Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jornzor schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:55:
Daarnet deed ik een dvd in mijn ps3. En toen ging de dvd opstarten, maar werd het beeld zwart "een orginele lord" of the rings dvd. Ik drukte vervolgens op cd eruit en daarop reageerde de ps3 niet op.Toen begon de ps3 de cd lichtje te knipperen en op de controller reageerde de ps3 ook niet.
5 sec aan en uit knop ingedrukt reageerde die ook niet op dus toen maar de stekker eruit gehaald en daarna deed alles het weer. Wat zou dat geweest kunnen zijn?

En nog een ander probleem is dat ik een spel speel welke dan ook die 1080 aankan zeg maar volgens het doosje dan gaat die toch elke keer naar 720p terwijl mijn tv 1080p is en met hdmi is aangesloten op mijn pc.

Volgens mij is het een ps3 bug want als ik lord of the rings erin doe en dan gelijk na het laden op dvd klik dan krijg ik precies het zelfde als eerst dat ps3 geen beeld geeft en niet reageerd. Iemand enig idee wat dat is?
Je kan ook de aanknop ingedrukt houden totdat de ps3 voor de 2de keer piept dan reset hij de beeldinstellingen naar de specificaties van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jornzor schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:55:
En nog een ander probleem is dat ik een spel speel welke dan ook die 1080 aankan zeg maar volgens het doosje dan gaat die toch elke keer naar 720p terwijl mijn tv 1080p is en met hdmi is aangesloten op mijn pc.
Als op je PS3 zowel 720p en 1080p staan aangevinkt dan verstuurt de PS3 het door in de resolutie van het spel. De meeste spellen zijn 720p (het ondersteunt 1080p dmv upscalen door de PS3, maar het is dus gewoon 720p) en er wordt dus een 720p signaal doorgegeven.

Als je alles uitvinkt behalve 1080p zal je PS3 het gaan upscalen naar 1080p, momenteel doet je TV dit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Ben ook op zoek naar een Slim CECH-2100A, als iemand hem tegenkomt laat het effe weten _/-\o_
Heb niet meer gezocht sinds vorige week :) Iemand nog gekeken of dat modnation racers pack de 2100 is? Of de FIFA 2010 WC pack? Die is momenteel al tijdje bij de meeste shops niet meer op voorraad, mogelijk dat als het pakket weer leverbaar is dat het dan de 2100 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:32:
[...]

Als op je PS3 zowel 720p en 1080p staan aangevinkt dan verstuurt de PS3 het door in de resolutie van het spel. De meeste spellen zijn 720p (het ondersteunt 1080p dmv upscalen door de PS3, maar het is dus gewoon 720p) en er wordt dus een 720p signaal doorgegeven.

Als je alles uitvinkt behalve 1080p zal je PS3 het gaan upscalen naar 1080p, momenteel doet je TV dit.
zoiets heb ik al gedaan en dan krijg ik bij mijn info van mijn tv te zien dat het 1920x1080 staat maar het ziet er daadwerkelijk uit als een resolutie van 720P vreemd of niet? want het spel zoals dat op het doosje staat ondersteund 1080.

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:28
Even een vraagje:

Stel dat ik mijn PS3 'fat' met 320gb HD verkoop en er een PS3 'slim' voor terugkoop, waarbij ik dan uit m'n oude PS3 de 320gb HD er uit haal, de 40 gb. originele HD terugplaats en de oude HD dus in de nieuwe 'slim' zet, kan ik dan gewoon direct weer verder met de nieuwe PS3 slim, of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorn1986 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:21:
Even een vraagje:

Stel dat ik mijn PS3 'fat' met 320gb HD verkoop en er een PS3 'slim' voor terugkoop, waarbij ik dan uit m'n oude PS3 de 320gb HD er uit haal, de 40 gb. originele HD terugplaats en de oude HD dus in de nieuwe 'slim' zet, kan ik dan gewoon direct weer verder met de nieuwe PS3 slim, of is dit niet mogelijk?
Als er een oude of nieuwe HD in een PS3 word gestopt moet deze altijd worden geformateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
En de eventuele back-up die je kan maken naar een USB-stick zou dan echt álles bevatten dat er op staat, of missen er dan een paar dingen? Inclusief trophies, filmpjes, back-up van savegames? Of moet dat allemaal handmatig?

Jammer dat de oude PS3 'fat' geen bitstream DTS-HD en DD True-HD kan doorgeven, enkel de nieuwe (imo lelijkere) 'fat' kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirks
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:40
Okasha schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 07:41:

Heb niet meer gezocht sinds vorige week :) Iemand nog gekeken of dat modnation racers pack de 2100 is? Of de FIFA 2010 WC pack? Die is momenteel al tijdje bij de meeste shops niet meer op voorraad, mogelijk dat als het pakket weer leverbaar is dat het dan de 2100 is.
Vanmiddag bij een E-Plaza winkel in Haarlem wezen kijken. Ze hadden vier varianten/packs in voorraad, alles de oude Slim. Ook de Modnation Pack was oud. Geen FIFA pack gezien. Wel in de ramsj sets SingsStar mics voor weinig, die van mij dateren al van de PS2 en vallen bijna uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorn1986 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:41:
En de eventuele back-up die je kan maken naar een USB-stick zou dan echt álles bevatten dat er op staat, of missen er dan een paar dingen? Inclusief trophies, filmpjes, back-up van savegames? Of moet dat allemaal handmatig?

Jammer dat de oude PS3 'fat' geen bitstream DTS-HD en DD True-HD kan doorgeven, enkel de nieuwe (imo lelijkere) 'fat' kan dat.
Als je je trophies 'synced' dan worden deze online opgeslagen. 95% van de save files kan je overzetten naar een USB stick er zijn save files waarbij dit helaas niet mogelijk is. Je moet elke film/save file apart selecteren en kopiëren naar je USB Stick.

Er is sinds kort ook een optie om al je data van één PS3 naar de andere te kopiëren als je beide met een netwerkkabel verbindt. je kan op deze manier ook de save files kopieren die je normaal niet kan overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:32:
[...]

En wat levert grotendeels de beste upscalen dan? De PS3 of TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
dirks schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:26:
[...]

