Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

GTA: Episodes from Liberty City staat nog steeds niet in de PSN store... ben benieuwd hoe duur hij daar is. Vind 45 euro in de winkel toch een beetje prijzig voor een "DLC". En geen Music store bij mij in de buurt helaas. Desnoods bestellen daar.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
Tsja, stof valt op andere dingen niet zo op.

Dus dan denk ik dat mijn kamer nog schoon, maar ik zal is even grondig reiningen inclusief de ps3 :+

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:41:
[...]

Pssst... http://www.nu.nl/binnenla...km-per-uur-nederland.html ;)

Edit: ik heb sinds kort zo'n vet relaxte kast van Ikea waar hij in staat. I-de-aal!

[afbeelding]
Welke kast van Ikea is dat? Heb even zitten zoeken op de website maar kan 'em niet vinden.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:12
KnEuTeR schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:04:
GTA: Episodes from Liberty City staat nog steeds niet in de PSN store... ben benieuwd hoe duur hij daar is. Vind 45 euro in de winkel toch een beetje prijzig voor een "DLC". En geen Music store bij mij in de buurt helaas. Desnoods bestellen daar.
zie ze net toch echt staan, 17,99 kosten per stuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

LuPo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:01:
[...]

Welke kast van Ikea is dat? Heb even zitten zoeken op de website maar kan 'em niet vinden.
Weet ik niet zeker, maar als ik zo kijk gok ik op Besta: http://www.ikea.com/nl/nl...tments/living_room/11794/.

Ik had 'm ook van te voren niet gezien, maar toen ik er (2 maand terug ofzo, dus is nog wel in assortiment) ging shoppen was ik gelijk helemaal lijp van dit ding. :) Het ideale is dat je door dat glas geen zooi ziet, maar je afstandbediening werkt wel perfect.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Donnie Darko schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:08:
[...]

zie ze net toch echt staan, 17,99 kosten per stuk ;)
inmiddels dus wel ja. Maargoed is dus bijna 36 euro voor beide. Haal ik hem liever netjes in een doosje :)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spekker schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:53:
Ik moet zeggen, dat gamecard.nu echt vlekkeloos werkt ik heb het al vaak gebruikt.

Wie heeft hier trouwens ook gigantisch veel last van stof aan trekking bij de Phat 80 GB PS3,
ik wist dat hij wel stof aantrok voordat ik hem kocht, maar het is echt niet normaal -O-

Ik zit overigens wel op zolder, maar het is niet zo dat er pakken met stof liggen op een zolder :Y)
Bedankt!

Ik ga even Marvel VS Capcom kopen! Eerste online purchase :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 08:24
Al gevonden >:)

[ Voor 94% gewijzigd door Amdwarrior op 16-04-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Store updates in EU vanaf mei op dinsdag of woensdag.
PS Store updates to move to Tuesday and Wednesday

Used to your PlayStation Store updates on a Thursday? Get ready for change, as Obama once said.
The store will now be update on a Tuesday in the US and Wednesday in Europe from the beginning of May, as mentioned by SCEA in the latest episode of Pulse and SCEE’s Mike Kebby on the EU PS Blog, which means no more of Microsoft getting some sort of exclusive for a day.
The last Thursday update will take place on April 29. Best get that into your diary, then.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Klopt het dat ik de demo van Blur nergens in de store kan vinden?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeJee schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:41:
Ik denk dat als jij hem nergens kunt vinden die bewering wel min of meer klopt....

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
DeeJee schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:41:
Zou die in de EU store komen deze week? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Geen idee. Ik kreeg hier een tip van een collega om eens te kijken naar Blus :)
Hij dacht (xbox bezitter) dat de demo er ook al was voor ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 15-09 14:33
heeft er iemand hier trouwens een plasma van panasonic? denkt dat ik die ga halen maar ik vroeg me nog af of hij qua gamen bevalt? en dan met name online shooters..

want heb al op een aantal schermen (lcd) gespeeld maar op sommige speelt het niet echt lekker op de een of andere manier (ziet er wel mooi uit overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ja ik het een 46G10 van Panasonic. Die bevalt prima.
Wat waren jou problemen met die LCD dan?

Check dit topic anders eens:
[Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2, U2, S2, G20, G25

[ Voor 38% gewijzigd door DeeJee op 16-04-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
DeeJee schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:14:
Geen idee. Ik kreeg hier een tip van een collega om eens te kijken naar Blus :)
Hij dacht (xbox bezitter) dat de demo er ook al was voor ps3.
3e hit in Google: Klik

Gaat dus niet gebeuren voor Blus Blur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Dwazer schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:24:
[...]

