Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:05:
[...]

Wat kost Marvel vs Capcom 2 nu in de PS Store eigenlijk?
Ik ben pas begonnen met games online te kopen.

Final Fight is strak! :D
Ik dacht 15.
FF is idd strak, jammer dat er blijkbaar een vervelende vorm van DRM opzit, je MOET online zijn om te kunnen spelen en je kan hem ook niet sharen. Als ik dat wist, kocht ik um niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
hanssuh schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:53:
[...]

Eh de eerste paar die mij zo invallen zijn idd Resonance of Fate, FFXIII en zeer zeker ook Demon's Souls. Laatstgenoemde is echt een aanrader, wat betreft JRPG's :9
Demons souls is echt geen JRPG. Wel een RPG maar geen JRPG.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Castle... Crashers... Ik... Moet... Arrghhhh!! :'(

Valt idd tegen: Zitten niet echt spectaculaire dingen bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik was gisteren bij een 3D demonstratie van Sony. Daar heb ik wat kleine nieuwe dingetjes ontdekt die bij mij nog niet bekend waren. De XMB is namelijk ook in 3D. Er zijn speciale 3D theme's, naast de standaard versie in 3D en de store is ook in 3D.

Demofilmpjes van games in 3D waren van GT5, LBP, MLB 09, Motorstorm (arctic edge :?), Wipeout. Vooral MLB zag er gaaf uit in 3D.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:24:

Demons souls is echt geen JRPG. Wel een RPG maar geen JRPG.
Ik vond Demon's Souls meer een action game dan een RPG. Je character zegt niks maar je kan hem wel pimpen met armor, wapens en magie. Het verhaal is er wel maar moet je zelf maken eigenlijk. Weinig tot geen verhaalvertellende tussenfilmpjes, de wereld is echt heel eenzaam (goed ding!!) ondanks de multiplayer, blijf je steeds het idee houden dat jij de enige redder van bolataria bent. Véél spanning en sfeer wat voor mij dé game voor 2009 was. Must buy!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.ps3-sense.nl/2...ies-firmware-3-30-bekend/
Belangrijkste extra feature van 3.30 is denk ik de update van de flash-player. Ik zal vanavond proberen of de flashfilmpjes van Uitzending gemist het nu ook doen. Dat zou echt relaxed zijn.

De remoteplay via de PC ben ik ook benieuwd naar. Lijkt me dat de software ook wel werkt op een niet-Sony PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Shiver23 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:19:
http://www.ps3-sense.nl/2...ies-firmware-3-30-bekend/
Belangrijkste extra feature van 3.30 is denk ik de update van de flash-player. Ik zal vanavond proberen of de flashfilmpjes van Uitzending gemist het nu ook doen. Dat zou echt relaxed zijn.

De remoteplay via de PC ben ik ook benieuwd naar. Lijkt me dat de software ook wel werkt op een niet-Sony PC.
Een "Sony PC"?? What the hell is DAT? :) Een Medion PC waar Sony een stickertje op heeft geplakt met Sony Inside?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

spaceboy schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:35:
[...]

Een "Sony PC"?? What the hell is DAT? :) Een Medion PC waar Sony een stickertje op heeft geplakt met Sony Inside?
Vaio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:16:
[...]

En ondertussen lekker doorgaan met importeren van spellen, accessoires etc.
Als je dan toch een discussie wil opstarten, laat ze maar is uitleggen, als de spellen regiovrij zijn, waarom er dan zulke grote prijsverschillen zijn.
http://www.oanda.com/currency/big-mac-index

In Europa is een Big Mac 24% duurder dan in USA, spullen zijn hier duurder, dat ligt lang niet altijd aan de producent, en regiovrij heeft er al helemaal niets mee te maken.

Je kan in China of Oekraine gaan wonen. (en vooral niet in Noorwegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

spaceboy schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:35:
[...]

Vaio? Erg mooie design laptops die de laatste tijd mooi in prijs aan het zakken zijn?

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan iemand de iPad-versie van RTL Gemist eens proberen op de PS3? Die Gemist-versie stuurt namelijk MP4-bestanden terug, eens kijken of de (browser van) de PS3 er wat mee kan.. Mijn eigen PS3 zit even niet op PSN, draai nog firmware 3.15 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja die werkt! *bookmarked*
Hij moet wel vaak bufferen, dus erg soepel gaat het hier niet. Misschien wat langer op pauze laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:17:
Ja die werkt! *bookmarked*
Hij moet wel vaak bufferen, dus erg soepel gaat het hier niet. Misschien wat langer op pauze laten staan.
't is iets van 1,5mbit h.264 zag ik net via mediainfo.. wat voor internetpijp heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

20mbit. Effectief 12mbit, PS3 is via ethernet aangesloten en verder stond er niet echt iets dataverkeer te genereren. Dus dat zou het niet moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Thanks, wel cool dat de PS3 uit de voeten kan met die files. :) Ben benieuwd of anderen hier ook last hebben van haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
BamSlam_ schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:59:
Kan iemand de iPad-versie van RTL Gemist eens proberen op de PS3? Die Gemist-versie stuurt namelijk MP4-bestanden terug, eens kijken of de (browser van) de PS3 er wat mee kan.. Mijn eigen PS3 zit even niet op PSN, draai nog firmware 3.15 namelijk.
Het werkt echt! Beeldkwaliteit is even goed als de NOS applicatie, heb net anderhalf minuut de laatste Wipeout aflevering bekeken, was schokvrij tot dat moment, moest daarna wel even bufferen. Misschien eerst even een minuut op pauze ofzo. Top dat dit kan via de internetbrowser. (heb btw ook 20mb en is wireless aangesloten).

