The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.619 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:47:
Ik doe dat wel, het verder gaan tot level 30. Als je wat skirms en die solo instance in dolven doet (12k xp elk) en de mirror q in foundations dan ben je er zo. Ik heb vaak gemerkt dat je dan toch een aardig wapen voor elkaar kan krijgen (geluksfactor houdt je altijd) en de mindere legacie ruil ik dan in voor might of agility (ik ben tank).
ik was me niet bewust ervan dat die dolven solo instances zoveel xp opleveren. Ik neem aan dat je dan alleen xp voor je wapen bedoeld toch?

Doe je er dan zo veel mogelijk of gewoon 1 a 2 , want je kan ook per niveau er enkele door knallen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:19
(jarig!)
De vraag is ook, welke legacies wil je persé hebben?

Heb zelf die dev-diary bij m'n favo's, anders is 't eigenlijk ook geen doen om 't goed in de gaten te houden, helemaal omdat ik toch een redelijk aantal chars op 65 heb zitten.

Inmiddels voor rk bezig en dat is wel een hoop gedoe. Voor de ervaren RK raiders, hoe zinvol is fire traited icm een fire-legacy satchel en stone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet zo dat lightning > fire.

Tenminste dat idee had ik sinds Mirkwood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:02:
De vraag is ook, welke legacies wil je persé hebben?

Heb zelf die dev-diary bij m'n favo's, anders is 't eigenlijk ook geen doen om 't goed in de gaten te houden, helemaal omdat ik toch een redelijk aantal chars op 65 heb zitten.

Inmiddels voor rk bezig en dat is wel een hoop gedoe. Voor de ervaren RK raiders, hoe zinvol is fire traited icm een fire-legacy satchel en stone?
De meeste RK's zijn sinds SoM weer storm getrait waar dat in moria fire was. Het is nog steeds een valide build hoor maar het is gewoon reuze handig om al lopend DPS te doen en fire traited in SG is ruk. Als er een brute rondloopt die de damage alleen krijgt van mobs om hem heen heb je bijna niks aan fire skills. Alleen direct damage wordt doorgegeven dus storm is het beste hier.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tig3erclaw

Ik doe alleen de 2 'grootste' elke dag, library of steel en spidersnest, de andere 4 leveren een stuk minder op. Die 12 k is inderdaad alleen weapon xp.

Die legaciepool gebruik is ook maar ik heb op dit moment de mazzel 3 2nd age weapons te hebben dus ik let een stuk minder op wapens op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het voordeel aan storm (lightning) is dat je kan bewegen en schieten, iets wat het solo-en stukken gemakkelijker maakt.

In Moria deed fire echter meer damage en verbruikte veel minder power zodat het in grote groepen werd aangeraden. De power is nu wat aangepast en gezien de meeste vooral storm-legacies op hun wapen hebben, gebruiken ze dat ook in groepen.

Het is wat afwegen, en ik heb mijn RK niet meer gespeeld sinds mirkwood uitkwam dus ben niet meer helemaal mee :) Zoals gewoonlijk is het dus zelf wat kijken wat bij je past en hoe snel je door power gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

'Why so negative?' Ik begrijp wel dat men het zich aantrekt als je MMO dat je al zolang speelt verwaarloost wordt door de maker, en dat je dan gaat klagen, maarja.. er is genoeg anders te doen. Hopelijk komt Lotro weer sterk terug met goeie content, maar de afgelopen tijd is het allemaal niet best imo. Ik kwam hier weer es kijken of er al wat in de pipeline zit, maar helaas trof ik 30 pagina's met 'Ik ben al level xx' en het andere standaard slowtalk over classes ed aan. Jammer, maar dat is zoals het is. Over een maandje of wat misschien wel wat nieuws :)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:04:
@Tig3erclaw

Ik doe alleen de 2 'grootste' elke dag, library of steel en spidersnest, de andere 4 leveren een stuk minder op. Die 12 k is inderdaad alleen weapon xp.

Die legaciepool gebruik is ook maar ik heb op dit moment de mazzel 3 2nd age weapons te hebben dus ik let een stuk minder op wapens op het moment.
vet zijn dat lvl 65 2nd age wapens?

Dan heb je wel veel mazzel gehad met je rolls en zo, of niet soms.
Of bulk je gewoon van het geld.

Met mijn RK heb ik nu 2 legendaries gericht op dps (mainhand en satchel) . Hetzelfde geldt voor mijn healing spec. Dus in totaal heb ik al 4 van mijn legendary slots in gebruik. Nadeel is dat deze lvl 60 2nd items zijn.

Ik zou nu dus graag lvl 65 wapens en spullen willen, echter met "maar" 2 vrije legendary slots, lijken de kansen wat kleiner op een mooie wapens. Want tegen de tijd dat je er eindelijk achter komt dat het niks is, dan ben je al weer een tijdje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31
Net 2 T9 relics kwijtgeraakt tijdens het combinen. Twee achter elkaar :( Stom klotesysteem

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad balen maar je kunt er ook een extra krijgen.
Heb eens 2x achter elkaar 2 T8s gecombined en kreeg elke poging 1 T9 en weer 2T8 terug. Mooi systeem man! :)

Het is wel zuur als je bedenkt hoe lang het kan duren voordat je een T9 setting hebt als je geen grote crit ergens gehad hebt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn inderdaad lvl 65 2nd age weapons. 1 hander, 2 hander en een belt. Ik heb heel veel geluk gehad met looten en ik heb 1 symbol gekocht omdat ik inderdaad wat gespaard had ;)

Tier 9 settings krijgen is inderdaad veel werk en balen als je ze kwijtraakt maar ik heb 2x gehad dat ik vanuit T8 2x T9 kreeg. Ik heb nu gelukkig op alle weapons 3 T9 settings zitten en nog 3 T9 over dus ik ben voorlopig
klaar met settings sparen _/-\o_

Wij zijn met de kin gelukkig nu zo ver dat we een sterke groep hebben om BG te gaan ontdekken, sommige zullen wel zeggen 'nu pas?' maar we hebben er voor gekozen de kin in zijn totaal sterker te maken (DN etc) zodat we genoeg mensen hebben om de komende weken de boel te gaan verkennen daar. Als ik jullie verhalen lees is dit een beste uitdaging en ik kan niet anders zeggen dat ik daar erg veel zin in heb.
Ik heb http://lorebook.lotro.com/wiki/Armour:Loramath gezien en die lijkt me wel wat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beter goed voorbereid dan half werk! :)

Boss 1 en 2 HM hebben we nu echt goed onder de knie. Gisteravond om ongeveer 20:00 begonnen en om 21:50 de twinnies "with 1 blow" neer. Omstreeks 23:15 stonden we voor het hek bij de Lt maar hier moeten we nog even op oefenen. Als 1 iemand met een paars oogje even twijfelt of de verkeerde kant op loopt dan kun je het shaken. Zodra er een morfear komt (als er iemand doodgaat) is het eigenlijk kansloos. Na 3 pogingen bleek iedereen toch wat minder scherp te zijn dus hebben we de Lt beloofd later terug te komen.

