Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 27.722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Allemaal leuk en aardig,maar er is niet 1 woord bij wat ook maar iets van waarde toevoegt. Een 0 is toch zat voor zo'n post? Punkbuster in 'nieuws: NZXT komt met high-end Hades-behuizing'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

pcgek schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:15:
Allemaal leuk en aardig,maar er is niet 1 woord bij wat ook maar iets van waarde toevoegt. Een 0 is toch zat voor zo'n post? Punkbuster in 'nieuws: NZXT komt met high-end Hades-behuizing'
Tja, het is ontopic dus 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hij geeft geen enkele onderbouwing voor zijn mening, en dat maakt hem ontopic/irrelevant-waardeloos. En daarom is ie een 0 waard.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Beetje lege reply inderdaad. 't is een mening die men mag ventileren maar die hoeft niet beloond te worden. 't is iig niet ontopic oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
pcgek schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:15:
Een echte 1000-in-een-dozijn-reactie die van mij een 0 heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Het is gewoon totaal niet relevant en dus een 0 van mij erbij!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
en van mij

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:32
tHe_BiNk in 'reviews: Kingston SSDNow V 40GB'
De link naar zijn review maakt deze reactie naar mijn mening een +2.
(Review is van een andere SSD, maar laat wel zien wat het effect is als een SSD het trim commando niet ondersteund over een langere tijdsperiode, zeker een goede toevoeging imo voor het artikel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik had na het lezen van die review al zoiets van: Is er uberhaubt nog wel meer informatie dan? ;) Maargoed, het gaat hier in principe alleen om de SSD now V40 gig, dus daarom van mij een +1. Maar een +2 geven is ook geen mismodden hoor. :)

edit:
Een sarcastische opmerking omdat je vindt dat de poster een domme vraag stelt(wat is dom) heb ik geen problemen mee,maar voeg dan ook iets toe. Dat doet deze poster niet en daarom zie ik er niet meer in dan een 0.
Exirion in 'nieuws: Yamaha introduceert soundbar met baspijp in receiver'

[ Voor 43% gewijzigd door pcgek op 23-12-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 10:32
Naar mijn mening gaat het over een bepaalde techniek (Trim commando) en geeft deze post extra info over hoe dit SSD's over de langere termijn beïnvloed. Dit vind ik zeker minimaal een +2 waard, aangezien de post daardoor veel meer info/toegevoegde waarde heeft dan een gemiddelde +1 post.

M.b.t de post van Exirion, de manier van posten kan mij ook niet bekoren, ook een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
pcgek schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:51:
edit:
Een sarcastische opmerking omdat je vindt dat de poster een domme vraag stelt(wat is dom) heb ik geen problemen mee,maar voeg dan ook iets toe. Dat doet deze poster niet en daarom zie ik er niet meer in dan een 0.
Exirion in 'nieuws: Yamaha introduceert soundbar met baspijp in receiver'
Mwach, hij maakt wel een punt, ondanks dat het nogal sarcastisch verwoord is. Imo niet ernstig, en daarom wmb gewoon een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het punt wat hij maakt is alleen duidelijk voor degenen die de post van de vraagsteller als dom afdoen. Maar als antwoord op een serieuze vraag is dit wmb geen duidelijkheid geven. Geen waarde dus,vandaar mijn 0.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 23-12-2009 23:05 ]

Verwijderd

Precies. Hij suggereert een punt te maken maar maakt het vervolgens niet (want daar valt nog een hoop meer over te vertellen).. Dan ook geen +1.

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:13
Hier,
tHe_BiNk in 'nieuws: Capcom stelt games uit om concurrentie te ontlopen'
IMO wordt er reclame gemaakt voor budgetgaming.nl als vergelijkingssite. Dit is natuurlijk niet een vergelijkingssite die de website van het jaar 2009 is :+ . Ik heb hem naar -1 gemod, ik weet niet of iemand even wil helpen daarmee ;) .

Voor diegenen die dat nog niet doorhadden, je zit op T.net, da's natuurlijk de vergelijkingssite van 2009 :)

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

fonsoy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:59:
Hier,
IMO wordt er reclame gemaakt voor budgetgaming.nl als vergelijkingssite. Dit is natuurlijk niet een vergelijkingssite die de website van het jaar 2009 is :+ . Ik heb hem naar -1 gemod, ik weet niet of iemand even wil helpen daarmee ;) .

Voor diegenen die dat nog niet doorhadden, je zit op T.net, da's natuurlijk de vergelijkingssite van 2009 :)
Er zit IMO een verschil tussen reclame maken als hij er zelf belang bij heeft, of anderen wijzen op de goedkopere mogelijkheden (om hen te laten profiteren). Daarnaast kun je in de PW tot op heden nog geen games kopen, alleen maar vergelijken. En als uit het vergelijk *jouw* site naar bovenkomt, is dat toch juist alleen maar bevestiging?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Lijkt de laatste paar dagen wel dat nieuwsartikelen voor poll's worden aangezien :P Voegt niks toe, gewoon een 0 waard.
Paul - K in 'nieuws: VLC-ontwikkelaars werken aan crossplatform video-editor'

edit:
Mooi dat de poster tevreden is over de mediaplayer van VLC,maar heeft weinig te maken met een video-editor,hier ook een 0
hardware.tom in 'nieuws: VLC-ontwikkelaars werken aan crossplatform video-editor'

[ Voor 56% gewijzigd door pcgek op 24-12-2009 12:49 ]

• SRich
fonsoy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:59:
Hier,

Je kan dit zelfs als spam uitleggen dus daarom een terechte -1

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
In hoeverre is deze reactie nou 'Off-topic / Irrelevant'? 1x On-topic / 10x Off-topic

Artjuh in 'nieuws: Sapphire HD 5770 Vapor-X kampt met niet-geactiveerde streamcores'

Lijkt me nogal relevant, maarja. :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Relevant, maar ook een beetje een Google-vraag. Ik heb er toch maar een +1 voor gegeven.

