The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
foppe-jan schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:52:
[...]

Als ze dat toestaan. Sommige bedrijven "kiezen" de valua voor je, op basis van het adres van de rekeninghouder.
Ik weet niet hoe ze het doen met de CM accounts, maar voor de Turbine accounts is het tot nu toe altijd gewoon in dollars geweest voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

MEt welgeteld 1 'site not available' en 1 script werkt niet error ben ik binnen ongeveer 5 minuten gemigreerd naar turbine. Nu de client updates nog afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De client update is juist het enige wat mij nog gelukt is :) Toch maar proberen om mn account te migreren dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35
http://transfer.lotro.com/ is geupdate met wat nuttigs. helaas nog runtime errors bij het inloggen op die site.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 17:35
Denk dat ik het morgen nog maar eens probeer. Lijkt dat ze wat problemen hebben met de huidige load. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 accounts gelukt, m'n 3e laat ik maar ff wachten;

én alles zelfde betaalgegevens en e-mailadres, geen geklooi meer met onhandige omwegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Website is niet ingesteld op zoveel actie volgens mij.. Nouja, morgen inderdaad maar f doen, heerlijk zo'n feestdag tussendoor ;)

De patcher is flink aan het downloaden inmiddels, 2127 files. Is dat straks in ieder geval vast geregeld!

[ Voor 29% gewijzigd door Baroshir op 01-06-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Die site kan inderdaad niet zo veel aan. Volgens mij draait die hele site echt op een ouwe afgeschreven dualcore bak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
MueR schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:03:
Die site kan inderdaad niet zo veel aan. Volgens mij draait die hele site echt op een ouwe afgeschreven dualcore bak ofzo.
Ach ja, ik probeer het morgen om 7am wel ;) Is nou niet alsof de server al terug is.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Als ik rabobank/ideal bij betalingen wil selecteren krijg ik een foutmelding over country code.
Iemand nog meer deze fout?

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Als ik de client opstart begint hij met data te dl'en. Start darna opnieuw op en blijft dan hangen op "getting data centers"

Oke, en daarna start er nix meer p van LotRO

[ Voor 16% gewijzigd door maartend op 01-06-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Hm, ik heb mijn client laten downloaden en ben halverwege de transfer van Codemasters naar Lotro.com (Turbine) maar na het invullen van mijn nieuwe accountgegevens krijg ik een server fout 500.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier lijkt alles goed gegaan te zijn. Kan ook inloggen maar de voormalige EU servers zijn nog allemaal down. Morgen maar weer es proberen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

https://transfer.lotro.com/

De site is nu helemaal niet meer te bereiken voor me:

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Ik heb net mijn launcher gestart en die begon vanzelf aan een nieuwe update. Ik krijg dan ook mijn oude US account te zien. Grappig. De EUR servers waren wel zichtbaar alleen nog "down". Met die websites hoef je volgens mij niets te doen.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Skyclad schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:06:
[...]

Ik weet niet hoe ze het doen met de CM accounts, maar voor de Turbine accounts is het tot nu toe altijd gewoon in dollars geweest voor mij.
Heb net naar dat 12 month subscription plan geupgrade en kreeg deze melding:

Warning: Your current currency is USD but you are providing a different billing address. Although you have provided an address which is under EUR currency, you will be billed in USD for all new subscriptions. Your previous subscriptions will continue to be charged in USD.

Dus ja, je kan gewoon in USD betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Oh, en op de support site zag ik dit:

What happened to the LOTRO Lifetime option? When will Lifetime be available again?

The LOTRO Lifetime option is currently unavailable.

There are no plans to offer lifetimes again at the moment. This has been reconfirmed.

Dus we zullen iig tot een tijd na de grote update geen lifetime options terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat zou wel heel fijn zijn trouwens. Als je ook turbine points kunt kopen in USD dan scheelt dat ook aanzienlijk. Nu bijv. met die bonuspunten krijg je 6900 punten voor 50USD oftewel... 35 euro.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:49
NakedOne_NL30 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:26:
Als ik rabobank/ideal bij betalingen wil selecteren krijg ik een foutmelding over country code.
Iemand nog meer deze fout?
Waar heb je dat überhaupt gevonden?

Ik heb net mijn account overgezet en op de MyAccount pagina van Turbine word ik ook om nieuwe betaalinformatie gevraagd. Ik kan echter alleen kiezen tussen Credit Card of Game Card / Other Payment Methods waarbij er onder Other Payment methods alleen PayByCash mogelijk is.

Wordt dit nog aangevuld of is er geen ondersteuning meer voor bijvoorbeeld PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ja, ik miste ook al de ondersteuning voor PayPal.

Tot die tijd wacht ik nog maar even met mijn membership sinds Ideal ook nog steeds niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Krijg allemaal een loopje..

Ik kan zowel mijn vriendin als mijn eigen account niet migraten..

We are Sorry... blablablabla

Contact Support.. maar daar moet je dus wel een turbine account voor hebben.. eikels

nog iets leuks.. elke keer als ik het probeer word de lijst van usernames die ik probeer kleiner en kleiner....

