PSN: Bellerophon-
Ik heb er meer dan genoeg die ik nog moet uitspelen. Trophies kunnen me ook niet echt zo heel veel meer boeien, aangezien ik nu vrij veel punten moet hebben per level.
[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 17-05-2010 14:04 ]
PSN id: NL_SToRM
Heb alles behalve die predator challange en die andere challange e.d.SToRM666 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:01:
Nee, geen zin in. Ik heb dat spel nu wel gezien en begin liever aan een ander spel
Ik heb er meer dan genoeg die ik nog moet uitspelen. Trophies kunnen me ook niet echt zo heel veel meer boeien, aangezien ik nu vrij veel punten moet hebben per level.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Dat kan gewoon.C0nscious schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:41:
Kan ik een savegame/gamedata van een PS3 spel van een normale editie ook altijd voor een nieuwe platinum-editie gebruiken? (dus geen GOTY editie).
Dank, leek me ook wel gewoon maar je weet maar nooit. Even UC2 platinum pre'orderen.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit is inderdaad een oplossing, maar wilde hem eigenlijk meteen hebbenMute schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:02:
Iemand anders vragen die wel een creditcard heeft?
Even een accountje aanmaken bij Wirecard. Het werkt niet voor de PSN-Store, maar reguliere aankopen via internet gaat wel gewoon. Wirecard is een virtuele creditcard die op prepaidbasis werkt.Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:01:
Afgelopen weekend en vandaag alle winkels in Rotterdam afgelopen om 3D Dot Game Heroes aan te schaffen, maar tot nu toe geen resultaat. Heb geen creditcard dus online in het buitenland is geen optie voor mij. Iemand een idee, of de game ergens gezien?
B.S.U.R.
In het ergste geval bestel je de game bij MyMemory.co.ukVerwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:01:
Afgelopen weekend en vandaag alle winkels in Rotterdam afgelopen om 3D Dot Game Heroes aan te schaffen, maar tot nu toe geen resultaat. Heb geen creditcard dus online in het buitenland is geen optie voor mij. Iemand een idee, of de game ergens gezien?
http://www.mymemory.co.uk...ame-Heroes-%28Sony-PS3%29
Betalen met PayPal. Daar heb je dus geen CC voor nodig, alleen wat geduld. De meeste bestellingen had ik met een week binnen. En £ 28,95 incl. verzenden is natuurlijk een mooie prijs.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Hij is idd lastig te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:01:
Heb em zelf via Mediaoffer besteld en had em de volgende dag binnen. Blijkbaar net op tijd, want de levertijd staat nu op meer dan 5 werkdagen

top 10 verkooplijst van Nederland:
1 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
2 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
3 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
4 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
5 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
6 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 PROFESSOR LAYTON & THE DIABOLICAL BOX (DS) NINTENDO
9 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
10 MARIO KART (Wii) NINTENDO
3 titels voor de Playstation 3
3 titels voor Nintendo Wii
3 titels voor Nintendo DS
1 titel voor de xbox 360
Playstation 3 bovenaan want het is tóch een PS3 forum
Top 10 voor enkel PS3:
1 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA ELECTRONIC ARTS
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
3 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY TAKE - TWO INTERACTIVE
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
5 GOD OF WAR 3 SONY
6 SKATE 3 ELECTRONIC ARTS
7 FINAL FANTASY XIII SQUARE ENIX
8 JUST CAUSE 2 EIDOS INTERACTIVE
9 LOST PLANET 2 CAPCOM
10 HEAVY RAIN SONY
Geruchtenmolen voor de E3 draait weer volle toeren:
Diverse sites melden verhalen over een aankondiging van het PSN premium abonnement wat volgens de geruchten o.a. zal inhouden:
kosten: €55 ~ €60 per jaar. Voor at bedrag heb je tevens recht op 12 stuks PSN games (per jaar) uit de store, iedere maand keuze uit 2 tot 4 titels. Als ze zo iets zouden doen dan vind ik dat een erg goed model. je betaald maapr je krijgt er ook iets voor terug in de vorm van content. Natuurlijk is het afwachten wat voor content er geboden gaat worden maar op zich geen slecht idee. Ik koop best veel titels uit de store per jaar en een abbo a 60 euri zou mij zelfs geld besparen!
Het huidige gratis PSN model zal blijven bestaan, mensen die nog steeds bang zijn dat ze straks moeten betalen om een potje te fraggen online (ala xbox live) hoeven niet meer bang te zijn.
Cross game chat zal geen onderdeel uitmaken van de Premium service. Dat zegt zoveel als: óf het zal gewoon een gratis service worden voor alle gamers óf het komt helemaal niet. Het enkel voor premium gamers beschikbaar maken van croos game chat zou ook tegen een aantal rare beperkingen aanlopen: zo zouden al je vrienden het premium pakket moeten hebben om te werken en dat alleen al zou een breaking deal kunnen zijn voor veel mensen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Net even zitten rondkijken en er wordt ook redelijk wat gesproken over gratis toegang tot PS1 titels, PSP Mini's, thema's en dergelijke. Al met al zou ik er zeker wel zestig euro per jaar voor over hebben. Sowieso een nieuwe game per maand zou het al waard zijn. Dan zouden de dingen als thema's en dergelijke al "winst" zijnswopdark schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:35:
Diverse sites melden verhalen over een aankondiging van het PSN premium abonnement wat volgens de geruchten o.a. zal inhouden:
kosten: €55 ~ €60 per jaar. Voor at bedrag heb je tevens recht op 12 stuks PSN games (per jaar) uit de store, iedere maand keuze uit 2 tot 4 titels. Als ze zo iets zouden doen dan vind ik dat een erg goed model. je betaald maapr je krijgt er ook iets voor terug in de vorm van content. Natuurlijk is het afwachten wat voor content er geboden gaat worden maar op zich geen slecht idee. Ik koop best veel titels uit de store per jaar en een abbo a 60 euri zou mij zelfs geld besparen!

