The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering, 7 symbols? Officieel zou de droprate in SG 20% moeten zijn, ik heb er in 40 runs 2 gezien. Heb allebei mn symbols uit BG gehaalt, veel makkelijker om die te ninjaen met DKP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat gemiddeld 20% wel klopt. Heb hem wel eens 2x achter elkaar zien droppen. Met 7 heb ik wel veel geluk maar ik ben meestal wat minder gelukkig met de settings en ixp die er dropt in SG :(

edit: hihi... won net de 8ste. Nu maar even snel mn burglar en de champ van mn vrouw levellen zodat er een mooi wapen voor ze beschikbaar is :)

[ Voor 27% gewijzigd door JohnnyV76 op 02-05-2010 15:04 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in totaal 3 symbols en dus 3 wapens voor mijn tank gemaakt die allemaal goed zijn _/-\o_ erg veel geluk dus. Doen met de kin elke dag nog runs maar pass op symbol om zo mijn kinnies ook een kans op een leuk wapen te geven. Gisteren won een champ hem en op zijn 1 hander kwam de crit multiplier dus die was ook helemaal gelukkig ;)
Een andere kinnie die goed in zijn gold zat had pas na 9!! symbols een wapen waar hij iets mee kon, hij heeft er 7 gekocht 8)7 .
Die drop rate van 20% zie ik ook wel om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik voor het eerst het symbol zien droppen, maar ik had geen geluk met de rol.
Ach ja, hopelijk komt mijn kans ook nog wel een keertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31
JohnnyV76 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 08:28:
wat minder gelukkig met de settings en ixp die er dropt in SG :(
Want die zijn tegenwoordig moeilijk te krijgen :+

Settings krijg ik genoeg. Alleen blijft het bij het relic forgen altijd prut. Ik gooi denk ik per week zo'n 45 tot 70 fused bronze relics door de reforge klikriedel. Doorgaans kom ik niet verder als een T6, soms een T7.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah, ofwel is het in de laatste patch verandert naar 20% want sindsdien ben ik SG nog niet ingeweest. Maar ik heb het symbool 2 keer zien vallen. Dat was tweemaal in quest mode helemaal aan het begin van mirkwood (voor de eerste patch).

Als je weet dat ik HM zo'n 15 keer heb gedaan en QM zo'n 8 keer, dan is dat best wel frustrerend. Eerst dus twee keer op twee in QM. Daarna al meer dan 20 keer niets. Besloten dat ik het maar opgeef en wacht op de volgende uitbreiding waarin we dit hopelijk via Skirmish marks kunnen verkrijgen.

En ik ga geen 100G uitgeven voor een symbol want met mijn geluk gaat dat wapen toch niet hebben wat ik wil ^^

Nu ja, ik heb altijd pech met zo'n dingen. Symbol dropt niet. Loot in raids win ik ook pas de gems als iedereen er 3 heeft. (mijn eerste DN gem kwam er na 30 drops, mijn totaal is nu 2 :P ). Toen turtle coins nog /roll was, heeft het ook meer dan 10 runs geduurd voor ik mijn eerste coin won. Zolang je maar plezier hebt he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haham plezier in een game is zeker belangrijk, maar je zet vaak doelen voor jezelf. En het is toch fijn om die te behalen.

Als de tijd komt dat je die dingen met skirmish marks kunt krijgen, dan zal je er wel flink voor moeten sparen. Mijn gevoel zegt dat dat zomaar richting de 4000 marks kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb momenteel zo'n 16.000 marks zitten, mijn soldier is maxed, mijn 2 wapens en 2 belts ook (toch waar nodig). Door de wekelijkse skirmish night, of wat mensen te helpen hier en daar gaat dat nu langzaam omhoog. (en handig moest ik een 2nd ager met de juiste legacies tegenkomen)

Het enige wat je nu wel ziet aankomen is dat ze een nieuw soort marks gaan introduceren waardoor je niets bent met je huidige stash :P

En ja, ik kan er meestal wel mee lachen, maar er zijn toch momenten dat het begint tegen te steken omdat je alweer niet gewonnen hebt. Zeker omdat guardian zo afhankelijk is van zijn gear. (alle classes wel beetje, maar bij een tank betekent dit soms sterven of overleven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Moet voor een deed wolven omleggen in Ered Luin. 60 stuks in totaal. Waar staan die krengen in slagorde opgesteld? Het is veel rondlopen tot nu, wat naar mijn bescheiden mening veel te veel tijd in beslag neemt. Rond Gondamon slechts een paar gevonden. Iemand concrete tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Gondamon en dan de op 'heuvel' links ervan op je kaart (dus vanuit de westelijke uitgang), daar in dat 'bos' door bovenop lopen de meeste volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hurtebise schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:52:
Moet voor een deed wolven omleggen in Ered Luin. 60 stuks in totaal. Waar staan die krengen in slagorde opgesteld? Het is veel rondlopen tot nu, wat naar mijn bescheiden mening veel te veel tijd in beslag neemt. Rond Gondamon slechts een paar gevonden. Iemand concrete tips?
Net ten westen van Celondim :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
@Kippen en Sand: hartstikke bedankt voor de tips. Vanavond ga ik op jacht. Was vergeten dat Celondim tot Ered Luin map behoorde. Dwergen vergeten al eens dat er ook elfjes - ongevraagd - in dwergenland rondsjokken. :p

