Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:12:
Ik heb momenteel de volgende ingredienten:

1x 20mbit Telfort internet
1 x Zyxel modem met 2 utp in/uitgangen en Wifi
1 x pc P4, Dual Core, 4gb, hier zit een wireless usbdongle in. (de pc staat op zolder)
1 x macbook 2gb
1 x PS3 slim (en home cinema setup 42" en DTS geluid)

Nu wil ik dus van mijn pc (en macbook) wireless muziek en (hd/br)films kunnen streamen of iig kijken zonder happeringen en zonder bekabellingen op mijn Playstation 3. (Daarnaast mits mogelijk mijn Wifi internet maximaliseren. Snelheid is nogal beperkt momenteel.)

De pc staat op zolder. De ps3 in de woonkamer. De macbook is voor werk doeleinden en ik wil die daarom niet telkens op mijn hdtv aansluiten.

Sopsop heeft het over het volgende;

"Een goedkopere en betere oplossing is dan een ethernet over power netwerkje: twee adapters die je in het stopcontact doet en daar vervolgens een 100 tot 200mbit netwerkje van maakt, gewoon over je electriciteitskabels. Hoef je geen kabels te trekken en je hebt voldoende power om FullHD's te streamen."

Zou dit de beste oplossing zijn in mijn geval?

Komt er veel werk/kennis bij kijken? Ik heb gezocht maar kon niets vinden. En mogelijjk zijn er in de tussentijd nieuwe ontwikkelingen vandaar. :)
Je hebt ongeveer dezelfde setup als ik, behalve dan dat ik m'n modem/router ook op zolder heb staan en m'n PC bedraad is.
Een Powerline adapter doet niets meer of minder dan je signaal doorsturen naar een andere adapter op je stroomnetwerk. afhankelijk van welk type je hebt moet je soms de eerste keer de dingen elkaar laten herkennen, maar da's erg simpel.

Qua bandbreedte zal het voor de meeste gevallen genoeg zijn. Ik heb alleen problemen als ik FullHD bestanden on the fly wil encoden (bijv. als ik ondertitels erbij wil streamen).

Een vriend van me heeft ook dat Zyxel wifi modem en die is er niet echt kapot van, maar goed.
Waar kun je allemaal wel of niet draden trekken? Zoveel mogelijk bedraad is altijd beter.

Mijn setup is:
PS3 via Powerline naar zolder -> dan op de router
PC direct op router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
swopdark schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:35:
Gisteren druk bezig geweest maar krijg het niet aan de praat. Kan iemand bij de url geven?
Even zoeken en je had het zo gevonden..
BamSlam_ schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:22:
[...]

De url is wel erg lang om via je Dual Shock in te kloppen.. dus heb maar even een verkorte versie aangemaakt :)
http://bit.ly/gemistipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:12:
[...]

Hoe kan het dan dat ik uitschieters heb naar 140-180Mbit/s ? (Planet Earth Blurays)
Kan het zijn dat PMS die de boel decodeert en dan verstuurt zorgt voor een groter formaat? Ik kom ook af en toe boven de 100mbit uit.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:11
Vraagje,

Hebben België en Nederland dezelfde PSN-store? Wanneer Red Dead Redemption uitkomt, zit ik in Nederland, en het daar halen komt toch waarschijnlijk weer iets goedkoper dan hier in België.
Misschien dat ik van deze wel DLC ga kopen/downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

KrusT schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:39:
Vraagje,

Hebben België en Nederland dezelfde PSN-store? Wanneer Red Dead Redemption uitkomt, zit ik in Nederland, en het daar halen komt toch waarschijnlijk weer iets goedkoper dan hier in België.
Misschien dat ik van deze wel DLC ga kopen/downloaden.
PSN voor België en Nederland is gelijk: BeNeLux gebied.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:55:
[...]

Je hebt ongeveer dezelfde setup als ik, behalve dan dat ik m'n modem/router ook op zolder heb staan en m'n PC bedraad is.
Een Powerline adapter doet niets meer of minder dan je signaal doorsturen naar een andere adapter op je stroomnetwerk. afhankelijk van welk type je hebt moet je soms de eerste keer de dingen elkaar laten herkennen, maar da's erg simpel.

Qua bandbreedte zal het voor de meeste gevallen genoeg zijn. Ik heb alleen problemen als ik FullHD bestanden on the fly wil encoden (bijv. als ik ondertitels erbij wil streamen).

Een vriend van me heeft ook dat Zyxel wifi modem en die is er niet echt kapot van, maar goed.
Waar kun je allemaal wel of niet draden trekken? Zoveel mogelijk bedraad is altijd beter.

Mijn setup is:
PS3 via Powerline naar zolder -> dan op de router
PC direct op router
Mijn PS3 en Macbook staan beneden in de woonkamer. De Zyxel staat in de hal op 2,5 cm van mijn internetlijn. De PC staat op zolder. Eerlijk gezegd wil ik geen draden leggen. Teveel hoeken, bochten etc. Gaten wil ik ook niet boren.

Zo een powerline adapter lijkt me wel wat. Alleen ik snap niet precies wat ik me erbij moet voorstellen. Hoe verhoudt dit zich met mn ps3, macbook en router? En stroom op zolder staat op een andere groep dan beneden in de woonkamer, is dit van invloed? Als je me wat kan adviseren graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:43:
[...]

PSN voor België en Nederland is gelijk: BeNeLux gebied.
Als ik zo een PSN card bestel online krijg ik wel nadrukkelijk het bericht dat ik moet opletten dat ik kies voor
PSN Card 20 euro NL in plaats van PSN Card 20 euro BE.

Weet je zeker dat het gelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:12:
[...]

Hoe kan het dan dat ik uitschieters heb naar 140-180Mbit/s ? (Planet Earth Blurays)
Bufferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Bijvoorbeeld, of een rekenfoutje/interpolatiefout van de tooling die de bitrate bijhoudt. Maar als je op je netwerk wel die hoge pieken ziet is het waarschijnlijk omdat de player het harder binnen kan trekken dan hij het afspeelt. Dat is mooi, dan loopt je video ook soepel als je in de achtergrond nog wat anders zit te doen. Als je een grafiek bijhoudt over de hele duur van een film zal die gemiddeld niet boven ~50Mbit heenkomen.

