Nee, ik ruil hem tegen mijn Xbox360.
De games die erbij zitten: Resident Evil 5 & Brothers in Arms: Hell's Highway, en ik heb 2 controllers erbij
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee, ik ruil hem tegen mijn Xbox360.
Die van mij wel dus, want ik heb ook mijn iPod en de iPhone van mijn vriendin toe moeten voegen. Ik ga er dus vanuit (en hoop) dat dit de oplossing zal zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door ThePrutser op 07-05-2010 10:40 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2010 10:42 ]
[ Voor 32% gewijzigd door ThePrutser op 07-05-2010 10:41 ]
Haha, ik werk op een B2B afdeling, maar ik heb zo het idee dat de meeste bedrijven een beetje op hun gat liggen, dus weinig te doen op het moment.ThePrutser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:41:
Nouja, voeg de MAC maar gewoon toe. In dit geval: baat het niet, schaadt het ook niet.
je zit er wel bovenop zeg, gezien je reactie snelheid
dit lijkt mij ook de oplossing, ik weet niet of MAC filtering alleen voor WiFi is maar waarschijnlijk niet.ThePrutser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:41:
Nouja, voeg de MAC maar gewoon toe. In dit geval: baat het niet, schaadt het ook niet.
je zit er wel bovenop zeg, gezien je reactie snelheid
PSN ID: Svennie-NL
Neem je volgende keer je PS3 mee, kun je het meteen testen.... ohnee het ging thuis fout, niet op kantoorbram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:44:
[...]
Haha, ik werk op een B2B afdeling, maar ik heb zo het idee dat de meeste bedrijven een beetje op hun gat liggen, dus weinig te doen op het moment.
Met bovenstaande info lijkt het wel alsof je DHCP server van je router problemen geeft. (je krijgt niet automatisch een ip adres en je krijgt geen DNS server toegewezen).bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:16:
Ik heb een probleempje:
Gisteren toen ik thuis kwam heb ik snel even een potje MW2 online gespeeld. PS3 daarna uitgezet en de bekerfinale gaan kijken. Tussen het kijken door ben ik met een probleem met de iPhone van mijn vriendin aan de slag gegaan. Deze herkende onze Wi-Fi router niet. Uiteindelijk opgelost doordat er 1 teken fout stond in het MAC adres, en deze optie stond daarnaast ook uitgeschakeld.
Afijn. De PS3 is vanuit de router (klein standaard Belkinnetje) bedraad verbonden. Echter wilde ik na de wedstrijd nog 'n potje gaan spelen, maar mijn verbinding werkte niet meer.
Zowel Wi-Fi als bedraad alle instellingen opnieuw nagelopen. Ik kreeg een paar keer een IP adress time-out. Na deze handmatig ingevuld te hebben, ging het verkrijgen van de het IP wel goed, maar gaf ie een of andere DNS error aan.
Nu weet ik niet of het gepruts met het MAC adres met het uiteindelijke probleem te maken heeft. Weet iemand dit? Ik heb vanochtend nog even snel gekeken of PSN er niet gewoon uit lag, maar hij deed het weer niet.
Verschilt per router/modemBlindfold schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:17:
Mac filtering optie is volgens mij alleen voor draadloze toegang, maar het kan inderdaad nooit kwaad om je PS3 toe te voegen.
PSN id: NL_SToRM
Nu de DLC nog even halen en het verhaal is compleet. Ik vond hem veel beter dan AC1.SToRM666 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:43:
Vandaag heb ik Assassin's Creed 2 binnen gekregen!
Ik ben echt benieuwd naar dit spel, maar ik moet eerst Batman nog even uitspelen...
Ik had m trouwens in een recordtijd van 4 dagen binnen (voor een Engelse site dan) via Blahdvd.
PSN: Shiver23
Positief of negatief?Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:28:
Zo dan, na weken eindelijk weer eens de ps3 aangezet, yay, wel weer wennen na het spelen op een xbox
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2010 18:12 ]
Ik vond AC1 op zich ook best al een goed spel. De enige minpunten vond ik dat je op den duur té snel herkend werd en het spel was ook wel wat eentonig op den duur.Shiver23 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:49:
[...]
