The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Celebrimbor ding dropte bij ons reeds 1 maal in quest mode en niet in de HM run die we hebben gedaan. Lijkt me nogal dom, maar waarschijnlijk was het puur geluk. Gaat dus nog wel even duren voor ik er een heb. Tot dan heb ik een mooie 3rd age speer.

Er zijn volgens mij zeker genoeg quests hoor, je moet wel zorgen dat je er geen enkele overslaat natuurlijk.

Heb nu ook 64 coins, dus ik heb mijn 120 radiance. Helaas gaat het voor de rest van de kin nog wel even duren alvorens we kunnen gaan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31
ben nu al een dikke dag op zoek naar de volgende recipe's

de Steeped Athelas Essence Recipe
en de steeped celebrant salve recipe.

Heeft iemand enig idee waar ik deze krijgen kan? op de sites begrijp ik dat ik hem barteren kan bij de friends barterer in mirkwood. maar daar staat dit recept niet tussen. (uberhaupt geen recepten) wie o wie helpt mij!?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op mn RK (scholar) iig de steeped al gekocht een keer. Volgens mij was het bij een van de barterers in Emyn Lum (dat groepje wat tegenover de ingang van de craft hall staat). Soms hebben ze meerdere pagina's met recipe's dus check ze allemaal even. Als het hier niet is dat moet het een van de barterers in Gathburz zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk even rond, er zijn meerdere friend rep kerels en niet alle craft recipes zitten bij 1 persoon. (alle scholar recipes zouden wel bij elkaar moeten zitten natuurlijk). Maar als je enkel metalsmith vindt, moet je toch even de mensen er rond onderzoeken. Kijk ook op pagina 2 etc. (of gebruik de filter vanboven?)

Laatste werkdag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328532

Valt me op dat nog steeds zoveel mensen niet weten wat een warden allemaal kan. Ik ben gister zelfs gevraagd om mee te gaan naar dungeons als healer :P Je zou toch zeggen dat na een jaar iedereen wel ongeveer weet wat een warden kan en niet kan.

Verder merk ik dat de skirmishes me niet meer zo boeien. Ze zijn erg veel van hetzelfde en als je doorhebt hoe je het aan moet pakken is ook tier3 solo goed te doen. Misschien had ik het wat rustiger aan moeten doen toen mirkwood uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256728

Ik ben ook niet zo onder de indruk van skirmishes. Op small FS en full FS is het wel leuk, maar op raid is het gewoon chaos. Ik vind het toch voornamelijk DPS fest en vooral solo verveelt het me snel.

Evengoed, vind Mirkwood een erg mooie uitbreiding - goede sfeer en een goed verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283903

Rexcore schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:37:
ben nu al een dikke dag op zoek naar de volgende recipe's

de Steeped Athelas Essence Recipe
en de steeped celebrant salve recipe.

Heeft iemand enig idee waar ik deze krijgen kan? op de sites begrijp ik dat ik hem barteren kan bij de friends barterer in mirkwood. maar daar staat dit recept niet tussen. (uberhaupt geen recepten) wie o wie helpt mij!?! :)
Yep, heb ze vandaag gezien bij de barterers in Ost Galadh/Emyn Lum (zelfde stad toch? ;))
Ze staan inderdaad tegenover de ingang van de crafting hall, maar het zijn acquintance barterers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
is deze store ook te gebruiken op eu server.

Is lekker goedkoop 30 eurie voor het gehele pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope. Turbine game = Turbine servers.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
MueR schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:24:
Nope. Turbine game = Turbine servers.
jammer, wel weer vreemd die grote prijsverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:35
Vanaf morgen is LOTRO een week gratis te spelen (voor bestaande accounts zonder actief abonnement) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Ik heb al een tijdje last van een steeds terug kerende master forester quest. Ik krijg dan een boek wat ik moet doorlezen en als ik dat gedaan heb kan ik de quest direct weer ineleveren. Daarna kan ik de quest meteen weer doen, enz. enz. Krijg niet echte het idee dat er nu wat gebeurt. Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 249976 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:11:
Ik heb al een tijdje last van een steeds terug kerende master forester quest. Ik krijg dan een boek wat ik moet doorlezen en als ik dat gedaan heb kan ik de quest direct weer ineleveren. Daarna kan ik de quest meteen weer doen, enz. enz. Krijg niet echte het idee dat er nu wat gebeurt. Iemand enig idee??
Dat is een bug inderdaad, de quest gaat niet weg, terwijl je hem al wel gecomplete hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die recepten krijgen vond ik ook in lothlorien al een probleem, heb met m'n cook ze daar nog steeds niet gevonden, nou ja, de guild wel, maar verder niet echt.

Gisteren voor 't eerst ook weer echt in instances geheald met m'n mins, toch wel weer wennen, helemaal ook in vergelijking met hoe ik op champ speelde ;)

Skirmishes zijn volgens mij inderdaad 't leukste als (small) fs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 09:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

rik86 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:20:
Die recepten krijgen vond ik ook in lothlorien al een probleem, heb met m'n cook ze daar nog steeds niet gevonden, nou ja, de guild wel, maar verder niet echt.

Gisteren voor 't eerst ook weer echt in instances geheald met m'n mins, toch wel weer wennen, helemaal ook in vergelijking met hoe ik op champ speelde ;)

Skirmishes zijn volgens mij inderdaad 't leukste als (small) fs
Vannacht level 33 gehaald met mijn Warden, voornamelijk door skirmishes te doen. Gelijk al mijn skirmish marks er doorheen gejaagd voor nieuw spul :*)

Nieuw schild, en op cloak na, een complete set armor.

Skirmishes zijn leuk om te doen, tot nu toe solo gedaan. maar van het weekend eens even kijken hoe het met een fs gaat :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232381

SandsOfArrakis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:58:
[...]

Vannacht level 33 gehaald met mijn Warden, voornamelijk door skirmishes te doen. Gelijk al mijn skirmish marks er doorheen gejaagd voor nieuw spul :*)

Skirmishes zijn leuk om te doen, tot nu toe solo gedaan. maar van het weekend eens even kijken hoe het met een fs gaat :)
Hmm, ik dacht dat je skirmishes alleen als groep kon joinen? Ik heb het een keer geprobeerd toen ik een intro quest kreeg (collect 10 orders) maar toen zij de UI volgens mij dat ik alleen als groep kon joinen.

Ik ben namelijk level 34 en wou het ook eens proberen.

Verder heb ik zoveel group quests in North Downs dat ik grijs geworden group quests maar in mijn eentje ben gaan doen. Best spannend :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

SandsOfArrakis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:58:
[...]