Ik probeer morgen even hoe vaak het moet bufferen als je bijv. Voetbal International gaat kijken, de laatste had ik toch gemist :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De nieuwe vidzone met TV Kanalen is wel weer ideaal trouwens :)
Dat ze ook 3D hebben toegevoegd is leuk, maar zegt me natuurlijk nog weinig.
Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet op de PS3 :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Je hoeft toch niet in te loggen op psn om de browser te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
DCFreak schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:16:
[...]

Je hoeft toch niet in te loggen op psn om de browser te kunnen gebruiken?
Uiteraard niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Yakuza 3 voor 20 euro's en 95 centjes :)

http://www.zavvi.com/game...=ENZ23-Apr-2010-353464041

[ Voor 70% gewijzigd door DutchOwnage op 23-04-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Had een beetje gehoopt ze bij 3.30 nieuwe audioformats als FLAC, Ogg. etc..of misschien zelfs Divx7 of MKV bedoelden (de nieuwe bluray spelers van Sony ondersteunen inmiddels ook MKV). Maar goed, verbeteringen aan playback functionaliteit van de bluray zijn ook aardig.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik niet met mij eigen psn-account bij een vriend inloggen op zijn ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Damn, jullie hebben gelijk. Ik verkeerde in de veronderstelling dat niet updaten naar 3.21+ helemaal geen internet meer betekende. Maar heb zojuist een kwartier X Factor gekeken op m'n PS3 en ook hier (20mbit pijpje) werkt het perfect. Geen enkele hapering! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met BioShock 1 (ja ja ik weet het, ik loop achter -:)).

Door het spenderen van ADAM kun je Plasmids kopen, maar het valt mij op dat je een leeg Plasmid slot niet zelf kunt plaatsen in de categorie van je eigen keuze.

De lege sloten worden gewoon op de eerste balk geplaatst, net zolang totdat alle plekken bezet zijn. Daarna volgt de 2e rij etc. Klopt dit, of zie ik een optie over het hoofd die ervoor zorgt dat je wel zelf kunt kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:16
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 07:45:
Ik ben bezig met BioShock 1 (ja ja ik weet het, ik loop achter -:)).
Haha, je bent niet de enige die achterloopt hoor! Ik ben bezig met Red Faction: Guerrilla en (daarna) Dead Space. Ook niet bepaald nieuwe games te noemen. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:36:
Waarom kan ik niet met mij eigen psn-account bij een vriend inloggen op zijn ps3?
Doe je het wel op een andere gebruiker? Je kan namelijk niet inloggen op dezelfde gebruiker waar je vriend op staat geregistreerd (waarschijnlijk geeft hij dan ook een melding). Bij xmb onder 'Gebruikers' dus een nieuwe gebruiker aanmaken.
BamSlam_ schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 01:31:
[...]
Damn, jullie hebben gelijk. Ik verkeerde in de veronderstelling dat niet updaten naar 3.21+ helemaal geen internet meer betekende. Maar heb zojuist een kwartier X Factor gekeken op m'n PS3 en ook hier (20mbit pijpje) werkt het perfect. Geen enkele hapering! :P
Het werkt idd prima, zou tof zijn als andere zenders ook hiermee komen. En tsja, zoiets zou dan ook wel in de (ooit nieuwe) TS mogen staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

LuPo schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 08:06:
[...]

Haha, je bent niet de enige die achterloopt hoor! Ik ben bezig met Red Faction: Guerrilla en (daarna) Dead Space. Ook niet bepaald nieuwe games te noemen. :P
Nix mis mee toch? Ik ben nu met God of War 2 (GoW vorige week uitgespeeld, GoW 3 3 weken terug) bezig. En daarna Uncharted deel 1 (twee maanden geleden deel 2 al uitgespeeld) :)

Vind het wel relaxed, die oudere spelletjes tik je voor 15 euro op de kop en verkoop je weer voor 'n tientje. Ideaal. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:45:
Het werkt idd prima, zou tof zijn als andere zenders ook hiermee komen. En tsja, zoiets zou dan ook wel in de (ooit nieuwe) TS mogen staan :P
De url is wel erg lang om via je Dual Shock in te kloppen.. dus heb maar even een verkorte versie aangemaakt :)
http://bit.ly/gemistipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Waarom wordt Spartacus daar als "sloerie" aangeduid? :') :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

scorpie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:46:
Waarom wordt Spartacus daar als "sloerie" aangeduid? :') :P
Omdat de aflevering "whore" heet ? \o/

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 00:30
Yakuza 3, iets minder dan 21 euro bij Zavvi.

Is dat een leuk spel?
Want iedereen zegt dat de demo een verkeerde indruk van 't spel geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:30:
Yakuza 3, iets minder dan 21 euro bij Zavvi.

