Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al met al vandaag mijn AIE-plus install pakket binnengekregen.
Gelijk geïnstalleerd.......het werkt!
Van 4mb naar:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/707763983.png
Nette waarden lijkt mij. :9
Nu nog wachten tot van de week de samsung decoder binnenkomt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

Wildfire

Joy to the world!

Over mijn 120 mbit verbinding heb ik niet te klagen (draait erg lekker), maar met de telefonie gaat er nog geregeld iets mis. Zojuist had ik ruim tien minuten geen kiestoon nadat midden in een gesprek de verbinding opeens doodviel.

Telefonie via internet is duidelijk nog verre van de stabiliteit van het oude analoge netwerk.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10 08:47
Is er iemand die 120Mbit stabiel draait met een Arris-modem?

Na een telefoontje met de klantenservice sturen ze donderdag iemand langs die een Ubee-modem gaat neerzetten. Ben benieuwd. Ik denk dat ik maar vraag of ze het Arris-modem laten staan, mocht het foute boel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Steveedge schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:58:

Na een telefoontje met de klantenservice sturen ze donderdag iemand langs die een Ubee-modem gaat neerzetten. Ben benieuwd. Ik denk dat ik maar vraag of ze het Arris-modem laten staan, mocht het foute boel worden.
Ik zou je toch aanraden om hem gewoon als backup te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:42
Steveedge schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:58:

mja.. m'n router kan het niet aan.. maar 9MB/sec haal ik wel altijd eigenlijk :).. routers max is 88mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 weken zonder telefoon te zitten heb ik dan eindelijk het pakket binnen gekregen. Gelukkig werkte dit het allemaal vrij snel. Het enige probleem is dat mensen ons nog niet kunnen bereiken met de telefoon maar wij hun wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:25:
Na 2 weken zonder telefoon te zitten heb ik dan eindelijk het pakket binnen gekregen. Gelukkig werkte dit het allemaal vrij snel. Het enige probleem is dat mensen ons nog niet kunnen bereiken met de telefoon maar wij hun wel :S
Wij ook gehad, nummer overzetting duurt een maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Een vraag puur uit nieuwsgierigheid;

Zou deze het doen op het Ziggo netwerk?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 09:54
Ik zou het niet proberen: https://static.ziggo.nl/i...oorwaarden_tcm14-4835.pdf

7. Als sprake is van een zodanige verandering aan het Internetmodem, dat de mogelijkheid wordt gecreëerd onbevoegd c.q. zonder toestemming van Ziggo gebruik te maken van het Internetmodem of Ziggo Internet, is de
Klant een direct opeisbare boete van e 225 aan Ziggo verschuldigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:06
Probleem is dat je het MAC-adres van deze modem moet laten toevoegen bij Ziggo om een IP te kunnen krijgen. Zou me niets verbazen als ze slechts bepaalde ranges hebben, en dat andere MAC-adressen niet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Timmert schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:20:
Heeft iedereen met nieuwe Ubee firmware inmiddels ook een groen downstream lampje?
Bij mij zijn beide helaas op dit moment nog oranje (upload en download dus) @ ubee modem :(

[ Voor 4% gewijzigd door DJ-Visto op 06-02-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 20:21

ThaHandy

Discovery Channel

lui die begin vorig jaar zijn overgestapt naar een Z3I abo (in mijn geval) moeten checken of de gratis telefonie abonnement nog van toepassing is, als je dat hebt :)

dus ik na maaaanden maar eens die rekening bekijken en merk dat de telefonie korting niet meer van toepassing is (-9.95)
ff gebeld en wordt vergoed op eest volgende factuur (8x 9.95 :P ) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:31
Ik lees veel over het Ubee modem maar heb hier een Arris modem en het enige is dat deze na pakweg 4 a 5 dage bevriest en dan gewoonaan uit en weer aan doen en het werkt weer.

Downloaden gaat goed en ook snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Cave_Boy schreef op zondag 07 februari 2010 @ 08:15:
Ik lees veel over het Ubee modem maar heb hier een Arris modem en het enige is dat deze na pakweg 4 a 5 dage bevriest en dan gewoonaan uit en weer aan doen en het werkt weer.

Ik kreeg ook een ubee: even surfen, even outlook en dan modem resetten..gelukkig lijkt het nu goed te gaan.
Maar het is niet normaal dat je om de paar dagen een modem moet resetten :( Klacht indienen, moet gewoon werken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:15
Ik verwacht het niet. Hoe ga je dat modem activeren dan? Hoe kom je aan de activeringscodes? Ik kan me voorstellen dat Ziggo, om de kwaliteit en de snelheid van haar netwerk te bewaken, alleen maar door haar geteste en goedgekeurde apparatuur toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, zeker niet een gehackte modem, ze zijn niet achterlijk bij Ziggo hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met AiE+ die sinds afgelopen donderdag ineens 30 ipv 20 Mbit halen?
Alleen de upload valt 's avonds tegen, die dropt dan van 3 naar 1 Mbit.

