Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Het is toch anders gamen met surround.
maar ik had ook bij de mediamarkt een vivanco optische kabel gekocht,
deze werkt wel maar hij klemt niet. Daarmee bedoel ik dat als ik de ps3 met de uitgangen naar beneden houdt dat hij daar dan uitvalt.
Is dat met alle optische kabels of ligt dat gewoon aan deze?
Verwijderd
Okee, danke,
ik heb er toch nog maar eens naar gekeken, ik moest er gewoon HEEL hard op duwen

Bij mij is het ook gewoon een klikje. Je blaast de kabel er bijna in, echt 0,0 kracht voor nodig.Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:11:
[...]
Okee, danke,
ik heb er toch nog maar eens naar gekeken, ik moest er gewoon HEEL hard op duwen
Denk dat ik die zo wel ff ga bestellen, eerst eens wat reviews lezen
Deze ligt nog te wachten (zoals zoveel andere spellen eigenlijk). Nu ik terug op de PS3 begonnen ben, vraag ik me eigenlijk af waarom ik die zolang onder het stof heb laten staan.Lizardz schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:24:
Gister de episodes van GTA uitgespeeld. Leuke DLC is dat. Persoonlijk vond ik The Ballad of Gay Tony leuker, maar The Lost and Damned was ook wel leuk. Mn volgende spel is denk ik weer een Rockstar spel; Red Dead Redemption. Daar kijk ik ook erg naar uit.
Nu bezig met Dead Space, en misschien op AvP na, een van de beste scifi-horror shooters ooit gespeeld. Zo had Doom 3 moeten zijn! Die sfeer, geluiden, monster design, alles top!
De volgende wordt Mini-Ninja's, of misschien de God Of War triology, in elk geval tot Red Dead Redemption uitkomt.
Ja dat klopt. Ik vind ook dat The Ballad je dat gevoel geeft van Vice City. Lekker over de top enzo. Ook zijn de missies inderdaad veel gevarieerder, en de personages zijn ook veel leuker vind ik ( bijv Yusuf ). De trophies zijn inderdaad bijna niet te halen, maar ik ga het nieteens proberen. Ik heb zelf Gta IV op de PC, en als ik de trophies zie van de originele GTA op de PS3 zitter er al een hele zooi bij die niet te halen zijn.Meelobee schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:47:
[...]
Ik heb van het weekend ook The Lost and the Damned uitgespeeld en ben nu bijna klaar met The Ballad of Gay Tony. De 2e DLC is inderdaad wel een stuk leuker, vooral meer variatie in de missies. Ik vond in TLAD de choppers niet zo lekker rijden. De trophies voor TBOGT zijn wel erg lastig (alle missies 100% halen voor een bronzen trophy...)
Er zijn inderdaad vrij veel goede games uitgekomen de laatste paar maanden. de God of War trilogy is ook erg vet, en eerst deel 1 en 2 spelen is ook zeker wel aan te raden. Ik denk alleen niet dat je heel die lijst nog kan uitspelen voordat Red Dead uitkomt, want dat is volgende week al ( de 21e ).KrusT schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:35:
[...]
Deze ligt nog te wachten (zoals zoveel andere spellen eigenlijk). Nu ik terug op de PS3 begonnen ben, vraag ik me eigenlijk af waarom ik die zolang onder het stof heb laten staan.
Nu bezig met Dead Space, en misschien op AvP na, een van de beste scifi-horror shooters ooit gespeeld. Zo had Doom 3 moeten zijn! Die sfeer, geluiden, monster design, alles top!
De volgende wordt Mini-Ninja's, of misschien de God Of War triology, in elk geval tot Red Dead Redemption uitkomt.
Als je een creditcard hebt en wat extra geduld, kan het nog wel een euro of 8 goedkoper. Bij Zavvi/theHut.Gimbooze schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:32:
3D Dot Game Heroes voor E38,95 inc verzending @ http://www.gameoffer.nl/

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 12-05-2010 13:56 ]
The devil is in the details.
Heb ik jammer genoeg niet. Die sites moeten echt eens paypal gaan ondersteunen, want die hebben wel erg vaak goede aanbiedingenSR8 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:52:
[...]
Als je een creditcard hebt en wat extra geduld, kan het nog wel een euro of 8 goedkoper. Bij Zavvi/theHut.
Het is vooral een kwestie van tijd de trophies zijn leuk om te halen maar ik denk niet dat ik die voor de 100% in alle missies ga doen. Wicked heeft ze volgens mij als een (enige) gehaald hierLizardz schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:31:
[...]
Ja dat klopt. Ik vind ook dat The Ballad je dat gevoel geeft van Vice City. Lekker over de top enzo. Ook zijn de missies inderdaad veel gevarieerder, en de personages zijn ook veel leuker vind ik ( bijv Yusuf ). De trophies zijn inderdaad bijna niet te halen, maar ik ga het nieteens proberen. Ik heb zelf Gta IV op de PC, en als ik de trophies zie van de originele GTA op de PS3 zitter er al een hele zooi bij die niet te halen zijn.
[...]
Er zijn inderdaad vrij veel goede games uitgekomen de laatste paar maanden. de God of War trilogy is ook erg vet, en eerst deel 1 en 2 spelen is ook zeker wel aan te raden. Ik denk alleen niet dat je heel die lijst nog kan uitspelen voordat Red Dead uitkomt, want dat is volgende week al ( de 21e ).