Username is allready in use blablablablablabla

Nou lekker..

fijn geregeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:41:
Krijg allemaal een loopje..

Ik kan zowel mijn vriendin als mijn eigen account niet migraten..

We are Sorry... blablablabla

Contact Support.. maar daar moet je dus wel een turbine account voor hebben.. eikels

nog iets leuks.. elke keer als ik het probeer word de lijst van usernames die ik probeer kleiner en kleiner....

Username is allready in use blablablablablabla

Nou lekker..

fijn geregeld..
misschien moet je gewoon een turbine account maken en support contacten? lijkt mij de beste optie. bij een migratie als dit gaan er gewoon eenmaal dingen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

nou het leuke is ik heb al twee turbine accounts..

Eentje voor DDO
en eentje voor LOTRO US destijds..

wat ik ook doe.. Ik krijg die 'we are sorry" pagina..

We are sorry.. nee maar de nieuwe turbine accounts die ik probeer worden wel geflagged en ik kan ze niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:18
Alles is geupdate, zie het loginscherm, maar durf nog niet in te loggen,.... zonde......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 08:57
Hm, volgens mij is mijn migratie in 1x goed gegaan. Geen foutmeldingen op pagina's en ik kan overal met m'n eigen account inloggen (dwz op myaccount.turbine.com en my.lotro.com). Dalijk maar ff de launcher proberen.

Tot nu toe heb ik niets te klagen.

En ligt het aan mij, of is my.lotro.com en o.a. de Lorebook een stuk vlotter?

[ Voor 13% gewijzigd door Siebsel op 02-06-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
MD90 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:15:
Ja, ik miste ook al de ondersteuning voor PayPal.

Tot die tijd wacht ik nog maar even met mijn membership sinds Ideal ook nog steeds niet werkt.
Als je op je main page van je Turbine acount zit( de website ), dan niet naar payment method.
Maar rechtsonderin op upgrade now klikken.
Daar staat dan: Game Card or Other Payment Methods

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Klopt maar daar staat dus nog geen paypal tussen en ideal werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
MD90 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:55:
Klopt maar daar staat dus nog geen paypal tussen en ideal werkt nog niet.
jaaa maar als ideal er in zit later ben ik wel blij... ik wil namelijk van mijn CC af ik had hem alleen nog maar voor lotro de rest van de mmo' s die ik speel kan ik gewoon betalen met ideal, de CC kost me alleen maar geld jaarlijks

al vele malen aan CM gevraagt of ze ideal wilde toevoegen maar ze namen niet eens de moeite om een antwoord te geven.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
tntkiller schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:00:
[...]

jaaa maar als ideal er in zit later ben ik wel blij... ik wil namelijk van mijn CC af ik had hem alleen nog maar voor lotro de rest van de mmo' s die ik speel kan ik gewoon betalen met ideal, de CC kost me alleen maar geld jaarlijks
Ik dacht dat ideal nederlands was. Dit vind ik iig aan info ;
Sinds de introductie van iDEAL in 2005, ontwikkelde deze betaaldienst zich al snel tot dé katalysator van de Nederlandse online omzet. iDEAL werkt direct samen met acht grote banken in Nederland: ING, ABN Amro, Rabobank, SNS, Fortis, Friesland Bank, Triodos en de ASN Bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat moet je invullen bij billing method en plan? Ik heb lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hurtebise schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:09:
Nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:09:
Niets, ik zat daar ook even te kloten, maar dat betreft pagina 3 van 3 en je denkt dat je die Moet doorlopen, maar volgens mij is dat een pagina waar je ingame aankopen als TP voor de Lotro store kan regelen. Althans zo werd het aangekondigd. Ik kreeg alleen creditcard opties.

Gewoon op logout drukken rechtsboven en vervolgens met nieuw username en password inloggen in de launcher. Hij doet dan nog een update en vervolgens herstart de launcher.

Hierna kan je wederom inloggen en dan zie de servers van US en EU.

En die van EU zijn nog allen down, dus ik denk dat dat vandaag helemaal niets gaat worden. Hemelvaart en mooi weer, dat wordt morgen of vanavond laat nog proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg een foutmelding na actie 2 (accountnaam verzinnen etc)... dacht eerst dat er ook iets mis was gegaan... daarna bleek dat ik wel gewoon door kon loggen met het nieuwe account, zowel in de client (die dan verder gaat updaten) als op de turbine site..... Wellicht heeft de site het nog steeds veel te druk.
Wat overigens wel vreemd/vervelend is is dat je de migratie gewoon nogmaals kunt starten (wat ik dus in eerste instantie gedaan had).
Anyway, nu wachten tot de servers online komen!!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
maartend schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:18:
[...]

