Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 27.721 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is imho geen troll. Andere partijen (MS met Word) krijgen in vergelijkbare situaties ook een verkoopverbod, waarom is het dan opeens een troll als ik zeg dat Apple misschien hetzelfde zou moeten ondergaan?

Mensen met een andere mening, en die die mening uiten, is niet per definitie een troll hoor, ook niet als iemand anders het met die mening niet eens is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De reactie is wel erg kort door de bocht, patentschendingsclaims zijn er continu en het middel van een verkoopverbod wordt slechts zelden toegepast, meestal worden de zaken op een andere manier afgehandeld... Roepen dat Apple dus maar een verkoopverbod moet krijgen staat dan ook niet echt in verhouding, al helemaal als je ziet dat zij al eerder een soortgelijke claim tegen Nokia hebben ingediend. (Laatste regels van het artikel.)
Hoger dan een 0 kom ik dus echt niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

wildhagen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:07:
Dat is imho geen troll. Andere partijen (MS met Word) krijgen in vergelijkbare situaties ook een verkoopverbod, waarom is het dan opeens een troll als ik zeg dat Apple misschien hetzelfde zou moeten ondergaan?

Mensen met een andere mening, en die die mening uiten, is niet per definitie een troll hoor, ook niet als iemand anders het met die mening niet eens is.
Ik ben het met mjtdevries eens. Het is gewoon een troll vanwege de eerste alinea in je reactie. Je hebt Apple al schuldig verklaard terwijl het hier alleen nog maar om claims van Nokia betreft waarbij Nokia ook absoluut niet eens in gaat op welke patenten het nou precies zijn. Het verhaal is veel te vaag om daar zo'n zware conclusie als jij in die 1e alinea maakt op te gaan bouwen. Het gevolg is dan ook direct te zien in de waslijst aan negatieve reacties op je verhaal. Je hebt het imho dan ook volledig zelf uit zitten lokken. Dit afgezien van het feit dat Neelie Kroes en de EU er niets mee te maken hebben omdat het zich allemaal buiten de EU afspeelt. Dat stuk is dus irrelevant.

[ Voor 7% gewijzigd door ppl op 30-12-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Onzin, een troll is het sowieso niet. Voor jouw informatie: een mening die niet overeenkomt met de jouwe, is niet automatisch een troll!

Een 0 kan ik op zich mee leven, maar een troll is dit per definitie niet, en een -1 is dan ook meningmodden imho.

En irrelevant? Aangezien zowel Apple als Nokia ook in de EU actief zijn, is het potentieel wel degelijk relevant, mocht Apple idd schuldig bevonden worden (en let's face it, die kans is erg groot, zoals enkele andere reageerders ook al aangeven).

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 30-12-2009 17:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:56:
[...]

Ik ben het met mjtdevries eens. Het is gewoon een troll vanwege de eerste alinea in je reactie. Je hebt Apple al schuldig verklaard terwijl het hier alleen nog maar om claims van Nokia betreft waarbij Nokia ook absoluut niet eens in gaat op welke patenten het nou precies zijn. Het verhaal is veel te vaag om daar zo'n zware conclusie als jij in die 1e alinea maakt op te gaan bouwen. Het gevolg is dan ook direct te zien in de waslijst aan negatieve reacties op je verhaal. Je hebt het imho dan ook volledig zelf uit zitten lokken. Dit afgezien van het feit dat Neelie Kroes en de EU er niets mee te maken hebben omdat het zich allemaal buiten de EU afspeelt. Dat stuk is dus irrelevant.
mee eens. interpretatie mijnerzijds is ook die van een trol en de uitwerking van de reaktie op anderen (negatieve reakties) komt ook overeen met een troll. if it walks like a duck quacks like a duck it is a duck.

enige punt dat overblijft is of het de _intentie_ van wildhagen was om een troll te schrijven. misschien is het per ongeluk zo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Vind het 1ste gedeelte ook een troll, na het een paar keer gelezen te hebben en daarbij wildhagen's manier van regeageren een beetje kennend kan ik snappen dat het niet zo is bedoeld. 2e gedeelte vin ik prima, vind het overdreven maar daar verschillen wij dan van mening. Begin vind ik duidelijk een -1, 2e deel een +1, kun je het totaal mijns inziens als een 0 of -1 zien, wildhagen kennende past een 0 denk ik beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:39
intentie heb ik wildhagen na al die tijd nog niet op kunnen betrappen, hij schrijft scherp, misschien te scherp. Maar in hoeverre kun je iemand afrekenen op persoonlijke stijl? Feit is dat hij vaak aan de kant staat van patenthouders (nokia in dit geval) en auteursrechten houders/beschermers. Dat alleen maakt hem een doelwit, en behoorlijk ongeliefd heb ik 't idee. (ik kan het aantal keren dat ie uitgemaakt is voor Tim Kuik niet meer tellen zo onderhand). Maar ook dat is niet iets wat je hem kunt aanrekenen. Dat is zijn mening, en die mag hij hebben, ook al vinden alle tegenstanders van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
is dit nou echt offtopic/irrelevant?
dragontje124 in 'nieuws: 'Defensie zet onbemande cameravliegtuigen in tijdens jaarwisseling''
sure ik reageer op een offtopic bericht, maar het is toch ontopic dat ik denk dat die UAV's weinig warmte afgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat is het nieuws? Wat is de reply waar je op reageerde en wat is je eigen reply? Ik denk dat de juiste vraag zoiets is als waarom het dan geen 0-gemodereerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