[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 03-05-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:51:
Zeker omdat guardian zo afhankelijk is van zijn gear. (alle classes wel beetje, maar bij een tank betekent dit soms sterven of overleven).
Als guardian ben je het meest afhankelijk van de legacies op je wapen en belt. Ikzelf heb een hele mooie FA die ik niet zo snel zal omruilen voor een lvl65. Als wapen kun je prima uit de voeten met een lvl65 third age wapen. Echt veel toegevoegde waarde heeft een reforged niet voor guardian. Vooral voor hunters en champs is het een leuke boost.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah sorry ik was wat onduidelijk, in mijn tweede post ging het meer over de loot uit raids (armour en eventueel jewelry dan vooral). Een 2nd age helpt wel beetje tov aggro (zo’n 3-5% of zo), maar het zijn inderdaad de legacies die belangrijk zijn. Ik gebruik een 3rd age 65 weapon (omdat die ongeveer alle legacies heeft die ik wil) en 2nd age 60 belt. Maar in DN bv heb ik 8 runs moeten tanken met 75 radiance, terwijl onze champ al op 105 stond. En dat scheelde toch wat op lvl 60 :/ Of lang geleden heb ik maanden rift getankt zonder rift-gear. En dat was toch ook een stuk eenvoudiger om te blijven leven bij Trang na de (bijna) volledige set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Durf het bijna niet te zeggen maar zojuist weer een symbol gewonnen :)
Dat is sinds donderdag mn 3e.

Hou hem dit keer niet zelf maar heb er een minstrel's boek van gemaakt voor een kinnie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:11:
Durf het bijna niet te zeggen maar zojuist weer een symbol gewonnen :)
Dat is sinds donderdag mn 3e.

Hou hem dit keer niet zelf maar heb er een minstrel's boek van gemaakt voor een kinnie :)
wauw, als je er weer een wint, kan ik hem dan van je "kopen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah, Johnny, wat een gelukvogel ben jij.

Shotgun next symbol johnny wins! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Exploits, must be :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe best erg he zo vaak maar ik doe ook echt veel SG. Vandaag 3 runs gedaan op verschillende chars dus ook leuk voor de meds en DP.

Totaal dus maarliefst 9 gewonnen waarvan 3 aan anderen gegeven en nog 2 in mn kist. Roll van vandaag was 99 :)

Nu wel een beetje SG moe maar wie weet morgen weer een runnetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37
Johnny loves to grind! :P

Heel fraai geschreven 'ik verlaat lotro vanwege te weinig content'
Link: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=329864

Dear John, I think I'm ready for new on a content update/expansion, sorry....

Dear Turbine,

I've strayed, I'm sorry.

I've been playing other games. I started seeing other MMO's a little while ago, and it was a casual, no strings attached type relationship. I always came back to you for content, questing and my MMO needs, but recently, I think we have both changed.

When we first met, you were so full of life, there was so much to learn about you, and also we had plans for a great future together, but now to be brutally honest, I really don't see us together two years from now. It's not that I don't want to, it's just that I just don't know where we are going.

I have tried to tell you I need more from this relationship, just a confirmation of where things are going, maybe I am too needy, I don't know. I've been here through good and bad, and it's been mostly good, but I'm so very sorry, I have been seeing other MMO's, and what's worse, is that I've been enjoying them too.

I feel guilty, upset, even like I've let you down. I know you've had family issues as of last week, but I've been with you for nigh on three years now, and I just need to hear those three little words....

New expansion soon.....

I hope you will forgive me, and I do hope we can talk more going forward, but since I can't see a future for us together, it makes things very hard and I want to be excited, enthusiastic when I play you, I want to see us together for a long time, it's just with other MMO's out there, you make it hard for me to show you the commitment you need from me too.

In closing, thanks for all the good times, I hope you can open up to me, I'm there for you.... always...

Fondest Regards,

Zodiac xxxxx

Reactie van Patience:

My name's not John, but maybe I can sweet talk you anyway!

There are always a million moving pieces that need to align before the time is right for us to talk about what's coming in the future - much like John wouldn't necessarily pop the question until he had the ring bought, the table booked, and the Maître d' slipped a few bills. So it is with us and development, QA, marketing, and PR. When we can start talking, we will!

You guys know all of that, and we know it can be rough when we're in those periods of less communication about what's coming up, and we're first to acknowledge that. We're all gamers here too so we definitely get it.

-Meghan

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe naja grind... ik vind het leuk om met kinnies bijv. SG te doen. Lekker op TS ouwehoeren terwijl we de instance clearen.

Die post lees ik trouwens meer als een ik blijf je altijd trouw maar hoop wel op nieuws over een expansion bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar voor de 30 gaan met me warden. Afgelopen dagen niet veel tijd gehad om te spelen. Vermaak me nog steeds prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Gister level 23 geworden en 2x Barrows gedaan, wat een doolhof is dat zeg.
Moet er vanavond nog een keer heen, omdat ik nog 2 quests heb!

Inmiddels ook een huisje gekocht, waar ik mijn opgezette beer in heb gezet...
Beetje jammer dat gelijk mijn kamer voor 1/4e vol staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ja dat is jammer, had je misschien direct een delux of zelfs een kinhouse moeten kopen. Die laatste heeft bijv. 80 slots in huis, en 12 ofzo voor buiten :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Rfce schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:45:
haha ja dat is jammer, had je misschien direct een delux of zelfs een kinhouse moeten kopen. Die laatste heeft bijv. 80 slots in huis, en 12 ofzo voor buiten :-)
Prijs daarvan is nog net iets te hoog, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hawker schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:25:
[...]

