 's proberen dan.
Er is volgens mij ook een demo beschikbaar die je eens zou kunnen proberen.
Ik vermoed dat ik ook nog wel hulp nodig ga hebben, ben nu halverwege de vierde wereld en het mooie van dit spel is dat je (zoals in sommige reviews ook staat) je echt een enorm "trots" gevoel kunt hebben als je een puzzel hebt opgelost. Van te voren denk je "Yeah right, dat kan noooooooooit!", maar met vallen en opstaan kom je er wel.

Het concept an sich vind ik ook best mooi: dat je niet gestraft wordt voor je fouten, maar dat je beloond wordt voor wat je van die fouten geleerd hebt. Zou in 't echt moeten kunnen... ;)
Ik vond het ook erg goed dat je puzzels kunt overslaan en dan later gewoon nog eens kunt proberen.
Ik heb ondertussen een stuk of 20 PSN-games gekocht, maar deze staat wel in de top-3 (als het niet gewoon nummer 1 is). :)
Ik heb ook zo'n 25 PSN games momenteel waarvan ik Braid en Peggle wel de leukste vind gevolgd door spellen als Pixeljunk Shooter, Super Stardust HD, Worms, Flower en Wipeout HD.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 07-04-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Super Stardust HD vind ik echt erg tof, al vind ik 't tergend dat je niet via PSN kan co-oppen. Flower heb ik ook, maar die is me eigenlijk echt een beetje te ..sja.. nikszeggend? Wel grappig om eens een keer gezien te hebben, maar ik vind het verder niet erg stimuleren om verder te spelen. Daarvoor is het allemaal iets te doelloos in mijn optiek.

Ik heb trouwens ook nog wel lol gehad met Burn Zombie Burn. Volslagen arcade en over the top, maar best nog pittig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Liefhebbers van Tower Defence kunnen nog een hoop lol (en irritatie) beleven aan PixelJunk Monsters. Geweldige PSN game!

Daarnaast zag ik ook dat Vector TD (MINI) ertussen stond! (Voor de onbekende: KLIK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pixeljunk Monsters is ook leuk ja, wel vrij pittig :)
Ik moet ook zeggen dat ik spellen als Trine en Shatter nog niet gespeeld heb en die schijnen ook wel goed te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 07-04-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

SToRM666 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:17:
Pixeljunk Monsters is ook leuk ja, wel vrij pittig :)
Ik moet ook zeggen dat ik spellen als Trine en Shatter nog niet gespeeld heb en die schijnen ook wel goed te zijn.
Mijn top-5 van PSN-games is momenteel:

1. Braid
2. PixelJunk Monsters (echt zoveel lol aan beleefd co-op met een vriend!)
3. Trine
4. Mushroom Wars (wel te moeilijk voor mij... bij level 12 ofzo kom ik echt no way verder) :)
5. PixelJunk Shooter

Shatter staat een stukje lager bij mij, toch te weinig diepgang. :)

[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 07-04-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

rodie83 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:55:
Super Stardust HD vind ik echt erg tof, al vind ik 't tergend dat je niet via PSN kan co-oppen. Flower heb ik ook, maar die is me eigenlijk echt een beetje te ..sja.. nikszeggend? Wel grappig om eens een keer gezien te hebben, maar ik vind het verder niet erg stimuleren om verder te spelen. Daarvoor is het allemaal iets te doelloos in mijn optiek.

Ik heb trouwens ook nog wel lol gehad met Burn Zombie Burn. Volslagen arcade en over the top, maar best nog pittig :)
Alle secret flowers vinden is wellicht een incentive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik Pixeljunk Racer voor het eerst zag moest ik meteen aan Supercars op de Amiga denken, maar helaas is de gameplay niet hetzelfde. Een remake van Supercars zou ik direct kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gimbooze schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:55:
Braid is echt een goed spel inderdaad, ik zit er aan te denken hem ook voor de PS3 te halen.
Door al jullie geklets ben ik ook maar eens gaan kijken naar die game en hij kost nog geen 10 euri. Dus inmiddels is zowel de download als de install complet en ga ik eens kijken waar al die fuzz nou eigenlijk about is... Erg weinig geadverteerd met die game trouwens! op de 360 gooien ze zo ongeveer dood met raclames en advertenties voor downloads maar op de PS3 moet je echt naar gaan zoeken.

De dit keer wat traag op gang komende standaard klachten over verrotte firmware updates is wederom op gang gekomen hoor! Ik vraag me steeds af of het niet voor 90 pct stemmingmakerij zal zijn. Daarnaast is het altijd handig om met je kapotte console naar de laatste firmware te wijzen.

Van onze altijd anti ps3 berichtencentrale PSFocus:
Firmware 321 blijft meer problemen veroorzaken

en hetzelfde bericht op ps3party:
Eerste generatie PS3's flinke problemen met update
De ergste meldingen zijn van oneindige installatie loops, die niet kunnen worden geannuleerd of tegengehouden. De personen die hem succesvol geïnstalleerd krijgen, hebben echter ook pech. De internetverbinding wordt traag, games en blu-ray films worden niet meer gelezen, en de HDMI instellingen veranderen willekeurig.
en
Steeds meer mensen melden zich op de PlayStation fora, waarbij zij na het update problemen ondervinden met het afspelen van een Blu-ray disc, daarnaast duiken er ook weer mensen met de "Yellow Light of Death" op en hebben mensen problemen bij het downloaden van de update, alsook dat het scherm bevriest.

