Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in deze 3.21 update. Het doet dus eigenlijk niks behalve features weghalen, mooie "update". Ik was niet van plan linux op dat ding te draaien maar als Sony zonodig een update wil uitvoeren geef dan tenminste wat extra features zoals format support voor FLAC of MKV. De nieuwe bluray spelers van Sony ondersteunen wel MKV. Waarom dan niet de PS3?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

CapTVK schreef op zondag 04 april 2010 @ 07:44:
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in deze 3.21 update. Het doet dus eigenlijk niks behalve features weghalen, mooie "update". Ik was niet van plan linux op dat ding te draaien maar als Sony zonodig een update wil uitvoeren geef dan tenminste wat extra features zoals format support voor FLAC of MKV. De nieuwe bluray spelers van Sony ondersteunen wel MKV. Waarom dan niet de PS3?
Er is een *geheime* update...
* Operationele kwaliteit van de PlayStation Store software is verbeterd en dan met name het download gedeelte van de Store.
* De playback feature van de MP4 video file heeft een update gehad waardoor het beter beveiligd is.
Bron: http://www.psfocus.nl

Wat mij BTW opvalt is dat als er een nieuwsbron nodig is, er veel van PSFocus wordt gequote... Ik ben wel eens benieuwd wat de PSFocus nicknames van die personen zijn!

Mijne is gewoon Guussieboy

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 04-04-2010 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb 3.21 al draaien, leuk maar daar merk ik als klant dus echt....niks van...Ik zie graag echte verbeteringen bij een update.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
DCFreak schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:18:
[...]

De OtherOS feature stond gewoon in de handleiding beschreven, dus dat lijkt mij een redelijk openbare uiting van Sony. Nu suggeren sommige dat als je zoveel belang hecht aan linux op je ps3, dat je dan maar niet moet updaten. Het probleem daarvan is natuurlijk dat je dan andere (geadverteerde) features gaat missen zoals psn, online play en nog het ergste; je kan niet eens meer je betaalde content opnieuw downloaden mocht je de harddisk wisselen of crashen. Ook zullen toekomstige spellen die gewoon op blu-ray staan niet meer werken, waardoor het apparaat als spelcomputer vrijwel waardeloos is geworden.

Alles bij elkaar genomen heb je geen andere keuze dan updaten, want de nadelen van niet updaten wegen voor de meesten zwaarder dan de voordelen. Altijd jammer als je geen vrije keuze hebt.

Overigens vind ik het beveiligings argument echt een probleem van Sony, niet van haar klanten die betaald hebben voor een product *met* de optie om linux te installeren en *met* de optie om van psn gebruik te maken. Ik vind het vaag dat zo weinig mensen hier belang hechten aan hun rechten en alles beoordelen vanuit het standpunt of ze er op dit moment voor- of nadeel bij hebben.

Bedenk; nu zijn het anderen die nadeel hebben bij het verwijderen van OtherOS, straks ben jij het die nadeel heeft als Sony een feature verwijderd die je vaak gebruikt.
Het belangrijkste, je hebt een apparaat gekocht waarbij alle features werden geadverteerd (BR live, Games en Other OS). Nu opeens stel je de consument voor de keus om te kiezen welke ervan je belangrijker vindt. Wat als je ze allemaal even belangrijk vindt. Sony kan wel doen wat ze doen, maar ik denk dat ze juridisch best gepakt kunnen worden. En Amerikanen kennende zal er vast wel iemand zijn die dat zal proberen.
SToRM666 schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:13:
Ik zit toevallig even de blog van Geohot te bekijken en een aantal minuten geleden heeft ie dit gepost:

[...]

Het lijkt erop dat ie het opgeeft? Of misschien dat het iemand is die onder zijn naam een nep-post doet of iets dergelijks... :P
Hij wil altijd het alleen recht hebben en de belangrijkste gevonden worden, maar nu een hele community de firmware gdumpt heeft en het hem maar niet wil lukken trekt hij zich terug. Want hij weet dat het hem niet eerder dan de andere gasten zal lukken. Het liefst wacht hij nu en hoopt ie dat het de anderen niet lukt en hem weer zullen smeken om het te doen. Beetje aandachtshoer is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:27
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:33:
[...]

Daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht , stupid 8)7 Ik zal het binnenkort eens testen om te zien hoe het er uit ziet.

Poll: Hoeveel (non PSN) games heb jij?
1 - 5
6 -10
11 - 15
16-20
21 +
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb alleen al meer dan 21 pure racegames (daar valt dus bv GTA niet onder). En dan moet je nog denken aan voetbal, GTA, strategie, platform, wazige vechtspellen als Killer Instinct etc.
Dit zijn mijn racegames.
http://xs.to/image-E7F0_4B26ECC4.jpg
Dan missen er een paar downloadable via Steam, zoals GTR Evo, Race On en STCC. En zover ik weet mist ook GT5 Prologue, want die heb ik gekocht nadat ik deze foto nam.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CapTVK schreef op zondag 04 april 2010 @ 07:55:
Ik heb 3.21 al draaien, leuk maar daar merk ik als klant dus echt....niks van...Ik zie graag echte verbeteringen bij een update.
Op de slim is echt een snelheidsverbetering te merken zoals eerder gemeld.
GAIAjohan schreef op zondag 04 april 2010 @ 09:53:
[...]

Ik heb alleen al meer dan 21 pure racegames (daar valt dus bv GTA niet onder). En dan moet je nog denken aan voetbal, GTA, strategie, platform, wazige vechtspellen als Killer Instinct etc.
Dit zijn mijn racegames.
http://xs.to/image-E7F0_4B26ECC4.jpg
Het gaat natuurlijk wel om alleen PS3 games he ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Bor op 04-04-2010 10:15 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bor de Wollef schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:14:
[...]

[...]

Misschien kan je je post met de poll iets aanpassen, het is nu ondanks dat ie in het PS3 topic staat niet echt duidelijk dat het alleen om ps3 games gaat. (21+ hier, zie sig :) )

[ Voor 9% gewijzigd door Meelobee op 04-04-2010 10:22 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 23:27
Bor de Wollef schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:14:
[...]

[...]

Ah, ik dacht omdat er non-PSN stond dat dat niet uitmaakte.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Meelobee schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:21:
[...]

Misschien kan je je post met de poll iets aanpassen, het is nu ondanks dat ie in het PS3 topic staat niet echt duidelijk dat het alleen om ps3 games gaat.
Done :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:56

grass460

[DPC] Division_Brabant

ik heb wel linux draaien op de ps3 60Gb
nu lees ik over backuppen , maar moet ik dan de hele ps3 backuppen of alleen het gene wat ik in de linux distro heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grass460 schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:32:
ik heb wel linux draaien op de ps3 60Gb
nu lees ik over backuppen , maar moet ik dan de hele ps3 backuppen of alleen het gene wat ik in de linux distro heb staan.
Allebei eigenlijk. Haal van je Linux-partitie af wat je wilt redden en maak een backup van het PS3-deel. HD-formatteren zodat je weer de hele HD tot je beschikking hebt en daarna de boel restoren. Je kunt dit achterwege laten als je al een grote HD in je PS3 hebt en je die verloren 10GB niet kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SToRM666 schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:13:
Ik zit toevallig even de blog van Geohot te bekijken en een aantal minuten geleden heeft ie dit gepost:
[...]
Het lijkt erop dat ie het opgeeft? Of misschien dat het iemand is die onder zijn naam een nep-post doet of iets dergelijks... :P
Was een neppost. Die tekst is alweer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:52
Schaamteloos overgenomen uit het Algemeen Budget Gaming topic:
bogaards schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:14:
Niet zozeer software, maar wel heel strak geprijsde hardware, zowel DS, PSP als PS3:

http://www.intertoys.nl/speelgoed/internet-only

De PS3 40gb met nog de 'oude' sixaxis controller voor € 199,98
De PS3 80gb met dualshock controller voor € 229,98
Een DS met Guitar hero pack voor € 99,98
PSP's in diverse sets voor € 129,98