Loramath is een fijn schild. Cosmetics zijn ook erg goed :)
Onze 3 meest actieve guardians (waaronder ikzelf) hebben hem inmiddels en gebruik nooit meer een andere.
Hunter ging er vandoor met een gem sudded bracelet dus nog iemand blij. Iemand maakte terecht een opmerking dat de loot in BG wel erg op hunters gericht is. Bracelet of the tower ook al.

Naja nu die Lt nog eens neer krijgen (1x NM gelukt voor vol3) maar blijft met recht het moeilijkste gevecht in heel LOTRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker schild zeg!
Bij ons staat BG op een laag pitje momenteel helaas. Ikzelf ben dan ook wat meer in de ettens te vinden. De laatste tijd weer meer als creep omdat je dan geen 200 wound + poisonpots moet gebruiken die je dan weer moet bijhalen tegen de volgende raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:05:
Het is wel zuur als je bedenkt hoe lang het kan duren voordat je een T9 setting hebt als je geen grote crit ergens gehad hebt.
Ik heb vaak alleen crits op T1 tot T3 combines. Het heeft me vier weken aan skirmish marks gekost om die drie T9s te krijgen. Nu zit ik met nog 1 T9 relic.. met tactical crit chance.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken het... heb ook meestal op T2 een crit en dan krijg ik 3x T3 oid. Onlangs ook wat skirmish marks er tegenaan gegooid om op mn loremaster (inmiddels 4e lvl65 char) ook wat settings te halen. Stuk of 25 T1 Fused copper relics gebartered voor 23 marks p/s en in het begin is het heerlijk. Soms krijg je wel 14 T1 settings eruit dus nadat je alles gedeconned hebt zit je met soms wel 25 settings per type.. lekker op de combine knop rammen en geen crits krijgen tot je uiteindelijk met 1 T5 best wel teleurgesteld bent.

Ach ja... je moet wat te doen hebben he om je chars te maxxen tot er weer nieuwe content uit komt. Jij hebt wel heel veel pech om van 3 T9 naar 1 te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
je moet gewoon t3 - t9 op rij critten :P

Inmiddels 3/4 van m'n kin gebanned wegens de SH exploit :P
En er schijnen wel meer raid-kins net zo erg aan toe te zijn als ons. Bijv. Solstice, de nr. 1 raid kin toch wel volgens mij, is d'r volgens mij ook door getroffen en zo wel meer kins.
Ook weer een flinke flame-war ontstaan op 't forum dat ze zomaar gebanned zijn, stelletje piepers, je exploit zelf toch :S

Heb zelf ook 2 weken te pakken op m'n ene account, dat was een risico dat ik liep, so be it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Vandaag 1400+ bronze relics gecombineerd. Eindresultaat: 1 T8 relic, 1 T7, 4x T5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH exploit? Hoe mensen daar altijd op komen is me een raadsel.

En Muer.... 1400 T1 relics???? OMG Heb je er zoveel marks of gold tegenaan gegooid?

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-04-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
3k skirmish marks in totaal gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 01:12:
Inmiddels 3/4 van m'n kin gebanned wegens de SH exploit :P
Exploit is SH, welke dat dan? En waarom zou je daar in godsnaam een ban voor op het spel zetten? SH is nu niet echt een moelijke instance.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat het mogelijk was om alleen de eerste 2 bazen te verslaan en daarna eindeloos die 2 kisten looten. Geen idee hoe dat precies kan.

Vind het niet echt begrijpelijk. Het is nou niet erg moeilijk om aan ixp/relics/medallions te komen tegenwoordig.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
Zit een bug in waardoor je de kisten na 't looten kan resetten, waardoor je eens per 1,5 minuut de kisten kan looten.

Levert per uur ongeveer 160 sealed t2 settings, 3.2M ixp en 12 gold op

Als je er van uit gaat dat dit je per uur gemiddeld 3 t7- 1 t8 oplever, tenzij je op een erg gunstig moment geluk hebt. En je 6 t9's wilt hebben, dan is 't qua tijdsbesparing zeker de moeite.

't is gewoon erg veel grindwerk voor je legendary weapons dat je hier echt flink mee verkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:34:
Levert per uur ongeveer 160 sealed t2 settings, 3.2M ixp en 12 gold op
Dat weet je wel heel erg precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 01:12:

Heb zelf ook 2 weken te pakken op m'n ene account, dat was een risico dat ik liep, so be it...
;)

Verbaasd me wel dat juist een kin als Soltice het veel doet. Had van hen verwacht dat ze eigenlijk allemaal al genoeg iXP en relics hadden. Ik heb ze zelf iig al een lange tijd niet echt meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Wat mij betreft maken ze er allemaal perms van. Cheaters :N :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat trouwens ook wel een aardige manier is tegenwoordig om relics te halen is om Dark Delving te farmen. Met een goede groep doe je het in ruim een kwartiertje en in de kisten zitten sowieso al T4 en bij Gurvand ook een T5 setting. Maaarrr.... je krijgt voor de daily challenge 9 moria medailles en als je het daarna doet 6 per run. Voor 24 meds heb je een T6 setting dus dat gaat best hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ons was er ook iemand zo slim om die exploit op farm te zetten. Hij deed dit met een pug en heeft het heel vaak gedaan. Daarna stoer doen en opscheppen dat hij zijn settings al had en veel gold etc.
De slimmerik heeft een ban van 30 dagen en mag op zoek naar een andere kin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik vind dat ze er allemaal maar makkelijk vanaf komen. Een aantal van deze mensen heeft echt dagenlang die instance lopen farmen en daar onnoemelijk veel voordeel mee gehad in de vorm van medallions, IXP, gold en relics/settings. Dan krijgen ze twee weken ban. So what? Ze houden al het geld en alle andere oneerlijk verkregen spullen. Dan bereik je dus alsnog niks, want ze hebben al hun voordelen nog. Van mij hadden het perms mogen zijn, of een temp ban plus verwijdering van alle oneerlijk verkregen items. In het geval van IXP/relics, tja, wapen weg. Ik kan er niet mee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
't zou me verrassen als ik m'n behaalde voordeel zou houden hoor, maar ik zie 't wel als ik weer in kan loggen

En volgens mij hangt de lengte van de ban af van de hoeveelheid farmen, ik zit op 2 weken met een half uurtje daar rondwandelen, mensen die een avondje gefarmed hebben lijken een maand te hebben en mensen die nog langer gefarmed hebben een lifetime ban.

