Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
BigF25 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:00:
@NickySantoro

Hij comfortabel, geen last aan je oor. Goed te verstaan tijdens het gamen (MW2 in dit geval)
Heb ook een bleutooth headset gebruikt maar dat vond ik niet fijn werken, slecht geluid/tegenpartij die me niet verstaat continu, dus daar had ik niks aan.
Ok bedankt voor je reactie. Ik ga binnenkort MW2 aanschaffen voor de PS3 dus dan zal ik deze headset in de gaten houden en de sony ps3 bluetooth headset.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Hebben meerdere het probleem dat ze zich nu niet kunnen aanmelden op de playstation?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:31:
Hebben meerdere het probleem dat ze zich nu niet kunnen aanmelden op de playstation?
Als je op een dinsdag niet kan inloggen op PSN dan komt dit 99% van de keren doordat Sony bezig is met onderhoud aan PSN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
SToRM666 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:22:
[...]

De Sony headset is kwa geluid wel veruit de beste denk ik, maar na een tijdje gamen gaat bij mij ook altijd mijn oor zeer doen.
Had ik ook last van, bleek achteraf dat ik echt probeer dat ding helemaal in m'n oor te krijgen maar dat dat ding eigenlijk aan de clip om je oor moet hangen en het binnenstuk voor in je oor eigenlijk gewoon een beetje steun moet hebben aan je oor, maar daar zeker niet helemaal in moet zitten. Het verbuigen van je clip verhelpt de pijnklachten. Heb nu nergens last van.

Geluidskwaliteit van dat ding is verder erg goed. Hangt er natuurlijk vanaf wie aan de andere kant zit en wat voor headset deze heeft. Maar ik hoor soms nog mezelf terug via de aanstaande microfoon van iemand anders. En dan zelfs hoor ik mezelf echt toppie qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zou het dan eindelijk gaan gebeuren? :D

http://www.gamez.nl/actio...oor-volgende-project.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Week of 2 a 3 terug de game Star Wars Force Unleashed bij de FRS gekocht, was lekker goedkoop, weet nu waarom: UK-versie, merkte ik pas nadat ik DLC had gedownload..
nie werke nie nee...
Iemand al ervaring mee gehad?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:51:
Week of 2 a 3 terug de game Star Wars Force Unleashed bij de FRS gekocht, was lekker goedkoop, weet nu waarom: UK-versie, merkte ik pas nadat ik DLC had gedownload..
nie werke nie nee...
Lol zoiets las ik over Heavy Rain ook, wellicht dat je um nog kan ruilen, scheen dat dat bij HR ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Macchill schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:51:
nie werke nie nee...
Gewoon terug gaan en een ander spel eisen en tevens het geld wat je besteed hebt aan de DLC terug eisen. Jij mag er als Nederlander gewoon vanuit gaan dat je een Nederlands spel koopt waar de Nederlandse DLC op werkt. FRS gaat zich hier nog hard mee in de vingers snijden.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Sandyman538 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:51:
[...]

Gewoon terug gaan en een ander spel eisen en tevens het geld wat je besteed hebt aan de DLC terug eisen. Jij mag er als Nederlander gewoon vanuit gaan dat je een Nederlands spel koopt waar de Nederlandse DLC op werkt. FRS gaat zich hier nog hard mee in de vingers snijden.
Ik geef ze eerst de kans om een reactie via de mail te geven (omdat ik hem online heb besteld). En anders ga ik de winkel stalken, geen goeie shit dit nee, laatste keer dat ik bij FRS een game online koop (op de site staat namelijk een plaatje met het PEGI-logo).. Ik hou jullie op de hoogte! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
wat een onzin eigenlijk, de regio gebonden DLC. Dit maakt het nog ondoorzichtiger voor de consument dan normale regio locks. Beter dat een spel 100% werkt of ander gewoon niet werkt. Zeker als winkels die versie gaan verkopen, maar ook op marktplaats krijg je ongemakkelijke situaties als mensen nietsvermoedend deze versies aanbieden / krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ze snijden zichzelf nu ook in de vingers; de HR DLC kan ik nu niet kopen en had het anders wel gedaan.
Ik heb bewust een UK versie gekocht, en wist dit van te voren, maar echt heel duidelijk is het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
oef, dan ben ik blij dat ik heavy rain niet heb gekocht bij nedgame. Dat was ook een UK variant met alleeen een BBFC rating, en geen PEGI(!) Ook heel veel 2ehands games daar zijn Engelse versies. Dat valt wel op..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:19:
Ze snijden zichzelf nu ook in de vingers; de HR DLC kan ik nu niet kopen en had het anders wel gedaan.
Ik heb bewust een UK versie gekocht, en wist dit van te voren, maar echt heel duidelijk is het nu ook weer niet.
dat is een risico voor importeren ;) daarnaast er werd voor de release van HR verteld door david cage dat uk versie enkel werkt met uk dlc. Daarom maakte ik een bewuste keuze om een nl versie te halen dit keer.

Dus nu gaat men hier btje zitte klage over dit...ik vind t overdreven. Dat frs zonder melding uk versies verkoopt vind ik wel naaistreek, aangezien je dat niet kan weten en ook daar veel mensen bestellen die geen forums bijhouden en geen benul hebben over regiolocked. Trouwens het is bij heel weinig games geloof ik, dus geen ramp.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:01:
[...]

dat is een risico voor importeren ;) daarnaast er werd voor de release van HR verteld door david cage dat uk versie enkel werkt met uk dlc. Daarom maakte ik een bewuste keuze om een nl versie te halen dit keer.

