Dit is natuurlijk meer dan alleen maar dat. Muziek, monsters, bosses, wapens, moves, leveldesign lijken sprekend op Zelda. Zelf geven ze het notabene ook aan op hun site dat er een 'onbekende hoeveelheid referenties zijn naar die game uit de jaren 80'. Of het een rip of een hommage is aan Zelda mag iedereen lekker zelf bepalen. Ik denk dat het een hommage is door zo goed mogelijk te rippenEfBe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:33:
[...]
Vroeger had je bergen games ala zelda: Ys, Ys2 en ga zo maar door. (het is lang geleden (25+ jaar)). Allemaal in de vorm van: groot veld, een of ander knulletje met een zwaard, en je kon overal heen, wapens kopen, quests doen etc.
Begrijp niet echt waarom de collectieve media 3D dot game heroes als 'zelda rip' afschildert, want er waren veel meer games die allemaal hetzelfde waren als zelda, onder de collectieve noemer 'arcade adventure'. Ik denk dat 3D dot heroes als eerbetoon is bedoelt voor die collectieve groep games, niet zelda in het bijzonder.
Eergister een 2ehands ps3 aangeschaft.
60GB versie phat.
Zat helaas niks bij behalve een cooler er om heen een Intercooler van nyko, heeft iemand evaring met dit ding?
Heb ssf4 gekocht en enkele demo's gedownload, moet zeggen leuk apperaatje
, heb alleen een neppe/niet sony controller, die geen motion sense heeft
. Wou de heavy rain demo spelen maar ging dus niet.
Staat dit nu op het program om te halen :):
Demon souls
PS3 Controller (sony) + GT5 (is bundel)
Heavy rain
God of war 3
60GB versie phat.
Zat helaas niks bij behalve een cooler er om heen een Intercooler van nyko, heeft iemand evaring met dit ding?
Heb ssf4 gekocht en enkele demo's gedownload, moet zeggen leuk apperaatje
Demon souls
Heavy rain
God of war 3
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Import of echte winkel? For the games zou ik toch importeren aanraden, scheelt een hele boel euro's! Zie hier voor een topic bij T.net en hier voor een mooie prijsvergelijkings siteXentor schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:37:
Demon souls
Heavy rain
God of war 3
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Demon souls
PS3 controller + gt5 is ook import inderdaad.
De rest weet ik nog niet. Misschien wel 2e hands. Scheelt natuurlijk ook weer voor zon arme student als mij
PS3 controller + gt5 is ook import inderdaad.
De rest weet ik nog niet. Misschien wel 2e hands. Scheelt natuurlijk ook weer voor zon arme student als mij
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Waar haal je die PS3controller+GT5 vandaan? heb nml wel behoefte aan een 2e controller en tsja GT5 wil ik sowieso, maar daar ehb ik wel een G25 voor..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
gt5+ds3GAIAjohan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:39:
Waar haal je die PS3controller+GT5 vandaan? heb nml wel behoefte aan een 2e controller en tsja GT5 wil ik sowieso, maar daar ehb ik wel een G25 voor..
Oh, das GT5-prologue. Die heb ik al
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 03-05-2010 17:34 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zo weer van de partij ik heb gewoon een nieuwe ps3 slim gekocht geen zin om dat ding te fixen met yellow ring of death hoeveel levert zo ding eigenlijks op?
Verwijderd
Je mag wel wat meer op je zins opbouw letten zodat het leesbaar is
Maar zoek is op marktplaats naar defecte ps3's, dan zie je vanzelf wat er gemiddeld voor gevraagd wordt.
ik heb een probleem met het afspelen van video-content op de PS3. Bij alle vormen van video (avi, mp4 etc etc) krijg ik sinds vanochtend de melding "alle data is beschadigd" Gisteren heb ik nog een film gekeken en was er niets aan de hand. de films worden bekeken via een readyNAS Duo (bedraad via switch). Aan de films zelf ligt het niet want via een Western Digital Media Player zijn alle films wel af te spelen. Het lijkt dus aan de PS3 te liggen. Ik heb verder geen instellingen gewijzigd of wat dan ook. Van de een op de andere dag heb ik dus dit probleem. Stroom er af en er op baat ook niet. NAS opnieuw opstarten en all media laten scannen ook niet. Mappen heb ik niet hernoemd dus daar kan het ook niet aan liggen.
iemand een idee?
iemand een idee?
ja slecht in nederlands ben ik sorryVerwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:32:
Je mag wel wat meer op je zins opbouw letten zodat het leesbaar isMaar zoek is op marktplaats naar defecte ps3's, dan zie je vanzelf wat er gemiddeld voor gevraagd wordt.

AC2 voor 18pond: http://www.blahdvd.com/Ga...-PS3/UBI66647/product.htm
wel het vermelden waard dacht ik zo
wel het vermelden waard dacht ik zo
Geen idee, maar ik heb hetzelfde (ongeveer). Alle films op mijn NAS (Synology) kan ik niet meer bekijken.Edje040 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:49:
ik heb een probleem met het afspelen van video-content op de PS3. Bij alle vormen van video (avi, mp4 etc etc) krijg ik sinds vanochtend de melding "alle data is beschadigd" Gisteren heb ik nog een film gekeken en was er niets aan de hand. de films worden bekeken via een readyNAS Duo (bedraad via switch). Aan de films zelf ligt het niet want via een Western Digital Media Player zijn alle films wel af te spelen. Het lijkt dus aan de PS3 te liggen. Ik heb verder geen instellingen gewijzigd of wat dan ook. Van de een op de andere dag heb ik dus dit probleem. Stroom er af en er op baat ook niet. NAS opnieuw opstarten en all media laten scannen ook niet. Mappen heb ik niet hernoemd dus daar kan het ook niet aan liggen.
iemand een idee?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Even terugkomend op die iPad uitzendinggemist site: Volgens mij trekt hun server al die kijkende tweakers niet.
