Ik kan lotro draaien middels bootcamp zodat je in een 'normale' WXP omgeving komt. Helaas stuurt WXP je fans niet correct aan en handigheidjes als remapper werken uiterst braque of helemaal niet. Met SIW.exe kan je makkelijk je hardware gegevens controleren en de temp. van mijn gpu loopt makkelijk voorbij de 90 graden (dus zet ik m'n MacBook gauw uit
).
Kleine update vanuit Eldar:
- De eerste kin (Solstice) heeft inmiddels DG hardmode gecleared.
- De kin waar ik bij zit (Nost Mellyn) kan de eerste 2 bosses hardmode clearen en eindelijk (wipes/wipes/wipes
) hebben 'we' de Lt ook plat (questmode weliswaar, maar hm volgt asap). Mijn 'bof' was dat ik er de eerste keer niet bij was, ik was DG wel een beetje zat na +/- 15 avonden, en de tweede keer besloten we met dezelfde setup te gaan waardoor ik weer tijd had voor iets anders.
- Eindelijk de tijd gehad om mijn WL naar R6 en mijn RVR naar R7 te tillen en nu ga ik verder werken naar R10 op mijn Warg (nog bijna 90K te gaan . . . ).
- Vooral met RVR heb ik enorm veel plezier momenteel. Eldar's pvp trekt weer aan en er zijn zo nu en dan weer raid vs raid clashes wat doorgaans inhoud 24 man + een trosje volgers waardoor je met 30+ tegenover 30+ staat met de bijbehorende lag
Ook nog ff een kleine rant: de droprate van de craft-symbol voor een 2nd Age is beroerd laag en de kans dat er een goed bruikbare LI uit komt maakt dat de 2A's wel erg zuinig aanwezig zijn. Zou geen probleem moeten zijn als we niet zo makkelijk aan de lv60 2A's en 1A's hadden kunnen komen in MoM. Nu heb ik eindelijk een lvl65 2A burg sword kunnen craften en deze op lvl31 weer weg heb kunnen gooien omdat de legacies waardeloos waren
Als je daarbij meeweegt dat je heel erg veel uurtjes moet grinden om de tiers van je legacies naar aanvaardbaar niveau te krijgen dan vind ik dat Codemasters ons behoorlijk in de kou laat staan mbt de LI's
Kleine update vanuit Eldar:
- De eerste kin (Solstice) heeft inmiddels DG hardmode gecleared.
- De kin waar ik bij zit (Nost Mellyn) kan de eerste 2 bosses hardmode clearen en eindelijk (wipes/wipes/wipes
- Eindelijk de tijd gehad om mijn WL naar R6 en mijn RVR naar R7 te tillen en nu ga ik verder werken naar R10 op mijn Warg (nog bijna 90K te gaan . . . ).
- Vooral met RVR heb ik enorm veel plezier momenteel. Eldar's pvp trekt weer aan en er zijn zo nu en dan weer raid vs raid clashes wat doorgaans inhoud 24 man + een trosje volgers waardoor je met 30+ tegenover 30+ staat met de bijbehorende lag
Ook nog ff een kleine rant: de droprate van de craft-symbol voor een 2nd Age is beroerd laag en de kans dat er een goed bruikbare LI uit komt maakt dat de 2A's wel erg zuinig aanwezig zijn. Zou geen probleem moeten zijn als we niet zo makkelijk aan de lv60 2A's en 1A's hadden kunnen komen in MoM. Nu heb ik eindelijk een lvl65 2A burg sword kunnen craften en deze op lvl31 weer weg heb kunnen gooien omdat de legacies waardeloos waren
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