The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:26:
groter dan Mirkwood. Daarnaast hoop ik dat Legendary Items flink op de schop genomen worden, ik haat die dingen. Veroorzaken alleen maar frustraties.
Tjah ik denk dat we dat wel allemaal hopen; dat het groter wordt :-). En jah ik ben het met je eens dat die items op de schop moeten, want zoals het nu is werkt het inderdaad frustrerend.
In het topic van bovengenoemde links kwam ik een leuke suggestie tegen mbt de tokens die je nu wint/krijgt om te barteren voor armour. ALs ze dit nu kunnen implementeren worden tenminste weer eens alle instances gedaan ipv alleen SH en Grand Stairs:
The majority of the hatred for the old implementation was because it was so damn random, and it had the all-or-nothing reward system. Sure there's always a few people who will complain when any content is difficult (ie: DD), but I'm willing to wager that was the minority. People like to know they're making progression. Nothing sucks more than fighting for an hour and someone accidentally ruins hard mode, or you lose the roll for the 50th time. It's so incredibly demoralizing.

I think this would be the optimal solution:

for X instances, there will be X+1 types of token.
Instance 1 drops A tokens
Instance 2 drops B tokens
Instance 3 drops C tokens, etc
Then there's a generic Z token.

25 (or whatever) A tokens can be traded in for one piece of armour (say, hands)
30 (or whatever) B tokens can be traded in for one piece of armour (say, chest)
35 (or whatever) C tokens can be traded in for one piece of armour (say, legs)
Z tokens can be traded in for IXP, relics, scrolls, etc.
A, B, C, etc tokens will be tradable for Z tokens on a 1:1 basis.

Instance A is easy.
Boss 1 drops 1 A token
Boss 2 drops 2 A tokens
Boss 3 drops 3 A tokens
Hard Mode drops an additional 6 tokens.

Instance B is moderate
Boss 1 drops 1 B token
Boss 2 drops 3 B tokens
Boss 3 drops 5 B tokens
Hard Mode drops an additional 9 tokens.

Instance C is hard
Boss 1 drops 1 C token
Boss 2 drops 4 C tokens
Boss 3 drops 7 C tokens
Hard Mode drops an additional 12 tokens.

The first bosses drop only 1 token. This is done so that people don't continuously farm the first and easiest boss in the instance. This puts an incentive so that people actually try to finish the instance as well. The hard modes drop as many tokens as all 3 bosses combined, which incentivizes people so that they attempt doing the difficult mode. Basically if you can master hard mode, then you can halve the amount of time you need to spend doing the instances.

It's pretty similar to the current system, but puts a solid incentive towards
1) trying all the instances (current system lacks)
2) finishing all the instances (current system supports)
3) attempting hard modes (current system supports but only in some instances; Most people do not find it worthwhile to attempt SH HM, for example).

For the people who cannot finish hard modes, say like Gurvand's HM, then they may find it more appealing to just do the first two bosses. It'll take a heck of a lot longer, but at least it's not impossible, and at least each run will get you SOME progress as long as you beat at least one boss (we've all run with disastrous PUG's, let's be honest).
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:58:
jammer van je RK stone Johnny. Welke Dps legacies had je?
Het is wel een soort loterij zo ja, ten eerste moet je lucky zijn met het symbol.
Nou in het geval van Johnny speelt dit niet echt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rfce op 19-05-2010 11:28 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Als je bovenstaande in praktijk brengt kun je net zo goed weer terug naar de oude situatie met een normal mode en een hardmode, dat was eigenlijk ook gewoon goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Hiawatta schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:07:
Als je bovenstaande in praktijk brengt kun je net zo goed weer terug naar de oude situatie met een normal mode en een hardmode, dat was eigenlijk ook gewoon goed genoeg.
Welke oude situatie bedoel je? Want voorheen dropte er slechts één coin bij de laatste boss en alleen bij HM (dus je moest sowieso alle bossen doen, sowieso in HM en sowieso moest je loten... als dat allemaal niet lukte, dan had je geen radiance). Dat is dus heel anders dan de suggestie die hierboven staat. De suggestie zoals hierboven lijkt mij persoonlijk een fantastisch systeem. Ik zou graag zien dat ze het implementeren.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja systeem hierboven is een combinatie. Uiteindelijk moet je evenveel doen als vroeger (ook 6 runs bv voor iedereen een coin heeft), maar heb je wel het voordeel dat iedereen na 6 runs ook wel zijn coin heeft, en niet het random geval van vroeger waarbij de nieuwe kerel er mee gaat lopen en dan "weg moet".

Het enige probleem dat dat geeft is het aantal barter-items. Er zijn er nu al veel te veel, ofwel moeten ze bagspace wat omhoog gooien, ofwel ergens een ander systeem vinden om deze te bewaren. (zoals geld).

Gisteren kinnie geholpen met HM van SH en WP. Hij was lvl 64 guardian (sinds kort terug in spel), lvl 65 minstrel en ik (lvl 65 guardian). Ging allemaal heel vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Flying Dutchman schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:43:
[...]
Welke oude situatie bedoel je? Want voorheen dropte er slechts één coin bij de laatste boss en alleen bij HM (dus je moest sowieso alle bossen doen, sowieso in HM en sowieso moest je loten... als dat allemaal niet lukte, dan had je geen radiance).
Lijkt me ook Hiawatta, want bij het oude systeem was 1 iemand direct blij als alles lukte, als je pech had (en niet in een goede kin zit ofzo) kon je 100 runs doen voor de boots bijv. dan nog steeds zonder zitten.

De geposte suggestie is een combie van het oude en het nieuwe systeem:
1) Je moet ELKE instance doen om alle pieces te krijgen (pugs worden dus beter en er blijft variatie).
2) Je bent met elke boss kill iets dichter bij het behalen van je piece... haal je hm niet of loopt de run niet lekker, dan heb je nog steeds een aantal tokens, gaat de hele run vlekkeloos dan heb je er weer net iets meer (kortom voldoening).
3) Je kunt de runs blijven doen, al heb je alle pieces... ieder heeft nl evenveel kans op eventuele runes/relics
Lointje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:07:
Het enige probleem dat dat geeft is het aantal barter-items. Er zijn er nu al veel te veel, ofwel moeten ze bagspace wat omhoog gooien, ofwel ergens een ander systeem vinden om deze te bewaren. (zoals geld).
Tjah barter items zijn u ook al veel meer geworden, naast de coins voor Moria/Loth/Mirwood heb je ook nog eens die van de skirmishes :X Kortom, met een beetje pech zitten de helft van je bags al daarmee vol. Daarnaast heb je nog bijv. 6 legendary items in gebruik en nog wat scrolls/food/pots/class items en heb je nog 1 bag over voor loot :D
Mij lijkt het het mooiste als je onder de char-settings een tabblad erbij krijgt met een barter tabel erin, hierin al de te behalen coins en de hoeveelheid wat je ervan bezit, klaar :>

[ Voor 27% gewijzigd door Rfce op 19-05-2010 15:14 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
The Flying Dutchman schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:43:
[...]

Welke oude situatie bedoel je? Want voorheen dropte er slechts één coin bij de laatste boss en alleen bij HM (dus je moest sowieso alle bossen doen, sowieso in HM en sowieso moest je loten... als dat allemaal niet lukte, dan had je geen radiance). Dat is dus heel anders dan de suggestie die hierboven staat. De suggestie zoals hierboven lijkt mij persoonlijk een fantastisch systeem. Ik zou graag zien dat ze het implementeren.
Ik het bovengenoemde systeem hoef je dus ook nooit moelijk te doen, gewoon vaak de eerste paar bazen runnen en dan ben je er ook. dan vind ik nog steeds de originele HM coin beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Dat systeem is er al: deeds. Wat er bij gebouwd moet worden is dat je deeds ook (gedeeltelijk) ongedaan moet kunnen maken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moraxv schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:45:
Dat systeem is er al: deeds. Wat er bij gebouwd moet worden is dat je deeds ook (gedeeltelijk) ongedaan moet kunnen maken.. ;)
Hmmzz dat kan ik even niet volgen, waarom zou je een deed ongedaan willen maken als je er al veel tijd hebt ingestoken om hem te voltooien?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hiawatta schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Ik het bovengenoemde systeem hoef je dus ook nooit moelijk te doen, gewoon vaak de eerste paar bazen runnen en dan ben je er ook. dan vind ik nog steeds de originele HM coin beter.
Maar dat is een kwestie van de rewards bij de latere bosses/HM exponentieel beter te laat zijn, dus bijv 1-1-4 en HM nog eens 6 coins extra als loot verdeling en daarnaast leuke goede jewelry als mogelijke drop bij laatste boss/ HM

Alleen je moet inderdaad wel de barter coins goed kwijt kunnen

Ik ben op dit moment trouwens tijdelijk gestopt met spelen, aangezien er niet zo veel meer te doen is en ik wel heel veel onzinnig ingelogd was en ik me tijd nu dus mooi aan m'n studie ga besteden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:33
Vanavond voor het eerst in de Warg Pens geweest. Vind het wel een leuke instance en hij is goed te doen. Wel 2x gewiped totaal, maar de instance wel op HM gehaald. Dat leverde dus lekker veel medaillons op.

