Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 27.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

De naam van de poster zal kennelijk wel weer meespelen. Toch hoort die post gewoon op +1 , niet op 0.
wildhagen in 'nieuws: EC volgt gebruik van antipiraterijsoftware door Virgin'

edit:
Wmb best een interessante post, ik heb hem als zijnde informatief gemod. Tot nu toe is er alleen maar +1 voor gegeven.
bbob in 'nieuws: AMD snoept langzaam marktaandeel van Intel af'

[ Voor 34% gewijzigd door pcgek op 26-01-2010 21:59 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Beiden mogen inderdaad een puntje hoger.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

-2 is ook mogelijk hoor ;)

Maar een -1 is voldoende hier.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks''

Lijkt me geen +3 of zelfs +2 waard? Een +1 lijkt me wel voldoende? Veel meer dan nogmaals opnoemen wat er in het artikel staat is het niet.

Svardskampe in 'nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks''

En dit is weliswaar een mooi betoog, maar totaal en zwaar offtopic, er is welgeteld 1 regel die over het onderwerp van het nieuwsbericht gaat. En dan ook nog dat gedoe over "Belgen zijn gemiddeld dommer". Zonder onderbouwing met bronnen lijkt me dat gewoon een troll.

Een 0 lijkt me dan ook beter dan de +3's die het nu krijgt...

Lijkt alsof er een meningmodder in die newspost actief is.

[ Voor 48% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2010 06:48 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
Deze staat op +2, maar ik twijfel daar nogal aan ivm de laatste alinea:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: Google zal zich moeten verantwoorden'
Overigens is het nu iedereen wel duidelijk dat MS met een lastercampagne bezig is. het valt ook op dat die zich ook heel duidelijk tot tweakers uitstrekt. In korte tijd zijn hier een hoop mensen gekomen die voortdurende laster over google verspreiden.
Wat vinden jullie daarvan?

[ Voor 34% gewijzigd door Jesse op 27-01-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Enkele goede alinea's over monopoly's en dan een laatste slappe conclusie. Ik gooi het zelf nooit op lastercampagne's of complotten maar algemene domheid. Altijd goed en makkelijk bewezen.

Ik zet de reply op +2, ik hang niet zo erg op vergalloperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik heb zelf de reactie een +1 gegeven. Het eerste deel is behoorlijk veel algemeen bekende informatie en riekt zelfs een beetje naar fanboyism (is dat een woord? :P) richting Google. Die laatste alinea maakt de reactie er zeker niet beter op.

Een +2 zou overigens niet fout zijn, het hangt maar net af van hoe je tegen het eerste deel aankijkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 27-01-2010 09:11 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik heb deze ook een +2 gegeven. Ben het met Delerium eens dat hij een aantal dingen helder neerzet, met name de 2e alinea vind ik een prima koppeling tussen zijn uitleg over een monoplie en de situatie met google. Vandaar dat ik vind dat deze post meer toevoegd dan de gemiddelde on-topic post. Okay, de laatste alinea was niet echt nodig geweest in mijn ogen maar die vind ik niet dusdanig storend om er een +1 van te maken.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Emile|IA in 'poll: Al over op Windows 7?'
Toegegeven, het is niet de meest intelligente reactie, maar het is wel degelijk on-topic. Iemand die zegt "Ja, ik ben al over op Windows 7" is dan wel relevant?
Ik zou het fijn vinden als deze MS-fanboy even nagekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jesse schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:03:
Deze staat op +2, maar ik twijfel daar nogal aan ivm de laatste alinea:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: Google zal zich moeten verantwoorden'

[...]

Wat vinden jullie daarvan?
Door die trollerige alinea kom ik echt niet verder dan een +1, een +2 vind ik teveel beloning voor trollen, ondanks de rest van de reply.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Emile schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:55:
Toegegeven, het is niet de meest intelligente reactie, maar het is wel degelijk on-topic. Iemand die zegt "Ja, ik ben al over op Windows 7" is dan wel relevant?
Tja, aan de ene kant, het is een poll, dus mag er losser gemodereerd worden. Aan de andere kant, de opmerking die jij maakt is gewoon vreselijk mager, het voegt helemaal niets toe voor een lezer met belangstelling voor het onderwerp. Ik kom eerlijk gezegd ook niet verder dan een 0 en ik ben geen MS-fanboy.
wildhagen schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:01:
Door die trollerige alinea kom ik echt niet verder dan een +1, een +2 vind ik teveel beloning voor trollen, ondanks de rest van de reply.
Mee eens.

[ Voor 14% gewijzigd door Sallin op 27-01-2010 10:09 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Emile schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:55:
't is een poll. Je reactie kan ook uitgelegd worden als troll omdat het onderwerp windows is en je zelf reageert met Linux rulez (of in dit geval OSX). Kan dus 2 kanten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Delerium schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:13:
[...]

