The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou ik niet weten... voor F2P kon ik bags kopen met ingame gold, daar zat een max aan. daarna kon ik nog meer extra bags kopen met Turbine Points, kortom niet gratis (en ik ben lifetimer)
sorry dit had met vault space te maken, jij had het over bagspace... hoe dat zit weet ik niet precies, ik heb altijd alle bags beschikbaar gehad.

[ Voor 28% gewijzigd door Rfce op 16-06-2011 09:17 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

ik heb 5 bags ja, maar tijdens het laden zie je soms een loadscreen waarin over (voor VIP) gratis uitbreiding wordt gesproken, tenzij dat gaat over de bags die je dus als lifetimer standaard al ziet (5). Verwarring is wellicht dat het om meer dan die bags gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
Gisteren iets heel vreemds in GS HM.
Ik zat in een pugmet echt wel wat chars die agro konden pullen. Halverwege kreeg ik de agro van die idioot en die raakte ik maar niet kwijt (ik ben dus een hunter en had skills zodat ik 12% minder treat maakte) Ik ben minuten lang bezig geweest met rondrennen. Nix hielp, niemand kreeg de agro mee.
En plots kwam het bericht dat ik een devoted had gekilled. Yeah, sure. Afijn, HM weg. Uiteindelijk toch die mafkees kunnen killen en toen werd het nog vreemder. Ierdereen had de message gekregen dat hij/zij een devoted had gekilled. Die messages komen op naam, dus dit was heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das wel wazig, je hebt dus de devoted dood-gekite :*.. maar Beneath Notice werkte ook niet dan? Bij Igash starte ik altijd in endurence en halverwege ging ik pas over op strenght

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:30:
Das wel wazig, je hebt dus de devoted dood-gekite :*.. maar Beneath Notice werkte ook niet dan? Bij Igash starte ik altijd in endurence en halverwege ging ik pas over op strenght
Ik ben niet it endurance gekomen. En dan heb ik ook nog een toom voor less treat. En ik vuurde niet eens meer, ik was enkel aan het proberen uit zijn klauwen te blijven. Het was niet echt kiten, dat doe ik bewust, dit was een moetje. Was echt een heel idioot verhaal.

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 16-06-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ook ff een aantal tellen gewacht voordat je starte met dpssen (dat doen hunters tegenwoordig steeds minder, ff wachten) om de tank ff wat agro op te laten bouwen?? Ander heb je gewoon echt een slechte tank gehad... of heeft die zich toevallig met alle mobs bezig gehouden, want meestal laten we 1 heavy de devoted en de archers tanken ver van de groep af en de andere heavy Igash.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
wel toevallig dat je het zegt, van de week ook GS HM gedaan.

Bij ons wat het probleem dat the devoted maar aggro bleef houden op de heler terwijl die normaal toch rond blijft lopen en de tank ook de aggro niet op hem kon krijgen.

Dit was ook al een rare bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:37:
En ook ff een aantal tellen gewacht voordat je starte met dpssen (dat doen hunters tegenwoordig steeds minder, ff wachten) om de tank ff wat agro op te laten bouwen?? Ander heb je gewoon echt een slechte tank gehad... of heeft die zich toevallig met alle mobs bezig gehouden, want meestal laten we 1 heavy de devoted en de archers tanken ver van de groep af en de andere heavy Igash.
Nee hoor, hele goede tank. Ik heb ook echt wel gewacht. Sorry, heb maar 1 char en speel al sinds de beta. Weet nix van craften, maar als hunter kan ik gewoon goed spelen. En natuurlijk heb ik in het begin ook heerlijke fouten gespeeld, maar agro pullen doe ik echt niet (behalve als ik een lvl 30 kinnie help, dan kan ik doen wat ik wil, maar dan pak ik hem altijd)

En het is ook niet de eerste flaw in GS HM. Had idd laatst met de ks ook al zo iets met de devoted. Die bleef niet rondrennen maar zat enkel in te beuken op de healer. En geloof me, die is echt heel goed. Was ook totaal niet te veranderen.

Strange things are happening in the Grand Stairs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmzzz is ook geen aanval op jou hoor maartend... was alleen ff naar een verklaring aan het kijken. Maar echt vreemd... De devoted hoort enraged te zijn en dus inderdaad willekeurig members aan te vallen. Lijkt me dat ze daar een aantal bugs in geintroduceerd hebben.... misschien met opzet zodat GS niet zo gefarmt wordt en de andere Moria instances ook eens gedaan worden :P.
Anyhow, wel een bugreport gedaan?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:59:
hmzzz is ook geen aanval op jou hoor maartend... was alleen ff naar een verklaring aan het kijken. Maar echt vreemd... De devoted hoort enraged te zijn en dus inderdaad willekeurig members aan te vallen. Lijkt me dat ze daar een aantal bugs in geintroduceerd hebben.... misschien met opzet zodat GS niet zo gefarmt wordt en de andere Moria instances ook eens gedaan worden :P.
Anyhow, wel een bugreport gedaan?
Sorry, doe 3 dingen tegelijk. Moet ik niet doen, dan reageer ik te kort. Stomme adhd-reaxies ook af en toe. Mijn excuses naar jou zijn beter op zijn plaats. En als vraag was hij eigenlijk goed. Ik speelde tenslotte in een pug en daar kom je van alles tegen.
Ik heb geen report gedaan maar zit me idd net te bedenken dat ik sinds de migratie geen goede HM meer heb gelopen. Misschien toch maar een report doen. Bedankt voor de tip. Ik ben gewoon niet zo report achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igash is toch prima te tanken op een hunter (lvl 65), zolang je maar healing krijgt. Tenminste dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:43:
Igash is toch prima te tanken op een hunter (lvl 65), zolang je maar healing krijgt. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ja, maar die was dus ook al afgemaakt. Ik denk dus door een devoted. Ik moest echt rennen voor mijn leven.