Zit nu op 95 radiance, dus het gaat lekker. Een paar dagen terug zat ik nog op 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hiawatta schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Bij het oude systeem was het: als een HM niet lukt en je wint de roll niet, dan heb je niets. In het nieuwe voorgestelde systeem heb je: redenen om alle instances te doen, redenen om alle bosses te doen, redenen om HM te doen. Maar aan de andere kant, als het niet lukt, dan heb je in ieder geval toch iets (even aangenomen dat je de eerste boss op easy mode neerkrijgt ;). Het lijkt mij een prachtige middenweg tussen het oude systeem en het systeem zoals het nu bestaat.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Rfce schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:25:
[...]

Hmmzz dat kan ik even niet volgen, waarom zou je een deed ongedaan willen maken als je er al veel tijd hebt ingestoken om hem te voltooien?
Je maakt een deed per barter-item. Iedere keer als je een barter-item verdient wordt de teller opgehoogd. De hoeveelheid opgebouwde 'punten' zou je dan kunnen inleveren voor items. De teller wordt dan weer verlaagd. De deed zelf is niet te completen.. Negatief staan is ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EdwinB schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:06:
Vanavond voor het eerst in de Warg Pens geweest. Vind het wel een leuke instance en hij is goed te doen. Wel 2x gewiped totaal, maar de instance wel op HM gehaald.
Nou gewhiped :P... bij Boss 1 ging de mincer dood en hebben we m gereset... bij Boss 2 idem, dus ook een reset. Daarnaast was ik er echt al lang niet meer geweest en deed jij hem voor de eerste keer.... de mincer kwam er ook casual en wist eigenlijk niet de tactics.
Kortom ik vind dat we het netjes hadden gedaan met een guard/micer/burglar.
Voor de volgende keer misschien met de zelde setup.... ik (burglar) kon rustig die wargs "tanken" bij de bosses, met voldoende debuff erop en zo af en toe een daze was dat goed te doen.. zo hoef jij je alleen maar op de boss te focussen :z .
Naast de coins heb je denk ik ook voldoende stars erbij gekregen voor de quests en deed, niet?
Moraxv schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:13:
Je maakt een deed per barter-item. Iedere keer als je een barter-item verdient wordt de teller opgehoogd. De hoeveelheid opgebouwde 'punten' zou je dan kunnen inleveren voor items. De teller wordt dan weer verlaagd. De deed zelf is niet te completen.. Negatief staan is ook niet mogelijk.
OK sorry dacht dat je het over de huidige deeds had :o ... maar dit zou inderdaad een oplossing kunnen zijn ja.

[ Voor 21% gewijzigd door Rfce op 20-05-2010 10:27 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week warg pens met LM/WRD/BRG gedaan en ging heel soepel. Volgens mij is de combi LM/WRD belachelijk sterk. WRD kan zichzelf behoorlijk goed healen en wat ie tekort komt kan de LM bijhealen. Een WRD is zo sterk als dat ie power heeft en met een LM battery is dat dus in theorie oneindig. Ook de stun protection en wound removal zijn enorm handig in Warg Pens.

De wargs bij de eerste boss moet je zo snel mogelijk afmaken dan is het gevecht een simpele tank and spank. Voor een relatief onervaren/roestige groep hebben jullie het wel netjes gedaan :)

Moet saelchol nog steeds op mn LM dus ga nog wel eens op zoek naar een WP groepje.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<- ik wil graag mee naar WP Johnny :)

Maar ik moet "Sealchol" zelf ook nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou als jullie gaan geef Tib maar een IM en kom ik wel mee.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 20:03
Of anders komt Lal wel even mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe DD grouphug!!!!

Wel fijn dat iedereen wil helpen maar dat bijna niemand een tank-ish class heeft. Vind dat iedereen in de kin een tank, een healer en een DPS-er moet hebben 8)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het juist wel erg fun om met 3 dps classes deze boss te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
JohnnyV76 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:11:
hehe DD grouphug!!!!

Wel fijn dat iedereen wil helpen maar dat bijna niemand een tank-ish class heeft. Vind dat iedereen in de kin een tank, een healer en een DPS-er moet hebben 8)
Ik heb nog wel een Champion op lvl 33 en een Hunter op lvl 25 ofzo :p Misschien maar eens wat met de alts gaan doen.

Voor de mensen op Snowbourne en niet met de Dutch Dunedain groep naar DN gaan wil ik vanavond wel weer naar Warg Pens :) (of een andere instance die medaillons oplevert)

[ Voor 4% gewijzigd door EdwinB op 20-05-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is BG avond niet DN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij gaan ook naar BG vanavond, tweede kin-attempt. Ben een paar keer meegegaan met eternity, dus ik denk dat we durchest wel neerkrijgen (NM). Wordt interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:11:
Tjah het liefst dat iedereen van elke classe er 1 heeft op 65 met topgear, maar ja niet iedereen heeft zoveel gametijd als jij 8)
Ik ben er iig aan het werken, het feit is dat een nieuwe classe helemaal anders speelt en dus de oude contect opeens toch weer leuk maakt.
Mn Guard lvlt gestaag richting de 55, mn LM is al 60, mn hunter 64,5, maarja mijn mincer is pas 39 dus dat zal nog wel even duren!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het gewoon bij een class, voordat ik die een beetje op de rit heb :)

En als het zover is dan duik ik denk ik wat meer de Moors in.

Probeer me nu wat meer te focussen op mijn deeds, sommige moeten echt naar lvl 10.
Vanavond worm-slayer in Moria proberen te doen voor +2 valour.
(deze is nog lvl 7 :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren dus onze tweede BG run ooit met de kin. 12 signups, maar twee met computerproblemen dus nog een pug LM en capt gezocht.

Gauntlet ging van de eerste keer neer. Niet zo snel als toen ik met een ervaren kin meewast omdat ik geen overpulls wou doen, maar het was gecontroleerd en geen echte problemen. Twee minuten break en dan Durchest NM.

Eerste attempt ging vrij goed: 2 tanks + 1 captain op de baas, een van de tanks krijgt volledige aggro en gaat vlot. Echter bij het doden van de 5e add, kreeg onze capt plots een dubbele mep (3k, dan 5.5k) en stierf hij. Blijkbaar had hij aggro gekregen of zo, weet niet goed hoe dat kan. Natuurlijk met beide tanks op -100% en -90% threat, gaat hij even de minstrels neermeppen. Retreat en opnieuw proberen.

2e attempt kreeg de captain de begin-aggro, stond na twee minuten op 89 morale (iep!) dus dan maar de 3 RK’s even laten meehealen tot capt aggro kwijt was en vervolgens de swap-taktiek toegepast. 5 adds down, rustig boss beginnen neerhalen (met tanks op -50% elke keer, damage niet extreem laten gaan). Baas ging neer. Er zat een average shield in, en wonder boven wonder (heel de kin was verbaasd) heb ik de gem gewonnen met een roll van 100! Incroyable.

Daarna nog na baas 1 wat gaan verkennen, daar was nog niemand van onze groep ooit geweest. Het ging wel redelijk (geen hunter met stealth track), hoewel die sorcerers meestal met een aantal doden aan onze kant neergingen. Alles ging goed tot we aan een kamer kwamen boven de trappen waar je in de verte sorc + sword/mace kerel hebt, een patrolling stealth warg en een patrolling sword.

Stealth detect stond op dus had de warg gezien, maar hem pullen was een slecht idee. Dan proberen te pullen in een van de zijgangen, nieuwe wipe. Die patrol guard wel neergekregen, uiteindelijk de warg ook via suicide on warg-run :D Toen was het nogal laat en zijn we gestopt.