Ik dacht dat ideal nederlands was. Dit vind ik iig aan info ;
Sinds de introductie van iDEAL in 2005, ontwikkelde deze betaaldienst zich al snel tot dé katalysator van de Nederlandse online omzet. iDEAL werkt direct samen met acht grote banken in Nederland: ING, ABN Amro, Rabobank, SNS, Fortis, Friesland Bank, Triodos en de ASN Bank.
ideal is idd nederlands(maar ze zijn bezig dit systeem wereldwijd te maken)

maar ik kan ermee betalen met wow en eve online maar lotro nog steeds niet wat jammer is

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook handig dat de US (turbine) telkens denkt dat ik frans spreek, en alle sites standaard in het frans verschijnen :P

Migratie vanmorgen gedaan, dit ging heel vlot. Ik was ook even confused bij de 3/3 billing information. Gewoon op cancel duwen en hij gaat ook door zonder nodige billing.

Dan even lotro opgestart en hij doet tweemaal een update (eerst 2000 files, dan nog eens 4800 of zo) Al bij al ging het heel vlot. Nu gewoon nog wachten tot Snowbourn terug up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Mijn account werkte gelukkig gewoon prima, 3 month subscription (1 maand gratis) gekozen. Nu de 2e sets downloads, merk wel gelijk dat die downloads een stuk beter gaan. Voorheen kwam ik nooit boven de 100 kb/sec uit op de een of andere manier, nu prima 1mb/sec.

Nu alles van mn vriendin nog omzetten en downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Inmiddels even nieuwe char aangemaakt op een US server en los van het feit dat ik 3x opnieuw moest inloggen omdat de server vol zat (het is de eerste uit het lijstje, dus iedereen zal het wel proberen) moet ik zeggen dat ik geen verschil merk met de EU servers (qua snelheid e.d.). Nu heb ik alleen nog maar de eerste paar quests in Archet gedaan, maar tot nu toe naar tevredenheid. Nu nog wachten tot Eldar weer online komt en ik weer verder kan met m'n main.

Zoals hierboven vermeld gaat het updates downloaden wel (letterlijk) 10x zo snel. Zat op een gegeven moment op 2 Mb/s, waar het normaal (met veel geluk) 200KB/s was

[ Voor 17% gewijzigd door Siebsel op 02-06-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Ik ben nog aant het wachten op de 2de mail die men migratie zou moeten bevestigen.

Ik heb de eerste update al gedaan tot aan het scherm waar je moet inloggen. Nu lees ik hier net dat er dus nog 4800 files extra gedownload moeten worden. Zou iemand mij kunnen zeggen hoeveel dit 2de deel nog is in MB, want ik zit momenteel in Zweden met een 3G internet abonnement en men bandbreedte is dus beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Ik hoop dat onze servers nu snel komen; we zitten al binnen de 2-3 dagen window (na start migratie) die afgegeven is en eigenlijk vind ik het prima gegaan tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Servers zijn up, net ingelogd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:49
Inderdaad. Het viel me overigens op dat m'n hele friend list is gewiped, leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

blacktarantulaX schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:52:
Inderdaad. Het viel me overigens op dat m'n hele friend list is gewiped, leuk...
Nu je het zegt, same here. Zit in ieder geval nog wel in m'n kin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ik heb al heel lang geen lotro gespeeld, maar dacht even mijn account om te zetten en te zorgen dat ik kan spelen zodra ik weer wil. Helaas kan ik niet op die website komen die in de mail en launcher staat (http://transfer.lotro.com/). Is die al lang down? Gewoon even wachten tot die site weer up is?

Ben ondertussen wel de client aan het updaten.

Gevonden. Moet blijkbaar https://transfer.lotro.com zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door The Flying Dutchman op 02-06-2011 20:12 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Baroshir schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:53:
[...]

Nu je het zegt, same here. Zit in ieder geval nog wel in m'n kin...
balroggloeiende, dat meen je niet. Had ik net een zooi alts van Muer in mijn lijst, kan ik weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

maartend schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:32:
[...]

balroggloeiende, dat meen je niet. Had ik net een zooi alts van Muer in mijn lijst, kan ik weer opnieuw beginnen.
Helaas wel, ze zijn er wel mee bezig. Voor zover het nu is verlopen, ga ik er dan ook vanuit dat ze er gewoon een oplossing voor vinden. Nu de Turbine points nog terug op mn account.. Die schijnen ook binnen 3 dagen weer te zien te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Baroshir schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:33:
[...]

Helaas wel, ze zijn er wel mee bezig. Voor zover het nu is verlopen, ga ik er dan ook vanuit dat ze er gewoon een oplossing voor vinden. Nu de Turbine points nog terug op mn account.. Die schijnen ook binnen 3 dagen weer te zien te zijn.
Ook die zijn nu dus weg. Heb er nog dik 3000, maar het belangrijkste is, we kunnen spelen. YEZZZZZZZZZZZZZZZZ

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 02-06-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
maartend schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:05:
[...]

Ook die zijn nu dus weg. Heb er nog dik 3000, maar het belangrijkste is, we kunnen spelen. YEZZZZZZZZZZZZZZZZ
Waarschijnlijk komen ze terug samen met je TPs..
edit: mijn ignorelist is wel overgezet, maar mijn friends list is idd afwezig. raadselachtig.