Ikzelf heb net de 80gb PS3 met Motorstorm Pacific Rift besteld voor € 229,98 :)
http://www.intertoys.nl/speelgoed/internet-only

Thanks bogaards :)

Voor de mensen die een SLIM hebben en de laatste paar pagina's hebben meegelezen over de FAT :+ /flauw

[ Voor 73% gewijzigd door Gusev op 04-04-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Poll: Linux (of een ander OS) op de PS3
Nooit gebruikt
Ooit geprobeerd maar weer eraf gegooid
Staat erop, maar gebruik het niet
Staat erop en gebruik het regelmatig
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=354228&layout=2&sort=prc

Poll: De OtherOS functie is eruit
Maakt mij niet uit
Jammer, geen Linux meer
Jammer, nooit games kopiëren
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=354229&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kesch
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07-2011
heeft er hier is iemand al is een yellow light of dead gehad?

afgelopen donderdag toen ik modern warfare 2 was aan het spelen viel me ps3 60gb plotseling opeens uit

en het rode lampje bleef maar knipperen .. als ik hem weer aan wil zetten zie ik hem ff groen en dan springt ie naar geel en weer naar rood knipperend

dus ik google ernaar en blijkt dat de oude fat ps3 dit vaker heeft

ik helpdesk gebeld kost me 150 euro om te laten maken

en by the way je kan niet op ALLE ps3 spellen van de ps2 en 1 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
FeaR1986 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:43:
[...]
Als jij een plank in een kastje wat er voor gemaakt is goed vast zet (dus niet te kleine pennen gebruikt) dan kan daar met gemak een receiver op staan. We hebben het hier over een normale receiver van nog geen tien kilo, het is geen eindtrap van dertig kilo of meer...

En Onkyo staat er redelijk om bekend/berucht niet echt koele apparaten te maken, dus dat de receiver warm zou worden is een gegeven. Overigens worden alle receiver warm en is het niet geadviseerd om er iets op te zetten. Maar de combinatie van een Onkyo die al warmer dan gemiddeld wordt plus een PS3 die zeer lage voetjes heeft en zelf ook warmte produceert is gewoon een slechte combinatie. Een receiver met daarop een DVD-speler kan nog wel aangzien een DVD-speler minder warmte produceert dan een PS3 doet.
Onkyo wordt inderdaad erg warm, heb de versterker nu op een soort plateau gezet (stond een 19" monitor op voorheen), daar kan de PS3 onder staan, nu heeft de versterker maar een paar cm ruimte aan de bovenkant, eens kijken of dat genoeg is. Gisteren bleef de PS3 weer hangen bij Fallout 3, ik heb de PS3 gecontroleerd en die voelde koud aan, wilde de PS3 net uitzetten toen FO3 weer doorging, weet niet waar het aan ligt, laser of het spel. Denk het laatste want gisteren MWII spec-ops gespeeld en dat gaf geen problemen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Svennie schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:31:
[...] Gisteren bleef de PS3 weer hangen bij Fallout 3, ik heb de PS3 gecontroleerd en die voelde koud aan, wilde de PS3 net uitzetten toen FO3 weer doorging, weet niet waar het aan ligt, laser of het spel. Denk het laatste want gisteren MWII spec-ops gespeeld en dat gaf geen problemen.
Fallout 3 staat heel erg bekend om zijn vastlopers op de ps3. Je hoeft bij die game niet gelijk te denken dat er iets mis is met je PS3, als je reviews had gelezen op de bekende reviews sites (IGN staat het breed uitgemeten dacht ik).

Niet heel breed uitgemeten, maar in de closing comments hebben ze het er bijv. over: http://ps3.ign.com/articles/103/1035569p5.html

[ Voor 56% gewijzigd door KngfCnns op 04-04-2010 16:23 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

GAIAjohan schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:26:
[...]

Ah, ik dacht omdat er non-PSN stond dat dat niet uitmaakte.
PSN = de store. Dus het gaat om de niet-gedownloade games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:18:
[...]

Fallout 3 staat heel erg bekend om zijn vastlopers op de ps3. Je hoeft bij die game niet gelijk te denken dat er iets mis is met je PS3, als je reviews had gelezen op de bekende reviews sites (IGN staat het breed uitgemeten dacht ik).
Ik was er ook bang voor, maar na enkele tientallen uren gameplay heb ik nog geen enkele vastloper met Fallout 3 gehad. Misschien een kwestie van geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooie cijfers ook weer deze week:

1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 GOD OF WAR 3 (PS3) SONY
3 JUST CAUSE 2 (PS3) EIDOS INTERACTIVE
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS

5 SETTLERS 7/PATHS TO A KINGDOM (PC) UBISOFT
6 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
7 JUST CAUSE 2 (XBOX 360) EIDOS INTERACTIVE
8 BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
9 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
10 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS

Wii is na een kleine afwezigheid vorige week weer terug.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:00
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deeltje van dit topic?
En dan zonder de hele OtherOS discussie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
Poll spreekt boekdelen. Dus eigenlijk is de discussie over Linux op de ps3 (FW3.21) zinloos. Vooral als je andere voorbeelden neemt zoals auto's, elektronica en andere spul. Met dat soort argumenten wordt je namelijk nooit series genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Dennis Lammers schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:07:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deeltje van dit topic?
En dan zonder de hele OtherOS discussie? :P
Misschien als er 5.000 posts zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kesch
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07-2011
Kesch schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:38:
heeft er hier is iemand al is een yellow light of dead gehad?

afgelopen donderdag toen ik modern warfare 2 was aan het spelen viel me ps3 60gb plotseling opeens uit

en het rode lampje bleef maar knipperen .. als ik hem weer aan wil zetten zie ik hem ff groen en dan springt ie naar geel en weer naar rood knipperend

dus ik google ernaar en blijkt dat de oude fat ps3 dit vaker heeft

ik helpdesk gebeld kost me 150 euro om te laten maken

en by the way je kan niet op ALLE ps3 spellen van de ps2 en 1 spelen
heeft nou niemand dit ook ooit is gehad met een ps3 ? in plaats van alleen het over een ander OS op je ps3 te praten wat toch 90 % van de mensen niet is heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjesus schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:39:
[...]

Poll spreekt boekdelen. Dus eigenlijk is de discussie over Linux op de ps3 (FW3.21) zinloos. Vooral als je andere voorbeelden neemt zoals auto's, elektronica en andere spul. Met dat soort argumenten wordt je namelijk nooit series genomen.
En dan zit je hier nog op een Tweakers-forum waar veel Linux-fans rondhangen. Als je het afzet tegen reguliere PS3-gebruikers komt je nog veel, veel lager uit met het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kesch schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:59:
[...]

heeft nou niemand dit ook ooit is gehad met een ps3 ? in plaats van alleen het over een ander OS op je ps3 te praten wat toch 90 % van de mensen niet is heeft
Als je een beetje handig bent ermee. Of iemand in je omgeving hebt die het is. Er is een kans dat het zelf gefixed kan worden.

http://playstationlifestyle.net/forums/showthread.php?t=2376

Videos + guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kesch schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:59:
Ja, je hebt de Yollow Light Of Death. Heb ik voor 5 maanden gelee ook gehad met mijn 60 gig launch PS3. Geen garantie en meer en 150 euri betalen met de kans niet meer mijn eigen Ps3 terug te krijgen incl het verlies van al mijn savegames... Ik heb dus gezocht naar een andere oplossingen en die vond ik hier:

www.ombouwalmere.nl

Ik bracht hem hier en drie dagen later kon ik hem ophalen weer werekn incl al mijn saves nog op de HDD en "slechts" 80 euri armer.

Voordelen tov de Sony reparatiedienst:
  • €80 ipv €50
  • behoud van HDD gegevens (voor mij heel belangrijk ivm saves)
  • gegarandeerd je eigen PS3 terug
  • 3 dagen ipov soms wel 8 weken je PS3 kwijt

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:37
Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik heb daarstraks de 3.21 update op mijn PS3 slim gezet. Nu herkent ie mijn NAS niet meer (Netgear Readynas Duo). Voor de update dus wel. Hij staat ook gewoon niet meer bij de lijst van mediaservers terwijl ie wel aan staat. Via mijn WD HD Live wordt hij wel herkent. Als ik mijn verbinding test geeft hij wel aan dat alles goed is. Enige wat mij opvalt is dat Upnp niet ingeschakeld is. Op mijn router is dit wel ingeschakeld. Ik kan op de PS3 nergens iets vinden waar ik dat kan inschakelen, behalve bij het instellen van de netwerkverbinding. Daar staat hij gewoon ingeschakeld.

Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik het op kan lossen?

[ Voor 6% gewijzigd door Edje040 op 04-04-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Hackers publiceren geheugendump van beveiligde deel PS3-firmware

Kan iemand die er een beetje in thuis is nu in jip- en janneke-taal zeggen wat ze nu eigenlijk bereikt hebben? Ze hebben weer iets met de hypervisor gedaan maar ook die kon toch niet lezen en schrijven uit de beveiligde Cell SPU? Naja dit geeft alweer aan dat Sony alsnog goed bezig is geweest met het dichtgooien van de Linux mogelijkheid want de hackers komen steeds dichter en dichterbij. Op de Slim kan het sowieso allemaal niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edje040 schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:26:
Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik heb daarstraks de 3.21 update op mijn PS3 slim gezet. Nu herkent ie mijn NAS niet meer (Netgear Readynas Duo). Voor de update dus wel. Hij staat ook gewoon niet meer bij de lijst van mediaservers terwijl ie wel aan staat. Via mijn WD HD Live wordt hij wel herkent. Als ik mijn verbinding test geeft hij wel aan dat alles goed is. Enige wat mij opvalt is dat Upnp niet ingeschakeld is. Op mijn router is dit wel ingeschakeld. Ik kan op de PS3 nergens iets vinden waar ik dat kan inschakelen, behalve bij het instellen van de netwerkverbinding. Daar staat hij gewoon ingeschakeld.

Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik het op kan lossen?
Geen idee man, Misschien moet je de update nog een keertje proberen te doen? even de update van het net halen, op een USB zetten en opnieuw installeren? Vergeet niet een backup te maken "just in case"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:37
swopdark schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:33:
[...]

Geen idee man, Misschien moet je de update nog een keertje proberen te doen? even de update van het net halen, op een USB zetten en opnieuw installeren? Vergeet niet een backup te maken "just in case"
Zou ik de oude firmware ook weer terug kunnen zette? Als ik terug ga naar fabrieksinstellingen ben ik dan alles kwijt? Ook mijn saved games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edje040 schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:40:
[...]

Zou ik de oude firmware ook weer terug kunnen zette? Als ik terug ga naar fabrieksinstellingen ben ik dan alles kwijt? Ook mijn saved games?
je kan niet terug gaan naar een eerdere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ike. schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:59:
[...]

je kan niet terug gaan naar een eerdere firmware.
Ik heb nog een oude HDD (die van 40GB). Als ik die terugzet, heb ik dan ook nog de systeemsoftware van toen?

Hmm, ik lees net dat de oude HDD niet meer herkend gaat worden en geformatteerd moet worden...

ok, plan B. Toen ik mijn nieuwe HDD aansloot, kon ik de systeemsoftware vanaf USB installeren. Daar heb ik nog die oude systeemsoftware opstaan. Kan ik dan alsnog die installeren als ik m'n oude HDD erin doe en deze formatteer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:11:
[...]

Ik heb nog een oude HDD (die van 40GB). Als ik die terugzet, heb ik dan ook nog de systeemsoftware van toen?

Hmm, ik lees net dat de oude HDD niet meer herkend gaat worden en geformatteerd moet worden...

ok, plan B. Toen ik mijn nieuwe HDD aansloot, kon ik de systeemsoftware vanaf USB installeren. Daar heb ik nog die oude systeemsoftware opstaan. Kan ik dan alsnog die installeren als ik m'n oude HDD erin doe en deze formatteer?
firmware word niet opgeslagen op de HDD. je kan de firmware van de PS3 op geen enkele manier downgraden.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 04-04-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:11:
Juist, nee dus is het antwoord
Nee, zoals je zelf al zegt staat de firmware niet op je HDD maar in je systeem zelf, althans daar houd hij bij welke versie het laatst is. downgraden kan niet.

Het beste wat je kan doen is ff een backup draaien van je HDD op een externe HDD of gewoon enkel je saves kopieren naar een usb stick (let op niet alle games kunnen worden gekopieerd, met een backup op dezelfde PS3 komt wel alles mee). Daarna je PS3 formatteren of systeem herstellen, Daarna gaat ie om de meest recente firmware vragen die je kunt voeden via usb of internet. succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen hier ook hyped over Red Dead Redemption??

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

scorpie

Supra Addict

Jazeker, ben wel benieuwd naar die game :)
Ook nog maar een maandje voordat hij uitkomt, maargoed, denk dat ik tegen die tijd pas weer tijd en geld heb voor God of War III, en die komt toch echt eerst :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

swopdark schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:37:

link
Ja, de trailers zien er geweldig uit. Prachtige sfeer, heel levendig en gevarieerd allemaal. Lijkt me gaaf om in die setting een game te spelen.

Nee, het is van Rockstar die het teleurstellende GTA4 hebben gemaakt. Die studio heeft bepaalde kwaliteiten, maar ze schieten op het technische vlak (bv GTA4 liep nou niet bepaald op een lekkere framerate) en qua diepgaande gameplay zeker wel tekort.

Dus ik probeer niet gehyped te raken, en tegelijkertijd hoop ik op een heel mooie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

ymmv schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:04:
[...]

En dan zit je hier nog op een Tweakers-forum waar veel Linux-fans rondhangen. Als je het afzet tegen reguliere PS3-gebruikers komt je nog veel, veel lager uit met het gebruik.
Toch als het de helft van het percentage is (2%) van de 33,5 miljoen verkochte ps3's zit je met 670.000 gedupeerden. Deel van die verkochte ps3's zijn natuurlijk slim's, dus rondt het af op een half miljoen mensen wereldwijd die door Sony een oor aangenaaid zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat die mensen bij de volgende generatie hardware eens bij de concurrent gaan shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DCFreak schreef op maandag 05 april 2010 @ 01:03:
Ik kan mij goed voorstellen dat die mensen bij de volgende generatie hardware eens bij de concurrent gaan shoppen :)
Inderdaad.. laat ik nou net op het werk een mooie, nieuwe laptop mogen uitzoeken. Die leuke Vaio uit de Notebook Best Buy guide gaat het dus niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

swopdark schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:12:
[...]

Ja, je hebt de Yollow Light Of Death. Heb ik voor 5 maanden gelee ook gehad met mijn 60 gig launch PS3. Geen garantie en meer en 150 euri betalen met de kans niet meer mijn eigen Ps3 terug te krijgen incl het verlies van al mijn savegames... Ik heb dus gezocht naar een andere oplossingen en die vond ik hier:

www.ombouwalmere.nl

Ik bracht hem hier en drie dagen later kon ik hem ophalen weer werekn incl al mijn saves nog op de HDD en "slechts" 80 euri armer.

Voordelen tov de Sony reparatiedienst:
  • €80 ipv €50
  • behoud van HDD gegevens (voor mij heel belangrijk ivm saves)
  • gegarandeerd je eigen PS3 terug
  • 3 dagen ipov soms wel 8 weken je PS3 kwijt
Je vergeet de nadelen:

Geen garantie meer.
Geen nieuwe garantie.

Dit vind ik toch best wel belangrijke dingen... Als je ps3 dan weer na een week kapot gaat, dan moet je weer 50 euro betalen bij almere, en niks bij Sony.

Daarnaast is 8 weken beetje overdreven lijkt mij... Langste wat ik heb gehoord is 5 week... Ik zeg niet dat het niet kort is, maar scheelt toch ff meer dan 30% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:14

inXs

known as inXs

Gropah schreef op maandag 05 april 2010 @ 08:23:
[...]

Je vergeet de nadelen:

Geen garantie meer.
Geen nieuwe garantie.

Dit vind ik toch best wel belangrijke dingen... Als je ps3 dan weer na een week kapot gaat, dan moet je weer 50 euro betalen bij almere, en niks bij Sony.

Daarnaast is 8 weken beetje overdreven lijkt mij... Langste wat ik heb gehoord is 5 week... Ik zeg niet dat het niet kort is, maar scheelt toch ff meer dan 30% :P
Volgens mij geeft de beste Almere man ook een aantal weken garantie. Heb daar ook ooit mijn Wii laten ombouwen, kon er ook gewoon naast blijven staan ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:18:
[...]

Niet heel breed uitgemeten, maar in de closing comments hebben ze het er bijv. over: http://ps3.ign.com/articles/103/1035569p5.html
Ik heb er zo'n 75 uur ingestoken op de PS3, maar ik kan me echt maar 1 vastloper herinneren. De DLC schijnt wel brak te zijn, maar de gewone game is dat naar mijn mening echt niet.
swopdark schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:30:
nieuws: Hackers publiceren geheugendump van beveiligde deel PS3-firmware

Kan iemand die er een beetje in thuis is nu in jip- en janneke-taal zeggen wat ze nu eigenlijk bereikt hebben? Ze hebben weer iets met de hypervisor gedaan maar ook die kon toch niet lezen en schrijven uit de beveiligde Cell SPU? Naja dit geeft alweer aan dat Sony alsnog goed bezig is geweest met het dichtgooien van de Linux mogelijkheid want de hackers komen steeds dichter en dichterbij. Op de Slim kan het sowieso allemaal niet geloof ik.
Het bericht klopt al niet: GameOS gebruikt geen hypervisor, de OtherOS gebruikte dat, omdat Linux niet bij alle hardware mocht, vandaar de hypervisor (abstraction layer) die in feite dat tegenging. Je kunt software niet met software beveiligen (want je kunt het geheugen waar die software staat manipuleren door er andere waarden neer te schrijven en dus de software te veranderen) en sony wist dit van te voren. Op zich heeft het nog lang geduurd voordat de hypervisor gehackt was door een hardware hack (laten we niet vergeten dat deze hacks alleen kunnen door pulsen op een hardware bus te plaatsen).

GameOS is net als alle andere software op de ps3 encrypted. De code kun je wel overschrijven in memory, maar de decryption gebeurt op de CPU, in de secure vault. Dit maakt het lastig want je moet dus de software aanpassen met encrypted data zodanig dat het geheel nog decrypt naar iets logisch, plus ... je moet het eerst encrypten en dat is tot op heden niet gelukt, want dat zit ook op de CPU en niet in software. Er zijn dus geen 'keys' te vinden op een PS3, want die zitten in hardware en verlaten de cpu nooit.

Deze dump, het verhaal rammelt, want is het een hypervisor dump, of heeft men alles gedecrypt? Als je kunt encrypten en decrypten, kun je alles veranderen zonder OtherOS, dus laat ze het maar tonen op een slim. Tot op heden geen enkel bewijs dat dat gelukt is.

En nogmaals: OtherOS' hypervisor gat was alleen bereikbaar door pulsen op een hardware bus te plaatsen dus een hardware hack.

[ Voor 62% gewijzigd door EfBe op 05-04-2010 10:53 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Vandaag toch weer een mijlpaal bereikt met de trophies 8)

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/zooi/1337.jpg

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/zooi/1337.png

*O*

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben tot nu toe wel content met Guitar Hero 5, het geeft gewoon een goed gevoel als zo'n nummer enigsinds goe lukt, maar ik speel nog steeds op easy, mijn vrouw speelt het ook graag.

Enige nadeel vindt ik dat je bij de quick play geen playlist kunt maken en opslaan, tzou handig zijn als ik een playlist kon maken met de nummers die ik graag speel en niet steeds 1 nummer uit een lijst van 90 nummers hoef te zoeken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m zelf ook liggen, maar ik zou niet met zekerheid durven zeggen of je een playlist kunt maken maar ik denk van wel. Bij 4 kon het in ieder geval wel. Voor de rest zijn het inderdaad erg leuke spellen (vooral de eerste), maar het is jammer genoeg wel teveel uitgemolken.
Heb je al eens op medium proberen te spelen? Ik kan me nog wel herinneren dat ik het in het begin enorm moeilijk vond om er een extra knop bij te hebben, maar als het eenmaal lukt dan geeft het nog meer het gevoel echt het nummer te spelen (en bij hard nog meer). Ik speel tegenwoordig meestal op hard en soms nog op medium.

@EfBe: is die beveiliging niet te omzeilen met een CFW? Dat ze bijvoorbeeld het gebruik van die hardware keys kunnen omzeilen ofzo.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:04
swopdark schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:37:

link
Zeker wat een spel lijkt me dat, verheug me er al op sinds de aankondiging. Heb bijna God of War uitgespeeld (ben bij het eindgevecht) en dan nog een keer uitspelen in super god mode :P. Dus ben nog wel even zoet totdat die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb GoW III gisteren uitgespeeld :) Nu maar weer verder met Batman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:39:
Ik heb GoW III gisteren uitgespeeld :) Nu maar weer verder met Batman.
Platinum of gewoon het verhaal uitgespeeld? hoe dan ook, congrats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks! :)
Ik heb gewoon het verhaal uitgespeeld op normal en ik ben ook niet van plan om m op hard te spelen, aamgezien ik die tijd liever besteed aan andere spellen :P

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 05-04-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:34
-RazieL- schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:58:
[...]