Vanmiddag bij een E-Plaza winkel in Haarlem wezen kijken. Ze hadden vier varianten/packs in voorraad, alles de oude Slim. Ook de Modnation Pack was oud. Geen FIFA pack gezien. Wel in de ramsj sets SingsStar mics voor weinig, die van mij dateren al van de PS2 en vallen bijna uit elkaar.
Hmm schiet niet echt op :) Ik denk echt dat het wachten is tot de winkels waar hij nu uitverkocht is weer voorraad hebben. Die voorraad zou volgens mijn zelf-gebakken theorie de 2100 serie moeten zijn... maar het is mij nog steeds onduidelijk of de 2100 serie uberhaupt al wel in Europa gesignaleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ike. schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:19:
[...]

Als je je trophies 'synced' dan worden deze online opgeslagen. 95% van de save files kan je overzetten naar een USB stick er zijn save files waarbij dit helaas niet mogelijk is. Je moet elke film/save file apart selecteren en kopiëren naar je USB Stick.

Er is sinds kort ook een optie om al je data van één PS3 naar de andere te kopiëren als je beide met een netwerkkabel verbindt. je kan op deze manier ook de save files kopieren die je normaal niet kan overzetten
Moet het dan een ''crossed'' netwerkkabel zijn, of kan het ook gewoon een normale zijn die je van PS3 naar PS3 verbind? En waar vindt ik die optie terug in de PS3?

EDIT: het kan zowel een ''straight'' als een ''crossed'' zijn, zie HIER. Sony is mooi bezig, op die manier is het een makkie. _/-\o_

Nou nog eens wachten op een mooie PS3 Slim 250gb aanbieding.

[ Voor 16% gewijzigd door Jorn1986 op 29-05-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:00:
[...]

Hmm schiet niet echt op :) Ik denk echt dat het wachten is tot de winkels waar hij nu uitverkocht is weer voorraad hebben. Die voorraad zou volgens mijn zelf-gebakken theorie de 2100 serie moeten zijn... maar het is mij nog steeds onduidelijk of de 2100 serie uberhaupt al wel in Europa gesignaleerd is.
In Antwerpen bij Saturn is een CECH-2104A (120 Gb) gespot voor € 279

http://www.budgetgaming.n...&topic_id=5601&forum_id=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
Hebben jullie ook wel eens dat je eigenlijk gewoon een game uitgespeeld wil hebben, maar dat niet lukt, en dat je dan geen zin meer hebt om het spel te spelen? Terwijl je dat wél wilt :P

Heb ik bij Metal Gear Solid 4, al maanden op de plank. Elke week stukje verder bij de eindstreep..... Ben nu bij act 4 , moet Vamp verslaan Vamp verslagen, ga nu naar het einde van act 4 toe..... Kan niet lang meer duren toch (act 5 is de laatste)

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 29-05-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:32:
[...]

Moet het dan een ''crossed'' netwerkkabel zijn, of kan het ook gewoon een normale zijn die je van PS3 naar PS3 verbind? En waar vindt ik die optie terug in de PS3?

EDIT: het kan zowel een ''straight'' als een ''crossed'' zijn, zie HIER. Sony is mooi bezig, op die manier is het een makkie. _/-\o_

Als je een externe harde schijf hebt liggen, en je formateert die ff naar FAT32, kun je in 1 keer een backup maken, die alles kopieert, wat maar te kopieren is. Dus de meeste savegames, alle films, muziek, fotos, overige gamedata (zoals updates) etc. Heb dat laatst ook gedaan voordat ik men ps3 aan iemand uitleende, kon toen thuis weer gewoon backuppen, en al mijn 1080p films (m2ts format) enzo werden weer netjes terug gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ike. schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 19:43:
[...]

Ah top, als hij in Europa gesignaleerd is dan zal het wel niet lang meer duren voordat hij in Nederland opduikt. Had de vrees dat Europa pas in September zou volgen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jornzor schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:41:
[...]
zoiets heb ik al gedaan en dan krijg ik bij mijn info van mijn tv te zien dat het 1920x1080 staat maar het ziet er daadwerkelijk uit als een resolutie van 720P vreemd of niet? want het spel zoals dat op het doosje staat ondersteund 1080.
nogmaals, zoals in het bericht wat je quote ook al staat.
Veel spellen hebben een native resolutie van 720p. neem bijvoorbeeld GTA4.
er staat wel 1080 op het doosje, maar dat krijg je als de ps3 het upscaled.
Maar dat veranderd niks aan het feit dat de bron van het beeld nog steeds maar 720p is.

Daarom ziet het er ook uit als 720p. het IS 720p.
Al geef ik wel toe dat de ontwikkelaars het verwarrend maken door niet gewoon alleen de native resolutie te vermelden op het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
terug van een weekje vakantie in Kroatie:

twee wekelijkse verkooplijstjes van de Nederlandse gameverkoop gemist:

week t/m 22-05-2010

1 ALAN WAKE (XBOX 360) MICROSOFT
2 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
6 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
7 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
9 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
10 MARIO KART (Wii) NINTENDO

3x PS3
3x XBOX 360
2x Wii
2x DS

Week t/m 29-05-2010:

1 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
2 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 MODNATION (PS3) SONY
4 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
5 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD

7 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
8 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
9 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
10 PRINCE OF PERSIA/THE FORGOTTEN SANDS (PS3) UBISOFT

5x PS3
2x XBOX 360
1x Wii
2x DS

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Apart dat Alan Wake binnenkomt als best verkopende spel om een week later uit de top 10 verdwenen te zijn...

Als het nou eens geen X360 exclusive zou zijn geweest ;)

[ Voor 21% gewijzigd door rclahsen op 30-05-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er net pas achter dat je ook screenshots kunt maken, terwijl die functie er blijkbaar al een hele tijd in zit. Meteen even misbruik van gemaakt tijdens IL-2 Sturmovik toen ik een Heinkel neerhaalde met mijn Spitfire Mk II:

Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/4844/kaboom.png
..of wat er van over is :X

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 21:12 . Reden: screenshot ergens anders geupload ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:49:
Ik kwam er net pas achter dat je ook screenshots kunt maken, terwijl die functie er blijkbaar al een hele tijd in zit. Meteen even misbruik van gemaakt tijdens IL-2 Sturmovik toen ik een Heinkel neerhaalde met mijn Spitfire Mk II:

[afbeelding]
Ik kan je screenshot alleen niet zien. Linkje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
Daarnet deed ik een dvd in mijn ps3. En toen ging de dvd opstarten, maar werd het beeld zwart "een orginele lord" of the rings dvd. Ik drukte vervolgens op cd eruit en daarop reageerde de ps3 niet op.Toen begon de ps3 de cd lichtje te knipperen en op de controller reageerde de ps3 ook niet.
5 sec aan en uit knop ingedrukt reageerde die ook niet op dus toen maar de stekker eruit gehaald en daarna deed alles het weer. Wat zou dat geweest kunnen zijn?