Ik ben gister lvl65 geworden. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik warm loop voor de armour die ik kan kopen met de skirmish punten. Het is gewoon niet de moeite waard. Of ik moet iets over het hoofd gezien hebben, dan hoor ik het graag.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 23-12-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 232381 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:44:
[...]

Hmm, ik dacht dat je skirmishes alleen als groep kon joinen? Ik heb het een keer geprobeerd toen ik een intro quest kreeg (collect 10 orders) maar toen zij de UI volgens mij dat ik alleen als groep kon joinen.

Verder heb ik zoveel group quests in North Downs dat ik grijs geworden group quests maar in mijn eentje ben gaan doen. Best spannend :-D
Nope, CTRL+J om een skirmish te maken, kun je ook kiezen om solo te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 12:31
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:53:
[...]

Ik ben gister lvl65 geworden. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik warm loop voor de armour die ik kan kopen met de skirmish punten. Het is gewoon niet de moeite waard. Of ik moet iets over het hoofd gezien hebben, dan hoor ik het graag.
klopt, als je je radiance armour hebt uit MoM, dan is er bedroevend weinig wat echt beter is. (zeker niet die skirmish armour) Het enige wat beter is, is de nieuwe radiance armour van dol guldur. Beetje jammer imho. juweeltjes zijn wel heel wat beter gelukkig.
Anoniem: 232381 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:44:
[...]

dan had je waarschijnlijk net een skirmish te pakken die alleen met >small fellow te doen was. en als je dan naar andere skirmishes gaat, dan moet je eerst solo weer even selecteren. (raar iets trouwens.. weet ook niet als dat al veranderd is.)

[ Voor 38% gewijzigd door Rexcore op 23-12-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rexcore schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:00:
[...]juweeltjes zijn wel heel wat beter gelukkig.
Owjah? Welke dat dan, de rep-jewels in Mirkwood zijn zover ik heb kunnen zien allemaal slechter alswat ik al had uit MoM (Loth).
Tot nu toe wel pas 1 6mans run gedaan, waar een aardige ring dropte, die net iets beter was dan de craftable wat ik al had.

euh...ja

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:08
er zijn er echt veel beter hoor, in die 6-mans droppen 70+ stat ringen.
die craftables zijn gecrit ook erg goed.
Hiawatta schreef op donderdag 24 december 2009 @ 07:53:
er zijn er echt veel beter hoor, in die 6-mans droppen 70+ stat ringen.
die craftables zijn gecrit ook erg goed.
Uit zijn opmerking maak ik op dat er betere jewels zijn voor skirmisher points en/of reputation vendors.... die heb ik nog niet kunnen vinden.
Drops uit instances zijn idd wel goed natuurlijk, zoals Ninn-Ranc (70 agil, might), Ernil (fate, agil, vit), Mor-Gurth (might, vit), Glass Flask (70 fate), Mereth (vit, will).

Daarnaast zijn er in MoM ook bijgekomen :P : Blizzog's Treasure, General Talug's Gift, Aglar-dor, Galad-Gweth, etc.... deze zijn ook niet misselijk :o

euh...ja

Anoniem: 305845

Ben al weer een paar maanden bezig en na veel chars tot 30 te hebben geleveld, besloten om voor een hobbit guard en hobbit mini te gaan. Mini is blijven steken op lvl 41, guard is nu lvl 56 en zit midden in Moria.

Ik heb een vraagje over de LIs. Het duurde even voordat ik door had wat en hoe (forum van Lotro US is erg behulpzaam – waarom mergen ze die fora eigenlijk niet met de EU? EU ziet er belabberd uit en is niet overzichtelijk. Zal wel Turbine vs Codemasters zijn?). Ik heb het nu redelijk door en ben op zoek naar de juiste legacies, etc. Alleen, ik vraag me af hoeveel tijd ik hier in moet steken met het oog op de verhoogde lvl cap sinds Mirkwood.

Ik heb gisteren mijn eerste khazad tablet (of hoe dat ook heet) gevonden voor een 2nd age. Deze is geloof ik vanaf lvl 57 te gebruiken. Probleem: ik heb nog niet eens mijn ultieme 3rd age wapens en belt gevonden. En de 2nd age komt steeds dichterbij. Dit probleem zal alleen nog erger worden als ik lvl 60 en 65 nader. Wat te doen?

Main issue: moet ik doorgaan met lvl 55 3rd age spul te ID-en in mijn queste naar ideale legacies?

- zijn 3rd ages echt inferieur t.o.v. 2nd age? (is het erg moeilijk om aan 2nd age te komen?)
- ik begrijp dat er ook 3rd age lvl 60 wapens/belts zijn. Is het niet beter om pas vanaf dat lvl op zoek te gaan naar ideaal spul, aangezien ik binnen afzienbare tijd lvl 60 zal zijn?
- idem voor lvl 65. Waarom veel tijd en moeite steken in lvl 60 items als ik redelijk snel lvl 65 kan zijn?

Wat zijn jullie ervaringen? Tips en trucs zijn erg welkom!
't heeft niet zoveel zin om veel tijd in je legendary weapon te steken als je nog niet op de lvl-cap zit en tov je speeltijd redelijk snel lvl't, simpelweg omdat de legacies tot hoger/goedkoper schalen en de dps veel hoger is van hogere lvl items en je volgens mij ook meer punten te besteden hebt.

voordeel van 2nd age tov 3rd age is dat je, in ieder geval op lvl 65 weapons die tot hun max (lvl 70) gelvl'ed zijn 100 punten meer te besteden hebt, dat is toch wel redelijk wat.

Verder is dps iets hoger en zijn volgens mij de legacies ook wat beter.

• Hiawatta
Rfce schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:47:
[...]

Uit zijn opmerking maak ik op dat er betere jewels zijn voor skirmisher points en/of reputation vendors.... die heb ik nog niet kunnen vinden.
Drops uit instances zijn idd wel goed natuurlijk, zoals Ninn-Ranc (70 agil, might), Ernil (fate, agil, vit), Mor-Gurth (might, vit), Glass Flask (70 fate), Mereth (vit, will).

