Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

swopdark schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:05:
[...]

Nieuw gekocht? Welke spellen heb je erbij?
Nee, ik ruil hem tegen mijn Xbox360.

De games die erbij zitten: Resident Evil 5 & Brothers in Arms: Hell's Highway, en ik heb 2 controllers erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overlegne schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:53:
Jup, alleen niet alle routers ondersteunen dit ;)
Die van mij wel dus, want ik heb ook mijn iPod en de iPhone van mijn vriendin toe moeten voegen. Ik ga er dus vanuit (en hoop) dat dit de oplossing zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

De fout die ik wel eens heb gemaakt is dat ik mijn PS3 op wireless had ingesteld (omdat ik nog geen draadje had liggen in mijn slaapkamer) en vervolgens weer bedraad aansloot maar niet de instellingen op de PS3 ook weer op bedraad had gezet (ik ging er vanuit dat de PS3 zelf door had dat er weer een draadje in zat). En ik me maar afvragen waarom mijn HD streams zo aan het stotteren waren. Pas toen ik op de PS3 weer aangaf dat er een draad was aangesloten gingen de streams weer goed. 8)7 |:( 8)7 |:(

Wellicht ben je deze instelling per ongeluk ook vergeten?

Dit zeg ik omdat ik in de manual van de router die je opgaf het volgende vond:
The MAC address filter is a powerful security feature that allows you to specify which computers are allowed on the wireless network. Note: This list applies only to wireless computers

Kanttekening is wel dat het een handleiding is voor de F6D4230-4 (was het meest lijkende wat ik kon vinden).

[ Voor 25% gewijzigd door ThePrutser op 07-05-2010 10:40 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope. Zoals ik in bovenstaande tekst aangeef heb ik zowel de bedrade als de Wi-Fi instelling meerdere malen doorlopen. Ik kom bij beiden niet verder dan de DNS instelling. Dan geeft ie dus "Failed" aan.

edit: Hopelijk heeft die handleiding het dus fout. Anders weet ik ook niet wat ik nog meer kan doen. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Nouja, voeg de MAC maar gewoon toe. In dit geval: baat het niet, schaadt het ook niet.

je zit er wel bovenop zeg, gezien je reactie snelheid :)

[ Voor 32% gewijzigd door ThePrutser op 07-05-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:41:
Nouja, voeg de MAC maar gewoon toe. In dit geval: baat het niet, schaadt het ook niet.

Haha, ik werk op een B2B afdeling, maar ik heb zo het idee dat de meeste bedrijven een beetje op hun gat liggen, dus weinig te doen op het moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:57
ThePrutser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:41:

dit lijkt mij ook de oplossing, ik weet niet of MAC filtering alleen voor WiFi is maar waarschijnlijk niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:44:
[...]

Haha, ik werk op een B2B afdeling, maar ik heb zo het idee dat de meeste bedrijven een beetje op hun gat liggen, dus weinig te doen op het moment. :)
Neem je volgende keer je PS3 mee, kun je het meteen testen.... ohnee het ging thuis fout, niet op kantoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:16:
Ik heb een probleempje:

Gisteren toen ik thuis kwam heb ik snel even een potje MW2 online gespeeld. PS3 daarna uitgezet en de bekerfinale gaan kijken. Tussen het kijken door ben ik met een probleem met de iPhone van mijn vriendin aan de slag gegaan. Deze herkende onze Wi-Fi router niet. Uiteindelijk opgelost doordat er 1 teken fout stond in het MAC adres, en deze optie stond daarnaast ook uitgeschakeld.
Afijn. De PS3 is vanuit de router (klein standaard Belkinnetje) bedraad verbonden. Echter wilde ik na de wedstrijd nog 'n potje gaan spelen, maar mijn verbinding werkte niet meer.
Zowel Wi-Fi als bedraad alle instellingen opnieuw nagelopen. Ik kreeg een paar keer een IP adress time-out. Na deze handmatig ingevuld te hebben, ging het verkrijgen van de het IP wel goed, maar gaf ie een of andere DNS error aan.

Nu weet ik niet of het gepruts met het MAC adres met het uiteindelijke probleem te maken heeft. Weet iemand dit? Ik heb vanochtend nog even snel gekeken of PSN er niet gewoon uit lag, maar hij deed het weer niet.
Met bovenstaande info lijkt het wel alsof je DHCP server van je router problemen geeft. (je krijgt niet automatisch een ip adres en je krijgt geen DNS server toegewezen).

Je kunt natuurlijk alle info handmatig invullen (ip adres heb je al, zal wel iets van 192.168.1.xx zijn (of 0.xx). Bij DNS server kun je een public DNS toevoegen zoals bijv die van google: 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Bij default gateway geef je het ip van je router op (waarschijnlijk 192.168.1.1 of 192.168.0.1).

Mac filtering optie is volgens mij alleen voor draadloze toegang, maar het kan inderdaad nooit kwaad om je PS3 toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al die dingen gisteren inderdaad handmatig ingevuld, behalve dat gedeelte van die DNS. Volgens mij heb ik daar 0.0.0.0 laten staan (via Google opgezocht). Als het MAC adres toevoegen geen resultaat geeft, dan zal ik dit allemaal zeker eens proberen.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Blindfold schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:17:
Mac filtering optie is volgens mij alleen voor draadloze toegang, maar het kan inderdaad nooit kwaad om je PS3 toe te voegen.
Verschilt per router/modem 8) (zie mijn eerdere posting(s))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zo dan, na weken eindelijk weer eens de ps3 aangezet, yay, wel weer wennen na het spelen op een xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag heb ik Assassin's Creed 2 binnen gekregen! :)
Ik ben echt benieuwd naar dit spel, maar ik moet eerst Batman nog even uitspelen...
Ik had m trouwens in een recordtijd van 4 dagen binnen (voor een Engelse site dan) via Blahdvd.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SToRM666 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:43:
Vandaag heb ik Assassin's Creed 2 binnen gekregen! :)
Ik ben echt benieuwd naar dit spel, maar ik moet eerst Batman nog even uitspelen...
Ik had m trouwens in een recordtijd van 4 dagen binnen (voor een Engelse site dan) via Blahdvd.
Nu de DLC nog even halen en het verhaal is compleet. Ik vond hem veel beter dan AC1.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:19
Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:28:
Zo dan, na weken eindelijk weer eens de ps3 aangezet, yay, wel weer wennen na het spelen op een xbox :P
Positief of negatief?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inmiddels verbinding, al is het draadloos.