Ik krijg om de zoveel tijd buffering in beeld, doe ik gelijk daarna een network test, succeed ie alles en heb ik een downloadsnelheid van 16Mbps en een upload van 2Mbps, ruim genoeg om te streamen dus. Moet het dus aan hun kant liggen, jammer..
Ligt duidelijk aan de PS3. Zowel via PC als Western Digital Mediaplayer is alles gewoon af te spelen van af de NAS.Boss schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:51:
[...]
Geen idee, maar ik heb hetzelfde (ongeveer). Alle films op mijn NAS (Synology) kan ik niet meer bekijken.
Is het trouwens toegestaan hier te vermelden dat je nog spellen wilt verkopen? Ik heb eens een spel in Vraag en aanbod gezet en die werd verwijdert. Nu heb ik hier 4 spellen die ik graag wil verkopen maar wil het graag eerst zeker weten voor ik weer een waarschuwing krijg.
Is niet toegestaan.Lizardz schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:11:
Is het trouwens toegestaan hier te vermelden dat je nog spellen wilt verkopen? Ik heb eens een spel in Vraag en aanbod gezet en die werd verwijdert. Nu heb ik hier 4 spellen die ik graag wil verkopen maar wil het graag eerst zeker weten voor ik weer een waarschuwing krijg.
Software mag niet in V/A
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 03-05-2010 23:14 ]
Ik weet het, ben dan ook al van de 'oudere' generatie gamers zullen we maar zeggen. De reden dat ik het zeg is, omdat ten eerste het deuntje dus echt wel op zelda lijkt, de velden ook, de dungeons en de bazen dus ook. En dan heb ik het vooral over zelda 1 op de nes. Maar het lijkt me alsnog een erg stoer spel en goed dat er iemand een eerbetoon komt brengen, ik ga hem dan ook zeker halen.EfBe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:33:
[...]
Vroeger had je bergen games ala zelda: Ys, Ys2 en ga zo maar door. (het is lang geleden (25+ jaar)). Allemaal in de vorm van: groot veld, een of ander knulletje met een zwaard, en je kon overal heen, wapens kopen, quests doen etc.
Begrijp niet echt waarom de collectieve media 3D dot game heroes als 'zelda rip' afschildert, want er waren veel meer games die allemaal hetzelfde waren als zelda, onder de collectieve noemer 'arcade adventure'. Ik denk dat 3D dot heroes als eerbetoon is bedoelt voor die collectieve groep games, niet zelda in het bijzonder.
superB
Ik denk eerder dat het aan een te kleine buffer ligt die de PS3 tot zijn beschikking heeft.RnB schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:00:
Even terugkomend op die iPad uitzendinggemist site: Volgens mij trekt hun server al die kijkende tweakers niet.Ik krijg om de zoveel tijd buffering in beeld, doe ik gelijk daarna een network test, succeed ie alles en heb ik een downloadsnelheid van 16Mbps en een upload van 2Mbps, ruim genoeg om te streamen dus. Moet het dus aan hun kant liggen, jammer..
PSN: Shiver23
Je kan zeggen wat je wilt maar als MS een keertje een beta doet dan doen ze het gelijk goed, wereldwijd en met een enorme berg aan spelers. Helaas moest ik de beta 5 keer opnieuw downen doordat ik steeds op de `guide` knop drukte en toen ie alsnog klaar was... waren de servers offline... naja morgen dan maar ff fraggen....
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
In dit nieuwsbericht wordt gesproken over Google welke met tv-software komt. Nu zul je denken wat hoort Google in dit topic thuis? Echter wordt er ook gesproken over een samenwerking met o.m. Sony, die producten gaan ontwikkelen die de software ondersteunen...
Ben ik de enige die stiekem hoopt op een update voor de PS3
....
Ben ik de enige die stiekem hoopt op een update voor de PS3
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Verwijderd
is het al bekend of er iets voor de ps3 komt zoals xbox 360 dat je gewoon met mensen kan praten zonder dat ze bij jouw in de game zitten dit mis ik namelijk heel erg bij de ps3
Daar hopen zoveel mensen op ( inclusief ik
) en op het forum van Playstation staat het er vol mee, maar het is er nog steeds niet.
Bij elke update denke ze dat het erbij zit volgens mij, maar ik heb de hoop al verloren.
Maar misschien komt het ooit nog een keer, met 4.00 ofzo
Bij elke update denke ze dat het erbij zit volgens mij, maar ik heb de hoop al verloren.
Maar misschien komt het ooit nog een keer, met 4.00 ofzo
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Ik vind het headset gehalte op de PS 3 toch al vrij matig.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nu vind ik dat in veel gevallen absoluut niet storend. Op xbox Live stikt het van de irritante kindertjes incl bijpassende stemmetjes en hoewel er vast ook heel veel irritante kindertjes op de PS3 spelen kan je ze gelukkig niet altijd horen.Mars18 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 07:44:
Ik vind het headset gehalte op de PS 3 toch al vrij matig.
Het brengen van cross game chat zal de ps3 gebruiker toch meer verbonden laten voelen met het internet en je vrienden. Als ik online kom zie ik vaak twee of drie goede vrienden online die ik dan ff "hallo" wil zeggen. Nu doe ik dat middels een teksmessage. Op Live start je ff een chat. Vaak bloed de conversatie toch wel dood als je niet hetzelfde spel speelt en disconnect ik de verbinding. Maar vaker ontluikt de conversatie in een potje multiplayer.
Ik vind dat Sony teveel naar haar eigen belangen luistert en geen ruimte heeft ingebouwd voor belangen van de consument. Ik heb vaak het idee dat de mensen achter de playstation allemaal mensen in grijze pakken zijn terwijl de mensen achter xbox (live) allemaal zelf ook gamers zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar het taalgebruik in ad's oid bij Sony is het allemaal heel statisch terwijl MS met termen als dude, sweet en "no sweat" komt. Zal wel met marketing budget te maken hebben maar het spreekt toch meer aan. Als je eenmaal aan het gamen bent merk je er geen hol meer van maar het maakt wel het verschil in stijl.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Als de servers wereldwijd offline zijn met een enorme berg aan wachtende spelers doen ze iets niet goed.swopdark schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:47:
Je kan zeggen wat je wilt maar als MS een keertje een beta doet dan doen ze het gelijk goed, wereldwijd en met een enorme berg aan spelers. Helaas moest ik de beta 5 keer opnieuw downen doordat ik steeds op de `guide` knop drukte en toen ie alsnog klaar was... waren de servers offline... naja morgen dan maar ff fraggen....