In de bluray standaard mag het hele samenraapsel van video, audio, ondertitels en weetikwatvooroverhead niet meer zijn dan 56Mbit ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Jheroun op 27-04-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:48:
[...]

Als ik zo een PSN card bestel online krijg ik wel nadrukkelijk het bericht dat ik moet opletten dat ik kies voor
PSN Card 20 euro NL in plaats van PSN Card 20 euro BE.

Weet je zeker dat het gelijk is?
Waarschijnlijk een BTW iets (NL 19%, BE 21%).

Hoe dan ook: voor DLC ga je nooit problemen hebben door spellen in Nederland te kopen voor België of omgekeerd. Trouwens nergens in de Eurozone 2, want de data op die schijfjes zijn overal gelijk. Van zodra er regio 2 op het doosje van je spel staat zal je uberhaupt nooit problemen hebben met het downloaden van DLC in gelijk welke Europese store.

PS: nog hetzelfde geblaat gehad met de CE van Heavy Rain uit de UK. Netjes laten importeren uit de UK voor 35 euro en guess what: kon zelfs gelijk de downloadcode voor The Taxidermist (DLC) in de Belgische store gebruiken terwijl die "officieel" zelfs helemaal nog niet uit was in de Belgische store. 8)7

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarthDavy schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:07:
[...]

Waarschijnlijk een BTW iets (NL 19%, BE 21%).

Hoe dan ook: voor DLC ga je nooit problemen hebben door spellen in Nederland te kopen voor België of omgekeerd. Trouwens nergens in de Eurozone 2, want de data op die schijfjes zijn overal gelijk. Van zodra er regio 2 op het doosje van je spel staat zal je uberhaupt nooit problemen hebben met het downloaden van DLC in gelijk welke Europese store.

PS: nog hetzelfde geblaat gehad met de CE van Heavy Rain uit de UK. Netjes laten importeren uit de UK voor 35 euro en guess what: kon zelfs gelijk de downloadcode voor The Taxidermist (DLC) in de Belgische store gebruiken terwijl die "officieel" zelfs helemaal nog niet uit was in de Belgische store. 8)7
Er zijn genoeg regio 2 spellen waarbij de NL DLC niet werken. (Uncharted 2 bijv.)
DLC heeft niets met de regiocode te maken maar met de SLES/BCES code van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Dat is wel apart, meeste UK DLC codes werken namelijk NIET in de Nl store, maar dat is ook makkelijk op te lossen om even een uk account aan te maken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:51:
Dat is wel apart, meeste UK DLC codes werken namelijk NIET in de Nl store, maar dat is ook makkelijk op te lossen om even een uk account aan te maken.
En hoe voeg je geld toe aan je UK account?

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ThePrutser schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:51:
[...]

En hoe voeg je geld toe aan je UK account?
CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Lukt niet altijd met je CC. Ok, bij mij lukte het wel omdat ik een UK CC heb, maar heb al verschillende Tweakers en niet tweakers gehoord/gelezen bij wie het niet lukte omdat ze een NL CC hebben (Het lukte mij voorheen ook niet met een NL CC). Dan krijg je dus gewoon doodleuk een melding dat de CC niet ondersteund wordt.

Maw even een UK account aanmaken is niet altijd even een simpele oplossing om UK DLC te kunnen kopen en downloaden. Vooral met Uncharted 2 zijn hier heel veel problemen mee bekend.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:36
Mensen ik zit via component aangesloten op een hd pvr van hauppage echter ik heb geen geluid ik heb ps3 component kabel naar in van hd pvr en component van out naar de tv in echter ik hoor geen geluid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Component geeft toch geen geluid mee? Moet je apart via de composiet-rood/wit laten lopen en natuurlijk goed instellen in je audio instellingen van je PS3.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Hmm sorry ben een noob op kabel gebied bij component zitten dus 5 kabels 2 rood/wit met audio erop die zitten gewoon in standaard aansluiting. Daarvoor had ik ineens ook geen geluid. Wtf nu hoor ik rechtstreeks aangesloten ook geen geluid |:( |:( Kabel dan stuk? :X

[ Voor 31% gewijzigd door Amdwarrior op 27-04-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Na ongeveer 3 weken heb ik eindelijk mn Bluetooth Headset binnen gekregen. Even getest en dacht dat ik last kreeg als die op mijn oor zat maar hij zit echt goed gewoon. Het geluid is ook prima te doen.

[ Voor 109% gewijzigd door Motabeatz op 28-04-2010 09:45 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:18:
Maw even een UK account aanmaken is niet altijd even een simpele oplossing om UK DLC te kunnen kopen en downloaden. Vooral met Uncharted 2 zijn hier heel veel problemen mee bekend.
Gewoon even via internet een UK PSN Card bestellen. Vaak heb je de code dan wel vrij snel in je mailbox :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 28-04-2010 10:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Yup, dit kan bijv. goed via shopto.net, krijg je ook nog korting als je de psn digitaal aanschaft, en ze accepteren paypal.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Amdwarrior schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:28:
Hmm sorry ben een noob op kabel gebied bij component zitten dus 5 kabels 2 rood/wit met audio erop die zitten gewoon in standaard aansluiting. Daarvoor had ik ineens ook geen geluid. Wtf nu hoor ik rechtstreeks aangesloten ook geen geluid |:( |:( Kabel dan stuk? :X
Eerlijk waar het helpt niet als zelf zegt dat je een noob bent op een bepaald gebied, je bestempelt jezelf dan meteen en in dit geval negatief :P . En in sommige gevallen gaan mensen denk dat je überhaupt niet/amper weet waar je mee bezig bent.

