The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
Ik kan lotro draaien middels bootcamp zodat je in een 'normale' WXP omgeving komt. Helaas stuurt WXP je fans niet correct aan en handigheidjes als remapper werken uiterst braque of helemaal niet. Met SIW.exe kan je makkelijk je hardware gegevens controleren en de temp. van mijn gpu loopt makkelijk voorbij de 90 graden (dus zet ik m'n MacBook gauw uit ;) ).

Kleine update vanuit Eldar:

- De eerste kin (Solstice) heeft inmiddels DG hardmode gecleared.
- De kin waar ik bij zit (Nost Mellyn) kan de eerste 2 bosses hardmode clearen en eindelijk (wipes/wipes/wipes :o) hebben 'we' de Lt ook plat (questmode weliswaar, maar hm volgt asap). Mijn 'bof' was dat ik er de eerste keer niet bij was, ik was DG wel een beetje zat na +/- 15 avonden, en de tweede keer besloten we met dezelfde setup te gaan waardoor ik weer tijd had voor iets anders.
- Eindelijk de tijd gehad om mijn WL naar R6 en mijn RVR naar R7 te tillen en nu ga ik verder werken naar R10 op mijn Warg (nog bijna 90K te gaan . . . ).
- Vooral met RVR heb ik enorm veel plezier momenteel. Eldar's pvp trekt weer aan en er zijn zo nu en dan weer raid vs raid clashes wat doorgaans inhoud 24 man + een trosje volgers waardoor je met 30+ tegenover 30+ staat met de bijbehorende lag :o

Ook nog ff een kleine rant: de droprate van de craft-symbol voor een 2nd Age is beroerd laag en de kans dat er een goed bruikbare LI uit komt maakt dat de 2A's wel erg zuinig aanwezig zijn. Zou geen probleem moeten zijn als we niet zo makkelijk aan de lv60 2A's en 1A's hadden kunnen komen in MoM. Nu heb ik eindelijk een lvl65 2A burg sword kunnen craften en deze op lvl31 weer weg heb kunnen gooien omdat de legacies waardeloos waren :( Als je daarbij meeweegt dat je heel erg veel uurtjes moet grinden om de tiers van je legacies naar aanvaardbaar niveau te krijgen dan vind ik dat Codemasters ons behoorlijk in de kou laat staan mbt de LI's

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:18:
installeer je dan Windows op je MAC of draait je LOTRO via een Wine achtige oplossing of zo? (kan dat uberhaupt?)
De Macs kunnen sinds een paar jaar gewoon dual booten met Windows. Standaard is die optie via Bootcamp gewoon aanwezig. Ik draai zelf geen Windows op mijn iMac, daar qua hardware mijn iMac al redelijk bejaard begint te worden :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:02:
Ook nog ff een kleine rant: de droprate van de craft-symbol voor een 2nd Age is beroerd laag en de kans dat er een goed bruikbare LI uit komt maakt dat de 2A's wel erg zuinig aanwezig zijn. Zou geen probleem moeten zijn als we niet zo makkelijk aan de lv60 2A's en 1A's hadden kunnen komen in MoM. Nu heb ik eindelijk een lvl65 2A burg sword kunnen craften en deze op lvl31 weer weg heb kunnen gooien omdat de legacies waardeloos waren :( Als je daarbij meeweegt dat je heel erg veel uurtjes moet grinden om de tiers van je legacies naar aanvaardbaar niveau te krijgen dan vind ik dat Codemasters ons behoorlijk in de kou laat staan mbt de LI's
Herkenbaar :S
Ik heb wat betreft drop rate van de symbols erg veel geluk. Heb er nu al 2 in SG gewonnen en 2 met onze kinraid in BG. Totaal dus 4 terwijl er nog zat mensen zijn die er nog nooit eentje gehad hebben.

Van de eerste heb ik een halberd voor mn vrouw d'r cappie gemaakt en die was eigenlijk best goed.
Van de tweede heb ik een minstrels songbook gemaakt die ik ook kan deconnen binnenkort. Geen H&M erop en ook geen inspire fellows en healing power cost legacy. Met tactical heal op max en BC (die zit er dan weer wel op) op max kom ik alsnog onder mn oude boek uit. Ik heb een level 61 boek met perfecte legacies maar wel op lage tiers. Nadeel is dat ik geen crafted relics erop kan gooien dus flink wat outgoing heal rating zal missen.

Ik heb nu nog 2 symbols in mn bag zitten maar ik durf niets te maken omdat ik weer bang ben voor een teleurstelling in de vorm van ruk legacies. Misschien maar een boog maken en voor 90G verkopen of meer als de legacies goed zijn maar onze kinleader wil dat items van symbols in de kin blijven.
Tja als je wel iets maakt met goede legacies heb je wel iets moois maar de kans op slechte legacies is zoo groot :(

Zelfs nu zijn de meeste FA class item legendaries beter dan een lvl65 item. Voor guardian bijvoorbeeld is een FA belt in potentie een stuk beter.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:45
JohnnyV76 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:44:
Ik heb wat betreft drop rate van de symbols erg veel geluk. Heb er nu al 2 in SG gewonnen en 2 met onze kinraid in BG. Totaal dus 4 terwijl er nog zat mensen zijn die er nog nooit eentje gehad hebben.
Mensen in je kin, waarmee je raid enzo? Dan zou ik dus wel een keer passen zeg maar.

Gisteravond de 2e baas in Barad Guldur neergekregen *O* Warden kiting rocks

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ik heb gisteravond the Castle of Carn-Dum gedriemanned. Leuk om voor de eerste keer eens Mordirith neer te halen (ja, ik was daar nog nooit eerder geweest). Ik vond het overigens nog best pittig, Mordirith met z'n drieën. Had ik niet verwacht, het grootste probleem is die gigantische dread die je krijg (mijn +75 radiance deed niets). En met z'n 3en kun je niet zo vaak een hope potje gebruiken. Nu ik erover denk... we hadden vast gewoon destiny points moeten gebruiken voor hoop en het was een makkie geweest (of zit daar ook cooldown op?).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
MueR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Mensen in je kin, waarmee je raid enzo? Dan zou ik dus wel een keer passen zeg maar.

