wildhagen schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:45:
Ik geef mijn mening, en die is on-topic. Ik claim nergens dat het zo
is, want dan had er idd onderbouwing bij gemoeten, maar het is puur mijn mening op een ontopic manier zonder te flamen/trollen etc. Dat is gewoon een +1 conform de FAQ.
Laat ik hem ook eens ontleden net als laatst iemand deed:
Klinkt niet erg geloofwaardig, dat kost geen 12.500 euro per maand.
Ook het sparen voor een eigen server heb je echt zoveel geld niet voor nodig, want zo duur zijn servers nu ook weer niet.
Met je eens maar dat denk iedereen op t.net volgens mij ergo deze stop ik onder het kopje irrelevant (ergo 0)
Imho een behoorlijk slecht doordacht vonnis dat een verkeerd signaal afgeeft, namelijk dat het faciliteren van misdrijven OK is.
Het is je mening maar ik vind het richting een troll gaan, ik vind dat je hier echt wat meer onderbouwing had moeten geven om voor een +1 niveau in aanmerking te komen. Om het even in aso termen te zeggen: Wie ben jij om te zeggen dat het slecht doordacht vonnis is, heb je het op de voet gevolgt, etc etc etc.
Dat is dan ook het nadeel van een jury-rechtspraak, je hoeft alleen maar in te spelen op hun emoties en je komt weg met de meest bizarre dingen (denk aan een O.J. Simpson die met moord nog wegkwam etc).
Tsja, dit zie ik persoonlijk ook weer onder het kopje irrelevant, heeft niet echt direct iets met het topic te maken. Daarnaast een heel juridisch systeem slecht vinden vanwege 1 zaak lijkt me ook niet echt (hoe zeg ik dat?, ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar vind het iig niet zo).
Ik zie niet in hoe je reactie op een relevante manier een bijdrage levert aan de discussie, maar misschien kun je het me uitleggen, het komt op mij iig op die manier over. Daarom krijg je van mij een 0 (daar gaat mijn moderatieperformance

).
Voor zover ik het begrijp is hij sarcastisch en probeert hij jou na te doen, proberen op alle punten de zaak als een aanflutiting te bestempelen en dat de muziekindustrie onrecht is aangedaan. Het zijn dus geen beschuldigingen naar de advocaat maar naa jou. Ik vind dat ook niet kunnen op deze manier (zeker niet op de FP), maar wel begrijpelijk (daar ik het niet met je eens ben), maar ook van mij dus een -1 (en hij kan er nog een paar gebruiken).