Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Modnation racers viel mij eigenlijk ook tegen. Gewoon minder fun. Tot nu toe is alleen Sonic and Sega Allstars racing de enige in het genre op de PS3 die wel aardig is. Amper laadtijden, ziet er prima uit, en zeer toegankelijk.
Ik snap de positieve reviews van MR dan ook niet zo. Net als dat SAR wat onderbelicht is.

Overigens schijnt er wel een patch te komen voor de laadtijden.

[ Voor 13% gewijzigd door RaJitsu op 22-05-2010 22:31 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Hmmm, net een ziekelijk lange sessie Red Dead Redemption achter de rug, maar volgens mij moet ik eens beginnen te denken aan de hd te gaan backuppen want hij maakte net vieze tikgeluiden die ik niet uit een harde schijf wil horen komen tijdens het saven.. Iedereen die wel eens een hd heeft horen tikken voordat hij overleed weet wat ik bedoel..

Wel verdomd jammer dat de ps3 geen diagnostische tests kan uitvoeren op zijn eigen hardware, ik had graag eens een hdtest willen draaien om te zien of mijn angst terecht is..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RaJitsu schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:29:
Modnation racers viel mij eigenlijk ook tegen. Gewoon minder fun. Tot nu toe is alleen Sonic and Sega Allstars racing de enige in het genre op de PS3 die wel aardig is. Amper laadtijden, ziet er prima uit, en zeer toegankelijk.
Ik snap de positieve reviews van MR dan ook niet zo. Net als dat SAR wat onderbelicht is.

Overigens schijnt er wel een patch te komen voor de laadtijden.
De beta viel mij in ieder geval enorm tegen. Buggy, laggy, enorm lange laadtijden en erg saaie tracks. Ik hoop dat men die dingen in de final inmiddels opgelost heeft anders verwacht ik het spel binnen no time leeg en in de budget bak.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:46
Heeft een van jullie toevallig vorig jaar FIFA 10 in Engeland besteld?
Zat daar de Nederlandse taal op?

FIFA 11 is nu voor 43 euro te pre-orderen.
Zal wel leuk zijn als er Nederlands op zit. :)

Ik weet niet hoe EA zijn regio's verdeeld.
Sony is de laatste tijd UK regio apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:33:
[...]

De beta viel mij in ieder geval enorm tegen. Buggy, laggy, enorm lange laadtijden en erg saaie tracks. Ik hoop dat men die dingen in de final inmiddels opgelost heeft anders verwacht ik het spel binnen no time leeg en in de budget bak.
Toevallig hebben we hier gisteren tot 3:00 schreeuwend op de bank gezeten met alleen het demo leveltje van MNR. Het zal ongetwijfeld geen absolute topgame zijn, maar met 4 bierdrinkers op de bank is het fantastisch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Phase schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:06:
Hmmm, net een ziekelijk lange sessie Red Dead Redemption achter de rug,
Ik weet dat je post over je HD gaat (de mijne moet ik misschien ook eens vervangen, zit nog altijd met de 40GB :)), maar hoe is Red Dead Redemption? Is het een beetje a la Fallout (GTA nooit gespeeld) met cowboys, dus met een hoofdverhaal in een verder vrije wereld met sidequests rondtoeren? Wat ik zag lijkt me wel mooi overigens.

Gisteren Call of Juarez gekocht bij de lokale nieuwe Gamestop, $18 in tweedehands. Ging eigenlijk voor RDD, maar dat kan de volgende keer dan wel weer. :) Mooi spel zeg, zo in SP. Leuk verhaal, alleen maar actie en schieten tot dusverre. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb fallout zelf nog niet gespeeld maar jouw omschrijving kun je basicly ook voor red dead redemption gebruiken: Het is inderdaad een hoofdverhaal in een hele grote wereld waar je doen en laten kunt wat je wilt en je op je eigen tempo opdrachten/missies moet uitvoeren om het spel uit te spelen. Het is echt gewoon een GTA-clone maar dan met cowboys :)

Check anders ook eens deze hier :) [Multi] Red Dead Redemption

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

OK, klinkt goed! Ik hoop dat ik er genoeg tijd voor kan vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Dennis Lammers schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:53:
Heeft een van jullie toevallig vorig jaar FIFA 10 in Engeland besteld?
Zat daar de Nederlandse taal op?

FIFA 11 is nu voor 43 euro te pre-orderen.
Zal wel leuk zijn als er Nederlands op zit. :)

Ik weet niet hoe EA zijn regio's verdeeld.
Sony is de laatste tijd UK regio apart...
Ik heb mijn Fifa 10 gekocht bij Amazon.co.uk en deze heeft gewoon Nederlandse taal...

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Cardinal schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:20:
[...]

Ik heb net even de demo gespeeld, maar vond het te simpel voor woorden. Daarnaast was ik niet onder de indruk van de graphics, althans Mario Kart op mijn DS ziet er strakker uit. Vond het blurry en wazig.
Ik was van de demo van Modnation Racers ook niet onder de indruk. Het is wel geinig en ook wel een game waarmee je je kan vermaken met wat vrienden, maar voor m'n gevoel is het niet echt een volwaardige game waar je bijv. 50 euro voor gaat neerleggen. Meer een PSN achtig spelletje van 5-10 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Zojuist Gioteck real triggers + charge cable besteld voor 4euro incl verzendkosten bij cdwow.
Goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden voor die triggers en dan krijg je de charge cable er ook nog eens bij.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Da's netjes, meestal ben je meer kwijt voor alleen een kabeltje. :)

edit: al ruim 4 uur in Call of Juarez zitten. Erg leuk, zeker voor het geld! :)

[ Voor 38% gewijzigd door Hillie op 24-05-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:57:
[...]

Toevallig hebben we hier gisteren tot 3:00 schreeuwend op de bank gezeten met alleen het demo leveltje van MNR. Het zal ongetwijfeld geen absolute topgame zijn, maar met 4 bierdrinkers op de bank is het fantastisch! :)
MNR is op de laadtijden na een goede game. De titel 'topgame' geef ik nooit aan kart games, daar ontbreekt het teveel aan inspiratie.