Utrecht (3552)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Net even getest en inderdaad, het is nu 30/3,7 volgens speedtest (3561, ook Utrecht)

[ Voor 13% gewijzigd door JvS op 07-02-2010 10:10 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

In Den Haag nog steeds 20mbit :) (bij AIE+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:38:
Zijn er meer mensen met AiE+ die sinds afgelopen donderdag ineens 30 ipv 20 Mbit halen?
Ik niet (postcode 9713). Maar moet je dan niet eerst een brief krijgen van Ziggo waarin staat dat je een nieuw modem krijgt en dat de snelheid binnenkort verhoogd gaat worden? Ik verwacht in ieder geval niet dat mijn snelheid, zonder een dergelijke brief, van de ene op de andere dag verhoogd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27
100% zeker weten van niet, Ziggo laat alleen modem op haar netwerk toe die ook door Ziggo zijn ingekocht (om vervolgens weer door gestuurd te worden naar klanten met een internetabonnement)
Naast het modem MAC adres werkt Ziggo ook met modem profielen, hier in staan de technische instellingen van de modems, snelheidheis configuratie etc.... Zonder deze instellingen gaat een modem niet werken, het heeft ook geen zin om een ander dan door Ziggo geleverd kabelmodem aan te sluiten.
Ik zou met zelfs kunnen voorstellen dat er ook op de CMTS een blokkade zit voor andere modems, los van het feit dat ze geen informatie/profiel krijgen van de Ziggo servers

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Cave_Boy schreef op zondag 07 februari 2010 @ 08:15:

Heb je ook al een keer een hardresset op het modem uitgevoerd?
Reset knopje van het modem lang in gedrukt houden.... het modem wist op dat moment z'n profiel en probeert een nieuwe firmware binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Von Henkel schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:43:
Sinds de eerste snelheidsverhoging naar 50mb heb ik mijn thuis netwerk aangepast aan een gb netwerk.
Het enige waar ik wel spijt van heb is dat ik in november 2009 een ander abonnement voor nieuwsgroepen heb afgesloten om te kunnen downloaden tot 120 mb.
Dit contract loopt tot November 2010, en dat terwijl de beloofde snelheid niet komt! :(
Dat is geheel aan je eigen te wijten,
De "beloofde"snelheid komt er wel, alleen zul je niet in de pilotgroep zitten.

Je bent zelf te snel in een situatie gekomen, die je had kunnen voorkomen, dit is niet aan Ziggo te wijten natuurlijk.

Hier loopt een maandelijks abo voor 50mbits, en als Ziggo de snelheid aanpast, gaat dat de eerstvolgende gelegenheid mee omhoog
( stiekem lach ik altijd om dit soort berichten, ongeduldig, maar grappig )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 10:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tja, dat resetten van modems... Bij mij gaat 's nachts het modem gewoon van de stroom, dus dat is sowieso gedaan. Mocht het modem een nachtje aan blijven staan is er ook geen probleem, maar mijn ervaring met Ziggo modems is dat je die toch wel elke paar dagen moet schoonvegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
sebastius schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:08:
Tja, dat resetten van modems... Bij mij gaat 's nachts het modem gewoon van de stroom, dus dat is sowieso gedaan. Mocht het modem een nachtje aan blijven staan is er ook geen probleem, maar mijn ervaring met Ziggo modems is dat je die toch wel elke paar dagen moet schoonvegen.
Leg dat eens uit svp? Ik heb mijn modem al maanden 24/7 aanstaan zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-10 20:50
Bullet NL schreef op zondag 07 februari 2010 @ 10:55:
[...]

100% zeker weten van niet, Ziggo laat alleen modem op haar netwerk toe die ook door Ziggo zijn ingekocht (om vervolgens weer door gestuurd te worden naar klanten met een internetabonnement)
Naast het modem MAC adres werkt Ziggo ook met modem profielen, hier in staan de technische instellingen van de modems, snelheidheis configuratie etc.... Zonder deze instellingen gaat een modem niet werken, het heeft ook geen zin om een ander dan door Ziggo geleverd kabelmodem aan te sluiten.
Ik zou met zelfs kunnen voorstellen dat er ook op de CMTS een blokkade zit voor andere modems, los van het feit dat ze geen informatie/profiel krijgen van de Ziggo servers
hey bullet (favorite target)
dit modem is een docsis modem en geen euro docsis. dit zal nooit werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:52

TFHfony

Professional Weirdo

Is dat zo? Dan vraag ik mij af wat jij met je modem(s) doet. Mijn vorige Motorola en huidige Arris haal ik nooit van de stroom. Misschien dat ik ze eens in het half jaar een van de stroom af haal, maar waarschijnlijk nog wel minder dan dat.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
akatar schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:13:
[...]

hey bullet (favorite target)
dit modem is een docsis modem en geen euro docsis. dit zal nooit werken.
Je hebt helemaal gelijk, Docsis en EuroDocsis is een verschil. Maar dit wetenende gaat een eurodocis modem wat niet door Ziggo of een van haar voorgangers is geleverd niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik weet niet wat voor ervaring jij hebt met je huidige modem maar ze zijn ontworpen (los van evetueel stroomgebruik) om 24/7 werkzaam te zijn....
Ook ik heb nooit geen problemen met mijn modem, ik schakel hem alleen uit bij zeer heftig onweer.
Verder draait hij vol-continu bij mij...
Het is overigens wel bekend dat bepaalde routers vast kunnen lopen naar verloop van tijd.... heb je daar toevalig geen last van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachboyNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10 15:49
Goedemiddag,
Zijn er daadwerkelijk zoveel problemen met de spullen van ziggo?
Ik zie ook iedere dag de routers weer terug komen dat ze vastlopen en dat soort dingen.
En dat de snelheden erg variëren?
Want binnenkort wilde ik AIE+ gaan aanschaffen maarja door alle 'problemen'.
Zit ik dus te denken om het ook weer niet te nemen en iets anders te zoeken?