Niet bepaald verassend te noemen dat een Japans bedrijf niet té Amerikaans wil overkomen.swopdark schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:07:
[...]
Kijk bijvoorbeeld eens naar het taalgebruik in ad's oid bij Sony is het allemaal heel statisch terwijl MS met termen als dude, sweet en "no sweat" komt. Zal wel met marketing budget te maken hebben maar het spreekt toch meer aan. Als je eenmaal aan het gamen bent merk je er geen hol meer van maar het maakt wel het verschil in stijl.
[ Voor 33% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-05-2010 08:25 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat 1e klopt wel.swopdark schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:07:
[...]
Nu vind ik dat in veel gevallen absoluut niet storend. Op xbox Live stikt het van de irritante kindertjes incl bijpassende stemmetjes en hoewel er vast ook heel veel irritante kindertjes op de PS3 spelen kan je ze gelukkig niet altijd horen.
Het brengen van cross game chat zal de ps3 gebruiker toch meer verbonden laten voelen met het internet en je vrienden. Als ik online kom zie ik vaak twee of drie goede vrienden online die ik dan ff "hallo" wil zeggen. Nu doe ik dat middels een teksmessage. Op Live start je ff een chat. Vaak bloed de conversatie toch wel dood als je niet hetzelfde spel speelt en disconnect ik de verbinding. Maar vaker ontluikt de conversatie in een potje multiplayer.
Ik vind dat Sony teveel naar haar eigen belangen luistert en geen ruimte heeft ingebouwd voor belangen van de consument. Ik heb vaak het idee dat de mensen achter de playstation allemaal mensen in grijze pakken zijn terwijl de mensen achter xbox (live) allemaal zelf ook gamers zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar het taalgebruik in ad's oid bij Sony is het allemaal heel statisch terwijl MS met termen als dude, sweet en "no sweat" komt. Zal wel met marketing budget te maken hebben maar het spreekt toch meer aan. Als je eenmaal aan het gamen bent merk je er geen hol meer van maar het maakt wel het verschil in stijl.
Maar op Live praat ik atijd wel met vrienden uit me lijst, en dat duurt soms ook wel een paar uur. Op de PS3 heb ik geen binding met die vrienden uit de vriendenlijst.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja, klopt. O.a. de demo van Split Second komt dan in de store.Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:21:
Klopt het dat PSN morgen geupdatet wordt of is dat nog niet ingegaan?
You can read my mindswopdark schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:07:
[...]
Nu vind ik dat in veel gevallen absoluut niet storend. Op xbox Live stikt het van de irritante kindertjes incl bijpassende stemmetjes en hoewel er vast ook heel veel irritante kindertjes op de PS3 spelen kan je ze gelukkig niet altijd horen.
Ja oké, ook die buffer is veel te klein, maar als ik minimaal 15Mbps kan binnentrekken, zou het niets uit moeten maken. Die uitzendingen zijn in totaal hooguit 4Mbps.Shiver23 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:41:
[...]
Ik denk eerder dat het aan een te kleine buffer ligt die de PS3 tot zijn beschikking heeft.
Een grotere buffer zou naar mijn inziens niks uit maken, aangezien er een punt komt dat ie weer moet bufferen, puur om het feit dat rtlgemist het niet aankan. Althans, rtlgemist op deze site.
Echt leuk, die demo. Weet niet of het ook langdurig leuk blijft, maar de demo is zeer vermakelijk. Je kijkt je ogen uit wat er allemaal om je heen gebeurt.BamSlam_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:32:
[...]
Ja, klopt. O.a. de demo van Split Second komt dan in de store.
Verwijderd
weet iemand toevallig een competatief gaming iets voor de ps3? ik ben met een paar vrienden van plan om ons voor wedstrijdjes oid te gaan inschrijven omdat we meestal wel redelijk goed zijn alleen ik heb nog niks kunnen vinden (ik heb gekeken op MLG en ESL maar daar is niks voor ps3 (of iig geen mw2). ik kan me herinneren dat er nog wel een andere bekende was maar ik weet niet meer hoe die heet.
Ik zie 'm niet in de NL store staan. Heb je een buitenlandse account?SeamusXanthus schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Echt leuk, die demo. Weet niet of het ook langdurig leuk blijft, maar de demo is zeer vermakelijk. Je kijkt je ogen uit wat er allemaal om je heen gebeurt.
Verwijderd
En als je eerst even op pauze zet voordat je begint af te spelen?RnB schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:56:
[...]
Ja oké, ook die buffer is veel te klein, maar als ik minimaal 15Mbps kan binnentrekken, zou het niets uit moeten maken. Die uitzendingen zijn in totaal hooguit 4Mbps.
Een grotere buffer zou naar mijn inziens niks uit maken, aangezien er een punt komt dat ie weer moet bufferen, puur om het feit dat rtlgemist het niet aankan. Althans, rtlgemist op deze site.
De demo is vorige week al gereleased voor de Xbox 360. Op de PS3 komt hij, zoals gezegd, morgen pas.bram1984 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:12:
[...]
Ik zie 'm niet in de NL store staan. Heb je een buitenlandse account?
[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 04-05-2010 18:55 ]
Wanneer komt de store update? Ik wil de MW2 mappack!
Dan buffert ie idd, maar dan stottert ie weer als die buffer leeg is. Dus kan daarna hooguit een halve minuut verder kijken zonder stotteren.Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:26:
[...]
En als je eerst even op pauze zet voordat je begint af te spelen?
Lijkt me toch echt een beperking van hun kant.