Het blijft een vreemd verhaal. iedereen zou de devoted hebben afgemaakt (niemand was zich ergens van bewust) en dan die agro.
Ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als 1 iemand de devoted doodt, krijgt iedereen het bericht "yourname has killed the devoted, you failed hardmode". Heeft niets te maken dat jij dat hebt gedaan (behalve via dot missch als je aan het lopen was), dit is gewoon om duidelijk te maken dat jij en jouw team HM hebben gefaald. Wie de uiteindelijke KB maakte, moet je gewoon in je combatlog of general chat bekijken. Mij lijkt het dat de champ of tank van de devoted + archers of de DPS LM iets te trigger happy waren met hun AoE en zo de devoted mee hebben gedood. Want die heeft echt niet veel moraal en is dus snel neer als je niet oplet. Waarsch had de persoon in kwestie het niet door, of was hij te beschaamd om het toe te geven ^^

Ivm je aggro, je fout is dat je als een gek begint rond te rennen. Een begrijpelijke reactie, maar oh zo irritant voor de tank. Deze moet nu achter jou en je baas aanhollen, en aangezien je even snel loopt, duurt het een eeuwigheid eer hij dicht genoeg is. Als hij dan perongeluk zijn challenge iets te vroeg gebruikt (out of range) en zijn engage resist, moet hij dus met zijn schild beginnen kloppen, wat maar amper gaat omdat de boss non-stop zit weg te lopen. Als je aggro hebt, loop NAAR de tank toe. Als het een deftige tank is, dan neemt hij het zo terug binnen de tien seconden. Ondertussen gebruik je maar beneath notice, morale pots, self-heals zoveel je kan en stop je even met schieten. Als je loopt, duurt het superlang eer de tank aggro kan overnemen, gewoon omdat zijn skills bijna allemaal in melee range uitgevoerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lointje schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:05:
Als 1 iemand de devoted doodt, krijgt iedereen het bericht "yourname has killed the devoted, you failed hardmode". Heeft niets te maken dat jij dat hebt gedaan (behalve via dot missch als je aan het lopen was), dit is gewoon om duidelijk te maken dat jij en jouw team HM hebben gefaald. Wie de uiteindelijke KB maakte, moet je gewoon in je combatlog of general chat bekijken. Mij lijkt het dat de champ of tank van de devoted + archers of de DPS LM iets te trigger happy waren met hun AoE en zo de devoted mee hebben gedood. Want die heeft echt niet veel moraal en is dus snel neer als je niet oplet. Waarsch had de persoon in kwestie het niet door, of was hij te beschaamd om het toe te geven ^^

Ivm je aggro, je fout is dat je als een gek begint rond te rennen. Een begrijpelijke reactie, maar oh zo irritant voor de tank. Deze moet nu achter jou en je baas aanhollen, en aangezien je even snel loopt, duurt het een eeuwigheid eer hij dicht genoeg is. Als hij dan perongeluk zijn challenge iets te vroeg gebruikt (out of range) en zijn engage resist, moet hij dus met zijn schild beginnen kloppen, wat maar amper gaat omdat de boss non-stop zit weg te lopen. Als je aggro hebt, loop NAAR de tank toe. Als het een deftige tank is, dan neemt hij het zo terug binnen de tien seconden. Ondertussen gebruik je maar beneath notice, morale pots, self-heals zoveel je kan en stop je even met schieten. Als je loopt, duurt het superlang eer de tank aggro kan overnemen, gewoon omdat zijn skills bijna allemaal in melee range uitgevoerd moeten worden.
Bedankt Lointje.

En wat betreft die agro, ik speel hem niet anders, dus hoe ik dan in godsnaam al die agro krijg. En ik begin pas te lopen als ik nog maar op 25% zat en er ook nog een shadow of fire aan zat te komen. En toen zat ik in een cirkel. Ik kon niet stoppen met rennem omdat ik geen morale had, maar ik snap wel je verhaal. Volgende keer scherper spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:29:
[...]

Bedankt Lointje.

En wat betreft die agro, ik speel hem niet anders, dus hoe ik dan in godsnaam al die agro krijg. En ik begin pas te lopen als ik nog maar op 25% zat en er ook nog een shadow of fire aan zat te komen. En toen zat ik in een cirkel. Ik kon niet stoppen met rennem omdat ik geen morale had, maar ik snap wel je verhaal. Volgende keer scherper spelen.
Als je bijna dood bent kan je inderdaad proberen te lopen om de inkomende damage te reduceren. Veel keus heb je dan toch niet meer. Dan is het inderdaad wel vreemd dat niemand de aggro overnam, misschien was de tank wel op de devoted aan het kloppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Rfce schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:02:
Darn, log ik net in op t account in turbine, zie ik: Pending Cancellation: June 1, 2061..... wtf na 2061 kan ik geen lotro meer spelen, dacht dat ik lifetime had :P
Dan weet je gelijk wanneer je zult komen te overlijden. :p

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lointje schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:34:
[...]

Als je bijna dood bent kan je inderdaad proberen te lopen om de inkomende damage te reduceren. Veel keus heb je dan toch niet meer. Dan is het inderdaad wel vreemd dat niemand de aggro overnam, misschien was de tank wel op de devoted aan het kloppen :D
Ach, ja, ik zal hem vanavond weer eens proberen als er een pug gaat. Maar al met al, er lijkt iets vreemds te zijn met die devoted.
Maar ms. heb je gelijk over die AoE richting de devoted. Ik zal er eens op letten als het weer fout loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devoted kan ook met reflecting damage neer gaan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rik86 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:57:
Devoted kan ook met reflecting damage neer gaan he :)
Ik weet niet wat er is gebeurt, ik kon er iig weinig tegen doen. En ik dacht dus dat ik het had gedaan, had nog nooit die message gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
maartend schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:22:
Gisteren iets heel vreemds in GS HM.
Ik zat in een pugmet echt wel wat chars die agro konden pullen. Halverwege kreeg ik de agro van die idioot en die raakte ik maar niet kwijt (ik ben dus een hunter en had skills zodat ik 12% minder treat maakte) Ik ben minuten lang bezig geweest met rondrennen. Nix hielp, niemand kreeg de agro mee.
En plots kwam het bericht dat ik een devoted had gekilled. Yeah, sure. Afijn, HM weg. Uiteindelijk toch die mafkees kunnen killen en toen werd het nog vreemder. Ierdereen had de message gekregen dat hij/zij een devoted had gekilled. Die messages komen op naam, dus dit was heel vreemd.
Had na de laatste patch ook (voor mijn videokaart dood ging) dat ik opeens moeite had als Warden aggro te krijgen en te houden, terwijl dat voorheen nooit een probleem was. 1x Conviction en ik had gewoonlijk iig wel 1 minuut meer aggro dan de healers. Nu was het met 4x conviction dat ik gewoon niet aggro kon terug pakken terwijl de healer nauwelijks aan het healen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:27
Conviction is leuk om je aggro op peil te houden, maar niet om aggro te pakken. Daarvoor wil je Precise Blow gebruiken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
conviction werkt vooral goed als de rest van je fs ongeveer evenveel aggro opbouwt, als er iemand is die heel veel opbouwt en de rest bijna niet valt er weinig af te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rfce schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:50:
Gisteren voor t eerst eens Stoneheight T2HM gedaan, ik als burglar, nog een dps loremaster en een healing captain... was wel lachen. Leuke instance... Alleen wazig dat mn in absence quest niet update... Nadat ik de quest NPC accpeteerde, halverwege de instance nogmaals kreeg ik te melding om die boss3 te killen. Nadat we dat gedaan hadden, update de quest niet. Is dit normaal, moet je Stoneheight dan 2x doen??
Toevallig heb ik dit ook gehad Tib :(

