The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

Ik ben via de Shire omhoog gegaan naar Evendim :)

Maar je bedoeld het Noord-Oosten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 193799 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:16:
Ik ben via de Shire omhoog gegaan naar Evendim :)

Maar je bedoeld het Noord-Oosten of zo?
Jips, zoals ik al eerder aangaf zijn die vanuit de shire wat lager lvl.... de hooge lvl quests krijg je in Ost Forod (Noord-oosten op de weg naar Forochel) en in de Everspires, helemaal noost-west aan de overkant van het meer.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank je :)

Ik lees nu "pas" dat een RK een soort van chisel kan gebruiken, voel me wel dom dat ik dat niet eerder wist. Maar het is altijd leuk om nieuwe aspecten van de game te ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

MOAW schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:04:
Welke server raden jullie momenteel aan voor pvmp (creep side)? Ik ben een tijdje gestopt maar wil wel weer eens pvmp'en. :)
Hey! :o

Ik zou Evernight niet aanraden tbh. Ik begreep dat Eldar een stuk drukker was, zou daar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Ik loop nu als highlvl tegen mijn minder uitgebouwde deeds (traits) aan. En dat retroactief grinden in pre-MoM gebied is niet zo bijster leuk. Kan je deze nog maxxen? Ik vermoed dat de legendary traits nu bijna niet meer vol te maken zijn, omdat ze class q's zijn die je in de Angmar raid dungeons moet behalen. Zou leuk zijn als ze deeds ook zouden aanpassen aan de nieuwe content. Gebeurt al ten dele lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:16
Hurtebise,

Ben ik gedeeltelijk met je eens, gisteren voor mijn RK Carn Dum en Uru gedaan, super leuke instances, we hebben een pet dwarf meegenomen (low lvl, 43) om hem XP te geven en items. Super leuke avond gehad en met 3 lvl 65's waren we binnen een uurtje door alles heen. Zou jammer zijn als die verloren gaan (de instances) echt super leuk om te doen... Van de andere kant is het wel bijna niet te doen zonder kinship of vrienden die je willen helpen dus het zou handiger zijn als ze het aanpassen dat het op beide methodes gedaan kan worden.

Tja en deedgrinding is SUPER saai, eindelijk na een 2 weken grinden mijn 8 belangrijkste virtues op 10 gekregen maar wat heb ik me verveeld tijdens het grinden, sommigen waren kwestie van explorer maar bij andere echt 300 mobs killen....

Kan nu beginnen aan rep farmen in Morio voor mijn voorlaatste legendary trait. BTW wil Ettenmoors bij jullie ook niet meer zo vol raken? Voor de expansion echt super druk, nu met moeite 10 man ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen zijn nog aan 't lvl-en denk ik, hangt ook wel af van de server volgens mij, waar etten druk is

Eldar is altijd wel redelijk druk dacht ik, al zit ik er zelf bijna nooit.

Legendary traits kan je nu ook via skirmishes halen, in ieder geval die items die uit Uru/CD en zo kwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
rik86 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:57:
Legendary traits kan je nu ook via skirmishes halen, in ieder geval die items die uit Uru/CD en zo kwamen...
Ah goed nieuws. Duik weer gemotiveerd pre-MoM in en doe ik vervolgens de skirmishes. Moet zeggen dat ik me sinds de Mines minder goed vermaak met Lotro. Eregion was nog wel leuk, maar de Mines heb ik nooit nice gevonden. Lothlorién is veels te beperkt en met weinig inspiratie ineen geflanst. Van Mirkwood heb ik nog niet zoveel kunnen zien.

Zijn dat dan group/fs skirmishes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 11:53
Hurtebise schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:13:
[...]

Ah goed nieuws. Duik weer gemotiveerd pre-MoM in en doe ik vervolgens de skirmishes. Moet zeggen dat ik me sinds de Mines minder goed vermaak met Lotro. Eregion was nog wel leuk, maar de Mines heb ik nooit nice gevonden. Lothlorién is veels te beperkt en met weinig inspiratie ineen geflanst. Van Mirkwood heb ik nog niet zoveel kunnen zien.

Zijn dat dan group/fs skirmishes?
Lees de startpost eens. Heb ik een heel erg uitgebreid stuk over geschreven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowbourn is best wel goed op Pv(m)p. Je moet wel tegen het kinderachtig gedoe op de forums kunnen ^^

Gisteren 6man-skirmishes gedaan en dat was best plezant. We hadden geen minstrel mee maar wel 4 herbalists (lvl 20, lvl 17 en twee lager level). Geen probleem gehad, die herbalists hadden alles onder controle. Heb tweemaal pledge gebruikt op 6 tier 1 fellowship skirmishes en dat was eerder op safe spelen dan echt nodig.

Nu gaan we beginnen met skirmish nights, eenmaal per week. Want het is toch plezanter in groep dan solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een poging gedaan om SG met 6 Burglars te doen. Ging vrij lekker, we hadden 1 dode bij boss1.... Boss2 bracht echter problemen, 1ste fase ging wel goed, maar zodra die lightning komt is het erg oppassen en zonder vaste healing wordt het dan pittig. We gebruikten die lights om zo af een toe een FSM te triggeren.... maar dit ging niet altijd op... jammer na 4 pogingen zijn we gestopt ivm repairs. Beste poging hadden we hem op 30K. Het is dus echtwel mogelijk als iedereen wat beter oplet.
Hadden btw een bug, die elite mobs in het begin bleven maar respawnen, kees op keer weer. Wel lachen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 08:00
Rfce schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:39:
Gisteren een poging gedaan om SG met 6 Burglars te doen. Ging vrij lekker, we hadden 1 dode bij boss1.... Boss2 bracht echter problemen, 1ste fase ging wel goed, maar zodra die lightning komt is het erg oppassen en zonder vaste healing wordt het dan pittig. We gebruikten die lights om zo af een toe een FSM te triggeren.... maar dit ging niet altijd op... jammer na 4 pogingen zijn we gestopt ivm repairs. Beste poging hadden we hem op 30K. Het is dus echtwel mogelijk als iedereen wat beter oplet.
Hadden btw een bug, die elite mobs in het begin bleven maar respawnen, kees op keer weer. Wel lachen.
Ehm... dit is geen bug toch? Ik dacht dat die behoorden te respawen.
spoiler:
tot je de `boss' neer hebt (die bovenaan de trap bedoel ik)