3e hit in Google: Klik

Gaat dus niet gebeuren voor Blus Blur ;)
Damn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Ik denk laat ik eens mijn webbrowsers even schoonmaken, cookies etc. allemaal verwijderd kan ik geen films op youtube meer afspelen :( .

Heeft iemand een idee wanneer Sony nou eens een keer de browser gaat updaten, dit is echt 10x niks..

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 15-09 14:33
DeeJee schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:18:
Ja ik het een 46G10 van Panasonic. Die bevalt prima.
Wat waren jou problemen met die LCD dan?

Check dit topic anders eens:
[Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2, U2, S2, G20, G25
leek wel een soort lag ofzo.. we zaten er met een paar vrienden die normaal allemaal wel redelijk overweg kunnen met shooters maar het ging echt slecht op die tv.. daarna naar een andere tv boven gegaan (zelfde internet verbinding) en daar ging het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
El_V schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:04:
[...]

leek wel een soort lag ofzo.. we zaten er met een paar vrienden die normaal allemaal wel redelijk overweg kunnen met shooters maar het ging echt slecht op die tv.. daarna naar een andere tv boven gegaan (zelfde internet verbinding) en daar ging het weer goed.
Heb je gamemode wel aangezet? Mijn vriendin heeft een philips lcd en voor mij was de lag daar echt onspeelbaar op (mijn vriendin had er geen probleem mee, maar ik merkte het echt heel goed). Maar met gamemode aan speelde het perfect.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

El_V schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:04:
[...]

Haha, hoe herkenbaar!! :) Ik had een Panasonic plasma (42"), die is nu naar de slaapkamer verbannen. Game'de altijd heerlijk. Daarna heb ik een Philips LCD (52") gekocht. Ik had 'm aangesloten: Guitar Hero erin. En spelen maar. En ik had echt geen enkele noot raak. Ik snapte er niets van. Ik ben echt geen virtuoos, maar een song om medium tot een goed einde brengen kan ik echt wel... ;)

Had 'm al bijna teruggebracht tot ik ontdekte dat er inderdaad een PC/game mode op die LCD-tv zit. Heeft te maken met een soort "bewerking tussen pixel-wijzigingen door" die je uit moet zetten omdat die anders 100 a 150 milliseconden processing tijd vergen. En het lijkt weinig, maar 100 milliseconde vertraging is genoeg om je game-experience naar een absoluut 0-punt te brengen.

Dus laat je niet neppen: ook op de LCD kun je erg goed gamen. Maar wel effe goed instellen dus.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Store updates zullen vanaf mei op woensdag zijn, dinsdag in de US.
Used to your PlayStation Store updates on a Thursday? Get ready for change, as Obama once said.

The store will now be update on a Tuesday in the US and Wednesday in Europe from the beginning of May, as mentioned by SCEA in the latest episode of Pulse and SCEE’s Mike Kebby on the EU PS Blog, which means no more of Microsoft getting some sort of exclusive for a day.

The last Thursday update will take place on April 29. Best get that into your diary, then.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb enige tijd geleden m'n HDD vervangen. Helaas heb ik toen niet m'n systeem gedeactiveerd, dus heb ik een activatie vernaggeld.
Weet iemand of dit te resetten valt zonder opnieuw de oude HDD erin te moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:22:
[...]Had 'm al bijna teruggebracht tot ik ontdekte dat er inderdaad een PC/game mode op die LCD-tv zit. Heeft te maken met een soort "bewerking tussen pixel-wijzigingen door" die je uit moet zetten omdat die anders 100 a 150 milliseconden processing tijd vergen. En het lijkt weinig, maar 100 milliseconde vertraging is genoeg om je game-experience naar een absoluut 0-punt te brengen.
Sterker nog: de delay van Philips is 200 ms. Wel aardig van Philips dat dit met elke input hetzelfde is zodat je niet voor elke bron/aansluiting een andere delay hoeft in te stellen op een receiver. Bij gamen hoeft dat niet omdat je dan met de game-mode zit en je dan juist dingen als Digital Natural Motion uit wilt hebben. Maar als je de tv goed instelt voor film dan is die delay er van 200ms weer terug. Maar goed, daar hebben ze dan receivers met audio-delay voor uitgevonden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf juni 4 nieuwe platinum releases:

Uncharted 2 : Among Thieves
Ratchet & Clank : A Crack in Time
Colin McRae DiRT 2
WWE Smackdown Vs Raw 2010

25 juni is de EU release date voor Demon's Souls
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4bc826acd87c0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:10:

Colin McRae DiRT 2

[afbeelding]
Dat lijkt me eigenlijk best snel, met name voor U2 en R&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:17
Weer een platinum erbij, Fallout 3 :D Nu nog MWII, weer eens mijn spec ops maatjes aankijken ;)

Dit weekend een potje Peggle iemand? Ben nu wel benieuws hoe dat dat speelt met zijn 2'en of meer natuurlijk

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zondag kan ik misschien wel ja, maar ik kan niks beloven :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:58:
[...]