Volgens mij is het een ps3 bug want als ik lord of the rings erin doe en dan gelijk na het laden op dvd klik dan krijg ik precies het zelfde als eerst dat ps3 geen beeld geeft en niet reageerd. Iemand enig idee wat dat is en is die schadelijk voor mijn ps3 of mijn dvd speler in ps3??

En nog een vraag hebben jullie ook dat je ps3 browser traag is zeg maar traag beeld lage frame per seconde? en dat dat ook zo is bij het afspelen van het NOS Journaal?

[ Voor 10% gewijzigd door Jornzor op 30-05-2010 22:10 ]

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05:32
Jornzor schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:31:

Volgens mij is het een ps3 bug want als ik lord of the rings erin doe en dan gelijk na het laden op dvd klik dan krijg ik precies het zelfde als eerst dat ps3 geen beeld geeft en niet reageerd. Iemand enig idee wat dat is en is die schadelijk voor mijn ps3 of mijn dvd speler in ps3??

En nog een vraag hebben jullie ook dat je ps3 browser traag is zeg maar traag beeld lage frame per seconde? en dat dat ook zo is bij het afspelen van het NOS Journaal?
Lijkt volgens mij een beetje op YLOD. Maar ben er geen kenner in.

Hebben mensen in dit forum ook Buzz (Quiz Tv). Heb dit onlangs gekocht maar als je online doet, is er nooit iemand. Dus als iemand een keer zin heeft in 'sofa vs sofa' voeg me dan gerust toe. PSNid: Flexicon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flexicon schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:52:
[...]
Lijkt volgens mij een beetje op YLOD. Maar ben er geen kenner in.
Bij een YLOD-gevalletje doet hij helemaal niets meer, anders zou die D er voor niets staan. ;)
Hebben mensen in dit forum ook Buzz (Quiz Tv). Heb dit onlangs gekocht maar als je online doet, is er nooit iemand. Dus als iemand een keer zin heeft in 'sofa vs sofa' voeg me dan gerust toe. PSNid: Flexicon .
Toen ik de game kocht was er al haast niemand online en dat is meer dan een jaar geleden.
Bij "Buzz - De slimste van Nederland" schijnt het een stuk beter te zijn.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb nu Buzz! De Slimste van Nederland en Buzz!, Quiz TV. Nu er weer een derde is (Buzz! World) is vraag ik me af of het de moeite wel waard is. Beiden bieden me nog steeds vragen die ik niet eerder zag namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:49:

[afbeelding]
Kan dat met ieder spel?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05:32
Buzz:
Als je je systeemtaal op Engels zet vindt je wel mensen :p.
Maar bij quiz tv kan je ook gewoon zelf quizen maken, er zijn er nu bijna 14 000, en de meeste zijn ook nog echt leuk! :d. En slimste van nederland gaat toch helemaal niet over Nederland? Als het net zo is als "ik hou van Holland" is het wel de moeite om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Exorcist schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:23:
Ik heb nu Buzz! De Slimste van Nederland en Buzz!, Quiz TV. Nu er weer een derde is (Buzz! World) is vraag ik me af of het de moeite wel waard is. Beiden bieden me nog steeds vragen die ik niet eerder zag namelijk.
Ik heb Quiz World en de Slimste van Nederland.
Quiz World is leuk en uitgebreid, wel veeeeeel moeilijke vragen.
Ik vind Quiz World persoonlijk veel uitdagender daardoor.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
crzyhiphopazn schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:59:
[...]

Ik heb Quiz World en de Slimste van Nederland.
Quiz World is leuk en uitgebreid, wel veeeeeel moeilijke vragen.
Ik vind Quiz World persoonlijk veel uitdagender daardoor.
Nou we het toch over Buzz hebben; daar heb ik nog wat vragen over! Zelf leek het mij leuk om een van die ook eens aan te gaan schaffen. Die Buzz Holland nogwattes hoef ik niet.
  • Welke is nieuwer: Quiz of World?
  • Al die van de PSN-store te downloaden quizes; zijn die te gebruiken voor zowel Quiz als World?
  • World is dus wat moeilijker, maar welke heeft de meeste vragen?
  • Kun je met beide versies online tegen anderen spelen?
  • Voor de PS2 heb ik bijna alle Buzz's, waarbij de latere toch de beste waren (vond ik) omdat ze wat leukere quiz-modi hadden. Is dit te merken bij Quiz of World?
Hoor het graag van jullie! Alvast dank voor het beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blij dat ik gewacht heb om Red Dead Redemption te kopen gezien alle bugs en glitches die de afgelopen week al voorbij zijn gekomen.
Ik wacht wel tot er een patch is en er een maandje of wat geen nieuwe bug en/of glitch is gevonden, ik heb geen zin in Modern Warfare 2-achtige gameplay.

@ Vads;
Buzz Quiz TV - PS3 - 2008 - meer dan 5000 vragen - online 4 spelers
Buzz Quiz World - PSP - 2009 - meer dan 4500 vragen - online 4 spelers

Quiz TV is erg goed, maar online is het heel erg stil.
Quiz World ken ik zelf niet.
De DLC's zijn voor 1 platform, de PSP-DLC's zijn goedkoper ( €1,- tot €3,- goedkoper ) en de PS3-versie kent meer DLC (14x) t.o.v. de PSP-versie (12x).

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-05-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:32:
[...]

Nou, als ik jou was zou ik een andere versie nemen.
Ik heb dus ook 250 gb, in december gekregen 3 weken geleden ging de blueray lezer kapot.
Nieuwe gekregen, en deze heeft op de 2e dag ook kuren, en vatslopers.