Of valt het mee en werkt alles altijd gewoon zoals het hoort te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Schoonvegen? Waarom? Mijn Ubee modem heeft maanden 24/7 zonder problemen gedraaid. Heb hem laatst een reset gegeven voor de nieuwe firmware, maar laat hem nu weer gewoon maanden draaien als dat kan. Dit zonder enige problemen. Misschien is er iets met je router?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

BeachboyNL schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:37:

Tsja, dat is natuurlijk niet te voorspellen. Wel is het zo dat je voornamelijk de problemen leest en hoort. Mensen die geen problemen hebben hoor je niet. Je krijgt dan snel de indruk dat er alleen maar problemen zijn. Verder heeft Ziggo natuurlijk veel klanten, dat versterkt het effect alleen maar.

Zoals je hierboven kan lezen heb ik nooit problemen. Alles werkt altijd op volle snelheid en ben zeer tevreden over Ziggo. In heel 2009 misschien 2x een storing gehad, maar dat was snel weer opgelost. Ik ben een zeer tevreden klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Nu online
Kan iemand mij helpen?
Zal wel niet expliciet een ziggo probleem zijn maar het doet zich alleen voor bij mijn ziggo email account :/

Als ik mijn mail ophaal met mijn GSM dan is ie op de server weg en kan ik thuis niet nog eens dezelfde mail in outlook binnenhalen :?

Met mijn oude (welke ik nog heb ) online mail lukt dat wel , ik haal met gsm binnen ..lees etc en thuis haalt mij outlook hem ook nog eens binnen.
Ik kan in de gsm geen verschil vinden of optie >>>laat op server staan "oid.
Wat kan ik doen?
Moet ik toch iets instellen en zo ja wat?

[ Voor 4% gewijzigd door scorpio op 07-02-2010 15:10 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

toch op je gsm goed instellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Welke problemen met Plus zijn er dan? Ik kan er niet eentje noemen. De problemen hier gaan toch voornamelijk over Ubee modems van mensen met een Extra abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de firmware upgrade heeft een vriend van mij ook geen problemen meer tot nu toe, ook een Ubee met Extra.
Gaat nu erg goed volgens hem, zelf heb ik een Arris 702, die is al dagen online en heeft geen hik vertoond tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Goedemiddag,
Zijn er daadwerkelijk zoveel problemen met de spullen van ziggo?
Ik zie ook iedere dag de routers weer terug komen dat ze vastlopen en dat soort dingen.
En dat de snelheden erg variëren?
Zit ik dus te denken om het ook weer niet te nemen en iets anders te zoeken?

Ik durf wel te stellen dat nu alle firmware update's uitgerold zijn (er waren een aantal regio's waar de Ubee kabelmodems niet helemaal goed functioneerden, hing o.a. af van de combinatie kabelmodem en CMTS) er qua techniek niets mis is met Ziggo...
over het algemeen krijg je ook zeker de snelheid waarvoor je betaald, de problemen die worden veroorzaakt bij Ziggo zijn veelal van administrative aard.

Qua routers (wat jij schrijft) ligt het wat anders, routers komen altijd voor de verantwoording van de gebruiker...... Ziggo leverd het kabelmodem en een gebruiker kan daar zelf z'n eigen router bij aanschaffen....
Ziggo kan overigens wel een aantal routers leveren.... vaak is de prichwatch hier op tweakers goedkoper.....
Bespraar met het oog op de toekomst niet te veel op een router, snelheden (ook bij ziggo) gaan omhoog, dus zorg dat je een router aanschaft met voldoende doorvoersnelheid (WAN-LAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
scorpio schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:03:
Kan iemand mij helpen?
Zal wel niet expliciet een ziggo probleem zijn maar het doet zich alleen voor bij mijn ziggo email account :/

Als ik mijn mail ophaal met mijn GSM dan is ie op de server weg en kan ik thuis niet nog eens dezelfde mail in outlook binnenhalen :?

Met mijn oude (welke ik nog heb ) online mail lukt dat wel , ik haal met gsm binnen ..lees etc en thuis haalt mij outlook hem ook nog eens binnen.
Ik kan in de gsm geen verschil vinden of optie >>>laat op server staan "oid.
Wat kan ik doen?
vanzelf sprekend haalt je GSM je mailbox bij Ziggo leeg als je hem daar omvraagt, wanneer je dit niet wil moet je dit op je gsm aan zetten (wanneer dit kan) anders is het een optie om je mail door te sturen naar een nieuwe pop. mail server, waarbij hij de berichten op de orginele server laat staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
grun93 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:11:
[...]

Welke problemen met Plus zijn er dan? Ik kan er niet eentje noemen. De problemen hier gaan toch voornamelijk over Ubee modems van mensen met een Extra abo.
Nou, ik heb anders een AiE+ abbo bij Ziggo in Utrecht met een Ubee modem, en problemen bij de vleet. Mijn modem raakt gemiddeld zo'n drie keer per dag zijn connectie kwijt, en de enige manier is de stroom van het ding af. Er is geen peil op te trekken wanneer het gebeurt, 80% van de tijd terwijl er amper verkeer overheen gaat.

Gezien mijn oude modem helemaal geen problemen had, contact gehad met Ziggo, en die vertelden mij dat ze bezig waren met een 'wederom' nieuwe firmware update van het ding, en dat de problemen binnenkort wellicht opgelost gaan worden.

Een ding is zeker: Jouw bewering dat AiE Plus geen problemen heeft is onjuist!

