Zo, net mijn laatste char 65 aan laten tikken. Ben er nu ook wel zat van na er 3 te hebben gedaan. 
Nu op naar wat meer radiance.
Nu op naar wat meer radiance.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 03-02-2010 13:38 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Suggesties voor dat "ergens"? Woon in België en hebben dus van die leuke datalimieten. Heel de zwik downloaden, is hier niet zo'n evidentie bij een limiet van 30 gb per maand. Moet nog EVE erop zetten, WoW met updates, Office 2003 SP... Dat gaat hard. Patches zijn ook niet meer zo licht.MueR schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:22:
Kan je beter gewoon de meest recente client downloaden ergens. Als je alles los gaat installeren ben je veel langer bezig.
Wat is het meest recente wat je tot je beschikking hebt? De Mines of Moria dvd? Heb je nog patches op je computer staan? Als je een Mines of Moria dvd hebt (maakt niet uit welke versie), dan hoef je de Shadows of Angmar dvd in ieder geval niet eens te gebruiken: je kunt rechtstreeks vanaf de MoM dvd installeren.Hurtebise schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:44:
[...]
Suggesties voor dat "ergens"? Woon in België en hebben dus van die leuke datalimieten. Heel de zwik downloaden, is hier niet zo'n evidentie bij een limiet van 30 gb per maand. Moet nog EVE erop zetten, WoW met updates, Office 2003 SP... Dat gaat hard. Patches zijn ook niet meer zo licht.
[ Voor 10% gewijzigd door The Flying Dutchman op 03-02-2010 15:10 ]
The Flying Dutchman
[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 04-02-2010 10:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Auto move to target kun je aanzetten ergens onder UI opties volgensmij.Ditvoorst schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:30:
Hoe kan ik instellen dat als ik met me rechtermuisknop op een mob klik mijn char dan daar ook heenloopt en aanvalt?
Men Captain een goede keuze?
Addons nodig op dit makkelijker te kunnen spelen?
euh...ja
[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 04-02-2010 12:43 ]
Verwijderd
The Flying Dutchman
[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyV76 op 05-02-2010 08:09 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
[ Voor 3% gewijzigd door Hiawatta op 05-02-2010 10:24 ]
euh...ja
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
[ Voor 13% gewijzigd door The Flying Dutchman op 05-02-2010 15:11 ]
The Flying Dutchman
Het maakt niet ontzettend veel uit, maar een captain gebruikt bijna nooit houten wapens en draagt geen light of medium armour, dus woodsman of explorer zijn minder voor de hand liggende keuzes. Met een armsman kun je je eigen zwaarden of halberd's maken (tof!). Met armourer kun je je eigen heavy armour maken (ook tof!). Historian kun je gebruiken om je eigen scrolls en potions te maken, die ga je endgame zeker nodig hebben. Met yeoman kun je je eigen eten koken, ook handig endgame. En met tinker kun je je eigen juwelen maken.Ditvoorst schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:32:
Ondertussen ben ik nu lvl 16, en had nog een vraag over proffessions, welke proffesion past het beste bij een captain?
Thanks!
The Flying Dutchman
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Ditvoorst op 05-02-2010 19:26 ]
weaponsmith niet?!?!rik86 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:27:
weaponsmith niet echt, metalsmith wat meer, vooral jeweller, tailor (cloaks), cook en scholar zijn handig
[ Voor 7% gewijzigd door JohnnyV76 op 06-02-2010 07:57 ]
Heb het zelf niet geprobeerd maar dat is wel de manier waarop ik het zou doen. De installatie zelf is goed om de snelkoppelingen, registry-aanpassingen etc. goed te krijgen. Gamedata komt daarna pas. Gewoon kopieren en daarna controleert de launcher wel of er nog iets bijgedownload moet worden.Hurtebise schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:18:
Vraagje: heb volledige Lotro install op c-schijf staan, zou deze willen overbrengen naar (game)schijf die ik pas heb toegevoegd. Makkelijkste manier? Copy paste zal wel niet voldoende zijn? Of MoM install op nieuwe schijf en dan de volledige map van Lotro erover kopiëren (dus copy van c- naar nieuwe schijf)?
