Virussen? Scan ze hier!
Rinzwind in 'reviews: Mass Effect 2'
ik zal de volgende keer de reacties die ik tijdens een mod rondje tegenkom bundelen in 1 reactie
nog maar eentje dan:
mdj84nl in 'nieuws: Verkopen DS en winst Nintendo lopen terug'
En tot slot de vraag waarom deze op rood staat. misschien niet helemaal geformuleerd zoals ik het zou doen maar ik zie niet direct in waarom deze ongewenst zou zijn:
Verwijderd in 'nieuws: MSI brengt dit jaar tablet met Tegra-cpu voor 500 dollar uit'
[ Voor 51% gewijzigd door Rupie op 29-01-2010 09:28 ]
En die laatste hoort op -1 vanwege zijn laatste 2 allinea's. Dat zijn veel te ernstige trolls.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Misschien es naar je modperformance kijkenRupie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:32:
haha, ik snap die modbot ook niet helemaal, vd week lange tijd op 4 gestaan, gister en eergister op 6 en dan vandaag ineens weer op 1
http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 15% gewijzigd door - J.W. - op 29-01-2010 10:32 ]
Lijkt me een 0, geen +1, omdat het kernpunt van die post in zijn vorige reactie (wel +1) ook al staat (semi-dubbelpost dus), en hij daarnaast nog onvriendelijk van toon is.
Daarnaast mist hij heel mijn punt, of hij interpreteert iig hem verkeerd.
En wat is er ongewenst aan wildhagen in 'nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij - update'?
[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 29-01-2010 13:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt mij ook een 0, zijn eerste trouwens ook en zit zelfs te twijfelen die eerste een -1 gegeven: Je moet gewoon beter lezen, lijkt me net zo schoolmeesterig als de reactie van gisteravond betreft de loot(d)jes alleen minder leuk verwoord (of mis ik nu een t?). Merethan heb ik een +1 gegeven omdat ie het nog eens heel duidelijk uitlegt.wildhagen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:35:
Verwijderd in 'nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij'
Lijkt me een 0, geen +1, omdat het kernpunt van die post in zijn vorige reactie (wel +1) ook al staat (semi-dubbelpost dus), en hij daarnaast nog onvriendelijk van toon is.
edit:
Je moet dus wel goed lezen wat ik schrijf. dat lijkt me wat ongewenst is, maar de reactie zelf gewoon een 0.En wat is er ongewenst aan wildhagen in 'nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij - update'?
[ Voor 30% gewijzigd door Zartok op 29-01-2010 13:31 ]
Verwijderd
Kinderachtig. Krijg je geen gelijk van een medereageerder en ga je dan zeuren over de moderatie ?wildhagen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:35:
Verwijderd in 'nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij'
En wat is er ongewenst aan wildhagen in 'nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij - update'?
Je maakt zelf een vreemde volkomen onterechte reactie over applicaties die dan wel 15 jaar oud moeten zijn terwijl het artikel het evident heeft over een nieuwe applicatie. Het lijkt me heel gepast je daarop te wijzen omdat je zeker als veelreageerder en moderator wel geacht wordt de artikelen te lezen voor er commentaren onder te planten die totaal niet overeenstemmen met de inhoud van het artikel. Je bent niet een willkeurig noobje dat nog de weg gewezen moet worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 14:19 ]
als:Die gevolgtrekking is puur een verzinsel van jezelf.
niet uitgesproken vriendelijk.Je moet dus wel goed lezen wat ik schrijf.
Inmiddels staan alle 3 de reacties op 0 en dat lijkt me terecht want voor een derde zijn ze allemaal irrelevant.
Het gaat er helemaal niet om of ik wel of geen gelijk krijg, het gaat om mismoderaties, en die mogen prima aangestipt worden. Let ook op de titel van dit topic: Het kleine-mismoderatietopic.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:17:
[...]
Kinderachtig. Krijg je geen gelijk van een medereageerder en ga je dan zeuren over de moderatie ?
Dus misschien zou je iets minder op de man kunnen spelen met termen als 'kinderachtig'? Kom je wat volwassener over enzo. Het is maar een tip, je moet maar kijken wat je ermee doet.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik herinnerde hem eraan dat het artikel expliciet sprak over een [b]nieuw[b] systeem.Jesse schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:25:
Als ik eerlijk ben vind ik zowel:
[...]
niet uitgesproken vriendelijk.