Is dat een leuk spel?
Want iedereen zegt dat de demo een verkeerde indruk van 't spel geeft...
reviews zijn goed dus ik heb hem net besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ondertussen heb ik al heel wat games zitten uitproberen waaronder dan Heavy Rain, Just Cause 2, Need for Speed Undercover en Shift, en zo nog een aantal games. Alleen heb ik nog steeds moeite ermee om de sensivity van het controlpad goed ingesteld te krijgen en nu vroeg ik mij af waar jullie deze meestal op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:36:
Je moet een nieuwe User aanmaken als je een ander PSN account wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Slim 120GB, en sinds de laatste 2 updates werkt het XMB menu trager.

Willekeurig voorbeeld: ik open het Systeem Menu door op X te drukken, en het duurt dikwijls 5 seconden voordat deze geopend wordt. Ook een game als MW2, of een Blu-Ray als Avatar hebben tijd nodig om op te starten. MW2 startte eerst gewoon gelijk op, maar nu duurt het 20 tot 30 seconden voordat het Infinity Ward logo tevoorschijn komt.

Weet iemand hoe dit komt, en wat ik er eventueel aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag: ik heb namelijk een 24 inch full hd scherm op mn pc en ps3 aangesloten en heb avatar hierop 1080p uiteraard. is er verschil als ik deze bekijk via de pc met vlc player of als ik deze eerst via pms stream naar ps3 en via daar op mn scherm kijk? mn ps3 naar scherm = hdmi kabel en pc= dvi kabel? dus welke heeft beter kwaliteit of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:56:
Ik heb een Slim 120GB, en sinds de laatste 2 updates werkt het XMB menu trager.

Willekeurig voorbeeld: ik open het Systeem Menu door op X te drukken, en het duurt dikwijls 5 seconden voordat deze geopend wordt. Ook een game als MW2, of een Blu-Ray als Avatar hebben tijd nodig om op te starten. MW2 startte eerst gewoon gelijk op, maar nu duurt het 20 tot 30 seconden voordat het Infinity Ward logo tevoorschijn komt.

Weet iemand hoe dit komt, en wat ik er eventueel aan kan doen?
probeer je hd te formateren (snel) of je systeeminstellingen naar default te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 01:37:
Ik had een vraag: ik heb namelijk een 24 inch full hd scherm op mn pc en ps3 aangesloten en heb avatar hierop 1080p uiteraard. is er verschil als ik deze bekijk via de pc met vlc player of als ik deze eerst via pms stream naar ps3 en via daar op mn scherm kijk? mn ps3 naar scherm = hdmi kabel en pc= dvi kabel? dus welke heeft beter kwaliteit of maakt het niet uit?
Enige "verschil" wat ik kan bedenken is: geluid.

Wat doe je met je geluid? En in hoeverre beïnvloed dat jouw film-ervaring?

Want over HDMI en DVI gaan in principe precies dezelfde bitjes. Qua beeldkwaliteit maakt het geen ene moer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
Gisteren Super Streetfighter IV gekocht, deeltje IV altijd veel gespeeld, en man wat is het weer een gaaf spel 8) . Bij de eerste keer starten herkende hij de save data van IV, unlockte twee nieuwe kleurschema's voor de characters, waarvan een op de intro filmpjes is gebaseerd :o (geeft een wat meer getekende look). Wat subtiele tweaks hier en daar, nieuwe ultra's voor de bestaande characters en noem maar op _/-\o_

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:08:
[...]

Het werkt echt! Beeldkwaliteit is even goed als de NOS applicatie, heb net anderhalf minuut de laatste Wipeout aflevering bekeken, was schokvrij tot dat moment, moest daarna wel even bufferen. Misschien eerst even een minuut op pauze ofzo. Top dat dit kan via de internetbrowser. (heb btw ook 20mb en is wireless aangesloten).

Ik probeer morgen even hoe vaak het moet bufferen als je bijv. Voetbal International gaat kijken, de laatste had ik toch gemist :P.
Ik zit op een 6Mb lijntje :'( bedraad naar de PS3 maar bijv. wipeout loopt continue te bufferen, moet ik verder nog iets instellen op de ps3? Het zou draadloos moeten werken met de iPad aangezien het een iPad app. is, dus je zou verwachten dat het bedraad zeker zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