In dit geval inderdaad wel nuttige informatie.
Ach dat er alternatieven zijn kan iedereen wel bedenken...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

wildhagen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:02:
Onzin, een troll is het sowieso niet. Voor jouw informatie: een mening die niet overeenkomt met de jouwe, is niet automatisch een troll!
Het gaat niet om wat er staat, het gaat om hoe je het verwoord. Zoals je dat nu doet komt het gewoon over als een troll ongeacht of ik nou wel of niet eens ben met je mening. Wellicht dat je het niet zo bedoeld hebt maar aan de lijst met reacties te zien en ook hier is gewoon te merken dat het bij mensen overkomt als een troll. Dat is wel iets wat stof tot nadenken geeft imho. Als je wat nuancering in je bericht aanbrengt door bijv. duidelijk te maken dat wat je zegt pas geldt als Apple daadwerkelijk veroordeeld wordt dan is het ineens een heel ander bericht geworden.
En irrelevant? Aangezien zowel Apple als Nokia ook in de EU actief zijn, is het potentieel wel degelijk relevant, mocht Apple idd schuldig bevonden worden (en let's face it, die kans is erg groot, zoals enkele andere reageerders ook al aangeven).
Het betreft hier een zaak die zich buiten de EU afspeelt waarbij er niet eens een uitkomst is. Daarnaast gelden binnen de EU dingen als softwarepatenten niet dus is het ook nog maar de vraag of de zaak in de EU eenzelfde verloop krijgt en speelt heel dat pas nadat het huidige verhaal is afgelopen. De EU heeft er een handje van om z'n eigen plan te trekken dus wat een ander doet geeft geen enkele garantie. Daarom vind ik het ook niet relevant bij dit specifieke artikel en eerlijk gezegd ook niet om er hier nog verder over te gaan discussieren (wat de rest waarschijnlijk ook niet zal zien zitten).

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er word weer raar gemod, want wildhagen in 'nieuws: Chinese overheid heft regionale internet- en telecomblokkade weer op' krijgt een 0 (terecht), maar BadRespawn in 'nieuws: Chinese overheid heft regionale internet- en telecomblokkade weer op' krijgt weer een +1, terwijl die evengoed offtopic en dus een 0.

wildhagen in 'nieuws: Chinese overheid heft regionale internet- en telecomblokkade weer op' krijgt ook een 0 (wederom terecht), maar Verwijderd in 'nieuws: Chinese overheid heft regionale internet- en telecomblokkade weer op' krijgt weer een +1 terwijl die even offtopic is.

Lijkt alsof iemand op naam aan het modden is, kan daar eens naar gekeken worden?

En Kees in 'nieuws: Chinese overheid heft regionale internet- en telecomblokkade weer op' krijgt zelfs een +2 terwijl een +1 me hier wel genoeg lijkt???

Virussen? Scan ze hier!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
wildhagen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:07:
In welke zin heb jij dan beargumenteerd dat het een vergelijkbare situatie is?

Er is zo weinig duidelijke informatie beschikbaar dat ik dat absoluut niet kan beoordelen.
Dat soort bedrijven is continu met anderen in conflict over patenten. (Ik kan me geen groot bedrijf indenken dat nooit een claim tegen zich heeft gekregen)
Je gaat er zomaar vanuit dat de claim tegen Apple klopt en dat ze patenten hebben geschonden.
Maar waarom doe je dat zomaar? En waarom ga je dan niet in op de tegenclaim van Apple dat Nokia weer patenten van Apple heeft geschonden?
Om dan alleen tegen Apple te ageren is op zijn minst een nogal eenzijdige benadering van de zaak.

Verkoop verboden zijn in dit soort situaties ook vrij zeldzaam. (het wordt wel vaak geeist, maar zelden toegewezen).
Als er nou in een rechtzaak bewezen was dat Apple eenzijdig patenten geschonden had, dan was het wel terecht om over een verkoopverbod te beginnen. Nu is het gewoon stemmingmakerij.
Een andere mening is prima. Maar deze uiting lijkt me voornamelijk bedoelt om een boel mensen tegen de schenen aan te schoppen en boze reacties uit te lokken.

Ik weet dat jij een stuk genuanceerder bent dan je in die reactie laat blijken. Als iemand anders die reactie had geschreven dan had jij waarschijnlijk dezelfde argumenten er tegenin gebracht als ik hierboven opgeschreven heb.

In jou geval denk ik dan ook dat je het willens en wetens zo ongenuanceerd verwoord hebt.
Maar aangezien ik altijd bepleit dat je een post moet modden op zijn inhoud en niet op de persoon die het geschreven heeft, heb ik toch gewoon een 0 gegeven.

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
wildhagen schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:58:
Lijkt alsof iemand op naam aan het modden is, kan daar eens naar gekeken worden?
hmm, ik denk zelf dat het gewoon meningmodden is door iemand met +4 rating. Ik zie eigenlijk geen reden om aan te nemen dat het modden op naam is.