Daarnaast zijn er in MoM ook bijgekomen :P : Blizzog's Treasure, General Talug's Gift, Aglar-dor, Galad-Gweth, etc.... deze zijn ook niet misselijk :o
My bad had ik zo niet begrepen. Skirmish spul is inderdaad rubbish

Anoniem: 305845

@rik86 thanks. Hoe zit het eigenlijk met de overgang van MoM naar SoM LIs? Kun je de IXP runes gebruiken of begin je in SoM op 0 (maar neem je wel je settings mee)?
Anoniem: 305845 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:03:
@rik86 thanks. Hoe zit het eigenlijk met de overgang van MoM naar SoM LIs? Kun je de IXP runes gebruiken of begin je in SoM op 0 (maar neem je wel je settings mee)?
Je hebt onderscheid tussen moria ixp en mirkwood ixp. De runes zijn in mirkwood veel lager maar je hebt ook maar ruim 1 miljoen punten nogid om een mirkwood 3rd ager naar lvl60 te halen. Mijn guardian is ook alweer een poosje lvl65 maar heb nog steeds mn moria 2nd age wapen en belt. Het valt me op dat er veel belts droppen met goede legacies in mirkwood. Heb er nu een paar waar 1 hele mooie tussen zit.

Ik zou gewoon lekker door levellen en op zoek gaan naar een leuke 2nd ager. Of probeer straks pug turtle raids te gaan doen zodra de cooldown afgelopen is en spaar 4 emblems of nimrodel voor een first age moria wapen. Als je niks leukt vindt gewoon doorgaan in mirkwood en daar 3rd age wapens oppikken en kijken of er iets leuks bij zit.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 24-12-2009 11:41 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:42

TAA

Liever IRC

Ik heb m'n 1st Age lvl60 axe toch ingeruild voor een 3rd Age lvl65 exemplaar. Verschil in DPS is imho gewoon te groot (15-20%) om rond te blijven lopen met een lvl60 wapen...
Hiawatta schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:03:
[...]
My bad had ik zo niet begrepen. Skirmish spul is inderdaad rubbish
ok thnx, dacht al dat ik iets gemist had.... net nog ff een paar keer SH (die arena) voor t eerst gedaan samen met een lvl60 mincer en een lvl65 hunter (ikzelf 65 burglar)... de normal mode gaat dan als een trein zeg... stuk of 4,5x gedaan en weer 12 coins erbij :-). HM is toch ietsje moeilijker, dan heb je echtwel een degelijke tank nodig ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:38:
Ik heb m'n 1st Age lvl60 axe toch ingeruild voor een 3rd Age lvl65 exemplaar. Verschil in DPS is imho gewoon te groot (15-20%) om rond te blijven lopen met een lvl60 wapen...
Ik heb een lvl59 first age 2h Axe met max DPS op 69 terwijl de 3rd age lvl65 2h Axe maximaal 66DPS doet dus ik zie geen reden hem om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:42

TAA

Liever IRC

81.3 DPS op m'n lvl65 3rd Age 2H; echt zo'n 20% meer als m'n 1st Ager... Ik ga wel uit van volledig gelevelled ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Vandaag mijn Warden op level 35 gekregen. Riding skill quests vond ik vrij irritant. Maar goed ik kan nu op mijn Geit rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:07:
81.3 DPS op m'n lvl65 3rd Age 2H; echt zo'n 20% meer als m'n 1st Ager... Ik ga wel uit van volledig gelevelled ofc.
hmm ben ik nu in de war? Ik had een lvl65 2h Axe geslot en een paar levels omhoog gegooid en via de mouse over zag ik de kosten qua punten en de het resultaat (de DPS) en die ging niet hoger dan 66. Zal er nog eens een slotten en bekijken.

edit: je hebt gelijk... nu een 2h waar ik de tooltip wel naar 81DPS zie gaan... zal wel niet goed gekeken hebben :)

[ Voor 11% gewijzigd door JohnnyV76 op 27-12-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:06
min account is op een of andere manier gehacked, kan nog niet achterhalen hoe. Maar ik ben dus alles, maar dan ook alles kwijt, enkel mijn character niet. Je voelt dit echt. Ben nu bezig met een M om mogelijk alles terug te halen. Hoop dat het goed komt.
Als iemand nog forrester tools en woodworker tools over heeft voor me ; Erawen op Laurelin-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:45:
min account is op een of andere manier gehacked, kan nog niet achterhalen hoe. Maar ik ben dus alles, maar dan ook alles kwijt, enkel mijn character niet. Je voelt dit echt. Ben nu bezig met een M om mogelijk alles terug te halen. Hoop dat het goed komt.
Als iemand nog forrester tools en woodworker tools over heeft voor me ; Erawen op Laurelin-server.
Die tools heb ik niet. Ik zal is kijken wat ik nog wel voor je heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:29
maartend schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:45:
Tjonge, dat is balen. Keylogger? Gebruikte je het wachtwoord voor meerdere dingen?
Geef maar een gil als je online bent. Heb nog zat recepten liggen en eventueel ook nog wel flakes. Mijn alts staat in de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Alleen de belt heb ik nog origineel , maar de rest is gewoon beter, de belts ben ik nu voor aant kijken. De legacies moeten daar gewoon goed op zijn. Dat is net weer wat anders dan een wapen waar DPS belangrijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het vreemd dat een 1e age wapen nu minder dps doet dan een 2e of 3e age wapen.
Aan de ene kant (hoger lvl) wel heel logisch, maar loretechnisch gezien niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 08:00
Gisteravond een eerste 3rd age level 65 greatsword voor captains gegvonden in Sammath Gul. De dps ligt een stuk hoger dan mijn oude lvl 60 2nd ager. Maar wat mij vies tegenviel is de maximale hoogte van bijvoorbeeld de legacy `tactic: relentless attack'. Ik ging er vanuit dat die op het maximale niveau wel hoger zou zijn dan dezelfde legacy op mijn lvl 60 2nd ager. Echter de maximale buf ligt juist een stuk lager! Heel misschien heeft het nog met de tier van de legacy te maken, maar ik dacht toch echt dat de tier alleen betrekking had tot de kosten van het ranken.

Het nieuwe legendary item systeem is zo mogelijk nog slechter dan het oude wat mij betreft... bij identifyen krijg je meestal maar 2 legacies, als je geluk hebt 3. Voorheen was het meestal 3 en als je geluk had 4. Daarnaast heb je nauwelijks nog kans op legacies uit pool A bij reforges. Zo zit je met een wapen met 2 goeie legacies en 3 die een stuk slechter zijn. Voor captain emblems is het helemaal hopeloos, alle legacies die je heel graag zou willen zitten in pool A (en dat zijn er 8 die stuk voor stuk heel erg welkom zouden zijn op mijn emblem). Aan de andere kant zitten in pool B alleen maar slechte legacies waar je echt helemaal niets mee opschiet.