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hopelijk is er sinds de beta nog flink aan gesleuteld. Aan de hand van de beta waren er maar weinig positieve geluiden te horen.-LA- schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:35:
Voor Modnation Racers schijnt trouwens er dinsdag een demo te komen: http://blog.us.playstatio...3-demo-hits-psn-may-18th/
Lijkt me ook tof, lekker met z'n vieren op de bank karten tegen elkaar! Verstand op nul!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Overigens vanavond achter gekomen: de PS3 controller trekt het niet als je hem in frustratie op de vloer mikt. Dikke barst..
Flickr PSN ID= cheironnl
Behalve natuurlijk de geheime dingen en big suprises.Evertt schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:39:
http://www.sceainvites.com/ Hier staat wat we mogen verwachten van Sony op de E3 2010.
Peggle is eigenlijk zo simpel dat het gewoon brilliant is om te spelen. Niet veel games komen met zo weinig gameplay/elementen zo dicht bij optimale verslaving...Exorcist schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:22:
Zo, gisteren Peggle Nights ook "uitgespeeld". Blijft een heerlijk spelletje. Nu kijken of ik op PSN iets soortgelijks verslavend kan vinden, wat ook leuk is voor de PS3 in de slaapkamer
shatter is erg leuk maar ook astro tripper werkt ook erg leuk.
Ik heb zelf ook erg lol gehad aan Burn Zombie Burn
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik zou het op die manier zeker een positieve ontwikkeling vinden. En voor mij persoonlijk zou dit een betere constructie zijn dan steeds een PSN game los te kopen (jaarlijks ben ik meer kwijt dan 50/60 euro)FeaR1986 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:41:
[...]
Net even zitten rondkijken en er wordt ook redelijk wat gesproken over gratis toegang tot PS1 titels, PSP Mini's, thema's en dergelijke. Al met al zou ik er zeker wel zestig euro per jaar voor over hebben. Sowieso een nieuwe game per maand zou het al waard zijn. Dan zouden de dingen als thema's en dergelijke al "winst" zijn
Nieuwe game per maand is inderdaad prima. Ik vraag me af of je het dan ook voor DLC's zou kunnen gebruiken.FeaR1986 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:41:
[...]
Net even zitten rondkijken en er wordt ook redelijk wat gesproken over gratis toegang tot PS1 titels, PSP Mini's, thema's en dergelijke. Al met al zou ik er zeker wel zestig euro per jaar voor over hebben. Sowieso een nieuwe game per maand zou het al waard zijn. Dan zouden de dingen als thema's en dergelijke al "winst" zijn
De PS1 titels hoeven van mij niet zo.
Ik hoop eigenlijk dat ze met nog een extra level-pack komen voor Peggleswopdark schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:23:
[...]
Peggle is eigenlijk zo simpel dat het gewoon brilliant is om te spelen. Niet veel games komen met zo weinig gameplay/elementen zo dicht bij optimale verslaving...
Ik heb gisteren Critter Crunch gekocht, aangezien deze in de aanbieding is. Ik ben benieuwd of dat wat is
http://mubi.com/
Zit op werk dus kan de trailers en info nog ff niet goed bekijken. Weet ook niet of dit voor de EU beschikbaar komt.
http://blog.eu.playstation.com/2010/05/18/ps3-mubi-you/
Lijkt erop dat de Playstation 3 een steeds volwassener platform word met serieus gave features. Na Vidzone straks ook mubi?? Wellicht onbeperkte toegang tot mubi bij een Premium account??
Dat zou echt wel gaaf zijnswopdark schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:32:
MUBI coming to Playstation 3....
http://mubi.com/
Zit op werk dus kan de trailers en info nog ff niet goed bekijken. Weet ook niet of dit voor de EU beschikbaar komt.
http://blog.eu.playstation.com/2010/05/18/ps3-mubi-you/
Lijkt erop dat de Playstation 3 een steeds volwassener platform word met serieus gave features. Na Vidzone straks ook mubi?? Wellicht onbeperkte toegang tot mubi bij een Premium account??
there's no tweak without the tweaker
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Boeit dat wat? Vooralsnog is downloaden van film in NL gewoon toegestaan. En gelet op het 'aanbod' dat er nu is op film gebied, acht ik de kans bijzonder klein dat dit de voordelen van downloaden gaat evenaren (het prijs-aspect daargelaten).SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:56:
Kans is groot dat het dan weer niet voor Nederland beschikbaar is
Zulke diensten kunnen uitsluitend een succes worden als:
1080p (film) of 720p bij series
Wereldwijde releasedate van film
Compleet aanbod
5.1 of hoger geluid (DTS/TrueHD)
Geen DRM
Het kostenaspect zal hoe dan ook een rol blijven spelen. Een all you can eat abo of max 4 euro/film (anders ben je alsnog duurder dan de videotheek) is denk ik een acceptabele prijs.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
PSN: Shiver23
Laten we niet weer zo'n downloaden van films en eisenpakket discussie gaan beginnen, die loopt al genoeg elders op het forum. (het is zit hem namelijk in het 'vooralsnog').AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:10:
Boeit dat wat? Vooralsnog is downloaden van film in NL gewoon toegestaan. En gelet op het 'aanbod' dat er nu is op film gebied, acht ik de kans bijzonder klein dat dit de voordelen van downloaden gaat evenaren (het prijs-aspect daargelaten).