De eerste paar dagen dat ik het even ging testen werkte het vlekkeloos, nu loopt het bij mij ook gewoon om de 2 minuten te bufferen. Jammer, beeldkwaliteit is gewoon prima.RnB schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:13:
[...]
Dan buffert ie idd, maar dan stottert ie weer als die buffer leeg is. Dus kan daarna hooguit een halve minuut verder kijken zonder stotteren.
Lijkt me toch echt een beperking van hun kant.
Verwijderd
vanavondDj-sannieboy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:54:
Wanneer komt de store update? Ik wil de MW2 mappack!
Sjonge jonge, waarom pas zo laat. Heb je een dag vrij, kun je alleen in de avond de nieuwe maps spelen!
Klagen omdat je geen oorlogje kan spelen op bevrijdingsdag...Dj-sannieboy schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:42:
[...]
Sjonge jonge, waarom pas zo laat. Heb je een dag vrij, kun je alleen in de avond de nieuwe maps spelen!

Heb ik iets gemist ofso ? Ik dacht toch echt dat de store update op een donderdag was.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Die is sinds vandaag op woensdag.Striptease schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:58:
Heb ik iets gemist ofso ? Ik dacht toch echt dat de store update op een donderdag was.
Dit komt er allemaal vandaag:
Vaag, Split Second demo niet beschikbaar in NL.PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 12th of May)
LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Chun-Li) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Guile) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Ryu) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
LittleBigPlanet – Street Fighter Costume (Zangief) (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
Tom Clancy’s H.A.W.X – European Assault Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Assassin’s Creed Bloodlines (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Gottlieb Pinball Classics (PSP) (was – £8.69/€10.99 now – £4.79/€5.99)
Guilty Gear (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
Petz My Puppy Family (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
Petz My Baby Hamster (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
Vempire (mini) (was – £1.74/€1.99 now – £1.24/€1.49)
Downloadable Games (PS3)
Kick-Ass: The Game (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Australia, Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Portugal, Russian Federation, Spain and Switzerland.
Anarchy: Rush Hour (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales
Feeding Frenzy 2 (Trial and Unlock Key) (Trial free, Unlock Key £7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Downloadable Games (PSP)
R-Type Tactics (11.99/€14.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Australia, Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Portugal, Russian Federation, Spain and Switzerland.
Minis (PS3 and PSP)
Sneezies (2.99/€2.49) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russian Federation, Spain and Switzerland
Demos (PS3)
UFC Undisputed 2010 Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany
Split/Second: Velocity Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Belgium, Luxembourg, Netherlands and Portugal
Add-On Game Content (PS3)
Modern Warfare 2 – Stimulus Pack (£10.99/€13.99) Rating: PEGI 18
Burn Zombie Burn! – Burn Zombie Burn …In Space! (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany
EyePet
Butterfly Costume (free)
Music Styling Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 3
Rock Band
According To You by Orianthi (£0.99/€1.49)
Dearest (I’m So Sorry) by Picture Me Broken (£0.59/€0.79)
No Doubt – Tragic Kingdom: The Deep Cuts(contains the following tracks which are also sold separately) (£7.49/€10.99)
Different People (£0.99/€1.49)
End It On This (£0.99/€1.49)
Happy Now? (£0.99/€1.49)
Hey You (£0.99/€1.49)
Sixteen (£0.99/€1.49)
The Climb (£0.99/€1.49)
Tragic Kingdom (£0.99/€1.49)
World Go Round (£0.99/€1.49)
You Can Do It (£0.99/€1.49)
No Doubt – Tragic Kingdom: The Complete Album (£9.99/€14.99)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Rock Band Network
Burn It Down by Five Finger Death Punch (£0.99/€1.49)
Stick Stickly by Attack! Attack! (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Guitar Hero 5
Addicted by Saving Abel (£1.59/€1.99)
Classic Rock 3 Track Pack (contains the following tracks which are also sold separately) (£4.39/€5.49)
Juke Box Hero By Foreigner (£1.59/€1.99)
Sweet Home Alabama By Lynyrd Skynyrd (£1.59/€1.99)
Take the Money and Run By Steve Miller Band (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Karaoke Revolution
Flashdance… What a Feeling (£0.79/€0.99)
I Don’t want to Miss a Thing (£0.79/€0.99)
My Girl (£0.79/€0.99)
Unchained Melody (£0.79/€0.99)
Wind Beneath my Wings (£0.79/€0.99)
You’re the One that I Want (£0.79/€0.99)
Add-On Game Content (PSP)
Disgaea 2: Dark Hero Days
Almaz (£1.59/€1.99)
Sapphire (free)
Plenair (free)
Ash (£1.59/€1.99)
Marone (£1.59/€1.99)
Pram (£1.59/€1.99)
Hanako (£1.59/€1.99)
Soundtracks (PS3)
Flower Soundtrack (£1.59/€1.99)
FirstPlay (PS3)
Episode 005 (£0.99)
Availability: UK Only
Dynamic Themes (PS3)
Gravity Crash Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
Premium Themes (PS3)
Disruptive Themes NBA
Atlanta Hawks (£1.19/€1.49)
Boston Celtics (£1.19/€1.49)
Charlotte Bobcats (£1.19/€1.49)
Denver Nuggets (£1.19/€1.49)
LA Lakers (£1.19/€1.49)
Miami Heat (£1.19/€1.49)
Milwaukee Bucks (£1.19/€1.49)
New York Knicks (£1.19/€1.49)
Oklahoma City Thunder (£1.19/€1.49)
Orlando Magic (£1.19/€1.49)
Philadelphia 76ers (£1.19/€1.49)
Phoenix Suns (£1.19/€1.49)
Portland Trail Blazers (£1.19/€1.49)
San Antonio Spurs (£1.19/€1.49)
Utah Jazz (£1.19/€1.49)
Disney Vintage Comic Mickey Theme (£1.19/€1.49)
EyePet
Pet Top Down Curious (£.20/€0.25)
Princess Pet (£.20/€0.25)
Stroking Icon (£.20/€0.25)
Music Pet DJ (£.20/€0.25)
Pet Singing (£.20/€0.25)
[ Voor 92% gewijzigd door Shiver23 op 05-05-2010 13:06 ]
Misschien een troost: de US Store is gisteren al voorzien van verse spullen. UFC 2010 bijvoorbeeld.Dj-sannieboy schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:42:
Shiver23 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:51:
Klagen omdat je geen oorlogje kan spelen op bevrijdingsdag...