't is een poll. Je reactie kan ook uitgelegd worden als troll omdat het onderwerp windows is en je zelf reageert met Linux rulez (of in dit geval OSX). Kan dus 2 kanten uit.
Daar kan ik je niet echt in volgen, aangezien de opties "ik draai linux" en "ik draai apple OS" gewoon in de poll zijn opgenomen.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Zijn niet eigenlijk alle reacties die alleen maar melden wat ze gestemt hebben overbodig? Het verbaast me een beetje dat mensen dat zo vaak ook nog eens komen melden.
Ook de mensen die 'te veel systemen hebben voor deze poll' of 'op het werk $insert-random-obscuur-os draaien en daarom vinden dat ze niet kunnen stemmen' zouden wmb in een die categorie (overbodig) kunnen vallen.

(Ik heb em nu +1 gegeven omdat gelijkaardige reacties over andere besturingsystemen dat ook krijgen.)

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 27-01-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Jesse schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:34:
(Ik heb em nu + gezet gegeven omdat gelijkaardige windows reacties dat ook krijgen.)
Ik snap dat wel, maar het idee is nu juist niet om compensatiemoderaties te doen. In theorie zou je beter al die windows oneliners hier posten. Maar ja, het is een poll dus het wordt sowieso losjes gemodereerd.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

wildhagen schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Over trollen gesproken, wat heb je te zeggen op mijn reply in dit topic van enkele dagen terug?

edit: om inhoudelijker te reageren, je beschuldigt AMD en Google van monopolievorming, terwijl ik je dat nooit zie doen bij gevestigde waarden als Intel en Microsoft. Is het een onoverkomelijke drang om advocaat van de duivel te spelen in te gaan tegen de trend van het verdedigen van de underdog? Tegen de stroom in gaan, because you can?

edit2: het lijkt erop dat je door je tegendraadse houding mensen erop wil wijzen dat het hypocriet is om de gevestigde waarden aan te vallen, maar gelijksoortig gedrag door de vingers te zien bij de underdog, maar het lijkt alsof je niet beseft dat je in dezelfde situatie belandt door tegendraads te doen.

[ Voor 50% gewijzigd door RuddyMysterious op 27-01-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks''

Mensen een "onderontwikkelde aap" noemen omdat je het met hun mening niet eens bent is toch echt een flamebait en dus geen +1 waard.

En dat geleuter over "échte mensen" is ook trollerig. Alsof mensen met een andere mening dan die van hem geen "échte" mensen zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2010 13:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die is wel heel lomp inderdaad.

En DevilsProphet, als je wildhagen wil aanspreken op zijn opvallende stellingname in discussies, doe dat dan via DM, daar is dit topic niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik dacht een open discussie te voeren, zodat mensen die willen inpikken dat ook kunnen doen, maar als je het zegt, dan zal het zo gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Anoshky in 'nieuws: Ubuntu vervangt Google door Yahoo als standaard zoekmachine'
Wat vinden jullie van "let me google that for you" linkjes? Ik neig een puntje af te trekken omdat het irritant/flamerig is.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Ik kende dat nog niet, maar het is inderdaad nogal neerbuigend
Bovendien suggereerd ie met die link dat daar onderbouwing in staat voor die 70% marktaandeel, maar dat staat er dus niet eens.

Ik ben het eens met een puntje aftrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sallin schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:52:
Anoshky in 'nieuws: Ubuntu vervangt Google door Yahoo als standaard zoekmachine'
Wat vinden jullie van "let me google that for you" linkjes? Ik neig een puntje af te trekken omdat het irritant/flamerig is.
Op het forum wordt het idd als neerbuigend beschouwd, dus zoals mjtdevries aanhaalt. Dat kan je idd met een minpuntje belonen (of gewoon een -1 zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Persoonlijk heb ik een schijthekel aan dat soort linkjes. Het is gewoon hetzelfde als RTFM roepen.

Hier wordt het alleen als gewoon google-linkje gebruikt, dus ik ga niet direct voor de -1, al trek ik wel een punt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze nutteloze oneliner mag van mij naar -1 ipv de 0 waar hij nu op staat: MF Doom in 'nieuws: Hacker publiceert PS3-exploitcode'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat mag inderdaad wel.

En de reactie eronder kan prima op +3: Faust in 'nieuws: Hacker publiceert PS3-exploitcode'
Hoewel ik daarbij ook johnbetonschaar in 'nieuws: Hacker publiceert PS3-exploitcode' weer op +2 heb gezet, dat zijn ook weer belangrijke overwegingen bij deze reactie.

Blokker_1999 in 'nieuws: Hacker publiceert PS3-exploitcode' mag daarnaast weer op 0.