Die symbols of vitality zou kunnen, daar let ik niet echt opJohnnyV76 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 07:56:
[...]
weaponsmith niet?!?!
Wat dacht je van de (lvl65 2nd age) reforged wapens die je kunt maken?
Of de symbols of vitality? Goede handel hoor
Ja dat kan, lotro installeren op de goede schijf/PC die je wit, en daarna de gamdata er overheen kopieeren. Heb ik laatst gedaan van laptop naar vaste PC.Hurtebise schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:18:
Vraagje: heb volledige Lotro install op c-schijf staan, zou deze willen overbrengen naar (game)schijf die ik pas heb toegevoegd. Makkelijkste manier? Copy paste zal wel niet voldoende zijn? Of MoM install op nieuwe schijf en dan de volledige map van Lotro erover kopiëren (dus copy van c- naar nieuwe schijf)?
euh...ja
Verwijderd
Inderdaad, wordt door Turbine zelf aangeboden. Ik heb wel voor de zekerheid alle dat-files vooraf veiliggesteld. Gooi die pas weg nadat er weer wat gepatchd is.MueR schreef op zondag 07 februari 2010 @ 01:29:
Hij lijkt (gezien de download link) van Turbine afkomstig te zijn. Nu is dat natuurlijk geen garantie voor kwaliteit, maar ik gok dat je er van uit kunt gaan dat het ding niet patches verkliert
Ik mag aannemen op de SSD.JohnnyV76 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:56:
Heb je trouwens lotro op de SSD geinstalleerd of op een andere schijf?
The Flying Dutchman
[ Voor 34% gewijzigd door MueR op 08-02-2010 15:27 ]
The Flying Dutchman
Verwijderd
hehe een 7.5... en dat noem je een bottleneck. Wil je ze allemaal op 9.9 hebben? dan is 9.9 alsnog de bottleneckMueR schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:26:
Ik denk dat je BFBC2 toch op je raptors zal moeten laten. Voor Windows 7 wil je toch wel 40 ot 50GB reserveren, lotro is momenteel 14GB en zal alleen nog maar groeien, daarnaast heb je ook nog je swapfile en tempfiles. 80GB is heel snel vol tegenwoordig
Volgens mij is RAID ook een vertragende factor bij je SSD overigensZelfs met mijn nieuwe systeem is mn HDD nog altijd de bottleneck, al is het nu een bottleneck met een 7.5 score in de Windows Experience Index
Het laden is niet echt een issue. Wat wel écht een issue is, is het laden van de mega hoeveelheid textures in bijvoorbeeld de 21st hall. Als je high resolution textures aan hebt staan en er rennen daar 50 man rond, dan heb ik de eerste 20 seconden ongeveer 1 frame per seconde omdat het zo vreselijk lang duurt voordat alle textures van de outfits van characters ingeladen zijn. Dat is wat ik vooral hoop te verbeteren met een SSD.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:41:
[...]
hehe een 7.5... en dat noem je een bottleneck. Wil je ze allemaal op 9.9 hebben? dan is 9.9 alsnog de bottleneck
ik zit inderdaad met 5.9 voor m'n HDD... viel me ineens op na het lezen van bovenstaande posts.
Misschien moet ik daar maar eens iets aan gaan doen in de nabije toekomst. (hoewel het geen prioriteit heeft, die paar seconden langer laden vind ik op zich niet erg).
The Flying Dutchman
Verwijderd
21st hall heb ik soms ook wel wat last van maar meestal is het na 5 seconden (max 10) wel zo'n beetje uitgeladen.The Flying Dutchman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:48:
[...]