Alle 'mod'-tools zijn makkelijk in gebruik, het racen online is enorm veel fun (en lag-free!) en op je eigen tracks rijden is een leuke ervaring. Deze game is zeker het aanschaffen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Ik vind MNR simpelweg niet lekker besturen.. Of je hebt mega onderstuur of mega overstuur in een bocht.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Ik heb de demo van MNR erg veel gedaan, tis weer een leuke splitscreen game. En hij is ook nogeens door de vrouw goed te spelen :) Binnenkort dus maar ff oppikken...
Maar even een vraag aan bezitters, is de SP echt zo pittig ? ik bedoel heb hem ook single player een paar keer gedaan, lig heel de race op kop en dan het laatste stuk krijg ik een sjit load aan attacks op mn dak...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02:16
Iemand nog tips voor een goedkoop adresje voor een nieuwe sixaxis dualshock controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Eskiya schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:01:
Iemand nog tips voor een goedkoop adresje voor een nieuwe sixaxis dualshock controller?
eBay, diverse handelaren uit Hongkong en China die m er erg goedkoop op hebben staan. Wel een verzendtijd van ca 3 weken en het risico dat ie er bij de douane uit gepikt wordt, waardoor je alsnog belasting en invoerrechten mag betalen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Even speciale aandacht voor de achievement implementatie in de laatste Ratchet & Clank. Echt een heel goede lijst, allemaal ook zeer haalbaar zonder guide, maar je moet er wel je best voor doen. Vooral de manier hoe de 'collector' achievements zijn geimplementeerd zijn een verademing. In plaats van "ga naar gamefaqs en zoek alle items die je onmogelijk zonder hulp zou kunnen vinden" kan je een item verdienen wat je helpt de ontbrekende items te vinden. Veel games kunnen hier nog wat van leren (GTAIV, AC1 bijvoorbeeld).
Ook de puzzels waren uitdagend, maar goed te doen zonder gamefaqs.

Ik had een leuke bug op het einde trouwens. Ik ging dood bij de laatste boss in challenge mode (viel in een gat) maar had hem blijkbaar tijdens mijn val het laatste schade punt gedaan met Mr Zurkon of zo. Geen cutscene, dus officieel niet gehaald, maar de laatste trophy unlockte wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Heb Ebay, marktplaats, speurders rondgekeken maar wat ze daar voor vragen is het niet waard, met het prijsverschil in de winkel. Ik had gehoopt dat iemand nog een goedkoop adresje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Eskiya schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:01:
http://www.bigdennis.com/..._317_472.html?language=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
het kan aan mij liggen maar heb gister enorme lol gehad met het onderstaande spel.
Feeding Frenzy 2.

je bent een vis die zelf kleinere visjes moet eten om vervolgens steeds groter te worden.
je kan dan dus ook steeds grotere vissen eten.

Het kan met 4 players gespeeld worden, een hoop lol als je met een paar mensen bent :)
Verschillende play modus om de variatie er in te houden.

Je kan ook de demo eerst downloaden, ik heb er in ieder geval veel lol om gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de Modnation patch uit en hoe lang zijn de laadtijden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Varieert, meestal toch ergens een minuutje gok ik zo? Voordeel bij splitscreen/singleplayer, je kan direct de race herstarten met vierkantje, dan geen laadijden :P

Al vond ik Bayonetta initieel veel erger met laadtijden.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2010 10:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Eskiya schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:37:
Heb Ebay, marktplaats, speurders rondgekeken maar wat ze daar voor vragen is het niet waard, met het prijsverschil in de winkel. Ik had gehoopt dat iemand nog een goedkoop adresje had.
Weet niet waar jij m in de 'gewone winkel' voor ca 30 euro ziet liggen, maar in mijn optiek is dit niet duur hoor...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:07:
Varieert, meestal toch ergens een minuutje gok ik zo? Voordeel bij splitscreen/singleplayer, je kan direct de race herstarten met vierkantje, dan geen laadijden :P

Al vond ik Bayonetta initieel veel erger met laadtijden.
Maar dat is toch VOOR de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom, initieel. Pas later na de patch bij Bayonetta (kon je groot deel installeren), werden de laadtijden een stuk minder. Maar daar wat het principe dat er veel graphics altijd gelijk waren, de variatie aan mappen en inhoud lijken me zo enorm groot bij MNR dan ze never nooit alles op je HD kunnen laten installeren. Mischien enkel de basics, zoals water, gras, pickups, lucht etc.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

renedis schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:42:
het kan aan mij liggen maar heb gister enorme lol gehad met het onderstaande spel.
Feeding Frenzy 2.

je bent een vis die zelf kleinere visjes moet eten om vervolgens steeds groter te worden.
je kan dan dus ook steeds grotere vissen eten.

Het kan met 4 players gespeeld worden, een hoop lol als je met een paar mensen bent :)
Verschillende play modus om de variatie er in te houden.

Je kan ook de demo eerst downloaden, ik heb er in ieder geval veel lol om gehad!
Erg leuk spel inderdaad :Y
Gewoon even zinloos vermaak tussen de RDR potjes door

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Tom schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:36:
[...]

Ik was van de demo van Modnation Racers ook niet onder de indruk. Het is wel geinig en ook wel een game waarmee je je kan vermaken met wat vrienden, maar voor m'n gevoel is het niet echt een volwaardige game waar je bijv. 50 euro voor gaat neerleggen. Meer een PSN achtig spelletje van 5-10 euro :P
Same here: Het idee wat ik kreeg: Mario Kart voor PS3! (zonder de Mario characters).