Anyway heb je al gekeken naar je instellingen in de PS3 zelf? Daar staan ook een aantal configuraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Is het geluid ineens weg? of heb je de PS3 anders aangesloten dan voorheen, je verhaal is niet helemaal duidelijk. Voor audio instellingen wijzigen op de PS3 kijk hier
En anders kan je wellicht als je PS3 uit staat (stand-by) de power knop voor 5-10 seconden ingedrukt te houden alle AV instellingen resetten.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je je audio instellingen wel goed staan op de PS3? (standaard staat deze op HDMI, heb je die niet gaat hij dacht ik naar composiet), en heb je wel de juiste PCM geselecteerd? (dit geval 2.0). Als je er een aantal heb geselecteerd die niet werken over rood/wit, maar de game wel ondersteund, krijg je geen geluid.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:25:
[...]

Heb je je audio instellingen wel goed staan op de PS3? (standaard staat deze op HDMI, heb je die niet gaat hij dacht ik naar composiet), en heb je wel de juiste PCM geselecteerd? (dit geval 2.0). Als je er een aantal heb geselecteerd die niet werken over rood/wit, maar de game wel ondersteund, krijg je geen geluid.
Je bent een schatje, ik had dit probleem ook maar door jouw post is het opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Mensen het is al gelukt hoor :D Software van capture card doet irritant maar gewoon even van usb poort af halen en hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om alle liedjes bijv van je pc naar je pc3 over te zetten? zonder externe harde schijf of usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:35:
Is er een manier om alle liedjes bijv van je pc naar je pc3 over te zetten? zonder externe harde schijf of usb?
Via netwerk? Ik weet dat je de liedjes kunt afspelen via PS3 media server. Misschien dat er dan ook een optie is om de liedjes te kopieren?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28

Audione0

Strijdt der titanen

Mensen, het volgende?

Ik heb daarnet een bluetooth stereo headset gekocht, ook van sony.. (Rip uit mn lijf welliswaar)Deze gebruik ik zowel voor mn pc en HTC HD2. Maar bij de ps3 heb ik een vraag. De set is gekoppeld, werkt verder uitstekend, maar ik zou graag het geluid wat via mn versterker normaak gesproken loopt het liefst savonds via de headset willen laten lopen. Gezien de geluidsdruk wat mijn speakers produceren, is het voor buren een ideale oplossing, en natuurlijk ook voor mij.
Maar kan dit? Wat ik krijg nl muziek en dergelijke niet door de hoodtelefoon. Kan er nl alleen door praten. Ik zie nl nergens bij geluids instellingen staan dat het geluid via mn hoofdtelefoon moet lopen als deze geconnect is?

Groeten!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
cheiron schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:45:
[...]

Via netwerk? Ik weet dat je de liedjes kunt afspelen via PS3 media server. Misschien dat er dan ook een optie is om de liedjes te kopieren?
Ja, met PMS kan je files kopieren naar je PS3 disk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Het topic gaat niet echt meer over ervaringen met de PS3, he? Tis echt een netwerk en kabeltjes topic geworden. Erg jammer...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand die een Slim heeft, hebben jullie ook nog steeds 'laad vertraging' als je van je berichten inbox naar je friendlist teruggaat? Of van een chatsessie naar friendlist? Je zou toch verwachten dat hij zoiets cached ofzo, dat het 1x laden is en daarna direct op je scherm?

Elke keer moet dat ding opnieuw alle icoontjes inladen, de namen etc, bagger irritant als je bezig bent met ruim 100+ inbox berichten te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Kan je ook save games downloaden? Ik heb nu Gta 4 maar ik heb geen zin om weer alles opnieuw te doen aangezien ik xbox versie al heb uitgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:45

RnB

SinergyX schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:58:
Iemand die een Slim heeft, hebben jullie ook nog steeds 'laad vertraging' als je van je berichten inbox naar je friendlist teruggaat? Of van een chatsessie naar friendlist? Je zou toch verwachten dat hij zoiets cached ofzo, dat het 1x laden is en daarna direct op je scherm?

Elke keer moet dat ding opnieuw alle icoontjes inladen, de namen etc, bagger irritant als je bezig bent met ruim 100+ inbox berichten te verwijderen.
Geen last van, maar ik heb dan ook geen 100+ berichten. Volgens mij is dat ding ook niet gemaakt om zoveel berichten te bewaren. Heb je een speciale reden dat je ze allemaal bewaard heb?
Merkte trouwens wel een vertraging toen ik voor het eerst ging chatten, dan moet ie eerst een chatapplicatie downloaden oid, maar bij de chatsessies erna, ging ie instant. Dus dat cached ie dan weer wel..

[ Voor 12% gewijzigd door RnB op 28-04-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Amdwarrior schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:06:
Kan je ook save games downloaden? Ik heb nu Gta 4 maar ik heb geen zin om weer alles opnieuw te doen aangezien ik xbox versie al heb uitgespeeld ;)
ja, dat kan. op gamefaqs bijvoorbeeld.
Alleen zijn dan wel trohphies uitgeschakeld.
Dit kun je dan niet halen met die savegame.
wat wel logisch is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
ja ik doe het niet voor de trhopies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:55:
Het topic gaat niet echt meer over ervaringen met de PS3, he? Tis echt een netwerk en kabeltjes topic geworden. Erg jammer...
Dat gaat vanzelf weer over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RnB schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:09:
[...]

Geen last van, maar ik heb dan ook geen 100+ berichten. Volgens mij is dat ding ook niet gemaakt om zoveel berichten te bewaren. Heb je een speciale reden dat je ze allemaal bewaard heb?
Merkte trouwens wel een vertraging toen ik voor het eerst ging chatten, dan moet ie eerst een chatapplicatie downloaden oid, maar bij de chatsessies erna, ging ie instant. Dus dat cached ie dan weer wel..
Niet bepaald, ik heb eerder last van niet nader te noemen GoT'ers die graag berichten sturen :+

En 1 voor 1 verwijderen gaat niet bepaald snel, dus opruimen doe ik niet zo vaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
SinergyX schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:01:
[...]