Al bij al een zeer toffe run, goed teamwork, veel bijgeleerd en progressie gemaakt. Waarschijnlijk zijn we nu wel klaar voor een wekelijkse/ tweewekelijkse Bgrun.

Misschien nog follow up doen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:21:
Probeer me nu wat meer te focussen op mijn deeds, sommige moeten echt naar lvl 10.
Vanavond worm-slayer in Moria proberen te doen voor +2 valour.
(deze is nog lvl 7 :( )
Op mn main heb ik er al voldoende op 14 of zelfs 15, maarjah de cap zit op 10 :-( Wordt tijd dat ze die eens opkrikken. Worms in Moria -> In de flaming deeps, direct links als je vanuit de waterworks komt is een mooie farmplek.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz Lointje!! :)
Hopelijk geeft dit een impuls aan je kinnies om vaker in te schrijven.

Het is vanaf boss 1 even ontdekken welke mobs gelinked zijn en welke waarheen lopen en wanneer je wat kunt pullen. Dat zal per keer beter gaan.

Gister hebben we zelf voor het eerst een full run gedaan (2x HM en LT op NM). Om 21:45 waren de twinnies neer en om 23:15 de LT op nm na 1 wipe. Dit is de 3e keer op rij dat we de LT op nm neer hebben dus volgende keer moeten we aan HM geloven. Voordeel is dat veel mensen al 3 pieces hebben dus rond de 140 rad zitten. Nu kijken of we voor donderdag een alt run kunnen doen... we hebben genoeg mensen en classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:25:
Gratz Lointje!! :)
Hopelijk geeft dit een impuls aan je kinnies om vaker in te schrijven.

Het is vanaf boss 1 even ontdekken welke mobs gelinked zijn en welke waarheen lopen en wanneer je wat kunt pullen. Dat zal per keer beter gaan.

Gister hebben we zelf voor het eerst een full run gedaan (2x HM en LT op NM). Om 21:45 waren de twinnies neer en om 23:15 de LT op nm na 1 wipe. Dit is de 3e keer op rij dat we de LT op nm neer hebben dus volgende keer moeten we aan HM geloven. Voordeel is dat veel mensen al 3 pieces hebben dus rond de 140 rad zitten. Nu kijken of we voor donderdag een alt run kunnen doen... we hebben genoeg mensen en classes.
Denk dat je dinsdag bedoelt met een alt run, want gisteren was het donderdag ;)

btw Gratz Lointje, netjes gedaan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde vòòr donderdag dus voor de reset :)
Zie dat mijn tekst wel op verschillende manieren geinterpreteerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuky10
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-04-2020
ha mensen!
heb een hunter gemaakt op snowbourn. ben nu level 16.
ben op zoek naar een NLe guild (of kin zoals het nu heet)
die elkaar helpen met levelen en eventueel wat vragen kunnen beantwoorden over de hunter.
ik heet in het spel Sharivah

graag hoor ik of er zo'n guild is op snowbourn.

of elke andere tip is welkom.

(jammer dat er geen add ons zijn voor het spel! en ook jammer dat je geen XP balk hebt. of is dit in te stellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De XP balk is dat gedoe helemaal onderaan. :) Dat bruine gedeelte en optioneel een blauwe toevoeging.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atriohm
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 14:22
is hier eigeljk iemand die van pvp houd? Ik lees alleen pve verhalen hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 2 jaar terug heel veel pvp gespeeld maar dan aan de creep kant. Nog steeds vind ik dat op een of andere manier leuker dan als freep. Jammer genoeg is de balans op onze server de laatste tijd al in het voordeel van de creeps dus echt interessant worden de gevechten er niet op. Dit zal zichzelf wel weer balanceren vermoed ik.

Als er redelijk eerlijke gevechten zijn en iedereen blijft staan dan is het heel leuk maar jammer genoeg is het vaak zerg vs zerg en pewpew vs pewpew met af en toe een flankje hier of daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste tijd zijn de freeps zich weer aan het reorganiseren en is er bijna elke avond een volle raid. De ene dag winnen ze gigantisch van de creeps, de volgende dag totaal overrun door de creeps. Het is nog wat zoeken, maar er zijn heel goede gevechten bij die wat langer duren dat vroeger (15s zerg vroeger tov 4 minuten full melee raids).

Ik speel af en toe PvP, soms creep, soms freep. Mijn guardian is rank 7 (halfweg rank 8). Mijn warg is rank 5, rank 4 BA, rank 2 defiler. Het is best leuk. Als guardian vind ik het sinds moria toffer (missch ook omdat mijn pc upgrade toen was). Hoewel het daar afhangt hoeveel "pewpew" (ranged gevechten) er is. Dan naar voor stormen is echt suicide, dan heb je 12 dots op jou die elk 1.5k totale damage doen. Melee is guardian serieus onderschat en ook gaat men guardian niet vaak als eerste target nemen (behalve als je vanvoor loopt als afleiding).

Creep kan je spelen vanaf lvl 10, in het begin ben je wel zwak. Maar als je mee in een raid kan (of je bent een BA) dan rank je snel genoeg op om te kunnen overleven.

Het hangt dus wat af van dag tot dag, in snowbourn heb je wel elke dag twee volledige raids tegenover elkaar. Ook beetje van je class. Als hunter of RK rank je wel vrij snel op, zelfde met BA (en beetje spider) op de andere kant omdat je vanaf een grote afstand genoeg damage kunt doen om veel renown points te krijgen.

Wij hadden vroeger elke week een ettens-night. Ene week freeps, andere week creeps. Was niet superveel interesse dus nu is het sporadisch. Minder vaak maar wel meer volk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch het gevoel dat de ranged van een hunter enorm veel verder is, dan dat van een RK.
Als ik freep, dan moet ik toch voor mijn gevoel erg dichtbij komen, om wat damage te doen, terwijl een hunter echt het gehele scherm over schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunter is alle (ranged) skills 40 meter. Van een runekeeper is een groot deel maar 30 meter (zeker lightning) dacht ik. Ook is attunement behouden niet altijd even ideaal in de ettenmoors, maar de damage is wel heel hoog zodat jij met 1 skill misschien 10 renown vastkrijgt, waar ik er met mijn boog 1 of 2 renown aan overhou. Behalve als ik melee loop.

Gisteren voormiddag even geweest. Ging wel redelijk, had een burglar in de buurt die wat hielp. Uiteindelijk wel in een mooie trap gelopen. 5 spinnen lagen burrowed en 5 wargs waren stealthed. Omdat ik net uit een gevecht kwam niet veel skills over om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog erger.. de storm skills zijn 20m en de fire skills en winter skills (met inductie) 30m. Als RK wordt je er toch al snel uitgepikt en met 20m range heb je al snel wat reavers of wargs op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik vind het best wel lastig in de Moors hoor.

Mijn RK zit net op R1, maar telkens als ik er ben dan loop ik me te irriteren aan de afstand van mijn eventuele skills.

Mogelijk moet ik dan meer fireskills gebruiken, alleen kost de casting daarvan toch gewoon veel tijd (en je staat stil :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe, probeer dan maar eens als guardian of champ. Dan moet je naar voor lopen, door 20 spider-webs, krijg je ondertussen 7 dots op jezelf en dan moet je nog aan je terugtocht beginnen ^^ Nu, mijn boog doet ook maar 20 meter zonder inductie en 30 met dus ik weet ook wel dat de afstand niet zo ideaal is als die van een hunter.

Gisterenavond nog heel even geweest. Nogal veel creeps online, zelfs in TR (van ons) waren we niet veilig. Uiteindelijk nog een reaver gemakkelijk gesolo'd. Daarna nog een rank 10 warg die ik normaal ging hebben, moest mijn muis niet op het laatste moment flippen (hij had nog 170 morale, ik 700 en mijn muis vloog alle kanten op zodat ik naar boven keek en rondjes draaide (echt vreemd). Jammer maar het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37
Gisteren eindelijk de kans gehad om met mijn Guardian naar de Lt te gaan omdat onze 2 dedicated raid-tanks niet beschikbaar waren. Jammer dat HM niet mogelijk was omdat ik maar 130 radiance op tank heb en dan loopt de dread wel erg op (en morale naar beneden) als de HM dread oploopt. Toch Lt naar 200K gekregen in een eerste poging (een beetje eigenwijs zijn we wel ;)). Daarna softmode gedaan wat met twee pogingen succesvol was :Y)

Al bij al toch een kostbare grap vanwege het retraiten voor threat en powerreturn, normaliter doe ik alles in OP (Keen Blade line) met mijn bad-ass 2H sword en wissel waar nodig wel even naar Axe/Shield, maar voor de Lt is dat niet zo'n goed systeem ;)

Na Lt even snel Watcher aangetikt en eindelijk mijn VM set op Guardian compleet *O*

(teveel?) Alts kan best nadelig zijn als het gaat om het verzamelen van 'epic' gear.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo gisteren HOC 2 keer gedaan achter elkaar, omdat 2 guardians in de kin graag de "anvil" wilden van de laatste boss.

