Hahaha, Peggle is inderdaad wel echt zo'n spel waarbij je heel erg hebt van 'nog één level en dan stop ik ermee', en voor je het weet zit je weer 5 levels verder

Het beetje geluk dat in het spel zit vind ik wel wat hebben eigenlijk. Soms doe je echt de meest onmogelijke lijkende combinaties

Maar er zit ook wel een beetje taktiek in het spel vind ik. De multiplayer is ook erg leuk trouwens.
Een spel zoals Supercars zou het best goed kunnen doen lijkt me. En het lijkt me ook erg leuk om met meerdere mensen online te spelen. Er zijn wel meer Amiga klassiekers die van mij op PSN mogen komen zoals Speedball II.
swopdark schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:25:
Ik heb Braid gisteren een half uurtje gespeeld en ben wel helemaal weg van de sfeer en de klassieke muziek in de game. Ik heb potverdorie in de eerste wereld al het idee dat ik met bugs te maken heb.
Sommige puzzelstukjes liggen gewoon op zo'n rare plek dat je er gewoon niet bij kan met je huidige skillzz. Soms doe ik een move waarvan ik denk: kan dat ook? Sommige dingen zijn ook niet logisch waardoor je er niet aan denkt.
Je hebt in wereld 1 een puzzelstukje waarvan je in het begin denk dat het onmogelijk is om m te pakken (die rechts naast de puzzel), maar als je erachter komt hoe je m moet pakken...

De allereerste levels dan heb je een kuil en als je er in springt dan pak je de sleutel, draai je de tijd terug dan ga je met sleutel en al weer naar boven. Logisch gezien zou je de sleutel weer op zijn plek moeten leggen en met lege handen de kuil weer uitkomen. Dit soort "onlogisch oplossingen" maken het extra lastig omdat je er niet aan denkt.
Om je een beetje te helpen (maar je zult het zelf wel al weten misschien):
spoiler:als je een item ziet met een groenige gloed, dan heeft de tijd er geen invloed op...

Mijn top 5 PSN games: (gezien in speeltijd en kwaliteit)
En wat dat betreft zijn het de beste games verkrijgbaar voor zowel xbox 360 als de PS3.
Leuke spellen die je noemt. De xbox heeft nog altijd wel een paar Arcade spellen die ik graag ook naar de PS3 zou zien komen zoals Catan en Castle Crashers schijnt ook erg goed te zijn (maar die is wel onderweg naar PSN geloof ik).
Nog even iets anders: ik snap eigenlijk het voordeel niet van de firmware die GeoHot nu gemaakt heeft. Volgens mij is enkel het versienummer anders t.o.v. een oudere firmware, maar je hebt wel de kans om geband te worden....
[
Voor 102% gewijzigd door
SToRM666 op 08-04-2010 09:46
]