Ach, ik vind 't op zich wel te doen. De tijd dat we een NES in huis hadden was ik nog zo jong dat ik me dat toch amper meer kan herinneren, misschien is dat 't
Is er ook een demo van?
Ik baalde al dat me psn tegoed op was
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Wanneer ik een film/game bekijk en er iets fels in beeld is geweest blijft dit soms nagloeien wanneer dit beeld weer helemaal zwart is.
Ik had dit laatst gelezen, maar eigenlijk niet eerder tijd gehad dit op te lossen.
Maar nu kan ik dit niet weer vinden, weet iemand hier de oplossing voor?
Ik had dit laatst gelezen, maar eigenlijk niet eerder tijd gehad dit op te lossen.
Lijkt mij dan eerder aan je TV liggen.FulmeN schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:15:
Wanneer ik een film/game bekijk en er iets fels in beeld is geweest blijft dit soms nagloeien wanneer dit beeld weer helemaal zwart is.
Allen HDMI aangesloten?FulmeN schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:09:
[...]
Maar dan zou dit probleem ook moeten voordoen op mijn htpc en xbox360 en dat is niet het geval.
Dat is idd wel heel erg apart 
Ik dacht eerst dat je misschien een Plasma had, ( die hebben daar toch wel eens last van ( ? )
Je kunt er ook niks over op internet vinden
Ik dacht eerst dat je misschien een Plasma had, ( die hebben daar toch wel eens last van ( ? )
Je kunt er ook niks over op internet vinden

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Ik had dit met mijn oude Samsung LCD wel eens. Vooral bij films met veel donkere scenes erg irritant. Ik keek dan wel eens een film via PS3 media server. Heb dit bij mijn Panasonic plasma nog nooit gezien.FulmeN schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:15:
@Exorcist, Htpc wel via hdmi, xbox via component (hdmi aangesloten ook geen problemen) ps3 hdmi.
@Spekker, Kon hier op internet niet wat over vinden, voor 2 weken geleden kwam ik wel op internet wat tegen helaas kan ik deze link niet weer vinden. Heb trouwens geen plasma maar een lcd Philips 32pfl5322
@Dj-sannieboy, Ja vind het ook erg storend, ik zou eventueel beneden is kunnen proberen op een andere lcd, maar vind het erg vreemd dat die ps3 dit wel doet en de 2 andere apparaten niet.
@Spekker, Kon hier op internet niet wat over vinden, voor 2 weken geleden kwam ik wel op internet wat tegen helaas kan ik deze link niet weer vinden. Heb trouwens geen plasma maar een lcd Philips 32pfl5322
@Dj-sannieboy, Ja vind het ook erg storend, ik zou eventueel beneden is kunnen proberen op een andere lcd, maar vind het erg vreemd dat die ps3 dit wel doet en de 2 andere apparaten niet.
Heb je al eens geprobeerd je ps3 op een andere hdmi ingang aan te sluiten? Misschien ligt het aan de hdmi ingang...FulmeN schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:35:
maar vind het erg vreemd dat die ps3 dit wel doet en de 2 andere apparaten niet.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Mijn oude savegame was ook Roland met een Support Gunner mod, explosive shotgun en corrosive heavy machine gunOPSLAGHOND schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:43:
[...]
1)Roland - Soldier --> Classmod: Support Gunner (+1 tot +25 Team Ammo Regeneration).
Shotguns zijn in mijn ogen de aantrekkelijkste wapens en met deze gast doen ze extra damage (evenals de combat rifles).
De turret is ook handig, zeker als deze wat sterker gemaakt is.
2)Mordecai - Hunter --> Classmod: Survivor (+2 - +18 Team Health Regeneration)
Goed met Sniper rifles en revolvers.
De bloodwing doet lekker veel damage en geeft extra munitie.
Stuur maar een d.m. hier of een berichtje in het PS3-menu als je iets wilt afspreken.
========================================================================
PSN Veiligheids waarschuwing!
Bij Sony komen momenteel klachten binnen dat er over de hele wereld PSN accounts gehacked worden/zijn.
http://ps3clan.nl/2010/04...arschuwing/#comment-53478
Oppassen met het openen van berichtjes.
========================================================================
Ik weet niet of het waar is, maar ... better safe then sorry.
Ik ben nu Siren aan het lvl'en en moet zeggen dat die "Phase walk" toch wel heel grappig is
Zal je wel even een berichtje sturen via PSN
PSN: Bellerophon-
Eindelijk even tijd gevonden voor het posten van het FRS-debacle met de verkeerde versie van Star Wars The Force Unleashed.
De reactie van FRS laat weinig ruimte over..
Ik laat het hier maar bij, heb het spel inmiddels wel al uitgespeeld, en ik denk erover om de Sith editie te halen voor €35,-. Is wel die €10 van de add-on weggegooid geld, maar het is een goed verkwanseld leergeld.
De reactie van FRS laat weinig ruimte over..
Geen woord over het retourbetalen van de add-on, geen kans op een NL-editie, omdat hun hele voorraad UK is..Beste klant,
Wij hebben van onze afdeling inkoop begrepen dat het inderdaad om een import versie gaat. Helaas is de gehele partij verkeerd ingekocht en kunnen we deze niet voor je omruilen.
Ook de artikelen in onze winkels blijken importversies te zijn. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Je kunt je internet bestelling in een deugdelijke of originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst retouneren naar onderstaand adres.
Het is van belang dat je bij het retouneren van je order de originele ofwel een copy van je factuur/pakbon voegt met daarop de reden van je retourzending.
Media Logistics
Antwoordnummer 14141
5126 ZS Gilze
ovv het ordernummer
Dit kan geheel kosteloos.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen zullen we het aankoopbedrag aan je retourneren.
Met vriendelijke groet,
Ik laat het hier maar bij, heb het spel inmiddels wel al uitgespeeld, en ik denk erover om de Sith editie te halen voor €35,-. Is wel die €10 van de add-on weggegooid geld, maar het is een goed verkwanseld leergeld.
Verwijderd
Het ging geloof ik enkel om een link die erop staat. Die link moet je niet via webbrowser gaan openen, dan pas krijg je de "virus". Dus het psn-bericht zelf is niet schadelijk.De volwassenen zullen hier niet zo snel in trappen , maar de kleintjes onder ons, die weinig geld hebben zullen zulke deals wel leuk vinden
Kreeg de laatste tijd ook opeens 3x spam berichten op psn. 1 ging over MW2 wat ik niet eens speel en een ander over gratis psn credits via een site. Gelijk driehoekje verwijderen.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:05:
Het ging geloof ik enkel om een link die erop staat. Die link moet je niet via webbrowser gaan openen, dan pas krijg je de "virus". Dus het psn-bericht zelf is niet schadelijk.De volwassenen zullen hier niet zo snel in trappen , maar de kleintjes onder ons, die weinig geld hebben zullen zulke deals wel leuk vinden
wat ik er van begrijp is het phishing, in de trant van "Kijk hier wie je geblokt heeft op MSN", je moet met je PSN gegevens inloggen op die site, tsja als je daar intrapt dan ben je ook wel erg dom bezig. Geen virus dus, geen hack, "gewoon" phishing.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:05:
PSN ID: Svennie-NL
Ik denk dat 'dat koppie' gewoon van Myspace, Facebook, Hyves etc was gekopieerd hoor.Svennie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:23:
[...]