Welke van de twee kite je dan? Wij kiten geen van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Die vervelende shadowknakker. Is gewoon makkelijker als ik er niet in de buurt ben, scheelt rennen. /lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Misschien moet ik het iets beter uitleggen. Als ik het nu teruglees klinkt het best aso :)
Van het allereerste symbol wat ik in SG gewonnen heb heb ik een halberd voor mijn vrouw gemaakt.... terwijl ik zelf 3 lvl65 chars heb. De eerste keer dat ik in BG was dropte er een symbol en won een van onze minstrels hem. Nou ok prima dus ik stelde voor om het bij te houden in de kin en dat iemand de volgende runs niet meer zou mogen rollen. Hier werd niets mee gedaan dus bij de 2e keer in BG rollde ook dezelfde minstrel weer op het symbol alleen won ik hem. Voor hetzelfde geld had hij hem dus de 2e keer op rij gewonnen. Er werd niks over gezegd dus de keer daarna dat we weer met de kin BG in trokken rollde ik ook gewoon op het symbol omdat het mocht. Dit ook met het idee dat ik nooit zoiets 2x achter elkaar zou winnen. Ik rollde echter 99 en had hem weer te pakken. Ik voelde me zeker bezwaard t.o.v. de rest maar aan de andere kant... ik heb zelf voorgesteld het bij te houden maar dat werd weggewuifd. Ik denk dat ik bij een volgende keer wel zal rollen maar in het absurde geval dat ik weer het hoogst gooi zal ik het item aan iemand anders geven. Het 4e symbol won ik weer in een SG run met allerlei andere mensen.... ik ga ook niet NIET rollen zeg maar omdat ik er al een paar heb.
[...]
Je bedoelt de fire and shadow bosses? Heb je dan wellicht de shadow boss gekite?
Niks ten nadele van leernich.... ik bedoel wardens maar die heb ik op mn RK gekite :)

edit: lees na het posten jullie opmerkingen :)
Het niet kiten van de shadow boss ben ik erg benieuwd naar dan... als ze "away with you" schreeuwt dan krijg je een klap van 5 a 6k als je in de buurt staat en dat was op mn guardian. Of rent de tank weg op het moment dat ze dat roept?

[ Voor 7% gewijzigd door JohnnyV76 op 18-01-2010 14:32 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Och, mij maakt het weinig uit of ik die shadow boss moet kiten, of de flame boss moet tanken. Over het algemeen is het makkelijker als ik dat kiten doe, want ik hoef nooit in de buurt te komen of zelfs maar naar die boss te kijken om aggro te houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

The Flying Dutchman schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:01:
Ik heb gisteravond the Castle of Carn-Dum gedriemanned. Leuk om voor de eerste keer eens Mordirith neer te halen (ja, ik was daar nog nooit eerder geweest). Ik vond het overigens nog best pittig, Mordirith met z'n drieën. Had ik niet verwacht, het grootste probleem is die gigantische dread die je krijg (mijn +75 radiance deed niets). En met z'n 3en kun je niet zo vaak een hope potje gebruiken. Nu ik erover denk... we hadden vast gewoon destiny points moeten gebruiken voor hoop en het was een makkie geweest (of zit daar ook cooldown op?).
mordorith is best pittig ja... wij hebben hem met 6 lvl60 lui geprobeerd, voor allen was het de eerste keer, en we gingen best snel de pijp uit :P

Destiny points gebruiken kan alleen out of combat, dus daar heb je tijdens het gevecht niks meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
MueR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:16:
Die vervelende shadowknakker. Is gewoon makkelijker als ik er niet in de buurt ben, scheelt rennen. /lui
spoiler:
wij tanked em ranged.. dus met een hunter... werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij vrijdag Durchest neergehaald en ik heb de boots gewonnen, zijn echt geweldig op warden zeg :P

Zondag wat adds gemept tussen boss 1 en 2, maar na 1,5 a 2 uur meppen begonnen we 't wat zat te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hiawatta schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:36:
[...]
spoiler:
wij tanked em ranged.. dus met een hunter... werkt erg goed.
spoiler:
Ik hoorde al eens zoiets maar komt ze dan niet naar je toe? Toen ik op mn RK aan het kiten was begonnen we ook op ranged maar ze kwam gewoon naar me toe lopen en maakte me een koppie kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boss 1 en 2 op EM redelijk makkelijk neergehaald. The Lieutenant nog maar een keer geprobeerd, zijn nu bezig met de eerste boss in HM. Gaat in het begin redelijk soepel, alleen krijgen we rond 10k en rond het moment waarop we de laatste add neerhalen een tactical attack waardoor iedereen het loodje legt. We waren gisteravond dan ook niet met een ideale groep, had eigenlijk nog een lm moeten meenemen, of een rk. Wat waren jullie precieze tactieken bij boss 1 HM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voor mirkwood mordirith geduo'd guardian - captain :) Lock 1-14 was een eitje, mordirith was best pittig. Hebben 1 in combat rez gebruikt toen maar we hadden hem. Ik kende het gevecht wel door en door.
Eerste maal is dit inderdaad niet eenvoudig, en met radiance moet je opletten voor hope-wipes. Misschien song of the hopeful heart terug slotten, je cowert toch niet meer bij 5 dread.

En blij met leader, dat zullen we nog zien. Ik ga zeggen dat ik niet 100% overtuigd ben van mezelf, maar iedereen staat achter me dus dat komt wel in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond uit verveling de eerste 3 bosses uit DN ge-6-manned.

Wipe op de 1e groep adds met overseers door een tactiek-foutje, wipe op de 2e grote fumarol omdat we dachten dat het zonder fs-heart wel kon en een wipe op boss 3;

Ging verder best lekker, hadden ongeveer 40 minuten nodig voor de eerste adds en boss 1, ongeveer een uur t/m boss 2 en nog zoiets voor boss 3 door de wipes.

En de gloves op m'n warden d'r bij, dus nu op 125 radiance, achteraf heb ik nu een beetje een nutteloze 140 radiance op m'n champion liggen, maar hopelijk worden die wat zinniger bij een volgende raid ;)

Edit: Als ik zie hoe solstice het nu doet is 't wat raiden betreft wel errug jammer dat ik m'n vorige kin (Dutch Legends) niet bij elkaar heb weten te houden. Zitten nu 4 oud-members standaard in de raids daar en 2 die een tijdje in solstice hebben gezeten, maar gestopt zijn.
Enige nadeel is wel dat het een echte raid-kin is en het voor m'n gevoel soms meer werken is dan een spel - ze mogen bijvoorbeeld niet met andere mensen mee naar een raid.

Het HM paard ziet er ook niet echt bijzonder uit verder...