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:17
nee toch, in SG is een clear toch een clear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja volgensmij ook, Ik heb SG al herhaaldelijk gedaan, en heb nooit die mobs zien respawnen.... daarnaast respawnden ze al voordat we in de eerste kamer rechtsboven waren met de eerste ghosts.... We moesten dus echt richting die trap gaan, om geen respawns meer op te pikken (ging best rap).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die elite mobs blijven respawnen totdat je iets pullt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
De keren dat ik SG deed bleven de mobs oneindig respawnen.
spoiler:
Tot we de `boss' op dat balkon, bovenaan de eerste trap getagged hadden (dit is niet een echte boss... maar bij gebrek aan een betere naam ervoor).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snelste methode:

spoiler:
Als je de brute van 40m in de beginhal laat pullen komen er maar 3 mobs. Als je die dood hebt kun je rustig door lopen

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ohw die pulls bedoel je, gewoon idd vanaf het begin pullen en afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Flying Dutchman schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:35:
spoiler:
Tot we de `boss' op dat balkon, bovenaan de eerste trap getagged hadden (dit is niet een echte boss... maar bij gebrek aan een betere naam ervoor).
spoiler:
Brute gekilled incl alle mobs om hem heen, zelfs hele kamer daar leeg, maar toch kwamen er respawns.... weer alles gekilled en rustig doorgelopen naar kamer 2 (waar die eerste ghosts zijn), vandaaruit nog wat elites wat mee waren gekomen ook gekilled, en toen rustig verder. Vanuit kamer 2 zagen we dus gewoon de elites in kamer 1 (waar die brute staat) respawnen.
Lijkt me duidelijk een bug.

ps we konden die brute dus niet ranged taggen, gezien we allemaal burglars waren ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rfce op 06-01-2010 17:38 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
JohnnyV76 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:53:
Snelste methode:

spoiler:
Als je de brute van 40m in de beginhal laat pullen komen er maar 3 mobs. Als je die dood hebt kun je rustig door lopen
spoiler:
Zijn die drie mobs de mobs inclusief de twee die naast de brute? Of exclusief? Meestal rennen wij gewoon zo snel mogelijk naar boven, tot we de laatste van de gespawnde mobs bijna neer hebben. Dan is het pull time en hebben we geen last van brute + twee mobs + gespawnde mobs (maar dus alleen brute + 2 mobs die naast hem staan).

@Rfce: dat lijkt me inderdaad een bug.

[ Voor 4% gewijzigd door The Flying Dutchman op 07-01-2010 08:05 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel veel spoilers zo... vraag me overigens af of dat zin heeft... iedereen die dit topic volgt is toch nieuwsgierig genoeg om het evengoed te lezen.

Wij hebben ook wel eens gehad dat de adds niet hoorden te blijven komen en dat wel deden.. wss idd een bugje maar het gebeurt niet altijd.

spoiler:
@flying: 3 is totaal ja. Als je de brute vanuit de ingang laat pullen door een 40m skill hoef je alleen de brute en 2 guards te killen waarna je door kunt lopen naar de volgende kamer. In eerste instantie renden we massaal naar dat balkon en had je met een stuk of 8 mobs te maken maar met 3 is toch een stukkie simpeler. Heb SG nu al in allerlei formaties gedaan en diverse keren zonder tank. Een CC class erbij maakt het allemaal wel iets gemakkelijker.

[ Voor 59% gewijzigd door JohnnyV76 op 07-01-2010 08:12 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was het skirmish night. Met 6 wat skirmishes gedaan. Die strike at dannenglod (or whatever) was best pittig. Vind het wel fijn dat skirmishes veranderen van easy damaging naar iets dat een beetje taktiek vraagt naarmate je groep groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
JohnnyV76 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:05:
Wel veel spoilers zo... vraag me overigens af of dat zin heeft... iedereen die dit topic volgt is toch nieuwsgierig genoeg om het evengoed te lezen.
Voor mij heeft dat normaal gesproken zeker zin. Het liefst wil ik overal zelf de tactieken vinden en doorgronden. Met mijn kin ben ik bezig met Sammath Gul (ligt een beetje stil momenteel helaas, moeilijk om steeds het oorspronkelijke groepje bij elkaar te krijgen). We zijn nog niet voorbij de mob pull na de 2e boss gekomen (we hadden niet een ideale groep samenstelling, maar nu heeft iemand z'n loremaster klaar om mee te laten gaan). Van wat daarna komt weet ik dus nog helemaal niets van de tactieken en dat wil ik het liefst zo houden.

Zelf heb ik ook nooit problemen met het niet lezen van spoilers.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:05:
spoiler:
@flying: 3 is totaal ja. Als je de brute vanuit de ingang laat pullen door een 40m skill hoef je alleen de brute en 2 guards te killen waarna je door kunt lopen naar de volgende kamer. In eerste instantie renden we massaal naar dat balkon en had je met een stuk of 8 mobs te maken maar met 3 is toch een stukkie simpeler. Heb SG nu al in allerlei formaties gedaan en diverse keren zonder tank. Een CC class erbij maakt het allemaal wel iets gemakkelijker.
Ik blijf toch ff spoileren om de rede wat TFD aangeeft.

spoiler:
Het maakt allemaal geen ruk uit, maar nogmaals voor de duidelijkheid, we waren met 6 burglars, CC genoeg maar dus geen ranged pull, kortom we hadden indedaad de vele mobs incl die brute om neer te halen. Allemaal geen probleem door al dat geriddle, maar tijdens het neerhalen van deze mobs respawnen de 2 elites links aan de trap naar kamer 2 en helemaal aan de overkant rechts van de bruut. Doordat we op dat plateau van de bruut stonden, waren we dus constant in range van beide 4... kortom die bleven maar komen. Was opzich wel lol, maar na ze allen een paar x gekilled te hebben zijn we gestopt.
Nou, toen we verder gingen richting de echte boss1 was er dus niets meer aan de hand. Toen we whipten bij boss2 kwamen we deze 4 (of 6) elites weer tegen :o

Anyway lijkt me dus een bug, ik heb m ook gereport, maar nog niets op gehoord.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed om te horen dat er mensen dus echt de spoilers niet lezen. Ik heb ze ook gebruikt hoor dus respecteer het wel. Ik merk voor mijzelf dat ik eigenlijk altijd de spoilers lees maja het is ook bedoelt voor mensen die dingen zelf willen uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:54
BG is een behoorlijke challenge, nadeel vind ik de gear-gate, zeker in HM loopt de dread zo absurd hoog op dat je een behoorlijk aantal geslaagde runs moet doen om je team goed uit te rusten met 30 rad gear. M.a.w. eerst de 25 radiance set grinden, dan herhaaldelijk BG, en pas dan is Lt/Fellbeast in HM een optie (afaik 240 gloom aan het einde).

De trashmobs tussen boss 1 en 2 zijn idd een behoorlijke kluif maar itt de gauntlet run naar boss 1 blijven ze gelukkig 3 uur weg als ze omgelegd zijn.