Maar er waren nog maar weinig moderaties, dus de boel staat nu weer recht.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

sarcast in 'nieuws: Apple en Canon grote winnaars Tweakers.net Gouden Steeksleutel'

Is volgens mij geen +2 waard

Nvmd, heeft maar 1 modje |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Matis op 31-12-2009 13:21 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Olaf in 'reviews: Gouden Steeksleutel 2009: de uitslag'

Wie heeft hier een -1 aan gegeven? lijkt me echt een totale mismod. Mag hopen dat het een foutje was van diegene anders misschien even nakijken.
Een 0 vind ik ook niet juist wat dat betreft is het informatief en voor mij dus een +2
Staat hij ook gewoon op maar deze -1 en 0's vielen me gewoon even erg op

[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 31-12-2009 14:02 ]

Liefhebber van Tweakers

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Krijgt zo een mail, want hij mod vaker erg vreemd.

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 31-12-2009 14:06 ]

☻/
/▌
/ \

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Inderdaad bijzonder vreemde moderaties.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ford Prefect in 'nieuws: Wit-Rusland legt gebruik van internet aan banden'

Eerder een 0 dan +1 lijkt me. Het eerste zinnetje speelt een beetje op de man. Lang niet genoeg voor een -1, maar imho wel een punt aftrek.

En mag ik vanaf hier iedereen een goede en veilige jaarwisseling toewensen, en de beste wensen voor 2010? Denk dat dit namelijk één van de laatste posts in dit forum van dit jaar gaat worden, en zelf ben ik zometeen ook weg :P

Virussen? Scan ze hier!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Van mij mag het wel :+

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.bogayoga.net/wp-content/uploads/2008/07/yogavancouver-fireworks.jpg

(ben zo zelf offline, dus de rest lees ik morgen :) )

☻/
/▌
/ \

• pino85

pino85

Van het zelfde gewenst! :)

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 31-12-2009 19:22 ]

Liefhebber van Tweakers

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ook alvast gelukkig nieuwjaar :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

wildhagen schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:20:
Ford Prefect in 'nieuws: Wit-Rusland legt gebruik van internet aan banden'

Eerder een 0 dan +1 lijkt me. Het eerste zinnetje speelt een beetje op de man. Lang niet genoeg voor een -1, maar imho wel een punt aftrek.

En mag ik vanaf hier iedereen een goede en veilige jaarwisseling toewensen, en de beste wensen voor 2010? Denk dat dit namelijk één van de laatste posts in dit forum van dit jaar gaat worden, en zelf ben ik zometeen ook weg :P
Door de eerste zin vindt ik een 0 nog tehoog. is gewoon direct op de man spelen (al vraagt degene op wie hij reageert er wel om) en dat is gewoon een -1!

Verder ook iedereen een prettige jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Absoluut een -1 duidelijk.
Verder ook iedereen die hier mod en er buiten de beste wensen vanuit het zuiden

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TDeK in 'nieuws: Wit-Rusland legt gebruik van internet aan banden'

Lijkt me eerder een -1 dan een +1, na zijn edit. Er staat nu alleen een punt, daar zie ik de meerwaarde niet zo van in, en een 0 is ook wel erg hoog daarvoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Die +1 kwam hier vandaan,zou niet meer weten wat er eerst stond.Maar zoals de reactie er nu staat moet ik mijn score wel bijstellen naar -1.

Iedereen een gelukkig en verspoedig 2010 toegewenst ! :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

plan: Gelukkig nieuwjaar!

Kijk, ik weet dat in een .plan soepeler gemod mag worden, maar iemand heeft elke reactie een +3 gegegeven, en veel +2's ook.

Zeker een +3 liijkt me een tikje overdreven, dit zijn gewoon +1's imho, of een +2 als het meer dan een 'beste wensen/gelukkig nieuwjaar is', maar een +3 kan ik er toch echt niet van maken... over de top imho. Of ben ik nou te streng?

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 01-01-2010 13:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De meeste reactie daar hebben van mij gewoon een +1 gekregen. Ontopic, maar niet heel erg speciaal. Mijn idee blijft om er wat 'luchtig' te modden, maar overdrijven is net iets te.

Maar uiteraard ook hier iedereen de beste wensen en een gelukkig 2010!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 13:03:
plan: Gelukkig nieuwjaar!

Kijk, ik weet dat in een .plan soepeler gemod mag worden, maar iemand heeft elke reactie een +3 gegegeven, en veel +2's ook.

Zeker een +3 liijkt me een tikje overdreven, dit zijn gewoon +1's imho, of een +2 als het meer dan een 'beste wensen/gelukkig nieuwjaar is', maar een +3 kan ik er toch echt niet van maken... over de top imho. Of ben ik nou te streng?
Zeurpiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik moet zeggen dat ik helemaal onder de indruk ben je van je fantastische argumentatie. Je hebt me nu helemaal overtuigd dat elke reactie daar een +3 verdient.

(in andere woorden: als je niets nuttigs toe te voegen hebt, is het wellicht verstandiger om gewoon helemaal niet te reageren, maak je jezelf ook niet zo belachelijk)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
wildhagen schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:14:
[...]