Dit is natuurlijk niet wat ik uiteindelijk wil, aangezien ik gewoon een snoertje in de PS3 heb zitten.

Bij het checken van de internet connection knalt ie er dus steeds uit met een DNS error. DNS in mijn router staat op Automatic from ISP. Bij primaire en secundaire DNS staat alles nu op 8.

Hoe nu verder?

edit: Ik resette zojuist de router, en toen gaf ie wel aan dat er geen ethernet kabel meer in de PS3 zat. Hij ziet 'm dus wel, de eikel.

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Nu de DLC nog even halen en het verhaal is compleet. Ik vond hem veel beter dan AC1.
Ik vond AC1 op zich ook best al een goed spel. De enige minpunten vond ik dat je op den duur té snel herkend werd en het spel was ook wel wat eentonig op den duur.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:03:
[...]

Positief of negatief?
Positief, laatste tijd staat ps3 niet veel aan, omdat er voor mij weinig interessante games uitkomen, alle voor mij boeiende games komen in de zomermaanden / wintermaanden weer.

Na wat beter gekeken te hebben is dit alles wat boeiend is...
- Batman Arkham Asylum 2 25-06-2010
- Grand Turismo 5 24-09-2010
- Metal gear solid: Rising 24-09-2010
- Crysis 2 29-10-2010

Dat valt me tegen..

[ Voor 26% gewijzigd door Fatal Mind op 07-05-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:08:
Ik heb inmiddels verbinding, al is het draadloos.

Dit is natuurlijk niet wat ik uiteindelijk wil, aangezien ik gewoon een snoertje in de PS3 heb zitten.

Bij het checken van de internet connection knalt ie er dus steeds uit met een DNS error. DNS in mijn router staat op Automatic from ISP. Bij primaire en secundaire DNS staat alles nu op 8.

Hoe nu verder?

edit: Ik resette zojuist de router, en toen gaf ie wel aan dat er geen ethernet kabel meer in de PS3 zat. Hij ziet 'm dus wel, de eikel.
Maar wat geeft bij bedraad ie bij de tests aan als je handmatig het ip adres en de dns invuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:19:
[...]

Nog altijd niet bevestigd! Reken maar op November op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik heb zins lange tijd weer ps3 home aangezet.
Maar weet iemand hoe je nou verder komt in loca island? Je moet dansen daarna snap ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
[...]

Positief, laatste tijd staat ps3 niet veel aan, omdat er voor mij weinig interessante games uitkomen, alle voor mij boeiende games komen in de zomermaanden / wintermaanden weer.

- Crysis 2 29-10-2010

Dat valt me tegen..
Waarvan ook nog 2 games multi-platform.
Wat vond je van het aanbod dat al uit is dan?
Persoonlijk vind ik de ps3-only's beter dan de xbox360's only, zeker als je er ook een game-pc naast hebt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

- Crysis 2 29-10-2010

Dat valt me tegen..
Datums kloppen niet echt.
Arkham Asylum 2 komt pas in 2011 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:13:
[...]

Nog altijd niet bevestigd! Reken maar op November op zijn vroegst.
Dat kan zo zijn, maar hopen mag altijd :P
Sinned123 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:41:
[...]

Waarvan ook nog 2 games multi-platform.
Wat vond je van het aanbod dat al uit is dan?
Persoonlijk vind ik de ps3-only's beter dan de xbox360's only, zeker als je er ook een game-pc naast hebt.
Tja, dat ze crossplatform zijn vind ik nog niet zo heel erg, je heb wel gelijk dat de exclusives kwalitatief betere games zijn, maar dat zegt niet dat crossplatform slechte moeten zijn toch ?

En tja, heb hier al zo'n 30 games liggen, van Hawx tot heavy rain, maar ik vind op het moment weinig interessants bij het huidige aanbod.
Ike. schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:51:
[...]

Datums kloppen niet echt.
Arkham Asylum 2 komt pas in 2011 uit.
Dan zou het ook fout staan op thehut.com ? 't kan uiteraard, maar 't zou slordig zijn ? Google geeft idd aan dat de rumoeren 2011 aanduiden. Hmmmzzz

[ Voor 4% gewijzigd door Fatal Mind op 07-05-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:55
Ik heb ACII op de PS3. Deze speelt echter af in 720p, terwijl ik 1080p tv heb. Ik gebruik ook HDMI etc. Ik weet dat je het beeld kan upscalen naar 1080p door de andere resoluties uit te zetten. Maar is dit aan te raden voor ACII? Ik kan me voorstellen dat 720p niet voor niks de standaard is bij dit spel. Want bijvoorbeeld bij WipeOut HD is de standaard wel 1080p. Ik maak me er verder niet druk over hoor, maar vraag het me gewoon af.