Prijs daarvan is nog net iets te hoog, haha
Tjah op een gegeven moment heb je daar voldoende van.
De eerste dag dat de huisjes beschikbaar kwamen direct een gewoon huis gekocht, al snel blijkt die veel te klein te zijn, dus Delux huis gekocht (prijs voor 1ste huisje ben je kwijt) en inmiddels ook maar een kin-house gekocht, want er blijven maar leuke housing items bij komen zonder dat er iets aan housing zelf gedaan wordt.
Hopelijk wordt dit ook nog eens dynamisch en dat je er zoveel in kan hangen als jezelf wilt. Bijv. bij de barters in Bree, hangen die vissen enzo allemaal leuk schots en scheef boven elkaar... dat kan in je eigen huis dus jammer genoeg niet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Of je doet als ik. Ik ben een elf, kom uit het bos en daar is ook mijn huis. Oftewel ; op het ks huis na, heb ik geen eigen woonplaats.
Heb wel toegang tot woningen van anderen. (ben een vrouwtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard aan het craften, nog 160 sturdy hides (beesten buiten Esteldin aan het killen die er soms 2 droppen) en ik kan Tailor en Forester op Expert masteren. Daarna weer verder questen want ben nu al paar dagen 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes bezig Maiser, geniet vooral ook van de omgeving in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:00:
(beesten buiten Esteldin aan het killen die er soms 2 droppen)
Warg den in Nan Amlug is hier ook geschikt voor (loopt ook een sharddropper) en zo werk je direct aan de warg-deed, ik zou dit sowieso doen, checken of er een deed aan gekoppeld kan worden en deze vervolgens farmen.
Maar in ieder geval goed bezig en succes voor de rest, want hoe hoger de tier, hoe meer hides je nodig hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Rfce op 10-05-2010 14:22 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond als ik thuis ben eens gaan kijken bij de Wargs, ben die grote stieren nu wel zat :)
Nog niet echt, buiten wat je tijdens questen doet om, naar me deeds gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Ik zie in mijn mail een welcomeback mail met daarin een aanbod voor een korting van 50% op lifetime abbo. Nu nog maar 75 Britse ponden :S Da's niet veel eigenlijk. Geldt dat voor iedereen? Is nog geen 90 euri namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:11
Helaas geldt niet de huidige wisselkoers, maar de gebruikelijke van CM.

In euro's ben je ook 50% geodkoper, dus wordt het €110.
Maar dat heeft me niet tegen gehouden, ik ben nu ook lifetimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie aanbieding hoor... als ik niet al meteen ooit een lifetime genomen had dan had ik dat nu zeker gedaan.

Zag ook al weer wat inactieve kinnies online gister die nu ook serieus over een lifetime abbo dachten. Wellicht een goede impuls voor de population?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Leuk aanbod. Is minder dan wij toendertijd betaalden. Maar ja, daar speel ik dan ook al 3 jaar voor, dus dat geld heb ik er al uit (je bent en blijft nederlander).
Maar ik zou hem nu ook weer acuut aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

nou ja precies, ook 110 euro is natuurlijk eigenlijk niet zoveel, is omgerekend ongeveer 8,5 maand abbo dus dat heb je er snel uit en dan ben je er ook meteen vanaf daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Mooie actie. Knappe prijs. Nog geen seconde spijt van mijn lifetime, kan je tijdje Lotro-verlof nemen om het vervolgens weer zeer intens te gaan spelen.

Voor server pop een goede zaak, maar ik hoop dat ze voldoende financiële inkomsten blijven verwerven op die manier. Als iedereen lifetime wordt...
Dat het niet eindigt met micro-transacties en betalen per (mini-)update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als 't aantal updates stijgt door voor meer updates te moeten betalen, dan betaal ik graag als ik eerlijk ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here... als er regelmatig nieuwe content uit komt en ik zou daar voor moeten betalen dan heb ik dat er graag voor over. Ik ben tegen maandelijkse kosten maar zo af en toe wat geld neertellen om de continuiteit te waarborgen vind ik prima. Hoe meer liftimes abbos er komen hoe meer geld ze zullen moeten gaan verdienen buiten de maandelijkste kosten om.

Ik weet niet of de overname van Turbine door Warner Bros nu goed of niet is... moet er niet aan denken dat ineens de stekker uit LOTRO gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je een lifetime abbo hebt, moet je dan ook voor speciale packs betalen?

zo was er toch dat "adventure pack" etc..

Moet je wel blijven betalen voor specifieke upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Je hebt met een lifetime het recht op toegang tot de servers afgekocht, niet het recht op gratis nieuwe expansions enzo. Voor die dingen moet je gewoon betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:33
Erg jammer dat ze deze aanbieding niet even tijdens het 2-year anniversary hebben gedaan. Toen heb ik namelijk mijn lifetime gekocht voor de volle pot van 219 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdwinB schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:16:
Erg jammer dat ze deze aanbieding niet even tijdens het 2-year anniversary hebben gedaan. Toen heb ik namelijk mijn lifetime gekocht voor de volle pot van 219 euro.
Troost je, zo'n hoge korting hebben ze volgens mij nog nooit gegeven.

.... Toont maar weer aan dat ze hard meer spelers nodig hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Jawel ;) Ik heb volgens mij 2 lifetimes gekocht voor 110 euro per stuk met de founder offer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar hoe zet ik mijn abbo van nu om in een lifetime abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:23:
Misschien een domme vraag maar hoe zet ik mijn abbo van nu om in een lifetime abbo?
Via https://cogaccounts.codemasters.com/. Daar staat nu een groene knop achter je LOTRO subscription :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb voor m'n 2e account, volgens mij in augustus vorig jaar, ook voor 110 euro lifetime gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
hmm had een tijdje mijn account stopgezet omdat ik dan WoW en LotrO naast elkaar had. Dat werd toch een beetje prijzig maar zo'n aanbieding kan ik bijna niet laten lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ben ik benieuwd waarom je twee accounts hebt, zeker nu je 9 char slots hebt (adventure pack). Laat je ze simultaan lopen?

[ Voor 24% gewijzigd door Hurtebise op 11-05-2010 14:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toen kon dat nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Ik zal straks ook eens even kijken, want dat klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik heb een hele tijd terug idd ook een leuke aanbieding voor lifetime meegepikt om mn 2e account eindelijk eens een lifetime te geven. Voor de Adventure Pack was 7 het maximale; te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:56:
Jawel ;) Ik heb volgens mij 2 lifetimes gekocht voor 110 euro per stuk met de founder offer :)
Kostte me dat toedertijd maar 110 euro? Echt nix. En al 3 jaar aan het gamen voor dat geld. Da's 3 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Tja, het risico was toen nog: is er voldoende animo voor de game; gaat de stekker er niet over een paar maanden al uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook maar op die lifetime offer ingegaan ook al ben ik al weer zo'n 5 maanden gestopt. Het is dat ik het in dit topic las want het stond niet in the Welcome back mail.
/me wacht op een expansion waar we uit het donker gaan en weer over weidse groene velden mogen lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Hurtebise schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:34:
Ben ik benieuwd waarom je twee accounts hebt, zeker nu je 9 char slots hebt (adventure pack). Laat je ze simultaan lopen?
Ik heb ook nog een 2e account omdat ik een tijdje terug een SoA key gewonnen had met een wedstrijdje op Twitter. Wie de key als eerste gebruikte won :)

Maar ja. Heb daar geen MoM, SoM of een betalingsregeling lopen dus dat is een beetje een nepaccount :p Als iemand hem wil hebben: DM me maar.

[ Voor 15% gewijzigd door EdwinB op 11-05-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot wanneer geldt de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 20:03
Eind juni dacht ik, dus je hebt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay gister eindelijk de Lt weer neer op normal mode. Eindelijk resultaat van weken wipen en tactieken proberen maar nu denk ik dat we de tactiek voor NM goed onder de knie hebben. Nu nog een paar keer NM doen om te bewijzen dat het de tactiek is en niet geluk en dan kunnen we HM gaan proberen. Zoals het gister ging denk ik dat het een kwestie van tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de link Siebsel.

Nu nog proberen bij click and buy de boel te regelen maar dat valt niet mee. De website vliegt om de haverklap uit de lucht en telefonish zijn ze ook niet bereikbaar, ik hoop dat ik het voor eind juni red met ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:30:
Ik ben ook maar op die lifetime offer ingegaan ook al ben ik al weer zo'n 5 maanden gestopt. Het is dat ik het in dit topic las want het stond niet in the Welcome back mail.
hmm, raar, want dat was hoe ik er dus achter kwam, die mail heb ik overigens gister pas ontvangen. Daarin staat ook dat 'the offer' geldig is tot (uit mijn hoofd) 30 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Trin1ty schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:20:
[...]

hmm, raar, want dat was hoe ik er dus achter kwam, die mail heb ik overigens gister pas ontvangen. Daarin staat ook dat 'the offer' geldig is tot (uit mijn hoofd) 30 juni.
Hm, vreemd, heb zelf die mail niet gehad omdat ik actief speler ben maar had dus wel de aanbieding in m'n account staan. Wat ik uit alles begreep (site/COG) was dat de aanbieding alleen tijdens de welcome back week geldig is, dus tot maandag a.s. (17e).

Naja, ik heb gister iig m'n account omgezet naar een lifetime 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

<91 euro, prettig!

[edit]
WTF... Lifetime is daadwerkelijk limited:
Your game time has been extended accordingly, and your next payment is due before 01/01/70.

Ja hallow! :(

Tegen die tijd zullen ze vast iets gevonden hebben dat mijn eigen lifetime niet meer limited is, moet ik zeker weer gaan betalen :+

[ Voor 89% gewijzigd door Kippenijzer op 12-05-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 07:42:
Yay gister eindelijk de Lt weer neer op normal mode. Eindelijk resultaat van weken wipen en tactieken proberen maar nu denk ik dat we de tactiek voor NM goed onder de knie hebben. Nu nog een paar keer NM doen om te bewijzen dat het de tactiek is en niet geluk en dan kunnen we HM gaan proberen. Zoals het gister ging denk ik dat het een kwestie van tijd is.
vet Johhnny, super vet hoor. Gratz met de kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Kippenijzer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:18:
Your game time has been extended accordingly, and your next payment is due before 01/01/70.

Tegen die tijd zullen ze vast iets gevonden hebben dat mijn eigen lifetime niet meer limited is, moet ik zeker weer gaan betalen :+
Psst, dat is 1 januari 1970 :P
Kleine oeps in hun systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet gewoon 2070? Oftewel... als je nu een jaar of 20 bent dan is er een goede kans dat je dan onder de zoden ligt of iig niet meer kan gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

nog iemand die het probleem heeft dat er niet kan ingelogt worden?? de launcher blijft bij getting data centers hangen en gaat niet verder... Blijkbaar kan dat adres niet meer gevonden worden? Ook een tracert levert hetzelfde resultaat op. Is daar soms een workaround voor ofzo?

Alvast bedankt :)

Edit : is opgelost, ik heb nog een paar keer wat proberne te connecten en ineens komt hij erdoor... toch bedankt

Edit 2: lees ik nu in de launcher dat het maintenance was :p. lol, het is al even geleden dat ik nog gespeeld heb ,totaal vergeten

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje, de runekeeper class , is deze een beetje een goeie keuze voor een beginner. Ik hou van een uitdaging dus als er enig denkwerk aan te pas komt , zoveel te beter :). Liefsts zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37
Runekeeper is niet echt een beginner-class maar als je je wat inleest mbt de skills dan kom je er vast wel, zo vreselijk ingewikkeld is het niet en anders vraag je het gewoon ff hier :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Kippenijzer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:18:
<91 euro, prettig!

[edit]

Waar zie je dat staan?? Bij mij staat gewoon "Gametime remaining: unlimited"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Zijn er nog mensen die hebben meegedaan aan de Big Spring Time Hunt (http://community.lotro-eu...0&pagename=news&type=News) ?

Ik wel en kreeg vanmiddag een mailtje dat ik de hoofdprijs heb gewonnen \o/

Dit krijg ik allemaal binnenkort:

LOTRO Collector´s Edition
Book: “J.R.R. Tolkien: Artist & Illustrator”
Siege of Mirkwood Hoodie

Ik ben erg benieuwd wat het allemaal is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
EdwinB schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:07:
Zijn er nog mensen die hebben meegedaan aan de Big Spring Time Hunt (http://community.lotro-eu...0&pagename=news&type=News) ?

Ik wel en kreeg vanmiddag een mailtje dat ik de hoofdprijs heb gewonnen \o/

Dit krijg ik allemaal binnenkort:

LOTRO Collector´s Edition
Book: “J.R.R. Tolkien: Artist & Illustrator”
Siege of Mirkwood Hoodie

Ik ben erg benieuwd wat het allemaal is :)
Tof! Ik heb deze keer niet meegedaan, maar een tijdje terug wel meegedaan aan de lost worlds and landscapes, daar ben ik runner up geworden. Mooi boek en poster gekregen :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh proficiat! Heb niet meegedaan, vorige twee keer niets gewonnen en een kinnie alles. En diezelfde kinnie wint ook altijd als eerste alle gems/shards/..., ik zweer u dat er geknoeid wordt met die dobbelstenen :P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Lointje schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:33:
oh proficiat! Heb niet meegedaan, vorige twee keer niets gewonnen en een kinnie alles. En diezelfde kinnie wint ook altijd als eerste alle gems/shards/..., ik zweer u dat er geknoeid wordt met die dobbelstenen :P hehe
Zal wel aan een kant met Barrow Iron verzwaard zijn ;)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor66
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-08 11:22
Er is een grote kans dat Enedwaith als nieuwe landscape in vol3 book 2 wordt gereleased.
source: http://www.youtube.com/wa...w&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Kreeg vanavond van een kinnie te horen dat je de Vol 1 boeken tegenwoordig kunt solo-en. Dat was me nooit opgevallen in een changelog.

Ik had Book 14 (en 15) nog openstaan dus maar meteen solo aan de slag gegaan. Wel grappig hoe ze dat gedaan hebben met alle bonussen die je krijgt, maar het maakt het allemaal wel heel erg makkelijk. Doodgaan kan bijna niet meer. Book 14 was ook wel erg lang en veel reizen, dus helaas vanavond niet book 15 af kunnen maken. Morgen maar weer verder :)

De prijswinnaars van de "Big Spring Time Hunt" prijsvraag staan trouwens online: http://community.lotro-eu...0&pagename=news&type=news

[ Voor 14% gewijzigd door EdwinB op 15-05-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
EdwinB schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 01:15:
Kreeg vanavond van een kinnie te horen dat je de Vol 1 boeken tegenwoordig kunt solo-en. Dat was me nooit opgevallen in een changelog.
Heerlijk vind ik dat :) En ze hebben 't inderdaad geweldig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Jeeuh eindelijk de Vol 1 boeken allemaal gespeeld. Ik vond Book 14 en 15 wel heeeel erg veel reizen en lopen. Een beetje teveel van het goede.

Nu met goede moed mensen vinden voor Book 6, 8 en 9 van Vol 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:17
EdwinB schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:45:
Jeeuh eindelijk de Vol 1 boeken allemaal gespeeld. Ik vond Book 14 en 15 wel heeeel erg veel reizen en lopen. Een beetje teveel van het goede.

Nu met goede moed mensen vinden voor Book 6, 8 en 9 van Vol 2 :)
En kon je je er een beetje mee vermaken? Ik vind deze boeken (grofweg V1 9-15, hoewel eigenlijk heel vol.1 wel tof is) nog steeds de allerbeste qua verhaal/sfeer eerlijkgezegd.
Siebsel schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Heerlijk vind ik dat :) En ze hebben 't inderdaad geweldig opgelost.
Ben ik het niet mee eens. Hiermee hebben ze de motivatie van de spelers om een fellowship te vormen helemaal om zeep geholpen, en wat is er nou fijner dan de epic quest line doen met een fijne fellowship? Solo'en met deze buffs geeft het voor mij meer een grind-gevoel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
blacktarantulaX schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:46:
Ben ik het niet mee eens. Hiermee hebben ze de motivatie van de spelers om een fellowship te vormen helemaal om zeep geholpen, en wat is er nou fijner dan de epic quest line doen met een fijne fellowship? Solo'en met deze buffs geeft het voor mij meer een grind-gevoel ofzo...
Probleem was alleen, dat veel mensen gewoon vast zaten, omdat het gewoon niet lukte om groepen te krijgen voor veel questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:54:
[...]