Ik moet zeggen dat ik helemaal onder de indruk ben je van je fantastische argumentatie. Je hebt me nu helemaal overtuigd dat elke reactie daar een +3 verdient.

(in andere woorden: als je niets nuttigs toe te voegen hebt, is het wellicht verstandiger om gewoon helemaal niet te reageren, maak je jezelf ook niet zo belachelijk)
ik kan me helemaal in je vinden wildhagen. Ben het ermee eens

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'reviews: 2009: Gebod #11 - Gij zult niet downloaden'

Is geen +1 waard, maar een -1. Commentaar op nieuwspost op verkeerde plek, met een niet-onderbouwde beschuldiging erbij. Kan er niks anders dan een -1 van maken.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 01-01-2010 16:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, iets dergelijks hoort niet daar gepost te worden. Wmb dus ook een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mphilipp in 'nieuws: IBM krijgt patent op implementatie afkortingen'

Geen +1 die hij nu kriijgt, maar een -1. Als hij zo graag de schoolmeester uit wil hangen moet hij het onderwijs in, maar op de FP is dit niet de bedoeling.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
wildhagen schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:27:
mphilipp in 'nieuws: IBM krijgt patent op implementatie afkortingen'

Geen +1 die hij nu kriijgt, maar een -1. Als hij zo graag de schoolmeester uit wil hangen moet hij het onderwijs in, maar op de FP is dit niet de bedoeling.
die is al aardig in het rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Snap niet wat deze post zo(63x) +1 maakt. Staat in het artikel dat het om een omnummeringsactie lijkt te gaan. En het 'daar maken ze geen vrienden mee' gedeelte zie ik verder geen waarde in, ik heb er een 0 voor gegeven.
Verwijderd in 'nieuws: Nvidia introduceert GeForce 300M-mobiele gpu's'

edit:
Nog een paar nullen ,posts voegen wmb niets toe.
Bibosjakie in 'nieuws: Nvidia introduceert GeForce 300M-mobiele gpu's'
Krentenbol in 'nieuws: Nvidia introduceert GeForce 300M-mobiele gpu's'

[ Voor 34% gewijzigd door pcgek op 01-01-2010 20:33 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die reacties mogen inderdaad allemaal naar de 0 toe. Vooral die eerste heeft nog flink wat schoppen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:14:
[...]

Mods die "gelukkig nieuwjaar" wensen van reageerders gaan becommentarieren in het mismoderatie topic maken zich al voldoende belachelijk. Daar hoef ik geen commentaar bij te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik bekritiseer die wensen niet, maar de absurde +3 moderaties daarvan.

Wel lezen wat wat er staat, niet wat je graag zou willen dat er staat. Daar maak je je namelijk zeer belachelijk mee. Als je van jezelf weet dat je niet in staat bent een normale reactie te tikken, is het wellicht gewoon verstandig om, tot je dat weer wel kunt, géén reactie te tikken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!'

Natuurlijk heel leuk en aardig, maar volgens mij is dat geen +2, het heeft inhoudelijk niets te maken met het topic, daarnaast is het (puristisch gezien) nog onjuist ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:19:

Wel lezen wat wat er staat, niet wat je graag zou willen dat er staat. Daar maak je je namelijk zeer belachelijk mee. Als je van jezelf weet dat je niet in staat bent een normale reactie te tikken, is het wellicht gewoon verstandig om, tot je dat weer wel kunt, géén reactie te tikken.
Nee, jij maak je belachelijk door dat specifieke artikel en de reacties erop hier in het mismoderatie topic te noemen.
Het is namelijk volstrekt irrelevant hoe er bij dat niet-inhoudelijke artikel gemod wordt.
En dat je vervolgens mensen gaat afzeiken in het mismoderatietopic is helmaal belachelijk.

Mocht ik nog moderatierechten hebben dan zou ik alle "gelukkig nieuwjaar" reacties ook op +3 zetten want dat zijn duidelijk de allerbeste mogelijk reacties die je bij dat topic kan geven !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:00:
Mocht ik nog moderatierechten hebben dan zou ik alle "gelukkig nieuwjaar" reacties ook op +3 zetten want dat zijn duidelijk de allerbeste mogelijk reacties die je bij dat topic kan geven !!
In dat geval zal de mod-bot je rechten weer snel innemen. Daarnaast kan ik je argumentatie niet echt volgen. Een +3 is een must-must-must-read voor eenieder welke geïnteresseerd is in het artikel.
Welnu, ik zie niet de must-must-must-read waarde in van een bericht met gelukkig nieuwjaar. Als iemand in deze .plan een post zou typen met de cijfers van de komende lotto, dan zou dat wel een terechte +3 zijn IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:00:
[...]