[ Voor 14% gewijzigd door foppe-jan op 03-06-2011 00:29 ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe relics zijn echt bizar voor je ICPR.
Ben op mn hunter van 1047 unbuffed naar 1537 unbuffed gegaan.

Dit is overigens mn nieuwe boog die precies is zoals ik hem wil :)

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2r6pt05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Migration in progress...

duurt wel lang zeg....

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Iedereen roept dat de EU servers weer online zijn, maar bij mij zijn ze nog echt offline. Migration is volgens de site wel goed gelukt btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben op dit moment in-game op snowbourn dus ze zijn echt up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Siebsel schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:06:
Iedereen roept dat de EU servers weer online zijn, maar bij mij zijn ze nog echt offline. Migration is volgens de site wel goed gelukt btw
Gisteren zag ik ook al dit soort berichten voorbij komen, sommige regio's konden er al in, anderen nog niet. Ik zat gisteravond alweer online, terwijl ik toen op Turbine forum ook nog posts voorbij zag komen dat mensen de servers op offline zagen staan.

Je zou er toch vandaag wel in moeten komen volgens mij, anders op de forums een post aanmaken lijkt me... Of een ticket insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
nou lekker mijn ouwe character zijn weg op gilrain ... ik kan nu alleen new characters aanmaken

ticket aangemaakt ff afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Tjonge, die nieuwe relics zijn ook niet bescheiden..

◦Enhance morale, in-combat power regen, and incoming healing
◦Raise your vitality, block/parry/evade, and in-combat morale-regen
◦Increase every character stat by 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hier staat een mooie vergelijking. Die relics zijn enorm overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Net migration voltooid, ging gelukkig probleemloos :)

[ Voor 81% gewijzigd door theburninglink op 04-06-2011 02:43 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Nu alles weer perfect in orde is met de server/mijn chars de volgende vraag:

Kheb een lvl 54 hunter momenteel in Moria rondlopen, echter begint Moria me nogal de neus uit te komen en verlang ik weer naar wat lichtere/vrolijkere omgevingen. Wat is voor mij de snelste manier om uit Moria te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Siebsel schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:27:
Nu alles weer perfect in orde is met de server/mijn chars de volgende vraag:

Kheb een lvl 54 hunter momenteel in Moria rondlopen, echter begint Moria me nogal de neus uit te komen en verlang ik weer naar wat lichtere/vrolijkere omgevingen. Wat is voor mij de snelste manier om uit Moria te komen?
Zet de gamma een paar punten hoger, dan zie je veel beter waar je rondloopt, en lijkt het ook allemaal wat minder naar :) Je zult toch minstens tot lvl58 moeten levelen in Moria.. Tegen de tijd dat je ~60 bent Loth inwandelen, dan ben je binnen 1 dag lvl62-3, en kun je naar mirkwood/enedwaith. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik level nu ook een hunter. Had met lvl 56 een groot deel van moria gedaan. Toen met 57 naar buiten gegaan. Had het boek van Moria ook al af zodat ik lothlorien in kon. Nu met lvl 57 alle quests net buiten moria gedaan. Zometeen lorien in en dan naar mirkwood / enedwaith. Je hoeft niet perse tot 58 te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
MADG0BLIN schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:51:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik level nu ook een hunter. Had met lvl 56 een groot deel van moria gedaan. Toen met 57 naar buiten gegaan. Had het boek van Moria ook al af zodat ik lothlorien in kon. Nu met lvl 57 alle quests net buiten moria gedaan. Zometeen lorien in en dan naar mirkwood / enedwaith. Je hoeft niet perse tot 58 te wachten.
Nee, maar dat eerste stuk na Moria is met een 57 hunter strontvervelend, omdat je telkens moet wegrennen, telkens weer alle mobs in die kampen dood moet maken om de volgende quest te kunnen doen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

De laatste paar chars zijn met 53 Moria uitgelopen... de eerste lvl58 Loth quests kun je dan oppakken en met een groepje is dat best te doen ;) Fijn als je Moria echt beu bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..ik ben gemigrate..maar we hebben nu mooi een probleem erbij.

Turbine heeft de betalingsopties nog niet aangepast. Dit houdt dus in dat je alleen je VIP subscription kan betalen met een Credit Card. Typisch weer die Amerikaanse mentaliteit van CC only. Bah! PaybyCash werkt nog niet buiten de US. Lekker geregeld! *zucht* Dit gaat ze klanten kosten. Hoe oliedom kun je als MMO ontwikkelaar toch zijn. Als ze dit niet fixen binnen twee weken ben ik weg.

Een niet prettig vooruitzicht: Maanden na de EU migrate van Dungeons & Dragons Online is het alsnog Credit Card only.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vlak voor de migratie (31ste rond 0:00) nog even snel een MoM box op 3 free accounts toegevoegd en de emailadressen aangepast, zet ik ze om blijkt dat ze een oudere database gebruikt hebben voor de migratie 8)7 Lekker gaar dat ze dan nog wel toelaten om dingen aan je account toe te voegen. Ik zat er nog aan te denken om op elk account een RK aan te maken voor het geval er iets fout zou gaan en ik dan harder bewijs had. Baal nu dat ik dat niet gedaan heb :+ Bij Codemasters hebben alle 3 de accounts trouwens wel MoM en zijn ze premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:59:
Nou..ik ben gemigrate..maar we hebben nu mooi een probleem erbij.

Turbine heeft de betalingsopties nog niet aangepast. Dit houdt dus in dat je alleen je VIP subscription kan betalen met een Credit Card. Typisch weer die Amerikaanse mentaliteit van CC only. Bah! PaybyCash werkt nog niet buiten de US. Lekker geregeld! *zucht* Dit gaat ze klanten kosten. Hoe oliedom kun je als MMO ontwikkelaar toch zijn. Als ze dit niet fixen binnen twee weken ben ik weg.

Een niet prettig vooruitzicht: Maanden na de EU migrate van Dungeons & Dragons Online is het alsnog Credit Card only.
zelfde met ideal...

ik kan wel eve online en WoW ermee betalen maar geen lotro.....ik will me CC weg kost me alleen maar geld en nu alleen maar voor lotro.

maar ja turbine..support kennen ze daar gewoon niet dat was toen ik asherons call 1 speelde al zo

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, alles goed gelukt en kan inloggen (had hiervoor de verkeerde client gedownload). Nu kon ik mij nog herinneren dat ik een level ~30 Champion had, maar 't hoogste wat ik nu heb is een level 11 Champion, met max XP (zelfs 10.000 XP te veel). Kan je zonder te betalen maar maximaal level 11 worden of zo? :S

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Als je niet betaalt, kan je in principe ook gewoon lvl 65 worden. Is wel lastiger, maar het kan prima. Lijkt me dus geen reden waarom je maar lvl 11 bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Misschien dat je dat char op een andere server had? Heb hetzelfde gehad namelijk, en kwam er toen bij toeval een keer achter dat ik die op een andere server gemaakt had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee maanden niet gespeeld, kan iemand mij heel kort vertellen wat die migratie nou precies is en wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:15
Voor degenen die geen CC hebben maar wel VIP willen worden: via de officiële site kun je 60 dagen VIP kopen via PayPal of ClickandBuy (http://www.lotro.com/support/1210-60-day-game-time-card).
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:52:
Ik heb twee maanden niet gespeeld, kan iemand mij heel kort vertellen wat die migratie nou precies is en wat er veranderd is?
Vroeger werd de europese versie door Codemasters gerund. Nu wordt dat door Turbine gedaan (die ook de US service heeft). Als je je account nog niet over hebt gezet, moet je dit doen via http://transfer.lotro.com

Je kunt nu ook op de voormalige US servers spelen, en je kunt gebruik maken van MyLOTRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remco8264 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:11:
Voor degenen die geen CC hebben maar wel VIP willen worden: via de officiële site kun je 60 dagen VIP kopen via PayPal of ClickandBuy (http://www.lotro.com/support/1210-60-day-game-time-card).

[...]

Vroeger werd de europese versie door Codemasters gerund. Nu wordt dat door Turbine gedaan (die ook de US service heeft). Als je je account nog niet over hebt gezet, moet je dit doen via http://transfer.lotro.com

Je kunt nu ook op de voormalige US servers spelen, en je kunt gebruik maken van MyLOTRO.
Nee dank je. Ik ga niet PayPal gebruiken of Click&Buy. Gezien de laatste tijd er bij zoveel bedrijven wordt ingebroken wil ik zo min mogelijk risico lopen met dit soort dingen.

Ben trouwens niet de enige die hier pissed over is. Kijk maar op het officiele forum bij Migration Discussion. Wat is Turbine toch een baggertent zeg. Ik heb het gehad. Ga geen eens meer die 14 dagen afwachten. Ga wel een andere MMO spelen die wel normale support bied.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:16:
[...]

Nee dank je. Ik ga niet PayPal gebruiken of Click&Buy. Gezien de laatste tijd er bij zoveel bedrijven wordt ingebroken wil ik zo min mogelijk risico lopen met dit soort dingen.

Ben trouwens niet de enige die hier pissed over is. Kijk maar op het officiele forum bij Migration Discussion. Wat is Turbine toch een baggertent zeg. Ik heb het gehad. Ga geen eens meer die 14 dagen afwachten. Ga wel een andere MMO spelen die wel normale support bied.
Snap ik, maar mag ik vragen hoe je dan bij CM betaalde? (heb zelf lifetime, dus geen flauw idee meer hoe je daar kon betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remco8264 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:18:
[...]

Snap ik, maar mag ik vragen hoe je dan bij CM betaalde? (heb zelf lifetime, dus geen flauw idee meer hoe je daar kon betalen)
Via Account Management naar Make Single Payment > One Month > Kies PaybyCash > Vervolgscherm PaybyCash betaalmethoden. Één van die betaalmethoden was de PaySafeCard en ook Wallie.