Trouwens, in dit geval is het ACII. Maar ik weet dat het met bijvoorbeeld Uncharted 2 ook hetzelfde geval is. Daarom plaats ik het in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:58:
[...]
Dan zou het ook fout staan op thehut.com ? 't kan uiteraard, maar 't zou slordig zijn ? Google geeft idd aan dat de rumoeren 2011 aanduiden. Hmmmzzz
een gameshop is nou niet bepaald een betrouwbare bron voor een release datum.
Vooral wanneer een datum onzeker of onbekend is, word er in de systemen van de shop een datum ingevoerd als "placeholder". omdat ze perse iets moeten invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
M a r c o schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:42:
[...]

een gameshop is nou niet bepaald een betrouwbare bron voor een release datum.
Vooral wanneer een datum onzeker of onbekend is, word er in de systemen van de shop een datum ingevoerd als "placeholder". omdat ze perse iets moeten invoeren.
Snap ik, tis ook niet dat de data's in mijn persoonlijke lijstje een datum moet zijn waarop ik de game wil hebben, gebruik het meer als richtlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:09:
Ik heb ACII op de PS3. Deze speelt echter af in 720p, terwijl ik 1080p tv heb. Ik gebruik ook HDMI etc. Ik weet dat je het beeld kan upscalen naar 1080p door de andere resoluties uit te zetten. Maar is dit aan te raden voor ACII? Ik kan me voorstellen dat 720p niet voor niks de standaard is bij dit spel. Want bijvoorbeeld bij WipeOut HD is de standaard wel 1080p. Ik maak me er verder niet druk over hoor, maar vraag het me gewoon af.

Trouwens, in dit geval is het ACII. Maar ik weet dat het met bijvoorbeeld Uncharted 2 ook hetzelfde geval is. Daarom plaats ik het in dit topic.
Als je achter op het hoesje kijkt zie je ook staan dat het ondersteuning voor 1080p heeft dus dat het dan in 720p afspeelt is een beetje raar. Misschien moet je even een kijkje nemen in je beeldinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:22:
[...]

Als je achter op het hoesje kijkt zie je ook staan dat het ondersteuning voor 1080p heeft dus dat het dan in 720p afspeelt is een beetje raar. Misschien moet je even een kijkje nemen in je beeldinstellingen.
Klopt, maar het is bij iedereen hetzelfde verhaal. Bovendien geeft wipeout HD wel in 1080p weer. Ik las dat ACII native 720p is, maar je dit kan upscalen naar 1080p. Maar is dit wel te adviseren? Aangezien 1080p niet de native resolutie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Dit is toch wel de vaagste vraag in tijden hoor :+ . Hoeveel moeite kost het je nou om het scherm op 1080p in te stellen en zelf te beoordelen of je 1080p upscale mooier vindt dan 720p native? Als je ACII grafisch het best wilt moet je een XBOX360 kopen. Daar ziet het er beter uit...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even voor arkham asylum 2, de 2e google hit is: "Batman: Arkham Asylum 2 schuift wellicht door naar 2011" er is dus nog niks zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 23:27
Die Bruine schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 05:01:
Dit is toch wel de vaagste vraag in tijden hoor :+ . Hoeveel moeite kost het je nou om het scherm op 1080p in te stellen en zelf te beoordelen of je 1080p upscale mooier vindt dan 720p native? Als je ACII grafisch het best wilt moet je een XBOX360 kopen. Daar ziet het er beter uit...
Niet eens een pc? Ook al is dat geen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Bruine schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 05:01:
uhu... koop ff lekker een 360 als je al een PS3 hebt om twee frames per seconde meer te hebben bij een game... Ubisoft heeft zowieso erg moeite met gelijkwaardige ports maken op 360 en PS3. Zelfs EA heeft de PS3 hardware inmiddels onder de knie, waarom Ubisoft dan niet? Je gaat je afvragen of je uberhaupt nog zit te wachten op een port van Splinter Cell eind dit jaar als Ubisoft het voor elkaar krijgt alle eye-candy eruit te slopen voor de Ps3 versie.

Mooie lijst verkoop top 10 weer afgelopen week:

1 FIFA 2010 WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
2 FIFA 2010 WORLD CUP SOUTH AFRICA (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
3 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
4 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
5 FAMILY TRAINER EXTREME SPORTS (Wii) NAMCO BANDAI
6 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
9 TOM CLANCY SPLINTER CELL/CONVICTION (XBOX 360) UBISOFT
10 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO

Splinter Cell is alweer bijna uit de top 10 geslagen. Gaat erg snel zeg!

Verder weer PS3 aan kop met een voetbalgame. Nog steeds Call of Duty in de top 10, Ik geloof dat deze titels sinds de launch niet meer uit de top 10 is geweest voor de Ps3. Best netjes.

PS3 only titels:

1 FIFA 2010 WORLD CUP SOUTH AFRICA ELECTRONIC ARTS
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
3 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY TAKE - TWO INTERACTIVE
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
5 GOD OF WAR 3 SONY
6 JUST CAUSE 2 EIDOS INTERACTIVE
7 FINAL FANTASY XIII SQUARE ENIX
8 HEAVY RAIN SONY
9 GOD OF WAR 1 & 2 SONY
10 SUPER STREET FIGHTER 4 CAPCOM

Een naar mijn idee mooie lijst games.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Yakuza 3 vanuit UK binnen gekregen. Nu is mijn vraag of de dlc die erin zit ook via NL store gedownload kan worden of is het enkel via UK Store te downloaden? Maybe iemand die Yakuza 3 heeft en de dlc heeft gedownload die mijn vraag kan beantwoorden :P

overigens heb ik m via zavvi.co.uk voor 19 pond incl. gehaald :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bij alle spellen die ik tot nu toe uit de UK haalde, moest ik dlc uit de uk-store halen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:00
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:08:
Bij alle spellen die ik tot nu toe uit de UK haalde, moest ik dlc uit de uk-store halen.
Ja joh welke spellen dan ik heb hier nog nooit last van gehad namelijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:08:
Alleen Uncharted 2 (en LittleBigPlanet?) voor zover ik weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:57
Heavy rain ook dacht ik

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
LuPo schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:27:
[...]