Sony heeft nog niet gereageerd op het hele verhaal, ondanks dat sommigen al hebben aangegeven het bedrijf aan te klagen. Sony zal deze problemen binnenkort wel oplossen met een nieuwe update, maar het blijft vreemd dat de PlayStation 3 elke keer te maken krijgt met vreemde problemen na het updaten.
Misschien moeten de mensen van FSFocus eens wat gaan doen aan hun berichtgeving want ik erger me altijd dood aan hun suggestieve berichten. Ik heb geen enkel persoon in mijn vriendengroep die ooit maar eens problemen heeft gehad met een firmware update zoals geschreven. Ik heb meer dan 7 vrienden met een PS3 waarvan het allemaal FAT modellen zijn. Mijn 60 gig heeft wel de YLOD gehad maar dit kon ik echt niet wijten aan een firmware update.

Als 0,00001 pct van de eigenaren per dag een brakedown krijgt dan heb je het over wereldwijd 350 consoles natuurlijk 350 teveel maar ik denk zeer acceptabel gezien de complexe hardware en firmware. Maarja gaan er dan gelijk 20 klagen op het forum dan lijk je gelijk een trend te pakken te hebben.
:X

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geohotz heeft 3.21 draaiend met other OS erop:

http://www.youtube.com/wa...A&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 18:04
swopdark schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:10:
[...]

Door al jullie geklets ben ik ook maar eens gaan kijken naar die game en hij kost nog geen 10 euri. Dus inmiddels is zowel de download als de install complet en ga ik eens kijken waar al die fuzz nou eigenlijk about is... Erg weinig geadverteerd met die game trouwens! op de 360 gooien ze zo ongeveer dood met raclames en advertenties voor downloads maar op de PS3 moet je echt naar gaan zoeken.

De dit keer wat traag op gang komende standaard klachten over verrotte firmware updates is wederom op gang gekomen hoor! Ik vraag me steeds af of het niet voor 90 pct stemmingmakerij zal zijn. Daarnaast is het altijd handig om met je kapotte console naar de laatste firmware te wijzen.

Van onze altijd anti ps3 berichtencentrale PSFocus:
Firmware 321 blijft meer problemen veroorzaken

en hetzelfde bericht op ps3party:
Eerste generatie PS3's flinke problemen met update

[...]

en

[...]

Misschien moeten de mensen van FSFocus eens wat gaan doen aan hun berichtgeving want ik erger me altijd dood aan hun suggestieve berichten. Ik heb geen enkel persoon in mijn vriendengroep die ooit maar eens problemen heeft gehad met een firmware update zoals geschreven. Ik heb meer dan 7 vrienden met een PS3 waarvan het allemaal FAT modellen zijn. Mijn 60 gig heeft wel de YLOD gehad maar dit kon ik echt niet wijten aan een firmware update.

Als 0,00001 pct van de eigenaren per dag een brakedown krijgt dan heb je het over wereldwijd 350 consoles natuurlijk 350 teveel maar ik denk zeer acceptabel gezien de complexe hardware en firmware. Maarja gaan er dan gelijk 20 klagen op het forum dan lijk je gelijk een trend te pakken te hebben.
:X
Het is idd een slechte nieuwssite, maar ik erger me vooral aan de domme users

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Ik heb zelf een Playstation 3 Slim 250 Gb en tot nu toe geen problemen ontdekt na firmwareupdate 3.12, en lijkt het mij eerlijk gezegd ook sterk dat door een firmwareupdate je een YLOD krijgt. Persoonlijk denk ik dat het dan puur een ongelukkige samenloop van omstandigdheden is en voor zover ik weet een YLOD een hardwarematige kwestie is.

Wanneer ik bv dan ook sommige Youtubefilmpjes bekijk dan denk ik bij mijzelf van tja blijf met je fikken van het binnenste van een Playstation gewoon af. Er word naar mijn mening ook veel te veel gerommeld aan die apparaten door mensen die er eigenlijk geen verstand van hebben. Evenzozeer is ook de plaatsing van een Playstation belangrijk wat betreft temperatuur, en niet zomaar alles in een kastje prpppen of bovenop andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hardware gaat nou eenmaal wel eens stuk. En als dat gebeurd net nadat er een firmware update uitgekomen is, dan is het natuurlijk makkelijk om te roepen dat het door die update komt. 1+1=2 toch?! >:)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien had je gewoon beter kunnen zeggen dat je power-lampje oranje werd. ylod (hoe je dat ook hebt uitgesproken over de telefoon :) ) is toch meer een forum/internet woord en dat had jou een hoop ergernis gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:08:
[...]

