Dat zijn denk ik direct 2 van de moeielijkere classes, vooral de loremaster. Maar desalnietemin ook zeer leuke (zijn mijn main en tweede char nl).
Ik zou als ik jou was gewoon pakken wat jezelf leuk lijkt. Je merk in de eerste 15 lvls al snel of het goed aan voelt of niet. Zo niet gewoon een nieuw char rollen.
Als je voor een makkelijke classe wilt gaan zou ik een hunter rollen, dat vind ik persoonlijk de makkelijkste class wat er is... jou main taak is namelijk massive-singlemob-DPS. Daarnaast heb je solo toch aardig wat CC en kun je snel naar alle gebieden travellen.
Ook erg vervelend dat je geen lvl 65 wapens kunt barteren (toch?).
Ik kan me vergissen maar bij de skirmisher camps kun je toch ook points inleveren voor lvl65 wapens?
Vanmorgen SH echt gefarmt, we waren met 2 burglars en 1 mincer en dat ging als een tierelier... we zaten vaak gewoon te wachten op de mobs, met beide burglars RW en CD getrait is de mob zo gedebufft

. Daarnaast deed de mincer ook aardig wat DPS. Kortom zeker 10x die run gedaan, ook allemaal een appart kistje zodat de ixp en relics mooi zijn verdeelt.
Nou SH nu wel ff gezien

, maar wel weer een radiance piece erbij.
Vanmiddag de laatste chapters van het boek voltooit, mooie verhaallijn weer :-). Nu dan ook gestart aan die epic deed-reeks (of hoe dat heet), en direct die grot buiten Thangulhad in gegaan en wormen en orcs gekilled, wat solo als burglar goed te doen is.
Tot slot nog snel 168 sturdy leather bindings gemaakt voor dat rep mannetje in de Lonelands, zodat ik nu ook kindred bij hun ben een een heuze travelskill naar Ost Guruth erbij heb
[
Voor 13% gewijzigd door
Rfce op 30-12-2009 22:37
]