Is er trouwens een snellere manier om je inbox/outbox te legen/op te ruimen? Nu moet ik per bericht driehoekje, verwijder, ja, volgende. Met (gok ik) 100+ berichten, duurt dit wel heel erg lang
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1 menu terug, op inbox driehoekje en dan verwijderen, gooi je ze allemaal weg. Als je er wil bewaren kan je ze "protecten"SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:20:
[...]
Laten we niet weer zo'n downloaden van films en eisenpakket discussie gaan beginnen, die loopt al genoeg elders op het forum. (het is zit hem namelijk in het 'vooralsnog').
Is er trouwens een snellere manier om je inbox/outbox te legen/op te ruimen? Nu moet ik per bericht driehoekje, verwijder, ja, volgende. Met (gok ik) 100+ berichten, duurt dit wel heel erg lang
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Ik heb een behoorlijke PS3 friendslist maar nog niemand van tweakers.net

SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:56:
Kans is groot dat het dan weer niet voor Nederland beschikbaar is
Posted on 18 May, 2010 at 11:02 am by Jem Alexander
Hey guys,
Efe will be around later to answer some questions. In the meantime I can clear up some of your more pressing queries.
Such as where Mubi will be available when it launches — UK, Ireland, France, Italy, Iberia, Germany, Austria, Switzerland, Benelux, Nordic countries, Australia and New Zealand. More territories will be announced at a later date.
Die echte Indie-films moeten het meestal toch niet van de kwaliteit van het beeld en geluid hebben. 5.1 geluid is daar al een luxe.SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:42:
Toch blij dat ik het deze keer verkeerd hadAls ik die topics zo bekijken, lijkt het allemaal rond dvd kwaliteit te liggen, an sich niet zo slecht.
PSN: Shiver23
Net even gekeken in de US-store.. maar 't is de PSP-demo-LA- schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:35:
Voor Modnation Racers schijnt trouwens er dinsdag een demo te komen: http://blog.us.playstatio...3-demo-hits-psn-may-18th/
Lijkt me ook tof, lekker met z'n vieren op de bank karten tegen elkaar! Verstand op nul!
Nee, de US store moet nog geupdate worden (tijdsverschil)BamSlam_ schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:16:
[...]
Net even gekeken in de US-store.. maar 't is de PSP-demo
Ps4/switch gamer
Bensimpel
Positieve meneer
Is dit normaal, en is hier iets tegen te doen?
Thanks.
😆 - Denk ook eens om ;)
De demo's van PSP Modnation Racers en Split/Second zijn anders op 18-5 in de US Store geplaatst.. maar inmdidels staat ook de PS3 Modnation erbij, volgens een mailtje van Sony dat vannacht binnenkwam.-LA- schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:34:
[...]
Nee, de US store moet nog geupdate worden (tijdsverschil)
En ik hoop toch echt dat er dan nog iets zoals Blu-ray in gaat zitten.
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 19-05-2010 11:49 ]
Verwijderd
Maybe nieuwe blurayspeler, die de grotere bd disks kan lezen??SToRM666 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:47:
De PS1 was 1 van de eerste met een CD speler, de PS2 met DVD en de PS3 met Blu-ray. Maar ik vraag me af of ze tegen de tijd dat de PS4 komt weer iets nieuws hebben... Ik denk persoonlijk van niet eigenlijk.
En ik hoop toch echt dat er dan nog iets zoals Blu-ray in gaat zitten.
Ik gok eerder op geen CD/DVD of bluray, maar digitale distibutie.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:12:
[...]
Maybe nieuwe blurayspeler, die de grotere bd disks kan lezen??
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik denk dat de kritiek ook te maken had met:swopdark schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:30:
grappig om nu her en der op het net te lezen dat de Blu-Ray speler voor veel mensen een grote reden was/is om een PS3 te kopen. Ik kan me voor nog geen 3 jaar geleden nog heel wat anti PS3 topics, nieuwtjes en reviews herinneren die de ingebouwde Blu-ray speler de állerdomste zet van Sony vonden. Kijk nu de Ps3 gaat als warme broodjes door een dik in orde zijnde gamelibrary, erg stabiele support en dus ook de blu-ray speler. Dat heet nu een toekomstgerichte console bouwen. net als de PS2 kreeg PS3 in den beginnen zo'n enomre laag schijt over zich heen en kijk een swat er inmiddels onder die laag stront gegroeit is... Ook de Ps4 zal eenzelfde lot moeten ondergaan straks verwacht ik... Het hele circus zal weer van voor af aan starten.