RnB

Heb je al geprobeerd om op pauze te klikken, eventjes te wachten en dan pas te kijken?
Bij mij werkte het gelijk, maar ik kan draadloos dan ook 15,6Mbits ontvangen. Een moment van buffering gehad, maar even op pauze zetten, had het gelijk verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Millert schreef op zondag 25 april 2010 @ 09:52:
Gisteren Super Streetfighter IV gekocht, deeltje IV altijd veel gespeeld, en man wat is het weer een gaaf spel 8) . Bij de eerste keer starten herkende hij de save data van IV, unlockte twee nieuwe kleurschema's voor de characters, waarvan een op de intro filmpjes is gebaseerd :o (geeft een wat meer getekende look). Wat subtiele tweaks hier en daar, nieuwe ultra's voor de bestaande characters en noem maar op _/-\o_
Hij wordt nogal goed gereviewd. Heb hem zelf besteld in de UK, preorder met speciale blanka Tshirt voor nog geen 25 euries. Vond ik wel een goede prijs. Maar krijg hem pas de 30ste op de mat. Dat is de officiële release date. Is die anders in de NL dat je hem nu al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36
Ik zit op een 6Mb lijntje bedraad naar de PS3 maar bijv. wipeout loopt continue te bufferen, moet ik verder nog iets instellen op de ps3?
Ook hier een 6Mb lijn (KPN). RTL Nieuws gaat prima maar bijvoorbeeld RTL Voetbal of Campinglife buffert elke twee seconden. Wanneer ik een minuut pauzeer, kan ik een halve minuut 'buffervrij' kijken. De beeldkwaliteit is overigens duidelijk beter dan bij RTL Nieuws. Is het mogelijk om die uitzendingen in een lagere kwaliteit te bekijken of is de enige oplossing een duurder internetabonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:13:
De nieuwe vidzone met TV Kanalen is wel weer ideaal trouwens :)
Dat ze ook 3D hebben toegevoegd is leuk, maar zegt me natuurlijk nog weinig.
Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet op de PS3 :)
Ligt het aan mij, of werkt het doorspoelen met R1 niet meer? De nieuwe interface is wel weer even wennen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
die RTL-toepassing loopt hier helaas ook continu te bufferen met 8mbit lijn.Hoger is in deze regio ook niet mogelijk, dus ik zal met het bufferen moeten leven. Maar wat voor inetverbinding zit er dan aan de ipad vast?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:20:
die RTL-toepassing loopt hier helaas ook continu te bufferen met 8mbit lijn.Hoger is in deze regio ook niet mogelijk, dus ik zal met het bufferen moeten leven. Maar wat voor inetverbinding zit er dan aan de ipad vast?!
T-mobile iPhone abb. heeft geloof ik max. 2048 kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
Wel apart, op de computer doet ie t zonder bufferen, maar op de Playstation om de 5 seconden ongeveer. Terwijl ze beiden aan dezelfde lijn hangen. Heeft het niet iets met de Playstation te maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 02:17:
[...]

probeer je hd te formateren (snel) of je systeeminstellingen naar default te zetten.
Oorzaak gevonden: er stond een Bourne game demo in de download, echter was deze blijven hangen op 2%. Na het annuleren van deze download werkte alles weer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Roamor schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:35:
[...]

Ligt het aan mij, of werkt het doorspoelen met R1 niet meer? De nieuwe interface is wel weer even wennen moet ik zeggen.
Bij de TV kanalen kan je inderdaad niet doorspoelen want dat is streaming, bij de "On Demand" clips kan het nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaartenFM schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:03:
Wel apart, op de computer doet ie t zonder bufferen, maar op de Playstation om de 5 seconden ongeveer. Terwijl ze beiden aan dezelfde lijn hangen. Heeft het niet iets met de Playstation te maken dan?
Net effe op m'n laptop geprobeerd, draadloos en dat werkt perfect 8)7 hij speelt hem dan af in windows mediaplayer, ligt dus aan de PS3 denk ik ...
Ga de PS3 nog even draaloos proberen, kijken of dat wat uitmaakt :?

edit: draadloos gaat dus nog slechter.
Als ik op driehoekje klikt en dan naar i(nfo) ga zie ik de snelheid ook steeds helemaal teruglopen.
Ik heb overigens een PS3 Fat, misschien dat ie het op de slim beter doet?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DennusB schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:26:
[...]

Bij de TV kanalen kan je inderdaad niet doorspoelen want dat is streaming, bij de "On Demand" clips kan het nog wel :)
Ok, bedankt. :) Nog even wennen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Laatst online: 12-09 11:10
DennusB schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:26:
[...]

Mag ik vragen over welke TV kanalen jullie het hebben?

@bigdaddie: ik heb ook een PS3 Fat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MaartenFM schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:53:
[...]

Mag ik vragen over welke TV kanalen jullie het hebben?

@bigdaddie: ik heb ook een PS3 Fat
De nieuwe feature in VidZone is dat. Normaal moest je zelf al je clips kiezen.
Nu kan je bijvoorbeeld kiezen voor "Rihanna en vrienden TV" en dan speelt hij gewoon non-stop streaming een soort muziek zender af. TMF, maar dan in 100 verschillende smaakjes en zonder reclame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
dangerpaki schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:39:
[...]

Hij wordt nogal goed gereviewd. Heb hem zelf besteld in de UK, preorder met speciale blanka Tshirt voor nog geen 25 euries. Vond ik wel een goede prijs. Maar krijg hem pas de 30ste op de mat. Dat is de officiële release date. Is die anders in de NL dat je hem nu al hebt?
Ik geloof dat hij in de rest van Europa de 27ste uit komt. Maar lokale game winkel had hem reeds achter de toonbank liggen, vroeg of ze hem al binnen hadden en jawel hoor, kon er zo een mee krijgen.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of de PS3 ook gebrande Blu Ray schijven ondersteund?

Dus dat ik zeg maar een film van 20gb op een br schijf brandt en kan afspelen in de ps3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:54:
Iemand een idee of de PS3 ook gebrande Blu Ray schijven ondersteund?

Dus dat ik zeg maar een film van 20gb op een br schijf brandt en kan afspelen in de ps3??
Dat zal er vanaf hangen hoe je hem brandt. Een gewone platte DivX of andere videoformaat van 20GB zal de PS3 niet kunnen afspelen, omdat de PS3 een FAT32 bestandsformaat heeft dat maar bestanden tot 4GB ondersteunt.