• Dirk
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Kun je simpel zelf uitzoeken, ik geef een 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het is eigenlijk wel een vraag die je kunt verwachten met zo'n artikel. Omdat ie 1 van de weinigen is wil ik er nog wel een +1 aan geven.

• TheCapK

TheCapK

SRich schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:33:
[...]

Je kan dit zelfs als spam uitleggen dus daarom een terechte -1
Dit is zeker geen spam. Er wordt een optie aangegeven die zelfs behulpzaam kan zijn. Daarom eerder een +1 dan een -1! een -1 is eerder mismodden imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
k1n8fisher schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:40:
[...]

Dit is zeker geen spam. Er wordt een optie aangegeven die zelfs behulpzaam kan zijn. Daarom eerder een +1 dan een -1! een -1 is eerder mismodden imho!
Eerder in dit topic wordt een reactie die ook een site aanprijst, hetzij op een iets onsubtielere manier in de vorm van reclame, compleet de grond in geboord. Die wordt bijna van de site verwijderd. Zie hier de reden waarom ik een reply aanmaak :Y).
Die hele reply geeft aan alsof je "moet" kijken op die site. Van mij niet nodig eerlijk gezegd. Er is toch de t.net PW?

[ Voor 10% gewijzigd door fonsoy op 25-12-2009 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reactie en alles eronder gaat over de correcte spelling van iets dat niet in het artikel staat (en dan nog), dus allemaal ongewenst. Ondanks dat ik me ook wel eens erger aan de taalfouten die hier langskomen hoort het gewoon niet in de comments van een artikel.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3582772
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3583768
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3583817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Zo erg zijn ze niet eens maar het is indd niet de bedoeling. Dus met de kerstgedachte er bij maak ik er van: -1,-1,0 (hij heeft zowaar wat dingen uitgezocht!). <+:)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electrowolf schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 10:48:
Zo erg zijn ze niet eens maar het is indd niet de bedoeling. Dus met de kerstgedachte er bij maak ik er van: -1,-1,0 (hij heeft zowaar wat dingen uitgezocht!). <+:)
Nou ja, het is erg in de zin dat je tegenwoordig iedere tien topics er wel ééntje tussen hebt zitten waar een hele rits aan taaltechnisch geneuzel tussen zit. Het doet niet veel voor mijn leesplezier en ongetwijfeld ook niet voor dat van veel anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Iedereen weet wat er mee bedoeld wordt, het hoort daar gewoon niet. En scrooge hier :P , kan zich ook niet vinden in de kerstgedachte als verzachtende factor. :) Heb daar vanochtend al -1s aan gegeven,behalve de laatste die kan nog wel op 0.

edit:
Hij had het beter even kunnen melden,maar in deze vorm vind ik een 0 nog wel kunnen. Gewoon een opmerking zonder geklaag.
karstnl in 'nieuws: ASRock brengt mini-itx-moederbord A330 ION uit'

Die staat wmb al goed,maar het gaat me meer om deze die ik daar niet op zijn plaats en wel -1 waardig vind.
ArchNemeziz in 'nieuws: ASRock brengt mini-itx-moederbord A330 ION uit'

edit2:
Nog een paar die ik kansloos en zwaar overbodig vind, en -1 waardig.
P8ter in 'nieuws: ASRock brengt mini-itx-moederbord A330 ION uit'
Verwijderd in 'nieuws: ASRock brengt mini-itx-moederbord A330 ION uit'

[ Voor 88% gewijzigd door pcgek op 25-12-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 05:24:
Deze reactie en alles eronder gaat over de correcte spelling van iets dat niet in het artikel staat (en dan nog), dus allemaal ongewenst. Ondanks dat ik me ook wel eens erger aan de taalfouten die hier langskomen hoort het gewoon niet in de comments van een artikel.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3582772
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3583768
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3583817
Electrowolf schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 10:48:
Stuk voor stuk schoolmeesterachtig gezeur, ik geef ze allemaal een -1, de laatste dus ook.
pcgek schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:29:
Hij had het beter even kunnen melden,maar in deze vorm vind ik een 0 nog wel kunnen. Gewoon een opmerking zonder geklaag.
Die kan prima op 0 inderdaad.
Die staat wmb al goed,maar het gaat me meer om deze die ik daar niet op zijn plaats en wel -1 waardig vind.
ArchNemeziz in 'nieuws: ASRock brengt mini-itx-moederbord A330 ION uit'
Deze vind ik van hetzelfde niveau en geef ik dus ook een 0.
Die zijn inderdaad duidelijk -1 waardig.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
pcgek schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:29:
Iedereen weet wat er mee bedoeld wordt, het hoort daar gewoon niet. En scrooge hier :P , kan zich ook niet vinden in de kerstgedachte als verzachtende factor. :) Heb daar vanochtend al -1s aan gegeven,behalve de laatste die kan nog wel op 0.

edit:

[...]
Maar hij brengt er wel een aardige discussie mee opgang, dus ik vind het wel een +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@DirkW:

Bij de laatste van de 3 heb ik mijn eerder gegeven score van -1 later toch maar bijgesteld naar 0,om de reden die 'electrowolf' aangaf. Iemand die van iets negatiefs toch iets positiefs probeert te maken ga ik niet bestraffen, ook al is het offtopic.

