The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.615 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor de link krak, dat was lachen :-)

En ja een 2nd age weapon is beter dan een 3rd age, ALS ze hetzelfde level hebben. (level als in minimum level om te dragen). Een lvl 65 3rd age doet meer damage dan een lvl 60 2nd age bijvoorbeeld.

Verder heeft een 2nd age (en 1st age) meer punten om op je legacies te zetten en extra passive bonussen. Voor runekeepers is het verschil wel niet zo groot als bv een champion. Maar ik gok dat als je die tactical rank maxed, het hoogste lvl toch beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Om mijn Minstrel wat rested bonus te geven, ben ik met een nieuw karakter begonnen. Een Captain deze keer. En ik moet zeggen het is een leuke class om te spelen. Beetje manusje van alles :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag gisteren een betaalbaar lvl 55 wapen, welke 2nd age was.

Jammer genoeg kwam hij na identificatie er beroerd vanaf, althans dat vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas op met het geld uitgeven aan wapens van level 60 of lager. Op het moment dat je Mirkwood ingaat kom je dps tekort op wapens. Bovendien ben je vrij snel op 65 en een 3rd age 65 is echt beter dan een 2nd age level 60 of lager, sterker nog ik heb mijn 1st age afgebroken voor een 3rd age 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, en ik zou ook nooit een 2nd age (of 1st age) kopen dat nog niet geïdentificeerd is. Je kan het identificeren en dan verkopen, wat de meeste mensen wel apprecieren :)

Leuk tylme, nog even en je hebt ze allemaal ^^

Verwijderd

SandsOfArrakis schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:06:
Om mijn Minstrel wat rested bonus te geven, ben ik met een nieuw karakter begonnen. Een Captain deze keer. En ik moet zeggen het is een leuke class om te spelen. Beetje manusje van alles :)
tjonge man kies nou een class :)

Zo kunnen we nooit meer lekker samen hakken en zo.
Ik had de hoop dat we samen straks weer in Moria konden gaan knallen, want je levelt vrij snel met je minstrel :)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:51:
[...]

tjonge man kies nou een class :)

Zo kunnen we nooit meer lekker samen hakken en zo.
Ik had de hoop dat we samen straks weer in Moria konden gaan knallen, want je levelt vrij snel met je minstrel :)
Ik vrees dat het weer net zo gaat als destijds met WoW. Veel karakters gestart en uiteindelijk bij vier uitgekomen. (Level 77 Priest, 80 Druid en 2 80 Paladins). Deze classes spraken mij erg aan. En ik switchte ook geregeld tussen hen.

In LOTRO bevalt me de Minstrel erg goed (veel weg van Priest), en Captain lijkt behoorlijk op de Paladin. Mijn Captain Wulfsbane zit nu op level 10 en wandelt zonder pauzes van de ene naar de andere mob, net zoals ik van de WoW Paladin gewend was. Nu maar hopen dat ik eindelijk die level 15 niet dood geweest (of beter) titel krijg. Want zowel Tyl, Eald als Ely gingen op level 12 dood ;(

Ik ben helaas niet het type dat 1 karakter start en die daar blijft hangen :) Ik vrees dus ook dat samen gamen nog even op zich laat wachten :)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Hoogste wat je kan halen is level 20. Daarboven geeft het geen titel meer. :)

Wij zijn binnen de kin weer een alt night sinds 2 of 3 weken begonnen. Erg leuk om met een vaste groep ook direct alle groep quests te kunnen doen. Gister de burglar naar 30 gekregen. :)
Ikzelf ben van mening dat qua LI's je het volgende aan kunt houden:

Voor wapens is het beter om een lvl65 item te hebben en voor class items is het beter om een First Age (lvl 59 of 60) te hebben. Bij classes waarbij het vooral om de legacies gaat en niet om de weapon DPS kan een FA wapen ook zelfs beter zijn.

Bij alles geldt dat een lvl65 2nd age slechter kan zijn dan een lvl65 third age of lvl60 second of first age.
Voor hunters en champs is een lvl65 wapen bijna altijd beter omdat zij toch de weapon DPS maxxen. Elke goede legacy is dan eigenlijk een goede bonus.

Voor mn guardian bijv. heb ik 34G betaald voor een FA belt lvl59. Voordeel ervan is dat bijv. skill threat up max op rating 13 is waar een lvl65 third age dit max tot rating 11 gaat.

Op mn RK heb ik 2 lvl65 third age items omdat daar de goede legacies op zitten. Ik zie wel eens lvl65 second agers op de AH of in trade waar echt heel slechte legacies op zitten... je zult maar 90G betaalt hebben voor het symbol en dan zo'n piece craften. :(
De tactical damage rating op het wapen valt erg tegen. Ik heb het getest en het blijkt dat het geen effect heeft op de fire based skill van de RK dus alleen op storm skills. Per rating is het ongeveer 3 tot 5 punten damage extra bij een gemiddelde skill.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Mijn god waar haal je dat geld vandaan?

Ben niet zo'n AH speler, craft ook nog onvoldoende. Maar 90 g is gruwelijk veel in Lotro. De money q rewards zijn ook niet bepaald om over naar huis (lees: Thorin's Hall) te schrijven. Zie ze niet exponentieel toenemen naargelang de q lvl, zoals in WoW wel het geval is.

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:21:

De tactical damage rating op het wapen valt erg tegen. Ik heb het getest en het blijkt dat het geen effect heeft op de fire based skill van de RK dus alleen op storm skills. Per rating is het ongeveer 3 tot 5 punten damage extra bij een gemiddelde skill.
Ik geloof je wel hoor, maar ben wel benieuwd naar wat extra uitleg hiervan. Met name tov fire. :)

We farmen nog vrij regelmatig de mistress/Watcher (soms zelfs Turtle, gister eindelijk Nanu's Hiding Place! :D ), dus coins voor first ages is voor mij niet zo'n probleem. :P Misschien dan toch een 1st age firesteen gaan halen voor RK, you never know.

Verwijderd

Voor een RK is de dps op een wapen niet zo belangrijk, want die doet geen melee.
Wel zijn de legacies van belang en dat is nog best lastig, om daar een beetje geluk mee te hebben.

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:06:
[...]

Ik geloof je wel hoor, maar ben wel benieuwd naar wat extra uitleg hiervan. Met name tov fire. :)

We farmen nog vrij regelmatig de mistress/Watcher (soms zelfs Turtle, gister eindelijk Nanu's Hiding Place! :D ), dus coins voor first ages is voor mij niet zo'n probleem. :P Misschien dan toch een 1st age firesteen gaan halen voor RK, you never know.
Nanu's was idd leuk, alleen ze hadden er iets meer van moeten maken. Nu hopen op een tweede drop en dan kijken heveel ervoor geboden gaat worden :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:51:
Voor een RK is de dps op een wapen niet zo belangrijk, want die doet geen melee.
Volgens mij is dit sinds book 8 of 9 (weet even niet meer wanneer dat veranderd is) veranderd. Er is nu volgens mij 'Tactical Damage Rating', wat dan in plaats van de dps op het wapen zit.
Dit is bij de minstrel zo, dus ga er eigenlijk vanuit dat dit bij een Runekeeper ook het geval is?
Voorheen zat er idd het compleet nutteloze weapon DPS op een RK stone. Gelukkig is dit vervangen door tactical damage rating.