Hij zei vervolgens:
Bevenstaande werd echter helemaal niet in het artikel gezegd.Dat de applicatie nieuw is binnen het departement wil nog niet zeggen dat de applicatie in zijn geheel nieuw is,
Die uitspraak presenteerde Wildhagen of het een feit was maar het stond gewoon nergens.
Verzinsel is een prima nederlandse tekst daarvoor.
Of heb je mischien neutralere teksten om als reactie te geven dat iemand elementen van zijn reactie uit zijn duim aan het zuigen is ? Dan kan ik die de volgende keer gebruiken.
Je moet natuurlijk wel lezen wat er staat, niet wat je zou WILLEN dat er staat.
En jouw reactie (zowel de 1e als de 2e) was gewoon op de man, dat kan ook op vriendelijkere toon. En dat weet je zelf heus wel, dus doe nu aub niet alsof je het niet in de gaten hebt, maar geef het gewoon toe.
[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 29-01-2010 14:41 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
In vind kinderachtig een goede omschrijving.wildhagen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:32:
[...]
Het gaat er helemaal niet om of ik wel of geen gelijk krijg, het gaat om mismoderaties, en die mogen prima aangestipt worden. Let ook op de titel van dit topic: Het kleine-mismoderatietopic.
Dus misschien zou je iets minder op de man kunnen spelen met termen als 'kinderachtig'? Kom je wat volwassener over enzo. Het is maar een tip, je moet maar kijken wat je ermee doet.
Je maakt zelf een zeer middelmatige of zelfs niet feitelijk correcte reactie en gaat hier dan zitten zeuren over de moderatie van de negatieve reacties daarop (en dat is niet de eerste keer!).
Goh, hoe weet jij dat het feitelijk niet juist is? Heb je toegang tot het systeem of de applicatie? Nee? Hoe kan je dan beweren dat het feitelijk onjuist is?Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:41:
[...]
In vind kinderachtig een goede omschrijving.
Je maakt zelf een zeer middelmatige of zelfs niet feitelijk correcte reactie en gaat hier dan zitten zeuren over de moderatie van de negatieve reacties daarop (en dat is niet de eerste keer!).
En ik mag, net als iedereen, ELKE mismoderatie aandragen in dit topic. Nogmaals: lees de titel van het topic eens!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Jij moet echter niet hier je woorden veranderen ten opzicht van de FPwildhagen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:40:
Het systeem is nieuw, dat wil niet zeggen dat de applicatie nieuw is.
Dat de applicatie nieuw is binnen het departement wil nog niet zeggen dat de applicatie in zijn geheel nieuw is,
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
En ik mag best een mening erover hebben dat jij wel HEEL ERG VAAK mensen die het op de FP niet met je eens zijn hier voordraagt met het doel om de moderatie op hun reactie te verlagen.wildhagen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:42:
[...]
En ik mag, net als iedereen, ELKE mismoderatie aandragen in dit topic. Nogmaals: lees de titel van het topic eens!
Verwijderd
Prima:wildhagen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:47:
Nee, jij moet hem niet interpreteren zoals jij DENKT dat het er staat, maar lezen wat er werkelijk STAAT. Ik zeg nergens dat hij nieuw of oud is. Lees hem nog eens opnieuw, en deze keer beter. Er staat dat het zowel nieuw als oud kan zijn.
Jij zei letterlijk (en ik citeerde dat)
Dat moet dus helemaal niet.Die moeten dan toch zowat 15-20 jaar oud zijn?
Dat is dus een NIET CORRECTE uitspraak want het artikel stelde al direct dat het om een nieuw systeem ging.
En als ik je daarop wijs dan wordt je pissig en ga je hier je verhaal halen.
Ben je het daar niet mee eens stel ik voor dat je er een apart topic over opent, want dat hoort niet in dit topic thuis.
Virussen? Scan ze hier!
m.i. zijn van beide kanten de reacties niet bijzonder vriendelijk geformuleerd, vandaar dat ik alle 3 op 0 heb gezet. Ik vind dat de 1e reactie van Wildhagen op verschillende manieren te lezen valt, de manier waarop hAI deze leest is er 1 van. Het kon ook zo maar zijn dat het een nieuw systeem is dat gebasseerd is op een oude MS DOS applicatie. Waar wildhagen in zijn 2e reactie vandaan haalt dat de applicatie nieuw is in een departement is mij eerlijk gezegd ook niet geheel duidelijk. hoe dan ook, is het nou echt de moeite waard om er zo moeilijk over te doen? achteraf is die hele discussie over MS DOS niet eens meer relavant blijkt uit de update
BoXie in 'nieuws: 'Flatfee-abonnementen mobiel internet gaan verdwijnen''
Ik vind hem nogal mager met ongefundeerde claims en ik neig naar een nulletje.