[ Voor 29% gewijzigd door rik86 op 19-01-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:51:
Boss 1 en 2 op EM redelijk makkelijk neergehaald. The Lieutenant nog maar een keer geprobeerd, zijn nu bezig met de eerste boss in HM. Gaat in het begin redelijk soepel, alleen krijgen we rond 10k en rond het moment waarop we de laatste add neerhalen een tactical attack waardoor iedereen het loodje legt. We waren gisteravond dan ook niet met een ideale groep, had eigenlijk nog een lm moeten meenemen, of een rk. Wat waren jullie precieze tactieken bij boss 1 HM?
spoiler:
Zoals wij het pas gedaan hebben in HM:
Allemaal op een kluitje en 2 guardians tanken de boss om en om ivm de aggro debuffs. Groep killed adds wanneer ze komen en ondertussen zo snel mogelijk proberen de boss onder de 100k te krijgen. Tussendoor zorgen dat corruptions erafgehaald worden! Dan gaat ie langzaam lopen en is ie te kiten. Dan de fakkels activeren terwijl de tanks nu gaan kiten en voordat je de laatste mob activeert haal je Durchest neer tot ongeveer 5k. Als de laatste add dood is allemaal direct op de boss om die laatste 5k eraf te knallen. Die tactical attack kan volledig gemitigate worden als een RK zn do not fall to lightning skill activeert na het doden van de laatste add. Ik begrijp dat het een AoE ground attack is dus als je geen RKs hebt moet je wss verspreiden. Het is iig geen distributed damage. We hadden het overigens eerst met 1 guard en ik op mn RK geprobeerd waarbij de champ ging offtanken maar dat werkte niet zo goed. Aggro zwabbert dan tussen de tanks / RKs en soms captains en dan worden er nog wel eens mensen ge-2-shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Gisteravond met 3 de bounty geprobeerd. We waren met een lvl 55 minstrell, een lvl 60 ding die de beer kon oproepen en ik, lvl 62 hunter. Enkel de Drake lukte niet om neer te halen, kregen hem op 1K, maar toen waren we allemaal down. Rest wel gelukt, ook de troll. Gewoon lekker kiten en plat dat ding. Die drake gaat ook nog lukken. Was wel erg leuk.
Probleem bij die drake was zijn fire, en hj gooide de beer steeds van de berg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 man inclusief een minstrel en het lukt niet? Hoe krijg je dat voor elkaar :)
Een lvl62 hunter moet makkelijk aggro kunnen houden en die drake kapot nuken terwijl de minstrel de boel in leven houdt. Zou volgens mij geen probleem moeten zijn tenzij ze moeilijker gemaakt zijn.
Hoeveel ixp krijg je tegenwoordig eigenlijk voor een full bounty run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
JohnnyV76 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:51:
3 man inclusief een minstrel en het lukt niet? Hoe krijg je dat voor elkaar :)
Een lvl62 hunter moet makkelijk aggro kunnen houden en die drake kapot nuken terwijl de minstrel de boel in leven houdt. Zou volgens mij geen probleem moeten zijn tenzij ze moeilijker gemaakt zijn.
Hoeveel ixp krijg je tegenwoordig eigenlijk voor een full bounty run?
Oja, ik had enkel fire oils, de rest is laatst geript bij mijn account hack. kon dus te weinig damage doen.

En je krijgt veel ixp. heel veel.

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 19-01-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten, voor mirkwood kreeg je zo'n 500.000 item exp per full bounty run ;) (draak gaf een 170.000 rune) Nu, de wapens hebben wel minder xp nodig nu, maar ik dacht dat je van de draak nog 35.000 kreeg. Je krijgt ook wel nog wat van de quests natuurlijk.

En ze hadden niet echt een tank, behalve misschien de beer. Met die groep moet het wel lukken hoor. Hunter ranged aggro. Wind-lore van de loremaster op de draak (en andere debufs). Misschien de lynx pakken voor meer damage of raven voor de ranged debuff. Minstrel healt de hunter, ook de LM kan af en toe een heal insteken. Power pots meenemen moest het gevecht te lang duren :) Succes!

Je zou er van verrast zijn hoe hard zo'n draak hit als je niet op end-gear zit, maar nog aan het doorlevelen bent. Mijn minstrel lvl 50 sterft nu ook precies in 3 meppen. Heb zondag de boots gewonnen in de rift en die waren even goed als mijn vorige boots, helm en gloves tesamen ongeveer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo gisteren lvl 42 geworden en mijn master tier nu "normaal" vol, nu 1040 punten en dan heb ik de master tier gemasterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lointje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:12:
Maarten, voor mirkwood kreeg je zo'n 500.000 item exp per full bounty run ;) (draak gaf een 170.000 rune) Nu, de wapens hebben wel minder xp nodig nu, maar ik dacht dat je van de draak nog 35.000 kreeg. Je krijgt ook wel nog wat van de quests natuurlijk.

En ze hadden niet echt een tank, behalve misschien de beer. Met die groep moet het wel lukken hoor. Hunter ranged aggro. Wind-lore van de loremaster op de draak (en andere debufs). Misschien de lynx pakken voor meer damage of raven voor de ranged debuff. Minstrel healt de hunter, ook de LM kan af en toe een heal insteken. Power pots meenemen moest het gevecht te lang duren :) Succes!

Je zou er van verrast zijn hoe hard zo'n draak hit als je niet op end-gear zit, maar nog aan het doorlevelen bent. Mijn minstrel lvl 50 sterft nu ook precies in 3 meppen. Heb zondag de boots gewonnen in de rift en die waren even goed als mijn vorige boots, helm en gloves tesamen ongeveer ^^
Oja, ik moet er ook wel bij zeggen dat ik de enoge was die hem ooit eerder had gedaan. En dat mijn gear absollut niet meer op het einde zit na mijn account hack. Mijn defense is niet zo goed meer. Maar ik zal deze tips eens meenemen voor de LM. En ja we hadden PP, maar gingen echt op 1K neer (dat was het beste runnetje). We hebben het systeemblijkbaar wel, maar het gaat om de finetuning. En die lijk ik zo te krijgen van je. Thnx
En die drake is best wel sterk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:31:
Wat vinden jullie de beste class voor je soldier in een skirmish?
Hangt af van welke class je speelt, met mijn burg gebruik ik een hunter, met tank en hunter healers en met RK een Bannerman.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een warrior skirm bij mijn tank. Werkt goed, echte tank and spank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Die tactical attack kan volledig gemitigate worden als een RK zn do not fall to lightning skill activeert na het doden van de laatste add. Ik begrijp dat het een AoE ground attack is dus als je geen RKs hebt moet je wss verspreiden. Het is iig geen distributed damage.
spoiler:
Maar Do Not Fall To Lighting is toch een single target skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
JohnnyV76 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:46:
[...]

spoiler:
Ik hoorde al eens zoiets maar komt ze dan niet naar je toe? Toen ik op mn RK aan het kiten was begonnen we ook op ranged maar ze kwam gewoon naar me toe lopen en maakte me een koppie kleiner.
spoiler:
gewoon meteen ranged en dan blijft ie gewoon stationary

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:33:
[...]

Maar Do Not Fall To Lighting is toch een single target skill?
Dit is geen geheim dus hoeft denk ik niet in spoilers...
Nope DNFTL is een fellowship skill. Waarom denk je dat baas 1 en 2 in SG zo makkelijk zijn als je een RK bij je hebt.... bij de eerste baas kun je de distributed fire damage voor je hele groep absorberen en ook de wound die je daarna (dus niet) krijgt. Bij baas 2 werkt een lightning shield weer ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rk's en warden's zijn een heel flink stuk zinniger geworden met SoM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is het de laatste paar weken een stuk rustiger op Laurelin?