Echt jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:14:
Ik ben blij dat ik gewacht heb om Red Dead Redemption te kopen gezien alle bugs en glitches die de afgelopen week al voorbij zijn gekomen.
Ik wacht wel tot er een patch is en er een maandje of wat geen nieuwe bug en/of glitch is gevonden, ik heb geen zin in Modern Warfare 2-achtige gameplay.
Zo erg als MW2 is het echt niet, ik heb RDR zelf op de PS3 en ben in ruim 30 uur speeltijd echt amper bugs/glitches tegengekomen. Een keer is de PS3 zelf vastgelopen (uit/aanzetten was enige optie) en verder heb ik een paar kleine bugs gezien mbt paard en wagen (paard dat bovenop een koets gespawned was) verder niets.
Ook 2 vrienden spelen het spel al sinds release (ook op PS3) en hebben ook geen last van (gamebreaking) bugs.

Dus alle verhalen over bugs met een korrel zout nemen en gewoon halen die game, zonde om em niet te spelen vanwege de zogenaamde bugs die er amper zijn.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken 3D monitors icm bijv. de Nvidia 3D glassen in de toekomst ook op de PS3? En wanneer kunnen we de 1e 3D-games en films op BR verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker! Tijdens het spelen druk je op de home knop, ga je naar foto's en vervolgens naar de optie maak screenshot. Ik weet niet of het zo verwoord is in het Nederlands of Engels, mijn taal staat namelijk in het Noors ingesteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meelobee schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:51:
Zo erg als MW2 is het echt niet, ik heb RDR zelf op de PS3 en ben in ruim 30 uur speeltijd echt amper bugs/glitches tegengekomen. Een keer is de PS3 zelf vastgelopen (uit/aanzetten was enige optie) en verder heb ik een paar kleine bugs gezien mbt paard en wagen (paard dat bovenop een koets gespawned was) verder niets.
Ook 2 vrienden spelen het spel al sinds release (ook op PS3) en hebben ook geen last van (gamebreaking) bugs.

Dus alle verhalen over bugs met een korrel zout nemen en gewoon halen die game, zonde om em niet te spelen vanwege de zogenaamde bugs die er amper zijn.
Ik zit pas op een paar uur, maar heb al 3 full-resets gehad (alle instellingen terug naar default), 'vastlopers' dat het loadingscreen gewoon uurtje staat te draaien en eigelijk nooit meer verder gaat, de bekendere paard spawning dingen, dus 'korreltje zout' kan ik het absoluut niet noemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:51:
[...]

Dat is dus ook mijn gevoel :) Ik heb 1 keer een vastloper gehad... maar verder weinig bugs... ik weet niet in hoeverre dit zich verhoud tot RDR op de 360, maar op de PS3 vind ik het wel meevallen...

Tuurlijk zal het nog beter gaan als er een patch is, en daar is Rockstar dan ook mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik heb me pas een PS 3 in huis gehaald maar ik vraag me nu af of het mogelijk is om Fifa 2010 gewoon op de harddisk te installeren, weet iemand dit toevallig?
Ik heb ook zodra het beeld zwart is dat je een soort verticale streep in het midden ziet, kan dat aan de HDMI kabel liggen? Zit er eigelijk verschil tussen een kabel van 10 en een van 20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuX DeLuXe schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:14:
Ik heb me pas een PS 3 in huis gehaald maar ik vraag me nu af of het mogelijk is om Fifa 2010 gewoon op de harddisk te installeren, weet iemand dit toevallig?
Ik heb ook zodra het beeld zwart is dat je een soort verticale streep in het midden ziet, kan dat aan de HDMI kabel liggen? Zit er eigelijk verschil tussen een kabel van 10 en een van 20 euro?
PS3 heeft deze optie niet.

qua beeldkwaliteit is er geen verschil tussen een HDMI kabel van €10 en 1 van €75. Elke HDMI 1.3 (of 1.4) kabel is goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 31-05-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HDMI kabels maakt het 0,0 uit tussen 10 euro en 1000 euro, er loopt ook speciaal topic over ;)

Fifa kan je weinig tot niets installeren op de HD, zoals veel games (helaas). Volledige installaties bestaan nagenoeg niet (uitzondering is afaik GT5P, Burnout en WipeOut).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

SinergyX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:16:
HDMI kabels maakt het 0,0 uit tussen 10 euro en 1000 euro, er loopt ook speciaal topic over ;)

Fifa kan je weinig tot niets installeren op de HD, zoals veel games (helaas). Volledige installaties bestaan nagenoeg niet (uitzondering is afaik GT5P, Burnout en WipeOut).
Van Wipeout weet ik het niet maar GT5P en Burnout kan je ook alleen volledig op de HDD installeren als je hem in de PSN Store koopt, als je de discversie koopt moet je wel wat op de HDD installeren maar als je wil spelen alsnog de disc in de console doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:02:
[...]
Tuurlijk zal het nog beter gaan als er een patch is, en daar is Rockstar dan ook mee bezig :)
Ik denk dat ik dan toch maar wacht tot er een patch is verschenen.
Ik heb het niet zo op vliegende paarden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Nou, als ik jou was zou ik een andere versie nemen.
Ik heb dus ook 250 gb, in december gekregen 3 weken geleden ging de blueray lezer kapot.
Nieuwe gekregen, en deze heeft op de 2e dag ook kuren, en vatslopers.

Echt jammer :(
Misschien moet je er eentje nemen met blu-ray dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ike. schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:16:
[...]

PS3 heeft deze optie niet.

qua beeldkwaliteit is er geen verschil tussen een HDMI kabel van €10 en 1 van €75. Elke HDMI 1.3 (of 1.4) kabel is goed.
Ok maar ik vraag me dan af hoe het kan dat ik af en toe zo'n soort verticale streep in het midden van m'n beeld heb wanneer het zwart is. Het zou kunnen dat de kabel slecht is of misschien ligt het aan m'n TV. Maar een andere kabel proberen is misschien toch de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:41:
[...]

Ik denk dat ik dan toch maar wacht tot er een patch is verschenen.
Ik heb het niet zo op vliegende paarden. ;)
Vliegende paarden + Wild West = Brace for Epic! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
@ Vads;
Buzz Quiz TV - PS3 - 2008 - meer dan 5000 vragen - online 4 spelers
Buzz Quiz World - PSP - 2009 - meer dan 4500 vragen - online 4 spelers

Quiz TV is erg goed, maar online is het heel erg stil.
Quiz World ken ik zelf niet.
De DLC's zijn voor 1 platform, de PSP-DLC's zijn goedkoper ( €1,- tot €3,- goedkoper ) en de PS3-versie kent meer DLC (14x) t.o.v. de PSP-versie (12x).
Hoi Opslaghond, jouw antwoord suggereert dat Quiz World alleen voor de PSP bestaat, maar die is er ook voor de PS3. Of was het een copy/paste actie van jou kant? ;)

http://www.play.com/HOME/...chtype=PS3&searchsource=0

Ik ga denk ik maar actief op zoek naar Quiz World voor een leuke prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:34:
[...]