Ow das wel chill jaEl_V schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:56:
ik denk dat het nog wel een jaar of 4 duurt voor dat er een opvolger is
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Deze gisteren besteld bij MediaOfferGimbooze schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:32:
3D Dot Game Heroes voor E38,95 inc verzending @ http://www.gameoffer.nl/
Ik ga dat ook niet doen. Het gemiddelde aantal % dat ik heb gehaald in de missies is denk ik iets van 70%, dan moet ik nog aardig verbeteren, en 100% is bijna niet haalbaar.SL65 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:36:
[...]
Het is vooral een kwestie van tijd de trophies zijn leuk om te halen maar ik denk niet dat ik die voor de 100% in alle missies ga doen. Wicked heeft ze volgens mij als een (enige) gehaald hier
Voordat er een opvolger komt zijn we echt wel weer 3 jaar verder. De developers hebben nu pas echt door hoe ze een game goed moeten coden voor de huidige generatie games. De games worden nogsteeds mooier en groter. De PS3 zit nog lang niet op zijn max, de Xbox360 wel wat meer denk ik. Straks krijgen we natuurlijk dat Move waar nog veel in geinvesteerd is, en dat geld zal Sony zeker eerst terug willen verdienen alvorens een nieuwe console in de markt te zetten.Cornelisjuh schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:54:
Weet iemand wanneer er een opvolger voor de PS3 zou komen ? Ik ben over iets meer dan een maand jarig en ik wilde graag een BluRay spelen maar een PS3 leek me een beter keus. Ik wil alleen niet als ik dat ding een half jaar heb dat hij al weer wordt opgevolgt1 1/2 jaar zou precies goed zijn
Kan iemand me iets meer vertellen ?
http://www.yesasia.com/gl...118829-0-0-0-en/info.html
BedanktMarcoM schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:07:
Probeer yesasia eens. Zij shippen wel hierheen
http://www.yesasia.com/gl...118829-0-0-0-en/info.html
Yusuf is inderdaad een tof character, zwaar over the top en helemaal geschiftLizardz schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:31:
Ja dat klopt. Ik vind ook dat The Ballad je dat gevoel geeft van Vice City. Lekker over de top enzo. Ook zijn de missies inderdaad veel gevarieerder, en de personages zijn ook veel leuker vind ik ( bijv Yusuf ). De trophies zijn inderdaad bijna niet te halen, maar ik ga het nieteens proberen. Ik heb zelf Gta IV op de PC, en als ik de trophies zie van de originele GTA op de PS3 zitter er al een hele zooi bij die niet te halen zijn.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Geen demo van Split/Second. Dan maar via de US Store. Een UK account maken is teveel gedoe voor mij na een US, EU en JPN account.amaterasu schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:10:
Waneer komt er nu een nieuwe psn update? vandaag?
En volgens de comments moet de update al online zijn.
Heads up
‘Heads-Up’ PlayStation Store Update (12th May 2010)
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 26th of May)
* TV Show King (was – £5.49/€6.99 now – £3.99/€4.99)
* Critter Crunch (was – £4.49/€5.99 now – £2.39/€2.99)
* Hyperballoid HD (was – £3.19/€3.99 now – £2.39/€2.99)
* Mushroom Wars (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Magic Orbz (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Thexder Neo (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
* Obscure: The Aftermath (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
* Monsters Inc: Scare Island (PSOne) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
* Peter Pan: Adventures in Never Land (PSOne) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
* Zombie Tycoon (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £1.99/€2.49)
Permanent Price Reductions
* Red Faction: Guerilla Multiplayer Pack (was – £5.49/€6.99 now – £4.79/€5.99)
* Saints Row 2 Corporate Warfare Pack (was – £4.79/€5.99 now – £2.39/€2.99)
Downloadable Games (PS3)
* Catan (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locales
* Rocket Knight (Trial and Unlock Key) (Trial free, Unlock Key £9.99/€12.99) Rating: PEGI 7
Add-On Game Content (PS3)
* BioShock 2
o Kill ‘em Kindly Game Pack (free)
o Rapture Metro Map Pack (£6.29/€7.99)
o BioShock 2 Bonus Multiplayer Characters (£1.19/€1.49)
Rating: PEGI 18
Bonus Multiplayer Characters not available in New Zealand
* Battlefield: Bad Company 2
o SpecAct Kit Upgrade Bundle (contains the following kits which are also sold separately) (£3.99/€4.99)
o SpecAct Assault Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
o SpecAct Engineer Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
o SpecAct Medic Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
o SpecAct Recon Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
Rating: PEGI 16
* LittleBigPlanet
o More Animals! Costume Pack (contains the following costumes which are also sold separately) (£2.39/€2.99)
o Fly Costume (£0.79/€0.99)
o Hippo Costume (£0.79/€0.99)
o Peacock Costume (£0.79/€0.99)
o Turtle Costume (£0.79/€0.99)
Rating: PEGI 7
* Nier – The World of Recycled Vessel (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 18
* Way of the Samurai 3 – Head and Outfit Set (free) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in New Zealand
* Super Street Fighter IV – Super Shoryuken Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
* Skate 3
o Skate Share Pack (£7.19/€8.99)
o Time is Money Pack (£5.19/€6.49)
o Filmer Pack (£7.19/€8.99)
Rating: PEGI 16