W00t... wat flauw zeg. Nou ja, dan ga ik, naast m'n NL en US accounts, ook maar even een UK accountje aanmaken.Shiver23 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:59:
Vaag, Split Second demo niet beschikbaar in NL.

[ Voor 21% gewijzigd door BamSlam_ op 05-05-2010 13:15 ]
Laten we niet te politiek gaan doen, want als we op die toer willen gaan dan kunnen we ons afvragen waarom er uberhaupt oorlogsspellen zijn terwijl het in een ander gedeelte van de wereld gewoon dagelijkse werkelijkheid is. We maken er een sport van om één dag uit te kiezen en daar even 2 minuutjes aan mensen te denken en de rest van het jaar gewoon wel het spelletje spelen.Shiver23 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:51:
[...]
Klagen omdat je geen oorlogje kan spelen op bevrijdingsdag...
Wel raar dat split second weer niet beschikbaar in is NL. Bedoel onze PS3 consoles zijn toch niet anders? de demos kunnen daar toch ook gewoon op? begrijp het niet met die gasten.
Elke regio heeft bepaalde eisen waar een demo/DLC aan moet voldoen. waarschijnlijk moeten ze nog wat kleine dingen aanpassen/toevoegen voor de 'niet engelse' stores.dangerpaki schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Wel raar dat split second weer niet beschikbaar in is NL. Bedoel onze PS3 consoles zijn toch niet anders? de demos kunnen daar toch ook gewoon op? begrijp het niet met die gasten.
Wat gebeurt er trouwens als je de Stimulus pack met je US account koopt? Kan dat überhaupt?
Dit verschilt per spel. Check de info die bij de DLC staat. vergelijk de SCES/BCES codes die in de info staat met de code op je disc/doosjebram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:28:
Wat gebeurt er trouwens als je de Stimulus pack met je US account koopt? Kan dat überhaupt?
Ik zie geen SCES/BCES code in de info bij de stimiluspack die in de US store staatIke. schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:51:
[...]
Dit verschilt per spel. Check de info die bij de DLC staat. vergelijk de SCES/BCES codes die in de info staat met de code op je disc/doosje
Dan zou ik het risico niet nemen. de DLC staat nu ook in de NL store.ReFresh F5 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:54:
[...]
Ik zie geen SCES/BCES code in de info bij de stimiluspack die in de US store staat
Beste medegamers,
Misschien een heel erg stomme vraag die ik stel en denken jullie van wtf vraagt ie nou, maar weet iemand van jullie misschien nog Monopoly uit te halen voor de PS3. Ik weet dat ie er wel geweest is maar ik kan hem nergens meer vinden na al een heel aantal game-sites afgestruind te zijn. Liefste wel dan een NL versie en dan de gewone ouderwetse Monopoly die er voor zover ik ooit gezien heb wel nog moet zijn.
Misschien een heel erg stomme vraag die ik stel en denken jullie van wtf vraagt ie nou, maar weet iemand van jullie misschien nog Monopoly uit te halen voor de PS3. Ik weet dat ie er wel geweest is maar ik kan hem nergens meer vinden na al een heel aantal game-sites afgestruind te zijn. Liefste wel dan een NL versie en dan de gewone ouderwetse Monopoly die er voor zover ik ooit gezien heb wel nog moet zijn.
Op Marktplaats is 'ie makkelijk te scoren. Edit: en in de Tweakers.net pricewatch komt 'ie ook gewoon voor.Roel1966 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:07:
Beste medegamers,
[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 05-05-2010 17:15 ]
Ik krijg een foutmelding bij het vullen van mijn portemonnee.Ike. schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:19:
[...]
Dan zou ik het risico niet nemen. de DLC staat nu ook in de NL store.
Als je even vermeld wat je precies gedaan hebt en welke foutmelding je krijgt kunnen we je misschien verder helpen..bram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:13:
[...]
Ik krijg een foutmelding bij het vullen van mijn portemonnee.
Ik krijg ook een foutmelding bij het aanvullen van mijn tegoed met mijn creditcard: foutmelding: 80023103.
Als ik deze foutmelding google krijg ik dat dit een foutmelding in het betalingssysteem is van de Playstation Store. Iedereen zal de Stimulus map pack wel willen kopen, waardoor het systeem een beetje op zijn gat ligt.
Als ik deze foutmelding google krijg ik dat dit een foutmelding in het betalingssysteem is van de Playstation Store. Iedereen zal de Stimulus map pack wel willen kopen, waardoor het systeem een beetje op zijn gat ligt.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Ik heb net een gamecard gekocht en code ingelost.
ben nu de stimulus mappack aan het downloade n:)
ben nu de stimulus mappack aan het downloade n:)
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Heb net de Split/Second demo gedownload en gespeeld, ziet er best goed uit.
It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -
Iemand enig idee of Split Second ook in de NL store komt vanavond ?
Anders maak ik wel even een UK account aan
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hint: lees de bijdragen in dit topic van de afgelopen uren eens door.DennusB schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:00:
Iemand enig idee of Split Second ook in de NL store komt vanavond ?
Thxx voor de tip maar ik had eerder al eens op Marktplaats gekeken en niks te vinden, maar nu zag ik er wel eentje staan die Monopoly heeft. Pricewatch was ik geeneens opgekomen en daar zag ik hem idd ook gelukkig staan dus morgen meteen even bestellen.BamSlam_ schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:12:
[...]
Op Marktplaats is 'ie makkelijk te scoren. Edit: en in de Tweakers.net pricewatch komt 'ie ook gewoon voor.