Nee, het is van Rockstar die het teleurstellende GTA4 hebben gemaakt. Die studio heeft bepaalde kwaliteiten, maar ze schieten op het technische vlak (bv GTA4 liep nou niet bepaald op een lekkere framerate) en qua diepgaande gameplay zeker wel tekort.
Wellicht dat hier aan is gewerkt en verbeterd is in Red Dead Redemption ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op maandag 05 april 2010 @ 08:23:
[...]

Je vergeet de nadelen:

Geen garantie meer.
Geen nieuwe garantie.

Niets overdreven hoor! Heb op de mijne 3 maanden moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:29:
Thanks! :)
Ik heb gewoon het verhaal uitgespeeld op normal en ik ben ook niet van plan om m op hard te spelen, aamgezien ik die tijd liever besteed aan andere spellen :P
Hehehe, dus geen concrete plannen om het platinum te gaan halen ? Ik wil hem wel platinum aangezien ik deel 1 en 2 ook zo heb, deze hoort er dus bij, 't gaat alleen wat traag nu ik ook een xbox heb :P

Ben nou met een playtrough bezig op Hard ( titan ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

inXs schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:11:
[...]

Volgens mij geeft de beste Almere man ook een aantal weken garantie. Heb daar ook ooit mijn Wii laten ombouwen, kon er ook gewoon naast blijven staan ;)
Staat anders niet bij dat dingetje zelf, bij de andere consoles wel... Oftwel geen garantie op de ps3 of de 360 (alleen werkt op het moment van weggaan garantie), maar wel op de wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:42

scorpie

Supra Addict

Ashy schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:31:
[...]

Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk terughoudend ben geworden na GTA4 en Call of Duty: MW2. Het zijn op het eerste gezicht AAAA-games, maar als je ze een paar uurtjes hebt gespeeld, prik je ineens door alles heen, het verliest zeg maar snel z'n waarde. Voortaan kijk ik eerst wel even een tijdje de kat uit de boom voordat ik een zogenaamde AAA-game van die 2 makers in huis haal (GT5 is weer zo'n game die ik dan weer wel op launch day koop, maarja, I'm a sucker for cars..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ashy schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:31:
[...]

Probleem is dat dit eigenlijk voor al hun games wel geldt, dus waarom zou dat bij Red Dead dan weer niet zo zijn. Maar ik hoop 't wel ja, want de trailers zijn iig om van te smullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:02:
@EfBe: is die beveiliging niet te omzeilen met een CFW? Dat ze bijvoorbeeld het gebruik van die hardware keys kunnen omzeilen ofzo.
Nee want het zit in de CPU, dus je kunt die niet vervangen door iets. Het enige wat je kunt doen is encrypten dmv de CPU en dan die code dus runnen als normale code. Dus je moet de weg bewandelen: normale nonencrypted code aan encrypter voeren, encrypted code storen in memory en die aan CPU voeren, maar die code is dus ook niet gesigned, en dat is de horde die je niet kunt nemen, althans, ik zie niet hoe, want je kunt niet in de CPU waar je in moet komen om iets te doen.

Daarom geloof ik al dit geneuzel van die hackers niet eerder dan dat ik op een slim het werkend zie. Het is anders immers niet te verifieren of ze idd een weg hebben gevonden om de hardware encryption, of dat ze in de OtherOS hypervisor zitten te klungelen dus in de omgeving die al opgegeven was als hackbaar (want software, en dus te kraken)

[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 05-04-2010 15:13 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:32

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Begin dit jaar kreeg mijn 40GB PS3 een YLOD (na twee jaar en drie maanden), geen garantie dus. Heb toen maar een slim gekocht, om de 40GB maar door een beunhaas te laten reflowen. Nu vond ik van de week een handleiding om het zelf te doen. Even een verfbrander gehaald en wat zilverpasta. Uurtje later deed m'n PS3 het weer als vanouds! Reparatie kostte nu feitelijk 7,50 (die verfbrander is ook bruikbaar voor de buitenboel).

Op verzoek kan ik die handleiding wel online zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door sopsop op 05-04-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

swopdark schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:36:
[...]

Juist, nee dus is het antwoord

[...]

althans daar houd hij bij welke versie het laatst is. downgraden kan niet.

Het beste wat je kan doen is ff een backup draaien van je HDD op een externe HDD of gewoon enkel je saves kopieren naar een usb stick (let op niet alle games kunnen worden gekopieerd, met een backup op dezelfde PS3 komt wel alles mee). Daarna je PS3 formatteren of systeem herstellen, Daarna gaat ie om de meest recente firmware vragen die je kunt voeden via usb of internet. succes!
Ach ja. Was meer voor het geval dat ze toch nog een leuke other OS feature uitbrengen met een dikkere mediaplayer dat ik dan nog terug zou kunnen. Dan maar niet :-)
Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sopsop schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:36:
Begin dit jaar kreeg mijn 40GB PS3 een YLOD (na twee jaar en drie maanden), geen garantie dus. Heb toen maar een slim gekocht, om de 40GB maar door een beunhaas te laten reflowen. Nu vond ik van de week een handleiding om het zelf te doen. Even een verfbrander gehaald en wat zilverpasta. Uurtje later deed m'n PS3 het weer als vanouds! Reparatie kostte nu feitelijk 7,50 (die verfbrander is ook bruikbaar voor de buitenboel).

Op verzoek kan ik die handleiding wel online zetten.
Op http://playstationlifestyle.net/forums/showthread.php?t=2376 staat een zeer uitgebreide beschrijving incl video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:32

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Het was inderdaad de gylski manual. Hij is voor de 60GB versie, maar op wat details na (bijvoorbeeld geen flatcable naar de cover) is hij prima bruikbaar voor de 40GB.

Grappig trouwens dat ik ook 1 schroefje over had (zie video's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

scorpie schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:53:
[...]

Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk terughoudend ben geworden na GTA4 en Call of Duty: MW2. Het zijn op het eerste gezicht AAAA-games, maar als je ze een paar uurtjes hebt gespeeld, prik je ineens door alles heen, het verliest zeg maar snel z'n waarde. Voortaan kijk ik eerst wel even een tijdje de kat uit de boom voordat ik een zogenaamde AAA-game van die 2 makers in huis haal (GT5 is weer zo'n game die ik dan weer wel op launch day koop, maarja, I'm a sucker for cars..)
Ja gek is dat. Ik heb precies hetzelfde. GTA4 viel me vanaf het begin eigenlijk gewoon tegen. Uiteindelijk toch nog 1 van de verhaallijnen helemaal uitgespeeld, maar heb me aan veel zaken geergerd. Daarna natuurlijk MW2 op de releasedag gekocht en veel gespeeld, vond het in het begin super online maar het ging heel snel frusteren. Ik ben niet een onverdienstelijke speler, ik kill meer dan dat ik gekilled wordt, maar ik ging me aan veel zaken ergeren. Dan zat ik weer te vloeken naar mijn tv. Nu speel ik MAG en heb ik dat totaal niet, lekker relaxed een beetje knallen, als ik dood ga, no worries, gewoon genieten, zoals gamen hoort te zijn. Dus achteraf zijn die AAA games me wel tegen gevallen (ook al heb ik er alsnog best wat tijd in zitten). En tsja, GT5, daar wacht ik onderhand al zo lang op, die moet ik wel op releasedag hebben. De G27 is inmiddels aangeschaft :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Sandyman538 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:36:
[...]