Denk ik ga een keer op mn LM die quest chain afmaken voor meds (voor empowerments) dus champ en healer erbij en gaan. Ging allemaal goed en Dale Truitt gekilled maar quest update niet. Ticket gemaakt... 25m gewacht... ja hallo GM +Phoenix hier.... het is een known issue waar ik niks aan kan doen. Ja maar kun je de quest gewoon niet even completen dan kan ik verder. Nee kan niet, je moet het nog een keer doen en dan op T1 om je quest te updaten. Ja maar ik wil het niet nog een keer doen op dit char en ik heb het al gedaan dus wil je aub de quest updaten? Nee sorry dat kan ik niet doen. Dit moet door developers opgelost worden en wij GMs kunnen niet de hele dag voor iedereen de quest progressen. Ticket closed... en later.

Zucht.. die HM chest ook al niet en hier konden ze ook niks doen... handig joh die GMs :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:09:
[...]
Zucht.. die HM chest ook al niet en hier konden ze ook niks doen... handig joh die GMs :(
Ja die zijn er om tickets te closen.. maar euh MOET ik m op T1 doen? Of kan t2 ook gewoon, en komt t zo af en toe voor?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de quest wil progressen moet je hem op T1 doen. Het werkt gewoon NIET op T2. Naja hebben we iig al 2 man..... LFF StH T1 - 2/3 - need captain or healer :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice johan.... zodra ik je online zie ninja invite ik je gewoon vor SH.
Gisterenavond weer een aantal pogingen op wound T2HM gedaan, en wederom net niet gehaalt, aaarch. Jammer dat de kinnies door wilden naar de andere wings... ik was nogwel voor een aantal resets gegaan. Maar goed, 1 coin en 1 symbol is ook niet mis. Disease was weer een eitje, zonder whipes of resets gedaan en door naar poison. We hadden 2 nieuwe mee, maar wel 3 hunters... weer echt veel pogingen nodig gehad, op t end maar een tweede burglar geruilt voor een hunter en toen ging die neer na een tweede poging.... pfff en toen was het alweer kwart over 12. Er waren nog 2 kinnies in deze groep die nog geen FA65 hadden, dubbele drop, dus ook die weer blij :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja fijn is dat... als ik ingedeeld wordt dropt er alleen in de HM kist een symbol of bugged de HM kist (Ivar) en als ik niet ingedeeld wordt droppen de symbols bij de fleet. /rage

ipv leuk raiden heb ik mn avond verspild gebruikt om mn Fidelity van 4 naar 10 te halen..yay.

Nog een redelijk leuk staartje aan de avond...
Er was ook een pug OD groep gaande die bij de Disease boss(es) stond en 11/12 need captain. Ik stoot mn vrouw aan en ze mag mee. Eerste poging wipe en na wat gehannes moest er iemand weg en kwam er plek voor mij op mn burglar. DPS was niet super merkte ik al omdat ik aggro kreeg ipv de hunter en uiteindelijk heeft de guardian de boom maar op zich genomen. Geen loremaster mee en een mini die volgens mij vnml group heals deed en in de laatste fase zat de minstrel in de andere groep op 200 power. Ik had in onze groep al een paar conjunctions weten te triggeren dus morale en power geen probleem. Maja... een mini op 200 power met nog een poosje te gaan en geen lm was niet handig maar gelukkig een slimme leader dus die switchte me van groep, ik gooide wat marbles op een bog lurker met een ander sappie en na BBBBB had de minstrel weer 2k om er doorheen te jagen :)

Dan het mooiste.... ok adds neerhalen en bomen neerhalen... onze boom zat op 92K oid en de andere op 71k dus ik had al mn twijfels maar alles uit de kast en gaan...oei dit gaat te langzaam... knallen!!.... opeens kwam de tekst in beeld dat er weer adds zouden komen met nog 10k te gaan ong.. dooorrr.... en ja... de challenge gehaald!! :) Om even aan te geven dat het op de seconde was... er waren 3 bog lurkers gespawned. Challenge was al binnen dus konden ze gewoon afmaken :)

Ik rollen... (100): 93 yes!
Hoor ik ineens mijn vrouw.... woohoo... dus ik nog eens goed kijken.... had ze 95 gerolled :P
Voor haar d'r eerste dus ze was enorm blij. Toch een mooi resultaat nog zo. 1h sword voor dr champ gemaakt en gelukkig 4 majors erop dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
iemand nog een pre-order code (middelste, wit) nodig? heb er per ongeluk 2 besteld en zit al een week op een reactie van turbine te wachten...
prijs van de shop met 10% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net van het weekend zelf besteld. Bij mij was links wit, midden groen en rechts rood overigens.
Er is vast nog wel iemand hier die hem nog moet hebben en heel misschien weet ik nog iemand.
Je hebt die Heroic versie toch van $39,99? Via PayPal was het maar iets van 28 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server maintenance is nu op maandag, maar wat zijn de tijden nu exact aangezien de boel nu in Boston staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
van 12:00 tot 18:00 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las iets van 0600 - 1100 (GMT - 4), dus ik dacht 1500 onze tijd, maar servers zijn offline, vandaar ... :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Heeft iemand anders dit:
We apologize, but we are unable to complete migration of your Codemasters LOTRO Account at this time. Please contact Turbine Customer Service.
Turbine Account Management English phone support is available from 12:00pm - 20:45am (-4 GMT) Monday through Friday at 1-781-407-4020.
To contact Turbine Customer Support via the web or to review the Knowledge Base, please visit http://support.turbine.com. To submit a help request, click on the Support Center tab and then select the Submit a Ticket option.
The LOTRO EU Account Migration FAQ can be found here. The LOTRO Community Forums can be found here.
Ik heb al een support ticket in geschoten. Het omzetten van het account van mijn vriendin ging wel goed.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Server downtime is 06.00 - 11.00 AM Eastern
Op dit moment is het: Current Date and Time in America/New_York Mon 20-Jun-2011 10:35 A.M.