Via Facebook:blitzkrieg schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:20:
Ik krijg ook een foutmelding bij het aanvullen van mijn tegoed met mijn creditcard: foutmelding: 80023103.
PlayStation To EU PlayStation fans having an issue with the Store: the PSN team is looking into it now. Thanks for letting us know! We've isolated the PSN Store issue to be Europe-only. Please follow @PlayStationEU on Twitter for updates.
En er is weer een update van Playstation, de oplossing komt eraan geloof ik.
Via twitter:
Via twitter:
PlayStationEU
The fix is currently running on our testing servers, we will know if this works soon.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Drama met de PSN store zeg. Probeer je gewoon vanaf een uur of 6 iets te kopen 
edit: gelukt!

edit: gelukt!
[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-05-2010 22:06 ]
Ik heb 2 X een Playstation 3 (ja, wat een luxe he) om HD content te streamen. De laatste aangeschafte (april 2010) PS3 betreft een 80gb variant en heb nog een 40GB variant (juni 2008). Nu vind ik de 80GB variant veel meer lawaai (begint hard te blazen) maken dan de 40GB variant, maar vraag mij af of dit normaal is? Beide PS3 staan vrij en hebben voldoende koeling. Is dit normaal???
Alvast bedankt voor het antwoord.
Is mogelijk.Vjenne-ICT schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:22:
Ik heb 2 X een Playstation 3 (ja, wat een luxe he) om HD content te streamen. De laatste aangeschafte (april 2010) PS3 betreft een 80gb variant en heb nog een 40GB variant (juni 2008). Nu vind ik de 80GB variant veel meer lawaai (begint hard te blazen) maken dan de 40GB variant, maar vraag mij af of dit normaal is? Beide PS3 staan vrij en hebben voldoende koeling. Is dit normaal???
Er zijn 80GB PS3 versies met een 90nm chip, de 40GB heeft geloof ik altijd een 65nm chip. 90nm chips worden warmer dan 65nm chips -> sneller draaien fan/koeler -> meer geluid.
Het kan natuurlijk ook zijn dat de 80GB in de slaapkamer staat, en dus meer stof staat te happen.Ike. schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:30:
[...]
Is mogelijk.
Er zijn 80GB PS3 versies met een 90nm chip, de 40GB heeft geloof ik altijd een 65nm chip. 90nm chips worden warmer dan 65nm chips -> sneller draaien fan/koeler -> meer geluid.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Kunnen jullie inloggen op PSN, want ik krijg heel de tijd een error code terwijl hij het altijd heeft gedaan 
Error Code : 80710092
Ik zal mijn DNS is veranderen kijken of dat helpt.
[ Voor 26% gewijzigd door Spekker op 05-05-2010 22:59 ]
Volgens mij niet helemaal de bedoeling van dit topic.... maar probeer ook je modem/router even te resetten. Ik kan hier gewoon inloggen op PSN. Ik heb er overigens wel een gewoonte van gemaakt om mijn router en modem 1 keer per week te resetten, maar dat ligt volgens mij meer aan UPC....Spekker schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:46:
Kunnen jullie inloggen op PSN, want ik krijg heel de tijd een error code terwijl hij het altijd heeft gedaan

Ik zal hem is resetten, want dat DNS hielp toch niet 
Excuses als het hier niet thuis hoort
Edit: Het heeft geen enkel nut
Ik weet het nou ook niet meer
Excuses als het hier niet thuis hoort

Edit: Het heeft geen enkel nut

[ Voor 24% gewijzigd door Spekker op 05-05-2010 23:19 ]
Er zijn wat problemen met PSN vanavond.. morgen zal alles waarschijnlijk gewoon weer werken.Spekker schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:05:
Ik zal hem is resetten, want dat DNS hielp toch niet
Excuses als het hier niet thuis hoort![]()
Edit: Het heeft geen enkel nutIk weet het nou ook niet meer
Oke bedankt voor de update, ik hoop dat het dan weer werkt 
Maar ik heb vertrouwen in ze, dus ik kijk morgen wel weer
Beide bedankt voor het antwoord.blitzkrieg schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:35:
[...]
Het kan natuurlijk ook zijn dat de 80GB in de slaapkamer staat, en dus meer stof staat te happen.
Ik ga ze eens omwisselen en kijken of het verschil maakt..... En ja, de 80GB PS3 staat op de slaapkamer.
Ik heb gisteravond vanaf een uur of elf nog heerlijk kunnen fraggen in Battlefield BC 2. Ik had geen last van PSN problemen. Ik denk dat dit soms een gevolg is van piekdrukte op het netwerk door de zeer gewilde DLC in de store.Spekker schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:32:
Oke bedankt voor de update, ik hoop dat het dan weer werkt
Hoeveel zou MS nou eigenlijk hebben betaald voor de 1 maand "exclusiviteit" van de DLC? Met inmiddels meer dan 34 miljoen verkochte PS3's wereldwijd is het voor ontwikkelaars niet erg aantrekkelijk meer om de PS3 over te slaan in dit soort DLC.
ik kwam monopoly gister nog als PSP-PS3 Mini tegen in de Store voor 4,99 ? ook leuk tochRoel1966 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:34:
[...]
Thxx voor de tip maar ik had eerder al eens op Marktplaats gekeken en niks te vinden, maar nu zag ik er wel eentje staan die Monopoly heeft. Pricewatch was ik geeneens opgekomen en daar zag ik hem idd ook gelukkig staan dus morgen meteen even bestellen.
PSN Headless_Pumpkin
Kan iemand mij wat advies geven in de wondere wereld van bluetooth headsetjes?
Ik kom de ze tegen van € 30,- tot meer dan € 100,-. Ik gebruik een volwaardige home cinema met 5.1 surround geluid, en ik vind het alleen belangrijk dat ik tijdens het gamen met mensen kan praten (spec ops MW2 etc.).
Het hoeft dus allemaal niet kraakhelder te klinken. Voldoet die van € 30,- (Jabra)?