misschien had je gewoon beter kunnen zeggen dat je power-lampje oranje werd. ylod (hoe je dat ook hebt uitgesproken over de telefoon :) ) is toch meer een forum/internet woord en dat had jou een hoop ergernis gescheeld.
Precies, is ten slotte maar een medewerker van de klantenservice.
Als je had uitgelegd dat je power lamp geel is geworden, en dat hij niks meer dan had ze het wss beter begrepen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kesch
heb ik nadat ik zei dat ik een ylod had en zij niet wist waar ik het over had uitgelegd dat een ylod meestal komt doordat de verbindingen tussen de hardware te warm worden en deze daardoor los laten

maar ben nu aan het wachtenop de factuur van bol.com toen ik hem gekocht hb. die heb ik voor de zekerheid opnieuw aangevraagd en dan kan ik hem eindelijk opsturen

nou denk ik niet zozeer dat mensen een 60gb console hebben gekocht vanwege other OS maar vanweer dat de 60gb pal versie de enigste pal versie is die playstation 1 en 2 spellen aankunnen

nou kun je wel die spellen kopen op PSN maar niet iedereen heeft een creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Toch denk ik wel dat bijvoorbeeld een firmware update net dat probleem wat er al aan zat te komen kan versnellen.. bijvoorbeeld denkend aan reeds slecht geheugen wat door een firmware update overschreven moet worden maar daarbij fouten genereerd en dus de data corrupt wegschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Ik laat mijn facturen altijd in de doos zitten. dan weet ik meteen waar ik de factuur moet halen.
Laptopfactuur zit in de laptopdoos
PS3 factuur in PS3-doos
X360 kassabon, want die heb ik gewoonr retail gekocht in de X360-doos
Alles van de pc zit in de moederborddoos. :)

[ Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 07-04-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Echt vaag trouwens, ben nu 2 dagen druk met Braid en dan zie ik soms gewoon "de mogelijkheden" in het echte leven als ik buiten loop. Dat ik denk, als ik nu eventjes een paar stappen terugga en dan naar links in plaats van rechts... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kesch schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:30:
nou kun je wel die spellen kopen op PSN maar niet iedereen heeft een creditcard
Daarom zijn er (na lang wachten) PSN-Cards van €20,- en €50,- te koop. :)
LijkjeNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:31:
Toch denk ik wel dat bijvoorbeeld een firmware update net dat probleem wat er al aan zat te komen kan versnellen.. bijvoorbeeld denkend aan reeds slecht geheugen wat door een firmware update overschreven moet worden maar daarbij fouten genereerd en dus de data corrupt wegschrijft.
Zou kunnen, maar de meldingen gaan veelal over defecte bluray spelers, lijkt me niet aan de firmware gerelateerd te zijn.
GAIAjohan schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:37:
Ik laat mijn facturen altijd in de doos zitten.
Ik gooi de dozen altijd weg. :+ Geen optie dus, maar een map met daarin alle bonnen/facturen van grote aankopen werkt net zo goed.

Edit: lol @ spaceboy :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Tevens zou ik als tip meegeven dat het hebben van een digitale kopie altijd handig is papier raakt (in iedergeval bij mij) altijd weg zelf als het in een map zit... dan is of de map weg of dat ene velletje dat je moet hebben zit in een andere map..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

wellicht een cursus goed orde leren scheppen in je administratie ?

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Eindelijk krijgt Braid ook op het PS3 forum de aandacht die het verdient :). Wel raar dat het al zo lang erop staat en dan ineens iedereen het weet te vinden. Terwijl het een metacritic score heeft van 93% of zo had, dus ik verwachtte dat iedereen op zijn minst de demo wel zou checken.

Trouwens, mijn PSN top 5 zou zijn:
1) Braid (weliswaar op 360 gespeeld)
2) Peggle (idem)
2) Pixeljunk Monsters (gedeelde 2e plek)
4) Pixeljunk Shooter
5) Flower (niet perse de leukheid, maar vanwege de originaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Misschien dat iemand van jullie mij eens kan helpen. Ik zit met Uncharted 2; net begonnen te spelen met de single-player. Alleen die multiplayer, die krijg ik niet aan de gang. Met Quickmatch blijft het maar zoeken naar spelers en als ik zelf een match opzet, komt er niemand bij. Wel kan ik de rankings bekijken en stats, maar gamen, ho maar...

Heb al gezocht naar de poorten die het spel nodig heeft en heb die in mijn Fritz!box bij de port forwarding toegevoegd en toegekend aan de PS3:
TCP 80
TCP 443
TCP 3074
TCP 5223
UDP 3074
UDP 3478-3479
TCP 21800
TCP 10070-10080
UDP 3658-3659
UDP 6000
UDP 9565
UDP 9570

Ook de poorten mochten niet baten. Kan het wellicht liggen aan het feit dat het de engelse versie van het spel is (alleen engelse taal beschikbaar in de game en tekst)? Daar moet het toch niet aan liggen?
Verder kan ik gewoon singleplayeren en krijg ik ook de trophies. Maar ik zou graag online willen met de game. MOET je de onlangs verschenen DLC kopen om online met het spel te mogen? Of moet je het spel eerst uitspelen in singleplayer alvorens online te kunnen?

Overigens, met alle andere PS3-spellen heb ik geen enkel probleem om online te multiplayeren. En ja, ik heb firmware 3.21 geïnstalleerd.

Wie het weet mag het zeggen! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Vads op 07-04-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Sony heeft het voor elkaar; door een enkel lullig lekje bruut af te slachten, is het hek van de dam.

Zonder die overhaaste beslissing hadden hackers er imho sowieso veel minder behoefte aan om de PS3 te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:19:
Eindelijk krijgt Braid ook op het PS3 forum de aandacht die het verdient :). Wel raar dat het al zo lang erop staat en dan ineens iedereen het weet te vinden. Terwijl het een metacritic score heeft van 93% of zo had, dus ik verwachtte dat iedereen op zijn minst de demo wel zou checken.