En 1 voor 1 verwijderen gaat niet bepaald snel, dus opruimen doe ik niet zo vaak :(
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij kan je ook in een keer al je berichten (inbox of outbox) verwijderen. Als je op inbox staat en dan driehoekje drukken. Dan krijg je ook de keuze om die leeg te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond mijn kopie van de Heavy Rain platinum opgehaald, maar met R2 ingedrukt lopen in Final Fantasy XIII geeft al aan hoeveel ik Heavy Rain afgelopen week heb gespeeld. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Misschien herinneren jullie nog mijn probleem dat ik geen Blu Ray films kon afspelen maar nog wel PS3 games kon spelen.

Vanavond waren hier twee vrienden en dachten we even FIFA 2010 met 3 man te gaan spelen, Ik moet zeggen dat ik heel zelden me PS3 nog gebruik, dus ik moest weer eens de PS3 updaten. Volgens mij die 3d ondersteuning versie?

Maar helaas, hij speelde FIFA 2010 niet meer af. Bleek dat de andere spellen ook niet meer afspeelden.
Wat moet ik nu gaan doen ?

Ik denk zelf dat de cd drive kapot is? PS3 komt uit november 2007

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Mars18 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:14:
Misschien herinneren jullie nog mijn probleem dat ik geen Blu Ray films kon afspelen maar nog wel PS3 games kon spelen.

Vanavond waren hier twee vrienden en dachten we even FIFA 2010 met 3 man te gaan spelen, Ik moet zeggen dat ik heel zelden me PS3 nog gebruik, dus ik moest weer eens de PS3 updaten. Volgens mij die 3d ondersteuning versie?

Maar helaas, hij speelde FIFA 2010 niet meer af. Bleek dat de andere spellen ook niet meer afspeelden.
Wat moet ik nu gaan doen ?

Ik denk zelf dat de cd drive kapot is? PS3 komt uit november 2007
Of op sturen naar Sony, of even naar een alternatief brengen. Zie mijn post in het PS3 defecten topic voor een lijstje met adressen. Heb je PS3 snel terug (soms kun je er op wachten) en je behoud je saves.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
HoefMeistert schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:12:
[...]

Of op sturen naar Sony, of even naar een alternatief brengen. Zie mijn post in het PS3 defecten topic voor een lijstje met adressen. Heb je PS3 snel terug (soms kun je er op wachten) en je behoud je saves.
Dank je, dit zou betekenen dat ik nog tot november 2010 garantie heb _/-\o_ Dank je wel voor de link.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
SinergyX schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:01:
[...]

Niet bepaald, ik heb eerder last van niet nader te noemen GoT'ers die graag berichten sturen :+

een bericht verwijderen is inderdaad irritant langzaam, ik gooi ook af en toe de hele boel maar leeg, staan toch niet al te veel berichten in die ik wil bewaren (en die kan je dan weer "protecten").

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Armada schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:55:
Idd... :/ Sommigen zijn erg rap om mensen te verwijzen naar andere topics als ze het wagen om maar even over iets te praten wat ook in andere topics bediscussieerd wordt, maar kabels, audio apparatuur instellingen, netwerk gezever etc., dat kan pagina's lang hier gehouden worden. Het wachten is op een goed lcd/plasma + welke hdmi kabel is het beste debat hier en we zijn compleet.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:58:

Wow, je hebt wel veel vrienden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Tijd om te ontvrienden dan.

Nog mensen hier die uitkijken naar 3D Dot Game Heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
zeker, wordt het eerstvolgende spel dat ik ga kopen. Denk dat ik mijn vriendin daar ook wel weer warm voor krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Store update 29-4-2010!
Hi all, hope you’re well. Me? Fine; thanks for asking :-)

This week we’ve got a brand new batch of Special Offers available, and we’re featuring our LittleBigPlanet Street Fighter costumes to tie in nicely with the launch of a certain game this Friday (as well as releasing some additional content for said game on the store this week too).

The full rundown of content is below.

One last point, a reminder if you will, from next week (5th of May) the store will change the weekly update day to Wednesday.

Catch you in the comments section.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers

(Available until the 12th of May)

* LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Chun-Li) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
* LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Guile) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
* LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Ryu) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
* LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Zangief) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
* Tom Clancy’s H.A.W.X – European Assault Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
* Assassin’s Creed Bloodlines (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
* Gottlieb Pinball Classics (PSP) (was – £8.69/€10.99 now – £4.79/€5.99)
* Guilty Gear (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
* Petz My Puppy Family (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
* Petz My Baby Hamster (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
* Vempire (mini) (was – £1.74/€1.99 now – £1.24/€1.49)

Permanent Price Reductions

* WWE SmackDown vs. RAW 2009 – Roster Update 2 (was £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)

Downloadable Games (PS3)

* Puzzle Chronicles (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12

Availability: All locales
Downloadable Games (PSP)

* 2010 FIFA World Cup South Africa (£29.99/€39.99) (released Friday the 30th April) Rating: PEGI 3

* Gensan (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 7

Minis (PS3 and PSP)

* Championship Manager 2010 Express (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Availability: Not available in Belgium, Czech Republic, Germany, Greece, Luxembourg, Netherlands, Poland, Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa, Switzerland and United Arab Emirates
Demos (PS3)

* Wakeboarding HD Rating: PEGI 7

Demos (PSP)

* Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Heroes 3 Rating: PEGI 12

Add-On Game Content (PS3)

* Dante’s Inferno – Trials of St. Lucia (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 18

Availability: Not available in Russia

* Mega Man 10

o Endless Attack Mode (£2.39/€2.99)
o Special Stage 2 (£1.19/€1.49)
o Special Stage 3 (£1.19/€1.49)

Rating: PEGI 7

* Just Cause 2 – Black Market Aerial Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18

* Super Street Fighter IV – Super Challengers Pack 1 (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

* MAG – Fast Attack Gear Pack (free) Rating: PEGI 18

* Rock Band

o Again by Flyleaf (£0.99/€1.49)
o Thunderbirds Are Go by Busted (£0.99/€1.49)
o Tomorrow by Silverchair (£0.99/€1.49)

Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

* Guitar Hero 5

o Black Sabbath Track Pack (£4.39/€5.49) (contains the following tracks which are also sold separately)
o After Forever (£1.59/€1.99)
o Into The Void (£1.59/€1.99) Sweetleaf (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Karaoke Revolution

o (I’ve Had) The Time Of My Life (£0.79/€0.99)
o Fame (£0.79/€0.99)

Add-On Game Content (PSP)

* Buzz! Quiz World – National Geographic Kids Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russian Federation

* LittleBigPlanet

o The Wilderness Theme Level Kit (£2.39/€2.99)
o The Wilderness Theme Costume Kit (free)

Rating: PEGI 7

FirstPlay (PS3)

* Episode 004 (£0.99)

Availability: UK Only
Dynamic Themes (PS3)

* Mega Man 10 Dynamic Customised Theme 3 (£1.59/€1.99)
* White Knight Chronicles Travellers Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Wakeboarding HD Dynamic Theme (free)

Premium Themes (PS3)

* The Nightmare Before Christmas Theme (£1.19/€1.49)

Videos (PS3)

* Lego Harry Potter Years 1-4 Behind the Scenes 1 Trailer
* Hustle Kings 9-Ball Clearance Competition Trailer

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:02
-RazieL- schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:50:

:Y Heb 'm al in pre-order staan bij Zavvi, nog geen 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
-RazieL- schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:50:
Tijd om te ontvrienden dan.

Ik word er niet warm of koud van. Zou misschien een zelfde soort gevalletje als littlebigplanet kunnen worden, had toen ook zo een gedachtegang waaruit uiteindelijk bleek dat ik het toch leuker vond dan verwacht (beiden zijn nou eenmaal een heel simpel ouderwets concept).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Ik ben gta 4 aan het doen gaat me ps3 plots uit en blijft rode licht knipperen?? :S iemand enige idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij geeft dat oververhitting aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Hmm tijdje uit laten staan? http://www.youtube.com/watch?v=GdzL41LntXU dit dus :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PixelJunk games zijn nu in de aanbieding in de US store
* PixelJunk 3-in-1 Pack (Bundle) (Sale price $9.99, regular price $19.99)
* PixelJunk Racers (PS3) (Sale price $4.99, regular price $6.99)
* PixelJunk Eden (PS3) / PixelJunk Monsters (PS3) / PixelJunk Shooter (PS3) (Sale price $4.99 each, regular price $9.99 each)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt inmiddels een nieuw model van de PS3 Slim op de markt te zijn die energie zuiniger is. Enig idee of deze al in de winkels ligt en waaraan ik kan herkennen dat het dit model is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:03:
Er schijnt inmiddels een nieuw model van de PS3 Slim op de markt te zijn die energie zuiniger is. Enig idee of deze al in de winkels ligt en waaraan ik kan herkennen dat het dit model is?
de neiwue heeft code CECH-2100A, de oude slim heeft code 2000 ipv 2100. het gaat om ongeveer 15 tot 20 watt besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Hmm mijn fifa 2010 south africa save game laad opeens niet meer....
Hij geeft aan laden voltooid, als ik toernooi 1 (de naam van mn savegame) heb geselecteerd, dan krijg ik vervolgens een scherm laden (die met voetbal feitjes) en vervolgens krijg ik een voetbal veld te zien... thats all.. :(

Iemand een idee of kan ik opnieuw?

(reeds gegoogled etc maar kan niks relevants vinden, waarschijnlijk omdat het spel dus net uit is.)

edit2: ik zie nu vaag onderin beeld staan: er was een probleem met het bijwerken? uploaden? van je hospitality instellingen ??vage tekens?? - $mijngebruikersnaam

[ Voor 81% gewijzigd door MetZyZteM op 30-04-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

MetZyZteM schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:34:
hmm mijn fifa 2010 south africa save game laad opeens niet meer.... iemand nog een idee of kan ik opnieuw?
Hoi, hier de kaboutertjes van de helpdesk. Wat heb je zelf al via google gevonden en zelf geprobeerd?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 12:27
Misschien een beetje ingewikkelde vraag. Maar ik zoek een headset voor de PS3 welke zowel als koptelefoon kan gebruik en als headset.
Als headset bedoel ik dat het chat geluid via de koptelefoon komt en het game geluid via de speakers.
En als koptelefoon wil ik al het geluid via de headset laten gamen dus zowel het chat en game geluid. Dit omdat ik 's avonds nog wil gamen zonder de buren daarmee te vermoeien.
Een voorwaarde is wel dat het draadloos gebeurt zeg Bluetooth of wat ik vernomen heb is dat je headsets op de mini usb poort van de controller in kan prikken.

Wat het dichtste in de buurt komt is zoiets.

De problemen waar je tegen aanloopt is dat als ik de koptelefoon op zet om chat te horen dan hoor ik de speakers niet meer. Dat vind ik geen probleem want dan hang ik de koptelefoon scheef over m'n hoofd (dj style zeg maar..) Het gaat me er om dat ik 1 oplossing voor 2 problemen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
MetZyZteM schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:34:
Hmm mijn fifa 2010 south africa save game laad opeens niet meer....
Hij geeft aan laden voltooid, als ik toernooi 1 (de naam van mn savegame) heb geselecteerd, dan krijg ik vervolgens een scherm laden (die met voetbal feitjes) en vervolgens krijg ik een voetbal veld te zien... thats all.. :(

Iemand een idee of kan ik opnieuw?

(reeds gegoogled etc maar kan niks relevants vinden, waarschijnlijk omdat het spel dus net uit is.)

edit2: ik zie nu vaag onderin beeld staan: er was een probleem met het bijwerken? uploaden? van je hospitality instellingen ??vage tekens?? - $mijngebruikersnaam
Nieuwe save game downloaden op gamefaqs :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Noxa schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:29:
Misschien een beetje ingewikkelde vraag. Maar ik zoek een headset voor de PS3 welke zowel als koptelefoon kan gebruik en als headset.
Als headset bedoel ik dat het chat geluid via de koptelefoon komt en het game geluid via de speakers.
En als koptelefoon wil ik al het geluid via de headset laten gamen dus zowel het chat en game geluid. Dit omdat ik 's avonds nog wil gamen zonder de buren daarmee te vermoeien.
Een voorwaarde is wel dat het draadloos gebeurt zeg Bluetooth of wat ik vernomen heb is dat je headsets op de mini usb poort van de controller in kan prikken.