[ Voor 51% gewijzigd door Dirk op 27-01-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:34:
Deze nutteloze oneliner mag van mij naar -1 ipv de 0 waar hij nu op staat: MF Doom in 'nieuws: Hacker publiceert PS3-exploitcode'
Wel een nutteloze oneliner,maar gezien het artikel kan ik er de grap(wel of niet zo bedoeld) nog wel van inzien. Voor mij is de reactie niet dermate storend dat ik die ga bestraffen met een -1. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:57:
[...]

Wel een nutteloze oneliner,maar gezien het artikel kan ik er de grap(wel of niet zo bedoeld) nog wel van inzien. Voor mij is de reactie niet dermate storend dat ik die ga bestraffen met een -1. :)
Ik zie niet in dat dit echt als grap is bedoeld. Voor mij niet meer dan frontpage vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij is nog jong, maar het modden gaat wel ENORM hard, dus meld hem toch maar ff...

Faust in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

Waarom krijgt die zo massaal -1's? Lijkt me gewoon een nette +1? Faust trolled meestal idd redelijk, maar met deze reply lijkt me toch weinig mis op zich.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@Bor:

Kennelijk heb ik wat meer fantasie ;) Ik lees: hehe, eindelijk de ps3 gekraakt, kunnen we nu (goedkoper) spelen . Dat is wat ik er uit opmaak,maar wil niet zeggen dat je dat ook anders mag zien.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 27-01-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:12:

Waarom krijgt die zo massaal -1's? Lijkt me gewoon een nette +1? Faust trolled meestal idd redelijk, maar met deze reply lijkt me toch weinig mis op zich.
Omdat het eerst gewoon een 1-regelige first post was !!
Gevalletje snel ff een post erin kwakken en dan later bij zitten editten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:12:
@Bor:

Kennelijk heb ik wat meer fantasie ;) Ik lees: hehe, eindelijk de ps3 gekraakt, kunnen we nu (goedkoper) spelen .
Dat lees ik ook en vind het een beetje een kinderachtige reactie. Ik blijf bij de -1 maar kan een 0 wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@hai:

Volgens mij is er nog maar net wat bijgekomen(zie plaats edit). Ik heb hem ook gelezen in zijn oorspronkelijke vorm zoals wildhagen hem aanbracht. Dus klopt niet wat je beweert.

edit:
Hij blijft nu wel bezig trouwens :P

[ Voor 13% gewijzigd door pcgek op 27-01-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

Die +1's, +2's en zéker die 3's mogen absoluut nagekeken worden, want de enige juiste score is toch echt een -1.

Hij speelt op de man, is zwáár offtopic, en is een hoop moderatiegezeik op de verkeerde plek (FP ipv GR).

ronn0 in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

Is ook al geen +1 waard, en al helemaal geen +2 of zelfs +3.

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2010 20:50 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:19:
[...]

Omdat het eerst gewoon een 1-regelige first post was !!
Gevalletje snel ff een post erin kwakken en dan later bij zitten editten dus.
Dit kan ik bevestigen.
Orgineel stond er enkel: 'Faust is not impressed...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat kan wel zijn, maar je dient een reactie wel te modden zoals hij was toen je hem zag. En zoals hij er nu staat is het geen -1 waard, en een 0 is ook wel aan de magere kant.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zo te lezen had hai toch gelijk, heeft ie sluw gedaan met zijn edits. Of we moeten hem met z'n allen toch maar op 0 zetten voor het reserveren van de eerste plaats, een punt aftrek dus.
Maargoed, de post van snirpsnirp mag van mij in de afvalbak,-1 dus.

[ Voor 29% gewijzigd door pcgek op 27-01-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stond inderdaad eerst gewoon een semi-flame verpakt in een dikke fipo. Hij ontkent het nu trouwens wel. Wordt tijd voor een change log van edits :9

Vind niet dat dit soort gedrag beloond moet worden met een +1/+2. Hoe informatief ook, dan post je maar opnieuw. Straks gaat iedereen een snelle fipo tikken om het later te editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dit soort dingen zijn altijd wat lastig, we beoordelen de reacties immers voor de lezer. De beloning die daar aan vastzit voor de poster komt op de 2de plaats.
Ik laat daarom mijn gegeven score van +1 toch maar staan,mazzel voor hem dan deze keer.

De post die je aanhaalt kan wmb de vuilnisbak in,daar zit niemand op te wachten.(en nog een aantal anderen daar omheen ook) >:)

[ Voor 23% gewijzigd door pcgek op 27-01-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die kan idd wel op -1 ja.