Trouwens, mijn PSN top 5 zou zijn:
1) Braid (weliswaar op 360 gespeeld)
2) Peggle (idem)
2) Pixeljunk Monsters (gedeelde 2e plek)
4) Pixeljunk Shooter
5) Flower (niet perse de leukheid, maar vanwege de originaliteit)
Goeie top 5! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
BobF. schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:10:
wellicht een cursus goed orde leren scheppen in je administratie ?
waar kan ik me inschrijven? Mijn administratie wordt meestal pas gedaan zo vlak voor de deadline van de belasting aangifte.......

Braid en Peggle heb ik ook. echt leuke spellen, flower heb ik ook maar speel ik eigenlijk nooit.

[ Voor 13% gewijzigd door Svennie op 07-04-2010 22:11 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Crap. Nog 4 puzzelstukjes in de 6e wereld van Braid. Ik word helemaal gek. Volgens mij KAN deze gewoon niet... Het MOET een bug zijn... toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Vads schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:47:
MOET je de onlangs verschenen DLC kopen om online met het spel te mogen? Of moet je het spel eerst uitspelen in singleplayer alvorens online te kunnen?

Overigens, met alle andere PS3-spellen heb ik geen enkel probleem om online te multiplayeren. En ja, ik heb firmware 3.21 geïnstalleerd.

zonder dlc kan je online spelen. Ook hoever je in sp bent maakt niet uit. Ik heb ook aardg wat problemen gehad met multiplayer coop. A nodigt B uit werkt, maar andersom dan weer niet. Problemen waren met laatste update voor U2 opgelost.

Ook ik heb de Engelse versie maar kan ook spelen tegen vrienden met de Nederlandse versie.

Anders misschien eens een keer proberen coöp te spelen. Misschien lukt dat wel. Als ik je online zie zal ik je een invite sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door RedBaret op 07-04-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:24:
Toen ik Pixeljunk Racer voor het eerst zag moest ik meteen aan Supercars op de Amiga denken, maar helaas is de gameplay niet hetzelfde. Een remake van Supercars zou ik direct kopen!
Dat dacht ik dus ook! Super Cars II _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Ik weet niet hoe jullie hierover denken maar ik vind bijvoorbeeld flOw echt een ondergewaardeerd
heerlijk spel. tevens van de studio van flower en staat dan ook een beetje in de schaduw van flower

[ Voor 18% gewijzigd door LijkjeNL op 08-04-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:55:
Crap. Nog 4 puzzelstukjes in de 6e wereld van Braid. Ik word helemaal gek.
Ik heb Braid gisteren een half uurtje gespeeld en ben wel helemaal weg van de sfeer en de klassieke muziek in de game. Ik heb potverdorie in de eerste wereld al het idee dat ik met bugs te maken heb.

Sommige puzzelstukjes liggen gewoon op zo'n rare plek dat je er gewoon niet bij kan met je huidige skillzz. Soms doe ik een move waarvan ik denk: kan dat ook? Sommige dingen zijn ook niet logisch waardoor je er niet aan denkt. De allereerste levels dan heb je een kuil en als je er in springt dan pak je de sleutel, draai je de tijd terug dan ga je met sleutel en al weer naar boven. Logisch gezien zou je de sleutel weer op zijn plek moeten leggen en met lege handen de kuil weer uitkomen. Dit soort "onlogisch oplossingen" maken het extra lastig omdat je er niet aan denkt.

Mijn top 5 PSN games: (gezien in speeltijd en kwaliteit)

1) Super Stardust HD
2) Pixeljunk Shooter
3) WipeOut HD
4) Burn, Zombie, Burn!
5) Fat Princes

Moeilijk hoor, ik vind pixeljunk Eden, Monsters, Gravity Crash, Shatter, The Last Guy, Braid en nog vele anderen allemaal erg de moeite waard om aan te schaffen. het mooie van die kleine games is dat ze zo tijloos zijn. Na twee jaar kan je die games niks kwalijk nemen op het gebied van GFX oid want daar ligt bijna nooit de nadruk, meestal puur op gameplay. En wat dat betreft zijn het de beste games verkrijgbaar voor zowel xbox 360 als de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Inderdaad en ik denk ook dat de psn/live arcade titels daar hun kracht uit weten te halen
gameplay en tijdloosheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Misschien dat iemand van jullie mij eens kan helpen. Ik zit met Uncharted 2; net begonnen te spelen met de single-player. Alleen die multiplayer, die krijg ik niet aan de gang. Met Quickmatch blijft het maar zoeken naar spelers en als ik zelf een match opzet, komt er niemand bij. Wel kan ik de rankings bekijken en stats, maar gamen, ho maar...

Heb al gezocht naar de poorten die het spel nodig heeft en heb die in mijn Fritz!box bij de port forwarding toegevoegd en toegekend aan de PS3:
TCP 80
TCP 443
TCP 3074
TCP 5223
UDP 3074
UDP 3478-3479
TCP 21800
TCP 10070-10080
UDP 3658-3659
UDP 6000
UDP 9565
UDP 9570

Ook de poorten mochten niet baten. Kan het wellicht liggen aan het feit dat het de engelse versie van het spel is (alleen engelse taal beschikbaar in de game en tekst)? Daar moet het toch niet aan liggen?
Verder kan ik gewoon singleplayeren en krijg ik ook de trophies. Maar ik zou graag online willen met de game. MOET je de onlangs verschenen DLC kopen om online met het spel te mogen? Of moet je het spel eerst uitspelen in singleplayer alvorens online te kunnen?