Dus nu gaat men hier btje zitte klage over dit...ik vind t overdreven. Dat frs zonder melding uk versies verkoopt vind ik wel naaistreek, aangezien je dat niet kan weten en ook daar veel mensen bestellen die geen forums bijhouden en geen benul hebben over regiolocked. Trouwens het is bij heel weinig games geloof ik, dus geen ramp.
Hij zegt dus ook dat hij het wist en er toch voor heeft gekozen.
Verder zeurt hij ook niet, maar geeft alleen maar aan dat hij anders misschien toch wel de DLC gekocht zou hebben (en nu dus zeker niet!) en dat ze daarom zichzelf in de vingers snijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:31
NickySantoro schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:02:
Kan iemand mij nog een goede headset aanraden met goede prijs/kwaliteitsverhouding? Ik heb even naar reviews gekeken voor de Sony PlayStation 3 Bluetooth Headset, maar weet niet of ik daar last van ga krijgen na een paar uur gamen.
Officiële Ps3 logitech headset (bluetooth)
pricewatch: Sony PlayStation 3 Bluetooth Headset
Misschien in Engelse winkels nog goedkoper te vinden 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Amdwarrior op 14-04-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dat weet ik wel zeker, heb er van de week weer eentje besteld voor een vriend voor 21 pond inc verzending :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Hmm ok, nu heb ik toch een beetje twijfel. Heb van de week eindelijk eens Soul Calibur IV uit UK geimporteerd (play.com), maar dan wil ik Yoda er eventueel nog even bij kopen. In het begin was DLC niet regio gebonden dacht ik, maar ik lees hier ook wat over Warhawk wat toch uit 2007 komt. Kan iemand bevestigen dat je Yoda kan kopen met een UK versie?

Btw las ik ook nog over de Force Unleashed, the Apprentice vind ik echt megavet in Soul Calibur IV. Moeilijk te verslaan ook, tenzij je van die worpen gaat spammen :P.

Er zou eigenlijk een soort van lijstje op het internet moeten komen waarop je kan lezen welke games UK DLC regio gebonden zijn. Want volgens mij geldt dit toch maar voor een handjevol games?

edit: oh nee, warhawk ging over US, niet UK

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 14-04-2010 12:48 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:27:
[...]

Verder zeurt hij ook niet, maar geeft alleen maar aan dat hij anders misschien toch wel de DLC gekocht zou hebben (en nu dus zeker niet!) en dat ze daarom zichzelf in de vingers snijden!
ok! :> Maar ik zeg "men" niet specifiek over hem dus :P Hij heeft volgens mij wel zelf wel vingers om zichzelf te verdedigen :> En ik zeg helemaal niet dat hij zeurt, dus leg geen woorden in mijn mond wil je :/

Ze snijden niet in hun eigen vingers, want de game is uk, en sony gaat je heus niet helpen om import te bevorderen, en ze liggen heus niet wakker dat importeurs geen dlc kunnen/ willen kopen. Het was een bewuste keuze van hem en dus ook een bewuste keuze om geen dlc te kopen, klaar. En de slimmeriken onder ons, kopen dan gewoon een uk psn card bij dezelfde webshop, als ze echt de dlc willen halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Amdwarrior schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:30:
[...]

Officiële Ps3 logitech headset (bluetooth)
pricewatch: Sony PlayStation 3 Bluetooth Headset
Misschien in Engelse winkels nog goedkoper te vinden 8)
Jep heb hem net besteld bij een UK (MyMemory) winkel. Heb gelijk ook CODMW2 daar meegepikt voor een goed prijsje. Kan ik binnenkort ff online knallen en schreeuwen tegelijk ;)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Goedemiddag Iedereen,

IK heb het volgende probleem, Ik heb mijn PS 3 Aangesloten op mijn Asus VW246H 24" Monitor.

Nu heb ik ongeveer 150 uur op de console gegamed, en heb sinds kort wat problemen met mijn beeldscherm.
Ik heb last van Horizontale Witte strepen, Eerst begon er een witte balk linksboven in het scherm zichtbaar te worden, en dat is zodanig vermenigvuldigt dat ik totaal niets meer kan zien.

Ook wanneer ik mijn laptop aansluit (VGA) heb ik na enkele uren het zelfde probleem.

Kan het zo zijn dat het intensief gamen hiervoor heeft gezorgd, of denken jullie dat het echt een fout in de montior is. ( De monitor is net 1 maand oud )

Raden jullie overigens gamen op een monitor af?

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 14-04-2010 14:04 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Coolsnarf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:27:
[...]

Ik neem aan dat je mij bedoeld met je opmerking dat ik wist dat het een UK-versie was, dat was niet zo. Op de site staat een plaatje met een PEGI-logo, en op het geleverde doosje een BBFC-logo. En ik mag aannemen dat als ik via een Nederlandse winkel een spel koop, deze ook zonder problemen met in Nederland kan spelen.
Ik merkte pas nadat ik de DLC had geinstalleerd dat deze niet werkt. Daar ik de laatste tijd een beetje druk ben met van alles, heb ik het nieuws gemist dat FRS soms UK-games levert in Nederland.
Ik heb FRS al op de hoogte gesteld, en ik wacht geduldig hun beloofde 48 uur reactietijd af.
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:55:
[...]

ok! :> Maar ik zeg "men" niet specifiek over hem dus :P Hij heeft volgens mij wel zelf wel vingers om zichzelf te verdedigen :> En ik zeg helemaal niet dat hij zeurt, dus leg geen woorden in mijn mond wil je :/

Ze snijden niet in hun eigen vingers, want de game is uk, en sony gaat je heus niet helpen om import te bevorderen, en ze liggen heus niet wakker dat importeurs geen dlc kunnen/ willen kopen. Het was een bewuste keuze van hem en dus ook een bewuste keuze om geen dlc te kopen, klaar. En de slimmeriken onder ons, kopen dan gewoon een uk psn card bij dezelfde webshop, als ze echt de dlc willen halen.
Sony bevordert het echt niet nee, en die helpen je ook niet je geld terug te geven, aldus de reactie van Sony:
(moet ik wel zeggen dat ze uitgebreid en snel antwoorden!!!!!)
Geachte heer/mevrouw,

Sony PlayStation Europa gaat er vanuit dat hier in Europa alleen Europese versies van het spel worden verkocht. Dit werkt ook met de downloadable content van de Europese Store.

De content die u heeft gedownload werkt, echter dient u wel de juiste versie van het spel te hebben. Er zit geen bug of iets anders in die content zodat u recht zou hebben op teruggave van het geld. Daarnaast is het ook niet mogelijk voor ons om een download terug te nemen (zorgen dat die niet meer op uw console werkt).

Wij zullen ook nooit het advies geven om import games te kopen hier in Europa. Deze worden namelijk niet verkocht door Sony PlayStation Europa, dus ook voor problemen met een import spel kunt u niet bij ons terecht.

De uitgever maakt daarnaast de keus of een spel wel of niet met content uit andere regio's overweg kan.

De oplossing voor u is als u gebruik wil maken van die downloadable content u het spel moet omruilen voor een Europese versie. Dan zult u zien dat de content wel werkt. Een winkel die importgames verkoopt dient u ook op de hoogte te stellen dat downloadable content uit andere regios niet altijd werken.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Indien u na aanleiding van deze mail telefonisch contact opneemt met de helpdesk, verzoeken wij u het verwijzingsnummer uit deze mail bij de hand te houde.

SCE Support Center

[ Voor 3% gewijzigd door Macchill op 14-04-2010 15:10 . Reden: iets duidelijkere uitleg.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:22
Ik wil nog even iedereen adviseren die Dead Space nog niet gespeeld heeft om direct naar de winkel te rennen! Spel kost nog maar een tientje en echt niet normaal hoe goed het is.

Ben zelf vorige week eraan begonnen en het is echt SUPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad een erg goed spel ja. Zelfs al ben je niet voor horror games, dan nog is het spel het waard voor het verhaal. Ik ben me wel een aantal keer kapot geschrokken :X
En voor 10 euro is het inderdaad wel een must-buy :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb Dead Space (en Bioshock en AC2) nog in de seal, krijg BF:BC2 niet uit de PS3 ;)

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
GG---77 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:32:
Ik heb Dead Space (en Bioshock en AC2) nog in de seal, krijg BF:BC2 niet uit de PS3 ;)
Dan moet je naar het defecten topic hé ;)

Net ook dan maar Dead Space gekocht (wel voor de 360 maar goed). Ben benieuwd.

Gisteren tevens Peggle aangeschaft, men, wat verslavend! Wel handig dat je het op meerdere PS3's kunt downloaden, nu kunnen mn vriendin en ik het tegelijk doen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 14-04-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 07:40
quote: antwoord van SCE
Wij zullen ook nooit het advies geven om import games te kopen hier in Europa. Deze worden namelijk niet verkocht door Sony PlayStation Europa, dus ook voor problemen met een import spel kunt u niet bij ons terecht.
Wat een gelul zeg, ze hebben het "probleem" zelf gecreëerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Waar is Dead Space 10 euro? Overal in de winkels nu?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:10:
Waar is Dead Space 10 euro? Overal in de winkels nu?
check deze link, mooi overzicht waar je m kan halen voor cheap prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Destianto schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:57:
Goedemiddag Iedereen,

IK heb het volgende probleem, Ik heb mijn PS 3 Aangesloten op mijn Asus VW246H 24" Monitor.

Nu heb ik ongeveer 150 uur op de console gegamed, en heb sinds kort wat problemen met mijn beeldscherm.
Ik heb last van Horizontale Witte strepen, Eerst begon er een witte balk linksboven in het scherm zichtbaar te worden, en dat is zodanig vermenigvuldigt dat ik totaal niets meer kan zien.

Ook wanneer ik mijn laptop aansluit (VGA) heb ik na enkele uren het zelfde probleem.

Kan het zo zijn dat het intensief gamen hiervoor heeft gezorgd, of denken jullie dat het echt een fout in de montior is. ( De monitor is net 1 maand oud )

Dit moet niet kunnen, gewoon garantie claimen bij de shop waar je 'm gekocht hebt, de monitor is blijkbaar defect. En eigenlijk hoort dit hier niet echt he :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb de post ook nog elders geplaatst, wel was ik benieuwd over de ervaringen van anderen met het spelen op een monitor, en of dit voor obstakels en/of tegenslagen heeft gezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik heb de PS3 ook op een monitor aangesloten (T260HD) en tot nu toe (zes maanden) geen problemen gehad. Hiervoor was deze aangesloten op een 22 inch HP (acht maanden) en ook daarop geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik game ook gewoon op een monitor en dat werkt perfect. nooit problemen gehad met mijn 360 en mijn ps3. Dus het ligt denk ik aan de monitor zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dank voor de reacties, Jammer van de slechte kwaliteit van de monitor dan. Eerste en laatste keer ASUS.

@Kraziey, ik zie dat je monitor 5 MS heeft, wordt er niet geadviseerd om voor gaming voor 2MS te gaan?
Overigens nog best prijzig die monitor van je. ( wel Samsung natuurlijk )

Heb 180 euro betaald voor de mijn VW246H,

HDMI/VGA/SPEAKERS 1080 was mijn voornaamste criteria.

