Ja die run was super vet Loin.
Maar met een PUG is het toch altijd afwachten.
De groep bestond uit lvl 61+ en de tank was een lvl 65 guardian. Maar op de een of andere manier ging het toch wat gek. Sommigen gingen de archers killen, wel fun, maar die respawnen steeds. Hoewel we dit hadden verteld. En zo waren er nog meer "vage" dingen. Op zo'n moment ben ik als healer echt door al mijn power opties heen. Ik gebruik een power restore skill en gebruik power pots. Dan check ik de boss en die zit gewoon op 60k. Dan denk ik echt wtf, hier klopt iets niet.
Ik ben al enkele andere instances ingeweest, zoals de 16th hall (laatste boss ging niet neer

, en de pug viel uit elkaar).
Ook in Forges geweest, maar de 2e boss snapten de mensen niet, dus op een gegeven viel de pug uit elkaar.
Ik ben zeker wel in voor eventuele andere instances, hopelijk tref ik je snel weer eens online, mogelijk kunnen we dan wat doen. Enige nadeel voor mij is, dat ik vaak maar game tot 20:30 (NL tijd), en dan kom jij vaak net online.
Wanneer gooien we de skirmish avond eens om, van de woensdag naar de dinsdag, dan kan ik ook mee? Morgen al

of mogelijk volgende week
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 29-03-2010 12:06
]