Dit is wel erg goed voor je IXP en voor relics.
Zo is mijn healing stone een 2A lvl 60 stone en die kon de IXP goed gebruiken.

Ik zou best nog een keer zulke runs willen doen, echt lekker en "simpel" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
botoo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:26:
Gisteren eindelijk de kans gehad om met mijn Guardian naar de Lt te gaan omdat onze 2 dedicated raid-tanks niet beschikbaar waren. Jammer dat HM niet mogelijk was omdat ik maar 130 radiance op tank heb en dan loopt de dread wel erg op (en morale naar beneden) als de HM dread oploopt. Toch Lt naar 200K gekregen in een eerste poging (een beetje eigenwijs zijn we wel ;)). Daarna softmode gedaan wat met twee pogingen succesvol was :Y)

Al bij al toch een kostbare grap vanwege het retraiten voor threat en powerreturn, normaliter doe ik alles in OP (Keen Blade line) met mijn bad-ass 2H sword en wissel waar nodig wel even naar Axe/Shield, maar voor de Lt is dat niet zo'n goed systeem ;)

Na Lt even snel Watcher aangetikt en eindelijk mijn VM set op Guardian compleet *O*

(teveel?) Alts kan best nadelig zijn als het gaat om het verzamelen van 'epic' gear.
Dan ga je vast niet vaak mee om instances te tanken?
voor solo play is OP wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chain, is de anvil dan ook gedropt? Ik zit op zoveel runs en heb hem 1maal gezien waarbij een hunter hem won :( Ik help kinnies wel ermee als ze het nodig hebben maar farmen voor de anvil heb ik zowat opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ei'k doe ik alles in OP en als het nodig is om te tanken (zoals bv DN bosses) dan wissel ik tijdelijk 2H met Axe/shield/Guardian's Defence en naar het einde van het gevecht alweer terug naar 2H/OP (quickslotted). Alleen als ik echt het uiterste uit het tanken moet halen wissel ik traits, maar dat is momenteel alleen in BG nodig.

[edit]
Anvil droprate is nog steeds rampzalig :(

[ Voor 7% gewijzigd door botoo op 27-05-2010 13:47 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Vinden jullie Dannenglor in MW ook zo'n irritante plek. Het is te zeggen. De q's zijn zogezegd te solo'en. Maar dat is dan toch in theorie. Zowel mijn captain als guard hebben het er knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 20:03
We hebben hem gistermiddag/avond 1 keer zien droppen in de totaal 5 runs die we gedaan hebben (dus nog steeds maar 1 blije tank :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:59:
Vinden jullie Dannenglor in MW ook zo'n irritante plek. Het is te zeggen. De q's zijn zogezegd te solo'en. Maar dat is dan toch in theorie. Zowel mijn captain als guard hebben het er knap lastig.
Vind ik mee vallen, heb ze tot nu toe op zowel mn burglar als hunter gedaan, beide rond lvl62/63 volgensmij. Is wel wat beter opletten, en timen wanneer je wat aanvalt. Maar met een heavy-armour class moet dat toch geen probleem zijn?
Enige solo momenten in Mirkwood waar je echt goed op moest letten vond ik die rescue-quest van die elf uit dat campje (tijdens intro volgenmij), maar dit komt meer door de noobness van de NPC zelf en die repeatable-quest met die 2 dwarfs, idem door hun noobness. Maar goed die laatste is na 3x wel goed te doen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:39:
Chain, is de anvil dan ook gedropt? Ik zit op zoveel runs en heb hem 1maal gezien waarbij een hunter hem won :( Ik help kinnies wel ermee als ze het nodig hebben maar farmen voor de anvil heb ik zowat opgegeven.
ja de laatste van die 2 runs droptte hij.

Dus misschien hebben ze morgen wel weer zin, vond het wel grappig gaan.
Of als jij een paar keer wil gaan, invite me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:26:

Nais :)

Just out of curiosity: hoeveel rad houden jullie minimum aan voor lt HM voor tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
We hebben nooit een minimun vast hoeven stellen, de dedicated tanks waren als eersten uitgerust met 160+ rad. en voor dat we serious aan Lt HM bezig waren zat de hele raid daar al op of boven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond Lt HM geprobeerd voor de eerste keer. Niet gelukt maar op zich ging het goed. Beste poging op 200k maar dan is er toch iemand die even niet op let oid en er een dooie valt. Dan is het haast niet meer te doen.

Richting baas 2 mn hoogste EC crit verbeterd :) Moet hem eigenlijk niet posten want hij is best ziek en dan gaan mensen weer zeuren over de RK.... maja het is echt een uitzonderlijke hit. Meestal is ie 5 a 6k bij een crit en 2k zonder crit met alle buffs maar dit was echt een super crit :)

You wound Armoured Black-sword with Epic Conclusion for 10,412 points of lightning damage.
Engste is nog dat ik geen shield brother was van een captain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, maar ik gok dat oathbreakers wel opstond dan?

Gisteren ettenmoors. Eerst met de freep raid meegedaan. 1000 renown, uiteindelijk was het wel 24 freeps tegen 40 creeps of zo (zo leek het toch). Raid disband. Daarna nog wat solo doorgegaan. Nog een kleine 1000 renown verzameld en 10 killing blows. Leuke avond voor een guardian zou ik zeggen. Helaas wel nog altijd 47000 renown te gaan tot rank 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even mijn BA naar rank 5 gebracht. Je weet pas hoe easymode hunters (en in mindere mate RK's) het hebben in de ettenmoors, als je met een BA of hunter daar hebt gespeeld. BA is gewoon wat damage doen, switch target indien buiten range, damage, switch target, ... En de infamy/renown stroomt binnen. Waarschijnlijk meer aan de freepkant dan aan de creepkant. Als melee class is het echt wel veel moeilijker. Een rank 8 hunter is echt minder indrukwekkend dan een rank 8 guardian of champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat eigenlijk? Stel je zit op je freep of je creep. Dan zie je een user (creep/freep) alsof het een elite mob is.

Komt dat door je rank?
Of door speciale armour?

Zien creeps, de freeps ook als een soort elite mob en lage ranks als normal mobs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:44
Freeps zijn altijd normals. Creeps zijn (afhankelijk van rank en stats) swarm, normal, signature of elite.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben niet zo actief meer in PvP zoals ik 2 jaar geleden was maar is het niet zo dat je als creep om signature te worden rank 4 moet zijn en al je passive skills gekocht moet hebben?

Ik dacht dat signature het hoogst haalbare was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds een paar maand zit er een bug in en kan je op rank 3 al een "reddot zijn".

Als je begint als creep ben je een greendot (groene cirkel), heel gemakkelijk te doden. Als je dan een aantal passieve skills koopt ben je bluedot (kan al op rank 0). Als je alle passives koopt, ben je een reddot, of dus een signature. Dit is normaal rank 4.

Sinds niet zo lang zijn er ook nieuwe passives voor creeps, geen idee of je daardoor elite wordt, zou ik eens moeten nakijken. Op rank 5 kan je er al een boel kopen.

Omgekeerd is er geen verschil. Tussen een rank 0 en rank 15 freep is er helemaal geen verschil (behalve bragging rights).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok jammer, had de hoop dat een freep met een hogere rank ook lastiger te killen zou zijn voor een creep.

Maar goed, dit weekend ben ik op rank 2 gekomen, het ging lekker.
We zaten op de bruggen bij Hoardale, en we konden lekker af en toe een creep oppakken.
Ik denk dat we met 10 freeps daar een beetje zaten. Volgens mij waren we allemaal solo aan het spelen en niet in een groep. Maar het leverde wel lekker wat punten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een ietwat vreemde ervaring in DN. 3 tanks, 3 champs, 3 hunters, 2 minstrels, captain en burglar. Niet de ideale groep maar zou toch doenbaar moeten zijn. De eerste adds gingen best okay, veel dps. Niemand volgde rat maar goed, er was dan ook zoveel aoe da alles snel neerging. Dan kwam zo'n trol erbij, mept een van de guardian's op challenge zodat de trol zich omdraait en aoe damage doet op de groep. De minstrels vond ik niet bijster goed om eerlijk te zijn (moest heel veel zelf bijhealen) en een paar doden.