Ik merk het in ieder geval in mijn eigen kin - een aantal van de harde kern zijn voor langere tijd gestopt vanwege LOTRO moeheid (voornamelijk vanwege het 'alles is hetzelfde' effect en het opnieuw moeten grinden van radiance en LI's), maar ook op de server zelf lijkt het veel stiller.

Ik zit dan wel in een 'family kin', maar voor Mirkwood hadden we toch genoeg mensen om 4 keer in de week DN in te gaan. Nu hebben we niet eens eens voldoende healers meer (lees: geen) voor de 3 of 6 man instances..... :/

Gisteren voor het eerst Warg pens geprobeerd met LM, Burg en Guard (op level 64, dat wel). HM clearen tot de eerste boss ging prima, gewiped op de eerste boss omdat we onvoldoende healing hadden - helaas, maar wel een leuke instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke tip van de RK in SG, had ik nog niet eens aan gedacht.

En bij ons heb je er ook een heleboel die een break nemen, dus ik denk niet dat het alleen jouw kin is.

Gisteren met 4 een fellowship skirmish gedaan. Was eigenlijk poepsimpel (guard + 2RK + lm), maar ik moet zeggen dat ik de eenvoudige skirmishes er had uitgehaald. (ford of bruinen en gondamon) :-)

Ook nog een SH runnetje om iemand zijn quests te gunnen. Zit nu alweer op 50 medailles (heb er al 75 ingediend voor een scroll, en 60 voor rad-gear). Als je zo ongeveer de enige actieve end-game tank bent in de kin gaat dat redelijk snel. En ik doe niet eens moeite ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:35:
[...]

Hangt af van welke class je speelt, met mijn burg gebruik ik een hunter, met tank en hunter healers en met RK een Bannerman.
Ik speel zelf een RK, maar ik heb nu een protector en een bannerman. Maar ik weet nu niet echt zeker of ik die bannerman ze "vet" vind.

Waarom raden zoveel mensen een bannerman aan?
De eventuele healing die hij heeft is weinig (vind ik) , damage is ook niet super hoog of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:38:
Ligt het aan mij of is het de laatste paar weken een stuk rustiger op Laurelin?

Ik merk het in ieder geval in mijn eigen kin - een aantal van de harde kern zijn voor langere tijd gestopt vanwege LOTRO moeheid (voornamelijk vanwege het 'alles is hetzelfde' effect en het opnieuw moeten grinden van radiance en LI's), maar ook op de server zelf lijkt het veel stiller.
Dat heb ik in ieder geval ook. Ik log twee keer per week in om te raiden, verder niks. Het spel is al langere tijd op een helling naar beneden aan het glijden in mijn ogen, meer grind, meer herhaling. Ik ben weer Oblivion gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Gsiteren voor het eerst CD in met mijn Kin. Hebben ze de zaken daar veranderd is gezegd, liep dus niet goed af.
De healer sprong een paar maal per ongeluk in het grote groene meer. bats, dood.
Dit weekend opnieuw doen en aflopen.
Was wel leuk.

Ikkkuh en een ander vet dps'op de tentacles.
Maar je moet wel oppassen voor die inktvis. Las de pillar neergaat en je gaat hem raken moet je bijna helemaal op het randje van de rotsen staan anders is hij net out of range. En ik ga echt niet die pillar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
maartend schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:22:
Gsiteren voor het eerst CD in met mijn Kin. Hebben ze de zaken daar veranderd is gezegd, liep dus niet goed af.
De healer sprong een paar maal per ongeluk in het grote groene meer. bats, dood.
Dit weekend opnieuw doen en aflopen.
Was wel leuk.

Ikkkuh en een ander vet dps'op de tentacles.
Maar je moet wel oppassen voor die inktvis. Las de pillar neergaat en je gaat hem raken moet je bijna helemaal op het randje van de rotsen staan anders is hij net out of range. En ik ga echt niet die pillar op.
Wat is er veranderd dan? Het enige wat er veranderd is in CD is volgens mij dat de locks nog maar één dag gelden tegenwoordig. Of zijn er meer veranderingen doorgevoerd?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
The Flying Dutchman schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Wat is er veranderd dan? Het enige wat er veranderd is in CD is volgens mij dat de locks nog maar één dag gelden tegenwoordig. Of zijn er meer veranderingen doorgevoerd?
Ik heb het natuurlijk enkel van een kinnie, maar de volgorde van vechten of neerhalen oid is veranderd. Kinnie gaf aan dat alle pilaren zouden neerstorten op het moment dat we naar beneden zouden springen, maar dat gebeurde dus niet. Nu moesten we naar 1 pilaar, tentacles downen, daarna viel dat ding en konden we die inktvis voor 1/4 downen. Dan naar de volgende pilaar, weer de tentacles en dan hij weer down, enz. op het einde helemaal teruglopen naar de andere kant om daar nog een pilaar te downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
maartend schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Ik heb het natuurlijk enkel van een kinnie, maar de volgorde van vechten of neerhalen oid is veranderd. Kinnie gaf aan dat alle pilaren zouden neerstorten op het moment dat we naar beneden zouden springen, maar dat gebeurde dus niet. Nu moesten we naar 1 pilaar, tentacles downen, daarna viel dat ding en konden we die inktvis voor 1/4 downen. Dan naar de volgende pilaar, weer de tentacles en dan hij weer down, enz. op het einde helemaal teruglopen naar de andere kant om daar nog een pilaar te downen.
Dat is echt al een hele tijd geleden veranderd. ;) En met level 65 is het tegenwoordig echt een eitje.
We hebben laatst binnen een half uur 4 bosses in het kasteel gedaan en degene ervoor met 3 man. RK, minstrel en Champ. Was wel leuk om weer eens terug te zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MADG0BLIN schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Dat is echt al een hele tijd geleden veranderd. ;) En met level 65 is het tegenwoordig echt een eitje.
We hebben laatst binnen een half uur 4 bosses in het kasteel gedaan en degene ervoor met 3 man. RK, minstrel en Champ. Was wel leuk om weer eens terug te zijn. :Y)
Onze healer was lvl 55. Kwam nu op plaatsen waar hij nog nooit was geweest. Vond ze wel leuk, moet alleen wat minder in dat groene water springen.
Maar ja, ze dondert ook altijd van een klif af enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 03-09 15:26
We hebben hem toevallig pas geleden ook gedaan en een aantal low lvlels op sleeptouw meegenomen. Main groep waren 2 RK en een LM met naderhand een champ erbij (lvl 65) en twee lowby's meegenomen echt super leuke run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor type solder raden jullie aan bij een Skirmish?

Mijn character is een RK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik heb zelf met mijn level 36 een herbalist. Ik zelf doe genoeg damage en kan door blijven gaan. Al is power voor mijzelf dan wel een issue.. Maar je kan altijd een beetje experimenteren met wat je zelf leuk en fijn vind. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herbalist, hmm ja, misschien. Ik heb een protector en een bannerguard. Maar beide zijn grappig, maar toch.

