The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetgisteren gedownload en geprobeerd van te installeren (kreeg een foutcode bij het installeren van client_mesh.dat).
Vanmorgen maar wat opzoekwerk gedaan en moest speciaal mijn page file vergroten en toen was het in orde.
Vanavond maar ééns beginnen spelen.
Ben er nog niet uit welke class ik ga beginnen maar ik denk aan lore-master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:51:
Ben er nog niet uit welke class ik ga beginnen maar ik denk aan lore-master.
Nog nooit Lotro gespeelt? Dit is nl wel direct 1 van de advanced classes... niet dat dat je tegen moet houden :-)

Ik heb gisteren weer een aantal keer die Inn of the Forsaken gedaan... pfff wat een riddles allemaal... sommige zijn voor de hand liggend, maar er zitten er ook tussen die ik (nog) niet op kan lossen. Leuk gedaan!!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
SandsOfArrakis schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:06:
Gisteravond migratie gedaan. Binnen 5 minuten was alles rond :) Karakters, TP's etc. Alles keurig over :)
Duurde bij mij ietsje langer, maar voor de rest eigenlijk dezelfde ervaring. Helaas deze week te druk en dit weekend vertrek ik op vakantie. Fatsoenlijk testen komt dus later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:52

botoo

💀 too old to die young

Iemand uit mijn creeptribe heeft een leuk stukje geschreven mbt Turbine en WB :)
http://forums.lotro.com/s...5-A-short-play...by-Bhoot

The Cast:

Jim Crowley - CEO Turbine
Bads Bunny - Warner Bros harbinger and messenger of the board

Scene 1 - Turbine Boardroom

Bads: Jim, well done on your figures - those stupid gamers clearly dont realise how much money they are spending on the so called free to play. In fact the profit you are making is so impressive, we are going to dismiss our partners and take everything for ourselves.

Jim: But Codemasters are still reeling from losing D&D, this could put them out of business and they are a valueable strategic partner should we wish to start up anything else in Europe....

Bads: I didnt realise you would let 'emotion' cloud your judgement.....it would be a shame if the board heard about this.....

Jim: Oh...Oh... no you are right, I will make the necessary arrangements. One thing though, we will need to upgrade our equipment. Our log on servers, webspace and ancilliaries just wont handle the massive uplift of people trying to log on and play. They will suffer long delays, lag and their whole play experience will be severely degraded...

Bads: Again you surprise me Jim, do you not realise that your so called 'players' are in fact more like addicts? They will continue trying to play even if it takes 2 hours to log on and have only 1 fps. Sure they will whinge and complain, but you are not actually telling me you care are you?

Jim: Well yes, we have a pretty neat product here, it would be foolish to damage it in this way, you must let us upgrade our stuff...

Bads: oh I must, must I? So le me explain as you seem to have lost all sense and reason, some of those troublesome people that we make no profit on, and who believe they are valued and long time customers, yes those with lifetime accounts, may make noisy departures - some of the people who are trying to free to play and actually believe they arent meant to pay may go, but the revenue stream will only be slightly down - our figures in HQ esimate no more that 2%. Do you realise how much the upgrades will cost? Take the 2% drop and factor it into your business plan, we, err you will still be massively in profit.

Jim: I get all that, but it doesnt seem to promote longevity in our product....

Bads: (Evil Laugh)...Longevity??? This product will continue as long as it has massive profit. You start even thinking about making some profit, or a slight profit and We will sell the product to Maxis...that will shut them all up, and if you dont do as you are told, you will go with it.

Jim: Yes Sir, Sorry Sir.....

End of Scene

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:55:
[...]

Nog nooit Lotro gespeelt? Dit is nl wel direct 1 van de advanced classes... niet dat dat je tegen moet houden :-)

Ik heb gisteren weer een aantal keer die Inn of the Forsaken gedaan... pfff wat een riddles allemaal... sommige zijn voor de hand liggend, maar er zitten er ook tussen die ik (nog) niet op kan lossen. Leuk gedaan!!
Nope, nog nooit lotro gespeeld, maar wel veel andere mmo's en denk dat ik het wel aan ga kunnen.
Ben ook goed in goegelen enzo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
laat anders in dit topic even weten welke server je hebt gekozen, er zullen zat tweakers zijn die je willen helpen mocht je er niet uitkomen.

Ik speel zelf op laurelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig nog geen server gekozen maar zal vanavond dan starten op laurelin samen met de vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:50:
Voorlopig nog geen server gekozen maar zal vanavond dan starten op laurelin samen met de vriendin.
Lucky you. Dat je samen met je deerne aan het gamen gaat. Mijn vrouw blijkt enig begrip voor of enige interesse in games te ontberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
hurtebise, ik ben er blij om, als mijn vriendin ook zou gamen, wie zou er dan koken, wassen en kuisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dat doet ze ook hoor, ik zet gewoon haar account en game al klaar terwijl zij de rest doet ;)
En ik krijg ze niet mee voor alles hoor, alleen dingen die haar interesseren en dat zijn er heus niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:36:
alleen dingen die haar interesseren en dat zijn er heus niet veel.
Huh? Zeg je nou dat ze weinig interesses heeft? :p

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op game gebied wel ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ach, ik ben er zeker van dat veel meer mensen zich zouden amuseren met games als ze het gewoon eens wilden proberen. Iedereen gamer ... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
Release date voor de expansion

http://forums.lotro.com/s...-launch-on-september-27th

Moet wel zeggen dat de pre-orders redelijk geprijsd zijn, als je gewoon in dollars kan betalen is het duurste pakket 35 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door MD90 op 07-06-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:57
Is die expansion niet te koop (pre-orderen) in de Lotro store? Heb namelijk nog ruim 5000 punten, waarmee ik dus (even grof uitgerekend) het duurste pre-order pack kan kopen...