Nu de DLC nog even halen en het verhaal is compleet. Ik vond hem veel beter dan AC1.
PSN id: NL_SToRM
Positief, laatste tijd staat ps3 niet veel aan, omdat er voor mij weinig interessante games uitkomen, alle voor mij boeiende games komen in de zomermaanden / wintermaanden weer.
[ Voor 26% gewijzigd door Fatal Mind op 07-05-2010 19:48 ]
Maar wat geeft bij bedraad ie bij de tests aan als je handmatig het ip adres en de dns invuld?bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:08:
Ik heb inmiddels verbinding, al is het draadloos.
Dit is natuurlijk niet wat ik uiteindelijk wil, aangezien ik gewoon een snoertje in de PS3 heb zitten.
Bij het checken van de internet connection knalt ie er dus steeds uit met een DNS error. DNS in mijn router staat op Automatic from ISP. Bij primaire en secundaire DNS staat alles nu op 8.
Hoe nu verder?
edit: Ik resette zojuist de router, en toen gaf ie wel aan dat er geen ethernet kabel meer in de PS3 zat. Hij ziet 'm dus wel, de eikel.
Waarvan ook nog 2 games multi-platform.Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:19:
[...]
Positief, laatste tijd staat ps3 niet veel aan, omdat er voor mij weinig interessante games uitkomen, alle voor mij boeiende games komen in de zomermaanden / wintermaanden weer.
Na wat beter gekeken te hebben is dit alles wat boeiend is...
- Batman Arkham Asylum 2 25-06-2010
- Grand Turismo 5 24-09-2010
- Metal gear solid: Rising 24-09-2010
- Crysis 2 29-10-2010
Dat valt me tegen..
Datums kloppen niet echt.Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:19:
[...]
Na wat beter gekeken te hebben is dit alles wat boeiend is...
- Batman Arkham Asylum 2 25-06-2010
- Grand Turismo 5 24-09-2010
- Metal gear solid: Rising 24-09-2010
- Crysis 2 29-10-2010
Dat valt me tegen..
Dat kan zo zijn, maar hopen mag altijdVerwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:13:
[...]
Nog altijd niet bevestigd! Reken maar op November op zijn vroegst.
Tja, dat ze crossplatform zijn vind ik nog niet zo heel erg, je heb wel gelijk dat de exclusives kwalitatief betere games zijn, maar dat zegt niet dat crossplatform slechte moeten zijn toch ?Sinned123 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:41:
[...]
Waarvan ook nog 2 games multi-platform.
Wat vond je van het aanbod dat al uit is dan?
Persoonlijk vind ik de ps3-only's beter dan de xbox360's only, zeker als je er ook een game-pc naast hebt.
Dan zou het ook fout staan op thehut.com ? 't kan uiteraard, maar 't zou slordig zijn ? Google geeft idd aan dat de rumoeren 2011 aanduiden. HmmmzzzIke. schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:51:
[...]
Datums kloppen niet echt.
Arkham Asylum 2 komt pas in 2011 uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Fatal Mind op 07-05-2010 21:59 ]
een gameshop is nou niet bepaald een betrouwbare bron voor een release datum.Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:58:
[...]
Dan zou het ook fout staan op thehut.com ? 't kan uiteraard, maar 't zou slordig zijn ? Google geeft idd aan dat de rumoeren 2011 aanduiden. Hmmmzzz
Snap ik, tis ook niet dat de data's in mijn persoonlijke lijstje een datum moet zijn waarop ik de game wil hebben, gebruik het meer als richtlijn.M a r c o schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:42:
[...]
een gameshop is nou niet bepaald een betrouwbare bron voor een release datum.
Vooral wanneer een datum onzeker of onbekend is, word er in de systemen van de shop een datum ingevoerd als "placeholder". omdat ze perse iets moeten invoeren.