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
tss68nl schreef op zondag 07 februari 2010 @ 16:54:
Een ding is zeker: Jouw bewering dat AiE Plus geen problemen heeft is onjuist!
Ik heb nergens last van, en als je het topic doorspit kom je weinig problemen met Motorola modems tegen. Jij hebt nu toevallig het geluk (of in jouw geval, pech) dat je in een van de steden woont waar de snelheidsverhoging doorgevoerd is. Kun je niet gewoon de Motorola modem weer aansluiten in plaats van de Ubee?

[ Voor 8% gewijzigd door grun93 op 07-02-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:38:
Alleen de upload valt 's avonds tegen, die dropt dan van 3 naar 1 Mbit.
Utrecht (3552)
Ja hier is het ook niet echt stabiel, maar nu haal ik een nette 29,3 down/3,8 up. Geen idee of dit een wijk is met veel downloaders.

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat je in je gsm instelt de mail op de server te laten staan.
Bij pop3 staat dit standaard niet ingesteld. Het heeft verder niets met ziggo te maken, maar alles met je telefoon en de instellingen daarop. Zoek eens een topic over je telefoon op en stel daar desnoods de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachboyNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10 15:49
Ok , bedankt voor deze positieve reacties.
Ik denk dat het is morgen maar ga bestellen en dan een mooie datum kiezen voor het in laten gaan van het nieuwe abonnement.

En trouwens ook bedankt voor de snelle reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ik kan in de gsm geen verschil vinden of optie >>>laat op server staan "oid. Wat kan ik doen?
Als je gsm je die optie niet biedt dan kun je het altijd vanuit outlook instellen. Die optie die jij nodig hebt, leave a copy on the server, zit in je account settings, advanced options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

grun93 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:36:
[...]

Als je gsm je die optie niet biedt dan kun je het altijd vanuit outlook instellen. Die optie die jij nodig hebt, leave a copy on the server, zit in je account settings, advanced options.
Maar dan verwijderd alsnog zijn GSM de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
jelmervos schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:01:
Maar dan verwijderd alsnog zijn GSM de mail.
Oeps! Tja, dan weet ik het ook niet. Ik dacht dat de instelling naar de server gestuurd werd en daar bewaard, kennelijk niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-10 20:17
Stel is telefoon op imap ipv pop3. Weet niet of Ziggo imap ondersteunt, maar dat is een kwestie van http://www.google.nl/sear...nl&source=hp&q=ziggo+imap

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Nu online
Ziggo ondersteund geen Imap, jammer , wel bedankt voor de reacties.
Het is voor elkaar , heb account weggegooid en nieuwe aangemaakt en nu werkt het goed , kan met gprs binnenhalen /met lan binnenhalen en erna ook met outlook (pc) en pas dan gaat ie v/d server af 8) perfect dus.

[ Voor 60% gewijzigd door scorpio op 07-02-2010 19:20 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Bij mij op mijn N95 werkt het iig prima, wel een aparte mailbox aangemaakt voor mijn tel, maar maakt niet uit voor het probleem.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of jullie het hebben gelezen op coax.nl:
Mededeling voor Ziggo gebruikers en een oproep

2 Feb. '10 De laatste maanden heeft COAX NL veel klachten ontvangen omtrent het Ubee modem van Ziggo. Na maanden lang, beloven van Ziggo dat de problemen omtrent dit modem heel snel opgelost zouden zijn, heeft COAX NL vanmorgen eindelijk de volgende mededeling van Ziggo ontvangen: "sinds een half uur staat de nieuwe firmware van het Ubee modem op het netwerk. Klanten die hun modem herstarten krijgen deze automatisch. Deze firmware lost de bekende problemen met het modem op."
COAX NL hoopt inderdaad dat de problemen nu opgelost zijn. Na deze maanden lange ellende, is COAX NL benieuwd om hoeveel klanten het gaat en doet een oproep aan die Ubee klanten, die de afgelopen maanden last hebben gehad, dit te melden bij COAX NL, via het e-mail adres: ubee@coax.nl met daarbij
a) de klant gegevens,
b) wat waren de problemen?
c) hoelang heeft u last gehad van die problemen?
Na deze inventarisatie gaat COAX NL proberen een schadevergoeding te regelen voor deze klanten bij Ziggo.

Succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Hoe lang kan zo'n firmware installatie duren ? Ik had namelijk vanochtend geen internet meer (2624 gebied) en na stroom eraf te hebben gehaald had ik 1 groen lampje dat continu brandde en 1 oranje die knipperde. Maar dat deed ie al een minuut of niet en nog had ik geen internet ..

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Tis hier nog niet goed wij hebben nog steeds upload en downstream beiden oranje:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Welke postcode ? Dan weet ik of ik niet de enige ben .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:33

rally

Deyterra Consultancy

Ik ben benieuwd of nu de Ubee modems stabiel blijken te zijn en zo ja.... of de snelheidsupgrade ook naar andere steden dan "de 5" uitgerold gaat worden in de komende weken.... :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bababooey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09-2024
DJ-Visto schreef op maandag 08 februari 2010 @ 07:59:
Tis hier nog niet goed wij hebben nog steeds upload en downstream beiden oranje:(
Bij mij precies hetzelfde, sinds donderdag 4 feb. Ik zit in Utrecht, ziggo stuurt woensdag pas een moneur. echt balen dit :X
Ik heb AIE plus sinds november en hij heeft het altijd goed gedaan.
Upload en downstream blijven idd oranje en het lample met 'vinkje' knippert. Na een tijdje gaat alles weer uit en gaan ze allemaal een voor een weer aan zonder verbinding te krijgen.
resetten, stroom eraf etc. allemaal geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Bij mij was mijn Ubee rete-stabiel tot vannacht :) Had daarvoor 3 maanden non-stop aangestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Welke lampjes horen oranje en groen te branden bij het Ubee modem (nieuwe firmware)? Ik heb nu 1 oranje (upload of download) maar alles werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

