The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 07:37:
Zeh eh... MueR... hoest eigenlijk met die nieuwe TS? :)
Ik vind de overlay op zich wel handig, maar ik vind het vervelend dat je de venstertjes niet kunt verplaatsen.

Edit: Lol, dacht dat het over TeamSpeak ging ipv TopicStart. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Davio op 24-05-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:29:
[...]

Healer is over het algemeen ranged ja, dan weet je altijd wie er bij de 2e boss het eye krijgt en hoeft DD niet te stoppen om uit clouds te komen bij de eerste boss.
Tuurlijk werken andere combos ook, maar ik heb goede ervaringen met die combinatie :)
Ik snap je niet helemaal denk ik.
Bij de 2e boss moet degene die gaat DPS-en niet vooraan staan want die krijgt als eerste het oogje. Daarna krijgt degense met aggro op de cauldron geen oogje meer. Dat heeft niets met ranged of melee oid te maken maar misschien bedoel je iets anders?

Wie is DD bij de eerste boss? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 07:37:
Zeh eh... MueR... hoest eigenlijk met die nieuwe TS? :)
Druk, geen tijd enzovoorts. Ik kan me 's avonds er gewoon niet aan zetten om een hoop tekst te kloppen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uhuh.... niks te maken met The Witcher 2 toevallig? >:)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:43:
Hij doet nix anders meer. Of hij is wat alts aan het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:55:
[...]

Ik snap je niet helemaal denk ik.
Bij de 2e boss moet degene die gaat DPS-en niet vooraan staan want die krijgt als eerste het oogje. Daarna krijgt degense met aggro op de cauldron geen oogje meer. Dat heeft niets met ranged of melee oid te maken maar misschien bedoel je iets anders?

Wie is DD bij de eerste boss? :)
Ik als Warden sta het dichtst bij de cauldron, de healer doet meestal de hobbits en de hunter met wie ik meestal samen speel gaat voluit op DPS. Die krijgt dus het meeste aggro, ik kan een beetje ranged dpsen en een klein beetje healen als ik een eye heb, de rest van de tijd vecht ik melee. Hunter is DD bij de eerste boss, ik help mee als eggs verschijnen.

Heb gisteren de nieuwe skirmishes en instances geprobeerd. De Dol Dinen skirmish is makkelijk, de Forochel skirmish een stuk lastiger omdat je aan het eind niet 1 maar 2 mini-bosses bevecht (eerst om en om, dan tegelijk).

Halls of Night is vooral irritant. Op level 65 t2 gedaan, maar hierna neem ik die moeite niet meer en doe em gewoon op level 40 of zo, je krijgt toch hetzelfde aan barter items als je het eenmaal hebt gedaan.
Het irritante van die plek is dat je nog meer power draining krijgt dan in het eerste stuk van NCF. En ook bij de laatste boss. Dus de helft van de tijd ben je aan het kiten als tank, wachtend tot je weer wat power hebt.
Moeilijk is het niet, een Champ of Cappy kan het waarschijnlijk ook tanken. Waarbij die tweede beter is aangezien je vaak power draining mobs moet kiten.
Guardman altijd eerst, dan de tomb, dan de spirits. De tactics voor de eerste 2 bosses kan je grotendeels negeren, gewoon blijven staan en alle adds die in je buurt komen slopen voor je de boss aanvalt. Komt het niet uit zichzelf dan kan je het negeren. Ook zo bij de laatste boss, tombs 1 voor 1 opruimen en de rest van de tijd boss aanvallen. Niet de mobs achter de tombs aanvallen als je HM wilt doen. Corruption removal op boss of interrupts als ie zijn regen skill gebruikt.

Forsaken Inn kan je als je de barter items wilt ook gewoon op level 20 doen. En je kan het solo doen op 20, t1 en t2, en dan in een fellowship op t1 en t2, en je krijgt 1 barter item per keer. Dus in 2 dagen heb je er dan al 8.
Veel traps, maar allemaal te ontwijken. Grote aantallen skeletons, maar die kan je kiten en in traps laten lopen zodat je niet veel hoeft te vechten. Je moet wel de bone piles redelijk snel kunnen afmaken, anders wordt het lastig. Dus solo met een level 25 kan nog moeilijk worden.
Maar 1 boss, maar wel veel bone piles (die skeletons spawnen) om te slopen voor je daar bent, en veel traps te ontwijken. Zal niet te veel verklappen, is leuk om het een keer gezien te hebben.
Laatste boss: Kijk wat ie doet en maak gebruik van de traps die er zijn. Op t2 is het wat lastiger, maar ook goed te doen. Als je alle secrets opent en alle bone piles opruimt krijg je een 3e chest na de boss.

Voor endgame spelers zijn de barter items op 1 na allemaal waardeloos btw. Voor casters is er een leuk pocket item te krijgen met de Forsaken Inn items. Je kan traden bij de Classic Skirmish trader.

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 25-05-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:43:
Nee, niet direct in ieder geval :P
maartend schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:29:
Hij doet nix anders meer. Of hij is wat alts aan het levelen.
Alts, instance runs af en toe, van alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mijn theorie was mooi, maar toen ik HoN solo deed op level 40 en FI op 20 kreeg ik geen barter items vandaag :(

Gisteren werkte dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wat is momenteel de best mogelijke equipment voor Warden en Hunter als je OD niet mee rekent? Voor ik genoeg barter items heb verzameld voor zelfs maar 1 zo'n nieuw set item ben ik weer 1 of 2 maanden verder, en ook first age level 65 wapens zullen nog wel even op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
helegrod set voor hunter, warden weet ik niet precies, al is dat wel mogelijk m'n main aan 't worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Voor de Warden is het een beetje afhankelijk van je speelstijl. Ik zie veel Wardens die alleen maar op morale en power aan het stacken zijn. Da's leuk, dan kom je op de 8-9k morale en 2.5k power unbuffed. Persoonlijk lever ik wat morale en power in om m'n ICPR te boosten. Liever 1k minder morale dan brakke ICPR :P

De Leather Gauntlets of the Hill-Watcher uit Vol. III, Book 3, Chapter 11 zijn wel heel tof. Verder boeit het niet veel. Ik mix Helegrod set met DN set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, geloof dat ik die quest nog niet gedaan heb.

Snap ook niet hoe veel wardens zo'n hoge health krijgen... Heb full helegrod + cloak of shadow and flame, en mis verder alleen ril-mir en de textured gold ring... Maar heb maar 6.7k health. Met Vitality V en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gear dragen waar veel morale op zit, op je legendary weapons hetzelfde;

Voorbeeldje voor jewelry:
2x sarenzer
warriors greenwood necklace
Handechor & amthyst gold silver bracelet
2x rangers greenwoord ring

Dan heb je samen zo'n 1400 - 1500 morale en zo'n 200 vitality, wat ook 1000 morale oplevert.
Dus puur uit je jewelry zo'n 2500 morale

kijk je vervolgens naar je relics,
gold setting of precision (230 morale, 650 off. rating)
extraordinary gem of hope (200 morale, 200 power, 250 crit defense)
de oude t9 rune (200 morale, 150 power, 250 crit defense of zoiets)
crafted morale rune (100 morale)
is 730 morale per legendary item, je hebt er 2, dus zo'n 1500 morale;

Zit je op 4k morale door alleen jewelry en legendary items

't is heel simpel, kies in elke categorie alleen items die veel morale opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mjah, dat bedoel ik dus. Dit is op absolute nummers stacken. Leuk, maar je hebt wel ongeveer een permanente LM in je broekzak nodig. Ik zit op 7.6k morale en 2.6k power, maar unbuffed ook op 1.8k ICPR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben ook niet voor niets met m'n warden op sneltreinvaart door de V3 heen gegaan om die gloves te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Je moet ook niet teveel de focus op je moraal leggen natuurlijk.

Wat heeft 10k morale voor zin als je 0 blocking hebt en met 1 klap dood bent? Of daarbij geen power of regens?

Je moet oppassen dat je geen glass cannon wordt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:04:
Je moet ook niet teveel de focus op je moraal leggen natuurlijk.

Wat heeft 10k morale voor zin als je 0 blocking hebt en met 1 klap dood bent? Of daarbij geen power of regens?

Je moet oppassen dat je geen glass cannon wordt natuurlijk.
10k morale is alleen mogelijk voor guards en wardens en evt glory champs.
0 block chance zal nooit gebeuren en in 1 klap dood zijn... hangt van de mob + damage etc. af :) (distributed damage bij durchest bijv.)

Je moet alles een beetje balanceren maar als tank kan het zeker geen kwaad om veel morale te hebben en omdat veel dingen gecapped zijn (block chance bijv.) kun je heel goed EN veel morale hebben EN goede mitigations hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wound challenge eindelijk gehaald met de kin :) En m'n eerste T2 armourset piece gewonnen, wel op een alt, want iedereen had de boots al in de kin op z'n main, behalve ik zo ongeveer, maar daar zat ik dan weer niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bezig Rik, gratz! Just curious, hoeveel seconds hadden jullie over toen de eerste mammoth doorbrak, en toen de fight finished was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo na een paar weekjes weer eens kunnen raiden met de kin... leuke avond gisteren
1) Disease HM T2 -> completed, (leuke drops)
2) Poison HM T2 -> eindelijk completed na tig x proberen (elke keer was er wel iemand of net te laat eraf of net buiten range dus catch), shoulders voor mij, mooi wrist-item, dubble FA drop (mocht nog niet rollen, had er laatst nl 1, maar toch nice)
3) Wound NM T2 -> completed, niets speciaals, maar kinnie blij met de coin.

Die wound wilt nog niet echt lukken, vorige week had de kin m net gemist, en deze avond kwamen we echt dps te kort... gezien we aan deze laat begonnen waren, maar besloten om NM te doen en niet nog een paar x te proberen.

edit:
Ff voor de burglars onder ons... gezien er 2 OD T2 armour sets zijn, voor welke gaan jullie en waarom.... verschil zit het hem in de set-bonus... ene geeft multiple riddle-chance en de andere extra evade als ik me niet vergis... rest is hetzelfde.
Ben nu bezig mn FA65 dagger te lvllen en te maxen (QK-based)... wat zijn jullie must-have legecies?

[ Voor 20% gewijzigd door Rfce op 27-05-2011 16:56 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor riddle. Alternate set met evade geeft max 3 buffs van elk 10 sec duration, en werkt niet in combinatie met Stick&Move. Riddle geeft 1 extra riddle target op max 5m afstand van main target.

De DPS set is absoluut useless in grouped PvE, daar krijg je veel te weinig evades om er gebruik van te maken. Kan opzich wel leuk zijn in PvP. Riddle blijft goed. Zelfs op lvl 75 kan de set nog van nut zijn, extra CC versterkt een van onze rollen best wel goed.

Op mijn 65 FA heb ik (helaas maar 3 major legacies):
-crit response (duh)
-feint attack cd (duh als het qk wapen is)
-subtle stab damage
-subtle stab crit multiplier
-trick range
-riddle range (had deze graag ipv een andere major legacy gehad, wss bleed multiplier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:29
Ff voor de burglars onder ons... gezien er 2 OD T2 armour sets zijn, voor welke gaan jullie en waarom....
Geen. De medallions grind kan me niet bekoren en de bonussen zijn me de grind niet waard. Tegen de tijd dat ik (weer) een full set heb ben ik zo suf van de grind dat ik m'n burg ws niet veel meer gebruik tot er nieuwe content is (met nieuwe sets).

Moet je wel bij bedenken dat ik op veel verschillende classes endgame doe, net wat er nodig is of waar ik zin in heb, en ik kan met allen zonder probleem die endgame meedoen, zover zijn ze wel ge-trait en ge-geared. Dus ik ben meer gefocussed op echt nuttige sets/bonussen.
Op mijn burg heb ik tot voor kort alle epic sets verzameld, Helegrod, Rift, Watcher, DN, BG (zonder shoulders omdat die crap zijn) en op andere classes ook de nodige sets. Je kunt je voorstellen dat ik dat een beetje zat ben en helemaal voor een pooh bonus ga ik me niet teveel inspannen.

Gister pas mijn eerste FA gemaakt, sword voor m'n burg ook met 3 major legacies (geen bonus door gebruik van horseshoe :+ ).

- crit response
- suprises strike crit
- bleed damage multiplier
- subtle stab crit
- trick range
- riddle range

Ik ben nog niet overtuigd van de bleed, ik zie er vooralsnog weing winst mee, mss ga ik die nog verwisselen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:27
Om maar even iets toe te voegen aan de warden discussie.
mijn warden heeft 8.3k morale en 2.9k power verder heeft hij ondertussen ook gewoon 1800 icpr.
Morale is het belangrijkste voor een tank. verder is het belangrijk dat hij ook de goeie mitigations heeft.
Bijvoorbeeld crit/melee defence. verder geld de ipcr maar dat is zo simpel. je doet bracelets, een schild, en 2 relics met 100 icpr erop en je hebt meer dan genoeg.
Hieronder overzichtje van mijn jewellery/gear:
Earings: Sarenzer/Certhloch
Necklace: warriors greenwood necklace
Bracelets: glowing aurate armlet of morale x2
Ringen: curugor x2
Pocket: valuable key ring

verder 3dn/3bg dit ivm met de extra incoming healing en morale van het bg setje.
Relics :extraordinary gem of hope (200 morale, 200 power, 250 crit defense) x2
extraordinary setting of beginnings(650 melee defence, 114 icpr, 22 vitality)x2
Subtle rune of the fortres (1040 inc healing, 520 block rating)x2

Dit heb ik gedaan omdat ik op men warden de t9 relics niet meer had.
en ik wou wel men inc healing en icpr behouden.
Ik draag trouwens ook geen ril mir of dergelijke omdat ik men vit toch al gecapped is. en curogor ook power geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Timmeg schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 06:41:
Morale is het belangrijkste voor een tank.
8)7

De discussie ging over Wardens toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bah, kan die imba gloves niet krijgen omdat vol 3 - book 1 - chapter 8 bugged is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ltje en Botoo
kk ik heb momenteel onderstaande erop zitten:
-crit resp
-feint attack
-suble stab damage
-riddle range
-spurise strike crit
-provoke

Die laatste ga ik dan zeker nog wisselen, wellicht voor trick range.

Wat betreft de sets... ik heb tot dusver ook alle burglar sets (enige char waarmee ik raid), en voor deze wil ik ondanks de grint toch 1 van die sets hebben.
Ltje, waar heb je de wijsheid vandaan dat die evade max 3 buffs van 10s geeft en dat Riddle 1 extra target dazed? Anyway in dat geval lijkt me de riddle set dan ook idd de beste keuze van de twee.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USforum bijhouden ;)

http://forums.lotro.com/s...oth-Riddle-5-set-Bonus...
http://forums.lotro.com/s...alternative-set-Epic-Fail

Ik heb net als jij overigens dat mn burg mn enige raiding char is en waarmee ik alle sets wil hebben. Vraag me heel erg af of dat gaat lukken. Heb nu 850 medallions, dus nog niet eens halverwege ^^ Ben benieuwd of ik het haal voor RoI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjah soon ook onze forums, thnx voor de links!!
Vandaag of morgen gaan die migraties starten, ben benieuwd of alles goed gaat.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als EU klant ff goed opletten wat er nou precies is gestolen daar:

nieuws: Hackers vallen website Codemasters aan

Heb dit weekend mijn health van 6.78 naar 7.18k verhoogt, simpelweg door net nemen van een HoN ring + bracelet of brawling en het FI pocket item. En nog een vit 4 (maar rank 4 of 5 of zo) op een item gezet ipv een legacy die ik niet gebruikte.

Die HoN items verhogen in theorie mijn kans op een Textured Gold Ring aangezien champs/burgs/cappys nu meer hebben aan die brawling set en dus minder snel zullen rollen op die ring. Echter, dankzij mijn grote geluk viel natuurlijk niet de ring maar in plaats daarvan een caster cloak.
Ach ja, mijn LM kinnie die voor het eerst SS binnen ging ook blij :)

Moet nog ff iets meer Skirmish Marks verzamelen (kostte ff wat om die andere items te krijgen) en dan kan ik ook een nieuw necklace nemen van de barter items uit die nieuwe skirmishes. Iets meer health en 260 evade meer dan ik nu heb, in ruil voor 19 might minder.

[ Voor 14% gewijzigd door Skyclad op 30-05-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begon telkens in de rechter gang, onze mammoet kwam als laatste de ruimte in stormen, bij ons volgens mij 4:06 toen wij in de kleine kamer stonden waar die door moet gaan breken, volgens mij brak de eerste groep rond dat moment door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 14:18
Dus dan heb je nog 3,5 minuut voor het gevecht met de 3 mammoeten in de grote zaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kun je al vrij snel op de 1e olifant gaan dpsen. Wel oppassen want als er adds komen en de helft is nog niet in de kamer wordt het lastig :)

Wij zijn afhankelijk van de groep ook meestal op ong. 4m de kamer in maar dan gaat er toch net iets mis waardoor we het niet op tijd halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:45:
... maar dan gaat er toch net iets mis waardoor we het niet op tijd halen.
Volgensmij zijn we gewoon te veel tijd kwijt met de adds, ik heb het ideed dat rat niet echt 100% gevolgt wordt... afgelopen donderdag waren we echt traag (maar misschien kwam dat doordat we disease en poison HM gedaan hadden, en bij die laatste echt lang bezig waren).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wij deden was 1 hunter continue op de mammoeten knallen, 2e hunter als interrupter op renewer en vervolgens mee knallen op mammoths, tank tankt ze voor zover mogelijk, ik op m'n champ sta op de spawnplek van de wave 1 renewer en vervolgens de warden? en daar AoE-en we alles neer;

De corridors kunnen ook niet echt veel sneller volgens mij, al zou 't als iedereen dat gortheron zwaard als offhand zou hebben 't makkelijker haalbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
MueR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:00:
Voor de Warden is het een beetje afhankelijk van je speelstijl. Ik zie veel Wardens die alleen maar op morale en power aan het stacken zijn. Da's leuk, dan kom je op de 8-9k morale en 2.5k power unbuffed. Persoonlijk lever ik wat morale en power in om m'n ICPR te boosten. Liever 1k minder morale dan brakke ICPR :P

De Leather Gauntlets of the Hill-Watcher uit Vol. III, Book 3, Chapter 11 zijn wel heel tof. Verder boeit het niet veel. Ik mix Helegrod set met DN set.
Zat net te denken... Aangezien ik nog niet bij de quest was voor de bug kwam kan ik de skirmish niet starten. Maar is hij wel voor mensen beschikbaar die de quest eerder hadden gedaan? Kan iemand dat checken?

Want dan zou ik iemand die het al had gedaan de skirmish kunnen laten maken en het op die manier duoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Skyclad schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:14:
Want dan zou ik iemand die het al had gedaan de skirmish kunnen laten maken en het op die manier duoen.
Voor die unlockable skirms heb je meestal eerst de bijbehorende quest nodig om te kunnen joinen.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Welke skirmish hebben we het over? Ik kan me helemaal geen skirmish herinneren in dat boek? Of gaat het over de Rift skirmish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, de rift skirmish; die is gebugged sinds de laatste update, dus bij ons nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:56:
Wat wij deden was 1 hunter continue op de mammoeten knallen, 2e hunter als interrupter op renewer en vervolgens mee knallen op mammoths, tank tankt ze voor zover mogelijk, ik op m'n champ sta op de spawnplek van de wave 1 renewer en vervolgens de warden? en daar AoE-en we alles neer;

De corridors kunnen ook niet echt veel sneller volgens mij, al zou 't als iedereen dat gortheron zwaard als offhand zou hebben 't makkelijker haalbaar zijn ;)
Ik zie wel filmpjes waar kins hoog in de 4 minuten (4m50 oid) al in de kamer zijn. Het gaat er om heel goed de balans te vinden per gang. Links heeft in principe 5 man nodig, midden 4 en rechts kan met 3 af. Dit hangt wel af van de classes die je mee hebt dus kan verschillen. Volgens mij is het zo dat als je 1x de corr. niet van de renewer afhaalt hij de mammoet healed en je mogelijk pech hebt dat je een nieuwe wave adds krijgt als de mammoet weer onder zn morale threshold komt. Warden ook interrupten anders summoned ie 3 extra stalwarts geloof ik. Vereist een beetje communiceren en opletten maar dan moet het ook wel lukken. Jammer dat we die vaak doen na disease en poison challenge zoals Rfce (tib :) ) al aangaf dus dan is het meer even snel nog een baasje meepakken voordat iedereen aflogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:34:
[...]
Jammer dat we die vaak doen na disease en poison challenge zoals Rfce (tib :) ) al aangaf dus dan is het meer even snel nog een baasje meepakken voordat iedereen aflogt.
Precies vind ik oko wel jammer, ik zou dan liever die wing even laten liggen voor een andere dag.... het principe en de uitvoering van disease hebben we onder controle, het principe van posion ook (alleen uitvoering is nog oefenen)... Nu zouden we toch de focus wat op wound kunnen leggen lijkt me.
btw we waren met 4 man (waarvan 2 burglars) in de rechten gang... dat ging als een trein :o

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
MueR schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:52:
Welke skirmish hebben we het over? Ik kan me helemaal geen skirmish herinneren in dat boek? Of gaat het over de Rift skirmish?
Ja, heb de quest voor de Rift Rescue skirmish, maar niet de skirmish zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hm, ik heb eerst een paar keer de linker gang gedaan, voor m'n gevoel ging die juist het snelste :P

Al weet ik ook niet wat jullie als links en als rechts zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:53:
hm, ik heb eerst een paar keer de linker gang gedaan, voor m'n gevoel ging die juist het snelste :P

Al weet ik ook niet wat jullie als links en als rechts zien ;)
links is waar je duim... ah nevermind :P

4 man op rechts met 2 burglars is echt veel te veel dps imho.... dan hebben jullie vast vaak staan wachten tot het hek open ging of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:10:
[...]
4 man op rechts met 2 burglars is echt veel te veel dps imho.... dan hebben jullie vast vaak staan wachten tot het hek open ging of niet?
Euh rechts in deze is dan als je vanaf de eind kamer kijkt... als je vanaf het startpunt kijkt was het dan links, we moesten inderdaad af en toe wachten ja.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Ik ben van plan LotRO te gaan spelen, als gezellige casual game.
Nu zijn mijn vragen vooral voordat ik begin;

Welke server zal ik gaan? (I.v.m. de server switch op 1 juni en waar veel activiteit is en Engelse/Europeanen)
Tot hoeveel plezier zal ik hebben als free player?
Ik heb momenteel een download van 6gb en hoorde iets over een standard version of HD version, is HD het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Laatst online: 10-07-2024
laurelin is een gezellige rp server en de hd versie heeft enkel betrekking tot de us client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Morgenmiddag 13.00 is het einde oefening. Dan gaan de servers plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
MueR schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:49:
Morgenmiddag 13.00 is het einde oefening. Dan gaan de servers plat.
Hoeveel ms gaan we dan krijgen? Maak me toch wel een beetje zorgen... Ik hoop dat ze het spel niet om zeep helpen wegens slecht speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.speedtest.net/

En dan Boston opzoeken (meteen een topografie testje)

Eerder op de avond had ik tussen de 132 en 137ms en nu net tussen de 93 en 97ms. Weet niet of dat helemaal overeenkomt maar zal een goede indicatie zijn. Een kinnie bij dezelfde provider had 270ms en was daar niet echt blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Gemiddeld zal het rondom de 120-130 zijn. Het is prima speelbaar hoor, ik doe dat al jaren zo. :P Tuurlijk moeten jullie waarschijnlijk eraan wennen, maar volgens mij went dat wel. Het grote voordeel is dat LotRO juist queued skills heeft, dus veel minder button-mashing dan bv. WoW of Rift.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat het meevalt... zoals iedereen wss.
Op mn burglar bijvoorbeeld heb ik echt een bepaald ritme qua skills en ik hoop echt niet dat door lag dit niet meer lekker gaat. Nog een paar uurtjes.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik ben benieuwd hoe de Transition gaat verlopen... Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van de communicatie over het hele gebeuren. Laten we hopen dat het technisch allemaal wel voor elkaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
TAA schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:38:
Ik ben benieuwd hoe de Transition gaat verlopen... Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van de communicatie over het hele gebeuren. Laten we hopen dat het technisch allemaal wel voor elkaar is!
Communicatie over het hele gebeuren?
Het is dat ik hier erover heb gelezen, maar verder niets vernomen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daarom is die ook niet onder de indruk ;) ik ben ook benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Hey tweakers,

Ik lurk al een aantal maanden mee (sinds ik LOTRO ben gaan spelen), maar ben nog niet echt actief geweest.
Was al mijn spambox aan het controleren op mogelijk geblokkeerd mail van Turbine / CM, maar er is dus niet veel nieuws los gelaten.

Ik hoop wel dat jullie me kunnen helpen met een simpele vraag.
Momenteel speel ik als premium met een Elf hunter (lvl 41, bijna 42) en heb vrijwel alle quests van Evendim volbracht. Nu ben ik aan het twijfelen wat het volgende gebied zou worden wat ik zou moeten kopen (Misty Mountains of Angmar of misschien een ander gebied?).
Ik heb mijn account al geupgraded naar Mines Of Moria dus zodra ik in de buurt van de 50 kom ga ik daar naar toe. Het is maar om de tijd van 41 naar eind 40 te overbruggen.

Welke zone raden jullie aan voor een Hunter? Of maakt het eigenlijk niets uit?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:35
Ik zou eerst West Angmar doen. Daar krijg je ook nog een aardige set.
Dan als je daar klaar bent zou je naar MM kunnen gaan. Niet vergeten om op 45 je legendary weapon op te pikken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mwah, als het z'n eerste character is zou ik daar nog even mee wachten. De quests daar zijn vrij pittig, met mobs op level 50. Dat wil je (zeker als hunter) niet zomaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Bedankt MadG0blin en MueR voor de snelle reactie!

Ik zal eerst even door West Angmar heen lopen om te kijken of het wat is en dan koop ik één van de twee questpacks. Beetje pittig is niet erg, het is wel leuk om een beetje een uitdaging te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:12:
[...]

Communicatie over het hele gebeuren?
Het is dat ik hier erover heb gelezen, maar verder niets vernomen.
Ik heb vorige week netjes een mail gehad met de mededeling dat men gaat migreren, daar staat ook in dat ze me op de hoogte houden.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich is forochel ook een leuk gebied, al vind niet iedereen dat en ik denk dat je net 1 a 2 lvl's te laag daarvoor bent;

Het grote voordeel van Angmar is dat 't echt enorm is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Heb ook aan Forochel zitten denken Rik. Vreemde is dat er in mijn kinship Forochel vrijwel door iedereen links gelaten werd, heb geen idee waarom.

Ik ga van de week, nadat de migratie afgelopen is, eens een rondje lopen om even te kijken. Ik vind het eigenlijk een beetje zonde om Angmar over te slaan aangezien dat toch de "laatste" zone zou zijn van het originele spel. Word maar weer even wat extra deeds halen om wat meer punten binnen te sprokkelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andiaen schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:44:
Vreemde is dat er in mijn kinship Forochel vrijwel door iedereen links gelaten werd, heb geen idee waarom.
1) Het ligt afgelegen.... angmar is namelijk snel te bereiken nadat je bijv. in de Northdowns gequest hebt.
2) Er zijn weinig tot geen fellowship quests, het gehele gebied is solo (zou een rede kunnen zijn).

Forochel is een erg mooi gebied, ik heb op 3 chars alle content daar voltooit, en ik denk als mn 4e zover is, die daar ook gaat questen :-)
Andiaen schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:44:
Word maar weer even wat extra deeds halen om wat meer punten binnen te sprokkelen :*)
Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar volgensmij zijn er tijdens de migratie naar de US acties om relatief goedkoop aan een lifetime abbo te komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Rfce op 31-05-2011 10:53 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:35
Waar heb je dat vandaan van die acties dan?
Ik kan verdraaid weinig info vinden over de merge. Zou niet weten of ik straks met de standaard client kan inloggen of dat we wat moeten aanpassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
@Rfce heb je ergens een bron van deze mogelijke acties? Zou best interessant kunnen zijn!

Het solo-en van quests is wel een erg groot pluspunt. Ik speel zelf niet veel en als ik speel heb ik geen zin om mijn tijd te verspillen aan het wachten op fellowships.
Ik ga er van de week maar eens een roadtrip houden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik vind dat Lotro daarom net als WoW een dungeon finder tool moet implementeren. De huidige LFF interface vind ik zeker nt zo handig. Wordt imo ook niet zo veel gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 31-05-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Daar ben ik het wel mee eens Hurtebise, het is voor mij ook de reden dat ik weinig tot geen dungeon speel.
Ergens wel jammer, want je mist zo wel een leuk stukje lore + gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Andiaen schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:53:
Hey tweakers,

Ik lurk al een aantal maanden mee (sinds ik LOTRO ben gaan spelen), maar ben nog niet echt actief geweest.
Was al mijn spambox aan het controleren op mogelijk geblokkeerd mail van Turbine / CM, maar er is dus niet veel nieuws los gelaten.