Legendary items zouden nog wel eens een grotere frustratie kunnen worden dan met Mines of Moria. Daarnaast is het ook nog eens zo dat ze allemaal een erg lage tier hebben na identificatie/reforge. Daar zijn weliswaar scrolls voor, maar dat betekend wel heel veel grinden! Ook erg vervelend dat je geen lvl 65 wapens kunt barteren (toch?). Ik wil graag een captain's greatsword... voordat ik een geschikte vind ben ik ongetwijfeld een stuk of 100 wapens verder. Zonder de mogelijkheid te barteren duurt het eeuwen voordat ik een wapen heb gevonden dat me bevalt. Eigenlijk lijkt het me niet eens de moeite waard om op zoek te gaan want tegen de tijd dat ik hem heb gevonden is er weer een nieuwe content update die vast weer betere dingen met zich meebrengt.

Kortom: ik ben teleurgesteld in de legendary items en de starre houding die Turbine daarbij aanneemt (ze zien de randomness als een keyfactor... terwijl randomness in gear de spelers alleen maar frustreerd, spelers van MMO's willen ergens naartoe werken en niet hopen op geluk).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik denk juist dat het systeem wel goed is. je wilt niet dat iedereen binnen een maand op topgear zit. De emblems en belt zijn gewoon nog steeds beter dan de thirdages. Wapens neem je alleen maar omdat er hogere DPS op zit. Ik merk nu op mijn captain dat ik 3 wapens heb waar ik tussen switch. M'n oude 2nd zwaard met beleriand damage en 5% extra teling mark. M'n buffing wapen voor beide buffs (crit en parry) en dan mijn nieuwe wapen (halberd) met de nieuwe +5% motivation buff en westernesse damage. he tis ff vogelen, maar op die manier werkt het voor mij goed. Ik hou m'n 2nd age emblem, omdat die gewoon perfect is. Voor de rest probeer ik gewoon wapens uit en level ik spul voor relics en misschien inderdaad een gelukstreffer. Ik vind het systeem best wel goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik ben het toch niet met je eens... de kans dat je iets krijgt dat perfect is, is nu gereduceert tot nul, terwijl het voorheen wel mogelijk was, weliswaar kostte het een hoop zoektijd. Daarnaast heb je nu geluk als je een wapen/item hebt met 6 legacies, terwijl voorheen 7 heel goed mogelijk was (mijn lvl 60 2nd age greatsword heeft 6 of 7 legacies, allemaal tier 6, terwijl mijn lvl 60 2nd age emblem ook een stuk of 7 legacies heeft, ook allemaal hoge tiers).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Maar die kan je niet allemaal maxxen toch? De kans op iets perfect kan nu heel goed, want de tiers maakt niet meer uit. je wilt alleen de juiste legacies en dat is inderdaad een kwestie van zoeken. Ik blijf wel de mening toegedaan, dat als je al een goeie second age hebt je veel moeite moet doen om iets beters te krijgen, maar zeker voor wapens is het makkelijk. Voor belt/emblems en tools/books is dat al een stuk lastiger. Ikzelf vind de zoektocht leuk en ja natuurlijk bij het volgende boek zal er wel weer beter spul komen, dus als iets volstaat, moet je het gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Op mijn second ager heb ik 3 of 4 gemaxed, voor de rest had ik nog punten over om ze ook naar hogere ranks te tillen (weliswaar niet gemaxed). Daarnaast zorgt iedere legacy die op je wapen/item zit al voor een base stat, ook al heb je hem niet geranked. Kortom, met het oude systeem kon je veel meer uit je wapens halen. Vergeet daarnaast niet dat meer legacies op je wapen simpelweg zorgt voor een hogere kans dat de juisten erbij zitten.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Daar heb je gelijk in, aar ik denk dat ze wilden zorgen voor minder ubergear en misschien meer gear switchen. Wat het nu toch met de raid al is. Je hebt nu westernesse nodig op je wapen en geen beleriand meer (iig voor de eerste baas) en je gaat niet continue erop en eraf halen/zetten. Dus twee wapens sowieso. Ik denk dat het meer diversiteit oplevert. en met de tier uppers (scrolls) kun je zelfs de meest waardeloze tiers goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren voor de eerste keer de Sword Halls gedaan.

Op easy mode is hij wel erg makkelijk, we waren met mini, tank en burglar, en ik heb eigenlijk totaal geen problemen gehad. Zelfs Guardians pledge en warrior's heart niet nodig gehad.
Wel erg leuke (en gelukkig niet lange) instance! vanavond maar eens de andere proberen.

Hoe zit het trouwens met HM? zijn de rewards heel veel beter? of krijg je gewoon meer medallions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hiawatta schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:34:
Daar heb je gelijk in, aar ik denk dat ze wilden zorgen voor minder ubergear en misschien meer gear switchen. Wat het nu toch met de raid al is. Je hebt nu westernesse nodig op je wapen en geen beleriand meer (iig voor de eerste baas) en je gaat niet continue erop en eraf halen/zetten. Dus twee wapens sowieso. Ik denk dat het meer diversiteit oplevert. en met de tier uppers (scrolls) kun je zelfs de meest waardeloze tiers goed maken.
Ik denk dat 90% van de spelers niet aan raids doet... als het niet een nog groter percentage is. Dat soort mensen ziet switchen van wapens/items niet echt zitten (persoonlijk hou ik er ook niet van). Dus ik kan me niet zo goed voorstellen dat Turbine daar op mikt. Misschien heb je wel gelijk dat ze minder ubergear wilden... toch jammer. Voor mij voelt het als een flinke nerf in ieder geval. Maar goed... wie weet heb ik binnenkort wat meer geluk met de wapens die ik in handen krijg, of mag ik zelfs eens een 2nd ager maken.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik switchte ook zonder de raids op m'n captain al tussen wtee wapens, omdat het eigenlijk bijna onmogelijk was om beide bufs en tellings mark en -% power cost etc op 1 wapen te krijgen. Nu zijn het er 3, amar gisteren nog een Dn run gedaan op TBO en de mistress en daar dropte een 2nd age lvl 60 captains sword. bij identify zat daar ook +% motivating op, dus die kan wel leuk zijn om de oude Ixp in te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:07
Ben net een weekje ofzo bezig in Mirkwood, en één woord: wow.