Als je hem echt als afspeelfilm op een BD brandt (hoe noem je zoiets?) kan het wel werken, maar dat zal je moeten uitproberen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Darthdavy daarom wil ik het ook proberen via deze weg. Voor ik over ga tot aanschaf van zo een dvd kan ik het beter vragen. Om mezelf en anderen onnodig werk te besparen :)

Momenteel stream ik via PMS naar mijn PS3 maar dat werkt niet stabiel. Ik kan/ga ook geen vaste kabels leggen.
Vandaar dat dit mij een goed idee leek.

Mijn vraag is eigenlijk of die FAT32 zich beperkt tot bestanden die via de usb poort worden binnengebracht?
Of geldt dit ook voor discs?? Ik ging ervan uit dat die beperking enkel geldt voor usb harddrives. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

gebrande films zal een PS3 gewoon kunnen lezen. Echter games etc niet. Er is een stukje encrypted op elke BD (blu-ray disc) en dat stukje heb je nodig om de BD te kunnen lezen. Die kan alelen een PS3 uitlezen in een ander encrypted stukje van hemzelf. toch nog een bedrijf die de beveiliging op orde heeft.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh super. Eindelijk een oplossing om een beetje fatsoenlijk blu ray en hd films te kunnen kijken op de ps3 zonder gehaper.

edit:

ik zie dat de goedkoopste interne BR brander 156 euro kost. :(
Ik denk dat ik nog even een jaartje wacht. Had meer iets in de richting van de prijs van een dvd-brander verwacht. Die lege BR discs kosten vast ook nog een klauw geld.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Als ik Uncharted 2 de UK versie koop, kan ik dan nog wel de nieuwste DLC downloaden voor dit spel met een NL account of gaat dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:11:
Oh super. Eindelijk een oplossing om een beetje fatsoenlijk blu ray en hd films te kunnen kijken op de ps3 zonder gehaper.

edit:

Ik denk dat ik nog even een jaartje wacht. Had meer iets in de richting van de prijs van een dvd-brander verwacht. Die lege BR discs kosten vast ook nog een klauw geld.
Lege BR disks kosten ook echt veel geld. Daarnaast zijn die branders slechts 2 speed ofzo (misschien inmiddels meer?) en dan 50gb branden? Succes! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:13:
Ik heb een vraagje:

Als ik Uncharted 2 de UK versie koop, kan ik dan nog wel de nieuwste DLC downloaden voor dit spel met een NL account of gaat dit niet?
nee, de DLC moet je uit de UK shop halen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

RnB

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:11:

edit:

Waarom gebruik je niet gewoon een stukje software als mkv2vob? Dan split ie de files voor je in stukken van 4GB. Dan pleur je die op een externe schijf waar je FAT32 als bestandssysteem gebruikt, plug je die aan je PS3 et voila, een oplossing om fatsoenlijk hd films te kijken.
Zo doe ik het al sinds het begin, ook omdat het streamen van hd rips bij mij niet fatsoenlijk ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Of in plaats van te investeren in een bluray brander je netwerk naar Gigabit upgraden. Dat kan al door middel van 1 simpele Gigabit switch (en als het al niet in je pc zit een Gigabit NIC.) Dan kan je HD films streamen met PMS :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Meelobee schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:42:
Of in plaats van te investeren in een bluray brander je netwerk naar Gigabit upgraden. Dat kan al door middel van 1 simpele Gigabit switch (en als het al niet in je pc zit een Gigabit NIC.) Dan kan je HD films streamen met PMS :)
100mbit is ruim voldoende. Voor veel hd-rips is 802.11g voldoende als je goed bereik hebt en een helft bedraad is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Heeft iemand enig idee hoe ik een koptelefoon op de PS3 aan kan sluiten (zonder gebruik te maken van TV/versterker etc)? Of is dit uberhaupt niet mogelijk, en zal ik een usb headset aan moeten schaffen?

Of iemand anders moet nog een beter idee hebben.

Aangezien ik momenteel alleen mijn PS3 en lcd monitor tot mijn beschikking heb, en dus geen geluid heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Jay-K op 26-04-2010 15:20 ]

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 13-09 21:02
@ Hierboven
Of een bluetooth headsetje :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Shiver23 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:57:
[...]

100mbit is ruim voldoende. Voor veel hd-rips is 802.11g voldoende als je goed bereik hebt en een helft bedraad is aangesloten.
Nee niet waar voor 1op1 Full-HD films is 100Mb niet voldoende.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Meelobee schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:57:
[...]

Klopt idd, toen ik nog PS3 Mediaserver gebruikte zat ik hier op 200/300+mbit :P en nog stotterde het soms omdat ie niet genoeg over de lijn kan pompen. Doe mij maar gewoon een normale MCE met hardware support ipv omslachtige encoden MPEG2 over de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 22:02
Jay-K schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:02:
Heeft iemand enig idee hoe ik een koptelefoon op de PS3 aan kan sluiten (zonder gebruik te maken van TV/versterker etc)? Of is dit uberhaupt niet mogelijk, en zal ik een usb headset aan moeten schaffen?

Of iemand anders moet nog een beter idee hebben.