Misschien dat je eerst een keer een game gespeeld moet hebben om zo een ranking te krijgen. Er staat mij iets bij dat ik de eerste keer ook dit probleem had. Na lang genoeg wachten eindelijk een potje gespeeld en daarna nooit meer zoveel problemen gehad. Overigens heb ik nooit de laatste update(s) gedaan want heb het online maar heel even gespeeld.
En misschien is dit verhaal ook wel totale onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16

amaterasu

In memory of Cj

/knip tekst/
Bij mij duurde het bij uncharted 2 ook heel lang voor hij matches vond (afentoe vond hij zeer snel een match) dus meschien nog wat langer wachten bij het zoeken naar matches

[ Voor 42% gewijzigd door amaterasu op 08-04-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
*knip* spam

[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 08-04-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

KLOOTZAKKEN!!! :P
Zo, dat moest ik even kwijt. Had gisteravond om 0:00 Braid uitgespeeld (zonder hulp van internet!), briljante game. Nu nog even een speedrun (moet ik dan het HELE spel in 45 minuten doorspelen!?) en ik heb voor het eerst alle trophies van een game!

Maar die "klootzakken" sloeg erop dat ik dacht "Oh ja, die lui hadden het over Peggle, laat ik die ook even downloaden". Gewoon tot half vier zitten gamen... ;) Super spel, lekkere droge muziek erbij, prrrrima. Enige wat ik wel 's denk is dat de luck-factor wel hoog is. Tuurlijk kun je Peggle-Master zijn enzo, maar verder dan 2 stuiters kun je toch niet vooruit denken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Pixeljunk Racers verdient het niet eens in 1 zin met Supercars 2 te worden genoemd imo. Wat een spel was dat :)

@swopdark. Alles is logisch in Braid als je je aan de regels van de wereld houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, Peggle is inderdaad wel echt zo'n spel waarbij je heel erg hebt van 'nog één level en dan stop ik ermee', en voor je het weet zit je weer 5 levels verder :P Het beetje geluk dat in het spel zit vind ik wel wat hebben eigenlijk. Soms doe je echt de meest onmogelijke lijkende combinaties :D Maar er zit ook wel een beetje taktiek in het spel vind ik. De multiplayer is ook erg leuk trouwens.
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:31:
Dat dacht ik dus ook! Super Cars II _/-\o_
Een spel zoals Supercars zou het best goed kunnen doen lijkt me. En het lijkt me ook erg leuk om met meerdere mensen online te spelen. Er zijn wel meer Amiga klassiekers die van mij op PSN mogen komen zoals Speedball II.
swopdark schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:25:
Ik heb Braid gisteren een half uurtje gespeeld en ben wel helemaal weg van de sfeer en de klassieke muziek in de game. Ik heb potverdorie in de eerste wereld al het idee dat ik met bugs te maken heb.

Sommige puzzelstukjes liggen gewoon op zo'n rare plek dat je er gewoon niet bij kan met je huidige skillzz. Soms doe ik een move waarvan ik denk: kan dat ook? Sommige dingen zijn ook niet logisch waardoor je er niet aan denkt.
Je hebt in wereld 1 een puzzelstukje waarvan je in het begin denk dat het onmogelijk is om m te pakken (die rechts naast de puzzel), maar als je erachter komt hoe je m moet pakken... :)
De allereerste levels dan heb je een kuil en als je er in springt dan pak je de sleutel, draai je de tijd terug dan ga je met sleutel en al weer naar boven. Logisch gezien zou je de sleutel weer op zijn plek moeten leggen en met lege handen de kuil weer uitkomen. Dit soort "onlogisch oplossingen" maken het extra lastig omdat je er niet aan denkt.
Om je een beetje te helpen (maar je zult het zelf wel al weten misschien):
spoiler:
als je een item ziet met een groenige gloed, dan heeft de tijd er geen invloed op... ;)
Mijn top 5 PSN games: (gezien in speeltijd en kwaliteit)

En wat dat betreft zijn het de beste games verkrijgbaar voor zowel xbox 360 als de PS3.
Leuke spellen die je noemt. De xbox heeft nog altijd wel een paar Arcade spellen die ik graag ook naar de PS3 zou zien komen zoals Catan en Castle Crashers schijnt ook erg goed te zijn (maar die is wel onderweg naar PSN geloof ik).

Nog even iets anders: ik snap eigenlijk het voordeel niet van de firmware die GeoHot nu gemaakt heeft. Volgens mij is enkel het versienummer anders t.o.v. een oudere firmware, maar je hebt wel de kans om geband te worden....

[ Voor 102% gewijzigd door SToRM666 op 08-04-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SToRM666 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:18:
Hahaha, Peggle is inderdaad wel echt zo'n spel waarbij je heel erg hebt van 'nog één level en dan stop ik ermee', maar voor je het weet zit je weer 5 levels verder :P Het beetje geluk dat in het spel zit vind ik el wat hebben eigenlijk. Soms doe je echt de meest onmogelijke lijkende combinaties :D De multiplayer is ook erg leuk!