Verwijderd
Als je achter op het hoesje kijkt zie je ook staan dat het ondersteuning voor 1080p heeft dus dat het dan in 720p afspeelt is een beetje raar. Misschien moet je even een kijkje nemen in je beeldinstellingen.-Edwin- schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:09:
Ik heb ACII op de PS3. Deze speelt echter af in 720p, terwijl ik 1080p tv heb. Ik gebruik ook HDMI etc. Ik weet dat je het beeld kan upscalen naar 1080p door de andere resoluties uit te zetten. Maar is dit aan te raden voor ACII? Ik kan me voorstellen dat 720p niet voor niks de standaard is bij dit spel. Want bijvoorbeeld bij WipeOut HD is de standaard wel 1080p. Ik maak me er verder niet druk over hoor, maar vraag het me gewoon af.
Trouwens, in dit geval is het ACII. Maar ik weet dat het met bijvoorbeeld Uncharted 2 ook hetzelfde geval is. Daarom plaats ik het in dit topic.
Klopt, maar het is bij iedereen hetzelfde verhaal. Bovendien geeft wipeout HD wel in 1080p weer. Ik las dat ACII native 720p is, maar je dit kan upscalen naar 1080p. Maar is dit wel te adviseren? Aangezien 1080p niet de native resolutie is.Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:22:
[...]
Als je achter op het hoesje kijkt zie je ook staan dat het ondersteuning voor 1080p heeft dus dat het dan in 720p afspeelt is een beetje raar. Misschien moet je even een kijkje nemen in je beeldinstellingen.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
Niet eens een pc? Ook al is dat geen console.Die Bruine schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 05:01:
Dit is toch wel de vaagste vraag in tijden hoor. Hoeveel moeite kost het je nou om het scherm op 1080p in te stellen en zelf te beoordelen of je 1080p upscale mooier vindt dan 720p native? Als je ACII grafisch het best wilt moet je een XBOX360 kopen. Daar ziet het er beter uit...
uhu... koop ff lekker een 360 als je al een PS3 hebt om twee frames per seconde meer te hebben bij een game... Ubisoft heeft zowieso erg moeite met gelijkwaardige ports maken op 360 en PS3. Zelfs EA heeft de PS3 hardware inmiddels onder de knie, waarom Ubisoft dan niet? Je gaat je afvragen of je uberhaupt nog zit te wachten op een port van Splinter Cell eind dit jaar als Ubisoft het voor elkaar krijgt alle eye-candy eruit te slopen voor de Ps3 versie.Die Bruine schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 05:01:
Dit is toch wel de vaagste vraag in tijden hoor. Hoeveel moeite kost het je nou om het scherm op 1080p in te stellen en zelf te beoordelen of je 1080p upscale mooier vindt dan 720p native? Als je ACII grafisch het best wilt moet je een XBOX360 kopen. Daar ziet het er beter uit...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 13:57 ]
Ps4/switch gamer
Ja joh welke spellen dan ik heb hier nog nooit last van gehad namelijk???NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:08:
Bij alle spellen die ik tot nu toe uit de UK haalde, moest ik dlc uit de uk-store halen.
Alleen Uncharted 2 (en LittleBigPlanet?) voor zover ik weet.NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:08:
Bij alle spellen die ik tot nu toe uit de UK haalde, moest ik dlc uit de uk-store halen.
Ratchet and Clank volgens mij, en Infamous sowieso (code voor extra bonus wapen).LuPo schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:27:
[...]
Alleen Uncharted 2 (en LittleBigPlanet?) voor zover ik weet.
Ps4/switch gamer
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
ja, dat kan gewoonJamoru schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:32:
Werkt een UK savegame met een NL versie van MW2? Ik heb namelijk een UK versie van MW2 gehad, maar paar maanden geleden verkocht. Nu kan ik een NL versie overkopen, maar ik wil wel graag mijn oude save gebruiken.
Wat heb je al gedaan om het voor elkaar te krijgen?Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:24:
Weet niet of dit hier mag, maar;
ik krijg een Samsung P2450H, nu wil ik een PS3 kopen... Het scherm wordt gebruikt voor eerst de PC, en later komt de PS3 er dus bij op.
PC wordt aangesloten op de DVI ingang (toch wel handig zo'n DVI naar HDMI kabel), en de PS3 dan op de HDMI ingang...
Echter zitten er in dat scherm geen speakers, en ik wil uiteraard wel geluid hebben - via mijn computerspeakers of de stereo. Hoe moet ik dit dan doen?
Alvast bedankt!