Aangezien ik momenteel alleen mijn PS3 en lcd monitor tot mijn beschikking heb, en dus geen geluid heb.
Ja via de meegeleverd videokabel kan je met een verloopje(http://www.9lives.be/foru...oofdtelefoon-kan-dit.html) een 3.5 mm headset, speaker set etc.... aansluiten. Of als je voor 5.1 surround sound wilt gaan kan je een headset als deze (Sharkoon X-tatic Digital) aanschaffen die via de optic kabel het geluid brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

AvanCade schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:27:
[...]

Lege BR disks kosten ook echt veel geld. Daarnaast zijn die branders slechts 2 speed ofzo (misschien inmiddels meer?) en dan 50gb branden? Succes! :+
2x speed BR is wat anders dan 2x speed CD hoor ;-)

Alles wat het zegt is dat hij op 2x van de normale afspeel snelheid van BR brand en dat is heel wat meer dan de leessnelheid van cd en dvd.

Lees ook: http://www.gamespot.com/p..._id=23916169&user=skektek

[ Voor 9% gewijzigd door Osxy op 26-04-2010 16:09 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Osxy schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:07:
[...]

2x speed BR is wat anders dan 2x speed CD hoor ;-)

Alles wat het zegt is dat hij op 2x van de normale afspeel snelheid van BR brand en dat is heel wat meer dan de leessnelheid van cd en dvd.
Inderdaad, het 2x DVD branden is al meer dan 2x CD branden. Laatstgenoemde ging met 150 KB/s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

Exorcist schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:08:
[...]

Inderdaad, het 2x DVD branden is al meer dan 2x CD branden. Laatstgenoemde ging met 150 KB/s :P
2x BR is 8 8,78 MB/sec :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Meelobee schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:57:
[...]

Geen idee wat je dan kijkt, maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. 1080p met DTS gaat meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Veelal blijft de brandtijd op 2x snelheid toch gelijk en dat is veelal 45min-60min. Mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:57:
Ik kan/ga ook geen vaste kabels leggen.
Een goedkopere en betere oplossing is dan een ethernet over power netwerkje: twee adapters die je in het stopcontact doet en daar vervolgens een 100 tot 200mbit netwerkje van maakt, gewoon over je electriciteitskabels. Hoef je geen kabels te trekken en je hebt voldoende power om FullHD's te streamen.
Shiver23 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:21:
[...]

Geen idee wat je dan kijkt, maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. 1080p met DTS gaat meer dan prima.
Dan zul je ongetwijfeld geen bestand van ~25GB gehad hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door sopsop op 26-04-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Niet bedoeld als sluikreclame of dat ik aandelen bij dat bedrijf zou hebben maar bij BigDennis staat nu een LG blueray branderset te koop voor 199 euro. Deze brander schrijft en leest met 10 speed blueraydisks dus dat 2 speed verhaal begint ook achterhaald te worden, en daarbij zijn de lege blueraydisks ook flink aan het zakken. Tegenwoordig met een beetje opletten haal je ze al uit voor 2,50 en begint het langzaam maar zeker toch wel interessant te worden, want je moet ook rekenen dat op 1 blueraydisk in feite 5 dvd's passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Er zijn anders genoeg films, in 1080P met DTS die ongeveer 10GB groot zijn, en deze doen het prima. En waarom zou je films van 25GB gaan downloaden? Je kan ze natuurlijk ook gewoon kopen, Blu-Ray films blijven goedkoper worden, films die ik echt wil zien koop ik dan ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had wat gaars laatst.

Wilde m'n PS3 updaten, want hij gaf een melding. Maar toen ik wilde downloaden, bleef ie op 0% hangen, zeker een halfuur.

Toen heb ik 'm maar uitgezet en verder niet meer geprobeerd. Iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Millert schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:50:
Er zijn anders genoeg films, in 1080P met DTS die ongeveer 10GB groot zijn, en deze doen het prima. En waarom zou je films van 25GB gaan downloaden? Je kan ze natuurlijk ook gewoon kopen, Blu-Ray films blijven goedkoper worden, films die ik echt wil zien koop ik dan ook gewoon.
Er werd gesteld dat 100mbit afdoende is voor FullHD en dat is gewoon niet altijd zo. Ik download die ook nooit en de films die ik meer dan 1 keer wil zien koop ik ook. Echt heel veel goedkoper vind ik ze trouwens in NL niet worden, er komt wel steeds meer wat op een aanbiedingenbak gaat lijken. Enige manier om voor acceptabele prijzen aan relatief nieuwe Blu-rays te komen is importeren, wat ik dus ook zeer regelmatig doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

sopsop schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:58:
[...]

Er werd gesteld dat 100mbit afdoende is voor FullHD en dat is gewoon niet altijd zo. Ik download die ook nooit en de films die ik meer dan 1 keer wil zien koop ik ook. Echt heel veel goedkoper vind ik ze trouwens in NL niet worden, er komt wel steeds meer wat op een aanbiedingenbak gaat lijken. Enige manier om voor acceptabele prijzen aan relatief nieuwe Blu-rays te komen is importeren, wat ik dus ook zeer regelmatig doe.
Er zullen best situaties denkbaar zijn dat 100mbit niet genoeg is, maar om iemand te adviseren om een gigabit switch te laten kopen omdat zijn wifi niet snel genoeg is lijkt me overdreven.