Bert2000 in 'nieuws: 'Flatfee-abonnementen mobiel internet gaan verdwijnen''
Eenwoordsreactie lijkt me mooi op -1.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Zonder argumenten inderdaad onzin.Sallin schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:47:
Wat vinden jullie van:
BoXie in 'nieuws: 'Flatfee-abonnementen mobiel internet gaan verdwijnen''
Ik vind hem nogal mager met ongefundeerde claims en ik neig naar een nulletje.
Daar kun je inderdaad niets mee.Bert2000 in 'nieuws: 'Flatfee-abonnementen mobiel internet gaan verdwijnen''
Eenwoordsreactie lijkt me mooi op -1.
Dat is @discussie tussen hAL en wildhagen.
[ Voor 10% gewijzigd door RuddyMysterious op 29-01-2010 19:40 ]
DevilsProphet schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:40:
Goh, volgens mij doet wildhagen graag aan speculatie zonder er genoeg van te weten, met als excuus achteraf dat het niet zéker is dat hij fout is. Al genoeg voorbeelden van voorbijgekomen. =)
Dat is @discussie tussen hAL en wildhagen.
Lekker nuttig om dat in dit topic te bespreken. Als Wildhagen het niet eens is met moderaties op zijn posts dan komt hij hier heen. Als jij inhoudelijke problemen hebt met Wildhagen zijn reacties dan post je of een reactie in het desbetreffende draadje, of je stuurt hem een DM.
This too shall pass
Hoort zoiets thuis in het algemeen forum?
DevilsProphet schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:36:
Dat zal ik graag doen, maar eerst wil ik weten waar ik een open discussie over dat onderwerp kan voeren, want ik zie door het bos subcategorieën de bomen niet meer.
Hoort zoiets thuis in het algemeen forum?
Mensen mogen reageren op nieuwsposten zoals ze willen (binnen grenzen van fantsoen) en krijgen idealiter de beoordeling die ze verdienen. Als je vindt dat een specifieke post niet goed is beoordeeld dan kan je dat hier aankaarten.
Als je het niet met iemand eens bent dan kan je dat kenbaar maken door een reactie op die post te maken. Desnoods doe je een direct message naar die persoon. Het forum is in ieder geval niet de plaats om uitgebreide discussie te starten over het postgedrag van 1 persoon.
This too shall pass
SirNobax in 'nieuws: Mozilla activeert multi-proces plugins in nightly builds'
En dit is een prima troll trouwens:
Faust in 'nieuws: 'Windows 8 verschijnt in juli volgend jaar''
[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 30-01-2010 14:34 ]
Aaah, weer een edit-slet. Eerst stonden er trolls als 'troep als Safari en IE', 'opgedrongen' en meer van dat fraais. Als zodanig zag ik hem, en zo heb hem dan ook gemod naar de -1.YellowOnline schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:34:
Waarom staat deze op -1? Tenzij zijn reactie natuurlijk oorspronkelijk erg troll was.
SirNobax in 'nieuws: Mozilla activeert multi-proces plugins in nightly builds'
Ook nu nog vind ik het trollerig overigens, ook al heeft hij 'troep' vervangen door 'meuk'.
Mijn -1 blijft iig staan.
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 8 verschijnt in juli volgend jaar''
Dat is natuurlijk gewoon een troll, waarom hij dan zoveel +1's krigt...? Meningmodders?
[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 30-01-2010 14:43 ]
Virussen? Scan ze hier!
Mijn woordkeuze was inderdaad erg beroerd, daarom was hij ook rap meerdere malen ge-edit. Sowieso krijg je dat soort reacties als je net wakker ben en je word begroet door de enorm biassed reacties van Faust.
Pentaxiaan
In het vervolg dus gewoon even rustig tot tien tellen, of niet posten, want anders krijg je gewoon weer een -1.
Virussen? Scan ze hier!