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af of er al mensen zijn die de nieuwe ps3 slim cech-2100a hebben kunnen kopen.

wil 'm graag in een pack kopen,maar zie hem nog nergens, en sony wil me telefonisch al helemaal niets zeggen (helpdesk snapt zoiets niet)

hij komt bij mij in een kastje met een open achterkant,maar mbt de hitte zal die 2100 een verbetering moeten zijn. iemand al ervaring hiermee?:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:08:
Weet niet waar jij m in de 'gewone winkel' voor ca 30 euro ziet liggen, maar in mijn optiek is dit niet duur hoor...
Scheelt 8 Euro met de goedkoopste winkel in NL. Niet iedereen heeft daar weken wachten voor over denk ik :)
(die van 30 Euro is natuurlijk geen Sony controller maar een of ander hideous b-merk ding)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:54:
ik vraag me af of er al mensen zijn die de nieuwe ps3 slim cech-2100a hebben kunnen kopen.

wil 'm graag in een pack kopen,maar zie hem nog nergens, en sony wil me telefonisch al helemaal niets zeggen (helpdesk snapt zoiets niet)

hij komt bij mij in een kastje met een open achterkant,maar mbt de hitte zal die 2100 een verbetering moeten zijn. iemand al ervaring hiermee?:
Join the club :) Er zijn nog 2 anderen (mijzelf incluis) die op de nieuwe aan het wachten zijn. Ik heb al wel aardig wat shops bezocht vorig weekend en kwam alleen 2004b tegen.. Maar veel shops hebben leverantie problemen. Dat lijkt dus te doen vermoeden dat wanneer Sony weer voorraad heeft, de nieuwe versies binnen druppelen. Maar het blijft speculeren. Naar mijn weten is de 21xx nog niet in NL (europa?) gesignaleerd. Wel veel in US en Japan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groot nieuws: Insomniac wordt een multi-platform ontwikkelaar en brengt een nieuwe ip uit op zowel de PS3 als de 360.
Hey guys, Ted Price here,

I wanted to speak directly to you, our fans, about some big news for Insomniac. Over the last 16 years, you’ve supported Insomniac by buying over 35 million copies of our games. You’ve explored with us the worlds of Spyro the Dragon, Ratchet & Clank, and Resistance on PSOne, PlayStation 2 and PlayStation 3. And you've interacted with us directly through our online communities. In other words, we've gotten to know each other pretty well.

Lately, many of you have been asking, “what’s next?” Today, we’re excited to announce that we have created a brand new universe and franchise for you to experience in the coming years. As we develop it, one of our goals is to provide an awesome experience for as many players as possible. With that in mind, we’re working with EA Partners to bring this title to both the PlayStation 3 and Xbox 360.

You may be wondering why we’re announcing this game now, and how it relates to our existing projects. We’ve been developing games on an annual pace during the last 16 years. One thing that has become apparent to us though is that in order to live up to our own high standards of quality, we want to give ourselves more development time to iterate and polish our games. All future Insomniac titles will benefit from longer development cycles, which will directly benefit you, our fans.

We know many of you are extremely loyal to the PlayStation family, and especially to Resistance and Ratchet & Clank. We are too. Our relationship with Sony Computer Entertainment is still very strong, and continues as we develop additional projects exclusively for PlayStation 3 - projects that will take full advantage of our additional development time.

This is an exciting time for everyone at Insomniac – we look forward to continuing to create the high-quality experiences you’ve come to expect from us. From all of us here, thanks again for all your support. It truly means a lot to us.
Resistance 3 komt nog steeds exclusief voor de PS3 uit maar zal niet dit jaar uitkomen omdat Insomniac meer tijd neemt om games te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Vads schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:27:
[...]

Kuch... Kuch...

PS: leest dan niemand de PS3 FAQ die we met zorg hebben samengesteld?! :'(
Ik heb laatst nog een nieuwe PS3 controller bij Saturn in Duitsland gekocht, voor €45. De niet al te lange reistijd voor mij, tegenover de prijs voor controller in Nederland (MM), was de rit wel waard.

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:02
Trouwens, Play heeft vandaag een leuke aanbieding. Indien je nog microfoons zoekt voor Singstar sla je nu een hele goede slag voor € 10,49!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Kuch... Kuch...

Voor die paar euro meer kan je hem gewoon bij Big Dennis bestellen, heb je hem de volgende dag in huis.

(heb er zelf een voor m'n broer bij bigdennis gekocht, was toen de goedkoopste (verzenden was gratis) en de volgende dag in huis.)

[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-05-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Bij Redcoon is ie incl verzendkstn €48,98.
Ik bedacht me dat ik nog freebees en een tegoedbon bij de freecordshop heb. Dus ga vanmiddag proberen om daar een sixaxis controllertje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Kuch... Kuch...

Wel een beetje gevaarlijk om Play aan te raden voor een controller. Als je pech hebt kost je controller alsnog 66 euro. Sowieso is het niet aan te raden om (grotere) producten duurder dan 22 euro op de kanaaleilanden aan te schaffen, ivm kans op onderschepping douane. (Tenzij een product natuurlijk heel veel goedkoper wordt aangeboden, of hier niet verkrijgbaar is.) Zou er niet een kleine waarschuwing bij moeten in de FAQ?

Geen ervaring met BigDennis, maar dat lijkt me dan een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 17:20
Ervaring gezocht voor de Sony Bluetooth headset en brildragende gamers... is dit een beetje te doen?

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1250065055.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Chris_ schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:51:
Ervaring gezocht voor de Sony Bluetooth headset en brildragende gamers... is dit een beetje te doen?

[afbeelding]
kan prima.
Ik draag ook een bril en heb nergens last van als ik de headset gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bril zit als het goed is tegen je hoofd aan, en deze headset niet. Moet geen problemen opleveren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
bram1984 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:58:
Je bril zit als het goed is tegen je hoofd aan, en deze headset niet. Moet geen problemen opleveren dus.
Maar de poot van je bril zit ook achter je oor, en deze headset ook..... Hangs er dus een beetje vanaf hoe dik het pootje is achter je oor.

Of zou ik mogen passen in de winkel 8)

[ Voor 0% gewijzigd door _Chris_ op 26-05-2010 12:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
_Chris_ schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:51:

[afbeelding]
De combinatie bril + headset werkt goed. Heb nergens last van tijdens het gamen. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
LuPo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:15:
[...]