jelmervos schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:08:
Welke lampjes horen oranje en groen te branden bij het Ubee modem (nieuwe firmware)? Ik heb nu 1 oranje (upload of download) maar alles werkt perfect.
De lampjes van het Ubee modem gaan niet anders branden door de nieuwe firmware. Alleen zal de modem tijdens het upgraden het pijltje naar beneden en boven oranje laten branden of knipperen. Het pijltje omhoog hoort standaard oranje te branden dus maak je maar geen zorgen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

dapluiz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 07:35:
Hoe lang kan zo'n firmware installatie duren ? Ik had namelijk vanochtend geen internet meer (2624 gebied) en na stroom eraf te hebben gehaald had ik 1 groen lampje dat continu brandde en 1 oranje die knipperde. Maar dat deed ie al een minuut of niet en nog had ik geen internet ..
Upgraden van de firmware neemt ongeveer 30 minuten in beslag. Maar als er 1 oranje lampje knippert is dat meestal geen goed teken, heb je het modem pas aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 17-10 17:58
Kennelijk gaan ze toch echt die Arris dingen zoveel mogelijk uit het netwerk bannen; ik had een paar keer een mailtje gehad over dat ik een nieuw modem zou ontvangen. Inmiddels zou ik die al gehad moeten hebben (niet dus). Ik ben dus maar even gaan bellen:

De Arris worden bijna allemaal vervangen voor de Ubee echter gaat er nog het een en ander logistiek mis. De boete voor het niet terugsturen van mijn Arris binnen 2 weken hoef ik dus ook niet te betalen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb gister AiE+ aangesloten. Moet zeggen dat ik de handleidingen erg duidelijk vond en al met al was het allemaal zo aangesloten.

Lijn is tot op heden erg stabiel en haal netjes de 20 Mbit welke beloofd wordt. Hoop niet de kuren mee te maken wat ik meerdere keren hier in dit topic heb gelezen. Ik ben benieuwd

Ik zit trouwens op postcode 3643, gemeente de Ronde Venen. Hier dus nog geen upgrade qua snelheid. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ballebek schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:38:
Kennelijk gaan ze toch echt die Arris dingen zoveel mogelijk uit het netwerk bannen; ik had een paar keer een mailtje gehad over dat ik een nieuw modem zou ontvangen. Inmiddels zou ik die al gehad moeten hebben (niet dus). Ik ben dus maar even gaan bellen:

De Arris worden bijna allemaal vervangen voor de Ubee echter gaat er nog het een en ander logistiek mis. De boete voor het niet terugsturen van mijn Arris binnen 2 weken hoef ik dus ook niet te betalen.
Boete?
Ik heb een paar weken terug ook zo'n Ubee gekregen maar na alle verhalen hier zit dat ding nog lekker in z'n doosje. Ik neem aan dat de snelheidsupgrade niet afhangt van het aangesloten modem?
Zijn er mensen die met een Arris al 120Mbit hebben?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Royal schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:24:
[...]

Upgraden van de firmware neemt ongeveer 30 minuten in beslag. Maar als er 1 oranje lampje knippert is dat meestal geen goed teken, heb je het modem pas aangesloten?
Nope, heeft al een maand of 2 a 3 non-stop gedraait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ballebek schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:38:

Pardon?
De Arris werkt tenminste, ik ga echt geen Ubee nemen als ze daar mee aan komen zetten...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Raven schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:51:
[...]

Pardon?
De Arris werkt tenminste, ik ga echt geen Ubee nemen als ze daar mee aan komen zetten...
Al eens een Ubee getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
dapluiz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:06:
Welke postcode ? Dan weet ik of ik niet de enige ben .. :)
Hier 2625 lag vanochtend ook alles plat (arrismodem) dus er was een storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 20-10 22:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Net een mailtje gehad:
Beste meneer/mevrouw,

Ziggo heeft goed nieuws voor je. We verhogen in UTRECHT als één van de eerste gemeenten in Nederland opnieuw de internetsnelheden.

Je huidige snelheid Je nieuwe snelheid
Download 20 Mbit/s Download 30 Mbit/s
Upload 3 Mbit/s Upload 4 Mbit/s
Als een van de eerste gemeenten in Nederland, kom op zeg 8)7
Wil je supersnel internetten tot wel 120 Mbit/s? Neem dan nu Alles-in-1 Extra.
Zodra je het nieuwe modem aansluit kun je direct gebruik maken van je nieuwe snelheid.
Utrecht dus ook naar 120.

.edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/710031890.png
Upload is wel belabberd :/

[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 08-02-2010 17:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-10 13:49
@.oisyn: Ze moeten toch iets doen om de klanten tevreden te houden. O-)
@OT:

Graag zou ik eens willen weten wanneer die gehele snelheidsverhoging nou zou worden doorgevoerd. Nog steeds heb ik er namelijk geen bericht van ontvangen. Het lijkt er nu op dat Ziggo het alleen als stunt heeft doorgevoerd om de klanten naar hun te laten overstappen waar het gehele glasvezel gebeuren wordt geïntroduceerd..

Zal Ziggo vanavond nog maar eens bellen want ik wacht nog steeds op de verhoging. O-)
offtopic:
Het gaat me nu al lekker snel maar wat ze beloven moeten ze ook nakomen lijkt me. *Belofte maakt schuld*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nope, en ben ik ook niet van plan, iig niet totdat die nieuwe firmware echt stabiel blijkt te zijn.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Raven schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:35:
[...]