Wij hebben inmiddels boss 1 en 2 op HM plat gekregen, en zijn driftig de lokale vendors aan het spekken met onze repairbills voor Lt/Fellbeast. Vervelend wel dat er een bug in zit wat er voor zorgt dat een Morfaer dwars door het het naar buiten kan lopen en de hele combat reset :(
MOAW schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:04:
Welke server raden jullie momenteel aan voor pvmp (creep side)? Ik ben een tijdje gestopt maar wil wel weer eens pvmp'en. :)
Eldar heeft de naam de 'beste' pvp server te zijn, nu is 'beste' natuurlijk subjectief en hangt af van wat je zoekt, maar Eldar heeft afaik de meeste hoge ranks creeps/freeps en ook de meeste actie.
Momenteel is de actie nog wat laag ivm SoM en noodzaak van veel freeps om hun toon wat op te krikken, maar het gaat al weer redelijk de goede kant op :)
Rfce schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:08:
Gisteren na 3 retries eindelijk die "Death from Below" quest volooit op mn burglar... D
LOL, die heb ik ook wat keertjes over moeten doen op mijn burg terwijl ik 'm in één keer succesvol deed met mijn lvl64 guardian terwijl die een minder goede (maar zeker geen slechte :)) uitrusting heeft dan mijn burg.

* botoo druk bezig is met alt 4,5&6 naar 65 te tillen (de vaart gaat er een beetje uit) en tegelijkertijd Warg, RVR en WL naar R10,R7&R6 wil duwen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb maar 1 char en soms vind ik het levelen al niet zo snel gaan, maar dat komt meer doordat ik er niet extreem veel tijd in steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 193799 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:38:
Ik heb maar 1 char en soms vind ik het levelen al niet zo snel gaan, maar dat komt meer doordat ik er niet extreem veel tijd in steek.
Paar dagen niet gegamed :) Gaat ook niet erg snel hier :)
Overigens nu wel een 3de char gestart, eens zien wat een Minstrel allemaal kan :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274511

Ik denk dat ik dit weekend eindelijk met lotro ga beginnen.

Enkele vragen is het nog steeds mogelijk om een life time account te krijgen?
En ik mag aannemen dat je niet alle uitbreiding gelijk moet kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 274511 op 08-01-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:44
Ja, het is nog steeds mogelijk een lifetime account te kopen.
Nee, je hoeft niet alles tegelijk te kopen. Let wel op, zonder Mines of Moria zijn 2 classes niet speelbaar en zonder Siege of Mirkwood zijn Skirmishes verminderd beschikbaar.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.
MueR schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:31:
Let wel op, zonder Mines of Moria zijn 2 classes niet speelbaar en zonder Siege of Mirkwood zijn Skirmishes verminderd beschikbaar.
Ik denk niet dat dat zo erg is, in het begin heb je immers zoveeeel te ontdekken :) .

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
De twee classes raad ik af voor beginners met LOTRO (of MMOs in het algemeen) inderdaad, maar Skirmishes zijn vanaf level 30 toch wel fijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben voor de Triple pack (special) gegaan.
Probeerde ze me nou een maand extra aan te smeren bij het kiezen van hoe je wilt gaan betalen? :/
Aangezien ik nog kleding moet kopen kan ik nu geen life time betalen :(.

Over de classes gesproken ik kan nog steeds niet kiezen ik heb nog een Lore-Master van lvl 17 mischien ga ik daar mee verder.Hunter lijkt me ook wel wat maar ik hoor dat daar te veel van zijn.Heb al heet wat mmorpg's gespeeld maar nog niet hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Als ik jou was zou ik ook even wachten met een lifetime. Er komen regelmatig zogenaamde "Welcome Back Weeks" voorbij, waar ze de prijzen van lidmaatschappen iets omlaag gooien. Ik verwacht binnen een maand of twee a drie wel weer zo'n WBW. Probeer het dus eerst maar eens gewoon een maandje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114371

Ik heb deze week ook besloten Lotro weer eens te bekijken. Inmiddels een level 18 LoreMaster geleveld. Ik moet zeggen, ik ben erg onder de indruk. Ik speel op Snowbourn. Character Salimas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:11
Hier word ik dus echt zwaar zuur van;

Dear Erawen, I would like to apologise for the length of time this investigation into your account has taken, please be aware that the Codemasters offices are closed during the christmas/new year period and as such a large number of processes/investigations were not processed between the 24th of December and 4th of January. After investigation into your account it is clear that it was accessed by a "hacker" and we are investigating those involved. Unfortunately, as it states in our Unauthorised Access policy which can be found here: http://community.lotro-eu...nauthorised_access_policy we will not reimburse any items lost as part of this type of event. Regards, GM Golmuir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
MueR schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:10:
De twee classes raad ik af voor beginners met LOTRO (of MMOs in het algemeen) inderdaad, maar Skirmishes zijn vanaf level 30 toch wel fijn hoor.
Ben ik niet helemaal met je eens :P (klinkt akelig die zin) Maar speel zelf nu een Rune-keeper lvl 65 en het is mijn eerste char in lotro. Heb in het verleden een druid gespeeld in WoW, maar dat is niet helemaal te vergelijken. Vind het een super class om te spelen en heb het erg naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:19

Noper

That's a noper...

maartend schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:53:

Dear Erawen, I would like to apologise for the length of time this investigation into your account has taken, please be aware that the Codemasters offices are closed during the christmas/new year period and as such a large number of processes/investigations were not processed between the 24th of December and 4th of January. After investigation into your account it is clear that it was accessed by a "hacker" and we are investigating those involved. Unfortunately, as it states in our Unauthorised Access policy which can be found here: http://community.lotro-eu...nauthorised_access_policy we will not reimburse any items lost as part of this type of event. Regards, GM Golmuir
Auch, dat is ontzettend zuur zeg! Ook niks van coulance terwijl ze zelf erkennen dat het een hacker geweest is. Heb je al enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Mocht je op Eldar zitten, ik ben een SM metalsmith en wil wel wat moois voor je craften. Stuur maar een berichtje dan naar Noperian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
maartend schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:53:

Wel logisch toch, ze kunnen geen spullen zomaar terughalen, hoe gaan ze checken wat je had.... Wees blij dat ze erachter zijn dat het een hacker was en dat ze gaan kijken wat ze aan dit soort dingen kunnen gaan doen. Hopelijk komt het niet weer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Hiawatta schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:58:
[...]

Wel logisch toch, ze kunnen geen spullen zomaar terughalen, hoe gaan ze checken wat je had.... Wees blij dat ze erachter zijn dat het een hacker was en dat ze gaan kijken wat ze aan dit soort dingen kunnen gaan doen. Hopelijk komt het niet weer voor.
Ben ik het niet helemaal mee eens, twee kinmates hadden een lock op hun character waardoor ze niet in instances konden komen nadat ze van server gewisseld waren, toen hebben de GM's een backup van de oude server waar ze vandaan kwamen tijdelijk naar een test server gezet en zo een nieuwe copy gemaakt van hun character (dit was achteraf niet een oplossing, maar gaat om het idee van terugzetten van de backup) Dus ze zouden technisch gezien een backup kunnen terugzetten van voor de hack en zo de spullen achterhalen, maar goed de vraag is hoeveel hebben ze over voor hun speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de reply nog wel degelijk en begrijpelijk eigenlijk. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het ontzettend rot is voor jou.
Als je op snowbourn zou zitten zou ik je ook wel wat toesturen, maar dacht hierboven ergens te lezen dat dat niet zo was. Hoop dat je snel weer op weg kan.

Gisteren nog eens de watcher geprobeerd. (nog altijd niet neer met de kin, maar ook niet ontzettend vaak geprobeerd). Fase 1-3 was geen enkel probleem, piece of cake en geen doden.
Fase 4 blijft toch knoeien. Hadden weer een aantal nieuwe mensen die niet echt wisten wat te raken dus die hadden eerst de twee tentacles gedood. Tweede poging idem. Derde poging heel veel ongeluk (tank strangled, net als hij vrij is springt terror of the deep op -> knockback naar land en hopla, rooted). Laatste poging watcher op 258k.
Ondanks de lvl 65's was het dus toch niet zo geweldig. Geen optimale groep maar zelfs dan leek de dps relatief laag. We zouden hem nu toch dringend eens moeten neerhalen... Vreemd dat zoiets niet lukt maar dat we op onze allereerste DN try wel de trollen en helm-baas neerkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
CerielTjuh schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, twee kinmates hadden een lock op hun character waardoor ze niet in instances konden komen nadat ze van server gewisseld waren, toen hebben de GM's een backup van de oude server waar ze vandaan kwamen tijdelijk naar een test server gezet en zo een nieuwe copy gemaakt van hun character (dit was achteraf niet een oplossing, maar gaat om het idee van terugzetten van de backup) Dus ze zouden technisch gezien een backup kunnen terugzetten van voor de hack en zo de spullen achterhalen, maar goed de vraag is hoeveel hebben ze over voor hun speler?
Dat is echt niet zo makkelijk, als je een heel character terugzet ja dat kan, maar spullen overzetten, alles is bound, dus dat gaat zo maar niet. je vergist je erin als je denkt dat dat makkelijk is. Spullen transferen is lastig, wie weet heb je eht zelf al verkocht.. en wil je het terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige week een 6-mans poging geprobeerd op watcher, waar het eerste deel makkelijker ging dan voor SoM, dus tot de laatste fase, lukte het de minstrel niet de groep in leven te houden tijdens de laatste fase, we hebben 't idee dat de damage-output van de watcher echt flink gestegen is tov pre-SoM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:19

Noper

That's a noper...

Wat was jullie group setup in die poging? Lijkt me een aardige uitdaging om de Watcher met 6 man te doen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294198

Wat doen die Scrolls of Empowerment eigenlijk? Gewoon een legacy op je weapon upgraden van bv. t4 naar t5 of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gisteren een groot gat in mijn begroting geslagen. Heb een knus huisje in de Falathlorn Homesteads betrokken 8) Huis al vol met huisraad en prullaria. Vind het idee een eigen plekje te hebben wel grappig :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CerielTjuh schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:52:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens :P (klinkt akelig die zin) Maar speel zelf nu een Rune-keeper lvl 65 en het is mijn eerste char in lotro. Heb in het verleden een druid gespeeld in WoW, maar dat is niet helemaal te vergelijken. Vind het een super class om te spelen en heb het erg naar mijn zin.
Ik moet ook zeggen dat ik erg blij ben met mijn runekeeper. Tevens wilde ik door mijn beperkte speeltijd niet tijd gaan steken in een nieuwe char.

Ik hou van een healer/dps combi :) dus ik denk dat ik deze langzaam door level, op weg naar de 40 nu.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
SandsOfArrakis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:25:
Gisteren een groot gat in mijn begroting geslagen. Heb een knus huisje in de Falathlorn Homesteads betrokken 8) Huis al vol met huisraad en prullaria. Vind het idee een eigen plekje te hebben wel grappig :)
Eind deze week gaan een vriend van me, mijn vriendin en ik een kinhall kopen. Drie maanden geleden een prive kinship opgericht met wat alts en vrijdag zullen we rank 7 bereiken. De afgelopen paar weken zijn we al bezig geweest om wat leuke trophies te bemachten.

Hopelijk wordt het housing systeem nog eens wat uitgebreid, zodat het niet meer nodig is om een kinhall te kopen om je spulletjes kwijt te kunnen en een fatsoenlijke hoeveelheid trophies te kunnen showen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rik86 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:35:
Vorige week een 6-mans poging geprobeerd op watcher, waar het eerste deel makkelijker ging dan voor SoM, dus tot de laatste fase, lukte het de minstrel niet de groep in leven te houden tijdens de laatste fase, we hebben 't idee dat de damage-output van de watcher echt flink gestegen is tov pre-SoM
Archnemesis bosses hebben nu hogere critchance, heb je daar toevallig last van? 2 crits op crushing devastate is niet zo cool :P

Maar wat was je class setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Noper schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:21:
[...]

Auch, dat is ontzettend zuur zeg! Ook niks van coulance terwijl ze zelf erkennen dat het een hacker geweest is. Heb je al enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?
Ik heb nog steeds geen idee hoe eea is gebeurd. Ik weet dat ik het wel moet hebben laten gebeuren, maar oe en waar? Geen idee..
En ach, ik ben best al weer een eind op gang, juist dankzij de hulp van ks-members en totaal vreemden. Daarvoor nog steeds dank. Ik mis hooguit een zoo rep-items en heel veel runes voor Ixp, had echt genoeg om een nieuw wapen gelijk naar lvl 60 te brengen.
Maar waar ik zo zuur van ben is dat het ze bijna 2 weken kost om dit antwoord te geven, dat wist de eerste GM toen ik het aankaarte ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hadden Champ, Guard, Burg, Mins, Capt en Hunt als opstelling. Idealer zou guard door warden en champ door lm vervangen zijn denk ik, omdat je corruption removal dan makkelijker gaat, je de extra heal van de warden hebt en meer debuffs op watcher.

Je mist alleen DPS en hoe je de tentacles tijdens laatste fase doet is ook iets waar ik nog niet helemaal uit ben.

Wat we nu probeerden is hunter tankt in 't begin de ene die we doodmaken, capt de andere. Als de 1e op 5k staat gaan we de 2e doodmaken. Daarna telkens als er een nieuwe spawnt pakt hunter aggro van de nieuwe, maken we de oude dood, brengen de nieuwe naar 5k en gaan damage doen op watcher.

1e poging ging 't mis met de aggro van de 2 tentacles, ik had het geniale idee de hunter ze allebei op te laten pakken, wat voor geen meter werkte :P
2e poging ging dat op zich wel goed, alleen was de incoming damage gewoon veel te hoog. Moeten qua gear misschien ook wat slimmer doen, 3 watcher-items en dan 3 20/25 rad items, zodat we extra acid mitigation hebben. Dan kom je op zo'n 100 radiance uit, wat met hope pot erbij je 1 hope oplevert in 't gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je wel genoeg damage dan om een tentacle naar 5k te krijgen voor de nieuwe omhoogspringt? (laat staan nog wat damage op de watcher doet). Het klinkt als de goede taktiek, maar geen idee of je met 6 (4) wel genoeg damage hebt hiervoor. Wel een leuke uitdaging :-)

Wij merkten ook dat de damage vrij hoog was, als tank viel het nog mee omdat ik nu ongeveer nooit een critical heb, maar sommige hits waren toch zwaar voor de light armours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in fase 1 hadden we de tentacle door voor de shout, dat ging eigenlijk zo: Watcher activeren - shout - tentacle rechts dood - shout - tentacle links dood - aggro van links door hunter laten oppaken - oversteken - links doodmaken - rechts naar 5k brengen;

Maar daar hadden we dus wel een champ en guard ipv warden/lm; We hadden wel iets aan marge, maar niet heel veel, maar volgens mij hebben die tentacles wel meer morale dan tijdens de laatste fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Gisteren eens de dungeons van Dol Goldur geprobeerd, best lachen. We zijn naar binnen gegaan zonder dat we de tactics hadden gelezen..

spoiler:
Toch maar even verder in spoiler voor mensen die het ook willen ontdekken. We waren eerst naar links gegaan en kregen meteen het idee dat we die dikke gasten moesten ontwijken, we vonden toen per ongeluk een prisoner en besloten hem mee te nemen, maar kwamen er ook al snel achter dat de poort vrij snel dicht gaat als je de guard tegenkomt. Uiteindelijk toch 4 prisoners weten mee te nemen naar het middengedeelte.

Daar kwam The Warden naar ons toe en begon hard te slaan (groep bestond uit twee RK en een LM). Uiteindelijk heb ik hem steeds rond de kamer gekite en hebben we hem na 10 minuten down gekregen. Hij nam wel 2 prisoners mee waardoor we de HM failde :P Maar ja wat wil je zonder tactics en rondrennen als een kip. Wel super lachen, we gaan vandaag nog eens proberen met 3 RK's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi :)

spoiler:
Wij dachten ook de eerste keer dat er 1 prisoner per wing was omdat die deuren meteen dichtgingen. Er zijn er dus 9 te vinden (2 -3 en 4). Voor hard mode moet je er 7 redden. Ik heb reeds tweemaal 6 kunnen redden, typisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
spoiler:
Het is me 1 keer gelukt ze alle 9 in de kamer te krijgen. Helaas gingen er drie dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb de titel op m'n champ en bijna op m'n warden, vooral op m'n warden wil ik hem wel graag hebben ;)

spoiler:
tip, neem een burglar mee die weet hoe die conjunctions moet openen bij de boss-fight ;)

Ik vind het qua idee ook een erg leuke instance, hij duurt alleen net wat te lang en ik heb 't gevoel dat het bij het laatste gevecht ook wel een kwestie van geluk is. Ik weet goed hoe de tactics zitten en heb 2x 9 prisonars safe gehaald, maar met de exact zelfde tactics is 't ook wel eens mis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat je op deze manier de elven redt van een wisse dood:
spoiler:
Ze krijgen een oogje op zich en even later worden ze ge-one-shot. De damage is distributed dus allemaal naast de elf met het oogje gaan staan zou moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:12:
spoiler:
Ze krijgen een oogje op zich en even later worden ze ge-one-shot. De damage is distributed dus allemaal naast de elf met het oogje gaan staan zou moeten helpen.
spoiler:
De distributed damage gaat alleen over de NPC elves, dus als PC ernaast gaan staan heeft helaas geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
spoiler:
Iets met los en bij elkaar zetten ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:12:
spoiler:
Jah was wel lachen die eerste keer prisoners zonder tactics hè.
spoiler:
Jammer dat we pas in de derde kamer er achter kwamen dat je een prisoner even achter kunt laten, en later op kunt pikken....
Ik heb ook het idee dat zodra de elves dammage krijgen (het verdeelt kan worden), je er dus zo veel mogelijk dicht bij elkaar moet zetten zodat ze het kunnen overleven... ik denk zelf dat de cel een uitstekende plek is om de elves op een hoopje neer te zetten..... nu nog eens een poging doen en dan dit uitvoeren!

[ Voor 4% gewijzigd door Rfce op 12-01-2010 23:10 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
spoiler:
Leuke is alleen nu dat we een groep hebben met 2 RK en een LRM waarbij we geen tank hebben die de boss de hoek in kan tanken.

BTW vraag tussendoor, hoe krijg je de prisoners in de jail? Las dat dat een goede oplossing was, maar hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 09:22

qntal

Omlet du fromage!

Weet iemand nog een leuke kin op Eldar waar er genoeg end-content runs (instances en raids) worden georganiseerd? De kin waar ik nu in zit doet niets :{

[ Voor 8% gewijzigd door qntal op 13-01-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We doen in Dutch Peacekeepers redelijk regelmatig raids en 3/6-mans instances

In ieder geval 1x per week heel DN en proberen de nieuwe raid ook te clearen. Enige probleem is dat ik er eigenlijk de enige raid-leader ben die wat organiseert, dus als ik er niet ben, gebeurt er niets.

Niet dat het voor mij een probleem is trouwens, maar voor de rest is 't wat onhandiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305845

rik86 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:23:
We doen in Dutch Peacekeepers redelijk regelmatig raids en 3/6-mans instances

In ieder geval 1x per week heel DN en proberen de nieuwe raid ook te clearen. Enige probleem is dat ik er eigenlijk de enige raid-leader ben die wat organiseert, dus als ik er niet ben, gebeurt er niets.

Niet dat het voor mij een probleem is trouwens, maar voor de rest is 't wat onhandiger ;)
Mocht je nog eens een man (hobbit dan he ;-) ) tekort komen dan ben ik beschikbaar. Let wel, ik ben beginner en heb noch mijn gear noch mijn traits geoptimaliseerd... Weet niet of dat uberhaupt een showstopper is, maar ik vermeld het maar even.