Wel bizar, sinds ik die reactie van snirpsnirp (Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet') in dit topic heb gepost zijn er maar liefst 5 +3's, 1 +2 en 2 +1's bijgekomen. Een paar overduidelijke modmisbruikers lezen dus duidelijk in dit topic mee. Mooie gelegenheid om deze eens na te kijken en wat foute moderators in de nek te grijpen :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcgek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:41:
Zo te lezen had hai toch gelijk,
Wie ? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Wie deze troll een +1 geeft mag ook wel eens nagekeken worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
In principe vind ik ook dat je een post moet modereren zoals je 'm voor je ziet.

Maar als iemand het systeem zodanig misbruikt zoals Faust heeft gedaan, dan moet daar wel actie op ondernomen worden.

Op zich zou ik de reactie wel op +1 willen houden, maar een mail van een powermod naar Faust om 'm hierover aan te spreken lijkt me wel op zijn plaats.

Of zelfs een modbreak, zodat het ook voor de andere lezers op de FP duidelijk is dat dit soort gedrag niet getolereerd word.
(massaal op -1 modereren kan makkelijk verkeerd begrepen worden door lezers, dus dat lijkt me geen goed idee. Gaan mensen denken dat het allemaal apple fanboys zijn of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
staat nu effectief op -1

ronn0 in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'
ppl in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

alle 4 mogen ze naar -1
1e om zijn reactie,
2e en 3e dat ze de geweldige moderator uitwillen hangen en ook kritiek hebben op -1 van de eerste
4e doet ook lekker mee

[ Voor 51% gewijzigd door SRich op 27-01-2010 21:32 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

mjtdevries schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:24:
In principe vind ik ook dat je een post moet modereren zoals je 'm voor je ziet.

Maar als iemand het systeem zodanig misbruikt zoals Faust heeft gedaan, dan moet daar wel actie op ondernomen worden.

Op zich zou ik de reactie wel op +1 willen houden, maar een mail van een powermod naar Faust om 'm hierover aan te spreken lijkt me wel op zijn plaats.

Of zelfs een modbreak, zodat het ook voor de andere lezers op de FP duidelijk is dat dit soort gedrag niet getolereerd word.
(massaal op -1 modereren kan makkelijk verkeerd begrepen worden door lezers, dus dat lijkt me geen goed idee. Gaan mensen denken dat het allemaal apple fanboys zijn of zo)
Faust haalt wel vaker dat geintje uit ben ik achter gekomen. Vanmiddag ook al met deze post, waarbij een half uur lang er alleen de eerste 2 regels hebben gestaan, gevolgd door de melding dat hij bronnen zou gaan opzoeken.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 18:36
Ik denk toch echt dat de enige permanente oplossing hiervoor zo'n edit log is zoals bij Wikipedia. Of dat je net als bij GoT kunt zien hoeveel procent het bericht gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Lisadr in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

deze heeft +1, +2 en +3 die mogen wel even nagekeken worden want het is een troll
-1 derhalve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een editlog lijkt me idd een goed idee, dan voorkom je dit soort 'welles-nietes-welles-nietes-welles'-zandbakdiscussies.

Percentages alleen zeggen niet zoveel helaas.

@SRich: helemaal mee eens.

Echt een +2, +3 festijn die hele newspost. De grootste trolls en flames krijgen keurig netjes +3's. Zou me niet verbazen als het steeds dezelfde figuren zouden zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2010 21:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
Haha wat een emoties om het nieuwe speeltje van Apple: 307 reacties nu al. (ow wacht dat is op zichzelf al een trol...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Devil777 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:39:
Haha wat een emoties om het nieuwe speeltje van Apple: 307 reacties nu al. (ow wacht dat is op zichzelf al een trol...)
-1
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
mjtdevries schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:24:

Kan faust zijn reactie niet gewoon helemaal naar het eind van alle reacties worden geschoven? Misschien een oplossing voor alle dome fipo's?

Daarnaast ppl in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet' lijkt mij ook gewoon een -1 gaat alleen over het mod systeem maar krijgt toch 27 0's. En ook Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet' staat nog steeds op 0 en heeft inmiddels 7 +3s, 2 +2s en 3 +1s (ze kome er dus nog steeds bij 8)7)

edit
De 1e regel stond er een beetje nutteloos bij, mis maar eerst even refreshen aleer te posten.

[ Voor 45% gewijzigd door Zartok op 27-01-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ook bij zijn parent (ronn0 in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet') komen nog steeds +1's en +3's bij.... meelezers in dit forum dus.

Ook The-Source in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet' is gewoon een -1, is nog steeds de wannabe-mod aan het uithangen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
wildhagen schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:38:
Een editlog lijkt me idd een goed idee, dan voorkom je dit soort 'welles-nietes-welles-nietes-welles'-zandbakdiscussies.

Percentages alleen zeggen niet zoveel helaas.

@SRich: helemaal mee eens.