Mits de verkregen items redelijk simpel verwijderd kunnen worden, vind ik lifetime wel zwaar als 't de 1e keer is dat iemand ge-exploit heeft. Is 't iemand die eerder ge-exploit heeft, dan vind ik 't wat anders, maar mits de verkregen voordelen gewoon verwijderd worden is een tijdelijke ban bij 1e keer een voldoende zware straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Ik denk dat het heel moeilijk is om de te evrkregen items weg te halen, aangezien ze of gecombined zijn (relics) ingezet op wapens (gedeconned al of heel moeilijk terug te zien wat waar op ingezet is) en gold kan ook al uitgegeven zijn. Als je dit doet weet je dat je fout zit en mag je van mij ook een perma ban krijgen. Het lijkt erop dat je idd heel veel voordeel hebt gehad van dit farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook heel moeilijk voor Turbine / CM.... het zijn toch betalende klanten die je wilt behouden maar aan de andere kant wil je niet dat de een op een oneerlijke manier voordeel behaalt boven een ander. Van mij mogen ze in hun onderbroekie staan of gold halveren oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Exploits and bans
Hmpf. Wedden dat ze geen equipped gear afpakken? Of relics?

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 21-04-2010 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh ik wilde hem net posten :)
Puur om het feit dat ze wel items gaan weg halen vind ik het toch... +1 for the good guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Nieuws | 21 april 2010 - Warner Bros heeft ontwikkelingsstudio Turbine overgenomen. Turbine is vooral bekend van de MMO The Lord of the Rings Online.

Rechten
Met de overname heeft Warner ook gelijk alle rechten van de Lord of the Rings franchise in handen. Dit betekent waarschijnlijk dat Warner meer wil doen met het Lord of the Rings label dan alleen de MMO. Warner had al veel rechten in bezit, maar heeft nu met LOTRO naar eigen zeggen ''ook de rechten voor een MMO game in Lord of the Rings stijl'' in handen. Ook Asheron's Call en Dungeons & Dragons Online zijn nu eigendom van het conglomeraat.

Wat zal dat voor gevolgen gaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Hmmz dit soort dingen is vaak niet zo positief, maar ja we moeten het maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

WB *had* alle LOTR rechten al *behalve* die voor een MMO...

[optimistenmodus]
Misschien pakt dit wel goed uit; met de Hobbit in aantocht zijn de rechten nu misschien wel beschikbaar zodat de "getroffen" gebieden tegelijk met de films in lotro gereleased kunnen worden!
[/optimistenmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
LOL dat is wel heel erg optimistisch gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

[negatievenmodus]
Dit kan een signaal zijn dat Turbine op de achtergrond in de verkoop stond vanwege gebrek aan gelden. De invloed van een investeerder kan dan funest zijn als niet snel er een beter financieel resultaat bereikt gaat worden.
[/negatievenmodus]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Die geruchten gaan inderdaad al wat langer... een paar mensen bij Turbine zouden hun zakken gevuld hebben met de lifetime opbrengsten en nu is er geen geld meer voor ontwikkeling van fatsoenlijke content binnen een acceptabel tijdspad. Microtransactions zouden wel eens heel noodzakelijk kunnen zijn om lotro in leven te houden.

En ondanks dat ik er geen fan van ben vraag ik me af hoeveel mensen zeg €10,- neer zouden tellen voor zeg de +20R set ;) Niet de top-tier items maar wel voldoende om de end-game content meer alt-friendly te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het zo is dat het slecht ging met turbine dan is dit juist goed nieuws. Als een gigant als Warner Bros erachter gaat staan is de continuiteit wel gewaarborgd denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:42:
Als het zo is dat het slecht ging met turbine dan is dit juist goed nieuws. Als een gigant als Warner Bros erachter gaat staan is de continuiteit wel gewaarborgd denk ik zo.
Precies, ik vind dit dan ook erg goed nieuws. Naar mijn bescheiden mening als totale outsider kreeg ik wel het idee dat het zeker niet goed met Turbine ging, met name in de hoeveelheid content die wij als customers te zien kregen. Voor mij is het spel nu op een alltime-low, en kan extra geld alleen maar positief werken. Veel slechter kan het niet gaan met lotro gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen zien :-) ... eeh what's up doc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha , leuke Loin.

jammer dat Pasen net voorbij is, anders was misschien Bugs Bunny wel even voorbij gekomen in Bree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Weet je dat precies die suggestie zo eng is? Turbine heeft de lore altijd met een kleine korrel zout genomen (zie de RK, to name one). De vraag is in hoeverre Warner er nog meer GenericMMO van wil maken door zich nog minder aan de lore te houden. Op het moment dat ze daar te veel mee gaan klieren ben je een groot deel van je playerbase kwijt. Bijvoorbeeld het gros van de roleplayers op Laurelin. De dag dat ze granaten gaan invoeren waarmee je iemand een MrT mohawk kan geven ben ik in ieder geval zeker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
gister Trial account aangemaakt.

Na 4 uur downloaden eindelijk kunnen spelen.

Speel nu op Frostbourne met een captain, inmiddels level 16.

tot nu toe gewoon veel kunnen questen, nu vraag ik me alleen of tot hoe lang dit doorgaat.
Is het zo dat het tot een bepaald level is, of blijven er gewoon genoeg quests over om naar level 65 te questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Muer > Woohoo... Misschien krijgen RKs nu eindelijk laser guns!!