Naam: Stouthearted
Char: guard lvl 65 (sinds gisteren!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@qntal: er zijn legio kins op Eldar die op jouw wensen aansluiten. Non-hardcore raiding kins als Nightmare on Elfstreet of Serenity zijn groot en hebben voldoende bekwame spelers voor endgame / raid. De laatste 12-man raid is andere koek, dat is nog maar door enkele kins gecleared en nog lang niet op farm (en helemaal niet volledig in hardmode).
Overigens moet je wel bedenken dat de hardcore raiding kins een behoorlijke drempel hebben voordat je er binnen komt. Deze kins zijn meestal relatief klein en recruiten alleen de classes die er nodig zijn om te voorkomen dat er raiders te vaak op de bank moeten blijven zitten. Ook is de sociale factor vaak wat ondergesneeuwd bij de raiding kins.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D'r zijn bij ons 2 grote problemen voor de laatste raid, tekort aan tanks en tekort aan radiance. Beiden worden snel minder problematisch trouwens.

Botoo, welke kin zit jij eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond was het weer BG avond bij ons en het gaat stukken beter. Op de mobs richting boss fight 2 zijn we maar 1x gewiped. Bij de eerste baas hebben we wat verschillende tactieken gebruikt waardoor we daar wel een stuk of 4x opnieuw hebben moeten proberen maar erg veel geleerd en zelfs een poging op hardmode gedaan. we hadden de 5 adds dood en de boss op 50k morale en op dat moment zijn we 1 voor 1 de extra adds gaan activeren wat ook nog goed ging. Na de laatste add kregen we een lightning attack die op mijn RK 10,290 damage deed en met mij 3 andere instant de dood in joeg. De RK in de andere groep had net zn storm shield up waardoor daar niemand doodging. Onze goep ging jammer genoeg dood en ook de andere groep hield het niet vol. Daarna een poging normal mode welke soepel verliep en iemand blij gemaakt werd met zn barter coin.

Ze zullen het niet zo snel toegeven in mn kin maar 2 RK's hier is toch verdomd handig. 3 corruptions verwijderen per 30s zonder dat de boss op 50% morale hoeft te zijn... fire en storm shields die de groep enorm veel damage besparen en ziek veel DPS. Weet niet of de mobs daar gevoelig zijn voor tactical maar de ene hoge crit na de andere vloog langs en onze arme tank en off-tankende champ moesten alle zeilen bij zetten om aggro te houden.

Voor hardmode bij de 2e boss fight heb ik ook wel goede hoop. De RK's tankten en DPSten de shadow boss terwijl ze corruptions eraf haalden terwijl de rest van de groep de fire boss neerhaalt. We deden ze nog om en om maar als je de DPS een beetje verdeelt moet het te doen zijn ze beiden binnen 10s na elkaar neer te halen. Ik rollde weer een symbol of celebrimbor... mn 2e uit BG al. Vanavond maar eens proberen of ik mn slechte ervaring met mn lvl65 2nd age songbook kan doen vergeten.

Om 00:00 hebben een aantal mensen nog een suicide run naar boven gedaan en daar staan nog wat gezellige mobs op ons te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CerielTjuh schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:55:
spoiler:
BTW vraag tussendoor, hoe krijg je de prisoners in de jail? Las dat dat een goede oplossing was, maar hoe doe je dat?
spoiler:
ik zou het nog niet weten, heb m pas 1x gedaan, maar lijkt me dat als je met een tank de boss naar die prison kunt verplaatsen, de elven mee zullen komen om daar te helpen, niet?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

@botoo: Ik kom zelf uit NOES en Serenity ;) ik weet hoe het er in die kins aan toe gaat. Ik zoek een social kin. Geen hardcore raiding kin.Alleen de kin waar ik nu inzit is niet social en niet raiding en niks eigenlijk :{

@rik86: wie kan ik aanspreken voor een invite (in de veronderstelling dat jullie nog recruiten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@qntal: meh, je kent me goed genoeg om te weten dat ik altijd vergeet wie wie is met al die alts :+

(groetjes aan Thiona O+ )

@Rik86: ik zit bij Nost Mellyn, juist omdat het een kleine sociale vriendenkring is zonder in te hoeven leveren op raiding. Door het betrekkelijk kleine formaat van onze kin is het wel zo dat de meeste van ons altijd raiden omdat we anders classes gaan missen. In mijn situatie betekend dat ik momenteel (totdat er alts DG klaar zijn) altijd mee 'moet' als burg, maar dat is een keus die je maakt als je voor een kleine hechte kin kiest. Ik heb daar overigens totaal geen spijt van :)

[ Voor 65% gewijzigd door botoo op 13-01-2010 13:32 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elke willekeurige officer of de kin-leader; raydenziggy is meestal wel online, dat is de kinleader

ik zal zelf meestal op thrabath zitten, maar ik ben geen officer dus kan niet inviten, maar als je mij een tell stuurt, kan ik je wel de naam van een officer geven wanneer ik online ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

rik86 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:25:
elke willekeurige officer of de kin-leader; raydenziggy is meestal wel online, dat is de kinleader

ik zal zelf meestal op thrabath zitten, maar ik ben geen officer dus kan niet inviten, maar als je mij een tell stuurt, kan ik je wel de naam van een officer geven wanneer ik online ben
Ok thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

botoo schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:22:
@qntal: meh, je kent me goed genoeg om te weten dat ik altijd vergeet wie wie is met al die alts :+

(groetjes aan Thiona O+ )
;) zal ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wilden we gisteravond de laatste boss in BG neerhalen (boss 1 en 2 vorige week al neergehaald), blijkt onze lm en rk een ban tot 1 Februari te hebben gehad vanwege het gebruiken van een exploit (meer damage dmv scrolls of empowerment). Lekker dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik hoor zoveel over die exploit maar wat is het nou eigenlijk?
Snap wel dat ze het niet willen vertellen omdat anderen het dan ook gaan doen maar wil toch wel weten wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet zelf niet precies hoe die werkt, maar je zou dmv scrolls of empowerment je damage met 1000% kan verhogen. Wel grappig :) Onze lm die speelt min. 8 uur per dag, dus die probeert alles uit. Jammer genoeg is hij dus gesnapt, maar hij heeft alweer een manier gevonden om te raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 294198 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:25:
Onze lm die speelt min. 8 uur per dag, dus die probeert alles uit.
Die zie ik nog wel eens verschijnen binnen mijn werksector ; de verslavingszorg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even wat gekke vraagjes (beetje n00b, maar goed):
- Hoe unlock/krijg je toegang tot een legendary trait. Gaat dat via quests?
(momenteel is mijn char 39 en hij heeft 5 class traits, maar bij het equippen van 5 traits krijg ik geen legendary of zo. Het heeft dan zeker geen zin om meer dan 4 traits te equippen van 1 soort of wel?)