Ik kom de ze tegen van € 30,- tot meer dan € 100,-. Ik gebruik een volwaardige home cinema met 5.1 surround geluid, en ik vind het alleen belangrijk dat ik tijdens het gamen met mensen kan praten (spec ops MW2 etc.).
Het hoeft dus allemaal niet kraakhelder te klinken. Voldoet die van € 30,- (Jabra)?
Zou echt voor de officiele gaan, importeren.
Werkt goed alleen bij lange sessies (4-5+ uur) gaat deze wat irriteren. Maar dat komt in mijn geval zelden voor.
Werkt goed alleen bij lange sessies (4-5+ uur) gaat deze wat irriteren. Maar dat komt in mijn geval zelden voor.
PSN id: GG--77
Zijn drie maps (en twee gerecycleerde) in die Stimulus package echt zijn geld waard? Ik vind 13 euro een hele stevige prijs voor gewoon drie extra maps waar je kan op fraggen.
De hoge populariteit van die DLC lijkt me dan ook gewoon een kwestie van kuddementaliteit te zijn (als ik het niet koop, kan ik niet meer samen met mijn vriendjes spelen).
De hoge populariteit van die DLC lijkt me dan ook gewoon een kwestie van kuddementaliteit te zijn (als ik het niet koop, kan ik niet meer samen met mijn vriendjes spelen).
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik zou ook voor de officiele gaan. Kraakhelder geluid en wat erg belangrijk is dat hij totaal niet stoort. Het gebeurt regelmatig dat ik in een game de meeste mensen mute omdat ze alleen maar aan het kraken zijn, of totaal onverstaanbaar zijn, terwijl m'n vrienden die allemaal de officiele hebben altijd perfect te verstaan zijn.bram1984 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:40:
Kan iemand mij wat advies geven in de wondere wereld van bluetooth headsetjes?
Voor nog geen 25 euro heb je hem thuisbezorgd vanuit UK (zou ik wel opschieten voordat de euro nog meer zakt).
Ik heb vanmorgen de beide PS3's omgeruild en wat denk je..... Juist de 40GB variant maakt 1/3 lawaai als die extra moet koelen van wat de 80GB variant doet. Ook als je deze aanzet dan gaat niet standaard de fan al iets harde draaien wat de 80Variant wel doet.Vjenne-ICT schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:44:
[...]
Beide bedankt voor het antwoord.
Ik ga ze eens omwisselen en kijken of het verschil maakt..... En ja, de 80GB PS3 staat op de slaapkamer.
Ik heb de 40GB extra aan de tand gevoeld en goed heet laten worden, maar lang niet het geluid van de 80GB als de te warm word. De vraag is nu, is dit normaal of moet ik er mee terug gaan? De PS3 is nog maar 1 week oud!
Inmiddels een nacht verder, maar PSN werkt bij mij nog steeds niet ik krijg nog steeds de zelfde error.
Maar ik neem aan dat het door de drukte komt, dus ik hoop dat het nog gaat werken.
Maar ik neem aan dat het door de drukte komt, dus ik hoop dat het nog gaat werken.
Thanks voor beide antwoorden. Ik ga er is naar kijken.
Heeft iemand al SSF4 al ergens zien liggen? Ik ben afgelopen zaterdag in Leeuwarden bij werkelijk elke winkel geweest die games verkoopt maar niemand had em. Vandaag had FRS hem ook nog steeds niet. Hij was toch officieel 30-4 uit?
PSN id: PENo1
Hij is ook al uit, waarom bestel je hem niet gewoon?
zat webwinkels hebben hem al op voorraad
Ze hebben op het blog aangegeven dat er problemen zijn, hier kan je meer info vindenSpekker schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:30:
Inmiddels een nacht verder, maar PSN werkt bij mij nog steeds niet ik krijg nog steeds de zelfde error.
Ja weet ik maar ik wilde hem gewoon kopen in de winkel...Maar ik denk nu dat ik hem alsnog maar ga bestellen dan..Spekker schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:57:
Hij is ook al uit, waarom bestel je hem niet gewoon?
PSN id: PENo1
Er zit gewoon verschil tussen de verschillende consoles en hun koelsysteem. Ik hoorder ook iets over het verschil in de fans tussen de originlene 60 gig en de oudere versies. iets met de hoeveelheid bladen op de fan wat uiteraard ook weer gevolgen had voor de geluidsproductie.Vjenne-ICT schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:01:
Ik heb de 40GB extra aan de tand gevoeld en goed heet laten worden, maar lang niet het geluid van de 80GB als de te warm word. De vraag is nu, is dit normaal of moet ik er mee terug gaan? De PS3 is nog maar 1 week oud!
Een vriend van me had een 40 gig model dat standaard na een half uur keihard ging blazen. andere vriend van me met een 40 gig maakt gewoon normaal geluid. Helemaal fluisterstil zullen weinig consoles zijn na een paar intensieve spelsessies. Als het je irriteert probeer je hem te ruilen. Defect zijn ze geen van beide en aangezien de 40 gig niet meer word geproduceerd hoop ik voor je dat ze nog een nieuwe voor je hebben. En dan ook nog een neiuwe met een ander koelsysteem.
Ik ga binnenkort mijn oude 60 model eens uit elkaar schroeven en schoonmaken. Deze staat bij mij op de slaapkamer en vangt veel meer stof dan mijn 80 gig model in de woonkamer. Beide maken bij mij zeer vergelijkbaar geluid terwijl de 80 gig toch wel merkbaar naar lagere toeren schakeld bij idle en de 60 gig heeft daar toch meer moeite mee.
Ik heb een probleempje:
Gisteren toen ik thuis kwam heb ik snel even een potje MW2 online gespeeld. PS3 daarna uitgezet en de bekerfinale gaan kijken. Tussen het kijken door ben ik met een probleem met de iPhone van mijn vriendin aan de slag gegaan. Deze herkende onze Wi-Fi router niet. Uiteindelijk opgelost doordat er 1 teken fout stond in het MAC adres, en deze optie stond daarnaast ook uitgeschakeld.