Echt een +2, +3 festijn die hele newspost. De grootste trolls en flames krijgen keurig netjes +3's. Zou me niet verbazen als het steeds dezelfde figuren zouden zijn.
\[fp/feat] editlog op reactie's
wildhagen schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:43:
Ook bij zijn parent (ronn0 in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet') komen nog steeds +1's en +3's bij.... meelezers in dit forum dus.

Ook The-Source in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet' is gewoon een -1, is nog steeds de wannabe-mod aan het uithangen.
eens -1 van mij

[ Voor 35% gewijzigd door SRich op 27-01-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
SRich schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:37:
Lisadr in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

deze heeft +1, +2 en +3 die mogen wel even nagekeken worden want het is een troll
-1 derhalve
En dan lees ik dit Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet' :P, misschien dus wel gelijk alleen zonder de onderbouwing lijkt het me idd een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
0 vind ik wel een goede score voor die post.
-1 is te streng.
Als reactie op de post van Faust vind ik het een net geformuleerde opmerking die precies de vinger op de zere plek legt.
Ik zie er geen troll of flame in. (Ik vind het zodanig keurig geformuleerd dat ik ook geen aftrek geeft voor op de man spelen...)
Tja, dat komt uiteraard doordat voor veel mensen de -1 onzichtbaar is.
En stapels mensen irriteren zich mateloos aan het gedrag dat Faust daar tentoonspreid en proberen hem daarop aan te spreken.
Als alle andere reacties die hem er op aan spreken onzichtbaar zijn, dan kun je er op wachten dat iemand anders zich geroepen voelt hem aan te spreken.
Daarom heb ik bij nette reacties wel de neiging om zoiets op 0 te laten staan. Als iemand op een nette manier volgens de ModFaq uitlegt waarom iets niet gewenst is, waarom zou het dan automatisch een -1 zijn?
Het is dan gewoon offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

g4wx3 in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

Is dit werkelijk een +2? Mij lijkt een 0 wel voldoende...
mjtdevries schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:02:
[...]

-1 is te streng.
Als reactie op de post van Faust vind ik het een net geformuleerde opmerking die precies de vinger op de zere plek legt.
Ik zie er geen troll of flame in. (Ik vind het zodanig keurig geformuleerd dat ik ook geen aftrek geeft voor op de man spelen...)
Ook dit is een editslet. Eerst stond er alleen de allereerste regel, de rest is er net pas 5 minuten gleeden bij gekomen. En alleen met die 1e regel was het gewoon een -1.

En het is gewoon zó verschrikkelijk zwaar offtopic, gaat helemaal niet over het onderwerp meer, dat ik ook nu een -1 nog prima vind.

[ Voor 66% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2010 22:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
En de reden dat het nu zo zwaar offtopic raakt, is omdat er zo verschrikkelijk overtrokken gemodereerd is op de eerste nette reactie.

Dat is wel HEEEL wat anders dan wat Faust doet. En bij Faust is het blijkbaar vaste prik om op die manier zo ver mogelijk bovenaan te staan. (Blijkt wel uit het voorbeeld van Bubbles)

Ik zou graag zien dat een powermod wat aandacht hieraan schenkt, want dit soort gedrag moeten we echt zo snel mogelijk uitbannen voordat mensen het massaal gaan kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

mjtdevries schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:02:
[...]

-1 is te streng.

Het is dan gewoon offtopic...
Het is dan gewoon té offtopic, dus een -1 lijkt me dan toch de beste score. We zitten er toch ook niet op te wachten dat iedereen elkaar op deze manier gaat corrigeren,wel? Zat trouwens nog wel te denken aan de post van pll om die op 0 te laten staan.....
Maarja, is misschien ook weer niet het goede signaal afgeven. Beetje lastig dit soort reacties. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
Hoe modeer je eigenlijk de slowchat in dat apple topic die opgeschreven is tijdens die uitzending?
Deze is wel geniaal trouwens, geen one-liner maar een one-worder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik heb geen idee over welke reacties je het dan hebt, maar in het algemeen, slowchat klinkt als nullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
Aan de andere kant is het ontopic, omdat het op dat moment net bekend werd. zoals deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat noem ik ook geen slowchat, dat is gewoon een nuttige reactie bij zijn parent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
Ik weet niet of dit de goede plaats is om hierop te wijzen, maar ik heb in dit topic meerder malen gereageerd.:
nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks'

Het zijn posts waar ik heel wat tijd in gestoken heb. Ik ben zelf erg actief als mod en ik stel het dan ook erg op prijs als mijn reacties een beoordeling krijgen. Tot hiertoe heeft slechts 1 van mijn 5 reacties een beoordeling gekregen. Zou iemand hier iets kunnen aan veranderen? Ik wijs erop omdat de nieuwspost toch al dateert van eergisteren, dus waarschijnlijk zullen weinig mensen nog terugkeren om "oude" reacties te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse

*knip*
Hoezo weet je zo zeker dat het meelezers zijn? Jij suggereerd dat wel vaker, maar daar is volgens mij niet zoveel reden voor. Het kunnen net zo goed meningmodders zijn. (En ik kan me hun gedachtegang best wel voorstellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Laten we het zo zeggen: als binnen 2 minuten na hier posten de gelinkte replies er opeens +2's en +3's bijkrijgen, terwijl ALLE omliggende reacties er geen enkele moderatie bijkrijgen, is dat toch wel een héél sterke aanwijzing dat ze dus via dit topic daarnaartoe gaan.