De post van 'kstang80' heeft een hoog schoolmeestergehalte+een ander wijzen op fouten maar verder geen inhoud. Die vind ik linksom of rechtsom niet meer dan een -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'meuk: BS.Player 2.51 build 1020'

waarom is dat offtopic/irrelevant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dat je een bewering van iemand in twijfel trekt mag je zelf weten,maar je voegt zelf niets van waarde toe waar een lezer wat aan heeft. Een 0 is hier dus wel op zijn plaats wegens ontopic/irrelevant :)

[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 25-12-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Rientie in 'reviews: Jaaroverzicht 2009: processors'

In my opinion meer een 0 dan een 1. Wat is de relevantie van de post? Misschien zie ik het verkeerd maar toch ben ik benieuwd wat er over te zeggen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcgek schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 21:19:
Dat je een bewering van iemand in twijfel trekt mag je zelf weten,maar je voegt zelf niets van waarde toe waar een lezer wat aan heeft. Een 0 is hier dus wel op zijn plaats wegens ontopic/irrelevant :)
En jij vind het niet van belang om te weten of er adware in zit? De waarde die ik toevoeg is dat een volgende "feitenschrijver" niet meer zomaar iets neer zal kalken als feit zonder het te onderbouwen. En ik geef deze feitenschrijver een kans zichzelf te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 08:35:
[...]

En jij vind het niet van belang om te weten of er adware in zit?
Dan zou je zelf met een goed onderbouwde reply moeten komen om die zogenaamde feiten te ontkrachten,daar hebben de lezers wat aan.
De waarde die ik toevoeg is dat een volgende "feitenschrijver" niet meer zomaar iets neer zal kalken als feit zonder het te onderbouwen. En ik geef deze feitenschrijver een kans zichzelf te verbeteren.
Dacht er al iets van schoolmeesteren in te ontdekken,maar zover wilde ik niet gaan. Al word mijn vermoeden dat het je daar alleen maar om te doen was nu wel sterker. :P
Voor mij reden genoeg om er niet meer dan een 0 voor te geven,maar misschien zijn er mensen die daar anders over denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 08:35:
[...]

En jij vind het niet van belang om te weten of er adware in zit? De waarde die ik toevoeg is dat een volgende "feitenschrijver" niet meer zomaar iets neer zal kalken als feit zonder het te onderbouwen. En ik geef deze feitenschrijver een kans zichzelf te verbeteren.
Ben ik niet met je eens. Wanneer iemand de feiten neerzet en iemand die onderuit probeert te halen dor louter naar een bron te vragen schiet niemand ermee op. Niet alle feiten hebben linkjes nodig als ondersteuning enzo. En ook niet alles laat zich onderuit halen door het als verdacht te bestempelen.

Mocht dat wel zo worden dan is iets als verdacht aanmerken aanmerkelijk makkelijker dan feiten te verzamelen en posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Je mag blij zijn dat je geen -1 heb gehad. Je voegt werkelijk niks toe, en gaat andere vragen om een bron....

@ Camacha alle schoolmeester staan nu effectief op -1

[ Voor 6% gewijzigd door SRich op 26-12-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

PcDealer in 'reviews: Jaaroverzicht 2009: processors'

Deze post lijkt meerwaarde te hebben, maar ik weet alleen niet of de poster het wel bij het rechte eind heeft.

Hoe kun je zoiets het beste modereren? Het bericht lijkt meerwaarde te hebben, maar ik weet niet of het waar is.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Matis schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:49:
PcDealer in 'reviews: Jaaroverzicht 2009: processors'

Deze post lijkt meerwaarde te hebben, maar ik weet alleen niet of de poster het wel bij het rechte eind heeft.

Hoe kun je zoiets het beste modereren? Het bericht lijkt meerwaarde te hebben, maar ik weet niet of het waar is.
Gewoon +1 geven. Het is netjes en on-topic. Waarheidsbetrouwbaarheid kan door middel van een tegenpost worden opgelost.

In dit topic begint het weer lekker met commentaar op het nieuwsitem waar wel 8x 0 op wordt gegeven. Is gewoon -1 waard! Net zoals degene die erop reagert natuurlijk!
Iemand die dan een hele nette vraag stelt wordt meteen weer als off-topic beschouwd terwijl dat gerust een +1 mag zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

k1n8fisher schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:29:
In dit topic begint het weer lekker met commentaar op het nieuwsitem waar wel 8x 0 op wordt gegeven. Is gewoon -1 waard! Net zoals degene die erop reagert natuurlijk!
Iemand die dan een hele nette vraag stelt wordt meteen weer als off-topic beschouwd terwijl dat gerust een +1 mag zijn!
Upquark in 'nieuws: Ontwikkelaars maken custom roms op HTC HD2 mogelijk'

Zitten een paar modmisbruikertjes tussen met een +1/+2 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Umbrah in 'reviews: 2009: Eindelijk schot in hd'

De +3 die aan deze post gegeven is, vind ikzelf wel erg overdadig. Niet alleen vind ik de inhoud maar so-so (zijn 2e punt m.i. zelfs offtopic danwel niet relevant), daarnaast struikel ik over deze opmerking in zijn laatste alinea: "en ik weet dat Timmy en zijn vrolijke bende struikrovers ons graag 3 á 4x voor hetzelfde beperkte product willen laten betalen, maar die moeten wat realiteitszin krijgen", ik kom hierdoor niet verder dan een 0 of eerder zelfs een -1. Wat is jullie mening?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

0 of -1 staat niet in verhouding met de moeite die eraan is besteed , word na mijn gevoel minimaal een +1, de post is relevant aan de startpost/discussie.

Al ben ik het niet helemaal eens met al zijn punten (met aantal wel), maar daar kan ik dan een tegenargumenten op geven (met bronnen). Ik geef in ieder geval niet zo snel meer een 0 alleen als de post offtopic of niet relevant is. En -1 is alleen voor berichten die echt niet kunnen en ongewenst zijn, maar dat is hier niet echt aan de orde na mijn idee.

Volgens mijn zijn de 0 en -1 voor posten die offtopic/niet relevant of ongewenst zijn, en ze zijn er niet omdat je niet eens bent met een van zijn punten in een relevante post.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Commercieel is zijn verhaal onzinnig, inhoudelijk een hoop gezeur en dan verwerkt hij er ook nog een paar flames in (ook naar de rtl directie), hij moet blij zijn met de 0 die ik hem gegeven heb.
En als de lengte en daarmee de hoeveelheid moeite die hij in deze reactie gestoken heeft beloond zou moeten worden, dan negatief, voor de grotere hoeveelheid onzin waar je als lezer doorheen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

mad_max234 schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:40:

Volgens mijn zijn de 0 en -1 voor posten die offtopic/niet relevant of ongewenst zijn, en ze zijn er niet omdat je niet eens bent met een van zijn punten in een relevante post.
Euhm, waar lees je in mijn reactie dat ik het er wel of niet mee eens ben? :? Dit zal ik zeker niet laten meespelen, fyi. Heb je mijn laatste zin (de quote) trouwens uberhaupt wel gelezen?
En of iemand grote moeite doet voor een post, doet m.i. totaal niet terzake als de inhoud discutabel is.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ga met DirkW mee, een 0 lijkt me ruim voldoende beloning voor deze half-flamende post, die inhoudelijk aantoonbaar onjuist is op enkele punten.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 27-12-2009 15:14 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
flames zijn toch gewoon een -1
of zijn bericht nuttig is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Als het puur een flame is wel, als de reactie verder nog inhoud heeft is het aftrek van de totale score. Of je dan nog op -1 uitkomt hangt af van hoe sterk je de flames tegen de rest van de inhoud weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Diddle in 'nieuws: Video toont nieuwe HTC Sense-interface voor Android'

Ik heb hier een -1 te pakken gekregen en hoewel me de score van mijn posts weinig kan schelen, lijkt het alsof een fanboy het niet eens was met de inhoud en fanboys, dáár heb ik wel een hekel aan, dus ik wilde het hier even melden.

Sowieso denk ik dat er met een vergrootglas naar alle moderaties bij dat nieuwsbericht gekeken moet worden, want als ergens ook maar de link met een iPhone gelegd kan worden vliegt men elkaar weer in de haren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Er is een goede reden waarom beginners reacties niet effectief op -1 kunnen zetten :)

En je reageert op een ongewenste parent... Voor sommigen is dat al voldoende reden de child ook een -1 te geven. Maar waar jouw parent een troll is, is jouw reactie wel netjes, dus die kan gewoon een +1 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dirk schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:43:
Er is een goede reden waarom beginners reacties niet effectief op -1 kunnen zetten :)

En je reageert op een ongewenste parent... Voor sommigen is dat al voldoende reden de child ook een -1 te geven. Maar waar jouw parent een troll is, is jouw reactie wel netjes, dus die kan gewoon een +1 krijgen.
Op het moment van reageren was de parent nog niet ongewenst en ik wist niet dat newbies geen effectieve -1 konden geven, slimme truuk. Ik neem aan dat de modbot er alsnog naar kijkt als beginners veel -1's geven/veel afwijking vertonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
De modbot niet nee, maar wij controleren moderaties ook en dan verliest deze user vanzelf wel een keer zijn/haar rechten ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze lijkt me toch gewoon ontopic en relevant,
pcgek in 'nieuws: Vergulde PS3 moet 220.000 euro opbrengen'
Hier nog een grapje waar volgens mij niet zoveel mis mee is dat ie op -1 moet.
pcgek in 'nieuws: Vergulde PS3 moet 220.000 euro opbrengen'
die -1 gever met een gewicht van 2 mag wel even naar gekeken worden. Zijn daar trouwens meerdere (6a7 stuks)reacties met een -1 gewaardeerd(hoogstwaarschijnlijk dezelfde gever),maar daar heb ik zelf wat aan kunnen doen.
Hier 1 van die reacties waar later nog een -1 is bijgekomen, en die wmb gewoon een +1 waard is.
Wakoz in 'nieuws: Vergulde PS3 moet 220.000 euro opbrengen'

[ Voor 15% gewijzigd door pcgek op 27-12-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
even een vraagje:
waarom is deze post een 0 waard
Verwijderd in 'nieuws: Aantal µTorrent-gebruikers is verdubbeld'
en deze een +1
BaT in 'nieuws: Aantal µTorrent-gebruikers is verdubbeld'
gaan toch allebei even offtopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad, die horen beiden op 0, offtopic.