Ik heb het zo:Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:24:
Weet niet of dit hier mag, maar;
ik krijg een Samsung P2450H, nu wil ik een PS3 kopen... Het scherm wordt gebruikt voor eerst de PC, en later komt de PS3 er dus bij op.
PC wordt aangesloten op de DVI ingang (toch wel handig zo'n DVI naar HDMI kabel), en de PS3 dan op de HDMI ingang...
Echter zitten er in dat scherm geen speakers, en ik wil uiteraard wel geluid hebben - via mijn computerspeakers of de stereo. Hoe moet ik dit dan doen?
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 09-05-2010 20:57 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die heeft toch wel een line-in? Meestal een blauwe ingangDharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:56:
Ik heb geen geluidskaart, gewoon onboard geluid, weet niet of dat iets uit maakt? En hij zend het dan gewoon door? Geen bepaalde instellingen vereist?
[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 09-05-2010 20:59 ]
Ik neem aan dat je gewoon een Realtek geval hebt.Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:59:
Zit een blauwe ingang op ja...Maar dan ga ik dat eens goed uitvogelen, thx!
[ Voor 68% gewijzigd door Xentor op 09-05-2010 21:35 ]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Zo ziet het er bij mij inderdaad uit...GAIAjohan schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:04:
[...]
Ik neem aan dat je gewoon een Realtek geval hebt.
[afbeelding]
Even kijken naar mijn sliders en of de speakers in dat schermpje niet een rood kruis hebben. En mogelijk moet je het volume in de monitor omhoog zettenDharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:15:
[...]
Zo ziet het er bij mij inderdaad uit...
Dus ik plug dan de kabel van de monitor in de line in, en dan verder? Heb ik dan direct geluid of...
JaDharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:22:
Heb ff een willekeurige 3.5mm in de line in geduwd, en de speakers op de groene line out en krijg dan hetzelfde plaatje als bij jou ja, dan moet ik in theorie alleen nog ff het volume van de monitor omhoog doen en dan moet het als het goed is werken?
Waarom vind je dat raar?? (http://www.quanticdream.c...vy-rain-patch-102-now-out)Xentor schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:25:
Alleen nu ik heavy rain wou spelen moest ik updaten naar 1.02 ?
Wel op oke gedrukt maar beetje raar?
[ Voor 5% gewijzigd door ThePrutser op 10-05-2010 15:31 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kort samengevat wat er tot nu toe gebeurd is.
In deel 1 gaf ik aan een sporadisch wegvallende Wi-Fi verbinding te hebben. Echter was dit alleen waarneembaar in mijn web browser(s). Inmiddels is dit opgelost door de channel van de router gewijzigd te hebben.
Hierdoor werkte onze Apple apparatuur echter niet meer (2x iPod Touch, 1x iPhone 3GS). Dit heb ik vervolgens opgelost door de MAC adressen van de Apples toe te voegen in de instellingen van mijn router.
Na het toevoegen van het MAC adres van de iPhone, doet mijn wired internet het niet meer.
Ik heb de Belkin F5D7234-4-H V5: http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=136493
Vanuit de router heb ik 2 draadjes getrokken, eentje gaat in mijn PS3, en de andere gaat in mijn TV (Philips NetTV).
Beide apparaten kunnen bedraad dus geen internet meer ontvangen. Zowel het "Wired" als het "Wireless" lampje voorop de router branden groen, dus dat is goed.
De router heeft de nieuwste firmware geïnstalleerd.
De volgende settings in mijn router zijn van toepassing:
Internet Settings:
WAN MAC address: xxx
Connection type: Dynamic
WAN IP: xxx
Subnet mask: 255.255.252.0
Default gateway: 94.208.144.1
DNS: 212.54.40.25
LAN Settings:
94 44 52 33 9B C7
IP adress: 192.168.2.1
Subnet mask: 255.255.255.0
DHCP server: Enabled
Als ik mijn PS3 automatisch een internet verbinding laat zoeken, dan geeft ie na ongeveer 20 seconden de melding "The attemt to obtain an IP adress timed out".