@ hawker > als eerste welkom.
Volgens mij bedoel je snowbourn want als ik me niet vergis bestaat frostbourn niet :)
Je kunt helemaal tot lvl65 questen en zelfs dan heb je nog tig quests over. Je kunt zelfs bepaalde gebieden overslaan als je het niet leuk vind en genoeg quests te doen om lekker door te levellen. Een captain is op dit moment denk ik de meest gewilde class dus wat dat betreft zit je goed.

Veel plezier en wie weet kom ik je tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ja ruim voldoende quests om tot lvl 65 te questen, je houdt er nog een hele hoop over zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
snowbourn inderdaad, sorry ^^

mooi dat er veel quests zijn, veel mmo's geprobeerd, maar alleen WoW heeft me tot nu toe kunnen boeien, omdat er veel quests inzitten en ik niet van miljoenen mobs grinden hou.

Ik zal van de week de game kopen, zodat ik gewoon door kan spelen.

De naam van mijn char is Ycreonas trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom op Snowbourn Hawker, ik speel daar ook en zal Ycronas toevoegen aan mn friendlist.
Er zijn zoals men zegt echt veel quests in Lorto... Ik speel al best langs dit spel (gestart net na de launch 3 jaar geleden zonder onderbreking) en ik heb nog steeds hier en daar een questje open staan, moet er wel bij zeggen dat ik niet 5 uur per dag speel :-).
Mocht je je na al die tijd langzaam aan gaan vervelen, kun je nog altijd deeds gaan doen (maar dat is het echte grind-werk), of het skirmisher systeem gaan bespelen (een soort instant instance die je solo, of met gescalde groepjes t/m 12 man kan spelen). Daarnaast is er elk seizoen een festival wat ook weer exra en leuk speelwerk met zich meebrengt. Momenteel is het trouwens spring-festival om maar eens iets te noemen.

Daarnaast vind ik Book-quests dé mooie verhaallijn in dit spel, van beginsafaan kun je het verhaal gaan volgen en dit vordert parallel aan het lvllen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mierencopulator spelen.. Zonder de "e". :+
JohnnyV76 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:44:
@ Muer > Woohoo... Misschien krijgen RKs nu eindelijk laser guns!!
Dat zou me inderdaad niet verbazen. Sithlord++

[ Voor 41% gewijzigd door MueR op 22-04-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, dan krijgen we opeens een nieuwe player base erbij. Dan zullen alle Star Trek trekkies ook opeens LOTRO willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond voor het eerst Durchest neer :)
We hebben na 3 eerdere pogingen deze week in 1 keer het licht gezien en het ging van een leien dakje, geen enkel slachtoffer deze run en dat maakt het een stuk makkelijker.
Eerder deze week hadden we 6 van zijn heal buffs om onze oren en na de 7e was het toch echt een wipe.
Nog een stukje verder gewandeld maar wat een pak aan trash kom je tegen richting boss 2 :-(
Van het weekend maar weer proberen om daar door heen te komen, ff kijken hoe we met die blauwe en paarse ogen om moeten gaan want die zijn aardig dodelijk kwamen we achter.
Wel lekker dat iedereen (en dat zal natuurlijk minder worden na meer runs) 100% gefocused moet zijn en zijn/haar taak moet snappen en goed uitvoeren.
Helaas een roll van 6 op de boots 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz!!
Zo te horen was het normal mode anders hadden we je wel over de chest gehoord :)

We hebben een goed werkende tactiek voor baas 1 en 2 want de afgelopen weken hadden we de twins neer binnen 2 uur. Gisteravond echter 2x misgegaan omdat de 2 tanks de 100% aggro debuff kregen en de captain de 10%. Cap kan lastig aggro houden dus zijn we maar gestopt. 2e keer gebeurde het weer dus weer laten wipen. 3e keer gebeurde het precies zo maar nu hebben we daar ook een oplossing voor gevonden dus toen ging de HM soepel. Captain met meer DKP kaapte de bracelet of the tower weg voor de hunters. Zal verder niks over de tactiek vertellen want jullie willen het vast zelf ontdekken.

De mobs tussen baas 1 en 2 zijn niet echt trash te noemen... daarvoor hebben ze te veel morale ;)
We komen er nu meestal zonder wipes doorheen maar de kunst is om uit te zoeken hoe je moet pullen en welke mobs gelinked zijn aan elkaar. Foute pull is vaak een wipe dus wees voorzichtig!

Lt lopen we nog steeds mee te klooien (pardon my french). Is eigenlijk niet de moeite om dezelfde avond nog door te gaan. Gister waren we om 22:30 klaar met de twins en de mobs richting de Lt doe je ook nog een uurtje over dus om 23:30 bij de Lt. Vergeleken met de Lt fight vind ik de 1e 2 bazen een eitje. De eerste twee is een kwestie van goed opletten van iedereen maar goed te doen. Zodra de Lt echter van zn beast af stapt gebeurt er vanalles (te veel?) om er goed grip op te krijgen. Het zal ongetwijfeled te doen zijn maar vind bijvoorbeeld dat die morfears niet echt nodig zijn. 1 Dooie = wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad op NM, eerst maar eens de tactiek bij iedereen goed tussen de oren en een paar nieuwe schoenen zo hier en daar ;)
Trash is misschien te zacht uitgedrukt inderdaad, vooral oppassen met die wargs en de goede pull op het goede moment maar we komen er wel.
Volgende keer hopelijk Loramath in de chest, 50% kans daarop omdat we maar 2 tanks bij ons hebben :9~
Voorlopig weten we waar we aan toe zijn met de kin, potten maken en hope tokens want ik heb gisteren aardig wat spullen verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
LT wordt wel iets makkelijker met de update en dan is 't in principe een kwestie van goed opletten en snel reageren

niet dat ik hem nooit heb neergekregen hoor, maar tactics voor phase 1 en 2 zijn me nu wel duidelijk, alleen de uitvoering... ;)

[ Voor 36% gewijzigd door rik86 op 23-04-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik vind Loramath niet eens heel goed, maar ok.
Wij gisteravond in 3 uur de eerste twee bazen op HM neer. Ging lekker, weer een aantal spelers van gear voorzien. De LT is nog steeds een drama, maar goed daar gaan we dit weekend maar weer eens op proberen. Blijft nog steeds een flink stuk lastiger dan de eerste twee bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
nogal lompe actie gedaan, ik spel + expansions gekocht bij codemasters website, heb ik per ongeluk de game aan het verkeerde account gekoppeld. ik had dus 2 accounts ( 1 van hele tijd terug ) en de trial account van laatst. dus moet nu weer helemaal opnieuw beginnen, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh die paar levels zeikerd :)
Omdat hawker weer zat te zeuren toch ook maar de trial gedownload (spel bij launch 1 maand gedaan ofzo, maar ben eigenlijk vergeten waarom ik gestopt ben toen).
Minstrel op Snowbourn genaamd Miaru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaah more souls to sate my hunger :)

De mensen die BG doen weten waar dit vandaan komt.