Alleen Uncharted 2 (en LittleBigPlanet?) voor zover ik weet. :)
Ratchet and Clank volgens mij, en Infamous sowieso (code voor extra bonus wapen).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Werkt een UK savegame met een NL versie van MW2? Ik heb namelijk een UK versie van MW2 gehad, maar paar maanden geleden verkocht. Nu kan ik een NL versie overkopen, maar ik wil wel graag mijn oude save gebruiken.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamoru schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:32:
Werkt een UK savegame met een NL versie van MW2? Ik heb namelijk een UK versie van MW2 gehad, maar paar maanden geleden verkocht. Nu kan ik een NL versie overkopen, maar ik wil wel graag mijn oude save gebruiken.
ja, dat kan gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:11
Weet niet of dit hier mag, maar;

ik krijg een Samsung P2450H, nu wil ik een PS3 kopen... Het scherm wordt gebruikt voor eerst de PC, en later komt de PS3 er dus bij op.

PC wordt aangesloten op de DVI ingang (toch wel handig zo'n DVI naar HDMI kabel), en de PS3 dan op de HDMI ingang...

Echter zitten er in dat scherm geen speakers, en ik wil uiteraard wel geluid hebben - via mijn computerspeakers of de stereo. Hoe moet ik dit dan doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 18-07 08:01
Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:24:

ik krijg een Samsung P2450H, nu wil ik een PS3 kopen... Het scherm wordt gebruikt voor eerst de PC, en later komt de PS3 er dus bij op.

PC wordt aangesloten op de DVI ingang (toch wel handig zo'n DVI naar HDMI kabel), en de PS3 dan op de HDMI ingang...

Echter zitten er in dat scherm geen speakers, en ik wil uiteraard wel geluid hebben - via mijn computerspeakers of de stereo. Hoe moet ik dit dan doen?

Alvast bedankt!
Wat heb je al gedaan om het voor elkaar te krijgen?

Simpel dus als je het over je stereo doet. Als je ff kijkt achter je PS3 zie je dat daar speciale audio uitgangen zitten. In je PS3 menu kun je in systeem instellingen aangeven dat jeje audio daarover wilt brengen.
In de handleiding van je PS3 kun je er meer over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Ik moet alles nog kopen, maar uiteraard eerst informatie inwinnen... Zag iets over optical out, is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:24:

Alvast bedankt!
Ik heb het zo:
HDMI van PS3 naar monitor.

In de monitor zit een 3,5" jackplug waar je bv een koptelefoon in kan stoppen. Ik heb aan deze aansluiting een kabel gehangen die naar de line-in van de pc toegaat en dan wordt het geluid naar de computerspeakers gedaan :).

Dus kort gezegd:
PS3 -> HDMI-kabel -> Monitor -> 3,5"plug van monitor naar line-in pc -> pc -> speakers
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/34qms0n.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 09-05-2010 20:57 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Ik heb geen geluidskaart, gewoon onboard geluid, weet niet of dat iets uit maakt? En hij zend het dan gewoon door? Geen bepaalde instellingen vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:56:
Ik heb geen geluidskaart, gewoon onboard geluid, weet niet of dat iets uit maakt? En hij zend het dan gewoon door? Geen bepaalde instellingen vereist?
Die heeft toch wel een line-in? Meestal een blauwe ingang :).
Enige wat je moet doen is even de line-in aanzetten in de geluidsinstellingen :).
Afbeeldingslocatie: http://www.gigabyte.com.tw/FileList/Image/motherboard_productimageback_ga-p35-s3g_big.jpg
Backplate van mijn moederbord.
Rechts de geluisddingen.
In de groene heb ik dus gewoon de speakers. De roze is bij mij leeg, en de blauwe is de line-in :).

[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 09-05-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Zit een blauwe ingang op ja... :) Maar dan ga ik dat eens goed uitvogelen, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:59:
Zit een blauwe ingang op ja... :) Maar dan ga ik dat eens goed uitvogelen, thx!
Ik neem aan dat je gewoon een Realtek geval hebt.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/11v6rko.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Ik heb de setup zo:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2nvjb8.png

En heb ook maar stereo. dat ding is niks waard van deal extreme.

En die hier boven lijkt me inderdaad een beter optie (Y)

[ Voor 68% gewijzigd door Xentor op 09-05-2010 21:35 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
GAIAjohan schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:04:
[...]

Ik neem aan dat je gewoon een Realtek geval hebt.
[afbeelding]
Zo ziet het er bij mij inderdaad uit...
Dus ik plug dan de kabel van de monitor in de line in, en dan verder? Heb ik dan direct geluid of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:15:
[...]

Zo ziet het er bij mij inderdaad uit...
Dus ik plug dan de kabel van de monitor in de line in, en dan verder? Heb ik dan direct geluid of...
Even kijken naar mijn sliders en of de speakers in dat schermpje niet een rood kruis hebben. En mogelijk moet je het volume in de monitor omhoog zetten
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Heb ff een willekeurige 3.5mm in de line in geduwd, en de speakers op de groene line out en krijg dan hetzelfde plaatje als bij jou ja :), dan moet ik in theorie alleen nog ff het volume van de monitor omhoog doen en dan moet het als het goed is werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dharion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:22:
Heb ff een willekeurige 3.5mm in de line in geduwd, en de speakers op de groene line out en krijg dan hetzelfde plaatje als bij jou ja :), dan moet ik in theorie alleen nog ff het volume van de monitor omhoog doen en dan moet het als het goed is werken?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Ok, mooi! Scheelt weer een hoop gekloot met bijv. die Toslink :)

Thx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
yay net heavy rain en demon souls binnen van videogameplus.

Alleen nu ik heavy rain wou spelen moest ik updaten naar 1.02 ?
Wel op oke gedrukt maar beetje raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Waarom raar? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Xentor schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:25:
Alleen nu ik heavy rain wou spelen moest ik updaten naar 1.02 ?
Wel op oke gedrukt maar beetje raar?
Waarom vind je dat raar?? (http://www.quanticdream.c...vy-rain-patch-102-now-out)

Patches worden zover ik weet nooit geintegreerd in games op de PS3. Dus als je een game koopt terwijl er al een tijdje een update uit is, zul je deze nog steeds moeten installeren...