En anders maar hopen dat ik in dollars kan betalen :)

edit: wel balen dat ik dan weer niks heb aan die questpacks die je erbij krijgt :S Zijn de stats van die paarden/cloaks al bekend?

[ Voor 22% gewijzigd door Siebsel op 07-06-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Siebsel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:19:
Is die expansion niet te koop (pre-orderen) in de Lotro store? Heb namelijk nog ruim 5000 punten, waarmee ik dus (even grof uitgerekend) het duurste pre-order pack kan kopen...
Gezien het feit dat je er 1000TP bij koopt zal dat wel niet..

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als non-vip is die duurste een koopje eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35
Siebsel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:19:
Nee, dan krijgen ze er niet genoeg $$ voor. Te veel mensen met te veel opgespaarde punten enzo.
En anders maar hopen dat ik in dollars kan betalen :)
Ja, en dat is aan te raden. 50 dollar, 45 euro of 40 pond. Ik weet het wel :P
Zijn de stats van die paarden/cloaks al bekend?
Nope. Zullen wel cosmetic cloaks enzo zijn, ze kunnen het niet maken om redelijke gear bij zoiets weg te geven. Paarden zullen vast on-par zijn met reputation horses.

[ Voor 17% gewijzigd door MueR op 07-06-2011 17:22 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk/vermoed dat die na de launch ook in de ingame store beschikbaar zal worden;
Heb in ieder geval de meest uitgebreide op m'n main account besteld, voor de paarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis eigenlijk iets om enthousiast van te worden in RoI. Een 24man raid gaan we nooit volkrijgen, dat is alleen maar gezeur als RL. Daarnaast vind ik een 24mansraid veel minder leuk als 12mans. En OD is al een briljante raid. En wat is er voor de rest eigenlijk voor nieuws? Quests? Als ze de lijn van Enedwaith/Mirkwood doorzetten ben je daar ook weer in twee dagen door heen. En dan? Waarom zou ik 30 euro betalen hiervoor? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat ik hiervan moet verwachten. Behalve een teleurstelling dan.

En ik wil mn account terug. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:19:
Ik mis eigenlijk iets om enthousiast van te worden in RoI. Een 24man raid gaan we nooit volkrijgen, dat is alleen maar gezeur als RL. Daarnaast vind ik een 24mansraid veel minder leuk als 12mans. En OD is al een briljante raid. En wat is er voor de rest eigenlijk voor nieuws? Quests?
Nieuwe Store-only gear. ;-) Maar goed, Rift schijnt ook een leuke raid te zijn, en toch doen mensen hem niet meer. Oftewel, je gaat vanzelfde lvl75 sch/lib runs doen, om te sparen voor de Helegrod75 set. En weer lekker opnieuw beginnen met het sparen van superior emp scrolls, nu voor 5000 SMarks per scroll, omdat je lvl65 LI niet met je meegroeit. ;-)
offtopic:
Sorry, lotro verveelt me im moment lichtelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakindor is geboren op de Laurelin server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Wat ik opmaak uit de officiële forums is dat RoI wel vanaf 27/9 via de store te koop is voor TP, maar dan zonder alle pre-order extra's. Had het netter van Turbine gevonden als we de gehele pre-order (inclusief cosmetics/paarden) via de store hadden kunnen kopen... Ben juist daarvoor al maanden mijn (gratis) punten aan het opsparen, zodat het me feitelijk geen geld kost :+

Ook schijnt het pre-orderen niet helemaal vlekkeloos te verlopen, dus ik wacht fijn nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
De armours zien er wel hip uit moet ik zeggen. Het pocket item is ook wel tof voor een lowlevel character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darn, log ik net in op t account in turbine, zie ik: Pending Cancellation: June 1, 2061..... wtf na 2061 kan ik geen lotro meer spelen, dacht dat ik lifetime had :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Zou RoI ook retail komen? Ik wil graag doosjes. En anders schaf ik deze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Rfce schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:02:
Darn, log ik net in op t account in turbine, zie ik: Pending Cancellation: June 1, 2061..... wtf na 2061 kan ik geen lotro meer spelen, dacht dat ik lifetime had :P
Nou, als jij op je tachtigste nog lotro wil spelen, ben je een echte die-hard..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
maartend schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:31:
Zou RoI ook retail komen? Ik wil graag doosjes. En anders schaf ik deze aan.
Weinig kans. Turbine houdt wel van digitaal. Kost ze geen drol, elke dollar is voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Oh ja, de cosmetics en paarden staan hier: http://lotrocommunity.com...metic-outfits-and-mounts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal kinnies lopen al in de nieuwe cosmetics rond. Ziet er erg goed uit en zeker het paard is goed gelukt imo.
Wat wel erg grappig is is de cloak, deze is vrij groot. Op een mannelijke char past dat nog wel maar op een vrouwelijke is hij net zo groot en lijkt het of er nog een klerenhanger in zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Rfce schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:55:
[...]

http://forums.lotro.com/s...84-IOF-Answers-to-Riddles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ken m, wil ze alleen eerst ff zelf doen voor de 1ste keer :9

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoI zal wel degelijk beschikbaar zijn in de store. Maar de preorder niet! Het aantal TP moet nog beslist worden, maar waarsch ongeveer zelfde als moria en mirkwood expansion (niet quest pack). Op de vraag of het op dezelfde dag als de release in de store staat, was er nog geen antwoord gisterenavond, maar dat hoop ik echt, want dat hebben ze vroeger beloofd…

De preorder pagina vind ik daarom wel wat gemeen, omdat er geen sprake is dat de expansion gekocht kan worden met TP. Ze willen natuurlijk zoveel mogelijk winst maken, maar dan nog.

Twee nieuwe instances zijn leuk. Heb ze gedaan met guard, hunter en loremaster (allemaal onze eerste keer). Vrij simpel zonder echte healer op tier 1.

Skirmish points: Dannenglor is vrij snel en dus goed. Voor battle 21st hall krijg je waarschijnlijk het meeste skirimish points (+160 extra voor overlevende npc’s op t1 solo) maar die duurt wel iets langer. Als je beschikt over een echt goede groep, dan doe je 6mans barrows, dat geeft je op een uur zo’n 2000 marks. (en eigenlijk, als je het op 3 of 6 mans al een kwartier haalt, heb je al mooi wat punten bijeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dus gewoon als warden rondjes rennen in de barrows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Even een vraagje. Zat gisteravond internetz te sparen op zoek naar relevante Champion informatie (rotations, stats, gear, et cetera), maar de meeste websites in de startpost bestaan niet meer, zijn hopeloos outdated of zijn gewoon erg lelijk/onoverzichtelijk. Wat is nou een goede website om LotrO informatie vandaan te trekken voor de beginner/intermediate?

Overigens ook op de Laurelin server begonnen (Amrell - 26 Champion Human).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich staat er veel info op de Turbine forums.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. EINDELIJK een reactie op mijn topic van Turbine gehad wat betreft de PaybyCash situatie. Het heeft maar liefst een week geduurd maar de aanhouder wint.

http://forums.lotro.com/s...nts-ETA-for-the-fix/page2

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Ik zou weer een beetje met dit spel willen beginnen en dan wel met een Warden. Alleen Mines of Moria US keys zijn moeilijk verkrijgbaar. Heeft iemand toevallig nog een adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen credit card. Kan ik pre orderen? En zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:47:
Ik heb geen credit card. Kan ik pre orderen? En zo ja hoe?
Je kunt ook via PayPal betalen. En PayPal kun je tegenwoordig aan een NL bankrekening koppelen.

Ik ga sowieso wachten tot de expansion uit is en verwacht dan inderdaad dat hij met Turbine Points te koop zal zijn. Daar heb ik er meer dan genoeg van, want heb amper iets uitgegeven en heb een lifetime account. Heb het spel echter de afgelopen maanden amper meer aangeraakt...

[ Voor 34% gewijzigd door EdwinB op 08-06-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Pathology schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:33:
Ik zou weer een beetje met dit spel willen beginnen en dan wel met een Warden. Alleen Mines of Moria US keys zijn moeilijk verkrijgbaar. Heeft iemand toevallig nog een adresje?
Ik heb een maand of wat geleden mijne hier gehaald:
http://www.gametimezone.com/games/lotro.php

Maar het staat er nu niet bij. Misschien een idee om ze eens te mailen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren forsaken inn T2 HM gedaan met guardian – hunter – loremaster. Leuke instance, maandag hadden we t1 uitgevogeld, dat was heel eenvoudig. Gisteren dan t2, heeft wat nieuwe stukken. Ging allemaal vrij vlot tot aan de eindbaas.

Dit is een instance waar de challenge mode vrij moeilijk te halen is voor een LM, of je moet al een warden – burg – lm combinatie hebben denk ik. Met een minstrel of rk lijkt me dit absoluut geen moeilijke instance.

Maar dus, we hebben 4 tries nodig gehad (waarvan 3 keer dood op de laatste bone pile), maar uiteindelijk de challenge mode toch gehaald. De rewards waren wel teleurstellend, je verwacht tot leuke gear waar je op kan rollen, maar het is allemaal skirmishgedoe. Ook is er de kans dat je geen forsaken inn token krijgt, ondanks 3 chests (wij hadden dus pech). Bij de classic-barterer kan je dan wel nieuwe dingen halen, sommige zelfs vrij goed, maar het is toch anders dan ze meteen te krijgen in de chest vind ik.

Nu nog Hall of Night t2 HM eens proberen, maar daar snapte ik op t1 heel weinig van de panic room (behalve dps-fest). Dus dat wordt mogelijk nog moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb inn of the forsaken nog geen enkele keer op lvl65 gedaan en ook nog geen enkele keer met een small fellowship. Ik zet hem op lvl20 T2 en knal er doorheen. Op mn champ doe ik er ongeveer een kwartiertje a 20m over. Heb nu 2x gehad dat er in beide kisten een mark zat dus al snel genoeg voor een nieuwe (forgotten) jewel. Miste alleen de skirmish marks dus gisteravond een GB trilogie run gedaan. Veel leuker dan skirmishen en door de extra marks (guardsman, veteran third etc.) geeft het een flinke berg skirmish marks.

Heb mn champ inmiddels ook van een dubbele brawling set voorzien. Het mooie aan die jewels is dat ze niet bind on acquire zijn maar bind on equip dus op mn RK waar ik nog redelijk wat SM's had een rondje halls of night gedaan en wat jewels gekocht voor mn champ en guard. Eerste keer daar was overigens op mn champ zelf. Kin hunter en captain meegenomen en we hadden het alle drie nog nooit gedaan. In de kin gevraagd of deze set up mogelijk was en de mening was dat de adds misschien lastig waren maar de boss fight wel te doen was. Gelukkig was het een ervaren captain dus de 2 mini bosses gingen redelijk goed neer. De eind boss was wel even een uitdaging en na een wipe de strategie aangepast en hoewel het erg spannend was is het gelukt. DPS helpt hier zeker en het regelmatig kunnen interrupten van de baas ook. Was een goed gevoel om hem zo op T2 neer te halen zonder echte tank en echte healer :). Met een dedicated tank, healer en 1 DPS class is het volgens mij zelfs lastiger.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaybyCash werkt nu ook via Nederland. iDeal is daar ook een optie.
Skyclad schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:24:
[...]

Ik heb een maand of wat geleden mijne hier gehaald:
http://www.gametimezone.com/games/lotro.php

Maar het staat er nu niet bij. Misschien een idee om ze eens te mailen? :)
Kan wel eens kloppen. EU gametime cards werken nu niet meer en zijn dus waardeloos.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus via Paybycash kan ik ideal selecteren om vervolgens te preorderen?

Ik had namelijk voor Lotro een clickandbuy account. Werkte wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:01:

Nee dat gaat niet lukken. Je kunt alleen pre-orders plaatsen met een CC helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hmm. Ik ben nu tegen een paar dingetjes aangelopen.

Sinds ik gemigreerd ben en de game zichzelf geupdate heeft. Werkt de ingame klok niet goed. Hij blijft hangen op het moment van inloggen. Voorheen had ik dat probleem nooit.

Ten tweede als ik een karakter een achternaam probeer te geven, dan krijg ik continu de melding "not fitting" of zelfs vulgair voor een naam als Greenleaf.... Iemand anders hier een probleem mee? Namen als Silverstar etc. worden ook niet geaccepteerd..

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
@Arrakis: De onjuiste weergave van de klok is een bekend probleem. Ik heb er zelf ook last van, net als heel veel andere spelers op Gilrain. Volgens mij is het al gemeld en wordt het verholpen met de eerst volgende update.
Wat achternamen betreft durf ik niets te zeggen, ik heb hier geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:01:

Ik kon voor de preorder kiezen uit paypal en clickandbuy. Via clickandbuy kon ik vervolgens via iDEAL betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:06:
[...]

Nee dat gaat niet lukken. Je kunt alleen pre-orders plaatsen met een CC helaas.
Ik ben blij dat ik de vraag in de kin heb gesteld, maar er zijn gewoon drie opties jongens:
  • Credit Card
  • Click and Buy
  • Paypal
Click and buy gedaan en ik heb nu alle ingame items als paard, cosmetics, title etc etc etc binnen op mn chars.

@Moraelyn

Je hebt gelijk ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Gaat lekker tegenwoordig, nu is codemasters ook al gekraakt.
Kreeg mail met volgende waarschuwing net in de bus, weet eigenlijk niet zeker, als we nu ook met onze lotro account namen moeten oppassen, kan wezen, dat ik de mail kreeg voor iets anders van codemasters.
Belangrijke informatie over uw account

Beste gewaardeerde Codemasters-klant,

Op vrijdag 3juni werd er ongeautoriseerd toegang tot onze Codemasters.com website verleend. Zodra de binnendringing werd opgemerkt, hebben we onmiddellijk codemasters.com en de daarmee verbonden webdiensten offline gehaald om verdere binnendringing te voorkomen.

Sinds de aanval hebben we een zorgvuldig onderzoek uitgevoerd om de omvang en het bereik van de inbreuk vast te stellen en hebben helaas moeten vaststellen dat de indringer toegang wist te krijgen tot het volgende:

Codemasters.com website

Toegang tot de Codemasters hoofdwebsite en subdomeinen.

DiRT 3 VIP code inwisseling

Toegang tot de pagina van DiRT 3 VIP waar codes worden ingevoerd.

De Codemasters EStore

We geloven dat het volgende is gecompromitteerd: namen van klanten en adressen, e-mailadressen, telefoonnummers, gecodeerde wachtwoorden en bestelgeschiedenis. Er worden geen persoonlijke betaalgegevens opgeslagen bij Codemasters omdat we gebruikmaken van externe betalingsproviders dus uw betaalgegevens zijn veilig gebleven.

Codemasters CodeM database

Wij geloven dat namen van leden, gebruikersnamen, schermnamen, e-mailadressen, geboortedata, gecodeerde wachtwoorden, nieuwsbriefvoorkeuren, biografieën die door gebruikers zijn ingevoerd, details van de laatste activiteit op de website, IP-adressen en details van Xbox Live Gamertags allemaal zijn gecompromitteerd.

Hoewel we niet zeker weten dat deze gegevens ook daadwerkelijk werden gedownload naar een extern apparaat, moeten we aannemen, sinds er toegang werd verkregen, dat deze gegevens gecompromitteerd en/of gestolen zijn.

De Codemasters.com website zal de aankomende tijd offline blijven terwijl al het verkeer van Codemasters.com wordt omgeleid naar de Codemasters Facebook-pagina. Een nieuwe website wordt later dit jaar gelanceerd.

Advies

Voor uw veiligheid raden we u in eerste instantie aan om de wachtwoorden te wijzingen die u voor andere Codemasters-accounts gebruikt. Als u dezelfde inloggegevens voor andere websites gebruikt, zou u die gegevens ook moeten wijzigen. Daarnaast moet u extra op uw hoede zijn voor mogelijke scams via e-mail, telefoon of per post die u om persoonlijke of gevoelige informatie vragen. Codemasters zal u nooit om betaalgegevens vragen zoals creditcardnummers of bankrekeningdetails of om wachtwoorden of andere gegevens waarmee u te identificeren bent. Wees tevens op uw hoede voor frauduleuze e-mails met links die van Codemasters lijken te komen en u uitnodigen om websites te bezoeken. De veiligste manier om uw favoriete websites te bezoeken, is door het adres handmatig in de adresbalk van uw browser in te typen.

Helaas is Codemasters is het laatste slachtoffer van doorlopende aanvallen tegen verschillende gamebedrijven. We verzekeren u dat we alles binnen onze juridische mogelijkheden in het werk stellen om de daders te achterhalen en te straffen.

We verontschuldigen ons voor dit incident en betreuren eventueel ongemak.

Mocht u nog vragen hebben of met iemand van de klantenservice willen spreken, stuur dan een e-mail naar custservice@codemasters.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Wat een slechte vertaling |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan.

CodeM is volgens mij wel iets anders dan Codemasters Online. Dat zijn twee aparte onderdelen zover ik weet. CodeM heeft meer te maken met de console diensten. Kan je ook verklaren naar het feit dat https://cogaccounts.codemasters.com het nog wel gewoon doet. Heb ook geen mail ontvangen van Codemasters terwijl andere mensen dat al wel hebben gehad. Hopelijk zijn we dan dus de dans ontsprongen.

Heb maar wel voor de zekerheid vanaf nu allemaal onzin bij mijn Codemasters Online account ingevoerd. Had ik al veel eerder moeten doen.

EDIT: Heb het even nagezocht. We hebben geluk gehad! COG en CodeM zijn twee verschillende systemen. Hier is de bron van Satine:
http://community.codemast...uncement.html#post7113710

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet migreren.... Hij geeft aan dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen oid. Terwijl ik wel gewoon kan inloggen bij het codemasters gedeelte waar je betalingen kan regelen.....

Ik had al wel verwacht dat het niet probleemloos zou gaan... Heeft iemand hetzelfde? En wat is de oplossing?

Edit: de aanhouder wint. :) Gelukt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van codemastergebeuren, m'n wachtwoord maar weer preventief gewijzigd op turbine. En dat is best raar. Je vult je oude pass in en vervolgens twee keer je nieuwe. Je krijgt dan een foutmelding dat je oude pass niet klopte. Nog een keer doen (geen caps lock ofzo) en weer de melding dat je oude password niet goed is.

Vervolgens wil ik inloggen in de launcher met het oude password maar dat deed het niet meer. M'n nieuwe pass ingevuld, en die doet het. Dat is raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik had hetzelfde op 2 van de 3 accounts die ik gisteren aangepast heb... Geeft vertrouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een leuke casual kinship op laurelin waar ik terecht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:34:
iemand een leuke casual kinship op laurelin waar ik terecht kan?
Sanctuary
Hebben ook een site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:42:
Ik kan niet migreren.... Hij geeft aan dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen oid. Terwijl ik wel gewoon kan inloggen bij het codemasters gedeelte waar je betalingen kan regelen.....

Ik had al wel verwacht dat het niet probleemloos zou gaan... Heeft iemand hetzelfde? En wat is de oplossing?

Edit: de aanhouder wint. :) Gelukt.
Kan het zijn dat je eerder al op een US server hebt gespeeld. Ik had dat namelijk ook. Ik had voor beide accounts dezelfde naam en wachtwoord aangemaakt en dat leverde nu een probleem op. Maar een nieuwe accountnaam was zo gemaakt.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Is er een Tweakers kin op Laurelin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Pathology schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:35:
Is er een Tweakers kin op Laurelin?
Ik dacht het niet. Weet het wel zeker, anders had dat in de TS gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24
Je zou eens op Snowbourn kunnen kijken. Daar is in ieder geval een NL-talige kin genaamd Dutch Dunedain. Daar zitten wel wat Tweakers in volgens mij.

Ik zit ook in die Kin, maar ik speel op dit moment vrijwel niet. Zodra er 30 uur in een dag zit heb ik er misschien wel weer tijd voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://isengard.lotro.com/index.

Jammer dat de trailer nog redelijk cheap er uit ziet.
Met de screens ben ik wel tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:53:
http://isengard.lotro.com/index.

Jammer dat de trailer nog redelijk cheap er uit ziet.
Met de screens ben ik wel tevreden
Verbeterde link, de jouwe liep dood bij mij;
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
maartend schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:24:
[...]

Verbeterde link, de jouwe liep dood bij mij;
Klik
Tja, vooral nogal nietszeggend. Maar goed, het komt vanzelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik log sinds maanden weer in op LotrO en volgens mij is de migratie goed gegaan (in kan inloggen, dus dat lijkt mij een goed teken), maar ik heb geen karakters meer. Iemand die mij daar meer over kan vertellen? Klopt dit of is dit een fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:41:
Hm, ik log sinds maanden weer in op LotrO en volgens mij is de migratie goed gegaan (in kan inloggen, dus dat lijkt mij een goed teken), maar ik heb geen karakters meer. Iemand die mij daar meer over kan vertellen? Klopt dit of is dit een fout?
Lijkt me heel erg fout.

Heb je de migratie wel gedaan? Tot die tijd is er nix over.

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 12-06-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:35
Niet toevallig op een andere wereld ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
MADG0BLIN schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:50:
[...]

Haha... ik had precies t zelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:50:
[...]

Dat was het ja :'). Helemaal vergeten om Snowbourn te selecteren :).
Dat is wel het leuke aan een paar maanden niet spelen (geldt eigenlijk bij alle mmorpgs); als je weer inlogt heb je nog steeds een high level character B-). Nu level 63, dus kan snel naar de levelcap en dan uitkijken naar RoI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

Infinchible

Woef!

Een aantal servers zijn op dit moment offline, waaronder snowbourne. Geen geplande downtime geloof ik? Iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
wel geplanned, alle Europese servers zijn offline voor een aantal hotfixes voor problemen die met de migratie te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Wel gepland. Staat ook in het login scherm te lezen. :) 6-11 AM US tijd. 11-16 hier ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze begonnen alleen pas om 12:00 ong dus zal wel tot 17:00 duren :(
Lekker op je vrije 2e pinksterdag met matig weer!! grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Server is weer online, maar de klok werkt nog steeds niet.
Lijkt erop dat ze nog niet alle bugs gefixt hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door SandsOfArrakis op 13-06-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Gisteravond poging gedaan op die engerd in DolGuldur voor V2B9Epilogue. Wel op HM

3 pogingen met ee groep van 6 waarvan 4 hem nog nooit hadden gedaan (ik dus ook).
Eigenlijk liep alles wel oke. Enkel die bonepiles zijn frustrating, maar ook wel weer fun.

Eerste poging kregen we hem down tot 12k. Erg goed. 2de poging klapte er bij 2 members bij de laatste 25 k de stroom eruit. Ik kreeg hem ook nog tot 3k en was the last man standing. Dit was heel erg balen. 3k van de 220k. Heel goed. Laatste run ging hij echt zonder echte problemen plat. Eigenlijk was ik wel trots op ons ks.

En dan was er nog die boss die je moest neerhalen door zijn skeletons wat af te maken. Enkel hadden ze hem iets veranderd en ging zijn shield niet naar beneden. Omdat we niet wisten hoe. Bleek achteraf makkelijk te zijn. Deze konden we niet neerhalen door tijdtekort. Al met al ruim 3 uur aan het spelen geweest in dat gebied. Errug leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

Magic666

No one's neighbour!

Vandaag ook maar eens LOTRO aan het downloaden (man wat gaat dat traag...)
Ben WoW speler maat de guild ligt een beetje op zijn gat, en alleen met een lvl 85 mannetje rond rennen is ook niet echt leuk.

Heb LOTRO eigelijk altijd links laten liggen, als LOTR fan zijnde..., maar daar moet toch maar eens verandering in komen :)

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:18:
Deze konden we niet neerhalen door tijdtekort. Al met al ruim 3 uur aan het spelen geweest in dat gebied. Errug leuk.
SG gedaan dus? Leuke instance iderdaad... vreemd dat daar niemand van jullie in is geweest... die instance werd door ons gefarmt voor de symbols en relics...JohnnyV hoe snel was ook alweer een gemiddelde snelle full run??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Johnny was 14 symbols op een avond toch? En de rest van z'n group niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Rfce schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:47:
[...]

SG gedaan dus? Leuke instance iderdaad... vreemd dat daar niemand van jullie in is geweest... die instance werd door ons gefarmt voor de symbols en relics...JohnnyV hoe snel was ook alweer een gemiddelde snelle full run??
Ach zo gek is dat niet hoor. Hoop mensen schijnen te vergeten dat er sinds F2P veel nieuwe mensen begonnen zijn... Vorige week een kinfirst op de BO en Mistress; voor 9/12 was dat hun eerste kill... Kunnen we eindelijk de focus gaan leggen op BG (Durchest EM kinfirst ook vorige week) en OD.

Best refreshing zo'n nieuwe kin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:48:
Johnny was 14 symbols op een avond toch? En de rest van z'n group niet?
hehe laat t m niet horen :P maar goed hij heeft ook veel "alts"... als we een bepaalde classe missen in de raid wilt hij altijd wel switchen en dat is natuurlijk fijn... kortom lijkt me niet erg dat hij dan ook meer symbols heeft/had. Daarnaast heeft hij percentueel die instance gewoon ZOVAAK gedaan, dat het niet gek is dat hij een wat meer had.

Anyhow... zondag poging op Ivar gedaan (T2HM).
Beste zat hij rond de 55k als ik me niet vergis... die heal-veldjes hadden we nog niet helemaal onder controle... maar komt wel goed. jammer dat ik vanavond niet kan, want kin gaat weer een poging doen.

Op snowbourn whipe gisterenavond btw een PUG op Ivat T2HM, en dan op 15k.... das pas zuur.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha 14 symbols...was het maar waar :)
Ik heb er nooit meer dan 1 per dag gewonnen en zoals Rfce al zei... ik heb ontelbaar vaak SG gedaan, soms wel op 4 of 5 chars per dag... dan is 1 symbol nog maar weinig :). Ik heb overigens meer symbols weggegeven dan menig kinnie gewonnen heeft... even voor de goede orde.
Mijn record staat op 19m maar in die run stopten we ook niet om op te healen of power te regennen oid... gewoon door rennen en de conjunctions zorgden wel voor power als het nodig was.

Mijn favo groep (op 5 brg 1 cap na) is 2 chmp, 2 brg, 1 cap en 1 mini met ballad of war gemaxxed.
Als je goede spelers hebt vlieg je door de mobs heen en duurt het 25 a 30m omdat je toch even wacht af en toe als iemand drinken pakt of even z'n wound af wil laten lopen oid.

Zo heel af en toe doen we hem nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:57:
Mijn favo groep (op 5 brg 1 cap na)
Das echt meesterlijk, maar niet alleen in die instance natuurlijk :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha... burglars ftw!

Leukste boss voor burglars debuffs vond ik toch Durchest in BG. Voor de mensen die het gevecht kennen... die kan best hard slaan. Met 4 burglars en dus 4x disable erop was het echt een lachertje en zaten de healers zich bijna te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol ja, die konden gewoon leuk alle ballards spelen en vrolijk in Warspeach mee dpssen :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel op het moment WoW maar blijf nog steeds op te hoogte wat er voor lotro afspeelt. Kwam dit net toevallig tegen. Er zijn niet veel geweldige door community gemaakte stuff, maar dit springt er wel bovenuit zover ik heb gezien.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kUgQhp1RoLU&feature=player_embedded]

www.TheFellowsHipMovie.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
argh... gisteravond weer met de kin naar Ivar. 1e poging strandt op 35k.... we roken de overwinning dus nogmaals er tegenaan. 2e poging ging rommelig en vielen in het begin al een paar dooien dus even resetten. Volgende poging ging goed... iedereen alles geven wat ie had.... en... YES Ivar challenge gehaald. Iedereen blij en vrolijk... totdat we zagen dat er maar 1 lullig kistje stond. HM chest was dus niet gespawned. Naja ticket aanmaken... wie weet... na 20m een senior GM op de chat.... ja sorry we kunnen niks doen als GM dus doe maar even /bug en vul alles maar in. Ik sluit het ticket en je kunt niet meer replyen... laters.

Hoe zuur is dat :( Haal je een boss voor het eerst neer in challenge mode en dan krijg je niet de loot waar je zo hard voor geknokt hebt. Vooral zuur omdat er nog zat kinnies zijn die nog geen FA item hebben. Naja belangrijkste is dat ie neer is en we een werkende tactiek hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Fraai, heel fraai. Ik zou dat escaleren naar een support manager, gewoon uit principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroeger had je daar mail adressen voor toch? Heb je nog iets MueR want ik wil er best een zielig verhaal tegenaan gooien. Zal er alleen niks mee opschieten want ze echt niet iemand een FA symbol geven om te verloten of de armour coin oid. Was wel een grote domper dus al zouden ze alleen al zeggen dat het opgelost wordt en we de volgende keer wel gewoon de hardmode kist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:35
JohnnyV76 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:13:
Vroeger had je daar mail adressen voor toch? Heb je nog iets MueR want ik wil er best een zielig verhaal tegenaan gooien. Zal er alleen niks mee opschieten want ze echt niet iemand een FA symbol geven om te verloten of de armour coin oid. Was wel een grote domper dus al zouden ze alleen al zeggen dat het opgelost wordt en we de volgende keer wel gewoon de hardmode kist hebben.
Lijkt me sterk dat dit een bug is? Neem aan dat jullie niet de enige groep zijn die Ivar op HM doen? Dat zou betekenen dat niemand een chest zou krijgen.. Vreemde gang van zaken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Bij Codemasters zou ik je zo naar de goede persoon kunnen wijzen (hij zit zelfs op mn nieuwe forum). Bij Turbine heb ik echt geen idee, daar heb ik nooit met de GMs gepraat. De enige problemen die ik had waar een GM voor nodig was, was op Isengard, en daar had je admins :P

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 15-06-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Volgens mij is het zelfs een bekende bug dat de HM chest niet spawned als een eerdere poging mislukt is....

http://forums.lotro.com/s...nge-spawns-only-one-chest
From JWBarry:

"Thanks for all the info guys. The key information was the amount of attempts involved. If you succeed within the first two tries you do get the chest. There's part of the reset logic that looks like it was accidentally setup to only fire once.
So, short term workaround, if you're working on this challenge or trying to get first ages from it, for the time being reform the raid if you fail twice. Not great, but it'll work and you'll hopefully get really good at the trash.
This should be coming in a forthcoming patch at some point (no clue when, I just make and fix stuff)"

[ Voor 61% gewijzigd door TAA op 15-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:54:
Volgens mij is het zelfs een bekende bug dat de HM chest niet spawned als een eerdere poging mislukt is....
Ja maar ik had ook ergens geleden dat men wel succesvol de HM kist kregen ookal was het een tweede of derde poging... lijkt dus random. En gezien ze nog geen actie ondernemen lijkt het me dat Turbine zelf ook niet weet waar de bug zit.... MAAR het lijkt me wel zo fatsoenlijk om indien iemand een ticket aanmaakt aan te geven dat het een bekend probleem is waaraan gewerkt wordt... gewoon sluiten is not done.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't schijnt vaker gebugged te zijn als 't gevecht gereset wordt, al dacht ik dat ze die eruit hadden gevist...

was net trouwens ff bezig met een verbeterde build voor m'n champ, wat is 't makkelijk om in een raid situatie al je zinvolle dingen te maxxen zeg, met de juwelen van de laatste releases

Als ik uit ga van een capt dan kom ik op de volgende stats met m'n gewenste gear, waarbij ik voor 't gemak ff door de caps heenschiet ;)

Might: 669
Agi: 660
Vit: 665
Will: 181
Fate: 216
Morale: 9631
Power: 2416

Crit: 17,5% (tegen lvl 68 mobs)
MeleeOffence: 31,2% (ook tegen 68)

dan is dit wel een pure DPS build, met wat minder defences, maar dit is toch wel vrij makkelijk te halen, helemaal wat jewelry betreft, 2x sarenzer, 2x de brawling set, forgotten jewel, dat is uit NCF 3-mans tier 1 en verder skirmish/classic instance barterable

[ Voor 48% gewijzigd door rik86 op 15-06-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:39:
maar dit is toch wel vrij makkelijk te halen, helemaal wat jewelry betreft, 2x sarenzer, 2x de brawling set, forgotten jewel, dat is uit NCF 3-mans tier 1 en verder skirmish/classic instance barterable
Ja eigenlijk belachelijk he.... maar alles boven de 650 is te veel.. kun je beter wisselen voor items met meer power/moral/regen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja, power heb ik niet zoveel aan, en volgens mij heb ik overal al zo'n beetje de items met hoogste morale voor dat type, alleen bij m'n armour-set niet, maar daar zit je met set-bonus

als necklace wil ik waarschijnlijk de Diamond Beaded Necklace, dat is 23V, 23W, 218 morale, geeft 't meeste morale van alles en ik had nog iets vit nodig om over de cap te raken ;)

maar zo'n ding als champ, is eigenlijk best duf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor t eerst eens Stoneheight T2HM gedaan, ik als burglar, nog een dps loremaster en een healing captain... was wel lachen. Leuke instance... Alleen wazig dat mn in absence quest niet update... Nadat ik de quest NPC accpeteerde, halverwege de instance nogmaals kreeg ik te melding om die boss3 te killen. Nadat we dat gedaan hadden, update de quest niet. Is dit normaal, moet je Stoneheight dan 2x doen??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Na de migratie ook weer rustig begonnen met spelen, nu zie ik in een van de loadscreens dat je als VIP (wat ik ben) gratis extra bagspace kan krijgen maar hoe dan? Want alle extra bagspace die ik kan vinden in de LOTRO store kost tp's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Hoeveel bags heb je nu dan? Dit zijn er max. 5 namelijk, en niet verder uit te breiden. Voor F2P is dit geloof ik 2 en kun je de andere 3 uit de store halen.
Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.