http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/zoneinfo.tzc (America/New_York met het pulldownmenu selecteren)

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 20-06-2011 16:38 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfff komt alweer een nieuw paard in de store... ze hebben nu toch echt wel een melkkoe (of eigenlijk melkpaard) erbij gevonden zo.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha lullig voor de mensen die de tick hebben om alle paarden in het spel te verzamelen.... trek je beurs maar mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Grr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Laat de screenies van je nieuwe paard maar zien Muer! :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was wel erg blij gisteravond toen ik inlogde en een kinnie me er op wees dat de OD meds nu niet meer bound to char zijn maar bound to account! Goede zet Turbine. Van alle char de meds naar de shared vault gezet en bleek dat ik een aardige voorraad had. Genoeg voor een volle OD set iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daar gaat weer 20 euro inderdaad :P

maar ja, moet m'n collectie toch compleet houden eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
botoo schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:16:
Laat de screenies van je nieuwe paard maar zien Muer! :+
Dan zou ik eerst moeten inloggen, wat ik al een week of twee niet meer gedaan heb. Misschien als de verbinding wat beter wordt. Ik heb nog niet eens de nieuwe instances gedaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
och, 1 ervan is inmiddels zelfs gesloten vanwege een bug :P

heb gisteren voor 't eerst de 2 nieuwe skirmishes gedaan en HoN op lvl 40 een keertje doorheen gewandeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
Hoi,

mijn eerste char (guardian) loopt tegen de 65 aan. Momenteel heb ik de full moria set al, en ben nog mirkwood aan het afwerken.

Ik vind nergens een lijstje terug van de volgende instances die ik zou moeten doorlopen.

Er wordt regelmatig gepugged voor een tank voor "turtle" "sg" "od" "wound wing" etc

Welke zou ik kunnen doen met de huidige moria gear, en welke zijn prioriteit voor een andere raid te kunnen starten?

Alle guides die ik vind zijn nog met radiance ...

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zit een beetje met hetzelfde probleem. Snap ook niet dat ik met deze set en niet beroerde weapons zelfs in Foundations of the Stone toch nog voorzichtig moet zijn. Alle traits zijn maxxed enzo. Op mijn 3th age zitten tier 3-6 runes/gems.

Zijn die instances op redelijk doenbare speelsessies te finishen? Heb per avond namelijk 1-1,5u, uitzondelijk 2u tijd.

Vind het wat jammer dat specifieke gear-vereisten in het spel geslopen zijn. Vond Lotro juist wat vergeeflijker op dat punt, in tegenstelling tot WoW waar je met nt updated gear zwaar gemolesteerd wordt in pve. Dat lijkt nu ook in Lotro verleden tijd.

Ach, de hardcore spelers lijken altijd hun zin te krijgen. Als casual heb je al snel het gevoel nt meer mee te kunnen. Ik zie ook vaker spelers opmerkingen maken op je equipment.

[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 21-06-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
JohnnyV76 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:52:
Net van het weekend zelf besteld. Bij mij was links wit, midden groen en rechts rood overigens.
Er is vast nog wel iemand hier die hem nog moet hebben en heel misschien weet ik nog iemand.
Je hebt die Heroic versie toch van $39,99? Via PayPal was het maar iets van 28 euro :)
ik heb inderdaad de heroic edition White 2x...
Iemand eentje kopen voor 25 euro-tjes? is goedkoper dan de shop en dan kan ik mijn ticket afblazen (durf nu niks te doen, in geval ze de hele order willen cancellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist met de radiance eruit slopen is 't weer minder geworden. Daarnaast is een hoop gear redelijk simpel te krijgen met skirmishes doen. Met name jewelry is ook van groot belang om je stats/morale te boosten.

De moria set is nog steeds een erg goede set voor volgens mij bijna alles classes, de mirkwood crafted, de loth crafted armour ook.
Jewelry is ook crafted een hoop leuks te vinden en de nieuwe barter-items uit de nieuwe instances bij de skirmish-camps zijn voor sommige classes ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:53:
Zit een beetje met hetzelfde probleem. Snap ook niet dat ik met deze set en niet beroerde weapons zelfs in Foundations of the Stone toch nog voorzichtig moet zijn. Alle traits zijn maxxed enzo. Op mijn 3th age zitten tier 3-6 runes/gems.
Ik weet niet wat je van plan bent maar lvl verschil is maar 4-5 hè.. je zult dus niet ff 20 mobs kunnen pullen en afslachten lijkt me. Dat is het verschil namelijk.
Daarnaast zijn de gewone instances met een redelijke groep goed te doen in dat tijdsbestek wat je aangeeft.
Sterker nog, ik vind dat het ons de laatste tijd veel makkelijker gemaakt wordt om aan respec. goede gear/jewels te komen.... zeker met de laatste update.. de jewels wat je daar krijgt voor een paar marks zijn echt goed (voorheen moest je daar raid-instances voor farmen). Daarnaast is de radiance uit de gear gehaalt, waardoor je dus niet specifieke gear meer nodig hebt voor bepaalde raids.
mijn eerste char (guardian) loopt tegen de 65 aan. Momenteel heb ik de full moria set al, en ben nog mirkwood aan het afwerken.

Ik vind nergens een lijstje terug van de volgende instances die ik zou moeten doorlopen.

Er wordt regelmatig gepugged voor een tank voor "turtle" "sg" "od" "wound wing" etc
Je moet natuurlijk niets :-) maar je zou de nieuwe In your Absence instances kunnen gaan doen op lvl65 of die twee laatste wat erbij zijn gekomen.
OD/Wound wing, is de laatste nieuwe raid. Met degelijke gear en een zou je hier toch ook al uit de voeten moeten kunnen komen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Moet ik de skirms maar eens gaan doen. Wat ik wel een aardige toevoeging vind zijn de tasks, waar je xp en rep voor krijgt. Vrij makkelijk te halen als je q's in het gebied. En er staat soms in ruil mooie gear voor te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
mja zal random maar hier en daar joinen dan, al hoopte ik dat het logischer zou zijn van

School en Lib: wordt vooral gedaan voor 3rd marks, net als GB 65

moria instances in volgorde: GS, FT, Fil.
Skum en dark delvings heb ik nog niet gedaan
vooral voor gear, als je die hebt relics en heritage runes

Lotlorien instances: HoC heb ik een keer gedaan, geen idee welke er nog zijn
wordt blijkbaar alleen voor heritage runes gedaan.

daarna weet ik het niet meer ...

met radiance kon je teminste nog zeggen dat je een bepaalde instance een paar keer moest gedaan hebben voor je aan de volgende tier begint ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:18
Dat vond ik dus ook het mooie aan Radiance. Een makkelijke methode om raidready te laten zien.