[ Voor 5% gewijzigd door ThePrutser op 10-05-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Oh vandaar was de patch van heavy rain.
Dacht van het systeem/controller, Nog niet zo bekend met ps3 ;) slechts 1 week in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Haha, ps3 noob alert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
:'(.

Mjah las er snel overheen omdat ik even weg moest en zodat hij kon instaleren.
Bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar aan Disney's G-force begonnen, ziet er best leuk uit in 3D. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15
Little Big Planet 2 trailer online :D

http://blog.us.playstatio...nnounced-for-winter-2010/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die mij met onderstaande kan helpen?
Kort samengevat wat er tot nu toe gebeurd is.

In deel 1 gaf ik aan een sporadisch wegvallende Wi-Fi verbinding te hebben. Echter was dit alleen waarneembaar in mijn web browser(s). Inmiddels is dit opgelost door de channel van de router gewijzigd te hebben.

Hierdoor werkte onze Apple apparatuur echter niet meer (2x iPod Touch, 1x iPhone 3GS). Dit heb ik vervolgens opgelost door de MAC adressen van de Apples toe te voegen in de instellingen van mijn router.

Na het toevoegen van het MAC adres van de iPhone, doet mijn wired internet het niet meer.

Ik heb de Belkin F5D7234-4-H V5: http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=136493

Vanuit de router heb ik 2 draadjes getrokken, eentje gaat in mijn PS3, en de andere gaat in mijn TV (Philips NetTV).

Beide apparaten kunnen bedraad dus geen internet meer ontvangen. Zowel het "Wired" als het "Wireless" lampje voorop de router branden groen, dus dat is goed.

De router heeft de nieuwste firmware geïnstalleerd.

De volgende settings in mijn router zijn van toepassing:

Internet Settings:
WAN MAC address: xxx
Connection type: Dynamic
WAN IP: xxx
Subnet mask: 255.255.252.0
Default gateway: 94.208.144.1
DNS: 212.54.40.25

LAN Settings:
94 44 52 33 9B C7
IP adress: 192.168.2.1
Subnet mask: 255.255.255.0
DHCP server: Enabled

Als ik mijn PS3 automatisch een internet verbinding laat zoeken, dan geeft ie na ongeveer 20 seconden de melding "The attemt to obtain an IP adress timed out".

Vervolgens ga ik de instellingen manueel ingeven:

Costum -> Wired Connection
IP Address -> Manual

IP adress staat nu op: 192.168.1.9
Subnet mask staat nu op: 255.255.252.0
Default router staat nu op: 94.208.144.1
Prim. DNS staat nu op: 212.54.40.25
Sec. DNS staat nu op: 212.54.40.25

MTU (?) -> Automatic
Proxy server -> Do not use
UPnP -> Enable

Daarna is ie klaar, en gaat ie de settings testen. Een IP adres verkrijgen lukt nu wel, echter geeft ie bij het testen van de internet verbinding direct "Failed" aan, met onderaan de melding: An error occurred during communication with the server. This is a DNS error (80710102).

Op deze foutcode heb ik al gezocht, echter kan ik de oplossing helaas niet vinden.

Het grappige van dit alles, is dat mijn PS3 het dus wireless wel gewoon doet. Ik kan gewoon prima online gamen, echter heb ik dat snoertje er natuurlijk niet voor niks in zitten. Ik kan ook niet rusten voordat ie het doet.

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 20:51

Maxow

Hidden Sound System

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:47:
Iemand die mij met onderstaande kan helpen?

[...]
Je maakt gebruik van een router, dan is het niet nodig om de externe adressen als default gateway en als DNS server in te stellen in je PS3. Probeer het eens door als default gateway en als DNS server gewoon het adres van je router in te stellen. Het lijkt me dat de kans dat het wel werkt dan in ieder geval een stuk groter is :). Daarnaast zitten je router en je PS3 volgens je gegeven instellingen in een ander subnet, dus gaat het sowieso niet werken.

Als DHCP niet werkt, probeer dan eens de volgende instellingen op je PS3:

IP-Adres: 192.168.2.2
Subnet Mask: 255.255.255.0
Default Gateway: 192.168.2.1
DNS Server: 192.168.2.1

Dat je PS3 aangeeft nu wel een ip-adres te hebben is trouwens logisch, omdat je dat adres zelf hebt toegewezen :).
Mocht het internet nu nog steeds niet werken, probeer dan eens de MAC-adressen van je PS3 en je televisie ook in je router te zetten. Normaliter geldt de MAC-filter enkel voor wireless voor zover mijn ervaringen, maar wellicht dat Belkin er ook op filtert via de LAN poortjes.

[ Voor 44% gewijzigd door Maxow op 10-05-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de instellingen ingevoerd die je hierboven vermeld, en ik heb de default gateway en DNS uit mijn router instellingen overgenomen, zowel prim. DNS als sec. DNS, echter krijg ik nog steeds een DNS error.

MAC adres had ik vorige week al toegevoegd, dus daar ligt het niet aan.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Je moet als DNS niet die uit je router overnemen, maar gewoon het adres van de router zelf gebruiken. Dus 192.168.2.1. En als default gateway dus ook. Dat zou netwerktechnisch gezien moeten werken ;)

De externe adressen die namelijk in de router staan worden door je router vertaald naar interne adressen. Je default gateway in de PS3 geeft aan welk adres benaderd moet worden als er andere adressen dan die uit jouw subnet (192.168.2.*) geopend moeten worden. Gezien alle internet adressen niet in jouw private range vallen, moet je PS3 weten via welk adres hij op internet kan, en dat is dus je router op 192.168.2.1. DNS wordt ook door je router geforward, dus ook daarvoor kun je het adres van je router opgeven :)

[ Voor 56% gewijzigd door Maxow op 10-05-2010 21:40 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik gedaan: zelfde error.