Ik heb ook een berichtje gehad van iemand die me toevoegde op PSN die beweerde op zoek te zijn naar losse sex-contacten, zat een foto bij (had nog een leuk koppie ook) en dat was het, niks mee gedaan verder, vond het wel geinig, weer eens wat anders.
Stiekem was het gewoon een vies mannetje.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Heb je al eens de game mode op je tv geprobeerd? (als je tv die heeft natuurlijk)FulmeN schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:35:
@Exorcist, Htpc wel via hdmi, xbox via component (hdmi aangesloten ook geen problemen) ps3 hdmi.
Wat vind jullie het leukst om online met vrienden te doen? Behalve de bekende shooters als Mw2, Mag, Battlefield, etc?
Uiteraard, ben er verder ook niet op ingegaan.LuPo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:18:
[...]
Ik denk dat 'dat koppie' gewoon van Myspace, Facebook, Hyves etc was gekopieerd hoor.
Stiekem was het gewoon een vies mannetje.
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Final Fight, Smackdown 2010 (wel als jezelf spelen)Manie Riets schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:43:
Wat vind jullie het leukst om online met vrienden te doen? Behalve de bekende shooters als Mw2, Mag, Battlefield, etc?
LittleBigPlanet. Ook leuk met andere mensen overigens.Manie Riets schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:43:
Af en toe wat Buzz tegen anderen is ook wel leuk, ook online!Manie Riets schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:43:
Je kan checken of het aan je TV ligt door wanneer het voorkomt de HDMI stekker uit je PS3 en/of TV te trekken. Als je dan nog steeds die "gloed" in je beeld hebt dan weet je dat het komt door je TV (of in elk geval, het scherm). Verdwijnt het direct, dan ligt het dus niet aan je scherm, maar kan het evt aan de HDMI poort liggen.FulmeN schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:15:
Nagloeien is overigens iets wat je alleen en ook niet eens altijd zou behoren te zien op plasmaschermen, niet op LCD's. Vind het dus sowieso een wat wazig probleempje
Behalve dan die vragen waar je meer antwoorden kunt aanvinken. Dat slaat echt nergens op. Iedereen wacht tot de laatste seconde en ramt dan de opties erin.hemiparo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:49:
[...]
Af en toe wat Buzz tegen anderen is ook wel leuk, ook online!
dat is tactisch spelen, als je de antwoorden meteen invult zeg je het voor de andere voor. Zelf zette ik ze altijd allemaal aan om op het laatste moment de foute antwoorden weer uit te drukken.Blindfold schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:06:
[...]
Behalve dan die vragen waar je meer antwoorden kunt aanvinken. Dat slaat echt nergens op. Iedereen wacht tot de laatste seconde en ramt dan de opties erin.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik begrijp de tactiek erachter wel, maar ik vind het zonder twijfel het minste onderdeel van het geheel.Meelobee schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:13:
[...]
dat is tactisch spelen, als je de antwoorden meteen invult zeg je het voor de andere voor. Zelf zette ik ze altijd allemaal aan om op het laatste moment de foute antwoorden weer uit te drukken.
De taart ronde is veel irritanter, als je een slimme speler als tegenstander hebt is de kans groot dat je geen enkele vraag goed kan beantwoorden en dat de bom iedere keer als je em krijgt in je hand ontploft.
Het meest irritante in buzz zijn de tussenfilmpjes, ik hoef niet voor de 500e keer de intro van de show en de tussenfilmpjes te zien. Ook had het tof geweest als de vragenrondes een stuk langer waren, zeker omdat de tussenfilmpjes niet te skippen zijn.
Het meest irritante in buzz zijn de tussenfilmpjes, ik hoef niet voor de 500e keer de intro van de show en de tussenfilmpjes te zien. Ook had het tof geweest als de vragenrondes een stuk langer waren, zeker omdat de tussenfilmpjes niet te skippen zijn.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
LBPManie Riets schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:43:
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Heb het al een tijd niet gedaan, maar taart en bom zijn toch aparte rondes?Meelobee schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:30:
De taart ronde is veel irritanter, als je een slimme speler als tegenstander hebt is de kans groot dat je geen enkele vraag goed kan beantwoorden en dat de bom iedere keer als je em krijgt in je hand ontploft.
Verwijderd
Waarom kan ik soms bij cod als ik party maak kunnen andere mij niet joinen en als iemand anders party maakt kan ik niet joinene en zo een soort van kringloop iemand misschien die weet waar het aan ligt?
Wat is je NAT Type?
@Dj-sannieboy, Helaas heb ik geen gamemode op de televisie, heb ook al wat met het contrast gespeeld dit mocht ook niet helpen.
@rodie83, Ja dit vond ik namelijk ook vreemd nagloeien op een lcd, heb trouwens geprobeerd wat je zei over de hdmi kabel eruit trekken = beeld wat zwart en daarna blauw(geen signaal) tevens ook op een andere hdmi ingang.
@rodie83, Ja dit vond ik namelijk ook vreemd nagloeien op een lcd, heb trouwens geprobeerd wat je zei over de hdmi kabel eruit trekken = beeld wat zwart en daarna blauw(geen signaal) tevens ook op een andere hdmi ingang.
Dan zal het hoogst waarschijnlijk daar aan liggen, maar met moderate kun je als het goed is wel een aantal mensen joinen.
Als je strict hebt net zo als ik kun je niemand joinen
Maar kun je echt niemand joinen, of is het maar bij een paar specifieke mensen?
Als het bij iedereen is raad ik je aan, om je PS3 poorten open te zetten in je modem/router. dan heb krijg je als het goed is NAT Type : open en dan kan je wel iedereen joinen.
Als je strict hebt net zo als ik kun je niemand joinen

Maar kun je echt niemand joinen, of is het maar bij een paar specifieke mensen?
Als het bij iedereen is raad ik je aan, om je PS3 poorten open te zetten in je modem/router. dan heb krijg je als het goed is NAT Type : open en dan kan je wel iedereen joinen.
PS3 in DMZ zetten is het makkelijkste, het snelste en levert het minste stress
Verwijderd
Hoe doe je dit?AvanCade schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:56:
PS3 in DMZ zetten is het makkelijkste, het snelste en levert het minste stress
Dat is idd makkelijker, omdat dat bij niet werkt had ik er niet aan gedacht 
Edit: Dat is bij iedereen anders ( nouja bij ieder modem ) als jij je modem merk/type hier op geeft zou vast wel iemand jou kunnen helpen hier
Edit: Dat is bij iedereen anders ( nouja bij ieder modem ) als jij je modem merk/type hier op geeft zou vast wel iemand jou kunnen helpen hier
[ Voor 48% gewijzigd door Spekker op 21-04-2010 20:00 ]
Bij lang niet alle modems/routers zit deze optie er in.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
play.com en zavvi.com hebben weer een hele hoop erg leuke aanbiedingen voor zo ronde de 20 euri... games als
Darksiders
Bayonetta
Batman
Brutal Legend
Valkyria chronicles
Need for speed: shift
En vele anderen voor net iets meer dan 20 euri
Erg mooie deals voor mensen die voor weinig goed spellen zoeken. de bluray remote van de ps3 kost er ook nog geen 2 tientjes en da's een stuk goedkoper als hier in de winkel.