Nope, en ben ik ook niet van plan, iig niet totdat die nieuwe firmware echt stabiel blijkt te zijn.
Zowel de oude als nieuwe firmware is hier super stabiel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-10 23:15
Ik merk niets van verhoogde stabiliteit. Ik heb ongeveer een maand problemen met de Ubee, en de firmware update lost niets op. Normaal 20.08 Mbits, op dit moment misschien 2. Daaraan toegevoegd komt nog eens dat ik in Tilburg (5045) woon. Hier zou dus de snelheid al opgevoerd moeten zijn, maar ook hier was voor de problemen niets van te merken. Als ik zo de berichten op het forum lees ben ik een van de weinige die na de update van de Ubee (nog) problemen heeft. Weet iemand misschien een fix? Moet ik nog naar de klantenservice bellen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Laurensje13 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:30:
Ik merk niets van verhoogde stabiliteit. Ik heb ongeveer een maand problemen met de Ubee, en de firmware update lost niets op. Normaal 20.08 Mbits, op dit moment misschien 2. Daaraan toegevoegd komt nog eens dat ik in Tilburg (5045) woon. Hier zou dus de snelheid al opgevoerd moeten zijn, maar ook hier was voor de problemen niets van te merken. Als ik zo de berichten op het forum lees ben ik een van de weinige die na de update van de Ubee (nog) problemen heeft. Weet iemand misschien een fix? Moet ik nog naar de klantenservice bellen?

Alvast bedankt.
Ik zou als ik jou was zeker bellen, probeer een lijnmeting van ze gedaan te krijgen.... dan kan je de monteur zelf laten zien wat er aan de hand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Had vandaag ook een zeer lage snelheid (2574). Normaal 50 mbit, vandaag 12 mbit.

Hopelijk dat het vanavond als ik weer thuis kom gefixed is. De verbinding valt iig al een tijdje niet meer uit, dat is al iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Ik had met de vorige fw versie al geen problemen, inmiddels ook de nieuwe binnen gehaald en deze ook draait prima. Wij hadden tijdens het bellen een lichte fluittoon op de achtergrond, maar sinds de nieuwe fw versie is deze verdwenen. Verder strak 20mb down en exact 3mb up.

Nu hopen dat vianen snel word verhoogd naar 30/4 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

dapluiz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:05:
[...]

Nope, heeft al een maand of 2 a 3 non-stop gedraait
Weet je zeker dat dat ledje knippert? Heb je een ubee modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

marcel23456 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:24:
Verder strak 20mb down en exact 3mb up.
Dat had ik dus ook, maar sinds vandaag snelheid verhoogd in Utrecht.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/710416407.png
Die upload is mooi kut. Dan heb ik liever 20/3

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Royal schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:38:
[...]

Weet je zeker dat dat ledje knippert? Heb je een ubee modem?
Yep, voor zover ik het gisterochtend goed zag knipperde die, maar het was vroeg, dus wellicht keek ik niet helemaal goed ;) Maar toen ik gister uit me werk kwam werkte het al weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 14-10 09:34
Is er iemand bekend met het overstappen van "losse" Ziggo services naar Alles in 1 Plus?
Momenteel heb ik Ziggo Internet Z1, telefonie en tv maar gezien het kleine extra bedrag ben ik nu een dief van mijn portemonnee.

Als ik via google zoek op "omzetten ziggo" dan kom ik gelijk bij de eeste hit een waar nachtmerrie verhaal tegen waarbij Ziggo alles fout doet wat ze fout konden doen. Ik neem dit soort verhalen altijd wel met een korreltje zout maar ik ben er toch niet echt gerust op.

Daarnaast rekenen ze volgens mij 9,50 omzetkosten, iemand die dit ook kan bevestigen?

En krijg ik bij een Ai1 Plus abbo ook een nieuwe modem, of worden die pas in een later stadium allemaal vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upload is hier in 3552 (Utrecht) nog steeds slecht met de nieuwe snelheidsverhoging van AiE+.
Haal overdag 3.7 Mbit/s, maar vanaf 17:00 tot ongeveer 1:00 is het nog maar 0.9 Mbit/s ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 15:37

fellware

Everything can be archieved!

Manuel schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:13:
@.oisyn: Ze moeten toch iets doen om de klanten tevreden te houden. O-)
@OT:

Graag zou ik eens willen weten wanneer die gehele snelheidsverhoging nou zou worden doorgevoerd. Nog steeds heb ik er namelijk geen bericht van ontvangen. Het lijkt er nu op dat Ziggo het alleen als stunt heeft doorgevoerd om de klanten naar hun te laten overstappen waar het gehele glasvezel gebeuren wordt geïntroduceerd..

Zal Ziggo vanavond nog maar eens bellen want ik wacht nog steeds op de verhoging. O-)
offtopic:
Het gaat me nu al lekker snel maar wat ze beloven moeten ze ook nakomen lijkt me. *Belofte maakt schuld*
De snelheidsverhoging word per regio uitgevoerd. Ik kan je zo ook niet vertellen wanneer je deze daadwerkelijk krijgt.