[ Voor 58% gewijzigd door Greatsword op 14-04-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Gamen op een monitor moet natuurlijk gewoon kunnen. Dat je Asus meteen als slecht afschildert is begrijpelijk, maar natuurlijk niet echt fair. Ik heb ook een keer een kapotte Samsung gehad, maargoed er staan nu weer gewoon Samsung LCD TV's. Alles kan weleens kapot gaan. Wat betreft monitoren ben ik persoonlijk erg tevreden over HP. Anyways, succes met je nieuwe keuze dan zou ik zeggen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Als het nu de 1ste keer was oke, Maar het is nu mn 2de keer met dit type monitor. De eerste keer had ik na een maand ineens geen geluid meer over HDMI (xbox) andere kabel gekocht en nog steeds het zelfde probleem. Toen 1 maand moeten wachten op een vervangend exemplaar en nu WEER dit.

Nee ASUS heeft geen klant aan mij. Kon alleen weining monitors vinden die voldeden aan mijn specs en budget ;) Uitteraard wel eerst de reviews gecheckt op het forum en die waren allemaal positief.

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 14-04-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Oke is heb dus op 8 april mijn PS3 opgestuurd naar sony omdat hij om de 10 minuten vast liep, of ik nou een spel speelde of een film keek. Dus ik heb een opgestuurd en ik keek vandaag op me RMA status, nou staat er dit:

RMA Status Informatie
Completed

RMA aanvraag datum
7-4-2010

Verzend Methode
Spring

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?

Thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:22Waar is Dead Space 10 euro? Overal in de winkels nu?
[...]

check deze link, mooi overzicht waar je m kan halen voor cheap prijsje.
ja sorry, was het spreekwoordelijke tientje zeg maar :) ik geloof 13,99 bij FRS en daar kan dan 10% vanaf met een anwb of VIG pasje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:19
Hier ging iets verkeerd.

Antwoord @ hieronder!

[ Voor 94% gewijzigd door ArieR op 14-04-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:44
Spring verwijst denk ik naar de verzendservice die wordt gebruikt, je hoeft dus niet bang te zijn dat je pas aan het eind van de lente je ps3 terug hebt ;)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Bij de meeste mensen, tenminste dat zijn oude post, die ik het gelezen staat er:

Spring verzend status:
Voltooid (of onbekend)

Maar bij mij:
Verzend status:
Spring.

Vandaar dat ik het vraag;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Florissant; Kijk anders even in het PS3-defecten topic. ;)
>>> Klik >>> PS3 defecten topic Deel 1 <<< Klik <<<

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Oke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Destianto schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:57:
Goedemiddag Iedereen,

Monitor ruilen, is fout geassembleerd oftewel een DOA dat hij na gewoon werken het al begeeft na een maand.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
DOA != defect na een maand. DOA (Death-on-arrival) is een fout geconstateerd binnen een week na levering, ondanks dat het een productiefout kan zijn. Dus gewoon aanmelden voor RMA en de procedure doorlopen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Cardinal schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:42:
[...]

Wat een gelul zeg, ze hebben het "probleem" zelf gecreëerd.
Dat is alleen waar als het een eigen studio is.
Tuurlijk hebben ze wel invloed, en dit moet je meer lezen als een politiek correct antwoord.

En deze zin dan uit hetzelfde stuk gequote:
Een winkel die importgames verkoopt dient u ook op de hoogte te stellen dat downloadable content uit andere regios niet altijd werken.
De winkel gaat maar lekker zelf onderzoek doen, immers weten ze niet wat ze verkopen en zijn ze alleen maar gefocussed op de marge's.

Nee Sony...dit wordt bewust gedaan om grijze import tegen te gaan.
Ze zullen het niet toegeven, schuiven de schuld naar de uitgevers etc.
Van wie is dat systeem incl de de PSN store ?

De verkopende partij is hier de schuldige, dat staat buiten kijf, maar Sony kan ook anders reageren.
Breng wel regiovrije spellen uit, maar de DLCs o.a. zijn dan weer wel beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang de winkel gewoon netjes vermeld dat het een import is zie ik het probleem niet. Ik ben blij dat de PS3 regiovrij is en ik hoop dat dit bij de PS4 zo zal blijven.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 15-04-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@Storm666

Het probleem is dus dat niet alle winkels dat doen, zoals mijn HR van de FRS in de winkel gekocht dag na release. Bovendien moeten ze je wijzen op de beperkingen mbt bijv. DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:36:

Net ook dan maar Dead Space gekocht (wel voor de 360 maar goed).
Gemiste kans! :P
Gisteren tevens Peggle aangeschaft, men, wat verslavend! Wel handig dat je het op meerdere PS3's kunt downloaden, nu kunnen mn vriendin en ik het tegelijk doen :P
party mode is leuk met zen 4-ren maar duel mode met zen tweeje in 1 scherm is schreeuwend hilarisch! Wist je trouwens dat als je tijdens die game op de ps knop drukt, je je eigen muziek van je HDD kan afspelen? Is misschien wel handig want na 1,5 geluister naar dat gepingel ben je helemaal afgestompt. ingame muziek doet het trouwens niet bij party of duel mode. Who's up voor een paar potjes Peggle vanavond? (mic verplicht, blijft leuk om naar de reacties van anderen te luisteren bij een absurde puntenklapper)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Dank voor de reacties, Jammer van de slechte kwaliteit van de monitor dan. Eerste en laatste keer ASUS.