Het laden is niet echt een issue. Wat wel écht een issue is, is het laden van de mega hoeveelheid textures in bijvoorbeeld de 21st hall. Als je high resolution textures aan hebt staan en er rennen daar 50 man rond, dan heb ik de eerste 20 seconden ongeveer 1 frame per seconde omdat het zo vreselijk lang duurt voordat alle textures van de outfits van characters ingeladen zijn. Dat is wat ik vooral hoop te verbeteren met een SSD.
http://www.gamershell.com/download_51364.shtmlkrakbracket schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:35:
Als verstokt WoW'er ben ik bezig mijn horizon eens te verbreden en ben zeer geintereseerd aan de slag gegaan met de trial. nu deze voorbij is wil ik graag verder en het bleek dat ik al die 10 dagen op een US realm bezig ben geweest met de US client. scheelt dus soiezo 5 dagen in de trial. online via codemasters die de europese dingen regelt alles digitaal aangeschaft, t/m Mirkwood toe en downloaden maar...
niet dus! via codemasters geeft de download client aan dat deze out of date is en daarom heb ik nu nog wat uurtjes voor de boeg met de Gamershell, die als 3th party de client ook ter download aanbied. dat schiet niet echt op.
de amerikaanse client is natuurlijk niet bruikbaar, maar was wel zo binnengehaald. dat is nou niet echt een geweldig begin zo...
In de Crafting Hall. De Relic Master staat bij de Expert Scholar, de Forge Master bovenin (bij de forgerik86 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:34:
Waar zitten die dan? Dat is namelijk de reden dat ik nog telkens naar 21st hobbel
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik heb hem binnengehaald van gamershell, vervolgens krijg ik de downloader die nog het één en ander moet binnenhalen. deze krijgt met geen mogelijkheid verbinding met de server. ik heb mijn firewall's uitgezet en het programmaatje zijn poorten laten testen. dit was allemaal ok. toch komt er niets binnen. heeft iemand een idee, zodat ik binnenkort ook inhoudelijk iets kan toevoegen aan dit topic?Hurtebise schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:59:
[...]
http://www.gamershell.com/download_51364.shtml
Probeer 's ochtends vroeg te downloaden. Gaat het echt snel. Ooit deze op een 1000Mbit server afgehaald, ging iets van 1u20min.
Verwijderd
Verwijderd
ik zit momenteel werkloos thuis, dus ik kan sowieso controleren: er is geen maintenanceLointje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:39:
Dat is vreemd Krak (behalve als maintenance verplaatst is naar vandaag). (Ik dacht van niet).
Niet zeker maar misschien moet je eerst het spel via dvd installeren (zodat registries juist zitten) en dan pas die gamershell dingen erover kopieren? Of is de download van gamershell echt een install.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 10:49 ]
[ Voor 10% gewijzigd door The Flying Dutchman op 09-02-2010 11:23 ]
The Flying Dutchman
Verwijderd
kweet niet, kzit alleen op Laurelin (UK roleplay) maar ik weet wel dat er gewoon een fijne community is.krakbracket schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:02:
bedankt voor de reply's zover! als dit de maatstaaf is voor het LOTRO publiek zie ik het helemaal zitten
ik ga vanavond aan de slag met de tips en kan hopelijk beginnen met levelen van een dwarf guardian.
Verwijderd
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Het beste is altijd om de meest recente full client te downloaden en die te installeren. Dat scheelt een hoop update werk en geeft de minste kans op problemen. Kortom, gewoon die 9GB full client downloaden en die gebruiken om te installeren. Raak die dvd's niet meer aan, na de meest recente dvd is alweer zo'n 2-4GB aan updates geweest.JohnnyV76 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:21:
Dat hoor je wel vaker... lijkt alsof ex-WoW mensen zich erover verbazen dat men elkaar helpt
Als ik jou was zou ik idd even alles wat met lotro te maken heeft weg halen zodat je niet met iets van de US versie blijft zitten. Het makkelijkst zou zijn om ergens een dvd-tje te scoren met het spel erop. Vroeger werden bij de founders kits DVD's meegeleverd met volledige spel erop. Mooie is dat er aan de software zelf geen key verbonden is. Inloggen gaat alleen via je Codemasters account.