Net ook mijn laptop bedraad aangesloten, werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Wat voor IP adres krijgt je laptop dan als je die op dhcp zet? Kun je is pasten wat ipconfig /all in je command prompt aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien kan je het beste de instellingen van je router even helemaal resetten (eerst controleren wat de instellingen zijn om online te komen).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxow schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:42:
Wat voor IP adres krijgt je laptop dan als je die op dhcp zet? Kun je is pasten wat ipconfig /all in je command prompt aangeeft?
Kun je me uitleggen hoe ik dat eerste moet doen?
Hostnaam . . . . . . . . . . . . : VAIO
Primair DNS-achtervoegsel . . . . :
Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride
IP-routering ingeschakeld . . . . : nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : Belkin

Ethernet-adapter voor LAN-verbinding:

Mediumstatus. . . . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Marvell Yukon 88E8059 PCI-E Gigabit Ether
net Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-24-BE-BD-86-CE
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld : ja

Draadloos LAN-adapter voor Draadloze netwerkverbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: Belkin
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Atheros AR9285 Wireless Network Adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 2C-81-58-F9-EC-B4
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::1187:27c4:f7ec:2c2e%11(voorkeur)
IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.4(voorkeur)
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease verkregen . . . . . . . . . : zondag 9 mei 2010 13:01:12
Lease verlopen. . . . . . . . . . : vrijdag 17 juni 2146 4:21:05
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.2.1
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 184559198
DHCPv6-client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-13-24-04-9D-00-24-BE-BD-86-CE

DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld

Tunnel-adapter voor isatap.Belkin:

Mediumstatus. . . . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: Belkin
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Microsoft ISATAP Adapter #2
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : nee

Tunnel-adapter voor Teredo Tunneling Pseudo-Interface:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : nee
IPv6-adres. . . . . . . . . . . . : 2001:0:5ef5:73ba:285f:30a4:a12f:6f30(voor
keur)
Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::285f:30a4:a12f:6f30%13(voorkeur)
Standaardgateway. . . . . . . . . : ::
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Router reset heb ik al te vaak gedaan, helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:33:
Toch maar aan Disney's G-force begonnen, ziet er best leuk uit in 3D. :)
Heb je een 3D-televisie? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:00
LuPo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:36:
[...]

:o :9~
uitnodigen mag altijd _O-

:P

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:56:
[...]

Kun je me uitleggen hoe ik dat eerste moet doen?

[...]
Volgens deze instellingen van je laptop heb je nu een IP-adres gekregen door middel van DHCP over je draadloze verbinding. Het werkt dus zowel draadloos als bedraad niet? Want wat voor IP-adres krijg je wanneer je je draadloos uitzet en alleen bedraad verbinding hebt met je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draadloos werkt juist wel, en bedraad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Twee dagen het topic niet meer gevolgd en ik lees bijna niets anders dan: HELP! Mijn (..) doet het niet.
Ga dit soort discussies alstublieft ergens anders voeren, hier bijvoorbeeld.
Ik vind het tof dat men elkaar helpt (restecp! :D), maar hier zijn wel andere topics voor.
[/offtopic]
----------------

Anyways, nog twee weken verwijderd van de release van Red Dead Redemption. Ik ben echt reuze benieuwd naar het MP gedeelte. Geweldig om met een groepje banditos ongein uit te halen.

Er zal zeer waarschijnlijk wel geen demo uitkomen, maar ik denk dat men al redelijk opgewarmd is voor dit spel, dus die zal ook wel niet nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
DeDuifff schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:07:

Anyways, nog twee weken verwijderd van de release van Red Dead Redemption. Ik ben echt reuze benieuwd naar het MP gedeelte. Geweldig om met een groepje banditos ongein uit te halen.

Er zal zeer waarschijnlijk wel geen demo uitkomen, maar ik denk dat men al redelijk opgewarmd is voor dit spel, dus die zal ook wel niet nodig zijn.
Tsjah, dan blijf je bezig. Want waarom kun jij deze inhoud niet plaatsen in het bijbehorende topic? Imho blijft er dan weinig over waar hier wèl over gepraat kan worden. Dus zolang het niet de spuigaten uitloopt moet er maar een gulden middenweg worden genomen. ;)

Nofi uiteraard.

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 10-05-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:36:
[...]
Nog niet, eerst maar eens wat games/films laten uitkomen. ;)

Bij de game G-Force (met die cavia's ja) krijg je 2 van die papieren 3D-brilletjes.
In het menu kun je 3D aan- en uitzetten.
Ze staan/zitten niet echt lekker en qua kleur lever je ook heel wat in, maar het is wel behoorlijk mooi. :9
Voegt toch wat extra's toe :9~
Ali G gezien? :+

[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-05-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
LuPo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:10:
[...]
Tsjah, dan blijf je bezig. Want waarom kun jij deze inhoud niet plaatsen in het bijbehorende topic? Imho blijft er dan weinig over waar hier wèl over gepraat kan worden. Dus zolang het niet de spuigaten uitloopt moet er maar een gulden middenweg worden genomen. ;)

Nofi uiteraard.
Daar zit ook wel wat in, natuurlijk. :)
Maar ik denk dat mijn post over een game hier beter past, dan een post over het troubleshooten van een wegvallende draadloze verbinding, of een laptop + DHCP probleem. En naar mijn inzien begint dit toch wel aardig te overheersen. Maar als niemand anders zich eraan stoort, be my guest. ;)
Ha, jij ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ik weet niet of het al eerder is gepost, maar wat betreft het enorm veel bufferen met de RTL Gemist voor de iPad:
Houd je muis in de ps3 browser boven het filmpje dat je wilt bekijken, maar klik er niet op. Druk vervolgens op driehoekje, bestand, doel opslaan als... En sla het vervolgens op de harde schijf op (hij zet het automatisch op bij videos). Kies ervoor om de download in de achtergrond verder te laten gaan en ga vervolgens naar downloadbeheer. Druk driehoekje op het filmpje dat aan het downloaden is, en kies afspelen. Het maakt niet uit of hij nog niet klaar is, maar hij speelt gewoon af. Hij download ook erg snel, gewoon de max van je inet verbinding. Bij mij heeft hij iig geen enkele keer hoeven te bufferen.
Hoop dat het voor iedereen een uitkomst is!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:04:
[...]