Alhoewel, wanneer ik in de thread kijk mogen ze ook beiden op +1, ze reageren beiden ontopic op een ontopic parent. Maar dan nog, dan horen ze beiden dezelfde score te hebben.

[ Voor 67% gewijzigd door Dirk op 28-12-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Ik moet toch deze twee posts melden omdat ik het verschil tussen beiden zeer opvallend vind! Plus dat het hier niemand nog verder is opgevallen (zal wel met de Kerstavonden te maken hebben :) )

Verwijderd in 'nieuws: Analist: een miljoen games verkopen is niet meer genoeg'

Punten: [0]
Mijn mening: Heel verhaal maar gewoon te offtopic. Kan mij zelf vinden in een 1 / 0

Solinx in 'nieuws: Analist: een miljoen games verkopen is niet meer genoeg'

Punten: [3!]

Opbouw:
+3 Must-read 4
+2 Informatief 1
+1 On-topic 1

Mijn mening: Zeer interessant stuk maar ik mis de koppeling met het topic? Kan mij zelf wel een aantal wegen verzinnen waarom dit stuk relevant is, maar naar mijn inziens is dit wel heel ver weg van het 'grote verhaal'. Moet zeggen dat ik hier twijfel tussen informatief [+2], dit deels omdat dit stuk mijn vakgebied betreft, en offtopic [0] omdat ik de link even mis met het artikel zelf.

Edit: Resumerend: Gaat er niet om of ik gelijk heb of niet, maar het waarderings verschil tussen beide posts is naar mijn inziens te groot.

Graag jullie mening over beiden,

[ Voor 6% gewijzigd door Jantjeuh op 28-12-2009 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Beiden zijn inhoudelijk zeer netjes maar idd even off-topic. Hierdoor moet de score voor beiden gelijk zijn, whatever dat moet zijn, en hier zou iets van een +1, gezien het feit dat het on-topic is in een off-topic draadje, niet mis staan.
Helaas zijn beide reacties al meer dan 48 uur oud en kunnen dus niet meer gemodereerd worden tenzij door een Powermod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De eerste heb ik gister een 0 gegeven, en de 2de een +1 omdat een offtopicreactie net als een ontopicpost wel iets moet toevoegen om relevant te zijn. Nummer 2 is wmb Inhoudelijk iets sterker, terwijl de andere nogal vlak is, daarom verschillende scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik heb beide reacties net als DirkW op +1 gezet. Ik vind ze 'ontopic' genoeg binnen de thread en binnen het artikel. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
freaq in 'nieuws: Vergulde PS3 moet 220.000 euro opbrengen'
deze + 2 is zwaar over de top aangezien zijn berekening niet klopt en dus iets zegt dat ie niet kan staven
+1 is meer dan genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat is inderdaad niet meer dan wat samengeraapt geblaat, een +1 is al een ruime beloning voor die reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

SRich schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:19:
freaq in 'nieuws: Vergulde PS3 moet 220.000 euro opbrengen'
deze + 2 is zwaar over de top aangezien zijn berekening niet klopt en dus iets zegt dat ie niet kan staven
+1 is meer dan genoeg
Het lijkt wel een gedicht kwa vorm, maar het klinkt nog slechter dan een akkommodatieplatform. Dus in het algemeen, plus een! <+:)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Nagenoeg alles wat ik zeg in dit topic schijnt off-topic te zijn... I tend to disagree: nieuws: 'Defensie zet onbemande cameravliegtuigen in tijdens jaarwisseling'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Niet alleen jij hebt daar last van, in dat topic is gewoon veel te zuinig gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Van deze grove flamebait ben ik niet gediend.

Ja, hij is nog jong en nog niet gemod, maar hier mag imho wel even ingegrepen worden (modbreak?). Dit soort onzinnig taalgebruik, en ronduit onzinnige vergelijkkingen slaan nergens op.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dergelijke grove beledigingen aan het adres van een persoon mogen wmb ook wegblijven ja. Ik heb het eruit geknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:18

liberque

Vrijzinnig!

Perhaps dat jullie mij iets duidelijk kunnen maken want ik snap er werkelijk geen bal van.

Stel je schrijft een review: in mijn geval over wat amBX lampies. Je doet hier je best voor en uiteindelijk komen er wat reacties. In een paar reacties staat er aanvullende informatie en om je review zo volledig mogelijk te houden besluit je die reacties in je review te verwerken. Dit gebeurt 1 keer, 2 keer en uiteindelijk hoe meer reacties er komen, des te meer updates je aan je review doet. Uiteindelijk besluit je niet de gehele review vol te hangen met "dankzij [naam] deze update" ed. maar ze via een nested reactie te bedanken voor het commentaar en erbij te vermelden dat het toegevoegd is in de volledige review. Als voorbeeld neem ik even "Interresante vraag. Stukje toegevoegd in Addendum 5." Dit gaat allemaal goed totdat de mods langskomen.

"offtopic / irrelevant" - dat is de stempel die zo'n reactie krijgt en dat blijft helaas niet bij 1 keer. Waarschijnlijk compleet offtopic omdat het over de inhoud van de review gaat en wellicht irrelevant omdat niemand wilt weten dat je de review hebt aangepast. Nee, natuurlijk is zo'n reactie geen +3 waard, maar in mijn optiek is de definitie van offtopic / irrelevant niet strokend met de inhoud.

Anywayz, ik ben er klaar mee. Ik daag jullie moderators uit om zelf maar reviews te schrijven... ellenlange teksten uitwerken om anderen te informeren zodat ik daarna iedere reactie van jullie weg kan modderen. Ja, ik noem dat modderen omdat het zeker geen modereren mag heten. Respect voor de mensen die echt serieus bezig zijn (voel je aub niet aangesproken) maar waarom heb ik nu het bittere gevoel dat het oh zo makkelijk is kritisch op andere mensen te zijn middels een muisklik zonder ooit maar 1 letter getyped te hebben?

Sorry voor deze rant, maar het lucht wel lekker op.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Waar gaat dit over? :) Is het niet één persoon geweest die bij jouw review gemodereerd heeft?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:22

MsG

Forumzwerver

Maar je geeft zelf het antwoord toch al aan? Uiteindelijk is modereren bedoeld voor de lezer van de review/nieuwsartikel. Die credits van jou zijn niet ongewenst, maar wél irrelevant voor de lezer van de review. Dus ik begrijp niet wat er fout aan is. Het is offtopic in de context van de review.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het gaat hem om reacties als liberque in 'productreview: Philips AmBX Starter Kit review door liberque'. En ja, ik kan zijn ergernis begrijpen dat hij daar een 0 voor krijgt, maar tegelijkertijd, hoeveel voegt zo'n reactie toe? Een 0 is niet negatief, het is neutraal, het is een reactie die niets toevoegd, maar ook niet ongewenst is. Je beloning voor de verbeteringen ligt dan ook niet in de score van de reacties waarin je meldt dat je verbeteringen aan hebt gebracht in de review, maar in de totaalscore van de review. 5 sterren, de maximum waardering, wat kun je meer vragen? Dat een mededeling dat er een update is geweest als waardevol wordt aangeduid?
Zie de 0 niet als een straf, zie het als het ontbreken van een beloning, een beloning die je al op een andere manier hebt gekregen, namelijk met een 5 sterren score voor je review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:18

liberque

Vrijzinnig!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het zeker met bovenstaande eens als jullie zulke reacties als neutraal bestempelen. In die context is er helemaal niets mis met zo'n moderatie op dat soort berichten. Echter neutraal klinkt al een heel stuk ehr.. neutraler dan offtopic en/of irrelevant. Immers, als ik op de frontpage een reactie geef en dit wordt als offtopic gemodereerd dan is dat gevoelsmatig toch een tik op de vingers. Idem met reacties op reviews. Probeer maar eens hardop irrelevant te zeggen. Je zult merken: het klinkt niet echt positief.

Anywayz: blijkt dat ik dus geen probleem heb met de moderatie, maar met de interpretatie van de moderaties en dat is weer een heel ander topic. Sorry voor de bovenstaande rant iig. Jullie zijn allemaal lieve modjes :P

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:22

MsG

Forumzwerver

Tja voor zulke zeldzaamheden is natuurlijk geen speciale moderatiesticker :), dus wordt het offtopic/irrelevant. In een nieuwsbericht klopt de tekst wat vaker dan in dit geval bij jouw review.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Vroeger heette de 0 ook neutraal, maar toen werden alle reacties die niet boven het maaiveld uitstaken, dus ook de gewone discussies, hierop gezet. En dat was ook weer niet de bedoeling... De huidige naam is dus vooral gekozen om ervoor te zorgen dat reguliere ontopic discussies op +1 of hoger uitkomen en niet allemaal in een grauwe massa op 0 blijven hangen. En dan moet je dus iets anders kiezen dan het simpele 'neutraal', want dat klinkt te veel als verzamelputje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Echt een zeldzaamheid is het niet hoor, iedereen die een review maakt en die update en dat verwerkt in de reacties heeft er mee te maken. Maar indd, bij ons is bekend dat 0 ook voor neutraal staat in reviews (waar +1 neutraal is in newsposts...). Echter is dit natuurlijk niet bekend bij mensen die minder vaak modden.. Het zou dus aan de faq kunnen worden toegevoegd als het er al niet in staat, maar verder lijkt me hier weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hoezo is de +1 de neutrale score binnen nieuwsposts? De +1 is zowel binnen reviews als binnen nieuwsposts bedoeld voor de reguliere, zinvolle en ontopic discussies. De 0 is in beide gevallen bedoeld voor reacties die daar niets aan toevoegen, maar ook niet ongewenst zijn. Reacties die dus neutraal zijn. Ze zijn niet ongewenst, maar ook niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het idee niet ook dat er bij niet nieuwsposts wat soepeler gemodereerd dient te worden? Dat is een insteek die ook in de FAQ is terug te vinden, dus ik vind het hier wel sneu als iemand er duidelijk energie in steekt om zijn artikel te verbeteren dat dan (toch wel) afgestraft wordt met een 0. Want zoals gezegd is irrelevant geen prettige en aardige benaming. Dan zou het alleen dienen om de rest te tonen dat er verbeteringen zijn doorgevoerd, dat maakt de post al niet meer irrelevant.
Modereren buiten nieuwsartikelen