[...]

Een spel zoals Supercars zou het best goed kunnen doen lijkt me. En het lijkt me ook erg leuk om met meerdere mensen online te spelen. Er zijn wel meer Amiga klassiekers die van mij op PSN mogen komen zoals Speedball II.

Ik snap trouwens eigenlijk het voordeel niet van de firmware die GeoHot nu gemaakt heeft. Volgens mij is enkel het versienummer anders t.o.v. een oudere firmware, maar je hebt wel de kans om geband te worden....
Ik heb gelezen dat Remedy bezig is met een opvolger van Death Rally. :9 (Met Remedy ben ik wel bang dat het een 360-only game wordt)

In het filmpje van die nieuwe firmware heb ik niet gezien dat hij online komt op PSN, dus ben nog niet overtuigd dat het meer is dan een versienummer verandering. Is me ook niet duidelijk of dit software only is of dat hij ook een hardware hack heeft gebruikt om deze firmware te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

TCP 80
TCP 443
TCP 3074
TCP 5223
UDP 3074
UDP 3478-3479
TCP 21800
TCP 10070-10080
UDP 3658-3659
UDP 6000
UDP 9565
UDP 9570

gewoon PS3 in dmz gooien op je router

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het mooie is trouwens ook dat ik Peggle puur gekocht heb vanwege de Metacritic score, maar dat is ie wel dubbel en dwars waard. Mischien dat ik m zelfs wel boven Braid zou zetten, aangezien je Peggle kan blijven spelen.
Shiver23 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:32:
[...]

Ik heb gelezen dat Remedy bezig is met een opvolger van Death Rally. :9 (Met Remedy ben ik wel bang dat het een 360-only game wordt)

In het filmpje van die nieuwe firmware heb ik niet gezien dat hij online komt op PSN, dus ben nog niet overtuigd dat het meer is dan een versienummer verandering. Is me ook niet duidelijk of dit software only is of dat hij ook een hardware hack heeft gebruikt om deze firmware te kunnen gebruiken.
Een nieuwe Twisted Metal is naar het schijnt ook onderweg, die zit ook wel in dat genre.

Volgens GeoHot moet er niets aan de hardware gedaan worden, maar ik vind het gewoon een nutteloze update. Er is alleen maar meer kans om je PS3 om zeep te helpen en mocht ie vastlopen dan kun je een gratis reparatie door Sony wel helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16

amaterasu

In memory of Cj

SToRM666 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:42:
Het mooie is trouwens ook dat ik Peggle puur gekocht heb vanwege de Metacritic score, maar dat is ie wel dubbel en dwars waard. Mischien dat ik m zelfs wel boven Braid zou zetten, aangezien je Peggle kan blijven spelen.

[...]

Een nieuwe Twisted Metal is naar het schijnt ook onderweg, die zit ook wel in dat genre.

Volgens GeoHot moet er niets aan de hardware gedaan worden, maar ik vind het gewoon een nutteloze update. Er is alleen maar meer kans om je PS3 om zeep te helpen en mocht ie vastlopen dan kun je een gratis reparatie door Sony wel helemaal vergeten.
Achja heel die Geohot gast boeit me niet. hij doet opzich niks slechts als aleen de other os functie terugbrengen zolang hij niet gaat zorgen voor het spelen van "back-ups" vind ik het ok . ben verder wel benieuwd hoe Sony hier weer op gaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
  • Laatst online: 10-01-2022
SToRM666 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:24:
Jaaaa !!! Super Cars is de beste topdown-racer ooit !! Zo'n fantastisch spel. De lijn die ze met Pinball Dreams/Fantasies (op PSN) hebben ingezet mogen ze van mij keihard mee doorgaan. In die tijd zijn d'r toch een berg klassiekers uitgebracht op de Amiga die ik zo verschrikkelijk graag met een HD-upgrade in de PSN-store terecht zie komen. Ik denk zo snel maar even aan: Shadow of the Beast, (inderdaad) Super Cars, Skidmarks, Gods, Stunt Car Racer EN VOORAL Cannon Fodder !!

Oh, Cannon Fodder met hedendaagse graphics op de PS3. Het idee alleen al :9~. Er was ooit een bedrijfje begonnen aan Cannon Fodder voor de PSP als ik me niet vergis, maar dat is nooit helemaal doorgegaan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten hier zo te zien veel Amiga liefhebbers :) Cannon Fodder is wel een briljante game ja :D Die zou nog goed kunnen werken met de Move besturing. Skidmarks heb ik helaas nooit gespeeld, maar wel een spel dat er volgens mij op leek van Team 17, namelijk All Terrain Racing. Ik zou ook nog wel remakes willen zien van Superfrog en Moonstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:26:
Dit heb ik gedaan echter is de pagina te groot om weer te geven met als gevolg dat de zoekbalk bovenin niet te zien is. Scrollen lijkt ook niet mogelijk. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
SToRM666 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:54:
Er zitten hier zo te zien veel Amiga liefhebbers :) Cannon Fodder is wel een briljante game ja :D Die zou nog goed kunnen werken met de Move besturing. Skidmarks heb ik helaas nooit gespeeld, maar wel een spel dat er volgens mij op leek van Team 17, namelijk All Terrain Racing. Ik zou ook nog wel remakes willen zien van Superfrog en Moonstone.
Zeker een Amiga-liefhebber ja. Ik heb ze ook allemaal nog :) 500, 600 & 1200. En de spellen heb ik ook nooit weggedaan. Superfrog is inderdaad ook een hele goede. Oh, de lijst van klassiekers op de Amiga is zo lang. Check deze site. Daar staan ze allemaal ! http://hol.abime.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Flieger schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:54:
[...]