Het is voorlopig nog geen juni hè :P Maar voor Uncharted 2 is dat wel erg rap ja, maarja, verkoop cijfers zakken toch altijd sneller in dan gedacht denk ik :( Misschien dat ik DiRT 2 wel als Greatest Hit import dan, of liever als normale versie zou kopen, als het maar geen platinum hoesje is :P

Heb DiRT 2 al wel kapot gespeeld op de XBOX maar ik wil wel graag platinum hebben op de PS3 en tegen wat PSN vrienden online spelen :) Blijft een geniaal spel :) (R&C en U2 ook maar die heb ik al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:58:
[...]

Dat geeft de verkopen weer een boost. :)

Laatst was R&C:ACiT 10 euro bij Saturn, was dat een voorbode voor de Platinum die op komst was? Dat ze van hun voorraad af moesten? Ik heb liever de non-platinum dan de platinum, dus voor mij geen probleem! :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik mijd Platinums ook altijd, ook als ik op zoek ga naar PS1/2 spellen die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:52

H.Boss

Hugo Boss

Hallo,

Ik heb een vraag, ben sinds kort verhuisd en heb hier dus internet aangevraagd. Het internet is van UPC.

Nou is het zo dat ik het modem aangesloten heb op een switch en vanuit de switch gaat er een kabel richting de PS3 en de Laptop. De laptop werkt perfect, alleen op de PS3 geeft die iedere keer aan IP adres time out. Ik heb dus ook handmatig het IP adres ingevoerd etc. maar dat heeft geen succes gehad.

Daarnaast heb ik de PS3 ook direct op mijn UPC(Ares) modem aangesloten en dat heeft ook geen succes.

Ik heb helaas geen kans om Wireless te testen. En ik wil het zelf ook bedraad ivm streaming.

Alvast bedankt!!!

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je modem kan maar 1 client tegelijk aan als je geen router gebruikt, dus een switch achter een modem zal sowieso niet werken met meerdere apparaten.

Hang je PS3 direct aan het modem, zet je modem uit, wacht even en zet deze weer aan. Als het goed is zal je PS3 daarna wel willen verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 00:52

H.Boss

Hugo Boss

Oke dankjewel voor het antwoord.

Maar ik heb hier ook een router, dat is hetzelfde verhaal.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoopcijfers benelux afgelopen week van www.dutchcharts.nl

1 TOM CLANCY SPLINTER CELL/CONVICTION (XBOX 360) UBISOFT
2 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
3 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
4 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
5 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
7 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
8 GOD OF WAR 3 (PS3) SONY
9 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
10 MARIO KART (Wii) NINTENDO

Mooi lijst wederom. Splinter cell zoals verwacht bovenaan in de lijst. Ik was behoorlijk onder de indruk van de demo voor deze (voorlopig) exclusieve 360 actiegame.

Verder zijn de ps3 games weer goed vertegenwoordigd in de top 10 met 3 titels. De DS doet ook goede zaken ondanks de inmiddels kapot gemaakte software-verkoop door het r4 kaartje.

Multiplatform games blijven op de ps3 beter verkopen en God Of war 3 heeft getopt qua verkopen en is weer onderweg terug in de lijst. Blijft me verbazen hoe goed Modern Warfare 2 wel niet blijft verkopen, zolang na de launch.

PS3 only lijst:
1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
2 GOD OF WAR 3 SONY
3 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
4 FINAL FANTASY XIII SQUARE ENIX
5 JUST CAUSE 2 EIDOS INTERACTIVE
6 FIFA 10 ELECTRONIC ARTS
7 HEAVY RAIN SONY
8 PRISON BREAK/THE CONSPIRACY DEEP SILVER
9 ASSASSIN'S CREED 2 UBISOFT
10 PRO EVOLUTION SOCCER 2010 KONAMI

kortom: ps3 blijft goede zaken doen wat voor ons gamers een goede ontwikkeling is. Hoe meer verkochte games en consoles des te meer ondersteuning vanuit devs en hoemeer budget voor ontwikkeling.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ike. schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:10:

Colin McRae DiRT 2

[afbeelding]
Dan zullen de non platinum versies die nu nog in de winkel liggen binnenkort wel 29,- gaan kosten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:21
Hallo allemaal, ik heb een vraag over het volgende.

We gaan een 'Lan party houden' hierbij zijn we met zn 3en, ieder zn eigen ps3 en eigen scherm.
Met zn 3en willen we MW2 in een party spelen :)
Nu hebben we een 20MB internet maar hoe kunnen we het beste aansluiten/verbinding maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Mijn savegame van Borderlands (Lvl 26 character) is corrupt... Ik had hem gewoon opgeslagen en ik wil vandaag mijn savegame laden, blijkt deze corrupt te zijn...

Is het nu mogelijk om bijvoorbeeld een savegame van gamefaqs te downloaden en die te gebruiken?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:49:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Mijn savegame van Borderlands (Lvl 26 character) is corrupt... Ik had hem gewoon opgeslagen en ik wil vandaag mijn savegame laden, blijkt deze corrupt te zijn...

Is het nu mogelijk om bijvoorbeeld een savegame van gamefaqs te downloaden en die te gebruiken?
Ja, maar niet voor trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:22:
[...]

Dat maakt me ook niet zoveel uit :) Maar het is gewoon ontzettend zuur dat ik alles kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:22:
[...]

Ik vraag me af of dat nog werkt. Een vriend van me had een Soldier waar hij bij mij thuis in split screen mee had gespeeld op zijn PS3 geladen en sinds de laatste Borderlands patch mocht hij deze savegame niet meer laden, dus toen moesten we een nieuw poppetje voor hem powerlevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:16:
Store updates zullen vanaf mei op woensdag zijn, dinsdag in de US.

[...]
Schadevergoeding voor de mensen die de schok niet aankunnen dat de dag verandert! Wie zegt nu dat ze store-updates niet in zijn geheel weg gaan laten? ;) Flauw ik weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
BigF25 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:15:
Hallo allemaal, ik heb een vraag over het volgende.

We gaan een 'Lan party houden' hierbij zijn we met zn 3en, ieder zn eigen ps3 en eigen scherm.
Met zn 3en willen we MW2 in een party spelen :)
Nu hebben we een 20MB internet maar hoe kunnen we het beste aansluiten/verbinding maken?
Een switch via bekabeld netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Raar dat er dan zo weinig GTA Episodes from Liberty City verkocht is voor zowel PS3 als PC. Ik had die toch wel verwacht ergens in het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorn1986 schreef op zondag 18 april 2010 @ 07:57:
[...]

Raar dat er dan zo weinig GTA Episodes from Liberty City verkocht is voor zowel PS3 als PC. Ik had die toch wel verwacht ergens in het lijstje.
Denk dat GTA volgende week wel in de lijst zal staan. Officiele release date was op een vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:49:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Dit heb ik ook 1 keer gehad.
Na wat zoeken kwam ik ergens tegen dat iemand had geprobeerd om zijn gamedata te verwijderen (niet de savegame!), opnieuw de gamedata installeerde en vervolgens bleek de gamedata weer te werken.
Ik heb hetzelfde gedaan en het werkte voor mij ook.
Misschien het proberen waard? :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Jorn1986 schreef op zondag 18 april 2010 @ 07:57:
[...]

Zodra hij in de aanbieding komt schaf ik hem wel aan. GTA4 op de PC gespeeld, maar het concept lijkt mij heerlijk om op de PS3 te spelen. In principe heb je de hele stad uit GTA4 tot je beschikking toch?
Is er al iets bekend hoe hij performed op de PS3 in vergelijking met GTA4?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt mij ook dat pas in de komende week in de lijst zal verschijnen. Ik zit nog te twijfelen of ik m wil kopen, lijken me wel goeie spellen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
cheiron schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:00:
[...]

Zodra hij in de aanbieding komt schaf ik hem wel aan. GTA4 op de PC gespeeld, maar het concept lijkt mij heerlijk om op de PS3 te spelen. In principe heb je de hele stad uit GTA4 tot je beschikking toch?
Is er al iets bekend hoe hij performed op de PS3 in vergelijking met GTA4?
Ja je hebt net zoals in GTA4 gewoon weer heel liberty city tot je beschikking. Ik zelf merk weinig verschil tussen de performance van GTA4 en EoLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Voor 30 euro EofLC gehaald bij de music store. Ben nu bezig met lost and the damned en echt wel weer vet hoor. Alleen overal karteltjes, en slechte draw distance. Nou weet ik niet meer precies hoe gta4 speelde en eruit zag, maar het ziet er nu best wel lelijk uit en de lage framerate merk ik echt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
SL65 schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:19:
[...]

Ja je hebt niet zoals in GTA4 gewoon weer heel liberty city tot je beschikking. Ik zelf merk weinig verschil tussen de performance van GTA4 en EoLC.
Niet? Ik dacht dat ik dat had gelezen.. hmmm.. Kun je vertellen in hoeveel van de stad je wel kunt spelen?
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:52:
Voor 30 euro EofLC gehaald bij de music store. Ben nu bezig met lost and the damned en echt wel weer vet hoor. Alleen overal karteltjes, en slechte draw distance. Nou weet ik niet meer precies hoe gta4 speelde en eruit zag, maar het ziet er nu best wel lelijk uit en de lage framerate merk ik echt.
Hmm.. hebben ze ruim anderhalf jaar om verbeteringen aan te brengen...

[ Voor 39% gewijzigd door cheiron op 18-04-2010 14:32 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Same here, beetje gedateerd voor de PS3 (wat worden we ook verwend in anderhalf jaar tijd :+ )
Maar...geweldige personages en missies weer. Ik speel er weer heerlijk op los hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

SL65 schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:19:
[...]

Ja je hebt niet zoals in GTA4 gewoon weer heel liberty city tot je beschikking.
:?

Ik heb ze beide uitgespeeld, en ik heb gewoon de hele stad tot mijn beschikking gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
PWM schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:04:
[...]

:?

Ik heb ze beide uitgespeeld, en ik heb gewoon de hele stad tot mijn beschikking gehad.
:p typfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nou weet ik niet meer precies hoe gta4 speelde en eruit zag, maar het ziet er nu best wel lelijk uit en de lage framerate merk ik echt.
Hetzelfde volgens mij. GTA4 is visueel ook niet echt een juweeltje vind ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
TLAD heeft een lelijke filter over de game, maar TBoGT heeft juist weer een scherper kleurrijk filter over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:17:
[...]

Dit heb ik ook 1 keer gehad.
Na wat zoeken kwam ik ergens tegen dat iemand had geprobeerd om zijn gamedata te verwijderen (niet de savegame!), opnieuw de gamedata installeerde en vervolgens bleek de gamedata weer te werken.
Thanks :) Ik zal het vanmiddag even gaan uitproberen, was namelijk zeer tevreden met mijn character en de gebruikte wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Iemand hier Final Fight al gekocht? Ik denk erover om deze te halen en samen met 'n vriend coop (offline/couch mode) te gaan spelen. Maar het ziet er een klein beetje shit uit zeg maar. Toch krijgt 'ie hoge cijfers.

En we zijn allebei wel van de oldschool Double Dragon actie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
SL65 schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:22:
[...]

TLAD heeft een lelijke filter over de game, maar TBoGT heeft juist weer een scherper kleurrijk filter over de game.
Dat 'Noise' filter in TLAD heb ik uitgezet.

Maar nu eerst verder met FFXIII, wat een fun game is dat toch. Nu 50+ hours in.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:36:
Iemand hier Final Fight al gekocht? Ik denk erover om deze te halen en samen met 'n vriend coop (offline/couch mode) te gaan spelen. Maar het ziet er een klein beetje shit uit zeg maar. Toch krijgt 'ie hoge cijfers.

En we zijn allebei wel van de oldschool Double Dragon actie... :)
Hij is echt vet. Arcade perfect en ze hebben zelfs het arcadekabinet geemuleerd. In het midden van het scherm zie je dan een CRT-scherm (met bolling en scanlines) en daar omheen het originele aracdakabinet. Uiteraard kan je het ook fullscreen spelen maar dit is echt het arcadekastgevoel. Daarnaast is veel unlockable zoals concept art en zelfs de aflevering van de beruchte amerikaanse SF-serie waarin de Final Fight-figuren in voorkomen. Daarnaast is er ook geremixte muziek te kiezen, naast de originele muziek.

Als je van beat'm ups houdt kan je niet veel beter dan FF krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:00:
[...]

Hij is echt vet. Arcade perfect en ze hebben zelfs het arcadekabinet geemuleerd. In het midden van het scherm zie je dan een CRT-scherm (met bolling en scanlines) en daar omheen het originele aracdakabinet. Uiteraard kan je het ook fullscreen spelen maar dit is echt het arcadekastgevoel. Daarnaast is veel unlockable zoals concept art en zelfs de aflevering van de beruchte amerikaanse SF-serie waarin de Final Fight-figuren in voorkomen. Daarnaast is er ook geremixte muziek te kiezen, naast de originele muziek.

Als je van beat'm ups houdt kan je niet veel beter dan FF krijgen.
Ok, thanks. Ik heb zojuist op AANKOPEN gedrukt. 's Even kijken wanneer ik los ga. Eerst nog ff God of War 1+2 uitspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:17:Dit heb ik ook 1 keer gehad.
Na wat zoeken kwam ik ergens tegen dat iemand had geprobeerd om zijn gamedata te verwijderen (niet de savegame!), opnieuw de gamedata installeerde en vervolgens bleek de gamedata savedata weer te werken.
Volgens mij had je mij al begrepen, maar het kan het wat verwarrend zijn overgekomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:30:
[...]

Volgens mij had je mij al begrepen, maar het kan het wat verwarrend zijn overgekomen. ;)
Haha ik had het begrepen ja ;) Nee de savegame had ik juist direct opgeslagen (ook al is het momenteel corrupt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:14:
[...]