Wat het dichtste in de buurt komt is zoiets.

De problemen waar je tegen aanloopt is dat als ik de koptelefoon op zet om chat te horen dan hoor ik de speakers niet meer. Dat vind ik geen probleem want dan hang ik de koptelefoon scheef over m'n hoofd (dj style zeg maar..) Het gaat me er om dat ik 1 oplossing voor 2 problemen heb.
Je kan dat instellen via menu ;) Dat je stemmen bijvoorbeeld alleen hoort via headset en geluid via boxen gaat }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:32:
[...]

Nieuwe save game downloaden op gamefaqs :Y
Je kunt dan geen nieuwe trophies unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 12:27
Amdwarrior schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:33:
[...]

Je kan dat instellen via menu ;) Dat je stemmen bijvoorbeeld alleen hoort via headset en geluid via boxen gaat }:O
Ok top, dat is dus niet headset afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Noxa schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:54:
[...]

Ok top, dat is dus niet headset afhankelijk.
Ja maakt inderdaad niks uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:05
Ike. schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:59:
PixelJunk games zijn nu in de aanbieding in de US store

[...]
Ik heb 'm op Blu Ray. Ook wel leuk voor 17 euro in Singapore.

Afbeeldingslocatie: http://www.e3distribution.com/images/PS3/PS3-PixelJunk3in1Pack-L.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Napsju op 01-05-2010 05:36 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Vandaag is de release in Europa van God of War collection en van de GoW Trilogy pack.

Ik kan deze laatste haast niet vinden bij de engelse sites. Bij Amazon verkopen ze hem niet zelf en bij zavvi is hij al uit verkocht.

In Nederland vragen ze gewoon veelte veel er voor.

Ik had zo gehoop om hem vandaag te bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pff zo iedereen koninginnedag een beetje kunnen overleven? Sjesusmina ik kom er ieder jaar weer achter dat Deze twee dagen een hevige aanslag op mijn lever zijn... damn... maar wel weer erg gezellig!

vorige week top 10 verkooplijstje in de benelux:

1 TOM CLANCY SPLINTER CELL/CONVICTION (XBOX 360) UBISOFT
2 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
3 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
4 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
5 MONSTER HUNTER TRI (Wii) NINTENDO
6 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
7 FIFA 10 (PS3) ELECTRONIC ARTS
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
9 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS

10 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO

Lekker weekje voor eigenlijk alle systemen. De 360 aan kop met slechts 1 game in de top 10, te verwachten en verdiende nummer 1, voor ons slechts een kwestie van tijd voordat deze splinter cell voor de PS3 uitkomt. men verwacht rond de kerst. DS ook weer goed aanwezig met pokemon en PS3 en Wii staan ook goed vertegenwoordigd in de top 10. PS3 met zelfs 4 titels.

top 10 lijstje PS3 only games:

1 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY TAKE - TWO INTERACTIVE
2 FIFA 10 ELECTRONIC ARTS
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
5 GOD OF WAR 3 SONY
6 FINAL FANTASY XIII SQUARE ENIX
7 JUST CAUSE 2 EIDOS INTERACTIVE
8 HEAVY RAIN SONY
9 SUPER STREET FIGHTER 4 CAPCOM
10 ASSASSIN'S CREED 2 UBISOFT

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Amazon heeft God of War voor 25 pond. Zo goedkoop heb ik hem nog niet gezien.

http://www.amazon.co.uk/G...mes&qid=1272721365&sr=8-5

Let wel op dat de verzendkosten nogal fors zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom net de Matrix Trilogy tegen, verpakt in een MKV container, maar geen blu-ray, maar HDDDVD. Misschien een stomme vraag, maar leest mijn PS3 deze ook gewoon vanaf een USB stick?

Ik bedoel, HDDVD is er in principe niet eens, dus hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 kan geen MKV afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No shit Sherlock. Uiteraard nadat deze getranscode is in MK2VOB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
bram1984 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:27:
Ik kom net de Matrix Trilogy tegen, verpakt in een MKV container, maar geen blu-ray, maar HDDDVD. Misschien een stomme vraag, maar leest mijn PS3 deze ook gewoon vanaf een USB stick?

Ik bedoel, HDDVD is er in principe niet eens, dus hoe zit dat?
Oftewel, streamen via PMS of converteren met MKV2VOB en dan op je usbstick

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat doe ik nu dus met blu-ray rips. Echter staat hier expliciet bij dat het om een HDDVD rip gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een ps3 + pc op dezelfde scherm aangesloten en heb pas geleden boxen voor deze 2 gekocht maar ik kan hem alleen op de ps3 aansluiten of juist alleen op de pc is er een manier om op beide aan te sluiten?
En is het eigenlijk mogelijk om boxen direct aan te sluiten op je ps3? zie iig geen uit/ingang hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet mogelijk nee. Moet nog een versterker tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:44:
ik heb nu een ps3 + pc op dezelfde scherm aangesloten en heb pas geleden boxen voor deze 2 gekocht maar ik kan hem alleen op de ps3 aansluiten of juist alleen op de pc is er een manier om op beide aan te sluiten?
En is het eigenlijk mogelijk om boxen direct aan te sluiten op je ps3? zie iig geen uit/ingang hiervoor.
Je moet even wat specifieker zijn. We willen je wel (of niet) helpen. Maar dan moeten wij wel eerst weten wat voor aansluitingen je scherm en je boxen hebben. Of vertel anders gelijk wat voor type/merk van je scherm en boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:53:
Niet mogelijk nee. Moet nog een versterker tussen.
Als het actieve speakers zijn kan je deze wel meteen aansluiten, kans is groot dat je dan met de Multi AV-out van de PS3 en wellicht wat verloopjes klaar bent. En aangezien het speakers voor de pc zijn neem ik aan dat het inderdaad een actief setje is met een 3,5mm jack. Verloopje naar RCA dus en zo aan te sluiten op de pc. Splitter ertussen en je kan de pc en de PS3 tegelijk aansluiten op de speakers. Alleen wel zorgen dat je beide apparaten niet tegelijk gebruikt, want dan kan het fout gaan...