Welkom iig en succes. Leuk dat jullie ook op snowbourn zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermaak me prima tot op heden, ben er alleen nog niet echt over uit of ik wel Minstrel ga spelen als main. Wat zijn zo een beetje de gewilde classes (is er ergens een tekort aan ofzo?)?
Kan nu altijd nog wel switchen naar een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tip die ik meestal aan mensen geef is om een paar characters die je aanspreken te proberen tot lvl10 of 15 als je kunt. Dan heb je een beetje een idee en kun je makkelijker een keuze maken. Meest gewilde class is er niet echt.... hunters zijn er iig in overvloed. Meestal zie je toch dat er gevraagd wordt om een healer dus als je dat leuk vind kun je er mee door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
captain en minstrel is eigenlijk altijd wel nuttig/nodig en zijn d'r in 't algemeen zelden meer dan voldoende van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:00:
Joh die paar levels zeikerd :)
Omdat hawker weer zat te zeuren toch ook maar de trial gedownload (spel bij launch 1 maand gedaan ofzo, maar ben eigenlijk vergeten waarom ik gestopt ben toen).
Minstrel op Snowbourn genaamd Miaru.
Welkom op Snowbourn en in Lotro :-).... Tjah waarom je gestopt bent is me ook een raadsel, ik was destijds nl na 1x spelen al verkocht en speel t/m nu zonder breaks :-)
Minstrels zijn altijd wel nodig in een fellowship, tenminste dat vind ik. Ze zijn wel wat moeilijker te lvllen, maar sinds Warspeech valt dat volgensmij wel mee (mn mincer is lvl38, in dat ging wel redelijk).

Hoe zit het nu met die patch die is uitgestelt? Komt hij nu komende donderdag? Ik moet namelijk nog maar 4 dagen reputation quests doen om kindred te worden met de Ale guild, hopelijk ga ik dat halen.
Daarnaast las ik in de notes dat je nu negatieve reputation krijgt tov bijv de inn leage als je iets voor de ale guild doet... is wel lachen, maar zo kun je dus niet meer beide op max rep krijgen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister het spel maar gekocht omdat ik ook wel nieuwsgierig was naar de Warden.
Warden gemaakt genaamd Nickus en speelt best snel weg, had niet heel veel tijd gister maar veel sneller door het begin heen gevlogen dan met Minstrel. Toch twijfel ik nog over welke ik zou gaan spelen :P Healers zijn altijd wel meer nodig lijkt mij, maar ik tank al in mmo's sinds 2002 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aahhh ik weet nog toen in 2007 :)
Was niet van plan een MMO te spelen omdat ik tegen maandelijkse kosten ben. Een maatje speelde het al en toen ik even geen ander spel had om te spelen toch maar de free trial via hem gespeeld... Al op het moment dat ik mn eerste diseased boars buiten archet moest slachten wist ik dat ik dit wel ging spelen :)

Mn vrouw ook zover gekregen en nu genieten we al die tijd van onze lifetime abbos. Heb geen maand los betaald en vanaf het moment dat de 30 dagen spelen om waren meteen het lifetime abbo gekocht nadat ik 2 founders kits gescoord had. Ook grappig... 1 founders kit via marktplaats geruild tegen 1000 Douwe Egberts punten en eentje bij de Dixons gratis meegekregen omdat ie voor 00,00 in de computer stond :)

Nu inmiddels bezig mn 5e char naar max level te halen vind het nog steeds leuk. Moet wel zeggen dat het questen nu echt zo efficient mogelijk gaat en de nieuwigheid er wel af is maar het spelen van verschillende classes maakt het voor mij leuk. Een instance die je al 30x op je tank gedaan hebt is weer heel anders als je hem op je minstrel doet en dat verlengt de levensduur enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is gemiddelde tijd dat je er over doet naar max lvl? En dan bedoel ik niet om te haasten ofzo, maar gewoon op gemak de quests doen, instances doen etc. Als het heel erg lang is dan focus ik me gewoon op 1 van de 2 chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:18:
Wat is gemiddelde tijd dat je er over doet naar max lvl? En dan bedoel ik niet om te haasten ofzo, maar gewoon op gemak de quests doen, instances doen etc. Als het heel erg lang is dan focus ik me gewoon op 1 van de 2 chars.
Heb al dik 6 dagen op ieder van mijn 2 level 38's zitten (Minstrel en Rune-Keeper). Ik heb zelf 7 karakters die ik ieder steeds een beetje level.

38 Minstrel, 38 Rune-Keeper, 37 Captain, 35 Warden, 26 Champion, 24 Lore-Master en 18 Hunter. Speel het spel sinds eind november vorig jaar.

Favoriete classes van dit stel zijn voor mij Minstrel, RK, Cappy en Champion.
Warden vond ik in het begin leuk, maar aangezien ik niet van tanken houd viel die toch af. Is alleen nog maar bezig met de Historian uit te hangen :) Overigens vond ik al die Gambits onthouden ook behoorlijk irritant.

Mijn Champion is mijn meest recente karakter en ze is een genot om mee te soloen. Zit nu op 1 dag 8 uur gametime met haar en naast levellen is ze al bezig om Expert Weaponsmith te worden :)

Instance runnen gaat een beetje minder want mijn laptop trekt dat niet helemaal. Zeker niet als ik als melee mee ga. Als ranged (met RK of Minny) gaat het nog wel.

Nu weet ik niet precies wat je precies onder lang verstaat, maar persoonlijk raad ik je aan het eerst op 1 of 2 karakters te houden :)

Overigens welkom op Snowbourn. Zit ik ook, samen met een aantal andere Tweakers in een kin :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Ligt er maar net aan of het de eerste keer of de zevende keer is. ;) Mijn eerste char duurde ook veel langer. Ik heb 3 lvl 65's en nu ook een RK op lvl 55. Daar heb ik 2 en een halve dag inzitten nu maar ik weet nu hoe je ongeveer een beetje efficient levelt en waar je moet zijn voor welke quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja lang als in meerdere maanden i guess.
Langste wat ik in een MMO over max lvl deed was 3+ maanden (en dan hebben we het over meerdere uren per dag spelen (wat was student zijn toch lekker)).
Als er nog plek in een kinship is hoor ik het graag, is altijd gezelliger :)
En ik kan als extra load ook nog me vriendin meespelen een kinship in.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:12:
Tja lang als in meerdere maanden i guess.
Langste wat ik in een MMO over max lvl deed was 3+ maanden (en dan hebben we het over meerdere uren per dag spelen (wat was student zijn toch lekker)).
Als er nog plek in een kinship is hoor ik het graag, is altijd gezelliger :)
En ik kan als extra load ook nog me vriendin meespelen een kinship in.
Bij ons is altijd plaats :) Drop Lointje maar een /tell als je interesse hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
Inmiddels weer level 16,
Zal vanavond Lointje ff /tell doen voor invite ofzo.

Captain bevalt me tot nu toe nog erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Met nieuwe alt-champion Bulront op Laurelin Muer zijn kinnetje gejoind (Nimminas). Steeds veel volk online. Alreeds lvl 12. Wat gaat het hard met die xp in vergelijking met vroeger. Deeds kan je best ontwijken anders zijn je q grijs voor je er goed en wel erg in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Lointje niet online gezien gister volgens mij. Tenzij het niet gewoon /who Lointje is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
Deeds zou ik wel wat doen, je moet ze later toch halen en dat is dan extra vervelend als je nog heel veel moet

Als je enige MMO ervaring hebt, dan kan je in 7 dagen speeltijd makkelijk 65 zijn, dus speel je zo'n 4 uur per dag, dan in 2 maanden.

Er zijn meer dan voldoende solo-questen in 't spel om solo te kunnen lvl-en, helemaal als je nog wel eens skirmishes doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:15:
Er zijn meer dan voldoende solo-questen in 't spel om solo te kunnen lvl-en, helemaal als je nog wel eens skirmishes doet :)
Levellen in Lotro is eigenlijk alleen nog maar solo!

.....en dat is wat mij betreft precies waarom het spel gewoon minder leuk is. En ja, ik weet dat er nog steeds fellowship quests zijn, maar daar wordt nauwelijks meer om gevraagd. En natuurlijk kun je in je kin om hulp vragen. Maar de algemene tendens is toch: waarom fellowship quests spelen als je alles alleen of met 'inspired greatness' kan doen?

Voorbeeld: ik ben al een tijd af en aan een RK aan het levellen, inmiddels level 34 en de enige 'group action' was Lonelands voor de revamp. Dol Dinen in ND? Voorheen altijd wel een groep te vinden of te starten, nu praktisch uitgestorven....GA? Was altijd al redelijk kansloos :O Book quests? Inspired Greatness (lachwekkend makkelijk, ik tank met de RK signature mobs boven mijn level en versla ze met auto-attack terwijl ik koffie zet)

Wat mij betreft is dit dus helemaal geen positieve eigenschap van het spel... :X

Zo, rant over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
oh, ik ben 't met je eens hoor, de IG is echt overpowered en 't leukste is juist de FS questen, maar ik snap wel dat solo-only kan, 't is erg irri als je een fs MOET zoeken om verder te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:17:
Wat mij betreft is dit dus helemaal geen positieve eigenschap van het spel... :X
Ben ik eigenlijk wel met je eens inderdaad, vraag me uberhaubt af waarom ze deze weg zijn ingeslagen....
Vroegah was het altijd uiterst vermakelijk om na wat solo questjes bij de eindquest aan te komen en hier een fellow voor moest zoeken zoals: Great Barrows, West Lonelands (dat goblin camp), Dol Dinnen (/shiver), GA, Fornost, The Tomb of Elendil, Goblin Town..... allemaal leuke instances om je char klaar te stomen voor Urugarth, Carn Dum, BG, Annuminas en The Rift.....

Eigenlijk zijn ze vanaf Forochel berg afwaards gegaan met bovenstaande content... vanaf toen zijn ze zich rustig gaan focussen op de solo gameplay. Ja hier en daar nog eens een instanceje, maar zoals je al zegt, niet meer noodzakelijk doordat het niet meer lvl-waardig is, of het geen end-chapter is van een questchain ;w .
Met de komst van Moria zijn ze hier vrolijk mee verder gegaan.... de 6 en 3-mans instances zijn en blijven leuk, maar ja sinds ze die coins in hebben gevoerd wil men alleen nog maar GS doen :+ .
Mirkwood eigenlijk idem waardoor ik met pugs tegenwoordig dan ook nog maar zelden speel.... In SOA tijd was dat wel anders.

Ach ja, los van bovenstaande, vermaak ik me nog altijd erg goed in deze game, en ben daarom ook blij dat ik vanaf begins af aan founder en een lifetime abbo heb.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS ja, of je ziet ze op de hogere levels veel om SH vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:01:
GS ja, of je ziet ze op de hogere levels veel om SH vragen :)
Klopt, SH is de GS van Mirkwood :F .... zo jammer, want dungions en warg-pens zijn ook leuke instances (maar is weinig animo voor).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH?? wordt bij ons haast niet meer gedaan.... SG is eigenlijk de enige die heel vaak nog gedaan wordt. Als het symbol dropt dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37
IG is best makkelijk juist omdat er steeds moeilijker een fs te vinden is (ws omdat de meesten al max lvl zijn en/of aan de -tigste alt bezig zijn). Dus als iemand de epic lijn wilt volgen, en IG doet het alleen in vol.1, dan is IG een prima uitkomst. Het had van mij wel wat minder mogen zijn, maar voor nieuwe spelers zal het wel nodig zijn, en ervaren speler rammen er toch wel doorheen.