Ja gek is dat. Ik heb precies hetzelfde. GTA4 viel me vanaf het begin eigenlijk gewoon tegen. Uiteindelijk toch nog 1 van de verhaallijnen helemaal uitgespeeld, maar heb me aan veel zaken geergerd. Daarna natuurlijk MW2 op de releasedag gekocht en veel gespeeld, vond het in het begin super online maar het ging heel snel frusteren. Ik ben niet een onverdienstelijke speler, ik kill meer dan dat ik gekilled wordt, maar ik ging me aan veel zaken ergeren. Dan zat ik weer te vloeken naar mijn tv. Nu speel ik MAG en heb ik dat totaal niet, lekker relaxed een beetje knallen, als ik dood ga, no worries, gewoon genieten, zoals gamen hoort te zijn. Dus achteraf zijn die AAA games me wel tegen gevallen (ook al heb ik er alsnog best wat tijd in zitten). En tsja, GT5, daar wacht ik onderhand al zo lang op, die moet ik wel op releasedag hebben. De G27 is inmiddels aangeschaft :P
Waar ging je je dan aan ergeren bij MW2? Ik had op hardened/veteran in SP alleen moeite met het level Loose Ends in act 3 wat imo haast half onmogelijk is en ik gedaan heb met zeer veel attempts van controle punt naar controle punt proberen te geraken is :p

Ik vind dat games wel moeilijk mogen zijn maar niet frustrerend moeilijk (bijv. bijna onmogelijke acties/combo's moeten uitvoeren) en dat het mogelijk moet zijn om het moeilijkheidsniveau in te kunnen stellen. Bij LBP kan dat volgens mij niet en daar zit ik nu vast in de bunker (in het hoofdstuk de tempels o.i.d.) |:( Zelf ga ik toch wel altijd weer op het hoogste niveau spelen om die lollige trofeetjes binnen te halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:35:
Hehehe, dus geen concrete plannen om het platinum te gaan halen ? Ik wil hem wel platinum aangezien ik deel 1 en 2 ook zo heb, deze hoort er dus bij, 't gaat alleen wat traag nu ik ook een xbox heb :P

Ben nou met een playtrough bezig op Hard ( titan ?)
Platinum is wat te hoog gegrepen vrees ik. Ik had op normal al moeite met sommige stukken en ik ga het mezelf niet aandoen die dan nogeens op titan te spelen :P Voor GoW 1 ga ik misschien nog wel proberen om platinum te halen en GoW 2 is al platinum.
Goed om te horen dat het dus niet zo eenvoudig gaat zijn om de PS3 te hacken. Maar als het echt onmogelijk is om de PS3 te hacken dan vind ik het vooralsnog een gekke keuze van Sony om OtherOS uit te schakelen (dat is misschien om erger te voorkomen)? Ik hoop in ieder geval dat het nooit zal lukken.

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 05-04-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Sandyman538 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:36:
[...]

Ja gek is dat. Ik heb precies hetzelfde. GTA4 viel me vanaf het begin eigenlijk gewoon tegen.
Ik vond GTA4 wel cool, alleen jammer dat opdrachten die je moest doen veel op elkaar gingen lijken. Telkens iemand omleggen of iets jatten. Zeker als het niet lukt mag je soms weer een heel stuk rijden. Of het onderhouden van die contacten en telkens de halve stad doorrijden. Ik heb me wel vermaakt, maar heb het niet uitgespeeld (ergens bij 65% blijven hangen, toen had ik het wel gezien).
MW2 vond ik erg vet, alleen ben je er wel erg snel doorheen.. zeker voor mij omdat ik alleen single player doe (online ben ik telkens snel dood en ik heb de tijd niet om het zo vaak te doen dat ik online mee kan komen).

Red Dead Redemption lijkt mij erg cool, zal misschien wel hetzelfde probleem hebben als GTA4 (dat het gaat vervelen) maar gok dat ik em toch wel koop :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tom op 06-04-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50
SToRM666 schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:16:
[...]

Platinum is wat te hoog gegrepen vrees ik. Ik had op normal al moeite met sommige stukken en ik ga het mezelf niet aandoen die dan nogeens op titan te spelen :P Voor GoW 1 ga ik misschien nog wel proberen om platinum te halen en GoW 2 is al platinum.

[...]

Goed om te horen dat het dus niet zo eenvoudig gaat zijn om de PS3 te hacken. Maar als het echt onmogelijk is om de PS3 te hacken dan vind ik het vooralsnog een gekke keuze van Sony om OtherOS uit te schakelen (dat is misschien om erger te voorkomen)? Ik hoop in ieder geval dat het nooit zal lukken.
Hij zal zeker ooit gekraakt gaan worden. Dat staat wel vast. De geschiedenis leert dat, dat zo is bij elk game systeem en de PS3 zal daar geen uitzondering op gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Chaoss schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:34:
Ik ben tot nu toe wel content met Guitar Hero 5, het geeft gewoon een goed gevoel als zo'n nummer enigsinds goe lukt, maar ik speel nog steeds op easy, mijn vrouw speelt het ook graag.

Enige nadeel vindt ik dat je bij de quick play geen playlist kunt maken en opslaan, tzou handig zijn als ik een playlist kon maken met de nummers die ik graag speel en niet steeds 1 nummer uit een lijst van 90 nummers hoef te zoeken.
Je kan in QuickPlay ook een playlist maken. Je moet dan (uit mn hoofd) op de blauwe "fret" drukken. Je kunt dan een x aantal nummers toevoegen (is zelfs een trophy voor meer dan een uur aan nummers oid)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:00
Ik heb mijn PS3 via HDMI aangesloten op mijn TV.
Als ik een 5.1 speakersetje wil aansluiten hierop, moet ik dan gewoon de 3.5mm aansluiting aansluiten aan de TV en gaat dan het geluid van mijn TV (PS3) naar de speakerset, of moet ik aparte kabels aansluiten op de PS3? In de PS3 zit dus een HDMI kabel en die HDMI kabel zit weer in mijn TV. :P

Want volgens mij was de bedoeling van HDMI toch een kabel voor beeld en geluid in een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:18:
[...]

Ik vond GTA4 wel cool, alleen jammer dat opdrachten die je moest doen veel op elkaar gingen lijken. Telkens iemand omleggen of iets jatten. Zeker als het niet lukt mag je soms weer een heel stuk rijden. Of het onderhouden van die contacten en telkens de halve stad doorrijden. Ik heb me wel vermaakt, maar heb het niet uitgespeeld (ergens bij 65% blijven hangen, toen had ik het wel gezien).
MW2 vond ik erg vet, alleen ben je er wel erg snel doorheen.. zeker voor mij omdat ik alleen single player doe (online ben ik telkens snel dood en ik heb de tijd niet om het zo vaak te doen dat ik online mee kan komen).

Red Dead Redemption lijkt mij erg cool, zal misschien wel hetzelfde probleem hebben als GTA4 (dat het gaat vervelen) maar gok dat ik em toch wel koop :)
Ik heb GTA4 net uitgespeeld (storyline) en zit geloof ik op 64%, dus ik vermoed dat je vlak voor het einde zit. GTA: China Town Wars op de Nintendo DS was wel een betere game met meer afwisseling, maar GTA4 is wel aanmerkelijk beter dan de twee eerrste GTA's op de PSP. Hopelijk stoppen ze wat van de China Town Wars ervaring in Red Dead Redemption, waardoor je ook daar wat minder het gevoel hebt een lineair verhaal aan het volgen te zijn. Ik kijk er wel naar uit in elk geval!