[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 02-05-2010 03:51 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat de video store eigenlijk nog in de planning voor de rest van Europe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:55:
Ja, dat doe ik nu dus met blu-ray rips. Echter staat hier expliciet bij dat het om een HDDVD rip gaat.
Waarom probeer je het niet gewoon uit en zet je daarna je ervaring hier neer? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
bram1984 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:55:
MKV2VOB geeft vanzelf wel aan met een foutmelding in het begin als hij een mkv niet kan converteren. Ik heb vroeger Planet Earth HDDVD rips ook met mkv2vob geconverteerd en die doen het ook op de ps3. Als je het probeert weet je na 5 seconden of mkv2vob hem pakt, het is immers een progje speciaal voor de ps3 en als ie begint met transcoden/muxen weet je zeker dat het werkt, zo niet dan geeft ie een foutmelding :P
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 03:56:
Staat de video store eigenlijk nog in de planning voor de rest van Europe?
Staat volgens mij wel gewoon in de planning. Ik had alleen niet verwacht dat het nog zo lang zou duren, maar zal toch wel nog dit jaar zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 02-05-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:24:
[...]

Waarom probeer je het niet gewoon uit en zet je daarna je ervaring hier neer? :O
Omdat het 25 gb is, halve. Jij bent zeker het licht hier, op het forum? :X

Als je niks nuttigs te melden hebt, post dan niks.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe lang het transcoden van 25 gb duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Als de rip in x264 is duurt het muxen met mkv2vob hoogstens 10 minuten, als de codec géén x264 betreft dan gaat mkv2vob idd transcoden en dat kan een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
bram1984 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:28:
[...]

En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe lang het transcoden van 25 gb duurt.
Hij adviseert toch gewoon het meest logische, heb je het nou uitgeprobeerd met mkv2vob of niet? Als je wilt weten of het kan probeer je het toch :? Ik snap echt niet waarom je die 25gb erbij haalt. MKV2VOB gaat alleen beginnen met transcoden of muxen als het af te spelen is op de ps3, en JA dan speelt hij hem af op de ps3. Je krijgt vanzelf een foutmelding na 5 sec als mkv'tje toch te exotisch is en dan gaat hij heus niet verder met transcoden/muxen. En als de tijdsduur je niet zint dan kan je hem nog eens stoppen ook... Wat let je...

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 02-05-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat er niet om wat het was (HDDVD of Bluray), het gaat er om wat het nu is. Waarschijnlijk omdat jij 25gb zegt 3 x264 van 8.5gb ieder in een mkv container.

Werkt waarschijnlijk prima. Je kan VHS rippen naar x264 in een mkv, dan werkt het ook.

Je had het ook al lang zelf kunnen proberen natuurlijk. Dat was helemaal geen slecht idee van Bamslam. Je pc laten downloaden en / of transcoden is nog nooit iemand van gaan zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als je de films origineel had gekocht, had je dat probleem niet gehad. Ik vind het vreemd dat iedereen op Tweakers verschrikkelijk gekant is tegen illegaal gedownloade games, maar als het om illegaal gedownloade films gaat verwachten hulp te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:04:
[...]

Hij adviseert toch gewoon het meest logische, heb je het nou uitgeprobeerd met mkv2vob of niet? Als je wilt weten of het kan probeer je het toch :? Ik snap echt niet waarom je die 25gb erbij haalt. MKV2VOB gaat alleen beginnen met transcoden of muxen als het af te spelen is op de ps3, en JA dan speelt hij hem af op de ps3. Je krijgt vanzelf een foutmelding na 5 sec als mkv'tje toch te exotisch is en dan gaat hij heus niet verder met transcoden/muxen. En als de tijdsduur je niet zint dan kan je hem nog eens stoppen ook... Wat let je...
Als het een advies was, had ie er waarschijnlijk geen gapende smiley achter gezet. Daarnaast vind ik het niet logisch om 25 gb binnen te trekken, om iets uit te proberen. Dan is hier vragen meer voor de hand liggend.
ymmv schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:42:
[...]

Als je de films origineel had gekocht, had je dat probleem niet gehad. Ik vind het vreemd dat iedereen op Tweakers verschrikkelijk gekant is tegen illegaal gedownloade games, maar als het om illegaal gedownloade films gaat verwachten hulp te krijgen.
Gelukkig dan maar dat ik helemaal geen probleem heb, maar alleen een vraag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
bram1984 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:49:
[...]
Als het een advies was, had ie er waarschijnlijk geen gapende smiley achter gezet. Daarnaast vind ik het niet logisch om 25 gb binnen te trekken, om iets uit te proberen. Dan is hier vragen meer voor de hand liggend.
Ah, ik was in de veronderstelling dat je hem al binnen had. Maar het maakt niet uit dat het hddvd is, mkv2vob slikt alle mkv´tjes die ik er ooit in heb gegooid, behalve als de codec wmv9 erin zit verwerkt (kom je niet zo vaak tegen). Maar volgens mij moet de versie van the matrix trilogy die jij bedoeld zeker gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Misschien als je in plaats van 28 posts met halve info 1 goede post maakt, dat je dan zelf wat nuttiger bezig bent.
Je bent snel genoeg met mensen te beledigen, maar op een normale manier om hulp vragen en reageren op mensen zit er niet in blijkbaar.
(dit is het moment dat je weer als een kleuter kunt gaan reageren, dus ga gerust je gang, erg vermakelijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:14

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:37:
[...]

No shit Sherlock. Uiteraard nadat deze getranscode is in MK2VOB.
[...]

Met je verkeerde been uit bed gestapt? :/ :X Je kunt ook normaal met mensen omgaan, of niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 02-05-2010 21:10 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

botech schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:10:
[...]