Ik vind het echt een hele goede expansion geworden, ondanks mijn aanvankelijke bezwaren, ik vond het wel een heel kleine toevoeging aan de game om ervoor te betalen, vroeger kregen we dit als gratis update, maar de sfeer enzo is toch wel erg goed. Ook heb ik erg genoten van die quests als het uitzoeken van de geschiedenis/problemen van Audaghaim enzo, hoe het zo geworden is, goede verwerking van de lore, dat miste ik toch wel in Moria. Ik heb nog niet deelgenomen aan de kinfarms van de nieuwe instances, maar volgens mij zien ze er van binnen erg goed uit, moest voor een quest even naar Minas Gil ofzo, en als het er van binnen ongeveer zo uitziet heb ik er zin in, een beetje als de goede oude CD tijden :)

Het enige nadeel is eigenlijk dat ze het levelen wel heel makkelijk hebben gemaakt, je krijgt te veel XP imo. Heb de laatste dagen even niets meer gedaan maar ik was meteen aan het begin was ik echt in no-time lvl 64, en nu alweer bijna 65...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de laatste week een periode van "geen zin". Kan me er gewoon niet toe brengen te spelen. Ik moet echt even iets anders gaan doen... :/

Er is overigens weer een leuk stuk verkiezing op GoT :) Meedoen jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Na mijn account hack van afgelopen week kreeg ik van iemand hier (en hij weet zelf wel wie het is, ga geen namen geven) 500S om weer op gang te komen. Ik wil je ook hier even bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik heb net mijn eerste lvl 65 third age emblem gevonden en ik moet toch echt zeggen dat die minder zijn dan de second ages. Das jammer, nu toch maar op zoek naar het craft item om een lvl 65 second age te maken. Ik ga em wel levelen om gewoon even te kijken hoe hij uitvalt, laat het nog wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik vermaak me eigenlijk opperbest in Mirkwood. Ik ben nog niet eens door alle quests heen (been ook pas 2 weken na lancering naar binnen gegaan) en met mijn kin proberen we eigenhandig de tactics van Sammath Gul te vinden. Dat gaat heel aardig, ondanks de vreemde class setup (in eerste instantie gingen we met 3x hunter, 2x captain en een champion, latere runs werd één van de hunters vervangen door een minstrel). Tot en met de 2e boss hebben we de zaak nu goed onder controle. Maar de trash pull na de 2e boss levert ons veel problemen op en daar zijn we nog niet voorbij geweest. Maar we puzzelen lekker verder ;) (geeft veel voldoening om zelf de juiste tactics te vinden).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond voor het eerst BG in geweest. Voor onze kin was het de 2e keer waarbij de eerste keer resulteerde in een redelijk vlotte wipe bij de eerste boss. Over trashmobs kun je eigenlijk niet meer praten want wargs met 50k morale en guards van 100k morale zijn al best pittig. De weg naar de boss toe verliep redelijk soepel al waren "ze" vergeten dat de 1e 2 guards meteen na binnenkomst distributed damage doen dus om die alleen in een hoek te tanken was niet zo'n goed idee :) Hit van ruim 7k terwijl ik niet vol gehealed was bleek te veel dus een goed begin :)

Eenmaal bij de baas bespraken we kort de tactiek en gingen we aan de gang. Nog wel de normal mode maar die is al pittig zat voor de ervaring die we hadden. Onze tactiek bleek te werken want de boss ging neer!!
2 barter items dus 2 gelukkig spelers en meteen leuke rewards voor de quests. De weg naar de 2e baas (bazen) bleek wederom erg pittig en een foute pull is hier echt een wipe. Het kostte wat proberen en doen maar uiteindelijk kwamen we ook bij de 2e boss fight aan. De hardmode is hier geloof ik om de 2 bosses binnen 10s van elkaar dood te maken maar we zijn voor de makkelijkere keuze gegaan en eerst de fire boss neer gehaald terwijl de shadow boss gekite werd. Lastige debuff hier ook op een gegeven moment.... Total Aggro Loss .... Na 2 pogingen hadden we ook deze bazen neer en waren er weer wat gelukkige members :)
Het was toen al na middernacht dus met een tevreden gevoel gestopt. Voor een 2e keer in de instance een mooi resultaat waarin we veel geleerd hebben voor volgende keren. De omgeving spreekt mij zoveel meer aan dan de rare grotten van DN dus ik vermaakte me wel. De repairbill van 690 silver bij de kinhuis vendor viel me ook nog mee :)

oh en flying dutchman.... een Runekeeper in Sammath Gul maakt de 2 boss fights (1 en 2) ongelooflijk makkelijk. Verder is een CC class erg handig voor die trash mobs maar ik zal niet meer vertellen omdat je het zelf wil uitvogelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyV76 op 30-12-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:39:
Ik heb de laatste week een periode van "geen zin". Kan me er gewoon niet toe brengen te spelen. Ik moet echt even iets anders gaan doen... :/
Kijk, dat kan dus de besten overkomen ;)
Geukkig kan ik je garanderen dat de zin vanzelf weer terug komt en dat een tijdje iets anders doen helemaal zo erg niet is. Op MMORPG gebied is naar mijn mening nog steeds niets leukers en beter te vinden (en geloof me ik heb er een aantal geprobeerd de laatste tijd), dus misschien eens een heel ander genre proberen, of nog beter even een tijdje helemaal achter de pc vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
JohnnyV76 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:31:oh en flying dutchman.... een Runekeeper in Sammath Gul maakt de 2 boss fights (1 en 2) ongelooflijk makkelijk. Verder is een CC class erg handig voor die trash mobs maar ik zal niet meer vertellen omdat je het zelf wil uitvogelen :)
Boss 1 en 2 gaan we nu ook al behoorlijk gemakkelijk doorheen zonder RK. Voor de trash mobs overwegen we wel om de volgende keer een LM mee te nemen inderdaad (momenteel vertrouwen we vooral veel op het fearen van de vele hunters die we mee hebben).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ideale SG groep is volgens mij 1 capt, 1 champ, 1 burg of lm, 1 hunt, 1 healer en 1 random dps/cc, wat betreft 't gemak om er doorheen te komen; hoe gebalanceerder, hoe makkelijker, hoe meer dps-gespecced, hoe sneller, maar dan moet wel iedereen weten wat die doet

Inmiddels halen wij hem regelmatig zonder bone-piles te raken, wat ik toch wel erg knap vind, gezien het geklooi dat we altijd doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door rik86 op 30-12-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Vanavond gaan we weer BG in, dus ik hoop dat we vanavond iig de eerste baas neer gaan halen, als een aantal keren geprobeerd, maar geen geluk. Het blijft altijd wel een gezellige boel, dus fun gaan we zeker wel hebben. Nog steeds niet de echt ideale tactiek gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117015

Na 3 jaar wow spelen had ik het daar wel gezien en na wat lezen op de forums dacht ik van laat ik LOTR maar eens proberen.

Gisteren dus de 14 dagen trail gedownload.
Eerst had ik mij aangemeld op de Amerikaanse site, kwam er pas achter na 2 uur downloaden van de 10 dagen trial, 8)7
Daarna maar snel naar de europese site gegaan en de 14 dagen trail gedownload.
Vanochtend nog de updates binnen gehaalt en vanavond na het werk eens proberen of het werkt.

Iemand nog een tip welke karakter leuk en makkelijk is om mee te beginnen?
Zat zelf aan de Burglar of de Loremaster te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
ligt echt helemaal aan wat je graag speelt. Buffer, dpsér crowd control etc.
Zoveel keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 117015 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:56:
Iemand nog een tip welke karakter leuk en makkelijk is om mee te beginnen?
Zat zelf aan de Burglar of de Loremaster te denken.
Dat zijn denk ik direct 2 van de moeielijkere classes, vooral de loremaster. Maar desalnietemin ook zeer leuke (zijn mijn main en tweede char nl).
Ik zou als ik jou was gewoon pakken wat jezelf leuk lijkt. Je merk in de eerste 15 lvls al snel of het goed aan voelt of niet. Zo niet gewoon een nieuw char rollen.
Als je voor een makkelijke classe wilt gaan zou ik een hunter rollen, dat vind ik persoonlijk de makkelijkste class wat er is... jou main taak is namelijk massive-singlemob-DPS. Daarnaast heb je solo toch aardig wat CC en kun je snel naar alle gebieden travellen.
Ook erg vervelend dat je geen lvl 65 wapens kunt barteren (toch?).
Ik kan me vergissen maar bij de skirmisher camps kun je toch ook points inleveren voor lvl65 wapens?

Vanmorgen SH echt gefarmt, we waren met 2 burglars en 1 mincer en dat ging als een tierelier... we zaten vaak gewoon te wachten op de mobs, met beide burglars RW en CD getrait is de mob zo gedebufft :). Daarnaast deed de mincer ook aardig wat DPS. Kortom zeker 10x die run gedaan, ook allemaal een appart kistje zodat de ixp en relics mooi zijn verdeelt.
Nou SH nu wel ff gezien :P, maar wel weer een radiance piece erbij.

Vanmiddag de laatste chapters van het boek voltooit, mooie verhaallijn weer :-). Nu dan ook gestart aan die epic deed-reeks (of hoe dat heet), en direct die grot buiten Thangulhad in gegaan en wormen en orcs gekilled, wat solo als burglar goed te doen is.

Tot slot nog snel 168 sturdy leather bindings gemaakt voor dat rep mannetje in de Lonelands, zodat ik nu ook kindred bij hun ben een een heuze travelskill naar Ost Guruth erbij heb :o

[ Voor 13% gewijzigd door Rfce op 30-12-2009 22:37 ]

euh...ja

• Hiawatta
Gisteren de eerste baas in BG, dat was wel een kick zeg. Er dropte een leuk heavy schild, maar verder weinig bijzonders. De trash tussen baas 1 en 2 is echt behoorlijk pittig, zitten hele nare pulls bij, dat belooft nog wat. Vier uurtjes een hele hoop schik gehad.

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:33:
[...]
Ik kan me vergissen maar bij de skirmisher camps kun je toch ook points inleveren voor lvl65 wapens?
Zover ik weet zijn dat alleen de class items. Dus een captains emblem, een guardians belt, enz. Wapens zelf zijn daar niet te barteren.

The Flying Dutchman

Bedankt voor het advies,
Ben gisteren begonnen met de loremaster
Ik vind magie altijd leuk.
Het is alleen wel erg wennen in het begin.
De meeste dingen zijn wel vrij gelijk met de dingen die ik uit wow ken maar toch.
De loremaster vind ik wel humor omdat ik ook dieren kan oproepen.
Toch zal ik nog veel moeten leren, hopelijk krijg ik die kans ook.
Eerst maar eens de 14 dagen proef doorloopen en dan kijken of ik ermee verder ga.
The Flying Dutchman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:25:
Zover ik weet zijn dat alleen de class items. Dus een captains emblem, een guardians belt, enz. Wapens zelf zijn daar niet te barteren.
Hmzz ok, dan heb ik me verkeken, d8 dat daar ook wapens tussen zaten.

Wat betreft de Loremaster, het is inderdaad een leuke en uitgebreide classe...Wat betreft die dieren, je krijgt er uiteindelijk 6 volgensmij die je actief in combat kunt gebruiken.... daarnaast kun je nog een overvloed aan "pets" verzamelen, maar deze zijn echter voor ooc.

euh...ja

Anoniem: 337880

Hallo mensen,

Na een aantal maanden actief het topic te volgen heb ik besloten om ook te registreren en mee te discuseren. Ik heb momenteel een elf loremaster van lvl 45 op de server Snowbourn. Ik ben begonnen bij de release van Forochel, maar ik stopte toen ik lvl 35 was (north-downs). Vorige week was er een welcome-back week en dat vond ik de ideale gelegenheid om weer terug te keren. Ik heb erg genoten van de week. Het is echt een prachtig spel en snap niet waarom ik toen weg ben gegaan. Nu ben ik dus lvl 45. Voordat ik een timecard koop ik liever eerst MoM. De special-edition lijkt me wel mooi omdat je er ook 60 dagen bij krijgt. Ik zag in het vorige topic dat iemand deze voor 25 euro op internet tegen kwam. Dit lijkt mij ideaal. wie weet waar ik Mom Special edition goedkoop kan kopen?

Alvast bedankt

Elrondas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij staat in de pricewatch: Lord Of The Rings Online - Mines Of Moria - Special Edition, PC voor 54,99. Maar je zou een poging kunnen wagen om eens bij een ePlaza binnen te lopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na wat spelen (lvl 10) ben ik erachter gekomen dat LOTRO mij toch niet zo trekt.
Dus wel fijn dat ik de trail heb kunnen proberen.
Wou dit even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
No offence, maar met level 10 heb je nog net niks gezien.. Het begint pas echt leuk te worden vanaf 20. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MADG0BLIN schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:24:
No offence, maar met level 10 heb je nog net niks gezien.. Het begint pas echt leuk te worden vanaf 20. ;)
Ik was bij level 10 al wel verkocht als ik me goed herinner. Ik had echter nog nooit een andere MMO gespeeld, dat kan verschil maken.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:07
Ik had in de beta tijd alleen wat screens gezien en was al direct verkocht ;) (Heb sindsdien ook nooit meer een andere RPG gespeeld)

Maar inderdaad, als je maar tot lvl 10 bent gegaan kan je eigenlijk nog niet genoeg over het spel zeggen, en daarnaast, misschien beviel die ene class die je hebt geprobeerd niet, en een andere veel beter. Komt vaak genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet het verhaal of de karakters.
Ik kom erachter dat ik meer op, hoe zeg je dat, cartoonachtige spellen val.
Maar misschien zit world of warcraft nog te veel in mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 117015 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:14:
Het is niet het verhaal of de karakters.
Ik kom erachter dat ik meer op, hoe zeg je dat, cartoonachtige spellen val.
Maar misschien zit world of warcraft nog te veel in mijn hoofd.
Persoonlijk vind ik LOTRO qua graphics er beter uitzien dan WoW. In ieder geval een stuk realistischer. Niet alleen de omgevingen maar ook de armor en wapens. Ik heb nog geen spelers rond zien rennen met zwevende lichtgevende cirkels boven hun hoofd O-) , of andere in RL onmogelijke "special effects".