Ik hoop wel dat jullie me kunnen helpen met een simpele vraag.
Momenteel speel ik als premium met een Elf hunter (lvl 41, bijna 42) en heb vrijwel alle quests van Evendim volbracht. Nu ben ik aan het twijfelen wat het volgende gebied zou worden wat ik zou moeten kopen (Misty Mountains of Angmar of misschien een ander gebied?).
Ik heb mijn account al geupgraded naar Mines Of Moria dus zodra ik in de buurt van de 50 kom ga ik daar naar toe. Het is maar om de tijd van 41 naar eind 40 te overbruggen.

Welke zone raden jullie aan voor een Hunter? Of maakt het eigenlijk niets uit?

Bedankt alvast!
Ik zou zelf eerder zsm naar eregion gaan; angmar is wel aardig maar erg veel FS quests waardoor het niet echt opschiet als je geen kin hebt. MM is geldverspilling; nauwelijks quests.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik ben het er ook wel mee eens, de (G)LFF-manier is heel beperkt, evenals de Fellowship Finder-achtige methodiek die ze in het Social Panel hebben gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wat je kan doen als je toch al premium bent is een paar chars naar level 20-30 of zo halen om te kijken welke het leukst lijkt, en dan Mines of Moria kopen als je even vakantie hebt. Dan krijg je 1 maand VIP, dus kan je dan een char in een paar weken wat omhoog halen. Aangezien je de mines hebt kan je dan daar ook questen, en wanneer je wat hoger level begint te worden neem je de Mirkwood expansion en krijg je weer 1 maand VIP. Kan je verder levellen, instances doen, en TPs verzamelen om eventueel wat instances te kopen voor wanneer je terug valt naar premium.

Als VIP krijg je bovendien 500 TPs gratis per maand, dus met 2 maanden VIP heb je 1k extra TPs.

Of je kan als mij doen, en daarna gewoon 6 maanden VIP nemen zodat je in alle rust alles kan doen zonder te sparen voor instances :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Laatst online: 10-07-2024
laatste momenten gezellig doorgebracht in the prancing pony, jammer dat ze net het weekend van hemelvaart hebben uitgkozen voor me merge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kan nog steeds niet inloggen, schiet ook niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook in de pony (op Eldar) was er gezellig druk zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Poeh, ik heb het wel gemerkt dat de servers offline gingen. Gisteren stond het online users record op LOTROCommunity op 77, net schoot het ineens omhoog. Online At Once Record: 219 (Today, 13:20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andiaen schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:02:
@Rfce heb je ergens een bron van deze mogelijke acties? Zou best interessant kunnen zijn!
Ik kom niet aan alle sites nu op mn werkplek, maar het staat zeker op de lotro-site.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
<bericht verwijderd>

Moet toch echt leren mijn bronnen te controleren. Had een bericht van juni 2010 gelinked... |:(

Ik heb het gezien Trinsec, bericht is alweer verwijderd.

@RfcE, ik kan zo niets vinden op de LOTRO sites (europa en amerika).
Als je thuis bent, zou je dan de link kunnen posten? Ben wel benieuwd

[ Voor 156% gewijzigd door Andiaen op 31-05-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wat is er daarmee? Het is van vorig jaar. Ik betwijfel of ze ooit lifetime gaan uitdelen, ze hebben dat niet meer nodig, ze verdienen bakken met geld met F2P.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Afbeeldingslocatie: http://i1112.photobucket.com/albums/k481/Conor_Royston/ScreenShot00179.jpg

Doe mij die maar voor m'n Minstrel, LM en RK plzkthxbai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ah, zag nu pas het bericht dat ze om 13:00u al down gingen... Dacht middernacht xD

Dan wel typisch dat er nog steeds geen communicatie is geweest over hoe/wat je nou moet doen met Turbine. Wel account/geen account? Dit belooft veel goeds...

Edit: uiteraard krijg ik gelijk met het posten van dit bericht een mail binnen. Right! Website e.d. is nog niet geupdate schijnbaar, dus later vanavond nog wel even proberen. Wel vaag dat dit komt nadat ze de servers al hebben dicht gegooid.

[ Voor 33% gewijzigd door Baroshir op 31-05-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:49:
Ah, zag nu pas het bericht dat ze om 13:00u al down gingen... Dacht middernacht xD

Dan wel typisch dat er nog steeds geen communicatie is geweest over hoe/wat je nou moet doen met Turbine. Wel account/geen account? Dit belooft veel goeds...

Edit: uiteraard krijg ik gelijk met het posten van dit bericht een mail binnen. Right! Website e.d. is nog niet geupdate schijnbaar, dus later vanavond nog wel even proberen. Wel vaag dat dit komt nadat ze de servers al hebben dicht gegooid.
Hmm..ja..dat mailtje heb ik dus ook daarnet gehad. Die website bestaat dus helemaal nog niet. =P Lekker bezig Turbine! Gelukkig heb ik op dit moment alleen maar een Premium account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de communicatie echt slecht. Beter gezegd: er is geen communicatie.

Eigenlijk heb ik maar twee vragen:

Wanneer kunnen we weer inloggen (enige wat ik hoor is few days)?
Moet ik nog speciale zaken doen (mbt launcher/account) als ik wil inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Volgens de laatste berichten moet over 2 dagen (donderdag) alles weer up zijn en uiterlijk vrijdag alles weer speelbaar. Een account aanmaken bij Turbine moet je doen via de link uit de e-mail; de game gewoon starten zoals gebruikelijk zodra de patchservers weer up zijn. Mijn US client deed er ongeveer een kwartier over om naar update 3 te patchen; ik verwacht dat de EU client er niet veel langer over zal doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trinsec schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:59:
Wat is er daarmee? Het is van vorig jaar. Ik betwijfel of ze ooit lifetime gaan uitdelen, ze hebben dat niet meer nodig, ze verdienen bakken met geld met F2P.
Turbine doet niet meer aan lifetimes... het enige wat je nu kunt doen is een jaar VIP abbo met wat korting dus wellicht nog de moeite waard voor mensen die het toch wel denken te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

JohnnyV76 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]

Turbine doet niet meer aan lifetimes... het enige wat je nu kunt doen is een jaar VIP abbo met wat korting dus wellicht nog de moeite waard voor mensen die het toch wel denken te blijven spelen.
Als je al een lifetime had, lijkt me toch dat dat wel zo blijft. Beetje vreemd als dat ineens wordt aangepast. Niet dat ik een lifetime heb, maar anderen wellicht wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Baroshir schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:16:
[...]