Deze persoon kaapt mijns inziens een beetje de discussie door met allerlei complot-theorieën te komen die niets met het onderwerp te maken hebben. ik zou zeggen 0
en devil77 ook eens 0
Helemaal niet akkoord! Deze persoon onderbouwt zijn stellingen met links en is erg redelijk in zijn betoog. De discussie kapen? Komaan zeg, wil je een ander aspect van de nieuwspost bediscussiëren dan post je toch gewoon een nieuwe post die een nieuw threadje spawnt? Hoe kun je dus op de FP een "discussie kapen"? Ik heb hem +2 gegeven (gewicht 6), simpelweg omdat het wel degelijk informatief is: een auto op perslucht had ik nog nooit van gehoord, maar blijkbaar kan het wel. En het is een alternatieve manier om energie te gebruiken. Bovendien is het effectief zo dat technologische patenten en plannen soms opgekocht worden door bedrijven om ze in de koelkast te steken zodanig dat hun producten/diensten niet in gevaar komen.Devil777 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:49:
Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers maken vorderingen op kernfusie-gebied'
Deze persoon kaapt mijns inziens een beetje de discussie door met allerlei complot-theorieën te komen die niets met het onderwerp te maken hebben. ik zou zeggen 0
Ik geef toe, hij is wat alternatiever en wat "new age"-er dan de gemiddelde tweaker, maar daarom is zijn post toch niet irrelevant?! Off-topic in ieder geval ook niet, plus hij heeft er zorg aan besteed en goed onderbouwd. Dit moet gewoon terug op +2!
edit:
Voor een pro-mod had ik toch graag wat extra uitleg verwacht wààrom je het niet terecht vindt? Zonder argumenten modden is mening-modden.Dirk schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:44:
Die berg +2 die hij krijgt is inderdaad niet echt terecht.
[ Voor 10% gewijzigd door Dooievriend op 31-01-2010 01:31 ]
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
Ik vind het ook maximaal een 0 idd, is gewoon volstrekt offtopic.Devil777 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:49:
Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers maken vorderingen op kernfusie-gebied'
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 87% gewijzigd door Tukk op 31-01-2010 08:41 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Misschien dat deze reactie wat meer omlaag gemodereerd kan worden, want dit lijkt me niet gepast.
nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij - update
ERG veel offtopic geneuzel en geblaat.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Virussen? Scan ze hier!
Staat hij nu op met een krappe meerderheid.wildhagen schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:27:
Idd. Zo hoort HoeZoWie in 'nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij - update' op -1 ipv de +3 die hij nu heeft....
Voorbeeld: nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009 . Even ctrl-f op 'trat'. Deze heeft hier 6 keer gereageerd, waarvan 5 overduidelijke flames, en 1 twijvelachtig. Deze sprint er echt uit, maar ook anderen zijn hier, en in elk ander onderwerp waar je mogelijk een Apple reactie op kunt geven, druk bezig enige mogelijke ontopic-discussie grondig te verkrachten.
editje:
En dan wil ik nog toegevoegd hebben dat ik met enige regelmaat met een Apple gewerkt heb, en nu op het werk best wel jaloers ben op mijn Apple'ende collega's. Ik heb absoluut niks tegen Apple.
[ Voor 14% gewijzigd door thegve op 31-01-2010 13:10 ]
zeer ongewenste post -1 maar mischien wel lager......
@ hierboven
Verwijderd in 'nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009' -1
bouwfraude in 'nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009' -1 (staat ie nog niet effectief op)
ZpAz in 'nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009' -1
PPie in 'nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009' -1
Keypunchie in 'nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009'
Dat is absoluut geen +1 maar gewoon een 0
@powermods
Verwijderd in 'nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009'
minimaal 2 mismodders op die reactie
vanwege zijn gezeik op een andere user en mods -1
torp in 'nieuws: Sony Nederland verkocht 56.000 e-readers in 2009'
van af hier weer offtopic disccusie over de ipad....
[ Voor 92% gewijzigd door SRich op 31-01-2010 13:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Eentje van mij, maar ik had toch een +2 verwacht.
Andere gebruikers hebben hem al op +2 gezet zo te zien.Alfredo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:03:
Alfredo in 'meuk: Synology Disk Station Manager 2.2-0965'
je link is informatief maar je post is kortAlfredo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:03:
Alfredo in 'meuk: Synology Disk Station Manager 2.2-0965'
+1
De lengte van een post is niet bepalend.SRich schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:22:
[...]
je link is informatief maar je post is kort
+1
Lijkt me gewoon +2.