Het frappante is juist dat er al een PaybyCash website is voor Lotro in de US. Maar deze werkt dus alleen voor inwoners van de US, Australië, Nieuw Zeeland, Mexico en Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou 't als ik jou was ff aankijken of er extra betaalopties bijkomen, ze zeggen dat ze er druk mee bezig zijn, volgens mij ook dat ze iedere vip-speler uit de EU 14 dagen extra speeltijd hebben gegeven en volgens mij die 60-day game cards zijn d'r ook pas net om het aantal betaalopties uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
tntkiller schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:03:
[...]

zelfde met ideal...

ik kan wel eve online en WoW ermee betalen maar geen lotro.....ik will me CC weg kost me alleen maar geld en nu alleen maar voor lotro.

maar ja turbine..support kennen ze daar gewoon niet dat was toen ik asherons call 1 speelde al zo
heb maar even een topic geopen op de US forums

http://forums.lotro.com/s...ther-payment-option-IDEAL

oproep aan allen om een beetje druk op te voeren en repleyen erop :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:19:
[...]

heb maar even een topic geopen op de US forums

http://forums.lotro.com/s...ther-payment-option-IDEAL

oproep aan allen om een beetje druk op te voeren en repleyen erop :D
Mooi initiatief, maar ben bang dat Turbine echt zoiets denkt van: Nederland? Dat is toch dat grote land naast Duitsland? Nog nooit van gehoord. Moet nog mijn kippen afschieten in Texas!

De hele migratie is gewoon een gigantische puinhoop. Turbine had dit al VER van tevoren kunnen regelen. Het is niet zo dat ze 'opeens' overgingen naar de global service.

Tijdens dit soort situaties begrijp je toch wel waarom Blizzard veruit de meeste abonnees heeft. Hun systeem werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
iDeal is voor een bedrijf als Turbine verdomd lastig te implementeren. Je bent namelijk verplicht een zakelijke bankrekening hier in Nederland te openen. Daar willen ze vaak een Nederlands vestigingadres bij. Komt ook nog bij dat men bij het aanbieden van iDeal ook nog onder de Nederlandse wet gaat vallen. Kortom, dat regel je niet zo even. Trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
MueR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:53:
iDeal is voor een bedrijf als Turbine verdomd lastig te implementeren. Je bent namelijk verplicht een zakelijke bankrekening hier in Nederland te openen. Daar willen ze vaak een Nederlands vestigingadres bij. Komt ook nog bij dat men bij het aanbieden van iDeal ook nog onder de Nederlandse wet gaat vallen. Kortom, dat regel je niet zo even. Trust me.
hoe doet eve online het dan...die hebben geen NL office of wat dan ook alleen in engeland, island en USA...en toch kan ik daar betalen met ideal.

ideal toelating

http://www.currence.nl/Do...anceCriteriaMerchants.pdf

[ Voor 7% gewijzigd door tntkiller op 06-06-2011 11:17 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iDeal kunnen ze gewoon aan laten zetten bij een payment provider zoals paybycash daar hoeft Turbine zelf geen NL office voor te hebben. Ze moeten wss wel even gaan rekenen wat de kosten dan moeten worden en of het wel rendabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:15:
iDeal kunnen ze gewoon aan laten zetten bij een payment provider zoals paybycash daar hoeft Turbine zelf geen NL office voor te hebben. Ze moeten wss wel even gaan rekenen wat de kosten dan moeten worden en of het wel rendabel is.
ja dat kan en dat hadden ze ook bij CM maar dat wil ik weer niet omdat ik me dan weer voor paybycash moet reggen...alsjeblieft niet nog meer omwegen en sites waar ik mij moet registreren en mijn gegevens moet afgeven.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
PaySafeCard zou anders een redelijk alternatief kunnen zijn voor veel mensen in de EU. Je kan het in veel landen kopen bij tijdschriftenhandels en zo, je hoeft niet ergens een account aan te maken of je gegevens achter te laten, en aangezien het om vooraf betaalde kaarten gaat is er ook geen risico voor Turbine.

http://www.google.com/sea...en&ie=UTF-8&q=PaySafeCard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:01:
PaySafeCard zou anders een redelijk alternatief kunnen zijn voor veel mensen in de EU. Je kan het in veel landen kopen bij tijdschriftenhandels en zo, je hoeft niet ergens een account aan te maken of je gegevens achter te laten, en aangezien het om vooraf betaalde kaarten gaat is er ook geen risico voor Turbine.

http://www.google.com/sea...en&ie=UTF-8&q=PaySafeCard
PaySafeCard gebruikt PayByCash, dus dat gaat niet. Want dat is nu net het gene wat niet werkt! :-( Of heb je ergens anders een manier gezien?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

En zo heeft elk land zijn eigen voorkeuren qua betalen. Dat wij hier iDeal hebben, betekent niet dat ze dat in Duitsland of Frankrijk ook hebben. Ze hebben ongeveer een maand de tijd gehad om alles in te richten, dan valt het me nog alleszins mee hoe vlekkeloos alles is verlopen. Uiteraard komen er wat errors en bugs voorbij, maar ik vind het wel erg extreem om Turbine compleet af te schrijven omdat je favoriete betaalmethode momenteel nog niet wordt aangeboden. Verwacht nou niet dat ze gelijk voor elk land de veelgebruikte opties in voeren, daar is simpelweg geen tijd voor geweest (ok, wellicht hadden ze ook naar hun andere games kunnen kijken).

