The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:48
Ja dat weet ik nog van de old times :P maar gaat wel lukken.

Met mijn hunter ooit ging dat namelijk mis toen ik in de introduction van de trappen afviel in zo'n dwarven hall :P

Nog 1 uurtje en dan hopelijk doorspelen naar 25 vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pontifex: Vitality, tactical critical, fate, will, in-combat-power-regen, (+morale, +power) zijn de dingen die RK wel kunnen gebruiken. Might en agility hoef je niet naar om te kijken.
Normaal vind je wel items met +vit, fate, will op (alledrie) en ook bij jewelry is dit geen probleem, daar nog even kijken naar tactical critical (rating + damage) maar dat is vooral voor hogere levels.

En pure damage is wel handig voor solo-play maar na een tijd zal je toch ook wat taktiek moeten gebruiken om te overleven. Van zodra je een mob niet met 4 skills dood (ik denk aan elite monsters bv) Die kunnen behoorlijk pijn doen als je nog geen goed gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:24:
[...]Het totaal is gewoon een class die ontzettend makkelijk weet te overleven.
Was de warden niet de enige class die zo'n beetje alles kon solo-en? Wed dat er diverse fora zijn waar warden brags staan en er genoeg mobs zijn die alleen een warden kan solo-en.

Als tegen argument voor het OP zijn van een RK heb ik 2 woorden: Glass Cannon.
Tuurlijk zijn de crits soms enorm hoog maar als ik solo aan het farmen ben in bijvoorbeeld Ashenslades dan is een EC non-crit met alle buffs tussen de 1700 en 2000. Veel mensen doen haast geloven dat elke EC van een RK een 5k-8k hit is wat gewoon onzin is.

RK mag imho veel damage doen want als ze geraakt worden is het snel afgelopen. Leuk hoor als je voor een gevecht wat HoTs op je kan gooien en tegen normale mobs ben je super sterk maar je gaat gewoon snel dood als RK en dat is het tegenwicht tegen de hoeveelheid DPS.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31
Als het echt een glass cannon zou zijn, zou ik je gelijk geven. De RK is alleen niet van glas gemaakt, eerder van een stuk carbon wat breekt als je er op de goede manier op slaat.

Wat betreft de Warden heb je gelijk. De Warden kan bijna alles soloen. Maar een minstrel met een unlimited powerpool kan dat ook. De Warden is de meester van het schildpad spelen, hij kruipt achter zn schild en laat de vijand lekker zn gang gaan, wachtend tot $orc zoveel last van zn klauwen krijgt door die constante terugslag van het wapen op schild dat ie wilde dat ie er bij neervalt.

Ik ben solo Carn Dum in geweest op level 60. Moeilijk? Nee. Prettig spelen? Nee. Het duurde een uur voordat ik bij Mordirith was (met sleutels). Moridirth zelf duurde ook ruim een uur en al mn gear was ofwel kapot, ofwel bijna. Geef iemand genoeg tijd en ze kunnen alles neer krijgen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:24:
[...]

RK bashing? Waarom zou ik? Ik heb bezwaar tegen de uitwerking van de RK class en zeker de manier waarop deze geintroduceerd is. De RK heeft in de huidige uitvoering geen plek in de lore en is puur om de generic rpg fans een mage class te bieden. Dat vind ik nogal ridicuul.

[...]

Klopt, mijn uitspraak over overpowered was dan ook gericht op de class in het algemeen, niet het levelen. Dat kan inderdaad met alle classes, zelfs met low-dps classes zoals de captain. Mijn captain is (nog voor Moria) binnen 24 uur van 0 naar 25 getild. Maar dat heeft niets te maken met het feit dat de RK belachelijk overpowered is, dat is terug te vinden in de manier waarop ze de RK hebben gebouwd.

Ranged DPS zonder noemenswaardige inducties (Fiery Ridicule en AoE skills als Scathing Mockery tel ik even niet mee) is gewoon ontzettend sterk. Een hunter is ook ranged DPS, maar de inductions van de hunter zijn toch zeker een factor twee hoger, wat zich terug vertaalt in minder damage, zeker op het moment dat een mob in melee range is. Het aantal interrupts op mn RK is een factor 10 minder als op mn Hunter. Daar komt ook nog een redelijke hoeveelheid aan CC en debuffs bij (shocking touch, kansen op stuns bij een aantal attacks, slows in movement, attack speed en nog wat meer). Het totaal is gewoon een class die ontzettend makkelijk weet te overleven.
Daar gaan we weer. :O

Ik zou je RK wat meer levelen overigens. Tot lvl 48 ofzo doet geen enkele mob significante damage. Ga eens Moria in op lvl 50, dan merk je wel dat een RK echt wel squishy is. En nee, het is niet dramatisch, er is best mee te leven, maargoed, dat is niet het punt. Het punt is dat zeker tov andere classes een RK zeker wel squishy is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heeft Lointje gelijk. In het begin op je RK 2-shot je zo'n beetje de meeste mobs maar hoe hoger je komt hoe minder dat wordt. Bovendien is het ook niet een constante DPS. De ene lvl65 mob gaat neer met een paar hits van boven de 1k en de volgende gaat sloom met hits van rond de 200 - 400. Mijn RK is flink geoptimaliseerd voor DPS dus het ligt niet aan gear e.d.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Muer

http://community.codemast...vel-30-ive-concluded.html

Wie is er nu easy mode?

No further questions your honor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Dat doet toch geen afbreuk aan hetgeen dat de RK ook overpowered kan zijn? Ja, het klopt, de warden is nog makkelijker, maar de RK is ook behoorlijk sterk vind ik zelf. Ik ben nog maar lvl 40 met mijn RK, maar vergelijken met mijn minstrel, champ of captain (allen lvl 65) is de RK toch wel de meest makkelijk om te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een RK onder de level 40 zegt nog maar weinig. Totdat je moria binnengaat is het vrij gemakkelijk om mobs 1 voor 1 te pullen waardoor je supersnel overal doorheen vliegt. Vanaf moria komt het steeds vaker voor dat je plotseling tegenover 3/4 mobs staat en dan ben je in no time dood.

Het feit dat wardens bijna niet doodgaan tijdens het levelen is gewoon een sterk punt van de warden. Omdat ze door dit sterke punt ook bazen zoals mordirith kunnen soloen geeft niet meteen aan dat een warden overpowered ofzo is. Elke class heeft zo zijn sterke en zwakke punten en zolang je zelf die class niet genoeg hebt gespeeld denk ik niet dat je kunt zeggen dat ze overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Weer even een update :)
Met RK gisteren tot 22,5 gekomen en nadat ik paar levels in de barrow downs had gespeeld erachter gekomen dat RK inderdaad een glass canon is (en ja hoor 2 bars voor level 2 dood gegaan :p)

Dus daarna wat aandacht aan mijn oude hunter besteed, was van 48 naar 51,5 gesprongen omdat je nu minder xp nodig hebt. Heb Book 2 en 3 afgerond en ben met book 8 begonnen waar chapter 1 vrij irritant was.

Daarnaast ook begonnen met skrimish en moet zeggen dat het een fantastische toevoeging aan het spel is. Echter vind ik Tier 1 als Hunter al ontzettend moeilijk en ga ik regelmatig dood. Misschien dat dit deels te maken heeft dat ik nog geen legendary skills heb en slecht getrait bent.
Vraag me ook af of bannerman goede keuze is aangezien hij af en toe och wel stil blijft staan en zijn healing tegenvalt.

Vooral met luitenants met 2 ads heb ik veel problemen en moet ik vooral close range vechten en kan ik buiten quick shot nauwelijks iets eruit gooien.

Hier screenshotje van mijn stats (tips welkom!)
Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/5716/screenshot00000h.th.jpg

Ik wil best 20% damage inleveren voor veel meer survivability, lijkt me zeker in skrimishes een stuk makkelijker. Zat te denken aan champion of loremaster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Pontifex schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:19:
Weer even een update :)
Met RK gisteren tot 22,5 gekomen en nadat ik paar levels in de barrow downs had gespeeld erachter gekomen dat RK inderdaad een glass canon is (en ja hoor 2 bars voor level 2 dood gegaan :p)

Dus daarna wat aandacht aan mijn oude hunter besteed, was van 48 naar 51,5 gesprongen omdat je nu minder xp nodig hebt. Heb Book 2 en 3 afgerond en ben met book 8 begonnen waar chapter 1 vrij irritant was.