Ik zag geloof ik de BD van Avatar bij de Mediamarkt voor 14 euro te koop staan (leek me wel erg goedkoop). Dat lijkt me een stuk goedkoper dan je een jaar geleden voor nieuwe films betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

sopsop schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:47:
[...]

Een goedkopere en betere oplossing is dan een ethernet over power netwerkje: twee adapters die je in het stopcontact doet en daar vervolgens een 100 tot 200mbit netwerkje van maakt, gewoon over je electriciteitskabels. Hoef je geen kabels te trekken en je hebt voldoende power om FullHD's te streamen.

[...]

Die 200mbit is een leuke verkooptruuc, maar dat halen die dingen nooit. Sterker nog. Volgens mij kom je niet boven de 100 uit, maar voor mij is het ook genoeg om FullHD te transmuxen (dus niet bijv subs erbij transcoden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Heb is zeker geen miskoop, een gigabit switchje kost een paar tientjes en ik heb echt het gevoel dat zeker met de PMS alles een stuk responsiever is. Maar inderdaad in 95% van de gevallen kom je prima weg met 100mbit.

14 euro is inderdaad een prima prijs, maar da's toch echt meer uitzondering dan regel voor nieuwe releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sopsop schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:47:
[...]

[...]

Dag sopsop

ik ben erg geinteresseerd in de door jouw genoemde oplossing. Ik vraag me alleen af hoe dat dan werkt?
Is het dan zo dat ik de films alsnog stream tussen mijn pc en de ps3 met behulp van PMS maar dan veel sneller met ethernet over powernetwerk??

Dat zou namelijk helemaal mooi zijn inderdaad. :)

edit:
Wat ik me ook afvraag kan ik die adapters ook gebruiken om de wifi in mijn huis te verbeteren?
Ik heb nu namelijk een standaard door Telfort meegeleverde Zyxel modem. Ik gebruik vooralsnog enkel wifi om te internetten. Echter haal ik maar max 5mb. Alles is goed aangesloten en er is zelfs een monteur geweest die het had getest. Ik zou zo een 12mb moeten kunnen halen maar dan moet ik de boel bekabellen volgens hem. Enfin mijn vraag; kan ik ook het wireless internet vanaf mijn Zyxel verbeteren met zo een ethernet uitbreiding? Of is dit enkel voor een losstaand netwerk van pc naar pc/mediacenter ? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:56:
Ik had wat gaars laatst.

Wilde m'n PS3 updaten, want hij gaf een melding. Maar toen ik wilde downloaden, bleef ie op 0% hangen, zeker een halfuur.

Toen heb ik 'm maar uitgezet en verder niet meer geprobeerd. Iemand anders met dit probleem?
Dit heb ik 1 keer gehad. Ik heb toen de update handmatig gedownload en op CD gezet. Downloaden doe je hier en de instructies staan hier.

Ik had het eerst op USB stick geprobeerd, maar het bestand raakte steeds corrupt bij het verwijderen van de USB stick uit de PC (met en zonder veilig verwijderen van USB apparaten) |:( . Op CD branden verhielp bij mij het "corrupt-raken" probleem.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooie verkoop top 10 afgelopen week:

1 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
2 TOM CLANCY SPLINTER CELL/CONVICTION (XBOX 360) UBISOFT
3 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
4 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
5 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
6 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES OF LIBERTY CITY (PC) TAKE - TWO INTERACTIVE
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
9 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
10 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO

PS3 domineerd wederom! Had eigenlijk Splinter Cell wel bovenaan verwacht... Maargoed volgende week zal die er wel staan.

Ps3 only lijstje:

1 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY TAKE - TWO INTERACTIVE
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
3 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
4 GOD OF WAR 3 SONY
5 JUST CAUSE 2 EIDOS INTERACTIVE
6 FINAL FANTASY XIII SQUARE ENIX
7 HEAVY RAIN SONY
8 FIFA 10 ELECTRONIC ARTS
9 PRISON BREAK/THE CONSPIRACY DEEP SILVER
10 ASSASSIN'S CREED 2 UBISOFT

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Shiver23 schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:01:
[...]

Er zullen best situaties denkbaar zijn dat 100mbit niet genoeg is, maar om iemand te adviseren om een gigabit switch te laten kopen omdat zijn wifi niet snel genoeg is lijkt me overdreven.

Ik zag geloof ik de BD van Avatar bij de Mediamarkt voor 14 euro te koop staan (leek me wel erg goedkoop). Dat lijkt me een stuk goedkoper dan je een jaar geleden voor nieuwe films betaalde.
Als er dan toch geupgrade wordt kan je net zo goed een meteen Gb switch neerzetten, zoveel duurder als 100Mb switches zijn ze niet en dan weet je zeker dat alles wat je er tegenaan gooit ook gewoon goed afspeelt. Full HD over wifi lijkt me erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Full HD over wifi met PMS werkt hier anders perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:25:
Full HD over wifi met PMS werkt hier anders perfect.
Da's wifi-N dan waarschijnlijk, want met g krijg je echt geen enkele 1080p van fatsoenlijk formaat (~8GB) vloeiend gestreamd. Zeker niet als zowel PC als PS3 wireless zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door sopsop op 26-04-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
sopsop schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:56:
[...]