Probleem was alleen, dat veel mensen gewoon vast zaten, omdat het gewoon niet lukte om groepen te krijgen voor veel questen.
Dat kwam volgens mij door de verhoogde levelcap na MoM; veel spelers waren al aan het levellen in Eregion en Moria en de epic quests schoten er bij in. Ik heb toen heel Volume 1 nog wel kunnen afmaken, maar dat was een hoop geregel en we waren uiteindelijk allemaal al level 60 toen we aan Book 15 begonnen.

Het verschil met nu is dat je toen iig tot en met einde Book 7 altijd wel een groep kon vinden; aangezien alles nu solo is, kun je dat tegenwoordig wel vergeten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend echt een bizarre SG run gehad :)

We kwamen bij Gorothul aan met 2 Rk's (DPS) 1 champ, 1 HNT, 1 Cap en ik op Guardian.
Op 90k had de minstrel aggro van iets te veel en ging dood. Op 90k begint het moeilijkste pas dus ik verwachtte een wipe zo zonder healing. Geloof dat de RKs probeerden te switchen naar healing en ik zeg ik probeer wel een conjunction op Gorothul te triggeren met To The King. Conj. kwam gelukkig dus vol groen. Ondertussen stroomden er bergen met skeletons naar ons toe en hadden we ook nog een sorc en een loremaster rondlopen naar de blauwe spirits. Hunter kreeg er op een gegeven moment geen skill meer uit en ook de RK's hadden de grootste moeite iets te doen. Ik pop pledge en probeerde zo vaak mogelijk TTK te doen op skeletjes en sorcs om een conj. te krijgen. Uiteindelijk nog 3 of 4 keer een conj gelukt op adds en zodoende net genoeg healing om de champ en mijzelf up te houden en op het moment dat Goro toch neer ging ging ook de champ en was ik de enige overlevende. Zal maar niet zeggen naar wie de symbol ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kwamen bij Gorothul aan met 2 Rk's (DPS) 1 champ, 1 HNT, 1 Cap en ik op Guardian.

Ik denk dat je een foutje maakt want later spreek je over jullie mins???

Verder wel een tof verhaal en wederom gratz met een symbol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Stiekum toch met 7 gok ik.
wel knap vanaf 90K zonder echte healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:30:
Zal maar niet zeggen naar wie de symbol ging :)
Echt, het is dat ik de rechten niet heb, anders had je nu een ban te pakken voor opscheppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:02:

Ik denk dat je een foutje maakt want later spreek je over jullie mins???

Verder wel een tof verhaal en wederom gratz met een symbol :)
ik was erbij en was een van de RK's. Er was geen captain, maar een minstrel.

Wel een erg spannend einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:49:
[...]
ik was erbij en was een van de RK's. Er was geen captain, maar een minstrel.

Wel een erg spannend einde :)
Zo was het ja... ik twijfelde omdat ik zeker wist dat we 2 RKs hadden en ook dat de minstrel zo vroeg dood ging. My bad. Ik heb iig nog nooit zo veel skeletjes bij elkaar gezien. Komt natuurlijk omdat het zo lang duurde met een naar healing switchende RK of mss 2 switchende RKs en een hunter die geen skill meer kon doen. Mn challenge doet ook maar 5 targets en ik denk dat er tussen de 5 en 10 skeletjes per persoon waren. Was absoluut de meest enerverende run maar erg blij dat ik met iets van 1200 morale over was toen de rest neer was. Had de kist snel moeten looten :P

Laatst in BG met de kin rollde ik weer 97 op de symbol net als onze andere tank die nog maar 1 symbol gehad heeft ooit. Ik heb hem aan hem gegeven maar toch nog even ge-re-rolled voor de statistiek en als het op de roll aan was gekomen had ik ook die gewonnen. teller staat op 11 symbols waarvan 4 weggegeven. Ik heb met veel dingen pech qua rolls maar geef eerlijk toe dat ik met symbols absurd veel geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb er tot nu toe 1x 1tje gewonnen :P zie ze wel steeds regelmatiger droppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Vanavond van 35 naar 70 radiance gegaan door een 25 radiance glove in SG en een zooi medaillons waardoor ik een mooie 25 radiance kledingstuk kon kopen.

Klinkt als +50 in plaats van +35, maar ik had al andere gloves met 15 radiance.

Was wel weer leuk, maar moet nog wel wat meer oefenen volgens mij. Ben er 3x doodgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuky10
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-04-2020
Hoi,
ik heb het spel net gekocht samen met de mines of moria.
Ik ga het morgen installeren. Alvast besloten op Snowboarn te gaan spelen omdat deze het meest "populated" is.
ik twijfel tussen een hunter en een champion.
ik ben een beginner dus maar speel al jaren WOW.
wat zijn de voor en nadelen van deze classes?

tot ziens in het spel . groeten daphne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Een hunter is vooral goed bij één tegenstander, daar kun je heel veel damage op doen. Een champion is juist beter tegen meerdere tegenstanders en doet daarbij ook veel damage. Verder heb ik beide klassen nog niet gespeeld, dus weet ik niet heel goed wat nou verder voor/na-delen zijn

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EdwinB schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:21:
Was wel weer leuk, maar moet nog wel wat meer oefenen volgens mij. Ben er 3x doodgegaan :)
Ik was erbij op mn LM.