De combinatie bril + headset werkt goed. Heb nergens last van tijdens het gamen. ;)
Bedankt, toch maar even gaan halen dan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eskiya schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:10:
Bij Redcoon is ie incl verzendkstn €48,98.
Ik bedacht me dat ik nog freebees en een tegoedbon bij de freecordshop heb. Dus ga vanmiddag proberen om daar een sixaxis controllertje te kopen.
Bij Redcoon moet je sowieso niks bestellen. Voorraden en prijzen kloppen daar de helft van de tijd niet.

Iemand nog een goedkope plek voor Modnation Racers of is de MM het goedkoopste met 55 euri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:56:
[...]

Bij Redcoon moet je sowieso niks bestellen. Voorraden en prijzen kloppen daar de helft van de tijd niet.

Iemand nog een goedkope plek voor Modnation Racers of is de MM het goedkoopste met 55 euri?
Ik zou zeggen: Check budgetgaming.nl
Sowieso ben je in de UK al minstens 10 euro goedkoper uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 19:44
Blindfold schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:08:
[...]

Ik zou zeggen: Check budgetgaming.nl
Sowieso ben je in de UK al minstens 10 euro goedkoper uit
Maar zit je wel met DLC die alleen uit de UK-Store werkt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56
Store update van deze week:
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 9th of June)

Wakeboarding HD (was – £11.99/€14.99 now – £6.29/€7.99)
Numblast (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Magic Orbz – Bundle Pack (was – £9.99/€12.99 now – £5.19/€6.49)
Magic Orbz – Booster Pack (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Magic Orbz – Winter Pack (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Savage Moon: The Hera Campaign (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Echochrome Micro (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Numblast (PSP) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
LittleBigPlanet – The Gardens Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
LittleBigPlanet – The Sack That Time Forgot (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Fortix (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £2.49/€2.99)
Downloadable Games (PS3)
Sam and Max: The Devil’s Playhouse Episode 2 (free with Season Entitlement, not available for individual sale) Rating: PEGI 12
Availability: All locales

Söldner-X 2: Final Prototype (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 7

Downloadable Games (PSP)
DJ Max Fever (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, New Zealand and South Africa

Iron Man 2 (£29.99/€34.99) Rating: PEGI 12

Rugby League Challenge (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Austria, Belgium, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russian Federation, Spain and Switzerland

Voodoo Dice (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3

Trial & Unlock (PS3)
Fret Nice (Trial: free – Unlock: £9.99/€12.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal and Russian Federation

Voodoo Dice (Trial: free – Unlock: £7.99/€9.99) Rating: PEGI 3

minis (PS3/PSP)
Feel For Two (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3

VT Tennis (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Supermarket Mania (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Robin Hood: The Return of Richard (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12

PSOne (PS3/PSP)
Final Fantasy IX (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12

Demos (PS3)
Pixeljunk Shooter Rating: PEGI 7

SBK X Rating: PEGI 3

Demos (PSP)
Voodoo Dice Rating: PEGI 3

Add-On Game Content (PS3)
Just Cause 2 – Black Market “Boom!” Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18

UFC Undisputed 2010 – Online Entitlement (Download only if the Online Entitlement Voucher is no longer valid from your retail copy) (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in New Zealand

Lost Planet 2 – Monster Hunter Armour (free) Rating: PEGI 16

SBK X – Legends Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3

Super Street Fighter IV – Super Femme Fatale Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

Buzz! – World Football Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3

Rock Band
Green Day Rock Band Song Export Pack (£4.99/€7.99)
The Great Southern Trendkill (Album) by Pantera (£9.99/€12.99)
(contains the following tracks which are also sold separately)

(Reprise) Sand Blasted Skin (£0.99/€1.49)
10’s (£0.99/€1.49)
13 Steps To Nowhere (£0.99/€1.49)
Drag The Waters (£0.99/€1.49)
Floods (£0.99/€1.49)
Living Through Me (Hell’s Wrath) (£0.99/€1.49)
Suicide Note Pt. II (£0.99/€1.49)
The Great Southern Trendkill (£0.99/€1.49)
The Underground In America (£0.99/€1.49)
War Nerve (£0.99/€1.49)

Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Rock Band Network
A Little Faster by There For Tomorrow (£0.99/€1.49)
Being Here by The Stills (£0.59/€0.79)
Juke Joint Jezebel by KMFDM (£0.99/€1.49)
The Complexity of Light by Children of Nova (£0.99/€1.49)
We Are Not Anonymous by Unearth (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Guitar Hero 5
Band Hero Track Pack 1 (contains the following tracks which are also sold separately) (£4.39/€5.49)
7 Things by Miley Cyrus (£1.59/€1.99)
Falling Down by Selena Gomez (£1.59/€1.99)
Here We Go by Demi Lovato (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Karaoke Revolution
I Can’t Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch) (£0.79/€0.99)
I Heard It Through The Grapevine (£0.79/€0.99)
Just My Imagination (£0.79/€0.99)
Please Mr. Postman (£0.79/€0.99)
Spoonman (£0.79/€0.99)
Stop! In The Name Of Love (£0.79/€0.99)
The Reason (£0.79/€0.99)
The Tracks Of My Tears (£0.79/€0.99)
This Old Heart Of Mine (Is Weak For You) (£0.79/€0.99)
What Becomes Of The Broken Hearted? (£0.79/€0.99)
Youth Gone Wild (£0.79/€0.99)

Add-On Game Content (PSP)
LittleBigPlanet
Sack Circus Costume (free)
Sack Circus Level Kit (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 7

Buzz! Quiz World – World Football Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russia

FirstPlay (PS3)
Episode 008 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Trailers (PS3)
DC Universe Online Inside the Studio Vlog
Aliens Vs Predator Multiplayer Tactics Trailer
Aliens Vs Predator Swarm Map Pack Trailer
Anarchy: Rush Hour Trailer
Army of Two: The 40th Day Chapters of Deceit Trailer
Dragon Age: Origins Dark Spawn Chronicles Trailer
Iron Man 2 Launch Trailer
Iron Man 2 Prologue Trailer
Trailers (PSP)
Kingdom Hearts: Birth by Sleep Trailer
Themes (PS3)
Mafia II Theme (free)
Premium Themes (PS3)
Harry Potter Theme (£1.79/€1.99)
Availability: Only available in France, Germany, Spain and United Kingdom