Da's wifi-N dan waarschijnlijk, want met g krijg je echt geen enkele 1080p van fatsoenlijk formaat (~8GB) vloeiend gestreamd. Zeker niet als zowel PC als PS3 wireless zijn.
PS3 heeft 802.11g aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Die RTL gemist is echt handig zeg! Gelijk maar ff gebookmarked. :) Zelfs doorspoelen gaat goed, hoewel die dan wel moet bufferen maar dat is logisch. Verder werkt het zonder hapering! Laat ze al die gemist zenders maar integreren in het XMB zoals die van NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 14:12
Hier is RTL Gemist via Wifi om de 5 sec aan het bufferen. Op mijn laptop via Wifi werkt het perfect maar de PS3 kan het niet aan lijkt het, terwijl een Ipad toch niet heel veel sneller zal zijn lijkt me. Verder nooit problemen gehad met de draadloze verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 13-09 21:02
sopsop schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:56:
[...]

Mijn PS3 is wireless en mijn PC bekabeld. Zeker dat het lukt om vloeiend 1080p film te kijken. Ik moet alleen niet gaan achteruit/vooruit spoelen of iets dergelijks. Als ik hem gewoon aan zet en ga kijken dan is er niks aan de hand :)

@Darkzell
Volgens mij moet je je router dan fixed op G zetten o.i.d. Was een of andere instelling, wie helpt me verder?

[ Voor 10% gewijzigd door virtualJac op 27-04-2010 09:05 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel de volgende ingredienten:

1x 20mbit Telfort internet
1 x Zyxel modem met 2 utp in/uitgangen en Wifi
1 x pc P4, Dual Core, 4gb, hier zit een wireless usbdongle in. (de pc staat op zolder)
1 x macbook 2gb
1 x PS3 slim (en home cinema setup 42" en DTS geluid)

Nu wil ik dus van mijn pc (en macbook) wireless muziek en (hd/br)films kunnen streamen of iig kijken zonder happeringen en zonder bekabellingen op mijn Playstation 3. (Daarnaast mits mogelijk mijn Wifi internet maximaliseren. Snelheid is nogal beperkt momenteel.)

De pc staat op zolder. De ps3 in de woonkamer. De macbook is voor werk doeleinden en ik wil die daarom niet telkens op mijn hdtv aansluiten.

Sopsop heeft het over het volgende;

"Een goedkopere en betere oplossing is dan een ethernet over power netwerkje: twee adapters die je in het stopcontact doet en daar vervolgens een 100 tot 200mbit netwerkje van maakt, gewoon over je electriciteitskabels. Hoef je geen kabels te trekken en je hebt voldoende power om FullHD's te streamen."

Zou dit de beste oplossing zijn in mijn geval?

Komt er veel werk/kennis bij kijken? Ik heb gezocht maar kon niets vinden. En mogelijjk zijn er in de tussentijd nieuwe ontwikkelingen vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Darkzell schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:02:
Hier is RTL Gemist via Wifi om de 5 sec aan het bufferen. Op mijn laptop via Wifi werkt het perfect maar de PS3 kan het niet aan lijkt het, terwijl een Ipad toch niet heel veel sneller zal zijn lijkt me. Verder nooit problemen gehad met de draadloze verbinding.
Hmm, wellicht dat je PS3 in een kast of hoek staat waar hij minder bereik heeft ofzo? Ook goed mogelijk dat de PS3 een mindere antenne aan boord heeft dan andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
sopsop schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:58:
[...]

100 Mbit is voor standaard consumentenformaten momenteel altijd genoeg voor full HD. Bluray codeert video maximaal met 40Mbit en inclusief de audio komt die niet hoger dan 48Mbit/s. Met 100Mbit kan je dus 2 blurays simultaan streamen. Ongecomprimeerd is 1080p iets van 4 Gbit/s ofzo, maar dat gebruik je in een thuissituatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj-sannieboy schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:02:
Die RTL gemist is echt handig zeg! Gelijk maar ff gebookmarked. :)
Gisteren druk bezig geweest maar krijg het niet aan de praat. Kan iemand bij de url geven? www.rtlgemist.nl geeft mij geen mogelijkheid voor het afspelen van content. Met de nieuwe browserupdate is het wel weer mogelijk reviews van giantbomb te bekijken... gelukkig maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het verschil uitmaken qua ontvangstkwaliteit als ik mijn PS3 op een tafel zet in plaats van in een tv meubel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

swopdark schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:35:
[...]

Gisteren druk bezig geweest maar krijg het niet aan de praat. Kan iemand bij de url geven? www.rtlgemist.nl geeft mij geen mogelijkheid voor het afspelen van content. Met de nieuwe browserupdate is het wel weer mogelijk reviews van giantbomb te bekijken... gelukkig maar...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jheroun schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:09:
[...]

100 Mbit is voor standaard consumentenformaten momenteel altijd genoeg voor full HD. Bluray codeert video maximaal met 40Mbit en inclusief de audio komt die niet hoger dan 48Mbit/s. Met 100Mbit kan je dus 2 blurays simultaan streamen. Ongecomprimeerd is 1080p iets van 4 Gbit/s ofzo, maar dat gebruik je in een thuissituatie niet.
Hoe kan het dan dat ik uitschieters heb naar 140-180Mbit/s ? (Planet Earth Blurays)

Pagina: 1 ... 54 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.