Ok, thanks. Ik heb zojuist op AANKOPEN gedrukt. 's Even kijken wanneer ik los ga. Eerst nog ff God of War 1+2 uitspelen. :)
_/-\o_

ik hoop dat ze meer van dit soort games als dlc gaan aanbieden. Rygar, Shinobi, Double Dragon. Zou echt super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand hoe het zit met de taal van de trophies? Ik heb lang geleden een spel nog gespeeld met mijn systeemtaal op Nederlands. Het gevolg is dat ik bij dat spel van die lousy Nederlandstalige trophy-namen heb staan. Kan ik dat alsnog veranderen? Zo ja: hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
AFAIK kan je dat niet meer veranderen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Was net even Modern Warfare 2 aan het spelen na een lange tijd niet gegamed te hebben. Krijg ik ineens een berichtje van een user dat hij van Infinity Ward is en me zal verkrachten als ik dat berichtje niet naar 30 mensen doorstuur. Meteen maar even een report gedaan van z'n psn. Hopelijk doen ze er wat mee... Is deze vorm van spam tegenwoordig ook al normaal op de PS3? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Haha sorry, but I lol'ed :D

Het is blijkbaar wel normaal ja, krijg ook weleens rare dingen binnen, maar niet zó raar :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hebben meer mensen problemen met youtube fimpjes openen in de browser (de normale youtube).
Krijg de melding dat ik adobe moet updaten wat vervolgens niet kan met de ps3.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satch schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:03:
Was net even Modern Warfare 2 aan het spelen na een lange tijd niet gegamed te hebben. Krijg ik ineens een berichtje van een user dat hij van Infinity Ward is en me zal verkrachten als ik dat berichtje niet naar 30 mensen doorstuur. Meteen maar even een report gedaan van z'n psn. Hopelijk doen ze er wat mee... Is deze vorm van spam tegenwoordig ook al normaal op de PS3? :/
Via onderstaande link kun je zoiets melden;
https://secure.eu.playsta.../support/grief-reporting/
Diegene zal hoogstwaarschijnlijk niet lang meer @ PSN zijn als jij er melding van maakt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-04-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:22:
[...]

Via onderstaande link kun je zoiets melden;
https://secure.eu.playsta.../support/grief-reporting/
Diegene zal hoogstwaarschijnlijk niet lang meer @ PSN zijn als jij er melding van maakt. ;)
Zoals ik in m'n post vermeldde had ik dat al gedaan. ;) Het is alleen wel nogal beperkt. Je kan niet zelf een berichtje typen wat er aanstootgevend was, alleen een dropdown menutje met opties. Maar goed, ze kunnen vast wel in die persoon z'n send items kijken vervolgens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Hmm gamedata van borderlands herstellen heeft niet mogen baten, savegame is en blijft corrupt... dan maar weer opnieuw beginnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Zojuist GoW3 uitgespeeld, echt een mooie game!
Heb er niet meer zo ingezeten sinds Zelda OOT en Zelda The Windwaker op de GC.
Had ik niet verwacht bij dit type game. Ga nu beginnen aan Ratchet&Clank:ToD. Die viel eerste instantie een klein beetje tegen. Ik viel eigenlijk over de animatie van Ratchet vond hem wat stijfjes lopen. Aangezien je met hem de rest van de game loopt kijk ik er niet zo makkelijk meer overheen :-( .
Maar ga hem natuurlijk op zn minst uitspelen, dat heb ik tot nu toe met elke game gedaan anders zonde van het geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:20:
Hebben meer mensen problemen met youtube fimpjes openen in de browser (de normale youtube).
Krijg de melding dat ik adobe moet updaten wat vervolgens niet kan met de ps3.
ja echt balen is dat. dat is sinds die laatste youtube update.
geluk bij het ongeluk is dat youtube xl niet zo haperig meer loopt dus ik ben naar die overgestapt.
Moet wel 1 keer lang wachten voordat de filmpjes spelen, maar daarna loopt alles weer vloeiend. Ik hoop dat ze er wat aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:17
Sp33dFr34k schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:19:
Haha sorry, but I lol'ed :D

Het is blijkbaar wel normaal ja, krijg ook weleens rare dingen binnen, maar niet zó raar :P
ik vond hem ook wel humoristisch moet ik zeggen. Ik heb ook een berichtje gehad van iemand die me toevoegde op PSN die beweerde op zoek te zijn naar losse sex-contacten, zat een foto bij (had nog een leuk koppie ook) en dat was het, niks mee gedaan verder, vond het wel geinig, weer eens wat anders.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Afgelopen weekend ben ik overstag gegaan... Heb m'n 360 de deur uit gedaan en de PS3 slim 250gb + God of War III package gekocht.