Volgens mij krijgen langere reacties die een +2 verdienen sowieso een hogere beloning dan korte +2 posts. De uiteindelijke beloning voor de poster is afhankelijk van de hoeveelheid tekst icm met een cijfer,
als ik mij niet vergis
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Hij had het probleem wel iets nader kunnen toelichten, dan had ie een zekere +2 verdiend. Nu ben ik het wel enigszins met SRich eens. (Dwz: ik kan me vinden in zijn gedachtengang.)- J.W. - schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:46:
[...]
De lengte van een post is niet bepalend.
Lijkt me gewoon +2.
Dat ie vervolgens hier om extra punten voor zijn eigen post komt vragen is (bij mij) niet bepaald een pré, dan wordt ik nog eens dubbel zo kritisch over of die het wel verdient. (Ook al is het een reactie in de meuktracker.)
Edit: tussen haakjes wat extra verduidelijking.
[ Voor 31% gewijzigd door Jesse op 01-02-2010 14:38 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Hij legt het in 2 regels duidelijk uit en geeft een link waar er meer over gelezen kan worden, perfect imo. Met nodeloos lange posts heb ik niet zo veelJesse schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:37:
[...]
Hij had het probleem wel iets nader kunnen toelichten, dan had ie een zekere +2 verdiend. Nu ben ik het wel enigszins met SRich eens.
De informatie is +2 waard imo.
Deze hoor m.i. niet op +1, in de modfaq staat toch duidelijk dat feitelijke onjuistheden op 0 horen.
Dat valt nog wel mee: jqv in 'nieuws: Apples support heeft 'gele waas'-probleem 27"-iMacs in vizier'. Maar goed, ik vind het nog niet echt relevant, dus een 0 blijft op zijn plek.Haan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:03:
Deze reactie in nieuws: Apples support heeft 'gele waas'-probleem 27"-iMacs in vizier is toch volledig offtopic? Toch ben ik tot nu toe de enige die er 0 punten aan heeft gegeven.
Er staat inderdaad niet meer in dan een onjuiste aanname, dus die hoort op 0.Rupie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:24:
Krisp in 'reviews: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: februari 2010'
Deze hoor m.i. niet op +1, in de modfaq staat toch duidelijk dat feitelijke onjuistheden op 0 horen.
Is dat echt +1 waard? Hij geeft niet eens een link naar de betreffende reactie.
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt me een 0 idd (maar een +1 is toch ook niet echt een ramp) en zijn parent (Knetterhard in 'nieuws: Wikileaks offline door financiële problemen') trouwens ook een 0 ipv +1.wildhagen schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:44:
Relief2009 in 'nieuws: Wikileaks offline door financiële problemen'
Is dat echt +1 waard? Hij geeft niet eens een link naar de betreffende reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door Zartok op 01-02-2010 12:08 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Jack Flushell in 'meuk: ATI Catalyst 10.1'
hoger dan een 0 zou die volgens mij in ieder geval niet moeten zijn. Heb hem zelf een -1 gegeven omdat dit soort reacties gewoon helemaal niets toevoegd en ik hem nog niet eens een 0 waard vind eigenlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Rupie op 01-02-2010 13:24 ]
Het is de meuktracker, niet de FP. Dan is een link naar het desbetreffende topic en een woordje uitleg (opgelet, performance problemen, partities niet aligned) in mijn ogen voldoende.Jesse schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:37:
[...]
Hij had het probleem wel iets nader kunnen toelichten, dan had ie een zekere +2 verdiend. Nu ben ik het wel enigszins met SRich eens.
Dat ie vervolgens hier om extra punten voor zijn eigen post komt vragen is (bij mij) niet bepaald een pré, dan wordt ik nog eens dubbel zo kritisch over of die het wel verdient.
Maar kijk, iets verder naar onder (Alfredo in 'meuk: Synology Disk Station Manager 2.2-0965') geef ik wel meer uitleg, inclusief de link naar een erg interessante discussie, wil je meer over het probleem te weten komen. Mod de eerste dan op +1 en de tweede op +2. Of kom ik hier nu weer vragen om extra punten?