Hoi Opslaghond, jouw antwoord suggereert dat Quiz World alleen voor de PSP bestaat, maar die is er ook voor de PS3. Of was het een copy/paste actie van jou kant? ;)

18 pond bij HMV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Die bugs in Red Dead Redemption vallen echt wel mee. Heb zelf de singeplayer uitgespeeld, dus al een aantal uurtjes in de game zitten, en heb pas 1x gehad dat mn PS3 vast bleef hangen na een cutscene. Voor de rest nog geen enkele bug/glitch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:34:
[...]Hoi Opslaghond, jouw antwoord suggereert dat Quiz World alleen voor de PSP bestaat, maar die is er ook voor de PS3. Of was het een copy/paste actie van jou kant? ;)

Geen copy/paste, ik heb op de officiële buzz website gekeken ...
http://www.buzzthegame.com/nl-nl/Browse-Games/
Daar staat Quiz World alleen voor de PSP.
Dus dan moeten ze de website nog updaten. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-05-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Blur besteld, eindelijk racen met mijn GF op de bank! Splitscreen FTW!

Kan niet wachten tot ie binnen is!

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Kheb van de week Final Fantasy VII gekocht op PSN, dat wordt wel een kleine verslaving denk ik...
Ik zat te twijfelen tussen 7 en 9, maar nu eerst 7 gedaan, en later misschien 9, of raadt iemand mij dat af?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Macchill schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:28:
Kheb van de week Final Fantasy VII gekocht op PSN, dat wordt wel een kleine verslaving denk ik...
Ik zat te twijfelen tussen 7 en 9, maar nu eerst 7 gedaan, en later misschien 9, of raadt iemand mij dat af?
volgorde maakt niet uit. de verhalen uit 7, 8 en 9 hebben niets met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De volgorde maakt inderdaad niet zoveel uit, het zijn afzonderlijke verhalen.
Ik heb deel 7 nu een eind gespeeld (normaal disc3), ben met 8 een paar uur bezig en deel 9 staat klaar.
Ik speel ze afwisselend een stukje.
Momenteel bij deel 8 weer helemaal met de minigame/kaartgedeelte bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Lizardz schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:58:
[...]

Die bugs in Red Dead Redemption vallen echt wel mee. Heb zelf de singeplayer uitgespeeld, dus al een aantal uurtjes in de game zitten, en heb pas 1x gehad dat mn PS3 vast bleef hangen na een cutscene. Voor de rest nog geen enkele bug/glitch gezien.
Inderdaad, ik heb nog 0 vastlopers gehad of bugs waardoor ik iets overnieuw moest doen. wel eens een kleine visuele bug gehad ofzo maar niets ernstigs waardoor ik vast kwam te zitten oid.

Waar ik me meer aan erger zijn de framedrops in steden... vooral blackwater is dramatisch... maar ook andere kleinere steden. erg slecht dat er geen betere optimalisatie voor de PS3 is toegepast.

voor de rest heb ik al 30 uur in de game zitten, erg sfeervol erg vermakelijk, tot nu toe leukste ps3 titel van dit jaar voor mij.
ApplePie schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:37:
[...]

En wat levert grotendeels de beste upscalen dan? De PS3 of TV?
vraag ik me inderdaad ook af...
Okasha schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 08:44:
hmm ik zal straks nog even kijken, maar volgens mij heb ik die gister bekeken en was dat ook de 2004b. Ik twijfel of de 2100 uberhaupt al in Europa gespot is, en of die niet alleen in US en JP is op het moment. Begreep wel dat ze bij Sony "op" zijn op het moment. Misschien dat wanneer ze weer leverbaar zijn dat dat dan de 2100 wordt. Heb het WK pakket besteld bij Consoleshop, om af te halen in Rotterdam. Ga erheen en als de code onjuist is laat ik hem liggen denk ik..

En dan allemaal voor 10% energie :/ Misschien overdrijven we en moet ik hem maar gewoon meenemen :+
inderdaad gewoon kopen, die 10% merk je niet.

zat net even voor mezelf te kijken hoeveel mijn oude "fat" ps3 scheelt met een nieuwe slim, als ik op internet lees scheelt een fat vs slim ongeveer 100watt in het gebruik tijdens gamen/films kijken. als ik er vanuit ga dat mijn ps3 gemiddeld 2 uur per dag aanstaat en verder geen stand-by reken en een kw/h incl belasting en transport kost 0,18 dan scheelt dat per jaar nog geen 13,-

niet echt de moeite dan om alleen om de besparing van een fat naar slim over te stappen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 31-05-2010 16:33 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Red Dead Redemption is erg leuk en de bugs vallen (tot nu toe) bij mij wel mee.
Het meeste gezeur had ik nog om de deadly assassin outfit te unlocken.
Voor de 3e scrap moet ik een bepaalde gast vermoorden die maar niet op de poster verscheen. Na zoeken op internet bleek dat dit inderdaad een bug was. De enige manier tot nu toe om dit te fixen was opnieuw te beginnen en iets anders te doen

spoiler:
Doe alle missies van Bonnie tot je de sherrif missies hebt unlocked. In de 1e missie van de sherrif moet je aan het einde Walton neerschieten ipv in z'n been schieten. Daarna zou Mo van Barr op de Wanted poster moeten spawnen. Save meteen nadat je de poster hebt gepakt, want het wil ook nog wel eens voorkomen dat je hem vangt, of neetschiet en dat je scrap dan niet wordt afgevinkt.
Als dat gebeurt dan moet je uit het spel en eerst de gamedata wissen (niet je savegames!) en bij het opnieuw starten niet de 1.01 patch installeren. Als je de game weer laadt, dan moet je nog steeds Mo van Barr pakken en daarna zou je scrap wel moeten worden afgevinkt.

Dit is natuurlijk alleen nodig totdat Rockstar een patch uitbrengt. Uiteindelijk was ik er helemaal klaar mee, maar als je al zolang bezig bent met een probleem, dan ga je door tot het eind ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 19:43:
[...]