Ik heb op de europese forums een klein vergelijkinkje gezet:

checked the basic Scribe's Spark and CA and without any points the range was:

SS: 214 - 310 / CA: 190 - 246

When increasing by 1 level:

SS: 217 - 314 / CA: 192 - 249

And another:

SS: 220 - 318 / CA: 194 - 252

Al je fire based skills bleven op dezelfde waarde staan na het verhogen van de tactical damage rating op het wapen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Voor minstrel maakt de healing rating wel heel erg uit, scheelt zo'n 1,5% per rank dacht ik, m'n lvl 65 3rd age songbook was al op lvl 36 beter dan m'n lvl 59 2nd age die toch wel redelijk perfect was, als je naar de healing output kijkt.

En of een 59/60 1st age wel of niet beter is hangt dus vooral af wat voor 'extra' bonus er op kan zitten tov een 3rd age en wat voor specifieks je kan lvl-en (guard bijv block rating of zo, champ inc healing, healer healing rank etc). Voor minstrel is lvl 65 3rd age qua healing output in ieder geval veel beter dan een 60 1st age - mits legacys natuurlijk wel redelijk zijn.

Bij m'n warden heb ik juist de dps op m'n wapens niet tot max gelvl-ed, zodat ik meer in m'n legacys kan steken
Bij RK is het ook 1,5% alleen valt het minder op :)
Op een BC heal van 1100 is 1,5% meer dan op een Scribe's Spark van 214. Het lijkt er ook op dat het de "rente op rente" manier gaat dus zou het op hogere rating meer uitmaken.

oh en btw... 90G is nog wel een groot bedrag maar de hoeveelheid gold ligt gemiddeld veel hoger dan in SoA tijdperk. Een kinnie heeft meer dan 1400 gold.... yikes :)

JohnnyV76 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:47:
oh en btw... 90G is nog wel een groot bedrag maar de hoeveelheid gold ligt gemiddeld veel hoger dan in SoA tijdperk. Een kinnie heeft meer dan 1400 gold.... yikes :)
Lol ja, en diezelfde kinnie heeft ook meer als een ton aan skirmisher points :o.
Ik heb btw zelf over mijn chars verspreid ookwel rond de 200G, maar ja wat moet je ermee... ik verbruik het momenteel alleen aan de repair bills van mn guardian, want als ik bijv. met mn burglar wel een whipe zijn de kosten wat je ophaalt van de instance nooit minder dan mn repair (of het moet wel erg slecht zijn gegaan).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, heeft die kinnie nog wel tijd om te eten en te slapen 8)7

Ik heb ook ongeveer 90 gold op mijn char maar geen enkele illusie dat ik 1400G ooit bij elkaar ga krijgen (ook absoluut geen doel). Ik gebruik mijn centen inderdaad ook voor mijn repairs, food, potten etc wordt allemaal in kin gemaakt voor elkaar. Misschien bij de update dat er weer interessante gear/jewels tevoorschijn komen die het investeren waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me inderdaad niet zo moeilijk om 1400 te halen als je er wat moeite voor wil doen. Ik heb op mijn main (dat is een dwarf guardian btw) zo'n 290 gold nu, ik verkoop amper iets op AH, ik craft zelden iets (behalve gratis met mijn eigen mats voor kinnies) en geef veel dingen weg. Gewoon questen, en vendor trash verkopen zorgt voor genoeg inkomen. Ik ga ook zelden dood als guardian dus dat helpt wel natuurlijk.

Maar ik doe niet echt veel met dat goud. Soms gooi ik wat over naar mijn scholar alt (die al 1.5 jaar niet geleveled is op 33). De andere alts maken ook genoeg geld door gewoon te questen. Misschien zie ik wel eens een 2nd age 65 guardian wapen dat ik wil :) Als je meestal zelf je mats gaat zoeken enzo, quest items gebruikt als gear terwijl je levelt, dan heb je eigenlijk nooit geld te kort.

Het enige leuke is als je even een nieuwe craft alt wil maken. Ik spaar meestal mats op men main voor een maand of twee en dan in een weekend spring ik naar sm craft. Wat ik niet heb van mats kan ik altijd kopen dan als een tier mij tegen steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Je gaat bijna nooit dood als Guardian? Doe je dan ook mee met de end content uitzoeken? Ik dacht ook dat ik wel goed zat qua gold, maar als je mee gaat de raids in en dan daar als main tank fungeert en een hele avond bezig bent, lopen de kosten al heel rap naar 1 G per avond. tevens gaan scrolls pots hope dan ook heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister in BG geweest en ongeveer 1,2G repairbill. Niet doodgaan als guard is een wish :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Hiawatta schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:09:
Je gaat bijna nooit dood als Guardian? Doe je dan ook mee met de end content uitzoeken? Ik dacht ook dat ik wel goed zat qua gold, maar als je mee gaat de raids in en dan daar als main tank fungeert en een hele avond bezig bent, lopen de kosten al heel rap naar 1 G per avond. tevens gaan scrolls pots hope dan ook heel hard.
Inderdaad, toen ik met mijn kingenoten Sammath Gul ging onderzoeken waren onze repairbills ook 1.5 gold op een avond. Als je de strategie nog niet weet, dan ben je zo een paar keer gewiped.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga akkoord met scrolls/hope en VOORAL potions (fear, poison, wound, disease). Toen ik een maand in de ettenmoors zat ging ik door zo'n 30 potions per dag dus dat deed wel pijn. In pve raids is dit minder als je een deftige LM, captain en hunter in je groep hebt. Alleen in noodgevallen nodig dan, maar vaak moet je toch zelf poppen.

Voor de rest: ja ik ga wel mee in end-content en ik ben altijd de main tank en zelfs de groep die tactieken probeert te zoeken maar je hoeft daarom niet altijd dood te gaan: bv: watcher kan je als er 6 dood zijn gewoon de groep verlaten -> no death. DN kan je bij boss 2 3 en 4 naar buiten lopen in geval van falen. Trolls hadden we van de 1e maal goed (beetje harig) en daarna taktiek bijgeschaafd. SG ben ik drie keer gestorven in de eerste try. Eens je de gevechten kent, ga je echt niet zovaak dood.

We gaan volgende week voor de eerste maal naar BG, daar zal ik ook wel een paar keer doodgaan waarschijnlijk maar goed dat is een paar keer in het begin. Als je dan bij een kindred-vendor gaat repareren en alleen equiped only (en de switch-items die je nodig hebt) repareert zit je toch ook maar aan 500 silver op een slechte dag. (= 650s aan normale vendor). Normale runs zit je niet veel hoger dan 200s repairs. Normaal heb je uit de boss-chests wel meer dan voldoende om dit tegen te gaan.

Dus natuurlijk heb je hier en daar eens een pijnlijk moment/dag waarop je sterft, en zeker bij ontdekken nieuwe raid, maar in alle andere content helemaal niet. Zelfs skirmishen levert geld op. Wij raiden 1 keer per week waarop ik bij DN zo goed als nooit sterf. Watcher wel eens en de nieuwe raid zal ook wel wat deaths geven. De andere 6 dagen waarop we SH, SG, dungeons, warg pens, skirmish, book runs, of gewoon questen sterf ik zelden.