Darksiders
Bayonetta
Batman
Brutal Legend
Valkyria chronicles
Erg mooie deals voor mensen die voor weinig goed spellen zoeken. de bluray remote van de ps3 kost er ook nog geen 2 tientjes en da's een stuk goedkoper als hier in de winkel.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat zijn nou net de spellen waar ik niet van hou, maar ze idd wel goedkoop 
Ik ga denk toch wat meer in het buitenland kopen, want dat scheeld je toch een hoop geld.
Ik ga denk toch wat meer in het buitenland kopen, want dat scheeld je toch een hoop geld.
Zeker! Heb bij amazon.co.uk Batman Arkahm Asylum GOTY besteld, koste me 35 euroSpekker schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:33:
Dat zijn nou net de spellen waar ik niet van hou, maar ze idd wel goedkoop
PS3 3.30 System Software UpdateHi everyone, in our continued effort to provide the best, most comprehensive entertainment experience possible, we’ll be adding a few new features to PlayStation 3 (PS3) via the latest system software update, which is a mandatory update and will be available shortly. Most notably, you’ll see some new sorting options within Trophies that make it easier to claim bragging rights among your friends on PlayStation Network.
Trophy enhancements –- Now you can more easily sort trophies in the [Trophy Collection] and [Comparing Trophy] sections. Sorting can be done with [Trophy Collection] in the [Game Category] and also when comparing trophies with your friends in the [Friend Category]
Trophy Folder (Title List) can be sorted by game name/ by title according to the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
Add-on list (Group list) can be sorted by original/the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
Trophy list can be sorted by original/trophy name/grade/date of obtaining the trophy (ascending/descending)
In addition, this update preps the PS3 system for some upcoming new features, including 3D stereoscopic gaming, which is coming soon to PS3, in time for the launch of Sony’s 3D BRAVIA TVs.
Let us know your thoughts and as always, we look forward to your feedback
Betekent dit nou dat je je games zelf kunt sorteren? Als ik het zo lees kun je wel sorteren op alfabet etc. Maar ik kan er niet helemaal uithalen of je dan ook zelf kunt sorteren. Dat zou namelijk wel leuk zijn.
Eerst alle Platinum titels die 100% zijn. Daarna alle Platinum titels die minder dan 100% hebben (op volgorde van grootte: dus bijv. 92%, 84%, 73% etc). En daarna de spellen die niet platinum zijn op volgorde van bij welke je het grootst aantal procenten hebt.
Als je dit allemaal zelf kunt aanpassen zou ik het wel leuk vinden. Wilde al een tijdje zoiets.
Er stond hier laatst een bericht dat de PS3 misschien helemaal geen 3D ging ondersteunen. Dat gerucht is nu dus 100% ontkracht (voor zover daar al twijfel over was). Helaas alleen voor gaming en geen 3D bluray's.
[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 22-04-2010 09:16 ]
PSN: Shiver23
Een update voor 3D films word later dit jaar nog uitgebracht.Shiver23 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:15:
Er stond hier laatst een bericht dat de PS3 misschien helemaal geen 3D ging ondersteunen. Dat gerucht is nu dus 100% ontkracht (voor zover daar al twijfel over was). Helaas alleen voor gaming en geen 3D bluray's.
[ Voor 64% gewijzigd door Ike. op 22-04-2010 09:30 ]
Op zicht geen verkeerd ding deze update maar ze brnegn de update met de volgende woorden: "in our continued effort to provide the best, most comprehensive entertainment experience possible" weetje dit schopt me tegen het verkeerde been. De filteroptie die al betstaat voor de andere content gaan ze nu ok toevoegen voor de trophies.... fucking whooptidoo! Als ze echt het systeembeter willen maken dan laten ze het nivigeren tussen muziek en videocontent gebeuren zoals ze nu laatst hebben gedaan met het foto gedeelte.LuPo schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:33:
Als je dit allemaal zelf kunt aanpassen zou ik het wel leuk vinden. Wilde al een tijdje zoiets.
Daarnaast staat een deel van de community te schreeuwen om cross game chat en daarover blijft het akelig stil. Laat de trophies automatisch syncen, laat voice messages toe, maak het navigeren tussen veel bestanden makkelijker. Wat heb je aan 500 gig aan muziek als je 30 min bezig bent om het juiste nummer te zoeken? De ondersteuning van codecs vond ik zelf wel prima. Het (compleet) installeren van je games op je HDD vind ik ook een goed idee. En als je een medling krijgt van het systeem dan zou het mooi zijn dat als je dan op de ps knop drukt, je gelijk naar het betreffende onderdeel of bericht zou gaan. (als xbox)
Dát zouden verbeteringen zijn waar je veel aan hebt of die je veel gebruikt. arrogant om te denken dat ze hier een hoop mensen mee helpen.
Ik vond het raar dat de laatste update van Sony dus opeens weer verplicht was. Bedoel als het je console alleen maar voorbereidt op een en ander, dan maakt het toch niets uit, dan doe je het gewoon bij de volgende update toch? Waarom verplicht maken.
Maar de aap komt uit de mouw, want Sony schijnt stilletjes de ToS veranderd te hebben met de 3.30 update:11. MAINTENANCE AND UPGRADES
Bron
Sony probeert zich nu natuurlijk in te dekken voor de OtherOS, en voor in de toekomst tegen die CFW die eraan komen. Ik ga in ieder geval niet updaten, want dit begint triest te worden. Ze eigenen zich nu het recht om na een jaar opeens straks de gaming eruit te slopen omdat de PS4 eraan komt. En dan nog zonder dat ik op de hoogte gesteld word een auto update functie. Nee dank je. Zit ik niet op te wachten. Begin toch steeds meer naar de CFW te neigen, ik wil graag wel bepalen of ik een update wel of niet installeer. Niet alleen eigenen ze zichzelf het recht om functies te verwijderen maar ook nog met de autoupdate functie heb je de keus niet eens meer om wel of niet te updaten.
Maar de aap komt uit de mouw, want Sony schijnt stilletjes de ToS veranderd te hebben met de 3.30 update:
11. MAINTENANCE AND UPGRADES
From time to time, it may become necessary for SCEA to provide certain content to you to ensure that Sony Online Services and content offered through Sony Online Services, your PlayStation 3 computer entertainment system, the PSP (PlayStation Portable) system or other SCEA-authorized hardware is functioning properly in accordance with SCEA guidelines.
Some content may be provided automatically without notice when you sign in. Such content may include automatic updates or upgrades which may change your current operating system, cause a loss of data or content or cause a loss of functionalities or utilities.
Such upgrades or updates may be provided for system software for your PlayStation 3 computer entertainment system, the PSP (PlayStation Portable) system, or other SCEA-authorized hardware. Access or use to any system software is subject to terms and conditions of a separate end user license agreement found at http://www.us.playstation.com/termsofuse.
You authorize SCEA to provide such content and agree that SCEA shall not be liable for any damages, loss of data or loss of functionalities arising from provision of such content or maintenance services. It is recommended that you regularly back up any archivable data located on the hard disk.
BronSony probeert zich nu natuurlijk in te dekken voor de OtherOS, en voor in de toekomst tegen die CFW die eraan komen. Ik ga in ieder geval niet updaten, want dit begint triest te worden. Ze eigenen zich nu het recht om na een jaar opeens straks de gaming eruit te slopen omdat de PS4 eraan komt. En dan nog zonder dat ik op de hoogte gesteld word een auto update functie. Nee dank je. Zit ik niet op te wachten. Begin toch steeds meer naar de CFW te neigen, ik wil graag wel bepalen of ik een update wel of niet installeer. Niet alleen eigenen ze zichzelf het recht om functies te verwijderen maar ook nog met de autoupdate functie heb je de keus niet eens meer om wel of niet te updaten.
@dangerpaki
En wat was het origineel cq de voorgaande ToS dan?
En wat was het origineel cq de voorgaande ToS dan?
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Jammer dat ze allebei geen Paypal accepteren, had Darksiders en misschien Bayonetta anders wel gehaald daarzo.swopdark schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:09:
play.com en zavvi.com hebben weer een hele hoop erg leuke aanbiedingen voor zo ronde de 20 euri... games als
Darksiders
Bayonetta
Batman
Brutal Legend
Valkyria chronicles
Verwijderd
Heeft iemand een lijstje met j-rpg's die enkel op de ps3 zijn uitgekomen / betere versie dan de xbox?
Ik zag laatst een filmpje van resonance of fate en dacht damn ps3 is misschien wel het betere alternatief voor rpg's.
(xbox deed het niet onverdienstelijk met lost oddesey, eternal sonata, star ocean, last remnant.)
Ik zag laatst een filmpje van resonance of fate en dacht damn ps3 is misschien wel het betere alternatief voor rpg's.
(xbox deed het niet onverdienstelijk met lost oddesey, eternal sonata, star ocean, last remnant.)
Eh de eerste paar die mij zo invallen zijn idd Resonance of Fate, FFXIII en zeer zeker ook Demon's Souls. Laatstgenoemde is echt een aanrader, wat betreft JRPG'sVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:40:
Heeft iemand een lijstje met j-rpg's die enkel op de ps3 zijn uitgekomen / betere versie dan de xbox?
PSN ID: Hanssuh
Eternal Sonata? is ook uitgekomen voor de Xbox maar de PS3 versie is iets uitgebreider.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:40:
Verwijderd
Star Ocean The Last Hope International is een erg gave J-RPG, alhoewel het wel erg lang duurt om die te platinumen, zo'n 700 uur.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:40:
hahah triest hoor... Sommige mensen zoeken alles op maar te kunnen afgeven.. misschien moet je lekker thuis op de bank gaan zitten met een alu hoedje op... komen we jou iig niet meer tegen op het PSN!!dangerpaki schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:56:
Ze eigenen zich nu het recht om na een jaar opeens straks de gaming eruit te slopen omdat de PS4 eraan komt. En dan nog zonder dat ik op de hoogte gesteld word een auto update functie. Nee dank je. Zit ik niet op te wachten.

Ik hoor jou we als Sony een keer iets verwijdert van jouw PS3 en jij pissig bent.swopdark schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:24:
[...]
hahah triest hoor... Sommige mensen zoeken alles op maar te kunnen afgeven.. misschien moet je lekker thuis op de bank gaan zitten met een alu hoedje op... komen we jou iig niet meer tegen op het PSN!!
Doei!
HP (Pc) en PS3 (Game console) met elkaar gaan vergelijken... iets met appels en perendangerpaki schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:32:
[...]
Ik hoor jou we als Sony een keer iets verwijdert van jouw PS3 en jij pissig bent.kijken of je het dan nog steeds niet erg vindt dat iemand aan jou apparaat kan komen waar jij voor betaald hebt. Het is toch ook hartstikke normaal dat HP ook niet zegt van he je hebt een PC van ons gekocht en voortaan kunnen wij daat softwarematig dingen aan veranderen zonder jouw toestemming en als je daar functies of data aan verliest dan is dat niet onze verantwoordelijkheid. Dat zou je niet accepteren.
Verwijderd
@dangerpaki:
Een functie als otherOS verwijderen is iets anders dan de gaming functinaliteit verwijderen. Sony staat er om bekend dat de Playstations lang worden ondersteund, ook lang nadat een nieuw model is uitgekomen. De opmerking dat je niet meer zal kunnen gamen zodra de PS4 uit is lijkt me dan ook onzin.
Een functie als otherOS verwijderen is iets anders dan de gaming functinaliteit verwijderen. Sony staat er om bekend dat de Playstations lang worden ondersteund, ook lang nadat een nieuw model is uitgekomen. De opmerking dat je niet meer zal kunnen gamen zodra de PS4 uit is lijkt me dan ook onzin.
Is dat zo? Sony heeft daar zelf mee geadverteerd als PC apparaat.Bellerophon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:37:
[...]
HP (Pc) en PS3 (Game console) met elkaar gaan vergelijken... iets met appels en peren
Appels met peren gaat hier niet op.
Lijkt jouw onzin, maar dat leek het verwijderen van OtherOS ook nadat Sony zelf had gezegd dat ze voor consoles met die functionaliteit de support gewoon zouden doorzetten en dat alleen de Slim geen OtherOS optie zou krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:37:
@dangerpaki:
Met dit soort regeltjes zet Sony zichzelf in de positie dat ze op zich alles kunnen maken. GameOS verwijderen was enkel een voorbeeld. Zal Sony niet doen, maar als ze het doen zou je met de nieuwe ToS dus er niets op tegen kunnen beginnen. (In Europa misschien wel). In principe accepteer je met de nieuwe ToS dat als Sony je PS3 softwarematig compleet onklaar zou maken en je alleen een dure boekensteun zou hebben dat je dan geen rechten hebt en dat zij dan niet verantwoordelijk zijn (met vriendelijke verwijzing naar de ToS uiteraard).
Ik denk dat veel mensen (ten minste dat hoop ik) daarmee een probleem hebben. Als ik iets koop dan is het van mij en ga je me niet wijsmaken dat je als producent het recht hebt om daar zomaar een update op mag uitvoeren en je daar niet verantwoordelijk voor gehouden kan worden als er verlies van data of functie optreedt.
Overigens is het verwijderen van OtherOS of GameOS helemaal niet verschillend van elkaar, twee functies waarmee er geadverteerd is bij aankoop, twee functies waarvoor je betaald hebt en twee dingen die softwarematig eruit gehaald kunnen worden. Enige reden dat GameOS erin blijft is omdat het financieel nog voordelig is en OtherOS was dat niet meer. Dus theoretisch zal GameOS net zo hard verwijderd kunnen worden als deze financieel niet meer voordelig zou zijn (kans is klein want als dat niet meer financieel voordelig is dan heeft Sony wel grotere problemen aan het hoofd).
Maar het was niet de bedoeling om hier verder een discussie over uit te lokken. Alleen dat mensen op de hoogte zijn en weten waar ze naar updaten. Verder is de keus aan ieder zelf om de voorwaarden wel/niet te accepteren en wel/niet te updaten. Maar gezien dat je niet meer kunt downgraden na een update is het dus handig dit soort dingen eventjes onder de aandacht te brengen zodat mensen een weloverwogen keus kunnen maken.
[ Voor 22% gewijzigd door dangerpaki op 22-04-2010 11:52 ]
Apple komt er anders ook prima mee weg door allerlei beperkingen op te werpen voor publicatie in de app-store, zoals het verwijderen van hele categorieën. Nu zit daar een nuanceverschil in dat je basisfunctionaliteit van de iPhone niet veranderd omdat bepaalde applicaties niet meer beschikbaar zijn, maar als je een gesloten systeem koopt zoals een console of iPhone weet je dat je overgeleverd bent aan de fabrikant.
Als je het daar niet mee eens bent stem je met je voeten, als je denkt dat er iets onrechtmatigs gebeurd probeer je je recht te halen. Als je het niet eens met het verwijderen van de OtherOS feature is er overigens een apart topic: [PS3] Refund krijgen omwille OtherOS-blokkade in 3.21?
Als je het daar niet mee eens bent stem je met je voeten, als je denkt dat er iets onrechtmatigs gebeurd probeer je je recht te halen. Als je het niet eens met het verwijderen van de OtherOS feature is er overigens een apart topic: [PS3] Refund krijgen omwille OtherOS-blokkade in 3.21?
PSN: Shiver23
Ik ben 3.30 aan het binnenhengelen, hoopte hier te lezen wat de changelog is, maar ik ben volgens mij de eerste.
Weinig vernieuwends dus, alleen wat sorteeropties met de trophies.* Trophy enhancements –- Now you can more easily sort trophies in the [Trophy Collection] and [Comparing Trophy] sections. Sorting can be done with [Trophy Collection] in the [Game Category] and also when comparing trophies with your friends in the [Friend Category]
o Trophy Folder (Title List) can be sorted by game name/ by title according to the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
o Add-on list (Group list) can be sorted by original/the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
o Trophy list can be sorted by original/trophy name/grade/date of obtaining the trophy (ascending/descending)
In addition, this update preps the PS3 system for some upcoming new features, including 3D stereoscopic gaming, which is coming soon to PS3, in time for the launch of Sony’s 3D BRAVIA TVs.
Macchill in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."RnB schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:06:
Ik ben 3.30 aan het binnenhengelen, hoopte hier te lezen wat de changelog is, maar ik ben volgens mij de eerste.
[...]
Resonance of fate is ook gewoon te krijgen op de 360 zover ik weet.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:40:
Historisch gezien zijn de meeste jrpg's meestal eerst op de 360 uitgekomen, en (vaak) een jaar later op de PS3. Nu komt het meeste ongeveer gelijk uit, omdat japan de ps3 heeft omarmt, het een niche markt geworden is, en MS dus niet snel meer voor exclusiviteit betaalt.
Valkyria Chronicles en Demons Souls zijn de enige titels met betekenis die ik kan verzinnen, waarbij gezegd moet worden dat VC eigenlijk geen jrpg is, maar een strategy game. Demons Souls is eigenlijk ook geen jrpg maar voornamelijk een wrpg toevallig door japanners gemaakt. Maar dit laatste heb ik van horen zeggen, want ik heb het (nog) niet gespeeld.
Iemand die de 360 van het begin af aan heeft zal waarschijnlijk het meeste aan de 360 hebben gehad, nu maakt het niet veel meer uit, en in de toekomst zal de PS3 waarschijnlijk een aantal extra titels kunnen uitbrengen omdat ze zelf zoveel studio's bezitten.
Verwijderd
Die otherOS is verwijderd omdat het een bedreiging vormde voor de PS3. PS3 wil graag, zoals het hoort dat de consument spellen in de toekomst koopt ipv download. Wat niet een vreemde gedachte is.
Uit bittere noodzaak is de 'feature' verwijderd. Ik vind dat de mensen die klagen, deze bittere pil moeten slikken. Je kan nu wel Sony gaan bashen en de boel bagetalliseren met "jah ehh.. straks is de blu-ray functie ook verwijderd na een update!!". Maar dat lijkt me nogal ondredelijk. Je kan ook wel gaan hammeren op je recht als koper maar dan ben je nogal narrow minded imo. Beetje collateral damage is onvermijdelijk geweest in deze situatie. Het zij zo.
Uit bittere noodzaak is de 'feature' verwijderd. Ik vind dat de mensen die klagen, deze bittere pil moeten slikken. Je kan nu wel Sony gaan bashen en de boel bagetalliseren met "jah ehh.. straks is de blu-ray functie ook verwijderd na een update!!". Maar dat lijkt me nogal ondredelijk. Je kan ook wel gaan hammeren op je recht als koper maar dan ben je nogal narrow minded imo. Beetje collateral damage is onvermijdelijk geweest in deze situatie. Het zij zo.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 13:04 ]
Verwijderd
Wat kost Marvel vs Capcom 2 nu in de PS Store eigenlijk?Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:09:
Marvel vs Capcom 3! Eindelijk!
Ik ben pas begonnen met games online te kopen.
Final Fight is strak!
Hype van 2010, alles wat niet in goede aarde valt, direct aanvallen met juridische termen en wetten, doom scenario's en geld terug eisen.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:01:
Die otherOS is verwijderd omdat het een bedreiging vormde voor de PS3. PS3 wil graag, zoals het hoort dat de consument spellen in de toekomst koopt ipv download. Wat niet een vreemde gedachte is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb net 3.30 geinstalleerd en wilde patch 1.07 downloaden voor Uncharted 2. Dit gaat alleen niet!
Playstation geeft aan dat 1.07 beschikbaar is als ik kies om deze te downloaden herstart mijn PS3. Heb dit meerdere malen geprobeerd maar hij blijft herstarten
(heb een 80GB Fat)
Playstation geeft aan dat 1.07 beschikbaar is als ik kies om deze te downloaden herstart mijn PS3. Heb dit meerdere malen geprobeerd maar hij blijft herstarten
(heb een 80GB Fat)
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 22-04-2010 13:36 ]
Nou zeg, om door jouw probleempje gelijk iedereen die update af te raden, gaat wel iets te ver hè.
Bij mij werkt ie namelijk prima, geen problemen hier.

Bij mij werkt ie namelijk prima, geen problemen hier.
Ik vind hem eerlijk gezegd wel handig.RnB schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:06:
Weinig vernieuwends dus, alleen wat sorteeropties met de trophies.
Nou doe ik niet zo super veel met trophies maar het maakt het wel een stuk overzichtelijker zodat je b.v. in 1 oogopslag kunt zien welke je nog moet halen zonder de hele lijst bij langs te moeten scrollen.
Only fools are enslaved by time and space.
HeldSinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:06:
[...]
Hype van 2010, alles wat niet in goede aarde valt, direct aanvallen met juridische termen en wetten, doom scenario's en geld terug eisen.