* High Stakes on the Vegas Strip – High Stakes: Connelly Card Club (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 12
* DJ Hero – Domination Pack (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
* Rock Band
o ‘Breaking The Law (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘Grinder (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘Living After Midnight (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘Metal Gods (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘Rapid Fire (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘Steeler (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘The Rage (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘United (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
o ‘You Don’t Have To Be Old To Be Wise (LIVE)’ by Judas Priest (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
* Rock Band Network
o ‘Remedy’ by Seether (£0.99/€1.49)
o ‘Mordecai’ by Between the Buried and Me (£0.99/€1.49)
o ‘Business Time’ by Flight of the Conchords (£0.99/€1.49)
o ‘Lady In A Blue Dress’ by Senses Fail (£0.99/€1.49)
o ‘Tongue Twister Typo’ by Blackmarket (£0.59/€0.79)
o ‘Push Push (Lady Lightning)’ by Bang Camaro (£0.59/€0.79)
o ‘I’m Made Of Wax, Larry, What Are You Made Of?’ by A Day to Remember (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
* Guitar Hero 5
o Alternative Pop 1 Track Pack (contains the following tracks which are also sold separately) (£4.39/€5.49)
+ ‘Face Down’ by Alpha Rev (£1.59/€1.99)
+ ‘Low Day’ By Capra (£1.59/€1.99)
+ ‘You’re All I Have’ By Snow Patrol (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
* Karaoke Revolution
o ‘Knockin’ on Heaven’s Door’ (£0.79/€0.99)
o ‘My Immortal’ (£0.79/€0.99)
o ‘Start Me Up’ (£0.79/€0.99)
o ‘Sugar, We’re Goin’ Down’ (£0.79/€0.99)
o ‘The Joker And The Thief’ (£0.79/€0.99)
Add-On Game Content (PSP)
* LittleBigPlanet
o Jungle Sackfari Explorers – Level Kit (£2.39/€2.99)
o Jungle Sackfari Explorers – Costume Kit (free)
Rating: PEGI 7
* Buzz! Quiz World – 00’s Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russian Federation
FirstPlay (PS3)
* Episode 006 (£0.99)
Availability: UK Only
Trailers (PS3)
* Crysis 2 ‘The Wall’ Trailer
* After Burner Climax Launch Trailer
* Mafia 2 Boom Boom Trailer
* Kane & Lynch 2: Dog Days Debut Trailer
* Red Dead Redemption Gentlemen and Vagabonds Trailer
* LittleBigPlanet PSP Turbo! Premium Level Kit Trailer
Trailers (PSP)
* LittleBigPlanet PSP Turbo! Premium Level Kit Trailer
Premium Themes (PS3)
* Sonic and SEGA All-Stars Racing Premium Theme (£1.59/€1.99)
Additional Territory Releases
* Penny Arcade Adventures: On the Rainslick Precipice of Darkness – Episodes One & Two Bundle (PS3)
Now also available in Russian Federation
* Alien Zombie Death (mini)
Now also available in Australia and New Zealand
* Forest Puzzle (mini)
Now also available in Austria, France, Germany, Italy, Luxembourg, Spain and Switzerland
* Hammer Wars (mini)
Now also available in France, Italy and Spain
Capy had al bewezen met Might & Magic: Clash of Heroes op de DS erg goede (puzzel)games te kunnen maken (deze komt ook op PSN/XBLA) en Critter Crunch is ook zo'n heerlijke game, met stijl!
Helemaal min als in het begin die content dan gratis is en je nu er nog dik voor zou moeten betalen (zoals bij Brütal Legend). Of zijn er daarmee soms ook wel goede aanbiedingen?
Er zijn wel eens aanbiedingen in de PSN store ja. Als je elke week de log bijhoud kun je precies zien wat er is toegevoegd en of er nog acties bij bepaalde games en DLC zijn.LennyLL schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:19:
Dat DowloadableContent komt wel steeds voor meer games beschikbaar. Ik heb nog nooit wat besteld via de PSN-store, de games zelf kan je altijd na een tijdje wel mooi goedkoop krijgen, maar die extra DLC is steeds zo duur.
Helemaal min als in het begin die content dan gratis is en je nu er nog dik voor zou moeten betalen (zoals bij Brütal Legend). Of zijn er daarmee soms ook wel goede aanbiedingen?
Dat is ook precies de bedoeling. De meeste DLC bestaat uit niet meer dan extra skins of extra items en is bedoelt om veel geld te vragen voor weinig content. Het verschuiven van content welke van oudsher in de game zelf zou zitten bij launch naar DLC pakketten die je duur moet kopen om zo nog meer te verdienen is al een tijd lang aan de gang.LennyLL schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:19:
Ik heb nog nooit wat besteld via de PSN-store, de games zelf kan je altijd na een tijdje wel mooi goedkoop krijgen, maar die extra DLC is steeds zo duur.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik zou het dopje er vanaf halen dat doet wonderenVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:11:
[...]
Okee, danke,
In het menu kan ik de microfoon alleen maar op niveau 3 zetten. De rest is grijs en 3 is net te veel.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Precies, best wel spijtig. Brütal Legend heb ik bv. laatst voor € 20,- gekocht, het beetje extra wat je dan in de DLC-pakketten krijgt kost dan € 10,-.Bor de Wollef schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:26:
[...]
Dat is ook precies de bedoeling. De meeste DLC bestaat uit niet meer dan extra skins of extra items en is bedoelt om veel geld te vragen voor weinig content. Het verschuiven van content welke van oudsher in de game zelf zou zitten bij launch naar DLC pakketten die je duur moet kopen om zo nog meer te verdienen is al een tijd lang aan de gang.