Als je al een lifetime had, lijkt me toch dat dat wel zo blijft. Beetje vreemd als dat ineens wordt aangepast. Niet dat ik een lifetime heb, maar anderen wellicht wel ;)
Natuurlijk blijft dat zo. Hij bedoelt nieuwe abo's hebben die mogelijkheid niet meer.

p.s. Ik mis het gamen nu al. Dinsdag is mijn vaste LotRO avond

[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 31-05-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg toevallig een mailtje omdat ik nog een account heb, maar ik vind het eigenlijk ronduit belachelijke service. als ze een beetje gevoel hadden voor de spelers zouden ze gewoon zelf die accounts overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:33:
als ze een beetje gevoel hadden voor de spelers zouden ze gewoon zelf die accounts overzetten.
Vind jij, vind ik niet. Ik heb er liever zelf een beetje de hand in. En het is nou ook weer niet dat je je poppetjes letterlijk moet overbrengen, gaat meer over het aanmaken van een account en dan wat security erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Automatisch overzetten is zowieso erg moeilijk in verband met dubbele accountnames... je moet er dus zelf wat voor doen. Bovendien is het een mooie kans voor Turbine om zo schoon mogelijk te beginnen met de EU accounts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:39:
Automatisch overzetten is zowieso erg moeilijk in verband met dubbele accountnames... je moet er dus zelf wat voor doen. Bovendien is het een mooie kans voor Turbine om zo schoon mogelijk te beginnen met de EU accounts...
Precies, en daarnaast zullen we natuurlijk hun licence agreement moeten accepteren.. ook zullen we zelf turbine moeten accorderen mbt credit kaart/ betalingen etc. Kortom automatisch overzetten kan gewoon niet.

Daarnaast ik heb toch wel voldoende info gekregen hoor... zoals ik al aangaf heb ik die mail van gisteren ook al vorige week gehad, daar staat duidelijk in wat er staat te gebeuren, daarnaast zit er ook nog een link in naar een FAQ mbt de migratie, ook hier staat alle info in die je nodig hebt (wat gebeurt met VIP wat moet jezelf doen, etc etc)... daarnaast gaven ze de afgelopen dagen ook al voldoende info via twitter en facebook... ik zie dus voor alsnog niet echt problemen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:13:
Volgens de laatste berichten moet over 2 dagen (donderdag) alles weer up zijn en uiterlijk vrijdag alles weer speelbaar. Een account aanmaken bij Turbine moet je doen via de link uit de e-mail; de game gewoon starten zoals gebruikelijk zodra de patchservers weer up zijn. Mijn US client deed er ongeveer een kwartier over om naar update 3 te patchen; ik verwacht dat de EU client er niet veel langer over zal doen...
Thanks voor de info.

Echter ik heb geen mail gehad en sommige kinleden ook niet. Hoe nu verder zonder info / link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik kon vanochtend al weer inloggen.

Maar ik speelde dan ook al op de Turbine servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik heb de CM client net even opgestart en hij is bezig met iets te installeren.
En daarna een connection error.
Maar oke, hij doet dus al iets.

Vraagje, kan men af en toe belangrijke info van facebook en twitter hier plaatsen? Ik heb beide niet en wens ze ook niet.

Tav abbo ; Dit staat er als aanbieding.
Limited Time Offer - Get a Year Long Subscription for Just
89,99 €
Sign up for a 12-Month Reoccurring Subscription plan at an incredible new low price and receive 500 Turbine Points per month. Offer available for a limited time!

[ Voor 33% gewijzigd door maartend op 01-06-2011 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Rfce schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Ik heb vorige week netjes een mail gehad met de mededeling dat men gaat migreren, daar staat ook in dat ze me op de hoogte houden.
Ik had gister om 17:40 dat mailtje gekregen. (En op dat moment kon ik dus al niet meer inloggen)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en als je je launcher straks opstart dan schijn je ook automatisch doorgestuurd te gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
@rik, ik heb vanochtend de launcher gestart en werd niet doorgestuurd naar de website. Sterker nog, ik moest de website zelf intikken aangezien de URL bij mij foutmeldingen gaf.
Op de site zelf was weinig te zien en er is niets duidelijk over vervolgstappen (wordt de cliënt automatisch gepatched naar een US cliënt of moet dit handmatig gestart worden?)

Maar goed, het zal een paar dagen wachten worden en dan zal er wel meer duidelijk worden.
Ben zelf nog aan het twijfelen over dat jaarabonnement, 90 euro voor 6000 punten én tijdelijk volle beschikking over alle regio's / extra's is wel verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, voor die mensen die het wat lastig vinden (en het is allemaal erg eenvoudig te vinden);

Hoofdsite

1. What’s happening?

Turbine is taking over full operations of The Lord of the Rings Online™ throughout Europe starting June 1, 2011. We’re merging the US and EU services into one mega-service we’re calling the LOTRO Global Service.

2. Will there be any downtime during the transition?

Yes. We do expect there to be a limited service interruption during the changeover. Additional details, including specific information about downtime or service interruptions will be addressed as we get closer to the official take over date.

3. I play on the EU service today. Do I need to do anything?

Yes. All current players of the LOTRO service operated by Codemasters will need to migrate their account to the new global service. This simple one-time process will allow current players to easily move game access and characters to the global service.

4. Should I create a Turbine Account now?

No. Please wait for the official migration process to start. If you create an account on the Turbine service prior to the launch of the global service you will not be able to merge that account and your Codemasters account.

5. I’m an EU player who already has both Turbine and Codemasters accounts. Is it possible to merge them after the migration?

No. Your accounts will remain separate.

6. I play on Turbine’s service today and do not have any accounts on the Codemasters service. Do I need to do anything? Will anything be different for me?