Al iets online erover tegen gekomen? Deze en deze beginnen al goed (Heb de threads verder niet doorgelezen, waren de eerste hits vanuit google)Ike. schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:18:
Ik raad iedereen af om te updaten naar 3.30.
Ik heb net 3.30 geinstalleerd en wilde patch 1.07 downloaden voor Uncharted 2. Dit gaat alleen niet!
(heb een 80GB Fat)

In mijn optiek is de PS3 een multimedia apparaat, ergo... voor alles wat met multimedia te maken heeft. Dus de vergelijking tussen een PC en een Gameconsole gaat zeker niet op. En dat die OtherOS functie eruit is gegaan raakt een relatief kleine groep. En gezien het jailbreak verhaal vind ik het ook een verstandige stap. Lekker belangrijk... Linux (oid) op je PS3dangerpaki schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:45:
[...]
Is dat zo? Sony heeft daar zelf mee geadverteerd als PC apparaat.
Appels met peren gaat hier niet op.
[...]
Lijkt jouw onzin, maar dat leek het verwijderen van OtherOS ook nadat Sony zelf had gezegd dat ze voor consoles met die functionaliteit de support gewoon zouden doorzetten en dat alleen de Slim geen OtherOS optie zou krijgen.
Met dit soort regeltjes zet Sony zichzelf in de positie dat ze op zich alles kunnen maken. GameOS verwijderen was enkel een voorbeeld. Zal Sony niet doen, maar als ze het doen zou je met de nieuwe ToS dus er niets op tegen kunnen beginnen. (In Europa misschien wel). In principe accepteer je met de nieuwe ToS dat als Sony je PS3 softwarematig compleet onklaar zou maken en je alleen een dure boekensteun zou hebben dat je dan geen rechten hebt en dat zij dan niet verantwoordelijk zijn (met vriendelijke verwijzing naar de ToS uiteraard).
Ik denk dat veel mensen (ten minste dat hoop ik) daarmee een probleem hebben. Als ik iets koop dan is het van mij en ga je me niet wijsmaken dat je als producent het recht hebt om daar zomaar een update op mag uitvoeren en je daar niet verantwoordelijk voor gehouden kan worden als er verlies van data of functie optreedt.
Overigens is het verwijderen van OtherOS of GameOS helemaal niet verschillend van elkaar, twee functies waarmee er geadverteerd is bij aankoop, twee functies waarvoor je betaald hebt en twee dingen die softwarematig eruit gehaald kunnen worden. Enige reden dat GameOS erin blijft is omdat het financieel nog voordelig is en OtherOS was dat niet meer. Dus theoretisch zal GameOS net zo hard verwijderd kunnen worden als deze financieel niet meer voordelig zou zijn (kans is klein want als dat niet meer financieel voordelig is dan heeft Sony wel grotere problemen aan het hoofd).
Maar het was niet de bedoeling om hier verder een discussie over uit te lokken. Alleen dat mensen op de hoogte zijn en weten waar ze naar updaten. Verder is de keus aan ieder zelf om de voorwaarden wel/niet te accepteren en wel/niet te updaten. Maar gezien dat je niet meer kunt downgraden na een update is het dus handig dit soort dingen eventjes onder de aandacht te brengen zodat mensen een weloverwogen keus kunnen maken.
Zoals ik al zei was mijn bedoeling niet om hier weer een discussie daarover te starten, jij accepteert wat jij acceptabel vind en ik accepteer wat ik acceptabel vind, allebei een mening. En gelukkig hebben we daarboven de wet.Bellerophon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:40:
[...]
In mijn optiek is de PS3 een multimedia apparaat, ergo... voor alles wat met multimedia te maken heeft. Dus de vergelijking tussen een PC en een Gameconsole gaat zeker niet op. En dat die OtherOS functie eruit is gegaan raakt een relatief kleine groep. En gezien het jailbreak verhaal vind ik het ook een verstandige stap. Lekker belangrijk... Linux (oid) op je PS3
dangerpaki schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:45:
[...]
blabla...OtherOS, blabla, Sony evil, blabla

[sarcasm]Nee update is maar een beetje gerushed[/sarcasm]Dwazer schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:30:
[...]
Al iets online erover tegen gekomen? Deze en deze beginnen al goed (Heb de threads verder niet doorgelezen, waren de eerste hits vanuit google)
Mijn Ps3 heeft dezelfde kleur inderdaad. Maar daar houdt ook ongeveer de vergelijking op.
Haha de wet er meteen bij halendangerpaki schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:58:
[...]
Zoals ik al zei was mijn bedoeling niet om hier weer een discussie daarover te starten, jij accepteert wat jij acceptabel vind en ik accepteer wat ik acceptabel vind, allebei een mening. En gelukkig hebben we daarboven de wet.
Lost Planet 2 demo is er trouwens
http://blog.eu.playstatio...net-2-demo-now-available/
Hij heeft wel gelijk. Iemand mag vinden wat hij wil, zo lang het niet buiten de wet valt. Zoveel mensen zoveel wensen.Bellerophon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:15:
[...]
Haha de wet er meteen bij halenIets met een moraalridder enzo
![]()
Lost Planet 2 demo is er trouwens
http://blog.eu.playstatio...net-2-demo-now-available/
there's no tweak without the tweaker
Ik ben er inmiddels van overtuigt dat iedereen met wrijvende handen zit te wachten totdat de eerste idioot 3.30 problemen begint te melden op internet waarvan ik zeer twijfel over de echtheid. Het is namelijk zo dat problemen met updates door alle internetsites breed worden uitgemeten.Dwazer schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:30:
[...]
Al iets online erover tegen gekomen? Deze en deze beginnen al goed (Heb de threads verder niet doorgelezen, waren de eerste hits vanuit google)
Zo, ik heb een PS3 slim line 250 GB besteld en deze wordt morgen bezorgd. Het is een pack met Assassin's creed 2. Ik ben benieuwd hoe deze zich gaat verhouden tegen mijn ps3 80 gb 'fat'. Blij dat ze met een kleiner en zuiniger model zijn gekomen. Ik zal als ik 'm morgen heb draaien eens testen en wat de verschillen zijn. Bravia Sync is in iedergeval een optie die ik nog niet had op de 80gb!
