Nou, je vraag is dan wel aardig ingepakt en in de rest van je reply geef je al antwoord. Misschien is een lauwe ontvangst een indicatie dat je 'kritische' vraag wellicht beter verpakt had kunnen worden.
Ja, word er nou van ELKE reactie een literair hoogstandje verwacht dat kan meedingen voor de AKO-literatuurprijs, of hoe zit het?
Het is gewoon een normale vraag, en misschien klopt mijn uitgangspunt idd niet, maar dan nog staat het mij vrij om die vraag te stellen. Zeker als het geen troll of flame is en niet op de man speelt (geen van allen hier van toepassing) is dat geen reden om het een 0 te geven, zolang het over het onderwerp gaat (en dat gaat het).
Als mensen zich in de vraag niet kunnen vinden is dat prima, maar dan straf je dat niet af via moderaties, maar dat doe je via een (al dan niet corrigerende) reply.
En als je dan ziet dat een reply van welgeteld één regel met dezelfde vraag wél een +1 krijgt, terwijl de mijne die meer en uitgebreidere vraagstelling bevat een 0 krijgt, ga ik me toch afvragen of hier niet iemand op naam aan het modden is...
Dat is een goede fundamentele vraag. Alleen vraag je nu bescherming voor je eigen mening aan? Ik heb dat nog niet meegemaakt en vraag mij af of dat handig is.
Nee, niet alleen voor de mijne, daarom zei ik ook "in zijn algemeenheid". Heb dit wangedrag vaker gezien, en vooral de laatste dagen zie ik veel misdragingen van mods met een weging van x4, die toch echt beter zouden moeten weten.
Het is toch te triest voor woorden dat mensen op mening zitten te modden, of niet dan?