Suc6 iig met je probleem!
The Flying Dutchman
Ja dat is ook een goeieJohnnyV76 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:21:
... Mooie is dat er aan de software zelf geen key verbonden is. Inloggen gaat alleen via je Codemasters account.
Suc6 iig met je probleem!
Tjah, Legendary Shards komen alleen van wapens t/m lvl60 daarboven zijn het legendary fragments. Dus ja third, second of first age lvllen en decontructen is de enige optie. Volgensmij is de ratio dat je er 1 of meer krijgt hoger als je wapen hoger is en/of second/first age is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:17:
Q: hoe farm ik het beste (en waar) Legendary Shards
A1: door legendary items te levelen en vervolgens te deconstructen
Als je in kunt loggen met je account ingame zegt dat voldoende voor mij. Ik kan me btw niet meer herinneren of ik een bevestigingsmail heb gehad dat mijn account actief was.Trin1ty schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:50:
[...]
Wat ik ook apart vond is dat je in de mail geen bevestiging krijgt dat je het spel gekocht hebt.
[ Voor 22% gewijzigd door Rfce op 09-02-2010 18:22 ]
euh...ja
Ik heb de moria expansion gekocht via e-bay voor 11 euro. Als ik daarmee installeer hoef ik echt niet zo veel te installeren aan updates. Tuurlijk wel wat maar wat is beter... 2Gb downloaden of 9? Full is trouwens meer dan 9 dus je moet dan ook nog updaten.The Flying Dutchman schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:42:
[...]
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Het beste is altijd om de meest recente full client te downloaden en die te installeren. Dat scheelt een hoop update werk en geeft de minste kans op problemen. Kortom, gewoon die 9GB full client downloaden en die gebruiken om te installeren. Raak die dvd's niet meer aan, na de meest recente dvd is alweer zo'n 2-4GB aan updates geweest.
Het gaat me er vooral om dat je met een recente full client install minder update werk hoeft te doen, waardoor er minder kans is dat er wellicht iets niet werkt tijdens het updaten. Als je in Nederland woont is er geen reden om die 9GB client (plus de update die daarna nog is gekomen, dus 10GB in totaal) niet even te downloaden. Updaten is in mijn ervaring vaak ook traag, dan download ik liever een bestand. Daarnaast werkt een recentere installatie waarschijnlijk fijner (minder fragmentatie in bestanden van je lotro installatie, dat kun je echter ook weer tegengaan met die tool van Turbine). Sinds de Moria dvd zijn er toch alweer 4 flinke updates uitgekomen (launch day patch, book 7, book 8 en siege of mirkwood). Met de V2B8 full client dring je dat terug naar 1 update die daarna komt (siege of mirkwood).JohnnyV76 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:51:
[...]
Ik heb de moria expansion gekocht via e-bay voor 11 euro. Als ik daarmee installeer hoef ik echt niet zo veel te installeren aan updates. Tuurlijk wel wat maar wat is beter... 2Gb downloaden of 9? Full is trouwens meer dan 9 dus je moet dan ook nog updaten.
[ Voor 3% gewijzigd door The Flying Dutchman op 10-02-2010 07:36 ]
The Flying Dutchman
Verwijderd
Verwijderd
ja, ik ben het nu dan ook geworden. Ik bespeel de AH hiervoor en dat de nodige centen. Maar goed, dat vind ik niet zo erg. Nu kan ik geld gaan opbouwen voor andere dingen.MueR schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:56:
Supreme jeweler? Die haal je met gemak door gemstones te polishen. Ik haalde bij het levelen van mn Warden in Moria genoeg van die krengen op om mn hobbit helemaal naar Supreme Master te krijgen.
Verwijderd
Je zult het inderdaad hebben overkrakbracket schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:17:
ik kom om de zoveel tijd een drop tegen die iets zegt over 'second age/ third age'
euh...ja
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq