Goedemorgen LOTRO spelers!
Ben nieuw hier op tweakers, zat me te vervelen op het werk, alle nieuws sites zo'n beetje 5x al gezien deze morgen...
Mijn vraag is even als volgt. Ik ben aan het spelen op de server "Whithywindle". Echter is deze server erg matig kwa activiteit. Er zijn weinig ervaren spelers en ikzelf wil groeien en niet altijd een half uur moeten lopen zoeken naar een tank of healer. Ik zit in een grote kin met genoeg end-gamers echter zijn deze lang niet allemaal even geschikt om een 3- of 6-person instance mee te spelen, laat staan een RAID. De "betere" kins die wel de ervaring hebben, zijn gelijk erg arrogant enzo, en daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik wil zelf verhuizen naar een actievere server, en een kin joinen waar genoeg kansen zijn om RAIDS te spelen, vooral dan ook OD omdat ik die nog nooit heb gespeeld.Probleem is dat mijn vriendin ook op dezelfde server speelt als mij en niet zo happig is om te verhuizen naar een actievere server, gezien zij het zo wel mooi vind, ze houdt niet van drukte.
Anyway, wat voor ervaringen hebben jullie op jullie huidige servers, met activiteit "overall" in de server, en ook in jullie kin? Ik ga hoe dan ook mijn huidige level 65 champ verhuizen naar een actieve server, maar ik wil gewoon weten wat de beste keus zou zijn voor mij, vandaar mijn vraag hier.
Tevens de vraag aan alle andere champions hier. Ik zie 90% van alle champs op mijn server die puur de focus leggen op morale. Er zijn champs bij met 8000 morale... Ikzelf leg de focus op melee defence/offence en critical multiplier en zulke dingen, might en agility. Mijn morale zit op 5800, maar ik heb wel veel devastated hits van 2000 - 3500 per keer. Nu weet ik niet of dit veel is voor een champ ofzo, maar ik vind het vrij hoog. Dit is mijn eerste MMORPG dus veel ervaring heb ik nog niet, maar ik leer snel en ben een goeie teamspeler. Als laatste wilde ik nog even vragen welke armour redelijk gemakkelijk te krijgen is voor mijn champ en welke jullie gebruiken? Ik gebruik op het moment de volledige epic heavy armour van helegrod. Ik heb andere champs horen zeggen dat dat zuigt, maar als ik zelf een tank moet zijn in een 3 person instance, zoals STH of NCF, dan overleef ik het altijd, ook al zit ik maar op 5800 morale, en ok op tier 2 uiteraard. Ik ben een betere tank als champ dan de meeste Guardians of Wardens op de server, en dat wilt toch al zeggen dat ik echt op zoek ben naar ervaren spelers want dit is gewoon niet leuk meer.
Maar goed, lang verhaal kort, mijn main vraag is hoe jullie ervaring is op jullie servers, kwa activiteit en end-game content. Hoe snel krijg je een team bij elkaar voor een RAID en hoe goed/ervaren zijn de spelers op jullie server/kin?
Alvast bedankt voor de info!
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 07-07-2011 09:52
]