-1Rupie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:22:
Weer eentje waarvan ik mij afvraag waarom die op +1 staat:
hoger dan een 0 zou die volgens mij in ieder geval niet moeten zijn. Heb hem zelf een -1 gegeven omdat dit soort reacties gewoon helemaal niets toevoegd en ik hem nog niet eens een 0 waard vind eigenlijk.
@ hierboven
alleen al op de manier als je bericht nog vers is komt vragen om +2 stuit me al tegen de borst. Omdat je eerste post met 71x +2 staat is je 2e gewoon +1
......
Faust in 'nieuws: Wikileaks offline door financiële problemen' ik vind dit een hele onzinnige reactie
-1 daarom...
[ Voor 26% gewijzigd door SRich op 01-02-2010 13:34 ]
Die reactie is niet echt veel bijzonders, maar vooruit, laat ik hem een +2 geven.Haan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:25:
De reactie waarnaar wordt verwezen kan overigens wat mij betreft wel op +2, omdat het (zeker vergeleken met alle andere +1's bij dit artikel) nuttige informatie toevoegt
Dat lijkt op een troll, zijn parent is heel duidelijk en hij lijkt enkel te willen schoppen tegen dat 'keiharde'. Volkomen zinloos dus. Een -1 van mij.Rupie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:22:
Weer eentje waarvan ik mij afvraag waarom die op +1 staat:
De eerste op +2 vind ik wel voldoende, als je meer wil weten lees je maar verder door.Alfredo schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:22:
[...]
Het is de meuktracker, niet de FP. Dan is een link naar het desbetreffende topic en een woordje uitleg (opgelet, performance problemen, partities niet aligned) in mijn ogen voldoende.
Maar kijk, iets verder naar onder (Alfredo in 'meuk: Synology Disk Station Manager 2.2-0965') geef ik wel meer uitleg, inclusief de link naar een erg interessante discussie, wil je meer over het probleem te weten komen. Mod de eerste dan op +1 en de tweede op +2. Of kom ik hier nu weer vragen om extra punten?
Zo vers was zijn reactie niet, die was toen hij ermee kwam al een dag oud.SRich schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:26:
[...]
-1
@ hierboven
alleen al op de manier als je bericht nog vers is komt vragen om +2 stuit me al tegen de borst. Omdat je eerste post met 71x +2 staat is je 2e gewoon +1
......
En dat zijn 1e reactie een +2 heeft sluit nog niet uit dat zijn 2e reactie er ook een krijgt. De reden dat ik de tweede geen +2 geef is omdat vooral de combinatie van de twee berichten de 1e een +2 waard maakt. Als dan de 1e al beloond is met een +2, dan ga ik niet ook nog eens de 2e belonen.
Die reactie impliceert inderdaad nogal een beschuldiging... Zonder verdere achtergronden is dat gewoon een troll. En met achtergronden zou die reactie nogal offtopic worden, dus hij komt sowieso niet boven de 0 uit.SRich schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:26:
Faust in 'nieuws: Wikileaks offline door financiële problemen' ik vind dit een hele onzinnige reactie
-1 daarom...
[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 01-02-2010 13:38 ]
Verwijderd in 'nieuws: Finse ontwikkelaar emuleert Mac OS X op Nokia N900'
is wat mij betreft te zien als een flame met als gevolg een -1, maar ik twijfel of dat niet iets aan de zware kant is.
mbt Alfredo, 1x +2 lijkt me voldoende, eens met de argumentatie van DirkW.
[ Voor 10% gewijzigd door - J.W. - op 01-02-2010 13:46 ]
Lelijk op de man, -1.
Verwijderd in 'nieuws: Apples support heeft 'gele waas'-probleem 27"-iMacs in vizier'
Ook onnodig persoonlijk (ondanks de smiley imho) en gezeur over de moderatie: -1.
Duidelijke -1 inderdaad, wat al die +1 daar moet...
Het was irrelevant gezeur, nu is het grotendeels offtopic gezeur. Dat mag inderdaad op -1.Verwijderd in 'nieuws: Apples support heeft 'gele waas'-probleem 27"-iMacs in vizier'
Ook onnodig persoonlijk (ondanks de smiley imho) en gezeur over de moderatie: -1.