Was dat een bundle of alleen de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Wat is nou het praktische voordeel van bepaalde serienummers?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:31:
Wat is nou het praktische voordeel van bepaalde serienummers?
Wikipedia: PlayStation 3 hardware
To date, the PS3 has had several component revisions which serve to reduce power consumption. This in turn results in production savings, lower heat production, lower cooling requirements and quieter running. Since launch, the Cell has had its process shrunk from 90 nm to 45 nm. According to rumors and early Sony plans the RSX GPU has also been shrunk, but that the actual switch would have happened has not been confirmed by Sony or third party disassembly.

Further improvements were introduced with the PS3 Slim, with a move to a 45 nm Cell which resulted in a 34% reduction in power consumption over the previous 65 nm Cell model[5]; the latest Slim model further decreases power consumption with the move to 40 nm RSX.

[ Voor 57% gewijzigd door Ike. op 31-05-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Het zijn alle 3 aanraders.
Als je tenminste langs de graphics kan kijken.
Bieden genoeg speelplezier om een jaartje zoet te zijn.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
Weet iemand waar ik de Sony/Playstation servicelijn kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:03:
inderdaad gewoon kopen, die 10% merk je niet.

zat net even voor mezelf te kijken hoeveel mijn oude "fat" ps3 scheelt met een nieuwe slim, als ik op internet lees scheelt een fat vs slim ongeveer 100watt in het gebruik tijdens gamen/films kijken. als ik er vanuit ga dat mijn ps3 gemiddeld 2 uur per dag aanstaat en verder geen stand-by reken en een kw/h incl belasting en transport kost 0,18 dan scheelt dat per jaar nog geen 13,-

niet echt de moeite dan om alleen om de besparing van een fat naar slim over te stappen :)
Nou ja nu hij in Europa gespot is, blijf ik toch even wachten :) Zoveel haast heb ik er niet mee en naast minder energie, is er ook wat architectuur wat veranderd (minder geheugen chips). En minder energie=minder warmte=minder herrie. Toch de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Chaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:03:
[...]

0,18 * 2 uur * 365 dagen = €131,40 lijkt mij? In 2 jaar terug verdienen dan dus :-) Of zie ik een komma over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
beatle schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:46:
[...]

0,18 * 2 uur * 365 dagen = €131,40 lijkt mij? In 2 jaar terug verdienen dan dus :-) Of zie ik een komma over het hoofd?
1 uur PS3 is toch geen kWu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:27:
[...]

Nou ja nu hij in Europa gespot is, blijf ik toch even wachten :) Zoveel haast heb ik er niet mee en naast minder energie, is er ook wat architectuur wat veranderd (minder geheugen chips). En minder energie=minder warmte=minder herrie. Toch de moeite waard.
Ik ben met me pa naar de eplaza en de saturn geweest en ze hadden het nieuwe model slim niet. De eigenaar zei ook dat de playstasions moeilijk leverbaar zijn op dit moment. Er was nog 1 playstasion over. Ik denk als nieuwe binnen komen dat dat de nieuwe versies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beatle schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:46:
[...]
1 Kw/h ~ € 0,18
0,1 Kw/h (100 Watt) ~ € 0,02
2 (2 uur) x € 0,02 = € 0,04 per dag
€ 0,04 x 365,25 = € 14,61

Die 0,18 zou zijn voor 1000 Watt per uur, het ging om 100 Watt. ;)

Met het bovenstaande kun je snel de stroomkosten op jaarbasis (2 uur per dag + niet standby) berekenen;
1e en 2e generatie: 180 Watt x 2 --> 360 Watt --> € 26,30
3e generatie: 135 Watt x 2 --> 270 Watt --> € 19,72
3e generatie: 110 Watt x 2 --> 220 Watt --> € 16,07
4e generatie: 73 Watt x 2 --> 146 Watt --> € 10,67
De nieuwste: 60 Watt x 2 --> 120 Watt --> € 8,77

[edit]Volgens mij moet het € 0,21 per KW/h zijn ipv € 0,18. Maar het was al afgerond naar de 0,2, dus nagenoeg geen verschil. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-05-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Bah. Ik ben laatste tijd erg actief beizg met Borderlands, maar heb inmiddels al 3 vastlopers gehad. Ging het net lekker, blijft hij gewoon helemaal hangen. Vinger op de uitknop, ps3 gaat niet helemaal uit, krijgt zwart beeld. Gewoon de schakelaar achterop dus moeten gebruiken. Na de 3e keer dacht ik even de disc schoon te maken met m'n tshirt, maar toen startte de game gewoon helemaal niet meer op. Zwart beeld, en moest de ps3 hard uitzetten (schakelaar) . Ben ik de enige met dit probleem, of zijn er nog meer " borderlanders " die dezelfde problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ja ligt gewoon aan het spel. Heb tot nu toe 2 vastlopers gehad over 20+ uur ofzo, dus valt nog wel mee. Wat wel echt zwaar irritant is, is de voicecomm. Dat werkt gewoon voor geen meter. Microfoon werkt soms voor 5 minuten niet, of het hapert onverstaanbaar, en dan na een half uur is het opeens weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dit is de meest verstandige volgorde. Aangezien FF7 de tand des tijds bij lange na niet zo goed heeft doorstaan als FF9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Heeft iemand reeds Buzz! Quiz World in het buitenland gehaald? Zo ja, is het spel speelbaar in het Nederlands?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Vads schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 00:35:
[...]
Heeft iemand reeds Buzz! Quiz World in het buitenland gehaald? Zo ja, is het spel speelbaar in het Nederlands?!
Als je zekerheid wilt, bij de Saturn (helaas alleen filiaal Rotterdam Zuidplein) deze week, de Special Edition incl 4 draadloze buzzers, 69,-
Keuze uit Quiz World of Quiz TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik kan me nog een topic (hier of elders) herinneren waarin iemand een britse versie had waar geen Nederlandse tekst op zat. Nee dus (maar heb hem zelf niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[...]

Ja, nee.
Als je de import haalt zit je met Engelse vragen. Ik zou het niet doen. Buzz! Quiz TV heb ik ook uit het buitenland en daar was dat geen probleem.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:18:
Weet iemand waar ik de Sony/Playstation servicelijn kan vinden?
http://lmgtfy.com/?q=sony+playstation+helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:21:
[...]