Ik speel ook alleen offline, en heb daarom ook MW2 niet gekocht, MW1 was ik ook veel te snel doorheen. Ben net begonnen aan Brothers in Arms, Hells Highway. Wat mij betreft een wat interessantere game dan MW, maar wel echt heel anders qua insteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:08:
Ik heb mijn PS3 via HDMI aangesloten op mijn TV.
Als ik een 5.1 speakersetje wil aansluiten hierop, moet ik dan gewoon de 3.5mm aansluiting aansluiten aan de TV en gaat dan het geluid van mijn TV (PS3) naar de speakerset, of moet ik aparte kabels aansluiten op de PS3? In de PS3 zit dus een HDMI kabel en die HDMI kabel zit weer in mijn TV. :P

Want volgens mij was de bedoeling van HDMI toch een kabel voor beeld en geluid in een?
Een analoog 5.1 setje gaat niet werken, dan kun je hooguit Dolby Surround Pro Logic er uit krijgen (Mits het setje daar een processor voor heeft). Analoge 5.1 dolby digital surroundsound ondersteund de PS3 helaas niet. Met een digitale set kun je de HDMI kabel van de PS3 naar je receiver laten lopen en dan van de receiver naar de TV, inderdaad met één kabel voor beeld en geluid door te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
EfBe schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:41:
[...]

Ik heb er zo'n 75 uur ingestoken op de PS3, maar ik kan me echt maar 1 vastloper herinneren. De DLC schijnt wel brak te zijn, maar de gewone game is dat naar mijn mening echt niet.
[...]
Gisteren ook weer, het kondigt zich aan door kleine haperingen, en dan wat later blijft het spel hangen. Maar ik heb geleerd van de vorige keer, "gewoon" wachten en een minuutje of 2 a 3 later gaat het spel weer verder. Verder weinig op aan te merken, dit gebeurd af en toe, daarna weer rustig verder gegaan en geen problemen meer.

Ik heb GTAIV ook niet uigespeeld, schitterend spel maar dat eeuwige rijden ging met toch tegen staan. Bij Fallout 3 kan je direct naar elke locatie gaan waar je al eens geweest bent, ideaal (anders loop je je ook wel een ongeluk, langer dan bij GTAIV, om over alles wat je dan overhoop moet knallen onderweg nog maar te zwijgen).

@onox: als ik je kan helpen met LBP laat maar weten (moet trouwens nog 8 sterren voor MWII, ben er bijna :D)

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 06-04-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het hadden er nog maar 5 kunnen zijn, had ik die hostage gister niet neer moeten schieten bij de laatste try ;( :P
Die missie gaat iig wel lukken volgende keer lijkt me, we weten nu hoe die moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
EfBe schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:41:
[...]

Nou bij mij is de game tijdens mijn 75+ uur speeltijd wel een keer of 5 vastgelopen.
Vooral bij zware explosies.
Er is ergens ook zo'n alley vol met mijnen waar iemand de boel opblaast als je te dichtbij komt.
Daar liep hij bij mij altijd direct vast als de boel inderdaad tot ontploffing kwam terwijl ik er te dichtbij stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gimbooze schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:07:
Het hadden er nog maar 5 kunnen zijn, had ik die hostage gister niet neer moeten schieten bij de laatste try ;( :P
Die missie gaat iig wel lukken volgende keer lijkt me, we weten nu hoe die moet :)
Gaat zeker goed komen, heb deze week nog wel tijd, vanavond bv.
M a r c o schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:27:
[...]
Nou bij mij is de game tijdens mijn 75+ uur speeltijd wel een keer of 5 vastgelopen.
Vooral bij zware explosies.
Er is ergens ook zo'n alley vol met mijnen waar iemand de boel opblaast als je te dichtbij komt.
Daar liep hij bij mij altijd direct vast als de boel inderdaad tot ontploffing kwam terwijl ik er te dichtbij stond.
dat stuk ging bij mij probleemloos, vreemd.

[ Voor 39% gewijzigd door Svennie op 06-04-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 11-09 14:29
Wat klaagt iedereen nou over het lange rijden tijdens GTA4? Dat was in SA veel meer het geval, daar moest je nog veel meer kilometers maken. Ok, daar kon je een vliegtuig pakken, maar dat kwam pas vrij laat in de game. Plus in GTA4 kun je gewoon de taxi pakken en de rit skippen.. Op die manier gaat de game aardig vlot hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook vaak dat die Youtube XL app helemaal begint te trippen als je die cursor rondbeweegt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
is er nu dan ergens te vinden wat er allemaal verandert is aan de firmware update?

OtherOS eruit en wat nog meer?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is dat ik hem maar weg heb gedaan voor 150 euro + een paar spellen en 1 controler.
Nope was niets voor mij, te veel lag vanwege de lage fps en de gfx van de pc vind ik beter net als de gameplay.
Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Enkel waarom ik hem zou houden is voor blue ray alleen vond ik het daarom alleen ook niet waard want ik kijk bijna nooit blue ray's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
cmegens schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:57:
Wat klaagt iedereen nou over het lange rijden tijdens GTA4? Dat was in SA veel meer het geval, daar moest je nog veel meer kilometers maken. Ok, daar kon je een vliegtuig pakken, maar dat kwam pas vrij laat in de game. Plus in GTA4 kun je gewoon de taxi pakken en de rit skippen.. Op die manier gaat de game aardig vlot hoor!
Mensen hebben zeker geen Far Cry 2 gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
cmegens schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:57:
buiten de missies om wel ja, tijdens een missie moest je toch echt zelf rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Svennie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:24:
[...]

Ja maar als je dat ook eruit zou halen, dan zou je bijna nooit hebben gereden in de game. Ze hadden wel tussentijdse checkpoints erin mogen doen soms. Maar ik vond dat rijden wel leuk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:31:
[...]

Mensen hebben zeker geen Far Cry 2 gespeeld :P
Je bent ervan op de hoogte dat in Far Cry 2 busstations zijn her en der op de map. Daarvandaan kan je in 1 keer naar een andere veel verder gelegen locatie moven. Maatje van me wist dit niet, die gek reedt gewoon met die jeep van de ene hoek naar de andere hoek van de map. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:01:
Hebben jullie ook vaak dat die Youtube XL app helemaal begint te trippen als je die cursor rondbeweegt???
ik was zelf al snel overgestapt op de normale versie van youtube op de ps3. die xl versie begon bij mij ook te haperen enzo. Sindsdien heb ik het niet meer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3-slim scherm voor onderweg;
http://kotaku.com/5510286/the-ps3-slim-goes-portable

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2010 12:38 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:02:
[...]

Je bent ervan op de hoogte dat in Far Cry 2 busstations zijn her en der op de map. Daarvandaan kan je in 1 keer naar een andere veel verder gelegen locatie moven. Maatje van me wist dit niet, die gek reedt gewoon met die jeep van de ene hoek naar de andere hoek van de map. 8)7
Haha ja daar ben ik me van bewust maar alsnog moet je enorme stukken rijden en kom je om de 10 meter weer een checkpoint tegen waar je weer 3 mannen moet afknallen.

Bij GTA IV kan je ongestoord hard doorscheuren en als je slim bent maak je gebruik van Heli's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:11:
ik was zelf al snel overgestapt op de normale versie van youtube op de ps3. die xl versie begon bij mij ook te haperen enzo. Sindsdien heb ik het niet meer geprobeerd.
Hoe stap je over op de normale versie? Als ik via de browser naar Youtube ga dan ga ik automatisch naar de XL versie. Deze geeft echter andere zoekresultaten dan Youtube op mijn notebook doet. Tevens geeft deze geen volledig scherm weer na de laatste firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Sinds ik Just Cause 2 binnen heb liggen al de andere games waar ik toch al aan begonnen was stof te verzamelen (FF13, Heavy Rain en Bioshock 2).