FlorisB in 'plan: Server- & netwerkstatusmeldingen X'
Misschien dat hier een modbreak of waarschuwing wel op zijn plek is. Termen als 'spleetogen', 'aap' valt toch echt onder racisme, en dat lijkt me op de FP niet helemaal de bedoeling.
pegagus in 'nieuws: 'China deelt besmette usb-sticks uit voor aanvallen op Britse bedrijven''
En dat is geen +2 waard, maar een 0, wegens offtopic.
[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 01-02-2010 17:13 ]
Virussen? Scan ze hier!
nieuws: Europese gamekampioenschappen vinden op Gamescom 2010 plaats
EDIT: reactie is verwijderd of aangepast. En ik zie nu ook dat ik een link heb gegeven met filters inplaats van de juiste reactie.
(Je kon de reactie wel vinden aangezien dat de enige reactie was die niet was weggefilterd, maar toch is het een stomme fout van mij.)
+1 Als je het mij vraagt
[ Voor 32% gewijzigd door qwertyuio op 01-02-2010 19:47 ]
de 1e mag wel naar -2wildhagen schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:06:
Verwijderd in 'nieuws: 'China deelt besmette usb-sticks uit voor aanvallen op Britse bedrijven''
Misschien dat hier een modbreak of waarschuwing wel op zijn plek is. Termen als 'spleetogen', 'aap' valt toch echt onder racisme, en dat lijkt me op de FP niet helemaal de bedoeling.
pegagus in 'nieuws: 'China deelt besmette usb-sticks uit voor aanvallen op Britse bedrijven''
En dat is geen +2 waard, maar een 0, wegens offtopic.
2e eens
Verwijderd in 'nieuws: Europese gamekampioenschappen vinden op Gamescom 2010 plaats'
Verwijderd in 'nieuws: Europese gamekampioenschappen vinden op Gamescom 2010 plaats'
Veel offtopic geneuzel over SSDs en het wel of niet moeten defragmenteren in die draad trouwens.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Het is min of meer iets wat via de feedback ingediend zou moeten / kunnen worden. O.a. het stuk over de nieuwswaarde. Ik kan er geen +2 in zien.-The_Mask- schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:49:
Imo mag deze: hoeretoeter in 'nieuws: Silverstone introduceert Strider Essential-psu's' reactie wel weer op +2 waar die ook op stond.
Reacties wat aangepast en heeft een tempban mogen ontvangen hiervoor.ApexAlpha schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:00:
Zou iemand even Scherpmes willen bannen, hij is constant bezig met het bashen en uitschelden van gamers..
...
☻/
/▌
/ \
Mee eens, op het laatste zinnetje na (wat ikzelf niet eens echt relevant vind) had de poster dit kunnen aangeven middels de feedback. Ik geef er zelf niet meer dan een 0 voor, maar +1 is wellicht ook nog te rechtvaardigen.Bor de Wollef schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:51:
[...]
Het is min of meer iets wat via de feedback ingediend zou moeten / kunnen worden. O.a. het stuk over de nieuwswaarde. Ik kan er geen +2 in zien.
[edit]
zojuist heeft er nog een leukerd een +2 gegeven, hetgeen naar mijn mening totaal niet gerechtvaardigd is.
[ Voor 14% gewijzigd door KillerBee op 02-02-2010 07:49 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
morten in 'nieuws: Stargate Resistance verschijnt in februari' lijkt mij een -1
Verwijderd in 'nieuws: Apples support heeft 'gele waas'-probleem 27"-iMacs in vizier' lijkt mij ook niet echt nodig, maar twijfel of het een 0 of een -1 waard is. Vanwege de laatste alinea heb ik er -1 van gemaakt. Hij maakte al eerder (Verwijderd in 'nieuws: Apples support heeft 'gele waas'-probleem 27"-iMacs in vizier') een opmerking die als troll aangemerkt zou kunnen worden.
Edit:
newinca in 'nieuws: Amazon zwicht voor eis uitgever over prijzen van e-books' mag ook wel op -1. De reacties hiervoor heb ik voornamelijk op 0 gezet, er worden m.i. nuttige dingen gezegd, al zijn ze niet bijzonder vriendelijk tegen elkaar
RawPeanut in 'nieuws: Acer: wij gaan niet met de iPad concurreren' zou wat mij betreft ook een -1 kunnen zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Rupie op 02-02-2010 08:43 ]
debeer in 'nieuws: Acer: wij gaan niet met de iPad concurreren'
Bert2000 in 'nieuws: Europese gamekampioenschappen vinden op Gamescom 2010 plaats'
De rest ben ik het mee eens, die horen allemaal op -1. Maar deze vind ik nog meevallen, die kan nog wel op 0 blijven.Rupie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 08:31:
RawPeanut in 'nieuws: Acer: wij gaan niet met de iPad concurreren' zou wat mij betreft ook een -1 kunnen zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
7x een +3 voor deze troll. Staat nu nog op +1, maar mag denk ik op 0 of zelfs -1 uitkomen.