- Professions: een guild recipe kan je niet met je mastery craften, is het toch mogelijk dat een guild recipe crit?

- Moet je van de epic book quests, eerst het gehele volume 1 doorlopen hebben, voordat je met volume 2 kan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Anoniem: 193799 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:58:
Even wat gekke vraagjes (beetje n00b, maar goed):
- Hoe unlock/krijg je toegang tot een legendary trait. Gaat dat via quests?
(momenteel is mijn char 39 en hij heeft 5 class traits, maar bij het equippen van 5 traits krijg ik geen legendary of zo. Het heeft dan zeker geen zin om meer dan 4 traits te equippen van 1 soort of wel?)

- Professions: een guild recipe kan je niet met je mastery craften, is het toch mogelijk dat een guild recipe crit?

- Moet je van de epic book quests, eerst het gehele volume 1 doorlopen hebben, voordat je met volume 2 kan beginnen?
Je kan tegenwoordig bij je trainer boeken kopen. Deze boeken geven toegang tot een deed. Deze deed vereist het verzamelen van legendary pages. Deze pages droppen van mobs in angmar, forochel, misty mountains en nog een aantal plekken. Als je deze deed compleet hebt krijg je er een aantal. Daarnaast moet je ook een aantal class quests doen.

Guild recipes zijn altijd al crits.

Nee, je kan direct met 2 beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MADG0BLIN schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:56:
[...]

Nee, je kan direct met 2 beginnen. :)
Ja hoor, gewoon vanaf level 1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
maartend schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:07:
[...]

Ja hoor, gewoon vanaf level 1 8)
Ok, niet vanaf level 1, maar dat is niet wat ik bedoelde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het aantal legendary traits dat je kan slotten hangt uiteraard af van je level (net zoals het aantal class traits). Om legendary traits te verkrijgen heb je drie soorten:
lvl 39 -> je kan 3 legendary books kopen (ik denk bij je class trainer). Daarna moet je 8 pagina's voor elk verzamelen. De top 4 valt in angmar, de laatste 4 telkens in MM. (tegenwoordig ook in forochel/eregion dacht ik maar ik weet niet meer juist welke waar vallen). Voor die 8 pagina's krijg je telkens een legendary trait.
Lvl 45 -> je krijgt 2 classquest, als je die voltooid krijg je een legendary trait. -> vraag maar in de kin als je op tier 3 hiervan zit, dan gaan we wel eens naar CD/Uru
lvl 58->volume 2 boek 1 tot en met 6 voltooien, lvl 58 class quest, en kindred met de moria guards zijn.

Guild recipes zijn altijd de gecritte versie van de niet-guild recipes. Je kan het dus zien als een 100% gegarandeerde crit. Daarom is het net zo handig een crafting guild te joinen.

Je kan volume 2 forword oppakken vanaf lvl 44-45. Boek 1 van volume 2 is minimum lvl 45, maar volume 1 hoef je nog niets voor gedaan te hebben.

Gisteren boek 4 en 5 (volume 1) voltooid met een on-lvl kin groep. Minstrel zijn is toch een eitje eigenlijk, je moet totaal niet zoveel healen als je een tank (met gigaveel moraal nu) hebt. Alleen boek 5 ch 5 was er even een moeilijk moment. Lvl 45 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332751

Hallo allen! :w
Loop al een tijdje rond in Middle-Earth (Laurelin) met een hunter (lvl61) en minstrel (lvl65), maar ben pas ook begonnen in de Ettenmoors als Warg. Een heel nieuwe ervaring en echt leuk! >:) Ben nu rank 3, ga vaak dood, maar met meedoen in groepen komen de infamy points er snel bij. Ben nog niet als freep actief geweest in de Ettens.
Maar heb nu een paar keer gehad dat je freeps tegenkomt die lijken op te trekken met creeps. Wat moet ik daarmee? :? Had een keer dat ik met wat andere wargs de freep toch aanpakte en toen werd creep-vriendje boos. Is hier een "code-of-conduct" voor? Van mij mag het duidelijk blijven: goeierts en kwaaierts. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 332751 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:06:
Hallo allen! :w
Loop al een tijdje rond in Middle-Earth (Laurelin) met een hunter (lvl61) en minstrel (lvl65), maar ben pas ook begonnen in de Ettenmoors als Warg. Een heel nieuwe ervaring en echt leuk! >:) Ben nu rank 3, ga vaak dood, maar met meedoen in groepen komen de infamy points er snel bij. Ben nog niet als freep actief geweest in de Ettens.
Maar heb nu een paar keer gehad dat je freeps tegenkomt die lijken op te trekken met creeps. Wat moet ik daarmee? :? Had een keer dat ik met wat andere wargs de freep toch aanpakte en toen werd creep-vriendje boos. Is hier een "code-of-conduct" voor? Van mij mag het duidelijk blijven: goeierts en kwaaierts. })
Nee, gewoon lekker aanpakken die gasten! wat je soms ziet, is dat gasten een freep en creep tegen elkaar laten vechten, voor de punten... erg lame imo, dus zodra je als creep een freep tegenkomt, zet je tanden er maar in ;)

Tenzij er natuurlijk een event is, maar dan valt het snel genoeg op dat je je moet gedragen.
Op Gilrain gebeurt zoiets nog wel eens, hier een filmpje wat ik gemaakt heb tijdens een champs vs reavers event:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rwZ97ENuABk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:*) hahaha, leuke actie, leuk filmpje. Je ziet wel dat de freeps/champs beter georganiseerd zijn, bij elkaar blijven, enz, en dus ook winnen. Kan niet goed zien of de reavers net zo veel healing krijgen als de champs van de minstrels. Heb zo'n event nog niet gezien op Laurelin.

Ja had ook al gedacht dat misschien sommige creeps spion spelen en de creep-chat doorgeven aan freeps; in dat geval jammer dat creeps elkaar niet kunnen aanpakken! 8) pek en veren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 332751 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:51:
:*) hahaha, leuke actie, leuk filmpje. Je ziet wel dat de freeps/champs beter georganiseerd zijn, bij elkaar blijven, enz, en dus ook winnen. Kan niet goed zien of de reavers net zo veel healing krijgen als de champs van de minstrels. Heb zo'n event nog niet gezien op Laurelin.