- de hogere prijs van de PS3 door het gebruik van Blu-Ray; en
- de onzekerheid of Blu-Ray wel de opvolger van DVD zou gaan worden (oorlog met HD-DVD is pas begin 2008 geslecht in het voordeel van Blu-Ray).
Uiteindelijk heeft de gok van Sony om in te zetten op Blu-Ray wel gewerkt (en wellicht juist de twist met HD-DVD tot een einde gebracht), maar wat nu een argument is om juist te kiezen voor een PS3 (het vervangen van een oude DVD-speler voor een moderner exemplaar) was toen nog minder sterk.
Wellicht off-topic, maar ik vraag me wel eens af hoe deze strijd zou zijn gelopen als Microsoft meteen standaard een HD-DVD drive in de Xbox 360 zou hebben gebouwd...zou Blu-Ray dan nog steeds de format war gewonnen hebben? Aan de andere kant: MS zal om kostentechnische redenen er wel voor gekozen hebben voor DVD. Een Xbox 360 zou dan ook duurder zijn geweest als ie standaard met HD-DVD zou zijn uitgerust, maar toch...
‘Heads-Up’ PlayStation Store Update (19th May 2010)
Good day to you all, I bring you salutations of the day, and lots of ModNation Racers goodies! I have no qualms in telling you all I have become a huge zealot of this game, and will take every opportunity to tell people about how great it is :-)
Not only does the PSP version of the game appear on the store, but we have demos for the PS3 and PSP versions, as well as the Van Man Mod and Kart pack for PS3. There really is no excuse this week not to try your hand at this great mix of sublime kart racing, and the deep creation tools at your disposal.
Of course, there’s other content available on the store this week. For PSP users there are a further two games available, featuring princes and mech-suits, though not combined (I’m sure there’s a new market for someone to tap into right there), as well as more content for Buzz! and LittleBigPlanet. Also, our friends at Futurlab release their mini title Coconut Dodge onto the store too, if you haven’t heard of this already, you could do far worse than reading the three part series they’ve written here on the blog.
For the full list, you know what to do; have a butchers’ further down this post.
(Some of you may want to take note of the additional territory releases section at the bottom of the post too).
See you in the comments section!
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 26th of May)
* TV Show King (was – £5.49/€6.99 now – £3.99/€4.99)
* Critter Crunch (was – £4.49/€5.99 now – £2.39/€2.99)
* Hyperballoid HD (was – £3.19/€3.99 now – £2.39/€2.99)
* Mushroom Wars (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Magic Orbz (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Thexder Neo (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
* Obscure: The Aftermath (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
* Monsters Inc: Scare Island (PSOne) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
* Peter Pan: Adventures in Never Land (PSOne) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
* Zombie Tycoon (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £1.99/€2.49)
Permanent Price Reductions
* Joust (was – £3.49/€4.99 now – £1.59/€1.99)
* Championship Sprint (was – £3.49/€4.99 now – £1.59/€1.99)
Downloadable Games (PSP)
* ModNation Racers (£16.99/€26.99) Rating: PEGI 7
Availability: All locales
* Prince of Persia: The Forgotten Sands (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 12
* Armoured Core 3 Portable (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, Germany, New Zealand, Russia, Saudi Arabia, South Africa or United Arab Emirates
* ModNation Racers – Online Entitlement (Download only if the in-pack Online Entitlement Voucher is missing, or is no longer valid from your retail copy) (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
minis (PS3/PSP)
* Coconut Dodge (£1.99/€2.49) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Australia, Germany or New Zealand
Demos (PS3)
* ModNation Racers Rating: PEGI 7
* Tiger Woods PGA Tour 11 Rating: PEGI 3
Demos (PSP)
* ModNation Racers Rating: PEGI 7
Add-On Game Content (PS3)
* Dragon Age: Origins – The Darkspawn Chronicles (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 18
* ModNation Racers – Van Man Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7
* Split/Second: Velocity
o Full Vehicle Unlock! (£2.39/€2.99)
o Master Unlock! (£3.99/€4.99)
* Track and Mode Unlock! (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 7
* Rock Band
o A Girl Like You by The Smithereens (£0.99/€1.49)
o Only A Memory by The Smithereens (£0.99/€1.49)
o Grateful Dead Pack 03 (contains the following tracks which are also sold separately) (£4.99/€7.99)
o Beat It on Down The Line (£0.99/€1.49)
o Cumberland Blues (£0.99/€1.49)
o Scarlet Begonias (£0.99/€1.49)
o U.S. Blues (£0.99/€1.49)
o Throwing Stones (£0.99/€1.49)
o Touch of Grey (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
* Rock Band Network
o Bodies by Drowning Pool (£0.99/€1.49)
o Days Without by All That Remains (£0.99/€1.49)
o Energy by Apples in Stereo (£0.59/€0.79)
o He Sleeps In A Grove by Amberian Dawn (£0.99/€1.49)
o I Know What I Am by Band of Skulls (£0.99/€1.49)