1 Kw/h ~ € 0,18
0,1 Kw/h (100 Watt) ~ € 0,02
2 (2 uur) x € 0,02 = € 0,04 per dag
€ 0,04 x 365,25 = € 14,61

Die 0,18 zou zijn voor 1000 Watt per uur, het ging om 100 Watt. ;)

Met het bovenstaande kun je snel de stroomkosten op jaarbasis (2 uur per dag + niet standby) berekenen;
1e en 2e generatie: 180 Watt x 2 --> 360 Watt --> € 26,30
3e generatie: 135 Watt x 2 --> 270 Watt --> € 19,72
3e generatie: 110 Watt x 2 --> 220 Watt --> € 16,07
4e generatie: 73 Watt x 2 --> 146 Watt --> € 10,67
De nieuwste: 60 Watt x 2 --> 120 Watt --> € 8,77

[edit]Volgens mij moet het € 0,21 per KW/h zijn ipv € 0,18. Maar het was al afgerond naar de 0,2, dus nagenoeg geen verschil. ;)
Haha al die sommen :) Het is ook een beetje een principekwestie natuurlijk, je gaat toch niet voor 300+ euro een apparaat kopen waarvan je nú al weet dat hij over 2 weken verouderd/achterhaald is, hoe klein het verschil ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die sommen van opslaghond kloppen iig :P

laten we het afronden op 15,- das dus echt niet de moeite. als je al een PS3 fat hebt dus.

enige bijkomende voordeel is dat de slim iets kleiner en mooier is. Warmte heb ik geen last van, kheb hme niet in een kast staan oid, lawaai heb ik eigenlijk ook geen last van, we kijken regelmatig DVD's of divx met de Ps3 en ik heb nog nooit last gehad van het geluid.

Als je nu (pas :P) een PS3 gaat kopen zijn al die voordelen alleen maar mooi natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:25:
[...]

Haha al die sommen :) Het is ook een beetje een principekwestie natuurlijk, je gaat toch niet voor 300+ euro een apparaat kopen waarvan je nú al weet dat hij over 2 weken verouderd/achterhaald is, hoe klein het verschil ook.
ik begrijp okasha volkomen. Als ik weet dat over 2 weken of midner een neiuwere versie komt, met beide 45nm, chips, dan wacht ik liever erop, ongeacht het verschil met 80gb of de 120 gb. Dit zal wel de laatste versie zijn vermoed ik, want de ps2 was ook gestopt op 45nm chips. Btw als je wenig ruimte hebt in je kast dan wil je een zo min mogelijk warme ps hebben. Het gaat offcourse niet om t geld, maar idd om principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Chaoss schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:11:
die sommen van opslaghond kloppen iig :P

enige bijkomende voordeel is dat de slim iets kleiner en mooier is.
Daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld. Ikzelf vind de slim lelijk. Als ik aan mensen in mijn omgeving vraag welke ze mooier vinden, zeggen ze ook de phat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:20:
[...]

ik begrijp okasha volkomen. Als ik weet dat over 2 weken of midner een neiuwere versie komt, met beide 45nm, chips, dan wacht ik liever erop, ongeacht het verschil met 80gb of de 120 gb. Dit zal wel de laatste versie zijn vermoed ik, want de ps2 was ook gestopt op 45nm chips. Btw als je wenig ruimte hebt in je kast dan wil je een zo min mogelijk warme ps hebben. Het gaat offcourse niet om t geld, maar idd om principe.
Ik denk niet dat het de laatste versie gaat zijn. Een 32nm zit er wel in nog denk ik. Bedoel de PS3 gaat nog wel een tijdje mee en als ze die goedkoper kunnen krijgen tijdens de levensduur dan gaan ze dat ook zeker doen. Dat betekent voor Sony namelijk dat ze er meer aan kunnen verdienen. Misschien gaan ze zelfs wel een stapje verder over een jaar of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:32:
[...]

Ik denk niet dat het de laatste versie gaat zijn. Een 32nm zit er wel in nog denk ik. Bedoel de PS3 gaat nog wel een tijdje mee en als ze die goedkoper kunnen krijgen tijdens de levensduur dan gaan ze dat ook zeker doen. Dat betekent voor Sony namelijk dat ze er meer aan kunnen verdienen. Misschien gaan ze zelfs wel een stapje verder over een jaar of 3.
Dat hoop ik wel, hoe zuiniger hoe beter voor consument en voor sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:10:
[...]

Daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld. Ikzelf vind de slim lelijk. Als ik aan mensen in mijn omgeving vraag welke ze mooier vinden, zeggen ze ook de phat.
Idem!

Slim is misschien wel kleiner, maar ziet er in mijn ogen minder stijlvol uit. Die pianolak trekt misschien wel vingerafdrukken als de ziekte, maar vind ik nog altijd mooier dan dat lelijke rechthoekige ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

inderdaad blijft kwestie van smaak, van mij mogen ze er een rechthoekig doosje van maken, en dan zelfde fomaat van 45cm dattie gewoon tussen de andere apparatuur past :P groot mag opzich wel maar dan wel gewoon hoekig.

die ronde vorm van de phat vind ik niet mooi. en dat heeft de slim nog steeds maar dan ziet het er wel minder lomp uit.

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 01-06-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Maakt het eigenlijk uit als je de fat ps3 rechtop gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ReFresh F5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:14:
volges mij kan dat "officieel" gewoon dus lijkt me dat het geen problemen geeft.

itt de x360 die rechtop je dvd's aan gort draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is alleen maar beter. Als je PS3 rechtop staat is dit beter voor de warmte afvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat hij al tijden rechtop, ik merk nog geen problemen. Bij een vriend van me is de PS3 overhit geraakt (per ongeluk hele dag in een afgesloten kastje gedraaid) en die kreeg van een aantal bronnen te horen dat liggend beter zou zijn voor het ding. Bewijs daarvoor heb ik nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:21:
[...]