Ja had ook al gedacht dat misschien sommige creeps spion spelen en de creep-chat doorgeven aan freeps; in dat geval jammer dat creeps elkaar niet kunnen aanpakken! 8) pek en veren!
er werd geen healing toegepast, het was echt alleen champs tegen reavers, geen support van andere classes :)

Uiteindelijk was wel duidelijk dat champs te sterk waren, ze hebben meer aoe targets, en doen ook behoorlijk wat damage.
Je ziet ook meerdere runs, na de 2e run hadden de champs beloofd om bepaalde skills niet te gebruiken, daarom duurde het iets langer tot alle creeps dood waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op snowbourn heb je dat gebied bij de koeien, dat is het onofficiele 1 vs 1 gebied. Daar spring je naast een freep/creep, als hij ook begint te springen, vecht je het onderling uit. De rest staat te kijken, cooldowns laten aflopen, vechten 1 vs 1 tegen iemand anders ... en meestal zullen ze je daarna waarschijnlijk weer rezzen ook. Daarom zie je ze samen bij elkaar zitten. Je moet maar eens horen op laurelin of er ook zoiets is.

Op zich mag je ze aanvallen, het is geen officiele regel, maar je kan ze ook gewoon laten doen. Het is plezant en een keer iets anders, zeker voor melee classes, dan die dagelijkse ranged gevechten. De meeste mensen blijven er van weg of vallen niet aan, uit beleefdheid. Soms heb je eens een raid die gemakkelijke infamy/renown komt halen. Op je eentje aanvallen sta je niet zo sterk want eens ze doorhebben dat je irritant komt doen, zit je met een aantal mensen tegenover je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328532

Je bent in ettenmoors altijd vrij om iemand aan te vallen of niet. Ik vind het zelf nogal triest om freeps aan te vallen die met creeps rondspringen en met emotes bezig zijn enzo, maar dat is je eigen keus. Verder zitten er op creepside op Laurelin een aantal oldtimers die nogal snel aangebrand zijn. Niet te veel van aantrekken en zorg vooral dat je het zelf leuk blijft vinden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Lointje
Thnx, had ik geen idee van, zal op Laurelin 's kijken of dat daar ook zo is, op het koeienveld dus }:O . Gelukkig nog niet voorgekomen dat een freep voor me op en neer ging springen want het misverstand zou tot een gruwelijke scene hebben geleid :o Voor wargs trouwens simpel, als ik niet in stealth aan kom lopen ben ik aardig (kwispel).
@flopzie: ja eens, dus als een creep en freep gezellig samen aan het keutelen zijn zal ik me bedenken voordat ik onbeleefd handel O-) . Maar ja dat instinct... blijft een gevaarlijk gebied .. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:13

ratz

Gadgetgeek

Anoniem: 332751 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:09:
@Lointje
Thnx, had ik geen idee van, zal op Laurelin 's kijken of dat daar ook zo is, op het koeienveld dus }:O . Gelukkig nog niet voorgekomen dat een freep voor me op en neer ging springen want het misverstand zou tot een gruwelijke scene hebben geleid :o Voor wargs trouwens simpel, als ik niet in stealth aan kom lopen ben ik aardig (kwispel).
Op Laurelin is er geen officeel 1 vs 1 gebied, wel werkt het sparren grotendeels hetzelfde: springen voor een freep betekent dat je wil sparren. Helaas zijn er genoeg leukerds (met name de BRGs van Hispanea) die de spar onderbreken om een killing blow te krijgen :(
Betreft die creeps die optrekken met freeps: dat kunnen op Laurelin 2 dingen zijn:
- Fight clubbing (bewust vooropgezet vechten en laten verliezen om meer renown of infamy te krijgen)
- Op Laurelin (de RP server) willen we nog wel eens wat "light RP" doen aan het begin van de middag of einde van de nacht, als het nog niet druk is voor grote raids. Dat is een teken van respect voor elkaar (zoals Mornaro die buigt voor elke warg (mijn warg tenminste wel)) en moet je niet willen verstoren.

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dit spel geweldig zeg!
Ben nu al lvl 21 Hunter Hobbit.
Speel het op mijn macbook pro en in het begin stottert het spel even het maakt niks uit of ik het op low of op ultra high speel ,maar na enkele min/sec speelt het gewoon soepel.

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/6229/naamloosdd.png

Ik zit overigens op Snowburn mijn in-game name = Badreend
Ik zoek ook een leuke Nederlandse/Belgische kinship. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 274511 op 17-01-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 274511 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:24:
Wat is dit spel geweldig zeg!
Ben nu al lvl 21 Hunter Hobbit.
Speel het op mijn macbook pro en in het begin stottert het spel even het maakt niks uit of ik het op low of op ultra high speel ,maar na enkele min/sec speelt het gewoon soepel.
Is vaker, laad dan alles op de achtergrond in.
Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Da's een riskante onderneming, Windows op je MacBook laat te wensen over mbt de aansturing van je fan's waardoor je MacBook (veel) te heet wordt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:13

ratz

Gadgetgeek

botoo schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:05:
[...]

Da's een riskante onderneming, Windows op je MacBook laat te wensen over mbt de aansturing van je fan's waardoor je MacBook (veel) te heet wordt.
Heb hier 18 maanden zonder problemen LOTRO op m'n macbook pro gespeeld. Wordt inderdaad warm(er) onder Windows dan MacOSX, maar nooit probleem gehad. Speel inmiddels op een 27" iMac en ook die wordt warmer onder windows - verwacht echter niet dat dit een probleem is, enkel wat hinder door hard blazende fans.

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:05:
[...]

Klopt heb er nog geen rare dingen gezien ik zet mijn MBP op mijn zelf gemaakte M stand(doosje met een map er op).Er zit een boogje in de map waardoor er ook lucht onder kan komen.Maar wordt de mac veel meer warmer als je , je mac aansluit aan een externe beeldscherm?

Het motiveert me ook om niet non stop te gaan gamen maar aan mijn huiswerk te beginnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

installeer je dan Windows op je MAC of draait je LOTRO via een Wine achtige oplossing of zo? (kan dat uberhaupt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grootste nederlandstalige kin op snowbourn is de dutch dunedain denk ik (hoewel ze vroeger precies vaker te zien waren). Ikzelf zit in een engelstalige kin waar ik vandaag promotie heb gemaakt tot leader. :-)

Mijn minstrel is nu lvl 49, gisteren gaan riften met de meeste mensen redelijk on-level. Was wel leuk, maar minstrel is relatief eenvoudig (toch in de rift, uru was minder omdat we geen echte tank hadden en dan zitten die ranged dingen je af te knallen). Als tank was dat vroeger toch allemaal intenser :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grats met je leider zijn. Ben je er zelf blij mee of kreeg je de rol meer opgelegd?

mijn RK gaat ondertussen langzaam verder, maar ik begin wel de betere levels binnen te komen (nu lvl 41).
Wat ik wel merktte is dat je toch lekker XP kan scoren met skirmishes. Grappig.

Wat vinden jullie de beste class voor je soldier in een skirmish?
Pagina: 1 ... 5 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.