Misschien raid jij 4 dagen in de week in BG, dan kan ik het wel snappen, maar met 1 dag in de week raiden, kan ik je verzekeren: als guardian sterf je bijna nooit. Nu we binnenkort op BG zullen focussen zal ik weer iets meer sterven, 1 dag per week, maar ik doe nog heel veel andere dingen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Wij gaan inderdaad meerdere avonden raiden en nemen regelmatig nieuwe mensen mee waardoor ook DN soms gewoon misgaat en dan ben je als guard vaak de klos. BG gaat je nog wel tegenvallen als guard, dat zijn harde klappen. de minimale hits die krijgt zijn gewoon 1-1.5K en bij durchest standaard 2K.
Ik had het ook puur over raiden, niet de andere instances, die gaan bijna nooit meer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh ik wou het net zeggen...maak je dwergenborst maar nat voor BG. Ik weet niet hoe goed jullie voorbereid zijn maar ik zou maar vast wat kortingsbonnen voor de local repairboer halen :)

Blijft toch wel cool als je voor de eerste keer de boss neerhaalt... en daarna voor het eerst de hard mode haalt terwijl je je tactieken verfijnd. We hadden gister zoooo bijna de twins fight hm gehaald maja net niet gelukt. Veel geleerd al was de repairbill dus 1,2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
You will now be known as Cranck, Bane of the Lieutenant to those you meet in your travels.

BG cleared hardmode :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jsaMv7oj5xgVdi9GBvwTksOZ/full.jpg

full size

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd!! :)

Maareh geen screenie van erna? Nu leeft ie nog :)
Geloof je wel hoor want op 70k en iedereen full health lukt het vast wel.

En hoe is je nieuwe knol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Screenie erna is een beetje nutteloos omdat alles leeg is dan :P maar gelukkig heeft een kinnie het 'moment supreme' vastgelegd :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S858XtEXUAVjoMvNaFMYBNGw/thumb.jpg

Helaas geen trophy drop, die willen we _heel_ graag op de mat van het kinhouse hebben, volgende keer beter hoop ik :)

Nieuwe knol heb ik nog niet, ik moet eerst de Dungeons deed afmaken :/ .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi gedaan botoo! :)

Voor dungeons moet ik er nog 2 bevrijden, nog 1 succesvolle run dus.

Gisteren ook voor de eerste keer met de kin de watcher neergehaald. Interesse in hem was redelijk laag het voorbije jaar, en DN werd bijna altjid verkozen maar nu toch nog eens gegaan en daar ging ie. Zoals altijd ging fase 1-3 supersimpel, geen enkele death maar dan die laatste fase wou maar niet lukken. We hadden wel een nieuwe hunter mee. Dus eerst 3 keer op die fase gewiped. (derde keer ontzettend pech: tank strangled, net als hij vrijkomt een enrage en MEP naar de zijkant van de kamer, waar ik geroot werd...). Dan 4e attempt ging het heel vlot. Onderweg 3 mensen verloren maar vanaf 250k begon iedereen er in te komen en ging ie neer.

Nu rest ons nog de nieuwe raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah, gratz Botoo! Vewwy nais!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren eens voor t eerst Warg pens gedaan (ja nu pas, er is zooo weinig animo voor :(), setup was hunter, captain en burglar (me). Alles ging wel goed incl dat oppakken van het meat, totaan de eerste boss... Hier gingen we finaal de boot in. Lijkt me dat je hier dus echt een volle healing class (lees mincer of runekeeper) voor nodig zult hebben, klopt dat of zijn setups zonder full healer ook mogelijk?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb warg pens al gedaan met Guardian - captain - burglar. Het verbaast me eigenlijk dat je met die groep baas 1 niet neerkrijgt? Die is redelijk eenvoudig. Je moet wel uitkijken voor lelijke wounds/fears enzo in die instance maar voor de rest is het redelijk oké. Een "echte" tank was misschien wel handiger geweest zodat de captain kon healen (en niet hoefde te tanken).

De laatste baas is wel redelijk hard zonder full time healer. Wij hadden een aantal GGG conj nodig zonder healer en zelfs met minstrel is het soms moeilijk. Ik zou aanraden om toch een healer mee te nemen de eerste maal, ofwel een guardian of warden zodat de captain kan healen en de burglar conjunctions kan gooien. Een tank + minstrel + iets groep is wat ik meestal meeneem in de warg pens.

WP hard mode geeft 9 medailles trouwens. Dungeons HM geeft er 11 (6 als enkele overleven en 1 als er 1 of 2 overblijven). En SH HM geeft er 7. (dit is telkens de daily quest incluis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:41:
Ik heb warg pens al gedaan met Guardian - captain - burglar. Het verbaast me eigenlijk dat je met die groep baas 1 niet neerkrijgt? Die is redelijk eenvoudig.
Tjah het was voor ons alle 3 de eerste x die instance, we wisten alleen dat we die wargs het meat moesten laten eten voor eventuele HM.... Na whipe 1 wisten we dat die mob geen dps krijgt zolang er wargs om hem heen zijn en dat die dominant wargs snel neer moeten anders geven die fear. Ik probeerde (als burglar) de boss op me te houden en zo af en toe als hij die buff had rond kiten, hunter dpste de wargs neer en captain healde, maar na poging 2 en 3 gaven we het op gezien de captain gewoon niet genoeg bij kon healen. Nou goed, wel wat geleerd natuurlijk. Volgende x beter!
WP hard mode geeft 9 medailles trouwens. Dungeons HM geeft er 11 (6 als enkele overleven en 1 als er 1 of 2 overblijven). En SH HM geeft er 7. (dit is telkens de daily quest incluis).
En SG geeft er 10 volgensmij in HM... Maar goed als je het puur voor de coins doet, gewoon paar x SH dat gaat zo rap.

[ Voor 15% gewijzigd door Rfce op 22-02-2010 18:08 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:27:
Heb gisteren eens voor t eerst Warg pens gedaan (ja nu pas, er is zooo weinig animo voor :(), setup was hunter, captain en burglar (me). Alles ging wel goed incl dat oppakken van het meat, totaan de eerste boss... Hier gingen we finaal de boot in. Lijkt me dat je hier dus echt een volle healing class (lees mincer of runekeeper) voor nodig zult hebben, klopt dat of zijn setups zonder full healer ook mogelijk?
Ik heb dit een keer gedaan met captain (ik), een champion en een hunter (we gingen toen naar binnen zonder dat we iets over die instance wisten). We vonden die eerste boss wel vrij pittig, maar we kwamen er wel in één keer doorheen. Het is dus wel mogelijk. Daarna ben ik er eigenlijk nooit meer geweest.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha, Op die manier zou ik op elke add de burglar een conjunction laten starten (boss was immuun meen ik me zo te herinneren, hoewel ik fout kan zijn) als extra healing. Als je inderdaad geen 9k moraal hebt als tank met captain buffs, dan is het wel een stuk moeilijker zonder echte healer. Nu ja, volgende keer beter :-) Ik heb ook bv een aantal keer dungeons moeten doen voor HM eindelijk lukte.