De protector doet zijn ding, maar zijn dps is zo laag, dat het slow gaat.
De bannerguard is grappig, maar zijn heals zijn te laag om nuttig te zijn, en zijn dps is ook medium.

Is dat nu echt wat of..

Lees andere mensen over een sage, dat dat leuk werkt, wel veel dps en dus niemand die agro houdt.

Een herbalist kan ook goed zijn, hoewel ik dan dps verlies in het gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt iets aan healing nodig, dan kan je of zelf doen, of je soldier laten doen; Grote voordeel van het zelf doen en de main damage uit je soldier te laten komen is dat je regelmatig ver in healing staat en zo je healing deeds makkelijker kan halen, dat gaat als je solo lvl't een stuk lastiger, en je kan zelf mee damagen wanneer healing niet nodig is, en overschakelen op healing wanneer het wel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je veel solo skirmishes speelt is een DPS class het best. Solo skirmishes zijn in principe ook wel zonder soldier te doen dus als RK kun je bijv. goed met een sage spelen omdat je dan heel snel mobs neermaait. Heb nu een protector op mn RK maar zodra ik een paar crits doe dan heb ik toch wel aggro. Protector is handig om een groepje te laten tanken terwijl je ze er 1 voor 1 uit pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die CD verandering (wat dus enkel Helcham is en de fix van de hornblower brug) is er echt al sinds de revamp van angmar of zo , en dat was nog voor Moria :P
Maar het is en blijft een leuke instance. Bazen zijn nog altijd in dezelfde volgorde, alleen krijg je er nu deeds voor, dus wel handig om ze toch zo te doen, zelfs al heb je keys.

Ik heb als guardian een maxed herbalist. Tier 1 en 2 houdt die mij gemakkelijk in leven, ondanks dat ik ongeveer 50% van de heals absorbeer. Na de patch van vandaag wordt dat een serieus healing-machine (en is de powerheal ook beter) en kan ik waarschijnlijk eenvoudig tier 3 aan. Het is dus wel handig, maar het nadeel is dat je geen extra damage hebt. Dit zorgt er dus voor dat je iets trager gaat (zeker als guardian).

Bannerguard is goed omdat hij beetje van alles wat kan, zoals een captain. Maar de nuttigheid hangt wel van je speelstijl af denk ik en van zijn levels. De meeste soldiers komen pas in hun recht vanaf lvl 10-12. (behalve misschien herbalist vanwege de 300 icmr buff).

Als RK zou ik warrior nemen (goede AoE dps zodat hij aggro heeft en jij alles kan neermaaien). Of een herbalist om veilig te zijn. Protector is ook niet slecht: zet hem op de lieutenant en dood de adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lvl39 burglar heeft een Archer, dat werkt heerlijk, zeker nu de Archer een hoger nivo heeft dan de burglar zelf :P , z'n pew-pew legt veel adds heel snel om. M'n lvl61 Hunter heeft een protector; laat die dwerg de menigte bezighouden terwijl ik op een afstand blijf dps-en B)
En m'n lvl65 Minstrel, tja die heeft nu een Bannerguard, maar ben nog niet echt onder de indruk. Speel graag in WS met veel dps, dus trek veel aggro. Misschien is Bannerguard beter op hoger nivo, maar ben voorlopig zuinig op m'n skirmish marks om nog te kunnen switchen, misschien wel naar protector, of toch herbalist?? Lijkt misschien wat vreemd, een minstrel met herbalist... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet ik bij mijn protector blijven of zo, eens kijken hoe die is een solo tier 2 of zo?
Ik doe nu altijd tier 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19

TAA

Liever IRC

Ik heb op zowel m'n GDN, MNS als HNT een Herbalist... Ben niet kapot van de AI en op deze manier heb ik zelf de touwtjes voor wat betreft CC en damage in handen. Ieder z'n meug waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kan je dan ook goed tier 2 skirmishes aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
LoL, staat in de laatste update notes;

After reports that Forge-Masters have been unslotting Legendary Item relics even though the players had the "Unslot Relics" checkbox unchecked, the offending NPCs have been given a stern talking-to and should hopefully stop such shenanigans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19

TAA

Liever IRC

Vind persoonlijk T2 waardeloos; extra tijd weegt niet op tegen de miniem hogere reward... Kun je beter een extra daily proberen te doen in die tijd. IMHO ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad, solo tier 1 geeft het snelste marks denk ik. Maar in groep is het wel leuker, en tier 2+ is tenminste een uitdaging. Ik kan tier 1 via auto-attack uitspelen (heb ik ook al gedaan trouwens, was een filmpje aan het kijken, niet goed voor je marks/hour ratio waar niemand toch om geeft). Zelfs encounters en de baas zo neergehaald.

Bij tier 2 moet je toch al iets beter opletten. Wij doen nu fellowship altijd minstens op tier 2, anders heeft onze minstrel niets te doen.

Gisteren naar DN geweest, baas 1 tot en met 4. Ging heel vlot. 2 wipes, maar enkel omdat ik twee keer crashte als main tank. (bij trolls en dan bij flagit). Beetje jammer maar voor de rest in orde. Heb ook eindelijk men eerste gem (shoulders). Zijn beter dan wat ik droeg om gewoon te spelen, dus dat is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraag tussendoor. Hoop dat iemand het weet.

Zoals jullie weten kun je relics krijgen die bijv. +7,5% devastate magnitude geven. Het ligt voor de hand maar ik weet het niet zeker. Geldt dit voor alle classes dus ook RK? En is het wel zo handig. Devastates gebeuren niet super vaak dus een paar procent extra zal op langere termijn weinig effect uithalen of .... is het juist handig om met regelmaat heel hoge crits te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:44:
Zoals jullie weten kun je relics krijgen die bijv. +7,5% devastate magnitude geven. Het ligt voor de hand maar ik weet het niet zeker. Geldt dit voor alle classes dus ook RK?
Volgens mij geld dit voor alle classes voor alle skills, voor alle crits dus. Geen idee hoe het precies werkt. Volgens mij krijg je inderdaad hogere devastaded crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net boss 1-4 gedaan bij DN, rond half 9/kwart voor 9 begonnen en dus zo'n 2 uur en een kwartier nodig gehad.
Maar wel met maar een fs van 6 :D

Gaan nu richting BO, dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wipe op 70k en wipe op 5k :(

en onder het motto van 3-maal is scheepsrecht, 3e poging gelukt :)

nu wipe op mistress op 90k, die is met z'n 6-en toch wel erg lastig in de laatste fase

[ Voor 74% gewijzigd door rik86 op 24-01-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
ja dan heb je maar 3 man over, das net te weinig vrees ik, zeker als je je dps kwijtraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo lvl 45 gehaald dit weekend en mijn jeweller profession is nu naar "Grand Master" toe getild :)

Nu alleen nog het supreme niveau doorlopen, maar daar is mijn lvl nog wat te laag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het alsnog heel erg netjes hoor om iig bij de MoP te komen... respect! Wat was de samenstelling precies?

Gister voor het eerst met een van mn character de Watcher neergekregen *schaam*
Moet toegeven dat ik het niet heel vaak geprobeerd heb. Denk iets van 4x en altijd mislukt waardoor de motivatie ook wat minder is. Weet nog een keer dat ik een pug joinde die 11/12 was maar toen in het begin de halve groep al gewiped was omdat ze niet op tijd wegliepen hield ik het maar voor gezien.

Was op mn minstrel en dat is wel even aanpoten zeg. In DN kun je nog wel eens rustig een corruption weghalen hier en daar en even je ballads spelen maar bij de Watcher is het non-stop healen. Zo druk dat ik niet eens gezien heb hoeveel morale de watcher had tijdens het gevecht en wat er precies om me heen gebeurde. Een conjunction kwam echt als een zege... snel tank full healen en zorgen dat de andere groep ook vol komt. Dan weer een AoE attack van de watcher en je moet je groep heal weer gebruiken. Na 3 pogingen had ik geen zin meer maar toch nog 1x gedaan op verzoek van de leader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samenstelling was minstrel, captain, lm, burglar, hunter en warden, waarbij ik voor de mistress van m'n ward naar m'n champ ben gelogd.

vanwege die adds minstrel in warspeech, maar toen kwamen we heals tekort, wat uiteindelijk de wipe veroorzaakte ;) - maar had die dat niet gestaan, was 't misgegaan toen de champ, hunt en burg gepakt werden, dat kwam ook niet helemaal goed uit :P

maar ik denk wel dat het kan, we moeten nog iets beter opstellen, iets sneller en slimmer de adds omleggen in de laatste fase, dan lukt 't wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel stevig, mooi gedaan rik, en succes bij de mistress.

En johnny, Devestate magnitude is ind ook op toepassing voor RK's. 7.5% hoger op 3% (?) devestate lijkt niet superveel maar het helpt wel. Zeker met capt in de groep of skills met hogere crit chance. Of het te verkiezen is boven andere relics weet ik niet zo, ik speel mijn RK amper dus heb er praktisch geen relics op zitten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk book 5 klaar van volume 1, tjonge dat laatste gevecht met de Nazgul is best intens.
Ik was healer met mijn RK, dus ik was meer gefocussed op de health van de anderen, maar goed.

Nu lekker door book 6 aan het heen knallen en in Angmar aan het questen voor "missing" pages voor mijn legendary traits. (degene uit de Misty Mountains heb ik allemaal binnen :).

--

Verder ben ik wel erg bezig met het uiterlijk van mijn character.
Ik zag dat je meerdere equipment slots hebt of zo, naast je gewone "hoofd" slots.
Hoe werkt dat? Kan je daar ook equipement (hat,robe etc..) in gooien? Overrulen die dan je "main" equipement of is zijn die daar meer vanwege de cosmetics/looks etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:54:
Hoe werkt dat? Kan je daar ook equipement (hat,robe etc..) in gooien? Overrulen die dan je "main" equipement of is zijn die daar meer vanwege de cosmetics/looks etc.. :)
Alles wat je in je "hoofd-slot" gooit gelden als active stat. Als je hier dus een cosmetic item inzet zonder stats, mis je die dus. Kortom, als je items hebt die je mooi vindt, zit je die in 1 van de 2 andere cosmetic slots, en maak je die "active". Als je een item kleurt, moet je hem even opnieuw slotten. Je kunt de items daarna ook weg gooien of in je bank/kluisjes bewaren, je hoeft ze dus niet in je bags te hebben om ze te kunnen gebruiken.

Chap5 heb je die met members gedaan van het bedoelde level of had je lv65's bij je ??
Ik kon me namelijk herinneren dat rond lvl48 dat een erg pittige quest was.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lol, ben je lvl 63, bezig in V2, moet je (omdat je geript bent) even naar de hunters lodge in Archet, kom je er achter dat je nooit, maar dan ook nooit de proloog hebt afgemaakt.
vanavond maar even snel doen.

gisteren een eind CD gedaan, alles ging beregoed, totdat we na 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 in een gang komen, iets te ver it elkaar lopen en achter me de deuren dicht gaan met een zooi baddies in dezelfde kamer. Ik dood, gaan de dueren niet open. Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
*O* Woei, eindelijk mn videokaarten onderweg!! *O*

Binnenkort dus LOTRO op deze bak: (screenie mist de 12GB DDR3 geheugen :P)
Afbeeldingslocatie: http://muer.nl/systeem.png

[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 27-01-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel ben je hier ongeveer aan kwijt? Ga zelf ook m'n pc vervangen, wordt waarschijnlijk een Dell-ding (alienware), maar daar betaal ik wel meer voor wat ik krijg gok ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Das een mooie setup die je daar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ziet er errug netjes uit. Verwittig het elektriciteitsbedrijf tijdig. i7 + 2x 5870 :) Als zal je uitsparen met die SSD's.
Onboard sound?

[ Voor 39% gewijzigd door Hurtebise op 27-01-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Lekker systeem! Ik hoop later dit jaar ook te upgraden, maar ik zal het ongeveer met de helft gaan doen van wat jij hier laat zien (ik had ongeveer in gedachten: HD5870, Intel SSD 160Gb, AMD Phenom II X6, 6Gb geheugen, Windows 7).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Bij het moederbord zat een Creative XFi insteekkaart (review). Dus nee ;)
rik86 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:22:
Hoeveel ben je hier ongeveer aan kwijt? Ga zelf ook m'n pc vervangen, wordt waarschijnlijk een Dell-ding (alienware), maar daar betaal ik wel meer voor wat ik krijg gok ik zo
Erhm, ongeveer 1600 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 27-01-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, toch nog iets gevonden qua gevolgen van de accountrip.

Mijn spullen voor de classes quest waren dus weg, incl. de quest zelf. gevolg, kan dus mooi opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Wat voor spullen heb je nodig voor je class quest? Misschien heb ik toevallig nog wel wat liggen... (Laurelin toch?)

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
The Flying Dutchman schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:11:
Wat voor spullen heb je nodig voor je class quest? Misschien heb ik toevallig nog wel wat liggen... (Laurelin toch?)
Mwaw, ben al weer aardig aan het farmen in Angmar. Maar tegen het einde moet ik wel weer ozoek naar een FS, er zat toch iets in DD en CD dat ik absoluut moest hebben?
oh ja, Die Runed of Wingend Dominance is van CD en die had ik nog niet, dus die ga ik daar zelf halen met mijn KS. Waren er van de week en toen kwam ik er dus achter dat ik iets mistte (een complete quest) Maar we hadden raid 2-12 locked, dus de volgende keer ga ik voor het volledige en die runed ding.
Wat ik wel mis uit DD is dus mijn Insignia of Battle. Had er 2 en drie keer raden ;weg. Maar ik ga eens kijken of ik die niet alleen kan oppikken.