Daarbij kunnen ze dat aan de helpdesk ook niet.
fsfikke schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Boete?
Ik heb een paar weken terug ook zo'n Ubee gekregen maar na alle verhalen hier zit dat ding nog lekker in z'n doosje. Ik neem aan dat de snelheidsupgrade niet afhangt van het aangesloten modem?
Zijn er mensen die met een Arris al 120Mbit hebben?
De Arris modem heeft niet genoeg kanalen om de 120Mbit te halen.
De enige die dat kan is de 8 kanaals Ubee.
Prutzer80 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:32:

En krijg ik bij een Ai1 Plus abbo ook een nieuwe modem, of worden die pas in een later stadium allemaal vervangen?
Welke modem heb je nu staan? Hij zou wel vervangen worden maar waarschijnlijk is dat niet onmiddelijk nodig.

[ Voor 32% gewijzigd door fellware op 09-02-2010 11:52 ]

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
fellware schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:48:
[...]

[...]
Onzin: [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-10 12:38
Prutzer80 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:32:
Is er iemand bekend met het overstappen van "losse" Ziggo services naar Alles in 1 Plus?
Momenteel heb ik Ziggo Internet Z1, telefonie en tv maar gezien het kleine extra bedrag ben ik nu een dief van mijn portemonnee.

Als ik via google zoek op "omzetten ziggo" dan kom ik gelijk bij de eeste hit een waar nachtmerrie verhaal tegen waarbij Ziggo alles fout doet wat ze fout konden doen. Ik neem dit soort verhalen altijd wel met een korreltje zout maar ik ben er toch niet echt gerust op.

Daarnaast rekenen ze volgens mij 9,50 omzetkosten, iemand die dit ook kan bevestigen?

Ik ben recent overgestapt van televisie naar alles-in-een. Dat ging redelijk vlekkeloos, ook op administratief vlak. Wel een hoge eerste rekening, omdat daar een verrekening over een periode van 2 1/2 maand plaatsvond.
Heb ook geen omzetkosten hoeven betalen, omdat het een upgrade betreft (ik ging immers meer betalen per maand). Ik denk tenminste dat dat de reden is waarom ik die kosten niet hoefde te betalen, weet ik niet zeker. Of je een nieuwe modem krijgt weet ik niet. Ik kreeg geen nieuwe decoder voor de televisie. Had wel zelf aangegeven dat ik al een decoder had en dat ze niet een nieuwe hoefden te sturen.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 14-10 09:34
Welke modem heb je nu staan? Hij zou wel vervangen worden maar waarschijnlijk is dat niet onmiddelijk nodig.
Ik heb nog zo'n oude Motorola staan met aansluiting voor telefoon, die doet volgens mij niet hoger dan 20mbit.
Afbeeldingslocatie: http://www.wow-raids.net/ziggo/ts/sbv5121.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 15:37

fellware

Everything can be archieved!

@VanRoyal

Dit is zelf door ziggo verteld. Hieruit bleek ook dat ze alleen maar Ubee modems wilden uitleveren voor de 120Mbits lijn.

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10 08:47
Klopt, hebben ze mij ook verteld. Nu moet je mededelingen van de klantenservice wel met een korreltje zout nemen, maar ik bemerkt wel dat mijn verbinding tussen de 50 en de 117 Mbit p/sec schommelt. Wellicht dat over 8 kanalen het een en ander beter kan worden verdeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49
Gisteren om 23:00, postcodegebied 3521:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/710380151.png

Prima dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:01
vraagje: stel ik vervang mijn huidig modem door een geleende ubee modem van een collega,
moet ik dan mijn modem activeren met mijn code of zijn code?

en stel ik wil dan weer het orginle terugplaatsten, moet ik dan ook weer opnieuw activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Brooky schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:22:
Gisteren om 23:00, postcodegebied 3521:

[afbeelding]

Prima dus!
Hmm, ik ben 3522. Vaag. Heb jij je modem gereset sinds de nieuwe snelheid? En heb je een Ubee?

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/711017638.png

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

fellware schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:48:
[...]

Waar komt dat nu weer vandaan?
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3738&p=7

De Arris kan tot 220 Mb/s aan.

[update]Excuses: goede link: http://www.arrisi.com/pro...sheet/090512_TM702B-D.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-02-2010 16:38 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutzer80 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:04:
[...]

Ik heb nog zo'n oude Motorola staan met aansluiting voor telefoon, die doet volgens mij niet hoger dan 20mbit.
[afbeelding]
Volgens mij zou deze ook 30mb moeten halen? Ik heb zelf ook die klote ubee modem liggen 1x aangesloten direct problemen.

Dus die ubee ligt nu stof te happen.

Iemand die verstand heeft van die motorola hoeveel mb hij max kan halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een link naar een ATI Radeon HD 5570 kaart.

Het is inderdaad 220, wat je hier kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:03:
[...]

Volgens mij zou deze ook 30mb moeten halen? Ik heb zelf ook die klote ubee modem liggen 1x aangesloten direct problemen.

zelf zit ik in 2512 nog steeds geen update 8)7 naar 30MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:03:
[...]

Ongeveer 22mbit, sluit je Ubee nog eens aan, dan download hij de update ;)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49
.oisyn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:06:
[...]

Hmm, ik ben 3522. Vaag. Heb jij je modem gereset sinds de nieuwe snelheid? En heb je een Ubee?

[afbeelding]
Ik heb inderdaad mijn Ubee modem gereset gisteravond rond 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:51:
[...]

Ongeveer 22mbit, sluit je Ubee nog eens aan, dan download hij de update ;)
Ik zou niet durven ik moet echt 100% zeker weten dat het nu eindelijk stabiel is.

Heb de vorige keer 3 uur zonder internet gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:03
Momenteel is Ziggo bezig met het verwerken van onze aanvraag voor Alles-in-1.
Nu hebben we thuis een KPN ISDN centrale, met daaraan gekoppeld twee lijnen en twee telefoonnummers.