Naast nieuwsberichten zijn er ook andere zaken waar reacties op geplaatst kunnen worden, bij redactieblog's, meukitems, .plans en productreviews. Deze reacties kunnen ook gemodereerd worden, maar zal wat minder streng zijn in vergelijk met reacties op nieuwsberichten. Hieronder staat per categorie uitgelegd wat de verschillen zijn ten opzichte van de normale moderatierichtlijnen bij nieuwsartikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom is mijn reactie een 0, terwijl de reactie erop wel een +1 is, terwijl ze beiden over hetzelfde gaan? Dan moeten ze ook beiden een 0 of beiden een +1 zijn lijkt me? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Beide +1 gegeven en ook voor hAl boven je. Van hAl is ook gewoon een valide ontopic vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 29-12-2009 15:58 . Reden: Hal -> hAl ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AndyD in 'nieuws: Modern Warfare 2 meest illegaal gedownloade game van 2009' heeft een -1 gekregen, maar aangezien het geen troll is en ook geen kwade opzet is het op z'n minst een 0. Ik heb 'm persoonlijk een +1 (on-topic) gegeven omdat hij zeker wel een belangrijk punt aansnijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwadronaut
  • Niet online
Ik probeer te begrijpen wat er offtopic is aan mijn reactie op 'Deel beveiliging gsm-verbindingen is gekraakt.'

Kijk dat het geen must-read is, is duidelijk, daarvoor is het sowieso niet uitgebreid genoeg. Ik reageer op de (in mijn ogen terechte) vraag of het om hetzelfde algoritme gaat wat al in 1998 is gekraakt.

Ik bevestig en geef een link naar de paper in kwestie, dus lijken informatief of on-topic me terecht, maar moddereters lijken het er niet mee eens.

Kan iemand het me uitleggen wat ik mis doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Is dit niet dezelfde en wat handiger (http://cryptome.org/a51-bsw.htm)? Ik denk dat het gewoon het probleem is dat veel mensen niet weten hoe ze deze file moeten openen en om die reden te lastig

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:44:
AndyD in 'nieuws: Modern Warfare 2 meest illegaal gedownloade game van 2009' heeft een -1 gekregen, maar aangezien het geen troll is en ook geen kwade opzet is het op z'n minst een 0. Ik heb 'm persoonlijk een +1 (on-topic) gegeven omdat hij zeker wel een belangrijk punt aansnijdt.
ik hou het op een 0.....
kwadronaut schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:31:
Ik probeer te begrijpen wat er offtopic is aan mijn reactie op 'Deel beveiliging gsm-verbindingen is gekraakt.'

Kijk dat het geen must-read is, is duidelijk, daarvoor is het sowieso niet uitgebreid genoeg. Ik reageer op de (in mijn ogen terechte) vraag of het om hetzelfde algoritme gaat wat al in 1998 is gekraakt.

Ik bevestig en geef een link naar de paper in kwestie, dus lijken informatief of on-topic me terecht, maar moddereters lijken het er niet mee eens.
gewoon +1 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwadronaut
  • Niet online
Kixtart schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:52:
Is dit niet dezelfde en wat handiger (http://cryptome.org/a51-bsw.htm)? Ik denk dat het gewoon het probleem is dat veel mensen niet weten hoe ze deze file moeten openen en om die reden te lastig
Hoewel het hetzelfde is, zijn de plaatjes in de html versie zwaar inferieur en minder duidelijk. Helemaal niet stilgestaan bij het feit dat mensen met een ander besturingssysteem als ik misschien geen postscriptviewer hebben. Daarom heb ik je link er maar bijgezet, bedankt voor de tip.

En verder zie ik dat er weer wat mensen zijn gepasseerd (+1), misschien was ik wat snel met mijn reactie hier.

[ Voor 8% gewijzigd door kwadronaut op 29-12-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Melden dat iets geen nieuwswaarde heeft kan wmb het afvalputje in. Nee, volgens mij ben je niet de enige die dat ongewenst vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

nvm :)

[ Voor 105% gewijzigd door pino85 op 30-12-2009 07:52 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