Nu goed, soms moet je even wennen. Dus gewoon verder gedaan. Dan als we aan de trolls willen beginnen blijkt de captain al heel de tijd afk te zijn en beweegt niet. Na 5 minuten komt hij toch mee. Ik en andere guardian elk op een trol, uiteindelijk slaag ik er in door guardian's ward en autoattack aggro te nemen op de andere troll... Dit snap ik dus niet, want ik had nog altijd aggro op mijn troll met shouts only en champs, hunters en weet ik veel wat dat op de andere trol stond te damagen. Misschien een champ die aggro heeft doorgegeven? Mensen liepen niet snel genoeg uit de acid pools en ik moest mezelf healen dat het niet normaal was. Oh en de captain DC'd na 30 seconden in het gevecht.

Halve wipe, minstrel doet een rage-quit. We zijn nog met 10. Ik vraag even wie nog eens wil proberen en er zijn er nog 2 die liever stoppen. Dan maar meteen helemaal gestopt. Wel jammer, normaal acen we baas 1-4 zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Creeps kunnen vanaf R2 (voorheen R3) al genoeg passives kopen (Destiny Points) om 'signature' te worden en vanaf R9 krijg je automagisch 'elite' status.

Het ranksymbool is rood bij R1 t/m R5, blauw bij R6 t/m R8, groen bij R9 t/m R11 en paars bij R12 t/m R14. R15 (Tyrant) heeft een onduidelijke kleur maar aangezien nog niemand dat heeft kunnen we dat ook niet in het 'echt' bekijken.
[edit]
Er is sinds 30.05.2010 wel een R15 (Captain General) freep :o
http://www.mineg.net/daniel/new1-screenshot00038.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 01-06-2010 11:26 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn altijd vervelende mobs wanneer ze damage doorgeven... in SG vind ik het ook best irritant met die brutes.
Een instance als DN is niet moeilijk als iedereen zn ding doet en er met zn koppie bij is. We hebben ook wel eens een run gehad waarbij de aggro ging zwabberen en we de hele tijd achter de trollen aan liepen maar uiteindelijk waren ze allebei neer. Laatst ook nog gedaan alleen was de andere tank vergeten dat ie threat stance nog aan had dus kreeg ie ze ook allebei omdat ik alleen in block stance aan het aanvallen was. Met 65-ers is de DPS zo hoog dat ze snel genoeg neer gaan en als je foutjes maakt dan even wat survival skills poppen en door laten DPSen.

Wss liepen er meerdere mensen te klooien waardoor het mislukt is.

Gister Grand Stairs quest mode gedaan op mn burglar. Mn vrouw was al een groep aan het samenstellen maar ik moest nog 20k xp voor lvl65 dus snel een DV instance en echt precies lvl56 geworden toen we begonnen. Groep bestond uit: Burg (56), Champ (56), Guardian (57), Loremaster(60), Hunter (65) en Minstrel (65). Was eigenlijk precies leuk zo. Niet te makkelijk maar goed te doen. Vage was dat we voor QM de devoted wel killden maar toen we de boss neer hadden kregen we wel de challenge. Volgens mij is gewoon gebugged en doen daarom zo veel mensen GS altijd :)
we deden trouwens 2 runs. 1x om alles te killen 1x om in principe HM te doen maar dan failen voor de devoted... wat we dus uiteindelijk niet eens failden.

Na het inleveren van de quests was ik op 3 streepjes na lvl57 dus echt rond de 250k xp verzameld. Blijft altijd een must om die te doen rond dit level :)
Burglar is echt een leuke class dus de weg naar 65 zie ik rooskleurig tegemoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel ziek om rank 15 te halen, dan leef je volgens mij echt in de Moors.

Grats Johnny om het je altje, GS is zeker lekker om te levelen.
had je alle questjes nu gedaan daar? Vaak heb je ook repeatable questjes vanuit 21, welke leuk zijn voor je xp en ook om je gear alvast op te sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/8950/screenshot00046xm.jpg
Die is van eind februari ergens. :p

Wel echt ziek tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mornaro is een idioot. Hij had al lang een perm ban moeten hebben, hij is al vaak genoeg tijdelijk gebanned.

[ Voor 27% gewijzigd door MueR op 01-06-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt hij dan op jouw server?

Ik zou het al leuk vinden om rank 6 of zo te halen, dat zou al heel wat zijn voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hij speelt op Laurelin ja. Vrijwel alle goede raidgroepen en kinships hebben hem ondertussen uitgekotst. Alleen bij Hispanea kan hij blijven, maar dat zijn gewoon een enorm stel lamers. Hij heeft op mijn forum een permanente ban te pakken en ik weet van tenminste 4 andere kins waar hij niet meer mag komen.

Hij is een typische graveyard/grams camper. Daarnaast heeft ie ook nog de vervelende gewoonte om mensen zodra ze de moors in komen lastig te vallen met constante IMs dat ze zijn raid moeten joinen. Hij heeft meerdere temporary bans te pakken gehad voor zijn taalgebruik en gedrag. Maar goed, bans worden toch maar halfbakken gebruikt in LotRO, dat hebben we laatst wel gezien met de SH exploits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ja, irritant of niet, het is wel indrukwekkend als champion vind ik, nu niet meteen de beste class in de moors. En het aantal wargs/spiders/burglars dat GY campt heb je wel op elke server denk ik.

Ook mooi van die duitse loremaster. Maar het is zo dat je daarvoor van in het begin bijna dagelijks in de moors moet vertoeven. Als student enzo had ik ook zoveel tijd, maar nu... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Lointje schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:58:
Nu ja, irritant of niet, het is wel indrukwekkend als champion vind ik, nu niet meteen de beste class in de moors. En het aantal wargs/spiders/burglars dat GY campt heb je wel op elke server denk ik.
Zo is hij ook aan zn rank gekomen. Sinds rank 9 is ie altijd te vinden in een groep met drie burglars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
EdwinB schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:07:
Zijn er nog mensen die hebben meegedaan aan de Big Spring Time Hunt (http://community.lotro-eu...0&pagename=news&type=News) ?

Ik wel en kreeg vanmiddag een mailtje dat ik de hoofdprijs heb gewonnen \o/

Dit krijg ik allemaal binnenkort:

LOTRO Collector´s Edition
Book: “J.R.R. Tolkien: Artist & Illustrator”
Siege of Mirkwood Hoodie

Ik ben erg benieuwd wat het allemaal is :)
Na 2x een dichte deur voor DHL heb ik het op mijn werk laten bezorgen en het is vanochtend binnengekomen!!!

Die Collector's Edition doos is echt enorm groot zeg. Wel mooi en leuke inhoud. Binnenkort maar eens kijken wat ik met de lifetime account key ga doen (als iemand interesse heeft voor een goed bod? DM me).

Het boek is erg mooi en ik zal er binnenkort eens in gaan lezen. Er staan veel illustraties in en ook diverse die velen al wel kennen van de boeken.

De hoodie is wel grappig. Weinig speciaal. Het is een trui met capuchon en een rits aan de voorkant. Op de achterkant is het SoM logo gedrukt, maar het voelt een beetje opgestreken aan. Al met al wel een redelijk "unieke" trui volgens mij want geen idee of je zoiets kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:31:
Maar goed, bans worden toch maar halfbakken gebruikt in LotRO, dat hebben we laatst wel gezien met de SH exploits.
Dat valt op Eldar wel mee hoor, hoop mensen die lifetime gebanned zijn, iedereen die voor langere tijd (meer dan 3/4 uur of zo) gefarmed had, of al eerder geexploit had, heeft lifetime ban te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen woensdag eens voor de eerste keer DN in geweest... ben niet zo'n raider, maar soms als ik tijd heb probeer ik mee te gaan.
Hele leuke instance met leuke bosses, was een kin-run dus alles was al van te voren uitgevogeld qua tactics, maar goed dat maakt me niet zoveel uit. Hier en daar wel een dode, maar goed dat mag de pret niet drukken.
Bij de laatste boss whipen we de eerste keer, maar dit kwam doordat er wat mensen (waaronder ik) in de buurt van die poison-wall gestunned werden en dus al dood gingen (als ik het goed begrepen heb). Tweede keer was wel raak :-) Kortom 1 volledige run kunnen doen en ook nog eens 2 pieces mee gepikt (gros van de groep had deze niet nodig gezien die al verder zijn met de BG-set enzo).
Extra obstakeltje was wel dat er TeamSpeak problemen waren, alles moest dus via de chat lopen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor derde keer BG.