Je bent een poos niet online geweest dus er zijn wel wat verbeterpuntjes ja :)
Als je bedenkt dat je unbuffed bijna 3k !!! minder morale hebt dan mijn guardian dan heb je heel wat ruimte om te verbeteren. Denk dat je jewelry veel beter kan en zag dat je ook geen enkele relic geslot had.

Om in SG een beetje lekker te kunnen tanken met die brutes is het erg makkelijk om guardian's threat te slotten als legendary en ook de traited vexing blow is een must als je meerdere targets tanked.

Wardens kunnen echt veel makkelijker aggro houden door hun aggro leech die in mijn ogen echt bizar OP is. Weet de naam van de skill niet maar werkt 100x beter dan de guardian's whirling retaliation.

Gister organiseerden we een Filikul raid en omdat we maar 1 guard en geen champs hadden ging mn vrouw maar reloggen naar dr warden. Ze heeft een bloedhekel aan tanken en speelt echt nooit op d'r warden. Ze pakte even haar lijstje erbij van de gambits en een paar van onze ervaren hunters uit de kin die ook mee waren vroegen... kunnen we het hele gevecht in strength? De uitdaging nam ze aan en ze had dus 2 hunters in strength en ik op mn RK die vol gingen DPS-en. Binnen 3 seconden had ze aggro en raakte het alleen nog kwijt als de guardian zn challenge gebruikte. Toen de DoT op 1,5k zat is ze gestopt met aggro skills en een poosje later kreeg een van de hunters aggro maar toen de DoT kwijt was had ze het zo weer terug tot het eind van het gevecht.

bij een warden hoef je volgens mij maar 2 of 3 skills te doen om gegarandeerd aggro te hebben terwijl je op je guardian veel meer moet werken voor je aggro en het dan nog kwijt kan raken aan een hele goede champ. Als iemand die echt nooit tanked even een papiertje erbij kan pakken en makkelijk aggro houdt boven 2 goede hunters in strength en een vol DPS gebouwde RK dan is dat best ziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:08:
Wardens kunnen echt veel makkelijker aggro houden door hun aggro leech die in mijn ogen echt bizar OP is. Weet de naam van de skill niet maar werkt 100x beter dan de guardian's whirling retaliation.
Dat is ofwel Exhultation of Battle, 10 target AoE health leech over time, of Conviction, group HoT + threat leech. Take your pick. Exhultation is iig in book 8 generfed dacht ik, toen was ie echt OP. Aangezien de threat over time op EoB stackt, kon ik die drie keer doen en een peuk gaan roken (buiten, op mn balkon). Als ik terugkwam had ik nog aggro. Ik overdrijf niet.
Gister organiseerden we een Filikul raid en omdat we maar 1 guard en geen champs hadden ging mn vrouw maar reloggen naar dr warden. Ze heeft een bloedhekel aan tanken en speelt echt nooit op d'r warden. Ze pakte even haar lijstje erbij van de gambits en een paar van onze ervaren hunters uit de kin die ook mee waren vroegen... kunnen we het hele gevecht in strength? De uitdaging nam ze aan en ze had dus 2 hunters in strength en ik op mn RK die vol gingen DPS-en. Binnen 3 seconden had ze aggro en raakte het alleen nog kwijt als de guardian zn challenge gebruikte. Toen de DoT op 1,5k zat is ze gestopt met aggro skills en een poosje later kreeg een van de hunters aggro maar toen de DoT kwijt was had ze het zo weer terug tot het eind van het gevecht.
Eigenlijk elke class behave de Burglar, Captain en Loremaster zijn briljant voor een Warden. Hoe meer threat jij opbouwt, hoe makkelijker ik het heb om te tanken.
bij een warden hoef je volgens mij maar 2 of 3 skills te doen om gegarandeerd aggro te hebben terwijl je op je guardian veel meer moet werken voor je aggro en het dan nog kwijt kan raken aan een hele goede champ. Als iemand die echt nooit tanked even een papiertje erbij kan pakken en makkelijk aggro houdt boven 2 goede hunters in strength en een vol DPS gebouwde RK dan is dat best ziek :)
Tja, Warden is gebaseerd op Threat Over Time en leeches, wat ons bizar veel threat geeft. Dat weet TAA hier ook wel, die speelt regelmatig op zn guard met mij samen. Het heeft voor hem weinig nut te proberen om meer aggro te krijgen, dat lukt hem alleen als ik niet kan leechen van een DPSer. Aan de andere kant, als ik dood ga in een lang gevecht (Durchest bijv) ben ik meteen gedegradeerd tot derderangs DPS en corruption bot, want ik kan mn threat niet terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spuky10 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 01:46:
Hoi,
ik twijfel tussen een hunter en een champion.
ik ben een beginner dus maar speel al jaren WOW.
wat zijn de voor en nadelen van deze classes?
Alvast welcome op Snowbourn :-).. tjah Hunter of Champion. Ligt eraan wat jij leuk vind om de spelen, ik heb een 64 hunter en vind dit een erg makkelijke classe, kortom lijkt me ideaan om de game mee te starten. Grote verschil is dat de Hunter single-target DPS doet en de champion meerdere tegelijk. Daarnaast heeft de champ heavy armour, wat wel eens handig kan zijn.
Ik zou zeggen, maak voor beide een char aan en lvl ze tot 15, dan heb je een beetje een idee van de classe.