o Little Black Backpack 09 by Stoke 9 (£0.99/€1.49)
o Semi-Charmed Life 09 by Third Eye Blind (£0.99/€1.49)
o Sequestered In Memphis by The Hold Steady (£0.99/€1.49)
o Survive by Lacuna Coil (£0.99/€1.49)
o Talk About by Dear in the Headlights (£0.59/€0.79)
o When I Get Home You’re So Dead by Mayday Parade (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
* Guitar Hero 5
o Aerosmith Track Pack (contains the following tracks which are also sold separately) (£4.39/€5.49)
o Livin’ on the Edge (£1.59/€1.99)
o Love In An Elevator (£1.59/€1.99)
o Rag Doll (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Add-On Game Content (PSP)
* LittleBigPlanet – Turbo! Premium Level Kit (£4.79/€5.99) Rating: PEGI 7
* Buzz! Quiz World – National Geographic Undersea Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russia
FirstPlay (PS3)
* Episode 007 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
Trailers (PS3)
* Söldner-X 2: Final Prototype Trailer
* Medal of Honor Announce Trailer
* FIFA 10 Ultimate Team Returning User Tutorial
Dynamic Themes (PS3)
* Aqua Panic! Spring Theme (£0.79/€0.99)
Wallpapers (PS3)
* Söldner-X 2: Final Prototype Wallpapers 1 and 2
Additional Territory Releases (PS3 unless specified)
* Call of Duty: Modern Warfare 2 – Stimulus Package
Now also available in Saudi Arabia and United Arab Emirates
* Dissidia: Final Fantasy (PSP)
Now also available in Russia
* FirstPlay - 90 Day Subscription and Individual Episodes 001, 002, 003, 004, 005, 006
Now also available in Ireland
* Split/Second: Velocity Demo
Now also available in Belgium, Luxembourg, Portugal and Russia
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Dat is een hele leuke vraag. Ik denk dat de oorlog in ieder geval langer had geduurd. Maar MS had niet zo heel veel te winnen of te verliezen met deze oorlog. Niet zo veel als dat Sony had in ieder geval. Sony had dan altijd nog het voordeel gehad om hddvd te blokkeren door gewoon geen sony films uit te brengen op dat platform. Microsoft heeft de 360 ook nooit echt als multimediasysteem proberen te positioneren. Hij kan het wel allemaal maar met de PS3 is daar marketingtechnisch meer op gestuurd.rclahsen schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:51:
Wellicht off-topic, maar ik vraag me wel eens af hoe deze strijd zou zijn gelopen als Microsoft meteen standaard een HD-DVD drive in de Xbox 360 zou hebben gebouwd...zou Blu-Ray dan nog steeds de format war gewonnen hebben?
De kosten die Ms had moeten maken om hddvd in het apparaat te stoppen waren zoveel hoger dan de baten die ze zouden hebben als hddvd het dominante platform zou worden. Los daarvan hed je moeten bedenekn hoeveel het SM extra zou hebben gekost als je bedenkt dan 30 pct van de verscheepte 360 consoles inmiddels "gratis*" (*= bedankt xbox live betaler!) is vervangen of gerepareerd.
Uiteindelijk had hddvd een aantal voordelen waar ze uiteindelijk geen gebruik van hebben kunnen maken. Zo zou het goedkoper zijn om je dvd fabriek om te bouwen naar hddvd fabriek en heeft het natuurlijk de naam mee. hd dvd zegt mensen meer dan blu-ray....
Uiteindelijk had hddvd enkel nog paramount en Universal als exclusieve partners en hoewel die twee groot zijn was het niet genoeg om tegengas te geven aan het blu-ray geweld aan de ander kant. Op een gegeven moment gaf paramount aan ook Blu-ray films te releasen en dat was het onofficiele einde van hddvd.
Mwah, onderschat de zet van Sony om een Bluray speler standaard mee te leveren in de PS3 niet, he, in tegenstelling tot de Xdoos360 waar je m nog eens los bij aan moet schaffen, hetgeen de Xdoos helemaal onbetaalbaar maakt (naar verhouding)SToRM666 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:47:
De nekslag voor HD DVD was toch wel toen Warner Bros. besloot om exclusief voor Blu-ray te gaan.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Veel plezier met games van 50+ GB binnenhalen. Zeker omdat er ook nog genoeg gebieden zijn zonder zeer snel internet, en harde schijven niet groot genoeg zijn om een flink aantal spellen op op te slaan.Meelobee schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:37:
[...]
Ik gok eerder op geen CD/DVD of bluray, maar digitale distibutie.
Ik denk dat de volgende generatie gewoon bij blu-ray blijft, meer opslag lijkt mij voorlopig niet nodig (misschien blu-ray met extra layers, blu-ray kon geloof ik al tot 200gig ofzow?).
Ps4/switch gamer
En dan hetzelfde als bij de PSP Go? Een aanbieder (Sony) waardoor er geen echte prijs concurrentie is en mensen voor een andere console gaan? Sommige winkels booden de psp go niet eens aan, omdat er voor de rest niet aan te verdienen viel.Meelobee schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:37:
[...]
Ik gok eerder op geen CD/DVD of bluray, maar digitale distibutie.
[ Voor 10% gewijzigd door SL65 op 19-05-2010 16:55 ]
Nog steeds niet in nederlandquote: url* Split/Second: Velocity Demo
Now also available in Belgium, Luxembourg, Portugal and Russia
Heb nu een PS3 80GB en heb de schijf vervangen voor een WD Black 320GB.
Ik krijgt echter morgen een PS3 slim en wil de WD Black gaan gebruiken in deze ps3.