Nu kun je eigenlijk met alle gear overal naar binnen, nadeel daarvan is dat mensen dus meteen commentaar gaan hebben op je gear als je volgens hen niet aan een "minimale eis" voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Meet "Finesse"! The new Radiance...

http://www.lotro.com/game...w-stat-updates?lang=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Tjonge, dat zijn nogal wat veranderingen, icm enige complexiteitsreductie als het gaat om gearen.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
While it takes 4550 ratings to reach +15% at level 65 it will take 8850 to reach 25%.
Goh, heb ik eindelijk een nut van die 9k blockrating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind 't niet zo'n gekke verandering inderdaad.

Ben benieuwd hoeveel vit/morale je straks gecombineerd kan stacken als warden/guard ;)

't maakt de afweging voor bijvoorbeeld die ringen met 70+ vit en weinig morale weer heel anders tov een ring met fors minder vit, maar meer raw morale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ben benieuwd hoeveel vit/morale je straks gecombineerd kan stacken als warden/guard
En hoeveel Finesse een raidboss nodig heeft om die er in 1 klap af te meppen :+

But serious, ik begin toch wel heel nieuwsgierig te worden naar de dev changes voor Guards. Gelukkig kan ik altijd nog m'n vrouw d'r lvl65 WDN loggen :P

[ Voor 17% gewijzigd door TAA op 22-06-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
Nu maar hopen dat het wel goed gaat met finesse, als casual speler was ik erg blij toen radiance wegging.

De andere veranderingen klinken wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moria -> de 6 instances met watcher als eindraid. Ook turtle, deze is vrij eenvoudig en simpel om een first age lvl 60 te halen.
Lothlorien -> HoM (hall of mirrors), waterwheels en HoC. Ook een raid DN. Leuke instances, gear is wel oké.
Mirkwood: Drie 3mans (Sword halls, wargpens, dungeons) (voor die laatste zul je moeilijker een groep vinden). Een 6mans SG (sammath gul) en een raid BG.
Enedwaith en eriador nieuwe instances. -> In their absence volgen, begint in bree bij barliman. Twee driemans, twee zesmans en een raid (OD).
Ook kan je nog Inn of the forsaken (tijdelijk disabled) en hall of nights doen. Deze geven geen slechte jewels.

Met scaling systeem kan je nu natuurlijk ook nog altijd annuminas en helegrod doen op een hoger level.

Welke volgorde? Moria, lorien, mirkwood, enedwaith is hoe de meesten het hebben beleefd omdat dat de volgorde is dat ze uitkwamen. Nu kan je wel wat mee spelen door ze allemaal te mixen. De raids misschien best houden tot je echt lvl 65 bent met wat uitgewerkte wapens en juwelen uit de andere instances. BG en OD moet je rekenen als de echte end-game momenteel, dus hou die nog wat af (moet je sowieso lvl 65 voor zijn). DN is een eenvoudigere raid lvl 60+. Turtle en watcher zijn korte raids (1 baas, meer niets). Ook lvl 60+

Qua gear, voor de guardian vind ik er niet 1 set bovenuitsteken. Moria set is heel goed als basis, en dan kan je hier en daar wat veranderen uit helegrod, lorien, Dn set en BG/OD set.

Edit: nieuwe pagina niet gezien ^^ Finesse wacht ik af, de rest van de caps weg is interessant. Ik hoop alleen dat de guardian nu niet moet onderdoen tov de Warden die belachelijk hoge block kan halen nu. Het zal wel meer dan ooit afwegen worden. Nu ging je might en agility levelen omdat je vitality gecapped was bv. We zullen zien :)

[ Voor 10% gewijzigd door Lointje op 22-06-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Ben ik de enige die niet kan inloggen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er was tijdelijk iets mis zag ik toevallig op de forums, maar ik heb er geen last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Ik heb een dik half uur niet in kunnen loggen. Wat anders gaan doen. Later ging het weer allemaal soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ben weer verder gegaan met mijn lvl 65 guard in Mirkwood. Heb gelukkig nog vele solo q's te doen daar, dus krijg leuke barter marks die ik al heb ingeruild voor betere jewels met fijne stats. Zo lvl ik ook mijn 3th age weapons en gear.

Galadhrim inmiddels Acquaintance, bijna Friend.

Nu was mijn vraag: hoe kom ik het makkelijkst aan second en first age spullen? Of gewoon beter gear. Wat ik nu draag, is beter dan wat de Galadhrim Acquaintance Vendors aanbieden. Dus nog effe doorspelen tot Friend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
1st gear ; raiden , oa de turtle
of craften, maar dat is nog lastiger
2nd gear ; mazzel hebben bij looten

oja, je kunt ook nog wat kopen in 21st.
er zal wel meer zijn, maar die weet ik niet

[ Voor 29% gewijzigd door maartend op 24-06-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2nd age kan je barteren door te skirmishen, 1st age lvl 65 alleen in de nieuwe raid, Ost Dunhoth

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:25:
2nd age kan je barteren door te skirmishen, 1st age lvl 65 alleen in de nieuwe raid, Ost Dunhoth
Nog 2x passen en dan mag ik weer gaan rollen op een 65FA... nice voor mn burglar tools... Al is mn SA65 tool ook al erg nice.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja... waar ik met 2nd age symbols veel geluk had en er vaak een won (vnml buiten de kin) had ik wel heel vaak pech met legacies en ook erg veel 2nd age items vernietigd omdat ze zo ontezettend slecht waren.

Nu met FA heb ik er pas 1 in de kin gewonnen en 1 in een pug (jaja MueR dus geen 14 meer op een avond) maar ben met alletwee wel tevreden. Als RK zit je sowieso wel veilig omdat er maar 2 majors echt belangrijk zijn en voor mn hunter heb ik een boog precies zoals ik wou met 5 majors al kostte dat wel iets van 16 empowerments :S. Ik doe het rustig aan met symbols maar hopelijk blijf ik goede LI's maken als ik er een win.