Nee, jij maak je belachelijk door dat specifieke artikel en de reacties erop hier in het mismoderatie topic te noemen.
Het is namelijk volstrekt irrelevant hoe er bij dat niet-inhoudelijke artikel gemod wordt.
Dat is niet irrelevant, want ondanks dat in .plans soepeler gemod mag worden, word je ook daar geacht je aan de moderatie regels te houden

Een +2 voor een reactie die meer dan 'gelukkig nieuwjaar' is en extra informatie bied (een +2 is immers informatief), is prima, maar een +3 voor enkel 'gelukkig nieuwjaar' is zwaar over the top.
En dat je vervolgens mensen gaat afzeiken in het mismoderatietopic is helmaal belachelijk.
Dat doe jij, niet ik. Jij begint meteen te flamen (iemand zonder argumentatie 'zeurpiet' noemen is een flame, niet meer, niet minder).
Het klinkt dan ook niet zo raar dat je geen moderatierechten meer hebt, want een +3 voor die reacties is modmisbruik (meningmodden, en dat is niet de bedoeling van het modsysteem).

Een +3 is must read, oftewel informatie die je écht niet mag missen. Wel, dit zijn geen volstrekt onmisbare replies lijkt me.

Mag ik jou een tip meegeven? Lees de moderatie-FAQ eens, daar staat precies uitgelegd hoe het dus wél moet.

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 02-01-2010 10:17 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

HIGHWOOD in 'meuk: FileZilla Server 0.9.34'

Ik geef persoonlijk af op zulke posts, het is immers niet onderbouwd en ten tweede zie ik het bijna als een flame/troll richting de gebruikers welke FileZilla-server (ik niet overigens) wel een prettig programma vinden.
Daarnaast weet ik niet goed of dit nu een -1 of een 0 waard is.
Hij (m/v) reageert niet ontopic, het betreft hier FileZilla-server en niet zFTP-server, daarnaast zie ik het nogal als troll/flame (zoals boven beschreven).

Voor mij een beetje een dilemma, -1 of 0; Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, een 0 is prima denk ik, het is idd offtopic, maar het geeft wel een alternatief aan. Vind het het imho geen troll.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:10:
[...]

Dat is niet irrelevant, want ondanks dat in .plans soepeler gemod mag worden, word je ook daar geacht je aan de moderatie regels te houden

Een +2 voor een reactie die meer dan 'gelukkig nieuwjaar' is en extra informatie bied (een +2 is immers informatief), is prima, maar een +3 voor enkel 'gelukkig nieuwjaar' is zwaar over the top.
Nee, zwaar over de top is dat jij het noodzakelijk vindt om moderaties te corrigeren bij een "Gelukkig nieuwjaar" artikel.
Dat is gewoon zielige dienstklopperij.
Het klinkt dan ook niet zo raar dat je geen moderatierechten meer hebt,
Ik wil niet eens modrechten als het zo moet.
De sfeer van de feest dagen en waar dat werkelijk over gaat is je blijkbaar ontgaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:23:
[...]

Nee, zwaar over de top is dat jij het noodzakelijk vindt om moderaties te corrigeren bij een "Gelukkig nieuwjaar" artikel.
Nee, dat is conform de moderatiefaq. Het heet hier niet voor niks het mismoderatietopic, daar hoor je dus mismoderaties te melden. En zoals reeds aangegeven, die +3's zijn mismoderaties, en horen dus keurig in dit topic thuis.
Dat is gewoon zielige dienstklopperij.
En dit is een troll, naast je eerdere flame.

Kan je wellicht ook nog inhoudelijk reageren ipv steeds zo te flamen en trollen?
De sfeer van de feest dagen en waar dat werkelijk over gaat is je blijkbaar ontgaan.
En nog een flamebait erbij. Lekker bezig zo....

Ook op feestdagen zijn de regels gewoon geldig hoor, het is niet alsof je dan mag doen wat je wil.. en zoals gezegd mag er idd iets soepeler gemod worden, zoals een +2 bijvoorbeeld, waar je normaal een +1 zou geven. Maar een +3 hoort daar niet thuis, bij geen enkele reactie die er nu staat.

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 02-01-2010 10:35 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:23:
[...]
Ik wil niet eens modrechten als het zo moet.
Kennelijk lijkt dat je juist dwars te zitten, het feit dat je geen modrechten meer hebt en het feit dat je zo fel op Wildhagen reageert. Ik post hier niet vaak, maar ik mag best zeggen dat ik je aanval (zo mag ik dit best noemen) op Wildhagen buitenproportioneel vind en je gedrag op z'n minst kinderachtig te noemen. In principe geef je zelfs zelf al aan waarom je modrechten je zijn ontnomen. Mod niet óf mod zoals het hoort (lees: volgens de regels). Erg jammer en onnodig dit...

Om toch nog positief te eindigen:
Ik wens iedereen een geweldig 2010! ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers werken aan verbeterd captcha-systeem'

Gewoon een -1, geen +1. Commentaar op nieuwspost hoort niet op de FP, maar in GR. En zeker niet op zo'n toon.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 02-01-2010 14:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:19:
Je begrijpt er gewoon geen zak van.
Wat maakt het uit hoe die reacties bij dat artikel gewaardeerd worden.
Alleen een azijnpisser zou bij een dergelijk topic op de regeltjes kijken.

Moderatie is bedoeld om de kwaliteit van de reacties te verbeteren.
Dat lijkt me daar in dat fun topic nergens nodig.