Snel de 4 pugplaatsen kunnen vullen en dan op weg (3 van de 4 pugs waren nog nooit binnen geweest). Net als vorige week 1 minstrel en 1 healing runekeeper. Ik sta er nog altijd verbaasd van hoe goed hij kan healen op raid-niveau. Hij zei op zijn beurt dat het goed gaat omdat ik goed tank en hij zo niet al te veel mensen moet healen ^^

Gauntlet, durchest (NM) in geen tijd neer. Geen enkele death, ongelooflijk smooth. De pugs zijn zeer goed en luisteren geweldig.

Daarna op weg naar baas 2. De sorcerers gingen deze keer vlot neer. Nog altijd geen death tot aan de fountain room. Na 2 wipes zijn we daar toch voorbij geraakt. Nieuw gebied voor ons. Op weg naar boven rustig verder. Perongeluk warg gepulled en daar kwamen 2 sorcerers aan (meep). Drie man moest toen weg en het ging nogal lang duren om replacements te vinden dus ermee gestopt. Blijkt dat we dus 1 kamer verwijderd waren van baas 2 achteraf. Oh wel. Binnenkort verder, anders volgende week opnieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als Durchest NM zo soepel gaat is het zonde om geen HM te doen. HM is meer van hetzelfde.... iedereen ophealen... add activeren met een fakkel.... add killen... iedereen ophealen en dat 5x. Zorgen dat voor de laatste add Durchest op 10k staat.... de tank(s) rustig nog een paar k eraf laten slaan en als de laatste add dood is iedereen snel op Durchest om de laatste paar k morale eraf te halen et voila!

We hadden gister ook een kin run en om 21:25 waren de twins neer. Dubbele helm drop dus extra mensen blij. Even een breakie en om 22:30 stonden we wederom bij de Lt. Er waren 2 nieuwelingen voor de LT fight en ook de ervaren mensen waren niet allemaal even scherp plus nog een lading pech dus na 3 pogingen HM maar voor NM gegaan. Bij een van de mislukte pogingen was de hunter (een van de nieuwelingen) vergeten om uit strength te gaan en bleef vrolijk door knallen op de Lt toen ie aggro had dus poef dood.... morfear... 2 man meer dood... meer morfears... WIPE. Andere poging was lullig... tank die LT op zich had moest ook de beast kiten omdat ie het oog had en de LM die aangewezen was kreeg een paars oog waardoor de corruptie er niet afgehaald kon worden. Niet helemaal scherp en wat pech is dodelijk bij LT. NM ging volledig beheerst. 150k van de beast heb je er zo af en alleen de LT neerhalen is zo veel makkelijker zonder beast... rustig corruption cycle doen en weglopen met je oog. Totaal 2 symbols of Celebrimbor gedropt maar geeneen gewonnen.... omgwtf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:31:
Totaal 2 symbols of Celebrimbor gedropt maar geeneen gewonnen.... omgwtf :)
8)7 hoe kan dit, ik neem aan dat je een ticket hebt gemaakt :9~

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbine heeft net aangekondigd dat vanaf de herfst LOTRO een Free to Play spel wordt...
http://community.lotro-eu...1&pagename=news&type=news

Ze gaan de spelers indelen in VIP's (volgens mij de betalende spelers en ook de lifetimers nu), Premium en Free players.
Er zijn erg veel limieten aan de Premium en Free spelers. Om een verschil te zien tussen de drie verschillende groepen:
http://www.lotro-europe.c...info/?territory=EnglishUK
Één ding wat ik leuk vind in deze tabel: VIP spelers krijgen een wardrobe voor 20 items.. Woohoo!

Natuurlijk heeft Turbine ook een FAQ gemaakt, deze is hier te vinden:
http://www.lotro-europe.com/freetoplay/faq/
Iets wat hier dan weer wel positief aan is: 'Going online in Autumn, when Volume 3, book 2 comes out (Hoera! Nieuwe content!)

Ik hoop dat dit niet te negatief uitpakt voor sommige spelers en dus het gehele spel... Voor zover ik het nu begrijp is het in ieder geval niet zo negatief als ik in eerste instantie dacht toen ik het woord 'free to play' zag staan :)

EDIT: Verder net ook gelezen op het Amerikaanse forum: Nieuwe Regio komt er zoiezo in de herfst:
http://community.codemast...enedwaith-coming-f2p.html

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Er lijkt voor betalende spelers niets te veranderen die worden automatisch VIP. Alleen de gratis spelers krijgen iets meer mogelijkheden. Weet niet of dit positief of negatief is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, mijn eerste gedacht was: oh nee... maar moet me nog wat in verdiepen.
Als lifetimers gratis die punten bijkrijgen en daarmee niet moeten betalen voor extra's waar "free players" wel voor moeten betalen, is het al beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:15
Haha, toen ik het stukje "LOTRO free to play" las, wist ik even niet wat ik zag zeg!

Het verbaast me eigenlijk wel dat ze het doen, we kregen natuurlijk nooit wat van Turbine etc te horen maar dat ze de afgelopen jaren krap bij kas zaten / aan het bezuinigen waren was wel duidelijk, dan vind ik het verwonderlijk dat ze een nieuw systeem opzetten waarbij je kan spelen zonder te betalen, oftewel, wel veel meer spelers zonder dat er significant veel meer inkomsten tegenover staan.

Waar ik zelf het meest bang voor ben is een drastische achteruitgang van de community. Wat was nou één van de beste punten van Lotro (die altijd is gebleven bedoel ik)? De gezellige en volwassene comunnity. En welke community hoort er doorgaans bij gratis games? Eentje vol met schreeuwende kinderen. Oke, zeer generaliserend, maar over het algemeen toch de werkelijkheid.

En aangezien de "trouwe" leden, die toch wel zullen blijven betalen, er niet heel veel mee vooruitgaan, vraag ik mij af in hoeverre de oude situatie niet beter was...

Daarnaast, wat ik al veel op de forums heb gehoord, inderdaad jammer dat Enedwaith etc pas in de herfst komen. We werden lekker gemaakt met wachten op E3 enzo, dat voelde alsof ze de tijd er even voor namen en daardoor vrij snel na E3 de boel konden releasen, maar dit duurt wel erg lang.

[ Voor 12% gewijzigd door Evano op 04-06-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg hier net de mail over, hier staat in:
NB: All current lifetime subscription holders will automatically become VIPs under the new pricing model.
Kortom, alleen lifetimers (waaronder ikzelf) worden automatisch VIP... de mensen die nu spelen en maandelijks betalen worden zo te zien niet automatisch VIP.

Toen ik de mail las d8 ik eerst, owneeee het is gedaan... maar na verder te lezen lijkt het wel positief, zeker dat er nieuwe content komt. Ik ben benieuwd, vooral wat ze aan gaan bieden in die "store".
Ik hoop dat dit beperkt blijft tot extra settings voor je huis enzo, niet dat je zometeen hier items/gear/potjes enzo zal kunnen gaan kopen.

edit:
Hmmz nu lees ik op de site
If you are already a subscriber, just maintain your active subscription to be automatically upgraded to VIP!
Dit zou dus inhouden dat wel ALLE huidige gamers automatisch VIP worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Rfce op 04-06-2010 17:08 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Zolang ze subscribed blijven, ja. Lifetimers schijnen altijd VIP te blijven. De anderen zolang ze betalen.

Ik heb net uitgebreid van alles hierover zitten te lezen. Zo te zien lijkt er niet veel te veranderen voor lifetimers, behalve dan een extraatje van 500 Turbine Points per maand, wat je ook voor andere Turbinespellen kunt gebruiken (Whoohoo Drow in DDO, here I come!). Schijnbaar ook expansies in de toekomst met punten te betalen... Zover toe zie ik dat dus nog wel positief in, hopeflijk gaan ze de lifetimers niet shaften.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, alleen de mensen met een abbo moeten dus maandelijks blijven betalen om VIP te blijven itt lifetimers. Speel zelf al een tijdje ddo af en aan en ik moet zeggen het systeem bevalt mij erg goed. Niks geen maandelijkse kosten en je kan zelf zoveel of zo weinig uitgeven in de store. Tuurlijk zullen er in het begin vast wat irritante mensen bijkomen, maar dat vlakt vanzelf wel af. Om de vip's tevreden te houden en daarnaast ook de store interessant te houden zullen ze alleen maar meer moeten developen wat in mijn ogen positief is (zolang het wel kwaliteit over kwantiteit blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Nou zo ver ik het nu zie:

Er verandert niets.
Absoluut niets. :)

Dat wilt zeggen: Lifetimers zijn VIP. Paying subscribers zijn ook VIP zolang ze payen. VIP == wat je allemaal nu al hebt.