Bij Modern Warfare 2 vind ik het eigenlijk ook nog steeds wat te duur. En laten we het dan maar helemaal niet hebben over de extra nummers voor Guitar Hero (5), waar ze 2 euro per nummer vragen hahah.
Maar ja, stel dat je straks alleen nog maar volledige games via de online-store kan kopen. Dan zal het waarschijnlijk wel heel lang duren voordat ze minder dan 60 euro voor een game gaan vragen.
weet je zeker dat je op x drukt als je erop staatMichelatNL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 01:59:
Vraagje over de headset van Sony.
In het menu kan ik de microfoon alleen maar op niveau 3 zetten. De rest is grijs en 3 is net te veel.
Verwijderd
Ik ben helemaal niet zo'n puzzle gamer maar Critter Crunch is wel heel erg leuk. Dus inderdaad een Must Buyfrusciflea schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:10:
Critter Crunch voor €2,99 is een must buy!
Capy had al bewezen met Might & Magic: Clash of Heroes op de DS erg goede (puzzel)games te kunnen maken (deze komt ook op PSN/XBLA) en Critter Crunch is ook zo'n heerlijke game, met stijl!
Review van Critter Crunch hier: http://uk.ps3.ign.com/articles/103/1032064p1.html
Bij mij is dit ook niet mogelijk (voor zover ik weet). Dus ik denk dat het normaal is....MichelatNL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 01:59:
Heb 4 spellen waar ik niets meer mee doe (uitgespeeld).
Dante's Inferno, Killzone II, Battlefield BC2 en NFS:Undercover.
Gekeken wat de inruilwaarde is (97,50) en voor dat bedrag dus "nieuwe" spellen uitzoeken. Heb nu 7 spellen besteld, wel wat ouder allemaal, maar dat maakt me allemaal niet zo uit.
Morgen mijn spellen maar eens opsturen en dan zien wat ik terugkrijg
Zeker nu ik vanmorgen FFXIII heb geprobeerd en dat genre echt helemaal niets voor mij is.. gaar spel.. ziet er wel mooi uit, dat wel. Krijg je ook weer 40 euro inruilwaarde voor terug. Meer dan wat je er op MP voor zult krijgen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
HIER KOMT IE DAN!Die Bruine schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 05:01:
Dit is toch wel de vaagste vraag in tijden hoor. Hoeveel moeite kost het je nou om het scherm op 1080p in te stellen en zelf te beoordelen of je 1080p upscale mooier vindt dan 720p native? Als je ACII grafisch het best wilt moet je een XBOX360 kopen. Daar ziet het er beter uit...
*KUCH* Als je ACII op z'n mooist wilt: koop je hem op de PC
[ Voor 93% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-05-2010 13:38 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Laat even weten als het werkt aub, ben er best benieuwd naar en ik heb hier ook wel wat spellen liggen die ik wel wil ruilenSt@m schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:38:
Wat een heldensite is dat ps3gamesruilen.nl ook..
Gekeken wat de inruilwaarde is (97,50) en voor dat bedrag dus "nieuwe" spellen uitzoeken. Heb nu 7 spellen besteld, wel wat ouder allemaal, maar dat maakt me allemaal niet zo uit.
Morgen mijn spellen maar eens opsturen en dan zien wat ik terugkrijgAls het werkt zou dat echt mooi zijn.
Zeker nu ik vanmorgen FFXIII heb geprobeerd en dat genre echt helemaal niets voor mij is.. gaar spel.. ziet er wel mooi uit, dat wel. Krijg je ook weer 40 euro inruilwaarde voor terug. Meer dan wat je er op MP voor zult krijgen.
wellicht een playstation games ruil topic maken ? zodat de GoTTers met elkaar kunnen ruilen ?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Dat zou inderdaad wel een leuk idee zijnBobF. schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:40:
[...]
Laat even weten als het werkt aub, ben er best benieuwd naar en ik heb hier ook wel wat spellen liggen die ik wel wil ruilen
wellicht een playstation games ruil topic maken ? zodat de GoTTers met elkaar kunnen ruilen ?
Ik zal het laten weten of het gelukt is. En als het niet gelukt is
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja dat idee heb ikMichelatNL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 01:59:
helaas is dit een bug die er al zolang inzit en ik verw8 niet dat deze nog opgelost word.
je hebt je headset waarschijnlijk gepaired d.m.v. de usb kabel?
Je zou hem moeten verwijderen uit je ps3 en dan met bluetooth moeten toevoegen.
dus headset in discover modezetten (staat in je manual hoe).
en dan met je ps3 zoeken en pairen.
dan kun je je microfoon gevoeligheid aanpassen maar nu werkt he HQ mode niet.
wat toch wel wenselijk is.
ik heb hem op niveau3 met HQ draaien mensen die me niet verstaan hebben pech
gr.
Phyt
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
En over "ouwe lul" gesproken: daarnet Rocket Knight even geprobeerd. Heerlijk spel weer. Krijg allemaal flashbacks naar Rocktet Knight Adventures op de Megadrive.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Het enige wat in de dualshock is toegevoegd is volgens mij de tril functie meer niet. En dat ze slechter reageren kan ook door leeftijd komen misschien.Noxa schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:50:
Heb nu sinds een tijdje een PS3 met oude (6 axis) controllers. Nu heb ik het idee dat die niet zo snel reageren. Is dat met die nieuwere dualshock controllers beter of maakt het geen zak uit. Of ben ik gewoon een trage ouwe lul aan het worden?
