Je diskwalificeert jezelf enorm met deze opmerking. Je bent al een jaar op zoek naar een systeem voor 'zware foto- en videobewerking' en claimt nu dat een P3 wel volstaat, maar veel te traag voor je is. Vervolgens kom je met onzin over grondstoffen? Waar ben je in vredesnaam mee bezig? De economische logica van je keuzes is ver te zoeken en daar waar ik soms nog wel het idee had dat je weloverwogen keuzes maakte, begin je op dit moment toch echt met enige regelmaat volledig irrationele argumenten te hanteren.druipgrot schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:54:
[...]
Nu ga je me even heel eigenwijs meemaken. Dat is nu exact wat ik draai: een Pentium III, single setup, 0,5GB RAM. Daar kan ik nu wel wat zinnigs mee, alleen veel te traag, maar het kan gewoon wel. Maakt mij niet uit dat de hele wereld meedoet met de hele wereld, de mainstream met de mainstream ongeremd vervuilt en verkwist: ik doe het niet. Over 25 jaar is die visie van mij algemeen aanvaard, dan is energie het probleem niet meer, dan is grondstof de kwestie. Met andere woorden: ik ben al wakker, júllie moeten nog wakker worden
Misschien dat je ons nog één keer duidelijk kunt maken wat je nu eigenlijk echt wil, want ik vraag me ernstig af of je het zelf nog wel weet. En houd het kort; je hebt de neiging om je lezer in slaap te wiegen met teveel tekst.