Je zit regeltjes te hanteren om het hanteren van de regeltjes.
Dat "Gelukkig nieuwjaar" topic zou gewoon nooit in deze mismod forumpost mogen komen

Het niveau van iemand die als zijn vriendin zegt "Ik hou van je"
zelf antwoord: "Aardig comment maar onvoldoende onderbouwd vor een +3"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Stop je even met flamen (1e en 3e regel), zoals al eerder gevraagd?

Zodra je je reactie herschreven hebt met meer inhoud, en zonder flames, wil ik best discussieren of waarom moderatie wel degelijk wenselijk is, ook in die nieuwspost.

Dat iets, zoals een .plan, soepeler gemodereerd mag worden ben ik helemaal voor, maar dat betekent niet dat alles een +3 moet krijgen, want dat verdient geen enkele reactie in die hele .plan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
hAl, kijk gewoon even naar de richtlijnen. Een dergelijke .Plan mag wel soepeler gemodereerd worden, maar dat betekent niet dat er zomaar met alles rondgestrooid mag worden. Een +3 voor zo'n simpele reactie blijft gewoon mismodding, zelfs daar. En ik wil je nu wel sterk aanraden om de flames/trolls hier achterwege te laten, want zelfs als je het er niet mee eens bent dan hoef je het nog steeds niet op een dergelijke manier kenbaar te maken.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Wmb mooi voorbeeld van een reactie die op 0 thuishoort, post heeft geen waarde. Maar zo te zien ben ik tot nu toe de enige die dat vind...
omgwtfbbq in 'nieuws: Liquid Image introduceert skibril met camera'

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 02-01-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Bij deze wat mental support :)

Ik krijg het overigens ook niet voor elkaar, zo in mijn eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Dirk schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:33:
Bij deze wat mental support :)

Ik krijg het overigens ook niet voor elkaar, zo in mijn eentje.
We zijn aan het inhalen! 8)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik vind het geen reactie om gezamelijk recht te zetten eigenlijk. Skibrillen zijn duur gewoonlijk dus 149€ valt mee, goede conclusie :P Het is no way near een +2, maar een 0 of +1 moet beide wel kunnen denk ik zo.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, een echte mismod is het niet. Desondanks heb ik em wel op 0 gezet, omdat er eigenlijk gewoon geen inhoud in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch gewoon een +1 en niet een nul ?
Verwijderd in 'nieuws: Google Chrome haalt Safari in'

<edit>
en nog één die ook gewoon een +1 is maar op nul gemodereerd:
Verwijderd in 'nieuws: Google Chrome haalt Safari in'

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Kixtart schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:15:
Ik vind het geen reactie om gezamelijk recht te zetten eigenlijk. Skibrillen zijn duur gewoonlijk dus 149€ valt mee, goede conclusie :P Het is no way near een +2, maar een 0 of +1 moet beide wel kunnen denk ik zo.
Wat jij aanhaalt: ''Skibrillen zijn duur gewoonlijk dus 149€ valt mee'' kan ik er niet uithalen :P

Het enige wat de poster zegt is dat ie niet duur is(verder geen onderbouwing). Er staat geen woord bij waar ik als lezer ook maar iets aan heb. Tja, dan ben ik van mening dat een 0 hier veel beter op zijn plaats is wegens niet relevant.

En als ik dan zie dat er alleen maar +1 voor gegeven is,kan ik zo'n post niet aan me voorbij laten gaan, vooral omdat ik op dat moment de enige ben die er een 0 in ziet. Is inmiddels toch 38x0 bijgekomen, dus is het wel degelijk de moeite waard geweest om hem hier onder de aandacht te brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Omdat het meer een 0 dan een +1 is, maar ik vind het dus geen mismod voor dit topic ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Mooi dat je het over de 0 met me eens bent,maar dat maakt het 2de gedeelte van je zin wat onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +2 van mijn kant. Een +3 vind ik te hoog, daar is hij net te licht voor imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Wat mij betreft zijn deze reacties te onzinnig om er nog een 0 van te maken, zie ze liever op -1. Jullie?
Verwijderd in 'nieuws: ATI Radeon HD 5570 op de foto gezet'
Simyager in 'nieuws: ATI Radeon HD 5570 op de foto gezet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

pcgek schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:05:
Wat mij betreft zijn deze reacties te onzinnig om er nog een 0 van te maken, zie ze liever op -1. Jullie?
Jups, die eerste was me al in het begin opgevallen, maar had toen maar 2 moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
ik heb deel weer bij gedragen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

NeSs in 'nieuws: CES: Samsung kondigt drie nieuwe netbooks met N450-Atom aan'

Ik vind dit geen -1, een 0 of 1 lijkt IMO beter op zijn plaats. Misschien komt het omdat het een FiPo is dat hij strenger beoordeeld wordt, maar ik vind hem iig niet ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcgek schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:05:
Stonden allebei al op -1 bij mij. De eerste mag je nog wel laten gaan wat mij betreft, alles wat volgt is gewoon ronduit irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Matis schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:44:
NeSs in 'nieuws: CES: Samsung kondigt drie nieuwe netbooks met N450-Atom aan'