De orginele 80Gb heb ik nog liggen, krijg ik alle data over op de nieuwe ps3?
En dan met name alle throphies en de game data?
Ik heb dit echter deze week zelf geprobeerd tussen mijn oude 60GB fat en nieuwe 250GB slim, maar de 60GB console bleef maar zeggen dat er geen connectie is met de andere. Dit terwijl op beide meteen de lichtjes gaan knipperen van de LAN port zodra ik de kabel er in klik.
Of dit inhoudt dat beide modellen identiek moeten zijn heb ik niet gevonden (maar ook niet echt naar gezocht om eerlijk te zijn, ik had even een Heavy Rain rush nodig en ben meteen gaan gamen:))
Edit: Het schiet me nu te binnen dat ik niet geprobeerd heb om een crosscable te gebruiken. Mocht je hetzelfde euvel hebben dan is dat een poging waard natuurlijk, hoewel de uitleg duidelijk 'een UTP kabel' vermeld en niets anders.
[ Voor 16% gewijzigd door WaterFire op 19-05-2010 23:02 . Reden: zie edit ]
Kan ik nu gewoon een US account aanmaken, code invoeren en downloaden, uitloggen, weer inloggen op me Nederlandse account en de download nog steeds gebruiken?
Als je het even probeert weet je het... Maar zonder gekheid (nee echt, probeer het evenDennis Lammers schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:00:
Ik erger me al een tijdje aan de gratis DLC weggeefacties van gamesites in de US zoals IGN of Gamespot met de ModNation Racers DLC. Ik heb de code, alleen hij werkt niet. Ik heb een Nederlandse PSN account.
Kan ik nu gewoon een US account aanmaken, code invoeren en downloaden, uitloggen, weer inloggen op me Nederlandse account en de download nog steeds gebruiken?
Maar ehhh, probeer het eens?
[ Voor 23% gewijzigd door WaterFire op 19-05-2010 23:06 ]
Als dit voortaan ook werkt met de DLC van andere PS3 games dan scheelt dat een hoop geld in euro/usd verhouding.... (of moet je dan ook de USA versie van het spel hebben?) Anders moet ik ook nog een UK account aanmaken, maar pond is duurder dan euro vaak met DLC.
Dit werkt maar met weinig spellen, kans is groot dat de DLC niet zal werken als je een NL Modnation Racers spel hebt.Dennis Lammers schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:16:
Ik ben nu in de USA store en kan de codes gewoon redeemen en installeren.
Als dit voortaan ook werkt met de DLC van andere PS3 games dan scheelt dat een hoop geld in euro/usd verhouding.... (of moet je dan ook de USA versie van het spel hebben?) Anders moet ik ook nog een UK account aanmaken, maar pond is duurder dan euro vaak met DLC.
EDIT: en weer op blijkbaar, staat nu een andere aanbieding
[ Voor 14% gewijzigd door Svennie op 20-05-2010 10:27 ]
PSN ID: Svennie-NL
Mag ik uit je verhaal opmaken dat het je uiteindelijk neit gelukt is?WaterFire schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:59:
In de System Options is een "Data transfer utility" aanwezig. Hiermee zou je met een UTP kabel de data van de ene PS3 naar de andere moeten kunnen verplaatsen, waarbij de ontvangende PS3 geheel gewist wordt (kwa gamedata dan). Hiermee wordt volgens de uitleg veel meer gekopieerd dan bij de standaard backup, waarbij volgens mij niet veel meer dan de PSN game(s)data wordt gekopieerd en wat oudere games. Dus ook data die normaliter copy protected is.
Ik heb dit echter deze week zelf geprobeerd tussen mijn oude 60GB fat en nieuwe 250GB slim, maar de 60GB console bleef maar zeggen dat er geen connectie is met de andere. Dit terwijl op beide meteen de lichtjes gaan knipperen van de LAN port zodra ik de kabel er in klik.
Of dit inhoudt dat beide modellen identiek moeten zijn heb ik niet gevonden (maar ook niet echt naar gezocht om eerlijk te zijn, ik had even een Heavy Rain rush nodig en ben meteen gaan gamen:))
Edit: Het schiet me nu te binnen dat ik niet geprobeerd heb om een crosscable te gebruiken. Mocht je hetzelfde euvel hebben dan is dat een poging waard natuurlijk, hoewel de uitleg duidelijk 'een UTP kabel' vermeld en niets anders.
Hoe heb je dan je data overgekregen?
Ben nu in staat om bovenstaande 3x uit te voeren.
1x van mijn oude ps3 naar de slim, schijfje wisselen en dan weer terug naar de 80GB ps3, dan weer wisselen en dan naar de 320GB hd.
Kan ik dit zomaar 3x doen?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je hebt een backup gemaakt van je oude disk?
Daarna nieuwe schijf geplaatst die geformateerd en ineens stond al je gamedata erop zonder kopieren?