En dan worden er 2 types toegevoegd onder VIP: Premium en Free. En die zijn veel gelimiteerder. Wel voordeel voor een paying VIP: Als ze even niet spelen en niet willen betalen, gaan ze gewoon Premium, en kunnen zelfs nog doorspelen ook. Wel met bepaalde limitaties.

Free.. nou we zullen dan ws. heel veel meer nieuwe spelers krijgen die het gaan uitproberen. Sommigen irritant, sommigen goed, sommigen gewoon te arm om maandelijks te betalen. In ieder geval wel meer mensen, die allemaal potentiele klanten zijn.

Inderdaad, hopelijk pakt dit goed uit, en kan Turbine meer besteden aan de ontwikkeling van het spel.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik heb geen mail gehad, kan iemand mij het DM'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht hier zelf ook even van.... oh jee... maar ik denk eigenlijk dat het wel positief is. Voor de continuiteit van LOTRO is het belangrijk dat er voldoende betalende klanten zijn... zo simpel is het. Op deze manier maak je de drempel heel laag voor mensen om LOTRO eens te proberen en als ze dan zien hoe leuk het is blijven ze misschien wel spelen. Enige minpunt zou de community achteruitgang kunnen zijn maar de gratis spelers kunnen niet in end game gebieden komen dus het zal wel meevallen. Ben benieuwd of je echt leuke dingen kan kopen van die points maar wel goed dat je zelf kan kiezen wat je wel en niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Wat ik wel een probleem vind:

Geen nieuwe content, totdat de herfst expansie + revamp starter zones uitkomt.
Denk dat ik maar weer is op een ander spel ga focussen in de tussentijd, ben SG beetje spuugzat geworden en er is niet veel andere opties om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Als ik LOTRO nog de moeite vond om kwaad over te worden, was dit een goede. Turbine en Codemasters hebben herhaaldelijk gezegd dat er absoluut nooit micropayments in zouden komen. Nu doen ze het verdomme alsnog. Laag, verachtelijk uitschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Tja, maar ze zijn allebei overgenomen door verschillende bedrijven overgenomen.
En die nieuwe eigenaren, hebben met zulke uitspraken weinig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dat maakt me nog steeds niets uit. Ze hebben bezworen nooit microtransactions in de game te gooien. Dat ze het nu wel doen is gewoon backstabben. Ik wacht nog even af wat er nu precies met die microrotzooi gedaan kan worden, maar wanneer het ook maar enig voordeel geeft ben ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bangkirai
Ga verdorie je alt es levellen man :)

@Muer
Ik denk dat het mee zal vallen. Je krijgt punten waarmee je items kunt aanschaffen. Door voor je abbo te betalen krijg je die punten automatisch. Lifetimers bijv. krijgen 500 punten per maand. Daarvoor kun je dan items kopen maar wat ik begreep ook quest packs of expansions. Als een expansion veel punten kost zodat je er echt geld voor moet neerleggen is dat toch ook niet erg want dat doen we nu ook al. Wat ik ook begreep is dat je die punten ook kunt verdienen ingame dus het zijn geen microtransacties in de zin van.... als je nu 2 euro betaalt mag je SG doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Het is compleet van de zotten dat je moet gaan betalen om quests te doen. Het is een MMORPG verdomme. Ik heb totaal geen moeite met geld uittrekken voor een expansion, maar ik verdom het toch om voor een stel quests te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe calm down :)

Je betaalt voor je sub en de punten krijg je als ik het goed begrijp gratis. Vraag is dan even of je genoeg punten kan krijgen om expansions e.d. te kopen of dat zo dermate veel punten kosten dat je wel met echt geld over de brug moet komen. Voor expansions is het prima om te betalen maar idd voor quest packs is belachelijk. Tenminste... als we het over echt geld hebben.

Stel dat een expansion 5000 punten kost en je per maand 500 krijgt omdat je lifetimer bent.
Stel ook dat 500 punten €2,50 kosten.

De expansion zou dan 10x2,50 kosten = €25 euro. Voor een grote expansion wellicht een normale prijs.
De punten die je "gratis" krijgt elke maand kun je hiervoor gebruiken waardoor je een goedkopere expansion kan krijgen of je kunt de expansion betalen met echt geld en je gratis punten gebruiken voor items en/of quest packs.

Weet niet of het is zoals ik het hier schets maar zoiets lijkt me doenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben ze een vergelijking tussen de plannen en een uitgebreide faq over wat het allemaal betekent:

http://www.lotro.com/betasignup/faq.html

http://www.lotro.com/betasignup/vipchart.html

Wat voor oude abbo's interessant is:

I am a former subscriber to LOTRO. What will Free-to-Play mean for me when I come back to play when LOTRO Free-to-Play is available?

As a former subscriber to LOTRO, you are always welcome back to join the fight. You will, by default, be awarded the status and privileges of a Premium player, and you can join the game and play for free. You can also visit the new LOTRO Store to browse through a wealth of new items and a la carte options to enhance your gameplay!

Bij ddo krijg je als vip de quest packs gratis. Het is nog even afwachten of dat bij lotro ook zo is (?), maar het lijkt mij dat dit wel het geval is. Je betaalt niet voor niks toch. Daarnaast heb je aardig wat perks over een gratis speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 12-09 20:58
Trinsec schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:15:
Zo te zien lijkt er niet veel te veranderen voor lifetimers, behalve dan een extraatje van 500 Turbine Points per maand, wat je ook voor andere Turbinespellen kunt gebruiken (Whoohoo Drow in DDO, here I come!).
Erm, nee dat kan niet, staat ook duidelijk in de FAQ!
MueR schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:43:
Turbine en Codemasters hebben herhaaldelijk gezegd dat er absoluut nooit micropayments in zouden komen.
Codemasters boeit me niet bepaald, maar kan je ergens een quote vandaan halen waar Turbine dit heeft gezegd over LotR of hun spellen in het algemeen? Ik zeg niet dat ze dat niet gezegd hebben, ik weet het alleen niet. Turbine heeft er in ieder geval een handje van om iets 'once' te noemen en vervolgens nog eens te doen, lifetime subscription, bonus op TPs, etc.

=====

Even voor de duidelijkheid ik ben een lifetime subscriber voor LotR via Turbine (US servers). Voor mij eigenlijk alleen maar bonus, ik krijg bij release direct al een hele sloot TPs die ik kan uitgeven aan items en extra opties, doordat ik al VIP ben kan ik namelijk alle content al benaderen. Wat ik heb begrepen is dat als je VIP bent je niet voor books uitbreidingen hoeft te betalen als VIP, hoe ze dat gaan doen met voorheen betaalde uitbreidingen weet ik niet, ik gok dat ze die geheel laat varen.

'F2P' is natuurlijk wat je er zelf van maakt, je kan honderden uren spelen zonder ooit een cent te hoeven uitgeven. Je hebt dan natuurlijk niet dezelfde ervaring als een betalende speler, maar het kan wel voor een hoop vermaak zorgen, zeker interessant voor spelers met niet zo heel veel geld. En omdat je niet maandelijks hoeft te betalen is het ook veel makkelijker om terug te keren naar LotR als je enige tijd niet hebt gespeeld. Daarmee krijgt Turbine dus een hoop mensen mee door de deur, daarna moet Turbine ze alleen nog zover zien te krijgen om wat te kopen. Als je een enkele keer 420 TPs koopt ben je $6.50 (~€5,00) dan wordt je automatisch geupgrade naar Premium gebruiker en heb je direct meer toegang en opties, je kan natuurlijk ook voordeliger kopen 5000 TPS voor $50 (~€38), soms krijg je zelfs meer door acties. TPs kan je ook verdienen door bepaalde doelen te halen, maar verwacht niet duizenden TPs te verdienen. Meer geld voor Turbine, betekent langer en betere support voor LorR en grotere/betere uitbreidingen.