Afijn. De PS3 is vanuit de router (klein standaard Belkinnetje) bedraad verbonden. Echter wilde ik na de wedstrijd nog 'n potje gaan spelen, maar mijn verbinding werkte niet meer.
Zowel Wi-Fi als bedraad alle instellingen opnieuw nagelopen. Ik kreeg een paar keer een IP adress time-out. Na deze handmatig ingevuld te hebben, ging het verkrijgen van de het IP wel goed, maar gaf ie een of andere DNS error aan.
Nu weet ik niet of het gepruts met het MAC adres met het uiteindelijke probleem te maken heeft. Weet iemand dit? Ik heb vanochtend nog even snel gekeken of PSN er niet gewoon uit lag, maar hij deed het weer niet.
Gisteren toen ik thuis kwam heb ik snel even een potje MW2 online gespeeld. PS3 daarna uitgezet en de bekerfinale gaan kijken. Tussen het kijken door ben ik met een probleem met de iPhone van mijn vriendin aan de slag gegaan. Deze herkende onze Wi-Fi router niet. Uiteindelijk opgelost doordat er 1 teken fout stond in het MAC adres, en deze optie stond daarnaast ook uitgeschakeld.
Afijn. De PS3 is vanuit de router (klein standaard Belkinnetje) bedraad verbonden. Echter wilde ik na de wedstrijd nog 'n potje gaan spelen, maar mijn verbinding werkte niet meer.
Zowel Wi-Fi als bedraad alle instellingen opnieuw nagelopen. Ik kreeg een paar keer een IP adress time-out. Na deze handmatig ingevuld te hebben, ging het verkrijgen van de het IP wel goed, maar gaf ie een of andere DNS error aan.
Nu weet ik niet of het gepruts met het MAC adres met het uiteindelijke probleem te maken heeft. Weet iemand dit? Ik heb vanochtend nog even snel gekeken of PSN er niet gewoon uit lag, maar hij deed het weer niet.
Ha, idem hier; de 60GB op de slaapkamer maakt echter meer lawaai dan de 80GB in de woonkamer, onder vergelijkende omstandighedenswopdark schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:32:
[...]
Ik ga binnenkort mijn oude 60 model eens uit elkaar schroeven en schoonmaken. Deze staat bij mij op de slaapkamer en vangt veel meer stof dan mijn 80 gig model in de woonkamer. Beide maken bij mij zeer vergelijkbaar geluid terwijl de 80 gig toch wel merkbaar naar lagere toeren schakeld bij idle en de 60 gig heeft daar toch meer moeite mee.
Erger me niet aan verder, maar wilde hem binnenkort ook 's flink schoonmaken.
Stond uitgeschakeld? Dus je hebt de optie nu ingeschakeld? Dan zul je waarschijnlijk het MAC adres van je PS3 moeten toevoegen, volgens mij stond dat ergens op je PS3 weet alleen even niet meer waar...bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:16:
Uiteindelijk opgelost doordat er 1 teken fout stond in het MAC adres, en deze optie stond daarnaast ook uitgeschakeld.
In mijn router moet ik elk device bedraad of draadloos toegang geven door het MAC adres toe te voegen, dit heb ik met opzet gedaan in het kader van soort van beveiliging.
Ik heb binnenkort ook een PS3 
Hoop dat ik het wat vind, alleen jammer dat ik er maar 2 games bij heb, dus denk dat ik binnenkort maar op shopping-spree ga
Hoop dat ik het wat vind, alleen jammer dat ik er maar 2 games bij heb, dus denk dat ik binnenkort maar op shopping-spree ga
Het MAC adres weet ik wel te vinden. Die staat in System Settings. Ik had hier ook al aangedacht, maar ik ging er vanuit dat dit alleen voor draadloze verbindingen gold. Maar jij zegt dus dat ook bedrade verbindingen hier in moeten staan?ThePrutser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:44:
[...]
Stond uitgeschakeld? Dus je hebt de optie nu ingeschakeld? Dan zul je waarschijnlijk het MAC adres van je PS3 moeten toevoegen, volgens mij stond dat ergens op je PS3 weet alleen even niet meer waar...
In mijn router moet ik elk device bedraad of draadloos toegang geven door het MAC adres toe te voegen, dit heb ik met opzet gedaan in het kader van soort van beveiliging.
idd bij Settings -> System Settings -> System InformationThePrutser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:44:
[...]
Stond uitgeschakeld? Dus je hebt de optie nu ingeschakeld? Dan zul je waarschijnlijk het MAC adres van je PS3 moeten toevoegen, volgens mij stond dat ergens op je PS3 weet alleen even niet meer waar...
[ Voor 1% gewijzigd door GG---77 op 07-05-2010 09:54 . Reden: ben te traag! ]
Jup, alleen niet alle routers ondersteunen dit
[ Voor 172% gewijzigd door Overlegne op 07-05-2010 09:56 ]
Nieuw gekocht? Welke spellen heb je erbij?Overlegne schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:48:
Ik heb binnenkort ook een PS3
min of meer.... ik zeg dat dat bij mijn router moet, wil niet zeggen dat dat bij jouw router ook moet, alleen het klinkt wel zo. Dus ik zo zeggen voeg het MAC adres van je PS3 toe en kijk of je dan wel verbinding krijgt....bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:51:
Maar jij zegt dus dat ook bedrade verbindingen hier in moeten staan?
Welke router gebruik je?
Deze: http://www.bcc.nl/product...4230ed4-wireless-n-router
Kan 'm zo 1-2-3 niet op de Belkin site vinden.
edit: Modem is standaard Ziggo Motorola geval, maar dat maakt geloof ik niet uit.
Kan 'm zo 1-2-3 niet op de Belkin site vinden.
edit: Modem is standaard Ziggo Motorola geval, maar dat maakt geloof ik niet uit.
[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2010 10:11 ]
Dit topic is gesloten.