Dit heb ik gedaan echter is de pagina te groot om weer te geven met als gevolg dat de zoekbalk bovenin niet te zien is. Scrollen lijkt ook niet mogelijk. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, maar wat?
R3 drukken en dan kan je scrollen. Je kan dan met L2/R2 verkleinen/vergroten.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Amiga fanboys hier. Atari ST rulez!!!!11oneone!!einseleven!11
Is ook altijd al hetzelfde geweest die console- en computerwars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
Shiver23 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:40:
Amiga fanboys hier. Atari ST rulez!!!!11oneone!!einseleven!11
Is ook altijd al hetzelfde geweest die console- en computerwars :)
Hahaha, humor ! In de PS3 Topic een Amiga / Atari ST-fanboy bitchfight ontketenen :)
Maar ehm,.....Atari ST was de koning op het gebied van muziek. Voor games moest je bij Amiga zijn ;)
Zo was het toch ? Oh, die goeie ouwe tijd !

Ik hou er wel van, zo af en toe die retro/old school shit. Heb net Heavy Rain voor de tweede mail doorlopen. Ga nu aan GOW3 beginnen. Maar zo af en toe een oude klassieker uit de kast trekken is ook heerlijk. Ik vond Braid ook een tof spel, maar was het voor mij niet helemaal. Ik zou heel erg graag een moderne echte old school 2D-platformer zien. Wat ze nu bijvoorbeeld met SF4 en BlazBlue hebben gedaan. Helemaal 2D maar met megavette graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Weet iemand een webshop waar de 'Frag FX V2 Controller' op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
console schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:00:
Weet iemand een webshop waar de 'Frag FX V2 Controller' op voorraad is?
Gameshop in Den Haag heeft em volgens mij nog.
http://gameshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Count_Galious schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:51:
[...]

Hahaha, humor ! In de PS3 Topic een Amiga / Atari ST-fanboy bitchfight ontketenen :)
Maar ehm,.....Atari ST was de koning op het gebied van muziek. Voor games moest je bij Amiga zijn ;)
Zo was het toch ? Oh, die goeie ouwe tijd !

Ik hou er wel van, zo af en toe die retro/old school shit. Heb net Heavy Rain voor de tweede mail doorlopen. Ga nu aan GOW3 beginnen. Maar zo af en toe een oude klassieker uit de kast trekken is ook heerlijk. Ik vond Braid ook een tof spel, maar was het voor mij niet helemaal. Ik zou heel erg graag een moderne echte old school 2D-platformer zien. Wat ze nu bijvoorbeeld met SF4 en BlazBlue hebben gedaan. Helemaal 2D maar met megavette graphics.
Zoiets als Sonic 4 en de nieuwe Final Fight?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:03:
[...]
Zoiets als Sonic 4 en de nieuwe Final Fight?
Final fight die binnenkort uitkomt is gewoon een port met online functies, geen remake a la SF2HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:10:
[...]

Final fight die binnenkort uitkomt is gewoon een port met online functies, geen remake a la SF2HD.
Exact ! En met name over BlazBlue hoor ik hele positieve geluiden m.b.t. de HD pixelgraphics :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Daarom was ik ook zo blij met LBP, 2D platformer met leuke sfeer/muziek/graphics gameplay. Ik dacht eerst dat ik over zo een ouderwets simpel concept heen was gegroied. Maar het tegendeel blijkt, het blijft naar zoveel meer smaken.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:10:
[...]

Volgens mij wel met opgepoetste graphics hoor als ik de previews mag geloven

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Store update van deze week:
PlayStation Store via PS3
Outrun Arcade Online (was – £7.99/€9.99 now – £5.25/€6.59)
Gunstar Heroes (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
TMNT: Turtles in Time Re-Shelled (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Tom Clancy’s H.A.W.X – Russian Falcons Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Tom Clancy’s End War Escalation Expansion Pack (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Dynogems (mini) (was – £2.49/€2.99 now – £1.74/€1.99)
Driver 76 (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Asphalt: Urban GT 2 (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £6.29/€7.99)
Mawaskes Puzzle (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £8.69/€10.99)
Cover Girl (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)

PSP Favourites (also available via PSP and Media Go)