Maarja, da's volgens jou natuurlijk gewoon allemaal toeval, dat nou nét toevallig deze 2 reacties van de meer dan 600 in totaal "opeens" en "spontaan" er +2's en +3's bij krijgt?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
wildhagen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:11:
Laten we het zo zeggen: als binnen 2 minuten na hier posten de gelinkte replies er opeens +2's en +3's bijkrijgen, terwijl ALLE omliggende reacties er geen enkele moderatie bijkrijgen, is dat toch wel een héél sterke aanwijzing dat ze dus via dit topic daarnaartoe gaan.

Maarja, da's volgens jou natuurlijk gewoon allemaal toeval, dat nou nét toevallig deze 2 reacties van de meer dan 600 in totaal "opeens" en "spontaan" er +2's en +3's bij krijgt?
Zou het ook niet een opvallend kenmerk van meningmodders kunnen zijn dat ze alleen hier en daar een reactie modden die ze opvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja hoor, en precies die 2 uit 600+ reacties, die ook nog eens midden in een complete subthread staan.

Mijn naam is Sinterklaas, en Pasen en Kerst vallen dit jaar op dezelfde dag.

De kans dat bovenstaande statements correct zijn, acht ik net zo groot zoniet groter dan de kans op wat jij zegt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Oli469 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:31:
Ik weet niet of dit de goede plaats is om hierop te wijzen, maar ik heb in dit topic meerder malen gereageerd.:
nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks'

Het zijn posts waar ik heel wat tijd in gestoken heb. Ik ben zelf erg actief als mod en ik stel het dan ook erg op prijs als mijn reacties een beoordeling krijgen. Tot hiertoe heeft slechts 1 van mijn 5 reacties een beoordeling gekregen. Zou iemand hier iets kunnen aan veranderen? Ik wijs erop omdat de nieuwspost toch al dateert van eergisteren, dus waarschijnlijk zullen weinig mensen nog terugkeren om "oude" reacties te modden.
Gedaan. Houd er wel rekening mee dat de hele lange reacties waarin je grotendeels je punten van de voorgaande lange reacties herhaald, niet echt nuttig zijn...In zo'n geval werkt de lengte alleen maar in je nadeel. Je kunt er dan wel je best op doen, maar zinnig is het niet.

Overigens is Verwijderd in 'nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks'' irrelevant. Ik vermoed dat hij ergens op reageerde en dat het daar wel nuttig was, maar ze los is dat in ieder geval niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
wildhagen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:39:
Ja hoor, en precies die 2 uit 600+ reacties, die ook nog eens midden in een complete subthread staan.

Mijn naam is Sinterklaas, en Pasen en Kerst vallen dit jaar op dezelfde dag.

De kans dat bovenstaande statements correct zijn, acht ik net zo groot zoniet groter dan de kans op wat jij zegt.
De reden dat die reacties hier gepost worden is dat er al mensen waren die ze verkeerd gemod hadden. (Dwz, dat lijkt me de normale gang van zaken.) Hoe gek is het dan dat er nog meer mensen verkeerd op modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuuuuuuurlijk, en natuurlijk doen ze dat alleen met die twee uit 600+, en precies binnen twee minuten na melden ook nog, terwijl omrigende reacties met dezelfde boodschap geen enkele moderatie erbij kregen, en toevallig krijgen de reacties dan ook nog PRECIES de moderaties die hier gemeld worden.

Ja, de kans daarop is dus 1 in de miljoen, of nog kleiner.

Als het kwaakt als een eend, eruit ziet als een eend, en waggelt als een eend, dan IS het waarschijnlijk ook een eend, en geen paard of olifant, hoewel ze dat wel degelijk kunnen zijn, die kans is er altijd.

Alleen is dat een erg kleine kans, net zoals dat in dit geval ook een erg kleine kans is.

Maargoed, als je dat wil blijven geloven dan ga je je gang maar, maar erg veel realisme en realiteitszin is er iig niet in te bekennen.

Dan kunnen we hier nu weer door met meer reële dingen, zoals het melden van mismoderaties.