Ja ik heb de demo ook ff gespeeld. Best funny. Alleen werd ik wel beetje ziek van die muziek. Dus heb 'm nog niet gekocht. Ik twijfel ook nog over After Burner Climax... Keuzes keuzes.Creepy schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:05:
Ik merk hier geen verschil tussen beide controllers.
En over "ouwe lul" gesproken: daarnet Rocket Knight even geprobeerd. Heerlijk spel weer. Krijg allemaal flashbacks naar Rocktet Knight Adventures op de Megadrive.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Maar ik heb het eiland gekocht in de shop. Maar ik kom geen stap verder.
Ik blijf maar dansen maar ik krijg geen picktories. Zoals ik lees op internet.
Kan iemand mij vertellen hoe ik verder ga met de eiland.
Master_A
Is niet mogelijk.Amiet01 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:50:
Ik heb Heavy Rain een week na release gekocht via een Engelse site (thehut.com dacht ik) en heb hem al die tijd in plastic bewaard totdat ik God of War Collection had uitgespeeld (wat was dat einde vet). Vandaag ben ik dus begonnen met Heavy Rain, alleen kwam ik erachter dat ik geen Nederlandse taal en ondertiteling heb. De taal zelf vind ik niet erg, want daar hou ik niet van. De ondertiteling zou ik liever wel hebben, en vroeg me dan ook af of ik dit alsnog kan downloaden/activeren. Mocht het niet mogelijk zijn dan valt er wel mee te leven, maar heb het liever wel.
Laat je ervaring maar weten hier in dit topic. Heb zelf ook nog Assassins Creed II en zie in de ruillijst dat je daar 35 euro voor terugkrijgt. Best netjes dus.St@m schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:38:
Morgen mijn spellen maar eens opsturen en dan zien wat ik terugkrijgAls het werkt zou dat echt mooi zijn.
Geen ondertiteling mogelijk at all?! Dan is dit dus net zo'n faal voor mij als Alone in the Dark.. Aangezien ik slechthorend ben heb ik niks aan gesproken Engels. Engels lezen (de ondertiteling zoals in GTA4 bv) is prima. Gudver, en ik had me zo verheugd op de film-achtige games. zoals dus Alone in the Dark en Heavy rain
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heeft dat niet te maken met de input-lag van je tv?Noxa schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:50:
Heb nu sinds een tijdje een PS3 met oude (6 axis) controllers. Nu heb ik het idee dat die niet zo snel reageren. Is dat met die nieuwere dualshock controllers beter of maakt het geen zak uit. Of ben ik gewoon een trage ouwe lul aan het worden?
Jawel alleen geen Nederlandse subs mogelijk als je de Engelse versie hebt.GAIAjohan schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:21:
[...]
Geen ondertiteling mogelijk at all?! Dan is dit dus net zo'n faal voor mij als Alone in the Dark.. Aangezien ik slechthorend ben heb ik niks aan gesproken Engels. Engels lezen (de ondertiteling zoals in GTA4 bv) is prima. Gudver, en ik had me zo verheugd op de film-achtige games. zoals dus Alone in the Dark en Heavy rain
De vraag was namelijk of er ook Nederlandse subs te downloaden waren voor de Engelse versie.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Denk wel dat het goed gaat hoor. Ik heb er Uncharted 2 vandaan gehaald. Ook voor een heldenprijs.St@m schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:38:
Laatst had ik Assassin's Creed 2 besteld, na een week toch maar gemaild dat ik het niet deed omdat ik nog teveel spellen heb liggen (die gespeeld moeten worden). Niks geen gezeur, gelijk antwoord dat het geld al weer teruggeboekt was. En dat klopte ook want het stond gelijk op mijn rekening.
Ze zijn dus niet alleen netjes als je er daadwerkelijk iets koopt, maar ook als je toch van de koop afziet.
disclaimer: ken de eigenaren niet, heb ook geen aandelen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat is een net bedrag, aangezien ik AC II vorige week voor 25 euro nieuw gekocht hebLizardz schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:02:
[...]
Laat je ervaring maar weten hier in dit topic. Heb zelf ook nog Assassins Creed II en zie in de ruillijst dat je daar 35 euro voor terugkrijgt. Best netjes dus.
Maar ze controleren geloof ik wel op Engelse versies enzo...
PSN id: NL_SToRM
Dan is 't goed.Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:30:
Je kunt toch wel Engelse ondertiteling inschakelen? Dat doe ik bij zo'n beetje al mijn spellen, aangezien ik de tv vaak zacht moet houden en ik niet van koptelefoons hou. Volgens mij hebben vrijwel alle spellen die optie voor slechthorenden.
Alone in the Dark heeft geen subs.. Ook geen Engelse. best een miskoop voor mij, al was ie maar 5 euro
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 14-05-2010 13:20 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zo heb ik al wat games uitgewisseld met onder meer LijkjeNL. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat mag.
Verwijderd
Zou ik ook een goede aanvulling vindenLuPo schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:02:
Zouden we hier op GoT een 'PS3 Games ruiltopic' mogen openen denken jullie? Ik heb namelijk de laatste tijd sterk de indruk (o.a. in het Trophy topic) dat er behoefte is aan het onder Tweakers ruilen van games. Op sites als Marktplaats ben je minder zeker van een goede ruil (lees: nette games) dan hier op Tweakers.
Zo heb ik al wat games uitgewisseld met onder meer LijkjeNL. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat mag.

Je zegt twee brilletjes. Bevat deze game dan toch wel co-op (na een patch oid)? Ik heb al een paar keer getwijfeld om hem te kopen, maar volgens almighty google is het een singleplayer game.OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:14:
[...]