Na een paar dagen afwezigheid, vanmiddag LOTRO maar weer eens opstarten :) Denk dat mijn Warden nu lekker uitgerust is :) Tussen al het feesten door trok Torchlight iets te veel mijn aandacht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Robochu
Ikzelf was al vanaf level 1 verknocht aan lotro dus kennelijk zit het spel wiens naam we niet mogen noemen nog teveel in je bloed. Snap op zich niet waarom je hier post als je het niks vind. Wil je dat we je gaan proberen over te halen met argumenten waarom lotro zo goed is? Bovendien heb je het woord trial zoals velen verkeerd geschreven dus voor mij is dat al -1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond het gewoon netjes om te laten weten nadat mensen wat info aan mij hebben gegeven dat ik niet verder met LOTRO ga. En ja ik was al bang dat ik Trial verkeert had getypt. Heb je wel eens.
Het is niet dat ik dit spel afkraak of zoiets dergelijks. O-)
En ik gun iedereen het beste die LOTRO speelt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=33198850,noline]En ik gun iedereen het beste die LOTRO speelt. _/-\o_
Dat zal wel lukken, speel het namelijk al sinds dag1 :-)
Ik zou je toch willen vragen met char je tot lvl10 gespeelt hebt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Ben met reinstall bezig. Na de Angmar dvd de auto-updater zijn werk laten doen (sta nu op -785% van de 34k bestanden, hogere wiskunde lol). Nu vroeg ik mij af wanneer ik MoM erin moet proppen. En wanneer hij Mirkwoord binnensleurt.

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 02-01-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:33
Ik begon het pas echt leuk te vinden toen ik eindelijk Ered Luin uit mocht! Samen met mn broertje door de Shire naar Bree gewandeld. Was echt gaaf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Hurtebise schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:07:
Ben met reinstall bezig. Na de Angmar dvd de auto-updater zijn werk laten doen (sta nu op -785% van de 34k bestanden, hogere wiskunde lol). Nu vroeg ik mij af wanneer ik MoM erin moet proppen. En wanneer hij Mirkwoord binnensleurt.
Je had beter angmar kunnen installeren, dan direct dvd van MoM en dan pas de autoupdate.
Nog sneller is direct MoM erin, installeren en dan je backup terug zetten. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan het me heel goed voorstellen dat een WoW speler op een gegeven moment wat afknapt op LOTRO.

Zelf ook jaren WOW (en EVE) gespeeld en had ook LOTRO aangeschaft met de release, als alternatief voor WOW waar ik toen al wat op uitgegeken was. Ben toen ook niet voorbij level 14 of zo gekomen. Het spel is zó anders, en dan bedoel ik niet op grafisch gebeid.
De combat is veel minder spectaculair, de anitmaties en gear hebben veel minder 'wauw' factor, reizen en craften duren langer. LOTRO is gewoon een spel met een serieuzere toon en een 'rustiger ritme'.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat voor een WOW speler een soort van koude douche is, ze zijn gewoon anders gewend.

Ondertussen heb ik dus wel weer LOTRO opgepakt en ik kan het nu veel beter waarderen terwijl het eigenlijk bijna niet veranderd is. It's all in the eye of the beholder :-)

Trouwens ook mijn eerste alt gestart, een hunter met 'Tinker' zodat ik zelf Ore kan prospecten. Werd er zat van dat mijn Loremaster-Scholar zijn vault vol raakte met Weaponsmithing patterns omdat ik mijn Weaponsmithing niet kon levelen. Ben niet bereid 20s per bronze ingot te betalen zoals ze in de AH vragen :-)

Ben trouwens nu level 37 met mijn Loremaster en door zowat alle singele quests in North Downs heen. Waar kan ik vervolgens het beste heen? Esteldin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:15

Knaak

It's me, Mario!

Welke server raden jullie momenteel aan voor pvmp (creep side)? Ik ben een tijdje gestopt maar wil wel weer eens pvmp'en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
MADG0BLIN schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:27:
[...]Je had beter angmar kunnen installeren, dan direct dvd van MoM en dan pas de autoupdate.
Nog sneller is direct MoM erin, installeren en dan je backup terug zetten. :Y)
Ik heb de autoupdater gewoon laten doorlopen. Heb MoM niet geïnstalleerd van de dvd en kan Mirkwoord gewoon betreden. De Mines nog niet geprobeerd. Wel gemerkt dat de laadtijden behoorlijk zijn. Toch maar MoM erin douwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Je zou eens de partitie waarop lotro staat kunnen defragmenteren (liefst met een grondig programma). Door al het updaten zijn de programma bestanden van lotro waarschijnlijk behoorlijk gefragmenteerd.

Verder zou het niets uit moeten maken: je client is up to date. Iedereen heeft exact dezelfde client software om de game mee te spelen, of je nou wel of niet Moria en/of Mirkwood hebt gekocht (als je dit niet koopt heb je slechts geen toegang tot die gebieden, maar je hebt wel de volledige software op je pc staan).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de loremaster gespeelt.
1 keer dood gegaan, maar verder een leuke karakter.
Niks mis mee, maar het is eigenlijk precies wat twiekur-user zegt.
Dus misschien te snel begonnen met LOTRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 232381 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:32:Ben trouwens nu level 37 met mijn Loremaster en door zowat alle singele quests in North Downs heen. Waar kan ik vervolgens het beste heen? Esteldin?
Esteldin is in de North Downs, ik neem aan dat je Evendim bedoelt? Op 37 kun je rustig naar Evendim gaan, als je in het zuiden begint (vanuit de shire) heb je zelfs nog wat lagere quests, rondom Tinnundir en Ost Forod krijg die van rond jou level. Op 37 kun je volgensmij ook al richting de Trollshaws (maar ben daar al lang niet meer geweest, dus ben ff het lvl vergeten).