Bij mij staat hij al tijden rechtop, ik merk nog geen problemen. Bij een vriend van me is de PS3 overhit geraakt (per ongeluk hele dag in een afgesloten kastje gedraaid) en die kreeg van een aantal bronnen te horen dat liggend beter zou zijn voor het ding. Bewijs daarvoor heb ik nog niet kunnen vinden.
Ook hier geen problemen, en past netjes achter de tv :)
Mocht je overigens koelingproblemen ervaren, dan zijn er externe fan-systemen (al dan niet met usb hub) verkrijgbaar voor 10 tot 25 euro, zowel voor op de voorzijde van de fat, als voor op de zijkant.
Heb er zelf geen ervaring mee overigens.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:05:
inderdaad blijft kwestie van smaak, van mij mogen ze er een rechthoekig doosje van maken, en dan zelfde fomaat van 45cm dattie gewoon tussen de andere apparatuur past :P groot mag opzich wel maar dan wel gewoon hoekig.

die ronde vorm van de phat vind ik niet mooi. en dat heeft de slim nog steeds maar dan ziet het er wel minder lomp uit.
Zo dat lijkt mij ook top, gewoon een PS3 in standaard hi-fi maten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Klopt het dat je alle USB headset die er bestaan gewoon kunt gebruiken op de playstation 3?
Zo ja, als je eentje koopt die over beide oren gaan, hoe zorg je er dan voor dat je de geluiden uit het spel zelf ook nog kunt horen? Die gaan nu immers nog via de tv.

Ik ben namelijk m'n eigen draadloze bluetooth headset beu omdat dat ding soms niet aan wil.

[ Voor 31% gewijzigd door Snowwie op 01-06-2010 15:43 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Blergh, volgensmijn is mijn ps3 langzaam aan 't sterven. Wilde na tig vastlopers van Borderlands es Final Fantasy XXIII doen. Wil ik het filmpje doorspoelen, blijft hij gewoon helemaal hangen. Vervolgens leest hij de hele game niet meer, en na een hard reset en ff wachten wel, maar geeft hij gelijk zwart beeld bij het starten van de game. Moet ik 'm weer hard resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
brambest schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:59:
Blergh, volgensmijn is mijn ps3 langzaam aan 't sterven. Wilde na tig vastlopers van Borderlands es Final Fantasy XXIII doen. Wil ik het filmpje doorspoelen, blijft hij gewoon helemaal hangen. Vervolgens leest hij de hele game niet meer, en na een hard reset en ff wachten wel, maar geeft hij gelijk zwart beeld bij het starten van de game. Moet ik 'm weer hard resetten...
Hoop toch niet dat dat het is... :(

Moest van de week (na zo'n soort gelijk geval) ook mijn PS3 hard resetten na een potje 3D Dot Game Heroes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Dwazer schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:05:
[...]

Hoop toch niet dat dat het is... :(

Moest van de week (na zo'n soort gelijk geval) ook mijn PS3 hard resetten na een potje 3D Dot Game Heroes :(
Hmm, en toen las die helemaal geen blu rays meer. Nu zegt hij dat 't een invalid disc is, error 80029906. Overigens had ik dat met een blu ray FILM, een game ziet die helemaal niet.

Iemand een idee waar je de laser kan laten vervangen, zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan sony ( Kheb de fat, 60 gb, die 2 games 2 controllers 600 euro pack )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Je kan gewoon Sony bellen en proberen een gratis reparatie te regelen. Een PS3 zou toch langer dan 3 jaar mee moeten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik zat vannacht te malen over dat gezeur met de Other OS verwijdering.
Zou het niet gewoon kunnen zijn dat ze niet genoeg ruimte in de firmware hadden (op alle soorten ps3's) om Other OS en ook 3D aan te bieden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Nee. Other OS neemt zo goed als geen ruimte in beslag in de firmware, aangezien het hetzelfde principe is als een bootbestandje.

Het is puur een beveiligingskwestie. Via OtherOS kun je namelijk i.c.m. een hardwarematige hack je PS3 ongesigneerde code laten draaien (bijv. een custom firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Skire schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:41:
Je kan gewoon Sony bellen en proberen een gratis reparatie te regelen. Een PS3 zou toch langer dan 3 jaar mee moeten gaan :)
is al veel over gediscussieerd... sony geeft maar 2 jaar garantie... opzich kunje er wel een zaak van maken want van een ps3 zou je inderdaad verwachten dattie langer dan 2 jaar meegaat.

maargoed er staan op marktplaats reperaties aangeboden voor 40-50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:19

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Mijn PS3 draait al ruim 2 jaar zonder problemen rechtop. Nu staat 'ie handig achter de TV, misschien ooit nog eens verhuizen. Dat zal wel gebeuren als m'n zoon mobiel gaat worden en alles interessant gaat vinden wat papa interessant vindt, maar het alleen niet heel wil houden, wat papa wel graag heeft. :)

Gisteren Call of Juarez uitgespeeld met 1 poppetje, erg leuk, zeker voor nog geen $20!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik heb na "Buzz quiz tv" nu ook "Buzz de slimste van nederland"

Maar serieus, de mannetjes zijn allemaal exact hetzelfde, decor zo goed als. Betaal ik nou serieus alleen voor nieuwe vragen? Kon dat nou niet anders een nieuwe tune, decor of whatever?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Snowwie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:40:
Klopt het dat je alle USB headset die er bestaan gewoon kunt gebruiken op de playstation 3?
Zo ja, als je eentje koopt die over beide oren gaan, hoe zorg je er dan voor dat je de geluiden uit het spel zelf ook nog kunt horen? Die gaan nu immers nog via de tv.

Ik ben namelijk m'n eigen draadloze bluetooth headset beu omdat dat ding soms niet aan wil.
Tv harder zetten :+

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen problemen met het syncen van de trophies? Bij mij gaat het erggggg langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ghostrider schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:24:
Ik heb na "Buzz quiz tv" nu ook "Buzz de slimste van nederland"

Maar serieus, de mannetjes zijn allemaal exact hetzelfde, decor zo goed als. Betaal ik nou serieus alleen voor nieuwe vragen? Kon dat nou niet anders een nieuwe tune, decor of whatever?
Yep. Quiz World is echter wel wat vernieuwender op dat punt.

Ik ben er ook ingestonken met de Slimste van NL, al had ik dat van te voren moeten uitzoeken. Ik verwachtte veel vragen over NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:14:
Het is puur een beveiligingskwestie. Via OtherOS kun je namelijk i.c.m. een hardwarematige hack je PS3 ongesigneerde code laten draaien (bijv. een custom firmware).
Het is nu trouwens wel al vrij lang heel erg stil rondom Geohot (maar goed ook), maar wel zonde dat eigenlijk mede door zijn toedoen de OtherOS optie er uitgehaald is.

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 61 62 Laatste

Dit topic is gesloten.