Gisteren nog eens BoL gedaan, ging enorm vlot, ook uru gedaan met ik 65 guardian en lvl 53 RK. Halverwege is een lvl 65 hunter nog mee komen doen voor de lol, was dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boss in Warg pens is niet immuun voor conjunctions. Als guard doe ik regelmatig een TTK op haar (volgens mij is het een vrouwtjes warg... de goblin baas 1 zegt als ie dood gaat iets van "you may have bested me but you will not get... past... her...."

Als je een minstrel (of RK) mee hebt dan is power je enige vijand. Toen we de boss fight een stuk met zn tweeen hebben moeten doen (ik op guard + minstrel) vanwege een DC kwam de blauwe conjunction voor de minstrel als een zege. Ik denk dat een guardian en een minstrel mss heel WP wel kunnen duo-en... je moet er alleen wat tijd voor nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1ste Boss in WP is wel immuun voor CJ's.
De eindboss inderdaad niet, een grote hulp idd die TTK om minstens 2 of 3 keer een blauwe CJ te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het inderdaad over baas 1. Baas 2 is gelukkig niet immuun :) TTK en TTT ToTheRescue :P Heeft ons toch ook al een paar keer gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:39:
Aha, Op die manier zou ik op elke add de burglar een conjunction laten starten (boss was immuun meen ik me zo te herinneren, hoewel ik fout kan zijn) als extra healing. Als je inderdaad geen 9k moraal hebt als tank met captain buffs, dan is het wel een stuk moeilijker zonder echte healer. Nu ja, volgende keer beter :-) Ik heb ook bv een aantal keer dungeons moeten doen voor HM eindelijk lukte.

Gisteren nog eens BoL gedaan, ging enorm vlot, ook uru gedaan met ik 65 guardian en lvl 53 RK. Halverwege is een lvl 65 hunter nog mee komen doen voor de lol, was dus geen probleem.
Ik was de RK, en mocht samen met Lointje mee :)

Erg leuke run. Zouden we dat ook met zijn 2-en kunnen doen voor CD?

Ik ben wel blij dat je als RK zomaar midden in een gevecht "steady hands" kan doen en dan kan gaan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond bij ons 3e bezoekje aan de Lt is de normal mode gelukt!
1e poging waren er te veel mensen in melee range van de beast die dood gingen en kwamen er adds met hun aura wat ook erg zeer doet.
2e poging ging een hunter link lost tijdens het gevecht en toen ie terug kwam stond ie beneden in de instance. We gingen door maar toen ie voorbij de twins room kwam resette de instance dus weer opnieuw.
3e poging ging de fellbeast neer en hadden we de Lt op 100k toen een hunter aggro kreeg en werd het alsnog een wipe :S
4e poging was onder controle en op 1 kritiek moment na waarbij de tank gefeared werd en ging lopen ging het soepel. Rustig door geDPS-ed en uiteindelijk hadden we succes woohooo!
Kost wel een berg aan pots maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Ik het gisteravond Lotro maar weer eens geinstalleerd nadat ik een jaar geleden gestopt was. maar weer eens te kijken of het me zal vermaken voor een tijd. Had gelukkig een life time abbo dus geen gezeur met subscription

zitten jullie nog op specifieke servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op Eldar en sinds kort ook met wat nieuwe characters voor de afwisseling op Snowbourn, moet daar alleen nog wel een kin waar regelmatig geraid wordt zoeken. Als er mensen zijn met suggesties/connecties daarvoor, dan zijn die natuurlijk welkom :)

En gefeliciteerd Johny, las 't volgens mij in de globallff :)

[ Voor 11% gewijzigd door rik86 op 24-02-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op Snowbourn net als enkele andere van Tweakers.

Zelf zit ik in de kin "Room for Improvement", misschien is dat ook wat voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Savageone schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:16:
zitten jullie nog op specifieke servers?
Openingspost voor een overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

[b][message=33526105,noline]En gefeliciteerd Johny, las 't volgens mij in de globallff :)
Niet gefeliciteerd dan, global spammers hebben dat channel verpruts helaas. Ga lekker bij de 12 man in globalooc zitten.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bstard schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:39:
Niet gefeliciteerd dan, global spammers hebben dat channel verpruts helaas. Ga lekker bij de 12 man in globalooc zitten.
Volgensmij is nu op Snowbourn ook een /globalfun met al voldoende mensen.
Usermade channels kunnen door iedereen voor alles en nogwat gebruiklt worden, hier is niet echt een policy op, dus tjah dat er mensen zijn die constant met een onzinnige meuk blijven spammen vind ik persoonlijk ook jammer, zeker omdat dit specifieke channel (globallff) alleen bedoelt was voor het zoeken van fellowships en dat werkte PERFECT.
Ik heb dus inmiddels al voldoende mensen op ignore gezet (de echte diehardspammer in die tijd) en dat help wel een beetje.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Heb eindelijk ook maar weer es LotRO opgepakt, een poos terug al eerder gespeeld op een andere server (Karana, lvl 20-ish burglar) maar ben toen gestopt. Toch trekt LotRO me ontzettend merk ik nu weer en heb eindelijk maar weer mn account geactiveerd.

Ben nu een lvl 13 hobbit female burglar, genaamd Peggie op Snowbourn :)
Merk wel dat een een hobbit stukken toffer speelt dan Men :P
Nog ergens een plekje vrij (tig3rclaw/Lointje?) :D

[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 24-02-2010 21:47 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

bstard schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:39:
[...]
Nou ehm.. bedankt dan...
Een van de provosten was zo blij dat ie het in het global channel meldde dat we de Lt neer hadden. Van mij had het niet gehoeven maja.

Ik snap nooit zo dat mensen lopen zeuren over spammers in globallff e.d. Ten eerste heb je zelf het channel gejoined dus als het je niet bevalt dan leave je het channel gewoon weer. Ten tweede is het beter om gewoon de die hard spammers op je ignore list te zetten... heerlijk rustig. Het channel is natuurlijk bedoeld om mensen te zoeken voor een fellowship maar af en toe iets anders zeggen moet kunnen... bijvoorbeeld als je de Lt neer hebt gehaald.

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:44:
Heb eindelijk ook maar weer es LotRO opgepakt, een poos terug al eerder gespeeld op een andere server (Karana, lvl 20-ish burglar) maar ben toen gestopt. Toch trekt LotRO me ontzettend merk ik nu weer en heb eindelijk maar weer mn account geactiveerd.

Ik kan niet inviten, maar je kunt me wel contacten in de game, mijn character heet "Chainsori", of "Lointje" is wel online (meestal na 20:00)

Zou tof zijn, er zijn momenteel heel wat mensen/altjes met lvl 20 chars of zo
(tenminste gisteravond zag ik er heel wat online :))
Welkom Thrace in de kin :)

"Lt neergehaald" is inderdaad niet erg voor globalLFF. Wat volgt is een paar keer "grats" en "well done" en da tis het. Ik snap wel de euforie. Af en toe eens een /advice vraag kan er ook mee door, er van uit gaan dat je het lokale /advice toch al geprobeerd hebt.