Oja en ik ben dus mijn medallion of Passage kwijt. Voor mijn Helcham slime duik ik dus weer CD in (3 maal op 1 week tijd wordt wel wat veel, enkel nu is alles weer gereset, dus kan ik alles oppikken).
En al die materialen voor die quest er net onder farm ik wel zelf bij elkaar. Dat gaat echt hard.

Maar iig bedankt, mocht ik echt vast zitten voor die insignia of die medallion, dan geef ik een brul.

Ik hou van dit spel en dan voornamelijk de spelers.

Maar weet je wat die rip me heeft opgeleverd? Omdat ik terug naar Archet moest om mijn class quest weer op te pikken (ze hadden de papers weggegooid en daarme dus ook de quest) kwam ik er achter dat ik de hele proloog nog niet had gedaan. Die dus gisteren even gelopen. Helemaal alleen, inclusief de signature. En nu snap ik ook waar dat heartwood mens vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Mocht je daar niet heen willen, dan kun je ook altijd ff wat skirmishes doen en ze met skirmish marks halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hiawatta schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:07:
Mocht je daar niet heen willen, dan kun je ook altijd ff wat skirmishes doen en ze met skirmish marks halen.
Wacht even? Je bedoelt dat ik die laatste dingen kan halen door skirmish marx in te ruilen? Moet ik eens even meer van te weten zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 16:57

Noper

That's a noper...

Tegenwoordig kan je de classquest items ook barteren met Skirmish Marks. Putrid slime of Helgcham kost wel 2600 SM, maar het alternatief is om een CD-run te gaan doen en ook dat kost de nodige tijd en moeite (al was het alleen maar om genoeg mensen te vinden tegenwoordig..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Maar geeft wel veel meer fun. En ik heb mazzel met mijn KS. Deze week al 2 maal naar binnen gedoken. Of was het 3 x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
de instances zijn ook wel leuk om te doen, maar als je daar als vaak bent geweest, dan is dit ook een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonge sommige van die pagina's voor je legendary traits zijn bijna niet te krijgen.

Ik heb voor mijn gevoel heel angmar al leeg gemaakt en ik blijf er maar 1 missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hetzelfde probleem op mijn hunter. Nu in totaal 10 uur lopen grinden voor een laatste pagina, maar nog steeds geen succes. Met mijn nieuwe runekeeper had ik echter alle 4 de traits al op lvl 46..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Zitten jullie wel in het goede gebied, sommige pages droppen in angmar, anderen in misty mountains bijvoorbeeld. Tenminste, dat was eerder altijd zo.

Gisteravond heb ik voor het eerst Durchest neergehaald. De groep had het al wel eerder gedaan maar daar was ik niet bij. We hebben nu ook de juiste tactieken te pakken. Op naar boss 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verslavend spel zeg ben nu lvl 33 heb net armor van boven de 400 gekregen :D terwijl ik normaal altijd in de 200 heb. Wel jammer dat het moeilijk is om mensen te vinden voor je fellowship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:48:
Verslavend spel zeg ben nu lvl 33 heb net armor van boven de 400 gekregen :D terwijl ik normaal altijd in de 200 heb. Wel jammer dat het moeilijk is om mensen te vinden voor je fellowship.
Welke server zit je? Ik op lauren. Mijn naam is daar erawen, je mag me altijd benaderen of ik wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MADG0BLIN schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:53:
Gisteravond heb ik voor het eerst Durchest neergehaald. De groep had het al wel eerder gedaan maar daar was ik niet bij. We hebben nu ook de juiste tactieken te pakken. Op naar boss 2. :)
Doen jullie hardmode of normal mode? Als je het gevechgt onder controle hebt is de hm niet eens zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
JohnnyV76 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 07:38:
[...]

Doen jullie hardmode of normal mode? Als je het gevechgt onder controle hebt is de hm niet eens zo moeilijk.
Was normal mode, we wilden eerst kijken of de tactieken een beetje goed hadden, dat zit nu prima en hm zou dan ook moeten kunnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:42:
[...]

Welke server zit je? Ik op lauren. Mijn naam is daar erawen, je mag me altijd benaderen of ik wil helpen.
Bedankt. ;)
Jammer genoeg zit ik op Snowbourn :P
Bijna lvl 35 ,nieuwe horse kopeee! :D

Had na heel lang zoeken eindelijk een fellowship bij elkaar voor Garth Agarwen ik blij wij onze Qs doen.
Blijkt dat er meer Quests daar zijn. 8)7
Ben net even naar Rivendell geweest voor het eerst. Wat zag dat er gaaf uit zeg! :o
Mind Blowing gewoon.

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/4963/onderwegriven.jpg

Badreend onderweg naar Rivendell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:41:
Ja ik heb hetzelfde probleem op mijn hunter. Nu in totaal 10 uur lopen grinden voor een laatste pagina, maar nog steeds geen succes. Met mijn nieuwe runekeeper had ik echter alle 4 de traits al op lvl 46..
Als je op de juiste plek zoekt, dan is het écht maximaal 1 á 2 uur grinden voor die laatste pagina.
Van de deed voor de pagina's geldt:

- eerste vier pagina's van de deed: in Angmar goblins/angmarim in en vlakbij het stadje Bail Rová.
- laatste vier pagina's van de deed: in Misty Mountains goblins bij Caldwell pool.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 07:38:
[...]

IMHO is het HM gedeelte van het gevecht makkelijker dan de eerste helft (NM). Probleem is alleen dat je minder ruimte hebt voor screwups. 2 secs lag van je tank in het laatste gedeelte en je hebt een wipe, das wel hard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Flying Dutchman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:51:
- eerste vier pagina's van de deed: in Angmar goblins/angmarim in en vlakbij het stadje Bail Rová.
- laatste vier pagina's van de deed: in Misty Mountains goblins bij Caldwell pool.
Volgensmij droppen ze sinds Mirkwood ook in de andere regios (Forochel, Eregion, etc)... maar voor de zekerheid houd ik me ook bij deze plekken...
- Eerste 4 zoek ik meestal in Angmar, en dan de mobs in Fasach-Falroid, als je het een beetje goed uitkient, kun je dat daar tijdens het questen doen (zijn er genoeg daar)
- Laatste 4 zoek ik in Misty Mountains, inderdaad goblins rondom de Caldwell pool en mochten ze ff niet droppen, ga ik richting Helegrod, de hillmen daar droppen ze namelijk ook aardig.

FF een korte skirmish vraag, krijg je altijd zo'n item voor cosmetics, of moet je dan aan iets voldoen? Ik had gisteren namelijk een in Dol Guldur (voor die leuke head-cosmetic) maar kreeg dat item niet.

En dan nog iets, op Lotrointerface staat een aardige skin om je crafting pannel overzichtelijker te maken (WideCraft), maar zodra ik deze instel is het hele pannel vervormd ipv zoals het zou moeten zijn, iemand een idee?