After Burner Climax Theme (£2.39/€2.99
Dynamic Themes (PS3)
MAG Raven Theme (£1.59/€1.99)
MAG SVER Theme (£1.59/€1.99)
MAG Valor Theme (£1.59/€1.99)
Wallpapers (PS3)
Söldner-X 2: Final Prototype Wallpapers 3 and 4
Premium Avatars (PS3)
Uncharted 2: Among Thieves – (£0.20/€0.25) each
Nathan Drake
Elena Fisher
Victor Sullivan
Chloe Frazier
Jeff
Tenzin
Karl Schafer
Zoran Lazarevic
Harry Flynn
Phurba Dagger
Söldner-X 2: Final Prototype – (£0.20/€0.25) each
Grollstein
Grubenriese
Mezzus II
Thor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

ArieR schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:48:
[...]

Verschilt per game, maar daar kun je wel vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:56:
[...]

Ja, samen met Mediaoffer.nl. Ik zit ook te twijfelen dat spel te kopen, maar meestal koop ik de nieuwste spellen zo rond de 40-45 euro, 55 vind ik wat veel. Trouwens vandaag Red Dead Redemption binnen gekregen, leuk spel totnutoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind Modnation Racers niet zo vet man lijkt te veel op mario kart op de gamecube

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/smenco.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mariokart maar dan veel beter omdat je oneindig levels hebt en zelf levels kan maken en van andere kan spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:05:
Mariokart maar dan veel beter omdat je oneindig levels hebt en zelf levels kan maken en van andere kan spelen :)
Oneindig levels betekent niet automatisch beter, als het zo makkelijk was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
SeamusXanthus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:34:
[...]

Oneindig levels betekent niet automatisch beter, als het zo makkelijk was....
Ik vind trackmania anders wel 1 van de betere racegames ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Final Fantasy IX in de PlaystationStore ... :9~

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-05-2010 20:48 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
mariokart is vet :)

maar modnation is dus wel een vette partyracer? denk wel dat die snel qua prijs gaat dalen in de uk webshops. dus dan wacht ik nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:05:
Plus ook eindelijk een goeie op de PS3. Sonic racers, banjo kazooya racing (ofzo), was het allemaal niet echt. MNR zit best goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

ArieR schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:48:
[...]

Alleen bij sommige spellen. Bij de meeste maakt het geen bal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
Ik heb sinds kort ( 1 week ) een Playstation 3 Slim gekocht en wat me op valt is dat die aardig warm word is dat normaal bij de slim? Want ik las op meerdere forums op het internet dat het niet veel kwaad kan klopt dat? En ja wat is warm? Ik zou niet meer dan een paar seconden mijn hand erop kunnen leggen en dan voel ik aan de achterkant bij de ventilatie gaatjes..

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Jornzor schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:35:
Ik heb sinds kort ( 1 week ) een Playstation 3 Slim gekocht en wat me op valt is dat die aardig warm word is dat normaal bij de slim? Want ik las op meerdere forums op het internet dat het niet veel kwaad kan klopt dat? En ja wat is warm? Ik zou niet meer dan een paar seconden mijn hand erop kunnen leggen en dan voel ik aan de achterkant bij de ventilatie gaatjes..
Warm worden doet mijn PS3 Slim en 60 GB launchmodel ook. Als ik begin aan een spelletje Battlefield Bad Company 2 of Red Dead Redemption wordt de PS3 ontzettend warm en begint de PS3 enorm te blazen. Verder niks speciaals, andere mensen hebben dit ook. ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jornzor schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:35:
Misschien is je pijngrens wat laag, want als je niet meer dan een paar seconden je hand erop kunt leggen is dat bij de meeste mensen gloeiend heet. Dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.

En ja, die dingen worden heus worden heus warm; waar gehakt wordt vallen spaanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:02:
[...]

Ik vind trackmania anders wel 1 van de betere racegames ooit.
Is Trackmania eigenlijk ook voor op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Ik zag vandaag de Playstation Eye voor een interessante prijs (25 euro) liggen in een Intertoys, maar ik vraag me het praktisch nut ervan af. Chatten enzo kan prima in MSN. Burnout Paradise heb ik wel op X360 (incl camera), de overige games en soort van screensaver achtige dingen lijken me saai of nutteloos.
Zie ik een feature van de PS Eye over het hoofd?

natuurlijk is de camera van de x360 ook nutteloos voor de x360, maar die was toen 10euro, en ik had een webcam voor de pc nodig, wat die camera ook prima doet. Mooi beeld, zeker vergeleken de webcams die ik ervoor had. Daarnaast kwam er nog een maand live bij en een x360 arcade-spel. En dan is die 10euro die ik betaald heb aan FRS plotseling niks meer :).

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 27-05-2010 01:08 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
GAIAjohan schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:05:
Ik zag vandaag de Playstation Eye voor een interessante prijs (25 euro) liggen in een Intertoys, maar ik vraag me het praktisch nut ervan af. Chatten enzo kan prima in MSN. Burnout Paradise heb ik wel op X360 (incl camera), de overige games en soort van screensaver achtige dingen lijken me saai of nutteloos.
Zie ik een feature van de PS Eye over het hoofd?

natuurlijk is de camera van de x360 ook nutteloos, maar die was toen 10euro, en ik had een webcam voor de pc nodig, wat die camera ook prima doet. Daarnaast kwam er nog een maand live bij en een x360 arcade-spel. En dan is die 10euro die ik betaald heb aan FRS plotseling niks meer :).
Playstation move.

(of Eyepet, of eye of judgement spelen).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:08:
[...]

Playstation move.

(of Eyepet, of eye of judgement spelen).
Tsja, of wachten voor GT5 met head tracking. GT5 haal ik sowieso wel, en head tracking is erg :9 , maar vraag me af wat de move gaat kosten. (icm de Eye)
Sony announced this evening that the PlayStation Move, their motion controller, Starter Kit will be priced for less than $100, which will come with the controller, the camera, and a game. Two other bundles will also be available on retail shelves.
Als dat de starter kit is, is het toch pretty useless om nu een Eye te kopen voor 25 euro.. En de Move-onderdelen zullen los ook wel 70euro gaan kosten, als ik alleen al kijk naar de prijs van een DS3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:48:
Helemaal over het hoofd gezien.
De enige titel waar ik echt op wachtte.
Alle andere titels vanaf FFVII heb ik namelijk al (inclusief de ps2's)

Trouwens de release is eerder dan de amerikaanse store :?
Worden we nu eindelijk beloond dat de europeanen trouwer aan de ps3 zijn dan de amerikanen?

[ Voor 20% gewijzigd door Sinned123 op 27-05-2010 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ja! *O*

En nu mogen ze ook PS2 games op PSN gaan plaatsen :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Waar blijft m'n Castle Crashers nou? :X :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de PS3 EYE is sowieso een goede koop, want het het is veruit de beste webcam die je kan kopen voor 40E. De EYE werkt namelijk prima met windows en linux. Qua specificaties is er echt geen andere camera van 40,- die ook maar in de buurt komt. Van 100,- ook niet. 60Hz op 640x480 draai ik hem op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:30:
de PS3 EYE is sowieso een goede koop, want het het is veruit de beste webcam die je kan kopen voor 40E. De EYE werkt namelijk prima met windows en linux. Qua specificaties is er echt geen andere camera van 40,- die ook maar in de buurt komt. Van 100,- ook niet. 60Hz op 640x480 draai ik hem op.
Ik zit eigenlijk stiekem te hopen dat ze met een nieuwe verbeterde camera gaan komen voor Move en dan koop ik het hele pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:34
Idd geweldig!!! Heb deeltje 7 & 8 al, ben nu met 13 bezig en daarna lekker 9 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:30:
Dat zal best, maar is t niet pretty useless gezien de weinige games en gezien het feit dat ik voor MSN wel de XBOX Live Vision cam heb die 640*480 mss doet op maar 30Hz, maar dan nog, hij werkt verder prima.. En dat ik beter kan wachten op de PS Move starter kit die later dit jaar uitkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 27-05-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 07:50:
[...]
Helemaal over het hoofd gezien.
De enige titel waar ik echt op wachtte.
Alle andere titels vanaf FFVII heb ik namelijk al (inclusief de ps2's)

Trouwens de release is eerder dan de amerikaanse store :?
Worden we nu eindelijk beloond dat de europeanen trouwer aan de ps3 zijn dan de amerikanen?
Final Fantasy VII en VIII kwamen volgens mij eerder uit in N-Amerika, maar het zou wel tijd worden dat wij Europeanen een streepje voor krijgen. :*)
Ik heb zelf de orginele games ook nog liggen, maar nu kan ik ze ook op mijn (niet omgebouwde) PSP spelen.
Ik ben ook weer helemaal verslaafd aan het kaartspel van VIII. B)

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-05-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tis een tijd geleden dat de ps3 is aangeweest door gebrek aan boeiende games, nu uiteindelijk dan toch maar Dante's inferno death edtion besteld bij mediaoffer, eindelijk weer een leuke game voor de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Fatal Mind schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:28:
Tis een tijd geleden dat de ps3 is aangeweest door gebrek aan boeiende games, nu uiteindelijk dan toch maar Dante's inferno death edtion besteld bij mediaoffer, eindelijk weer een leuke game voor de ps3.
Is wellicht persoonlijk, maar die haalt het in de verste verte niet bij GoW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Blindfold schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:40:
[...]

Is wellicht persoonlijk, maar die haalt het in de verste verte niet bij GoW3
True, nu scheelt het dat ik GoW3 ook heb, dus dat is geen probleem, maar dante's inferno wou ik toch wel hebben omdat de demo me zeer aansprak, en het gewoon een lauwe game is.

+ Moet toch wat kopen... anders blijft ie maar uitstaan...

[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 27-05-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16

St@m

@ Your Service

Ik vond Dante's Inferno ook niet zo leuk eerlijk gezegd.. beetje teveel van hetzelfde en dat heb je na een stuk of 12 levels ook wel gezien. Hack/slash-->eindbaas-->volgend level

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Oke bijna klaar met schoolie --> PS3 O+

Vraagje, in het budget gaming topic en games import topic heb ik het niet kunnen vinden, maar heeft één van jullie misschien een leuke PS3 Fat 40/80GB aanbieding ergens langs zien komen? Het is niet voor mezelf, en het moet echt een Fat zijn...

Wat heb ik de laatste weken/maanden gemist guys :D??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat Ico en Shadow of the Colossus misschien als bundel uitkomen op de PS3. Ico heb ik in een ver verleden eens gespeeld, zou hem graag nog eens overdoen. Wat mij betreft mogen ze wel meer van dat soort bundels maken. GTA 3 + Vice City bijvoorbeeld en FF 10, 12 + 13.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:25:
Ik las dat Ico en Shadow of the Colossus misschien als bundel uitkomen op de PS3. Ico heb ik in een ver verleden eens gespeeld, zou hem graag nog eens overdoen. Wat mij betreft mogen ze wel meer van dat soort bundels maken. GTA 3 + Vice City bijvoorbeeld en FF 10, 12 + 13.
.... zijn beide ps2 games.
Komt er een remake dan?
Dat zou echt super zijn.

Bovendien hebben de psx games en GoW Collection bewezen dat het echt heel makkelijk geld verdienen is.
Sony zou gek zijn als ze het niet doen.
Een remake van FFVII zou direct het meest verkochte spel voor sony ooit worden denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Sinned123 op 28-05-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:05:
[...]