Wat echter irritant is, is het gechat/gespam/getrade/... Eindeloze irritante discussies over wardens, bat caves, ... mensen die dingen willen verkopen (gebruik AH).

De laatste tijd valt het goed mee, ik heb ook zo'n 70 mensen op ignore gezet of zo, de DS kin is opgehouden met trollen op vraag van hun leader en zelfs die trial-account spammer heb ik al in dagen niet meer gezien.

Ik zet er ook wel eens iets neer, wat advies, mijn mening, maar als het te lang duurt stop ik wel. Voor de rest voor lff's, en als het te irritant wordt, dan filter ik het channel gewoon uit voor een paar uur. Het is een tijdje erg geweest maar nu is het weer vrij goed.

Gisteren skirmish-night gedaan, blijft toch wel plezant in grote groep. Heb nu ook een belt met CaB heal en CaB cooldown zodat ik mezelf kan healen voor 450 morale en 410 power elke 15 seconden (mits een block-response, maar dat is 30.5% kans :-) Best wel handig. De overige legacies waren niet degene die ik wou, dus ik werk momenteel nog met 2 belts: swap in, heal, swap out.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41
JohnnyV76 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:59:
Het channel is natuurlijk bedoeld om mensen te zoeken voor een fellowship maar af en toe iets anders zeggen moet kunnen...
Ben ik niet met je eens. Op de regionale LFF channels kan je er op worden aangesproken door een GM. In een LFF channel hoor je niets behalve LFF te doen. Voor de rest zijn OOC kanalen beschikbaar. Op Laurelin is het zelfs zo erg dat er ondertussen een 2e "global lff" kanaal is, omdat het eerste compleet verkloot is door spammers en etterbakken die constant "af en toe iets anders zeggen".

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
MueR schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:52:
[...]

Ben ik niet met je eens. Op de regionale LFF channels kan je er op worden aangesproken door een GM. In een LFF channel hoor je niets behalve LFF te doen. Voor de rest zijn OOC kanalen beschikbaar. Op Laurelin is het zelfs zo erg dat er ondertussen een 2e "global lff" kanaal is, omdat het eerste compleet verkloot is door spammers en etterbakken die constant "af en toe iets anders zeggen".
En daaronder zitten toch ook een stel nederlanders. Idd Muer, het is echt te gek voor woorden.
Maaruh, wat is dat 2de globallff?

• MueR
Het kanaal heet LaurelinLFF. Laatste keer dat ik keek zitten er gemiddeld 60 man in en dat blijft langzaam groeien.

[ Voor 15% gewijzigd door MueR op 25-02-2010 10:22 ]

• The Flying Dutchman
laurelinlff is dat op Laurelin.

Volgens mij was het idee dat degene die het channel begonnen was bekend zou zijn, zodat diegene een GM kon aanspreken als er iemand offtopic ging (want degene die het channel gemaakt heeft bepaald waar het voor gebruikt mag worden). Of dit in de praktijk ook maar enigzins werkt of dat GM's zich hier iets van aantrekken weet ik niet.

The Flying Dutchman

MueR schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:52:
[...]

Je kan het eens zijn of niet maar er zijn mensen die het gereport hebben en contact hebben gehad met volgens mij Satine van CM en die heeft aangegeven dat sinds het om een user made channel gaat ze er niets tegen mogen/willen doen. Kennelijk is dit anders als je in de OOC of LFF zou spammen.
etterbakken die constant "af en toe iets anders zeggen"
Dit klopt niet.... als je constant "af en toe iets zegt" dan is het niet meer af en toe maar constant :)

Begrijp me goed, ik vind het ook vervelend als er zoveel onzin gekraamd wordt maar hoe meer mensen gaan lopen zeuren hoe meer lol de etterbakjes hebben. Het meeste van wat er gezegd wordt negeer ik gewoon door er niet naar te kijken en de echt vervelende gastjes komen op mn ignore list.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Thrace Grumble schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:44:

Hey hey, welkom op Snowbourn. Zit ook in de kin van Lointje en Co :) Momenteel voornamelijk bezig met Wulfsbane mijn Captain. Als je ergens hulp bij nodig bent, en ik ben online. Just ask :)

• MueR
JohnnyV76 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:43:
er zijn mensen die het gereport hebben en contact hebben gehad met volgens mij Satine van CM en die heeft aangegeven dat sinds het om een user made channel gaat ze er niets tegen mogen/willen doen.
Beide gedaan, al heb ik geen contact met Satine gehad. Satine is vast een lieve meid, maar ze is enkel een marketing figuur. Ik heb andere contacten bij Codemasters, die wel over dit soort dingen gaan.

Het probleem is niet dat ze het niet kunnen of willen, meer dat ze de gevolgen ervan niet willen. De boodschap dat mensen al dat geklooi op GLFF channels zat zijn is bij CM heel erg duidelijk overgekomen. Wanneer ze echter ingrijpen in die kanalen, krijg je binnen no time een aantal mensen die vinden dat hun userchannel ook in aanmerking moet komen voor dergelijke moderatie, wat er op gaat neerkomen dat de GMs nog minder tijd krijgen per ticket.

Helaas was de enige oplossing die ook voor CM acceptabel was technisch niet haalbaar. Er is namelijk rondgespeeld met het idee om een aantal "nep GMs" in te zetten om de rust te bewaren in die kanalen. Gewoon accounts met dat mooie plusje voor de naam, die in dat kanaal de boel tot bedaren kunnen brengen wanneer het uit de klauwen loopt. De rechtensets van GMs zijn echter hardcoded, waardoor dat feest niet door ging. Helaas.
Dit klopt niet.... als je constant "af en toe iets zegt" dan is het niet meer af en toe maar constant :)
Als een man of 50 af en toe iets zegt is er alsnog constant rotzooi in dat kanaal. Mensen die "af en toe" "per ongeluk" niet naar Trade posten, een groep idioten die elkaar graag afzeikt, PvPers die fijn gaan lopen discussieren over de Ettenmoors en meer van dat spul. Mocht je vriendelijk vragen of ze op OOC of via tell willen verder babbelen ben je ineens channel police en krijg je een bak stront over je heen van alle aanwezige dertienjarige pubertjes.
Het meeste van wat er gezegd wordt negeer ik gewoon door er niet naar te kijken en de echt vervelende gastjes komen op mn ignore list.
Het is van de zotten dat je ruim driekwart van de tekst in een kanaal moet negeren omdat het offtopic geblaat is. Zo erg is het op Laurelin.

M'n ervaring op Eldar en Snowbourn is dat het heel erg mee valt met gespam, totdat er mensen op gaan reageren/vragen niet te spammen.

En ja, er zal wel eens off-topic gegaan worden, maar op beide servers is dit normaal gezien niet zo storend dat 't zoeken naar een fellowship niet meer mogelijk is.

Dat het probleem zo aanwezig blijft komt vooral ook omdat mensen continue reageren als er niet-lff achtige zaken in 't channel komen, dat je er iets van zegt als het langer duurt, dat is logisch, maar bij off-topic reactie gelijk gaan reageren lokt alleen maar meer reactie uit en dan is 't kanaal 10-15 minuten niet meer voor LFF achtige dingen te gebruiken

Welke kins op snowbourn raiden eigenlijk veel/succesvol?

[ Voor 4% gewijzigd door rik86 op 25-02-2010 11:19 ]

rik86 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:18:
Wij van Dutch Dunedain hebben minstens 3 avonden raids op de planner staan. Soms wel 4 of 5.
Je moet er natuurlijk van houden om in een volledig nederlandssprekende kin te zitten maar we zoeken nog wel een paar raiders. De ene dag hebben we te veel inschrijvingen zodat mensen niet mee kunnen en de andere dag hebben we net te weinig inschrijvingen om de raid door te laten gaan.

Verder heb je nog Dark Side maar dat zijn de globallff spammers en van die figuren die constant hun reforged 2nd age bow in de globallff posten. Element Zero is een redelijk bekende kin die regelmatig raid. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo snel op de andere namen kan komen maar op het EU forum staan volgens mij alle kins wel.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Ik vraag me trouwens wel af: maken mensen wel genoeg TABS aan in hun chatbox en dan kanalen filteren naar bepaalde tabs?

Ik heb global dus op aparte tab staan en paar andere dingen weer op andere tab.
Dus in raid heb ik geen last van spam en in fellowship ook niet, kan rustig mn kinchat volgen en ooc/lff kanalen en globallf is zelfs als er mensen in praten echt goed te overzien.

Eerlijk gezegd, mist dit spel gewoon een algemeen channel, wat over regio's werkt.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

SandsOfArrakis schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:05:
[...]

Hey hey, welkom op Snowbourn. Zit ook in de kin van Lointje en Co :) Momenteel voornamelijk bezig met Wulfsbane mijn Captain. Als je ergens hulp bij nodig bent, en ik ben online. Just ask :)
Dank! :) Zal zometeen nog ff een bericht posten op RFI forum :)

Ontopic: Tot nu toe heb ik eigenlijk nog geen enkel spam bericht meegemaakt, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik niet in het glff channel zit ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• botoo
/leavechannel globallff :+

Ik heb het een poosje aangekeken, maar behalve regelmatig 10 keer achter elkaar [LFF]*insert quest* binnen 5 minuten door dezelfde persoon heb ik er zelden (lees: nooit) iets nuttigs kunnen lezen.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik zelden/nooit pug, als ik dringend iets af wil hebben roep ik liever wat kinhulp in, en verder is zoveel content solo te doen dat je nog maar weinig hulp nodig hebt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Ja spam kom je echt zelden tegen behalve in dat channel. Ook goldspammers zijn niet/zelden aanwezig in Lotro wat toch wel een enorm pluspunt is voor het spel :-)

In verband met hierboven: Dark Side, Dutch dunedain (nederlandstalige kin) en Element Zero zijn inderdaad de grootste raiding kins. KoLT (keepers of lost tales) was niet zo bekend maar ze zijn wel de eerste die BG volledig in HM hebben gecleared dus ook niet slecht.

Dark Side doet de meeste raids, en is vaak server first. Maar er zitten een heel aantal mensen in die niet meer geliefd zijn op onze server en aan de naam van de kin plakt dus een smet waardoor je met die kin-name door 50% van de server niet meer serieus genomen wordt.
bangkirai schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:29:
Ik vraag me trouwens wel af: maken mensen wel genoeg TABS aan in hun chatbox en dan kanalen filteren naar bepaalde tabs?
Ja ik heb het max aan tabs, jammer dat je er niet meer kan maken. 1 voor kinchat, 1 voor lff/global en 1 voor advice/ooc/fellowship, dan ook nog de general en combat log.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
rik86 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:18:
Wij raiden +/- 3-4X per week. Wij zijn niet uit op snelste server kill etc maar meer casual. Wij doen Dn 2x per week iig en proberen de nieuwe 12 man raid komen langzaam steeds verder :). helpt wel dat ik noramliter met vrienden uit andere kins de raid al wel een paar keer op HM voor 1e 1 bosses heb gedaan. Ik denk dat NeXus of Rising Dawn ook een goede raid progressie hebben. De beste raid kin op Snowbourn atm is denk is The keepers of Lost Tales echter dit is een vrienden groep die niet iedereen kan joinen.

iig als je meer info wilt /who United Kingdoms en vraag of Achi online is (ben meestal 's avonds wel online maar kan ook op mijn andere toons, of kijk eens op http://unitedkingdoms.gui...bID=1253756&PageName=Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
General (alles dus), kinship (kinship + officer), fellowship (fellowship + raid + officer), combat log and IM

De reden dat officer in zowel kinship als fellowship zit is omdat het soms voorkwam dat ofwel de kinnies nogal aan het ratelen waren, ofwel de mensen in men raid/fellowship en zo heb ik meestal een tab waar de officer stuff redelijk gegroepeerd staat.

De limiet is relatief klein ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten jullie ooit een keer iemand te kort komen voor BG dan zou ik altijd een keer in kunnen vallen. Ik heb 3 chars raidwaardig en de 4e in de maak en ik kan maar hooguit met 1 of 2 chars BG in met de kin dus zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde hier. Guardian 65 die graag mee wil naar BG. Totaal geen ervaring in die instance maar ik leer snel, luister goed en heb al vaak raids geleid ;)
De 8e maart gaan we zelf eens binnen met de kin (eerste keer) :-) Maar het zal er van af hangen hoe goed we het daar doen en hoeveel man er klaar is vooraleer dit een wekelijks ding wordt. Beetje tips bij andere groepen vinden, vind ik zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie willen het zelf uitvogelen toch Lointje?

Gelukkig is BG dusdanig uitdagend dat zelfs met tips and tricks van iemand anders het een behoorlijke uitdaging is. Nachtmerrie instance voor tanks met aggro debuffs varierend van -10% tot total aggro loss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
spoiler:
Of die fijne "60% max morale" debuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat doen ze nu, de update naar voor halen zodat we bijna gelijk met de VS zitten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johnny, we gaan inderdaad zelf met de kin, maar zoveel man is er nog niet klaar dus het zal waarschijnlijk nog even duren voor we wekelijks kunnen gaan. En een beetje help voor de 'moeilijkste instance ooit' lijkt me niet slecht.