Het systeem van Blizzard werkt zo omdat ze van begin af aan alles in eigen hand hadden. En dit heeft ook nog wel eens op het randje gestaan om om te vallen, het groeide zeker in het begin eigenlijk te explosief om onder controle te houden. Toevallig is het daar wel goed gegaan, maar het had net zo goed fout kunnen lopen.

Als dit er voor iemand toe leidt om te stoppen met spelen is het jammer, maar dan zou ik zowieso goed nadenken waarom je de game nog speelde... Lijkt me niet dat iemand de laatste tijd dan erg gemotiveerd was om nog door te gaan en dat dit net het extra duwtje is. Puur mijn mening overigens!

Weer on-topic: iemand enig advies wat betreft skirmishes: welke geeft uit ervaring de meeste skirmish marks per run? Ik weet dat je ze het best 1 keer per dag kan doen, anders haal je er niet het maximale uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:33:
En zo heeft elk land zijn eigen voorkeuren qua betalen. Dat wij hier iDeal hebben, betekent niet dat ze dat in Duitsland of Frankrijk ook hebben. Ze hebben ongeveer een maand de tijd gehad om alles in te richten, dan valt het me nog alleszins mee hoe vlekkeloos alles is verlopen. Uiteraard komen er wat errors en bugs voorbij, maar ik vind het wel erg extreem om Turbine compleet af te schrijven omdat je favoriete betaalmethode momenteel nog niet wordt aangeboden. Verwacht nou niet dat ze gelijk voor elk land de veelgebruikte opties in voeren, daar is simpelweg geen tijd voor geweest (ok, wellicht hadden ze ook naar hun andere games kunnen kijken).

Het systeem van Blizzard werkt zo omdat ze van begin af aan alles in eigen hand hadden. En dit heeft ook nog wel eens op het randje gestaan om om te vallen, het groeide zeker in het begin eigenlijk te explosief om onder controle te houden. Toevallig is het daar wel goed gegaan, maar het had net zo goed fout kunnen lopen.

Als dit er voor iemand toe leidt om te stoppen met spelen is het jammer, maar dan zou ik zowieso goed nadenken waarom je de game nog speelde... Lijkt me niet dat iemand de laatste tijd dan erg gemotiveerd was om nog door te gaan en dat dit net het extra duwtje is. Puur mijn mening overigens!

Weer on-topic: iemand enig advies wat betreft skirmishes: welke geeft uit ervaring de meeste skirmish marks per run? Ik weet dat je ze het best 1 keer per dag kan doen, anders haal je er niet het maximale uit.
Ik keer Turbine niet de rug toe omdat ik niet met mijn favoriete manier kan betalen..ik kan uberhaupt niet betalen. En ik ga al helemaal geen Creditcard halen. =P

Sorry, maar je kunt me niet vertellen dat Turbine gewoon laks werk heeft afgeleverd. Er zou een 'uitgebreid betaalsysteem komen'. Niet dus. Dat zie ik als de klant bedriegen.

Overigens wilde ik juist weer subscriben omdat ik het spel een aantal maanden zowieso niet had gespeeld. Niet omdat ik er geen zin meer in had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Als ze gewoon paypal toevoegen zijn ze van een hoop gezeur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

MueR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:43:
Als ze gewoon paypal toevoegen zijn ze van een hoop gezeur af.
Zoals ik hierboven kan lezen is dan nog steeds een redelijk deel niet geholpen... Maar goed, je kan nooit iedereen 100% tevreden stellen...
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:38:
[...]

Ik keer Turbine niet de rug toe omdat ik niet met mijn favoriete manier kan betalen..ik kan uberhaupt niet betalen. En ik ga al helemaal geen Creditcard halen. =P

Sorry, maar je kunt me niet vertellen dat Turbine gewoon laks werk heeft afgeleverd. Er zou een 'uitgebreid betaalsysteem komen'. Niet dus. Dat zie ik als de klant bedriegen.

Overigens wilde ik juist weer subscriben omdat ik het spel een aantal maanden zowieso niet had gespeeld. Niet omdat ik er geen zin meer in had. :P
Ok, moet toegeven: is wel vervelend als je dan net terug wil komen en je kan niet betalen, want door de mails/nieuwsberichten zet je wel weer mensen aan het denken om weer te starten. Jammer als je die kans dan niet benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis beter dan uberhaupt niet in kunnen loggen... Ik zit nu al een week stuck op het transferren, krijg een error 500. Turbine heeft inmiddels aangegeven dat ze 'druk bezig' zijn. Awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Baroshir schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:43:
[...]