Vervolgens ga ik de instellingen manueel ingeven:
Costum -> Wired Connection
IP Address -> Manual
IP adress staat nu op: 192.168.1.9
Subnet mask staat nu op: 255.255.252.0
Default router staat nu op: 94.208.144.1
Prim. DNS staat nu op: 212.54.40.25
Sec. DNS staat nu op: 212.54.40.25
MTU (?) -> Automatic
Proxy server -> Do not use
UPnP -> Enable
Daarna is ie klaar, en gaat ie de settings testen. Een IP adres verkrijgen lukt nu wel, echter geeft ie bij het testen van de internet verbinding direct "Failed" aan, met onderaan de melding: An error occurred during communication with the server. This is a DNS error (80710102).
Op deze foutcode heb ik al gezocht, echter kan ik de oplossing helaas niet vinden.
Het grappige van dit alles, is dat mijn PS3 het dus wireless wel gewoon doet. Ik kan gewoon prima online gamen, echter heb ik dat snoertje er natuurlijk niet voor niks in zitten. Ik kan ook niet rusten voordat ie het doet.
Wie weet de oplossing?
Je maakt gebruik van een router, dan is het niet nodig om de externe adressen als default gateway en als DNS server in te stellen in je PS3. Probeer het eens door als default gateway en als DNS server gewoon het adres van je router in te stellen. Het lijkt me dat de kans dat het wel werkt dan in ieder geval een stuk groter is
[ Voor 44% gewijzigd door Maxow op 10-05-2010 20:40 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Maxow op 10-05-2010 21:40 . Reden: extra info ]
PSN: Shiver23
Kun je me uitleggen hoe ik dat eerste moet doen?Maxow schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:42:
Wat voor IP adres krijgt je laptop dan als je die op dhcp zet? Kun je is pasten wat ipconfig /all in je command prompt aangeeft?
Hostnaam . . . . . . . . . . . . : VAIO
Primair DNS-achtervoegsel . . . . :
Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride
IP-routering ingeschakeld . . . . : nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : Belkin
Ethernet-adapter voor LAN-verbinding:
Mediumstatus. . . . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Marvell Yukon 88E8059 PCI-E Gigabit Ether
net Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-24-BE-BD-86-CE
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld : ja
Draadloos LAN-adapter voor Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: Belkin
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Atheros AR9285 Wireless Network Adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 2C-81-58-F9-EC-B4
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::1187:27c4:f7ec:2c2e%11(voorkeur)
IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.4(voorkeur)
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease verkregen . . . . . . . . . : zondag 9 mei 2010 13:01:12
Lease verlopen. . . . . . . . . . : vrijdag 17 juni 2146 4:21:05
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.2.1
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 184559198
DHCPv6-client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-13-24-04-9D-00-24-BE-BD-86-CE
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld
Tunnel-adapter voor isatap.Belkin:
Mediumstatus. . . . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: Belkin
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Microsoft ISATAP Adapter #2
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : nee
Tunnel-adapter voor Teredo Tunneling Pseudo-Interface:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : nee
IPv6-adres. . . . . . . . . . . . : 2001:0:5ef5:73ba:285f:30a4:a12f:6f30(voor
keur)
Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::285f:30a4:a12f:6f30%13(voorkeur)
Standaardgateway. . . . . . . . . : ::
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : uitgeschakeld
Heb je een 3D-televisie?OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:33:
Toch maar aan Disney's G-force begonnen, ziet er best leuk uit in 3D.
Volgens deze instellingen van je laptop heb je nu een IP-adres gekregen door middel van DHCP over je draadloze verbinding. Het werkt dus zowel draadloos als bedraad niet? Want wat voor IP-adres krijg je wanneer je je draadloos uitzet en alleen bedraad verbinding hebt met je router?bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:56:
[...]
Kun je me uitleggen hoe ik dat eerste moet doen?
[...]
Tsjah, dan blijf je bezig. Want waarom kun jij deze inhoud niet plaatsen in het bijbehorende topic? Imho blijft er dan weinig over waar hier wèl over gepraat kan worden. Dus zolang het niet de spuigaten uitloopt moet er maar een gulden middenweg worden genomen.DeDuifff schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:07:
Anyways, nog twee weken verwijderd van de release van Red Dead Redemption. Ik ben echt reuze benieuwd naar het MP gedeelte. Geweldig om met een groepje banditos ongein uit te halen.