Special Offers
(Available until the 29th of April)
Gravity Crash (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Prince of Persia Classic (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Thexder Neo (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Tom Clancy’s H.A.W.X – US Eagles Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Shaun White’s Snowboarding – Hard Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
James Cameron’s Avatar: The Game (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Crazy Taxi: Fare Wars (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
SEGA Mega Drive Collection (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
Astonishia Story (PSP) (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Street Riders (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Dracula – Undead Awakening (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £1.99/€2.49)
Permanent Price Reductions
Echoes (mini) (was – £2.49/€2.99 now – £0.99/€1.19)
Unbound Saga (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £3.99/€4.99)
Downloadable Games
Lead and Gold – Gangs of the Wild West (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal and Russia
After Burner Climax (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Availability: All locales
Hamsterball Unleashed (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
PSOne (emulated for PS3 and PSP)
Disney’s Atlantis: The Lost Empire (£5.19/€6.49) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Belgium, Netherlands, Portugal and Russia
minis
Monsters (Probably) Stole My Princess! (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 12
Bowling 3D (£3.99/€4.99) (Now playable on PS3) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Saudi Arabia, South Africa or UAE
Demos
Lost Planet 2 Multiplayer Demo Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany
Greed Corp Demo Rating: PEGI 7
Add-On Game Content
Uncharted 2: Among Thieves – Siege Expansion Pack (£4.79/€5.99) Rating: BBFC 15/PEGI 16
Sonic And Sega All-Star Racing – Metal Sonic & Death Egg Zone (£4.79/€5.99) Rating: PEGI 7
Buzz! – 00s Quiz (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Magic Orbz – Jungle Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
Rock Band
American Music by Violent Femmes (£0.99/€1.49)
Peek-a-boo by Siouxsie & the Banshees (£0.99/€1.49)
Sun Hits the Sky by Supergrass (£0.99/€1.49)
Coheed And Cambria Pack 01 (£2.49/€3.99)
(contains the following tracks which are also sold separately)
Guns of Summer (£0.99/€1.49)
Here We Are Juggernaut (£0.99/€1.49)
The Broken (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Rock Band Network (User Generated Content)
Australia by The Shins (£0.99/€1.49)
Code Monkey by Jonathan Coulton (£0.99/€1.49)
Drunken Lullabies (Live) by Flogging Molly (£0.99/€1.49)
Even Rats – The Slip (£0.99/€1.49)
For The Love Of God (Live) by Steve Vai (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Guitar Hero 5
Pheonix Track Pack (£4.39/€5.49)
1901 (£1.59/€1.99)
Everything is Everything (£1.59/€1.99)
Liztomania (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
FirstPlay
Episode 003 (£0.99)
Availability: UK Only
Videos
Army Of Two 40th Day DLC Launch Trailer
Neir Launch Trailer
Dynamic Themes
Beach Breeze (£1.59/€1.99)
Desert Sunset (£1.59/€1.99)
Mountain Escape (£1.59/€1.99)
Space Odyssey (£1.59/€1.99)
Premium Themes
World of Outlaws Sprint Cars (Australia release only AU$0.99)
Themes
Patchwork Heroes Warship Theme (free)
(Available until the 29th of April)
Gravity Crash (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Prince of Persia Classic (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Thexder Neo (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Tom Clancy’s H.A.W.X – US Eagles Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Shaun White’s Snowboarding – Hard Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
James Cameron’s Avatar: The Game (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Crazy Taxi: Fare Wars (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
SEGA Mega Drive Collection (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
Astonishia Story (PSP) (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Street Riders (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Dracula – Undead Awakening (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £1.99/€2.49)
Permanent Price Reductions
Echoes (mini) (was – £2.49/€2.99 now – £0.99/€1.19)
Unbound Saga (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £3.99/€4.99)
Downloadable Games
Lead and Gold – Gangs of the Wild West (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal and Russia
After Burner Climax (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Hamsterball Unleashed (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
PSOne (emulated for PS3 and PSP)
Disney’s Atlantis: The Lost Empire (£5.19/€6.49) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Belgium, Netherlands, Portugal and Russia
minis
Monsters (Probably) Stole My Princess! (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 12
Bowling 3D (£3.99/€4.99) (Now playable on PS3) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Saudi Arabia, South Africa or UAE
Demos
Lost Planet 2 Multiplayer Demo Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany
Greed Corp Demo Rating: PEGI 7
Add-On Game Content
Uncharted 2: Among Thieves – Siege Expansion Pack (£4.79/€5.99) Rating: BBFC 15/PEGI 16
Sonic And Sega All-Star Racing – Metal Sonic & Death Egg Zone (£4.79/€5.99) Rating: PEGI 7
Buzz! – 00s Quiz (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Magic Orbz – Jungle Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
Rock Band
American Music by Violent Femmes (£0.99/€1.49)
Peek-a-boo by Siouxsie & the Banshees (£0.99/€1.49)
Sun Hits the Sky by Supergrass (£0.99/€1.49)
Coheed And Cambria Pack 01 (£2.49/€3.99)
Guns of Summer (£0.99/€1.49)
Here We Are Juggernaut (£0.99/€1.49)
The Broken (£0.99/€1.49)
Rock Band Network (User Generated Content)
Australia by The Shins (£0.99/€1.49)
Code Monkey by Jonathan Coulton (£0.99/€1.49)
Drunken Lullabies (Live) by Flogging Molly (£0.99/€1.49)
Even Rats – The Slip (£0.99/€1.49)
For The Love Of God (Live) by Steve Vai (£0.99/€1.49)
Guitar Hero 5
Pheonix Track Pack (£4.39/€5.49)
1901 (£1.59/€1.99)
Everything is Everything (£1.59/€1.99)
Liztomania (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
FirstPlay
Episode 003 (£0.99)
Availability: UK Only
Videos
Army Of Two 40th Day DLC Launch Trailer
Neir Launch Trailer
Dynamic Themes
Beach Breeze (£1.59/€1.99)
Desert Sunset (£1.59/€1.99)
Mountain Escape (£1.59/€1.99)
Space Odyssey (£1.59/€1.99)
Premium Themes
World of Outlaws Sprint Cars (Australia release only AU$0.99)
Themes
Patchwork Heroes Warship Theme (free)
Dus je plaatst deze post puur door je mentale krachten te gebruiken?Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:37:
Heb geen internet hiero.
LOL!!!Blindfold schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:11:
Dus je plaatst deze post puur door je mentale krachten te gebruiken?

Nickname does not reflect reality
Sony zal z'n klanten heus niet benadelen hoor! Ze weten zelf hard genoeg dat ze ze nodig hebben!
Wat ik nu raar vindt is dat het topic Linux programmeren topic 182 posts had sinds 2007.
Het refund topic heeft er in een aantal weken meer dan 3x zoveel.
Ik vindt het zielig voor de mensen die het gebruikten, maar ik hoop desondanks dat dit alles op niets uitdraait vanwege de aasgieren die het geheel met zich heeft meegebracht.
Waar zouden de "vooroordelen" (zeurend en gierig volk) toch vandaan komen?
Ik vindt het zielig voor de mensen die het gebruikten, maar ik hoop desondanks dat dit alles op niets uitdraait vanwege de aasgieren die het geheel met zich heeft meegebracht.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nou is gebruiken wel heel iets anders dan programmeren he?OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:39:
Wat ik nu raar vindt is dat het topic Linux programmeren topic 182 posts had sinds 2007.
Ik geloof ook niet dat de meeste nou echt aasgieren te noemen zijn, hooguit verontwaardigd. Dat ben ik ook, alleen ik zeur er verder niet over.
Zou jij ook niet moeten doen trouwens.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:39:

Niet iedereen die in het refund topic klaagt doet dit met het oog op financieel gewin of omdat dit een aan Linux gerelateerde issue is. Wie wil lezen wat er geschreven wordt, weet het topic wel te vinden.
--
Ik heb recentelijk voor het eerst een spel gedownload via de Store. Ik ben niet zo'n fan van dit fenomeen moet ik eerlijk zeggen, ik ben hierin misschien ouderwets, maar wilde het toch wel eens proberen. Bovendien wilde ik graag de DLC van Burnout Paradise spelen (met name die het extra eiland toevoegt) en deze is niet anders te verkrijgen.