.... zijn beide ps2 games.
Komt er een remake dan?
Dat zou echt super zijn.
http://www.thesixthaxis.c...m-ico-collection-q1-2011/
Bovendien hebben de psx games en GoW Collection bewezen dat het echt heel makkelijk geld verdienen is.
Sony zou gek zijn als ze het niet doen.
Een remake van FFVII zou direct het meest verkochte spel voor sony ooit worden denk ik.
Ik verwacht een remake van Final Fantasy VII de volgende generatie pas, als MS zich weer haast om als eerste met een console te komen dan is dit dé game om een eventuele "achterstand" snel in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht dat Square Enix de komende jaren geen remake zal maken van FFVII, Ze zijn momenteel druk bezig met 3 andere Final Fantasy games en het is jaren werk om zo'n groot spel te maken in HD.

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 28-05-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sinned123 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:05:
Zal denk tegen gaan vallen, in de tijd van FF7 waren er competatief geen vergelijkende (beschikbaar) RPG's, vandaag is dat heel anders. Afaik staat de top 3 van Sony op bijna 5mil elk (GT5:P, MW2 en nog 1, ik dacht uncharted), dat zal zelfs met FF7 remake erg moeilijk worden dat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Alle energie gaat nu in de Kingdom Hearts serie gestoken worden, niet langer in Final Fantasy (eindelijk....). FFVII remake moet je niet verwachten (we hebben recent nog maar een ps3/psp port gekregen, alle handgetekende art is ook niet zomaar even in hogere resolutie verkrijgbaar). Dat even los van het feit dat een remake absoluut geen meerwaarde kan bieden boven het origineel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Gusev schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:30:
Oke bijna klaar met schoolie --> PS3 O+

Vraagje, in het budget gaming topic en games import topic heb ik het niet kunnen vinden, maar heeft één van jullie misschien een leuke PS3 Fat 40/80GB aanbieding ergens langs zien komen? Het is niet voor mezelf, en het moet echt een Fat zijn...

Wat heb ik de laatste weken/maanden gemist guys :D??
Bekijk deze eens? V&A aangeboden: PS3 2 games 1 Bluray

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:00:
Alle energie gaat nu in de Kingdom Hearts serie gestoken worden,
:? :?

Vergeet je Final fantasy XIV, Final Fantasy Versus XIII en Final Fantasy Agito XIII ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
Gisteren avond heb ik mijn Logitech Z-5500 Via optische toslink aangesloten op mijn 1 week oude ps3 slim 120GB.
Alleen krijg ik te zien ''no digital data'' als er niks afspeeld zodra ik in menu heen en weer ga krijg je de toetstoon en dan geeft die wel geluid maar 1e seconden mis ik en als ik film kijk is het geen probleem tot dat er een stilte valt. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem want het is nogal vervelend. Ik heb ook geprobeerd via spdif aansluiting op me tv te gebruiken maar dan doet die het ook niet goed heb ik precies het zelfde probleem. ook heb ik de instellingen in geluidsinstelling ingesteld ook diverse soorten zoals dts en dolby digital enz.. Forums ook gezocht maar word er niet wijzer uit.

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

Dit is standaard gedrag van de Z5500 en hier kun je niks aan doen. Zodra er geen geluid wordt afgespeeld wordt er ook geen digitale data verzonden. Wanneer er geluid wordt afgespeeld mis je inderdaad over het algemeen de eerste seconde zo'n beetje..

[ Voor 25% gewijzigd door Maxow op 28-05-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Waar je bij het kijken van films of spelen van games dus nooit last van hebt, want het is nooit helemaal stil. Misschien dat het nog kan liggen aan de audiostream. Gebruik zelf ook een Z-5500 samen met de PS3 en heb hier nog nooit problemen mee gehad, enige wanneer je het kan merken is als je door de menu's scrollt of wanneer je een film hervat na een pauze.

[ Voor 7% gewijzigd door Millert op 28-05-2010 12:12 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Millert schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:11:
Waar je bij het kijken van films of spelen van games dus nooit last van hebt, want het is nooit helemaal stil.
Er zijn genoeg films waarbij totale stiltes wel aanwezig zijn...

Het lijkt wel of je z5500 in standby stand gaat bij (lange) stiltes, klinkt meer alsof ie defect is...
Had de post van Maxow over het hoofd gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door ThePrutser op 28-05-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Komt er nog een update voor die browser van ps3? Krijg op steeds meer sites te zien dat ik een verouderde browser heb. En wmp streaming op sommige sites zou ook wel leuk zijn een keer.

In het begin had ik het gevoel dat er constant updates waren voor de ps3, nu de laatste tijd is er bijna niets meer. Alleen gezeik over dat de Other os functie eruit is.

Dit was toch een apparaat die jaren mee moest gaan? T raakt wel een beetje verouderd nu langzamerhand...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ThePrutser schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:14:
[...]

Er zijn genoeg films waarbij totale stiltes wel aanwezig zijn...

Het lijkt wel of je z5500 in standby stand gaat bij (lange) stiltes, klinkt meer alsof ie defect is...
Had de post van Maxow over het hoofd gezien.
Totale stilte in een film betekent niet perse dat er geen audio-stream meer is, er kan ook gewoon stilte worden gestreamd. ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:45:
Komt er nog een update voor die browser van ps3? Krijg op steeds meer sites te zien dat ik een verouderde browser heb. En wmp streaming op sommige sites zou ook wel leuk zijn een keer.

In het begin had ik het gevoel dat er constant updates waren voor de ps3, nu de laatste tijd is er bijna niets meer. Alleen gezeik over dat de Other os functie eruit is.

Dit was toch een apparaat die jaren mee moest gaan? T raakt wel een beetje verouderd nu langzamerhand...
Nou ja het ding is in eerste instantie om games mee te spelen dus dat ze zich daar op focussen is logisch en niet op de browser.

Maar de laatste update is wel lang geleden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:02:
[...]

Nou ja het ding is in eerste instantie om games mee te spelen dus dat ze zich daar op focussen is logisch en niet op de browser.

Maar de laatste update is wel lang geleden idd.
Als je naar het overzicht kijkt valt het ook wel weer mee. Tussen 3.15 en 3.21 zat ook 3 maanden. Het is nu een maand geleden sinds de laatste update.