Wat een geweldige game is JC2. Zoveel te doen en te slopen en het gaat (bij mij iig) nog lang niet vervelen. Elke keer als ik op weg ben naar een missie vind ik wel weer 10 andere dingen om te doen.

Heb er dik 25 uur inzitten inmiddels en zit op nog geen 20% completion, heerlijk! _/-\o_

Aanradertje voor iedereen die van sandbox games houdt en ongelimiteerd wil aanklooien met van alles en nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Svennie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:24:
[...]

Nee hoor, ook genoeg missies waar je gewoon de taxi kunt pakken. Alleen met missies waar je een specifiek voertuig naar de locatie moet brengen moet je rijden. Voor de rest geld gewoon dat als je naar punt X op de kaart moet dat je daar op eigen manier naar toe mag, of je dat rijdt, loopt, met de taxi, helicopter of metro, maakt allemaal niks uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Leuk :)

Wordt ie alleen niet veels te warm met die "behuizing" erbij van het scherm? 8)7
Zullen je benen in de auto ook niet blij van worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
cmegens schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:28:
[...]

Nee hoor, ook genoeg missies waar je gewoon de taxi kunt pakken. Alleen met missies waar je een specifiek voertuig naar de locatie moet brengen moet je rijden. Voor de rest geld gewoon dat als je naar punt X op de kaart moet dat je daar op eigen manier naar toe mag, of je dat rijdt, loopt, met de taxi, helicopter of metro, maakt allemaal niks uit...
klopt, en toch is het eerste waar ik bij GTA IV aan denk het eeuwige rijden, weet niet wat het is, bij FO3 loop je ook enorme stukken maar toch gaat dat niet vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
wat een bakbeest zeg, wel geinig voor in de caravan of de vouwbak... maar zoals al meerderen opmerken zal wel voor wat hitte zorgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:12:
[...]
wat een bakbeest zeg, wel geinig voor in de caravan of de vouwbak... maar zoals al meerderen opmerken zal wel voor wat hitte zorgen..
Misschien een laptopkoeler aan de onderkant bevestigen? :9~
Dan heb je bijna een extra aanhanger en accu('s) nodig voor de "PS3-Traveler's-edition". :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Svennie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:59:
[...]

klopt, en toch is het eerste waar ik bij GTA IV aan denk het eeuwige rijden, weet niet wat het is, bij FO3 loop je ook enorme stukken maar toch gaat dat niet vervelen.
Grappig om te zien hoe verschillend mensen een game kunnen beleven. Ik ben zelf erg weg van GTA4 en vind de iets realistischere insteek tegenover SA erg gaaf. Soms heb je echt het idee in NY rond te rijden, zo echt lijken de graphics en 'animaties' van de stad. Krijg echt het idee dat ik in een levende en ademende stad rondrij. Als ik dan een keer cross-city moet voor een missie vind ik dat dus ook niet zo erg moet ik zeggen. Vond de lange ritten tijdens SA door het platteland veel vervelender. Maar goed, ieder zijn meug.

Over de eentonigheid van de missies kan ik wel mee eens zijn. Er zit een moment in het spel, zo rond 3/4 van het verhaal dat je alleen nog maar moordmissies aan het doen bent en dat er even weinig development qua karakter van Niko plaatsvind. Carl Johnson uit SA maakte meer stappen door, van bendelid tot garagehouder tot casino-eigenaar. Vergezocht zeker, maar wel afwisselender dan GTA4, waarbij je eigenlijk maar 1 duidelijk doel hebt en kunt hebben..

En toch kan ik niet wachten tot de uitbreidingen komen op de PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

OMG! Sony ontkent 3D voor Playstation 3!

De geruchten zijn dus onwaar... :(

[ Voor 15% gewijzigd door Deem op 06-04-2010 15:15 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16

amaterasu

In memory of Cj

Deem schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:14:

er word enkel gezegt dat ze zelf geen enkele 3d titel hebben aangekondigd en er ook geen bevestigen.
Sony has offered clarification about the video, saying that it hasn't officially announced any 3D-compatible titles and that the gameplay footage shown was not making reference to any upcoming 3D software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Deem schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:14:

LE-ZEN

3D komt wel, maar het is niet zeker dat de genoemde titels (GT5, Killzone 2) 3D-ondersteuning krijgen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
cmegens schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:03:
[
Grappig om te zien hoe verschillend mensen een game kunnen beleven....
Dat viel mij ook op. De één helemaal lyrisch en de ander mwah.
Ik vind het nog steeds een erg fijn spel. Dankzij dit spel heb ik eindelijk de controller onder controle. Ik moest en zou het spelen, Vanaf uur 1 ben ik een GTA fan (op de PC en GTA IV op de PS3) en geniet ik ook meer van andere spellen waarbij geschoten moet worden. Uncarted 1 (uitgespeeld) en Killzone 2 (te gek)
[
En toch kan ik niet wachten tot de uitbreidingen komen op de PS3...
Ja...pre-order of wachten op...of...oh nee, eerst een korte vakantie en dan maar eens die uitbreiding halen. Die komt er ZEKER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
rohit schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:06:
is er nu dan ergens te vinden wat er allemaal verandert is aan de firmware update?

OtherOS eruit en wat nog meer?
Ik merk zelf dat het xmb vlotter reageert. Bijvoorbeeld het switchen tussen users...

[ Voor 43% gewijzigd door P.E.No.1 op 06-04-2010 15:41 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ace schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:27:
Sinds ik Just Cause 2 binnen heb liggen al de andere games waar ik toch al aan begonnen was stof te verzamelen (FF13, Heavy Rain en Bioshock 2).

Wat een geweldige game is JC2. Zoveel te doen en te slopen en het gaat (bij mij iig) nog lang niet vervelen. Elke keer als ik op weg ben naar een missie vind ik wel weer 10 andere dingen om te doen.

Heb er dik 25 uur inzitten inmiddels en zit op nog geen 20% completion, heerlijk! _/-\o_

Aanradertje voor iedereen die van sandbox games houdt en ongelimiteerd wil aanklooien met van alles en nog wat
Ik heb precies hetzelfde, GoW3 moet maar ff wachten tot ik klaar ben met JC2. Er is zoveel te zien en te ontdekken in JC2. Afgelopen weekend heb ik de story uitgespeeld. De story is iets van 7 uur, maar ik ben in totaal 52.5 uur bezig geweest en ik zit nu net over de 50% completion...8)

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 06-04-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Ik ben al een tijdje bezig om BF:BC2 te verkrijgen. Bij de eerste webwinkel is de status tussendoor gewijzigd naar: "Niet Leverbaar, wachttijd méér dan 5 werkdagen.." Order gelijk maar gecancelled en door gegaan naar de volgende webshop.

Iets duurder, maargoed. Item omschrijving: "Vóór 16:00 bestellen, morgen in huis".
Das mooi, direct besteld! Een uurtje later krijg ik bericht: "Helaas is dit item niet meer op voorraad, deze wordt binnen twee dagen aangevuld."

Ahhh, wat een drama! Nog maar even geduld hebben dan.... ;-)

Over Just Cause 2:

Die demo heb ik meerdere malen gespeeld, telkens een totaal andere ervaring. Ik wacht nog even met de aanschaf, maar deze ga ik zeker toevoegen aan mijn collectie!
Pagina: 1 ... 47 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.