Lijkt mij schier onmogelijk
en nee usb was er uit denk ik
alles stond er gelijk op ik zweer het.
misschien zat usb er wel gewoon in hoor dan deed ie het zo. maar als ik het me goed herriner was usb eruit.
want ik had ook usb met firmware versie erop, dus ik weet eigenlijk wel zeker dat usb eruit was. want eerste usb die erin ging was die met de firmware.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
https://gameleader.nl/art...sole_%2B_ModNation_Racers
Er wordt continu gesproken over 50GB, maar dit zal toch wel 250 moeten zijN?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja, dat is duidelijk een typfoutje.GAIAjohan schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:57:
Ik kwam vandaag deze vreemde adv tegen.
https://gameleader.nl/art...sole_%2B_ModNation_Racers
Er wordt continu gesproken over 50GB, maar dit zal toch wel 250 moeten zijN?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Vandaag kwam ik thuis er was er een pakketje voor me. De 7 games die ik besteld had
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vind NHL 3on3 erg geslaagd, zijn er nog andere spelletjes die net zo simpel en leuk zijn?
Kun je een een DM sturen met daarin uitleg over hoe het in zijn werk gaat, en hoelang het ongeveer duurt ( voor dat je de games in huis hebt? De prijzen die zij bieden zijn meestal hoger dan je er op MP voor krijgt, en ik heb nog God of War 3, Assasins Creed 2 en GTA: Episodes waar ik van af wil.St@m schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:38:
Zoals belooft hier de update van mijn ervaring met ps3gamesruilen.nl
Vandaag kwam ik thuis er was er een pakketje voor me. De 7 games die ik besteld hadin goede staat met hoesje + boekje.
Ik vond de laattijden vooral jammerbrambest schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:53:
Hmm, ik was van plan om modnation racers te halen, maar na de demo begin ik er toch vanaf te zien. Ik ben geen fan van het maken van mannetjes, banen en karts etc. Het rijd gewoon niet lekker, t rijd niet zoals Mario kart. En ja, dat had ik stiekem wel verwacht...
Het valt wel mee, er is ook al bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een patch die de laadtijden iets zal verminderen.
Dat met die laadtijden komt wel goed lijkt me.
Ik ben zelf nog nooit een perfecte demo tegengekomen en ik verwacht ook niet dat dat ooit zal gaan gebeuren.
Demo's zijn in mijn ogen vaak net zo slecht als een (p)review.
Een demo laat een stukje zien van het geheel, maar wil tegelijkertijd niet teveel weggeven.
(P)reviews zijn vaak waardeloos omdat het merendeel van de (p)reviewers denkt dat zijn/haar mening er echt iets toe doet, deze vervolgens ook nog eens ziet als feit en/of de persoon belangen heeft bij een goede (p)review (bv. een Sony game (p)review door een Playstation magazine).
Ik heb vaak zat games gekocht met een slechte demo en/of (p)review die ik zelf toch echt zeer leuk vond.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=75tJsC4NneA]
Dat vond ik toen ik het gisteren probeerde ook inderdaad. Had een veel soepelere en smoothere manier van rijden verwacht. Het zal uiteraard allemaal wel wennen zijn, maar erg lekker gaan vond ik het vooralsnog niet nee.brambest schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:53:
Het rijd gewoon niet lekker, t rijd niet zoals Mario kart. En ja, dat had ik stiekem wel verwacht...
Nickname does not reflect reality
Het racen zelf vind ik fijner dan mario kart, het is allemaal wat makkelijker/simpeler, maar het driften is een stuk beter uitgewerkt.
Ook de superjumps zijn 'vast', moment dat je op gaat kom je in een vaste sprong te zitten (die je zelf helemaal kan instellen), het maakt dan niet uit of je langzaam of snel komt aanrijden.
Ok bij het editen is het soms irritant dat hij helemaal terug gaat naar het hoofdmenu van editen, je bent bezig met advanced trackeditor, druk je 1x rondje om hoogte/breedte te willen instellen, sta je weer in het hoofdmenu (safe/edit/test/exit).
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2010 13:13 ]
Even mezelf quotenOkasha schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:42:
[...]
Hmm het Fifa 2010WC pack is nergens verkrijgbaarVerder vooral veel 120gb versies met een 2004 code.. toch nog even geduld hebben dan..
Vandaag weer even de stad in geweest, ding is bij veel shops uitverkocht, ze zijn op bij Sony zegt men. Maar de shops die ze hebben, dat is OVERAL de 200x versie.. Heb dus niet de 40nm 210x versies gesignaleerd... Iemand die ze al gezien heeft in NL en zo ja: waar
Thanks
Ik heb net even de demo gespeeld, maar vond het te simpel voor woorden. Daarnaast was ik niet onder de indruk van de graphics, althans Mario Kart op mijn DS ziet er strakker uit. Vond het blurry en wazig.SinergyX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:08:
Mod Nation is mijn nieuwe favorietIk ga ook RDR niet meer halen, ik weet nu al dat ik uren en uren zoet ben met banen bouwen.
Het racen zelf vind ik fijner dan mario kart, het is allemaal wat makkelijker/simpeler, maar het driften is een stuk beter uitgewerkt.
Gaat weer als een trein
Had bijna een nieuwe gekocht en deze als mediacenter only ingezet.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Waar heb je die laser vandaan en hoeveel heb je er voor betaald?Capo schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:32:
Zo nieuwe laser in de fat ps3 geplaatst na jaren en jaren intensief gebruik zonder issues.
Gaat weer als een trein![]()
Had bijna een nieuwe gekocht en deze als mediacenter only ingezet.
