[fp/feat] editlog op reactie's

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Momenteel zijn er een paar users bezig om fp te verzieken door hun reactie's en als ze dan -1 gekregen editen ze de reactie zodat uiteindelijk de moderatie niet meer klopt.... Wij als FP-mods kunnen niet de reactie zien die voor de edit stond.

Willen jullie dat toevoegen zodat er te zien is waarom een user een bepaalde moderatie gekregen heeft.
Mischien kunnen jullie dat alleen toegankelijk maken voor de meester mod en hoger.....zodat ook daar geen misbruik gemaakt kan worden....

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Mag ik dan ook een ideetje in de trommel gooien met hetzelfde doel alleen net een andere manier?

Zorg ervoor dat de post maar een klein beetje kan worden aangepast, voor typos enzo. Lijkt me minder werk en voorkomt ook het probleem. Of anders dat edits alleen in een edit gedeelte kunnen worden gemaakt (Alles onder een edit#: ....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ :)
Al denk ik dat het, als het er eenmaal ooit komt, nooit beschikbaar zal zijn voor de gewone gebruiker :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.