@Kraziey, ik zie dat je monitor 5 MS heeft, wordt er niet geadviseerd om voor gaming voor 2MS te gaan?
Overigens nog best prijzig die monitor van je. ( wel Samsung natuurlijk )

Heb 180 euro betaald voor de mijn VW246H,

HDMI/VGA/SPEAKERS 1080 was mijn voornaamste criteria.
Tja, hij was rond de 300 eurie rond die tijd maar ik wilde meer dan een beeldscherm alleen, namelijk:
- Digitenne kijken
- PS3 erop aansluiten
- HD films erop afspelen vanaf mijn PC

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wat precies wordt aangeraden qua ms.
Ben zelf niet zo een pietje precies wat die ms betreft, maar met beide monitoren (allebei 5ms) speelt het allemaal goed weg. Kan aan de andere kant ook niet echt vergelijken omdat ik nooit een scherm met lagere ms heb gehad.

p.s. je review al bijna af? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkovic schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:07:
Ik wil nog even iedereen adviseren die Dead Space nog niet gespeeld heeft om direct naar de winkel te rennen! Spel kost nog maar een tientje en echt niet normaal hoe goed het is.

Ben zelf vorige week eraan begonnen en het is echt SUPER!
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
JaWSnl schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:15:
DOA (Death-on-arrival) is een fout geconstateerd binnen een week na levering
Doe maar dead on arrival, anders is het wel érg cru ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:55:
party mode is leuk met zen 4-ren maar duel mode met zen tweeje in 1 scherm is schreeuwend hilarisch! Wist je trouwens dat als je tijdens die game op de ps knop drukt, je je eigen muziek van je HDD kan afspelen? Is misschien wel handig want na 1,5 geluister naar dat gepingel ben je helemaal afgestompt. ingame muziek doet het trouwens niet bij party of duel mode. Who's up voor een paar potjes Peggle vanavond? (mic verplicht, blijft leuk om naar de reacties van anderen te luisteren bij een absurde puntenklapper)
Het is dat ik vanavond geen tijd heb, anders had ik zeker mee gedaan!
Ik vind persoonlijk die party mode wel de leukste, aangezien iedereen dan gelijke kansen heeft zeg maar.
Wat vinden jullie trouwens het beste character om mee te spelen? Ik speel wel graag met die alien of met de uil (alhoewel ik die eigenlijk wel te sterk vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
Macchill schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:06:
[...]

Ik neem aan dat je mij bedoeld met je opmerking dat ik wist dat het een UK-versie was, dat was niet zo. Op de site staat een plaatje met een PEGI-logo, en op het geleverde doosje een BBFC-logo. En ik mag aannemen dat als ik via een Nederlandse winkel een spel koop, deze ook zonder problemen met in Nederland kan spelen.
Ik merkte pas nadat ik de DLC had geinstalleerd dat deze niet werkt. Daar ik de laatste tijd een beetje druk ben met van alles, heb ik het nieuws gemist dat FRS soms UK-games levert in Nederland.
Ik heb FRS al op de hoogte gesteld, en ik wacht geduldig hun beloofde 48 uur reactietijd af.
ik bedoelde eigenlijk exorcist. Mojo666 reageerde op zijn post! In jou geval vindt ik het heel slordig van de FRS. Ze moeten dit op zijn minst erbij vermelden, maar goed, ze komen zichzelf wel tegen want er zijn mensen gaan hierdoor de FRS echt wel links laten liggen.
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:55:
[...]

hehe, sorry het was niet persoonlijk bedoeld hoor :P. Ach klagen/zeuren is bij mij een beetje hetzelfde ;)
Toch denk ik dat ze het beter regiovrij kunnen maken. Ik denk dat ze redelijk wat met DLC verdienen. Tuurlijk kun je makkelijk een psn card kopen, maar ik moet zeggen dat ik soms zelf in impuls wel eens de DLC download terwijl ik dat dus niet gedaan zou hebben als ik eerst de moeite van een psn card kopen via UK site zou moeten doen. Dus wat dat betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het ook wel, maar omdat ik en vele met mij zoveel geld besparen door import, meestal 20 tot 30 euro per game vergeleken met NL prijzen, neem ik dat maar voor lief die dlc-lock :) Overigens heb ik het zelf nog niet meegemaakt, en het is niet met alle games zo, daarom vind ik het niet echt een groot probleem. Ik geloof dat je het aantal games die dus regiolocked dlc hebben wel op 1 hand kunt tellen (correct me if i'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Coolsnarf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:21:
[...]

ik bedoelde eigenlijk exorcist. Mojo666 reageerde op zijn post! In jou geval vindt ik het heel slordig van de FRS. Ze moeten dit op zijn minst erbij vermelden, maar goed, ze komen zichzelf wel tegen want er zijn mensen gaan hierdoor de FRS echt wel links laten liggen.
Coolcool! (was niet boos hoor, heb het alleen wat uitgebreider uitgelegd ;) ) Ze hebben inderdaad niks gemeld bij het afhalen (dweeps achter de kassa, dus wat wil je..)

Al moet ik wel melden dat de extra skins voor je char wel allemaal werken! Zo speel ik graag met Darth Maul, ziet er echt cool uit!
Alleen de levels werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

weet iemand of vandaag in de store de GTA expansions zullen staan ? Ik geloof dat deze dinsdag in de US store verschenen...