Rik, dat is niet de eerste keer dat ze dat doen hoor, maar het was al weer even geleden, mooi wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels op Eldar ook een beetje aan 't rondkijken voor een andere kin omdat er in m'n huidige kin erg weinig gebeurt aan raids en dergelijke. Enige minpunt is dat de meeste raid-kins niet echt recruiten, dus als er hier mensen in kins zitten waar regelmatig geraid wordt en die nog spelers zoeken, suggesties zijn altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay! Voor ons gisteravond de 1e keer de twins op HM neer gekregen. Nu alleen nog de Lt op HM en we kunnen onze nieuwe knol ophalen :)

Boss 1 is nu volledig onder controle maar boss 2 (twins) is met recht een hardmode en ik denk dat we daar nog wel eens zullen wipen. Zonder te veel van het gevecht of de tactiek te verklappen is het hier gewoon noodzakelijk dat iedereen alert want 1 vergissing kan een wipe betekenen. Onze meest actieve guardian heeft inmiddels 5/6 van de set dus dat doet ie goed. Dinsdag komt vol.3 en daarmee ook een wijziging aan de Lt fight. HM schijnt ietsjes makkelijker geworden te zijn dus we gaan het proberen. Voor nu iig erg blij met de twins hm... woohoo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rik86: Ik kan wel aan een officer vragen of ze je willen inv'en, de kin doet echter niet aan random invites, maar als ik het vraag inv'en ze je vast wel. We raiden meestal dagelijks, alleen in het weekend zijn er wat minder mensen beschikbaar. Als intresse hebt moet je maar een tell sturen naar Istlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi Johnny :)

Gisteren na heel lang nog eens een BO attempt (meestal kregen we niet genoeg mensen samen voor de followup van DN 1-4). Volledige kingroep bijeen gekregen en ondanks geen ideale group (3 champs + 1 guardian) ging het toch lekker. Eerste try stonden minstrel en champ nog iets te dicht bij elkaar en dan de "pech" dat zij de ogen kregen, minstrel twee keer dood. maar toch tot 160k geraakt met 1healer.

Tweede try ging beter in het begin, fase 2 was ook geen probleem. Bij fase 3 moesten we even in de corruptie-cyclus komen, maar dan ging het best goed. Uiteindelijk 2 man gestorven (grappig genoeg niet de tank en 2 champs die melee stonden). Corrupties gingen steeds beter en uiteindelijk ging hij dus bij de 2e try neer. Mistress daarna meteen van de 1e keer neer zonder een probleem. Eerste keer dat we met volledige kingroup heel DN hebben gecleared.

Het heeft wat geduurd dus om mensen geïnteresseerd te krijgen (vooral VM en BO was interesse snel zoek na een paar wipes en deden mensen liever DN 1-4 bv, maar nu hebben we alles gedaan behalve de nieuwe raid.

Misschien ooit nog BO HM proberen maar waarschijnlijk niet voor direct.

Uiteindelijk nog de 4 emissary quests gedaan in angmar (dat is in die torens in circle of death) en een heel snelle BG (angmar) run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes Lointje, mooi werk zeg.

Ik ben hard op weg naar de lvl 57. Echter zit ik denk ik wat teveel in het begin van Moria te rommelen, de quests zijn wat aan de lage kant. Voordeel is wel dat ze snel weg te tikken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Netjes gedaan RFI :)

Ben nu level 30 met mijn RK, en begin weer helemaal gecharmeerd te raken van deze class. Met 4 karakters in de level range 26-38 ben ik nog lang niet aan Moria en Mirkwood toe.

Ik kan eigenlijk ook niet echt een main uitkiezen. Afgezien van mijn Warden, is het voor mij onmogelijk een main te kiezen. Want zowel mijn Minstrel, RK als Captain hebben eigenschappen die mij liggen. Warden stuk minder. Leuk voor solo, maar in een party niet aan mij besteed. Ik hou niet van tanken en puur dps ligt mij ook niet echt. Ben altijd healer geweest in WoW. Overige taken als tank en dps wel geprobeerd.

Captain doet me erg denken aan mijn 2 Paladins in WoW, Rune-Keeper met zijn HoTs aan mijn Druid en de Minstrel aan mijn Priest. Nog niet echt een healer run als RK gedaan, maar wel als Minstrel. En met mijn Captain een hybride rol gedaan. Dps, buff en off heal (+ combat res omdat de minstrel de pijp aan Maarten gaf).

Dus ik denk dat ik deze 3 karakters om de beurt een eind ga levelen en dan maar zien waar ik uit ga komen :) Heeft tevens als voordeel dat ze onderling hun beroepen ook een beetje gelijk kunnen houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RK is top hoor. Als ik een party zit, ben ik 8/10 een healer en dat gaat zo vet. Zelfs met een dps spec :)

Allemaal HOTs rondgooien. Guardians vinden dat meestal ook het vetst, want met een RK gaat hun health bar niet enorm snel omlaag. Bij een minstel gaat hij vaak een flinke boel omlaag en dan pas komt er een heal ;)

Zelf vind ik Moria erg leuk en er is veel te doen, niet altijd evenveel te zien, want het is soms best donker.
Jammer vind ik wel dat mijn pony niet te gebruiken is binnen de mines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:12:
RK is top hoor. Als ik een party zit, ben ik 8/10 een healer en dat gaat zo vet. Zelfs met een dps spec :)

Allemaal HOTs rondgooien. Guardians vinden dat meestal ook het vetst, want met een RK gaat hun health bar niet enorm snel omlaag. Bij een minstel gaat hij vaak een flinke boel omlaag en dan pas komt er een heal ;)

Zelf vind ik Moria erg leuk en er is veel te doen, niet altijd evenveel te zien, want het is soms best donker.
Jammer vind ik wel dat mijn pony niet te gebruiken is binnen de mines.
Je kunt altijd je ambient light een beetje omhoog bijstellen in de graphics options (of advanced graphics options). Zie je een stuk meer.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

SandsOfArrakis schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:57:
Netjes gedaan RFI :)

Ben nu level 30 met mijn RK, en begin weer helemaal gecharmeerd te raken van deze class. Met 4 karakters in de level range 26-38 ben ik nog lang niet aan Moria en Mirkwood toe.

Ik kan eigenlijk ook niet echt een main uitkiezen. Afgezien van mijn Warden, is het voor mij onmogelijk een main te kiezen. Want zowel mijn Minstrel, RK als Captain hebben eigenschappen die mij liggen. Warden stuk minder. Leuk voor solo, maar in een party niet aan mij besteed. Ik hou niet van tanken en puur dps ligt mij ook niet echt. Ben altijd healer geweest in WoW. Overige taken als tank en dps wel geprobeerd.

Captain doet me erg denken aan mijn 2 Paladins in WoW, Rune-Keeper met zijn HoTs aan mijn Druid en de Minstrel aan mijn Priest. Nog niet echt een healer run als RK gedaan, maar wel als Minstrel. En met mijn Captain een hybride rol gedaan. Dps, buff en off heal (+ combat res omdat de minstrel de pijp aan Maarten gaf).

Dus ik denk dat ik deze 3 karakters om de beurt een eind ga levelen en dan maar zien waar ik uit ga komen :) Heeft tevens als voordeel dat ze onderling hun beroepen ook een beetje gelijk kunnen houden :)
Als je nu ff niet te veel levelt, kan ik je ff joinen ;) Ben atm lvl 20!
Zie nu net dat Volume III, Book I uit is. Nog iets nieuws voor newbies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik vind Vol III voorlopig maar niks. Slappe hap. Skirmish nog niet gedaan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Vind het nieuwe boek eigenlijk 3x niets. Het verhaal is leuk, maar de content... :/
Skirmish vind ik wel leuk bedacht opzich, net in duo gedaan met de nieuwe optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:06:
Ik vind Vol III voorlopig maar niks. Slappe hap. Skirmish nog niet gedaan overigens.
Ik heb gisteren een duo skirmish gedaan met een captain. Tjonge die zijn erg moeilijk zeg.
In totaal waren we met 5 = 2 soldier, 2 chars en een captain herald.

We hadden soms best wel moeite met sommige "named" mobs en elite mobs. Opeens heb je tegen 20k morale op te boksen. "Thievery and Mischief" luktte ons niet. Bij de laatste elite, waren er nu 2 opeens. En met 2 man is dat toch niet te doen zeg. Beide +/- 20k, bleh.

Wel is Ford of Bruinen gelukt.

Maar "Defense of the Prancing Pony" luktte ons ook niet.

Ik had begrepen dat de duo skirmishes eigenlijk een afgezwakte 3-man's skirmish zouden moeten zijn, maar ik moet zeggen dat ze echt pittig zijn en niet zomaar even te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:33:
Vind het nieuwe boek eigenlijk 3x niets. Het verhaal is leuk, maar de content... :/
Skirmish vind ik wel leuk bedacht opzich, net in duo gedaan met de nieuwe optie.
wat is de nieuwe optie?
Of bedoel je dan gewoon de duo optie op zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:15:
[...]

wat is de nieuwe optie?
Of bedoel je dan gewoon de duo optie op zich?
De duo optie. Die zat er voorheen niet in. Maar je hebt wel gelijk. Zijn behoorlijk pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel afhankelijk van welke skirmish je doet. Ik heb op men guardian al een small fellowship gesolo'd zonder problemen (battle in the tower), terwijl een andere skirmish veel meer problemen gaf met zen 2-en.

Wel is het zo dat je soms een taktiek moet hebben. Bv thievery & mischief heb je balak en die andere baas. Als niemand die andere baas continue blijft slaan, krijgt deze enorm veel buffs en zal hij zeer zware hits doen. Zelfs bij een afgezwakte duo optie.

Zelf nog niet zoveel gedaan, ben bezig met het boek, zit nu in tinnudir bij Calenglad. Boek is wel leuk, die nieuwe caves zijn heel mooi gedaan. Nieuwe skirmish en duo-opties moet ik nog doen. Natuurlijk niet zoveel nieuwe content maar dat hadden we in SoA ook wel soms, als we geen nieuw gebied kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Book 3 is inderdaad niet zo heel spannend, van de verbeterde crafting heb ik nog niets gezien. Zijn wel een aantal nieuwe cosmetics te barteren met skirmmarks die grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

ik heb book 3 gisteren in een paar uur uitgespeeld. Doordat je veel moet reizen is een hunter handig. Verder was het idd slappe hap. veel zoeken en dus een skirmish die niet heel veel voorsteld. Alles is solo te doen. Het verhaal is wel heel leuk en belooft veel goeds voor de rest van de chapters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik tot nu toe gedaan heb is qua verhaallijn leuk, en de omgevingen waar je in speelt zijn ook erg mooi moet ik zeggen, maar verder een nogal karige update

Al moet ik zeggen dat het kunnen solo-en van heel V1 geen slechte verandering is, kan ik mooi die boeken op alts afkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

zat het kunnen soloën van V1 ook in de update dan?
Betekent dit dat de groupquests nu makkelijker zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Gisteren al een kinnie met 2 chars book 3 gecomplete. beetje een saaie travelzooi.
valt me wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Voor de snelheid en het afwerken van vaak gemiste content wel leuk, al kan het travellen blijkbaar dus vies tegenvallen, hoor ik.

Ik heb veel content met mijn main gemist omdat het vinden van een FS niet altijd evident was. Dus wel nice.

Gaat dit niet ten koste van de FS in lowbie zones? Wie gaat nog parties maken als het niet nodig is. Eventueel voor enkele instances waar de content niet via books wordt verteld. Ik hoop dat dit niet ten koste gaat van de kennis van classes in FS/raid. En dat we nog voldoende spelers vinden die hun class in FS echt beheersen.

Het zou fijn zijn als ze de mogelijkheid laten om te kiezen per chapter: V1 solo of in (small) FS af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn character is nu lvl 57, en is bij V1 t/m book 8 gekomen. Is het de moeite om de andere books ook nu te gaan, hoewel die veel lager qua level zijn.

of kan ik met beter nu focussen op V2 (book3 bezig) en later op mijn gemak book 1 afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is die optie er hoor Hurtebise, er is een buff die aangepast wordt naargelang het aantal mensen in de groep: 1 persoon is heel grote buff op jezelf, 6 personen is geen buff, en tussenin schaalt hij ook nog.

Wat ik inderdaad wel vrees is dat niemand meer moeite zal doen om een groep te zoeken. Solo zal alles wel veel sneller gaan. En dan bekomen we lvl 65 mensen die niet in een groep kunnen spelen ^^. Hetzelfde zie je ook met de skirmishes. Hoewel het toffer is in groep, doen veel mensen het solo op tier 1 omdat dat het snelste is.

Voor alts is dit natuurlijk wel handig, ik heb nu het geluk dat er nog wat kinnies zijn die rond b12 enzo zitten, want pugs zie je niet zo vaak op die boeken. Nu kan ik het dus normaal gezien ook eventueel alleen afwerken. Als je als lvl 65 nu een boek van volume 1 solo wilt afwerken heb je wel een ongelooflijke character tot je beschikking denk ik. Misschien moet ik dat voor de lol eens uittesten via de reflecting pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, de 1e baas in BG is nu een tikkie moeilijker gemaakt.
spoiler:
Normaal kon je hem kiten vanaf 100k morale en dan rustig de adds 1 voor 1 laten komen maar hij blijft nu z'n normale snelheid behouden dus hij moet het hele gevecht door getanked worden.
Kostte 2 wiped om te herontdekken maar het is gelukt

Beloning was een dubbele chest drop :)

Twins fight HM hebben we nu ook onder controle. Ondanks dat er een paar mensen gedurende het gevecht dood gingen is het in 1 keer gelukt. Vorige keer hadden we 3 healers meegenomen en die leken nodig te zijn maar nu met 2 minstrels en 2 captains ging het ook prima. Ook hier een dubbele barter coin dus in totaal 6 mensen een armour piece erbij.Tot volgende week donderdag de tijd om de Lt mss hardmode te proberen maar dat zal nog wel wat moeite (lees: wipes) gaan kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Een heartseekerdamage van ruim 7500 :D Leuk die buff in book 1
Heb gister chapter 12 t/m 14 gedaan. Erg leuk om weer in de oude gebieden te questen en het verhaal te volgen. Vol 1 is makkelijk te doen (dus ook de groupquests) met een lvl 65 char solo. Alleen book 14 chap 15 was ff lastig door de grote hoeveelheden mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook die solo-v1-epics geprobeerd in boek 12 en ik was een beetje teleurgesteld. Een lvl 51 minstrel met 11.000 morale en 3500 icmr. Als zelfs een light armour amper damage krijgt (heb een giga-overpull gedaan zodat ik op 8000 morale kwam) dan is dit toch slecht gebalanceerd. Een fellowship heeft het hier zelfs moeilijker.

Ergens wel handig voor alts enzo, maar vind het toch jammer ergens.

Nieuwe skirmish is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Er ligt mijns inziens op dit moment veel te veel de nadruk op skirmishes en dingen makkelijker maken. dat vind ik jammer. je hoeft eigenlijk in de game niks anders meer te doen, met skirmishes kan je alles kopen wat je wilt.
Pagina: 1 ... 8 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.