Ik vind dit geen -1, een 0 of 1 lijkt IMO beter op zijn plaats. Misschien komt het omdat het een FiPo is dat hij strenger beoordeeld wordt, maar ik vind hem iig niet ongewenst.
een beetje sarcasme :P dat mag ik wel 0 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Voor mijn reactie: Regeneration in 'reviews: 2009: notebooks gaan op afslankdieet' heb ik een welliswaar 1x maar toch wel een -1 gekregen? Zou iemand me uit kunnen leggen waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Één ding is zeker, aan jouw reactie ligt het niet. ;)

Deze gebruiker lijkt vaker de neiging te hebben goede zaken (of in elk geval ontopic zaken) op -1 te modereren, dus daar ga ik even achteraan vandaag :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Behalve dat je eens goed moet opletten met je spelling, grammatica en zinsopbouw, kan ik geen negatieve punten aan je reactie ontdekken. Van mij dus een mooie +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DenniZ in 'meuk: Belastingdienst Aangifteprogramma 2009'

Lijkt me geen +3 waard, omdat het inhoudelijk niet klopt. Een +1 lijkt me wel voldoende.

En als mijn bericht (meuk: Belastingdienst Aangifteprogramma 2009) offtopic is, dan is de reply daarop (zandhuis in 'meuk: Belastingdienst Aangifteprogramma 2009') dat evengoed lijkt me... beiden lijken me overigens gewoon +1's omdat het ontopic is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

wildhagen schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:11:
DenniZ in 'meuk: Belastingdienst Aangifteprogramma 2009'

Lijkt me geen +3 waard, omdat het inhoudelijk niet klopt. Een +1 lijkt me wel voldoende.
De enige inhoud is inhoudelijk onjuist, ik geef een 0.
En als mijn bericht (meuk: Belastingdienst Aangifteprogramma 2009) offtopic is, dan is de reply daarop (zandhuis in 'meuk: Belastingdienst Aangifteprogramma 2009') dat evengoed lijkt me... beiden lijken me overigens gewoon +1's omdat het ontopic is.
Jouw reactie is zinnig en ontopic, die van zandhuis is juist irrelevant. Even de scores omgewisseld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Marcks in 'nieuws: 'Bodyscanners hadden poging tot aanslag niet kunnen voorkomen'', een +3 lijkt me een beetje overdreven is dit niet meer een +2? Het is een goede reactie met een goede beargumentatie, maar lijkt me niet echt vernieuwend genoeg om een +3 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Cablekevin in 'nieuws: Capcom laat Westerse ontwikkelaars vallen'
Beetje suf dat die eerste post in het artikel wel een vrij ferme +1 haalt voor die onwaarheden die sowieso inhoudelijk niet heel erg ergens op slaan waardoor het meer op een daadwerkelijke first post lijkt, terwijl de persoon die 'm verbeterd, ymmv in 'nieuws: Capcom laat Westerse ontwikkelaars vallen', daar maar een 0 voor krijgt. Imho moet het precies andersom.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ernaatje in 'productreview: Apple iMac Apple iMac 27" i7 2.8GHz (najaar 2009) review door alexrij2'
+2 lijkt me licht overdreven, de reactie is niet echt super informatief of een dusdanig bijdrage dat je hem gelezen moet hebben. een +1 lijkt me keurig op zijn plaats

en dan hier nog eentje, iemand die hier +1 of +2 voor geeft moet vind ik z'n modstatus gedeactiveerd worden
bones in 'nieuws: CES: Qnap introduceert nieuwe nas-systemen met Atom D510'

[ Voor 27% gewijzigd door loewie1984 op 05-01-2010 08:38 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

loewie1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:31:
Ernaatje in 'productreview: Apple iMac Apple iMac 27" i7 2.8GHz (najaar 2009) review door alexrij2'
+2 lijkt me licht overdreven, de reactie is niet echt super informatief of een dusdanig bijdrage dat je hem gelezen moet hebben. een +1 lijkt me keurig op zijn plaats
Behlave over de NL toetsenborden staat er inderdaad maar weinig in, een +1 is prima.
en dan hier nog eentje, iemand die hier +1 of +2 voor geeft moet vind ik z'n modstatus gedeactiveerd worden
bones in 'nieuws: CES: Qnap introduceert nieuwe nas-systemen met Atom D510'
Die reactie is wel heel simpel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Gunner in 'nieuws: 'Adsl-providers halen amper helft van beloofde snelheid''

IMHO is dit tussen een +2 en een +3.
Het bericht is gebasseerd op incorrecte aannames, namelijk dat ADSL-bedrijven daadwerkelijk 20Mb beloven, dat doen ze niet. ook het commentaar dat je van t.net meer inzicht mag verwachten en dat dus als foornote niet had misstaan bij het bericht is terecht.

Deze post zet het bericht in een ander daglicht en is de nuancering nodig om het bericht goed te kunnen plaatsen.

Ergo: Omhoog deze reactie.