Man wat een game, intens en retemooi! Lang geleden dat ik zo bezig ben geweest met een spel. Vandaag Fifa 10 in de bus als het goed is, en dan eindelijk eens fatsoenlijk online gaan gamen!

(edit) ik heb me reeds aangemeld voor dat GoT-PSN-friends netwerk van Vads1972, maar ik zoek nog Fifa 10-friends om af en toe online mee te gamen :)

[ Voor 19% gewijzigd door M-Opensource op 20-04-2010 11:10 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 07:28:
Hmm gamedata van borderlands herstellen heeft niet mogen baten, savegame is en blijft corrupt... dan maar weer opnieuw beginnen ;(
Mocht je snel willen levellen zodat je de missies die je al gehaald had sneller kunt halen dan kunnen wel een keer iets afspreken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
M-Opensource schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:00:
(edit) ik heb me reeds aangemeld voor dat GoT-PSN-friends netwerk van Vads1972, maar ik zoek nog Fifa 10-friends om af en toe online mee te gamen :)
Link: [PS3] Het Fifa 2010 clubtopic

Het beleid is nu wel dat je Virtual Player niveau 40 moet hebben bij aanmelding.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 20-04-2010 11:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister Final Fight Double Impact gekocht. Is het normaal vaak dood te gaan of ben ik er gewoon echt slecht in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Jumpman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:20:
[...]

Link: [PS3] Het Fifa 2010 clubtopic

Het beleid is nu wel dat je Virtual Player niveau 40 moet hebben bij aanmelding.
Nice, zal het topic eens doorlezen. Ga vanmiddag pas beginnen met Fifa 10 (verwacht de post any moment!). Dan maar even hard werken om de 40% te halen :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:08:
[...]

Mocht je snel willen levellen zodat je de missies die je al gehaald had sneller kunt halen dan kunnen wel een keer iets afspreken. ;)
Welk character raad je eigenlijk aan? Ik was Roland (lvl 26) en ben nu Siren (lvl 6)
En ik vind het goed hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:25:
Gister Final Fight Double Impact gekocht. Is het normaal vaak dood te gaan of ben ik er gewoon echt slecht in? :P
Mwoah wat is veel doodgaan he? Ik heb met de meeste levels wel genoeg aan 2 continues, eerste level haal ik meestal in 1 leven.
Paar tips:

-houd de vijanden altijd allemaal aan dezelfde kant
-Neem Cody of Guy. Hagger is sterker maar door zijn langzaamheid heeft het tuig meer kans om jou te raken.
-Cody heeft een zgh ' infinite combo' waarmee je een tegenstander (ook boss) in 1 combo af kan maken
-Met z'n tween is het makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
2-3 continues heb ik soms op bazen al nodig :P
De vijanden aan 1 kant houden probeer ik meestal wel ja, alhoewel dat niet altijd wil lukken.

Vanavond maar eens co-op proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:22:
[...]

Mwoah wat is veel doodgaan he? Ik heb met de meeste levels wel genoeg aan 2 continues, eerste level haal ik meestal in 1 leven.
Paar tips:

-houd de vijanden altijd allemaal aan dezelfde kant
-Neem Cody of Guy. Hagger is sterker maar door zijn langzaamheid heeft het tuig meer kans om jou te raken.
-Cody heeft een zgh ' infinite combo' waarmee je een tegenstander (ook boss) in 1 combo af kan maken
-Met z'n tween is het makkelijker
Ik zag op youtube een preview van deze game. Maar ik zag er naast Final Fight ook nog een ander 2D arcade vechtspel erbij zat, zo eentje a la Golden Axe.. één uit het sorcery genre. Zit deze er ook bij als dlc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
't Is 2 in 1. Dus als je Final Fight double impact koopt zit Magic Sword er ook gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

En zorg dat je veel gebruik maakt van de "diepte", dus omhoog en omlaag lopen en dan flink knoppen rammen :P Ik was er in het begin ook erg slecht in, maar na een tijdje heb je het vanzelf in de gaten hoe je het spel het beste kunt spelen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Is er voor de PS3 ook een andere soort scartkabel dan de standaard scart kabel je erbij krijgt? Want ik heb op het moment nog geen HD tv en bij veel games kan ik de letters niet echt goed lezen.

Ik las ergens dat je bijvoorbeeld voor de xbox360 een advanced scartkabel kunt kopen voor dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 14-09 21:00
Als je geen HD TV hebt, zal je dat probleem denk ik niet kunnen verhelpen ( ?)

En ik zou ook geen andere kabel kunnen bedenken i.p.v HDMI

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

mhpwolf schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:19:
Is er voor de PS3 ook een andere soort scartkabel dan de standaard scart kabel je erbij krijgt? Want ik heb op het moment nog geen HD tv en bij veel games kan ik de letters niet echt goed lezen.