Daar zit ook wel wat in, natuurlijk. :)
Maar ik denk dat mijn post over een game hier beter past, dan een post over het troubleshooten van een wegvallende draadloze verbinding, of een laptop + DHCP probleem. En naar mijn inzien begint dit toch wel aardig te overheersen. Maar als niemand anders zich eraan stoort, be my guest. ;)

[...]

Ha, jij ook? ;)
Omdat hier de meeste PS3 gebruikers zitten, achtte ik de kans het grootst dat iemand hier de oplossing zou weten. Ik hoopte dat er een instelling verkeerd stond in mijn PS3, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
bram1984 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:19:
[...]
Omdat hier de meeste PS3 gebruikers zitten, achtte ik de kans het grootst dat iemand hier de oplossing zou weten. Ik hoopte dat er een instelling verkeerd stond in mijn PS3, maar helaas.
Ik zou er eerst voor zorgen dat de verbinding op de laptop werkt. Als dit werkt, kun je tenminste uitsluiten waar het fout gaat (PS3 of router). Het makkelijkst is om de draadloze verbinding op de laptop uit te zetten en deze bedraad aan te sluiten.

Ik denk dat jij even een screenshot moet maken (of alles opschrijven/kopieren naar notepad) van alle instellingen op je router en deze daarna naar factory default moet zetten. Daarna alleen de basis instellingen configureren (aan de hand van de screenshots/aantekeningen) en checken of beide verbindingen werken. Ik vrees dat er op de router teveel opties aanstaan en dat deze met elkaar conflicteren. Succes.

Vreemd dat ik eerst afgeef tegen deze reacties en daarna zelf help, ik weet het. Maar aan de andere kant, hoe sneller dit opgelost is, hoe sneller wij het weer over de zonnige kant van de PS3 kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:38
Iemand enig idee of er al winkels zijn of snel komen met de CECH2104 versie? Ik ben al een tijdje toe aan een nieuwe PS3 omdat mijn laser defect is (discussie wel/niet repareren niet nodig :)). Als hij dan toch op het punt staat van uitkomen maakt een weekje langer wachten ook niet meer uit, heb een 360 of een stapel achterstallige series op DVD om de tijd te doden...
Ben al wat winkels afgegaan, maar dozen zijn vaak niet te bereiken om de onderkant te checken, en de PS3 is sowieso bar slecht leverbaar vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:14:
[...]

Nog niet, eerst maar eens wat games/films laten uitkomen. ;)

Bij de game G-Force (met die cavia's ja) krijg je 2 van die papieren 3D-brilletjes.
In het menu kun je 3D aan- en uitzetten.
Ze staan/zitten niet echt lekker en qua kleur lever je ook heel wat in, maar het is wel behoorlijk mooi. :9
Voegt toch wat extra's toe :9~

[...]
Stiekem niet een klein beetje voor de redelijk makkelijke Platinum? :Y)

Even wat anders. Ik ben nu bezig met Planet 51. Moet zeggen dat het een best leuke game is! Leuk verhaal en goede gameplay (enkel wat stotteren dus niet helemaal goed geprogrammeerd). De missies zijn heel afwisselend en leuk om te doen. Voorbeeldje: ik moest op een gegeven moment een auto naar de garage brengen die een kapotte versnellingsbak had en alleen nog in de achteruit reed. Best geinig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:01:
Draadloos werkt juist wel, en bedraad niet.
Mss heb ik er overheen gelezen of heb je het wel geprobeerd maar niet gepost, heb je de instelling [in de PS3] wel veranderd dat je PS3 bedraad verbinding moet maken ipv wireless?
Het ligt erg voor de hand maar omdat je zegt dat je wireless juist geen problemen hebt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, costum installatie en wired connection. Dan geeft ie dus een DNS error bij het checken van de internet connection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:19:
Ja, costum installatie en wired connection. Dan geeft ie dus een DNS error bij het checken van de internet connection.
Alles statisch invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

@Bram
Klinkt misschien heel simpel en totaal niet gerelateerd aan je laatste wijziging, toch stel ik wel voor om het even te proberen:
- steek de kabel die van je PS3 komt in een andere poort op je router, werkt het dan nog steeds niet en/of heb je niet meer poorten ->
- probeer het eens met een andere (nieuwe) UTP kabel

[ Voor 8% gewijzigd door ThePrutser op 11-05-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 13:20
Even een klein probleempje:
Vandaag is Little big planet GOTY edition binnengekomen. ik heb mijn playstation aangesloten op mijn breedbeeld tv. Dit gaat tot nu toe bij ieder spel goed, maar als ik LBP wil spelen, wordt het beeld veel kleiner, en het lijkt op 4:3. Dit had ik ook al in de demo. De tv is aangesloten op de hdmi poort, met een verloop naar dvi (mijn tv heeft geen HDMI, het is een B&O Beovision 7)
Wie weet waar dit aan ligt?

Edit: Opgelost, de PS3 dacht dat mijn televisie alleen 1080i en 576(oid) ondersteunde. Ik heb 720 ook als ondersteunde resolutie toegevoegd, en nu werkt het wel. Raar dat dit alleen bij LBP gebeurt

[ Voor 18% gewijzigd door mathijs92 op 11-05-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:55:
@Bram
Klinkt misschien heel simpel en totaal niet gerelateerd aan je laatste wijziging, toch stel ik wel voor om het even te proberen:
- steek de kabel die van je PS3 komt in een andere poort op je router, werkt het dan nog steeds niet en/of heb je niet meer poorten ->
- probeer het eens met een andere (nieuwe) UTP kabel
Ik heb sowieso die van mijn TV en de PS3 al een keertje omgedraaid, maar inderdaad nog geen andere poorten op de router geprobeerd. Zal ik ook eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs92 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:14:
Even een klein probleempje:
Vandaag is Little big planet GOTY edition binnengekomen. ik heb mijn playstation aangesloten op mijn breedbeeld tv. Dit gaat tot nu toe bij ieder spel goed, maar als ik LBP wil spelen, wordt het beeld veel kleiner, en het lijkt op 4:3. Dit had ik ook al in de demo. De tv is aangesloten op de hdmi poort, met een verloop naar dvi (mijn tv heeft geen HDMI, het is een B&O Beovision 7)
Wie weet waar dit aan ligt?
Ik zie het niet staan, maar ik neem aan dat je al met het beeldformaat van je TV, en die in de instellingen van je PS3 hebt geëxperimenteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Amiet01 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:09:
Ik weet niet of het al eerder is gepost, maar wat betreft het enorm veel bufferen met de RTL Gemist voor de iPad:
Houd je muis in de ps3 browser boven het filmpje dat je wilt bekijken, maar klik er niet op. Druk vervolgens op driehoekje, bestand, doel opslaan als... En sla het vervolgens op de harde schijf op (hij zet het automatisch op bij videos). Kies ervoor om de download in de achtergrond verder te laten gaan en ga vervolgens naar downloadbeheer. Druk driehoekje op het filmpje dat aan het downloaden is, en kies afspelen. Het maakt niet uit of hij nog niet klaar is, maar hij speelt gewoon af. Hij download ook erg snel, gewoon de max van je inet verbinding. Bij mij heeft hij iig geen enkele keer hoeven te bufferen.
Hoop dat het voor iedereen een uitkomst is!
Ah daar had ik nog niet aan gedacht... Als hij werkelijk op de maximale snelheid gaat downloaden dan komt het toch maar neer op hooguit 3-5 minuten bufferen (teminste voor een hele ep. denk ik), leuke oplossing (vooral downen in achtergrond). Alleen zou het natuurlijk beter zijn als de stream gewoon vlekkeloos werkt :/ . Later ff uitproberen

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

BatmanHorizon schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:53:
[...]

Ah daar had ik nog niet aan gedacht... Als hij werkelijk op de maximale snelheid gaat downloaden dan komt het toch maar neer op hooguit 3-5 minuten bufferen (teminste voor een hele ep. denk ik), leuke oplossing (vooral downen in achtergrond). Alleen zou het natuurlijk beter zijn als de stream gewoon vlekkeloos werkt :/ . Later ff uitproberen
Nix 3-5 minuten bufferen. Gewoon direct na het afsluiten van de browser kun je al zowat beginnen met afspelen :). Ligt er natuurlijk aan hoe snel je verbinding is, maar ik heb een 30 Mbit verbinding wat neer komt op max 3,45 MB/s. Ik heb alleen nooit een speedtest gedaan om te kijken of de PS3 dit wel haalt ivm het gebruik van Wifi.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Amiet01 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:25:
[...]

Nix 3-5 minuten bufferen. Gewoon direct na het afsluiten van de browser kun je al zowat beginnen met afspelen :). Ligt er natuurlijk aan hoe snel je verbinding is, maar ik heb een 30 Mbit verbinding wat neer komt op max 3,45 MB/s. Ik heb alleen nooit een speedtest gedaan om te kijken of de PS3 dit wel haalt ivm het gebruik van Wifi.
Ik heb ook 30 Mbit, maar krijg met wifi hoogstens 16 Mbit door op de PS3 (PS3 heeft een Wireless-G ontvanger dacht ik?), maar dat zou ook meer dan genoeg moeten zijn. Kan het nog steeds niet proberen omdat de tv bezet is, maar als het zoals je zegt vloeiend werkt is het een prima oplossing!

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:33:
[...]Stiekem niet een klein beetje voor de redelijk makkelijke Platinum? :Y)
Die platinum komt dan misschien nog wel, maar het gaat mij erom dat mijn verzameling games zo divers mogelijk is.
Ik varieer nogal graag en ben snel uitgekeken op een game als ik deze te lang speel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Vandaag Motorstrorm gekocht voor 7euro. Zat destijds met de 180euro Bart Smit actie erg te twijfelen tussen het Motorstorm pak en het Resistance2 pak. Uiteindelijk voor Resistance2 gekozen, maar nu toch maar Motorstorm (non-platinum) los gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
GAIAjohan schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:52:
Vandaag Motorstrorm gekocht voor 7euro. Zat destijds met de 180euro Bart Smit actie erg te twijfelen tussen het Motorstorm pak en het Resistance2 pak. Uiteindelijk voor Resistance2 gekozen, maar nu toch maar Motorstorm (non-platinum) los gekocht :P
Die moet ik ooit nog uitspelen, De opvolger wil ik ook nog eens kopen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:50:
[...]

Die platinum komt dan misschien nog wel, maar het gaat mij erom dat mijn verzameling games zo divers mogelijk is.
Ik varieer nogal graag en ben snel uitgekeken op een game als ik deze te lang speel. ;)
Klopt hoor, heb ik ook. Ik vind het niks om weken achter elkaar dezelfde soort shooters te spelen. Daarom wissel ik shooters, adventure, kiddy, platform etc etc allemaal lekker af!

Als er nog iemand op zoek is naar een leuke game koop dan Planet 51. Graphics zien er ook behoorlijk uit, volgens mij draait het op de Unreal-engine (begin van het spel staat dat in beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Gister de episodes van GTA uitgespeeld. Leuke DLC is dat. Persoonlijk vond ik The Ballad of Gay Tony leuker, maar The Lost and Damned was ook wel leuk. Mn volgende spel is denk ik weer een Rockstar spel; Red Dead Redemption. Daar kijk ik ook erg naar uit.
Pagina: 1 ... 57 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.