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Storeupdate is er nog niet, we weten het zo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Macchill schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:19:
Storeupdate is er nog niet, we weten het zo! ;)
Can't wait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tip:
GTA: Episodes of LC voor PS3 is €29,99 bij de Music store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:13:
Tip:
GTA: Episodes of LC voor PS3 is €29,99 bij de Music store.
Dat is toch de normale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16

amaterasu

In memory of Cj

m2.. kwam vandaag de Skate 3 demo niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
amaterasu schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:16:
[...]

m2.. kwam vandaag de Skate 3 demo niet ?
Staat die er nog niet op? Voor de xbox staat die er al op namelijk

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
‘Heads-Up’ PlayStation Store Update (15th April 2010)

PlayStation Store via PS3
Special Offers
(Available until the 29th of April)

Gravity Crash (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Prince of Persia Classic (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Thexder Neo (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Tom Clancy’s H.A.W.X – US Eagles Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Shaun White’s Snowboarding – Hard Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
James Cameron’s Avatar: The Game (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Crazy Taxi: Fare Wars (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
SEGA Mega Drive Collection (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
Astonishia Story (PSP) (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Street Riders (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Dracula - Undead Awakening (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £1.99/€2.49)
Permanent Price Reductions
Trine (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
Red Faction: Guerilla – Demons of the Badlands (was – £7.99/€9.99 now – £6.29/€7.99)
Saints Row 2 – Ultor Exposed (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Downloadable Games
Final Fight: Double Impact (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 16
Availability: All locales

Section 8 (£19.99/€24.99) Rating: PEGI 16

PSOne (emulated for PS3 and PSP)
Oddworld: Abe’s Oddysee (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12

minis
Forest Puzzle (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Spain and Switzerland.

Hysteria Project (£1.19/€1.49) Rating: PEGI 7

Monopoly (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in France, Germany, Netherlands, Spain and United Kingdom

Stellar Attack (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3

Freekscape: Escape from Hell (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12

Trial and Unlock
Sam and Max – The Devil’s Playhouse Episode 1: The Penal Zone (trial free, unlock key for the full season £19.99/€24.99) Rating: PEGI 12

Demos
Skate 3 Demo Rating: PEGI 16

Add-On Game Content
GTA IV: The Lost and Damned (available on Friday 16th April) (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 18

GTA IV: The Ballad of Gay Tony (available on Friday 16th April) (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 18

Dead to Rights
Jack Pack (free)
Shadow Pack (free)
Rating: PEGI 18

Availability: Not available in Germany

Just Cause 2 – Monster Truck (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 18

Dante’s Inferno – Devil Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Russian Federation

Dynasty Warriors: Strikeforce – Additional Quests 4 (free) Rating: PEGI 12

Dragon Ball: Raging Blast – Ultimate Warriors Pack 4 (free) Rating: PEGI 12

Zen Pinball – Excalibur Table (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 7

Hustle Kings – Hex Crazy Pack (free) Rating: PEGI 3

PAIN – Fluffer the Cat (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16

Rock Band
All Star by Smash Mouth (£0.99/€1.49)
Empty Walls by Serj Tankian (£0.99/€1.49)
Sky Is Over by Serj Tankian (£0.99/€1.49)
The Used Pack 01 (£2.49/€3.99)
(contains the following tracks which are also sold separately)
Blood On My Hands (£0.99/€1.49)
Born To Quit (£0.99/€1.49)
The Taste Of Ink (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Guitar Hero 5
Give You Hell by All American Rejects (£1.59/€1.99)
There’s No Other Way by Blur (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Karaoke Revolution
Alone (£0.79/€0.99)
Black Hole Sun (£0.79/€0.99)
Hungry Like The Wolf (£0.79/€0.99)
Like A Virgin (£0.79/€0.99)
Midnight Train To Georgia (£0.79/€0.99)
Put Your Records On (£0.79/€0.99)
Sweet Caroline (£0.79/€0.99)
Time Of The Season (£0.79/€0.99)
Toxic (£0.79/€0.99)

FirstPlay
Episode 002 (£0.99)
Availability: UK Only

Videos
Ghost Recon Future Soldier GRFS Future War Trailer
Way of the Samurai 3 Launch Trailer
DC Universe Legend Trailer
Dynamic Themes
Mega Man 10 Dynamic Customized Theme 2 (£1.59/€1.99)
Shatter Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
White Knight Chronicles Heartbeat Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
EyePet Spring Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
EyePet
Blue Goalie (£0.20/€0.25)
Pet Lying Happy (£0.20/€0.25)
Pet With Football (£0.20/€0.25)
Wallpapers
Dante’s Inferno Dante’s Treachery Wallpaper
PlayStation Store via PSP and Media Go
Special Offers
(Available until the 29th of April)

James Cameron’s Avatar – The Game (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Crazy Taxi: Fare Wars (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
SEGA Mega Drive Collection (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
Astonishia Story (PSP) (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Street Riders (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Dracula – Undead Awakening (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £1.99/€2.49)
PSOne (emulated for PS3 and PSP) (also available via the PS3 store)
Oddworld: Abe’s Oddysee (£3.99/€4.99)

Minis (also available via the PS3 store)
Forest Puzzle (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Spain and Switzerland.

Hysteria Project (£1.19/€1.49) Rating: PEGI 7

Monopoly (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in France, Germany, Netherlands, Spain and United Kingdom

Stellar Attack (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3

Add-On Game Content
Buzz! Quiz World – Euro Sports Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russian Federation

Buzz! Quiz World – US Sports Quiz Rating: PEGI
Availability: Only available in Australia, Ireland, New Zealand, Saudi Arabia, South Africa, United Arab Emirates and United Kingdom

LittleBigPlanet
The Temples Theme Level Kit (£2.39/€2.99)
The Temples Theme Costume (free)
Rating: PEGI 7

Videos
Patchwork Heroes Warship Attack Trailer
Themes
LittleBigPlanet Theme
De Skate 3 Demo staat er bij en ook de GTA IV uitbreidingen.
Oddworld: Abe’s Oddysee is trouwens ook een aanrader! Dat is mijn favoriete platformgame uit het PS1 tijdperk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16

amaterasu

In memory of Cj

NickySantoro schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:29:
[...]

Staat die er nog niet op? Voor de xbox staat die er al op namelijk
idk als het goed is kwam die demo 15april voor zowel xbox als ps3 aleen de ps3 store update is meestal pas in de middag :D

EDIT: zie nu boven me dat vandaag idd de skate 3 demo beschikbaar is :D

[ Voor 10% gewijzigd door amaterasu op 15-04-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog een ander leuk nieuwtje. Demon's Souls komt naar Europa:
Namco Bandai to reveal European release info

Namco Bandai has told CVG that it will reveal details of Demon's Souls European release tomorrow.

As reported earlier today, German ratings board the USK has outed Namco Bandai as the European publisher of the From Software-developed title.

"We'll be making a full announcement tomorrow," a Namco Bandai spokesperson told CVG. You read that? Full.

We're expecting a release date - and info on what's bundled in the version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
SToRM666 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:32:
[...]

De Skate 3 Demo staat er bij en ook de GTA IV uitbreidingen.
Oddworld: Abe’s Oddysee is trouwens ook een aanrader! Dat is mijn favoriete platformgame uit het PS1 tijdperk :)
Weer geen Castle Crashers :(

Maar Abe gaat er komen :D M'n meisje is er helemaal weg van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:43:
[...]
Goed nieuws inderdaad. Paar maanden te laat voor mij maar als het ook hier een beetje goed verkoopt dan wordt Demon's Souls Deel II misschien gewoon gelijk ook in europa gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm Final Fight gaat er ook komen bij mij, al wel de US download, ga niet meer betalen vanwege een lompe wisselkoers.

Het moet trouwens sucken om in een oostblokland te wonen met een PS3, die worden wel vaak uitgesloten bij downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Exorcist schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:14:
[...]

Dat is toch de normale prijs?
Ik heb 'm bij o.a. Intertoys gezien voor 40euro, en op Mediaoffer.nl staat ie voor 38euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
GAIAjohan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:59:
[...]

Ik heb 'm bij o.a. Intertoys gezien voor 40euro, en op Mediaoffer.nl staat ie voor 38euro.
Klopt bij E-Plaza/Bart smit is die zelfs 45 euro!

Ik heb hem net bij de Musicstore gehaald, kreeg ook nog 10% korting (ze hebben de actie 10% korting op alle games, maar ik wist niet dat dit ook op de bestaande acties gold). Dus Grand theft auto: Episodes from Liberty City voor €27 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dwazer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:45:
[...]

Weer geen Castle Crashers :(

Maar Abe gaat er komen :D M'n meisje is er helemaal weg van :D
Haha klote dat ie er weer niet is, maar ik moet stiekum wel lachen, elke keer na de store update staat er een verdrietige post van jou dat Castle crashers er weer niet is.. :D :+
Wel erg tof dat Abe uit is, heb ik me op de PS1 erg mee vermaakt :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dubbel, sorry.. :X

[ Voor 94% gewijzigd door Meelobee op 15-04-2010 15:19 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Meelobee schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:18:
[...]

Haha klote dat ie er weer niet is, maar ik moet stiekum wel lachen, elke keer na de store update staat er een verdrietige post van jou dat Castle crashers er weer niet is.. :D :+
Wel erg tof dat Abe uit is, heb ik me op de PS1 erg mee vermaakt :)
Ja, ben een beetje sneu wat dat betreft :X Ben gewoon zwaar ongeduldig voor die game :P

Moet em hebben gamerolf%*762539876sdfkjhhakkenstjopkoperafgnagnadinges!!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Pff, hoelang gaat het nog duren die update? Oddworld :9~

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Bericht terug van FRS betreffende de UK ipv NL-versie van Star Wars Force Unleashed:
Beste klant,

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Momenteel zijn wij met onze afdeling inkoop in overleg over dit probleem.
Zodra wij meer informatie hebben zullen we je op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop Online
www.FRS.nl
Toch maar gemeld dat ik er van uit ga dat het voor het weekend geregeld is, en ik van het weekend naar de winkel kan gaan om het om te wisselen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
SToRM666 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:43:

[...]
Het zou tijd worden zeg. Hopelijk daalt hij snel in prijs, is bij mij altijd een game geweest die ik niet full price (35 euro+) wilde te kopen maar al op de radar heb staan. Uitdagende games gaan er bij mij altijd in als koek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha! Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die niet kan wachten op Castle Crashers! Lijkt me zeer leuk om in Co-Op wat te rammen! Hij komt in ieder geval in 2010 uit, dus dat is al een geruststelling. De studio is ook bezig met een andere titel en sinds ze al zo klein zijn, duurt het alleen maar langer zo denk ik.

Verder, al mijn games zijn foetsie omdat mijn kamer overhoop is, dus ik moet het doen met Star Ocean en alle PSN titels die op mijn PS3 staan. Niet dat dat erg is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
Ben wel in voor een potje Peggle maar ben ook erg dicht bij mijn volgende platinum (Fallout 3 :D ) Ik zal eens kijken, hoe laat wil je beginnen? PS3 zal wel rond 20:00 of zo aangaan.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, mochten jullie een 4de speler nodig hebben voor een 4 player party kan ik ook mogelijk meedoen. Moet eerst even kijken hoelaat ik thuis ben en of ik niet te moe ben. Mochten jullie mijn PSN willen:

tuuttuut1

Ik heb ook een microfoon, mocht dat belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Ik ben ook wel in voor een potje peggle, hoe laat hadden jullie dat in de planning?