Er zal zeer waarschijnlijk wel geen demo uitkomen, maar ik denk dat men al redelijk opgewarmd is voor dit spel, dus die zal ook wel niet nodig zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 10-05-2010 23:11 ]
Nog niet, eerst maar eens wat games/films laten uitkomen.
Ali G gezien?
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-05-2010 23:16 ]
Daar zit ook wel wat in, natuurlijk.LuPo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:10:
[...]
Tsjah, dan blijf je bezig. Want waarom kun jij deze inhoud niet plaatsen in het bijbehorende topic? Imho blijft er dan weinig over waar hier wèl over gepraat kan worden. Dus zolang het niet de spuigaten uitloopt moet er maar een gulden middenweg worden genomen.
Nofi uiteraard.
Ha, jij ook?
Master_A
Omdat hier de meeste PS3 gebruikers zitten, achtte ik de kans het grootst dat iemand hier de oplossing zou weten. Ik hoopte dat er een instelling verkeerd stond in mijn PS3, maar helaas.DeDuifff schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:04:
[...]
Daar zit ook wel wat in, natuurlijk.
Maar ik denk dat mijn post over een game hier beter past, dan een post over het troubleshooten van een wegvallende draadloze verbinding, of een laptop + DHCP probleem. En naar mijn inzien begint dit toch wel aardig te overheersen. Maar als niemand anders zich eraan stoort, be my guest.![]()
[...]
Ha, jij ook?
Ik zou er eerst voor zorgen dat de verbinding op de laptop werkt. Als dit werkt, kun je tenminste uitsluiten waar het fout gaat (PS3 of router). Het makkelijkst is om de draadloze verbinding op de laptop uit te zetten en deze bedraad aan te sluiten.bram1984 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:19:
[...]
Omdat hier de meeste PS3 gebruikers zitten, achtte ik de kans het grootst dat iemand hier de oplossing zou weten. Ik hoopte dat er een instelling verkeerd stond in mijn PS3, maar helaas.
Stiekem niet een klein beetje voor de redelijk makkelijke Platinum?OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:14:
[...]
Nog niet, eerst maar eens wat games/films laten uitkomen.![]()
Bij de game G-Force (met die cavia's ja) krijg je 2 van die papieren 3D-brilletjes.
In het menu kun je 3D aan- en uitzetten.
Ze staan/zitten niet echt lekker en qua kleur lever je ook heel wat in, maar het is wel behoorlijk mooi.![]()
Voegt toch wat extra's toe
[...]
Mss heb ik er overheen gelezen of heb je het wel geprobeerd maar niet gepost, heb je de instelling [in de PS3] wel veranderd dat je PS3 bedraad verbinding moet maken ipv wireless?bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:01:
Draadloos werkt juist wel, en bedraad niet.
Only fools are enslaved by time and space.
Alles statisch invullen?bram1984 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:19:
Ja, costum installatie en wired connection. Dan geeft ie dus een DNS error bij het checken van de internet connection.
[ Voor 8% gewijzigd door ThePrutser op 11-05-2010 14:57 ]
[ Voor 18% gewijzigd door mathijs92 op 11-05-2010 16:56 ]
Ik heb sowieso die van mijn TV en de PS3 al een keertje omgedraaid, maar inderdaad nog geen andere poorten op de router geprobeerd. Zal ik ook eens doen.ThePrutser schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:55:
@Bram
Klinkt misschien heel simpel en totaal niet gerelateerd aan je laatste wijziging, toch stel ik wel voor om het even te proberen:
- steek de kabel die van je PS3 komt in een andere poort op je router, werkt het dan nog steeds niet en/of heb je niet meer poorten ->
- probeer het eens met een andere (nieuwe) UTP kabel
Ik zie het niet staan, maar ik neem aan dat je al met het beeldformaat van je TV, en die in de instellingen van je PS3 hebt geëxperimenteerd?mathijs92 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:14:
Even een klein probleempje:
Vandaag is Little big planet GOTY edition binnengekomen. ik heb mijn playstation aangesloten op mijn breedbeeld tv. Dit gaat tot nu toe bij ieder spel goed, maar als ik LBP wil spelen, wordt het beeld veel kleiner, en het lijkt op 4:3. Dit had ik ook al in de demo. De tv is aangesloten op de hdmi poort, met een verloop naar dvi (mijn tv heeft geen HDMI, het is een B&O Beovision 7)
Wie weet waar dit aan ligt?