Nog niet, eerst maar eens wat games/films laten uitkomen.![]()
Bij de game G-Force (met die cavia's ja) krijg je 2 van die papieren 3D-brilletjes.
Helaas niet, het is gewoon een singleplayer game.Neophyte_NL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:22:
[...]
Je zegt twee brilletjes. Bevat deze game dan toch wel co-op (na een patch oid)? Ik heb al een paar keer getwijfeld om hem te kopen, maar volgens almighty google is het een singleplayer game.
Het tweede brilletje zal zijn voor iemand die meekijkt.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Okay, het zal inderdaad meekijken worden dan.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:30:
[...]
Helaas niet, het is gewoon een singleplayer game.
Het tweede brilletje zal zijn voor iemand die meekijkt.
Ik heb net dit filmpje bekeken met een rood/groen brilletje: http://www.youtube.com/watch?v=eEGWH8u_RCs.
Is het effect in het echt beter/mooier of vergelijkbaar? Nu lijkt het alleen of die speciale cavia op de voorgrond een beetje diepte krijgt en de rest van de textures gewoon hetzelfde blijft.
[ Voor 12% gewijzigd door Neophyte_NL op 14-05-2010 19:39 ]
Het gaat om de nieuwe 3D techniek die alleen zal werken op 3D TV'sCornelisjuh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:51:
Denk niet dat ik goed zit hier, maar kon niks (bruikbaars) vinden in de search. Als we over een (paar) maand(en) zo'n 3D update krijgen, en de PS3 3D games en films ondersteund, wat voor soort 3d wordt het. Wordt het dat 3D dat je zon nieuwe TV nodig hebt (Omdat de TV met de bril communiceert ofzo ? ) of gewoon van die donker/doorzichtige bril ?
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 14-05-2010 19:57 ]
Het beestje waarmee je speelt lijkt (zoals jij al aangeeft) de meeste aandacht te hebben gekregen.
De naaiersIke. schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:56:
[...]
Het gaat om de nieuwe 3D techniek die alleen zal werken op 3D TV's
Zo zouden het op zn minst met meerdere technieken kunnen maken, maar nee. En als je dan klacht indient krijg je een reactie als :
'We, Sony, want you to experience only the best. Wich is ONLY possible with a 3000,- TV.'
riiiiiight
De naaiers!
Wat een gigantisch nutteloze reactieCornelisjuh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:04:
[...]
De naaiersThanx anyway.
Zo zouden het op zn minst met meerdere technieken kunnen maken, maar nee. En als je dan klacht indient krijg je een reactie als :
'We, Sony, want you to experience only the best. Wich is ONLY possible with a 3000,- TV.'
riiiiiight

Toen HD net uit kwam betaalde je ook de hoofdprijs en moet je nu kijken voor 400 euro heb je al een nette HD TV
Zo zal dat waarschijnlijk ook gaan met 3D, maar ik zal het je niet kwalijk nemen je zal het vast vergeten zijn
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Ja, die hufters verwachtten ook al dat ik een DTS-HD versterker heb om het optimale te kunnen benutten!Cornelisjuh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:04:
[...]
De naaiersThanx anyway.
riiiiiight

Lol nee omdat dit redelijk snel achter elkaar komt, en sommige nou eenmaal niet elke week een nieuwe tv kunnen kopen... En hoelang heeft het wel niet geduurt tot dat de HDTV's een beetje goedkoop werden ?! Oh dat dacht ik al jaSpekker schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:17:
[...]
Wat een gigantisch nutteloze reactie![]()
Toen HD net uit kwam betaalde je ook de hoofdprijs en moet je nu kijken voor 400 euro heb je al een nette HD TV![]()
Zo zal dat waarschijnlijk ook gaan met 3D, maar ik zal het je niet kwalijk nemen je zal het vast vergeten zijn

Mijn snelste tijd was 3:52:03, hoe doen jullie het?
PSN-ID : Cenzer
Serienummer?Okasha schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 08:41:
Wanneer ik nu een Playstation 3 wil kopen, hoe kan ik dan controleren dat ik de nieuwe versie met 40nm RSX heb? Als ik er dan toch eentje haal, dan wil ik wel graag de allerlaatste versie..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Clueless...Cornelisjuh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:04:
[...]
De naaiersThanx anyway.
riiiiiight
De 3d-standaard schrijft geen bepaald soort brilletje voor. Een tv die met brilletjes werkt waar jij het over hebt is alleen een stuk duurder dan eentje die met actieve brilletjes werkt. Voor die laatste heb je in principe alleen een tv/beamer nodig die snel genoeg is om de beelden voor ieder oog af te wisselen (200hz voor hoofdpijnvrij kijken). Andere oplossing vereist een gepolariseerd scherm. Dat kan oa met 2 losse beamers of een speciaal filter voor het schem dat heel erg duur is.
PSN: Shiver23
Kan nog goedkoperSpekker schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:17:
[...]
Wat een gigantisch nutteloze reactie![]()
Toen HD net uit kwam betaalde je ook de hoofdprijs en moet je nu kijken voor 400 euro heb je al een nette HD TV![]()
Nog maandje wachten dan krijg ik mijn PS3, afscheidskadotje van me broertje
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
"Ik zal je missen broertje" zeggen, maar ondertussen blij zijn dat hij gaat.Osxy schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:58:
[...]