Zoals ik hierboven kan lezen is dan nog steeds een redelijk deel niet geholpen... Maar goed, je kan nooit iedereen 100% tevreden stellen...
Hoezo? Volgens mij kan je bij paypal toch gewoon een bankrekening invoeren? Heb je dacht ik geen cc meer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Hmm, als ik inlog zie ik dat de migration completed is maar dan moet je toch ook een 2de mail krijgen? Ik heb die nog niet gehad namelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik heb nog steeds geen antwoord van turbine, want mijn character is verdwenen van de server .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Baroshir schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:43:
Tja, paranoia gaat Turbine niemand van kunnen genezen. Paypal/Clickandbuy staan onder enorme druk van de creditcard maatschappijen om het spul goed te bouwen. Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat die wel een paar security audits per week krijgen van een VISA of MasterCard. De kans dat het fout gaat bestaat altijd, maar de kans dat iemand z'n systeem zo dom inricht als een Sony lijkt me, zeker nu, nagenoeg nul. Zeker niet bedrijven wiens core business het verzorgen van betalingen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
icegodd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:06:
ik heb nog steeds geen antwoord van turbine, want mijn character is verdwenen van de server .....
ik kan mijn character ook niet meer terugvinden, bij mylotro staat dat ik geen char heb.....

Ik heb nu 2 mailtjes gehad van turbine, 1 dat ik gemigreerd ben, de ander een nieuwsbrief. Kan ik dan nog wat verwachten en moet ik dan nog ff wacthen tot mijn char weer speelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
MyLOTRO moet je nu even niet op vertrouwen. Updates daarvan zijn uitgezet tot de migratie klaar is. Daarna zal er geleidelijk wel wat worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou gewoon 1 ticket aanmaken, de reactie daarop goed lezen, want meestal is er de vraag om op de e-mail te reageren met verdere informatie en verder gewoon even afwachten;

Er gaan gewoon dingen fout bij zo'n migratie, stel ze migreren nu 200.000 spelers en bij 2% gaat het fout, dan hebben ze dus 4000 mensen die ze moeten helpen, waarbij ze waarschijnlijk ook nog sterk afhankelijk zijn van codemasters, omdat ze verder niet in de CM database kunnen vanwege privacy wetgeving in Europa.

Het kost gewoon tijd, helemaal als je bedenkt dat ook al andere spelers die gemigreerd zijn vragen hebben en die stellen dmv tickets, vragen op 't forum en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gisteravond migratie gedaan. Binnen 5 minuten was alles rond :) Karakters, TP's etc. Alles keurig over :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:33:
De 'meest economische' run is Dannenglor - in dik 10 minuten klaar voor ongeveer 250 marks, op T1 met de mobs op lvl 67.

Die twee nieuwe skirmishes vind ik trouwens best geslaagd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:54:
Tis beter dan uberhaupt niet in kunnen loggen... Ik zit nu al een week stuck op het transferren, krijg een error 500. Turbine heeft inmiddels aangegeven dat ze 'druk bezig' zijn. Awesome.
Had ik ook, ik heb de 1ste juni gemigreerd, door de enorme drukte ging de site opeens plat die avond, ik had net stap2 afgerond (voor payment stap zeg maar)... ik dacht van ah, volgende keer weer proberen... je kunt nl gewoon blijven inloggen op die migrate page... ook mij lukte het niet, kreeg een 50000 error en kon niet doorloggen in de client terwijl ik wel op mn Turbine account in kon loggen op de site.... .Opeens las ik een tip op een van de fora, je moet in je account de payment gegevens opgeven.. Op dat moment werd opeens ook mn VIP status actief en zag ik mn account history... daarna kon ik doorloggen in de client, kreeg nog meer updates, en speel sinsdien.
Ik zou zeggen probeer dat eens.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat ik nooit bij stap 2 kom. Ik kom uberhaupt niet ingelogged, en zit daarom stuck op stap1. Daarom kom je nooit in de database van Turbine, maar CM vertikt het je te helpen als je met hun customer support gaat kloten, en stuurt je alsnog terug naar Turbine.

Er is al een topic van 700 reacties op USforum met mensen met hetzelfde probleem, en als je het hebt, gaan zulk soort dingen helaas niet helpen. Tis echt wachten tot CM iets fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:26:
Tis echt wachten tot CM iets fixt.
Aah crap das echt zuur :(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:29:
[...]

Aah crap das echt zuur :(
behoorlijk zuur

Dit niet zonder problemen ,het is een ramp voor de spelers die niet kunnen migreren naar turbine .
gisteren een mail gekregen als reply op ticket ik kon alsnog gaan migreren error zou verholpen zijn ,niet dus !

Contact is wel mogelijk maar het enige dat je hoort is sorry we kunnen niks doen .
Codemaster site is offline dus daar kan je ook niet terecht en ze reageren met mails als je moet naar turbine customer support.
per telefoon zijn ze heel vriendelijk maar kunnen niks
turbine reageert niet of heel weinig op de mails .
kortom wil je lotro spelen wacht dan tot alle ellende achter de rug is .
zei de ellende hier.
http://forums.lotro.com/s...r-while-trying-to-migrate! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Grappig, krijg een 404 error als ik de link op het forum wil openen.

Gelukkig was de migratie bij mij binnen een dag geregeld, maar ik kan me je frustratie best voorstellen.
Geef het een paar dagen en dan zal het wel goed komen.
Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.