Hunter:
+ Doet mega DPS op 1 target, redelijk makkelijke classe om het spel mee te verkennen, hij kan overal heen porten met zijn skills (kortom je makkelijk en snel verplaatsen in de wereld), je hebt wat crowncontroll skills
- Indien mobs in melee range komen wordt het moeilijk, je bent erg squeezy met medium armour

Champ
+ Je doet flinke DPS op meerdere targets, je draagt heavy armour en indien nodig een shield, je hebt een goede interruptskill (clobber)
- Je moet goed opletten met je attack-at-all skills indien mobs in-range gestunned/feared zijn

(verder heb ik weinig punten voor de champ, gezien die van mij nog maar lowlvl is)

Gisteren nog eens samen met een vriend onze champ en Guard van de plank gepakt... beide waren lvl53 en flink bezig in de flaming deeps... is sowieso wel lachen op dat lvl in de flaming deeps :+ Het lvllen gaat opzich wel traag omdat we laag lvl zijn en dus lang over de mobs doen, maar het is echt ruig als je dan 5 of 6 lvl57/58 Orcs op je nek hebt en het gewoon overleeft met zn tweeen :), ik heb nu ook eens zo af en toe shield-wall kunnen testen, en dat werkt perfect.
Na 2 uurtjes lvl54 aangetikt en klaar in de deeps. Op naar de Shadows Refuge >:)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool :)

Speel nu samen met mn vrouw op burg (ik) en champ. Die combinatie is ook heel erg dodelijk. Burg doet debuffs en gezien beide classes dual wield zijn vallen de mobs bij bosjes neer. Lijkt wel een beetje of de burg debuffs gericht zijn op melee classes. Als we veel mobs pullen of bij een boss / elite dan trigger ik een conjunction en doen we of beide groen of beide geel afhankelijk wat we nodig achten. Zijn nu beide level 48 en in het middelste gedeelte van Eregion aan het questen en hebben gelukkig allebei onze legendary pages al gevonden en ook onze classquests al af (kinbank FTW). Vind Eregion wel leuk om te questen dus lekker doorrammen zodat we moria in kunnen. Aangezien dit mn 5e char is ken ik alle quests nog wel. Aan de ene kant minder leuk omdat je niet echt van de omgevingen en uitdagingen geniet maar in plaats daarvan zo snel mogelijk door de quests gaat om te levellen. Het is daarentegen wel heel erg leuk om (end game) instances op diverse chars te doen waardoor zo'n instance langer leuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Nieuwe zone Enedwaith later dit jaar!
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=332033

Het interview met Adam Mersky (director of communications, Turbine):
http://www.youtube.com/watch?v=4uQL8uUl6-w

[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 18-05-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hurtebise schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:13:
Nieuwe zone Enedwaith later dit jaar!
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=332033

Het interview met Adam Mersky (director of communications, Turbine):
http://www.youtube.com/watch?v=4uQL8uUl6-w
Zie bericht van Razor66 van 14 mei ;).
Man, je deed me bijna geloven dat het nu officieel aangekondigt was... ;).
Nog maar even langer wachten helaas. Ik denk wel dat Enedwaith mooi kan worden, ik hoop wel dat het weer een flink gebied wordt, groter dan Mirkwood. Daarnaast hoop ik dat Legendary Items flink op de schop genomen worden, ik haat die dingen. Veroorzaken alleen maar frustraties.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond Lt NM weer op het programma en onze tactiek blijkt degelijk te zijn want bij de 1e poging ging ie al neer. Hoop dat we snel HM gaan proberen en het ook binnen een redelijk tijd lukt.

Zat een symbol in de kist en met 84 was ik ongelooflijk maar waar weer de hoogste. Heb er meteen een RK stone van gemaakt maar met 2 DPS en 2 healing legacies was het weer een flinke domper. Heb er nu 3 items van gemaakt die eigenlijk allemaal niet zo goed zijn/waren. de 2 items die ik voor mn vrouw d'r chars heb gemaakt zijn gelukkig wel ok. Hopelijk worden de items voor onze burg en champ wel goed. Ik blijf erg van mening dat het hele symbol gedoe zwaar overhyped is en belachelijk is dat er mensen 110G of meer voor willen betalen. Ik geloofde al niet in reforged 2nd age items en met dit laatste fail item heb ik er nog minder vertrouwen in. Iets wat zo zeldzaam is (voor de meesten) zou gewoon gegarandeerd beter moeten zijn dan een third age item wat je van elke willekeurige lvl65 orc kan oppikken maar dat is het meestal niet.

mocht ik weer een symbol winnen in een kin groep dan verloot ik hem wel onder mensen die er nog nooit een gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer van je RK stone Johnny. Welke Dps legacies had je?
Het is wel een soort loterij zo ja, ten eerste moet je lucky zijn met het symbol.
En dan moet je daarna lucky zijn met je legacies.

Zou het op zich 1 keer best willen proberen, maar momenteel heb ik ook niet extreem veel geluk met mijn 3A. Ik heb een goede stone, maar op zich vind ik hem niet perfect. Dus ik zoek nog wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik vond toevallig gisteren een best leuke third age stone. +% Fire Damage, +% Fury of Storm Damage, +% Healing en +%FoS Crit Multiplier :9

Pagina: 1 ... 12 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.