Kan nog goedkoperHeb een Full HD LG, 22" koste 250€ =)
Nog maandje wachten dan krijg ik mijn PS3, afscheidskadotje van me broertje
Hmm het Fifa 2010WC pack is nergens verkrijgbaar
Dat is Sony marketingpraat. Wat je echt nodig hebt is een 120Hz LCD-scherm en een kastje met bril. Die kun je voor veel minder dan 3000 Euro aanschaffen. De Samsung 2233RZ Acer GD245HQ monitor zou het bijvoorbeeld al moeten kunnen. En die kun je momenteel al voor iets van 270 Euro in huis hebben heb je voor minder dan 350 Euro al in huis. Exlusief de 3D bril hardware uiteraard. Disclaimer: ik heb dit zelf nog niet uit kunnen testen en kan dus geen garanties geven dat dit specifieke scherm werkt. De 3D games voor de PS3 zijn nog niet gereleased.Cornelisjuh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:04:
[...]
De naaiersThanx anyway.
riiiiiight
[ Voor 17% gewijzigd door BamSlam_ op 15-05-2010 19:37 ]
Dat dusOPSLAGHOND schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:50:
[...]
"Ik zal je missen broertje" zeggen, maar ondertussen blij zijn dat hij gaat.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Binnenkort ga ik een PS3 kopen, aangezien mijn vrienden bijna allemaal een PS3 bezitten en wij zodoende samen kunnen gamen. Alleen vroeg ik mijn nu af wat voor headset ik moet kopen?
Graag zou ik hem in ieder geval draadloos willen maar er zijn meerdere merken die een headset verkopen.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Gewoon de officiele van Sony.Claaslexion schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:39:
Alleen vroeg ik mijn nu af wat voor headset ik moet kopen?
Linkje
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hmm.. ik wilde reageren dat die headset ook niet zo duur hoeft te zijn, maar: bij Play.com is hij veel duurder geworden (van 18 pond naar 32 pond) en andere sites die hem goedkoper hadden zijn out of stock..JaWSnl schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 22:18:
Heb zelf een simpel Jabra bluetooth headsetje a 17 euro. Stukken goedkoper dan de ps3-official headset en is (bijna?) net zo goed.
-edit-
Nou ja, amazon @ 23 pond is ook een goede prijs
[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 15-05-2010 23:12 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik had precies hetzelfde, ik was eerst naar play.com gegaan maar zag dat ze daar de prijs met 10 euro omhoog hadden geschroefd, vandaar het linkje uiteindelijk naar amazon.cheiron schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:12:
[...]
Hmm.. ik wilde reageren dat die headset ook niet zo duur hoeft te zijn, maar: bij Play.com is hij veel duurder geworden (van 18 pond naar 32 pond) en andere sites die hem goedkoper hadden zijn out of stock..
-edit-
Nou ja, amazon @ 23 pond is ook een goede prijs
Als je even in het Frank2006 in "Het Games Import topic" kijkt, zie je dat de ervaringen met Amazon UK uitstekend zijn. Zowieso wel een topic, net als het budget gaming topic, om in de gaten te houden.
Ook mijn persoonlijke ervaring. Je moet wel een cc hebben bij o.a. Amazon.
Heb je die niet, of wil je die niet gebruiken, en heb je wel PayPal, al dan niet gekoppeld, dan kan je hem ook bij MyMemory bestellen, wereldwijd gratis verzending. Ook prima ervaringen mee, ook al duurt de levering langer dan Amazon, gemiddeld een werkdag of 7, Amazon is 3 dagen of zo.
Tevens bij Amazon nog even goed kijken of je bij hun rechtstreeks koopt, of bij een reseller, daar kunnen restrictie's aan zitten.
O en een tip, altijd in GBP afrekenen bij die UK webshops, dan PayPal of CC maatschappij lekker om laten rekenen, dat scheelt meestal aanzienlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Yippie op 16-05-2010 00:33 ]
Let wel op dat de verzendkosten voor game heel hoog zijn en dat er over de prijs ook nog VAT (verschil BTW NL en UK) word berekend.Claaslexion schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:24:
Raden jullie aan om via Amazon.co.uk te bestellen? Hoelang duurt het leveren ongeveer en hoeveel kost het?
Ik bestel er voornamelijk blu rays en de levering is erg snel. Laatste zaterdag besteld en dinsdag in huis.
Dit verschilt wel per bestelling, maar je moet altijd rekening houden dat er inderdaad nog wat kosten overheen komen. Maar dan ben je 99 van de 100 keer nog steeds een stuk goedkoper uit dan het te kopen/bestellen in Nederland.Nico111 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 03:18:
[...]
Let wel op dat de verzendkosten voor game heel hoog
Alles over het importeren van games en de ervaringen met verschillende shops kun je vinden in het Games Import Topic.Claaslexion schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:24:
Raden jullie aan om via Amazon.co.uk te bestellen? Hoelang duurt het leveren ongeveer en hoeveel kost het?
De officiële van sony heb je bij MyMemory voor twee tientjes en die werkt uitstekend!Claaslexion schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:39:
Hallo Tweakers,
Binnenkort ga ik een PS3 kopen, aangezien mijn vrienden bijna allemaal een PS3 bezitten en wij zodoende samen kunnen gamen. Alleen vroeg ik mijn nu af wat voor headset ik moet kopen?
Graag zou ik hem in ieder geval draadloos willen maar er zijn meerdere merken die een headset verkopen.