Ah daar had ik nog niet aan gedacht... Als hij werkelijk op de maximale snelheid gaat downloaden dan komt het toch maar neer op hooguit 3-5 minuten bufferen (teminste voor een hele ep. denk ik), leuke oplossing (vooral downen in achtergrond). Alleen zou het natuurlijk beter zijn als de stream gewoon vlekkeloos werktAmiet01 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:09:
Ik weet niet of het al eerder is gepost, maar wat betreft het enorm veel bufferen met de RTL Gemist voor de iPad:
Houd je muis in de ps3 browser boven het filmpje dat je wilt bekijken, maar klik er niet op. Druk vervolgens op driehoekje, bestand, doel opslaan als... En sla het vervolgens op de harde schijf op (hij zet het automatisch op bij videos). Kies ervoor om de download in de achtergrond verder te laten gaan en ga vervolgens naar downloadbeheer. Druk driehoekje op het filmpje dat aan het downloaden is, en kies afspelen. Het maakt niet uit of hij nog niet klaar is, maar hij speelt gewoon af. Hij download ook erg snel, gewoon de max van je inet verbinding. Bij mij heeft hij iig geen enkele keer hoeven te bufferen.
Hoop dat het voor iedereen een uitkomst is!
Nix 3-5 minuten bufferen. Gewoon direct na het afsluiten van de browser kun je al zowat beginnen met afspelenBatmanHorizon schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:53:
[...]
Ah daar had ik nog niet aan gedacht... Als hij werkelijk op de maximale snelheid gaat downloaden dan komt het toch maar neer op hooguit 3-5 minuten bufferen (teminste voor een hele ep. denk ik), leuke oplossing (vooral downen in achtergrond). Alleen zou het natuurlijk beter zijn als de stream gewoon vlekkeloos werkt. Later ff uitproberen
Master_A
Ik heb ook 30 Mbit, maar krijg met wifi hoogstens 16 Mbit door op de PS3 (PS3 heeft een Wireless-G ontvanger dacht ik?), maar dat zou ook meer dan genoeg moeten zijn. Kan het nog steeds niet proberen omdat de tv bezet is, maar als het zoals je zegt vloeiend werkt is het een prima oplossing!Amiet01 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:25:
[...]
Nix 3-5 minuten bufferen. Gewoon direct na het afsluiten van de browser kun je al zowat beginnen met afspelen. Ligt er natuurlijk aan hoe snel je verbinding is, maar ik heb een 30 Mbit verbinding wat neer komt op max 3,45 MB/s. Ik heb alleen nooit een speedtest gedaan om te kijken of de PS3 dit wel haalt ivm het gebruik van Wifi.
Die platinum komt dan misschien nog wel, maar het gaat mij erom dat mijn verzameling games zo divers mogelijk is.LuPo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:33:
[...]Stiekem niet een klein beetje voor de redelijk makkelijke Platinum?
Die moet ik ooit nog uitspelen, De opvolger wil ik ook nog eens kopen.GAIAjohan schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:52:
Vandaag Motorstrorm gekocht voor 7euro. Zat destijds met de 180euro Bart Smit actie erg te twijfelen tussen het Motorstorm pak en het Resistance2 pak. Uiteindelijk voor Resistance2 gekozen, maar nu toch maar Motorstorm (non-platinum) los gekocht
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klopt hoor, heb ik ook. Ik vind het niks om weken achter elkaar dezelfde soort shooters te spelen. Daarom wissel ik shooters, adventure, kiddy, platform etc etc allemaal lekker af!OPSLAGHOND schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:50:
[...]
Die platinum komt dan misschien nog wel, maar het gaat mij erom dat mijn verzameling games zo divers mogelijk is.
Ik varieer nogal graag en ben snel uitgekeken op een game als ik deze te lang speel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq