op de pc je layout goed zetten en dan: /ui layout save pc
op je laptop je layout goed zetten en dan /ui layout save laptop
Als je dan eens switcht moet je gewoon nog: /ui layout load pc (of laptop) typen en alles staat meteen goed. Ook handig voor alts, meteen alle opties weer correct. Zit er inderdaad nog niet zo lang in!
Je kan zelf alles van plaats veranderen met ctrl \ (of wat het ook is op een qwertybord, de toets links van je grote enter normaal).
Gisteren voor het eerst naar BG dus (vage beschrijvingen om niet te veel te spoileren, hoewel de meeste van jullie er al meermaals geweest zijn)! Die eerste twee mobs waren geen probleem.
Op naar gauntlet, meteen een mooie overpull gedaan, massieve AoE en drie man meteen dood. Eer we ze konden rezzen nog twee dood. Iedereen die nog leeft verlaat de raid om wat repair-kosten te sparen. De slimme van de groep doet dan een disband ipv te reinviten dus we mochten die eerste twee opnieuw doen

(niet dat dat nu echt een probleem was of we al ver waren ^^)
Tweede gauntlet poging ging vrij goed maar op een moment iets te snel willen vooruit gaan zodat we het niet meer onder controle hadden.
De derde poging ging dan wel goed. Moet wel even zeggen dat ik de enige guardian was, en verder maar 1 champ mee. Dus de LM maar gezet op debuff mode zodat ik twee van die pijnlijke mannen kon tanken.
Baas 1 gingen we de delayed tanking methode proberen waar we van gehoord hadden, maar die werkte dus langs geen kanten (iemand ervaring mee sinds volume 3 patch misschien?). Uiteindelijk zat ik een paar keer op -90% en dan holde hij naar de minstrels. Uiteindelijk toch nog redelijk goede attempt. Minstrel retreat en de baas loopt door zijn poorten naar beneden om er op te gaan meppen. Iedereen gerezzed uiteindelijk. Tweede poging nogmaals delayed tanking geprobeerd maar dichter op elkaar. Werkte weer niet, halverwege een soort aggro-swapping gedaan dan maar. Uiteindelijk toch gestorven toen hij op 150k zat (maar wel met 10tal buffs als iemand sterft).
Wilden we nog een laatste poging wagen, waren de poorten gesloten. Ticket gemaakt en twintig minuten moeten wachten op een GM, blijkt dat we de gauntlet moeten resetten. Enige tip zodat die "bug" niet meer voorkwam kregen we de response dat hij geen strategies of guides mag geven... Het was al vrij laat dus maar opgegeven. Ik begin nu steeds meer te denken dat het geen bug was en dat we al geluk hadden dat we een tweede poging konden doen zonder de gauntlet te herstarten, iemand een idee hier?