Split/Second is wel leuk inderdaad. Vooral de powerplays en de daaropvolgende explosies en dergelijke. Het gevoel van snelheid is helaas ver te zoeken. Toen ik de trailers zag had ik verwacht dat het de snelheid van 'Burnout' te hebben, maar dat is jammer genoeg niet het geval. Het is dan zeker ook geen Split/Second, meer Split/tenSeconds...Gopal schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:33:
Net de demo van Split/Second gespeeld en ik moet zeggen dat het er erg leuk uitziet. De powerplays zijn erg over the top, maar goed uitgevoerd.
Mijn snelste tijd was 3:52:03, hoe doen jullie het?
EDIT:
Mijn snelste tijd 3:43:23
Steeds de tegenstander wrecken is gaaf, maar kost een hoop tijd.
Een snelle manier om je 'level' te vullen is slipstreamen/draften. Je zal dan iets in moeten houden, want anders haal je de tegenstander zo in, maar doordat je de baan dan snel kan verleggen geeft dit veel tijd winst.
Ik begin dit spel leuker en leuker te vinden, misschien is het toch de aanschaf waard.
[ Voor 33% gewijzigd door Vin87 op 16-05-2010 16:30 ]
Verwijderd
Demo staat nog niet in de NL Store, wel in de US Store geloof ik.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:19:
Waar staat de demo van split second want jullie praten er over maar op playstation store kan ik hem niet vinden
Verwijderd
ok thnx weet je ook wanneer hij in nederland komt? (de demo)Ike. schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:22:
[...]
Demo staat nog niet in de NL Store, wel in de US Store geloof ik.
In de engelse store, dus dan moet je even een UK account aanmaken.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:19:
Waar staat de demo van split second want jullie praten er over maar op playstation store kan ik hem niet vinden
Split second is inderdaad wel leuk, maareh modnation racers schijnt ook helemaal tegek te zijn.
Zwagertje heeft hem al "review release" en heeft er al 20 uur inzitten.
Daarnaast hebben we ook nog blur, maar daar ben ik een beetje huiverig voor vanwege de ontwikkeling op de xbox en "port" naar ps3.
Lijkt me ook tof, lekker met z'n vieren op de bank karten tegen elkaar! Verstand op nul!
Mijn snelste tijd is wat verbeterd! Nu is het 3:36:02.Vin87 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:02:
[...]
Split/Second is wel leuk inderdaad. Vooral de powerplays en de daaropvolgende explosies en dergelijke. Het gevoel van snelheid is helaas ver te zoeken. Toen ik de trailers zag had ik verwacht dat het de snelheid van 'Burnout' te hebben, maar dat is jammer genoeg niet het geval. Het is dan zeker ook geen Split/Second, meer Split/tenSeconds...
EDIT:
Mijn snelste tijd 3:43:23
spoiler:In plaats van al je 'level' te gebruiken op power plays is het handiger om gelijk de hele balk vol te krijgen zodat je zo veel mogelijk de route kan omleggen, dan wordt de baan namelijk een stuk korter.
Steeds de tegenstander wrecken is gaaf, maar kost een hoop tijd.
Een snelle manier om je 'level' te vullen is slipstreamen/draften. Je zal dan iets in moeten houden, want anders haal je de tegenstander zo in, maar doordat je de baan dan snel kan verleggen geeft dit veel tijd winst.
Ik begin dit spel leuker en leuker te vinden, misschien is het toch de aanschaf waard.
EDIT: Het is nu 3:35:91, bedoel 3:30:49
Ik kwam er achter dat er bij de Start/Finish meer dan één Route Switch is. Die tweede scheelt aanzienlijk in tijd.
Ik had de beta geprobeerd, maar ik vond het erg traag werken. Hopelijk hebben ze dat aangepast met de finished product. Ik zal dan ook zeker de demo proberen, want ondanks al die trage zooi was het nog best leuk om te spelen. Ik weet alleen niet of ik het zou kopen, omdat ik dit meer met vrienden offline zou willen spelen en er meer de nadruk wordt gelegd op online multiplayer.-LA- schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:35:
Voor Modnation Racers schijnt trouwens er dinsdag een demo te komen: http://blog.us.playstatio...3-demo-hits-psn-may-18th/
Lijkt me ook tof, lekker met z'n vieren op de bank karten tegen elkaar! Verstand op nul!
[ Voor 20% gewijzigd door Gopal op 18-05-2010 10:39 . Reden: Even iemand anders quoten! ]
PSN-ID : Cenzer
[ Voor 103% gewijzigd door Capo op 16-05-2010 20:56 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Er komt een patch aan die moet zorgen dat de laad tijden afnemen. http://www.joystiq.com/20...-will-improve-load-times/Gopal schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:04:
[...]
Mijn snelste tijd is wat verbeterd! Nu is het 3:36:02.
spoiler:Ja, je hebt gelijk wat betreft het wat minder letten op Power Plays, maar ze blijven erg leuk om te gebruiken.
Ik kwam er achter dat er bij de Start/Finish meer dan één Route Switch is. Die tweede scheelt aanzienlijk in tijd.
[...]
Ik had de beta geprobeerd, maar ik vond het erg traag werken. Hopelijk hebben ze dat aangepast met de finished product. Ik zal dan ook zeker de demo proberen, want ondanks al die trage zooi was het nog best leuk om te spelen. Ik weet alleen niet of ik het zou kopen, omdat ik dit meer met vrienden offline zou willen spelen en er meer de nadruk wordt gelegd op online multiplayer.
PSN id: NL_SToRM
Dit topic is gesloten.