Ik ben een casual speler, ik speel rustig maanden LotR niet, ik was er nooit aan begonnen als ik niet de gelegenheid had gehad om een lifetime subscription aan te schaffen. Nu heb ik alle uitbreidingen aangeschaft, naast mijn lifetime subscription. Er was niet iets dergelijks voor DDO en dat betekende dat ik niet langer heb gespeeld dan de trial van 14 dagen. Met de release van F2P heb ik echter 10.000 TPs ($100 => €75) aangeschaft om quests/races/classes/opties te unlocken, dat is meer dan ik anders ooit aan de game zou hebben uitgegeven. Daar hebben de betalende DDO spelers direct baat bij. Ik kan nu alle Low en Medium level quests spelen, altijd! Als ik er nog eens 5000TPs in pomp ook alle High level quests. Als ik eens een periode heel veel zin en tijd heb in DDO dan kan ik VIP aanschaffen voor een maand en in die maand toegang tot alles hebben. Tot op heden nog nooit een item gekocht in DDO, voornamelijk omdat ik niet iets tegen kwam wat ik 'moest' hebben.

Wat ik verder erg mooi vind van DDO is dat ik ook (voor weinig) guest passes kan aanschaffen voor party members zodat zij op mijn kosten tijdelijk een quest kunnen spelen waar zij normaal geen toegang tot hebben. Dat maakt het een stuk makkelijker om vrienden tijdelijk even uit te nodigen voor een spelletje DDO (en eerdaags LotR), zij hoeven niet direct een hoop geld over de balk te gooien.

Ik vind het persoonlijk een voortreffelijke manier om meer geld te verdienen aan spelers die je normaal geen maandelijks abbo zou kunnen 'aansmeren', maar wel zo nu en dan een beetje geld willen uitgeven om iets in het spel te kunnen doen. Kijk ook vooral naar de limitaties qua communicatie voor Free en Premium members, dat limiteert meteen een hoop ongewenst gedrag. DDO en LotR staan imho qua kwaliteit ver bove andere 'kwaliteit F2P' games zoals Rappelz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik was oprecht verbaast toen ik de grote kop van de nieuwsbrief vanochtend voorbij zag komen in mijn inbox.
Het succesverhaal van het zieltogend DDO heb ik gevolgd, maar ik had niet gedacht dat Turbine dit model ook op LOTRO zou gaan toepassen. In ieder geval niet op dit moment.
DDO was op sterven na dood en daarom was de overstap naar het F2P model voor mij wel voorsteldbaar. LOTRO draait volgens mij echter best goed; vaste playerbase (met de bijbehorende maar nu niet ter zake doende vriendelijke, behulpzame community), behoorlijk gevulde servers (snowbourne) en met ongeveer 2 mil. spelers wereldwijd een behoorlijke stroom aan inkomsten.
Maar een stabliteit is stilstand is achteruitgang. De enorme groei van DDO heeft dus blijkbaar doen besluiten om de de melkkoe die F2P kan zijn, te gaan toepassen op LOTRO.

Ik ben benieuwd wat dit met de playerbase zal gaan doen. zowieso wat betreft de behoorlijk grote groep fans met een lifetime sub; ondanks feit dat hun angsten niet reeel zullen blijken, kan ik met het gevoel van een aangenaaid oor goed voorstellen.
Ook brengt een gratis spel een hoop andersoortige spelers in het spel; op zoek naar een 'free fix', mensen die minder hebben met de lore van Tolkien, etc. Hoe je het wend of keert dit gaat zeker iets doen met de ontmoetingen die je met mede avontuurders zult hebben ingame.

ben in ieder geval blij dat het imo achterhaalde abbo systeem in mmo's niet meer de standaard is, ook niet in de westerse kwaliteits games.

ben benieuwd! was in ieder geval de game news verrassing van weekend voor mij.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:15
Achterhaald abbo systeem? Vind ik niet, je betaalde gewoon een bedraag aan ze en je kon gewoon de game spelen, niets meer en niet minder, gewoon zoals het hoort...

Ik vind dít juist niet erg hoogwaardig overkomen, bijna cheap-ass, bij van die belachelijke games als Habbo enzo moet je ook allemaal losse dingen kopen met punten dacht ik 8)7
en ik zou niet weten waarom dit niet achterhaald zou zijn.

(Niet dat ik helemaal tegen het puntensysteem ben, want enkele dingen als expansions kopen met punten zijn best aardig lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Je kan nog steeds gewoon doorgaan met het abbo-systeem, hoor. Dat is wat de VIP is. Wat ik nu voorzie is extra veel nieuwe spelers in de starter areas. Zijn ze oprecht geinteresseerd in het spel, gaan ze betalen ofwel via abbo of via Premium's puntensysteem.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:41:
Het is compleet van de zotten dat je moet gaan betalen om quests te doen. Het is een MMORPG verdomme. Ik heb totaal geen moeite met geld uittrekken voor een expansion, maar ik verdom het toch om voor een stel quests te gaan betalen.
Rustig aan... je hebt een lifetime sub toch? (twee zelfs als ik me niet vergis). Je blijft gewoon gratis toegang hebben tot alle content, daarnaast krijg je ook nog eens gratis punten waarmee je in de Lotro store voor expansions kunt betalen. Met een beetje geluk (afhankelijk van kosten en hoeveelheid punten die je krijgt) hoef je straks niet eens meer voor expansions zoals Moria/Mirkwood te betalen en ben je dus beter af.

Ik geef toe dat het een beetje afwachten is wat er precies in die stores zal verschijnen en ook zal het afwachten zijn wat voor publiek er straks de servers op komt (en aangezien ik op Laurelin speel maak ik me daar wel een beetje zorgen over). Maar ik ben wel gematigd positief over deze verandering (en ik ben een lifetime member). Ik verwacht dat het voor meer ontwikkeling van Turbine's kant zal zorgen (ze moeten straks hun geld verdienen met extras en mensen over de streep trekken om maandelijks te gaan betalen met mooie content). In ieder geval heb ik beslist niet het gevoel dat ik genaaid ben met mijn lifetime abbo (eigenlijk in tegendeel zelfs).

Wat ook nog een voordeel zou kunnen zijn: door die Lotro store blijkt precies wat mensen nou eigenlijk belangrijk vinden. Stel bijvoorbeeld dat er heel erg veel cosmetics verkocht worden, dan zal Turbine zich ongetwijfeld op het ontwikkelen van meer cosmetics gaan richten (dat levert immers geld op).

Daarnaast had ik niet al te hoge verwachten wat expansions betreft voor de komende tijd. Aangezien er bekend was geworden dat er tijdens de E3 een aankondiging zou zijn, verwachtte ik eigenlijk al niet meer nieuwe content voor september (en eigenlijk verwachtte ik een aankondiging voor een nieuwe betaalde expansion eind dit jaar). Ik rekende dus al niet echt op nieuwe content op korte termijn. Scheelt als je verwachtingen laag zijn ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een positief punt vind ik dat de wereld hopelijk niet zo doods meer aanvoelt maar meer zoals de release van Mirkwood, negatief zullen de goldsellers en buitenlands geblaat in de chat zijn :P

Ik vind alleen dit een beetje vaag:
Existing Lifetime subscribers to LOTRO will start accruing monthly Points from the 3rd June, 2010 at 500 Points per month.
Is dat zodat we alvast wat punten hebben of meer een soort tegemoetkoming omdat we content moeten gaan kopen ook al ben je lifetimer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Zodat we alvast wat punten hebben, denk ik. Volgens mij kan je expansies gaan kopen met punten, en dan is het wel handig als we alvast een aardig voorraadje hebben.

Als ze het goed aanpakken, heb je de punten niet eens nodig om het spel te spelen als gewone VIP-member. Al die items in de cash shop zullen dan convenience items moeten zijn, voor de luie mensen die niet willen craften voor pots of healing enzo.

We zien wel wat het uiteindelijk wordt. Ik hoop dat ze het slim aanpakken en dat de cash shop gewoon voor het gemak is, niet noodzakelijk.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Cergorach schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 09:34:
Codemasters boeit me niet bepaald, maar kan je ergens een quote vandaan halen waar Turbine dit heeft gezegd over LotR of hun spellen in het algemeen? Ik zeg niet dat ze dat niet gezegd hebben, ik weet het alleen niet.
Dat ga ik niet meer terug kunnen vinden. Turbine heeft toevallig net een week geleden hun forum opgeschoond (joost mag weten waarom ze dat doen maargoed) en alle oudere posts weggemikt. Die uitspraak werd gedaan toen iemand een vacature spotte bij Turbine voor een microtransactions manager, een jaar ofzo geleden.

Pagina: 1 ... 13 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.