You will now be known as Lieutenant Apbt Furball to those you meet in your travels.'
Rank 10 Warg Stalker :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 gehaald op me warden (Nickus) gister. Hele leuke char om te spelen moet ik zeggen. Voor mijn gevoel zijn de quests in rond Combe makkelijker/sneller dan de quests in The Shire en gaat het dus ook een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:18:
16 gehaald op me warden (Nickus) gister. Hele leuke char om te spelen moet ik zeggen. Voor mijn gevoel zijn de quests in rond Combe makkelijker/sneller dan de quests in The Shire en gaat het dus ook een stuk sneller.
Ik heb eigenlijk zelf nog nooit in the Shire gequest. Eens een Hobbit hunter gemaakt, maar die op level 9 alweer gedelete. Breeland daarentegen ken ik door en door. En afgezien van Old Forest en het noorden heb ik vrijwel alle quests gedaan. Mijn Champion was toen al bijna level 24 en klaar om Lone Lands zonder problemen te doen.
Mijn Champion is nu level 27 :) Als je een beetje doorlevelt kunnen me misschien straks wat samen doen in North Downs (aardig wat fellowship quests daar). Mijn Champion's naam is Cithaeron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:18:
Ik vind Shire < Combe < Ered Luin. Ben een beetje Dwarf-fanboy. Snelheid en hoeveelheid q's op kleine oppervlakte en ook het interessanste, minst saaie gebied. The Shire mijd ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandsOfArrakis schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:52:
[...]

Als je een beetje doorlevelt kunnen me misschien straks wat samen doen in North Downs (aardig wat fellowship quests daar). Mijn Champion's naam is Cithaeron.
Ik doe me best :P
Alleen even kijken waar ik allemaal heen moet rond 20, bij de launch ook niet verder dan dat gespeeld. Zal vast goedkomen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:28:
[...]

Ik doe me best :P
Alleen even kijken waar ik allemaal heen moet rond 20, bij de launch ook niet verder dan dat gespeeld. Zal vast goedkomen haha.
The Barrows en Lone Lands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op level 20 zou ik inderdaad lekker naar de forsaken inn gaan en de questen daaromheen gaan doen. Dan rond 24/25 naar de north downs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu nog wat in west bree te rommelen en bijna 18 (niet zo veel tijd gister), Als me quests opraken en ik rond de 20 zit zal ik maar eens bij de forsaken inn gaan kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gisteren level 28 geworden met mijn Champion. :) Ik moet zeggen de class bevalt me wel.

Twee mooie outfits voor haar samengesteld. Beiden zwart als hoofdkleur.
Wel leuk dat er soms van die grijze gear items droppen. Totaal waardeloos als gear, maar soms erg mooi om in een outfit te verwerken. Van de week dropte er op deze wijze een mooie Elf helm. Gaat mooi samen met de Elf quiver en Elf schouder armor :) Ik vind alleen 1 ding jammer. Dat je niet zowel een cloak als een quiver kunt gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Er lijkt een redelijk grote update te zijn.

3 files in program files, waaronder client.exe, dus misschien plaatjes verandereing.
en 138 files in de game files.

Je kunt nu al updaten, enkel nog niet inloggen (denk ik)

Hier de update notes;
The Lord of the Rings Online, Volume III, Book 1, Patch 1 release notes

General

Addressed an unintended gameplay issue.
Addressed a number of Typos.

Classes

Champion

Addressed an issue that was causing Blade-wall not to dispel the Fighting Dirty buff.

Added Sound the Attack/Horn of Gondor to skills that dispel the Fighting Dirty buff.

The Champion's Armour of the Deathstorm 5 set bonus actually generates a Fervour pip whenever the Champion scores a Critical Hit, not 10% of the time as described.

Guardian

The Guardian skill Turn the Tables now applies Conjunction Stun as its target effect. The stun it applies can no longer be avoided or removed.

Warrior's Fortitude is now properly enhanced by the Brave Heart trait.

Burglar

The heal from Mischievous Delight will now be increased properly when under the effects of "Inspired Greatness". Thanks for the bug, Ryswald!

Captain

The Shield-brother skill has had its proper effect icons returned.

Minstrel

War-speech induction is now protected by Lyric of the Hammerhand

Loremaster

Continual Air-lore has been adjusted as follows:

No longer toggled off by stuns.

No longer toggles off when mounting.

Toggles off it your target desummons (e.g. Pets, Skirmish Soldiers).

Increased range.

Absorbs all damage types.

Warden

Unerring Strike now has sound!

Rune-keeper

Fall to Flame now has a 20% chance to deal its damage like the other Fall to X skills.

Monster Play

The resistance boost for Wargs and Black Arrows now correctly displays +780 Tactical Resistance instead of +720 Tactical Resistance.

The buffs in MonsterPlay, Akulhun's Challenge and Lainedhal's Call to Arms, now allow Defence Ratings and other effects to also reduce damage.

Titles granted by being in a Tribe can now be displayed again. Thanks for the bug, Khronus!

Skirmishes
A number of Skirmish Cosmetics that were showing up on the trait UI, but not purchasable in the store, have been removed from the UI.

Rescue in Nurz Gashu:

Corunir will no longer randomly appear across the arena.

Golodir will no longer be targeted by soldiers.

Retake Weathertop:

Fixed some cases where Rigul could break if dealt large damage quickly.

Breaching the Necromancer's Gate:

Defeating Doraz will open the gate.

Battle in the Tower:

Lanterns now only appear when useable.

Raids & Instances

The Lieutenant of Dol Guldur will no longer choose fixated targets to terrify, and the felbeast will no longer choose terrified targets to fixate on.

Medallion rewards for completing the challenges in the Dungeons and Stables of Dol Guldur have had their rewards re-adjusted to pre-book 3 levels.

Players will gain additional medallions the first time they complete the Dungeons and Stables of Dol Guldur each day.

Crafting

Cook

Fixed an issue where campfire kit recipe scrolls were not filtering properly in Novice and
Expert Cook vendor windows. These recipes will now show up correctly when filtering by profession tier.

A bug was introduced for some Supreme Cook's Guild Cooked Food recipes which resulted in these recipes requiring far fewer ingredients than intended. The following recipes have been updated and now need the full amount of required ingredients to be executed:

Superior Rack of Lamb with Mint Sauce Recipe

Superior Shepherd's Pie Recipe

Superior Bread and Jam Recipe

Superior Lothlórien Waybread Recipe

Superior Golden Wood Roast Recipe

Superior Galadhrim Ration Recipe

Item Advancement

Certain advanceable Item Advancement effects were erroneously displaying before identification of the item. These will no longer display on IA items until the items are identified.