Telefoonnummer 1, huistelefoon (met daaraan 4 Siemens DECT telefoons)
Telefoonnummer 2, gebruikt voor analoge fax.

Nu met KPN is het gewoon mogelijk om twee gesprekken tegelijkertijd te voeren (dus met 2 van de 4 DECT telefoons), met telefoonnummer 1. Dit "schakelen" gaat automatisch. De lijnen en de nummers zijn als het ware losgekoppeld van elkaar!

Nu heb ik begrepen dat er op het kabelmodem (ik gok dat dit een Ubee word), er 2 aansluitingen opzitten. 1 voor lijn 1, en de ander voor lijn 2. (Dus dat de fysieke aansluiting ook het telefoonnummer bepaald!!!)
Hoe kan ik dan alsnog met meerdere siemens DECT telefoons meerdere gesprekken tegelijkertijd voeren? de helpdeskmedewerker vertelde me dat dit standaard niet mogelijk is, maar dat je hier een soort van "box" hebt. Ik heb al gezocht, maar ik weet niet exact of ik op de goede weg zit.

Is het niet mogelijk om vanaf de twee poorten vanaf het kabelmodem, twee kabels te trekken naar de huidige ISDN centrale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Nu online
Mag ook wel even worden gezegd:

Vanaf begin (Ubee modem) geen problemen.
wel brandt t upload lampje oranje maar das normaal naar t schijnt.
na 2 weken viel modem vaak uit.
monteur na 2 dagen langsgeweest (snel dus) alles doorgemeten , alles ok behalve kabel , bleek 15 meter verderop een breukje in te zitten.
Orde geschreven voor reparatie welke gaat gebeuren zodra de vorst de grond uit is en zij erin kunnen :*)

Hebben ook in hoofdkast nog gekeken nadien , en ik heb sindsdien geen problemen gehad.
Superstabiel 20/3 , wel repareert ziggo natuurlijk nog de kabel en verrekend erna abbo -geld ...keurig netjes
dus ik heb niets dan lof voor ziggo _/-\o_

Nu nog de snelheidsverhoging maar zal ook vast wel komen ( groningen) nog ff w88.
superblij met m'n snelle internet ( k kwam van 8/1 af )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

mjl

Ugh

SyS_ErroR schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:08:
Momenteel is Ziggo bezig met het verwerken van onze aanvraag voor Alles-in-1.
Nu hebben we thuis een KPN ISDN centrale, met daaraan gekoppeld twee lijnen en twee telefoonnummers.

Telefoonnummer 1, huistelefoon (met daaraan 4 Siemens DECT telefoons)
Telefoonnummer 2, gebruikt voor analoge fax.

Nu met KPN is het gewoon mogelijk om twee gesprekken tegelijkertijd te voeren (dus met 2 van de 4 DECT telefoons), met telefoonnummer 1. Dit "schakelen" gaat automatisch. De lijnen en de nummers zijn als het ware losgekoppeld van elkaar!

Nu heb ik begrepen dat er op het kabelmodem (ik gok dat dit een Ubee word), er 2 aansluitingen opzitten. 1 voor lijn 1, en de ander voor lijn 2. (Dus dat de fysieke aansluiting ook het telefoonnummer bepaald!!!)
Hoe kan ik dan alsnog met meerdere siemens DECT telefoons meerdere gesprekken tegelijkertijd voeren? de helpdeskmedewerker vertelde me dat dit standaard niet mogelijk is, maar dat je hier een soort van "box" hebt. Ik heb al gezocht, maar ik weet niet exact of ik op de goede weg zit.

Is het niet mogelijk om vanaf de twee poorten vanaf het kabelmodem, twee kabels te trekken naar de huidige ISDN centrale?
Nee want je modem geeft 2 analoge signalen en geen digitaal ISDN signaal.
https://www.ziggo.nl/#pro...fonie-z1-basisabonnement/
** ISDN apparatuur wordt niet ondersteund.
Je modem zou wellicht meerdere telefoons/nummers ondersteunen maar volgends de Ziggo medewerker is het geen telefoon centrale.

Ik neem overigens aan dat alleen je hoofdnummer geporteert wodt, het extra nummer van de ISDN raak je dan kwijt. Of je moet meteen een 2de lijn hebben aangevraagd bij Ziggo natuurlijk!
https://www.ziggo.nl/#pro...xtra-diensten/extra-lijn/

Als je de ISDN+DECT centrale zou vervangen door een analoge+DECT centrale met 2 inputs/inkomende lijnen zou het wel kunnen zoals jij het beschrijft (mits die centrale dat natuurlijk kan ...).

[ Voor 13% gewijzigd door mjl op 09-02-2010 17:56 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas voor zwolle nog lang geen snelheidsverhoging...
Op mij vraag dat ze bij de verkoop er wel een hadden beloofd .... Dat kon niet.

Ach ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Steveedge schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:22:
Klopt, hebben ze mij ook verteld. Nu moet je mededelingen van de klantenservice wel met een korreltje zout nemen, maar ik bemerkt wel dat mijn verbinding tussen de 50 en de 117 Mbit p/sec schommelt. Wellicht dat over 8 kanalen het een en ander beter kan worden verdeeld?
Eensch :) 8 kanalen lijkt mij ook beter dan 4, maar de praktijk (en theorie) heeft uitgewezen dat de Arris 120 Mbit in principe gewoon aan moet kunnen.
Pagina: 1 ... 16 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!