Was het nog een flink karwei of eigenlijk best wel makkelijk?
ben bij consoles4fun geweest.vond wat slechte ervaringen van mensen, dus besloot er heen te rijden. Eigenaar is wat stug maar kreeg zonder problemen een andere laser mee na dat de eerste doa bleek te zijn.Sinned123 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:59:
[...]
Waar heb je die laser vandaan en hoeveel heb je er voor betaald?
Was het nog een flink karwei of eigenlijk best wel makkelijk?
Prima ervaring dus , maar als het verstuurd was geweest had het paar dagen extra gekost ivm versturen 2x
55 euro betaald en het is een 10 a 15 minuten werk als je wat hardware/ electronica ervaring hebt
beter als 300 voor een slimline
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Ter vergelijking - mijn snelste tijd is 4:19:27..Gopal schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:04:
[...]
Mijn snelste tijd is wat verbeterd! Nu is het 3:36:02.
EDIT: Het is nu 3:35:91, bedoel 3:30:49.
Ik heb een gave review gevonden:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3179346&p=37
En verwacht het spel volgende week in de bus. Als iemand zin heeft om dan online te racen dan hoor ik 't graag. Meer zielen, meer vreugd..
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 11:38 . Reden: naam spel toegevoegd - is wel handig.. :) ]
Misschien het ModNation Racers pack even kijken, die is vandaag uitgekomen. Zag er genoeg bij Mediamarkt R'dam staan maar heb niet gekeken welk serienr. dat was (zit stiekem ook even te wachten op de 'nieuwe versie').Okasha schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:15:
[...]
Even mezelf quoten![]()
Vandaag weer even de stad in geweest, ding is bij veel shops uitverkocht, ze zijn op bij Sony zegt men. Maar de shops die ze hebben, dat is OVERAL de 200x versie.. Heb dus niet de 40nm 210x versies gesignaleerd... Iemand die ze al gezien heeft in NL en zo ja: waar![]()
Thanks
En dan allemaal voor 10% energie

Scans zijn er ook te vinden, maar ik weet niet of ik daar naar mag linken.Just got my mag of Gamepro, and guess what I see.
Killzone 3 baby!
I'll take pictures of the screenshots later and post them and the information included in the article.
Included in the article (while im reading)
- Will show the Helghast have humanity left in them.
- Will have the feeling that "of being in a place far away from home, outnumbered by people who want to kill you."
- Will be like Inglorious Basterds.
- All of the characters in the screenshots are flying in.. jetpacks?!
- Will include arctic levels.
- One mission in the game involves rescuing ISA Captain Narville.
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
- Combat is "unchanged from predecessor."
- Or is it? Hand to hand combat involves you "Unloading a string of different (and often brutal) attacks on stunned enemies."
- The scale is supposed to be "bigger this time."
- The Jetpacks are "surprisingly lightweight and agile, Killzone 3's jetpack is easier to maneuver compared to the sluggish incarnations of the gadget found in other games."
- New weapon called the Wasp, basically shoots a "flurry of rockets" at an enemy.
- Will show off the Helgjast culture.
- There is actually a Helghast language, which will be explored in the game.
- Will have "diverse locales."
- Have to sit in the center of the 3D tv for the 3D effects to work.
- 3D in this game is called a "Game Changer."
- Going to have "Intense Action"
- Jetpacks double as a weapon, which basically means a machine gun mounted right on top of it.
- If you shoot Helghast with jetpacks, they'll "explode like roman candles"
- To control the jetpack, you "have to activate bursts of speed in midair, propelling yourself across further distances."
- The Jetpack resembles something you'd do in platformers such as Super Mario Bros. Or Uncharted
- In one mission, you have to use the jetpack by "launching yourself from glacier to glacier"
- You'll see "a lot of" snow levels.
- Everything is more spread out in this game.
- The game looks very complete.
Ben ik bij GTA TBOGT seaguls aan het hunten, heb ik er ca 28 gedaan, gaat opeensgta4.net down.
nou ja, dan maar saven en een andere keer verder.
Ben ik onderweg naar mijn safehouse...
crasht het spel!!!
muziek speelde door, beeld bleef hangen en er gebeurde niks meer.
Kan ik al die seaguls weer opnieuw afgaan.
Kan je een hard disk uit de ps3 halen, in een andere ps3 stoppen en die spellen en savegames die erop staan allemaal gebruiken/spelen?
Volgens mij zou dat gewoon moeten werkenTweak15KW schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:41:
Ik had een vraagje over iets wat omslachtige methode maar ben toch benieuwd.
Kan je een hard disk uit de ps3 halen, in een andere ps3 stoppen en die spellen en savegames die erop staan allemaal gebruiken/spelen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nee, hard-disks zijn aan een bepaalde ps3 gebonden. En volledige backups ook. Games overzetten kan dus niet, savegames kan echter wel als je het stuk voor stuk doet met een usb stick/disk.Tweak15KW schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:41:
Ik had een vraagje over iets wat omslachtige methode maar ben toch benieuwd.
Zodra je de harddisk in een andere PS3 steekt dan wordt deze geformatteerd. Er is wel een mogelijkheid om twee PS3 te koppelen en de data van de 1 naar de andere overzetten. Systemsettings>Data Transfer Utility
Hij is een soort vogel, vliegt in de lucht en je bent bij een kerker.
ik probeer een RPG-7 maar het lijkt wel alsof die kogels geen zin hebben...
Dit topic is gesloten.