Heb nog genoeg chars te verbeteren dus kan ze nog prima gebruiken. Ik hoop echt niet dat in RoI een lvl75 TA beter zal zijn dan een lvl65FA en we geen mogelijkheid hebben onze huidige FA's te ranken naar 75. Ik vrees het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
dat laatste ben ik ook heel benieuwd naar, maar ik denk dat er inderdaad gaat gebeuren wat jij zegt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik hoop het wel want niet iedereen heeft zomaar een berg 65FA voor al z'n chars. Of gewoon 2 voor z'n main :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja leuk en laten we er meteen T7 relics bij doen die alleen op lvl70+ items kunnen. Wel eerst even je oude relic van je wapen halen dmv een removal scroll want daar krijg je nog wat flakes voor... de nieuwe barter currency.

Ben ook benieuwd wat ze met OD gaan doen. Er is nog genoeg te ontdekken voor ons dus het moet haast wel meeschalen en afgezien van de 24 mans raid komt er geen nieuwe 12 mans. Nu kunnen ze tussendoor een raid of instances introduceren en evt. de rift nog schalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gortheron T2 HM gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nieuw dak aan het plaatsen, niet kunnen raiden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz Rik!

Wij zijn wel eens aan het eind van een avond even bij Gortheron op T2 geweest maar de eerste poging was iedereen na 20sec dood :)
Volgens mij is dat veruit het lastigste gevecht of niet? Wat hadden jullie aan CC classes mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 burgs, 2 lm's, 2 hunts, 1 champ, 1 guard, 2 capts, 2 mincy's was onze groep volgens mij deze keer

Denk dat dit de 20e of 30e poging of zo van ons was ;) 't is leuk en uitdagend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
gratz Rik!!!!
heel netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zover zijn we nog niet als kin. Afgelopen donderdag wel 2 groepen naar OD kunnen sturen dus dat is ook wel erg cool om te kunnen doen maar dan gaan er toch wel een paar onervaren raiders mee waardoor het allemaal wat moeilijker gaat. Disease, Poison en Ivar hebben we nu goede HM tactieken voor. Wound hebben we amper serieus geprobeerd op HM en maken ons er meestal gemakkelijk vanaf met de NM. We hebben nu plannen om de tactiek voor zowel wound als fear goed uit te gaan testen dus verwacht beide HM's binnen een paar weken gehaald te hebben.... hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Disease is ook verreweg 't simpelste, ik denk daarna Poison, mits je een goede tactiek gebruikt, want hoewel dat ook een soort van DPS race is, (je hebt maar een bepaalde tijd) is dat niet het probleem.

Ivar is wel een DPS race, volgens mij is 't bij ons in de kin zo, hoe meer burgs er mee zijn, hoe simpeler Ivar gaat ;)

Wound is pittig, die hebben wij nu 2x gehaald, maar resetten hem niet meer als we 't niet halen. Al zal na gisteren de DPS toch weer een boost hebben gekregen, want zelfs zonder clicky (die is bugged) is Baingrist erg leuk als offhand voor burgs. En ik heb eindelijk een leuke first age, met 4 majors, op m'n champ :)

Fear HM is denk ik het lastigste gevecht in de instance, daar gaan wij ons nu op focussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Disease is ook bijna de enige hm die met pugs gedaan wordt ja :)
Wound HM moeten we gewoon snel afstrepen en voor fear heb ik ook goede hoop.

Ivar is 2 burgs bijna een must en we hebben het nu al een paar keer met 3 gedaan. Net nog neer gehaald en nu ook eindelijk de hm chest omdat ie de vorige keren gebugged was omdat ie niet goed resette. Erg lullig als je alleen de nm chest krijgt. Nu loopt er een minstrel rond met een VEEL te groot shield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha JohnnyV76, dat schild heb ik inderdaad ook op mijn minstrel en de enige reactie die ik krijg is: Zo, dat is wel een erg groot schild! (en nog meer erg grappige reacties). Ook wel een supergoed schild natuurlijk, belachelijk dat het zo groot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Jullie ervaringen klinken toch wel erg goed. Wil eigenlijk wel weer een poging wagen maar weet iemand hoe het op dit moment zit met de account problemen van een maand geleden? Daarbij heb ik het dus niet over de migrate, die is bij mij gelukt. Ik heb het dan meer over het feit of de problemen met het betalingssysteem al zijn verholpen? Las namelijk een paar weken terug dat veel mensen een week moesten wachten totdat hun VIP aan werd gezet. Wat is jullie ervaring hiermee?

Ook op de valreep nog een vraag op de langere termijn. Las dat Rise of Isengard ge-preordered kon worden maar komt de expansion uiteindelijk ook nog in de LOTRO Store voor Turbine Points?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft account issues weet ik niets. Ik heb al sinds het begin lifetime dus geen ervaring daarmee.

De expansion komt ook in de store en volgens de geruchten zal ie zo rond de 2k TP kosten meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
JohnnyV76 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:18:
Wat betreft account issues weet ik niets. Ik heb al sinds het begin lifetime dus geen ervaring daarmee.

De expansion komt ook in de store en volgens de geruchten zal ie zo rond de 2k TP kosten meen ik.
2k? Ik begreep dat het meer dan de Moria expansion zou zijn, en die was 2500TP (of 1495 zonder de skirmish zooi enzo). Maar het werd me niet helemaal duidelijk waar die 'duurder dan' vergelijking nou mee was.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phew... gister voor het eerst Fear op T2 gehaald. Challenge hebben we maar even laten gaan maar dit is echt een van de moeilijkste gevechten ever :)

Typisch zo'n trillende vingertjes gevecht op het laatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, die is echt pittig ;) Zondag bij mij in de kin hebben ze de challenge gehaald, dus heel OD op challenge gehaald nu, kon er zelf alleen helaas niet bij zijn.
't is ook niet voor niets dat dit voor de meeste kins de laatste is die op challenge gehaald wordt. Ik vind 't ook een heel vermoeiend gevecht, door de vele effecten die je ziet, en dat vond ik helemaal als healer omdat je dan nog iets geconcentreerder bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe t is inderdaag ook een test of je pc nog snel genoeg is. Veel mensen met wat mindere pc's klagen over lag daar. Komt ongetwijfeld door al dat vuur. Ivar challenge is vergeleken bij fear echt een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen LOTRO spelers!

Ben nieuw hier op tweakers, zat me te vervelen op het werk, alle nieuws sites zo'n beetje 5x al gezien deze morgen...