Ik zag in de Store een aanbieding met alle DLC in een pakket voor 20 euro. Ik had het spel echter voor de Xbox 360, maar daarvoor is zo'n compleet pakket niet te krijgen, je kunt alleen alles los kopen, wat natuurlijk veel duurder is.
Ik heb dus het spel maar opnieuw gekocht, nu voor de PS3, via de Playstation Store, inclusief alle DLC, voor 30 euro in totaal. Geen slechte aanbieding vond ik zelf.
Ik moet alleen weer helemaal opnieuw beginnen. Het blijft echter een prachtig spel. Het is wel even wennen dat je geen schijfje, doosje en boekje meer hebt. Het bevalt tot noch toe prima.
Zijn er meer mensen met ervaring met deze service ?LuPo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:51:
[...]
Ah oké bedankt. Heb inmiddels al iets gevonden: bij ps3gamesruilen.nl heb ik Uncharted 2: Among Thieves voor 40 euro besteld, met Cars: Race-O-Rama als inruilgame (35 euro waard) waardoor ik (met verzendkosten) uitkom op 7,30 euro bijbetalen.
Cars heeft me in Engeland ~12 euro gekost, en dus heb ik Uncharted 2 dan voor 19,30 euro.
Ik heb trouwens geen aandelen in die zaak.![]()
Alle import games die dus wel in Engelse taal zijn, komen in aanmerking zoals ik het lees.Voorwaarde voor inruilgames!
- alleen maar complete en onbeschadigde games inruilen.
- alleen games die zijn uitgebracht voor de Nederlandse markt en dus geen import of games in een andere europese taal dan Nederlands of Engels.
Wil alleen weten of dat regel is, of dat Lupo hierboven geluk heeft gehad.
Die 2de regel van hun voorwaarde's is beetje dubbel vandaar mijn vraag.
Verder wellicht interessant voor mensen zonder CC, bij Wehkamp nu korting4daagse.
Hier vallen ook de PSN voucher's onder:
20 = 17,10
50 = 44,10
Geldt ook voor games, 10%korting, incl preorders.
[ Voor 19% gewijzigd door Yippie op 22-04-2010 23:02 ]
Ben je al wel gewend aan het altijd direct kunnen opstarten van de game?[b][message=33879549,noline]rdjnl schreef op
Ik moet alleen weer helemaal opnieuw beginnen. Het blijft echter een prachtig spel. Het is wel even wennen dat je geen schijfje, doosje en boekje meer hebt. Het bevalt tot noch toe prima.
Gisteren Bioshock 2 uitgespeeld, nu eindelijk begonnen aan FFX13. Wat verschrikkelijk slecht zeg tot nu toe. Ik las dat het nog 10 uur duurt voordat het een beetje leuk wordt maar heb na 3 uur al een hekel aan al die wandelende jrpg cliches.
Battle systeem kan nog wel interessant worden maar tot nu toe is het niet veel meer dan op de X drukken.
Verwijderd
Het topic was alweer weg aan het zakken, dan komt dangerpaki weer met gezeur dat er geen Sony in zijn huis komt ofzo met een grappig bedoeld plaatje en dan staat ie weer bovenaan. Vervolgens weer 1 nuttige op de 5 posts. Hopelijk zakt ie weer snel en blijft ie daar ook.OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:39:
En ondertussen lekker doorgaan met importeren van spellen, accessoires etc.OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:39:
knip..
Als je dan toch een discussie wil opstarten, laat ze maar is uitleggen, als de spellen regiovrij zijn, waarom er dan zulke grote prijsverschillen zijn.
Tot op bepaalde hoogte te begrijpen dat er meer concurrentie is, en het naar de prijsstaven van het land wordt ingedeeld. Maar in west Europa kunnen ze toch gewoon 1 prijs hanteren, en dat de verkoper een bepaald percentage krijgt om maar een zijstraat te noemen.
Er is een apart topic geopend voor dat onderwerp, en dan gaan jullie hier die mensen afserveren als "zeurders'" etc. Reageer dan daar, alhoewel je met dit soort opmerkingen ook niks toevoegt, dus dat is ook geen goed idee.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:02:
[...]
Het topic was alweer weg aan het zakken, dan komt dangerpaki weer met gezeur dat er geen Sony in zijn huis komt ofzo met een grappig bedoeld plaatje en dan staat ie weer bovenaan. Vervolgens weer 1 nuttige op de 5 posts. Hopelijk zakt ie weer snel en blijft ie daar ook.
Dan heb ik gelijk nog een goed idee voor het volgende deel, om dan de titel aan te passen naar:
het grote alleen positieve PS3 ervaringen topic.
Ongelooflijk sommige reactie's.
Kijk naar dat gedoe met die vulkaan/aswolk, vluchtmaatschappijen betalen verblijf, 3 maaltijden per dag, drinken etc. Kunnen zij er wat aan doen ? Nee !!, maar ze nemen wel hun verantwoordelijkheid, uiteraard omdat het ook zo in de wet staat, maar toch.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar respect naar mekaar is toch niet teveel gevraagd denk ik zo. Dat is dan ook gelijk het laatste wat ik erover schrijf hier.
Ik heb voornamelijk geluk gehad. Ik zie namelijk dat Cars daarna gelijk aangepast is naar een veel lager bedrag. Dan is die website al veel minder interessant.Yippie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:27:
[...]
Zijn er meer mensen met ervaring met deze service ?
[...]
Alle import games die dus wel in Engelse taal zijn, komen in aanmerking zoals ik het lees.
Wil alleen weten of dat regel is, of dat Lupo hierboven geluk heeft gehad.
Die 2de regel van hun voorwaarde's is beetje dubbel vandaar mijn vraag.
Echter blijf ik natuurlijk wel opletten of er nog een keer een 'foutje' opstaat (die ik toevallig in mijn bezit heb).
Let op dat je nog wel 1,95 verzendkosten hebt!!
dus met 1 kaart van €20,- maak je 4 cent winst!
Dank... was van plan zelf te reageren op diegene direct, maar dat laat ik maar zitten. Deze reactie za diegene misschien wel aan het denken zetten.Yippie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:16:
Er is een apart topic geopend voor dat onderwerp, en dan gaan jullie hier die mensen afserveren als "zeurders'" etc. Reageer dan daar, alhoewel je met dit soort opmerkingen ook niks toevoegt, dus dat is ook geen goed idee.
Dan heb ik gelijk nog een goed idee voor het volgende deel, om dan de titel aan te passen naar:
het grote alleen positieve PS3 ervaringen topic.
Ongelooflijk sommige reactie's.
Kijk naar dat gedoe met die vulkaan/aswolk, vluchtmaatschappijen betalen verblijf, 3 maaltijden per dag, drinken etc. Kunnen zij er wat aan doen ? Nee !!, maar ze nemen wel hun verantwoordelijkheid, uiteraard omdat het ook zo in de wet staat, maar toch.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar respect naar mekaar is toch niet teveel gevraagd denk ik zo. Dat is dan ook gelijk het laatste wat ik erover schrijf hier.
Dit topic is gesloten.