Players on the current North American service do not need to take any action. In general, your play experience should remain the same.

7. What will happen to my characters and items?

After you have completed the account migration process, all of your characters and items will be available to you. You need only log in to the game and they’ll be there waiting for you, right where you left them (even the server names are staying the same).

8. What about my billing information? Will you migrate that too?

No. we will not automatically access or transfer your private billing information as part of this process. During the migration you will be asked to provide your billing information to us.

9. Are there any differences in the VIP programs between Turbine and Codemasters?

The benefits remain the same. Players may also purchase discounted multi-month subscription packages and we are also offering special promotions for some plans during the migration period – please be sure to check the migration site for details.

10. I have a lifetime account with Codemasters. Will Turbine honor it?

All existing Codemasters Lifetime accounts will be converted to Turbine Lifetime accounts.

11. Will I lose my existing Points or will they be exchanged for Turbine points?

Any points on your account at the time of migration will transfer over to the Turbine service.

12. I am a VIP, will my subscription transfer?

Any VIP time you have remaining after migration will be honored. After that period you will lose VIP status unless you update your billing information and select a subscription plan.

13. Will I need to download the US client to play after June 1?

No. When the servers come back up your existing client will patch up to the global version of the game. Once the patching process is complete and you have followed the migration instructions you will be able to log into the game normally.

14. Will the EU servers be merged into the US servers?

No. All existing servers will become part of the Turbine service. After patching your client all existing EU servers will appear in the launcher along with all of the current US servers. Players will then be able to create characters on any server they wish.

15. Will Turbine continue to support language specific servers?

Yes. Servers currently designated as FR or DE speaking servers will remain as they are.

16. Will Turbine support European payment options?

Yes. We are expanding our current billing system to accept many new payment methods.

17. Will boxed products or Game Time Cards (GTC) published by Codemasters continue to work after the migration?

No. Due to technical incompatibilities between the systems Turbine will not be able to honor any Codemasters GTC or Codemasters retail product keys.

18. What Languages will be available in the global game client?

The Lord of the Rings Online™ is available in English, French (Français), and German (Deutsch). The game will default to your currently selected language. If you wish to play in a different language, simply select your preferred language from the launcher. Note: If you are using a DE or FR version of Windows then your game may automatically select DE or FR to match your OS.

19. Will EU players be able to use the my.lotro.com site and features such as the lottery after the change?

Yes! Once the transfer is complete and your characters are part of the Turbine service, the my.lotro.com site will start collecting data about your characters and adding them to the site. You will then be able to use all of the my.lotro.com features including blogs, character panels, and lotteries. Please note that your character history will start from the time you join the Turbine service.

20. I'm active on the Codemasters forums, will my posts be copied over to the US forums?

No posts, accounts, or other information will be migrated from the LOTRO EU forums. We encourage players to move their guides, tips, tricks, etc over to the Official Lorebook, and the new global community after June 1, so all players may benefit.

21. What will happen to any auctions/bids I have in progress at the time of the transition?

We encourage all European players to schedule their auctions to expire prior to June 1, 2011. Due to the nature of the transition we cannot guarantee these items will be available after the transfer.

22. Will Turbine support existing RP rules servers after the June 1 transition?

Turbine will continue to provide Role Play support on the existing RP designated servers at the same level currently provided by Codemasters.

23. What does this mean for the existing US Role Play community, specifically Landroval?

We will not be enforcing role play rules or adding official role play support to any of the existing US servers. However, the Landroval server will be designated [EN-RE] – Role Play Encouraged.

24. Role Play Supported and Role Play Encouraged servers after June 1, 2011

•[EN-RE] Landroval (Role Play Encouraged)
•[EN-RP] Laurelin (Role Play Supported)
•[DE-RP] Belegaer (Role Play Supported)
•[FR-RP] Estel (Role Play Supported)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Andiaen schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:19:
@rik, ik heb vanochtend de launcher gestart en werd niet doorgestuurd naar de website. Sterker nog, ik moest de website zelf intikken aangezien de URL bij mij foutmeldingen gaf.
Vanuit de launcher gaf hij bij mij echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Voldoende info: daar valt wel over te discussieren... Ze hebben wel wat info gegeven met de FAQ, maar hebben eigenlijk nog niets uitgelegd over het daadwerkelijk overzetten van je account e.d., wat voor veel mensen toch wel belangrijk is (lees: voor mij ;)).

Ik heb andere transfers meegemaakt waar alles veel eerder en duidelijk was toegelicht, je wist tenminste wat er daadwerkelijk ging gebeuren, deze FAQ van Turbine was bijvoorbeeld ook pas een weekje geleden beschikbaar.

Daarnaast was ook de communicatie over het tijdstip van sluiten van de servers niet bepaald duidelijk te noemen, als je niet continu op de forums zit te kijken, weet je niet dat ze al om 13:00u dicht gaan ipv om middernacht (in mijn opvatting het eind van 31 mei, maar goed).

Anyways, genoeg gezever, laten we in ieder geval maar hopen dat de servers het snel doen en we enigszins normale latency hebben, dan zijn we uiteindelijk toch weer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Server transfers zijn iig stukken duurder bij Turbine :x

Turbine: $24.95 €21.95 £18.95 per transaction
CM: $24.95 / €17.99 / £11.99 per transaction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
MueR schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:24:
Server transfers zijn iig stukken duurder bij Turbine :x

Turbine: $24.95 €21.95 £18.95 per transaction
CM: $24.95 / €17.99 / £11.99 per transaction.
Als je met CC koopt kan je gewoon in dollars betalen als het goed is. En volgens http://www.x-rates.com/calculator.html betaal je dan omgerekend zelfs minder dan CM in Euros vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Skyclad schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:47:
[...]

Als je met CC koopt kan je gewoon in dollars betalen als het goed is. En volgens http://www.x-rates.com/calculator.html betaal je dan omgerekend zelfs minder dan CM in Euros vraagt.
Als ze dat toestaan. Sommige bedrijven "kiezen" de valua voor je, op basis van het adres van de rekeninghouder.

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.