[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 28-01-2010 10:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Weer een Apple-topic, dus mismods gegarandeerd: nieuws: Apple staat voip over 3g toe op iPhone

De eersten zijn er al:

Verwijderd in 'nieuws: Apple staat voip over 3g toe op iPhone'

+1? Een 0 lijkt me voldoende, is gewoon irrelevant.

Lisadr in 'nieuws: Apple staat voip over 3g toe op iPhone'

Is gewoon een -1 ipv +1, commentaar over nieuwsbeleid hoort niet op FP maar in GR.

Daarnaast lijkt het wel een slow-chat met al die éénregelige reacties.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 28-01-2010 11:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Wat vinden jullie van deze?

YopY in 'meuk: Zend Framework 1.10.0'

Ik vind het een flame vanwege de 'Echte Programmeurs', dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Gezien de parent zie ik er niet echt een flame in, maar de reactie is wel nogal hautain en dat is ook niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat deze op 0, de reaktie lijkt me zeker inzichtvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Dirk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:48:
Gezien de parent zie ik er niet echt een flame in, maar de reactie is wel nogal hautain en dat is ook niet gewenst.
En nu staat ie op 0 omdat iemand hem een +3 heeft gegeven? Die conclusie van wildhagen is zo gek nog niet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rupie op 28-01-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ah, bedankt voor die headsup. Dat is een rasechte meningmodder :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Rupie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:21:
[...]
En nu staat ie op 0 omdat iemand hem een +3 heeft gegeven? Die conclusie van wildhagen is zo gek nog niet ;)
Et staat me gewoon tegen om overal een complot achter te zoeken, maar als iemand idd zo fout modereerd (al of niet op basis van wat hier gemeld wordt) is het gelukkig een fluitje van een cent om die eruit te pikken.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 28-01-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Deze mismodder is overigens niet via dit topic bij die reactie gekomen hoor :) Daar heb ik in elk geval geen aanwijzingen voor gezien, eerder het tegenovergestelde.

[ Voor 35% gewijzigd door Cloud op 28-01-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
deze heeft nog een een paar tikken nodig om naar -1 gezet te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Is het niet een beetje wonderlijke eigenschap van de puntenberekening dat ie ondanks 91 stuks -1 toch nog op 0 blijft staan omdat er een paar +2 (3) en +3 (7) ge-meningmod hebben? Je zou misschien een systeem in kunnen bouwen dat meerdere moderaties met 6x weging elkaar versterken oid?

[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 28-01-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Jesse schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:54:
[...]

Is het niet een beetje wonderlijke eigenschap van de puntenberekening dat ie ondanks 91 stuks -1 toch nog op 0 blijft staan omdat er een paar +2 (3) en +3 (7) ge-meningmod hebben? Je zou misschien een systeem in kunnen bouwen dat meerdere moderaties met 6x weging elkaar versterken oid?
zo werkt het juist maar, je ziet dat er weer mensen +3 hebben gegeven terwijl er gisteren nog maar 2x +3 stond. Zulke mismodders mogen gelijk hun modschap inlveren...die het doelbewust doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Exorcist in 'nieuws: Politie IJsselland: problemen ict-systeem politie al half jaar bekend'

Is gewoon een schoolmeester, en dus -1. Trieste gedoe over een (inmiddels gecorrigeerde) spelfout van zijn parent.

Ik snap niet dat er in Nederland een groot tekort aan leraren is, op de FP stikt het ervan. Waarom gaan die allemaal het onderwijs niet in? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mwa ik vind het niet echt schoolmeesterachtig. Hij verwijst wel naar de fout, maar doet dit op een "grappige" manier. Wmb mag een 0 dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Bwa, hoewel het waar is dat het niet leuk is dat iemand op iemand anders spelfouten wijst, wil ik toch even mijn mening kwijt omtrent het feit dat er wel gigantisch veel fouten worden geschreven, hier op tweakers.net. Ik als taalpurist krijg (kreeg eerder, afin, ik heb het leren van me af te zetten) er de kriebels dat zelfs volwassen niet eens deftig kunnen spellen of vervoegen, iets wat van een kind dat naar de middelbare school verhuist geacht wordt te kunnen.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Mooi, dat jij er vanuit gaat dat iedereen op de normale manier groot geworden is. Iedereen mag zijn woordje doen op de FP,ook mensen die de nederlandse taal niet helemaal beheersen.
Ik ben nog maar zelden een post tegengekomen die daardoor niet te lezen was. Ik zie niks in dat schoolmeesteren,ook niet op een 'grappige' manier. Laat mensen zich maar inhouden,het heeft daar iig niets te zoeken. -1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Wil je nu beweren dat je van eliteklasse afkomstig moet zijn om je moedertaal voldoende te kunnen beheersen? Ik volg niet zo. =)

Of is minstens een significant deel van de nederlandse bevolking dyslectisch?

Maakt me niet echt uit, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat er zo laks wordt gedaan over het eigenlijk kunnen van een taal, terwijl er direct vuur gespuwd wordt als iemand daar commentaar op geeft. Dat is niet in balans. Taal kunnen is trouwens een pluspunt, geen minpunt.

edit: of het kan natuurlijk aan de nederlandse mentaliteit liggen, want hoewel de jeugd in belgië alsmaar droever presteert op gebied van taalfouten, toch is er een groot deel dat er allergisch aan is, en zo hoort het ook vind ik. Maar dat valt buiten deze discussie vermoed ik.

Om ontopic te reageren: die post is niet agressief noch kwetsend, dus enkel offtopic en daarom een 0 waard. Ik vind die -1 er over gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door RuddyMysterious op 28-01-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geen van beide: tweakers.net is een techsite waar je kan reageren op het nieuws. Hoewel fatsoenlijk Nederlands een must is, is dat meer vanwege respect voor je publiek en dus zelf serieus genomen te worden dan dat je een serie docenten Nederlands zit te vermaken. Er staat nergens dat je een graad als Nederlandicus hoeft te hebben en die eis ligt nu niet en straks ook niet op tafel.
Mocht er ooit wel een standaard vereist worden zorg ik er wel voor dat die eisen erg scherp worden. Minstens 5 patenten en 2 gouden olympische medailles bijvoorbeeld. Of een PhD Nederlands. Zullen we eisen Nederlands gewoon subjectief houden en elkaar in elkaars waarde laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Als ik kijk naar het niveau van het Nederlands op de school waar ik les geef en de scholen waar ik in het verleden les heb gegeven dan is het hier gewoon droevig mee gesteld. Op het lager onderwijs wordt er blijkbaar niet voldoende aan gedaan om hier echt een significante kennis over te bezitten bij het toetreden in de banken van het Voortgezet onderwijs.
Dit is niet zo verwonderlijk als je ziet dat er droevig wordt gescoord bij tests op PABO's e.d. onder de studenten daar op het gebeid van taal en rekenen. Hoe wil je dat de kinderen het goed leren als de docenten dit niet eens kunnen!

Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik mij ook regelmatig erger aan de taalfouten op de FP maar ik vind het minstens zo ergerlijk als mensen menen een ander naar beneden te halen door hen publiekelijk op hun fouten te wijzen. Dit (het wijzen op fouten) is voorbehouden aan het klaslokaal en daarbuiten zou dit alleen door de ouders toegepast moeten worden en niet door welke willekeurige Jan of Piet. Zo'n schoolmeester reactie gaat dus steevast op -1 hoe grappig misschien ook verwoord Zo ook deze!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

edit:
overbodige post van mij :)

Iig al 2 vragen waar je zelf geen antwoordt op hebt,dus geef een ander het voordeel van de twijfel zou ik zeggen. Ik ga er in de meeste gevallen vanuit dat iemand zijn best doet. En het is niet offtopic,het is té offtopic. En dat mag/moet op -1.

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 28-01-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
killerdemon in 'nieuws: Apple iPad wordt aangedreven door quadcore-soc'
Ik weet niet waarom deze op 0 staat, want imo is het gewoon een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
k1n8fisher schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:19:
Als ik kijk naar het niveau van het Nederlands op de school waar ik les geef en de scholen waar ik in het verleden les heb gegeven dan is het hier gewoon droevig mee gesteld.
...
Dan zou ik beginnen met het spellen van je naam :P.

Betreft de reactie zelf: Het is gewoon iemand die de ander op zijn taal gedrag aanspreekt, dan wel op een grappige manier, maar het blijft aanspreken op taalfouten en dus ongewenst. Neemt niet weg dat het wel bizar slecht nederlands is van de parent (me vader, om te :'( dus als ik het al zie).
Er staat geen windows 7/vista/XP, linux weet ik het, OS-achtig iets wat erop staat, maar meer een interface als een mobiele telefoon (voor ik zover heb begrepen). Volgens mij is het zo bedoelt, met wat onderbouwing had ie dan misschien nog wel op +1 gemogen, maar lijkt me nu meer -1 ja (omdat het nu dus meer een troll is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
Mag ik even vragen wat er offtopic is aan mijn post hier?
Oli469 in 'nieuws: Gigabyte introduceert zijn eerste moederbord met Intel Q57-chipset'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb geen idee. IMO klopt het ook niet dat het offtopic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
Ja eigenlijk informatief zou ook wel terecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Ik vind hem netjes en informatief. +2 van mij dus!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
AlexKnight1978 in 'nieuws: Eminent introduceert hd-mediaspeler met dts-audio'

dit is in mijn ogen gewoon reclame, is dat gewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb de naam weggehaald. Ik weet niet wat de link is van de poster met de shop, maar het komt zeker (te) spammerig over.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.