[ Voor 19% gewijzigd door Tukk op 05-01-2010 11:33 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een nette +2. Voor een +3 verwacht ik hier toch meer antwoord op de 'waarom'vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'plan: Tweakers.net verslaat de CES'

lijkt me beter dan een 0, misschien zelfs een 2. een powermod heeft een 0 gegeven, wss een meningmod.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Waarom zou een powermod die 0 gegeven moeten hebben? 6 beginners hebben ook samen 6x weging, 3 experts idem, 1 expert en 1 meestermod ook en een grootmeestermod heeft in zijn eentje al 6x weging. En dan heb je ook nog de promods en wat ander frontpage-volk met te veel rechten. De kans dat het een powermod was is vrij klein...
En verder kun je de post ook gewoon opvatten als simpel gezeur, waarvoor een 0 voldoende is. Overigens heb ik wel een +1 gegeven, aangezien de post toch wel wat meer inhoud heeft dan de gemiddelde zeurpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

't is wel ff wat constructiever dan 'gezeur'. IMHO kan je best een +1 of +2 hieraan geven, mits je tenen niet in de weg liggen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat geef ik dus ook aan, ik heb een +1 gegeven omdat deze post toch wel wat meer inhoud heeft dan de gemiddelde zeurpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 0 mod werd in zeer korte tijd gegeven, zou kunnen dat er alleen beginners gemod hebben maar het leek me meer voor de hand liggen dat de multiple-0 in zeer korte tijd door -een- moderator werd uitgedeeld.

dat je de post kunt opvatten als simpel gezeur ben ik met je eens maar je kunt de post ook opvatten als briljant. dat zijn beide meningen en iedereen heeft recht op zijn mening en je moet er voor openstaan dat een mening niet overeenkomt met de eigen mening.

puur op moderatie criteria leek mij een 0 te laag, en onwaarschijnlijk dat meerdere moderators afzonderlijk een 0 uitdelen en dan ook nog in zeer korte tijd leek me dat we met een individu te maken hadden en daarom vermoedde ik een "powermeningmod".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze hele subthread is zwaar offtopic: nieuws: 'Adsl-providers halen amper helft van beloofde snelheid'

Modbreak misschien op zijn plek voor het nog verder escaleert dan het nu al doet?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
jongetje in 'nieuws: CES: Parrot laat minihelikopter via iPhone bedienen'
Kritiek op het nieuwsitem hoort volgens mij toch echt in GR thuis, daarom een -1 van mij.

Eigenlijk niet eens kritiek maar gewoon een flame naar de redactie.

[ Voor 12% gewijzigd door Emile|IA op 06-01-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Kritiek hoeft niet direct op -1 hoor, het is de toon die de muziek maakt. Als het gewoon offtopic is, mag het nog best op 0 blijven. Dit is inderdaad een stapje erger en hoort dus wel op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zie niet zo goed in waarom een post als deze: Gepetto in 'nieuws: CES: Amerikanen demonstreren brandstofcelsysteem' op 0 staat. Goed, de post is wel 3 kwartier na plaatsen nog geëdit, maar ik vind het zoals het er nu staat een relevante en informatieve post.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

aliberto in 'nieuws: Darksiders moet het stellen zonder downloadable content'
Link naar een release site, maar gaat gewoon 0?
(opmerkelijk dat mijn post in GT5 doodleuk een -1 krijgt, terwijl deze post het wel bevestigd wat ik post).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Sorry, maar dergelijk bewijs is niet toegestaan op t.net. Linken naar zo te zien illegale downloads mag niet.
Over jouw post, SinergyX in 'nieuws: Gran Turismo 5 krijgt Indy Racing League-auto's en nachtraces', die kun je zien als een persoonlijke aanval, maar dat vind ik wel meevallen, dus die heb ik een 0 gegeven.

En de post van .oisyn staat inmiddels ook weer netjes op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: CES: Microsoft introduceert Natal voor eind 2010'

staat op -1 is mijns inziens te laag ws meningmods door fans van project natal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Waarom een meningmod? Ik moet je reactie 3x lezen voordat ik zie wat er nou precies staat... Ik kan best begrijpen dat iemand dat een -1 geeft. Zelf kom ik dus ook echt niet boven de 0 uit.

Sowieso is je reactie nog maar 20 minuten oud, dus een beetje meer geduld kan ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Het gaat er juist om dat er geen controller is en je post daarom dus ongewenst. Daarnaast vind ik het een flame richting microsoft en dus een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een -1 is zeker niet onverdedigbaar gezien de nogal onleesbare reactie (iets met interpunctie, witregels en hoofdletters enzo?)

En waar je vandaan haalt dat dan een meningmod zou zijn, is ook nogal onduidelijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zartok schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:26:
Het gaat er juist om dat er geen controller is en je post daarom dus ongewenst. Daarnaast vind ik het een flame richting microsoft en dus een -1.
De flame naar microsoft vind ik wel meevallen en technische onjuistheden horen op 0. Daar zie ik dus geen reden voor een -1. Het enige geldige argument dat ik zie voor de -1 is de leesbaarheid, gecombineerd met de andere factoren.

[ Voor 63% gewijzigd door Dirk op 07-01-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de leesbaarheid aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dirk schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:22:
Sorry, maar dergelijk bewijs is niet toegestaan op t.net. Linken naar zo te zien illegale downloads mag niet.
Ik bedoelde ook dat hij zelfs met 0 veel te hoog was, liefst had ik gewoon een mod-edit gezien :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ah, verkeerd gelezen. Ach, ik heb de juiste score gegeven, daar gaat het om :P

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.