:Y Heb 'm al in pre-order staan bij Zavvi, nog geen 30 euro.
Wow, ik heb onder een steen gelegen denk ik. De filmpjes zien er erg stoer uit. Ik neem aan dat ze geen problemen gaan krijgen met zelda? :P Ik ga hem ook maar halen denk ik. (3D Dot Game Heroes dus).

Iemand het spel 'nier' al gespeeld trouwens? Het is een rpg toch? De filmpjes geven mij nogal een wazig idee, dus kan er nog weinig over zeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door inXs op 02-05-2010 21:33 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjesus schreef op zondag 02 mei 2010 @ 02:14:
[...]

Je moet even wat specifieker zijn. We willen je wel (of niet) helpen. Maar dan moeten wij wel eerst weten wat voor aansluitingen je scherm en je boxen hebben. Of vertel anders gelijk wat voor type/merk van je scherm en boxen.
boston digital BA735: deze
mn scherm heeft een 3.5mm plugin daar zit hij in en mijn ps3 gaat via hdmi naar dit beeld en zo komt er geluid uit boxen. maar is het mogelijk om ook geluid uit dezelfde boxen te laten komen zonder dat ik steeds de plugin eruit moet doen en bij mn pc er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
inXs schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:19:
[...]

Wow, ik heb onder een steen gelegen denk ik. De filmpjes zien er erg stoer uit. Ik neem aan dat ze geen problemen gaan krijgen met zelda? :P Ik ga hem ook maar halen denk ik. (3D Dot Game Heroes dus).

Iemand het spel 'nier' al gespeeld trouwens? Het is een rpg toch? De filmpjes geven mij nogal een wazig idee, dus kan er nog weinig over zeggen.
Volgens mij is het meer een adventure dan rpg. Anyways, ik ben nog lang niet klaar met demon souls.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:06:
[...]

Ah, ik was in de veronderstelling dat je hem al binnen had. Maar het maakt niet uit dat het hddvd is, mkv2vob slikt alle mkv´tjes die ik er ooit in heb gegooid, behalve als de codec wmv9 erin zit verwerkt (kom je niet zo vaak tegen). Maar volgens mij moet de versie van the matrix trilogy die jij bedoeld zeker gaan werken.
Nope, ik zei dat ik 'm tegen kwam. Ik ga zoiets niet binnen trekken als het toch niet werkt. Thanks voor je nuttige antwoord. :)
Blindfold schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:49:
[...]

Misschien als je in plaats van 28 posts met halve info 1 goede post maakt, dat je dan zelf wat nuttiger bezig bent.
Je bent snel genoeg met mensen te beledigen, maar op een normale manier om hulp vragen en reageren op mensen zit er niet in blijkbaar.
(dit is het moment dat je weer als een kleuter kunt gaan reageren, dus ga gerust je gang, erg vermakelijk...)
Met begrijpend lezen kun je prima snappen wat ik bedoel. Ik zei dat ik de film zojuist tegen was gekomen. Als mensen dan gaan denken dat ie "ineens" op mijn HDD staat, tja, daar kan ik ook niets aan doen.
Sandyman538 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:10:
[...]

[...]

Met je verkeerde been uit bed gestapt? :/ :X Je kunt ook normaal met mensen omgaan, of niet?
Ik heb het nog netjes gehouden. Ik zit gewoon niet te wachten op die semi-bijdehante opmerkingen en al helemaal niet met gapende slimeys erachter. Dat ervaar ik pas als respectloos, vandaar mijn botte reactie.

Verder no hard feelings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:55:
[...]

boston digital BA735: deze
mn scherm heeft een 3.5mm plugin daar zit hij in en mijn ps3 gaat via hdmi naar dit beeld en zo komt er geluid uit boxen. maar is het mogelijk om ook geluid uit dezelfde boxen te laten komen zonder dat ik steeds de plugin eruit moet doen en bij mn pc er weer in.
Ze zijn dus wel actief. Hoe zit je PC op het scherm aangesloten (of had je dat al vermeld?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
inXs schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:19:
[...]
Vroeger had je bergen games ala zelda: Ys, Ys2 en ga zo maar door. (het is lang geleden (25+ jaar)). Allemaal in de vorm van: groot veld, een of ander knulletje met een zwaard, en je kon overal heen, wapens kopen, quests doen etc.

Begrijp niet echt waarom de collectieve media 3D dot game heroes als 'zelda rip' afschildert, want er waren veel meer games die allemaal hetzelfde waren als zelda, onder de collectieve noemer 'arcade adventure'. Ik denk dat 3D dot heroes als eerbetoon is bedoelt voor die collectieve groep games, niet zelda in het bijzonder.

[ Voor 10% gewijzigd door EfBe op 03-05-2010 09:35 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:20:
[...]

Ze zijn dus wel actief. Hoe zit je PC op het scherm aangesloten (of had je dat al vermeld?)?
Via dvi. er is ook een optie voor vga maar dvi is toch beter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DVI is inderdaad beter dan VGA, echter geeft DVI geen geluid door, en HDMI wel. Dat is dus meteen de reden dat je dat kabeltje steeds om moet pluggen.

Wat zou kunnen werken is een female jack die verloopt naar twee female jacks (als dat überhaubt bestaat, denk het wel), zodat je de speakers in de ene kant plugt, zodat je aan de andere kant twee aansluitingen hebt. Eentje voor je PC, en eentje voor het scherm. Dan moet je daarnaast dus nog twee jack-jack kabeltjes hebben.

Ik heb overigens geen idee of female dus ook de andere kant op werkt, zoals het nu zou moeten, maar meestal kosten die verloopjes maar een paar cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:44:
Ik heb dat gedaan, gewoon simpele converters ertussen. Dus van tulp naar 3.5mm (PS3) en een normale 3.5mm naar 2x3.5mm. Werkt prima. Moet wel elke keer m'n p3 van stroom afhalen want anders is het signaal te zwak vanuit de PC naar de boxen.
Pagina: 1 ... 55 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.