Ik las ergens dat je bijvoorbeeld voor de xbox360 een advanced scartkabel kunt kopen voor dat probleem.
Er zijn wel RGB scart kabels voor de PS3. Of het beeld echt beter word weet ik niet, maar je kunt het proberen. PS2 scart kabels werken ook op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:44:
't Is 2 in 1. Dus als je Final Fight double impact koopt zit Magic Sword er ook gewoon bij.
oh gaaf. Hoe is dat spel dan? Zag er wel leuk uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

mhpwolf schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:19:

Oplopend in beeldkwaliteit:
composite (geel stekkertje)
s-video
RGB-scart
component (HDTV)
HDMI (HDTV)

Voor je CRT kan je dus het beste een scartkabel halen die dus niet met zo'n blokje werkt. Zoals hierboven gemeld kan je ook een PS2-kabel gebruiken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:36:
2-3 continues heb ik soms op bazen al nodig :P
De vijanden aan 1 kant houden probeer ik meestal wel ja, alhoewel dat niet altijd wil lukken.

Vanavond maar eens co-op proberen dan.
Sommige bosses zijn ook erg cheap, vooral Abigail met zn worpen. Op de meeste bossen is wel een antitruukje te verzinnen maar deze probeer ik vooral met jumpkicks weg te houden.

Nog een tip die ik laatst ontdekte. Als Andore op je wil springen als je ligt is dit tegen te houden door de special te doen (Aanval+springen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:32:

Er zijn wel RGB scart kabels voor de PS3. Of het beeld echt beter word weet ik niet, maar je kunt het proberen. PS2 scart kabels werken ook op de PS3.
Zeker weten dat dit werkt! Een RGB scartkabel heeft een knopje erop om te schakelen tussen dvd en game waarbij de game-mode in RGB wordt uitgezonden de dvd/bluray in normale scart. Het heeft zeker zin een rgb kabel te kopen!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Gimbooze schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:25:
Het is normaal om vaak dood te gaan, want het is echt de arcadegame van 20 jaar geleden, dus gemaakt om kwartjes uit je zak te jatten. :P

Diegene die Final Fight kan uitspelen zonder 1 continue te gebruiken _/-\o_

Hoe dan ook, ga co-open: spel is dan makkelijker en vooral leuker.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 09:14
Spekker schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:28:
Als je geen HD TV hebt, zal je dat probleem denk ik niet kunnen verhelpen ( ?)

En ik zou ook geen andere kabel kunnen bedenken i.p.v HDMI
Als je nog geen LCD Tv hebt kun je misschien op je TFT scherm? (teminste als je die hebt?! ) met een HDMI to DVI kabel gebruiken, Maar dan moet je het geluid nog misschien wel mogelijk via de tulps aan sluiten?!

Of dat moet je scherm ook kunnen ondersteunen (geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:31:
[...]
Welk character raad je eigenlijk aan? Ik was Roland (lvl 26) en ben nu Siren (lvl 6)
En ik vind het goed hoor
1)Roland - Soldier --> Classmod: Support Gunner (+1 tot +25 Team Ammo Regeneration).
Shotguns zijn in mijn ogen de aantrekkelijkste wapens en met deze gast doen ze extra damage (evenals de combat rifles).
De turret is ook handig, zeker als deze wat sterker gemaakt is.

2)Mordecai - Hunter --> Classmod: Survivor (+2 - +18 Team Health Regeneration)
Goed met Sniper rifles en revolvers.
De bloodwing doet lekker veel damage en geeft extra munitie.

Stuur maar een d.m. hier of een berichtje in het PS3-menu als je iets wilt afspreken. ;)

========================================================================

PSN Veiligheids waarschuwing!
Bij Sony komen momenteel klachten binnen dat er over de hele wereld PSN accounts gehacked worden/zijn.
http://ps3clan.nl/2010/04...arschuwing/#comment-53478
Oppassen met het openen van berichtjes.

========================================================================
Ik weet niet of het waar is, maar ... better safe then sorry. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-04-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Damn, net Megaman 9 gekocht. Ik ben blij dat ik niet het type "gooi controller tegen de muur" ben, anders had het een duur maandje geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Gimbooze schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:52:
Damn, net Megaman 9 gekocht. Ik ben blij dat ik niet het type "gooi controller tegen de muur" ben, anders had het een duur maandje geworden :P
Demo gespeeld, en meteen door dat het niets (meer) voor mij was. Voor mijn gevoel speelt zo'n oude NES controller toch beter met dit soort platformers. Of misschien word ik gewoon oud. :)
Pagina: 1 ... 52 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.