Gisteren na 3 retries eindelijk die "Death from Below" quest volooit op mn burglar... Dit is dan ook direct de eerste solo mini-instance met een uitdaging... De rest is allemaal vrij simpel, maar hierin moet je toch ff opletten en flink je moeite doen (op een burglar althans).
spoiler:
Het maakt het extra leuk omdat die 2 dwarfs gewoon echt zo dom zijn, jezus wat een AI... elke keer als ik een mob stunde gingen ze JUIST op die mob af, LOL. Anyway op het end is het ff opletten, dat groepje met die elite... Na 2x kwam ik er pas achter dat hij een heal-buff heeft voor de andere mobs, hij moet dus asap gekilled worden. Ik ben er maar solo ingerent op het moment dat hepie en hepie nog met die 2 goblins bezig zijn, 1mob riddle, rest komt op me af, confound, dust, disable op elite, RW (tussentijds de tunnel inrennen), touch and Go en dan DPSssen.... in de tussentijd zijn er 2 extra goblins gestunned en kun je rustig die elite neer leggen. Op het moment dat de eerste mob uit zijn stun is, komen hepie en hepie aan en dan is het zo gepiept
. Hopelijk komen er dus wat meer van die solo instances met een uitdaging, want de rest zijn lachertjes.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Veel mensen gaan al naar Evendim voordat ze level 35 zijn. Dat is dus een prima gebied voor je om verder te gaan. In de trollshaws zijn inderdaad ook wat quests die op level 37 goed te doen zijn, maar ik zou eerst naar Evendim gaan, anders is daar alles veel te laag voor je.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

zo mijn RK is nu lvl 37 en heeft zijn artisan jeweller titel behaald.
Niet extreem veel gegamed, maar toch heeft het me prima kunnen vermaken in vakantie

Tevens leuke gear laten craften voor mijn RK.
Wat ik erg leuk vind is, dat je je gear met DYE kan beschilderen, zo kan je je gear nog meer als een complete set naar voren laten komen.
Erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van het weekend eens een Minstrel geprobeerd als nieuwe alt. Tevens wilde ik eens kijken wat er zoal veranderd is voor de nieuwe spelers. Moet zeggen dat het er allemaal een stuk makkelijker op is geworden. Inmiddels level 16 en net uit Ered Luin weggegaan. Ben geen één keer in de problemen geweest en kon alles makkelijk solo doen. Hebben ze alle quests in de begin gebieden makkelijker gemaakt? Kon me herinneren dat een aantal van de epic prologue quests (zoals rescue by moonlight) toch echt fellowship quests waren. Tot nu toe is het allemaal appeltje eitje. Wel grappig om te zien dat de quests nog steeds hetzelfde zijn, maar dat de plek waar je ze krijgt soms anders is. Kwam buiten Bree een nieuw huisje tegen waar je nu de begin quest voor de brigands en voor de blade die van de dwerg "geleend" was en waarvoor je de smid moet ondervragen tegenkwam. Rende voor die smid meteen naar de poort in Bree, maar kwam er toen achter dat deze verplaatst is naar Thornley's worksite ;) Benieuwd hoe het straks in de Lonelands zal zijn. Dat gebied is helemaal aangepast als ik het goed begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
er lijkt nix te zijn gebeurd vanuit de GM's met mijn gehacked acount en de verdwenen spullen, maar;
er zaten net 5 leg. Shards in mijn invent, mijn nieuwe LI ging van lvl20+ naar lvl 53, ik had een hele stoot tier 1 dingen die ik verder kon craften naar tier2/3/4/5 voor in mijn LI te zetten. Snap er nix van, de rest is nog nix van terug, of ik zou eens in de bank moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
maartend schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:09:
er lijkt nix te zijn gebeurd vanuit de GM's met mijn gehacked acount en de verdwenen spullen, maar;
er zaten net 5 leg. Shards in mijn invent, mijn nieuwe LI ging van lvl20+ naar lvl 53, ik had een hele stoot tier 1 dingen die ik verder kon craften naar tier2/3/4/5 voor in mijn LI te zetten. Snap er nix van, de rest is nog nix van terug, of ik zou eens in de bank moeten kijken.
Ben je er al achter hoe het komt dan?
Ik zou persoonlijk niet teveel verwachten van de GM's. Lees de vorige topics maar eens na over MueR zijn kinhouse.
Heb jij trouwens nog die Tools nodig? Heb je nog niet online gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och, ik heb al weer een OW gescoord omdat ik de GMs lastig zou vallen over mn kinhall. Gek he, na ruim 3 maanden? Maargoed, ook die OW is weer weggepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Alweer een, pas toch op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ja ik bedoelde Evendim inderdaad :-)
Bedankt voor de Feedback/tips.

Gister nog even kort bezig geweest met wat FS quests in the North Downs maar heb het daar nu wel redelijk gezien. Op naar Evendim!

PS: wat zie je toch onzettend veel wood/ore-nodes als je op een character zit die daar niks aan heeft :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MADG0BLIN schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:17:
[...]

Ben je er al achter hoe het komt dan?
Ik zou persoonlijk niet teveel verwachten van de GM's. Lees de vorige topics maar eens na over MueR zijn kinhouse.
Heb jij trouwens nog die Tools nodig? Heb je nog niet online gezien.
Ik weet van Muer en zijn perikelen. Ik ga nu ook langzaam maar zeker spammen naar ze.
En ik heb nog 2 tools nodig, zit toch echt wel online, maar was ook een paar dagen weg. Ik laat het weten, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er pas 3 gehad en alle drie zijn ze ongedaan gemaakt. Schijnbaar heb ik tot nu toe elke keer gelijk gehad met vervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Das ook wel weer een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Maar je kinhall heb je nog steeds niet terug? Dus je hebt `gelijk genoeg' om de OW ongedaan te maken, maar niet `gelijk genoeg' om je kinhall terug te krijgen? Dat is ook wel een beetje raar nietwaar?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, de persoon die de OWs ongedaan heeft gemaakt heeft verder niet inhoudelijk gekeken. Hij heeft wat gelezen, zei "3 maanden en nog geen antwoord? dan mag ie spammen, ga je werk doen", en dus de GMs opgedragen nogmaals er naar te kijken. Helaas houden de GMs vast aan hun policy.

Hun laatste antwoord aan mij was "wij vinden geen bewijs voor je claims". Op de vraag wat dan wel de oorzaak was van het verdwijnen hebben ze nog altijd geen antwoord gegeven, waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet weten. Binnenkort nog maar eens klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Van MadGoblin supertools gekregen voor mijn forrester/woodworker/farmer.

Bij deze hartstikke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

Mijn RK is nu ook lvl 37 en is naar Evendim verhuisd, maar veel van de quests die ik daar kreeg zijn lvl 32-34?

Of moet ik naar het noorden van Evendim? Ik zit nu op dat eiland of zo (beetje centraal gelegen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 26-05 20:08
Je hebt iets noordelijker als je van ND komt rechts gezien een stad liggen met iets hogere quests, daar moet het wel lukken :)
Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.