Captain’s Words of Courage Morale cost will now correctly reduce the morale cost of Words of Courage. This legacy was inadvertently left off the list of removed legacies.

Festivals

The Inn League delivery quests have been revamped!
They're now repeatable.

Each quest is bestowed in a more centralized location, and does not rely upon finding each NPC out in the world.

Each quest now gives negative rep to the Ale Association (yeah i went there.)

There is a new horse available for the summer festival: "The Pale Golden Summer Steed."
New rewards have been added to the Summer Festival, the Inn League faction vendors, and the Ale Association faction vendors.

Will Peartree (the festival horse reward vendor at Hengstacer Farm) has seen the error of his ways! He now sells the Document of Mount Ownership for the correct price.
No more erroneous mail for completing your Spring Sprung Deed!

A Spring Festival Horse Vendor will be hanging out during the SUMMER festival to extend the offer of rewards that were held up by a bug from the Spring Festival.

Graphics, Animation, and FX

All two handed weapons with a Slayer effect will now glow when their target is nearby.
Shields will no longer grow larger when they are sheathed on your back.

Items

The set bonus from 5 pieces of the Far Arrow set now functions correctly.
Armour of the Wall, the Warden's Dol Goldur armour set, now has a functional 5 set bonus. It was changed to Shield Mastery having a chance to apply a melee damage bonus to the Warden.

Deeds

The meta deeds for the following clusters are now in game:

Angmar

Moria

Lothlórien

Quests

The quests, Verity Tyne has lost her ring and Barton Tyne has lost his ring can now be completed.

Thoughts Left Behind is now completeable.

Éin should no longer hit for thousands of points of damage, she no longer has the shadow skills.

Tireless foe is now soloable as we removed the Gorthorog at the top of the ramps.

Removed the Gorthorog who could force you out of the channeling state in which you are carrying the Palantír.

The Garth Agarwen quest "Oakheart's Plight” will no longer fail on logout.

[ Voor 93% gewijzigd door maartend op 29-04-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:39:
Er lijkt een redelijk grote update te zijn.
Nou volgensmij valt dat wel mee hoor, ik zie hier en daar wat fixes en wat extra stuff voor ale/inn leage.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:58:
[...]

Nou volgensmij valt dat wel mee hoor, ik zie hier en daar wat fixes en wat extra stuff voor ale/inn leage.
Ik dacht dat grote meer door de aantal aan te passen files en de lotroclient die werd aangepast. Moest weg, vond nog snel de upadtelist en had geen tijd om die te lezen..
Mea Culpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een linkje naar de notes was ook goed geweest :)

Ik heb ook niks echt spannends gezien helaas. Misschien moest ik nu maar eens mn guardian's skill trainen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Tsja, had ook wat meer info gewild over het boek.
Moet je na de update opnieuw defraggen met die speciale lotro-tool (zie tig pagina's eerder)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atriohm
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 14:22
Ben net nieuw hier, Er zijn eigelijk 3 nieuwe mounts bijgekomen met de patch:

hier ff een overzicht hoe je die kunt krijgen:

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=326119#post4544949

Dat zijn dus die metadeeds, voor de rest is er niet veel nieuw, alleen enkele fixes.

ff voorstelling:

Ik zit op evernight in from dutch till dawn (be/nl kinship)
Ik heb een lvl 65 dwarf champion r6 -> naam: Thorazin
en een R6 warg, zit in tribe: Stalkers -> naam: Atriohm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hurtebise schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:02:
Moet je na de update opnieuw defraggen met die speciale lotro-tool (zie tig pagina's eerder)?
Moet niet, mag wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:33
MueR kun je mij ook toevoegen aan de spelerslijst in de startpost?

Speel op Snowbourne met character Berilas.
Kinship Dutch Dunedain.

Laatste tijd alleen weinig tijd/zin om te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry aan de mensen die me zochten de voorbije week, ik heb een paar dagen Assassins creed 1 en 2 gespeeld. Had een weekje verlof genomen van werk, en besloten om lotro ook nog eens een paar dagen te laten liggen voor een ander spel. Nog niet veel gebeurd de laatste twee jaar :)

Veel solo is handig voor alts. Maar wel lastig als je net die lvl 65 kerel in je pug-groep krijgt die echt geen idee heeft hoe hij in groep moet spelen ^^ Beetje groepen is echt niet slecht onderweg. (vanaf lvl 35-40). Ik probeer het dan ook met elke alt een beetje te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaah crap gisteren 3 succesvolle SG runs gedaan (incl HM), maar geen drop waar we voor kwamen, het symbol.... wat is hier de droprate nu van?? Ik heb SG nu misschien 15x gedaan en pas 1x dat symbol gezien.
Gisteren ook nog in Carn Dum geweest met 6 lvl65's.... voor de deeds uiteraard, eenieder die op zn alt nog een class item nodig had was extra mee genomen. Je gelooft het nooit, maar in het Castle zijn we gewhiped _O_. De runekeeper die mee was, was er nog nooit geweest, hij pulde dus leuk de gehele kamer na Mormoz....Anyhow kan gebeuren, ff flink gelachen en verder gegaan.
Nog de deed voor ancient evil daar en dan nog alleen Barad Gúlaran en kom maar op met dat paard ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drop rate van het symbol is op zn zachtst gezegd erg slecht. Heb er toevallig donderdagavond weer eens een gewonnen. Heb er in totaal 7 gewonnen wat denk ik wel bovengemiddeld is :) Nu doe ik SG ook best vaak... meestal elke dag wel 1 of 2 runs of soms van die buitenkansjes.... LFM SG 5/6 at Gorothul need <insert class>

2 van de 7 trouwens uit de BG raid gehaald met de kin dus 5 in SG gewonnen. Heb voor mij zelf 2 items gemaakt die best wel slecht zijn en voor mn vrouw 2 dingen die best wel goed zijn en 2 verkocht en nog 1 in de bank :) Kinnie won er afgelopen week ook een en die is nu 110 Gold rijker. Snap echt niet dat mensen daar zoveel Gold voor over hebben. Wat zul je balen als je 2 legacies krijgt en ook nog eens slechte. Ga de laatst gewonnen niet verkopen maar weet ook nog niet voor welke class ik iets ga maken. Heb op al mn chars al behoorlijk goede lvl65 Third Agers en de kans op een betere reforged is heeeel klein.

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.