[ Voor 12% gewijzigd door Rfce op 30-01-2010 22:33 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor pages: let op dat je 2-legged mobs neemt (humanoids) dus inderdaad goblins of angmarim. (snowbeasts tellen niet).

Skirmish vraag: die campaign marks droppen meestal op encounters, soms op lieutenants maar ze droppen niet altijd. Soms moet je een paar keer zo'n run doen voor je er eentje krijgt.

Widecraft, geen idee, maar probeer die bugfixes eens die wat lager staan in de link die je gaf?

Welcome badreend :-) Indien je vragen hebt of een kin zoekt, mag je altijd Lointje in game contacteren. Ik zit ook op snowbourn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet heel goed waar ik welke pages moet grinden, want ik heb het inmiddels al 7 keer gedaan. Uit ervaring weet ik dan ook dat je de ene keer na een uurtje klaar bent en een andere keer 5 uur bezig ben. Het moet gewoon ff meezitten en op mijn hunter is dat dus duidelijk niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:34:
[...]

Bedankt. ;)
Jammer genoeg zit ik op Snowbourn :P
Bijna lvl 35 ,nieuwe horse kopeee! :D

Had na heel lang zoeken eindelijk een fellowship bij elkaar voor Garth Agarwen ik blij wij onze Qs doen.
Blijkt dat er meer Quests daar zijn. 8)7
Ben net even naar Rivendell geweest voor het eerst. Wat zag dat er gaaf uit zeg! :o
Mind Blowing gewoon.

[afbeelding]

Badreend onderweg naar Rivendell :)
Ik zit samen met een aantal andere Tweakers bij Lointje in de Guild :) Leuke club is het. Dus mocht je zin hebben, je bent altijd welkom :)

Het karakter waar ik het meest mee speel is Elysaine. Ze is nu level 27 en zoals elke Minstrel betaamd kan ze prima muziek maken 8)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:46:
Skirmish vraag: die campaign marks droppen meestal op encounters, soms op lieutenants maar ze droppen niet altijd. Soms moet je een paar keer zo'n run doen voor je er eentje krijgt.

Widecraft, geen idee, maar probeer die bugfixes eens die wat lager staan in de link die je gaf?
Aah kijk, dan had ik tijdens die book skirmishers gewoon mzzl, want daar dropte ze altijd :-)

Ik heb die bugs al bekeken, zal wellicht iets met resolutie te maken hebben, dal er zelf ff wat verder induiken!!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op Snowbourn, in de kin van Lointje :)

Mijn RK begint aardig wat te worden, gisteren nog net lvl 48 gedinged. Nu zit ik te twijfelen of ik in Angmar door zal gaan questen, of dat ik Eregion eens ga opzoeken.

Tevens moet ik eens gaan bedenken hoe ik de "mines van Moria" ga bezoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Gisteravond tijdens Durchest vroegen ze me ineens "Nou Bas, hardmode of normal mode?" nadat we daar vorige keer een hele avond tevergeefs pogingen deden. Vooruit dan, 1 keer proberen. Ik kite de boss wel terwijl de rest als een gek adds afmaakt. We hadden vorige keer al wel door hoe we zn static shock en dergelijke ranzigheidjes konden aanpakken, zowaar lukte het ook nog om onze ideeen in de praktijk te brengen. Toen de 10e add eindelijk neer was (dat lijkt echt een eeuwigheid te duren als je aan het kiten bent) allemaal enorm hard nuken op de baas.. 30k.. 25k.. 20k.. 18.. 15.. schiet nou op.... 10.. 5.. 3.. 2.. 1... dood! Eerste keer HM neer op de vierde run :D Uiteraard mis ik weer de roll op de chest :'(

Vol goede moed door naar de 2e baas, daar hadden we het ook redelijk uitgedokterd voor HM. Helaas ging dat fout toen ik geraakt werd door een attack van die shadow boss, waardoor een RK tijdelijk aggro kreeg. Nu was dat niet zo erg, we hadden dat wel redelijk afgehandeld door iedereen te laten weten wat ze moesten doen, maar toch; hij rent de verkeerde kant op, "Away with you" temidden van de healers, 5 man dood, wipe. Toen maar easy mode gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:16:
Gisteravond tijdens Durchest vroegen ze me ineens "Nou Bas, hardmode of normal mode?" nadat we daar vorige keer een hele avond tevergeefs pogingen deden. Vooruit dan, 1 keer proberen. Ik kite de boss wel terwijl de rest als een gek adds afmaakt. We hadden vorige keer al wel door hoe we zn static shock en dergelijke ranzigheidjes konden aanpakken, zowaar lukte het ook nog om onze ideeen in de praktijk te brengen. Toen de 10e add eindelijk neer was (dat lijkt echt een eeuwigheid te duren als je aan het kiten bent) allemaal enorm hard nuken op de baas.. 30k.. 25k.. 20k.. 18.. 15.. schiet nou op.... 10.. 5.. 3.. 2.. 1... dood! Eerste keer HM neer op de vierde run :D Uiteraard mis ik weer de roll op de chest :'(

Vol goede moed door naar de 2e baas, daar hadden we het ook redelijk uitgedokterd voor HM. Helaas ging dat fout toen ik geraakt werd door een attack van die shadow boss, waardoor een RK tijdelijk aggro kreeg. Nu was dat niet zo erg, we hadden dat wel redelijk afgehandeld door iedereen te laten weten wat ze moesten doen, maar toch; hij rent de verkeerde kant op, "Away with you" temidden van de healers, 5 man dood, wipe. Toen maar easy mode gedaan.
Niet om flauw te doen, maar het is dan ook makkelijker om Durchest eerst naar 5k te halen voor je de laatste adds doet. :P
Maar gratz iig, netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mits je genoeg corruption removals hebt die geen damage doen wel ja. Als je Hunters mee moet nemen in je cycle wil je liever iets meer morale overhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:20:
Mits je genoeg corruption removals hebt die geen damage doen wel ja. Als je Hunters mee moet nemen in je cycle wil je liever iets meer morale overhouden ;)
Als de kitende tank(s) aggro heeft/hebben dan kunnen ook de melee classes de corruptions eraf halen zonder gevaar te lopen. Je kunt ze in principe op laten lopen terwijl je de laatste add neer aan het halen bent en daarna gewoon vol erop. Een van de corruptions is geloof ik dat ie 10% minder damage krijgt dus sowieso doen de merciful shots niet zoveel damage als ze corruptions eraf halen. Al zou je uitkomen op 1k als de laatste add neer gaat... is alleen nog makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
* MueR heeft zojuist een mailtje gekregen dat zn videokaarten nu echt binnen zijn en dat ze vanavond met de post meegaan.

* MueR mag morgen pc eindelijk afbouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Daarom ook gewoon een hunter de shadow boos ranged laten tanken, dan heb ej dat probleem niet Muer en idd Durchest op iets lager moraal neerzetten, das wat veiliger.
Pagina: 1 ... 6 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.