Inderdaad maximaal een 0 waard.
+3 is idd overdreven maar daarvoor is de modbot.
Maximaal een 0 ja, een -1 is ook niet bepaald onverdedigbaar. Alles hoger dan een 0 is imho wel wat te hoog.Exorcist schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:41:
Bulls in 'Gamesindustrie moet meer doen tegen verslaving'
7x een +3 voor deze troll. Staat nu nog op +1, maar mag denk ik op 0 of zelfs -1 uitkomen.
Virussen? Scan ze hier!
Akkoord, +1 is het voor mij wel waard.Delerium schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:09:
In discussies over 'grappen' wordt altijd geroepen dat grappen ook waardering moeten krijgen. Persoonlijk vind ik dat dan wel weer een min of meer geslaagde grap. IIg lekker to the point. Ik heb er zelf een +1 voor gegeven.
+3 is idd overdreven maar daarvoor is de modbot.
Redenering:
* het is niet echt offtopic, dus +1 eerder dan 0
* het draagt niets bij tot de discussie, dus 0 (alhoewel het de discussie over EA kan aanwakkeren, wat hem wel gelukt is, dus eventueel toch een +1)
* het is een troll, maar dan jegens EA, en zijn zijn groot genoeg om daar tegen te kunnen en ze verdienen het ook wel een beetje, dus 0 en geen -1 volgens mijn balans van rechtvaardigheid
* maar boven al is het een fijntje, dus minstens +1 (alhoewel +1 grappig niet meer tot de repertoire van modpunten behoort, vind ik niet dat we daarom de droogkloot moeten uithangen en elke lol moeten naar beneden halen alsof we al 65 jaar zijn, met baarden en klaar om op pensioen te gaan om voltijds te mekkeren over hoe slecht de jeugd wel is vandaag de dag)
--------------------
eindbalans: +1
Meningen hieromtrent?
Ik zie de grap er niet van in en lees slechts een troll. Zou er iets inhoudelijks staan waarom 'EA games al minder leuk maakt' dan is het een geheel ander verhaal.
[edit]
+3 is niet slechts overdreven maar zuiver mismodden (ws de 'daar ben ik het mee eens!' modders)
[ Voor 22% gewijzigd door botoo op 02-02-2010 15:02 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Iets wat grappig moet zijn door iets anders door het slijk te halen kan ik absoluut niet waarderen. Je laatste punt vervalt daarmee. Ik kom dus ook echt niet hoger dan een 0, terwijl ik nog zit te twijfelen of het geen -1 moet zijn.DevilsProphet schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:48:
[...]
Akkoord, +1 is het voor mij wel waard.
Redenering:
* het is niet echt offtopic, dus +1 eerder dan 0
* het draagt niets bij tot de discussie, dus 0 (alhoewel het de discussie over EA kan aanwakkeren, wat hem wel gelukt is, dus eventueel toch een +1)
* het is een troll, maar dan jegens EA, en zijn zijn groot genoeg om daar tegen te kunnen en ze verdienen het ook wel een beetje, dus 0 en geen -1 volgens mijn balans van rechtvaardigheid
* maar boven al is het een fijntje, dus minstens +1 (alhoewel +1 grappig niet meer tot de repertoire van modpunten behoort, vind ik niet dat we daarom de droogkloot moeten uithangen en elke lol moeten naar beneden halen alsof we al 65 jaar zijn, met baarden en klaar om op pensioen te gaan om voltijds te mekkeren over hoe slecht de jeugd wel is vandaag de dag)
--------------------
eindbalans: +1
Meningen hieromtrent?
Dit slaat natuurlijk als een tang op een varken. Een troll is een troll, ongeacht jegens wie dit isDevilsProphet schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:48:
[...]
Meningen hieromtrent?
Virussen? Scan ze hier!
't is dan weer niet spectaculair, dus het is ieders eigen overweging (tot een bepaalde mate)
Dit topic is gesloten.