Daarnaast ook begonnen met skrimish en moet zeggen dat het een fantastische toevoeging aan het spel is. Echter vind ik Tier 1 als Hunter al ontzettend moeilijk en ga ik regelmatig dood. Misschien dat dit deels te maken heeft dat ik nog geen legendary skills heb en slecht getrait bent.
Vraag me ook af of bannerman goede keuze is aangezien hij af en toe och wel stil blijft staan en zijn healing tegenvalt.

Vooral met luitenants met 2 ads heb ik veel problemen en moet ik vooral close range vechten en kan ik buiten quick shot nauwelijks iets eruit gooien.

Hier screenshotje van mijn stats (tips welkom!)
[afbeelding]

Ik wil best 20% damage inleveren voor veel meer survivability, lijkt me zeker in skrimishes een stuk makkelijker. Zat te denken aan champion of loremaster?
Ik gebruik voor mijn 2 ranged karakters (Minstrel en RK) een Protector met skirmishes. Die tankt voor mij zodat ik lekker op afstand kan blijven :)

Voor mijn 2 melee karakters gebruik ik met mijn Warden een Archer, en mijn Captain gaat vergezeld van een Sage.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel eerst en vooral is je soldier nog heel laag, dus die is nog niet zo nuttig, dat komt wel. Geen idee of bannerguard zo goed is, die lijkt me beter in groepen skirmish dan solo.
Probeer eens om rain of thorns legendary vast te krijgen, daarmee kan je tot 5 mobs rooten op een plaats. En ze dan een voor een afslaan. Verder ook Bard's arrow gebruiken om telkens 1 monster van je weg te houden (de lieutenant bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een "sage" als soldier met mijn RK, en momenteel is ze lvl 11 of zo.
Maar ik moet zeggen dat de skirmish potjes echt snel gaan. Vaak maakt ze zelf een elite af en dan doe ik de andere mobs.

Tevens heb ik mijn 3e moria set armour piece, dus het begint ergens op te lijken. Ik kom zo goed als niet meer in power nood tijdens een skirmish.
Dit gebeurdt wel als ik in een instance ben en de healing rol op me heb genomen. Soms lijkt het wel alsof sommigen gewoon te "sloom" zijn met hun dps, terwijl ik weet dat een boss veel sneller neer zou kunnen/moeten.

Op zich een prima weekend gehad met LOTRO.
Twee class epic traits binnen (lightning en healing) , dus dat is lekker gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:48:
Ik heb nu een "sage" als soldier met mijn RK, en momenteel is ze lvl 11 of zo.
Maar ik moet zeggen dat de skirmish potjes echt snel gaan. Vaak maakt ze zelf een elite af en dan doe ik de andere mobs.

Tevens heb ik mijn 3e moria set armour piece, dus het begint ergens op te lijken. Ik kom zo goed als niet meer in power nood tijdens een skirmish.
Dit gebeurdt wel als ik in een instance ben en de healing rol op me heb genomen. Soms lijkt het wel alsof sommigen gewoon te "sloom" zijn met hun dps, terwijl ik weet dat een boss veel sneller neer zou kunnen/moeten.

Op zich een prima weekend gehad met LOTRO.
Twee class epic traits binnen (lightning en healing) , dus dat is lekker gegaan.
Goed bezig :)

Duurt nog wel even voor een van mijn karakters in de buurt van level 65 gaat komen. (2x38, 1x37 en 1x35). Dus zal het ook nog wel even gaan duren voordat we samen iets kunnen gaan doen :)

En ja een Sage is erg goed. Ik heb er eentje met mijn Captain, en door haar gaat het allemaal een stuk vlotter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ene GS run van een week of twee terug ging anders best wel snel Tiger :P
Maar hoe snel een baas doodgaat hangt inderdaad van een aantal factoren af: Is iedereen on-level of heb je wat lvl 65-ers mee. Hoe zit het met de gear/wapens (een lvl 60 hunter of champ met een lvl 50 wapen doet niet zoveel damage, terwijl dit bij een runekeeper minder het geval is), wat is de groep setup (Als je met 4 guardians rondloopt zal het iets trager gaan) en kent iedereen zijn class wel. Een burglar kan de snelheid enorm verhogen als hij niet vergeet elke mob te debuffen enzovoort.

Heb je trouwens al andere instances gezien dan grand stairs? Anders doen we wel eens forges, fil gashan, skumfil, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die run was super vet Loin.

Maar met een PUG is het toch altijd afwachten.
De groep bestond uit lvl 61+ en de tank was een lvl 65 guardian. Maar op de een of andere manier ging het toch wat gek. Sommigen gingen de archers killen, wel fun, maar die respawnen steeds. Hoewel we dit hadden verteld. En zo waren er nog meer "vage" dingen. Op zo'n moment ben ik als healer echt door al mijn power opties heen. Ik gebruik een power restore skill en gebruik power pots. Dan check ik de boss en die zit gewoon op 60k. Dan denk ik echt wtf, hier klopt iets niet.

Ik ben al enkele andere instances ingeweest, zoals de 16th hall (laatste boss ging niet neer :(, en de pug viel uit elkaar).
Ook in Forges geweest, maar de 2e boss snapten de mensen niet, dus op een gegeven viel de pug uit elkaar.

Ik ben zeker wel in voor eventuele andere instances, hopelijk tref ik je snel weer eens online, mogelijk kunnen we dan wat doen. Enige nadeel voor mij is, dat ik vaak maar game tot 20:30 (NL tijd), en dan kom jij vaak net online.

Wanneer gooien we de skirmish avond eens om, van de woensdag naar de dinsdag, dan kan ik ook mee? Morgen al :) of mogelijk volgende week :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Minstrel beviel me niet zo heel goed, dus een paar dagen geleden toch maar hunter gekozen, wat tot nu toe erg goed bevalt, ben ondertussen level 31.

Die skirmishes zijn zeker erg vet, vond de tier1 wat makkelijk dus had maar is tier2 gedaan, wat toch zeker wel een stuk pittiger was, maar ik kreeg er wel wat first marks voor zodat ik veteran armor kon kopen :) Tier3 begin ik nog maar niet aan want tier2 was wel behoorlijk uitdagend.

Zojuist ook met een groep een hele berg quests gedaan in garth agarwen, daarna even die 6man instance ingeweest. Die eerste 2 bosses gingen wel neer na een paar keer proberen, 2de boss gelijk wel. Daarna was er nog een rare elite master ergens die een mooi schild dropte voor de guardian. De laatste boss was toch wel een behoorlijk eind te sterk voor ons, gezien onze hele groep rond de level 30-32 was :P Dus die hebben we maar laten zitten. Toch wel een leuke instance om te doen.

Ook nog een mooie crossbow er aan over gehouden, die wel weer een stuk beter was dan de lvl30 classquest bow 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 29-03-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb skirmish avond voor deze week op vrijdag gezet dacht ik. Waren al wat events op dinsdag, maar het komt er aan :) En ik ben vaak pas online om 20.00+ inderdaad. Wij eten thuis altijd laat (beginnen om 19:15-19:30).

Websnake, mooi zo! Wel even oppassen als je lvl 40 wordt. Vanaf lvl 40 verwijderen ze de easy-mode buff (een debuff lvl 30-39 die de monsters iets eenvoudiger maakt in skirmishes). Misschien dan opnieuw een tier 1 proberen ;) Het feit dat je tier 1 eenvoudig vindt is wel een goed teken, ook al ben je nog maar lvl 31 :)
Instances zijn leuk, voor GA, fornost (dol dinen (niet echt een instance maar fellowship area)) is het niet altijd eenvoudig een groep te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Ondertussen een ore-master naar level 23 gebracht en moet zeggen dat het tot nu toe prima bevalt en dat terwijl volgens velen de Lore-master pas echt leuk wordt na level 30. Ook in tegenstelling tot mijn Runekeeper nog steeds niet dood gegaan.

Ben vanavond met een leuke groep door de Great Barrows gegaan en daar alle quests voltooid wat erg leuk was en mij een hoop nieuwe gear heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:19
(jarig!)
m'n Snowbourn warden inmiddels 41,5 of zo :)

moet eerlijk gezegd zeggen dat ik Eldar ook niet echt mis, heb ook 't idee dat snowbourn heel wat drukker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowbourn ftw :)

Ik heb het ook nog steeds erg naar mijn zin op Snowbourn.

Gisteren voor het eerst de Ettenmoors ingeweest. We zijn er met een kin groep in bezig geweest. Omdat ik nog niet max level was, had ik mezelf maar een healing rol toebedeeld. En dat vond ik best leuk. Ik hou er wel van om een gevecht vanop een afstand te kunnen beinvloeden.

Tevens nog gisteravond mijn 4 set bonus van Moria gear weten te volbrengen, dus dat levert weer een leuke bonus op.

Hoewel ik geen raider ben, zit ik wel eens te denken wat het spel allemaal kan bieden zodra je lvl 65 bent. Volgens mij is er dan niet veel "extra" meer te doen, of wel soms?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
je kan alle deeds en zo gaan halen ;)

en op zich is 't best wel de moeite te gaan raiden, met name raids die inmiddels niet meer max lvl zijn, die duren wat minder lang en zijn ook minder moeilijk dan BG, maar helemaal met een niet al te ervaren groep zijn ze ook niet zo maar gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Lointje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:50:
Heb skirmish avond voor deze week op vrijdag gezet dacht ik. Waren al wat events op dinsdag, maar het komt er aan :) En ik ben vaak pas online om 20.00+ inderdaad. Wij eten thuis altijd laat (beginnen om 19:15-19:30).

Websnake, mooi zo! Wel even oppassen als je lvl 40 wordt. Vanaf lvl 40 verwijderen ze de easy-mode buff (een debuff lvl 30-39 die de monsters iets eenvoudiger maakt in skirmishes). Misschien dan opnieuw een tier 1 proberen ;) Het feit dat je tier 1 eenvoudig vindt is wel een goed teken, ook al ben je nog maar lvl 31 :)
Instances zijn leuk, voor GA, fornost (dol dinen (niet echt een instance maar fellowship area)) is het niet altijd eenvoudig een groep te vinden.
Hehe ok, vandaar misschien dat die tier1 nog wat makkelijk zijn :)

Fornost buiten quests had ik gister wel een groep voor gevonden, dus daar waren we zo doorheen, fornost binnen wordt misschien lastiger.
Dol dinen quests heb ik bijna allemaal gesoloed :*) Denk dat hunters wel een beetje overpowered zijn want ik kon als lvl 33/34 gewoon die lvl 34/35 elite trolls solo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37
Zoetjesaan begin ik de Lt HM v2.0 beu te worden, en gelukkig is inmiddels één van de kinnies met een HM radiance ready burg stand-by dus kon ik een keertje overslaan . . . dacht ik . . .

Helaasch bleek er een uitvaller en 'mocht' ik weer aantreden, we gingen de Lt dus doen met 2 burgs :)

We hadden geluk (of domweg geen pech) en de Fellbeast kon slechts 3 clouds plaatsen voor dat de Lt afsteeg, de rest ging al even vloeiend, geen enkele dooie en zelfs met een paars en groen oog tegelijk op de tank konden we de situatie blijven controleren.

Resultaat: Lt HM v2.0 done :D en beide kb's op mijn naam :Y)
Tevens was het mijn beurt weer voor het 2nd Age symbol en zelfs dat pakte (nu wel) goed uit, fraai sword met de juiste legacies _/-\o_

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
gefeliciteerd :)

hoe is die in vergelijking met 1.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister hebben we de twins op HM neergehaald en daarna doorgestoomd naar de Lt maar zonder resultaat. NM hebben we hem 1.0 wel neergekregen maar nu lukt het op een of andere manier voor geen meter. Wat is jullie tactiek ongeveer in het kort? (evt in spoiler tags)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Lt HM 2.0 is wat lastiger met de corruptions
spoiler:
die je nauwlettend in de gaten moet houden en alleen verwijderen als het er één is die je niet wilt. Aangezien de corruptions 'roeleren' moet je de removals ervan goed timen.

Belangrijkste is om te zorgen dat iedereen blijft leven, klinkt als 'duh!' maar het is wel de enige manier om chaos te voorkomen die de Morrafn(?) veroorzaken. Hoe sneller je de Lt op de grond hebt hoe beter (minder clouds dus meer ruimte om te navigeren), daarna is het zaak om je mederaiders in de gaten te houden waar ze staan/gaan als ze een oog krijgen en de paarse pineut zo mogelijk naar een afgesproken plaats te laten gaan waar de anderen geen last van 'm hebben.

Wij hebben er ook (weer) weken over gedaan voordat we 2.0 HM voor elkaar kregen. Wmb is het bijzonder aan te bevelen om na de twins te stoppen en vers aan de Lt te beginnen, iedereen moet echt 100% geconcentreerd blijven.

spoiler:
Laat iedereen throwing axes meenemen en zo nu en dan een axe naar de Fellbeast gooien, dat geeft wat power in return anders zit je te snel zonder power en pots hebben een te lange cd.

[ Voor 9% gewijzigd door botoo op 31-03-2010 17:35 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw in het spel Lotro. Ik ben nu een LVL8 Elf op de server Snowbourn.
Zou iemand mij zo af en toe in de game kunnen helpen? Mijn elf heet Anglorn.

+ Bedankt voor deze handige informatie opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:55

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:57:
Zou iemand mij zo af en toe in de game kunnen helpen? Mijn elf heet Archlorn.

Ik ben best wel bereid af en toe te helpen, maar ben niet elke dag op de server aanwezig (heb ook nog andere servers om op te spelen, en zélfs andere bezigheden). Je zou me als 'vriend' kunnen toevoegen en kijken of ik aanwezig ben. Ghorthinn (Dwarf RK) en Dinotor (human Champ).
Of je wordt lid van een kinship, en hebt altijd hulp om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:57:
Zou iemand mij zo af en toe in de game kunnen helpen? Mijn elf heet Anglorn.

Ik ben net zelf met een Lore Master begonnen. Ze is momenteel ook level 8 en heet Aetheria. Geen idee hoe vaak ik met haar ga spelen, daar ik een paar karakters heb waar ik nu redelijk ver mee ben. Maar je kunt me altijd een /tell geven als ik met Aeth online ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:31:
Lt HM 2.0 is wat lastiger met de corruptions
spoiler:
Op zich hebben we daar wel een systeem voor. De rode (runspeed) corruption moet er zo snel mogelijk af en de andere kun je wat op laten bouwen voordat ze eraf moeten. Qua positionering zijn we nog niet zeker. Staan jullie allemaal als 1 groep of opgesplitst? Als we bij elkaar staan komt de beast met zn shadow breath attack en krijgt iedereen 2k damage.

We zoeken na de puddles wel een veilige zone uit maar op een of andere manier gaat er elke keer iemand dood. Pech dat de beast op de tank gaat die ook aggro heeft van de Lt, minstrel die gecowered wordt etc. Telkens gebeurt er wat waardoor iemand doodgaat en met zo'n morrafn, morfear of hoe dat ding ook heet is het standaard een wipe. Dat ding loopt lekker door de groep en dan is het afgelopen. Doen jullie het met 2 of 3 healers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op snowbourn :).
Enkele van hier zitten in een kin, een soort guild.
Je kan indien je dat wilt, Lointje in-game whisperen.

het is wel een Engelstalige kin, maar we zijn erg behulpzaam en het is er erg gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
Keren dat ik op Eldar LT heb geprobeerd lieten we de warden telkens corruptions doen en dat ging eigenlijk redelijk probleem, op de keer na dat ik direct aggro pakte van lt, en vervolgens paars en geel oog kreeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
spoiler:
Wij staan sinds V2.0 bij elkaar bij de Lt. behalve de 2 hunters die wat verder staan omdat zij overwegend de aggro van Fellbeast krijgen (en die wil je liever niet bij de group).

Meestal gaan we met 2 minstrels maar een RK springt regelmatig bij om te healen.

1 Morfear hoeft geen probleem te zijn, fear om 'm bij de groep weg te krijgen en root/riddle tot 'ie despawned. Als de fear niet goed werkt moet de group een beetje opschuiven. Maar zodra je een Morfear krijgt wordt het wel een stuk lastiger.

Pechsituaties zijn wel bepalend voor het verloop, maar met een volgende patch wordt het iig onmogelijk om de Fellbeast op je dak te krijgen als je feared bent. dus die pechsituatie zal niet meer voorkomen dan :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:53:
...
Gisteren voor het eerst de Ettenmoors ingeweest. We zijn er met een kin groep in bezig geweest. Omdat ik nog niet max level was, had ik mezelf maar een healing rol toebedeeld. En dat vond ik best leuk. Ik hou er wel van om een gevecht vanop een afstand te kunnen beinvloeden.
...
Beware of Wargies! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vandaag mn pc eens ge-upgrade, nieuw mobo met een phenom x4 965 en bijbehorend 8gb ddr3 (pc1333) ram. dual radeon4890 had ik al.

Heb lotro nu draaien op 1920x1080 met alles op max en 8xAA, ziet er toch wel heel mooi uit, vooral in evendim waar ik nu aan het questen ben. Draait ook nog behoorlijk goed op 90 fps, en 70-80 fps in drukkere gebieden (bree enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Ondertussen level 30 aangetikt met mijn Loremaster op Laurelin, wat quests gedaan in North Downs en bijna heel de Lone Lands doorgegaan. Vandaag dus eindelijk op pad met mijn lynx en zag al dat hij een stealth attack van 220-260 damage had wat voor de mobs op mijn level 33% van hun health is :P

Ook blijft het leuk dat er zoveel mensen zijn die je aanbieden te helpen, nog steeds is de community van lotro de beste in een game ooit. Vandaag ook nog even 10 marks verzamelen zodat ik kan beginnen met Skrmish, denk dat ik maar eens begin met een Warrior (melee + aoe) vult mijn Loremaster goed aan denk ik.

edit: Zojuist raakte mijn lynx een orc voor 569 crit damage :P in 1 klap heel de mob dood op level 30 ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Pontifex op 02-04-2010 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lynx blijft de beste pet als je hem vanuit stealth laat aanvallen. Loop er op mn LM eigenlijk altijd mee rond. Kost soms wel even geduld om hem weer te laten stealthen nadat je een mob dood hebt maar het is de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die lynx is wel lekker. Op lvl 60 crit hij relatief vaak over 1000 damage :-)
Best wachten tot hij in stealth is dus. (wat je ook kan doen is dismiss -> resummon. Dan zijn al zijn skills off cooldown, maar meestal vind ik dat te veel werk voor de moeite.
En een laatste tip is rechtsklikken op de drie lynx skills, dan gebruikt hij ze altijd als ze geen cooldown hebben, moet je er zelf niet op duwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Rechts klikken had ik gelukkig al uitgevonden bij de Raven :P op een lagere mob had mijn Lynx zelfs 657 devestate gecrit ^^

Ook begonnen met skrimishes en is ontzettend leuk met de Loremaster (verademing vergeleken met mijn Hunter). Heb een warrior level 4 meegenomen inclusief een skill dat ie voor 350 hit single target (wat is cooldown hiervan?) en ik snij als boter door alles heen. Nog niet een keer dood gegaan en heb Tuckborough in minder dan 15 minuten kunnen afronden.

Hoeveel skrimishes zijn er in totaal eigenlijk? ik dacht op mijn hunter te zien 6 (3 voor Soa + MoM en 3 extra als je SoM in je bezit hebt) of zijn er meer?
Wil sowieso de digitale uitbreiding graag aanschaffen maar ik las op de forums dat er misschien een kortingsactie kwam binnenkort vanwege het 3 jarig jubileum? lotro usa haad een aanbieding van hoofdspel + de 2 uitbreidingen voor 10 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op level 65 zijn er max 13 skirmishes. Zijn op zich leuk maar als je meerdere chars hebt dan heb je op een gegeven moment echt geen puf meer om ze te blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
nou, m'n warden is vandaag heel wat gelukkiger geworden, had voor 10G 25 sealed copper settings (t2) gekocht, verder weinig liggen, denk 1 t5, 1 t8, en in m'n weapons ook weinig bijzonders, t6, t7 zooi;

na het deconstructen en combinen 7 t9 en 2 t8 liggen :S

2x t3 reforgen --> 4t4 + 4t5 en 1keertje 3 t4, 3 t5, en 3 t6
vervolgens m'n t5 --> 4 t6 + 4 t7 en m'n t7 5 t8 en 2e t7 --> 4 t8

Dus over geluk niet echt te klagen gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mazzelaar rik :s Ik heb op mn Warden ondertussen 2 T9 settings, 1 T8 en verder alles laag. Ik heb gewoon geen geluk met de crits.

RK is nu level 49, nog steeds veel te makkelijk. We gaan nu Eregion in, eens kijken of het daar spannend wordt.

Gisteren met de Warden ook even in Carn Dum mn laatste Orcs opgeveegd, plus samen met din RK class quest items opgepikt. Daarna door naar Urugarth om de rest te doen, ook daar alle deeds af. Kom maar op met dat Dunedain War Steed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
Heb over geluk niet te klagen inderdaad, had het met m'n champ ook, heb op zich helemaal niet veel gefarmed of zo, maar had al heel snel t8 relics in MoM.

En ik ben inmiddels ook overal deeds aan 't af maken op m'n champ, wil eigenlijk complete paardencollectie hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua deeds zit ik wel lekker. Moet nog 60 spinnen in mirkwood, 220 dragonets in moria en alle BG raid deeds (dungeons enzo wel al voltooid). Al de rest heb ik reeds. (wel nog 1 fish deed, enkele emotes, ettenmoors, skirmish deeds en welcome back week deed maar dat zijn er allemaal wat buiten categorie momenteel).

Helaas opnieuw maar 6 signups voor BG gisteren, en geen minstrels. We zitten nog niet in de situatie dat we 6 pugs kunnen meenemen, dat kunnen we onszelf en hen niet aandoen. Hopelijk binnenkort toch nog eens … Tot dusver nog maar 1maal binnengeweest. En die keren dat ik in globallff zie: BG 11/12 need tank, is het ofwel 23.30u, ofwel hebben we zelf iets gepland met de kin.

In de plaats maar SG gedaan. Geen minstrel (wel capt + rk). HM gelukt. 1 keer gewiped in het stuk na boss 3 (we wilden de loremaster interrupten maar we waren allemaal geroot. Net als we eruit komen gooit hij ons weg, en die twee bone piles geactiveerd ^^ As usual geen embleem maar het was wel plezant. Vanavond opnieuw helegrod binnen.

En mooi rik, ik heb enkel nog maar die supercrits gehad op lage tiers. Wel eenmaal 2 tier 8 vanuit tier 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:48:
RK is nu level 49, nog steeds veel te makkelijk. We gaan nu Eregion in, eens kijken of het daar spannend wordt.
Grote voordeel van RK is dat je op gewone mobs van je eigen level veel damage doet en zelfs mobs een paar levels boven je levert nog genoeg DPS op. Durf wel toe te geven dat het levellen op een RK het makkelijkst van alle classes gaat maar om een class op basis daarvan in z'n geheel overpowered te noemen is een beetje kortzichtig. Zodra je een elite master mob oid tegen komt dan gaat het lichtje bij een RK snel uit. Ja ok, je hebt dan nog wel wat van zn morale eraf gehaald maar je overleeft het niet. Op een warden zou dit wel gelukt zijn dus is een warden eigenlijk niet veel te makkelijk? Of bedoel je met makkelijk dat je snel door de mobs (en dus de quests) heen gaat. Dat is logisch met een DPS class en dat hadden we geloof ik al besproken. Sorry dat ik er weer op reageer Muer maar dit soort opmerkingen beginnen me een beetje te irriteren en het voegt ook niet echt wat toe.

Straks als je moria in gaat krijgen we dan weer een berichtje van je dat het nog steeds makkelijk gaat? Als je graag moeilijk wil rol een captain dan doe je er wat langer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:08:
nou, m'n warden is vandaag heel wat gelukkiger geworden, had voor 10G 25 sealed copper settings (t2) gekocht, verder weinig liggen, denk 1 t5, 1 t8, en in m'n weapons ook weinig bijzonders, t6, t7 zooi;

na het deconstructen en combinen 7 t9 en 2 t8 liggen :S

2x t3 reforgen --> 4t4 + 4t5 en 1keertje 3 t4, 3 t5, en 3 t6
vervolgens m'n t5 --> 4 t6 + 4 t7 en m'n t7 5 t8 en 2e t7 --> 4 t8

Dus over geluk niet echt te klagen gehad :P
kies je dan "auto combine" of probeer je zelf in control te blijven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
auto combine

en ja, dps classes lvl-en gewoon snel, helemaal als je in een groepje speelt en enige ervaring hebt

en ook op stevigere mobs (LT) doe je als rk leuke damage, 1x geraid met m'n rk, gelijk een 8k+ crit, op de LT, hoogste damage ooit volgens mij voor m'n rk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Momenteel voor het eerst bezig met een warden op snowbourne. Lijkt me een leuke klasse, aangezien ik zoiets ook gespeeld heb in (het spel wat we hier niet noemen en ik nu een beetje zat ben) . Ben ook op zoek naar een guild om rustig in te levellen en later in te raiden op snowbourne. (zag hierboven al een tip om Lointje te whisperen)

Ik zag op een wiki pagina dat er 1 groot NL guild is op snowbourne (Dutch Dunedain). Heeft er iemand ervaring met dit guild (of zit er in?). Ben bereid om mijn warden serieus te gaan levellen en raid ready te gaan maken.

Is snowbourne overigens ook een server waar je nog in een kinship kan komen waar goed geraid kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit zelf in DD en we zijn een redelijk actief raiding kin. We kunnen wel een warden gebruiken want we hebben er maar een paar in de kin en eigenlijk niet een die mee doet/wil met raids. Er zijn wel wat toelatingseisen maar wellicht is er wat mogelijk als je interesse hebt. Roep gewoon eens in global of er een officer online is of voeg een van mn characters toe (zie start post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
jullie hebben sinds kort een nieuwe warden die nu lvl 44 is JohnnyV76 :P

ik keek juist uit naar 't feit dat ik de enige was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:58:
jullie hebben sinds kort een nieuwe warden die nu lvl 44 is JohnnyV76 :P

ik keek juist uit naar 't feit dat ik de enige was ;)
De enigste misschien maar niet de enige :P
Er zijn er wel een paar maar de een bijvoorbeeld heeft iets van 6 max levels en de ander is mn vrouw maar die heeft een hekel aan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Had de webpage van DD al even gechecked. Ben nu nog bezig het spel een beetje te verkennen, als ik rond de 40 ben dan kom ik wel even aankloppen. :) Tnx voor de reply.

En je kan toch meerdere wardens meenemen? Beetje dps en debufs kan je ook wel met die klasse doen.

Celebthorn, lvl22 warden snowbourne

[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 06-04-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
als je flink nadruk op dat beetje legt heb je gelijk, er zijn geen classes die minder dps doen en je hebt maar 1 debuff die wat zinnig is, de -x block rating, schiet ook niet heel erg op.

je bent wel beetje offhealer met conviction als je die op weapon en full getrait hebt, maar ook dat schiet niet heel erg op.

Kort gezegd, je kan maar 1 ding, en dat is tanken en blijven leven, maar beide ben je heel goed in. In mijn ogen gelijkwaardig met guards met tanken, al is dat beetje situatieafhankelijk, en met voorsprong de beste class in niet dood gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guardian is denk ik de beste single target, hard-hitting boss tank en de warden de beste multi-target tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat johnny zegt :) (en guardians zijn wel iets beter in situaties die hopeloos misgaan recht te trekken dankzij een 4tal paniekbuttons). Uiteindelijk komt het gewoon neer op de persoon achter het toetsenbord. Ken je class en je zal het goed doen.

Bij ons mag je ook altijd in de kin (elk char, welk level ook), maar wij zijn niet super- raid georienteerd (en we zijn engelstalig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje... wellicht is het een idee om af en toe samen te werken als kin :)
We hebben meestal (net) genoeg mensen om bijvoorbeeld BG door te laten gaan maar soms wordt ie gecancelled vanwege te weinig inschrijvingen. Zo te horen hebben jullie nog wat minder mensen maar veel van de raiders bij ons (waaronder ikzelf) hebben meerdere BG-ready characters. Op m'n minstrel bijvoorbeeld wordt ik meestal niet ingedeeld. Als jullie bijv. een raid avond hebben op een avond dat wij niet gaan en je hebt maar 6 man dan moet het denk ik makkelijk zijn om het aan te vullen. Kan voor beide kins handig zijn omdat we dingen kunnen leren van elkaar. We doen dingen op de manier zoals we het weten maar wie weet zijn er alternatieven. We hebben boss 1 en 2 HM onder de knie dus daar hebben jullie dan weet wat aan en het kan dan zomaar gebeuren dat de animo binnen jouw kin groter wordt voor BG. Heb het er niet over gehad nog in de kin maar mss een soort van alliance oid? Kan me herinneren dat we dat in het verleden deden en dat je ook een alliance chat hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Johnny, gekke vraag misschien maar in welke kin huis jij dan rond op Snowbourn?
Moet je anders niet bij ons in RFI erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je iets naar boven scrolled zie je het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epochfail
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03-2022
Zo, weer een trailaccount aangemaakt om eens wat rond te snoepen. Heb een tijdje (jaar of twee terug) gespeeld en sindsdien het spel eigenlijk links laten liggen. Begint nu wel weer een beetje te jeuken.

Helaas duurt het updaten erg lang over een 1Mbit lijntje |:( ben al zo'n kleine 8 uur kwijt (retail copy).

Nog steeds het twijfelen welke class ik ga spelen, Loremaster lijkt me heel leuk, maar Warden is ook zo gek nog niet.

T'ah, nog een paar uurtjes werken en dan zien we wel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johnny, dat lijkt me een goed idee. In het verleden nog geprobeerd maar dat is niet zo super gelukt. (de andere kin deed toen niet echt actief mee en gebruikte onze alliance chat eerder als occasional chat window).
Momenteel hebben we er inderdaad niet genoeg voor BG. Het is wat vreemd want de eerste keer waren we met 13 en moesten we zelfs een minstrel vragen om uit te stappen. De keer erop kunnen er maar 6. Dus het is nogal afhankelijk. (we zijn 2 mensen kwijt aan raiding kin, een paar op vakantie en een paar op nightshifts). Ik gok dat als iedereen terug is, we op zo’n 8-9 mensen komen gemiddeld.

Ik zal je eens in game contacteren om de haalbaarheid te zien.

Epoch, auch =) Het is inderdaad lang updaten van scratch. Je kan wel installeren en dan de hele map overkopieren van iemand die het up to date heeft (moet je wel iemand kennen natuurlijk) Hoeveel % nog te gaan?. LM en warden zijn allebei leuke classes. Iets ingewikkelder dan de gemiddelde class ook, maar dat moet je zeker niet afschrikken, je bent er normaal snel mee weg. Hangt er dus wat van af wat je leuk vindt.

Ondertussen zitten er zo’n 7-8 tweakers in RFI denk ik. Ik heb geen idee of de andere officers weet hebben van deze nederlandstalige invasie. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah ja ik zie het, ik whisper wel eens met mensen van DD. Erg grappig, dan krijg je een reactie, "huh, ken ik jou :)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgensmij kun je de Warden en Runekeeper niet bespelen tijdens de trial.

Pfff moet nog veel rep voor die Ale-league voordat ik kindred ben.. ben benieuwt wat die rechter gast te barteren heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door Rfce op 08-04-2010 14:40 . Reden: dank Johnny ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Gisteren samen met mn RK maatje Aik (hai Madg0blin :w) in Eregion begonnen. Al vrij snel level 50 aantikt. Het gaat daar vrij snel nu niet de halve server tegelijk bezig is daar :+ Kwamen we nog een leuke Warg sharddropper tegen ten oosten van Echad Eregion. Lief beestje, 22k Elite Master. We hebben het even ingeschat, besloten hem toch maar dood te maken. Aik healen, ik DPS. Nu waren we wel met zn tweeen, maar ik had niet echt het idee dat het heel erg moeilijk was. Voorlopig ben ik nog steeds niet overtuigd dat de RK echt moeilijk is. Al was de level 50 deed voor de resists wel grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah je bent nog met z'n tweeen aan het spelen ook? Ja dan vlieg je helemaal door de mobs en de quests heen ja.

Burglar en Champion zijn ook erg makkelijk zeg. Ben samen met mn vrouw aan het levellen rond esteldin en de mobs gaan al neer voordat ze een beetje fervour opgebouwd heeft. Vorig weekend opgestart en nu al level 27 en doordeweeks praktisch niet gespeeld ivm pasen, BG raids en Battlefield BC2 :)

Zijn de burglar en Champ nu overpowered omdat we zo snel gaan?
Hou nu eens op met die stemmingmakerij. Als je de RK zo makkelijk vind stop er dan mee en ga een class spelen die je meer uitdaging en voldoening geeft. Off..... vind je het stiekum toch wel leuk?

oh en mensen... het is TRIAL en niet TRAIL.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 08-04-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Vrijwel alle content is makkelijk solo te doen, zelfs 3-5 levels hogere quests. Als je er dan rekening mee houd dat veel van ons inmiddels als 'ervaren' spelers aangemerkt mogen worden dan is de uitdaging ver te zoeken en als je met z'n tweeën gaat questen dan vlieg je er helemaal doorheen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
ooit eens met m'n rk begonnen met lvl-en als groepje van 6, gaat echt belachelijk snel.
Je bent vooral tijd kwijt met wacht op elkaar en 't looten mobs, want de mobs zijn dood voordat je ze hebt aangekeken zo'n beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Nu samen met een warden (ik als mins) aan het levelen en dat vliegt erdoorheen. Alleen full fellowship quests zijn nog te lastig, amar verder is het hakken en zagen en erdoorheen knallen. Gaan nu op 46 eregion induiken en dan door naar moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Als die Warden op level 50 zn Conviction krijgt, moet zelfs een full fellowship quest wel lukken hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:39:
Als die Warden op level 50 zn Conviction krijgt, moet zelfs een full fellowship quest wel lukken hoor :p
* JohnnyV76 is confused.
Zeg je hier nu dat een Warden overpowered is?

Alles classes zijn overpowered in de handen van een goede speler.... nou ok de captain misschien niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Conviction is een behoorlijk sterke heal over time. Samen met de andere selfheals maken ze de Warden erg lastig dood te krijgen, plus de kans dat mobs op de minstrel springen is stukken minder door de threat leech en HoT.

Waarom ben je er zo op gebrand mij te betrappen op een uitspraak dat de Warden overpowered is? Kan je er niet tegen dat ik de RK overpowered vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
je weet dat capt op lvl 60 't laatste ch van bk 7 (die 3-mans instance) kan solo-en? en dat ik geen andere class dat heb zien doen op dat lvl?
of dat een beetje goede capt zonder problemen de main healer kan zijn in een 6-mans instance?

maar warden/rk combi is volgens mij praktisch onverslaanbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:44:
Waarom ben je er zo op gebrand mij te betrappen op een uitspraak dat de Warden overpowered is? Kan je er niet tegen dat ik de RK overpowered vindt?
Waar ik niet tegen kan zijn de loze onderbouwingen hiervoor. Even samenvattend van de afgelopen posts over je level up progressie vind je het allemaal te makkelijk gaan. Als tegenargument geef ik dat het sowieso met 2 mensen altijd enorm snel gaat en al helemaal met 2 DPS classes. Als je me kon overtuigen waarom een RK overpowered is zou ik er niet zo op gebrand zijn.

Feit: een RK doet veel damage. Ander feit: Champ en Hunter doen dit ook. Het is niet zo dat een RK buiten proportioneel veel damage doet afgezien van de occasional EC crit. Een class overpowered vinden vanwege een enkele exceptionele crit is onzin.

Naast het feit dat een champ en hunter ook heel veel DPS doen zijn deze classes ook nog een stuk minder squishy. Je argument over die 22k warg vind ik ook niet sterk. Wedden dat wij die straks ook makkelijk neer krijgen als we op onze burglar en champ Eregion in gaan? Wedden dat elke 2 classes dit makkelijk zou lukken als de speler een beetje weet wat ie doet?

Overpowered = te sterk t.o.v andere classes. Ik vind de RK niet overpowered maar gewoon "powered"... maar zo zijn er wel meer classes sterk. Hoor ook wel eens geluiden dat Guardians nu overpowered zouden zijn maar de echte reden daarvoor is dat veel mensen jaloers waren op de 1 vit = 5 morale change. Met mn guardian kan ik makkelijk 5 of 6 onlevel mobs aan en ze met een 2h nog redelijk snel afmaken ook. Op mn RK kan dit nog wel eens lastig worden. Conclusie... een guardian is sterk maar niet te sterk. Oh d'r is ook iets wat ik alleen met mn guardian kan doen... hele Dolven View Spider Nest instance pullen in 1x en er levend vandaan komen. (champ kan het ook maar die heb ik niet). Elke class heeft zn sterke en zwakke punten net als dat hierboven aangegeven wordt dat een captain alleen een bepaald iets kan solo-en. Op dit moment vind ik niet dat er een class onevenredig sterk is vergeleken met een andere class dus ja ik wordt een beetje moe van het RK is overpowered gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ik denk dat het probleem dat veel mensen hebben met de RK voortkomt uit het feit dat het eigenlijk de enige echte hybrid is in het spel, en dan ook nog in beide rollen uitblinkt.

Zover ik het heb begrepen is een RK de hoogste singletarget dps in het spel en ook een betere healer dan een minstrel (mits goede traits enzo), denk dat het daar vandaan komt.
Een hybrid mag best goed zijn in 2 rollen maar als die in allebei z'n rollen beter is dan classes die maar 1 rol kunnen spelen (beter dan hunter voor stdps, beter dan minstrel voor healing), dan krijg je wel snel dat mensen de class OP gaan noemen.

Voor solo denk ik dat elke class niet zo moeilijk is. Op mn hunter (nu bijna lvl 49) doe ik nu ook met gemak packs van 4-5 mobs op mijn level, met rain of thorns en bard's arrow legendary traits.
Enige probleem op een hunter is als de mobs jou eerder zien dan jij hun ziet :D Want als er meer dan 2 mobs op je staan te hakken in melee range krijg je bijna geen skill meer weg omdat die induction constant reset.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 09-04-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hybrid betekent dat je het tegelijkertijd kunt doen. Een captain is een hybrid class omdat ie kan DPSen en healen tegelijk. Een RK werkt via attunement dus je kunt of healen of DPSen maar niet tegelijk want als je op vol healing attunement zit zijn bijna al je DPS skills uitgeschakeld. Als DPS gegearde RK kun je wel aardig healen als je je traits omgooit maar om heel goed te kunnen healen moet je ook de legacies op je stone en satchel hebben.

Gister de 1e twee bazen van BG gedaan en dit keer met 1 minstrel en 1 healing RK. Dit werkte eigenlijk heel goed. De skills vullen elkaar goed aan en de combinatie HoTs en direct heals is perfect voor een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
De term hybrid in mmo's betekent echt niet dat je meerdere dingen tegelijk kan doen hoor, alleen dat je potentieel verschillende rollen kunt uitvoeren.

Los daarvan kan een RK wel degelijk tegelijk healen en dps'en, die attunements zijn immers om te gooien met bepaalde skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Websnake schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:45:
Los daarvan kan een RK wel degelijk tegelijk healen en dps'en, die attunements zijn immers om te gooien met bepaalde skills.
Nee, niet echt. Met 'Steady Hands' (Legendary trait) kan je éénmalig (cd 10 min.) je attunement naar neutraal zetten om vervolgens opnieuw op te bouwen in groen of rood.

Dps én healing tegelijk is er op een enkele (traited) skill niet bij. Maar een RK kan afhankelijk van gear en traits wel uitblinken in healen of dps. Overigens is dit niet zo heel anders als een minstrel, die kan ook een gigantisch dps kanon zijn in warspeech en als hij wp uitzet na 10 sec. weer volop healen, en ook hier geld de traitset die bepaald in welk gebied je het beste bent, beide tegelijk gaat niet.

Overigens denk ik dat de gemiddelde damage tussen RK en mini niet eens zo heel erg verschilt, RK heeft een hogere uitschieter maar als ik kijk wat mijn mini er zo nu en dan uitpompt dan zet ik mijn geld toch op de mini.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt toch wel mee dat swichten op de RK vind ik, even je “slow” verspillen, je shield skill en nog een paar en je bent op 2 of 3 seconden op neutral. Dan moet je de heals wel nog opbouwen natuurlijk.

Minstrel in WS full traited doet inderdaad wel redelijke damage. Maar dat is vooral burst damage (in het begin vier/vijf skills). RK blijft lang hoge damage doen, zeker na een minuut als attunement vol is. Hangt dus wat af tegen wat je vecht.

Zelfde met een guardian bv. In overpower heeft die een enorme burstdamage in het begin, dan gaat het iets naar beneden. Terwijl een champ constant hoge damage heeft. Hier is het kennen van je class en skills opnieuw belangrijk. Want er is een serieus verschil tussen twee spelers met dezelfde gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt niet tegelijk healen en DPSen hoe je het ook wendt of keert. Het is niet zo dat je kunt gaan DPS-en tot je teveel damage krijgt en dan jezelf even volhealed en dan weer vrolijk door DPS-ed. Als je dit probeert te doen tegen een redelijk sterke mob/elite dan doe je dus een poosje geen damage en geen healing dus leg je wss. het loodje. In dit opzicht is een minstrel veel meer overpowered. Mega veel burst damage, Warspeech uit. 10seconden overleven met beperkte heals, jezelf vol healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Het punt is, stel je hebt een raid met 6 bosses.
Op boss 1-3 heb je 5 healers nodig (ik noem maar wat).
Op boss 4-6 kun je met minder af, 4 healers genoeg.

Wie breng je naar de raid als healer? Meeste mensen zullen een rk verkiezen boven een minstrel, omdat die rk gewoon de beste singletarget dps in het spel kan doen op boss 4-6 als die is uitgehealed op boss 1-3.

Zelfde met een 6man instance, meeste mensen zullen daar een rk prefereren als healer, omdiet die ook gewoon de beste dps is als er even wat packs zijn waar niet gehealed hoeft te worden.

Nu is het in lotro allemaal wel wat vriendelijker en minder min/max dan in andere mmo's, dus zal het uiteindelijk wel meevallen. Het punt is dat mensen die buiten lotro ook andere mmo's gespeeld hebben met hybrid classes (eq2, aoc, wow, etc) een rk al snel als overpowered zullen zien omdat die én zulke goede sustained dps is én zo een goede healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
ik heb nog steeds 't gevoel dat de minstrel een prettigere healer is om bij je te hebben, omdat die veel sneller een grote heal kan casten, en ook redelijk grote directe heals heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry dat ik het zeg maar dat voorbeeld slaat nergens op.
Er is op dit moment geen enkele instance of raid waar je meer dan 2 healers nodig hebt. 4 of 5 healers? Never.

Soms gebruiken we een RK om bij te healen naast de 2 main healers maar meer dan 3 zullen er nooit zijn.
DPS traited kun je matig tot redelijk healen en Heal traited kun je matig DPS-en. Champs en Hunters outdps-en een heal-traited RK met gemak.

Ik heb overigens nog NOOIT iemand horen klagen dat een RK te veel of te goed zou healen. Het gaat altijd over DPS dus ik denk dat je er helemaal naast zit. Het meeste gezeur over RK's komt van hunters en in mindere mate champs puur omdat veel hunters vinden dat zij de class moeten zijn die veel single target DPS mag doen. Als iets overpowered was dan was het wel de hunter tijdens SoA.

Zijn minstrels nu gewoon een ander slag mensen dan hunters die een healende RK verwelkomen naast hun eigen healing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

JohnnyV76 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:05:
Zijn minstrels nu gewoon een ander slag mensen dan hunters die een healende RK verwelkomen naast hun eigen healing?
Denk het wel ja :) Als healer voel je je meestal verantwoordelijk voor het feit dat iemand dood gaat. Alle hulp om dat te voorkomen is welkom. Als je alleen maar nr. 1 in DPS wilt zijn is concurrentie natuurlijk niet welkom.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Je draait wel heel erg om het punt heen, het was, zoals ik zei, een voorbeeld.
Hetzelfde gaat verhaal natuurlijk op voor een 12man raid met 2 healers.

Dat een hunter wat zegt als die ge-outdps'ed wordt door een rk kun je "gezeur" noemen, ik noem het reëel. Als hunter kun je niets anders brengen in een groep dan dps (buiten een paar traps die afaik niet echt worden gebruikt in raids), als er dan een andere class komt die al een uitstekende healer is én ook nog meer dps doet dan jij, dan kan ik me wel voorstellen dat mensen dat zuur vinden.

Ik heb er zelf ook helemaal geen probleem mee trouwens, het enige dat ik zeg is dat ik me goed kan voorstellen waarom mensen RK's OP vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Websnake schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:23:
Je draait wel heel erg om het punt heen, het was, zoals ik zei, een voorbeeld.
Hetzelfde gaat verhaal natuurlijk op voor een 12man raid met 2 healers.

Dat een hunter wat zegt als die ge-outdps'ed wordt door een rk kun je "gezeur" noemen, ik noem het reëel. Als hunter kun je niets anders brengen in een groep dan dps (buiten een paar traps die afaik niet echt worden gebruikt in raids), als er dan een andere class komt die al een uitstekende healer is én ook nog meer dps doet dan jij, dan kan ik me wel voorstellen dat mensen dat zuur vinden.

Ik heb er zelf ook helemaal geen probleem mee trouwens, het enige dat ik zeg is dat ik me goed kan voorstellen waarom mensen RK's OP vinden.
Mijn ervaring is dat dps output tussen hunter en RK weinig verschilt, en dan met name op het gebied van gear en player skill. Als ik als raidleader moet kiezen tussen hunter en RK, (aangenomen dat ze evengoed gegeared zijn en ervaren), dan kies ik overigens op secundaire attributen. Een hunter kan tanken+tracken, wat enorm waardevol, een RK heeft betere corruptionremovals. Als we al genoeg healing output hebben, neem ik nooit een RK mee boven een hunter vanwege het feit dat een RK zo goed kan healen. Dat argument is gewoon pure onzin, DPSspecced RKs healen nooit bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk iemand die het snapt...

Ik ga er maar niet meer op in... anders blijf ik me herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
liefste ga ik gewoon met 2 van beide classes, vanwege corruption removal/poison removal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig weekend gehad, mijn RK is nu lvl 65 en ik ben al lekker bezig geweest in Mirkwood.
Ik moet wel zeggen dat ik even moest wennen aan die "multiple-output" recipes. Daar verkeek ik me wat op. Ik zocht enorm naar het recipe van de "Sage Greenwood Bracelets", maar na wat lezen en vragen begreep ik dat er een generiek recipe is, dat je meerdere uitkomsten kan laten geven.
Grappig bedacht zeg.

Wel moet ik hoog nodig mijn virtues wat zien te levelen, maar dat lijkt me nu niet het leukste werk.

Ik denk dat ik eerst maar mijn focus probeer te leggen op Vol2, book 9.
Dat opent dan gelijk weer wat nieuwe skirmisch mogelijkheden, wat op zich ook weer uitdagend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Wij nemen ook vaak een captain mee al bijhealer, kan de RK lekker knallen en de captain een tank spamhealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Heb nu een lvl 35 Guardian rondlopen en ben bezig met het levelen van een captain. deze is inmiddels aangeland op lvl 26 en begin nu wat last te krijgen met power. Met 3, 4,5 mobs kom ik op een gegeven moment gewoon te kort. Ook heb ik moeite om met meerdere mobs van dezelfde level. Als het er meer dan 3 zijn leg ik het over het algemeen af, zelfs met de panic buttons en pots. Ik heb me nu toegelegd op dualhanders voor de dps, maar misschien moet ik toch maar eens gaan kijken of het beter gaat met een schild.
Verder vind ik het best een leuke gevarieerde class, maar volgens mij zal hij nooit mijn main worden.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ik heb met mijn captain (lvl 65, main) eigenlijk weinig power problemen. Ja, het kan wel, vooral in lange gevechten (met bazen in de moeilijkere instances) of als ik full aan het healen ben. Maar met gewone mobs heb ik eigenlijk geen problemen. Ik gebruik altijd een two-handed sword. Two-handers zijn langzamer dan one-handers en dus zou je ook minder snel in power problemen moeten komen. Een andere mogelijkheid is om steeds een auto-attack tussen je andere attacks toe te laten, dan zul je minder power verbruiken en het is maar de vraag of je heel erg veel minder damage doet (de skills van captains doen nou niet bepaald veel damage).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powerproblems zijn inderdaad het grootst tijdens het levelen. Je hebt nog niet de beste gear, je traits zijn nog wat laag, jewelry is verre van aangepast aan je behoeften… Eens je op max level begint aan de betere armour items, en dan de gebreken opvangt met jewelry (en wat traits), dan komt dat wel redelijk in orde!