Mijn vraag is even als volgt. Ik ben aan het spelen op de server "Whithywindle". Echter is deze server erg matig kwa activiteit. Er zijn weinig ervaren spelers en ikzelf wil groeien en niet altijd een half uur moeten lopen zoeken naar een tank of healer. Ik zit in een grote kin met genoeg end-gamers echter zijn deze lang niet allemaal even geschikt om een 3- of 6-person instance mee te spelen, laat staan een RAID. De "betere" kins die wel de ervaring hebben, zijn gelijk erg arrogant enzo, en daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik wil zelf verhuizen naar een actievere server, en een kin joinen waar genoeg kansen zijn om RAIDS te spelen, vooral dan ook OD omdat ik die nog nooit heb gespeeld.Probleem is dat mijn vriendin ook op dezelfde server speelt als mij en niet zo happig is om te verhuizen naar een actievere server, gezien zij het zo wel mooi vind, ze houdt niet van drukte.

Anyway, wat voor ervaringen hebben jullie op jullie huidige servers, met activiteit "overall" in de server, en ook in jullie kin? Ik ga hoe dan ook mijn huidige level 65 champ verhuizen naar een actieve server, maar ik wil gewoon weten wat de beste keus zou zijn voor mij, vandaar mijn vraag hier.

Tevens de vraag aan alle andere champions hier. Ik zie 90% van alle champs op mijn server die puur de focus leggen op morale. Er zijn champs bij met 8000 morale... Ikzelf leg de focus op melee defence/offence en critical multiplier en zulke dingen, might en agility. Mijn morale zit op 5800, maar ik heb wel veel devastated hits van 2000 - 3500 per keer. Nu weet ik niet of dit veel is voor een champ ofzo, maar ik vind het vrij hoog. Dit is mijn eerste MMORPG dus veel ervaring heb ik nog niet, maar ik leer snel en ben een goeie teamspeler. Als laatste wilde ik nog even vragen welke armour redelijk gemakkelijk te krijgen is voor mijn champ en welke jullie gebruiken? Ik gebruik op het moment de volledige epic heavy armour van helegrod. Ik heb andere champs horen zeggen dat dat zuigt, maar als ik zelf een tank moet zijn in een 3 person instance, zoals STH of NCF, dan overleef ik het altijd, ook al zit ik maar op 5800 morale, en ok op tier 2 uiteraard. Ik ben een betere tank als champ dan de meeste Guardians of Wardens op de server, en dat wilt toch al zeggen dat ik echt op zoek ben naar ervaren spelers want dit is gewoon niet leuk meer.

Maar goed, lang verhaal kort, mijn main vraag is hoe jullie ervaring is op jullie servers, kwa activiteit en end-game content. Hoe snel krijg je een team bij elkaar voor een RAID en hoe goed/ervaren zijn de spelers op jullie server/kin?

Alvast bedankt voor de info!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
van de voormalige EU servers is Snowbourn 't drukste en op Eldar is 't over 't algemeen ook wel goed raiden.

Wat de champion betreft, ik heb zelf een champion als main en eigenlijk kan je 't beste 2 builds hebben, 1tje waar je klappen kunt krijgen en 1tje waar je voor uitblinkt in ze uitdelen (of een combinatie van de 2 natuurlijk, maar dan is allebei eigenlijk net niet)

Daarnaast hangt 't natuurlijk een beetje af van tot welke gear je toegang hebt. Als ik naar m'n eigen champ kijk is m'n standaard raid/instance build er 1 waar ik unbuffed ruim 8k morale heb, m'n might, agi, vit gemaxed zijn en m'n melee crit en melee offence ook.

Enige nadeel hieraan is dat m'n melee defence niet zo heel hoog is, maar m'n ervaring leert ook dat dat ook zelden nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info, Snowbourn is dus iets waarover ik zal moeten nadenken. Iemand atief op deze server die iets meer info zou kunnen geven?

Dat is ook waaraan ik aan het werken ben, vooral bezig met het uitdelen. Heb een 1H sword waar de legacies en relics etc allemaal zijn zoals ik ze wil, en ben bezig met een 2H sword om datzelfde te krijgen, daarna ga ik een 1H sword regelen die vooral met defence en morale gestacked gaat worden.
Daarnaast hangt 't natuurlijk een beetje af van tot welke gear je toegang hebt. Als ik naar m'n eigen champ kijk is m'n standaard raid/instance build er 1 waar ik unbuffed ruim 8k morale heb, m'n might, agi, vit gemaxed zijn en m'n melee crit en melee offence ook.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb mijn might wel maxed maar mijn vit en agi nog niet (zitten beiden rond de 450). Welke gear gebruik je en hoe zit het met je virtues? Zou ik wel fijn vinden om die info te krijgen zodat ik mijn champ alweer een stukje kan verbeteren.

Nogmaals bedankt voor de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't is wel uitgaande van een raidsituatie met capt buffs trouwens, wat might, agi, vit, melee off en melee crit betreft, anders moet je veel aan andere dingen opofferen.

Zo uit m'n hoofd, als earring 2x sarenzer (NCF), de ringen en bracelets of brawling (HoN barter), de necklace ben ik nog niet helemaal uit (eigenlijk de fear wing t1 necklace), en als pocket item de forgotten jewel (IotF barter)

Dan de OD armour set, volgens mij de algraig cloak en als virtues valour, innocence, justice, fidelity en loyalty volgens mij. 't wisselt nog wel eens per situatie trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, reden dat ik het vroeg is omdat je unbuffed zei :P Jammer. Maar goed, ik ben bezig met die Sarenzers te krijgen, en ik geloof 2x bracelet van Sari Surma Tier 2 ook, die je krijgt na het verslaan van die eerste boss. Die wil ik hebben puur voor de morale voor het geval ik weer eens moet tanken. Maar wat ik vooral wil is goede armour value, en armour waar mijn vitality en agility van omhoog gaan, die vind ik namelijk ook belangrijk.

Thanks voor de info nogmaals, ik wacht nog even op een reactie van iemand die op Snowbourn actief is om te kijken hoe het daar is. In ieder geval zal ik na mijn vakantie een beslissing gaan maken over waar ik naartoe ga verhuizen, als dat op dit moment trouwens mogelijk is bij Turbine... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, m'n morale unbuffed boven de 8k, is inderdaad niet zo handig verwoord ;)

Ik vind de brawling set bracelets nog net iets prettiger trouwens

SS t2 is: 225 morale, 56 agi, 23 might, de braweling: 218 morale, 23 vit, 23 might, 46 agi, dus per saldo meer stats, en een set bonus als je de ring erbij hebt van wat morale en melee offence

en ze zijn redelijk simpel te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed. Eerst maar eens verhuizen naar een andere server en dan kijk ik wel weer verder, want dat is op het moment gewoon even het belangrijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

In welke guilds zitten trouwens de Tweakers van Laurelin? Heb daar een Champion aangemaakt aangezien volgens de OP daar de meeste Tweakers op zitten, en ondertussen level 40 aangetikt! Ben maar in een random guild gaan zitten omdat ik toch wel de sociale omgangen een beetje mis, maar als er een guild is met een troep Tweakers erin ben ik natuurlijk altijd geintereseerd ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hardist...

Mocht je naar snowbourn komen en een NL-talig kin leuk vindt (of geen probleem vindt) dan is er vast een plekje voor je bij Dutch Dunedain. We hebben een deel actieve members die vooral voor het raiden gaan en we hebben wat meer casual mensen die niet of af en toe met een raid mee gaan. Omdat we geen hardcore raiding kin zijn mag iedereen mee met raids en wordt niemand buitengesloten. Uiteraard zijn er wel bepaalde minimale raid-eisen maar die zijn niet echt zwaar.

We richten ons nu vnml op OD en hebben de afgelopen 2 weken zelfs 2 groepen van 12 man kunnen sturen. Voor een niet hardcore raid-kin zijn we best succesvol in OD met 3 van de 6 bazen op farm (challenge mode) en 5 van de 6 op T2 gedaan.

Mocht je het toch niks vinden kun je altijd een andere kin zoeken... er zijn er zat op snowy :)

Je kunt altijd even op de site kijken: www.dutchdunedain.nl
Misschien leuk voor je vriendin.... we hebben best wat vrouwelijke spelers in de kin (waaronder mijn vrouw) dus wellicht dat ze het wel heel gezellig vindt om ook over te komen.
=================

Over champs kan ik ook een beetje meepraten :)
Zit nu op 7,1k morale unbuffed en ook fan van de brawling set. Als necklace heb ik de Star Necklace uit Lost Temple T2. Traditioneel werd van champs verwacht dat ze veel melee defence hebben wat vaak ten koste ging van andere stats. Miniature Brass Anvil is leuk voor defence maar ik heb nu de forgotten jewel waar bijv. veel morale op zit en wat melee crit. Je bent tenslotte een DPS class en geen tank en je survivability is sowieso al veel groter dan bijv. een RK (mits je slim met je stances om gaat)

5800 unbuffed is wel wat aan de lage kant voor een champ want op mijn burglar heb ik ong. 6.1k.
Volgens mij is de BG set voor champs nog steeds erg goed en als je 5 pieces combineert met een non-set item uit DN (Arthar uit mn hoofd) heb je een leuke set up. De helm uit DN geeft overigens 15% proc kans op een +25% crit magnitude voor 30sec... best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin spreekt alleen Engels dus dat is jammer :P Maar ze zal zelf niet mee willen verhuizen ga ik vanuit, maar goed boeit ook niet verder :)

Snowbourn is dus erg actief, bedankt voor de info, zal je eens in-game opzoeken als ik er ben ;-)

Champs, ok genoeg info om eens mee te gaan spelen. Ik richt mijn wapen en rune puur in om damage te doen en voor defence, dus er zit in beiden niks met morale ofzo iets dergelijks. Ik moet gewoon betere gear hebben lijkt me en misschien betere jewellery dus. Ik ga erachteraan.

Thanks voor alle info, kan ik weer even vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roep maar als je over bent... als je inderdaad naar Snowbourn komt.
4 van mn chars staan in de topicstart en 3 nog niet :) De kans is groot dat ik op 1 van de 3 anderen online ben dus dat zijn:
Kyanthir - hnt
Ixinix - chmp
Schavuit - burg

Gisteravond niet ingedeeld voor de OD kinrun dus maar een beetje rondhangen tot je wat leuks in de LFF ziet. Nu was er een bekende pug-organisator bezig met OD en standaard doet ie een wound T2 run en een disease HM run. Hij was al klaar met de runs en ik werd geinvite voor poison NM. Na een poosje zoeken naar 2 captains besloten ze om maar een alt run te doen voor wound en disease en omdat ik nog geen locks had kon ik lekker mee. Ging lekker soepel en zelfs nog een armour coin gewonnen. Toen we klaar waren bij disease besloten ze om nog een alt run te doen dus switchte ik van hunter naar burglar en we herhaalden de 2 wings. Lekker voor de meds al rolde ik mis op de symbols. Om 23:30 waren we weer klaar en ging ik maar naar bed.... de groep ging wederom reloggen voor nog een run :P
Kin runs zijn natuurlijk leuker maar zo een beetje puggen als je niet ingedeeld bent is ook erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik regel meestal mijn eigen runs, meestal doe ik STH, NCF op T2 of Sari Surma of Lost Temple op T2, tevens speel ik erg vaak SG. Kwa Raids afentoe Vile Maw en Filikul, BG is ook leuk om te doen en DN is ook niet verkeerd, maar die heb ik pas 1x gedaan.

Anyway, eerst een week vakantie, volgende week zaterdag kom ik terug en ik zal es kijken of ik dan of op zondag kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik zit op Elendilmir wat een US server is. Het grote nadeel is dat ik qua raid tijden niet goed zit voor de US of Australie in de meeste kins, maar ik maak meestal dan gewoon zelf een pug raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeey, gisteren succesvol Ivar HM gedaan.. weer 2 man blij met de leggings... Daarna verder naar Goro gekeken, want zovaak hadden we die nog niet gedaan. De eerste fase gaat nu redelijk goed en lijkt onder controle... nu nog de rest in de greep krijgen :-). Na een uurtje proberen werd het al laat en hebben we hem snel op T1 gedaan.. das echt een wereld van verschil zeg!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goro is pittig ;) fase 1 is goed te doen, fase 2 kan vrij heftig zijn, fase 3 ook, fase 4 is erg heftig en daarna barst 't pas echt los :P maar mits je fase 4 goed en slim bent doorgekomen is dat wel te halen ;)

Als we 't niet halen, dan is dat in fase 4 waar 't mis gaat eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja volgensmij is onze kin op 1 hand te tellen dat we daar zijn geweest, en dan ook steeds met andere mensen/setups... dus denk dat dit iets voor de komende tijd gaat worden :P (al moeten we ook nog wound en fear op HM)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fear HM is lastigste gevecht denk ik zelf en wound is ook erg pittig hoor

Volgens mij was de volgorde bij ons:
- Disease HM
- Ivar HM
- Wound HM
- Poison HM (oke, deze zou veel eerder geweest moeten zijn)
- Gortheron HM
- Fear HM
Pagina: 1 ... 39 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.