LittleBigPlanet (was – £19.99/€34.99 now – £13.99/€17.99)
Gran Turismo (was – £19.99/€34.99 now – £13.99/€17.99)
Jak and Daxter: The Lost Frontier (was – £19.99/€34.99 now – £13.99/€17.99)
MotorStorm: Arctic Edge (was – £19.99/€34.99 now – £13.99/€17.99)
Ghostbusters (was – £14.99/€24.99 now – £9.99/€12.99)
God of War: Chains of Olympus (was – £14.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
FIFA 10 (was – £29.99/€39.99 now – £15.99/€19.99)
Grand Theft Auto: Chinatown Wars (was – £29.99/€34.99 now – £11.99/€14.99)
Grand Theft Auto: Liberty City Stories (was – £13.99/€17.99 now – £8.69/€10.99)
Grand Theft Auto: Vice City Stories (was – £13.99/€17.99 now – £8.69/€10.99)
Soul Calibur: Broken Destiny (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
Tekken 6 (was – £31.99/€39.99 now – £15.99/€19.99)
F1 2009 (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
Star Wars Battlefront: Elite Squadron (was £31.99/€39.99 now £15.99€19.99)
Need for Speed: Shift (was – £29.99/€39.99 now – £15.99/€19.99)
IL-2 Sturmovik: Birds of Prey (was – £29.99/€34.99 now – £13.99/€17.99)
Colin McRae DiRT 2 (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
Beaterator (was – £23.99/€29.99 now – £7.19/€8.99)
Football Manager Handheld 2010 (was – £29.99/€34.99 now – £15.99/€19.99)

Downloadable Games
Aqua Panic! HD (PS3 Version) (£7.99/€9.99)

Game Bundle
Topatoi – Bundle (£7.99/€9.99)
(Contains ‘Topatoi: Great Tree Story’ game, and additional content pack ‘Pillar of the Skies’) Rating: PEGI 7

Demos
2010 FIFA World Cup Demo (free) Rating: PEGI 3

minis
Freekscape: Escape from Hell (£3.99/€4.99)

Add-On Game Content
Blue Toad Murder Files –
Episodes 4-6 Bundle (£9.99/€12.99)
(Contains the episodes below, which are also sold separately)
Episode 4 – Death from Above (£4.79/€5.99)
Episode 5 – The Riddles of the Past (£4.79/€5.99)
Episode 6 – Flight of the Felonious Fugitive (£4.79/€5.99)
Just Cause 2 – Chevalier Ice Breaker (free)
Mega Man 10 –
Bass Mode (£1.59/€1.99)
Special Stage 1 (£1.19/€1.49)
Hustle Kings – Basement Crazy Table Pack (free)
LittleBigPlanet – The Incredibles Family Costume (£1.59/€1.99)
Syndrome Costume (£1.59/€1.99)
Edna Mode Costume (£1.59/€1.99)
Frozone Costume (£1.59/€1.99)
The Incredibles Costume Pack (£4.79/€5.99)
The Incredibles Level Kit (£3.99/€4.99)

Rock Band -
Rise Up And Rock Pack 01 (£6.29/€7.99)
(contains the following tracks which are also sold separately)
Again by Flyleaf (£0.99/€1.49)
Feel Good Drag by Anberlin (£0.99/€1.49)
Fire It Up by Thousand Foot Crutch (£0.99/€1.49)
Live Life Loud by Hawk Nelson (£0.99/€1.49)
Meant To Live by Switchfoot (£0.99/€1.49)
Monster by Skillet (£0.99/€1.49)
Stand In The Rain by Superchick (£0.99/€1.49)

Guitar Hero 5 –
Fall Out Boy Track Pack (£4.39/€5.49)
(contains the following tracks which are also sold separately)
The Take Over, The Breaks Over (£1.59/€1.99)
This Ain’t A Scene (£1.59/€1.99)
Thx Fr Th Mmrs (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 12

FirstPlay
Episode 001 (£0.99)
Three Month Subscription (£8.99)
Availability: UK Only

Videos
Batman: Arkham Asylum Batman: AA Game of the Year Trailer
Battlefield: Bad Company 2 Campaign Reveal Trailer
Themes
Bioshock 2 Multiplayer Theme (free)
PlayStation Store via PSP and Media Go
(Special Offers and PSP Favourites are available as listed above)

Downloadable Games (also available via the PS3 store)
Aqua Panic! (PSP Version) (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Australia and New Zealand
Dead or Alive Paradise (£29.99/€34.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Saudi Arabia and United Arab Emirates
minis (also available via the PS3 store)
Freekscape: Escape from Hell (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
The Eye of Judgement Legends – Protector Expansion Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales
Themes
LittleBigPlanet Theme (free)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
SToRM666 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:18:
[knip]
...Castle Crashers schijnt ook erg goed te zijn (maar die is wel onderweg naar PSN geloof ik).
En daar zit ik ook op te wachten ;)

Kan er alleen zeer weinig info over vinden wat de daadwerkelijk release datum is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Demos
2010 FIFA World Cup Demo (free) Rating: PEGI 3

Yeey gelijk uitproberen!!

Edit:

Kan um niet vinden, zal wel aan mij liggen :s

[ Voor 26% gewijzigd door Aslanboy1905 op 08-04-2010 13:45 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:57
Castle Crashers is zeker de moeite waard, was het wachten beu en heb deze uiteindelijk maar gekocht voor de XB360. Echt een leuk spel met een paar vrienden. Mis ik op zich nog steeds wel, echt leuke co-op of 4 speler split-screen spellen. 360 heb ik gekocht voor Gears of War 1-2 en Halo co-op, zou graag zien dat meer PS3 spellen dit ook aanbieden.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
ik lees nu voor het eerst dat castle crashers komt ben gelijk vrolijk altijd leuk hebben hebben!
Pagina: 1 ... 48 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.