3.30 April 22, 2010
3.21 April 2, 2010
3.15 December 10, 2009
3.10 November 19, 2009
3.01 September 15, 2009
3.00 September 1, 2009
2.80 June 24, 2009
2.76 May 14, 2009
2.70 April 2, 2009
2.60 January 21, 2009
2.53 December 2, 2008
2.52 November 5, 2008
2.50 October 15, 2008
2.42 July 30, 2008
2.41 July 8, 2008
2.40 July 2, 2008
2.36 June 18, 2008
2.35 May 15, 2008
2.30 April 15, 2008
2.20 March 25, 2008
2.17 March 13, 2008
2.10 December 18, 2007
2.01 November 20, 2007
2.00 November 8, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jornzor schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:55:
Gisteren avond heb ik mijn Logitech Z-5500 Via optische toslink aangesloten op mijn 1 week oude ps3 slim 120GB.
Alleen krijg ik te zien ''no digital data'' als er niks afspeeld zodra ik in menu heen en weer ga krijg je de toetstoon en dan geeft die wel geluid maar 1e seconden mis ik en als ik film kijk is het geen probleem tot dat er een stilte valt. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem want het is nogal vervelend. Ik heb ook geprobeerd via spdif aansluiting op me tv te gebruiken maar dan doet die het ook niet goed heb ik precies het zelfde probleem. ook heb ik de instellingen in geluidsinstelling ingesteld ook diverse soorten zoals dts en dolby digital enz.. Forums ook gezocht maar word er niet wijzer uit.
nog even een tip:
Ik weet niet of je het al hebt, maar als je het niet hebt is het denk ik wel fijn ;)
Ik weet niet of je via de PS3 veel muziek luistert.

Ik denk dat je dit wel hebt maar in het geval je het niet zou hebben:

Bij geluidsinstellingen deze instellen:
-Dolby Digital
-DTS
-AAC
-Lineaire PCM 88.2
(NIET Lineaire PCM 176.4 aanvinken (zou slecht voor de speakers zijn)

En bij muziek instellingen, dan bij uitvoerfrequentie instellen op
- 44.1/88.2/176.4 kHz

De muziek is dan een stuk zuiverder.

Alleen er is dan een klein nadeel als je de uitvoerfrequentie verandert , je kunt dan niet door je muzieklijst en de XMB bladeren.

Weet iemand toevallig waarom de PS3 dat wel kan als uitvoerfrequentie op 44.1 staat en niet op die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
Daarnet was ik deed ik een dvd in mijn ps3 en toen ging de dvd opstarten maar werd het beeld zwart "een orginele lord" of the rings dvd en ging vervolgens niet meer aan en drukte ik op cd eruit reageerde de ps3 niet op en begon de ps3 de cd lichtje te knipperen en op de controller reageerde de ps3 ook niet 5 sec aan en uit knop ingedrukt reageerde die ook niet op dus toen maar de stekker eruit gehaald en daarna deed alles het weer. Wat zou dat geweest kunnen zijn?

En nog een ander probleem is dat ik een spel speel welke dan ook die 1080 aankan zeg maar volgens het doosje dan gaat die toch elke keer naar 720p terwijl mijn tv 1080p is en met hdmi is aangesloten op mijn pc.

[ Voor 21% gewijzigd door Jornzor op 28-05-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:48:
[...]

Join the club :) Er zijn nog 2 anderen (mijzelf incluis) die op de nieuwe aan het wachten zijn. Ik heb al wel aardig wat shops bezocht vorig weekend en kwam alleen 2004b tegen.. Maar veel shops hebben leverantie problemen. Dat lijkt dus te doen vermoeden dat wanneer Sony weer voorraad heeft, de nieuwe versies binnen druppelen. Maar het blijft speculeren. Naar mijn weten is de 21xx nog niet in NL (europa?) gesignaleerd. Wel veel in US en Japan..
Ben ook op zoek naar een Slim CECH-2100A, als iemand hem tegenkomt laat het effe weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Jornzor schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:47:
Daarnet was ik deed ik een dvd in mijn ps3 en toen ging de dvd opstarten maar werd het beeld zwart "een orginele lord" of the rings dvd en ging vervolgens niet meer aan en drukte ik op cd eruit reageerde de ps3 niet op en begon de ps3 de cd lichtje te knipperen en op de controller reageerde de ps3 ook niet 5 sec aan en uit knop ingedrukt reageerde die ook niet op dus toen maar de stekker eruit gehaald en daarna deed alles het weer. Wat zou dat geweest kunnen zijn?
Je moet eens goed de knopjes op je toetsenbord rechts van de letter M bekijken. Want ik snap er zo niks van :X

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
Daarnet deed ik een dvd in mijn ps3. En toen ging de dvd opstarten, maar werd het beeld zwart "een orginele lord" of the rings dvd. Ik drukte vervolgens op cd eruit en daarop reageerde de ps3 niet op.Toen begon de ps3 de cd lichtje te knipperen en op de controller reageerde de ps3 ook niet.
5 sec aan en uit knop ingedrukt reageerde die ook niet op dus toen maar de stekker eruit gehaald en daarna deed alles het weer. Wat zou dat geweest kunnen zijn?

En nog een ander probleem is dat ik een spel speel welke dan ook die 1080 aankan zeg maar volgens het doosje dan gaat die toch elke keer naar 720p terwijl mijn tv 1080p is en met hdmi is aangesloten op mijn pc.

Volgens mij is het een ps3 bug want als ik lord of the rings erin doe en dan gelijk na het laden op dvd klik dan krijg ik precies het zelfde als eerst dat ps3 geen beeld geeft en niet reageerd. Iemand enig idee wat dat is?

[ Voor 14% gewijzigd door Jornzor op 28-05-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
[flauw]Waarschijnlijk sluit je hem aan op je PS3 en niet op je PC want dan zie je niks nee :+ [/flauw]

Staan de Beeld instellingen op je PS3 wel goed dus op 1080p?

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Pagina: 1 ... 60 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.