Gisteren nog eens GS gedaan, voor de verandering... Ben die instance wel meer dan beu gezien. Gelukkig heb ik de laatste tijd toch heel wat mensen kunnen overtuigen nog eens skumfil, forges en FG te doen. (16th en DD blijven relatief lang en DD moeilijk dus die doe ik zelf ook wat minder).

Dungeons deeds zijn ook al voltooid, warg pens ook al regelmatig gedaan. Zoals je ziet hou ik wel van variatie, en ook al heb ik GS en SH het meest gedaan van de instances, ik probeer de rest ook af en toe te doen. Alleen jammer dat zoveel anderen liever hetzelfde over en over doen. (en dan maar klagen dat er niet genoeg content is en dat alles als een grind aanvoelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:40:
(16th en DD blijven relatief lang en DD moeilijk dus die doe ik zelf ook wat minder)
Nou DD valt tegenwoordig reuze mee hoor, zeker als je met een groep lvl65 er heen gaat.... afgelopen week nog een aantal keer succelvol HM gedaan. Droppen ook wat leuke nieuwe items en settings gaan rap in zo'n run.... Is weer eens wat anders dan blind GS.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik besloot net even in het zoveelste "why so negative" topic te reageren. Het werd een iets langer verhaal dan ik dacht :P http://community.codemast...y-please.html#post6144279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MueR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:45:
Ik besloot net even in het zoveelste "why so negative" topic te reageren. Het werd een iets langer verhaal dan ik dacht :P http://community.codemast...y-please.html#post6144279
hehe, so true, en ook de reden waarom ik de laatste tijd amper speel...
Heb een kleine achterstand opgelopen, momenteel slechts 50radiance op mijn main ofzo, en dat houdt dus in dat ik niet met de grote groep mee kan raiden, omdat ik nog wat mis...

In m'n eentje halen gaat natuurlijk echt niet lukken, en met PUGs is zeker niet zo gezellig als wanneer je met een groepje kinnies de dungeons induikt.

Eigenlijk zou ik dus die 3 man dungeon moeten gaan grinden voor mijn items, maar die heb ik 3x gedaan, en nu dus echt wel gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
Mooi lang verhaal inderdaad ;)

En grotendeels met je eens, alleen in je kritiek op de raids kan ik me niet helemaal vinden, de radiance daarentegen wel compleet ;)

Bij DN komt dat misschien ook wel omdat we hem inmiddels regelmatig met 6 doen en dan zijn boss 3 en 4 wel uitdagend :)

En BG heeft net te veel adds inderdaad, met name tussen boss 1 en 2 qua hoeveelheid en moeilijkheidsgraad. Tussen 2 en 3 hadden ze er wel 2 stukjes tussen uit kunnen knippen omdat 't meer van 't zelfde is en boss 2 is op NM eigenlijk te simpel in vergelijking met de adds er voor, maar over 't algemeen vind ik 't een leuke raid.

Alleen de loot en de radiance eissen... Maar ja, zolang ik hem nog niet geheel op HM gecleared heb raid ik vooral omdat ik de raid wil clearen en minder voor de loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
rik86 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:10:
Bij DN komt dat misschien ook wel omdat we hem inmiddels regelmatig met 6 doen en dan zijn boss 3 en 4 wel uitdagend :)
Tja, als ik de Rift wil doen met 3 man zal het ook vast wel uitdagend zijn, maar DN met 12 man is gewoon saai. De Trolls zijn wel leuk, de Blind One is leuk, de rest is gewoon tank and spank. De Mistress was zo'n enorme anticlimax voor mij. Weken hebben we op de Blind One gewiped. Toen we hem eindelijk neer hadden zouden we nog 1 poging op de Mistress doen, gewoon voor de lol. Het was laat en we waren moe. We kwamen direct in de laatste fase terecht. De keer daarop dood. ~25 pogingen op BO, tegenover 2 op Mistress? Dat is niet zoals het hoort. Bazen horen moeilijker te worden in een raid. In de Rift had je eerst de twee World Eaters, daarna Thrang met zn Shamans, daarna Thaurlach. Allemaal toch aardig pittig. In Helegrod waren de vier bazen niet echt spannend, Thorog daarentegen was zenuwslopend.
En BG heeft net te veel adds inderdaad, met name tussen boss 1 en 2 qua hoeveelheid en moeilijkheidsgraad. Tussen 2 en 3 hadden ze er wel 2 stukjes tussen uit kunnen knippen omdat 't meer van 't zelfde is en boss 2 is op NM eigenlijk te simpel in vergelijking met de adds er voor, maar over 't algemeen vind ik 't een leuke raid.
Ik zeg al tijden: Alle adds in BG hadden een tier terug gemoeten en hun aantal verdubbeld. Die Sorcerors moeten gewoon opdonderen, of netjes line of sight aanhouden. Niet door muren heen ogen op mensen gooien. Het is het kasteel van Sauron in Mirkwood. Daar hoort het stampvol te zitten. Maak van elke Elite twee signatures, elke Elite Master twee elites, van elke Nemesis een Elite Master. Trash moet snel dood, maar wel veel alsjeblieft. Geen Guldur Lights die de hele raid constant stunnen. Wat is de lol? Geen constante stunchain op de tanks door die verotte armours. Ik kom daar om te raiden, niet om ad nauseum trash te clearen.
Alleen de loot en de radiance eissen... Maar ja, zolang ik hem nog niet geheel op HM gecleared heb raid ik vooral omdat ik de raid wil clearen en minder voor de loot
Tja, zolang gear leidend is voor je succes vind ik dat Turbine ernstig steken laat vallen. Als je eerder wiped omdat je geen 150 radiance hebt (bij wijze van), vind ik het slecht ontwerp. Goed spel moet beloond worden, niet de mate van grind die je in radiance steekt. Dat mis ik uit Shadows of Angmar. Ik heb daar de Annuminas instances kapot gefarmed. Niet vanwege de kwaliteit van de loot, maar gewoon vanwege de looks van die set. De instances daar zijn nog altijd stukken beter dan al het andere wat ze geproduceerd hebben. Teamplay en inzicht waren daar veel belangrijker. Nu ben je gelimiteerd door je radiance. Prut design.

Edit:
En weer veel te veel getypt. Ik moet eens ophouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf maar pech houden met het discoveren van lvl65 legendary wapens.

Dan krijg je 2 leuke legacies, maar bij de lvl 10 discovery krijg je er niks interessants bij.
De keus om dan nog weer 10 levels door te gaan in de hoop op toch die 3e nuttige en ook noodzakelijke legacy, vind ik dan vaak niet opwegen tegen de voordelen.

Dus hoppa weer weg.

Maar ja dan blijft het toch een soort kat en muis spelletje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe dat wel, het verder gaan tot level 30. Als je wat skirms en die solo instance in dolven doet (12k xp elk) en de mirror q in foundations dan ben je er zo. Ik heb vaak gemerkt dat je dan toch een aardig wapen voor elkaar kan krijgen (geluksfactor houdt je altijd) en de mindere legacie ruil ik dan in voor might of agility (ik ben tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Voor wie het gemist heeft op de devdiaries: LI Legacy Pool, hier kan je precies zien welke kansen je hebt op initiële (pool A) en bijkomende (pool B ) legacies. Overigens is er altijd een kans dat je bij lvl 10,20,30 een legacy uit pool A kan krijgen, maar dat gebeurt niet heel vaak.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 10 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.