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:04
Ik heb mijn PS3 nog niet zo heel lang en zie hier ineens de naam Abe voorbij komen. Die moet ik hebben!

Hoe koop ik Abe in de PS Store? Met een creditcard of moet ik ergens een voucher halen met een code die een waarde vertegenwoordigd? Als ik zoek dan kom ik alleen de creditcard mogelijkheid tegen, maar ik meen eens iets gehoord te hebben over vouchers (als een soort beltegoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:41:
Ik heb mijn PS3 nog niet zo heel lang en zie hier ineens de naam Abe voorbij komen. Die moet ik hebben!

Hoe koop ik Abe in de PS Store? Met een creditcard of moet ik ergens een voucher halen met een code die een waarde vertegenwoordigd? Als ik zoek dan kom ik alleen de creditcard mogelijkheid tegen, maar ik meen eens iets gehoord te hebben over vouchers (als een soort beltegoed).
Je kan de zogeheten PSN cards halen in de winkel, wat eigenlijk een soort cadeaukaartje is. Ze komen in 2 formaten van 20€ en 50€. Ik heb de laatste tijd een hoop van ze gezien bij de Free Record Shop en dergelijke. Op zo'n kaartje staat een code die je invoert in de PSstore, hierna zal het geld op je rekening staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Aha, dan moet ik eerst nog naar FRS. Heeft de supermarkt (AH) ze niet toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:51:
Aha, dan moet ik eerst nog naar FRS. Heeft de supermarkt (AH) ze niet toevallig? :)
Zover ik weet niet, ze zitten ook echt in een PS3 hoesje, ze hangen niet aan de balie zoals die beltegoed dingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een Credit Card hebt is dat natuurlijk veel sneller om iets te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Is dat ook veilig? Moet ik dan ook een minimum van 20 Euro opwaarderen of kan je dan 'gepast betalen'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Flieger schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:05:
Is dat ook veilig? Moet ik dan ook een minimum van 20 Euro opwaarderen of kan je dan 'gepast betalen'? :)
CC is veilig en je kan gepast betalen met een minimum van 5 euro.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creditcard is ook een optie ja, zolang je maar niet vergeet alle informatie te verwijderen mocht het er nog op staan. Je weet maar nooit of je een account een keer ´gehacked´ word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Kom ik net thuis om de episodes te downloaden van GTA IV...kan ik ze nergens vinden?:( niet bij de G, Niet bij de E, En ook niet met de zoek functie :(

Edit: Lees net de post op blog.playstation... stomme vrijdag!

[ Voor 17% gewijzigd door TeGek op 15-04-2010 17:26 ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:55
TeGek schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:25:
Kom ik net thuis om de episodes te downloaden van GTA IV...kan ik ze nergens vinden?:( niet bij de G, Niet bij de E, En ook niet met de zoek functie :(

Edit: Lees net de post op blog.playstation... stomme vrijdag!
Had je toch beter even langs de Music Store (€30) of MediaMarkt (€33) kunnen rijden. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
mediamarkt zou nog steeds wel open moeten zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:05:
mediamarkt zou nog steeds wel open moeten zijn neem ik aan?
'Media Markt. Iedere werkdag koopavond.' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Flieger schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:51:
Je kan ook gewoon via bijvoorbeeld gamecard een kaart bestellen. Dan heb je hem binnen 5 minuten in je mail staan. Heb het zelf ook een paar keer gedaan en werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 14-09 21:00
Ik moet zeggen, dat gamecard.nu echt vlekkeloos werkt ik heb het al vaak gebruikt.

Wie heeft hier trouwens ook gigantisch veel last van stof aan trekking bij de Phat 80 GB PS3,
ik wist dat hij wel stof aantrok voordat ik hem kocht, maar het is echt niet normaal -O-

Ik zit overigens wel op zolder, maar het is niet zo dat er pakken met stof liggen op een zolder :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Spekker op 15-04-2010 20:55 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spekker schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:53:
Ik moet zeggen, dat gamecard.nu echt vlekkeloos werkt ik heb het al vaak gebruikt.

Wie heeft hier trouwens ook gigantisch veel last van stof aan trekking bij de Phat 80 GB PS3,
ik wist dat hij wel stof aantrok voordat ik hem kocht, maar het is echt niet normaal -O-

Ik zit overigens wel op zolder, maar het is niet zo dat er pakken met stof liggen op een zolder :Y)
Er komt niet meer stof op je PS3 dan op een ander apparaat in je kamer.
Het valt alleen meer op omdat deze 'glimt' en zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 14-09 21:00
Hmm, daar heb je gelijk in :/

Ik leg er voortaan wel een doek/handdoek over heen ofzo.
Maar ik dacht dat het wel weer lag aan die zolder hier :P

Maar goed, een doekje moet genoeg zijn anders kan die dalijk niet meer aan omdat de fan niet meer kan draaien door het stof :Y)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Af en toe een natte doek en stofzuiger door je huis halen wil ook nog wel eens helpen... viespeuk!! :D :+

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
swopdark schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:41:
[...]

Af en toe een natte doek en stofzuiger door je huis halen wil ook nog wel eens helpen... viespeuk!! :D :+
Inderdaad! Ik vind mijn ps3 juist een goede graadmeter voor wanneer het weer eens nodig tijd is om te poetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Pssst... http://www.nu.nl/binnenla...km-per-uur-nederland.html ;)

Edit: ik heb sinds kort zo'n vet relaxte kast van Ikea waar hij in staat. I-de-aal!

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/ikea.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door spaceboy op 16-04-2010 09:45 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 51 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.