* Electrowolf ziet de sarcasme er van af druipen en zet er een 0 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
Wat vinden jullie nou van deze reactie? Verwijderd in 'nieuws: Nokia komt volgend jaar met dualsim-mobieltjes'
Daarom een -1. Je moet eerst door een compleet gekleurde review scrollen, die gepost is in een nieuwstopic over Nokia telefoons. Zonder na te denken even een eerder gemaakte review posten, om misschien een gehoopte +2 binnen te fietsen. Buitengewoon irritant naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiZas in 'nieuws: Belgische overheid verbreedt kopieerheffing naar meer media' is volledig een op de man gespeelde post zonder verdere inhoud. Dat kan alleen maar een -1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 03:17:
KaiZas in 'nieuws: Belgische overheid verbreedt kopieerheffing naar meer media' is volledig een op de man gespeelde post zonder verdere inhoud. Dat kan alleen maar een -1 zijn.
Het erge is nog wel dat die post zelfs +2 en +1 mods heeft gekregen. Daar mag wel even naar gekeken worden door de Powermods! Vergeet echter niet dat het al begint bij degene op wie hij reageert. Die begint met trollen en herhaalt dat nog maar eens aan het einde van zijn post. Die heb ik dus ook -1 gezet. Er zijn daarop nog wat reacties die wel omlaag mogen worden gemod!
fonsoy schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:58:
Wat vinden jullie nou van deze reactie? Verwijderd in 'nieuws: Nokia komt volgend jaar met dualsim-mobieltjes'
Daarom een -1. Je moet eerst door een compleet gekleurde review scrollen, die gepost is in een nieuwstopic over Nokia telefoons. Zonder na te denken even een eerder gemaakte review posten, om misschien een gehoopte +2 binnen te fietsen. Buitengewoon irritant naar mijn mening.
Inderdaad zeer irritant. Gewoon een grote rant op zijn Samsung telefoontje Waar ergens wat Nokia ingeplempt lijkt te zijn om het nog een beetje met het topic te maken te laten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

bschelst in 'nieuws: Vlamingen kunnen buskaartjes afrekenen via sms' lijkt me een -1, en geen +2 die hij nu heeft...

Zijn parent, Verwijderd in 'nieuws: Vlamingen kunnen buskaartjes afrekenen via sms', is ook een -1 en geen +1 die hij ook krijgt.

Beiden zijn zwaar offtopic trolls.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Moderatiegezeik, notabene over andermans reactie: Verwijderd in 'nieuws: Nokia: bijna alle elektronica van Apple maakt inbreuk op patenten'. Ook nog eens lichr trollend en op de man spelend, dus een -1 ipv 0 lijkt me?

Edit: bij nader inzien had dit een edit op de vorige reply kunnen zijn, waarvoor excuus.

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 30-12-2009 10:59 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat is een pure onzinreactie die wel weg kan ja.

Overigens eens @ de daarbovenstaande twee reacties.

[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 30-12-2009 11:01 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cloud schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:00:
Dat is een pure onzinreactie die wel weg kan ja.
Meer in dat kader, van [Verwijderde gebruiker]:

- Verwijderd in 'nieuws: Nokia: bijna alle elektronica van Apple maakt inbreuk op patenten'
- Verwijderd in 'nieuws: Nokia: bijna alle elektronica van Apple maakt inbreuk op patenten'

Allemaal trolls, flames of combi's hiervan, en op de man spelend. Allemaal -1's dus.

Maargoed, gezien zijn gemiddelde en totale reactiescore doet hij dit wel vaker... en dat voor iemand die net een week geregistreerd is.

Schijnt voor een klein aantal users erg moeilijk te zijn om te accepteren dat andere mensen andere meningen kunnen hebben, en daar op een normale en volwassen manier op in te gaan ipv te gaan trollen en flamen. Reageer dan niet zou ik zeggen, want ze maken zich op deze manier wel onsterfelijk belachelijk en verzieken de discussie.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 30-12-2009 11:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:31:
[...]

Meer in dat kader, van [Verwijderde gebruiker]:

Allemaal trolls, flames of combi's hiervan, en op de man spelend. Allemaal -1's dus.

Maargoed, gezien zijn gemiddelde en totale reactiescore doet hij dit wel vaker... en dat voor iemand die net een week geregistreerd is.

Schijnt voor een klein aantal users erg moeilijk te zijn om te accepteren dat andere mensen andere meningen kunnen hebben, en daar op een normale en volwassen manier op in te gaan ipv te gaan trollen en flamen. Reageer dan niet zou ik zeggen, want ze maken zich op deze manier wel onsterfelijk belachelijk en verzieken de discussie.
Die user lijkt duidelijk hier gekomen om een soort vendetta aan te gaan.
Ik hoop dat zijn accountje snel geblokkeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inmiddels is er een hele subdraad ontstaan, die allemaal naar de -1 kan wegens trollen/flamen/zwaar offtopic en op de man spelen, vanaf hier: nieuws: Nokia: bijna alle elektronica van Apple maakt inbreuk op patenten en alles daaronder.

Die van arjankoole kan op 0 lijkt me, de rest is -1 materiaal.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

8)7 Dat is alles wat ik er over ga zeggen.

De boel staat nu volgens mij allemaal op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
8)7 + fixed is wat ik erover zeg.
Dit is gewoon te loos/offtopic en balaclava is nu gebanned om een andere reden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Heleboel posts die op de man gespeeld waren tegen wildhagen op -1 gezet,
maar eh... Wildhagen...

een beetje heb je het ook wel uitgelokt he?
wildhagen in 'nieuws: Nokia: bijna alle elektronica van Apple maakt inbreuk op patenten'

Bij een willekeurig persoon zou ik dit een 0 geven, maar dit was natuurlijk wel een vette troll van je. (ver onder je normale nivo)
En hij heeft goed gewerkt hoor...wat een berg reacties er op zeg...
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.